Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:31:
[...]

Omdat je aan het roepen om het roepen was..

De meeste mensen eten vlees.

"Nou ik niet hoor ik ben vegetariër.."

Heel fijn, ik ben super blij voor je, ga zo door.. enz enz..

Maar daar gaat het niet om.

Kusje :)
Je enter heeft kuren. Maar jij gaat er vanuit dat de meeste mensen hier een Samsung TV hebben. Ook die logica ontgaat mij. Maar goed genoeg aandacht aan besteed. :z

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh lord. De "schijfwijze aanval"

Ik weet genoeg, en jij ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cowboy_Henk schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Gaat al niet werken want dit is geen bi -directional hdmi switcher. En ondersteunt dit trouwens 60hz?
De INPUT is de kant met 1 hdmi poort, de output met 2 of 3 hdmi poorten.

Bij de Elistooop (wat een naam |:( ) is de output 1 hdmi poort

Meer info hier
YouTube: How to get HDR from PS4 Pro + PSVR

En hier

YouTube: PS4 pro PSVR 4k HDR Passthrough 100 Percent Solution
Dank voor die info! Het is me helder.
jaspov schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:44:
Komt in feb alleen de skyrim bundel of ook de nieuwe move controllers? Zijn in de US al even uit.
De Skyrim bundel mét nieuwe move controllers.

Wil je de nieuwe move controllers los, dan zul je nog even geduld moeten opbrengen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vanavond The Inpatient voor een gedeelte meegemaakt, meegemaakt in die zin dat ik toeschouwer was. Had wel het geluid echt goed hard gezet en we hebben tot driemaal toe bijna met een hartaanval op de bank gezeten; soort nieuwe RE ervaring maar dan anders. Hierna maar iets gedaan wat niet voor zo'n hoge bloeddruk zorgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 00:17:
[...]
De Skyrim bundel mét nieuwe move controllers.

Wil je de nieuwe move controllers los, dan zul je nog even geduld moeten opbrengen.
Thanks. Weet je meer? Kwestie van weken of maanden? Dingen zijn oktober al aangekondigd, weinig zin om de oude nog te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaspov schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:04:
[...]

Thanks. Weet je meer? Kwestie van weken of maanden? Dingen zijn oktober al aangekondigd, weinig zin om de oude nog te kopen.
Hoezo niet? Ze zijn praktisch hetzelfde. Het is gewoon een nieuwe revisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
bram1984 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:06:
[...]

Hoezo niet? Ze zijn praktisch hetzelfde. Het is gewoon een nieuwe revisie.
Persoonlijk voorkeur. Is voor iedereen anders. Ik wil de nieuwe en de verschillen zijn voor mij groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaspov schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:08:
[...]

Persoonlijk voorkeur. Is voor iedereen anders. Ik wil de nieuwe en de verschillen zijn voor mij groot genoeg.
Dat dacht ik eerst ook, maar toch de beslissing genomen om de oude te kopen. Als je een charger koopt voor de move controllers waar je ze in kan zetten dan heb je het probleem met de mini usb al opgelost. Qua batterij maakt het echt niet veel uit. Je gebruikt ze toch maar een paar uur, zet ze daarna in de lader en ze laden weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat snap je niet aan persoonlijke voorkeur?

Je zegt het zelf al; ALS je een charger koopt.
ALS je ze iedere keer netjes oplaadt.

Hoor je jezelf nu? ;)

Hetzelfde als dat iemand kan kiezen tussen een motor met.modeljaar 2016 of 2017.. (alleen op papier anders )
Hetzelfde als dat sommige mensen achterin het schap graven naar de pindakaas die 1 week langer houdbaar is. (T.h.t. van 12-2020 i.p.v. 09-2020 )
Hetzelfde als dat iemand op de markt liever even wacht tot er een verse lading kibbeling ligt. ( Allebei vers en warm )

Snapt u?

Ik kan/mag weinig zeggen over de komst. Begin februari is mij verteld

Oja, de verschillen nogmaals ( was er nog 1 vergeten )

1 ; grotere accu
2; micro USB
3; sterkere led ( betere tracking )
4; andere hardware voor de triggerknoppen ( van horen zeggen )
Voelt iets fijner aan.

Al had het nieuwe ding alleen een andere verpakking, als iemand de nieuwe versie wil moet hij dat lekker doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:17:
Wat snap je niet aan persoonlijke voorkeur?
....
Al had het nieuwe ding alleen een andere verpakking, als iemand de nieuwe versie wil moet hij dat lekker doen.
Hmmm als de nieuwe moves daadwerkelijk betere tracking hebben ga ik waarschijnlijk wel overstag.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de verbeterde tracking het waard is om 80 euro er aan uit te geven weet ik niet, naar wat ik zie is het verschil marginaal.

Je zou ook je gordijnen iets beter dicht kunnen doen, dat idee.

Maar ieder voor zich.. voor mij is de uniformiteit van oplaadpoorten al afdoende, voor de ander de accuduur.. etc.

Als je nog geen ps vr hebt zou ik zeker nog een week of wat wachten op het nieuwe pakket..

Als de losse move controllers pas eind dit jaar komen zou ik in de tussentijd de "oude" aanschaffen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ja heb de oude Moves al (weg gekocht met de PS4 verpakking). En de PS VR net na de launch gekocht. Dus ik wacht het inderdaad nog maar even af.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe moves kunnen net zo goed pas zijn voor psvr van de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:45:
Die nieuwe moves kunnen net zo goed pas zijn voor psvr van de ps5.
Lees even een paar berichtjes terug, dan zie je dat we het over de "verbeterde" versie van de "oude " controllers hebben.. niet over die Patenttekening die er geheel anders uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens een tip waar ik een kwalitatief goede stand koop?

Eisen;

Géén PS4 stand.

Plek en ingebouwde oplaadmogelijkheid voor 2 move controllers.

Plek en ingebouwde oplaadmogelijkheid voor 2 Dualshock controllers.

Plek ( en evt. Een USB poort ) voor mijn koptelefoon.

Plek voor de vr bril.

De 4 in 1 van speedlink had ik al gekocht ( 2 keer ) maar de oplaadfunctie voor de controllers is zwaar ruk, pakt bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28
Exorcist schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 01:17:
Vanavond The Inpatient voor een gedeelte meegemaakt, meegemaakt in die zin dat ik toeschouwer was. Had wel het geluid echt goed hard gezet en we hebben tot driemaal toe bijna met een hartaanval op de bank gezeten; soort nieuwe RE ervaring maar dan anders. Hierna maar iets gedaan wat niet voor zo'n hoge bloeddruk zorgt :+
Na het spelen van Resident Evil 7 waar ik een paar dagen zoet mee ben geweest The Inpatient gaan spelen. Binnen uurtje of 3 wel klaar mee. Wat een saai spel zeg. Misschien nog een keertje overdoen en hopelijk duurt het door andere keuzes iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Iemand interesse om mijn (fysieke disc) Skyrim VR over te nemen? Ontzettend gave game, maar het kost me gewoon teveel tijd die ik helaas niet heb. Ik speel toch liever 'gesloten games' met een duidelijk begin en eind, zoals RE7, Farpoint, Doom, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

.GoO schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:14:
Iemand interesse om mijn (fysieke disc) Skyrim VR over te nemen? Ontzettend gave game, maar het kost me gewoon teveel tijd die ik helaas niet heb. Ik speel toch liever 'gesloten games' met een duidelijk begin en eind, zoals RE7, Farpoint, Doom, etc.
Interesting. Ik heb er echter even het budget niet voor (dure skivakantie achter de rug). Maar je kunt hem op V&A zetten. Wat vraag je ervoor?

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant, ik heb er echter ook even het budget niet voor ( net een nieuwe Ducati gekocht )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 17:17
Interessant, ik heb er echter ook even het budget niet voor (net een vakantie naar Gambia geboekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Qweridee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:00:
Interessant, ik heb er echter ook even het budget niet voor (net een vakantie naar Gambia geboekt)
Paar jaar geleden in Kololi geweest. Leuk en indrukwekkend om met een lokale gids het land in te trekken.

Skyrim VR is weg inmiddels, met een klein beetje pijn in het hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zonde Sykrim VR die kan je toch ook casual spelen. Alhoewel de enige game waarbij ik een keer 8 uur de headset op heb gehad. Met incidentele toilet break. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat weg doen van games nooit.. ( mits je geen geldgebrek hebt ) ik heb een flinke pens games.. waarvan ik 80 % niet speel. Tenminste; niet vaak... En dan soms denk ik ineens "laat ik dit of dat spel eens spelen"

En het staat leuk, zo'n collectie ( vind ik )

Maargoed, to each their own.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:59:
Interessant, ik heb er echter ook even het budget niet voor ( net een nieuwe Ducati gekocht )
Qweridee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:00:
Lekkere grappenmakers! :)

Maarruh... [gerucht] een 3Drudder die in Q3 beschikbaar komt voor de PSVR???

3DRubber

Linkje

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:03:
Ik snap dat weg doen van games nooit.. ( mits je geen geldgebrek hebt ) ik heb een flinke pens games.. waarvan ik 80 % niet speel. Tenminste; niet vaak... En dan soms denk ik ineens "laat ik dit of dat spel eens spelen"

Heb precies hetzelfde en doe nooit spellen of consoles weg maar goed. Zoveel mensen zoveel wensen.
Ik ben trots op mijn mooi uitgestalde backlog 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:03:

Tja, ik snap het bewaren van games die je nooit (meer) speelt niet. Bij mij liggen ze allemaal in een kast en wanneer over een paar jaar de PS5 uitkomt heb ik een hele stapel nutteloze games waar ik vanaf moet. Been there, done that. Ik ben ook niet iemand die games nog een keer gaat spelen. Dan speel ik veel liever een nieuwe game die ik nog niet ken.

Vanwege beperkte tijd moet ik keuzes maken in welke games ik speel. En hoewel Skyrim echt heel gaaf is, is het (voor mij) niet een game om even tussendoor te spelen. Dan kies ik liever voor andere games die een meer gesloten ervaring bieden. Games zoals RE7 en Farpoint zijn, zowel ervaring als qua gameduur, voor mij wat dat betreft perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:05:
[...]

[...]

[afbeelding]

Linkje
Dat zal nooit werken zolang er geen force feedback in verwerkt zit die de ondergrond vanuit de game simuleert. Ik zie al genoeg schadeclaims volgen van mensen die dankzij de 3Drudder op hun bek gaan en de TV / PSVR headset slopen.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

ThaBEN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Dat zal nooit werken zolang er geen force feedback in verwerkt zit die de ondergrond vanuit de game simuleert. Ik zie al genoeg schadeclaims volgen van mensen die dankzij de 3Drudder op hun bek gaan en de TV / PSVR headset slopen.
In het artikel staat dat je er bij moet zitten en dat ding dan onder je voeten legt. Althans, zo vertaal ik deze zin: "It is essentially a board that you place your feet on what seated, ..."

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:32:
[...]

In het artikel staat dat je er bij moet zitten en dat ding dan onder je voeten legt. Althans, zo vertaal ik deze zin: "It is essentially a board that you place your feet on what seated, ..."
Hmm ok, dat klinkt minder gevaarlijk maar wel nog altijd even onpraktisch. In principe wordt het dus een soort grote analoge stick die je met je voeten bestuurd zodat je 1 analoge stick van je controller (die je normaliter gebruikt om te bewegen) voor andere zaken kan gebruiken. Ik zie niet echt de toegevoegde waard in dat ding. En gamedevelopers dienen dan ook nog eens hun control scheme compatible te maken voor dat apparaat.

Sowieso wil je zo een ding staand gebruiken en niet zittend. Zittend maak je toch direct de hele immersie kapot om vrij te kunnen bewegen in VR? Als ik zit terwijl mijn game karakter in VR staat heb ik direct een disconnect om mij in te leven in de VR wereld. Speel hierdoor al mijn PSVR games staand.

Ik hoop liever op nieuwe move controllers met analoge sticks, denk dat een beter ervaring zal bieden dan dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

ThaBEN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
[...]

Sowieso wil je zo een ding staand gebruiken en niet zittend. Zittend maak je toch direct de hele immersie kapot om vrij te kunnen bewegen in VR? Als ik zit terwijl mijn game karakter in VR staat heb ik direct een disconnect om mij in te leven in de VR wereld. Speel hierdoor al mijn PSVR games staand.

[...]
Ik speel dus 99% van de tijd zittend met de psvr. Veel relaxter. En ik ervaar die disconnect niet zo, maar begrijp wel wat je bedoelt. Ik kan me nog herinneren dat je vroeger zo'n ding had waar je op stond om te ... uhh... skiën of snowboarden... zoiets. Was voor de PC. Ik kan het niet zo snel meer terugvinden op google.

Edit:

Deze stoel is ook wel erg grappig.

[ Voor 9% gewijzigd door musiman op 30-01-2018 13:21 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.GoO schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Tja, ik snap het bewaren van games die je nooit (meer) speelt niet.
Ik heb niet gezegd dat ik ze nooit meer speel. Vind de mogelijkheid tót een fijne gedachte.

Misschien scheelt het dat ik het geld niet nodig heb. Ik doe ze net als @Geteisem gewoon niet weg. Nooit. Ook niet als de ps5 komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ik ze nooit meer speel. Vind de mogelijkheid tót een fijne gedachte.

Misschien scheelt het dat ik het geld niet nodig heb. Ik doe ze net als @Geteisem gewoon niet weg. Nooit. Ook niet als de ps5 komt.
Geld is geen issue, hoewel meer altijd welkom is :+ Een volle kast echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed punt, kan ik niet tegen in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik koop de meeste games tegenwoordig overigens digitaal. Zeker in het geval van PSVR vind ik dat toch wel een stuk handiger en relaxter. Terwijl ik normale PS4 games vaak wel fysiek koop (al was dat er maar 1 in de afgelopen 6 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
musiman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Ik speel dus 99% van de tijd zittend met de psvr. Veel relaxter. En ik ervaar die disconnect niet zo, maar begrijp wel wat je bedoelt. Ik kan me nog herinneren dat je vroeger zo'n ding had waar je op stond om te ... uhh... skiën of snowboarden... zoiets. Was voor de PC. Ik kan het niet zo snel meer terugvinden op google.

Edit:

Deze stoel is ook wel erg grappig.
Het ligt een beetje aan de game of ik 'm zittend of staand speel. Ultrawings bijvoorbeeld: zittend. Wat mij betreft ook de enige logische manier, aangezien je in een vliegtuig ook zit.
Maar bij Raw Data en Superhot sta ik veel liever. Dat zijn vrij "actieve" games, waarbij de immersie groter is als je staat. Bovendien kon ik met Superhot zittend sommige guns niet oppakken omdat de bank dan in de weg staat (hoekbank, ik weet het, niet handig met VR :+)
musiman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:05:
[...]

[...]

[afbeelding]

Linkje
Lijkt me enorm lastig om dit in VR te implementeren, maar als dat goed lukt lijkt het me super tof om hier een spel als SSX VR mee te doen :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik wissel zelf af qua zittend en staand spelen. Job Simulator laatst gespeeld en dat moet gewoon staand. Is zittend niet te doen. Skyrim doe ik de ene keer wel andere keer niet. Urenlang staan kan wel fijn zijn maar niet na een week werken dan pak ik de DS4.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Cowboy_Henk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:27:
Ik heb iemand gevonden in mijn buurt die voor mij een belt clip kon maken voor de PSVR. Dit zorgt ervoor dat de kabels niet doorhangen en dat de psvr bril comfortabeler op je hoofd blijven zonder dat de kabels 'trekken'

Ik snap niet dat Sony geen officiële had gemaakt en had bijgevoegd.

Nu deze man kan dit voor iedereen printen met zijn 3d printer en opsturen. Hij vraagt hiervoor een kleine 5 euro en dan nog de verzendkosten. Hij woont in Kontich, provincie Antwerpen.
Ik heb met deze man samen gewerkt, ik heb hem de 3d files bezorgd die ik op internet had gevonden. Deze waren aanvankelijk niet goed, te smal steeds maar na 3 x wijzigingen door te voeren hebben we nu een goed passend exemplaar.
Zie de foto's

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Dus wie interesse heeft stuur maar een pm naar mij, ik bezorg zijn e-mail. Nogmaals 5 euro excl verzendkosten en je kan kiezen uit deze kleuren momenteel
- donkergroen
- lichtgroen
- rood
- grijsblauw
Goed nieuws! Voor zowel België als Nederland is er 1 uniforme prijs: 7 euro inclusief verzendkosten. Dus bestellen kan bij Dries.deroeck@gmail.com

Kan dit trouwens ergens vermeld worden in openingspost met een foto erbij?
Maar nogmaals je kan alles ook gratis doen (zie op thingiverse) , Dries biedt gewoon een goedkope 3d print service aan.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/epbNDb/IMG_20180124_110948.jpg[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Ligt bij mij echt heel erg aan de game. Een Naughty Dog titel wil ik na verloop van tijd nog wel eens opnieuw doorlopen, maar ik heb/had ook genoeg games waarvan ik op voorhand al van weet dat ik het bij één playthrough houd. En áls ik ze dan ooit nog eens wil doorlopen, dan zijn ze vaak voor weinig digitaal te krijgen. Ik heb verder helemaal niks met fysieke game verzamelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:27
Is er een mogelijkheid om de op aan te passen? Ik denk dat het handig is om een link naar de wikipedia games lijst toe te voegen.

Daarnaast wellicht de files om de clip te printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Skyrim nu voor 35 euro deze week bij GM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Strak prijsje en zeker een must buy voor elke PS VR bezitter imho.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de PS VR aanschaffen naast mijn PS4 Pro. Maar ik zie geen enkel mooi grafisch spel naast Skyrim. Zijn er nog andere mooie spellen eigenlijk? Ik kon online niet iete vinden.

Ik ben benieuwd of Skyrim realistisch speelt met zo een bril :)

Edit: fallout r vr en resident evil vr lijkt me ook wat

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2018 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:45:
Ik wil graag de PS VR aanschaffen naast mijn PS4 Pro. Maar ik zie geen enkel mooi grafisch spel naast Skyrim. Zijn er nog andere mooie spellen eigenlijk? Ik kon online niet iete vinden.

Voelt het zelfde aan als doordeweeks als ik onderweg een paar Draken in de file afmaak. Dus ja best realistisch 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:45:

Genoeg mooie spellen hoor, vergelijk het alleen niet met normale PS4 games want dan kom je bedrogen uit. Een PSVR koop je (op dit moment) niet voor de graphics, maar voor de ongelooflijke vette ervaring.

Fallout is overigens (nog) niet beschikbaar op PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Fallout III moet naar de PSVR <3

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg net een mail dat mijn switch donderdag geleverd wordt. Ben benieuwd of het in één keer goed werkt allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 06-02-2018 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Hoop het voor je.

[rant] Ik wil ook een goede TV met HDR [/rant]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ThaBEN Als jij de VR hebt gebruikt en je schakelt de switch terug op poort 1 en je TV weer op het juiste HDMI kanaal, is je PS4 Dan ook teruggezet op 2160p - YUV420? Er staat bij mij dan dat 2160p - RGB niet ondersteund wordt dus mijn HDR is dan weg. Ik moet de PS4 dan opnieuw opstarten om het weer te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
surgeon simulator voor 4,99 in de store
rollercoaster dream ook 4,99
catlateral damage 2,99
race the sun 1,99

The persistence 10% pre order korting als je plus hebt.
https://store.playstation...PREORD?emcid=pa-st-111284

Apex construct 20% pre order korting als je plus hebt.
https://store.playstation...PREORD?emcid=pa-st-111284

[ Voor 113% gewijzigd door MaxHardcore op 08-02-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:12:
@ThaBEN Als jij de VR hebt gebruikt en je schakelt de switch terug op poort 1 en je TV weer op het juiste HDMI kanaal, is je PS4 Dan ook teruggezet op 2160p - YUV420? Er staat bij mij dan dat 2160p - RGB niet ondersteund wordt dus mijn HDR is dan weg. Ik moet de PS4 dan opnieuw opstarten om het weer te laten werken.
Klopt. Ik doe eigenlijk al vanaf dag 1 standaard mijn ps4 rebooten telkens voordat ik op de knop van de switch druk wanneer ik van SDR/PSVR terug naar HDR wil gaan.

Als je in HDR mode zit kun je wel de switch gebruiken om naar SDR/PSVR te gaan zonder te hoeven rebooten, maar andersom (dacht ik) niet. De PS4 blijft dan de instellingen aanhouden welke hij gedetecteerd heeft tijdens het opstarten van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Klopt. Ik doe eigenlijk al vanaf dag 1 standaard mijn ps4 rebooten telkens voordat ik op de knop van de switch druk wanneer ik van SDR/PSVR terug naar HDR wil gaan.

Als je in HDR mode zit kun je wel de switch gebruiken om naar SDR/PSVR te gaan zonder te hoeven rebooten, maar andersom (dacht ik) niet. De PS4 blijft dan de instellingen aanhouden welke hij gedetecteerd heeft tijdens het opstarten van de console.
Hmmm dat is dan toch niet erg handig. Natuurlijk wel beter dan je kabel steeds om pluggen, maar oké.

En heb jij dus ook dat je TV naar het VR kanaal springt als je op de PS knop drukt, terwijl VR uit staat en switch op output 2 staat?

Dus resumé:

Als je aan het HDR gamen bent en je wilt de VR gaan gebruiken -> knopje op switch indrukken, TV op VR HDMI kanaal en VR aanzetten?

Als je vervolgens klaar bent met VR en je wilt weer terug HDR gamen dan doe je je PS4 opnieuw opstarten en in de tussentijd switch weer indrukken en TV weer terug op HDR kanaal?

Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Hmmm dat is dan toch niet erg handig. Natuurlijk wel beter dan je kabel steeds om pluggen, maar oké.

En heb jij dus ook dat je TV naar het VR kanaal springt als je op de PS knop drukt, terwijl VR uit staat en switch op output 2 staat?

Dus resumé:

Als je aan het HDR gamen bent en je wilt de VR gaan gebruiken -> knopje op switch indrukken, TV op VR HDMI kanaal en VR aanzetten?

Als je vervolgens klaar bent met VR en je wilt weer terug HDR gamen dan doe je je PS4 opnieuw opstarten en in de tussentijd switch weer indrukken en TV weer terug op HDR kanaal?

Right?
Wanneer de Switch in de verkeerde stand staat doe altijd ik het volgende.

- Houd knopje op PS4 controller ingedrukt.
- Kies reboot PS4 in het quick menu
- Loop naar mijn TV meubel
- Druk op knopje van de Switch
- Loop terug naar de bank
- De TV springt nu automatisch over naar het juiste kanaal zonder dat ik handmatig hier iets voor hoef te doen (mits je op het knopje van de Switch hebt gedrukt voordat de PS4 volledig opnieuw is gestart en je HDMI Device Link hebt ingeschakeld op je PS4 en TV.)

Tegen de tijd dat ik op de bank zit is alles alweer geladen en klaar voor gebruik 8)

Dit doe ik elke keer als ik wissel tussen voor zowel HDR en SDR/PSVR. Maar volgens mij hoef je de reboot stap inderdaad niet te doen wanneer je van HDR teruggaat naar SDR/PSVR, maar uit gewoonte doe ik dit alsnog elke keer.

En indien ik een andere bron heb opstaan, bijvoorbeeld tv ben aan het kijken terwijl mijn PS4 aanstaat, dan springt het beeld bij mij altijd automatisch naar de PS4 zodra ik op de PS4 controller op het PS knopje druk. Hij springt bij mij dan altijd naar het juiste kanaal, ongeachte in welke stand de Switch staat.
Het kan natuurlijk verschillen per type TV. Ik heb zelf de Samsung KS7000.

Mogelijk dat die bij jou naar het verkeerde kanaal springt omdat je tussentijds niet hebt gereboot. Volgens mij is de PS4 een beetje dom en houdt die de output data in het geheugen vast welke hij tijdens het opstarten heeft geconstateerd. Zodra de PS4 is opgestart met de switch in de stand welke verbinding maakt met de PSVR processor unit, dan blijft die PSVR processor unit de PS4 'vertellen' dat de verbinding via hem verloopt, ook al is dit niet meer het geval wanneer je de switch hebt omgeschakeld.

Dan zou je eens moeten testen of het na rebooten ook nog gebeurd.

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 08-02-2018 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ThaBEN Yep als ik de PS4 aanzet, dan springt mijn TV ook automatisch naar het juiste HDMI kanaal. Ik zal vanavond eens testen of alles goed werkt bij reboot na VR gebruik.

Thanks voor je hulp. Fijn om te weten dat er niks geks aan de hand is.

@ThaBEN Hoe zit dat trouwens als je ná VR gebruik de PS4 in rest mode zet en vervolgens de TV uit? En daarna weer alles aan.. Werkt het dan ook weer goed of moet je écht restart doen?

Kan ik vanavond uiteraard ook zelf even proberen, maar ben nu aan het werk.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PSVR nu een maandje of twee, en ik word nog altijd snel misselijk bij games die veel bewegen... GT Sport is echt onmogelijk, nog geen twee bochten en voel me al slecht...

Rustige games zijn geen probleem, The Last Guardian VR demo ging prima.

Was dat bij jullie ook in het begin en na een tijdje beter, of nooit last van? Of nog steeds last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:36:
Ik heb mijn PSVR nu een maandje of twee, en ik word nog altijd snel misselijk bij games die veel bewegen... GT Sport is echt onmogelijk, nog geen twee bochten en voel me al slecht...

Was dat bij jullie ook in het begin en na een tijdje beter, of nooit last van? Of nog steeds last van?
Nooit echt last van gehad. Ooit wel bijna misselijk geworden tijdens de Battlefront VR missie omdat ik niet meer wist wat onder of boven was, maar verder geen probleem.

Edit: Over Battlefront gesproken, tientje in de Store nu. Meteen aangeschaft aangezien mijn disc beschadigd is. Alleen die VR missie is het al dubbel en dwars waard.

Edit 2: Net sinds tijden de X-Wing missie weer gedaan. Wat is dat toch machtig vet zeg. Het ziet er ook gewoon prima uit. Hier mogen ze echt een volledige game omheen bouwen wat mij betreft.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2018 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore

Ik werd niet echt misselijk, behalve die scavenger game in PS VR Worlds.

Verder nu nergens last meer van.

Even heel iets anders, ik kreeg gister mijn aim controller niet goed in beeld. Al tijdje niet gebruikt en zou ff demo'en aan een maatje. Demo gefaald ;( . Bijvoorbeeld brookhaven, in het menu zit ie recht en zodra de game start wijkt ie flink af. Arizona sunshine hetzelfde.

Heb geprobeerd te kalibreren, maar werkte niet. Zal vanavond weer kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Net die Rogue VR mission eens gespeeld, dit is dus echt waar je als 8 jarig ventje van droomde. Fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wist niet dat Battlefront VR content heeft, gaaf.

Eindelijk Stranger Things VR eens gedownload, eerst US account voor aangemaakt, stond ie niet op, oops. Toen AU account, daar wel. Wat een domper zeg, de moeite van het installeren niet eens waard, laat staan een hele account aanmaken.

Starbound Arena en RIGS daarna eens gedownload vanuit PS Plus abbo. RIGS is wel tof qua visuals maar niet zo interessant qua game. Starbound Arena heeft 2 van die vervelende totaal niet grappige karakters waar je eerst doorheen moet bijten. Er zit wel solid gameplay in, maar niet heel bijzonder.

Tot nu toe vind ik Until Dawn de vetste VR game die ik heb gespeeld, altijd een mooie showcase voor bezoekers :)

Ik heb Skyrim VR nog liggen, maar die wil ik bewaren voor als ik overstap naar de Pro. Wat zijn nu verder de musthaves voor de PSVR? Ben nog van plan RE7 aan te schaffen, maar verder weet ik het nog niet...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Sp33dFr34k schreef op zondag 11 februari 2018 @ 01:58:

Eindelijk Stranger Things VR eens gedownload, eerst US account voor aangemaakt, stond ie niet op, oops. Toen AU account, daar wel. Wat een domper zeg, de moeite van het installeren niet eens waard, laat staan een hele account aanmaken.

Starbound Arena en RIGS daarna eens gedownload vanuit PS Plus abbo. RIGS is wel tof qua visuals maar niet zo interessant qua game. Starbound Arena heeft 2 van die vervelende totaal niet grappige karakters waar je eerst doorheen moet bijten. Er zit wel solid gameplay in, maar niet heel bijzonder.

Tot nu toe vind ik Until Dawn de vetste VR game die ik heb gespeeld, altijd een mooie showcase voor bezoekers :)

Ik heb Skyrim VR nog liggen, maar die wil ik bewaren voor als ik overstap naar de Pro. Wat zijn nu verder de musthaves voor de PSVR? Ben nog van plan RE7 aan te schaffen, maar verder weet ik het nog niet...
Farpoint en RE7 sowieso. Er zijn een hoop leuke games, ligt ook een beetje aan je smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dirt Rally VR. Beste racegame voor de PS VR momenteel. Momenteel weinig tijd voor maar echt super vet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Dirt Rally VR. Beste racegame voor de PS VR momenteel. Momenteel weinig tijd voor maar echt super vet.
Is dat grafisch nog een beetje te doen?

Ik zie nog steeds op de WipeOut VR update te wachten. Die game ziet er trouwens waanzinnig uit op 4K met 60fps. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Is dat grafisch nog een beetje te doen?

Ik zie nog steeds op de WipeOut VR update te wachten. Die game ziet er trouwens waanzinnig uit op 4K met 60fps. :9
Ziet er goed uit hoor. Stukken beter dan Drive Club in ieder geval. Ja de VR versie van Wipe Out ga ik ook een kans geven denk ik. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Thanks voor de tips guys.

- Star Wars VR mission, gisteren gechecked, 2GB add-on, zo binnen. Daarna nog een 23GB update voor de game zelf moeten binnen hengelen. De missie is wel erg kort, maar MAN, zo vet! Thanks!
- DOOM, had al eens reviews gechecked maar dat voortbewegen door te warpen lijkt me niet tof, of is dat inmiddels gefixed?
- RE7 staat zeker op de wenslijst!
- Farpoint lijkt me een hele matige shooter, maar zou wel vet zijn met de aim controller. Alleen is er volgens mij nog geen enkele andere game voor gemaakt... nog even over denken als ik hem voorbij zie komen met aim controller voor een leuk prijsje.
- Dirt Rally VR, yes die wil ik ook zeker aanschaffen!

Bedankt, ik kan weer ff vooruit :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 23:52
Een Pro voegt wel veel toe vind ik voor VR games. Skyrim is overigens niet de mooiste game voor graphics ervaring. Resident evil 7 is al veel beter kwa graphics en beleving (altans op de pro).

Musthaves is altijd lastig, dat is zo persoonlijk, maar goed, uit de vele vr games die ik heb speel ik een aantal titels toch regelmatig, dus misschien kan ik op die manier een must haves lijstje samenstellen die ik zelf de moeite waard vind.

Mijn speel ik regelmatig / vind ik erg goed lijst:
- Monsters of the Deep
- Hustle Kings
- Dirt VR
- Gran Turismo Sport VR (alhoewel dat niet echt een game is, maar dat gaat meer om de baan beleving, de nordschleiffe in VR blijft impressive)
- Raw Data
- Carnival Games
- Sparc (mits je iemand kent die dat ook heeft)
- Ultrawings VR
- Until Dawn
- Skyrim
- RE7
- Wayward Sky
- Eve Valkerie
- Riggs (tegen friends)
- Tumble VR
- Superhot VR
- Farpoint (nu met name de coop maps)
- Statik

Tegenvallende games:
- Doom VFR
- Star Trek Bridge Crew
- Arizona Sunshine
- Battlezone

De drie games die ik het meest speel zijn:
- Monsters of the Deep
- Dirt VR
- Carnival Games

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:42:

- Star Wars VR mission, gisteren gechecked, 2GB add-on, zo binnen. Daarna nog een 23GB update voor de game zelf moeten binnen hengelen. De missie is wel erg kort, maar MAN, zo vet! Thanks!
- DOOM, had al eens reviews gechecked maar dat voortbewegen door te warpen lijkt me niet tof, of is dat inmiddels gefixed?
- Farpoint lijkt me een hele matige shooter, maar zou wel vet zijn met de aim controller. Alleen is er volgens mij nog geen enkele andere game voor gemaakt... nog even over denken als ik hem voorbij zie komen met aim controller voor een leuk prijsje.

Warpen? Er zit vanaf de release gewoon vrije movement in hoor. Het warpen werkt wel als melee aanval. In plaats van een fysieke melee, kun je "in" de tegenstander warpen en ze daarmee slopen als de prompt dit aangeeft (zoals in de echte game dat je tegenstanders gaan glimmen). Het is niet verplicht dit te doen, maar het werkt harstikke prima.

Farpoint is ook een matige shooter, alleen het VR aspect maakt het een vrij unieke ervaring. En er zijn meerdere games (DOOM is er een van) die de Aim ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Sp33dFr34k schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:42:

Farpoint zonder VR en aim zou een matige shooter zijn, maar met beide is het gewoon een toffe unieke ervaring. En er zijn al best wat games die de aim controller ondersteunen en voor dit jaar flink wat in ontwikkeling.

Doom VFR heeft al sinds de release free movement en is ook zeker de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik heb er ook last van. Het werd bij mij echter wel beter na verloop van tijd. In het begin kon ik Eagle Flight maar paar minuten spelen, later kon dat gewoon een uur. Ik heb de VR hele tijd niet gebruikt, maar dit weekend weer in verband met de aanschaf van Farpoint met richtcontroller. Ik werd ook nu weer vrij snel misselijk, dus denk dat je wel moet blijven spelen om het niet te verleren. Overigens ben ik niet echt fit (net ziek geweest) dus dat helpt zeker niet mee.

Wat ik ook ervaar als ik VR heb gespeeld is dat als ik normaal kijk het soms lijkt of mijn gewone zicht horizontaal wiebelt. Heeft iemand dat wel eens ervaren?

PSN: Marselaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Apex Construct release volgende week op 20 februari. Main story duurt ongeveer 5 uur, met daarnaast nog veel te ontdekken. Zowel free movement als locomotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn vr bril voor de ps4
De rechter hoek van mijn beeld als ik de vr op heb hangt naar beneden.
Ik heb het scherm opnieuw proberen in te stellen door de option knop ingedrukt te houden.
Dit mocht niet baten
Even voor de duidelijkheid
Ik heb de bril echt recht horizontaal op mijn hoofd staan en nog hangt het scherm rechts naar beneden gedraaid.
Hij is begin januari gekocht en ben er heel zuinig mee.
Is nooit gevallen ofzo. Berg hem altijd netjes op.
Wat kan dit zijn?
Is dit een foutieve instelling?
Ik heb ook al de bril opnieuw ingesteld dmv de lampjes te showen op het tv beeld van voor achter links rechts.
Dit mocht ook niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:50:
Ik heb een probleem met mijn vr bril voor de ps4
De rechter hoek van mijn beeld als ik de vr op heb hangt naar beneden.
Ik heb het scherm opnieuw proberen in te stellen door de option knop ingedrukt te houden.
Dit mocht niet baten
Even voor de duidelijkheid
Ik heb de bril echt recht horizontaal op mijn hoofd staan en nog hangt het scherm rechts naar beneden gedraaid.
Hij is begin januari gekocht en ben er heel zuinig mee.
Is nooit gevallen ofzo. Berg hem altijd netjes op.
Wat kan dit zijn?
Is dit een foutieve instelling?
Ik heb ook al de bril opnieuw ingesteld dmv de lampjes te showen op het tv beeld van voor achter links rechts.
Dit mocht ook niet baten
PS 4 systeem herstel (terug naar fabriek instellingen) hielp bij mij. Helaas een veel voorkomend euvel bij PSVR.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Erg benieuwd naar deze game, demo was zeer vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

robinez schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Een Pro voegt wel veel toe vind ik voor VR games. Skyrim is overigens niet de mooiste game voor graphics ervaring. Resident evil 7 is al veel beter kwa graphics en beleving (altans op de pro).

Musthaves is altijd lastig, dat is zo persoonlijk, maar goed, uit de vele vr games die ik heb speel ik een aantal titels toch regelmatig, dus misschien kan ik op die manier een must haves lijstje samenstellen die ik zelf de moeite waard vind.

Mijn speel ik regelmatig / vind ik erg goed lijst:
- Monsters of the Deep
- Hustle Kings
- Dirt VR
- Gran Turismo Sport VR (alhoewel dat niet echt een game is, maar dat gaat meer om de baan beleving, de nordschleiffe in VR blijft impressive)
- Raw Data
- Carnival Games
- Sparc (mits je iemand kent die dat ook heeft)
- Ultrawings VR
- Until Dawn
- Skyrim
- RE7
- Wayward Sky
- Eve Valkerie
- Riggs (tegen friends)
- Tumble VR
- Superhot VR
- Farpoint (nu met name de coop maps)
- Statik

Tegenvallende games:
- Doom VFR
- Star Trek Bridge Crew
- Arizona Sunshine
- Battlezone

De drie games die ik het meest speel zijn:
- Monsters of the Deep
- Dirt VR
- Carnival Games
Daar zitten er wel nog wat tussen die ik niet ken, thanks voor het lijstje. Carnival Games lijkt me wel leuk, beetje zoals Sports Bar, heb je die ook? Leek me ook wel een toffe game om aan te schaffen. Dirt VR heb ik inmiddels gekocht en is onderweg.
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Warpen? Er zit vanaf de release gewoon vrije movement in hoor. Het warpen werkt wel als melee aanval. In plaats van een fysieke melee, kun je "in" de tegenstander warpen en ze daarmee slopen als de prompt dit aangeeft (zoals in de echte game dat je tegenstanders gaan glimmen). Het is niet verplicht dit te doen, maar het werkt harstikke prima.

Farpoint is ook een matige shooter, alleen het VR aspect maakt het een vrij unieke ervaring. En er zijn meerdere games (DOOM is er een van) die de Aim ondersteunen.
Ah, dan heb ik het vast verkeerd gezien in de review, zal hem nog eens bekijken en wellicht een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Daar zitten er wel nog wat tussen die ik niet ken, thanks voor het lijstje. Carnival Games lijkt me wel leuk, beetje zoals Sports Bar, heb je die ook? Leek me ook wel een toffe game om aan te schaffen. Dirt VR heb ik inmiddels gekocht en is onderweg.
Ja sports bar heb ik ook, die is op zich wel grappig, maar ik vond eigenlijk alleen pool en air hockey leuk daarin uitgewerkt. Echter werkt de besturing daar met 2 move controllers, en dat vond ik te omslachtig (ook al is het redelijk goed uitgevoerd), vandaar dat ik nu in de praktijk Hustle Kings VR speel met de controller (ook al support die ook 1 move controller). Dat werkt geweldig.

Maar eerlijk is eerlijk, sports bar vr heeft veeeel meer sfeer dan hustle kings, in hustle kings is het een lege saaie bar waar het puur om de gameplay gaat. In sports bar kun je in een cafe met anderen rondlopen en een beetje onzinnige dingen doen (zoals gooien met de jukebox of met pingpong ballen op elkaar schieten, maar het voelt daar in ieder geval wel gezellig aan.

Doom VFR heeft inderdaad vrije movement, dat kun je instellen in de opties. Maar daar ergerde me ik aan het feit dat de aim controller die ik gebruik een beetje raar geimplementeerd is. Overigens zijn er toch wel aardig wat games inmiddels voor de aim controller, het is zeker niet alleen farpoint, waarbij de ene wat beter uitgewerkt is dan de andere.

[ Voor 13% gewijzigd door robinez op 14-02-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo van Moss was echt geweldig! Zo simpel qua opzet, maar zo mooi en schattig. Ik was meteen verkocht! :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
Virtual Reality Football Club - 27 februari 2018

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Moss komt er waarschijnlijk nog wel in. Mooi gedaan. Maar iets met voetbal en ik haak af.

www.gevoeligeplaten.nl

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Iemand al ervaring met Sprint Vector? Ziet er echt vet uit!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
Ik kom er niet helemaal uit, wellicht dat een van jullie het weet:

Ik hem Apex gepreorderd. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan in de store.
Ik lees dat ik er alvast een thema bij krijg.
( PLAATS NU ALVAST JE BESTELLING EN ONTVANG EEN APEX CONSTRUCT PS4-THEMA. PLAYSTATION PLUS-LEDEN KRIJGEN BOVENDIEN KORTING BIJ HET VOORBESTELLEN).

Krijg ik nu een code voor dat thema gemaild of moet ik m ergens in mijn productenlijst tegen komen op de store?

Hoe werkt dat ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
Sp33dFr34k schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:28:
Iemand al ervaring met Sprint Vector? Ziet er echt vet uit!

[video]
Net even gekocht en de tutorial en eerste parcouren gedaan.

Eerste indruk, echt een geweldig spel!

Het is een beetje een kruising tussen Skieen (kwa beweging) en eagle flight. Je speelt dit spel staand. Wel denk ik dat je behoorlijk ongevoelig moet zijn voor motion sickness. Deze game is behoorlijk heftig door de snelheid en bewegingen terwijl je staat. Ik ben er vrij ongevoelig voor, maar zelfs ik merkte op bepaalde momenten wel dat je het ging merken.

Grafisch erg goed, content lijkt ruim voldoende , gameplay is soepel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Interesse om GRATIS nieuwe 3D films te streamen via PSVR en bekijken in een virtuele bioscoopzaal?

Meer info: Reddit

Notitie: Films zijn Engels gesproken met Chinese ondertiteling.

P.s.
Als je een film start, zet deze dan eerst een minuutje op pauze om te bufferen. Daarna kun je hem afspelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik hier de vraag gesteld of ik ergens een PSVR kon uittesten, uiteindelijk geen plek gevonden en dus maar een PS VR setje op marktplaats gehaald met camera.

Ondertussen ook Farpoint met aimcontroller in huis, supertof om te spelen. Ik speel hem staand en als ik naar een afgrond loop dat voelt dat toch best vreemd..

Gran Turismo is prachtig maar helaas zit er geen gameplay achter, dat is wel echt een gemiste kans van Polyphony. Ik heb een Playseat met stuurtje en de experience is wel heel erg goed met de PSVR bril op, alsof je echt in de auto zit.

De originele Driveclub kon me nooit zo boeien, ik las positieve verhalen over Driveclub VR maar ook deze kan me eigenlijk niet echt boeien.. Misschien moet ik er meer tijd in stoppen maar vergeleken met Gran Turismo, Assetto Corsa & Project Cars is het geen echte racegame..

Ik heb eigenlijk al teveel games die ik nog uit moet spelen maar Dirt VR & Resident Evil staan nog op de wensenlijst!

Enig nadeel is dat als ik Farpoint wil gaan spelen ik eerst de Playseat moet opruimen om plek te maken.. Iemand die Farpoint zitten speelt? Lijkt me niet dezelfde experience..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

robinez schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Net even gekocht en de tutorial en eerste parcouren gedaan.

Eerste indruk, echt een geweldig spel!

Het is een beetje een kruising tussen Skieen (kwa beweging) en eagle flight. Je speelt dit spel staand. Wel denk ik dat je behoorlijk ongevoelig moet zijn voor motion sickness. Deze game is behoorlijk heftig door de snelheid en bewegingen terwijl je staat. Ik ben er vrij ongevoelig voor, maar zelfs ik merkte op bepaalde momenten wel dat je het ging merken.

Grafisch erg goed, content lijkt ruim voldoende , gameplay is soepel.
Klinkt goed! Denk je er inmiddels nog zo over? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:10:
[...]
Klinkt goed! Denk je er inmiddels nog zo over? :)
Inmiddels aardig wat vrijgespeeld in Sprint Vector, mijn mening is min of meer hetzelfde.

Er zit enorm veel content in, veel parcouren (met verborgen routes) en challenges zijn er ook. De besturing is wel wat wennen, met name het draaien is in het begin wat lastig omdat de tutorials je min of meer zeggen dan je zelf moet draaien, maar als je dat in het echt in de game doet dan snapt de game het niet meer en krijg je een draai terug icoon om je heen. De truuk is dat je met je hoofd draait tot ongeveer 45 graden en bij meer graden dat je dan draait via de 2 toegewezen knoppen hiervoor.

Opvallend is ook dat het spel echt enorm moeilijk is. Op youtube zie ik mensen met gemak eerste worden, maar dat lukt mij echt niet :*) , ik ben 1 keer tweede geworden maar dat kwam omdat alle AI karakters (op 1 na) op mij bleven wachten en vervolgens daar maar bleven skaten in plaats van door te gaan. De game heeft platinum, maar dat lijkt me wel een enorme uitdaging.

Hoe verder je in de game komt hoe meer features je krijgt, in het begin is het puur van A naar B, vanaf parcour drie kun je ook een stuk vliegen na een Jump. Nog later in de parcouren krijg je bewegende obstacles waar je langs / overheen moet, en zelfs allerlei powerups (zoals nitro versnelling of bommen die je kunt gebruiken om tegenstanders te vertragen). Daarnaast heb je ook nog 2 wapens bij je waarmee je onderdelen kapot kunt schieten om rechtdoor te kunnen.

Of te wel, megaveel mogelijkheden om het einde te halen. De gameplay is erg goed, het loopt allemaal soepel, na een uurtje parcouren voel je je spieren echt wel. De gameplay is in basis erg simpel, zeker als je in de sportschool wel eens op een crosstrainer hebt gestaan dan pak je het direct op, de beweging van de armen is vergelijkbaar en heeft veel weg van langlaufen. Er zijn wat truukjes om te klimmen, springen of sneller te rennen, maar het is een kwestie van lange slagen maken met de movecontrollers en de T knop op tijd in te drukken en los te laten voor het perfecte momentum.

Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat deze game voor een introductie prijs van 17,95 in de store staat. Er zijn zat duurdere games in mijn VR collectie die stukken minder goed spelen en van kwaliteit zijn.

Positief:
- Fysiek intensief
- Eenvoudig op te pakken maar moeilijk te masteren
- Grafisch erg goed
- Veel Content
- Veel bewegingsmogelijkheden
- Lange parcouren

Minder positief:
- Paar kleine bugs tegengekomen
- De AI is erg sterk
- De parcouren zijn vrij ingewikkeld (zeker de latere parcouren), waardoor je de weg wel eens kwijtraakt terwijl de AI al ver vooruit is

En dan het belangrijkste:
Deze game is compleet ONGESCHIKT !!!! voor mensen met motion sickness verschijnselen. Deze game is echt alleen maar geschikt voor de ervaren VR mensen. Het tempo in de game ligt enorm hoog en als je voor een afgrond ineens moet remmen dan voel je dat enorm. Daarnaast zijn de bochten en de hoge sprongen gecombineerd met het vliegen best VR intensief kwa ervaring. Dus als je al enigszins gevoelig bent voor motion sickness dan zou ik echt aanraden deze game over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dat is inderdaad wel een belangrijk punt, de game zelf zoals je hem beschrijft klinkt erg vet. Gaat wel op mijn lijstje denk ik.

Ik heb nog geen motion sickness ervaren, behalve toen ik voor de eerste keer van VR Worlds die game speelde waar je in dat karretje zit en op planeten hopt. Ik wist op een gegeven moment niet meer wat boven en beneden was en dat was geen fijne ervaring haha.

Ik heb gisteren Dirt VR voor het eerst gespeeld en vind het inderdaad echt een vette game. Gameplay is zeer solid, geluid is vet, ik ben verkocht. Enige minpuntje is dat ze de auto's niet helemaal VR hebben gemaakt als je erin zit. Een tik van mij is om altijd goed rond te kijken, dus 360 graden en als ik dan achter me meteen door een achterruit kijk alsof ik in een pickup truck zit zonder bak, dat is toch wel wat minder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
alfa-mannetje zoals ik ben ging motion sickness niks voor mij zijn....yeah right. dit weekend redelijk wat PSVR gespeeld en vooral na een halfuur die scavenger-demo (ruimteschip/mech achtig iets, zoals hierboven vermeld) de boel afgezet en letterlijk compleet misselijk, scheelde niet veel of alles lag eruit. mijn vrouw kwam 5 min nadien binnen, "wat scheelt er met jou"..."euhm, misselijk, geen idee waarom" > niet willen zeggen dat het van een 'spelletje' was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand Apex Construct al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 20-02-2018 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
.GoO schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:26:
Iemand Apex Construct al geprobeerd?
Jup:

Eerste indrukken (zit in missie 2)

Ziet er goed uit.
Er is best wat te onderzoeken.
Movement opties zijn goed: je kan met een knop op je move controller teleporteren en tegelijkertijd gewoon vrij rondlopen.

Ik ga vanavond weer verder spelen in die wereld.

Wel echt 2 tips voor de potentiële spelers:

Zet je main hand goed, dat maakt boogschieten echt veel makkelijker
en
ALS je VR benen hebt zou ik gelijk de turning op smooth zetten, anders loop je vreselijk moeilijk te doen met draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
aanbiedingen op PSN store

Shooty Fruity 13,99
Ultra Wings 14,99
Bloody Zombies 5,99
Sparc 13,49
Polybius 4,99
Dying reborn VR 3,99
Psychonauts In The Rhombus Of Ruin 8,99
Carnival Games® VR 7,99
Gunjack 2,49
Lethal VR 6,99
Perfect 4,99
Tethered Divine Edition 11,99
Headmaster 8,99
The Assembly 12,49
Thumper 6,99
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration 19,99

• robinez
mooie lijst, zijn shooty fruity en thumper de moeite waard volgens jullie?

• musiman

musiman

Lethal VR lijkt me wel leuk, voor die prijs.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
musiman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:55:
Lethal VR lijkt me wel leuk, voor die prijs.
die is inderdaad wel grappig, alleen je moet verplicht levels door met messen gooien en dat werkt echt heel matig, waardoor de fun er snel vanaf is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxHardcore
ik heb nog zo'n enorme backlog. Vraag me ook af welke VR game we volgende plus maand weer krijgen.

Heb gister nog wel ff surgeon simulator gekocht voor 4,99

Lethal VR heb je binnen 45 min 100% qua trophies. Daarna moet je echt van een schietbaan houden, want dat is het.

Ik heb ooit Gunjack gekocht voor 5 euro, voor 2,49 heb je een leuke arcade style shooter. Ik hou daar wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:23
Ik kan via marktplaats een PSVR set overnemen van iemand. Zijn er dingen waar je op moet letten bij aanschaf van een 2e hands PSVR? Zaken die vaak kapot gaan, of andere details die de conditie van de headset kunnen verraden?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Pagina: 1 ... 55 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.