Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:28

g0tanks

Moderator CSA
musiman schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:04:
[...]

Ik heb Skyrim VR laatst ook in de aanbieding gekocht. Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. De resolutie is echt om te huilen: een personage kun je alleen maar qua gezicht herkennen wanneer die vlakbij je staat. Ook de bediening was niet erg fijn. Ik heb 'm eventjes laten liggen, misschien geef ik 'm later nog een kans. Eerst Assassin's Creed: Origins maar eens uitspelen (level 41 nu).
De resolutie is inderdaad echt een tegenvaller. Ik heb het al meerdere keren opgestart maar kom niet verder dan telkens 10 minuten spelen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

DeeSung schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:52:
Skyrim gekocht voor VR 21 euro

Ben niet helemaal weg van de controlls en graphics maar voor 21 eurois het wel vet.

Verder net wipout gekocht 15 euro bij de media markt die vr experience schijnt ook 1 van de beste te zijn.
Wipeout is echt VET in VR. :P
Hopelijk word je niet snel misselijk, want die dingen vliegen over de baan.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:06:
[...]

Ben benieuwd, heb Wipeout al een tijdje liggen vanwege de non-VR gameplay, aangezien ik hm al speelde op de PS2, dus binnenkort eens even in VR proberen :9

Ik heb vorige week DriveClub VR gehaald. Heb nog niet zoveel tijd gehad om hm te proberen, maar het speelde leuk weg. Niet echt mooie graphics, maar dat wist ik al voordat ik hm kocht.

[ Voor 19% gewijzigd door The Inquisitor op 09-07-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:52:
Skyrim gekocht voor VR 21 euro

Ben niet helemaal weg van de controlls en graphics maar voor 21 eurois het wel vet.

Verder net wipout gekocht 15 euro bij de media markt die vr experience schijnt ook 1 van de beste te zijn.
Heb je het over de Move controls? Want met de DS4 is het echt prima te spelen. Alleen maar lekkerder dan de normale versie, omdat je nu gewoon met je hoofd rond kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:06:
[...]

Nee ik wordt er niet misselijk van. Ik speel wel samen met me vriendin dus we wissellen elkaar af. Maar dat hebben ze echt goed gedaan.
bram1984 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:36:
[...]

Heb je het over de Move controls? Want met de DS4 is het echt prima te spelen. Alleen maar lekkerder dan de normale versie, omdat je nu gewoon met je hoofd rond kijkt.
Ja met de move controllers. DS4 heb ik nog niet gedaan.
The Inquisitor schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:22:
[...]

Ben benieuwd, heb Wipeout al een tijdje liggen vanwege de non-VR gameplay, aangezien ik hm al speelde op de PS2, dus binnenkort eens even in VR proberen :9

Ik heb vorige week DriveClub VR gehaald. Heb nog niet zoveel tijd gehad om hm te proberen, maar het speelde leuk weg. Niet echt mooie graphics, maar dat wist ik al voordat ik hm kocht.
Zeker doen kon hem direct spelen in vr zonder iets extra te downloaden. Vind m vetter dan grand turismo VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

The Inquisitor schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:22:
[...]

Ik heb ook DriveClub VR, maar ik moet zeggen: DirtRally is echt beter. Wat een gave ervaring is dat! In VR scheuren langs bergwanden en afgronden, je voelt de soort ondergrond waarover je rijdt door de manier waarop de auto reageert op het sturen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Ik heb ook DriveClub VR, maar ik moet zeggen: DirtRally is echt beter. Wat een gave ervaring is dat! In VR scheuren langs bergwanden en afgronden, je voelt de soort ondergrond waarover je rijdt door de manier waarop de auto reageert op het sturen.
Ja, ik twijfelde enorm tijdens de sale vorige week (14 euro voor Dirt Rally + VR add-on), maar het 'probleem' waar ik voor vrees is dat het een simulator is, en ik niet zo een racegame-gamer ben. Als ik niet kan scheuren maar conitnu vast zit, vind ik het waarschijnlijk niet leuk.

Of kun jij me overtuigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

The Inquisitor schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:55:
[...]

Ja, ik twijfelde enorm tijdens de sale vorige week (14 euro voor Dirt Rally + VR add-on), maar het 'probleem' waar ik voor vrees is dat het een simulator is, en ik niet zo een racegame-gamer ben. Als ik niet kan scheuren maar conitnu vast zit, vind ik het waarschijnlijk niet leuk.

Of kun jij me overtuigen? :P
Ja, ik kan jou overtuigen. Ik ben namelijk ook zo'n persoon. Nooit echt van racespellen gehouden. Maar Dirt Rally met de PSVR.... fantastisch!!! Kom anders een keertje proberen. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:02:
[...]

Ja, ik kan jou overtuigen. Ik ben namelijk ook zo'n persoon. Nooit echt van racespellen gehouden. Maar Dirt Rally met de PSVR.... fantastisch!!! Kom anders een keertje proberen. :)
Bij volgende sale dan toch maar kopen :D

Jammer dat je ver weg woont :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
musiman schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:02:
[...]

Ik heb hem ook, maar racen in Dirt is niet echt heel makkelijk vond ik. Heb er overigens wel speciaal een stuurtje voor gekocht, met VR echt geniaal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

DaTimMan schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:30:
[...]

Ik heb hem ook, maar racen in Dirt is niet echt heel makkelijk vond ik. Heb er overigens wel speciaal een stuurtje voor gekocht, met VR echt geniaal dan.
Ik vond het sturen ook niet echt heel moeilijk en gebruik gewoon de dualshock.

Ik ben benieuwd hoe @The Inquisitor Dirt Rally gaat vinden, hij gaat hem vanavond proberen.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ben enorm benieuwd, en ik ga ook spelen met Dualshock.

Edit: gisterenavond gespeeld, vette game! Ik moest wachten op de download/installatie, dus ik speelde eerst de 'normale' versie en die zou me nooit hebben geboeid, maar toen de installatie klaar was en ik in VR kon veranderde de zaak: immersive! Veel vetter om echt achter het stuur te zitten en de graphics zijn een stuk beter dan DriveClub VR.

Het maakt de gameplay ook een stuk leuker, ondanks ik regelmatig met de auto van de berg viel :P Ik snap wel waarom mensen hier een stuurtje bij kopen.

Met dank aan @musiman voor het proberen _/-\o_

[ Voor 83% gewijzigd door The Inquisitor op 11-07-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Met dat warme weer de laatste tijd is mij de zin in het VR gamen tijdelijk tot het nulpunt gedaald. Ik probeerde dit weekend nog even Dirt Rally VR, maar na drie baantjes gutste het zweet van mijn hoofd. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat koeler, want ik mis het wel. :/

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja dat ding op je hoofd is met normaal weer al warm genoeg.

Ik ben afgelopen weekend weer verder gegaan met Until Dawn: Rush of Blood, lekkere korte sessies van.... wat zal het zijn 15 minuten ofzo. Ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
musiman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:01:
Met dat warme weer de laatste tijd is mij de zin in het VR gamen tijdelijk tot het nulpunt gedaald. Ik probeerde dit weekend nog even Dirt Rally VR, maar na drie baantjes gutste het zweet van mijn hoofd. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat koeler, want ik mis het wel. :/
Ding ook al 2 weken niet op gehad.. niet te doen met deze hitte!
Daardoor gelukkig (of heel erg helaas!!) wel TW3 inmiddels uitgespeeld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Predje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:58:
[...]

Ding ook al 2 weken niet op gehad.. niet te doen met deze hitte!
Daardoor gelukkig (of heel erg helaas!!) wel TW3 inmiddels uitgespeeld! :P
TW3... ook de DLC's? Ik moet Blood and Wine eigenlijk nog afmaken... maar ben nu heel erg 'druk' met Assassin's Creed: Origins; nu met de dlc's.

Mijn zoon heeft ook een PSVR, maar had nog geen racespellen. Vorige week was hij bij mij thuis en heb ik 'm Dirt Rally laten spelen. Hij vond het gaaf! Net als ik is hij niet zo van de racespellen, maar met VR is dat zo'n andere ervaring...

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
musiman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:35:
[...]

TW3... ook de DLC's? Ik moet Blood and Wine eigenlijk nog afmaken... maar ben nu heel erg 'druk' met Assassin's Creed: Origins; nu met de dlc's.

Mijn zoon heeft ook een PSVR, maar had nog geen racespellen. Vorige week was hij bij mij thuis en heb ik 'm Dirt Rally laten spelen. Hij vond het gaaf! Net als ik is hij niet zo van de racespellen, maar met VR is dat zo'n andere ervaring...
Nee, DLC's moeten nog.. twijfel om eerst ff een uitstapje te maken naar mijn backlog of direct door te stomen met TW3.. feitelijk de beste game in jaren (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Nee, DLC's moeten nog.. twijfel om eerst ff een uitstapje te maken naar mijn backlog of direct door te stomen met TW3.. feitelijk de beste game in jaren (imho).
Hmm met die verhalen wil ik hm toch ook kopen op de PS4. Heb hm nu op Steam maar heb alles op low staan (wel FHD) en het draait alsnog matig. Stuk onder de 30FPS (gemiddeld 22-25 denk ik). Ik kwam er niet echt lekker in alhoewel ik het verhaal en de sidequests tof vind.

Misschien komt het door de lage fps en kwaliteit tho haha. Tweedehandse GOTY PS4 editie is 20 euro ongeveer, dus is te overzien (zonde van de dubbele koop maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Predje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Ik had de minst leuke ending van de main game. Dat komt, omdat (spoiler alert!)
spoiler:
Geralt met zowel Triss als Yennefer het bed in is gedoken. Wanneer je voor één van beide kiest, is de ending veel leuker.

edit:
The Inquisitor schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:55:
[...]

Hmm met die verhalen wil ik hm toch ook kopen op de PS4. Heb hm nu op Steam maar heb alles op low staan (wel FHD) en het draait alsnog matig. Stuk onder de 30FPS (gemiddeld 22-25 denk ik). Ik kwam er niet echt lekker in alhoewel ik het verhaal en de sidequests tof vind.
Ja!!! Lekker kopen voor de PS4. Daar draait 'ie als een zonnetje! Alhoewel... af en toe is TW3 bij mij gecrasht, maar dat mag de pret niet drukken. Een fantastische RPG.

[ Voor 36% gewijzigd door musiman op 24-07-2018 09:57 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er komt dan toch een volledig spel gebaseerd op de Robot Rescue demo: https://blog.eu.playstati...ion-launches-3rd-october/

Daar kijk ik wel naar uit, de demo met die robotjes vond ik persoonlijk een van de leukste :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 24-07-2018 18:54 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Toch maar doorgebikkeld met de warmte en Rush of Blood gespeeld. Ik zat er zo lekker in dat ik hm ineens heb uitgespeeld. Vette game! Snap dat deze vaak in de top-10 lijstjes staat van PSVR games.

VR gamen met dit weer resulteert wel in een zwetend hoofd, maar ach, het is nog steeds fun. Gisteren SuperHot VR gekocht op PSN, maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht tot het koeler wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
The Inquisitor schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:12:
Toch maar doorgebikkeld met de warmte en Rush of Blood gespeeld. Ik zat er zo lekker in dat ik hm ineens heb uitgespeeld. Vette game! Snap dat deze vaak in de top-10 lijstjes staat van PSVR games.

VR gamen met dit weer resulteert wel in een zwetend hoofd, maar ach, het is nog steeds fun. Gisteren SuperHot VR gekocht op PSN, maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht tot het koeler wordt :P
Knap dat je het kan! Bij mij slaan de lenzen aan... echt niet te doen.

Daarnaast zit ik sowieso liever in de tuin met een radler! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:55:
[...]

Knap dat je het kan! Bij mij slaan de lenzen aan... echt niet te doen.

Daarnaast zit ik sowieso liever in de tuin met een radler! :P
Daar was ik ook al bang voor, maar toch gebeurde het nauwelijks. Na een tijdje alleen krieben op je hoofd en je kunt niet krabben want er zit een helm voor.... Achja :P Daarna weer balkonnetje op idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 10:23
Het is toch jammer dat je psvr niet ook over de remote play kunt doen. Gisteravond tot laat met de laptop in de tuin beetje Uncharted gespeeld en pas heel laat nog een half uurtje Skyrim op de PSVR. Ik was te benieuwd hoe dat er op mijn nieuwe pro uitzag.....het was echt veel mooier.....totdat het zweet in mijn ogen liep. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat je de helm aan je laptop aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

rsint schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:29:
Het is toch jammer dat je psvr niet ook over de remote play kunt doen. Gisteravond tot laat met de laptop in de tuin beetje Uncharted gespeeld en pas heel laat nog een half uurtje Skyrim op de PSVR. Ik was te benieuwd hoe dat er op mijn nieuwe pro uitzag.....het was echt veel mooier.....totdat het zweet in mijn ogen liep. ;-)
Hmm... ik heb een Pro en laatst Skyrim VR gekocht en geprobeerd, maar ik vond de grafische kwaliteit bagger.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
Ik vergelijk het met de OG PS4....en dan vind ik het echt een verschil.
Ja, als je de breakout box en camera op een laptop zou kunnen aansluiten en dan s'avonds lekker buiten kan gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Electronauts VR Music App

Vanaf 8:45 gaat hij zijn eigen muziek maken. Daarvoor is tutorial. Ziet er echt grappig uit als VR muziek ervaring! :D

Meer info: Electronauts Launches With Chainsmokers, Tiesto and DJ Shadow Track - $17,99 august 7th

[ Voor 40% gewijzigd door ThaBEN op 01-08-2018 09:08 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Tethered is nu 6 euro op PSN. Vind de demo best leuk, net gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:35
jaspov schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:38:
Tethered is nu 6 euro op PSN. Vind de demo best leuk, net gekocht.
Er staat een hele shitload aan psvr in de aanbieding. Eerst de summer sale en nu ook tweer een totally digital.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Electronauts is zo een geweldige game/tool! Echt lang niet zoveel lol gehad met een VR game/ervaring.
Nu is het alleen zo dat de in-game tutorial niet alles uitlegt wat mogelijk is. Ik heb enkele filmpjes gevonden welke de developer heeft geupload met geavanceerde tutorials die je niet in-game zult vinden.
Electronauts: How to Play (Tutorial)

Electronauts Tutorial - How To: Backing Tracks

Electronauts Tutorial - How To: FX Cube

Electronauts Tutorial - How To: Grenades

Electronauts Tutorial - How To: Laser Harp

Electronauts Tutorial - How To: Looper

Electronauts Tutorial - How To: Orbs

Electronauts Tutorial - How To: Synth Ball

Electronauts Tutorial - How To: Visual Tool

Electronauts Tutorial - How To: Vocals

Electronauts Tutorial - How To: Basics

(Advanced) Electronauts Tutorial - How To: Vocals Tool

(Advanced) Electronauts Tutorial - How To: FX Cube

(Advanced) Electronauts Tutorial - How To: Switching Up the Vibe

Electronauts Tutorial - How To: Arrangement Tool

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 11-08-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-10-2024
ThaBEN schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:54:
Electronauts VR Music App
[video]
Vanaf 8:45 gaat hij zijn eigen muziek maken. Daarvoor is tutorial. Ziet er echt grappig uit als VR muziek ervaring! :D

Meer info: Electronauts Launches With Chainsmokers, Tiesto and DJ Shadow Track - $17,99 august 7th
Dank voor de tip;
Is weer eens iets anders

Straks nog beat saber erbij; Ik hoop alleen dat er genoeg tracks bijzitten (voor de workout :) https://vrscout.com/news/man-loses-138-pounds-beat-saber/#)

[ Voor 12% gewijzigd door starthemel.nl op 21-08-2018 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
oa Doom VFR, Windlands, Pinball FX VR, Dirt rally VR, sportsbar 2.0 sterk afgeprijsd in nieuwe aanbiedingen in PSstore

[ Voor 6% gewijzigd door starthemel.nl op 24-08-2018 19:21 ]

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 18:33

Aws

Is dit een goede deal? Ik zit al een tijd te denken om een PSVR aan te schaffen maar wacht op een leuke actie.

• Predje
Aws schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Is dit een goede deal? Ik zit al een tijd te denken om een PSVR aan te schaffen maar wacht op een leuke actie.
Beste deal op dit moment! Als je PSVR wil hoef je niet verder te zoeken!

Tip: koop wel meteen de motioncontrollers erbij.. veel games zijn veel leuker (sommige zijn zelfs alleen met die controllers te spelen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
Koop ze op marktplaats, de oude versie werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

is er al wat bekend over Beatsaber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
fransbuter schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:06:
is er al wat bekend over Beatsaber?
Buiten dat ie in 2018 komt niet nee.
Ik kan ook niet wachten om daarmee aan de slag te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
rsint schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:53:
Koop ze op marktplaats, de oude versie werkt net zo goed.
Dat ben ik niet met je eens;

1 de bekabeling is beter met versie2
2 de aan uit knop zit handig op de bril zelf bij v2
3 de oude versie geeft geen 4K HDR door, dus moet je steeds ompluggen als je op je tv in 4k wil spelen
4 Je weet niet wat ermee gebeurd is; het ding kan tich keer gevallen zijn
5 Hygiene is ook een ding en nieuw is nieuw
6 Garantie

Tot slot; het kan aan mij liggen maar v1 kreeg ik niet het volledige scherm scherp. Bij v2 lukt dat wel. Ik ben echt blij dat ik voor v1 een tijdje geleden een koper heb gevonden (er was toen nog geen v2, maar wel nieuws dat die kwam)

[ Voor 25% gewijzigd door starthemel.nl op 24-08-2018 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hij bedoelde de Move controllers :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
ralph075 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:42:
[...]

Hij bedoelde de Move controllers :O
chips, inderdaad 8)7

Ontopic; ik weet het niet antieke movecontrollers; ja ze werken even goed; maar in welke staat zijn de accu's als ze uit het ps3 tijdperk komen?

---

Deze heb ik trouwens laatst op amazon gekocht om de moves op te laden (gratis bezorgd als je prime hebt)
https://www.amazon.de/Son...8-4&keywords=move+charger (orgineel Sony - degelijke bouwkwaliteit)

[ Voor 59% gewijzigd door starthemel.nl op 24-08-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

starthemel.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

chips, inderdaad 8)7

Ontopic; ik weet het niet antieke movecontrollers; ja ze werken even goed; maar in welke staat zijn de accu's als ze uit het ps3 tijdperk komen?

---

Deze heb ik trouwens laatst op amazon gekocht om de moves op te laden (gratis bezorgd als je prime hebt)
https://www.amazon.de/Son...8-4&keywords=move+charger (orgineel Sony - degelijke bouwkwaliteit)
De nieuwe heeft een betere accu, dat is een feit. Maar ik heb 2 oude move controllers gevonden en pas 1x opgeladen. Intussen rush of blood al tweede keer uitgespeeld en bezig met andere games. Dus ik zou me er niet te druk over maken.

Alleen die mini USB is irritant ... heb er speciaal 2 kabels voor moeten kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
starthemel.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

chips, inderdaad 8)7

---

Net als bij @The Inquisitor heb ik ook geen klachten over de batterijen van de antieke versie. Via marktplaats voor nog geen €25 klaag ik niet dat de batterijen misschien iets minder lang meegaan. Ik heb er nog nooit een spel voor hoeven onderbreken omdat ze leeg waren.
Bij de oude versie heb ik ook een duo-charger, inderdaad erg makkelijk. Ook tweedehands en €5. Voor €30 helemaal voorzien.

Dan maar antiek, maar voor een verschil van €80 en qua beleving geen verschil, weet ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
Goed om te weten, misschien heeft iemand er nog iets aan die dat leest en nog niet gekocht heeft.
Je kan natuurlijk ook pech hebben met 2e hands spul, maar het prijsverschil is inderdaad enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Merk dat het hele VR gebeuren niet geschikt is voor mij. Na een tijd weer eens geprobeerd maar na 10 minuten al weer last van motion sickness. Daarna dacht ik, ga even Netflix kijken via de bril. Na 20 minuten kreeg ik al weer dat akelige gevoel.

In een auto trouwens nergens last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Marc3l schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:33:
Merk dat het hele VR gebeuren niet geschikt is voor mij. Na een tijd weer eens geprobeerd maar na 10 minuten al weer last van motion sickness. Daarna dacht ik, ga even Netflix kijken via de bril. Na 20 minuten kreeg ik al weer dat akelige gevoel.

Misschien moet je beginnen met games waarbij beweging tot een minimum beperkt is.
Als je mij in een snelle achtbaan zet gaat het bij ook mis maar langzame games bv. Robots Rescue gaan. (y)
Gisteren even bezig geweest met Tumble VR, is voor mij goed te doen, maar ja dat staat stil. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07 23:12
Marc3l schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:33:

Heb je wel eerst gezorgd dat de headset ook goed afgestelt is? dus ook de IPD correct instellen (grootste fout die vaak gemaakt wordt is de headset overnemen en huppa spelen, zonder eerst weer fatsoenlijk af te stellen voor jouw ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Firewall Zero Hour PSVR | PS4 VS PS4 PRO

CREED: Rise to Glory™ Gameplay Overview Feature

[ Voor 36% gewijzigd door ThaBEN op 30-08-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
Ik heb mn woonkamer gisteren omgebouwd om eenvoudig ruimte te kunnen creeren voor spellen als holoball en straks beatsaber. De salontafel staat nu op twee sledes met wieltjes eronder - werkt super.

Verder had ik zoals zovelen een ding dat tracking een probleem was bij sommige spellen (dirt rally en pinball fx 2 VR oa)

Een 65 inch scherm op een meubel is gewoon te hoog om de camera erop te zetten.
Ik kwam op reddit een topic tegen waar de devs van pinball fx2 vr op posten, en daar hadden ze het over verschillende camerahoogtes bij verschillende spellen.

Bij pinball kijk je nl voornamelijk naar beneden (de flipperkast) en als de camera dan hoog staat, tsja dan verlies je tracking - gevolg elke 20 seconden de options knop vast moeten houden. En dat vernietigd de opzich mooie ervaring, want die flipperkasten zien er geweldig uit met de diepte die VR brengt.

Dus heb ik de playstation camera op een in hoogte verstelbaar statief getaped in de hoop dat dat idd de beschreven vruchten afwerpt. Het zou moeten werken. Ik ga er zaterdag eens mee experimenteren.

Heeft er iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10
Firewall Zero Hour schijnt echt top te zijn. Iemand hier al in bezit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
doobieters schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:38:
Van de week besteld met de aim controller erbij. Laat wel weten hoe die is ;)

Overigens lekkere aanbieding, heb 62 euro betaald incl verzenden vanuit de UK voor de aim controller + het spel. https://www.thegamecollec...66bd4d922133c224bfc3ef78a

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 19:05
starthemel.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:00:
Bij pinball kijk je nl voornamelijk naar beneden (de flipperkast) en als de camera dan hoog staat, tsja dan verlies je tracking - gevolg elke 20 seconden de options knop vast moeten houden. En dat vernietigd de opzich mooie ervaring, want die flipperkasten zien er geweldig uit met de diepte die VR brengt.
Bij Pinball zet ik m idd lager, voor de tv op mn dressoir (wel redelijk hoog dressoir).
Bij andere games zet ik hem op de TV.
Scheelt gewoon beetje per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Firewall Zero Hour is inderdaad een aanrader. Voor degene die zich ook met de multiplayer bezig houden voeg mij toe op psn: MattBlacK70

Communicatie is belangrijk voor de overwinning maar dat wordt door een aantal niet goed begrepen

[ Voor 27% gewijzigd door MiTM op 31-08-2018 22:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 23:52
doobieters schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:38:
absoluut fantastisch!

zeker met de aim controller is dit echt indrukwekkend. Je hebt trainings missies voor solo, coop (tot maximaal 4 man) en je kunt online om te ranken. Als je ranked speel je nieuwe karakters vrij en je krijgt afhankelijk van je level de mogelijkheid tot customizen.

Het is vier tegen vier online, in trainings mode tegen ai is het in principe onbeperkt kwa tegenstanders. De gameplay is dat als attacker of defender kunt spelen. Je moet dan een jammer disablen (op willekeurige plekken) en een laptop hacken wat uiteraard een tijd duurt. Dit kan dus als attacker en verdediger.

Je hebt perks die verschillen per karakter en per type loadout (bijvoorbeeld ammo bags versus smoke granades) of bijvoorbeeld extra ammo versus silent footsteps en alles er tussen in.

Het is wel erg moeilijk, als je dood bent als team dan ben je ook af. Je kunt wel gerevived worden via een teammate.

Grafisch is die fantastisch, als je over de docks map heenloopt tussen de containers en die grote kranen ziet staan terwijl je allerlei tegenstanders neerschiet is echt mooi gedaan.

Ik vind het wel jammer dat er niet ook een cod achtige mode is waarbij je kan respawnen, nu is het wel heel erg hardcore gamen. Maar goed, de ervaring is fantastisch en het werkt allemaal erg goed tot nu toe online (zowel coop als multi player).

Wel vraag ik me af hoelang multiplayer bestaansrecht heeft, nu is het zo dat de game pas start tot er 8 man in een lobby zitten, en dat duurt soms best lang. Als de game langer uit is dan zal dat alleen maar erger worden. Maar goed, dat hoort bij VR gamen, dat is gewoon nog niet heel groot. Gelukkig is dit opgelost via de training mode tegen AI voor zowel solo als coop, maar het is wel belangrijk dat je in ieder geval tot level 4 ranked online om van alle karakters gebruik te kunnen maken voor zover ik dat nu heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:28

g0tanks

Moderator CSA
Ik zag op reddit een fragment van Firewall Zero Hour: https://www.reddit.com/r/..._most_intense_experience/

Ziet er inderdaad erg gaaf uit!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Winkiller schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

Misschien moet je beginnen met games waarbij beweging tot een minimum beperkt is.
Als je mij in een snelle achtbaan zet gaat het bij ook mis maar langzame games bv. Robots Rescue gaan. (y)
Gisteren even bezig geweest met Tumble VR, is voor mij goed te doen, maar ja dat staat stil. :')
Thanks maar heb hem al 3 kwartjaar in huis dus het is niet dat ik het voor het eerst doe.
Ook zit het denk ik al in mijn hoofd, als ik er aan denk krijg ik al een naar gevoel.
SuperDre schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Heb je wel eerst gezorgd dat de headset ook goed afgestelt is? dus ook de IPD correct instellen (grootste fout die vaak gemaakt wordt is de headset overnemen en huppa spelen, zonder eerst weer fatsoenlijk af te stellen voor jouw ogen.
Hmm afstelling inderdaad nog nooit iets mee gedaan, goede tip ga daar eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Marc3l schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:30:

[...]

Hmm afstelling inderdaad nog nooit iets mee gedaan, goede tip ga daar eens naar kijken!
direct doen en belangrijk dat je goed recht voor de camera staat, zodat de afstelling goed gaat. jij bent waarschijnlijk iemand waarbij de afstand tussen de ogen groter/kleiner is dan de standaard afstelling. en dan wordt je al gauw misselijk! wel vreselijk irritant om te doen als je vaker wisselt met iemand die een andere instelling heeft. Hopelijk komt er een setting waarbij je snel de afstand kan wisselen ipv elke keer uit de game, setup starten en dan weer de game starten.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
TeunVR schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:15:
[...]

Bij Pinball zet ik m idd lager, voor de tv op mn dressoir (wel redelijk hoog dressoir).
Bij andere games zet ik hem op de TV.
Scheelt gewoon beetje per game.
Hey Teun dat werkt idd. Met statief werkt ook prima; het probleem is opgelost met pinball fx vr 2, de tafels blijven keurig gecentreerd nu.

Heb 3 standen erop gemarkeerd; staande VR, normaal VR en pinball VR.

Ik hou het bij het statief, want op de tv en dan weer voor de tv op het meubel is gedoe met de cam kabel.
Nu pak ik gewoon het statief dat naast de tv staat als het op VR aankomt, geen gedoe, al is het wel lullig met het social screen. Maar das voor mij persoonlijk bijzaak; het gaat me om gebruikersgemak en degene die de bril op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand 'Keep Talking and Nobody Explodes' al gespeeld ? Lijkt me een geweldig concept, en krijgt ook zeer goede reviews.
Wil vooral weten of de bomb defuser iets/veel moet lezen. Zou het willen spelen met mijn zoontje van 8 waarbij hij dan de bom ontmantelt en ik de manuals lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:55
Twixie schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:37:
Iemand 'Keep Talking and Nobody Explodes' al gespeeld ? Lijkt me een geweldig concept, en krijgt ook zeer goede reviews.
Wil vooral weten of de bomb defuser iets/veel moet lezen. Zou het willen spelen met mijn zoontje van 8 waarbij hij dan de bom ontmantelt en ik de manuals lees.
Ik heb hem en het spel is best wel heel erg lastig, dus dat gaat hem niet worden helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• starthemel.nl
Kijk die movecontrollers eens shaken als de stresslevels omhoog aan:

https://www.reddit.com/r/...ly_until_dawn_blood_rush/

Soms is het kijken van dit soort video's net zo leuk als zelf in VR zitten :)

[edit] Dijk van een site trouwens ook, voor alles PSVR; zij het in engels

[ Voor 30% gewijzigd door starthemel.nl op 03-09-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Begin langzaam toch echt hyped te worden voor Firewall Zero!!
Heb ff geen tijd voor m'n VR en een giga backlog (zowel VR als flat :P)..

PSVR begint nu toch wel echt een serieus goed aanbod te krijgen!
Dat betekend dat er steeds meer AA titels voor gaan komen.
De kracht van de PSVR wordt nog niet volledig benut (zeker i.c.m. de pro).. good times!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Had iemand niet ff kunnen waarschuwen dat The Persistence een prima spel is? :)

Had eigenlijk de hoop een beetje opgegeven dat er nog leuke psvr spellen uit zouden komen dit jaar (lees: iets meer dan en veredelde demo van een paar uur) maar ik kwam deze toevallig tegen in de store en dacht, laten we het eens proberen.

En kan het anders zeggen dat het goed gedaan is. Je moet wel wat grinden maar door de procedural level creation wordt het niet snel eentonig, al had wel iets minder donker gemogen soms. Je gaat een behoorlijk aantal keren "dood" maar dat hoort bij de mechanics, je verliest iedere keer al je wapens maar je blijft wel het gevoel hebben dat je continu progressie maakt.

Echte jump scares zitten er niet in maar zeker wel goede suspense en niet onbelangrijk de besturing is goed gedaan. Was mijn eerste vr game in maanden weer en de eerste sessie was meteen een uur of 4 en nergens last van, al zegt dat niet zoveel aangezien ik nooit motion sickness oid heb gehad bij vr.

Meer van dit graag. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik had de demo gedaan, zag er prima uit, maar werd weer misselijk... Snap niet waarom, want had nergens last van bij Farpoint. Doom VFR maakte me ook kotsmisselijk, dus moet weer even wennen denk ik. Intussen weer geen tijd, waardoor ik weer 3 weken de VR helm niet heb aangeraakt... dat werkt ook zeker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Net 2 uur online Firewall Zero Hour erop zitten. Helaas is het moeilijk om een goede party te vinden met spelers die communiceren. Zijn er hier tweakers die ook Firewall Zero Hour hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

MiTM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 00:12:
Net 2 uur online Firewall Zero Hour erop zitten. Helaas is het moeilijk om een goede party te vinden met spelers die communiceren. Zijn er hier tweakers die ook Firewall Zero Hour hebben?
Vorige week vrijdag besteld nog aan het wachten op de game zelf. Maar ben pas laat online als ik al online kom vanwege eigen horeca bedrijf

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Heeft er eigenlijk al iemand in een winkel iets over een 'Back to School' actie van de PSVR gezien ? Ik zag een officiele post van PlayStation België over zo'n actie waarbij de PSVR + VR Worlds + GT Sport nu slechts €249.99 kost. Maar er is werkelijk geen enkele winkel waar deze promo terug te vinden is. De prijs is op veel plaatsen welliswaar slechts €250 momenteel, maar nagenoeg overal zonder GT Sport.
De enige plek waar het zelfs voor iets minder te krijgen is, is BOL, maar dat is daar al weken en dus ook niets te maken met deze actie van Sony.

Is nu al de 2de keer dat ze een PSVR promo aankondigen en de winkels zelf van niets weten. Half jaar of zo terug was het ook zo met een actie met een gratis 2de game, maar die je in geen enkele winkel kreeg.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MiTM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 00:12:
Gisteren FZH aangeschaft. Tutorial gedaan en een potje tegen de AI-spelers. Zit inderdaad goed in elkaar allemaal. Daarna dacht ik een potje te spelen tegen online spelers. Maar na 10 minuten wachten in een lounge op een vierde speler die maar niet kwam heb ik mijn PS4 uitgezet en ben gaan slapen.

• starthemel.nl
Beatsaber voor PSVR komt eind van dit jaar
https://www.roadtovr.com/...version-slated-late-2018/

• starthemel.nl
BamSlam_ schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:15:
[...]

Gisteren FZH aangeschaft. Tutorial gedaan en een potje tegen de AI-spelers. Zit inderdaad goed in elkaar allemaal. Daarna dacht ik een potje te spelen tegen online spelers. Maar na 10 minuten wachten in een lounge op een vierde speler die maar niet kwam heb ik mijn PS4 uitgezet en ben gaan slapen.
Dat is wel een teleurstelling. Zou het niet mogelijk zijn voor de developer om na een wacht van enkele minuten de slots aan te vullen met AI? Of in ieder geval die optie te geven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

[ Voor 51% gewijzigd door ThaBEN op 10-09-2018 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

leuke games, alleen het dansen en golf ben ik niet zo'n fan van. Kijk wel heeeeeeel erg uit naar ace combat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dxue schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:47:
[...]

leuke games, alleen het dansen en golf ben ik niet zo'n fan van. Kijk wel heeeeeeel erg uit naar ace combat!
AC lijkt me inderdaad ook een geweldige ervaring :D Sowieso vond ik AC al leuk op de PS2 dus de game komt er hoe dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Zijn er meer mensen die horror in VR niet trekken?
Ik ben gewoon een stoere papa van 35 maar ik kan Rush of Blood niet spelen...
Die jump scares kan ik echt niet af.. ik moet dan de headset afzetten om op adem te komen.

Iemand tips of kan ik RoB beter weer verkopen en RE7 al helemaal vergeten..

Daarnaast wordt ik ook doodziek bij Wipeout en Skyrim..

Gelukkig kan ik me prima vermaken met Moss, Superhot, Farpoint (en snel met zero hour)..
Maar ik heb het gevoel dat ik dan toch veel mooie games moet missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:25:
Die jump scares kan ik echt niet af.. ik moet dan de headset afzetten om op adem te komen.

Gelukkig kan ik me prima vermaken met Moss, Superhot, Farpoint (en snel met zero hour)..
Zolang ik geen headset op heb en ik het volume niet te hoog heb, trek ik het prima. Ik vind Rush of Blood ook totaal niet eng omdat je vast zit in een karretje. Bij RE7 moet je echt zelf wegrennen, maar ook die heb ik geheel in VR uitgespeeld. De tweede helft van die game is ook lang niet meer zo eng en er zitten ook steeds minder jump scares in naarmate het verhaal vordert.. Serieus, probeer 'm vooral. Gewoon je audio niet te hard zetten. Zo een ongelooflijk vette ervaring. Echt verslavend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:32:
[...]

Zolang ik geen headset op heb en ik het volume niet te hoog heb, trek ik het prima. Ik vind Rush of Blood ook totaal niet eng omdat je vast zit in een karretje. Bij RE7 moet je echt zelf wegrennen, maar ook die heb ik geheel in VR uitgespeeld. De tweede helft van die game is ook lang niet meer zo eng en er zitten ook steeds minder jump scares in naarmate het verhaal vordert.. Serieus, probeer 'm vooral. Gewoon je audio niet te hard zetten. Zo een ongelooflijk vette ervaring. Echt verslavend ook.
Juist dat karretje is dooreng... je rolt langzaam ergens naartoe waar je niet heen wilt... je weet dat als ik links kijk en dan naar rechts er een zombiewijf in mijn gezicht staat te kreisen..
Dan zie je ergens weer een meisje lopen in het donker... nee echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Laatst online: 01-05-2022
Is het waard om nu nog een PSVR te halen? Een nieuwe VR vr kost zo rond de 210 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwachten jullie qua prijs voor de ps4 pro komende black friday?
In 2017 was deze 284euro op amazon.de, denken jullie dat het nog lager zal gaan dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:24:
Wat verwachten jullie qua prijs voor de ps4 pro komende black friday?
In 2017 was deze 284euro op amazon.de, denken jullie dat het nog lager zal gaan dan dat?
Pros zijn uitverkocht (base pro van 399) ivm een grotere vraag dan aanbod verwacht geen mega deal tijdens blackfriday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

deltananie82 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:15:
Is het waard om nu nog een PSVR te halen? Een nieuwe VR vr kost zo rond de 210 euro.
Als jij denkt dat je dat ding graag wilt kan je natuurlijk gewoon naar de winkel gaan om hem te kopen.
Stiekem is het best leuk af en toe. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk. Ik verwacht zelf dat de huidige versie ook op de PS5 gaat werken. De huidige limieten zitten 'm niet zo zeer in de bril, maar meer in de PS4 zelf, dus er zit nog zat rek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26

Yup, ik speelde graag horror (zoals F.E.A.R., Dead Space), maar VR is toch even andere koffie. Ik speelde een tijdje terug een PSVR demo van een horror game waarvan de titel mij even ontgaat. Het ging op zich prima. Op het eind zie je echter van een afstandje een monster of iets dergelijks en dan wordt het scherm helemaal zwart. Ik verwachtte dat het monster vlak voor mijn gezicht zou staan wanneer het licht weer aan ging. DOOD-ENG! Ik moest me inhouden om de bril niet af te doen. Uiteindelijke gebeurde er niet zo veel, maar het is me wel duidelijk dat ik in VR jumpscares niet goed zou trekken :)

Ik moet ook zeggen dat de recentere survival horror games (Outlast, SOMA) wel enger zijn. Dat komt volgens mij vooral door het feit dat je als speler niet heel veel kan behalve ontwijken, in plaats van wapens verzamelen en lekker los gaan op de baddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:45:
[...]

Juist dat karretje is dooreng... je rolt langzaam ergens naartoe waar je niet heen wilt... je weet dat als ik links kijk en dan naar rechts er een zombiewijf in mijn gezicht staat te kreisen..
Dan zie je ergens weer een meisje lopen in het donker... nee echt niet te doen.
haha, grappig :) Vind je horrorfilms leuk? Laten die je schrikken?

Ik ben zelf een horror-fan dus heb zowat alle horrorfilms een beetje gezien, maar er zijn er maar enkele waarbij ik ze ' creepy ' vind. Echt schrikken doen ze me praktisch nooit, dus des te meer zin ik had in RoB en RE7. RoB is bij een tweede walkthrough ook meteen niet zo eng meer. Ik heb niet direct tips voor je... behalve even overdag spelen, schrik je, doe je even de headset omhoog (nadat je op pauze hebt gedrukt). Dan blijft er toch bijzonder weinig aan de hand te zijn en kun je weer verder :)

RE7 moet ik nog spelen, maar de demo deed me niet heel veel, dus daar ga ik binnenkort maar aan beginnen.

Al met al: nog niet opgeven, het is een leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets mis mee toch ? Ik houd wel van horror films, maar in games trek ik het sowieso al veel minder. Kreeg al hartkloppingen van Silent Hill :). En in VR heb ik enkel de demo van RoB gestart, en eigenlijk al weer direct afgezet omdat ik het al te eng (o.a. met die vitrine links) vond nog voor ik het spel zelf begon :). Gezien ik zelfs in Batman Arkham VR al mijn rug bezeerde door de jumpscare daar, hoef ik echt geen VR horror :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 19:30

Horror in VR s Next level prachtig gewoon ,RE7 2 keer uitgespeeld ,paranormal ook ,kan niet wachten op die game van (Visage)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 23:58
Gisteren na alle goede verhalen Firewall Zero Hour maar eens aangeschaft. Had mijn Aim Controller sinds Farpoint en een paar korte sessies Dick Wilde niet meer gebruikt, dus werd hoog tijd.

Kort samengevat: 21:30 gestart, 01:00 noodgedwongen uitgezet i.v.m. het wekkertje vanochtend om 6:30 :P. Maar eigenlijk wilde ik 'm helemaal niet uitzetten, want wat is dit een toffe game :D

Bij de tutorial en solo (trainings)missie dacht ik nog: ok, cool. Geweer voelt goed aan in-game, het peeken om de hoek heen is leuk en de graphics zijn zeker niet slecht, net als het geluid.
Maar toen ik online ging werd het pas echt tof. Alleen maar leuke mensen tegen gekomen en hoewel ik zelf helemaal geen prater ben met vreemde mensen als het op online gaming aan komt, was ik in elke game als een malle posities van tegenstanders aan het doorgeven en had ik in de lobby leuke gesprekken en lol met anderen.

En de gameplay, tja... super tof gewoon. M'n hart zat regelmatig in m'n keel en het gaf elke keer weer een kick als je iemand killed met een welgeplaatste granaat of schoten van tientallen meters.

Als je een PSVR hebt en van FPS houdt; halen! Wat mij betreft is dit een PSVR system seller en samen met Super Hot vanaf nu mijn favo VR game of zelfs beter.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Gister weer eens een lange VR sessie gehad!!
Na aanraden toch eens Rec Room geprobeerd.. daar vervolgens 2 uur zitten uitvogelen wat je allemaal kan. Weet het nu nog niet.. :P
Daarna toch weer eens Skyrim en toch eens echt even goed met verschillende comfort settings gespeeld.
Blijkt dat ik teleporteren toch veel beter trek dan vrij wandelen... en je kunt veel makkelijker overal komen.
Echter voelt het minder vrij... Is er trouwens een patch geweest voor Skyrim? Want het zag er echt veel beter uit dan me bijstond.. en tevens zijn de menu's nu haarscherp!

Toen nog ff Doom VFR met de aim.. dat ziet er grafisch echt super uit, maar die 3e hand.. en ergens spreekt het me gewoon niet aan of speelt het net niet lekker.. ik weet het niet.

Het jeukt nu echt om Firewall te halen (moet dan ook plus nog halen, doe nooit online)..

En heeft iemand Torn? Keek er lang naar uit maar ben nu "torn" door de reviews.. :P

Daarnaast heb ik echt beatsaber nodig! Die koop ik direct.. dat is precies wat ik zoek.. een "statische" game met veel activiteit, goeie graphics en ideaal voor korte krachtige sessies.
Hopelijk zit er wel veel goede muziek bij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
Ik heb op een paar na alle games gewist van de ps4pro en houd er voor 95% VR games op na. Geweldig alsie eenmaal goed gecalibreerd is. 210 euro is een dijk van een prijs voor wat je ervoor krijgt!

[edit] Houd er rekening mee dat je ruimte nodig hebt om V-sports te kunnen spelen (3,5m - 4m de breedte in en 1,5m voor en achter je). Ik heb mn hele woonkamer verbouwd om er ruimte op na te houden (na een aanvaring met een massieve kast, terwijl ik naar links uithaalde om die ball te halen in holoball :F - Ik had het geluk dat ik me in een split second realiseerde dat ik moest freezen, want anders was het arm uit de kom geweest ). De salontafel staat op sledes om hem makkelijk uit de weg te kunnen ruimen en de kast in kwestie rust nu in het milieupark :) En ja na al dat, het was het waard.

Verder (afhankelijk van je setup); een statief kan handig zijn om je camera op te monteren, gezien hij bij staande VR belevingen hoger moet staan dan bij bv flipperen.

[ Voor 52% gewijzigd door starthemel.nl op 14-09-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
starthemel.nl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:18:
[...]

Ik heb op een paar na alle games gewist van de ps4pro en houd er voor 95% VR games op na. Geweldig alsie eenmaal goed gecalibreerd is. 210 euro is een dijk van een prijs voor wat je ervoor krijgt!

~~~[edit] Houd er rekening mee dat je ruimte nodig hebt om V-sports te kunnen spelen (3,5m - 4m de breedte in en 1,5m voor en achter je). Ik heb mn hele woonkamer verbouwd om er ruimte op na te houden (na een aanvaring met een massieve kast, terwijl ik naar links uithaalde om die ball te halen in holoball :F - Ik had het geluk dat ik me in een split second realiseerde dat ik moest freezen, want anders was het arm uit de kom geweest ). De salontafel staat op sledes om hem makkelijk uit de weg te kunnen ruimen en de kast in kwestie rust nu in het milieupark :) En ja na al dat, het was het waard.

Verder (afhankelijk van je setup); een statief kan handig zijn om je camera op te monteren, gezien hij bij staande VR belevingen hoger moet staan dan bij bv flipperen.
Mag ik vragen watvoor statief jij gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe VR vr kost zo rond de 210 euro.
Waar heb je die al gezien voor die prijs ?? Goedkoopste tot nu toe was bij bol.com voor €244, met VR Worlds en GT Sport. Die deal is overigens alweer verdwenen en nu is het €230 maar blijkt het dan een 2dehands te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltananie82
Twixie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:58:
[...]

Waar heb je die al gezien voor die prijs ?? Goedkoopste tot nu toe was bij bol.com voor €244, met VR Worlds en GT Sport. Die deal is overigens alweer verdwenen en nu is het €230 maar blijkt het dan een 2dehands te zijn.
Je moet regelmatig pepper.nl (aanbieding site) en budgetgaming.nl checken. Gisteren nog was er via amazon.it de set met vr worlds voor 152 euro (helaas net misgelopen). Laatst nog 244 euro inclusief Firewall.

Ik verwacht dat er nog gestunt zal worden tijdens blackfriday. 244 is nog steeds een nette prijs voor wat je krijgt. Ik wacht zelf nog ff op deze set

Afbeeldingslocatie: https://www.google.co.uk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjkrujMtbrdAhVLIlAKHTHtDeEQjhx6BAgBEAM&url=https%3A%2F%2Fwww.trendhunter.com%2Ftrends%2Fplaystation-vr-bundles&psig=AOvVaw0ou2MEo31YpxkiiCld8Yhk&ust=1537011831569151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij verwar je met een andere site, als ik zo zie wat pepper.nl mij aanbiedt :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 18:29
Twixie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:00:
[...]

Volgens mij verwar je met een andere site, als ik zo zie wat pepper.nl mij aanbiedt :P.
http://NL.pepper.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deltananie82 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:45:
[...]
Gisteren nog was er via amazon.it de set met vr worlds voor 152 euro (helaas net misgelopen).
Quote van Pepper: "Normaal rond de €300 Let op: het gaat hier om gebruikte versie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het is hier volgens mij al eerder behandeld maar wellicht dat er ondertussen dingen veranderd zijn;
Ik heb een PS VR v1, de oude versie.
Nu heb ik een 4K/HDR tv aangeschaft maar mijn PS VR is natuurlijk niet HDR compatibel.

Is het ondertussen al mogelijk om alleen de 'processing unit' de te vervangen? Of moet ik een PS VR v2 aanschaffen of een workaround met HDMI switch gaan toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Twixie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:00:
[...]

Ja, ik heb nu wel een nieuwe vriendin, maar ik zocht een psvr :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
endless schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:46:
Ik heb een PS VR v1, de oude versie. Nu heb ik een 4K/HDR tv aangeschaft maar mijn PS VR is natuurlijk niet HDR compatibel. Is het ondertussen al mogelijk om alleen de 'processing unit' de te vervangen? Of moet ik een PS VR v2 aanschaffen of een workaround met HDMI switch gaan toepassen?
Neen, is er niet en gaat er ook niet komen. Je moet dus daadwerkelijk een v2 aanschaffen of werken met zo'n switch.
Ik zit zelf in hetzelfde schuitje. Ben er nog niet uit wat ik juist ga doen, ook al omdat mijn PSVR de laatste tijd vooral stof hapt. Natuurlijk, het feit dat het zo een gedoe is om de kabels te verwisselen zorgt er alleen maar voor dat ik nog minder speel... Maar als ik verder investeer, is het zeker in een v2, want de netto prijs die je gaat betalen, na verkoop van je v1, zal al niet zo enorm veel hoger zijn dan de kostprijs van een HDMI switch.
Pagina: 1 ... 59 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.