Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Twixie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:41:
[...]

Je moet dan ook niet in mijn portemonnee kijken om te weten hoeveel ik in de toekomst kan besparen :).
Sowieso nog genoeg andere games om me mee bezig te houden, vandaar ook geen haast met Beat Saber.
Kan ik wat van leren, ik heb nog games in de folie liggen en koop alweer nieuwe.
Maargoed een vriend van mij raakt zijn VR amper aan.. koopt er ook amper games voor..
Dat "probleem" heb ik dan weer niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:59:
[...]
Kan ik wat van leren, ik heb nog games in de folie liggen en koop alweer nieuwe.
Trust me, hier ook zo'n periode gehad toen ik jonger was :). Heb een gigantische collectie van PSX en PS2 games, en zelfs daar zitten er nog in de folie :).
Ik ben trouwens heel tempted om eindelijk WipEout te gaan kopen, want dat schijnt ook zo'n must-have te zijn voor PSVR (en ik was al fan sinds de PSX) en kost nu ook slechts €14 voor PS+ leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:48
Predje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:59:
[...]

Maargoed een vriend van mij raakt zijn VR amper aan.. koopt er ook amper games voor..
Dat "probleem" heb ik dan weer niet! :P
Ikzelf koop alleen maar in de aanbieding. Ben ook trophy hunter en mag games 100% proberen te halen.

Betekent wel dat ik soms ook aanbiedingen haal terwijl ik nog genoeg te doen heb.

Had ineens het idee om alle psn doom games volledig te 100%'en. Heb op psn doom 3 en doom complete voor ps3 gekocht voor 6 euro.

multiplayer trophies van doom 3 en 4 afgelopen week gefixt en wacht nu op een goede Doom VFR aanbieding.

En "moet" nog zoveeeeeel....

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Iemand al de 'One Saber' mode gechecked in Beat Saber?
Hieronder mijn poging van het nummer $100 Bills.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Twixie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:08:
[...]

Trust me, hier ook zo'n periode gehad toen ik jonger was :). Heb een gigantische collectie van PSX en PS2 games, en zelfs daar zitten er nog in de folie :).
Ik ben trouwens heel tempted om eindelijk WipEout te gaan kopen, want dat schijnt ook zo'n must-have te zijn voor PSVR (en ik was al fan sinds de PSX) en kost nu ook slechts €14 voor PS+ leden.
Haha! Ik ben bijna 35... heb Mafia 1 en The Witcher 1 en 2 op zolder in een doos in de folie liggen :P
Laatste jaren vooral veel digitaal gekocht.

Wipeout is heel vet (is ook demo van), maar ik word er snel ziek van!
Wipeout is wel een AAA game wat grapgics, gameplay en VR betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
ThaBEN schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:07:

[YouTube: $100 Bills - Expert [One Saber]]
1 hand spreekt me totaal niet aan.
Het gave/uitdagende is toch juist dat je goed naar de kleuren moet kijken?
Wellicht als ik de normale modus kan dromen dat ik het eens probeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

Haha idem, ik koop Wipeout dan ook elke keer weer, en nu op PS4 uiteraard ook gekocht (een van de eerste die ik kocht). Heb hm wel op disc maar dan wel special edition met steelcase :D

VR heb ik echter nog niet geprobeerd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ondanks dat ik Frank een irritante kerel vind, is dit een video met goede informatie. Ik kende deze methode al maar nog niet eerder in een video voorbij zien komen.

Indien je Frank niet kunt uitstaan, dan lees het even op je gemak na op deze site:
(Daar heeft hij het waarschijnlijk ook van gejat)
How to manually set your IPD in PlayStation VR

Pro tip:
Voer de meting uit zoals in de video en tel er dan 1 millimeter extra bij op. Alles ziet nog steeds super scherp uit, maar ikzelf heb het gevoel dat er dan nog meer diepte zit in het beeld wat jij ziet in je VR omgeving.
Ook lijkt dit zo te zijn indien je een 3D film kijkt in Cinema Mode 8)

[ Voor 51% gewijzigd door ThaBEN op 05-12-2018 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ThaBEN schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:07:

[YouTube: $100 Bills - Expert [One Saber]]
Ik vind de tweehandige modus zonder pijlen ook wel leuk.
Je krijgt dan combo's die je bij de normale modus niet hebt, het komt dan erg op reactievermogen aan.

Mijn vriendin is helemaal hooked aan Beat Saber, en maakt mij ook dik in en kan alles al op Expert.
Wel leuk dat er nu eens een game is die we allebei leuk vinden, normaal gamet ze nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaTimMan schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:23:
[...]

De enige psvr sidescroller die ik ken is : The Lost Bear
Nope - was het niet :)
Dxue schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 06:26:
[...]

Niet zeker of het een schaduw puzzle game kan zijn die je als een sidescroll game ziet? Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Ik dacht dat je dan door middel van je gezichtspunt te veranderen het beeld daardoor verandert (bv een 3d kubus die naar achteren gaat, ineens naar voren gaat ofzo)
Het was inderdaad een vrij "donkere" game. En je kon hem dan co-oppen met iemand die de controller bestuurde.
Nope - was het niet :).
:$

Hoe moet ik dat voorstel zien? ;). Gaan we beide niet spugen of wil je graag hand in hand met mijn VR-bril spelen? :o. Ik ben nog niet per se overtuigd :+.

Ik zoek nog even verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:52
[...]

Ikzelf zou de PSVR nu nog voor 499 gaan halen al was het alleen maar voor WipEout. Zoals je voor die boerderijsimulatoren ook een aparte peripheral kan aanschaffen, alleen voor die game. Ook ik ben fan van de serie sinds PSX, vooral 2097 destijds veel gespeeld en sinds 2008 nog wekelijks WipEout HD op PS3 en Omega op PS4 met een joekel van een scherm. Gewoon offline en voor de fun. Maar sinds de VR-update alléén nog in VR, en vaker ook. Voor mij is het WipEout waar ik sinds PSX alleen maar van kon dromen.

Dus laat die games in de folie, downloaden die hap en headset op. Je timing aanpassen van 2D naar VR is met een paar races gepiept en er zijn meerdere anti-kots settings aanwezig. Zelf heb ik ze allemaal uit en nergens last van, de game draait dan ook perfect vloeiend op een standaard PS4. En elke keer weer na een paar races op Sol 1 of 2, Modesto Heights of 2048's DownTown: wauw, dit is zo ontzettend cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Sinds een week ook een PSVR (V2).
Ik heb een bril en soms, als het beeld donker is, dan zie ik een grijze grid over het beeld heen.
Is ook niet bij alle donkere beelden. Volgens mij meestal in het menu.
Hoort dat zo? Het valt niet op tijdens het spelen.

Ik heb de VR eigenlijk gekocht, zodat ik gewone spellen op de bank kan spelen, zonder dichtbij de televisie te gaan zitten (kan de kleine letters niet meer lezen). Maar heb laatst Watchdogs gespeeld in cinematic mode en het beeld is heel erg blokkerig. Zelfs als ik het beeld op het kleinste formaat instel.
Is er een setting die ik verder nog kan instellen?

Voor de rest wel geinig apparaat. Helaas wordt ik wel snel duizelig en misselijk (bij de demos die in VR World zitten).
Maar ik vermoed dat bij spellen waar je gewoon stilstaat (Beat Saber, platform spellen) het wel mee gaat vallen.

[ Voor 16% gewijzigd door Xyphoid op 07-12-2018 10:47 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Xyphoid schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:45:
Sinds een week ook een PSVR (V2).
Ik heb een bril en soms, als het beeld donker is, dan zie ik een grijze grid over het beeld heen.
Is ook niet bij alle donkere beelden. Volgens mij meestal in het menu.
Hoort dat zo? Het valt niet op tijdens het spelen.

Ik heb de VR eigenlijk gekocht, zodat ik gewone spellen op de bank kan spelen, zonder dichtbij de televisie te gaan zitten (kan de kleine letters niet meer lezen). Maar heb laatst Watchdogs gespeeld in cinematic mode en het beeld is heel erg blokkerig. Zelfs als ik het beeld op het kleinste formaat instel.
Is er een setting die ik verder nog kan instellen?

Voor de rest wel geinig apparaat. Helaas wordt ik wel snel duizelig en misselijk (bij de demos die in VR World zitten).
Maar ik vermoed dat bij spellen waar je gewoon stilstaat (Beat Saber, platform spellen) het wel mee gaat vallen.
Welkom bij de club.

Die grijze waas heb je omdat de pixels altijd aan staan. Dit doen ze omdat bij Oled een verandering van de pixel sneller gaat dan van uit naar aan zetten. Hierdoor is zwart dus niet knalzwart, maar niet echt storend. De vita heeft dit bijvoorbeeld ook, om dezelfde reden.

Ik denk dat de reden waarom jij de VR hebt gekocht niet de beste is geweest.

Cinematic mode is inderdaad helaas niet zo scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
MaxHardcore schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:05:
[...]

Welkom bij de club.

Die grijze waas heb je omdat de pixels altijd aan staan. Dit doen ze omdat bij Oled een verandering van de pixel sneller gaat dan van uit naar aan zetten. Hierdoor is zwart dus niet knalzwart, maar niet echt storend. De vita heeft dit bijvoorbeeld ook, om dezelfde reden.

Ik denk dat de reden waarom jij de VR hebt gekocht niet de beste is geweest.

Cinematic mode is inderdaad helaas niet zo scherp.
Dank voor de info.
Is gelukkig niet de enige reden, hoor :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Xyphoid schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:08:
[...]

Dank voor de info.
Is gelukkig niet de enige reden, hoor :P
Helaas is de beperking van de rekenkracht op het gebied van resolutie nog best merkbaar.

Als je bijvoorbeeld the crow (gratis) checkt, vind ik dat een leuke ervaring en in principe evenaart het DVD kwaliteit voor mijn gevoel.

Het is nog even wachten op 2x 8k display in de headset en genoeg rekenkracht om dit weer te geven. En niet te vergeten, dit alles draadloos :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

MaxHardcore schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:15:
[...]

Helaas is de beperking van de rekenkracht op het gebied van resolutie nog best merkbaar.

Als je bijvoorbeeld the crow (gratis) checkt, vind ik dat een leuke ervaring en in principe evenaart het DVD kwaliteit voor mijn gevoel.

Het is nog even wachten op 2x 8k display in de headset en genoeg rekenkracht om dit weer te geven. En niet te vergeten, dit alles draadloos :D
Dat laatste bestaat al zonder headset zelfs, noemen ze "life" ofzo schijnt heel realistisch te zijn. Maar alle accessoires zijn best prijzig. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaxHardcore
Astro bot gister platinum. Deze game gaf mij hetzelfde gevoel als toen ik als gastje van 11 voor het eerst Super Mario World speelde op de SNES.

Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
Ik heb mijn set maar te koop gezet, ik vind het echt super mooi en leuk om te doen maar word zelfs misselijk van Astro-bot..... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!
€ 256,- The Game Collection (Nog slechts 1 op voorraad!)
Laagste prijs elders € 329

Afbeeldingslocatie: https://resources.budgetgaming.nl/boxarts/121743_kopen_playstationvrv2megapackplaystation.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door ThaBEN op 10-12-2018 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 00:23:
Ik heb mijn set maar te koop gezet, ik vind het echt super mooi en leuk om te doen maar word zelfs misselijk van Astro-bot..... :X
Dat overweeg ik ook soms, maar ik kan me ook herinneren dat ik een half uur heb gespeeld zonder misselijkheid. Hoe lang heb je al gespeeld? En stop je zodra je misselijk word?

Al geprobeerd om te staan, of om iets te kauwen? Dat schijnt allemaal te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@The Inquisitor bij Astro-bot krijg ik het vrij snel, dan gooi ik alles in de hoek en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
MaxHardcore schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:00:
Astro bot gister platinum. Deze game gaf mij hetzelfde gevoel als toen ik als gastje van 11 voor het eerst Super Mario World speelde op de SNES.

Echt een aanrader!
nice, ik ben nog bezig, moet nog de eindbaas van lvl5 verslaan, dan nog een aantal uitdagingen op goud brengen en een paar losse trophies, echt een leuk spel. Gaat bij mij ook platinum worden

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 00:23:
The Inquisitor schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:03:
[...]

Dat overweeg ik ook soms, maar ik kan me ook herinneren dat ik een half uur heb gespeeld zonder misselijkheid. Hoe lang heb je al gespeeld? En stop je zodra je misselijk word?

Al geprobeerd om te staan, of om iets te kauwen? Dat schijnt allemaal te helpen.
Trust me, dat gaat vanzelf weg. Maar je moet eigenlijk beginnen met VR games waarbij je stil staat. Denk aan Beat Saber, Batman Arkham VR, Headmaster, Moss, HoloBall, Fruit Ninja, Job Simulator, Accounting+ etc.

Veel games daarvan kun je testen als gratis demo die deze link:
https://store.playstation...09159_00-PSVRDEMODISC0002

Astro-bot ziet er schattig uit maar is best heavy voor je brein om te verwerken indien je niet veel VR ervaring hebt.

Fun fact:
Je brein snapt in begin nog niet dat je lichaam stil staat terwijl je ogen vertellen dat je vooruit beweegt. Je brein denkt hierdoor dat je bent aan het ijlen en mogelijk vergiftigd bent. Hierdoor wordt je misselijk zodat je gaat overgeven om het gif uit je lichaam te krijgen.

Speel daarom in begin games waarin je stil staat en slechts in korte sessies games waarbij de camera je in VR beweegt. Na circa 1 a 2 weken heb je er dan totaal geen last meer van.

Je moet gewoon even je brein trainen om je 'VR-legs' te vinden 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 10-12-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ThaBEN schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:46:
[...]

[...]

Trust me, dat gaat vanzelf weg. Maar je moet eigenlijk beginnen met VR games waarbij je stil staat. Denk aan Beat Saber, Headmaster, Moss, HoloBall, Fruit Ninja etc.

Veel games daarvan kun je testen als gratis demo die deze link:
https://store.playstation...09159_00-PSVRDEMODISC0002

Fun fact:
Je brein snapt in begin nog niet dat je lichaam stil staat terwijl je ogen vertellen dat je vooruit beweegt. Je brein denkt hierdoor dat je bent aan het ijlen en mogelijk vergiftigd bent. Hierdoor wordt je misselijk zodat je gaat overgeven om het gif uit je lichaam te krijgen.

Speel daarom in begin games waarin je stil staat, en slechts in korte sessies games waarbij de camera je in VR beweegt. Na circa 1 a 2 weken heb je er dan totaal geen last meer van.

Je moet gewoon even je brein trainen om je 'VR-legs' te vinden 8)
Maar wanneer je er weer een tijdje 'uit' bent dan begint het verhaal weer opnieuw lijkt het. Ik heb Rush of Blood 2x uitgespeeld en enorm genoten, maar wanneer ik nu begin word ik weer misselijk. Vreemd. Farpoint heb ik aan het begin ook gespeeld en ging goed... etc.

Misschien maar weer rustig aan beginnen met hele korte sessies. Het irritante is alleen dat je dan weer die headset tevoorschijn moet toveren en uiteindelijk ben ik meer tijd met aansluiten dan daadwerkelijk spelen. Maar goed, als je het weer kunt doen is het wel fenomenaal Ik heb London Heist ook al 4x gespeeld en het blijft fantastisch, ook om het te laten zien aan andere mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:48:
[...]

Maar wanneer je er weer een tijdje 'uit' bent dan begint het verhaal weer opnieuw lijkt het. Ik heb Rush of Blood 2x uitgespeeld en enorm genomen, maar wanneer ik nu begin word ik weer misselijk. Vreemd. Farpoint heb ik aan het begin ook gespeeld en ging goed... etc.

Misschien maar weer rustig aan beginnen met hele korte sessies. Het irritante is alleen dat je dan weer die headset tevoorschijn moet toveren en uiteindelijk ben ik meer tijd met aansluiten dan daadwerkelijk spelen. Maar goed, als je het weer kunt doen is het wel fenomenaal Ik heb London Heist ook al 4x gespeeld en het blijft fantastisch, ook om het te laten zien aan andere mensen..
Dat zijn stuk voor stuk ook de meest intensieve games (voor je brein althans) om aan VR te gewennen :*)

Probeer eens een game welke ik in mijn vorige post aangaf. Ik garandeer je dat je die zo lang kunt spelen als je maar wil zonder misselijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ThaBEN schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:51:
[...]

Dat zijn stuk voor stuk ook de meest intensieve games (voor je brein althans) om aan VR te gewennen :*)

Probeer eens een game welke ik in mijn vorige post aangaf. Ik garandeer je dat je die zo lang kunt spelen als je maar wil zonder misselijk te worden.
Dan ga ik maar weer beginnen aan de easy games :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Het is jammer dat ik de Vr Worlds voucher al gebruikt heb anders had ik het nog terug kunnen sturen (kan nog wel maar dat doe ik maar gewoon niet)

Vrees dat ik er ook niet heel veel voor ga krijgen nu, dan moet ik het af en toe nog maar eens proberen >:)

Gisteravond: ik denk even Astro-bot spelen, na 5 minuten zweten als een malle en een paar minuten later dacht ik dat ik de Chinese rijsttafel van eerder die dag nogmaals voorbij zou zien komen, dus snel uit met het hele spul :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Bij Astrobot beweegt de camera ook zonder dat jij er daadwerkelijk opdracht toegeeft.
Ik doe dan altijd mijn ogen dicht en wacht even totdat de boel weer klaar is met positioneren.
Dan heb ik er geen last van, anders word ik ook binnen 5 minuten misselijk.
Heb in VR Worlds ook dat 'bergaf op een skateboard'-spel gedaan, maar dat vond ik ook vrij heftig.
Ik heb wel het idee dat ik een bepaald niveau van misselijkheid bereik, maar dat het niet erger wordt.

Spellen als Beat Saber kan ik inderdaad makkelijk een uur achter elkaar spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Denk je met tientallen jaren game-ervaring het meeste wel gezien te hebben, kom je ineens Firewall Zero Hour tegen. Wat is die community een verademing zeg! Zelden zulke relaxte mannen en vrouwen gezien, ongeacht spelersniveau. Zo fijn om eens een non-toxic (VR) community tegen te komen! Slechts 1x een kind met hoog piepstemmetje gehad, die zich ontzettend agressief en verdrietig gedroeg na een verliespartij, dikke facepalm voor zijn ouders.....

Betreft het misselijk worden: Dat had ik in het begin ook. Het zweten, misselijk zijn en stug doorgaan hè.....ben er de hele avond goed ziek van geweest, dat doe je echt 1x en nooit meer. Sindsdien speel ik sessies per 5-10 minuten en bij de eerste de beste signalen dat het niet goed gaat, afkappen die sessie en call it a day. Nu kan ik echt urenlang spelen zonder ziek te worden :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Net weer even Astro-bot gespeeld, zonder braakneigingen nu >:) even een bak koffie en weer door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Cardwizard schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:21:
Net weer even Astro-bot gespeeld, zonder braakneigingen nu >:) even een bak koffie en weer door
Komt echt goed. Ik heb farpoint ook nog met best een natte rug gespeeld.

Nu gaan alle comfortopties sowieso uit en nergens meer last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Daar lijkt het wel op inderdaad! Kan het flink lang volhouden nu, van mij mogen er nog heel veel van zulke spellen komen

Denk dat ik het spul nog maar eens niet verkoop

[ Voor 21% gewijzigd door Cardwizard op 10-12-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:18
Borderlands 2 VR gameplay commentary

[ Voor 55% gewijzigd door doobieters op 10-12-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik wilde de game al gaan halen maar nu zeker, ziet er goed uit, vrijdag vrij dus ik weet al wat ik ga doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Vrijdag PS4's in de aanbieding bij game mania, je kunt nu pre-orderen.

https://www.gamemania.nl/...o-1tb-black?type=PreOrder

Ps4 Pro voor 289,- Mocht je het maximale uit VR willen halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Maakt dat nog veel verschil een pro of een slim bij VR? VR kost veel processor kracht dus een pro lijkt me een voordeel maar is dat ook echt zo? Zien spellen er beter uit/lopen ze soepeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Svennie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:21:
Maakt dat nog veel verschil een pro of een slim bij VR? VR kost veel processor kracht dus een pro lijkt me een voordeel maar is dat ook echt zo? Zien spellen er beter uit/lopen ze soepeler?
Cardwizard in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
Ik heb zelf (nog) geen Pro, maar het schijnt dat er veel VR games zijn die gebruik maken van de extra kracht ervan, waardoor het er allemaal net even scherper en strakker uit ziet dan op de non-Pro.
Youtube comparisons doen denk ik trouwens niet helemaal recht aan het werkelijke verschil omdat er dan gebruik gemaakt wordt van het social screen.
Overigens zijn er in uitzonderlijke gevallen ook games, zoals het door mij geliefde Firewall Zero Hour, die er op de OG PS4 beter uit ziet dan op de Pro door een "te" sterke anti aliasing functie (zie bijvoorbeeld hier).
Ik weet niet of dit al verholpen is met een patch.

Hoewel ik in het PS4 topic al heel snel riep dat ik de Pro zou gaan halen i.v.m. de Bol en MM aanbieding, begon ik gister bij thuiskomst toch te twijfelen. Ik heb namelijk nog geen 4K TV, en hoewel het er op een 1080P ook wat beter uit ziet en soms smoother speelt, vraag ik me af of het de upgrade alleen hiervoor waard is i.c.m. de boost in VR.
Trent900 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:24:
Denk je met tientallen jaren game-ervaring het meeste wel gezien te hebben, kom je ineens Firewall Zero Hour tegen. Wat is die community een verademing zeg! Zelden zulke relaxte mannen en vrouwen gezien, ongeacht spelersniveau. Zo fijn om eens een non-toxic (VR) community tegen te komen! Slechts 1x een kind met hoog piepstemmetje gehad, die zich ontzettend agressief en verdrietig gedroeg na een verliespartij, dikke facepalm voor zijn ouders.....

Betreft het misselijk worden: Dat had ik in het begin ook. Het zweten, misselijk zijn en stug doorgaan hè.....ben er de hele avond goed ziek van geweest, dat doe je echt 1x en nooit meer. Sindsdien speel ik sessies per 5-10 minuten en bij de eerste de beste signalen dat het niet goed gaat, afkappen die sessie en call it a day. Nu kan ik echt urenlang spelen zonder ziek te worden :*)
Ja de community in Firewall is top. Ik ben niet echt het type van praten met onbekenden in MP games, zeker niet in de CoD en Warcraft communities die idd nogal toxic kunnen zijn. Wellicht dat het ook daardoor komt dat ik dat nooit meer doe. Maar in Firewall heb ik zulke toffe gesprekken gehad met willekeurige vreemden :)
Mensen helpen elkaar, er wordt niet gescholden, er wordt serieus gepraat maar ook slap geouwehoerd over van alles en nog wat. Echt een verademing.

Ik denk dat de grootste reden hiervoor is dat een VR set toch altijd een redelijke aanvullende investering is geweest en daardoor niet meteen door het "jonge" volk aangeschaft kon worden. Dat is ook mijn grootste dilemma/zorg met betrekking tot alle VR aanbiedingen die er momenteel zijn en komen.
Enerzijds juich ik het toe dat VR meer mainstream wordt omdat het ontwikkelaars hopelijk nog meer mooie en leuke games laat maken. Anderzijds kan het mogelijk weer voor een toxic community zorgen.

Maar goed, voorlopig blijven we lekker genieten :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
|:(

sorry hoor, ik heb geen 250 pagina's terug gelezen

@Denman : dank je wel _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 11-12-2018 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

MaxHardcore schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:26:
Vrijdag PS4's in de aanbieding bij game mania, je kunt nu pre-orderen.

https://www.gamemania.nl/...o-1tb-black?type=PreOrder

Ps4 Pro voor 289,- Mocht je het maximale uit VR willen halen,
Voor die prijs lijkt hij er nu niet meer te staan ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb een upgrade naar de Pro gedaan terwijl ik de PSVR (v1) al had, en ik merkte toch direct een verschil in beeldkwaliteit. Beeld leek gewoon duidelijk scherper met een Pro. Hoe dat juist kan, weet ik niet, maar het zag er zeker niet zo pixelated uit als op de gewone PS4. Misschien dat er betere AA toegepast wordt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Pixelmagic schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:26:
[...]

Voor die prijs lijkt hij er nu niet meer te staan ?
Als ik de link open, zie ik een mogelijkheid tot pre-orderen voor 14-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Anti aliasing kun je uitzetten in firewall. Zelf vind ik het mooier als het aan staat.

Als de aanbieding voorbij is, schat ik in dat je je Phat wel verkoopt voor 150.

Betekent dus een upgrade naar pro / 1tb voor 149,-

Anderzijds, het is extra geld en je kunt zonder.

Ik lees op budgetgaming dat de megapack voor 229,- beschikbaar komt

https://www.budgetgaming....on+vr+bril+mega+pack.html

Kan iemand dit verifieren?

[ Voor 85% gewijzigd door MaxHardcore op 11-12-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

MaxHardcore schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:31:
[...]

Als ik de link open, zie ik een mogelijkheid tot pre-orderen voor 14-12.
Bijzonder, nu zie ik hem ook, vanmorgen kreeg ik 399€ wat me niet echt als een aanbieding klonk >:)

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ThaBEN schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:51:
[...]

Gisteren in mijn lijstje gekeken voor de 'easy games' en GunJack opgezet, want daar beweegt je 'lichaam' niet en draait het beeld identiek aan je hoofd, verder niets. 1/4 spel uitgespeeld en geen last gehad, dus dit is een mooi spel om weer in te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
bram1984 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:06:
[...]
Onwaarschijnlijk. Jammer genoeg alleen maar 3 missies.
en dat voor 50E? dan laat maar, zitten er wel random missies in, random tegenstanders en gronddoelen en gaan met die banaan? Of PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:19:
[...]

en dat voor 50E? dan laat maar, zitten er wel random missies in, random tegenstanders en gronddoelen en gaan met die banaan? Of PvP?
Het is meer zo een constructie als Gran Turismo VR.

De bulk van het spel bestaat uit standaard gameplay (non-VR mode). Deze heeft genoeg content om je enkele uren mee zoet te houden (8 tot 10).

En daarbovenop zijn er als extra'tje 3 VR-missies toegevoegd. Daar ben je circa 3 uur mee bezig als ik het goed heb begrepen. Ook zou er in VR een aparte multiplayer mode beschikbaar zijn waarbij je enkel tegen andere VR spelers kunt spelen.

Nieuwe beelden van de 2e VR missie (*SPOILERS*)

Ace Combat 7 | VR Mission #2 | Operation Gator Panic | Su-30M2 | Gameplay | 1080p 60fps

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 12-12-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ThaBEN schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:27:
[...]
Het is meer zo een constructie als Gran Turismo VR.

De bulk van het spel bestaat uit standaard gameplay (non-VR mode). Deze heeft genoeg content om je enkele uren mee zoet te houden (8 tot 10).

En daarbovenop zijn er als extra'tje 3 VR-missies toegevoegd. Daar ben je circa 3 uur mee bezig als ik het goed heb begrepen. Ook zou er in VR een aparte multiplayer mode beschikbaar zijn waarbij je enkel tegen andere VR spelers kunt spelen.
Ah zo, dan pik hem misschien 2e hands een keer op, lijkt me erg gaaf maar niet 50E waard enkel voor die 3 missies en niet VR denk ik niet dat ik deze veel ga spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Thanx voor de video ThaBEN. Ik had de missie al eens gezien maar deze gast speelt het 'beter', hij kijkt goed om zich heen.

Ik wacht al een jaar op deze game. Ik heb een oude comfi leunstoel tot VR-seat gepromoveerd met een Hotas 4 speciaal voor Ace Combat VR, dus met de throttle links en de flightstick rechts vast op de armleuningen. Alles met het idee om de hele game in VR te kunnen spelen.

Helaas bleek al snel dat dat niet gaat gebeuren, het zou alleen 7 missies betreffen. En dat was weer lost in translation, want het blijken 7 onderdelen te zijn: 3 missies, 1 free-flight mogelijkheid en 1 of 2 mogelijkheden om jets in VR te kunnen bekijken. Dat telt niet op naar 7, dus ik hoop echt dat het klopt wat je zegt: een VR-only multiplayer zou te gek zijn, ik heb er nog niets over gelezen maar het zou de day one buy wel zijn waarde geven.

Ik denk namelijk niet dat de 3 missies 3 uur aan plezier op gaan leveren. In elke video die ik zie van de 1e twee missies is het steeds 10-15 minuten per missie. Nu zal je elke missie wel een paar keren willen spelen, dus ik denk niet dat het een ervaring zoals Starwars gaat worden dat je na 2x gezien hebt, maar toch.

Ik zal de game wel direct halen, ik wil gewoon met de Hotas dogfighten in VR met Topgun muziek op de achtergrond. Maar ik ben wel bang dat ik na VR geproefd te hebben niet meer terug wil naar 2D, oftewel dat ik de game koop vanwege de VR bonus die er voor zorgt dat ik de game zelf eigenlijk niet meer wil spelen.

VR-only multiplayer zou dus zeer welkom zijn, daar ga ik eens meer info over zoeken. En maar blijven hopen dat de singleplayer alsnog een VR update krijgt:) Indien technisch niet mogelijk dan hoop ik dat er later alsnog meer missies beschikbaar komen. Het schijnt immers te werken, waarom maken ze er dan niet meer?

Enfin, 1 maandje nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VonBraunschweig schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:23:
Thanx voor de video ThaBEN. Ik had de missie al eens gezien maar deze gast speelt het 'beter', hij kijkt goed om zich heen.

Ik wacht al een jaar op deze game. Ik heb een oude comfi leunstoel tot VR-seat gepromoveerd met een Hotas 4 speciaal voor Ace Combat VR, dus met de throttle links en de flightstick rechts vast op de armleuningen. Alles met het idee om de hele game in VR te kunnen spelen.

Helaas bleek al snel dat dat niet gaat gebeuren, het zou alleen 7 missies betreffen. En dat was weer lost in translation, want het blijken 7 onderdelen te zijn: 3 missies, 1 free-flight mogelijkheid en 1 of 2 mogelijkheden om jets in VR te kunnen bekijken. Dat telt niet op naar 7, dus ik hoop echt dat het klopt wat je zegt: een VR-only multiplayer zou te gek zijn, ik heb er nog niets over gelezen maar het zou de day one buy wel zijn waarde geven.

Ik denk namelijk niet dat de 3 missies 3 uur aan plezier op gaan leveren. In elke video die ik zie van de 1e twee missies is het steeds 10-15 minuten per missie. Nu zal je elke missie wel een paar keren willen spelen, dus ik denk niet dat het een ervaring zoals Starwars gaat worden dat je na 2x gezien hebt, maar toch.

Ik zal de game wel direct halen, ik wil gewoon met de Hotas dogfighten in VR met Topgun muziek op de achtergrond. Maar ik ben wel bang dat ik na VR geproefd te hebben niet meer terug wil naar 2D, oftewel dat ik de game koop vanwege de VR bonus die er voor zorgt dat ik de game zelf eigenlijk niet meer wil spelen.

VR-only multiplayer zou dus zeer welkom zijn, daar ga ik eens meer info over zoeken. En maar blijven hopen dat de singleplayer alsnog een VR update krijgt:) Indien technisch niet mogelijk dan hoop ik dat er later alsnog meer missies beschikbaar komen. Het schijnt immers te werken, waarom maken ze er dan niet meer?

Enfin, 1 maandje nog!
Ik heb een jaar geleden ook speciaal enkel voor deze game een Hotas gekocht die nu nog stof loopt te verzamelen in mijn kast. Kan ook niet wachten totdat deze game er is.

Ik kan die VR multiplayer niet 100% bevestigen. In sommige artikelen waar ze nu over multiplayer spreken kan ik niet goed onderscheiden of het daar nog steeds over VR gaat of niet.

Maar hele tijd terug (echt een jaar ofzo) was wel aangegeven dat multiplayer voor VR apart zou zijn van de reguliere multiplayer. Dit zodat je niet in VR kon samenspelen met non-VR spelers.

Maar het is mij onduidelijk of dit nog steeds in de game gaat komen gezien het inderdaad momenteel slechts maar 3 VR missies betreft.

P.s.
Ik heb de game besteld bij The Game Collection. Daar is die voor ongeveer €45 beschikbaar. Heb hem nergens goedkoper gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 12-12-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Deze komt hier wel in huis, als er weer wat meer tijd is om fatsoenlijk te gamen binnenkort.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik neem aan dat de 10 dagen voor kerst deals weer komen, zitten daar ook VR Deals bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Nog even over Ace Combat, het was op Gamescom dat iemand van Namco 5 missies noemde met in totaal zo'n 3 uur gameplay, ik denk dat die wat overdreef.

Verder weinig nieuws over de game gevonden, meest recente vorige week maar met weinig info over VR:

https://www.psu.com/news/...y-improvements-interview/

Jammer dat PSU maar 1x naar VR vraagt, maar het antwoord is toch vreemd, alsof de enige reden voor een non-VR campaign het feit is dat VR altijd jij in je cockpit bent en dan niet de gewenste "cinematic experience" kan geven. Tegelijk wil hij de fans de gevraagde Ace Combat in VR geven.

Ammehoela, dat worden petities:)

• Svennie
Gisteren Doom VFR gespeeld, wat speelt dat irritant zeg met de move controllers, je kan enkel in rechte hoeken bewegen, begin je in een ronde gang.... niet te doen, het was of tegen muren aanstaren of je nek constant draaien zodat je nog wat kon zien anders dan een muur.

Wordt dat nog beter, kwestie van gewenning of kan ik beter met de dualshock spelen?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Svennie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:15:
Gisteren Doom VFR gespeeld, wat speelt dat irritant zeg met de move controllers, je kan enkel in rechte hoeken bewegen, begin je in een ronde gang.... niet te doen, het was of tegen muren aanstaren of je nek constant draaien zodat je nog wat kon zien anders dan een muur.

Wordt dat nog beter, kwestie van gewenning of kan ik beter met de dualshock spelen?
Nee, daar staat het om bekend. Sommigen vinden het helemaal fantastisch met de Moves, maar dat is echt een heel klein percentage. De rest speelt met DS4 of Aim Gun (werkt wel goed).

• Predje
Svennie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:15:

Met de moves was idd echt niet te doen!! Wat een wanproduct!

Met de aim kon het me ook niet boeien.. echt gek eigenlijk.. grafisch en wat audio betreft is het ver boven gemiddeld. Het had alle potentie om de beste FPS op de PSVR te worden.. en dan het zo verpesten met de controls...

• Svennie
@The Inquisitor & @Predje bedankt, heb nog geen AIM controller maar wil die toch gaan halen voor 2 andere spellen, zat op MP te kijken voor een 2e hands maar komen niet echt vaak voorbij, misschien nu maar kopen bij MM of zo kan ik kijken hoe het bevalt.

• Predje
Svennie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:14:
@The Inquisitor & @Predje bedankt, heb nog geen AIM controller maar wil die toch gaan halen voor 2 andere spellen, zat op MP te kijken voor een 2e hands maar komen niet echt vaak voorbij, misschien nu maar kopen bij MM of zo kan ik kijken hoe het bevalt.
Voor de aim zijn er momenteel echt maar 2 spellen die er toe doen!

Farpoint is gewoon heel vet, maar wel kort en daarna heb je de aim niet meer nodig.

Verder is er Firewall; deze game verwantwoord op zichzelf de volledige prijs van de aim.
Het is tevens ook 1 van de beste games voor PSVR. Echter moet je wel van MP tactische FPS houden.
Zelf speel ik Firewall veel minder dan ik had gehoopt.. ik ben gewoon niet zo heel goed erin en dan trekt het ook wat minder. Komt ook omdat ik volledig op ga in RDR2 en Beatsaber.

Er moeten echt wat grote nieuwe games voor de AIM komen.. anders blijft het ding bij mij stof happen (al had ik de ervaringen van Farpoint, Firewall en Doom niet willen missen).

Voor mij totaal onbegrijpelijk dat Borderlands 2 VR niet direct met AIM uitkomt.. als je daar toch een gave bundle mee gemaakt had..

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:22:
[...]

Voor mij totaal onbegrijpelijk dat Borderlands 2 VR niet direct met AIM uitkomt.. als je daar toch een gave bundle mee gemaakt had..
Wat een misser ;w

Er zijn ook nog wat korte/goedkope VR games die leuk zijn met een aim controller (als je hem toch al hebt) zoals Brookhaven Experiment en vergeet ook niet Arizona Sunshine

• MaxHardcore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Bij Game Mania PSVR v2 + camera + VR Worlds + Astro Bot voor eur. 189..

Zieke deal. Als je nu niet overstag gaat.. dan weet ik het ook niet meer.
Predje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:22:
[...]

Komt er uiteindelijk wel Aim support dan?

[ Voor 76% gewijzigd door doobieters op 13-12-2018 15:01 ]

• Svennie
doobieters schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:59:
Bij Game Mania PSVR v2 + camera + VR Worlds + Astro Bot voor eur. 189..

Zieke deal. Als je nu niet overstag gaat.. dan weet ik het ook niet meer.
bedankt namens een collega (en zijn kinderen) _/-\o_ Die is nu overstag en gaan bestellen

bij Nedgame:

Firewall Zero Hour + Aim Controller voor E79,99. Geen echt grote korting maar toch 10E goedkoper dan de 2 los kopen

[ Voor 58% gewijzigd door Svennie op 13-12-2018 15:13 ]

• doobieters
Svennie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:12:
[...]

bedankt namens een collega (en zijn kinderen) _/-\o_ Die is nu overstag en gaan bestellen

bij Nedgame:

Firewall Zero Hour + Aim Controller voor E79,99. Geen echt grote korting maar toch 10E goedkoper dan de 2 los kopen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Iedere PSVR eigenaar is er weer één voor de toekomst :-)

Die bundel is trouwens 65 euro bij Game Mania. Online uitverkocht maar nog wel in de winkels te krijgen.

• Svennie
doobieters schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:19:
[...]

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Iedere PSVR eigenaar is er weer één voor de toekomst :-)

Die bundel is trouwens 65 euro bij Game Mania. Online uitverkocht maar nog wel in de winkels te krijgen.
dank je _/-\o_

die ga ik bestellen, even duur als de losse aim controller bij MM bv, nvm uitverkocht :| Dat stond er ook bij |:( lezen is een vak :F

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 13-12-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Svennie schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:33:
[...]

dank je _/-\o_

die ga ik bestellen, even duur als de losse aim controller bij MM bv, nvm uitverkocht :| Dat stond er ook bij |:( lezen is een vak :F
Voor 71 euro bij YGZ.nl.. Wellicht is dat een optie.

• Predje
doobieters schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:19:
Het is echt geweldig om de groei van PSVR in 2018 te zien!
De grote van PSVR gaat steeds meer en meer topdevelopers aantrekken!!
Dan gaat hetzelfde gebeuren als met de PS4 zelf; de beste games!

Zelfs altijd PC gespeeld, maar een HZD, GoW, Spiderman, RDR2, etc. etc. wil je gewoon niet missen als gamer!
Voor VR wil je ook als gamer echt een Astrobot, Beatsaber, Moss, Superhot, Firewall, etc meemaken!

Ben benieuwd of de volgende generatie xbox en nintendo een antwoord kunnen vinden.
PC zal altijd zijn unieke games/vrijheid/fanbase wel houden.
Kan op dit moment geen reden bedenken om een xbox te kopen..

• MaxHardcore
Predje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:44:
[...]

Het is echt geweldig om de groei van PSVR in 2018 te zien!
De grote van PSVR gaat steeds meer en meer topdevelopers aantrekken!!
Dan gaat hetzelfde gebeuren als met de PS4 zelf; de beste games!

Zelfs altijd PC gespeeld, maar een HZD, GoW, Spiderman, RDR2, etc. etc. wil je gewoon niet missen als gamer!
Voor VR wil je ook als gamer echt een Astrobot, Beatsaber, Moss, Superhot, Firewall, etc meemaken!

Ben benieuwd of de volgende generatie xbox en nintendo een antwoord kunnen vinden.
PC zal altijd zijn unieke games/vrijheid/fanbase wel houden.
Kan op dit moment geen reden bedenken om een xbox te kopen..
Je merkt het ook in firewall. Veel mensen die voor die game PS VR hebben gekocht.

Zelfs moet ik ook nog even flink aan de bak op weg naar lvl 50 :D backlog.. backlog... backlog...

• Predje
Heb Firewall sinds Beatsaber niet meer aangeraakt. Moet zeggen dat ik toch wel heel erg veel zin heb om vanavond weer eens lekker te knallen met de AIM!
Mja, ik moet ook nog RDR spelen :P

• Svennie
doobieters schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:42:
[...]

Voor 71 euro bij YGZ.nl.. Wellicht is dat een optie.
weer wat goedkoper maar toch besteld bij nedgame, wel duurder maar komt morgen binnen, bij YGZ over 5 tot 10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zit hier wel een camera bij? Ik wilde hem bestellen bij Bol, maar daar staat expliciet bij dat er geen camera bij zit:

https://www.bol.com/nl/p/...5-games/9200000100371127/

Twijfel ook of ik deze moet nemen of de versie met alleen astroboy. Aan de andere kant 30e voor 3 games is ook niet veel, hoewel ik vrij snel uitgekeken was op de "normale" versie van Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
StephaN900 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 06:22:
[...]

Zit hier wel een camera bij? Ik wilde hem bestellen bij Bol, maar daar staat expliciet bij dat er geen camera bij zit:

https://www.bol.com/nl/p/...5-games/9200000100371127/

Twijfel ook of ik deze moet nemen of de versie met alleen astroboy. Aan de andere kant 30e voor 3 games is ook niet veel, hoewel ik vrij snel uitgekeken was op de "normale" versie van Skyrim.
Ja hoor, camera zit erbij.

De astrobot bundel is ook al inclusief VR worlds, is zeker niet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
-

[ Voor 99% gewijzigd door Trent900 op 14-12-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Nog even ter toevoeging. bij intertoys is de megapack 219,- toch weer 6 euro goedkoper dan bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Zijn er mensen die Borderlands aan het spelen zijn? Hoe bevalt de game?

EDIT: ik krijg geen netwerk binnen Firewall, spel blijft foutmeldingen geven :'( Kan er op internet niks van vinden, internet werkt, PSN ingelogd. Er hoeven toch geen poorten open?

[ Voor 57% gewijzigd door Svennie op 14-12-2018 21:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
Gisteravond de PRO aangesloten naast de oude OG.
Las overal op internet dat het verschil in VR niet zo groot is.
Maar mijn ervaring is dat het gigantisch is!
Astrobot is zoveel scherper en het beeld is zoveel stiller/soepeler.

Skyrim was "onherkenbaar" vergeleken met de OG versie.

Laden gaat ook aanzienlijk sneller. Ik ben heel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:15:
+1. Ik zou niet over 'gigantisch' spreken, maar toen ik mijn Pro kocht, en beetje erna eens VR speelde, was dat absoluut het eerste wat me direct opviel. Was zelfs niet eens een AB vergelijking. Dus het verschil is echt wel overduidelijk, en volgens mij ook veel duidelijker dan het verschil tussen 1080 en 4K games op een gewoon scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Svennie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:51:
Zijn er mensen die Borderlands aan het spelen zijn? Hoe bevalt de game?

EDIT: ik krijg geen netwerk binnen Firewall, spel blijft foutmeldingen geven :'( Kan er op internet niks van vinden, internet werkt, PSN ingelogd. Er hoeven toch geen poorten open?
Geen borderlands, heb nu ook weer rdr2 bij de nieuwe pro. Zit voorlopig wel ff vol.

Heb in mijn fritzbox independent port sharing aangezet voor mijn PS4, dus bij mij gaat het automatisch goed.

Kan een storing zijn geweest, doet ie het nu nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
MaxHardcore schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:01:
[...]
Kan een storing zijn geweest, doet ie het nu nog steeds niet?
had net ook geen volledige werking op mijn versterker, kon wel via de app de versterker aanzetten maar verbinding met internet radio werkte ook niet. Switch die ertussen zit aan en uit gezet en alle stekkers aangedrukt, heb nu weer internet radio dus hopelijk werkt Firewall ook weer, ga het straks testen, nu eerst schoonmaken hier, hard nodig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Nog even voor de twijfelaars. intertoys heeft ook kortingscode WELKOMTERUG Krijg je nog eens 5 euro korting. Dus dan heb je de megapack voor 214,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aanbieding is leuk, maar de games als Skyrim en Doom zijn niks voor mij. Die downloadcodes zijn ook te verkopen /ruilen, lijkt me?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Jorgen schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:37:
Aanbieding is leuk, maar de games als Skyrim en Doom zijn niks voor mij. Die downloadcodes zijn ook te verkopen /ruilen, lijkt me?
Yep, ik heb wel belang bij doom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Volgens mij is die code van de Megapack 1 code voor alle games. M.a.w. niet per spel.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Sp33dFr34k schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:24:
Volgens mij is die code van de Megapack 1 code voor alle games. M.a.w. niet per spel.
Denk ik niet. Dan zou het ook als product op de store moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik lees heel vaak de afkorting OG. Bedoelen jullie daar "original/origineel" mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:07:
Ik lees heel vaak de afkorting OG. Bedoelen jullie daar "original/origineel" mee?
Daar wordt inderdaad de Original Generation mee bedoeld.
Zie je ook wel eens bij andere console terug.
Bij de PS4 zou je bijvoorbeeld ook 'Fat' kunnen gebruiken om de originele versie aan te duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

MaxHardcore schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:15:
[...]

Zoals ik het zie op de website van Intertoys gaat het inderdaad om 5 vouchers. Het lijkt me dat dit dus 5 gamecodes zijn die je in de PS Store invult en daarmee aan je bibliotheek toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zag op BG volgens mij iemand die code verkopen en die had een aantal games. Mss andere pack dan..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

MaxHardcore schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:15:
[...]

Jorgen schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:45:
[...]

Zoals ik het zie op de website van Intertoys gaat het inderdaad om 5 vouchers. Het lijkt me dat dit dus 5 gamecodes zijn die je in de PS Store invult en daarmee aan je bibliotheek toevoegt.
FOUND IT:

https://www.budgetgaming....orum_id=16&topic_id=19402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Predje schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:15:

Skyrim was "onherkenbaar" vergeleken met de OG versie.

Laden gaat ook aanzienlijk sneller. Ik ben heel blij!
Ik heb een OG en een Pro staan, maar speel ook enkel VR op de Pro. Grootste reden dat ik toendertijd een Pro erbij heb gehaald. Nu weer eens de tijd vinden om te gamen :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Ja idd.

@Jorgen

Game mania is weer 10 euro duurder nu 199,- voor bundle met VR worlds en astrabot.
https://www.gamemania.nl/accessories/vr/2257

Bij intertoys 188,-
https://www.intertoys.nl/...s-playstation-4-camera-v2
Moet je wel fysiek in een winkel afhalen dus heb je niet de kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 08:48
Hey, vraagje over die megapack, want dit lijkt me toch echt interessante deal?

Moet ik dan nog eens zo'n Playstation Move controller bij kopen om de games (optimaal) te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
ZlM01 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:32:
Moet ik dan nog eens zo'n Playstation Move controller bij kopen om de games (optimaal) te kunnen spelen?
Zoek maar eens in dit topic!

Maar kort antwoord; JA! :)
Pagina: 1 ... 63 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.