Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 15:32
WipEout 2097 was destijds dé game die mij weer aan het gamen bracht. De futuristische look, de technomusic, de strakke gameplay. WipEout is altijd 1 van mijn favoriete series geweest door de jaren heen, WipEout HD speel ik na 10 jaar nog wekelijks.

En nu, ruim 20 jaar na de 1e kennismaking zit ik gewoon ín dat schip, mídden in de actie. Ik heb het nu een paar dagen op me in laten werken maar vind het nog steeds on-ge-loof-lijk cool. In dit lange regenachtige paasweeked krijg ik er maar geen genoeg van, ik móet gewoon alle tracks en gamemodes weer opnieuw ervaren. Alle assists uit, camera locked to pilot voor de volle achtbaanervaring en wát ik ook doe om misselijk te worden - half op de kop linksom achterom kijken terwijl de track rechtsom in een kurketrekker gaat bijvoorbeeld - ik kan dit gewoon uren spelen zonder ook maar iets onaangenaams te voelen. De game draait perfect op een standaard PS4.

Ik ben nog nooit zo onder de indruk geweest van een game. Of de update van een game. Of de gratis update van een game die ik al 3x gekocht heb:) WipEout HD staat op de hdd van m'n PS3, als Omegacollection op m'n PS4 en ik heb de game op disc ooit uit een budgetbak gered voor nog geen tientje, gewoon omdat ik hem daar niet kon laten liggen.

En nu alles opnieuw in Virtual Reality. Het is een droom die na 20 jaar zomaar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

TeunVR schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:22:
Hier ook kras op linkerlens, ook net bij amazon.de gekocht. Zag er allemaal wel ongebruikt uit.
Kans is dat het van mn eigen bril is. Niet veel last van, wel zonde,
Heb van die bril-spacers besteld.
ik ben ook een brildrager, maar heb ook lenzen. heb de 1e keer juist met lenzen in gespeeld om zeker te zijn dat ik niet iets beschadig met mijn bril. Wel jammer dat de krassen pas opvielen nadat je de headset aan hebt gezet. ik heb net de support gemaild in het engels, kijken wat ze zeggen. wel apart dat jij dan ook op de linkerlens hebt en niet ook op de rechter als het van je bril zou komen.

nu ik dit lees, moet ik ook maar van die spacers halen. iemand al ervaring met goede spacers? geen zin om elke keer lenzen in te doen om te gamen, zeker niet 's avonds.

edit:
damn, je kan zeggen wat je wilt, maar amazon heeft net wel een dikke pluim verdiend voor de klantenservice. Ik werd net gebeld en ze heeft mij alle mogelijkheden verteld en gevraagd wat ik wilde ondanks dat ik had aangegeven dat ik graag een vervanging zou willen. Voor het geval 1 van de andere mogelijkheden mij beter zou bevallen. ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen en in de tussentijd kan ik gebruik blijven maken van de oude en die terugsturen wanneer ik de nieuwe binnen heb.

Helaas kreeg ik net weer een telefoontje terwijl ik dit aan het typen was, dat het systeem helaas niet dit kan bewerkstelligen als ik geen creditcard heb. een bankrekening accepteert het systeem niet en de klantenservice medewerker klonk erg teleurgesteld dat ze me weer moest bellen en me op de andere mogelijkheden te wijzen. ik kan nog steeds voor geld terug kiezen of ik kan me geld terug krijgen en daarna opnieuw bestellen. De klantenservice zou dan ervoor zorgen dat ik de snelste bezorg optie krijg voor het terugsturen (tenminste zo begreep ik het) en ontvangen (dit is wel zeker) zodat ik zo kort mogelijk zonder zou zitten. Ze zouden ook zorg dragen dat als de prijs omhoog zou gaan, dat ik het nog steeds voor dezelfde prijs kan krijgen. het is nu nog maar 15 euro goedkoper dan in nederland, dus als er ergens nog een aanbieding komt met een extra game ofzo, dan bestel ik dus geen nieuwe bij amazon (of ze moeten me nog een betere deal kunnen geven). ik twijfel of ze net zo makkelijk waren geweest. Ik ben verbaasd dat ze uberhaupt werken met 2e paasdag.

[ Voor 47% gewijzigd door Dxue op 02-04-2018 15:09 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 19:05
Dxue schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:40:
[...]
nu ik dit lees, moet ik ook maar van die spacers halen. iemand al ervaring met goede spacers? geen zin om elke keer lenzen in te doen om te gamen, zeker niet 's avonds.
Ik heb deze besteld, volgens mij beetje de originele: https://www.ebay.nl/itm/D...ation-PS-VR-/263265607694

Komen over paar dagen binnen als t goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

hmm, als ik de foto zo bekijk, dan zijn de beschermers er eigenlijk voor dat je niet de headset hardhandig te ver terug zet. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar zou je niet automatisch stoppen en een standje terug doet als je voelt dat je bril ineens meer druk geeft op je neus?

ik kan dan wel weer voorstellen dat het de ervaring iets minder is, omdat je meer zwarte rand "ziet". Ik neem aan dat dat effect vast ook een naam heeft, ik ben alleen nog niet zo thuis dat ik al bekend ben met die termen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeunVR
Dxue schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:14:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar zou je niet automatisch stoppen en een standje terug doet als je voelt dat je bril ineens meer druk geeft op je neus?
Ja dat is beetje probleem, toen was het kwaad al geschied. Alleen maar opgezet, aangeschoven en beschadigd.
Of hij moet in de doos al beschadigd zijn geweest.
Maar ik heb bril zonder rand en daar zitten aan de voorkant kleine bevestigings-uitsteeksels. Misschien dat dat het probleem was.
Maar reacties op psvr reddit over deze spacers zijn dat je er eigenlijk niks van merkt. Ook niet als je dan zonder bril speelt. Ben benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door TeunVR op 02-04-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

heb je de psvr al lang? je kan natuurlijk proberen bij amazon aan te kaarten, ze waren bij mij erg makkelijk erin zoals je kan lezen hierboven

ik ga vanavond dan ook maar de spacers bestellen, als je er niks van merkt als je het erin hebt, maar wel bescherming biedt, kan het nooit kwaad

edit: even een gezocht op ebay en kwam deze tegen: https://www.ebay.nl/itm/C...36b385:g:1qQAAOSwImRYISQ3 hij claimt dat hij de originele maker is en tegen een betere prijs dan eerder geposte link. ik ga deze uitproberen en laat wel weten wat het resultaat is.

[ Voor 38% gewijzigd door Dxue op 02-04-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Dxue schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:25:
even een gezocht op ebay en kwam deze tegen: https://www.ebay.nl/itm/C...36b385:g:1qQAAOSwImRYISQ3 hij claimt dat hij de originele maker is en tegen een betere prijs dan eerder geposte link. ik ga deze uitproberen en laat wel weten wat het resultaat is.
Ik zou ook voor de goedkoopste gaan. In beide links is de verkoper trouwens exact dezelfde, alleen de prijzen zijn verschillend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
grun93 schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:51:
[...]

Ik zou ook voor de goedkoopste gaan. In beide links is de verkoper trouwens exact dezelfde, alleen de prijzen zijn verschillend. :)
De ene is van rubber, de andere wat harder kunststof geloof ik.
Er er zijn inderdaad meerdere personen die claimen de uitvinder te zijn 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

TeunVR schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:07:
[...]

De ene is van rubber, de andere wat harder kunststof geloof ik.
Er er zijn inderdaad meerdere personen die claimen de uitvinder te zijn 😄
Het lijkt me dat die op de evay link met een 3d printer gemaakt zijn, op thiniverse staan ook verschillende ontwerpen, zoals deze bv https://www.thingiverse.com/thing:1839426

Misschien iemand in de omgeving met een printer ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

oh als er hier iemand is met tijd en een 3d printer die er is, wil ik ook wel bij diegene dezelfde kosten betalen als ebay :). maar kan me zo voorstellen dat het dan duurder is dan een persoon die het in grote volumes doet

[ Voor 27% gewijzigd door Dxue op 02-04-2018 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:52
Twee weken geleden Rez Infinite gehaald en wat een fenomenale game is dat. Area X in VR is een van de meest indrukwekkende game ervaringen ooit imo. Ook al ruim 10 uur inzitten (de game is kort, maar 100% halen bij alle stages, boss rush highscores en dergelijke zijn vrij hardcore).

Nu afgeprijsd in de store voor 15 euro, dus dan helemaal een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

https://www.ebay.nl/itm/L...f5f114:g:7MYAAOSw-JJagEPo
deze claimt dat hij het ontwerp op thingiverse heeft gezet. ik heb de deluxe bij hem besteld. ik laat wel weten hoe het is als ik hem heb ontvangen (en mijn nieuwe psvr)
BarôZZa schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:33:
Twee weken geleden Rez Infinite gehaald en wat een fenomenale game is dat. Area X in VR is een van de meest indrukwekkende game ervaringen ooit imo. Ook al ruim 10 uur inzitten (de game is kort, maar 100% halen bij alle stages, boss rush highscores en dergelijke zijn vrij hardcore).

vanavond maar even een demo proberen

edit:
net dit filmpje gezien, dat ziet er wel heel gaaf uit! hopelijk wordt deze basis ook gebruikt voor games op de ps4. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Dxue op 03-04-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
Dxue schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:55:
deze claimt dat hij het ontwerp op thingiverse heeft gezet. ik heb de deluxe bij hem besteld. ik laat wel weten hoe het is als ik hem heb ontvangen (en mijn nieuwe psvr)

[...]

edit:
net dit filmpje gezien, dat ziet er wel heel gaaf uit! hopelijk wordt deze basis ook gebruikt voor games op de ps4. _/-\o_
[video]
De demo doet Rez helaas geen eer aan en Area X is geheel nieuw en komt er niet in voor. Eigenlijk is de enige vereiste om Rez tof te vinden dat je elektronische muziek weet te waarderen.

Als je dat filmpje trouwens tof vindt, dan raad ik Super Hot VR aan als je de Move controllers hebt. Daar kan je veel soortgelijke taferelen uithalen. Laat je niet afschrikken door de artstyle, als de kogels om je hoofd vliegen en vijanden je in je gezicht hakken ziet het er een stuk spannender uit dan op de filmpjes. De beste game voor de Move imo, helaas wat kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Rez filmpjes op youtube bekeken en kan er niks van maken haha. Net even statik uitgespeeld en horizon gespeeld op de psvr. Dat is wel een dikke afrader. Het begon goed, beetje pixelig, maar te doen, maar een gevecht wordt je goed misselijk van. Of nouja ik wel. Voor zover games die niet voor de psvr zijn gemaakt. Nu maar slapen en hopen dat de misselijkheid weg is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Dxue schreef op woensdag 4 april 2018 @ 01:28:
Rez filmpjes op youtube bekeken en kan er niks van maken haha. Net even statik uitgespeeld en horizon gespeeld op de psvr. Dat is wel een dikke afrader. Het begon goed, beetje pixelig, maar te doen, maar een gevecht wordt je goed misselijk van. Of nouja ik wel. Voor zover games die niet voor de psvr zijn gemaakt. Nu maar slapen en hopen dat de misselijkheid weg is morgen.
In het begin ook wat last van misselijkheid gehad. Maar na een paar weken volledig weg. Behalve bij Scavengers Odyssey dan die game raak ik niet meer aan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Waar kan ik zo'n bril beschermer bestellen met korte levertijd? Dus NL webshop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

.GoO schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:32:
Waar kan ik zo'n bril beschermer bestellen met korte levertijd? Dus NL webshop ofzo.
mijn beschermers heb ik uit frankrijk, gisteren besteld, vandaag verstuurd. persoon geeft zelf al aan dat ebay een veels te lange levertijd geeft (volgens de mail krijg ik hem tussen woensdag 18 april en maandag 7 mei. kan me niet voorstellen dat de gewone post er zo lang over doet. ik zal het hier posten als ik hem binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:39
De PSVR nu ruim een week in bezit en ben er erg blij mee (uiteindelijk de 100 euro prijsverlaging die twee dagen nadat ik 'm gekocht had terug gekregen van de mediamarkt). Heb er al heel wat uurtjes mee doorgebracht en sta soms nog steeds versteld van wat ik zie en meemaak. "Vervelende" is dat het aan anderen niet uit te leggen hoe cool het is, je moet het zelf ervaren. Of mensen denken dat ze het wel kennen omdat ze hun mobieltje wel eens in zo'n kartonnen verrekijker hebben gedaan. Kan er dan ook erg van genieten om iemand anders de ervaring voor het eerst te zien beleven.

Nu met de paaskortingen is het erg aantrekkelijk om flink wat games in te slaan. Heb alle demo's van de twee demodiscs uitgeprobeerd en alle ervaringen van VR World met veel plezier gedaan. Al wat uurtjes in Moss zitten, wat een heerlijke game is dat. Ook Korix heb ik aangeschaft, pittige game. Ultrawings is de enige game waarbij mijn maag af en toe protesteert. Super dat Trackmania turbo deze maand gratis bij plus zit, bijna alle VR banen nu op goud. Gisteren na het kijken van wat youtube filmpjes Tethered gekocht.

Helaas blijft bij Tethered het beeld zwart. Ik hoor wel de geluiden van de game, maar geen beeld (ook niet op de tv). Als ik de PSVR uitzet dan krijg ik wel beeld op de TV, maar zodra ik in het spel dan weer overschakel op VR-mode dan is het weer alleen zwart beeld. Als ik het spel stop heb ik wel weer direct beeld, dus aan de bril ligt het niet lijkt me. Een google search levert eerder bestaande "black screen" problemen op, maar was zo te lezen dat de bril niets meer deed, ook niet als je terug gaat naar het beginscherm van de PS.

Iemand bekend met bovenstaand probleem, bij Tethered of een ander spel? Ik hoor het graag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dxue schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:55:

[...]

edit:
[video]
Lijkt een klein beetje op London Heist, maar dat wordt snel saai. En met Farpoint heb je natuurlijk iets vergelijkbaars, maar dan met een controller die ook daadwerkelijk aanvoelt als een gun. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
BarôZZa schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:33:

_/-\o_ dank je!

ik heb ooit die demo gespeeld en vond er niet veel aan, maar door jouw enthousiaste post en de vriendelijke 15 euro prijs toch maar gehaald, ik ben het met je eens, die game is echt gaaf als je van electronische muziek houdt, je zit er na een paar minuten helemaal in, in een soort trance in de muziek zelf. Knap gemaakt.

Wel is dit volgens mij maar voor een heel beperkte doelgroep, ik denk dat de meeste mensen hier de lol niet zo van in zien. Maar voor mensen die van trance muziek houden en een beetje space invaders op de maat van de muziek willen spelen op vliegende onderdelen om je heen is dit wel een geweldige ervaring.

Area X steelt de show door alle effecten, maar zelfs de wat old skool aanvoelende Rez Infinite game zelf speelt heerlijk weg.

bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
.GoO schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:32:
Ik heb de Deluxe van jonjonjonnie besteld op ebay.
Op zich wel een veiliger gevoel, maar mn bril is net iets te smal. Hij kan er net tussendoor.
Maar het geeft wel een goede indicatie bij het opzetten hoever je hem naar je toe kunt schuiven.
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jy65gc/IMG_0326.jpg
temporary image hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:23:
[...]

Lijkt een klein beetje op London Heist, maar dat wordt snel saai. En met Farpoint heb je natuurlijk iets vergelijkbaars, maar dan met een controller die ook daadwerkelijk aanvoelt als een gun. :)
ik heb de farpoint nog niet bestudeerd, maar volgens mij gaat dat heel goed of juist heel slecht samen, afhankelijk hoe het het is dat je dan niet kan herladen zoals in het 'eggie'. je kan de gun wel weer heel realistisch vastpakken, maar juist erg onrealistisch als je rondloopt met bv een magnum, maar goed, zo is er altijd wel wat te zeiken ;).

wat ze nu doen met 2 vive controllers, zou in principe mogelijk moeten zijn met de 2 move controllers. (ben blij dat mijn vele jaren oude ps3 move controllers nog goed werken (zelfs de batterijen na jaren niet meer te zijn gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Heb een PSVR V2 gekocht met Skyrim, so far so good. Echter merk ik dat het menu te dichtbij wordt geprojecteerd, waardoor lezen echt niet goed aanvoelt omdat je echt van links naar rechts moet draaien :).

Heb mijn IPD even opnieuw gedaan, maar dit mag niet baten (zit maar heel minimaal van de default vandaan). De camera van de PSVR staat op mijn monitor. Ik zit ongeveer 1,3M van de camera vandaan op ongeveer gelijke hoogte.

Kan ik hier iets aan doen?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dannydekr schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 12:20:
Heb een PSVR V2 gekocht met Skyrim, so far so good. Echter merk ik dat het menu te dichtbij wordt geprojecteerd, waardoor lezen echt niet goed aanvoelt omdat je echt van links naar rechts moet draaien :).

Heb mijn IPD even opnieuw gedaan, maar dit mag niet baten (zit maar heel minimaal van de default vandaan). De camera van de PSVR staat op mijn monitor. Ik zit ongeveer 1,3M van de camera vandaan op ongeveer gelijke hoogte.

Kan ik hier iets aan doen?
Wordt het niet beter na een recenter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
.GoO schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 16:07:
[...]

Wordt het niet beter na een recenter?
Geen idee wat het was, maar een restart heeft alles opgelost. Geen problemen meer gehad.
Wat een chille game trouwens zeg! Speel hem met de normale controller, en het is precies wat ik wilde :) Ben niet zo'n fan van staand gamen, al helemaal geen uitgebreide RPG zoals Skyrim. Dan zijn de move-controllers ook nog eens inferieur. Gelukkig hebben ze de DS4 support goed uitgewerkt!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dannydekr schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:54:
[...]

Geen idee wat het was, maar een restart heeft alles opgelost. Geen problemen meer gehad.
Wat een chille game trouwens zeg! Speel hem met de normale controller, en het is precies wat ik wilde :) Ben niet zo'n fan van staand gamen, al helemaal geen uitgebreide RPG zoals Skyrim. Dan zijn de move-controllers ook nog eens inferieur. Gelukkig hebben ze de DS4 support goed uitgewerkt!
Ik wisselde het af. Maar Skyrim VR is prima zittend te spelen. Een keer een uur of 8 gestaan met de moves met wat kleine (plas) pauzes. Was een beetje fanatiek bezig. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Wipeout is overigens wel echt enorm gehyped. Leuk spel, ziet er goed uit, maar om nou net te doen of dit de allerbeste VR game kan ooit gaat echt te ver. Resident Evil is wat mij betreft nog steeds de onverslagen winnaar als je alle factoren meeweegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Roodaap schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:36:
Helaas blijft bij Tethered het beeld zwart. Ik hoor wel de geluiden van de game, maar geen beeld (ook niet op de tv). Als ik de PSVR uitzet dan krijg ik wel beeld op de TV, maar zodra ik in het spel dan weer overschakel op VR-mode dan is het weer alleen zwart beeld. Als ik het spel stop heb ik wel weer direct beeld, dus aan de bril ligt het niet lijkt me. Een google search levert eerder bestaande "black screen" problemen op, maar was zo te lezen dat de bril niets meer deed, ook niet als je terug gaat naar het beginscherm van de PS.

Iemand bekend met bovenstaand probleem, bij Tethered of een ander spel? Ik hoor het graag...
Hier op het forum komt het probleem kennelijk niemand bekend voor. Ook de helpdesk niet... Gaven als optie om gehele systeem te initialiseren. Systeem is pas twee weken oud dus zag nut niet zo, en dat blijkt want ook na initialiseren blijft het probleem bestaan. Jammer, had het spel graag gespeeld. Gelukkig in de aanbieding gekocht dus niet teveel geld kwijt. Om een refund gevraagd maar dat doen ze niet werd mij verteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
Roodaap schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:06:
[...]

Hier op het forum komt het probleem kennelijk niemand bekend voor. Ook de helpdesk niet... Gaven als optie om gehele systeem te initialiseren. Systeem is pas twee weken oud dus zag nut niet zo, en dat blijkt want ook na initialiseren blijft het probleem bestaan. Jammer, had het spel graag gespeeld. Gelukkig in de aanbieding gekocht dus niet teveel geld kwijt. Om een refund gevraagd maar dat doen ze niet werd mij verteld.
Supersampling aan staan of zo. Als ik die nieuwe functie aanzet heb ik zwart beeld bij wipeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
X-t-r-e-m-e schreef op zondag 8 april 2018 @ 11:35:
[...]

Supersampling aan staan of zo. Als ik die nieuwe functie aanzet heb ik zwart beeld bij wipeout.
Dat was ‘m! Supersampling uitgezet en nu doet ‘ie het. Thanx!!

Misschien moet ik de Sony helpdesk dit ook maar even doorgeven 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Buiten dat, refunden doen ze binnen 2 weken na aankoop. Raar dat ze bij jou aangeven dat ze dat niet doen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sp33dFr34k schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:04:
Buiten dat, refunden doen ze binnen 2 weken na aankoop. Raar dat ze bij jou aangeven dat ze dat niet doen.
Is ook maar net wie je aan de telefoon hebt en hoe je eigen praatje is. Combinatie van factoren meestal :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Roodaap schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:32:
[...]

Dat was ‘m! Supersampling uitgezet en nu doet ‘ie het. Thanx!!

Misschien moet ik de Sony helpdesk dit ook maar even doorgeven 😉.
Zou je ook even op het forum moeten vermelden, zodat anderen het daar later kunnen vinden. :)

Tof dat het probleem nu opgelost is!!!

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dead Secret komt 24 april uit. Een psychologisch horror mystery van de makers van Headmaster. Klinkt goed!

https://blog.eu.playstati...nts-ps4-later-this-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ben wel erg benieuwd geworden naar de E3, hopelijk worden er mooie dingen aangekondigd, al zijn het maar gewoon ports. Wipeout is door 5 Developer omgezet en lijkt een groot succes. Skyrim VR zal ongetwijfeld ook al goed verkopen en RE7 is al helemaal een succesverhaal.

Bestaande games omzetten naar VR is dus eigenlijk best wel goed mogelijk zo lijkt het, mits de game zich daar voor leent.

Persoonlijk zie ik nog genoeg ruimte voor goede ports welke betreft FPS/graphics best een goede balans kunnen vinden, zeker als ze al eens op de PS3 zijn uitgekomen, zoals GTA 5 of Saints Row. Ook zie ik graag No Man’s Sky met PSVR support, deze game zal daar echt volledig mee tot zijn recht komen.

Jammer dat er zo relatief weinig word aangekondigd op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Dannydekr schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:30:
Ben wel erg benieuwd geworden naar de E3, hopelijk worden er mooie dingen aangekondigd, al zijn het maar gewoon ports. Wipeout is door 5 Developer omgezet en lijkt een groot succes. Skyrim VR zal ongetwijfeld ook al goed verkopen en RE7 is al helemaal een succesverhaal.

Bestaande games omzetten naar VR is dus eigenlijk best wel goed mogelijk zo lijkt het, mits de game zich daar voor leent.

Persoonlijk zie ik nog genoeg ruimte voor goede ports welke betreft FPS/graphics best een goede balans kunnen vinden, zeker als ze al eens op de PS3 zijn uitgekomen, zoals GTA 5 of Saints Row. Ook zie ik graag No Man’s Sky met PSVR support, deze game zal daar echt volledig mee tot zijn recht komen.

Jammer dat er zo relatief weinig word aangekondigd op dit gebied.
GTA 5 zal denk ik nooit voor de PSVR aangepast worden en ook voor GTA 6 is dat nog maar zeer de vraag. Ik hoop bijvoobeeld ook dat Red Dead Redemption 2 een VR modus krijgt, maar Rockstar heeft een hele tijd geleden al aangegeven dat dit niet zal gebeuren. Ik hoop op een klein wonder en ze "tot inkeer" zijn gekomen, maar vrees dat het er niet komt.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Voor de zoveelste keer. Bethesda als jullie meelezen. Fallout 3 naar de PSVR!!! B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Geteisem schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:33:
Voor de zoveelste keer. Bethesda als jullie meelezen. Fallout 3 naar de PSVR!!! B)
Ik zou ze taggen als ik jou was, #Bethesda 8)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Geteisem schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:33:
Die schijnt toch nog best wel gaar te werken op de PC. Veel vreemde bugs en een slechtere afwerking dan bijvoorbeeld Skyrim heeft. In het begin was Fallout 3 voor alle mensen met een 1080P monitor zelfs onspeelbaar omdat men een fout had gemaakt :) Recensies zijn ook niet echt denderend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
musiman schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:03:
[...]

GTA 5 zal denk ik nooit voor de PSVR aangepast worden en ook voor GTA 6 is dat nog maar zeer de vraag. Ik hoop bijvoobeeld ook dat Red Dead Redemption 2 een VR modus krijgt, maar Rockstar heeft een hele tijd geleden al aangegeven dat dit niet zal gebeuren. Ik hoop op een klein wonder en ze "tot inkeer" zijn gekomen, maar vrees dat het er niet komt.
Voor de PC is er in ieder geval een hele goede mod. Wel zorgen dat je 120FPS haalt:

YouTube: GTA V MET VIRTUAL REALITY BRIL SPELEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dannydekr schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:49:
[...]

Die schijnt toch nog best wel gaar te werken op de PC. Veel vreemde bugs en een slechtere afwerking dan bijvoorbeeld Skyrim heeft. In het begin was Fallout 3 voor alle mensen met een 1080P monitor zelfs onspeelbaar omdat men een fout had gemaakt :) Recensies zijn ook niet echt denderend.
Naar mijn weten is Fallout 3 nog niet als VR titel uitgebracht. Daarbij is er altijd ruimte voor verbetering en Fallout 3 zou makkelijk te doen moeten zijn zelfs op de PS4 (Pro).

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamarrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 06:51
Voor de liefhebbers; wipeout omega is sinds de prijsstijging na de VR patch weer voor een wat schappelijkere prijs (19eu) te krijgen.

pricewatch: Wipeout Omega Collection, PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Lamarrr schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:25:
Voor de liefhebbers; wipeout omega is sinds de prijsstijging na de VR patch weer voor een wat schappelijkere prijs (19eu) te krijgen.

pricewatch: Wipeout Omega Collection, PlayStation 4
Thanks voor de tip. Mooi prijsje d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Mijn PS4 is alweer een tijdje weg voor reparatie en ik kan dus nog steeds niet Wipeout Omega uitproberen met de VR bril. :'(
Dat lijkt me zoooooo gaaf...

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Rick en Morty ook uit deze week voor PSVR btw. Ga ik een dezer dagen wel scoren denk...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Geteisem schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:10:
Rick en Morty ook uit deze week voor PSVR btw. Ga ik een dezer dagen wel scoren denk...
Ziet er leuk uit! Ik zet 'm op mijn "iets"-te-lange-wensenlijstje. :P

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:45:
[...]

Ziet er leuk uit! Ik zet 'm op mijn "iets"-te-lange-wensenlijstje. :P
Als je Rick & Morty leuk vind kan ik je ook Accounting+ aanraden. Volgens verschillende reviews is die nog leuker en omhelsd die beter de humor van Rick en Morty dan deze officiele Rick and Morty game zelf.

Accounting+ is dan ook daadwerkelijk ontwikkeld door de gamestudio van de maker van Rick & Morty zelf. Rick and Morty: Virtual Rick-ality is gemaakt door de makers vam Job Simulator.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:27
PSN aanbiedingen (sommigen alleen met plus)

Time Carnage 19,99 naar 15,99
Crisis On the Planet of the Apes VR 14,99 naar 10,49
VRFC Virtual Reality Football Club 17,99 naar 8,99
No Heroes Allowed!™ VR 29,99 naar 17,99
Discovery 11,99 naar 4,99
Radial-G : Racing Revolved 14,99 naar 4,49
Batman™: Arkham VR 19,99 naar 9,99
Sports Bar VR 17,99 naar 8,99
Carnival Games® VR 19,99 naar 7,99
Psychonauts In The Rhombus Of Ruin 18,99 naar 5,69
The Inpatient 39,99 naar 23,99
Accounting Plus 11,99 naar 7,99

[ Voor 3% gewijzigd door MaxHardcore op 14-04-2018 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

ThaBEN schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:31:
[...]

Als je Rick & Morty leuk vind kan ik je ook Accounting+ aanraden. Volgens verschillende reviews is die nog leuker en omhelsd die beter de humor van Rick en Morty dan deze officiele Rick and Morty game zelf.

Accounting+ is dan ook daadwerkelijk ontwikkeld door de gamestudio van de maker van Rick & Morty zelf. Rick and Morty: Virtual Rick-ality is gemaakt door de makers vam Job Simulator.

[video]
Hihi, Accounting+ stond al op mijn "iets"-te-lange-wensenlijst... :D

Maar thanks voor de info!!! Nu nog wachten tot mijn PS4Pro gerepareerd is (en het duurt al zo lang... :'( )

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
musiman schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:28:
[...]

Hihi, Accounting+ stond al op mijn "iets"-te-lange-wensenlijst... :D

Maar thanks voor de info!!! Nu nog wachten tot mijn PS4Pro gerepareerd is (en het duurt al zo lang... :'( )
Accounting Plus ook in de aanbieding, toegevoegd aan het lijstje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Inpatient maar even aanschaffen, mooie prijs nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
24 april: Mech Arena!

http://www.mechaarena.com/

[ Voor 22% gewijzigd door herbalmart77 op 20-04-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Er komt nu ook een fysieke uitgave van Apex Construct. Die komt zeker nog wel in mijn collectie.

https://www.psx-sense.nl/...t-krijgt-fysieke-uitgave/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Zijn er hier nog mensen die Dirt in VR spelen en ik als vriend mag toevoegen? Mijn vriendenlijst, om mee te vergelijken, is nog helemaal leeg. Vind het één van de betere VR ervaringen, maar ook wel erg moeilijk. Ga nog al vaak over de kop ;-)

Waar ik bij het eerste rally event dat ik gespeeld heb nog als tweede ben geëindigd, kan ik de Rally Cross echt helemaal niet. Wordt elke keer ruim laatste. Lijkt alsof in een bocht elke keer mijn hele vermogen weg valt, en dan trekt ie maar heel langzaam op. Geen idee wat ik fout doe.

Het is wel erg intens om te spelen. Laatst voor zo'n daily event twee keer achter elkaar Pike's Peak opgereden. Moest de bril daarna wel even afdoen om bij te komen.

Afgelopen week ook "I expect you to die" uitgespeeld. Ook een aanrader, al was het maar om het fantastische intro :) Spel zelf is nog het meest te vergelijken met een escape room. Niet te lastig, maar toch lastig genoeg om voldoening te geven als je een stapje verder bent.

Op youtube zie ik ook steeds meer 180 of 360 3D video's verschijnen. Die van Elton John tbv zijn afscheidstournee is erg mooi gedaan. Ook voor niet liefhebbers van zijn muziek (de eerste 10 minuten zijn vooral bijzonder, daarna is het concert en een interview). Video vanuit het international space station is ook indrukwekkend, jammer dat deze in een lagere resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 18:43
Als iemand bij toeval nog interesse heeft in mijn VR bril

V&A aangeboden: Sony PlayStation VR + Move Controllers + Move Charger

Super leuk apparaat, maar ik kom niet aan de tijd om er mee te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

@bram1984 heb jij de spiderman vr game al geprobeerd? aangezien je helemaal hyped bent over de game, zag hem gisteren staan, maar heb mijn vr set nu even niet meer.
Ter verduidelijking, hij is gratis te downloaden (tenminste gisteren wel)

[ Voor 18% gewijzigd door Dxue op 29-04-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:35:
@bram1984 heb jij de spiderman vr game al geprobeerd? aangezien je helemaal hyped bent over de game, zag hem gisteren staan, maar heb mijn vr set nu even niet meer.
Ter verduidelijking, hij is gratis te downloaden (tenminste gisteren wel)
Ja 5 minuten. Zolang duurt 'ie ook ongeveer. Niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lordloeder schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:45:
[...]
Je hebt nog altijd de fabrieksgarantie. Dat betekent wel rechtstreeks met Sony regelen.
Succes!
Het is gelukkig niet nodig gebleken: de volgende dag werkte de bril weer normaal en tot op heden is hij normaal blijven werken. Er zullen wel een paar Gremlins in hebben gezeten, die dag. >:)

Gisterochtend heeft mijn zoon Job Simulator aangeschaft en is daar een groot deel van de dag heerlijk mee bezig geweest. Wat een leuke, laagdrempelige instapper is dat, zeg. Zelfs mijn vrouw, die eigenlijk niets met computerspellen heeft, zei gisteravond dat ze Job Simulator wel eens wil spelen!

Zelf heb ik Pinball FX VR ontdekt. Pinball in VR is echt supergaaf, zeker als je gaat staan: je ziet dan de kast voor je staan en dit geeft een heel realistische pinball ervaring. De toegevoegde effecten van allerlei objecten die om je heen vliegen zijn ook de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Dit weekend Rick & Morty: Virtual Rick-ality gespeeld. Achteraf gezien vind het wel nogal aan de prijs voor wat het is. Maar goed, misschien had ik vantevoren ook reviews moeten lezen :P

Wel amusant, ondanks de wat lastige tracking wbt. dingen in het spel die net iets te hoog of te laag stonden. De eerste keer in m'n 'normale' PSVR setup kreeg ik echt niks gedaan, daarna heb ik veel meer ruimte vrijgemaakt en ben ik verder van de camera af gaan staan en toen werd het wel speelbaar.

Voor dingen die te laag staan hebben ze een foefje ingebouwd dat ze omhoog zweven als je je hand erboven houdt, dat werkte soms aardig en soms frustrerend. Voor dingen die te hoog stonden had ik tijdens het spelen geen oplossing gevonden, maar gelukkig waren die nooit echt nodig voor het verhaal. Kwam er naderhand pas achter dat er een 'Big Morty' optie is in het 'hoofdmenu' (lees: de woonkamer) waardoor je zelf wat groter wordt, misschien lost dat die zaken op.

Denk dat ik nog wel een keer terug ga als 'Big Morty' om te kijken of dat fijner speelt, en nog wat easter eggs te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

burnoutpc schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:55:
Als iemand bij toeval nog interesse heeft in mijn VR bril

V&A aangeboden: Sony PlayStation VR + Move Controllers + Move Charger

Super leuk apparaat, maar ik kom niet aan de tijd om er mee te spelen :(
Misschien even in het reguliere PS4 topic posten, want iedereen hier heeft al zo'n ding. :+

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Weer een shooter uit voor de PS VR: Killing Floor: Incursion
https://www.psx-sense.nl/...baar-voor-playstation-vr/
Ziet er redelijk 13 in een dozijn uit maar goed. Wellicht is het wat.

[ Voor 5% gewijzigd door Geteisem op 02-05-2018 09:41 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
8 mei komt Obduction uit, van de makers van Myst. Ben ik wel erg benieuwd naar.

https://blog.us.playstati...yst-comes-to-ps-vr-may-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

musiman schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:03:
[...]

Misschien even in het reguliere PS4 topic posten, want iedereen hier heeft al zo'n ding. :+
Nee hoor, ik niet. Heb nog steeds interesse. Maar vind deze generatie zelfs voor een tweedehands prijs, te duur. Maar ik twijfelde wel even bij zijn post... 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Moet zeggen.. maandenlang niks met VR gedaan.. weer aangesloten. Wat blijft het cool!

Zeker racers i.c.m. een stuurtje geeft zo'n vette ervaring.

1 echte maar: jammer dat de drift problemen er nog zijn en ik denk ook blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
Woohoo https://blog.eu.playstati...ion-to-ps-vr-on-22nd-may/ _/-\o_

Star Trek bridge crew ten overvloede gespeeld, hoop dat de toestroom groot zal zijn zeker nu je het ook zonder VR kunt spelen :) Zijn er hier veel Tweakers nog actief met bridge crew?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:44
lubbertkramer schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:24:
Woohoo https://blog.eu.playstati...ion-to-ps-vr-on-22nd-may/ _/-\o_

Star Trek bridge crew ten overvloede gespeeld, hoop dat de toestroom groot zal zijn zeker nu je het ook zonder VR kunt spelen :) Zijn er hier veel Tweakers nog actief met bridge crew?
Eindelijk. Ik kijk er al naar uit de game weer even af te stoffen met dlc

Misschien met een paar man van te voren even een paar potjes om in te komen

[ Voor 7% gewijzigd door DaTimMan op 10-05-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

b.o.n.s schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:34:
Moet zeggen.. maandenlang niks met VR gedaan.. weer aangesloten. Wat blijft het cool!

Zeker racers i.c.m. een stuurtje geeft zo'n vette ervaring.

1 echte maar: jammer dat de drift problemen er nog zijn en ik denk ook blijven.
Zelfde probleem hier. Qua maandenlang niks mee doen en ook een mooi stuurtje in huis hier. Aangezien ik lang weekend heb toch maar weer eens even in de VR wereld duiken.

Iemand trouwens Rick and Morty al gespeeld op de PS VR en is het wat?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
De PSVR, VR worlds set met Camera is in de aanbieding bij coolblue

https://www.coolblue.nl/p...ml#product_specifications

Volgens iemand op budgetgaming zit bravoteam er ook nog bij, maar die zie ik zo 1 2 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxHardcore schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:56:
Is zo te zien wel nog een v1. Ik ben hard aan het twijfelen om een v2 te kopen. Sinds ik mijn UHD/HDR TV heb, heb ik de PSVR niet meer aangesloten gehad. Heb ook nog niet zo een schakelkastje en lijkt me ook zo een gedoe, plus je gebruikt nog eens een extra HDMI input... Een nieuwe v2 kopen, en de oude v1 verkopen zal misschien wel duurder zijn, maar dan is het allemaal tenminste weer zeer netjes aangesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robot rescue stand alone game aangekondigd, daarnaast staan er ook nieuwe previews van blood and truth en firewall: zero hour online onder andere op uploadvr.

Daarnaast is er een demo beschikbaar van de klassieker en VR game zone of the enders 2 van kojima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

MaxHardcore schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:56:

https://www.coolblue.nl/p...ml#product_specifications

Volgens iemand op budgetgaming zit bravoteam er ook nog bij, maar die zie ik zo 1 2 3 niet.
ik heb gelezen dat intertoys op de 28e de bril aanbiedt voor 239, ik dacht op pepper ofzo. is een inwendig mailtje rondgegaan zonder prijs ofzo.

edit: link gevonden: https://nl.pepper.com/aan...-voor-239-intertoys-67995

[ Voor 11% gewijzigd door Dxue op 23-05-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Twixie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Is zo te zien wel nog een v1. Ik ben hard aan het twijfelen om een v2 te kopen. Sinds ik mijn UHD/HDR TV heb, heb ik de PSVR niet meer aangesloten gehad. Heb ook nog niet zo een schakelkastje en lijkt me ook zo een gedoe, plus je gebruikt nog eens een extra HDMI input... Een nieuwe v2 kopen, en de oude v1 verkopen zal misschien wel duurder zijn, maar dan is het allemaal tenminste weer zeer netjes aangesloten.
Klopt, ik heb contact gehad met Coolblue en ze kunnen niet garanderen dat je een V1 of v2 krijgt, gezien beiden blijkbaar geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sroberti schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:11:
[...]
Klopt, ik heb contact gehad met Coolblue en ze kunnen niet garanderen dat je een V1 of v2 krijgt, gezien beiden blijkbaar geleverd worden.
Toch wel erg dat beide gewoon door mekaar verkocht worden zonder dat je dat als consument weet. De verschillen zijn toch wel relevant genoeg (vooral het HDR passthru gedeelte) dat je als klant toch wel hoort te weten welke versie je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:46
Iemand enig idee wanneer Pixel Ripped 1989 beschikbaar komt? Zou voor zover ik kan vinden vandaag gereleased worden, maar is nergens in de store te vinden. Ben buitengewoon benieuwd of die game de verwachtingen waarmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Top service van Sony, vorige week m'n PSVR opgestuurd ivm met een dead pixel. Vandaag pakketje vanuit Engeland gekregen met een nieuwe PSVR.
Ziet er ook weer netjes uit haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
Gisteren mezelf weer goed vermaakt met de bridge crew DLC :) hele andere speelstijl , weer erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Hmmm, Skyrim VR deze week 29,95. Ziet er uit als een prima deal. Alleen houden sommige reviews en de schijnbaar tegenvallende graphics me nog wel tegen.

Best raar, want ik stoor me bij de meeste VR games totaal niet aan de mindere graphics omdat je er volledig ingezogen wordt, maar bij Skyrim schijnen de graphics echt wel matig te zijn?

Ik heb Skyrim verder nooit gespeeld en ik ben wel fan van RPG’s...
Maar goed, moet ook nog aan HZD beginnen :+

Statik trouwens 5,99. Dat lijkt me ook wel een leuke.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaxHardcore
Denman schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:33:
Hmmm, Skyrim VR deze week 29,95. Ziet er uit als een prima deal. Alleen houden sommige reviews en de schijnbaar tegenvallende graphics me nog wel tegen.

Best raar, want ik stoor me bij de meeste VR games totaal niet aan de mindere graphics omdat je er volledig ingezogen wordt, maar bij Skyrim schijnen de graphics echt wel matig te zijn?

Ik heb Skyrim verder nooit gespeeld en ik ben wel fan van RPG’s...
Maar goed, moet ook nog aan HZD beginnen :+

Statik trouwens 5,99. Dat lijkt me ook wel een leuke.
Ik twijfel aan operation warcade voor 10,99, ben wel van de arcade games. Maar heb nog een beste backlog :D

Als je van de RPG's bent schijnt skyrim heel goed te zijn.

Even de aanbiedingen op een rij.

Operation Warcade 19,99 > 10,99 (aim support)
RICK AND MORTY: VIRTUAL RICK-ALITY 29,99 > 19,99
Knockout League 29,99 > 16,99
Apex Construct 29,99 > 18,99
The Elder Scrolls V: Skyrim® VR 69,99 > 29,99
End Space 19,99 > 9,99
The Invisible Hours 39,99 > 15,99
Theseus 19,99 > 7,99
Waddle Home 9,99 > 3,99
NBA 2KVR Experience 14,99 > 4,99
Werewolves Within 29,99 > 12,99
VR Ping Pong 14,99 > 6,99
Darknet 10,99 > 4,99
Statik 19,99 > 6,99
VR Karts 24,99 > 11,99
Dick Wilde 14,99 > 5,99 (aim support)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
Eindelijk een volledige Robot Rescue game aangekondigd!
ASTRO BOT: Rescue Mission is easy to pick up and play, but will definitely provide a solid challenge to more hardcore gamers. The full version will feature over twenty levels. ASTRO BOT will have to navigate cities, dark caves, beaches, forests, and even ride in a mine cart. The game will also feature six huge boss battles as well as 26 extra challenges for the platforming perfectionists out there.

[ Voor 64% gewijzigd door .GoO op 28-05-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:52

Pixelmagic

Ubergeek

.GoO schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:17:
Eindelijk een volledige Robot Rescue game aangekondigd!

[...]

[video]
Eindelijk ! Ziet er veelbelovend uit.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

mooie aanbieding, 239 voor PlayStation VR V2 + VR Worlds + PlayStation 4 Camera V2 en gratis farpoint

[ Voor 4% gewijzigd door Dxue op 28-05-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Voor de PSVR eigenaren.. vakantie geld is binnen en nu JEUKT het echt..
Gister bij een maat heel even geprobeerd (die demo met die haai).. VR is toch wel heel gaaf.
Ik vond de resolutie alleen wel wat laag en werd wat misselijk..

Echter de immersie is geweldig!! Is op het moment een aanschaf te overwegen? Zijn er voldoende echt vette games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
Predje schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:07:
Gister bij een maat heel even geprobeerd (die demo met die haai).. VR is toch wel heel gaaf.

Echter de immersie is geweldig!! Is op het moment een aanschaf te overwegen? Zijn er voldoende echt vette games?
Ik ben er heel blij mee, gebruik het niet dagelijks, misschien niet eens wekelijks. Maar het is wel echt een nieuwe manier van gamen. Je moet daar natuurlijk wel rekening mee houden dat de techniek nog jong is , en niet alle games even goed of lang zijn. Maar er zitten wel echt pareltjes tussen. De deal bij intertoys is erg goed, farpoint is ook een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Predje schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:07:

Je moet echt de instellingen doen als je misselijk wordt. Meestal wordt het dan veel beter! Vooral de afstelling van je ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
DaTimMan schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Ik ben er heel blij mee, gebruik het niet dagelijks, misschien niet eens wekelijks. Maar het is wel echt een nieuwe manier van gamen. Je moet daar natuurlijk wel rekening mee houden dat de techniek nog jong is , en niet alle games even goed of lang zijn. Maar er zitten wel echt pareltjes tussen. De deal bij intertoys is erg goed, farpoint is ook een leuke game.
Hier sluit ik mij bij aan. VR blijft (ondanks de huidige technische beperkingen) een ongelooflijk vette ervaring. Inmiddels zijn er een grote hoeveelheid gave games verkrijgbaar, zeker als je nu nieuw in VR stapt heb je een flinke backlog om weg te werken en dan komen er natuurlijk geregeld (iedere week wel) nieuwe games uit én E3 staat voor de deur.

Gezien de huidige prijs (zie hierboven) denk ik dat dit een perfect moment is om in te stappen. Natuurlijk staat VR qua techniek nog in de kinderschoenen en gaan de volgende generaties veel beter worden, maar dat is zo met elke nieuwe technologie. De prijs/kwaliteit verhouding is nu uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

wees ook voorbereid dat sommige games verschrikkelijk slecht zijn en je heel erg gewend aan vr moet zijn of een hele sterke maag moet hebben om niet super misselijk na 5 minuten de headset weg te leggen en bij moet komen (heb ik met star blood arena, bij de intro werd ik zo misselijk dat ik op het punt stond om te moeten overgeven). far point is ook zo een game waar je moet wennen, maar lang niet zo erg als star blood arena.

de puzzel en race games daarentegen zijn weer helemaal mijn ding wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
LOL, dan bestel je er een stuk of 5 en de ongewensten gaan retour. ;)
Twixie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:36:
[...]

Toch wel erg dat beide gewoon door mekaar verkocht worden zonder dat je dat als consument weet. De verschillen zijn toch wel relevant genoeg (vooral het HDR passthru gedeelte) dat je als klant toch wel hoort te weten welke versie je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Oh man, Beat Saber. Dat is voor mij de ultieme fitness game, helemaal in trance aan mijn conditie werken. Ik hoop zo dat die naar de PSVR komt.

[ Voor 17% gewijzigd door retroguy op 30-05-2018 08:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
retroguy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:33:
Oh man, Beat Saber. Dat is voor mij de ultieme fitness game, helemaal in trance aan mijn conditie werken. Ik hoop zo dat die naar de PSVR komt.

[video]

[video]
Hij komt binnen 'enkele maanden' naar PSVR aldus de developer.

Zit hier ook met smart op te wachten. Al heeft de uiteindelijke versie maar iets van 11 nummers. De filmpjes van de PC versie zijn vaak nummers die via mods aan de game zijn toegevoegd.

Overigens is Knockout League ook wel een zeer goede fitness game. Met name de training modes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Zojuist gekocht bij Intertoys!! (online was uitverkocht..)..

Zal vanzelfsprekend eerst maar eens beginnen met Worlds en dan Farpoint.

Daarna zou ik eigenlijk Skyrim VR willen gaan doen (dan moet ik nog wel de move controllers aanschaffen).

Iemand tips voor een nieuweling? Must do's/plays?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Predje schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:04:

Daarna zou ik eigenlijk Skyrim VR willen gaan doen (dan moet ik nog wel de move controllers aanschaffen).

Mijn persoonlijke mening is begin vooral met games waar je stil staat op een plek.
En alle games die je met 2 move controllers of de VR Aim Controller kunt spelen zijn veel leuker omdat je dan echt helemaal in VR kunt opgaan. Het kunnen bewegen van 2 individuele armen in VR voegt ontzettend veel toe.

Hier een lijstje van mijn persoonlijke favorieten (voor beginners).

- SUPERHOT VR
- Moss
- Knockout League
- Until Dawn: Rush of Blood
- Holo Ball
- Batman Arkham VR
- Ultrawings
- Raw Data
- Fruit Ninja VR (puur voor survival mode)
- Headmaster (geen controllers nodig! Enkel de headset)
- VR The Dinner Duo
- SUPER Hyper Cube (Als je van Tetris houdt)

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 30-05-2018 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15

Ik sluit me aan bij @ThaBEN hierboven. Prima titels allemaal (een enkele nog niet gespeeld).

Bij mij staat SUPERHOT VR met stip bovenaan. Wat een toffe game blijft dat. Als je je een badass Neo (Matrix) / John Wick wil voelen dan moet je die game halen. Laat je niet tegenhouden door de wat “simpele” graphics, dit is wat mij betreft een No-brainer. Ook omdat het een game is waar je bij stil staat en dus niet of nauwelijks last zal krijgen van motion Sickness.

Trouwens, nog nooit van Beat Saber gehoord maar ziet er vet uit! Komt er hier ook wel denk ik :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024

Ik heb precies hetzelfde, de bundel van Intertoys (toen die nog wel online verkrijgbaar was) en vandaag Skyrim gehaald, maar nog geen move controllers. Farpoint ga ik denk ik pas spelen als ik een Aim controller heb. Ik wacht nog op spacers om de headset tegen mijn eigen bril te beschermen en dan kan ik hopelijk losgaan met VR! Move controllers wacht ik misschien nog even mee tot na E3, wie weet wordt er wel een nieuwe versie van de controllers aangekondigd (of is dit 100% onwaarschijnlijk?).

Een titel die ik nog zou willen toevoegen aan het lijstje van @ThaBEN is Statik, een puzzelgame die vaak wordt aangeraden (en zeer geschikt voor beginners chijnt te zijn), die is nu ook in de aanbieding in de PS store voor 7 euro (als je PS+ hebt).

[ Voor 12% gewijzigd door sroberti op 30-05-2018 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Predje
Had er gister meteen toch maar de move controllers bij gehaald (nog geen game gehad waarbij is ze kon gebruiken).

Eerst begonnen met THE PLAYROOM VR.. werkelijk waar!! Wat vet!! Zat gewoon met m'n mond open.
De resolutie is laag, het beeld is "wazig", maar door de 120mhz, oled en simpelweg VR komt het toch allemaal heel overtuigend over. Je moet het ervaren om te beseffen dat simpelweg het overnemen van je gezichtveld je realiteit bepaald. De ervaring is ongekend! Zelfs mijn "nuchtere" vriendin vond het toch wel gaaf.
Dat bolletje naast je, die poppetjes in je controller.. die vuurpijl die je afschiet.. ik heb denk ik wel 5 min enkel naar de controller zitten kijken en draaien.

Dat is direct DE plus van VR imho.. het is zo indrukwekkend dat de "oldskool" simpele games waar ik vroeger zoveel plezier aan beleefde weer bestaansrecht hebben. Ik ben natuurlijk ook helemaal bevangen door TW3, HZD, GoD, etc.
Maar gewoon "Mario 64" terwijl je echt IN de wereld zit en "mario" naar je zwaait en interactie met je heeft.. ongekend!

Daarna nog ff als zeemonster flatgebouwen een kopstoot geven.. ik genoot!

Toen door naar VR WORLDS.. die haai.. gaaf.., beetje lang.
Toen op een skateboard de berg af.. niks aan.. wazig beeld, zelf meteen misselijk.. moeilijk besturen..
Ondertussen al 15 minuten met die "ballen" zitten spelen.. vooral die planeet.. heb zeker 3 min met de controller door die astroide ring zitten vegen..
Toen die spaceshooter.. zooo fucking vet!! Vooral dat stukje dat de monolith je overneemt.. gewoon een droom.
Helaas na 10 min bijna overgeven..

Toen naar weer zo'n oldskool spelletje dat dangerball gebeuren.. zo simpel.. zo indrukwekkend!
Heerlijk.. op een gegeven moment had ik door dat ik met effect kon slaan of met extra power.. Daar kan ik me wel ff mee vermaken!

Vanmorgen de dochter van 5 nog ff laten spelen.. zo vond het zo cool! Ze wil steeds naar haar vriendjes in playroom! :P

Ik ga zo Moss aanschaffen, dat lijkt me een hele toffe game!

VR is the future! Hoop wel dat er snel een echte volwaardige AAA titel (niet een "port" zoals skyrim) voor VR komt!

Als er een TW3 patch komt zeg ik mijn baan op.
Als er een TW3 patch komt worden er direct 3.000.000 PSVR's verkocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Leuk om je enthousiasme te lezen. Ding bij twee vrienden op gezet en die werden gek. Je kan het niet uitleggen of lezen hoe de impact is. Mijn favoriet is REZ. Als laatste gespeeld van de demodisc door de simpele graphics maar loopt zo lekker en natuurlijk met een heerlijke soundtrack. Ik vergeet de echte wereld bijna als ik daar in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Predje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:51:
Had er gister meteen toch maar de move controllers bij gehaald (nog geen game gehad waarbij is ze kon gebruiken).

Eerst begonnen met THE PLAYROOM VR.. werkelijk waar!! Wat vet!! Zat gewoon met m'n mond open.
De resolutie is laag, het beeld is "wazig", maar door de 120mhz, oled en simpelweg VR komt het toch allemaal heel overtuigend over. Je moet het ervaren om te beseffen dat simpelweg het overnemen van je gezichtveld je realiteit bepaald. De ervaring is ongekend! Zelfs mijn "nuchtere" vriendin vond het toch wel gaaf.
Dat bolletje naast je, die poppetjes in je controller.. die vuurpijl die je afschiet.. ik heb denk ik wel 5 min enkel naar de controller zitten kijken en draaien.

Dat is direct DE plus van VR imho.. het is zo indrukwekkend dat de "oldskool" simpele games waar ik vroeger zoveel plezier aan beleefde weer bestaansrecht hebben. Ik ben natuurlijk ook helemaal bevangen door TW3, HZD, GoD, etc.
Maar gewoon "Mario 64" terwijl je echt IN de wereld zit en "mario" naar je zwaait en interactie met je heeft.. ongekend!

Daarna nog ff als zeemonster flatgebouwen een kopstoot geven.. ik genoot!

Toen door naar VR WORLDS.. die haai.. gaaf.., beetje lang.
Toen op een skateboard de berg af.. niks aan.. wazig beeld, zelf meteen misselijk.. moeilijk besturen..
Ondertussen al 15 minuten met die "ballen" zitten spelen.. vooral die planeet.. heb zeker 3 min met de controller door die astroide ring zitten vegen..
Toen die spaceshooter.. zooo fucking vet!! Vooral dat stukje dat de monolith je overneemt.. gewoon een droom.
Helaas na 10 min bijna overgeven..

Toen naar weer zo'n oldskool spelletje dat dangerball gebeuren.. zo simpel.. zo indrukwekkend!
Heerlijk.. op een gegeven moment had ik door dat ik met effect kon slaan of met extra power.. Daar kan ik me wel ff mee vermaken!

Vanmorgen de dochter van 5 nog ff laten spelen.. zo vond het zo cool! Ze wil steeds naar haar vriendjes in playroom! :P

Ik ga zo Moss aanschaffen, dat lijkt me een hele toffe game!

VR is the future! Hoop wel dat er snel een echte volwaardige AAA titel (niet een "port" zoals skyrim) voor VR komt!

Als er een TW3 patch komt zeg ik mijn baan op.
Als er een TW3 patch komt worden er direct 3.000.000 PSVR's verkocht!
Qua volledige game, zeker RE7 in VR spelen! Zo'n onwijs gave en intense ervaring. In game denk ik mijn beste game-ervaring ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Inmiddels weer een avond verder.. Moss gekocht, Superhot gekocht..

The London Heist!!! Wauw! Sigaartje roken, shooting range.. Wat indrukwekkend als die spierbundel tegen je begint te schreeuwen! En dan die highway chase... omg!! Met je kop uit het raam hangend achteruit motoren beschieten met een uzi!

Moss heel even gespeeld, heel vet, heel gezellig sfeertje, hier ga ik me wel een paar uurtje meer vermaken en mijn vrienden ook!

Maar toen... Superhot.. eerste ronde.. WTF is dit.. waar zijn de textures?! waarom beweegt niks.. dood.. WTF?
5e ronde; DIT IS KUNST!!! 1 van de beste game ervaringen die ik ooit hebt gehad! VR-ception? Op een gegeven moment ben ik levels opnieuw gaan spelen gewoon omdat het zo vet is. Armen over elkaar gekruist links en rechts headshots maken. En die overgang dat je ingame weer in VR gaat! Wauw!

Wat mij betreft zijn de move controllers essentieel. Niet voor elke game, maar het geeft de ervaring zo'n enorme boost!

Resident evil ga ik niet durven spelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Predje Serieus, geef RE7 alsjeblieft een kans. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ben absoluut geen horror bikkel en schijt bij het minste en geringste in mijn broek, maar RE7 is echt heel goed te doen. Ik heb de game wel zonder headset gedaan, want dat werd me anders iets te intens. Die game is zo gruwelijk vet in VR. En vooral verslavend.
Pagina: 1 ... 57 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.