Ik heb dit heel soms sinds ik naar de PS4 pro ben overgestapt. Soms lijkt ie dan 1 move controller niet te herkennen. Als ik dan de PS knop op die controller een seconde of 10-12 ingedrukt houd gaat ie netjes uit. Wanneer ik m dan weer aan zet doet ie het weer perfect.lapino schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:22:
Ik zit met ander probleem, mijn beide move controllers worden herkend als ik in de hoofdmenu's zit, maar zodra ik spel opstart, verdwijnt de gekleurde bol en werkt die niet meer. Ik krijg ook maar op 1 controller een bol gekleurd, terwijl de PS4 wél ziet dat er 2 controllers (move) zijn. Begrijp er niks van.
Kan dus 90hz en 120hz aan, niet 60hz. Wel als een VR game op 60fps draait wordt het dus aangepast naar 120fps zodat het op 120hz kan draaien...Cowboy_Henk schreef op zondag 14 januari 2018 @ 07:50:
Weet iemand een lijst zijn van psvr games waarbij staat aan hoeveel hz ze draaien? Native of met reproduction?
Het is om iemand te overtuigen die zegt dat psvr max 60 hz aankan 😋
Games draaien dus allemaal of op 90hz of op 120hz, wel zijn er ook games die native op 120hz draaien naast dat er met reproduction 120 van gemaakt wordt. Geloof dat Trackmania op 120hz native draait...Cowboy_Henk schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:51:
[...]
Ja ik ken de specs. Maar ik dacht ergens een lijst gezien te hebben met psvr games en op hoeveel herz ze draaien.
Oftewel er kunnen 3 soorten VR games zijn voor PSVR:
- 60fps die dan naar 120hz gaan
- 90hz
- 120hz
[ Voor 38% gewijzigd door Aenea op 17-01-2018 02:17 ]
Weer een free experience op de us store. Snatch VR Heist Experience
https://store.playstation...08536_00-0000000000000000
Ik check dit regelmatig vanwege de wiki lijst
.
Is het een idee om de link naar de wikipedia lijst in het openingstopic te zetten? Lijst met beschikbare games schiet mooi op. Bovendien kun je voor de gratis games in de verschillende regio's zo een accountje aanmaken.
Is hier ook iemand die japans kan en de japanse store kan checken? Ik heb het idee dat een aantal games namelijk niet in japan uit is. Maar omdat niet alles op PSVR getagged wordt (net als in de NL store) kun je er niet vanuit gaan dat als het daar ontbreekt ook werkelijk niet beschikbaar is. Desondanks denk ik dat er teveel games in de wikilijst wel op JP beschikbaar staan, omdat games soms onterecht worden toegevoegd met alle datums.
Ik check dit regelmatig vanwege de wiki lijst
Is het een idee om de link naar de wikipedia lijst in het openingstopic te zetten? Lijst met beschikbare games schiet mooi op. Bovendien kun je voor de gratis games in de verschillende regio's zo een accountje aanmaken.
Is hier ook iemand die japans kan en de japanse store kan checken? Ik heb het idee dat een aantal games namelijk niet in japan uit is. Maar omdat niet alles op PSVR getagged wordt (net als in de NL store) kun je er niet vanuit gaan dat als het daar ontbreekt ook werkelijk niet beschikbaar is. Desondanks denk ik dat er teveel games in de wikilijst wel op JP beschikbaar staan, omdat games soms onterecht worden toegevoegd met alle datums.
[ Voor 34% gewijzigd door MaxHardcore op 17-01-2018 09:58 ]
Even bekijken van de week deze.MaxHardcore schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:51:
Weer een free experience op de us store. Snatch VR Heist Experience
Ik check dit regelmatig vanwege de wiki lijst.
Gaaf! Is die ook in een Europese Store beschikbaar? Ik heb geen zin om tig accounts aan te maken omdat de NL store niet gevuld wordt met deze content..
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Staat nu niet in de EU store.Sp33dFr34k schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:00:
Gaaf! Is die ook in een Europese Store beschikbaar? Ik heb geen zin om tig accounts aan te maken omdat de NL store niet gevuld wordt met deze content..
Opzich kan het wel uit om een Amerikaanse account aan te maken. Vooral voor VR staan veel meer games op.
Wel serieus geboortedatum invullen, anders kun je later ellende krijgen met wachtwoord wijzigen.
Beste VR experts ik heb een vraag aan jullie allen. Ik wil voor mijn Playstation 4 ook een VR kit kopen. Ik heb nog de normale PS4 en ben ook niet van plan op kort termijn een PRO te kopen.
De spellen die ik wil spelen zijn voornamelijk Gran Turismo in mijn racestoel en zo nu en dan Resident Evil.
Waarvoor zou ik volgens jullie het beste voor kunnen gaan? En welke accessoires raden jullie aan buiten het standaard pakket (en de camera natuurlijk) om iig lekker te kunnen racen?
De spellen die ik wil spelen zijn voornamelijk Gran Turismo in mijn racestoel en zo nu en dan Resident Evil.
Waarvoor zou ik volgens jullie het beste voor kunnen gaan? En welke accessoires raden jullie aan buiten het standaard pakket (en de camera natuurlijk) om iig lekker te kunnen racen?
ICT G33K
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Eye Camera
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Je kan kiezen tussen de PS VR v1 en de v2. De v2 is in feite hetzelfde op wat design veranderingen na, en deze geeft via het passthrough kastje HDR door aan je HDR TV. De v1 kan dat niet, maar dat is simpel op te lossen met een switchje: https://sewelldirect.com/ibis-4k-hdmi-switch-box-2x1-whiteT1eA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Beste VR experts ik heb een vraag aan jullie allen. Ik wil voor mijn Playstation 4 ook een VR kit kopen. Ik heb nog de normale PS4 en ben ook niet van plan op kort termijn een PRO te kopen.
Waarvoor zou ik volgens jullie het beste voor kunnen gaan? En welke accessoires raden jullie aan buiten het standaard pakket (en de camera natuurlijk) of iig lekker te kunnen racen?
Verder heb je niks nodig. Moves en de Aim controller zijn optioneel en kun je voor bepaalde games gebruiken.
De GT bundel lijkt me voor jou een goede keuze. Resident Evil heeft geen bundel, maar is wel een geweldige ervaring in VR. Sterker nog, voor mij één van de gaafste game-ervaringen ooit in mijn gameleven.T1eA schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:40:
Waarvoor zou ik volgens jullie het beste voor kunnen gaan? En welke accessoires raden jullie aan buiten het standaard pakket (en de camera natuurlijk) of iig lekker te kunnen racen?
Er zijn twee gratis demo discs te krijgen, waarmee je heel veel games kunt uitproberen. Daar zou ik naast bovenstaande games mee beginnen. De Moves wil je waarschijnlijk wel in huis halen voor games als Rush of Blood, Superhot VR, Batman VR, Job Simulator, etc. Maar daar kan je ook even mee wachten.
Farpoint met aim controller is onwijs gaaf, maar ook die kan je eventueel later aanschaffen.
Gisteren nog beetje verder Rush of Blood gespeeld, fuck ze maat soms echt wel verschieten. En ook die Farpoint afgehaald maar nog niet kunnen uitpakken. Teveel games argh
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
fuck ze maat soms echt wel verschieten?lapino schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:14:
Gisteren nog beetje verder Rush of Blood gespeeld, fuck ze maat soms echt wel verschieten. En ook die Farpoint afgehaald maar nog niet kunnen uitpakken. Teveel games argh
Beetje te letterlijk "vlaams" in geschreven tekst omgezet
.GoO schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:11:
[...]
De GT bundel lijkt me voor jou een goede keuze. Resident Evil heeft geen bundel, maar is wel een geweldige .....
Heel erg bedankt! Ik ga het net is afstruinen naar een mooi setje. Keep u posted!bram1984 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:01:
[...]
Je kan kiezen tussen de PS VR v1 en de v2. De v2 is in feite hetzelfde op wat design veranderingen na, en deze geeft.....
ICT G33K
Vergeet Dirt Rally VR niet. Geweldige rally simT1eA schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:01:
[...]
[...]
Heel erg bedankt! Ik ga het net is afstruinen naar een mooi setje. Keep u posted!
Dat kan ik beamen. Zie mijn (zeer) korte vergelijk een aantal postings terug op dit forum.Geteisem schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
[...]
Vergeet Dirt Rally VR niet. Geweldige rally sim
Make music, not war
Hallo iedereen,
Weet niet of dit al voorbij is gekomen of ik hiervoor een nieuw topic moet starten maar ik heb t volgende probleem (en waarschijnlijk nog velen onder jullie)
PS4 Pro
4k HDR TV
PSVR
Jaja, idd de PSVR geeft geen HDR door dus moet je gaan kijken naar een hdmi switch waar je 1 Input hebt (output van PS4 Pro naar Input HDMI Switch) en 2 outputs (1 naar TV of AVR 4K en 1 output naar PSVR console waarvan er daaruit dan nog een HDMI kabel naar je TV/AVR gaat).
Nu heb ik al 2 zulke toestellen gekocht via Amazon. Eerste terug gestuurd daar ie geen 4K @ 60 Hz aankon. De 2de werkt tamelijk goed, HDR , RGB enz maar toch niet perfect.
Iemand anders die mij zulk toestel kan aanraden die perfect werkt met HDR en ook met PSVR? Hoeft geen x-aantal switch te zijn. 1 input en 2 outputs zijn al voldoende.
bedankt!
Weet niet of dit al voorbij is gekomen of ik hiervoor een nieuw topic moet starten maar ik heb t volgende probleem (en waarschijnlijk nog velen onder jullie)
PS4 Pro
4k HDR TV
PSVR
Jaja, idd de PSVR geeft geen HDR door dus moet je gaan kijken naar een hdmi switch waar je 1 Input hebt (output van PS4 Pro naar Input HDMI Switch) en 2 outputs (1 naar TV of AVR 4K en 1 output naar PSVR console waarvan er daaruit dan nog een HDMI kabel naar je TV/AVR gaat).
Nu heb ik al 2 zulke toestellen gekocht via Amazon. Eerste terug gestuurd daar ie geen 4K @ 60 Hz aankon. De 2de werkt tamelijk goed, HDR , RGB enz maar toch niet perfect.
Iemand anders die mij zulk toestel kan aanraden die perfect werkt met HDR en ook met PSVR? Hoeft geen x-aantal switch te zijn. 1 input en 2 outputs zijn al voldoende.
bedankt!
SPiET
er is een specifieke die wel werkt, ik weet hem zo niet, maar is wel vaker genoemd in het topicspietie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:33:
Hallo iedereen,
PS4 Pro
4k HDR TV
PSVR
bedankt!
Ik zie dat de wipeout, driveclub vr en dirt rally vr bundle allemaal 15 euro zijn deze sale.
Acht berichtjes teruglezen was sneller geweest dan de post aanmaken...
bram1984 in "[PS4]Het grote Playstation VR topic"
Ja die van Sewell Ibis ken ik maar Amazon DE en UK levert die niet eens. Als ik die al moet laten overkomen via US .... kost me nogal wat.ralph075 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:25:
[...]
Acht berichtjes teruglezen was sneller geweest dan de post aanmaken...
bram1984 in "[PS4]Het grote Playstation VR topic"
Enig anders alternatief?
Edit, kost me 25 euro aan shipping ,terwijl het toestel maar 16.80 euro kost
[ Voor 8% gewijzigd door spietie op 19-01-2018 12:08 ]
SPiET
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Alle switches die onderstaande kunnen, gaan werken. Even zoeken dus. Ik ken alleen de Sewell. Als ik een PS VR en een 4K HDR TV kan kopen, dan ga ik persoonlijk over 4 tientjes extra ook niet moeilijk doen.spietie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:06:
[...]
Ja die van Sewell Ibis ken ik maar Amazon DE en UK levert die niet eens. Als ik die al moet laten overkomen via US .... kost me nogal wat.
Enig anders alternatief?
Edit, kost me 25 euro aan shipping ,terwijl het toestel maar 16.80 euro kostdoh
4K 60 Hz at 4:2:0, HDCP pass-through (HDCP 2.2 support), 2x1 or 1x2 HDMI Bi-Directional
Toch niet hoor. Vele claimen dit maar werken allesbehalve. Zie maar es de commentaren op bijv Amazon.bram1984 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:04:
[...]
Alle switches die onderstaande kunnen, gaan werken. Even zoeken dus. Ik ken alleen de Sewell. Als ik een PS VR en een 4K HDR TV kan kopen, dan ga ik persoonlijk over 4 tientjes extra ook niet moeilijk doen.
4K 60 Hz at 4:2:0, HDCP pass-through (HDCP 2.2 support), 2x1 or 1x2 HDMI Bi-Directional
Veel HDMI switches claimen 4K 60hz maar als je ze dan aansluit, zelfs met premium hdmi kabels, kan het soms nog altijd zijn dat je dropouts krijgt in geluid en/of beeld.
Probleem is wel, stel dat je het toch koopt via US Sewell, ongeveer kleine 40-50 euro, en het werkt dan niet ... tja dan moet je het ook niet meer retourneren want kosten zijn opnieuw hoger.
[ Voor 12% gewijzigd door spietie op 19-01-2018 13:12 ]
SPiET
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik heb het vooral over dit gedeelte: "HDMI Bi-Directional"spietie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:11:
[...]
Toch niet hoor. Vele claimen dit maar werken allesbehalve. Zie maar es de commentaren op bijv Amazon.
Veel HDMI switches claimen 4K 60hz maar als je ze dan aansluit, zelfs met premium hdmi kabels, kan het soms nog altijd zijn dat je dropouts krijgt in geluid en/of beeld.
Probleem is wel, stel dat je het toch koopt via US Sewell, ongeveer kleine 40-50 euro, en het werkt dan niet ... tja dan moet je het ook niet meer retourneren want kosten zijn opnieuw hoger.
Rest weet ik niet.
Seeking Dawn voor PSVR bevestigd! Dat is heel mooi nieuws, lijkt me een zeer toffe game. Hopelijk met aim support.
Toch ook eindelijk maar een Japanse en US account aangemaakt voor de VR demos vooral. Belachelijk dat wij zoveel content niet als demo of helemaal niet krijgen.
Tip voor makkelijke 100%, alleen de japanse anywhereVR heeft trophy support.Geteisem schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:15:
Toch ook eindelijk maar een Japanse en US account aangemaakt voor de VR demos vooral. Belachelijk dat wij zoveel content niet als demo of helemaal niet krijgen.
Staan ook weer een aantal VR games in de aanbieding
Sportsbar VR 6,19 met plus
dirt rally bundle 19,99, Vr uitbreiding 6,99
Driveclub VR 14,99
End Space 7,99
pixeljunk VR dead hungry 9,99
i expect you to die 11,99
Virry VR 4,99
space rift 6,99
trackmania turbo 12,99
Ik heb geen idee wat de kwaliteit van de wat onbekende titels is, dus check goed de reviews.
[ Voor 35% gewijzigd door MaxHardcore op 21-01-2018 18:09 ]
Goede game hoor Dirt Rally VR. Maar is wel prijzig geworden zegMaxHardcore schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:46:
[...]
Tip voor makkelijke 100%, alleen de japanse anywhereVR heeft trophy support.
dirt rally bundle 199,99, Vr uitbreiding 6,99
Ik heb geen idee wat de kwaliteit van de wat onbekende titels is, dus check goed de reviews.
Je vergat WipeOut Omega voor € 14,74 die een gratis VR update heeft.MaxHardcore schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:46:
[...]
Tip voor makkelijke 100%, alleen de japanse anywhereVR heeft trophy support.
Sportsbar VR 6,19 met plus
dirt rally bundle 19,99, Vr uitbreiding 6,99
Driveclub VR 14,99
End Space 7,99
pixeljunk VR dead hungry 9,99
i expect you to die 11,99
Virry VR 4,99
space rift 6,99
trackmania turbo 12,99
Ik heb in ieder geval Wipeout en Sports Bar VR gekocht.
Make music, not war
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Is dat wat, WipeOut Omega in VR? Ik ben helemaal geen racefan, maar in VR is het wel tof.
Is het ook nog een beetje content, of 1 baan?
@bram1984 update is nog niet uit meen ik.
Ook wel benieuwd naar WipEout VR. Maar goed backlog problems...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nou voor € 14,- laat ik de game niet liggen. Net aangeschaft.
Het is trouwens de full game die speelbaar in VR is: https://blog.us.playstati...n-ps-vr-with-free-update/
En je krijgt 3 extra schepen in VR.
Edit: Ik ga dit trouwens binnenkort even met mijn bril doen. Ik heb nog wel ergens een paar liggen.
Het is trouwens de full game die speelbaar in VR is: https://blog.us.playstati...n-ps-vr-with-free-update/
En je krijgt 3 extra schepen in VR.
Edit: Ik ga dit trouwens binnenkort even met mijn bril doen. Ik heb nog wel ergens een paar liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 22-01-2018 13:13 ]
Hmm ik heb moeite met ruimte cockpit games merk ik. Eve demo, call of duty demo, en nu ook de xwing demo. Bij allen geen heel comfortabel gevoel. Echte motion sickness tot nu toe alleen gehad na dirt rally.
Vreemd want bijvoorbeeld een scavengers oddysee speel ik zonder problemen, blijkbaar een bepaald type spel waar ik minder tegen kan.
Ben benieuwd hoe wipeout gaat bevallen, ik vrees ervoor.
Iemand een beetje ervaring met sportsbar vr 2.0?
De games lijken mij wel leuk, alleen ik ben niet zo happig op sociale interactie met vreemden (waardoor ik rec room ook niet heel veel speel).
Vreemd want bijvoorbeeld een scavengers oddysee speel ik zonder problemen, blijkbaar een bepaald type spel waar ik minder tegen kan.
De games lijken mij wel leuk, alleen ik ben niet zo happig op sociale interactie met vreemden (waardoor ik rec room ook niet heel veel speel).
Door omstandigheden kan ik deze week wipeout niet testen. (Skiën....) maar zodra het kan, zal ik mijn ervaring hier delen.bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:59:
Is dat wat, WipeOut Omega in VR? Ik ben helemaal geen racefan, maar in VR is het wel tof.
Make music, not war
ik denk dat je dan ook veel moeite gaat krijgen met wipeout VR, zeker als je deze video ziet, dat is echt wel alleen te spelen door ervaren VR mensen in het begin zonder motion sickness te ervaren.pasajo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:25:
Hmm ik heb moeite met ruimte cockpit games merk ik. Eve demo, call of duty demo, en nu ook de xwing demo. Bij allen geen heel comfortabel gevoel. Echte motion sickness tot nu toe alleen gehad na dirt rally.
YouTube: WipeOut VR Gameplay PSX (Sony) PSVR
Ik zal het testen zodra wipeout vr beschikbaar is, maar voor zover ik weet is er nog geen exacte release datum bekend (alleen early 2018)
wat betreft sports bar VR2
Je kunt ook alleen in die bar rondlopen of alleen met friends, dan komt er nooit iemand in jouw cafe. Het leukste spel erin is pool, maar om eerlijk te zijn vind ik hustle vr kwa pool vele malen beter spelen. Er is wel meer sfeer in sports bar dan in hustle.
Verwijderd
iemand een idee wanneer de cuh-zvr2 bundel naar nederland komt?
Het liefst de cuh-zvr2 bril, v2 camera en nieuwe move controllers.
ik zie in het buitenland skyrim bundels aangeboden worden, maar in nederland niet?
ik zie in het buitenland skyrim bundels aangeboden worden, maar in nederland niet?
Ik ben benieuwd naar de sport bar vr game. Deze hele week geen ps..... volgende week kan ik checken of jij gelijk hebt.robinez schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:56:
[...]
ik denk dat je dan ook veel moeite gaat krijgen met wipeout VR, zeker als je deze video ziet, dat is echt wel alleen te spelen door ervaren VR mensen in het begin zonder motion sickness te ervaren.
YouTube: WipeOut VR Gameplay PSX (Sony) PSVR
Ik zal het testen zodra wipeout vr beschikbaar is, maar voor zover ik weet is er nog geen exacte release datum bekend (alleen early 2018)
wat betreft sports bar VR2
Je kunt ook alleen in die bar rondlopen of alleen met friends, dan komt er nooit iemand in jouw cafe. Het leukste spel erin is pool, maar om eerlijk te zijn vind ik hustle vr kwa pool vele malen beter spelen. Er is wel meer sfeer in sports bar dan in hustle.
Make music, not war
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Bedankt, maar kijk ff 2 reacties boven je.musiman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Door omstandigheden kan ik deze week wipeout niet testen. (Skiën....) maar zodra het kan, zal ik mijn ervaring hier delen.
Ja, ik zag het. Moet nog ff wachten tot de vr update uit is, maar wat zal dat gaaf zijn. De eerste wipeout voor de ps3 vond ik al super en omdat ik totaal geen last heb van misselijkheid o.i.d. bij het gebruik van de psvr, lijkt het me heel tof om keihard over die futuristische banen te racen.bram1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Bedankt, maar kijk ff 2 reacties boven je.
Make music, not war
Verwijderd
Je kunt ze ook gewoon los kopen natuurlijk. Ik heb zowel de vr2, V2 camera maar 'helaas' de oude controllers.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:24:
iemand een idee wanneer de cuh-zvr2 bundel naar nederland komt?
Als ik deze video mag geloven is Sony bezig met move controllers met analoge joystick:
YouTube: New PSVR Move Controllers?! | StarDrone VR | The Perfect Sniper Rele...
Ik weet niet of dit al bekend was. Maar goed nieuws dat Sony blijft doorontwikkelen.
Verwijderd
los kopen kan altijd, maar als het 100 of meer euro scheelt is dat een beetje zonde, niet?Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:13:
[...]
Je kunt ze ook gewoon los kopen natuurlijk. Ik heb zowel de vr2, V2 camera maar 'helaas' de oude controllers.
Als ik deze video mag geloven is Sony bezig met move controllers met analoge joystick:
YouTube: New PSVR Move Controllers?! | StarDrone VR | The Perfect Sniper Rele...
Ik weet niet of dit al bekend was. Maar goed nieuws dat Sony blijft doorontwikkelen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Gisteren even snel een rondje WipeOut gemaakt. Op een TV echt de meest saaie shit ever, dus laat die VR update maar komen.
Gisteren eindelijk Job Simulator VR helemaal gespeeld in een keer. Leuke ervaring met goede graphics en de nodige humor. Wat aan de korte kant maar netjes uitgewerkt.
Is hier animo om voor de battlezone trophies te gaan? Er zijn een paar trophies gerelateerd aan een team van 4 die het spel compleet samen uitspeelt. Ik neem aan dat het in meerdere etappes mag, maar wel steeds dezelfde samenstelling.
Ik geef weinig tot niets om trophies maar als er 2 anderen te vinden zijn hier heb ik wellicht wel interesse.MaxHardcore schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:34:
Is hier animo om voor de battlezone trophies te gaan? Er zijn een paar trophies gerelateerd aan een team van 4 die het spel compleet samen uitspeelt. Ik neem aan dat het in meerdere etappes mag, maar wel steeds dezelfde samenstelling.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Iemand deze nog halen?
Nope, niet mijn genre, daarentegen vermaak ik me dan wel weer met WipeOut, ook op een plat scherm al
Zodra mijn backlog op de PS4 een beetje opgeschoond is komt deze er wel.
Iemand interesse in de bekende IBIS Sewell Bi-Directional Switch?
Ik heb inmiddels mijn PS VR headset verkocht vanwege de motion sickness...
De IBIS Sewell was nog onderweg vanuit de States. Inmiddels dus binnen en niet meer nodig.
Mocht je interesse hebben stuur me een DM.
Ik heb inmiddels mijn PS VR headset verkocht vanwege de motion sickness...

De IBIS Sewell was nog onderweg vanuit de States. Inmiddels dus binnen en niet meer nodig.
Mocht je interesse hebben stuur me een DM.
Ik heb iemand gevonden in mijn buurt die voor mij een belt clip kon maken voor de PSVR. Dit zorgt ervoor dat de kabels niet doorhangen en dat de psvr bril comfortabeler op je hoofd blijven zonder dat de kabels 'trekken'
Ik snap niet dat Sony geen officiële had gemaakt en had bijgevoegd.
Nu deze man kan dit voor iedereen printen met zijn 3d printer en opsturen. Hij vraagt hiervoor een kleine 5 euro en dan nog de verzendkosten. Hij woont in Kontich, provincie Antwerpen.
Ik heb met deze man samen gewerkt, ik heb hem de 3d files bezorgd die ik op internet had gevonden. Deze waren aanvankelijk niet goed, te smal steeds maar na 3 x wijzigingen door te voeren hebben we nu een goed passend exemplaar.
Zie de foto's

Dus wie interesse heeft stuur maar een pm naar mij, ik bezorg zijn e-mail. Nogmaals 5 euro excl verzendkosten en je kan kiezen uit deze kleuren momenteel
- donkergroen
- lichtgroen
- rood
- grijsblauw
Nu deze man kan dit voor iedereen printen met zijn 3d printer en opsturen. Hij vraagt hiervoor een kleine 5 euro en dan nog de verzendkosten. Hij woont in Kontich, provincie Antwerpen.
Ik heb met deze man samen gewerkt, ik heb hem de 3d files bezorgd die ik op internet had gevonden. Deze waren aanvankelijk niet goed, te smal steeds maar na 3 x wijzigingen door te voeren hebben we nu een goed passend exemplaar.
Zie de foto's

Dus wie interesse heeft stuur maar een pm naar mij, ik bezorg zijn e-mail. Nogmaals 5 euro excl verzendkosten en je kan kiezen uit deze kleuren momenteel
- donkergroen
- lichtgroen
- rood
- grijsblauw
Ik wacht altijd op aanbiedingen. Die komen zo snel dat het bijna zonde is om full price te betalen.
Als deze minimaal 50% korting heeft komt ie er.
Cool inititiatief. Is het geen idee om de 3d files te delen?Cowboy_Henk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:27:
Ik heb iemand gevonden in mijn buurt die voor mij een belt clip kon maken voor de PSVR. Dit zorgt ervoor dat de kabels niet doorhangen en dat de psvr bril comfortabeler op je hoofd blijven zonder dat de kabels 'trekken'
Zie de foto's
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
- donkergroen
- lichtgroen
- rood
- grijsblauw
Tja van mij mag het. Ik zal het hem vragen, hij heeft de aanpassingen gedaan. Maar ik had zelf geen 3d printer en 3d print services op internet (bvb conrad) kosten al minstens het 4 voudige. Dus ik had in een oproep gezocht naar ieman met een 3d printer en hem zo gevonden.MaxHardcore schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:35:
[...]
Cool inititiatief. Is het geen idee om de 3d files te delen?
Dus heb je zelf geen 3d printer of ken je niemand die eentje bezit kan je zijn service gebruiken voor een kleine prijs.
EDIT: ik heb het zonet gevraagd en hij heeft zijn versie op thingiverse gezet.
Ik zal dus de twee links vermelden:
Zijn versie (driesderoeck) https://www.thingiverse.com/thing:2764879
Originele versie (Bjorntm) https://www.thingiverse.com/thing:1848610
Dus wat is het verschil? driesderoeck zijn versie is is aangepast omdat de originele te klein was voor het psvr blokje. Hij heeft dit dus getest met mijn psvr kabel en na 3 trials paste het perfect.
Jullie zien maar of jullie die files pakken voor zelf te printen of laten printen bij iemand of bij een online service (duuuur) of bij hem (gegarandeerd en niet duur)
[ Voor 35% gewijzigd door Cowboy_Henk op 24-01-2018 18:10 ]
Tof! En klopt, €5 voor een dergelijke print is zeker niet duur. Weet je wat de verzendkosten zijn naar NL? Ding zal net niet door de brievenbus passen gok ik?Cowboy_Henk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:16:
[...]
Tja van mij mag het. Ik zal het hem vragen, hij heeft de aanpassingen gedaan. Maar ik had zelf geen 3d printer en 3d print services op internet (bvb conrad) kosten al minstens het 4 voudige. Dus ik had in een oproep gezocht naar ieman met een 3d printer en hem zo gevonden.
Dus heb je zelf geen 3d printer of ken je niemand die eentje bezit kan je zijn service gebruiken voor een kleine prijs.
EDIT: ik heb het zonet gevraagd en hij heeft zijn versie op thingiverse gezet.
Ik zal dus de twee links vermelden:
Zijn versie (driesderoeck) https://www.thingiverse.com/thing:2764879
Originele versie (Bjorntm) https://www.thingiverse.com/thing:1848610
Dus wat is het verschil? driesderoeck zijn versie is is aangepast omdat de originele te klein was voor het psvr blokje. Hij heeft dit dus getest met mijn psvr kabel en na 3 trials paste het perfect.
Jullie zien maar of jullie die fles pakken voor zelf te printen of laten printen bij iemand of bij een online service (duuuur) of bij hem (gegarandeerd en niet duur)
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik heb hem, tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk. Geen actie, nog niet erg spannend en de besturing kan beter.
maar wel n goed verhaal en nog n betere sfeer. Elk deel in de reeks is anders. Dit is meer n psychologische thriller. Ik ben best onder de indruk. Had m voor half geld in de preorder
Ik heb gisteren m'n PSVR eens aangesloten op m'n "oude" gaming laptop d.m.v. Trinus en SteamVR.
Wat een positieve verrassing is dat zeg!
Ik heb het getest met DCS World (gratis)
Helaas zijn de specs van mijn laptop (MSI GX660) net te ver outdated voor VR, dus schokte het beeld nogal als ik snel om me heen keek. DCS World is nou ook niet bepaald de lichtste game/sim om het mee te testen. Maar ondanks dat, en met alle gxf settings op low ziet het beeld er minstens zo scherp (lijkt zelfs scherper) uit dan op de PS4 VR games die ik tot nu toe gespeeld heb. Met een iets betere pc zal het een geweldige ervaring zijn. Ik vond het nu al fantastisch
Enige minpunt is dat je gelimiteerd bent tot 3DOF ipv 6DOF, maar het is een prima manier om eens goedkoop te proeven aan PCVR. Echt een aanrader dus!
(voor games als Project Cars 2 VR is is het verschil tussen 3DOF en 6DOF ook wat minder relevant)
Wat een positieve verrassing is dat zeg!
Ik heb het getest met DCS World (gratis)
Helaas zijn de specs van mijn laptop (MSI GX660) net te ver outdated voor VR, dus schokte het beeld nogal als ik snel om me heen keek. DCS World is nou ook niet bepaald de lichtste game/sim om het mee te testen. Maar ondanks dat, en met alle gxf settings op low ziet het beeld er minstens zo scherp (lijkt zelfs scherper) uit dan op de PS4 VR games die ik tot nu toe gespeeld heb. Met een iets betere pc zal het een geweldige ervaring zijn. Ik vond het nu al fantastisch
Enige minpunt is dat je gelimiteerd bent tot 3DOF ipv 6DOF, maar het is een prima manier om eens goedkoop te proeven aan PCVR. Echt een aanrader dus!
(voor games als Project Cars 2 VR is is het verschil tussen 3DOF en 6DOF ook wat minder relevant)
[ Voor 0% gewijzigd door Bloedvat op 25-01-2018 10:15 . Reden: Dankzij een oplettende bram1984, een afgrijselijke typo gecorrigeerd ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@Bloedvat 
Crematie, ook wel verassing of lijkverbranding genaamd, is een veelvoorkomende vorm van lijkbezorging, naast een begrafenis.
Verwijderd
Nou, dan maar zelf op onderzoek uit.. had gedacht dat hier wel wat mensen zaten die info hadden over de komst van de nieuwe bundels.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:53:
[...]
los kopen kan altijd, maar als het 100 of meer euro scheelt is dat een beetje zonde, niet?
Een vogeltje heeft mij verteld dat begin februari de Skyrim bundle in de schappen ligt..
Bril; V2
Camera; V2
2 move controllers van het nieuwe type.
En Skyrim VR.
( het vetgedrukte is wat er in dat pakket zit )
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 12:07 ]
Verwacht vooral niet teveel dat begin februari nieuw type move controllers in de winkel liggen...Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:01:
[...]
Een vogeltje heeft mij verteld dat begin februari .... in de schappen ligt..
2 move controllers van het nieuwe type.
Het nieuwe type Move controllers heeft alleen een andere USB-aansluiting.ralph075 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Verwacht vooral niet teveel dat begin februari nieuw type move controllers in de winkel liggen...
Verwijderd
niet los nee, dat heb ik ook niet gezegd.. de skyrim bundel ( met daarin de nieuwe type controllers ) heb ik het over. Wel goed blijven lezen, anders raakt iedereen dadelijk in de war. ( of ik moet duidelijker typen, dat kan ook )ralph075 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Verwacht vooral niet teveel dat begin februari nieuw type move controllers in de winkel liggen...
Wat betreft de wijzigingen, andere oplaadpoort ( uniform ) grotere capaciteit accu ( handig ) en nu komt ie ( dit weet bijna niemand ) andere led, iets feller.. betere tracking...GoO schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Het nieuwe type Move controllers heeft alleen een andere USB-aansluiting.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 12:04 ]
Ah, ok..... dat noem ik geen nieuw type, dat is een kleine upgrade....GoO schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Het nieuwe type Move controllers heeft alleen een andere USB-aansluiting.
Wat ik al zei: geen nieuw type dus. Gewoon de Move controllers met een kleine upgrade...Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:01:
[...]
niet los nee, dat heb ik ook niet gezegd.. de skyrim bundel ( met daarin de nieuwe type controllers ) heb ik het over.
[...]
Wat betreft de wijzigingen, andere oplaadpoort ( uniform ) grotere capaciteit accu ( handig ) en nu komt ie ( dit weet bijna niemand ) andere led, iets feller.. betere tracking..
Dit is wat ik verwacht van het nieuwe type move controller:

(zoals eerder deze week voorbij is gekomen in dit topic)
Verwijderd
nieuwe typenummer/versie.. beter wijsneus? 
cech-zcm 2 j also known as V2
wat jij verwacht van een nieuw type, en wat een nieuw type letterlijk inhoudt zit verschil in
IK ( let op, ik )zou zeggen; wat jij laat zien is een nieuwe generatie controller, niet een nieuw typenummer/versie...
( ik was even vergeten dat iedereen hier zo autistisch als wat is, wat een goed ding is, daar gedij ik fijn )
cech-zcm 2 j also known as V2
wat jij verwacht van een nieuw type, en wat een nieuw type letterlijk inhoudt zit verschil in
IK ( let op, ik )zou zeggen; wat jij laat zien is een nieuwe generatie controller, niet een nieuw typenummer/versie...
( ik was even vergeten dat iedereen hier zo autistisch als wat is, wat een goed ding is, daar gedij ik fijn )
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 12:13 ]
Ik verwacht pas nieuwe vr controllers en betere tracking bij de ps5 en daarbij ook een nieuw model van psvr. Draadloos ook, betere resolutie,...
Verwijderd
Ik verwacht die nieuwe generatie ( van het plaatje ) ook pas bij de introductie van de ps5.
Wel fijn dat voor zover mogelijk de tracking van de nieuwe versie beter is geworden ( door die sterkere led )
Wel fijn dat voor zover mogelijk de tracking van de nieuwe versie beter is geworden ( door die sterkere led )
Nou, mooi. Dan heb ik in ieder geval geen reden om te upgraden.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:01:
Wat betreft de wijzigingen, andere oplaadpoort ( uniform ) grotere capaciteit accu ( handig ) en nu komt ie ( dit weet bijna niemand ) andere led, iets feller.. betere tracking..
- Betere tracking. Nu al geen last van tracking, werkt prima. Enige moment dat er trackingproblemen zijn is als mijn move controllers buiten play area gaan, maar daar helpen betere leds ook niet bij.
- Grotere capaciteit accu. Was dit echt nodig? Ik kan nu al uren, of zelfs dagen achter elkaar spelen zonder die dingen op te laden.
- Andere oplaadpoort. Kan me niet zoveel schelen om bovenstaande reden
Het is mooi meegenomen dat de upgrades er zijn, maar niet wereldschokkend imho. In ieder geval 0 reden voor een upgrade als je de Move controllers al had.
Het lijkt me eerlijk gezegd super cool maar in reviews lees ik dat je er met twee uur wel doorheen bent. Toegegeven, er wordt sterk aangeraden meerdere playthroughs te doen maar voor 40 euro vind ik het toch een beetje mager.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Als je al controllers hebt zeker niet upgraden nee, maar voor mensen zoals ik die alles nog moeten aanschaffen. Beter een paar dagen wachten tot die Skyrim bundel er is.. én voordeliger, én de laatste revisieDenman schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:43:
[...]
Nou, mooi. Dan heb ik in ieder geval geen reden om te upgraden.
Het is mooi meegenomen dat de upgrades er zijn, maar niet wereldschokkend imho. In ieder geval 0 reden voor een upgrade als je de Move controllers al had.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik wil sowieso eerst Until Dawn uitspelen, voordat ik aan deze begin.rajackar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Het lijkt me eerlijk gezegd super cool maar in reviews lees ik dat je er met twee uur wel doorheen bent. Toegegeven, er wordt sterk aangeraden meerdere playthroughs te doen maar voor 40 euro vind ik het toch een beetje mager.
Oh en ik heb nu die switch toch echt nodig, ben ik bang.
Zou ik zeker doen. Until Dawn is echt cool.bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Ik wil sowieso eerst Until Dawn uitspelen, voordat ik aan deze begin.
Oh en ik heb nu die switch toch echt nodig, ben ik bang.
Welke Switch bedoel je precies? Ik neem aan dat we het nu niet meer over de Big N console hebben?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die switch waarmee je 4K en HDR krijgt zonder je v1 PS VR om te pluggen.rajackar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:35:
[...]
Zou ik zeker doen. Until Dawn is echt cool.
Welke Switch bedoel je precies? Ik neem aan dat we het nu niet meer over de Big N console hebben?
Moet me alleen nog even goed verdiepen in dat alles. Ook qua HDMI kabels enzo. Maar dat komt goed.
Ja, daar zit ik ook een beetje tegenaan te hikken. Echt heel simpel is het ook weer niet. Ik zou toch wel erg graag die nieuwe PSVR box willen hebben......bram1984 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:36:
[...]
Die switch waarmee je 4K en HDR krijgt zonder je v1 PS VR om te pluggen.
Moet me alleen nog even goed verdiepen in dat alles. Ook qua HDMI kabels enzo. Maar dat komt goed.
Dat is toch alleen voor als je een HDR TV hebt? Ik heb wel een 4K TV, maar geen HDR.
Klopt alleen HDR, dus als je geen HDR hebt, zit je goed. Maar qua toekomstproof zou ik toch wel voor de v2 gaan.Sp33dFr34k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:57:
Dat is toch alleen voor als je een HDR TV hebt? Ik heb wel een 4K TV, maar geen HDR.
Do'h dubbelpost
[ Voor 92% gewijzigd door MaxHardcore op 25-01-2018 16:28 ]
Ja precies, dan is het goed. Heb de PSVR net, dus die blijft voorlopig wel 
Ga nog wel zo'n holster houder bestellen denk ik gezien het gewicht aan de headset toch wel aanzienlijk is, wellicht dat het dan beter blijft zitten.
Ga nog wel zo'n holster houder bestellen denk ik gezien het gewicht aan de headset toch wel aanzienlijk is, wellicht dat het dan beter blijft zitten.
Beetje overdreven switch ertussen en je bent even 'future proof'. Al zou ik als ik de bril niet bij release had gehaald waarschijnlijk ook voor de V2 gaan. Maar de verschillen zijn nihil.MaxHardcore schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:27:
[...]
Klopt alleen HDR, dus als je geen HDR hebt, zit je goed. Maar qua toekomstproof zou ik toch wel voor de v2 gaan.
Ik doe altijd de stekkers in mijn broekzak, dit is wat dat betreft wel een uitkomst.Sp33dFr34k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:34:
Ja precies, dan is het goed. Heb de PSVR net, dus die blijft voorlopig wel
Voor mijn gevoel is zo'n switch veel gedoe, misschien zit ik er naast.Geteisem schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:39:
[...]
Beetje overdreven switch ertussen en je bent even 'future proof'. Al zou ik als ik de bril niet bij release had gehaald waarschijnlijk ook voor de V2 gaan. Maar de verschillen zijn nihil.
Deed ik ook maar dan is alles nogal dik in een jeansbroek zak en de kabels moeten nogal fel buigen en dat is nadelig voor de levensduur van de kabels.MaxHardcore schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:42:
[...]
Ik doe altijd de stekkers in mijn broekzak, dit is wat dat betreft wel een uitkomst.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@MaxHardcore Geen gedoe hoor. Na aangesloten, hoef je alleen het knopje op de switch in te drukken om tussen PS4 en VR te wisselen. Kleine moeite voor mij persoonlijk, aangezien mijn VR bril en controllers op dezelfde plek liggen.
Ik heb er nog eentje extra over. Nieuw in seal. Staat in V&A.
Vandaag maar eens met dit spel beginnen..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
En hoe gaat dat in zijn werk als je een een pro en een nieuwer model Samsung tv hebt ( lees; gevoelig voor switches, goedkope kabels, etc.. wat als gevolg af en toe een screen cut out geeft )bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:37:
@MaxHardcore Geen gedoe hoor. Na aangesloten, hoef je alleen het knopje op de switch in te drukken om tussen PS4 en VR te wisselen. Kleine moeite voor mij persoonlijk, aangezien mijn VR bril en controllers op dezelfde plek liggen.
Samsung heeft een vrij groot aandeel onder "ons" volgens mij.
Hier niet in ieder geval al > 15 jaar trouw aan Sony wat betreft TV's.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Geen idee? Er zal natuurlijk altijd een minimale kans zijn dat iets niet goed werkt, lijkt me. Deze switch geeft in principe gewoon 1 op 1 het 4K HDR signaal van je PS4 door aan je TV.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:56:
[...]
En hoe gaat dat in zijn werk als je een een pro en een nieuwer model Samsung tv hebt ( lees; gevoelig voor switches, goedkope kabels, etc.. wat als gevolg af en toe een screen cut out geeft )
Samsung heeft een vrij groot aandeel onder "ons" volgens mij.
Verwijderd
Alle extra koppelstukken geven kans op ruis/storing. Hoe het in de praktijk gaat is afwachten.bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Geen idee? Er zal natuurlijk altijd een minimale kans zijn dat iets niet goed werkt, lijkt me. Deze switch geeft in principe gewoon 1 op 1 het 4K HDR signaal van je PS4 door aan je TV.
Het nut van je post ontgaat me dan ook.Geteisem schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:00:
Hier niet in ieder geval al > 15 jaar trouw aan Sony wat betreft TV's.
Dan zal je vast wel meer ontgaan. Maar wie heeft bedacht dat elke post nuttig zou moeten zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:29:
[...]
Alle extra koppelstukken geven kans op ruis/storing. Hoe het in de praktijk gaat is afwachten.
[...]
Het nut van je post ontgaat me dan ook.
Heb je een linkje naar de switch die jij gebruikt?bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:37:
Ik wil het eigenlijk ook wel gewoon een keer "netjes" aansluiten zonder kabels wisselen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik moet 'm nog bestellen, maar gewoon de switch die iedere 2 pagina's langskomt.rajackar schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:51:
[...]
Heb je een linkje naar de switch die jij gebruikt?
Ik wil het eigenlijk ook wel gewoon een keer "netjes" aansluiten zonder kabels wisselen.
https://sewelldirect.com/ibis-4k-hdmi-switch-box-2x1-white
ContagionVR Ontbrak komt naar PSVR met Aim support
Thanks, point takenbram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Ik moet 'm nog bestellen, maar gewoon de switch die iedere 2 pagina's langskomt.
Nu nog even kijken waar ik deze kan vinden met een redelijke shipping fee
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die ontbrak nog ja..GoO schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:55:
ContagionVR Ontbrak komt naar PSVR met Aim support
[video]
@rajackar Volgens mij is dit de enige plek. Ik kon 'm nergens anders vinden in ieder geval.
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 26-01-2018 13:05 ]
Duidelijk, die 30 dollar verzend kosten is nog wel ff slikken.bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:58:
[...]
Die ontbrak nog ja.
@rajackar Volgens mij is dit de enige plek. Ik kon 'm nergens anders vinden in ieder geval.
Maar thanks voor de tip.
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 26-01-2018 13:09 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Tja het is niet anders. Ik heb 'm net trouwens besteld. Payday hè.rajackar schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Duidelijk, die 30 dollar verzend kosten is nog wel ff slikken.
Maar thanks voor de tip.
Omgerekend € 41,-. Hopelijk komt er niks meer bij straks.
OK, goed bezig. Ik denk dat de extra kosten wel mee vallen. Rond deze prijs verwacht ik geen douane toeslag.bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Tja het is niet anders. Ik heb 'm net trouwens besteld. Payday hè.
Omgerekend € 41,-. Hopelijk komt er niks meer bij straks.
Verwijderd
Elistooop 4K*2K HDMI Switch 3 Port Switcher Splitter Box Ultra HD for DVD HDTV Xbox PS3 PS4bram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Ik moet 'm nog bestellen, maar gewoon de switch die iedere 2 pagina's langskomt.
http://s.aliexpress.com/fuYbMjYn?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
Voor 2.80 incl verzendkosten had ik eerst deze geprobeerd
Verwijderd
Omdat je aan het roepen om het roepen was..Geteisem schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:34:
[...]
Dan zal je vast wel meer ontgaan. Maar wie heeft bedacht dat elke post nuttig zou moeten zijn?
De meeste mensen eten vlees.
"Nou ik niet hoor ik ben vegetariër.."
Heel fijn, ik ben super blij voor je, ga zo door.. enz enz..
Maar daar gaat het niet om.
Kusje
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2018 20:35 ]
Gaat al niet werken want dit is geen bi -directional hdmi switcher. En ondersteunt dit trouwens 60hz?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:30:
[...]
Elistooop 4K*2K HDMI Switch 3 Port Switcher Splitter Box Ultra HD for DVD HDTV Xbox PS3 PS4
http://s.aliexpress.com/fuYbMjYn?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
Voor 2.80 incl verzendkosten had ik eerst deze geprobeerd
De INPUT is de kant met 1 hdmi poort, de output met 2 of 3 hdmi poorten.
Bij de Elistooop (wat een naam

Meer info hier
YouTube: How to get HDR from PS4 Pro + PSVR
En hier
YouTube: PS4 pro PSVR 4k HDR Passthrough 100 Percent Solution
[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 26-01-2018 20:50 ]
Komt in feb alleen de skyrim bundel of ook de nieuwe move controllers? Zijn in de US al even uit.
Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.