Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 17:17
endless schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:46:
Het is hier volgens mij al eerder behandeld maar wellicht dat er ondertussen dingen veranderd zijn;
Ik heb een PS VR v1, de oude versie.
Nu heb ik een 4K/HDR tv aangeschaft maar mijn PS VR is natuurlijk niet HDR compatibel.

Is het ondertussen al mogelijk om alleen de 'processing unit' de te vervangen? Of moet ik een PS VR v2 aanschaffen of een workaround met HDMI switch gaan toepassen?
Ik heb zelf mijn V1 verkocht en voor €10 meer de V2 kunnen scoren, ik was net op tijd met verkopen en toen ineens een zooi aanbiedingen, dus dat was wel de moeite waard...Ik doe alleen nog steeds niks met de VR, ik hoop dat dat in de wintermaanden weer wat toeneemt en hoop eigenlijk nog steeds op een echt coole ervaring zoals Resident Evil 7.

Laatste game was WipeOut na een maand of wat niet...was binnen 15 seconden kotsmisselijk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-10-2024
Dirtyrockers schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:41:
[...]

Mag ik vragen watvoor statief jij gebruikt
Zeker; een standaard camera statief; de verbinding om de playstationcamera vast te zetten is er niet, dus heb ik hem erop getaped.

[ Voor 67% gewijzigd door starthemel.nl op 27-09-2018 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Denman schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:21:
Gisteren na alle goede verhalen Firewall Zero Hour maar eens aangeschaft. Had mijn Aim Controller sinds Farpoint en een paar korte sessies Dick Wilde niet meer gebruikt, dus werd hoog tijd.

Kort samengevat: 21:30 gestart, 01:00 noodgedwongen uitgezet i.v.m. het wekkertje vanochtend om 6:30 :P. Maar eigenlijk wilde ik 'm helemaal niet uitzetten, want wat is dit een toffe game :D

Bij de tutorial en solo (trainings)missie dacht ik nog: ok, cool. Geweer voelt goed aan in-game, het peeken om de hoek heen is leuk en de graphics zijn zeker niet slecht, net als het geluid.
Maar toen ik online ging werd het pas echt tof. Alleen maar leuke mensen tegen gekomen en hoewel ik zelf helemaal geen prater ben met vreemde mensen als het op online gaming aan komt, was ik in elke game als een malle posities van tegenstanders aan het doorgeven en had ik in de lobby leuke gesprekken en lol met anderen.

En de gameplay, tja... super tof gewoon. M'n hart zat regelmatig in m'n keel en het gaf elke keer weer een kick als je iemand killed met een welgeplaatste granaat of schoten van tientallen meters.

Als je een PSVR hebt en van FPS houdt; halen! Wat mij betreft is dit een PSVR system seller en samen met Super Hot vanaf nu mijn favo VR game of zelfs beter.
Helemaal mee eens! Zou mooi zijn als ze dit nog gaan bundelen met de PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou ik heb mijn vr periode weer ff geloof ik. Na the persistence waar ik mij prima mee vermaakt hebt (niet uitgespeeld overigens,werd uiteindelijk stiekem toch wat saai), kwam ik erachter dat ik dirt rally nooit in vr gespeeld heb, dus de DLC gekocht en de t300 + pedalen (die metalen versie niet de standaard) weer eens aangesloten en da's best lachen.

Ben al weer wat championships verder en het is aan de ene kant beter dan 2d (100" op 2,5m afstand) maar de resolutie blijft toch wel een dingetje hoor.

Ik hoef geen 4k ervaring maar het mag toch wel ietsjes hoger van mij, zeker als je full speed op bochten af vliegt in een night stage en het net ff niet helemaal duidelijk is waar de hobbel in die bocht ligt door de blokjes.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

deltananie82 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:15:
Is het waard om nu nog een PSVR te halen? Een nieuwe VR vr kost zo rond de 210 euro.
Hangt er vanaf hoeveel 210€ voor jouw waard is en wat je van psvr verwacht.

Ik heb hem vorig jaar (blackfriday) gekocht voor 200€ en ik vind het het wel waard. Maar ik heb so far 3 spellen gespeeld die ik echt leuk vond en dat is Res evil 7, dirt rally vr (met t300 stuur is het een leuke ervaring) en the persistence, Skyrim was wel leuk maar niet mijn soort spel. The journey was ook leuk maar veel te kort (zoals vele vr spellen naar mijn smaak).

Worst case gebruik je hem enkele weken weken (zoals ik) per jaar en heb je er wel lol van. Als dat voldoende is kan je je er geen buil aan vallen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
Flagg schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:03:
[...]

Hangt er vanaf hoeveel 210€ voor jouw waard is en wat je van psvr verwacht.

Ik heb hem vorig jaar (blackfriday) gekocht voor 200€ en ik vind het het wel waard. Maar ik heb so far 3 spellen gespeeld die ik echt leuk vond en dat is Res evil 7, dirt rally vr (met t300 stuur is het een leuke ervaring) en the persistence, Skyrim was wel leuk maar niet mijn soort spel. The journey was ook leuk maar veel te kort (zoals vele vr spellen naar mijn smaak).

Worst case gebruik je hem enkele weken weken (zoals ik) per jaar en heb je er wel lol van. Als dat voldoende is kan je je er geen bui aan vallen. :)
Als ik eerlijk ben dan is de PSVR voor die 210 Euro het alleen al waard voor Super Hot VR en Until Dawn: Rush of Blood.
En... sinds deze week zou ik het er zelfs voor over hebben voor alleen Firewall Zero Hour.

Wat een onwijs toffe game is dat in VR. Het wordt nog echt een uitdaging om 2D FPS leuk te blijven vinden na deze ervaring...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:42
Ik ben bang dat ik een kabelbreuk heb in één van de kabels van de headset. Ik krijg nog wel een connectie, maar af en toe valt de verbinding weg. Aangezien ik niet echt handig ben met solderen, vroeg ik me af of iemand een andere oplossing weet om de kabel weer werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

starthemel.nl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:32:
[...]

Zeker; een standaard camera statief; de verbinding om de playstationcamera vast te zetten is er niet, dus heb ik hem erop getaped. Ik schuif 1 van de twee rijen voetjes uit en verstel hem daarna ook in hoogte naar wens met een draaihendel. Nadeel is dat je hem voor je tv hebt staan (met het oog op het social screen). Maar geen ramp ze zien toch nog wel wat; het gaat me op de ideale camerapositie bij de desbetreffende game

[Afbeelding]
Je hoeft hem niet persé voor de tv te zetten :). Je kunt hem desnoods (uiteraard al naargelang je ruimte) er twee meter naast zetten. Social screen is dan ook nog mogelijk! :)

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Halfkakkende schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:37:
[...]

Je hoeft hem niet persé voor de tv te zetten :). Je kunt hem desnoods (uiteraard al naargelang je ruimte) er twee meter naast zetten. Social screen is dan ook nog mogelijk! :)
Inderdaad, meestal VR ik ook uit de buurt van mijn TV. Door mijn receiver kan er nog steeds tv worden gekeken terwijl ik in een hoek van de kamer een beetje raar sta te doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Sinds gisteravond de trotse eigenaar van een digitale kopie van Firewall :)

En sinds gisteravond ook volledig verslaafd :P

Enige jammere is dat de matchmaking soms ontzettend lang duurt.

Zijn er tweakers die regelmatig spelen en graag samen willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 15:29
Predje schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:28:
Sinds gisteravond de trotse eigenaar van een digitale kopie van Firewall :)

En sinds gisteravond ook volledig verslaafd :P

Enige jammere is dat de matchmaking soms ontzettend lang duurt.

Zijn er tweakers die regelmatig spelen en graag samen willen spelen?
Nu aan het verbouwen en na het warme weer ga ik hem wel zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
Halfkakkende schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:37:
[...]

Zeker waar, bij mij thuis gaat dat niet, maar wat wel gaat is dat de camera de woonkamer inhaal en het speelveld dieper de woonkamer in verhuis mbv een camera verlengkabel. Die koop je bij aliexpress voor 21 dollar. Zelf heb ik hem bij amazon gekocht voor 29 euro omdat ik er niet een maand op wil wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Och jee, ik heb weer een PSVR gekocht omdat ik de beelden van Firewall Zero wel tof vond.

Hiervoor had ik de V1 en nu de V2. Subtiele maar hele fijne verschillen; minder kabels, zit net wat beter en de oordopjes eraan laten zitten vind ik ook chill.

Nu heb ik de vr gun en firewall in een pakket gekocht en gister na wat updates (duurde &#%&@ lang), heb ik even een uur kunnen trainen. Vond het best lastig. Maar de 2de sessie ging al een stuk beter en ik moet zeggen: wat is dit vet! Achter een auto schuilen, met hart in je keel een vuurgevecht hebben, terwijl je team maten naast je, de flanken dekken. Heel erg tof gedaan.

Enige nadeel is nog altijd de kwaliteit (resolutie), maar die vergeet je al snel als je midden in een potje zit. Ook het levellen in Firewall is best langzaam en ik wil meer guns!!!

Zijn er mensen die samen tactisch willen spelen? Random groepjes zijn leuk, maar ik heb goed samenwerkende teams gezien en die zijn dan praktisch onverslaanbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Xecuter NL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:10:
Och jee, ik heb weer een PSVR gekocht omdat ik de beelden van Firewall Zero wel tof vond.

Hiervoor had ik de V1 en nu de V2. Subtiele maar hele fijne verschillen; minder kabels, zit net wat beter en de oordopjes eraan laten zitten vind ik ook chill.

Nu heb ik de vr gun en firewall in een pakket gekocht en gister na wat updates (duurde &#%&@ lang), heb ik even een uur kunnen trainen. Vond het best lastig. Maar de 2de sessie ging al een stuk beter en ik moet zeggen: wat is dit vet! Achter een auto schuilen, met hart in je keel een vuurgevecht hebben, terwijl je team maten naast je, de flanken dekken. Heel erg tof gedaan.

Enige nadeel is nog altijd de kwaliteit (resolutie), maar die vergeet je al snel als je midden in een potje zit. Ook het levellen in Firewall is best langzaam en ik wil meer guns!!!

Zijn er mensen die samen tactisch willen spelen? Random groepjes zijn leuk, maar ik heb goed samenwerkende teams gezien en die zijn dan praktisch onverslaanbaar.
Ik doe mee! Voeg maar toe op PSN: MattBlacK70

• starthemel.nl
Xecuter NL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:10:

maar ik heb goed samenwerkende teams gezien en die zijn dan praktisch onverslaanbaar.
Mee eens, heb zelf ook een betere beleving met de V2 bril.
Firewall heb ik (nog) niet gekocht, niet omdat het me niks lijkt, maar gewoon omdat ik genoeg andere software heb om me mee te vermaken. Misschien bij een mooie black friday deal ofzo.

Zit veel in V-sports tegenwoordig. (Sparc, Holoball, Knockout league)

Gisteren maar eens gepolst op reddit of er meer 40 plussers zijn met dit soort ervaringen:
https://www.reddit.com/r/...you_need_to_do_a_freakin/
:)

[ Voor 15% gewijzigd door starthemel.nl op 22-09-2018 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
starthemel.nl schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:13:
[...]

Mee eens, heb zelf ook een betere beleving met de V2 bril.
Firewall heb ik (nog) niet gekocht, niet omdat het me niks lijkt, maar gewoon omdat ik genoeg andere software heb om me mee te vermaken. Misschien bij een mooie black friday deal ofzo.

Zit veel in V-sports tegenwoordig. (Sparc, Holoball, Knockout league)

Gisteren maar eens gepolst op reddit of er meer 40 plussers zijn met dit soort ervaringen:
https://www.reddit.com/r/...you_need_to_do_a_freakin/
:)
Ik wil ivm mijn backlog ook nog wel eens wachten met games kopen tot er deals zijn, maar bij Firewall heb ik dat bewust niet gedaan omdat ik bang was voor lege servers na een tijdje en ik dan niet meer “volledig” kon genieten van de game.

Nu is Firewall zo goed dat ik dat niet meteen verwacht, maar het is me ook absoluut de volle 40 Euro waard geweest. Had hiervoor ook wel 60 betaald :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Poeh, heb omdat ik de Aimcontroller toch heb, ook maar even Farpoint gekocht...heb echt een paar HOLY SHIT!!! momenten gehad. Heel vet. Dacht dat het een beetje een gimmick game zou zijn ter intro van de aim controller, maar echt heel vermakelijk en tof gedaan. Movement vind ik ook wel lekker gedaan, hoewel het lastig is als het echt 360 graden zou afspelen (nu is het vooral forward/lineair).

Ook met Firewall vind ik de co-op sessies met een leuk team ook lachen. Sommige defend potjes zijn dan wel weer te makkelijk - zijn 3 doorways waar enemies doorheen komen en dus simpel te dekken -

Zijn er naast Doom nog andere interessante aim-controller games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
Denman schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:40:
[...]

Nu is Firewall zo goed dat ik dat niet meteen verwacht, maar het is me ook absoluut de volle 40 Euro waard geweest. Had hiervoor ook wel 60 betaald :P
Ben benieuwd heb hem net op amazon uk gekocht met aim controller voor 59 pond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Xecuter NL schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:15:
Poeh, heb omdat ik de Aimcontroller toch heb, ook maar even Farpoint gekocht...heb echt een paar HOLY SHIT!!! momenten gehad. Heel vet. Dacht dat het een beetje een gimmick game zou zijn ter intro van de aim controller, maar echt heel vermakelijk en tof gedaan. Movement vind ik ook wel lekker gedaan, hoewel het lastig is als het echt 360 graden zou afspelen (nu is het vooral forward/lineair).

Ook met Firewall vind ik de co-op sessies met een leuk team ook lachen. Sommige defend potjes zijn dan wel weer te makkelijk - zijn 3 doorways waar enemies doorheen komen en dus simpel te dekken -

Zijn er naast Doom nog andere interessante aim-controller games?
Farpoint is een toffe game idd. Zou in 2D best een matige shooter zijn maar in VR Is het echt gaaf en meeslepend om te spelen.

Firewall defend is niet altijd makkelijk hoor. Als je een goed team tegenover je hebt is het nog een hele kluif om zo’n hokje met maar 3 doorgangen te verdedigen. Helaas heb ik het ook meegemaakt dat de resterende 3 teamleden door een welgemikte granaat gewiped werden :X
starthemel.nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:25:
[...]

Ben benieuwd heb hem net op amazon uk gekocht met aim controller voor 59 pond :)
Job Well done. Have fun! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik speel het niet veel maar zou de V2 unit wel prettig vinden om te hebben met mijn Pro en 4K TV maar om daar nu extra geld voor neer te tellen.

Buiten dit is er kwalitatief geen verschil toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 25-09-2018 15:18 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nee kwaliteit is verder hetzelfde

• starthemel.nl
Tranzy schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:17:
Ik speel het niet veel maar zou de V2 unit wel prettig vinden om te hebben met mijn Pro en 4K TV maar om daar nu extra geld voor neer te tellen.

Buiten dit is er kwalitatief geen verschil toch?
Het kan zijn dat ik een productie fout in de V1 had (ik kreeg het rechter deel niet scherp)
, maar in V2 heb ik prima beeld zowel links als rechts.

Het niet hoeven omstekkeren om 4K te krijgen bij flat gaming is ook wel erg prettig natuurlijk.

Als je hem verkoopt op marktplaats en een leuke blackfriday deal afwacht voor de v2 hoef je waarschijnlijk maar weinig bij te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Wat ik heel graag zou willen, is dat Google Earth VR naar de PS4 + PSVR komt.

Dát zou echt super tof zijn!!! Helaas is hier nog helemaal niks over bekend.

Hier een [url]kort artikel[/url] over Google Earth VR.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Top scores voor Astro Bot tot nu toe.

https://www.metacritic.co.../astro-bot-rescue-mission
starthemel.nl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:13:
[...]

Het kan zijn dat ik een productie fout in de V1 had (ik kreeg het rechter deel niet scherp)
, maar in V2 heb ik prima beeld zowel links als rechts.

Het niet hoeven omstekkeren om 4K te krijgen bij flat gaming is ook wel erg prettig natuurlijk.

Als je hem verkoopt op marktplaats en een leuke blackfriday deal afwacht voor de v2 hoef je waarschijnlijk maar weinig bij te leggen.
Twee onjuistheden:

1. v1 geeft prima 4K door, echter is het HDR dat ontbreekt.
2. Als je er een switch tussen doet hoef je niet om te stekkeren. Ik heb zelf een switch. Gewoon een kwestie van knopje op de switch indrukken en je TV op het VR kanaal zetten en vice versa.

[ Voor 78% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2018 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:42
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:47:

[...]

Twee onjuistheden:

2. Als je er een switch tussen doet hoef je niet om te stekkeren. Ik heb zelf een switch. Gewoon een kwestie van knopje op de switch indrukken en je TV op het VR kanaal zetten en vice versa.
ik wil even inhaken op die switch.
https://sewelldirect.com/ibis-4k-hdmi-switch-box-2x1-white

deze heb ik in bezit maar: This IBIS Only supports 4K@30Hz 4:4:4 and 4K@60Hz 4:2:0

de zwarte https://sewelldirect.com/ibis-pro
The IBIS PRO supports 4k@60hz 4:4:4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dirtyrockers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

deze heb ik in bezit maar: This IBIS Only supports 4K@30Hz 4:4:4 and 4K@60Hz 4:2:0

Volgens mij hoef je je daar op de PS4 niet heel druk om te maken omdat niets daarop draait op 4K@60Hz 4:4:4, maar corrigeer me vooral als ik ernaast zit. In het demo filmpje van Sewell gebruiken ze ook gewoon de witte. @ThaBEN weet daar volgens mij ook meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dirtyrockers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

Beide switches zijn HDMI 2.0 switches en doen exact hetzelfde. Hoe de informatie staat weergegeven geeft een vertekend beeld.

4k@60hz 4:4:4. kun je enkel krijgen met een 8-bit signaal. Echter bij HDR maak je gebruik van een 10-bit signaal. En je koopt deze switch in combinatie met PSVR nu eenmaal als HDR passtrough device.
Bij 10-bit kun je maximaal 4K@30Hz 4:4:4 of 4K@60Hz 4:2:0 halen.

Dat heeft niets te maken met de beperking van de switch maar met de maximale data welke je gelijktijdig over een HDMI 2.0 kabel en/of HDMI 2.0 poort op je TV kan verzenden.

4k@60hz 4:4:4. is dus alleen mogelijk met een SDR 8-bit signaal en dat kan de witte switch ook aan.
10-bit 4K@60Hz 4:4:4 is per definitie (op dit moment) onmogelijk en kan pas zodra HDMI 2.1 op de markt komt als nieuwe standaard.

Zelfs de recent uitgekomen Belkin HDMI 2.1 kabel is zinloos omdat de HDMI poorten waar je deze in steekt nog altijd HDMI 2.0 poorten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://www.acousticfrontiers.com/wp-content/uploads/2016/03/HDMI-color-spaces.png

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 02-10-2018 16:16 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:42
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:54:
[...]

Volgens mij hoef je je daar op de PS4 niet heel druk om te maken omdat niets daarop draait op 4K@60Hz 4:4:4, maar corrigeer me vooral als ik ernaast zit. In het demo filmpje van Sewell gebruiken ze ook gewoon de witte. @ThaBEN weet daar volgens mij ook meer van.
ik had het probleem met god of war.
kon geen 4k en hdr doen met deze switch.

switch ertussenuit en geen probleem meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:47:

[...]

Twee onjuistheden:

Mwah onjuistheden; niet volledig ja.
Zo'n switch kost ook geld, ik blijf van mening dat een V2 een leuke upgrade is als je de v1 redelijk kunt verkopen en geen switch hoeft te kopen.

Nog een dik uur tot astrobot; die metacritics zien er goed uit bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
bram1984 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:43:
@starthemel.nl Ik heb nog niet gespeeld, maar de game staat inmiddels op een 9.0 MC score. :)
En zoals gebruikelijk zijn er een paar die met een 0 waarderen.
Triest. Heb 2 uur gespeeld en de game is erg vermakelijk, sommige botjes zijn wel heeel lastig te spotten, maar dat drukt de pret niet. Zeker een aanrader voor zijn 39,95 (digitaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
starthemel.nl schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:37:
[...]

En zoals gebruikelijk zijn er een paar die met een 0 waarderen.
Triest. Heb 2 uur gespeeld en de game is erg vermakelijk, sommige botjes zijn wel heeel lastig te spotten, maar dat drukt de pret niet. Zeker een aanrader voor zijn 39,95 (digitaal)
User reviews op MC zeggen me niks. Zijn doorgaans mensen die de game niet eens gespeeld hebben. Ik vind het erg vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:49
Borderlands 2 komt naar PSVR. Ik ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb een vraagje over de prijzen van de VR.
Die aanbieding die er nu is bij o.a. https://www.bol.com/nl/p/...tdW3BJ-w.1.4.ProductTitle
vind ik al wel redelijk interessant al heb ik de camera al wel.

Echter verwacht iemand dat er nog grote aanbiedingen komen met black friday enzo?
En zijn er nog absolute must haves om erbij te hebben voor de vr ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
cubert20 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:27:
Ik heb een vraagje over de prijzen van de VR.
Die aanbieding die er nu is bij o.a. https://www.bol.com/nl/p/...tdW3BJ-w.1.4.ProductTitle
vind ik al wel redelijk interessant al heb ik de camera al wel.

Echter verwacht iemand dat er nog grote aanbiedingen komen met black friday enzo?
En zijn er nog absolute must haves om erbij te hebben voor de vr ervaring?
Ik vermoed dat deze oude bundels bij black friday behoorlijk gereduceerd worden.
Weet even niet of de moss - astrobotbundel hier nu ook te koop is.

Ik zou die camera die je nu hebt verkopen.

Verder zijn movecontrollers en als fps je boeit (firewall zero hour VR) een aim controller wel wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
starthemel.nl schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:48:
[...]

Ik vermoed dat deze oude bundels bij black friday behoorlijk gereduceerd worden.
Weet even niet of de moss - astrobotbundel hier nu ook te koop is.

Ik zou die camera die je nu hebt verkopen.

Verder zijn movecontrollers en als fps je boeit (firewall zero hour VR) een aim controller wel wenselijk.
Wat betekent dat dan eigenlijk verder als die bundels dan behoorlijk gereduceerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
cubert20 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:35:
[...]

Wat betekent dat dan eigenlijk verder als die bundels dan behoorlijk gereduceerd zijn?
Dat je minder betaalt?

[edit] en vraag me nu niet wat ze kosten 23 november, want ik ben nog steeds niet helderziend

[ Voor 45% gewijzigd door starthemel.nl op 16-10-2018 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

starthemel.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:50:
[...]

Dat je minder betaalt?

~~~[edit] en vraag me nu niet wat ze kosten 23 november, want ik ben nog steeds niet helderziend
zou je dan wel een kunnen zeggen hoeveel eraf gaat? :P O-)

ik snap niet waarom sommigen denken dat er mensen zijn die zo ver in de toekomst kunnen kijken, tenzij iemand erg hoog in de keten werkt en nu al de plannen voor die dagen aan het maken is, zal iedereen die daaronder werkt nog van niks weten, tot er gecommuniceerd wordt en zelfs dan wordt er vaak duidelijk gemaakt dat het nog niet naar buiten mag worden gecommuniceerd.

Ik bedoel, wie zou 100% willen betalen als je weet dat je volgende week 50% kan betalen? sommigen vinden het wel waard om 10% of 20% extra te betalen omdat ze het dan al zoveel tijd eerder ervan kunnen genieten, maar zijn wel weer bereid om te wachten als het 50% minder is.

Ik kan me niet indenken dat een eigenaar van een winkel graag mensen tegen houdt om dingen nu te kopen als het volgende week veel minder oplevert. Tenzij het om goederen gaat die vaker wordt gekocht (eten, gas, water etc)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
Dxue schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:35:
[...]

Geen enkel probleem :) ; kijk hier maar even https://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_everything
Als je de formule hebt waardeer ik het als je hem me even pm't :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:25
Ik vind Astro Bot echt super tof, maar het had wel een tikje langer mogen zijn. Met een beetje geluk gaan de verkopen goed en komt er ooit nog een vervolg of een soortgelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Dxue schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:35:
[...]

ik snap niet waarom sommigen denken dat er mensen zijn die zo ver in de toekomst kunnen kijken, tenzij iemand erg hoog in de keten werkt en nu al de plannen voor die dagen aan het maken is, zal iedereen die daaronder werkt nog van niks weten, tot er gecommuniceerd wordt en zelfs dan wordt er vaak duidelijk gemaakt dat het nog niet naar buiten mag worden gecommuniceerd.

Ik bedoel, wie zou 100% willen betalen als je weet dat je volgende week 50% kan betalen? sommigen vinden het wel waard om 10% of 20% extra te betalen omdat ze het dan al zoveel tijd eerder ervan kunnen genieten, maar zijn wel weer bereid om te wachten als het 50% minder is.

Ik kan me niet indenken dat een eigenaar van een winkel graag mensen tegen houdt om dingen nu te kopen als het volgende week veel minder oplevert. Tenzij het om goederen gaat die vaker wordt gekocht (eten, gas, water etc)
Snap heust wel dat je niet van alles kan zeggen over de prijzen, maar misschien zijn er bepaalde tendensen waarneembaar die interessant zijn.

Heb overigens de bundel gewoon gekocht en vind het tot noch toe echt heel gaaf.
Het enige wat ik mis en zou willen hebben zijn een soort handschoenen die meedoen en waarmee je allerlei acties kunt maken en doen.
Mijn jongste dochter is met die bril op echt superleuk. die moet je echt tegenhouden want anders loopt ze gewoon dwars door muren omdat die op dat moment in haar hoofd er gewoon niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 12:28
titelfix voor meer consequentie in HSA!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:48
https://www.budgetgaming....n+vr+richtcontroller.html

aim comtroller 30 euro.(edit 30 euro)

Nog meer aanbiedingen

https://www.budgetgaming....%82%AC-9,99-per-stuk.html

[ Voor 44% gewijzigd door MaxHardcore op 25-10-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Aardig weer wat PSVR aankopen gedaan de laatste paar dagen:

- Aim Controller (29.98)
- Astro Bot (9.99)
- Firewall Zero Hour (9.99)
- The Persistence (9.99)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
doobieters schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:11:
Aardig weer wat PSVR aankopen gedaan de laatste paar dagen:

- Aim Controller (29.98)
- Astro Bot (9.99)
- Firewall Zero Hour (9.99)
- The Persistence (9.99)
Voor dat geld is het bijna diefstal! :)

Ik zal vooral niet eraan denken wat ik ervoor betaald heb! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Wauw dat zijn hele mooie prijzen. Die games bij Nedgame gekocht toevallig? Ik greep naast de astro bot, alles was al uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
The Inquisitor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:01:
Wauw dat zijn hele mooie prijzen. Die games bij Nedgame gekocht toevallig? Ik greep naast de astro bot, alles was al uitverkocht :(
Bol.com en Game Mania hebben ook aanbod (gehad).. Lijkt me goed om die in de gaten te houden.. De aanbiedingen zijn geldig tot 4 november geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om Bravo Team, Arizona Sunshine, Track Lab en Superhot te kopen bij Nedgame. Helaas net naast Firewall gegrepen. Astro Bot en The Persistence zijn niet mijn soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
The Persistence, Robinson the Journey, Superhot zijn weer beschikbaar bij Nedgame voor 9,99

https://www.nedgame.nl/pl...svr-required-/3629023359/

Daarnaast kun je Driveclub VR nog bestellen in de webshop van Mediamarkt om af te halen in de winkel.

https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1474333.html

[ Voor 43% gewijzigd door doobieters op 29-10-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
The Inquisitor schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:01:
Ik heb begrepen dat als je naar Game Mania gaat dat ze Astro Bot nog voor die prijs in bestelling kunnen zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al Tetris Effect Demo gespeeld? En wat zijn jullie bevindingen?
Is het de €36 waard?
Ik twijfel nog heel erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Spelen hier nog mensen Firewall? Dat is fucking vet met de aim controller. Topgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ThaBEN schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:55:
Iemand al Tetris Effect Demo gespeeld? En wat zijn jullie bevindingen?
Is het de €36 waard?
Ik twijfel nog heel erg.
Ik heb geen vr, maar zelfs zonder dat is het zeker het geld waard. Erg mooi en sfeervol en een hoop content. De demo is dit weekend te proberen dus geef het een kans :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
doobieters schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:56:
Spelen hier nog mensen Firewall? Dat is fucking vet met de aim controller. Topgame
Ik heb de aanbieding ook gekocht vorige week voor 10 euro.

Gister pas voor het eerst gespeeld, maar wat een vette game idd. Misschien toch een soort van team op proberen te zetten?

Ik vraag me wel af, de aim zit in het menu helemaal goed, maar ingame zit je wapen iets hoger dan de aim. Klopt dit? zou het me voor kunnen stellen ivm scoping en dat de lampjes anders gaan botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fietsbel schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:07:
[...]

Ik heb geen vr, maar zelfs zonder dat is het zeker het geld waard. Erg mooi en sfeervol en een hoop content. De demo is dit weekend te proberen dus geef het een kans :)
Ik heb hem ook maar besteld. In begin dacht ik dat Tetris niet meer dan €20 waard zou zijn, maar het is wel erg vet gemaakt. En nadat ik nu een paar keer zonder VR heb gespeeld en alle verschillende modes heb gechecked ben ik toch wel verkocht. Bovendien heb ik een tijde terug Puyo Puyo Tetris voor nog meer geld gekocht en die was het ook dubbel en dwars waard.

Enige kleine minpuntje lijkt te zijn dat er geen multiplayer is. Begrijpelijk omdat alles op de beat van de muziek gaat, maar hoe vet was het om online of local tegen elkaar te kunnen spelen.
MaxHardcore schreef op zondag 4 november 2018 @ 09:28:
[...]

Ik heb de aanbieding ook gekocht vorige week voor 10 euro.

Gister pas voor het eerst gespeeld, maar wat een vette game idd. Misschien toch een soort van team op proberen te zetten?

Ik vraag me wel af, de aim zit in het menu helemaal goed, maar ingame zit je wapen iets hoger dan de aim. Klopt dit? zou het me voor kunnen stellen ivm scoping en dat de lampjes anders gaan botsen.
Ik had begrepen dat het precies om die reden ingame hoger wordt getoond. Zodat wanneer je door de scope kijkt je de tracking lights van je headset niet blokkeert met de AIM waardoor de game begint te flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 14:44

Winkiller

De Mopperpot

Fietsbel schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:07:
[...]

Mmmm je hebt me nieuwsgierig gemaakt, ik zal hem ook even downloaden, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Met de dump de slag geslagen en o.a. Arizona Sunshine, Superhot VR, Track Lab en Bravo Team voor tien Euro op disc gekocht. Moet wel zeggen dat de achterliggende reden me (ws.) niet bevalt, maar dat terzijde. Firewall ben ik misgelopen maar dat is een MP spel, en daar ben ik sowieso niet van dus mis weinig tot niets.

Resterend is nu nog Skyrim VR en Doom VFR maar daar heb ik weinig haast mee. Track Lab lijkt me dan wel OK, nog niet gespeeld (gekocht op aanraden van een vriend) maar lijkt me een aardige afwisseling op het VR genre wat mijns inziens zich te veel focust op SF waar ik niets mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb Doom VFR kort gespeeld en vond het erg leuk, zombies knallen met je shotgun is echt heel bevredigend. Alleen werd ik weer knettermisselijk, dus moet weer even rustig opbouwen.

Arizona vind ik ook leuk btw, over zombies gesproken. Superhot moet ik nog aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 14:44

Winkiller

De Mopperpot

ThaBEN schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem ook maar besteld. In begin dacht ik dat Tetris niet meer dan €20 waard zou zijn, maar het is wel erg vet gemaakt. En nadat ik nu een paar keer zonder VR heb gespeeld en alle verschillende modes heb gechecked ben ik toch wel verkocht.
[...]
Ik heb de Tetris VR demo een uurtje gespeeld maar heb besloten dat de VR editie eigenlijk niets anders is dan een ruimtelijke omgeving waarin je het oude spelletje in 2D opnieuw speelt, tegenvaller wat mij betreft. Ik had mij iets anders voorgesteld maar wat weet ik eigenlijk ook niet, ik had dus iets anders verwacht. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
Astro Bot is dan toch wel weer een VR spel welke je eigenlijk gespeeld moet hebben! Ook ik kon hem voor €10 niet laten liggen!

Dit is wel waarom ik de VR bril heb gekocht! Allemaal leuke kleine details, bloemen die open gaan en met je bewegingen mee dansen, Astro Bot die naar je kijkt, paardebloemen blazen, echt heel leuk allemaal! Boss-Battles ook echt tof gedaan:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Qweridee schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:12:
Astro Bot is dan toch wel weer een VR spel welke je eigenlijk gespeeld moet hebben! Ook ik kon hem voor €10 niet laten liggen!

Dit is wel waarom ik de VR bril heb gekocht! Allemaal leuke kleine details, bloemen die open gaan en met je bewegingen mee dansen, Astro Bot die naar je kijkt, paardebloemen blazen, echt heel leuk allemaal! Boss-Battles ook echt tof gedaan:)
Astrobot staat bij mij dik op #1, gevolgd door Moss (en daarna Firewall).
VR heeft wat games betreft echt een goed jaar!

Wel jaloersmakend dat iedereen nu wegloopt van alle gave games voor een tientje! :)
Ik heb toch het gevoel dat ik dit jaar VR behoorlijk heb gesponsord! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Op 11/11 heeft Game Mania een mooie deal: VR Headset + camera+ VR Worlds voor 199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doobieters schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:26:
Op 11/11 heeft Game Mania een mooie deal: VR Headset + camera+ VR Worlds voor 199.
Ik las dat in USA de Target winkels alle VR bundels voor $99 gingen verkopen tijdens black friday. Mogelijk dat er dan ook hier nog betere deals te vinden/importeren zijn dan die van Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
ThaBEN schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:33:
[...]

Ik las dat in USA de Target winkels alle VR bundels voor $99 gingen verkopen tijdens black friday. Mogelijk dat er dan ook hier nog betere deals te vinden/importeren zijn dan die van Game Mania.
Bron? Iedereen aan PSVR! Ik kan het alleen maar toejuichen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
ThaBEN schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:33:
[...]

Als ik Google kom ik het volgende tegen: "Target to Discount All PSVR Bundles by $100 on Black Friday". 100 euro korting, of voor 100 euro verkopen, is nogal een verschil ;)

Maar, ik wacht ook wel even Black Friday afwachten, slechter dan dit wordt het sowieso niet, beter kan altijd!

Bron: https://www.roadtovr.com/...bundles-100-black-friday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doobieters schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:10:
[...]

Bron? Iedereen aan PSVR! Ik kan het alleen maar toejuichen. _/-\o_
FabianNL schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:10:
[...]

Als ik Google kom ik het volgende tegen: "Target to Discount All PSVR Bundles by $100 on Black Friday". 100 euro korting, of voor 100 euro verkopen, is nogal een verschil ;)

Maar, ik wacht ook wel even Black Friday afternoon, slechter dan dit wordt het sowieso niet, beter kan altijd!

Bron: https://www.roadtovr.com/...bundles-100-black-friday/
Dat was de site. Had het inderdaad verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 06-11-2018 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starthemel.nl
Dit weekend Tetris effect gespeeld, kan niet wachten op de release en hoop dat er meer casual VR games volgen.

[ Voor 80% gewijzigd door starthemel.nl op 06-11-2018 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Net met een vriend wat Track Lab gedaan. Vrij kort, niet echt iets om met vrienden te doen, maar wel een vermakelijk spel op VR gebied. Voegt echter niet heel veel toe op dat gebied, hooguit speltechnisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beat Saber Chops PSVR with Exclusive New Content on 20th November
There’ll be exclusive new content in this PlayStation 4 edition, including a campaign, gameplay modifiers, all-new sabers, and a practice mode. Perhaps most importantly of all, there’ll also be five exclusive songs “coming straight from excellent electronic dance music artists and talents from around the world”.

The developer’s also committing to regular content updates, with the first Expansion Pack coming soon after release, and featuring 10 new songs. There’s no word on a price just yet,

Meer info: Playstation Blog

***UPDATE***
Zojuist de volledige versie van Tetris Effect op de TV gespeeld. Ten opzichte van de demo heeft de volledige versie wel HDR support. Dit ziet er echt fantastisch uit op de TV! :*)

VR moet ik nog testen. De demo vond ik niet zo scherp beeld hebben ondanks dat ik op de Pro speel. Hopelijk is het in de volledige versie beter.

[ Voor 25% gewijzigd door ThaBEN op 09-11-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

heeft iemand Déraciné al gespeeld. Ik heb het vandaag een uurtje geprobeerd en het is wel erg cool moet ik zeggen. De sfeer en gameplay past in ieder geval heel goed in VR.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:53:
Zojuist de volledige versie van Tetris Effect op de TV gespeeld. Ten opzichte van de demo heeft de volledige versie wel HDR support. Dit ziet er echt fantastisch uit op de TV! :*)
Nooit gedacht dat een Tetris game in 2018 maar eventjes 85 zou kunnen scoren op Metacritic. In VR spelen schijnt trouwens echt een must-see te zijn.
Staat in elk geval op mijn verlanglijstje, voor als hij eens in de sales komt in 2019 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:24:
[...]

Nooit gedacht dat een Tetris game in 2018 maar eventjes 85 zou kunnen scoren op Metacritic. In VR spelen schijnt trouwens echt een must-see te zijn.
Staat in elk geval op mijn verlanglijstje, voor als hij eens in de sales komt in 2019 :).
Inmiddels een 89 op metacritic!

Zojuist is een mooie launch trailer verschenen. Ik ga hem vanavond zeker in VR testen. Afgaande op de trailer zal dat zeker een coole ervaring zijn. In 2D op de TV is het in elk geval al een geweldige game :9~

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 09-11-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 14:27
Gisteren de VR V2 op IBood gekocht. Zal er eerst mijn usual games als F1 2018 en AC mee spelen maar zal ook zeker wat VR spelen testen. Nog must have tips (op Tetris na)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Card Nox schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:51:
Gisteren de VR V2 op IBood gekocht.
iBood ? Was dat een NL only deal of zo ? Ik check de dagelijkse iBood mails en heb niets gezien over PSVR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar, ik krijg helemaal geen newsletter only deals in mijn mails. Ik zie overigens aan je screenshot wel die app-only 2-zit die wel in mijn mail vermeld staat. Zal eens iBood contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terug over Tetris Effect, die wetenschappelijke uitleg blijkt overigens ook niet verzonnen te zijn : Wikipedia: Tetris effect . Heb dit wel al vaker voorgehad dat ik een game (vooral als het grafisch vrij eenvoudig is) lang speel, en erna dan gewoon de imagery blijf zien als ik mijn ogen dicht doe of ga slapen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Gisteren de VR V2 op IBood gekocht. Zal er eerst mijn usual games als F1 2018 en AC mee spelen maar zal ook zeker wat VR spelen testen. Nog must have tips (op Tetris na)?
genoeg andere titels, via de search functie moet je er wel een paar top posts erover kunnen vinden. ik waarschuw je wel even, normale games spelen op vr is voor mij persoonlijk erg misselijkmakend en vermoeiend omdat het beeld daarvoor net niet scherp genoeg is. ik heb het met horizon geprobeerd, ging in het begin goed, maar na een uur ofzo werd ik aardig misselijk ervan en heb het spel daarna nog niet aangeraakt. (weet nog niet of het door tijd tekort komt, of omdat mijn lichaam onbewust het niet meer wilt spelen)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Zat tips, maar als ik er één zou moeten aanraden dan is dat zeker RE7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
Net Astro Bot uitgespeeld, heb me er echt super goed mee vermaakt! Nu nog een stuk of 15 challenges en dan heb ik hem geloof ik ook wel Platinum gehaald.

De eindbaas was echt super leuk! Komt wenig voor dat ik glimlachend de laatste baas in een spel versla.

Voor iedereen die een PSVR heeft, dit is echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Qweridee schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 00:51:
Voor iedereen die een PSVR heeft, dit is echt een aanrader!
Dank voor de tip! Helaas was ik net te laat om het spel voor een tientje te kunnen halen... :( Ik wacht dus nog even op de volgende aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

ralph075 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:24:
[...]

Dank voor de tip! Helaas was ik net te laat om het spel voor een tientje te kunnen halen... :( Ik wacht dus nog even op de volgende aanbieding.
Ik ook, hij staat alleen helaas niet in de pricewatch, heb hem aangemeld, hopen dat ze hem er bij plaatsen.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dit was nog niet gepost geloof ik. PS VR voor 150 euro bij Wehkamp:
https://www.wehkamp.nl/so...I=1&PrI=0&Nrpp=96&ms=true
Alleen vandaag en morgen.

Ik twijfel heel erg. Ik wil heel graag PS VR proberen, maar er zijn maar 2 games die me echt interesseren die ik niet op mijn Vive kan spelen (Farpoint en Astro Bot) :'(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Avioto schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:15:
Let wel, op basis van de foto's is dit nog het v1 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Twixie schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:10:
[...]

Let wel, op basis van de foto's is dit nog het v1 model.
Dat is zonde, jammer dat ze niet vermelden om welke versie het gaat.

Dan wacht ik wel op de Gamemania aanbieding morgen. Ik was vergeten dat Wipeout VR bestaat, dus ik ben overtuigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman

Ik twijfel heel erg. Ik wil heel graag PS VR proberen, maar er zijn maar 2 games die me echt interesseren die ik niet op mijn Vive kan spelen (Farpoint en Astro Bot) :'(
Zet Firewall Zero Hour daar even bij. Minstens even goed als beide genoemde games :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet SUPERHOT, Moss en het sinds deze week beschikbare Tetris Effect. Allemaal toppertjes welke ikzelf ook bezit. Ook Ace Combat 7, BEAT SABER en Blood & Truth zou ik zeker in de gaten houden. VR ziet er in trailers misschien niet zo indrukwekkend uit maar het is echt een top ervaring welke je op geen enkele andere manier kan begrijpen behalve wanneer je zelf in VR speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Afbeeldingslocatie: https://ci5.googleusercontent.com/proxy/K8AVMtH-5DxP_YBoOYBNOLzfz1e5PpcgnuirKveXszRktAVJbiB9CdYBb5jtCJ7pdXuWUYf2MhvhjIj1nCwnL5xURktYZ2l7Vqk82SXBHWcDECMYWkTVBM-F_SZg1Pq2b3LQffh7W4dpaNTyehnKRXYkvjFI6pcrMBuZMo2P5kw=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/10552e12ef1750479cd1fac18/_compresseds/24592091-f49d-475b-99f5-7c613b61a511.jpg

https://www.gamemania.be/...58b2d-7b6757cabd-96294793

Let op, deze bundel is op zondag 11/11/2018 tijdelijk beschikbaar voor €199

PlayStation VR V2 + Camera New + PlayStation VR Worlds

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:57:
Let op, deze bundel is op zondag 11/11/2018 tijdelijk beschikbaar voor €199
Zo, toch maar besteld om mijn v1 te vervangen. Ben sinds ik een HDR TV heb nog maar weinig tot VR gekomen omdat het nog meer een gedoe was met kabels. Dat moet met de v2 dus wel een pak beter zijn (ook al omdat de VR set zelf al wat beter is qua bekabeling).

Benieuwd hoeveel ik nog voor mijn v1 zal krijgen volgende week.

EDIT: blij dat ik speciaal op bleef tot middernacht want deze morgen blijkbaar al uitverkocht. Bleek maar een tijdelijk probleem...
EDIT2: bij BOL vandaag blijkbaar ook voor €195. Had wel moeten weten dat een unieke deal bij Gamemania gewoon onmogelijk is 8)7 .
EDIT3: en ook bij Dreamland €199, dus lijkt me een Sony actie, misschien voor Singles' Day ? (wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de commercie te laten draaien :p). Twijfel of ik mijn Gamemania bestelling gewoon ga annuleren, zeker nu hij daar niet meer te koop is. Ik heb geen hoog petje op van Gamemania en zie het nog gebeuren dat ik morgen te horen krijg dat ze niet kunnen leveren, terwijl het dan overal terug €299 is.

[ Voor 40% gewijzigd door Twixie op 11-11-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Net besteld bij bol.com.. gisteren op Tweakers Gaming Live uitgeprobeerd en was toch meer onder de indruk dan ik had verwacht. Nu nog paar mooie games.
Bijkomend voordeel voor mijn ps4, staat die ook weer eens aan :) (die had ik gekocht voor Detroit, speel normaal op de xbox).

Nu nog paar mooie games voor VR. Denk dat Moss een van de eersten gaat zijn.. Tetris mss ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Twixie schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:05:

EDIT2: bij BOL vandaag blijkbaar ook voor €195. Had wel moeten weten dat een unieke deal bij Gamemania gewoon onmogelijk is 8)7 [/s]
Overweeg iBood bestelling te annuleren en bij Bol te bestellen. 10 euro goedkoper en sneller verzonden.... Thanks.

Edit: Done. Via cashback totaal nogeens bijna 4 euro korting. Wordt vanmiddag geleverd, vanavond maar eens testen.

[ Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 12-11-2018 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Twixie schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:05:
[...]

Zo, toch maar besteld om mijn v1 te vervangen. Ben sinds ik een HDR TV heb nog maar weinig tot VR gekomen omdat het nog meer een gedoe was met kabels. Dat moet met de v2 dus wel een pak beter zijn (ook al omdat de VR set zelf al wat beter is qua bekabeling).

Benieuwd hoeveel ik nog voor mijn v1 zal krijgen volgende week.

EDIT: blij dat ik speciaal op bleef tot middernacht want deze morgen blijkbaar al uitverkocht. Bleek maar een tijdelijk probleem...
EDIT2: bij BOL vandaag blijkbaar ook voor €195. Had wel moeten weten dat een unieke deal bij Gamemania gewoon onmogelijk is 8)7 .
EDIT3: en ook bij Dreamland €199, dus lijkt me een Sony actie, misschien voor Singles' Day ? (wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de commercie te laten draaien :p). Twijfel of ik mijn Gamemania bestelling gewoon ga annuleren, zeker nu hij daar niet meer te koop is. Ik heb geen hoog petje op van Gamemania en zie het nog gebeuren dat ik morgen te horen krijg dat ze niet kunnen leveren, terwijl het dan overal terug €299 is.
Dude koop dan een hdmi switch, zoveel voordeel biedt de v2 niet en marktplaats staat letterlijk vol met PSVR sets.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
S0epkip schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:44:
[...]

Dude koop dan een hdmi switch, zoveel voordeel biedt de v2 niet en marktplaats staat letterlijk vol met PSVR sets.
Ik snap hem wel. Een switch is gedoe. Lekker verse headset. Knopjes en jackingang meer relaxt. Lichtere kabel. 100 euro lukt je wel voor je oude headset.

Ikzelf kijk helemaal geen lineare tv meer. Dat betekent niet dat iedereen die dat wel doet zijn geld verspilt.

Zie het maar zo, weer 1 extra VR headset in de wereld :D

@allen, de grote tip is wat mij betreft toch echt firewall zero hour met de aimcontroller.

Weergaloze ervaring. Heb de game voor 10 euro weten te scoren, maar had ik het geweten had ik hem day one gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door MaxHardcore op 11-11-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Bedankt voor de Bol tip! Ik heb het daar besteld met Astro Bot en Firewall ergens anders. Wipeout koop ik wel een keer digitaal in een aanbieding ofzo. Lijkt me een goed begin.

De move controllers ga ik niet eens aan beginnen. Ik maak me wel wat zorgen over tracking, aangezien ik daar veel negatieve verhalen over hoor. En ik ben nogal verwend met de HTC Vive, maar we zullen zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:56:
[...]
Ik snap hem wel. Een switch is gedoe. Lekker verse headset. Knopjes en jackingang meer relaxt. Lichtere kabel. 100 euro lukt je wel voor je oude headset.
Dit dus vooral. Een switch is ook al een klungelige oplossing en je bent direct 2 inputs kwijt op je TV. Ook is die lichtere kabel van de headset, zonder dat afzonderlijk 'bakje' voor knoppen en audio-out toch ook wel een goede verbetering. En inderdaad, weer gewoon nieuwe set met 2 jaar garantie en nog VR Worlds (wat ik nog niet heb) er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:59
Weten jullie een plek voor een goede deal voor de aim controller? Desnoods met Firewall erbij..
Laagste wat ik heb gevonden is €64 voor beiden bij Amazon UK..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iemand in Tetris Effect ook het orignele game boy level met originele Tetris liedje tegengekomen?
Vanochtend was een event gaande in de game. Het gekke was dat er gedurende dit event een extra level beschikbaar was genaamd 1989in Mystery mode. Toen het event voorbij was verdween ook het level uit mijn game.

Ik kan nergens op internet informatie over dit level vinden. Was dit een foutje? Krijgen we regelmatig nieuwe levels te zien welke alleen speelbaar zijn gedurende een event? Aankomende DLC? Is er een manier om dit level permanent te unlocken? Ik heb het gelukkig opgenomen.

Zodra je 50 lijnen weet weg te werken begint er een super vette remix te spelen van het originele Tetris liedje (vanaf 5:15 in de video).

Tetris Effect 1989 Theme

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 11-11-2018 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb het level vanochtend ook gezien, ik denk dat er speciale levels zijn voor tijdens events.
Tetris is zo ontzettend bruut gemaakt, heb de VR headset nu ook besteld nu deze in de aanbieding is.

39

Pagina: 1 ... 60 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.