Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

robinez schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:18:
[...]

Als ik nu zou moeten beginnen met VR met de kennis van VR games die ik nu heb dan zou ik zelf voor de volgende lijst gaan:
- Rush of Blood (nog steeds 1 van de beste vr games naar mijn mening, doordat die zo simpel is maar toch geweldig uitgevoerd)
- Farpoint (met aim controller)
- Firewall Zero Hour (met aim controller)
- Wipeout VR
- Astrobot (hier is ook een demo van)
- Beat Saber
- Resident Evil 7
- Tumble
- Space Invaders VR
- Dirt Rally VR (echt gaaf als je een stuur wiel hebt)

Met zo'n lijst heb je van alles wel wat kwa gameplay in VR.
Je vergeet Superhot! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Inderdaad!

dat is ook een topper _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

robinez schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:23:
[...]

Inderdaad!

dat is ook een topper _/-\o_
~
voel me iedere keer een superheld als ik het weer doe, wat een fantastische game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:42
Batman VR
Skyrim VR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
[...]

skyrim zou ik ook niet echt aanraden als eerste game.

Zoals Thaben je al adviseerde, zou ik echt eerst voor de demos gaan, er zijn er genoeg en zo krijg je een gevoel van wat je leuk vindt in VR. VR gamen is toch echt een compleet andere ervaring dan gamen op een tv scherm en het maakt dat je games die je normaal niets vindt toch ineens anders gaat bekijken.

Ik zou voor een eerste game eerder voor resident evil 7 gaan, dan heb je een aardig idee wat een game kan veroorzaken in VR kwa immersie gevoel.

Als ik nu zou moeten beginnen met VR met de kennis van VR games die ik nu heb dan zou ik zelf voor de volgende lijst gaan:
- Rush of Blood (nog steeds 1 van de beste vr games naar mijn mening, doordat die zo simpel is maar toch geweldig uitgevoerd)
- Farpoint (met aim controller)
- Firewall Zero Hour (met aim controller)
- Wipeout VR
- Astrobot (hier is ook een demo van)
- Beat Saber
- Resident Evil 7
- Tumble
- Space Invaders VR
- Dirt Rally VR (echt gaaf als je een stuur wiel hebt)

Met zo'n lijst heb je van alles wel wat kwa gameplay in VR.
RE7 en RoB zijn wel TE eng voor woorden! Ik kan ze niet spelen helaas..
RoB heb ik dan ook te koop.. het is wel goed uitgevoerd inderdaad.. maar na 2 minuten moet ik huilend in een hoekje zitten...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Predje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
[...]

RoB heb ik dan ook te koop.. het is wel goed uitgevoerd inderdaad.. maar na 2 minuten moet ik huilend in een hoekje zitten...
Dat heb ik dus met RE7. Rush of Blood is een on-rails shooter. Daar beweeg je vanzelf waardoor ik het enigszins aandurf om te spelen.

Maar als ik in RE7 zelf moet lopen en constant dingen om mij heen hoor in 360 graden (dus ook echt achter en boven je) maar niet kan zien dan trek ik het niet meer. Ik ging dan ook spontaan telkens met mijn rug tegen een muur aan staan want je voelt je echt kwetsbaar alsof iets in je nek gaat springen.
Ben met veel leed en moeite gestopt na een uurtje ofzo in de game toen ik een enge kelder in moest lopen waar je amper wat ziet en waar je weet dat er gegradeerd iets engs staat te wachten. Ik heb echt 5 minuten moed verzameld boven aan die trap maar het lukte mij gewoon niet om naar beneden te gaan.

Supervet als je het aandurft maar voor mij is die game gewoon te eng in VR :| ...

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Predje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
[...]

ze zijn inderdaad wel verschrikkelijk eng, maar als je dan een echte VR immersie ervaring wil hebben en wilt ervaren wat een game fysiek voor effect op je lichaam kan hebben dan zijn dit wel de twee games die dit kunnen veroorzaken. Ik heb zo'n hartslagmeter op mijn horloge en je ziet letterlijk in de grafieken wanneer ik Resident Evil speel. Dat is bizar, dat krijg je via een normale game echt niet voor elkaar om daar zo'n effect mee te creeeren.

Maar als je het eenmaal aandurft en je haalt het einde van die twee games dan kun je toch echt wel zeggen dat je een waanzinnige VR ervaring hebt doorgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
...
- Wipeout VR
...
Ik heb Wipeout en 1 race gespeeld met de VR bril. De rest van de avond bijna niks meer gespeeld. Al helemaal niks meer gedronken (en in dit geval bedoel ik koffie of iets fris). Wat ben ik misselijk geworden van 1 race WipeOut. Dat was ook trouwens het eerste VR spel wat ik gespeeld had. Het tweede spel was volgens mij een klein stukje PlayStation Worlds.
Volgens mijn vrouw zag ik lijkbleek na die race met WipeOut. :r

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
MisterMichel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:29:
[...]

Ik heb Wipeout en 1 race gespeeld met de VR bril. De rest van de avond bijna niks meer gespeeld. Al helemaal niks meer gedronken (en in dit geval bedoel ik koffie of iets fris). Wat ben ik misselijk geworden van 1 race WipeOut. Dat was ook trouwens het eerste VR spel wat ik gespeeld had. Het tweede spel was volgens mij een klein stukje PlayStation Worlds.
Ik had dat na TrackMania..
Race gestart, eerste paar bochten ging het goed, totdat ik in een of andere looping kwam die ook nog eens draaide.
Headset van mijn hoofd gehaald en naar buiten gelopen.. Dat ging echt helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
MisterMichel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:29:
[...]

dat is wel een goede opmerking inderdaad.

Wipeout is eigenlijk alleen maar geschikt voor mensen met veel VR ervaring, ik ken inderdaad ook niemand die voor het eerst zo'n heftige snelheids ervaring kan verwerken. Ik heb er zelf totaal geen last van, maar ik zou deze inderdaad niet als demo laten zien aan iemand die net met VR begint.

Ik heb wel respect dat je dit als eerste game aandurfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Deshmir schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:38:
[...]

Race gestart, eerste paar bochten ging het goed, totdat ik in een of andere looping kwam die ook nog eens draaide.
Headset van mijn hoofd gehaald en naar buiten gelopen.. Dat ging echt helemaal niet goed.
En toch is TM één van de betere VR ervaringen (vind ik), naast RE7 en Until Dawn Rush of Blood. Maar goed, het is op een aantal tracks echt een paar keer spelen en dan de set afzetten, meestal doe ik het ook alleen met wat vrienden erbij en wisselen we op die manier af. Dan is het goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Deshmir schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:38:
[...]

hou er over op, als ik er over nadenk alleen al.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Exorcist schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:00:
[...]

En toch is TM één van de betere VR ervaringen (vind ik), naast RE7 en Until Dawn Rush of Blood. Maar goed, het is op een aantal tracks echt een paar keer spelen en dan de set afzetten, meestal doe ik het ook alleen met wat vrienden erbij en wisselen we op die manier af. Dan is het goed te doen.
Ik wil het ook zeker weer proberen, maar eerst 'oefenen' met AstroBot.
Gisteravond toch maar gekocht, met de demo merk ik dat ik kan wennen aan de VR omgeving t.o.v. gewoon cinema mode.
En €25 voor een best grappig spelletje is ook niet echt een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Wipeout is naar mijn mening vrij eenvoudig om te wennen en ikzelf heb er nog geen problemen mee gehad. Een ander persoon had wipeout als eerste game gespeeld en was rustig een uur bezig zonder problemen. Ik had zelf juist problemen met games waar de controls niet logisch zijn met wat je ziet, en werd ik ontzettend ziek na 5 min en heb de vr headset sindsdien niet meer aangeraakt, zo erg heb ik het nu te pakken door die game. Volgens mij was dat starblood arena, zit je in een schip welke je moet besturen met de 2 pookjes en je geen idee hebt waar je heen gaat...

Die shooter met fruit en waar je achter de kassa zit is ook wel geinig als game. Goede oefening om fit te blijven.

Moet maar eens weer de tijd nemen om vr op te zetten en alle goede games te spelen en over die lichamelijke drempel stappen van die super slechte ervaring

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

spinnenman schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:01:
[...]

hou er over op, als ik er over nadenk alleen al.. :X
De gedachte van VR maakt me soms ook weer misselijk, echt een onprettig gevoel. Het gekke is dat ik het soms niet heb, en soms ineens wel. Het scheelt ook als je om de dag even een kwartiertje speelt, in plaats van weken niets, en dan weer wel (zoals ik nu). Het laatste dat ik speelde was Re7, echt fantastisch maar meer dan 20 minuten houd ik niet vol, dan voel ik die misselijkheid al komen en stop ik gauw.

Soms ga ik iets verder, maar dat is geen succes. Dan voel ik het uren later nog.

Het lijkt nu wel erger dan aan het begin, toen kon ik me nog goed vermaken met VR worlds en FarPoint, welke ik na een week had gekocht.

Misschien ben ik nu ook gewoon te moe... heb veel dingen te doen, en weinig vrije tijd op het moment, dat werk ook niet lekker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook wel altijd wat last, maar nooit zo ziek geweest als met Scavengers Oddyssey (in VR Worlds) vorig weekend. Ging eigenlijk vrij goed, tot je echt in die grotten zit en gewoon draaiende jumps moet doen. Ik was een gegeven moment ook compleet mijn oriëntatie kwijt en vond niet meer de weg naar het volgende waypoint. Binnen de minuut werd ik ineens kotsmisselijk dat ik de rest van de avond op bed moest gaan liggen.

Blijft best wel iets bijzonder. Bvb met Robot Rescue. Je staat eerst stil en kijkt rond en alles voelt ok. Dan duw ik de joystick vooruit en prompt voel ik een warm gevoel in mijn hersenen, gewoon als gevolg van beweging te zien maar niet te voelen. Echt bizar en voelt ook niet echt gezond aan eigenlijk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Twixie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:56:

Blijft best wel iets bijzonder. Bvb met Robot Rescue. Je staat eerst stil en kijkt rond en alles voelt ok. Dan duw ik de joystick vooruit en prompt voel ik een warm gevoel in mijn hersenen, gewoon als gevolg van beweging te zien maar niet te voelen. Echt bizar en voelt ook niet echt gezond aan eigenlijk :).
Ik denk dat dat wennen is door regelmatig een vr sessie te doen en dan langzaam op te bouwen.
Dan is MOSS misschien wel iets voor jou, daar zit nauwelijks beweging in en speel je eigenlijk een platform game in een 3D kijkdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb me racket fury en beat saber erbij gekocht.
Vooral racket fury vind ik geweldig; het is en voelt precies aan als realtime tafeltennis als je force feedback move controllers hebt. Tel daarbij op dat binnenkort multiplayer ervoor uitkomt en je hebt een dijk van een game. (je hoeft nooit de balletjes van de grond op te rapen :) )

Mooie samenvatting ervan hier: https://www.youtube.com/watch?v=pWRMfK1HObc&fbclid

[ Voor 12% gewijzigd door starthemel.nl op 21-11-2018 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
starthemel.nl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:08:
Ik heb me racket fury en beat saber erbij gekocht.
Vooral racket fury vind ik geweldig; het is en voelt precies aan als realtime tafeltennis als je force feedback move controllers hebt. Tel daarbij op dat binnenkort multiplayer ervoor uitkomt en je hebt een dijk van een game. (je hoeft nooit de balletjes van de grond op te rapen :) )

Mooie samenvatting ervan hier: https://www.youtube.com/watch?v=pWRMfK1HObc&fbclid
racket fury is inderdaad geweldig, ik heb hem op de oculus en vond het een beetje zonde om hem ook op de ps4 te halen, maar het speelt op een oculus ook geweldig, dus dat is ongetwijfeld hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb één keer lichte misselijkheid ervaren en dat was met de X-Wing missie. Verder eigenlijk nergens last van. Heel RE7 in VR uitgespeeld.

@Deshmir Astrobot is eigenlijk helemaal niet intens, dus ik denk niet dat je je VR benen daarmee echt goed traint. Dan kun je beter echt een first person game spelen waarin je jezelf echt voortbeweegt. En dan korte periodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
@starthemel.nl hebben niet alle move controllers force feedback? Dat dacht ik namelijk wel, ben druk op zoek naar een tweedehands setje maar als het betekent dat de oudere geen rumble hebben dan koop ik liever nieuwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Cardwizard schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:42:
@starthemel.nl hebben niet alle move controllers force feedback? Dat dacht ik namelijk wel, ben druk op zoek naar een tweedehands setje maar als het betekent dat de oudere geen rumble hebben dan koop ik liever nieuwe
ik gebruik nog steeds mijn oude ps3 move controllers op de ps4 met de vr, die hebben inderdaad wel force feedback (rumble).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-10-2024
robinez schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:50:
[...]

ik gebruik nog steeds mijn oude ps3 move controllers op de ps4 met de vr, die hebben inderdaad wel force feedback (rumble).
Ik meen in dit topic een keer gelezen te hebben dat de ps3 generatie moves geen forcefeedback hebben, blijkbaar een fabeltje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
starthemel.nl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:07:
[...]

Ik meen in dit topic een keer gelezen te hebben dat de ps3 generatie moves geen forcefeedback hebben, blijkbaar een fabeltje dan.
ja, dat is een fabel, dat hebben ze wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Ben helemaal klaar met zoeken naar gebruikte move controllers, heb ze maar besteld bij Amazon Italië voor 53 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:48
Cardwizard schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:58:
Ben helemaal klaar met zoeken naar gebruikte move controllers, heb ze maar besteld bij Amazon Italië voor 53 euro
Linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Vandaag eerste ervaring met de V2 vs de V1. wat maakt die kabel idd een wereld van verschil. Het lijkt zelfs alsof de headset lichter is. en de volume / mute knoppen veel sneller te vinden en te bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@MaxHardcore
https://www.amazon.it/Son...e-Twin-Pack/dp/B079JCLPBC

[ Voor 77% gewijzigd door Cardwizard op 23-11-2018 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Net Astro Bot aangeschaft in de aanbieding. Man wat een vette game :D _/-\o_

Beste platform-game op PSVR so far!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Gisteren de PSVR gehaald en meteen in het openingsscherm van Worlds al rond zitten gapen, wat gaaf _/-\o_ Daarna in Worlds begonnen met dat duiken, heb het wel in de verkeerde volgorde gedaan, ben begonnen met de duik met de haai, de andere 2 zijn daarna maar tam zeg. Daarna dat spel met die bal en die op dat skateboard en geëindigd met die robot in de ruimte, dat is gaaf om te doen. Na een dik uur de set afgedaan omdat die toch wel zwaar begon te worden. Na een uurtje wat tv kijken weer de set opgezet en youtube aangezet, wat staan daar mooie dingen tussen zeg.

In het weekend de set maar eens goed afstellen, heb hem nu opgezet en ben meteen begonnen.

PSN ID: Svennie-NL

Ik weet niet of het een fout is, maar in de folder van Carrefour in België staat nu de v2 VR Worlds bundel voor €199, maar dat lijkt inclusief 2 move controllers ! Dat is dan wel een fantastische deal, lijkt me. Niet voor mij, want heb ondertussen al mijn v2 en had nog mijn PS3 move controllers.
Om het helemaal geweldig te maken krijg je nog eens €20 in bonuspunten per schijf van €100 aankoop in multimedia, en dat zal dus wel inclusief PS4 spullen zijn. Vorig jaar op die manier mijn PS4 Pro gescoord voor een ongelooflijk lage prijs.

• Deshmir
@Svennie wat ze veel zeggen is dat je hem 20s neer moet leggen voordat je begint.
Dat zou er iig voor moeten zorgen dat je scherm niet naar links drift
Zijn er hier Beat Saber spelers?
Ik heb tot nu toe maar 1 iemand op de ingame friends leaderboards staan. Lijkt me leuk om wat meer mensen op de friends leaderboards te hebben staan om scores te vergelijken :)

Voeg me toe indien je dat wat lijkt: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@ThaBEN nog niet, even wachten op de move controllers

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Deshmir schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:38:
@Svennie wat ze veel zeggen is dat je hem 20s neer moet leggen voordat je begint.
Dat zou er iig voor moeten zorgen dat je scherm niet naar links drift
dat probleem heb ik nog niet gehad maar zal het onthouden mocht het zo zijn

PSN ID: Svennie-NL

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 16:06
Geen movecontrollers, staat niet in omschrijving... ;w
Twixie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:30:
Ik weet niet of het een fout is, maar in de folder van Carrefour in België staat nu de v2 VR Worlds bundel voor €199, maar dat lijkt inclusief 2 move controllers ! Dat is dan wel een fantastische deal, lijkt me. Niet voor mij, want heb ondertussen al mijn v2 en had nog mijn PS3 move controllers.
Om het helemaal geweldig te maken krijg je nog eens €20 in bonuspunten per schijf van €100 aankoop in multimedia, en dat zal dus wel inclusief PS4 spullen zijn. Vorig jaar op die manier mijn PS4 Pro gescoord voor een ongelooflijk lage prijs.

Verwijderd

https://www.nedgame.nl/pl...0Computer%20Entertainment

Is dit een goede deal?

kijk gewoon even in de pricewatch wat ie normaal kost, dan weet je dat gelijk zelf. Beetje eigen huiswerk mag best ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2018 14:33 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

TR zien we liever...

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2018 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heads up, Ace Combat 7: Skies Unknown is in de aanbieding bij The Game Collection

Betaald omgerekend € 47,31 inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Firewall Zero Hour inc. Aim controller 51 euro

https://www.amazon.co.uk/...-Controller/dp/B07CJGRTZ6

Besteld en geannuleerd, was in de war met Farpoint

[ Voor 18% gewijzigd door Cardwizard op 23-11-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:19:
Heads up, Ace Combat 7: Skies Unknown is in de aanbieding bij The Game Collection

Betaald omgerekend € 47,31 inclusief verzending.
Hoe kan dit een aanbieding zijn als de game pas in januari uitkomt ? Of ga je er van uit dat die dan de volle €65 of zo zal zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:35:
[...]

Hoe kan dit een aanbieding zijn als de game pas in januari uitkomt ? Of ga je er van uit dat die dan de volle €65 of zo zal zijn ?
Gisteren was die nog €54 op diezelfde website. En de adviesprijs van die game is inderdaad €60,-

Zie prijsoverzicht:
Tweakers

(Ik houdt deze game en de prijs ervan sinds aankondigingstrailer nauwlettend in de gaten O-) )

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 23-11-2018 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Of ik extra wou betalen voor snelle levering, nou nee dus, kom ik net thuis zijn ze alsnog (snel) geleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Cardwizard schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
[...]

Of ik extra wou betalen voor snelle levering, nou nee dus, kom ik net thuis zijn ze alsnog (snel) geleverd :D
V2 moves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie deal in Dreamland (Belgie) : PSVRv2 + camera + VR Worlds + Astrobot voor €199
https://www.dreamland.be/...cue-mission-vr-165084--11
EDIT: leverdatum van 3/12 is wel vaag. Vooral omdat in de Collishop (zelfde keten) er sprake is van 2 a 3 dagen : https://www.collishop.be/...cue-mission-vr-165084--11

[ Voor 36% gewijzigd door Twixie op 24-11-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Twixie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:28:
Mooie deal in Dreamland (Belgie) : PSVRv2 + camera + VR Worlds + Astrobot voor €199
https://www.dreamland.be/...cue-mission-vr-165084--11
EDIT: leverdatum van 3/12 is wel vaag. Vooral omdat in de Collishop (zelfde keten) er sprake is van 2 a 3 dagen : https://www.collishop.be/...cue-mission-vr-165084--11
Is dit niet de verpakking van de v1? In de specificaties kan ik niet opmaken dat deze om de v2 zou gaan.

Dank fietsbel hieronder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

purge schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:00:
[...]

Is dit niet de verpakking van de v1? In de specificaties kan ik niet opmaken dat deze om de v2 zou gaan.
Nee, het is V2, EAN nummer is van V2.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
Iemand die toevallig ook de Twin Move heeft besteld van amazon.it?
Ik heb nu helaas een out-of-stock melding, ze gaan dan toch niet annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Gister bij Intertoys Doom VFR meegepikt voor €15, verrassend toffe game zover, mechanics hebben ze gaaf aangepakt. Eerste game waarbij ik toch echt moet gaan staan, heb daar helaas niet zoveel ruimte voor maar het moet maar. Binnenkort effe kijken hoe ik die camera wat hoger kan plaatsen... iemand heeft hier ooit zo'n 3d geprinte clip gepost waarmee je de splitter aan je broek kan hangen, weet iemand nog wie dat was?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
Gister bij Intertoys Doom VFR meegepikt voor €15, verrassend toffe game zover, mechanics hebben ze gaaf aangepakt. Eerste game waarbij ik toch echt moet gaan staan, heb daar helaas niet zoveel ruimte voor maar het moet maar. Binnenkort effe kijken hoe ik die camera wat hoger kan plaatsen... iemand heeft hier ooit zo'n 3d geprinte clip gepost waarmee je de splitter aan je broek kan hangen, weet iemand nog wie dat was?
Dat was ik. Ik zal eens zoeken of ik de files nog heb

-gevonden- als je me een DM stuurt mail ik je de file + de foto's voor wat aandachtspunten.

Dit is m, die valt ook niet uit de clip:

[ Voor 13% gewijzigd door remcheese op 24-11-2018 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Deshmir schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:14:
Iemand die toevallig ook de Twin Move heeft besteld van amazon.it?
Ik heb nu helaas een out-of-stock melding, ze gaan dan toch niet annuleren?
Ja en al thuis liggen, als je al besteld hebt dan zul je ze vast krijgen, anders zou je wel een mail ontvang dat het niet leverbaar is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
-was al gevonden-

[ Voor 96% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2018 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Dat is @Cowboy_Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ah ja Cowboy_Henk was het inderdaad, bedankt! @remcheese zijn design lijkt heel erg op die van jou in het filmpje, zijn dit dezelfde wellicht?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Sp33dFr34k schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:20:
Ah ja Cowboy_Henk was het inderdaad, bedankt! @remcheese zijn design lijkt heel erg op die van jou in het filmpje, zijn dit dezelfde wellicht?
Ik denk het, ik weet het niet meer zeker. Ik heb t design van iemand hier gehad (die m in België liet printen dacht ik) en toen door de buurman laten printen. Had 3 pogingen nodig voor dat t goed was.

Aandachtspunt voor de printer is dat het lipje waar de unit aan blijft hangen (binnen schuine stukje dus) 2 mm verder naar binnen moet steken dan het model wat hier in eerste instantie werd gepost. Anders dondert ie er steeds uit nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ruimde hier even wat dozen op, en viel er me iets op van mijn nieuwe PSVR. Die had een productie-datum van november 2017. Is er een die ik dus net met Singles Day bij GameMania gekocht had.
Vind ik wel apart. Ik zou niet denken dat voorraden zo lang blijven liggen. En een refurb zal het ook wel niet zijn, want was dus de productie-datum die op de doos gedrukt stond.

Zijn er nog die nu heel recent (Singles Day, Black Friday...) een PSVRv2 gekocht hebben maar een oude productiedatum hebben ? Productiedatum zie je bij het serial number als 'P/D' op de binnenste doos (de buitenste doos heeft daar een vierkante uitsparing).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Twixie schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:37:
Ik ruimde hier even wat dozen op, en viel er me iets op van mijn nieuwe PSVR. Die had een productie-datum van november 2017. Is er een die ik dus net met Singles Day bij GameMania gekocht had.
Vind ik wel apart. Ik zou niet denken dat voorraden zo lang blijven liggen. En een refurb zal het ook wel niet zijn, want was dus de productie-datum die op de doos gedrukt stond.

Zijn er nog die nu heel recent (Singles Day, Black Friday...) een PSVRv2 gekocht hebben maar een oude productiedatum hebben ? Productiedatum zie je bij het serial number als 'P/D' op de binnenste doos (de buitenste doos heeft daar een vierkante uitsparing).
Mijn v2 die ik nu een week heb (nedgame) is ook van 11-2017 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Zal vanavond eens kijken welke datum er op de mijne staat.

Iemand bekend met deze trouwens?
YouTube: Zen Studios VR Collection (PlayStation VR) PSVR Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
30 November weer de Honor and Duty D-day beta.

Wel ff USA accountje aanmaken.

https://store.playstation...12774_00-HADDDAYV00100000

32 spelers mulitplayer met aim support. Heb de 1e gemist, maar de game staat al op mijn harde schijf te wachten voor de 30e :9

Iemand ook aangemeld voor de alvo beta? Of is er iemand die al ervaring heeft?

https://www.alphabetagame...svr-oculus-rift-htc-vive/

[ Voor 27% gewijzigd door MaxHardcore op 27-11-2018 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
Twixie schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:37:

SinglesDay Bol.com deal; een PD van 08.2018 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

PSVR loopt ook niet heel erg hard, en het zal ook wel een tijdje duren voordat de PSVR de fabriek verlaat (zeker aangezien er nergens een tekort is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:40
Zat er bij jullie bescherm folie op de psvr en op de lenzen bij mij niet namelijk ik heb het gevoel als de headset niet nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Formula one schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:01:
Zat er bij jullie bescherm folie op de psvr en op de lenzen bij mij niet namelijk ik heb het gevoel als de headset niet nieuw is
De enige plaats waar er bij mij folie zat was op de zijkanten waar het PlayStation logo te zien is. Ze zijn precies meer bezorgd om een beschadigd logo dan om beschadigde lenzen :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!
remcheese schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:27:
[...]

Dat was ik. Ik zal eens zoeken of ik de files nog heb

-gevonden- als je me een DM stuurt mail ik je de file + de foto's voor wat aandachtspunten.

Dit is m, die valt ook niet uit de clip:
[YouTube: 3d print vr]
Wauw! Kun je deze ook ergens kopen voor het geval je geen beschikking hebt over een 3D printer? Ik sta redelijk ver van de camera vandaan waardoor net dat stukje kabel waar die splitter aansluiting zit boven de grond zweeft. Bij Beat Saber tikt die splitter aansluiting dan nog wel eens tegen de grond wanneer ik flink tekeer ga in die game en bijvoorbeeld snel moet bukken. Dan valt het beeld soms even weg. Speel nu op Expert waardoor ik niet echt de kans krijg om rustiger aan te doen :+

Of mogelijk dat iemand hier op dit forum eentje wil verkopen voor PSVR v1 O-) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 17:17
ThaBEN schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:31:
[...]

Speel nu op Expert waardoor ik niet echt de kans krijg om rustiger aan te doen :+
Damn dude! Respect! Dat doe je netjes hoor! ga ik je niet nadoen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Ik heb mijn buurman t laten printen via 3dhubs omdat je dan lokaal iemand krijgt en het gewoon op kunt halen maar 3dhubs accepteert volgens mij geen particuliere klanten meer.

Geen handige collega op t werk die iemand kent die weer iemand kent met zo'n speeltje?

-edit- link was naar buitenlandse site met 20euro verzendkosten 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door remcheese op 28-11-2018 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

[...]

Wauw! Kun je deze ook ergens kopen voor het geval je geen beschikking hebt over een 3D printer? Ik sta redelijk ver van de camera vandaan waardoor net dat stukje kabel waar die splitter aansluiting zit boven de grond zweeft. Bij Beat Saber tikt die splitter aansluiting dan nog wel eens tegen de grond wanneer ik flink tekeer ga in die game en bijvoorbeeld snel moet bukken. Dan valt het beeld soms even weg. Speel nu op Expert waardoor ik niet echt de kans krijg om rustiger aan te doen :+

[YouTube: Be There For You - Expert [Faster Song Modifier]]
Wie heeft er nog een sportschool nodig als je zo intensief met een spelletje bezig kan zijn. Nu nog iets om 'legday' niet te vergeten en er is geen excuus meer dat gamers niet genoeg beweging krijgen!

Edit: was net op zoek naar beat saber en kwam dit tegen: http://www.pushsquare.com...lands_2_vr_and_beat_saber
Borderlands 2 vr en beat saber in 1 pakket voor 350 dollar met move controllers camera en bril. Dat is op zich een zeer compleet pakket als het ook voor 350 euro in nederland verkrijgbaar is.

[ Voor 15% gewijzigd door Dxue op 29-11-2018 03:11 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Waarom moet je staan? Ik heb 'm zittend uitgespeeld met DS4, ging prima. Aim controller werkte niet lekker.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:10:
[...]

Waarom moet je staan? Ik heb 'm zittend uitgespeeld met DS4, ging prima. Aim controller werkte niet lekker.
Waarschijnlijk vanwege de misselijkheid ;) Heb ik ook met Doom VFR

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Predje
Gisteravond na het zien van deze review YouTube: Beat Saber | PSVR Review toch direct impulsief gekocht!
Was van plan te wachten aangezien ik vol in RDR2, Astrobot, Firewall en zelfs nog GoW zit..
MAAR.. vanaf de 1e seconden geen moment spijt!!!

Je kunt zeggen dat VR er nog niet is..
Je kunt zeggen dat de graphics nog niet geloofwaardig zijn..
Je kunt zeggen dat de tracking nog niet goed genoeg is..
Je kunt zeggen dat we pas iets hebben met een holodeck..
Je kunt zeggen dat (bijv.) RDR2 gigantisch veel verhaal/detail/gameplay/fun/etc/etc in zich heeft..
Je kunt zeggen dat BeatSeaber een poepsimpel spelletje is met maar 15 liedjes..

Tot je je bril op zet en je lichtstaven eens tegen elkaar tikt om vervolgens helemaal in de flow te raken en half drummend, half hakkend (en een beetje meedansend) de blokjes perfect en met overtuigende slagkracht doormidden klieft.
Binnen dit simpele kader werd ik ineens een ware ninja.. en bukte niet zomaar om een blok te ontwijken.. NEEN.. ik ging als een ware superhero in mijn stance staan.
Armen die vrij waren omdat er even geen blokje kwam gingen in de lucht, voor coolere houdingen.
Een balk van opzij ontwijken werd nog cooler gemaakt door er even mijn zwaard doorheen te slepen.
Ik geloof dat ik zelfs een poosje op 1 been ben gaan staan omdat ik de ware force voelde.

2 uur later, zwetend als een otter ben ik naar bed gegaan.
Dit is uniek, zo heb ik nog nooit een game ervaren.. zo erg heb ik nog nooit in een game gezeten.
Voor mij is het echt Astrobot > Beatsaber > Firewall > Superhot > Moss.

VR is nog ver weg..
Maar in een alternatief gestileerd universum met lichtstaven blokjes hakken is er NU!! Nog nooit voelde het zo goed!

p.s. Nu met zeurende armen op het kantoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:19:
Gisteravond na het zien van deze review YouTube: Beat Saber | PSVR Review toch direct impulsief gekocht!
Was van plan te wachten aangezien ik vol in RDR2, Astrobot, Firewall en zelfs nog GoW zit..
MAAR.. vanaf de 1e seconden geen moment spijt!!!

Je kunt zeggen dat VR er nog niet is..
Je kunt zeggen dat de graphics nog niet geloofwaardig zijn..
Je kunt zeggen dat de tracking nog niet goed genoeg is..
Je kunt zeggen dat we pas iets hebben met een holodeck..
Je kunt zeggen dat (bijv.) RDR2 gigantisch veel verhaal/detail/gameplay/fun/etc/etc in zich heeft..
Je kunt zeggen dat BeatSeaber een poepsimpel spelletje is met maar 15 liedjes..

Tot je je bril op zet en je lichtstaven eens tegen elkaar tikt om vervolgens helemaal in de flow te raken en half drummend, half hakkend (en een beetje meedansend) de blokjes perfect en met overtuigende slagkracht doormidden klieft.
Binnen dit simpele kader werd ik ineens een ware ninja.. en bukte niet zomaar om een blok te ontwijken.. NEEN.. ik ging als een ware superhero in mijn stance staan.
Armen die vrij waren omdat er even geen blokje kwam gingen in de lucht, voor coolere houdingen.
Een balk van opzij ontwijken werd nog cooler gemaakt door er even mijn zwaard doorheen te slepen.
Ik geloof dat ik zelfs een poosje op 1 been ben gaan staan omdat ik de ware force voelde.

2 uur later, zwetend als een otter ben ik naar bed gegaan.
Dit is uniek, zo heb ik nog nooit een game ervaren.. zo erg heb ik nog nooit in een game gezeten.
Voor mij is het echt Astrobot > Beatsaber > Firewall > Superhot > Moss.

VR is nog ver weg..
Maar in een alternatief gestileerd universum met lichtstaven blokjes hakken is er NU!! Nog nooit voelde het zo goed!

p.s. Nu met zeurende armen op het kantoor..
Haha, perfect verwoord :D _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Honor and duty beta draait weer.

https://store.playstation...12573_00-HADDDAYV001000ED

Toch wel op nederlandse store.

Gister even geprobeerd, het is nog geen battlefield, maar met 32 spelers toch wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
MaxHardcore schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 07:47:
Honor and duty beta draait weer.

https://store.playstation...12573_00-HADDDAYV001000ED

Toch wel op nederlandse store.

Gister even geprobeerd, het is nog geen battlefield, maar met 32 spelers toch wel leuk.
Ziet er wel gaaf uit. Maar snel eens proberen. Zit nu nog teveel in Firewall _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
doobieters schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:59:
[...]

Ziet er wel gaaf uit. Maar snel eens proberen. Zit nu nog teveel in Firewall _/-\o_
Tijdelijke beta, weet niet tot wanneer. Dus niet te lang wachten :D

Hier mijn stream van gisteravond.

[ Voor 14% gewijzigd door MaxHardcore op 01-12-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, zelfs naar PSVR normen zijn dat toch maar zielige graphics eigenlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Voor €35 een upgrade gemaakt naar de V2 en weer 2 jaar garantie d:)b (oude verkocht en nieuwe gehaald via Bol) . Is goedkoper dan een HDMI switch met HDR support en minder kabelwerk. Ik speelde steeds minder omdat ik geen zin had om steeds HDMI kabels te wisselen en de HDMI switches te duur vond. De V2 is ook weer net wat fijner in gebruik (vooral de kabel vanuit de headset).

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 02-12-2018 00:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
Twixie schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:51:
Wow, zelfs naar PSVR normen zijn dat toch maar zielige graphics eigenlijk.
De game is bewust in cartoonstijl gedaan schijnt, maar voelt wel aan als een beta.

Ben benieuwd hoe het eindproduct wordt.
ASNNetworks schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:05:
Voor €35 een upgrade gemaakt naar de V2 en weer 2 jaar garantie d:)b (oude verkocht en nieuwe gehaald via Bol) . Is goedkoper dan een HDMI switch met HDR support en minder kabelwerk. Ik speelde steeds minder omdat ik geen zin had om steeds HDMI kabels te wisselen en de HDMI switches te duur vond. De V2 is ook weer net wat fijner in gebruik (vooral de kabel vanuit de headset).
Volgens mij zijn er nu al 5 tweakers waaronder ikzelf die deze upgrade sinds de aanbieding hebben gedaan 8)

Ik vind de veel dunnere kabel overigens behoorlijk veel fijner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
Heb sinds kort ook een psvr en ik snap mezelf echt niet. Heb nu alweer mijn 5e editie van skyrim gekocht haha

pc, ps3, switch ps4 en nu weer voor de psvr en ik moet zeggen dat het wederom weer geen miskoop is. Het is echt weer een hele andere beleving.

Heb alleen nog geen move controllers, maar die zijn nog tergend duur.

zijn de move controllers het waard volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Denk het wel, veel games zijn leuker mét die controllers. Ik heb nog de héél oude en die werken eigenlijk niet goed meer (laden niet meer goed op). Dus vrees dat ik ook eens nieuwe moet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
[...]

[YouTube: Be There For You - Expert [Faster Song Modifier]]
Geniaal, ik had dit filmpje nog niet gezien en dacht zonder te lezen eerst dat je hier een video van 1 of andere pro had gedeeld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:39:
[...]

Geniaal, ik had dit filmpje nog niet gezien en dacht zonder te lezen eerst dat je hier een video van 1 of andere pro had gedeeld :+
Haha thanks!
Hieronder een nieuw filmpje 8)

[ Voor 56% gewijzigd door ThaBEN op 03-12-2018 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ruudox schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:34:
Heb sinds kort ook een psvr en ik snap mezelf echt niet. Heb nu alweer mijn 5e editie van skyrim gekocht haha

pc, ps3, switch ps4 en nu weer voor de psvr en ik moet zeggen dat het wederom weer geen miskoop is. Het is echt weer een hele andere beleving.

Ja! Moves zijn het ZEKER waard!
Heb zelf ook Skyrim en dat is echt zoveel gaver met moves.
Wel heel erg wennen aan het 'rondlopen'. Maar dat kun je op veel verschillende manieren instellen.
Zelf had ik graag vrij rondgelopen met de moves.. maar dan word ik doodziek.
Ik teleporteer dus de hele tijd, dat werkt opzich ook prima.
Maar zwaarden, pijl&boog, spells, etc zelf vrij vasthouden is gewoon een unieke ervaring.

Daarnaast heb je met de moves ook BeatSaber! (must play) en Superhot (must play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Heb nog een losse V1 kabel, PS VR worlds op disc en een V1 Gesp voor kabel aan broek bevestiging.

Mocht iemand hier belang bij hebben, laat maar weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ruudox schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:34:

Ik heb het al vaker gepost, maar bij deze een herhaling :9
Persoonlijk ben ik van mening dat je zonder moves zeker de helft aan ervaring mist. Het voegt zo ontzettend veel toe dat je beide armen individueel kunt gebruiken in je VR wereld en dingen 'echt' kunt aanraken en oppakken met je handen.

Zonder moves heb je een hele vette (kijkdoos-achtige) ervaring. Zelf vind ik dat aanvoelen alsof je door de ogen van een karakter kijkt. Maar met de moves erbij is het net dat extra zetje dat de grens tussen VR en realiteit vervaagt en waarbij je echt het gevoel hebt zelf in die wereld aanwezig te zijn.

Dat is een gevoel dat je nooit met een DS4 controller zult ervaren. Hetzelfde geldt voor games met de Aim Controller Support, een Race Stuurtje gebruiken in VR of een Flight Stick gebruiken in VR bij bijvoorbeeld Ultrawings en het aankomende Ace Combat 7.

Indien je het geld ervoor hebt zou ik absoluut niet twijfelen om de moves aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Wat is een goede deal voor de PS VR ? met bijvoorbeeld move controllers en wat interessante spellen. Hoeveel gaat zo'n pakket ongeveer kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
ThaBEN schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:34:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat je zonder moves zeker de helft aan ervaring mist. Het voegt zo ontzettend veel toe dat je beide armen individueel kunt gebruiken in je VR wereld en dingen 'echt' kunt aanraken en oppakken met je handen.

Zonder moves heb je een hele vette (kijkdoos-achtige) ervaring. Zelf vind ik dat aanvoelen alsof je door de ogen van een karakter kijkt. Maar met de moves erbij is het net dat extra zetje dat de grens tussen VR en realiteit vervaagt en waarbij je echt het gevoel hebt zelf in die wereld aanwezig te zijn.

Dat is een gevoel dat je nooit met een DS4 controller zult ervaren. Hetzelfde geldt voor games met de Aim Controller Support, een Race Stuurtje gebruiken in VR of een Flight Stick gebruiken in VR bij bijvoorbeeld Ultrawings en het aankomende Ace Combat 7.

Indien je het geld ervoor hebt zou ik absoluut niet twijfelen om de moves aan te schaffen.
De aims zijn gewoon "verplicht" indien je PSVR wil ervaren.

Bij Firewall en Farpoint vind ik de aim ook een must-have.. anders hoef je die games niet eens te proberen.

Overigens vind ik Astrobot wel een uitzondering! Daarbij is de DS4 zo optimaal/maximaal ingezet en zelfs letterlijk onderdeel van de game!
Voor Moss geldt dit ook in mindere mate.

Wil je nog even geld besparen voor de moves en toch maximaal PSVR ervaren zou ik eerst Astrobot halen.
Daarna ontkom je echt niet aan de moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze maand wil ik toch de VR-bril weer eens uit de kast halen en een spelletje spelen in VR (zonder de boel onder te spugen ;)).

Nu heb ik een tijd terug een spel voorbij zien komen, maar ik kan hem niet meer vinden! Het betrof een spel waarbij je side scrollend door levels loopt en dan vervolgens bijvoorbeeld tegen een obstakel loopt. Degene met de VR-bril moet dan elders op het beeld kijken waardoor er bijvoorbeeld een brug of alternatieve route zichtbaar wordt.

Anyone die me met deze beperkte beschrijving kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
fredkroket schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:12:
Deze maand wil ik toch de VR-bril weer eens uit de kast halen en een spelletje spelen in VR (zonder de boel onder te spugen ;)).

Nu heb ik een tijd terug een spel voorbij zien komen, maar ik kan hem niet meer vinden! Het betrof een spel waarbij je side scrollend door levels loopt en dan vervolgens bijvoorbeeld tegen een obstakel loopt. Degene met de VR-bril moet dan elders op het beeld kijken waardoor er bijvoorbeeld een brug of alternatieve route zichtbaar wordt.

De enige psvr sidescroller die ik ken is : The Lost Bear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixel Ripped 1989?

Dit en 'The Lost Bear' zijn inderdaad de enige sidescrollers die ik kan bedenken. VR en 2D sidescrolling komt niet vaak voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 03-12-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
ThaBEN schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:34:
[...]

Predje schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:08:
[...]

Ja! Moves zijn het ZEKER waard!
Heb zelf ook Skyrim en dat is echt zoveel gaver met moves.
Wel heel erg wennen aan het 'rondlopen'. Maar dat kun je op veel verschillende manieren instellen.
Zelf had ik graag vrij rondgelopen met de moves.. maar dan word ik doodziek.
Ik teleporteer dus de hele tijd, dat werkt opzich ook prima.
Maar zwaarden, pijl&boog, spells, etc zelf vrij vasthouden is gewoon een unieke ervaring.

Daarnaast heb je met de moves ook BeatSaber! (must play) en Superhot (must play).
oke oke oke jullie hebben me overghaald. de movie controllers komen er zo snel mogelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:52:
[...]

[...]

oke oke oke jullie hebben me overghaald. de movie controllers komen er zo snel mogelijk haha.
Het is misschien al een oudje, maar 'Batman Arkham VR' kan ik echt aanraden als titel om mee te starten met je move controllers. En Beat Saber natuurlijk :9

***EDIT***
En de volgende games:
Accounting+
Creed
Electronauts
HoloBall
Knockout League
Raw Data
Shooty Fruity
Sparc
Star Trek: Bridge Crew
Statik
SUPERHOT VR
Until Dawn: Rush of Blood

[ Voor 20% gewijzigd door ThaBEN op 03-12-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wel benieuwd naar Borderlands VR. Op zich geen bijzondere en redelijke saaie game imho. Maar wel weer een hele ervaring met de bril denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Niet zeker of het een schaduw puzzle game kan zijn die je als een sidescroll game ziet? Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Ik dacht dat je dan door middel van je gezichtspunt te veranderen het beeld daardoor verandert (bv een 3d kubus die naar achteren gaat, ineens naar voren gaat ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore

Bloody Zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Samen proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Haha! Inmiddels een paar avonden BeatSaber achter de rug!
Gister was ik bij 1 song #56 op het scoreboard.

1e keer dat ik een liedje gehaald had krijg ik een A score.
Daarna een SS en soms een S.
Dus ik dacht; ik ga alle 15 liedjes eerst maar eens op Easy/Normal op SS score halen.
Inmiddels gedaan...

Zit ik net de Googlen.. schijnt dat nog best een prestatie te zijn! :)
Inmiddels ook al 5+ songs op Hard SS..

Heerlijke game!! Mijn paardje in RDR2 zal inmiddels wel verhongerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft wellicht veel met gevoel voor ritme e.d. te maken. Met andere ritme games haal ik ook direct al hoge scores. In de arcade-hal haal ik ook altijd direct de topscore met Grand Piano Keys.

Hoedanook komt Beat Saber hier ook zeker nog binnen, al wacht ik wel op korting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Twixie schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:07:
Heeft wellicht veel met gevoel voor ritme e.d. te maken. Met andere ritme games haal ik ook direct al hoge scores. In de arcade-hal haal ik ook altijd direct de topscore met Grand Piano Keys.

Hoedanook komt Beat Saber hier ook zeker nog binnen, al wacht ik wel op korting :)
Hoe lang wil je wachten voor een paar euro?

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar veel ga je niet besparen lijkt me.

Al die weken, maanden extra Beat Saber tijd voor een paar euro was het mij in ieder geval dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:37:
[...]
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar veel ga je niet besparen lijkt me.
Je moet dan ook niet in mijn portemonnee kijken om te weten hoeveel ik in de toekomst kan besparen :).
Sowieso nog genoeg andere games om me mee bezig te houden, vandaar ook geen haast met Beat Saber.
Pagina: 1 ... 62 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.