Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:19:
[...]

Ja, die tabel kom ik overal tegen dus die ken ik wel.

Even afgezien van HDR, ik wil gewoon 4K60 RGB kunnen gebruiken en dat kan met die switch niet. Dat is waar het mij om gaat. Dat je met HDR 10-bit sowieso naar YUV 4:2:0 gaat, dat weet ik. Maar je gebruikt HDR meer niet dan wel, dus het gaat mij meer om de normaal ondersteunde modi. Met die switch er tussen zit ik voor 4K60 altijd vast aan YUV 4:2:0, en dat vind ik een serieuze beperking.
Je bekijkt het verkeerd. De beperking ligt niet aan die switch ansich. Dit is de beperking van HDMI 2.0 zoals die vandaag de dag is. 4:4:4 met 4K op 10-bit @60Hz heeft minimaal een bandbreedte nodig van 22.28 Gbps. HDMI 2.0 kan maximaal 18 Gbps verwerken.

Dus via géén enkel apparaat met een HDMI 2.0 aansluiting zul je 4:4:4 kunnen ontvangen met 4k 10-bit @60Hz. Dit is theoretisch pas mogelijk vanaf HDMI 2.1 (welke nu nog niet bestaat).

Indien jij ergens ooit 4:4:4 in 4k 10-bit hebt gezien is dit dus maximaal 50 fps geweest (of minder). Een andere switch zal dit niet voor je oplossen.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33

Exirion

Gadgetfetisjist

ThaBEN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:32:
Je bekijkt het verkeerd. De beperking ligt niet aan die switch ansich. Dit is de beperking van HDMI 2.0 zoals die vandaag de dag is. 4:4:4 met 4K op 10-bit @60Hz heeft minimaal een bandbreedte nodig van 22.28 Gbps. HDMI 2.0 kan maximaal 18 Gbps verwerken.

Dus via géén enkel apparaat met een HDMI 2.0 aansluiting zul je 4:4:4 kunnen ontvangen met 4k 10-bit @60Hz. Dit is theoretisch pas mogelijk vanaf HDMI 2.1 (welke nu nog niet bestaat).

Indien jij ergens ooit 4:4:4 in 4k 10-bit hebt gezien is dit dus maximaal 50 fps geweest (of minder). Een andere switch zal dit niet voor je oplossen.
Lees mijn vorige post nog eens goed en realiseer je dat wat je schrijft totaal geen reactie is op wat ik zeg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:42:
[...]

Lees mijn vorige post nog eens goed en realiseer je dat wat je schrijft totaal geen reactie is op wat ik zeg.
Ik heb je voorgaande post nogmaals meerdere keren goed begrijpend proberen te lezen maar waarschijnlijk begrijp ik het niet, of is je post wellicht ongelukkig verwoord want ik kom niet echt tot een andere conclusie. (En dat bedoel ik niet negatief of denigrerend).

Ik lijk uit jouw vorige post op te maken dat je graag een andere switch zoekt omdat je 4K60 YUV 4:2:0 een beperking vind. Uit jouw reacties lijk ik op te maken dat je op zoek ben naar een switch die 4K60 RGB 4:4:4 kan weergeven.

Wat ik probeer aan te geven is dat er geen enkel apparaat bestaat die 4K60 RGB 4:4:4 kan weergeven via een HDMI kabel en/of een HDMI 2.0 poort. Dit omdat een HDMI kabel en een HDMI 2.0 poort niet snel genoeg data kunnen verwerken om 4K60 RGB 4:4:4 te kunnen verzenden. Ook al zou je bron (je gameconsole) en de ontvanger (je TV) dit signaal in theorie kunnen verwerken.

De Sewel Direct Switch kan alles weergeven zolang de gekozen combinatie van beeldinstellingen maar onder de 18 Gbps grens blijft. En dit is geen beperking van de betreffende switch maar een beperking van HDMI. Een andere switch geeft niet spontaan ineens meer opties en kan ook niet de 18 Gbps grens doorbreken.

Zelfs indien je je gameconsole rechtstreeks op je TV aansluit zonder switch is het onmogelijk om 4K60 RGB 4:4:4 te kunnen ontvangen.

Je Playstation geeft dit tevens ook aan bij de beeldinstellingen.

Afbeeldingslocatie: https://sewelldirect.com/images/Forarticles/psvr/yuv422.jpg

In ieder geval veel succes met het vinden naar een passende oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ThaBEN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:25:
Uit jouw reacties lijk ik op te maken dat je op zoek ben naar een switch die 4K60 RGB 4:4:4 kan weergeven.
Hier gaat het dus mis, want er bestaat helemaal geen RGB 4:4:4. Mensen die het daar over hebben halen dingen door elkaar. Die 4:4:4 slaat op het chroma subsamplingpatroon van een YUV signaal. RGB is per definitie een signaal zonder chroma subsampling, dus zonder enige concessies aan de kleurcodering. En laat 4K60 RGB nou niet ondersteund worden door die Ibis. Het maximaal haalbare is YUV 4:2:0 met dat ding, zoals ook blijkt uit reviews op Amazon van mensen die op hierover feedback van de fabrikant hebben gekregen. Als je alles wil laten werken moet je bij 4K60 altijd YUV 4:2:0 gebruiken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ThaBEN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:25:
Zelfs indien je je gameconsole rechtstreeks op je TV aansluit zonder switch is het onmogelijk om 4K60 RGB 4:4:4 te kunnen ontvangen.
Ik neem aan dat je met HDR bedoelt, en voor de zoveelste keer: de Ibis doet uberhaupt geen RGB bij 4K60.

En dan mijn screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jsRxm7ytbo2jLAa9nByH9AIS/full.jpg

Dit kan ik dus niet bereiken met die Ibis ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 23:09
Mud.Starrr schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:03:
[...]

Wat wil je voor everest vr hebben?
Het is een download, dus die kan je niet verkopen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:48:
[...]

Ik neem aan dat je met HDR bedoelt, en voor de zoveelste keer: de Ibis doet uberhaupt geen RGB bij 4K60.

En dan mijn screenshot:

[afbeelding]

Dit kan ik dus niet bereiken met die Ibis ertussen.
Ook in dat geval kan ik je geruststellen dat dit gewoon kan met de IBIS switch 8)

Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/2dio8yg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ThaBEN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:11:
Ook in dat geval kan ik je geruststellen dat dit gewoon kan met de IBIS switch 8)

[afbeelding]
Het werkt niet bij iedereen maar dat kan met de kwaliteit van bekabeling te maken hebben aangezien de frequentie hoger is dan bij YUV 4:2:0. Nu nog kijken of dat ding ergens te krijgen is zonder 2 maanden te hoeven wachten, $30 verzendkosten te hoeven betalen en leeggetrokken te worden door de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Dank jullie wel voor de tip voor Dirt Rally Vr. Wat een leuke ervaring is dat zeg.
Eerst zonder bril geprobeerd, maar zojuist een goeie pot met bril. Super tof gedaan. Nu eventjes bijkomen en weer wennen aan de vr.

Wel fijn dat vrouwlief met Netflix series wel eens in slaap valt; dan heb je gelijk een mooi excuus met de bril dat de ene dat bij kan kijken en ik ff gelijk nog een potje kan gamen.

Waarom gaat Sony de splitter niet officieel los verkopen? Ik zou dat ding gewoon gelijk halen. Of een inruilactie dat je korting krijgt of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Iemand nog iets terug gehoord van Intertoys over the VR Worlds vouchers? Heeft het zin om er over te bellen? Want e-mails reageren ze niet op.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:24
Lamer_Deluxe schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:01:
Iemand nog iets terug gehoord van Intertoys over the VR Worlds vouchers? Heeft het zin om er over te bellen? Want e-mails reageren ze niet op.
Nee, ook nog niet. Zou vorige week ook de voucher krijgen en moest een berichtje sturen (contact gehad via Facebook) als ik deze nog niet gehad had. Gisteren dus weer een berichtje gestuurd maar nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, ik heb vr worlds gekregen. Ondanks dat ik hem bij de bart smit heb besteld. Maar het pakket kwam van de intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook vr worlds ontvangen, overigens als disc en niet als een voucher. Had hem besteld via de intertoys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Sony heeft bekend gemaakt dat PSVR inmiddels meer dan 2 miljoen keer is verkocht. En dan moet Kerst nog komen :)
As for PlayStation VR, the virtual reality headset has sold more than two million units. And 12.2 million copies of the 150 titles released for PlayStation VR have been sold at retailers across the world and through digital downloads on the PlayStation Store.
Read more at https://gematsu.com/2017/...llion#KOuyD6DwakcOPcM0.99
https://gematsu.com/2017/...ation-vr-tops-two-million

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:28:
Zojuist ook vr worlds ontvangen, overigens als disc en niet als een voucher. Had hem besteld via de intertoys
Me too, net uit de brievenbus gevist. Zo te zien worden er vandaag veel mensen gelukkig gemaakt, ook omdat dus toch een fysieke disc wordt geleverd i.p.v. een download voucher. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Bedankt voor de reacties, hopelijk ligt er ook een VR Worlds disc in mijn brievenbus vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb ook geen VR Worlds gekregen bij het Intertoys pakket, hoe hebben jullie deze toch kunnen regelen, online?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp33dFr34k schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:17:
Ik heb ook geen VR Worlds gekregen bij het Intertoys pakket, hoe hebben jullie deze toch kunnen regelen, online?
Ik had een mailtje gestuurd, maar als het goed is zou dat niet nodig hoeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:39:
Ik had een mailtje gestuurd, maar als het goed is zou dat niet nodig hoeven te zijn.
Zij krijgen de dozen ook geseald aangeleverd, vermoed ik. Hoe zouden ze dan weten in welke doos een disc en in welke een voucher zit? In mijn doos zat wel een disc. Overigens heb ik hem in de winkel gekocht dus hadden ze m'n adresgegevens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Heeft iemand Mortal Blitz al gespeeld? En wat ziet Robo Recall er vet uit zeg! jammer genoeg niet voor PSVR. Echt zo jammer. Had er meteen 50 euro voor neer geteld.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:54:
[...]

Zij krijgen de dozen ook geseald aangeleverd, vermoed ik. Hoe zouden ze dan weten in welke doos een disc en in welke een voucher zit? In mijn doos zat wel een disc. Overigens heb ik hem in de winkel gekocht dus hadden ze m'n adresgegevens ook niet.
Omdat er bij de bestelling stond dat vr worlds zou worden nagestuurd. De ps vr die hun hadden verstuurd was zonder vr worlds. Stond ook niets op de doos, bij jou ws wel. De camera werd trouwens ook los meegestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ook ik heb VR worlds als disk binnen gehad.
Ik denk iedereen die online besteld heeft. Als je hem in de winkel hebt gehaald zouden ze hem meteen hebben moeten meegegeven vermoed ik?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44

KenVerburg

Race-fan

Hier nog geen VR worlds gezien, online besteld op de zondagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:09:
Stond ook niets op de doos, bij jou ws wel. De camera werd trouwens ook los meegestuurd.
Ja, bij mij stond het op de doos en alles zat in een verpakking, inclusief camera. Vreemd dat er kennelijk meerdere versies van die aanbieding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verrassend genoeg geen VR Worlds in de brievenbus hier :/

Ik heb hem als een van de eersten besteld op die eerste vrijdagochtend, bijna drie weken geleden. Dat was nog voordat erbij stond dat het nagestuurd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Een game die hoog op mijn verlanglijstje staat, Rez Infinite, is nu in de aanbieding in de US store voor $ 18 (tot 9 december 5 PM, ik weet niet welke tijdzone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=odfYSiTpXpo]
(Met de stemacteur van Rick and Morty)

[ Voor 14% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Gisteravond VR worlds als disk binnengekregen (terwijl ik de BF bundel in de winkel heb gekocht) omdat ik dit niet verwacht had heb ik VR worlds al in de BF deals van de PS store gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:21:
[video]

[video]
(Met de stemacteur van Rick and Morty)
[video]
Alle drie leuke trailers! Dreams gaat waarschijnlijk een pareltje worden. Vacation Simulator leuke opvolger van Job Simulator. Accounting+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddyjoe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 07:16
Hier ook VR Worlds binnen.

Vraagje, is het de moeite waard om een account aan te maken voor de US store? Staan daar andere demo`s en/of spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Buddyjoe schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:33:
Hier ook VR Worlds binnen.

Vraagje, is het de moeite waard om een account aan te maken voor de US store? Staan daar andere demo`s en/of spellen?
Ik heb daar weleens andere spellen gevonden die niet in de EU store zaten. Verder zijn de prijzen anders en soms duurder, soms goedkoper. Vooral dat laatste vind ik wel interessant. ;)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
musiman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:36:
[...]

Ik heb daar weleens andere spellen gevonden die niet in de EU store zaten. Verder zijn de prijzen anders en soms duurder, soms goedkoper. Vooral dat laatste vind ik wel interessant. ;)
Inderdaad, soms andere games, maar vooral regelmatig andere en betere aanbiedingen. En natuurlijk zijn de meeste games goedkoper vanwege de dollarprijs. Neem bijvoorbeeld Dariusburst (must have voor mij, maar nog te duur), kost in NL € 59, in de US store $ 59, scheel toch bijna een tientje.

En tijdens de BF dagen in US Unravel en Terraria gekocht, samen voor omgerekend € 6,80. Waren in NL toen, en nu, samen € 39.

Dus ja, het loont zeker om een US account te hebben. Als je er één aanmaakt (how to vind je in dit topic en elders op het web), zorg er dan voor dat je een staat gaat wonen met 0% sales tax. Scheelt weer.

En omdat je waarschijnlijk geen US CC hebt, op deze website kun je storetegoed kopen: http://www.pcgamesupply.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
retroguy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:02:
Een game die hoog op mijn verlanglijstje staat, Rez Infinite, is nu in de aanbieding in de US store voor $ 18 (tot 9 december 5 PM, ik weet niet welke tijdzone).
En zojuist gekocht, samen met Hellblade. Bij elkaar $ 40. Mooie deal. En Rez is als retrogamer natuurlijk een must have. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Dreams, supertof dat het ook naar de PSVR komt, (zie het alleen nergens vermeld staan?) En Vacation Simulator is weer lachen, maar is dan hopelijk wel een DLC voor Job simulator.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Farpoint + VR aimcontroller staat op 50,99€ op bol.com
Besteld, kon ik nie laten :)

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/3/1/7/4/9200000075724713.jpg

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 08-12-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Haha.. me 2.

Thanks voor de tip!

Heb ook twee move controllers van iemand geleend en moet zeggen dat de spiderman demo best tof was!

[ Voor 59% gewijzigd door Tranzy op 08-12-2017 13:53 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tranzy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:52:
Haha.. me 2.

Thanks voor de tip!

Heb ook twee move controllers van iemand geleend en moet zeggen dat de spiderman demo best tof was!
Yep, hoop dat ze daar nog eens een volle game van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:37:
Farpoint + VR aimcontroller staat op 50,99€ op bol.com
Besteld, kon ik nie laten :)

[afbeelding]

Voor welke games is de richtcontroller een echte meerwaarde afgezien van Farpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
zwembroek schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:45:
[...]

Voor welke games is de richtcontroller een echte meerwaarde afgezien van Farpoint.
Weet ik nog niet, ik weet dat Doom VFR het ook ondersteunt.

En weet iemand of ze ergens een cable belt clip verkopen? Ik zie alleen maar mensen met ideeën of zelfs iets met een 3d printer maken. Ik heb dus last van dat zware blokje, trekt soms en stoort.

Hier zijn allemaal ideeën

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/161/0/9784674/il_570xN.1117191560_e85t.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/e9jwroz3iiwy.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.thingiverse.com/renders/ea/15/4f/5c/b7/96afe0d8d413fb798ae934b3d909a500_preview_featured.jpg

of sommige mensen gebruiken gewoon een hoodie hehe
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4g1Uxol.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Yay! Ik mag me sinds vandaag "officieel" lid van de PS VR club noemen.
Hoewel ik er al wel mee bekend was via een vriend, had ik er zelf nog geen 1. Enige reden was de enorme sloot aan kosten aan ons nieuwbouwhuis, en soms gaan dat soort dingen nou eenmaal voor :P

Maar goed, vandaag voor mijn verjaardag de PS VR GT Sport bundel gekregen. Aangezien ik nog een bol.com bon had liggen, vanochtend meteen een set moves besteld die vanavond binnen komen.

Dus als de kids straks op bed liggen alles eens even aansluiten en dan genieten maar :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:28:
Congrats! (met jouw verjaardag uiteraard ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 08-12-2017 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Hoewel ik er al wel mee bekend was via een vriend, had ik er zelf nog geen 1. Enige reden was de enorme sloot aan kosten aan ons nieuwbouwhuis, en soms gaan dat soort dingen nou eenmaal voor :P

Maar goed, vandaag voor mijn verjaardag de PS VR GT Sport bundel gekregen. Aangezien ik nog een bol.com bon had liggen, vanochtend meteen een set moves besteld die vanavond binnen komen.

Dus als de kids straks op bed liggen alles eens even aansluiten en dan genieten maar :D
Zie je nog niks van dat 'mooie' nieuwbouw huis. :o

Welkom bij de PS VR club. B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Edit: verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Joster op 08-12-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Heb je daar ook VR Worlds bij? Ik hoor van sommigen dat die er ook bij zat. Bij mij in ieder geval niet.
Jammer dat GT Sport alleen maar een klein stukje in VR heeft, desalnietemin ziet dat er erg mooi uit. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
musiman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:45:
[...]

Heb je daar ook VR Worlds bij? Ik hoor van sommigen dat die er ook bij zat. Bij mij in ieder geval niet.
Jammer dat GT Sport alleen maar een klein stukje in VR heeft, desalnietemin ziet dat er erg mooi uit. :)
Als het goed is zit dat er wel bij, maar dat moet ik even aan mijn vrouw vragen aangezien die alles geregeld heeft O+ .
Het was iig het pakket van Bart Smit, volgens mij was die hetzelfde als van Intertoys? Ik hoor alleen wel verschillende verhalen. Bij de ene zou het in het pakket zitten, bij de andere zou het via een voucher lopen die je in de email zou krijgen.

Hoewel de VR modus in GT Sport inderdaad beperkt lijkt te zijn ben ik wel benieuwd naar racen in VR! Ik hoop stiekem dat ze dit in de toekomst nog wat uit gaan breiden met bijvoorbeeld time trials ofzo.

Hoe verhoudt GT Sport zich in VR ten opzichte van Drive Club / Dirt Rally?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Denman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:54:
[...]

Als het goed is zit dat er wel bij, maar dat moet ik even aan mijn vrouw vragen aangezien die alles geregeld heeft O+ .
Het was iig het pakket van Bart Smit, volgens mij was die hetzelfde als van Intertoys? Ik hoor alleen wel verschillende verhalen. Bij de ene zou het in het pakket zitten, bij de andere zou het via een voucher lopen die je in de email zou krijgen.

Hoewel de VR modus in GT Sport inderdaad beperkt lijkt te zijn ben ik wel benieuwd naar racen in VR! Ik hoop stiekem dat ze dit in de toekomst nog wat uit gaan breiden met bijvoorbeeld time trials ofzo.

Hoe verhoudt GT Sport zich in VR ten opzichte van Drive Club / Dirt Rally?
Goed al is Dirt Rally VR voor mij echt de racegame to go. Ziet er goed uit en gewoon een volledige game. Speel het met stuur de Logitech G29 en dat maakt de ervaring helemaal compleet.

Driveclub is ook een volledige game maar is een arcade racer. Grafisch ook een stuk minder. Maar leuk voor erbij.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
zwembroek schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:45:
[...]

Doom VFR, Arizona Sunshine. In 2018 gaan er diverse games uitkomen die de aim controller ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Gefeliciteerd en welkom ;) Volgens mij heb je een half jaar geleden ofzo ook in dit topic gezeten toch? Ben benieuwd wat je er van vindt. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
En het staat al terug op 89euro???

Raar maar waar, ik heb het toch gekocht voor vandaag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddyjoe
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:42:

Ik heb `m ook gekocht, mij benieuwen of we `m ook geleverd gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
.GoO schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:39:
[...]

Doom VFR, Arizona Sunshine. In 2018 gaan er diverse games uitkomen die de aim controller ondersteunen.
Ik wacht nog even dan. Zal me eerst vermaken met de moves en de games die ik nog moet spelen op zowel PSVR als de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 09:47
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:42:

Ik had de laatste te pakken. Deze is van een externe partij.

Net vr worlds ontvangen van de Intertoys al zat deze al bij mijn bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
......Enige reden was de enorme sloot aan kosten aan ons nieuwbouwhuis.....
Tegenwoordig is een nieuwbouwhuis pas een huis als er VR aanwezig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
.GoO schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:40:
[...]

Gefeliciteerd en welkom ;) Volgens mij heb je een half jaar geleden ofzo ook in dit topic gezeten toch? Ben benieuwd wat je er van vindt. Veel plezier!
Klopt, lees graag mee over VR en ik heb dus al wel wat gespeeld op die PS VR van die maat. Heb toen Until Dawn, Battlezone en die robot platformer gespeeld. Toen wist ik al wel dat ik er zelf ook ooit eentje in huis ging halen ;)
Dat wist ik overigens al wel toen ik als klein jongetje voor de eerste keer van VR hoorde :+

Aangezien ik die moves binnen krijg zit ik ook aan Super Hot te denken. Aanrader?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:04:
[...]

Klopt, lees graag mee over VR en ik heb dus al wel wat gespeeld op die PS VR van die maat. Heb toen Until Dawn, Battlezone en die robot platformer gespeeld. Toen wist ik al wel dat ik er zelf ook ooit eentje in huis ging halen ;)
Dat wist ik overigens al wel toen ik als klein jongetje voor de eerste keer van VR hoorde :+

Aangezien ik die moves binnen krijg zit ik ook aan Super Hot te denken. Aanrader?
Absoluut. Behalve dat de game super tof is heb je niet tot nauwelijks last van misselijk worden in deze game. Dit omdat je met name stilstaat in de game en de vijanden op jou afkomen.

Ik zou alleen wel even nadenken wanneer je die game koopt gezien de aankomende kerstdagen. Kans dat er in de komende 2 weken op PSN een aanbieding voor die game zal verschijnen of wellicht weer van die 3 halen 2 betalen acties.

Ik neem aan datje beide PSVR Demo Discs al gedownload heb op PSN?
Dan kun je al best veel games uittesten voordat je er geld aan uitgeeft.

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Marc3l schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:42:
[...]

Nee, ook nog niet. Zou vorige week ook de voucher krijgen en moest een berichtje sturen (contact gehad via Facebook) als ik deze nog niet gehad had. Gisteren dus weer een berichtje gestuurd maar nog geen reactie op gehad.
Vandaag binnen gehad, de disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Marc3l schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:35:
[...]

Vandaag binnen gehad, de disc versie.
Ik heb nog steeds niks binnen gekregen. Ik heb mijn bestelling bij een filiaal laten bezorgen, mogelijk is er daardoor iets mis gegaan, hoewel mijn webstore account gewoon mijn adres erin heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:14:
[...]

Ik heb nog steeds niks binnen gekregen. Ik heb mijn bestelling bij een filiaal laten bezorgen, mogelijk is er daardoor iets mis gegaan, hoewel mijn webstore account gewoon mijn adres erin heeft staan.
Had ik ook gedaan, online gekocht op intertoys en bij lokale intertoys vestiging hier laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Marc3l schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:19:
[...]

Had ik ook gedaan, online gekocht op intertoys en bij lokale intertoys vestiging hier laten bezorgen.
Okay, daar ligt het dus niet aan, bedankt voor de informatie. Wanneer had jij de set besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:45:
[...]

Bij mij zat die wel (wel als digital code in een klein boekje overigens)

--

Ik heb overigens sinds dit weekend echt al vreselijke last van mijn nek. Na een Skyrim VR sessie van vorige week zaterdag werd ik de vorige morgen er mee wakker. Ik twijfel nog of het te maken heeft met de VR of met mijn kussen, misschien een mix van beide. Wel klote kan nu al bijna een week de VR niet gebruiken :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Net de Intertoys klantenservice gebeld (die onmiddelijk opnam), spel zou toch bij het filiaal moeten liggen, want wordt gestuurd naar het aflever adres.

Die gebeld, twee medewerkers, konden niks vinden. Weer klantenservice gebeld, maar die konden niks doen, want de afdeling die het regelt is er pas maandag weer. Maandagavond word ik erover teruggebeld. Wat een gedoe.

Ik kan morgen nog een keer met het filiaal bellen, dan kunnen ze in het systeem, maar ik verwacht er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:20:
[...]

Okay, daar ligt het dus niet aan, bedankt voor de informatie. Wanneer had jij de set besteld?
De dinsdag in de week van blackfriday, woensdag opgehaald in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Lekker dan, waarschijnlijk een dode pixel in m'n Headset, dacht eerst dat het een stofje op de linkerlens was, maar na een uur poetsen zit het toch wel in het display. Dat wordt hem dus maar opsturen naar Sony :(

-edit zie foto, dat stipje boven dat logotje
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cH1TNok.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Fusionmania op 08-12-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Bol.com mazzeltje dus! Blij dat ik het heb gedaan. Zo te zien leveren ze hem ook.

"Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. De bezorger levert het pakket zaterdag bij je af"

Ben met de Demo disc 2 bezig. ..man man .. wat een toffe games!!

Fyno frontier met de move controller geeft mij ECHT een futuristisch VR gevoel!

[ Voor 13% gewijzigd door Tranzy op 08-12-2017 23:57 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
De PSX 2017 is begonnen en Sony toont met een aantal nieuwe games weer veel vertrouwen in PSVR!

Wipeout VR (release begin 2018 als gratis update voor de Wipeout Omega Collection)

- All modes, ships and tracks will be playable in the VR version! (9 modes, 26 tracks, 46 ships)
- This will be from a first person perspective (inside the vehicle of your choice)
- Releasing early 2018
- Coming as a FREE update to the previous "Wipeout Omega Collection" (So it will not be extra DLC like with Dirt Rally)

Rick and Morty Virtual Rick-ality

The Last Guardian VR Experience (release 12 december, duur 15 min, gratis)

Firewall: Zero Hour (4 vs 4 met aim controller support)

[YouTube: https://youtu.be/hXdBU90_rac]

Knockout League

Jupiter & Mars

[ Voor 23% gewijzigd door .GoO op 09-12-2017 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
PSX programma voor vandaag

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/kMzFcXrqMu4Qv2Y5R66JlI1gsSeG7Fp9eylOVB3sLBA.jpg?w=768&s=def51036d04a8dc3d5414d07ccf71ebc

Om 4:15 PM PST dus nog een PSVR game announcement. Dat is zondag 01:15 uur voor ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
ThaBEN schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:42:
[...]

Absoluut. Behalve dat de game super tof is heb je niet tot nauwelijks last van misselijk worden in deze game. Dit omdat je met name stilstaat in de game en de vijanden op jou afkomen.

Ik zou alleen wel even nadenken wanneer je die game koopt gezien de aankomende kerstdagen. Kans dat er in de komende 2 weken op PSN een aanbieding voor die game zal verschijnen of wellicht weer van die 3 halen 2 betalen acties.

Ik neem aan datje beide PSVR Demo Discs al gedownload heb op PSN?
Dan kun je al best veel games uittesten voordat je er geld aan uitgeeft.
De eerste demo disc had ik idd gedownload, maar wist niet dat er een 2e was, dank je :)

Gisteravond na een eerste sessie van een kleine 2 uur moest ik even stoppen ivm met misselijkheid, had vlak daarvoor Until Dawn, EVE en GT Sport in VR gespeeld. Daarna wat potjes GT Sport op de “normale” manier om weer even wat bij te komen :P

Daarna die 2e demodisc geprobeerd, vooral Raw Data is super tof! Zo bizar dat je echt denkt guns in “jouw” handen te hebben ipv die move controllers. Binnen 5 minuten ben je de wat mindere graphics vergeten en ga je compleet op in de wereld.
Alleen die demo heb ik al een keer of 5 gespeeld voordat ik om 2:30 dacht: laat ik maar eens gaan slapen. :X

Erg gaaf. Denk dat de full game er nog wel gaat komen. VR gaat me weer een boel centjes kosten de komende tijd :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
.GoO schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:00:
Whooohoooo 3D Pickle Riiiiick :D

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- All modes, ships and tracks will be playable in the VR version! (9 modes, 26 tracks, 46 ships)
Gasp, deze staat gelijk op #1 van mijn wishlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

De PSX 2017 is begonnen en Sony toont met een aantal nieuwe games weer veel vertrouwen in PSVR!

Wipeout VR (release begin 2018 als gratis update voor de Wipeout Omega Collection)

- This will be from a first person perspective (inside the vehicle of your choice)
- Releasing early 2018
- Coming as a FREE update to the previous "Wipeout Omega Collection" (So it will not be extra DLC like with Dirt Rally)

Wipeout VR lijkt mij best tof. Maar voor de zekerheid wel een demo proberen mits die komt.

Rick and Morty is een insta buy voor mij. Zin an! _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddyjoe
Farpoint en Aimcontroller binnen hier!
Me happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Buddyjoe schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:41:
Farpoint en Aimcontroller binnen hier!
Me happy
Nice. Staat nog op de verlanglijst hier.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Marc3l schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:11:
[...]

De dinsdag in de week van blackfriday, woensdag opgehaald in de winkel.
Dan had ik hem dus veel eerder besteld. Duidelijk iets mis gegaan ergens.

Wipeout VR!!! Wow, dat had ik niet verwacht. Ik heb twee exemplaren van dit spel gekocht, één met de classic sleeve (kwam helaas aan met een kreukel erin) en de steelbook versie.

Blij dat ik de PSVR al gekocht heb, anders had ik hem voor Wipeout gekocht en dan was ik duurder uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Twixie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:54:
[...]

Gasp, deze staat gelijk op #1 van mijn wishlist.
Kwam hem toevallig bij Intertoys tegen en hij is ook nog in de aanbieding voor €16,99. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen na het nieuws van vannacht...

Ook online in de aanbieding trouwens:
https://www.intertoys.nl/...-omega-collection/1508125
Dan komt er wel €2,99 verzendkosten bij. Of je moet het naar een winkel van ze laten sturen, dan geen verzendkosten.

Nog helemaal geen tijd om te spelen, heb al teveel... Maar goed, het VR deel moeten we toch nog een tijdje op wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 09-12-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nog een paar nachtjes slapen...

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/mZAE5Wj-EILlVUduXiQd93Z4DUP-Q5jg21hiIS_Vj2M.jpg?w=683&s=85d115aa3e629d25b806c565f7795ea0

Beide uitbreidingen komen 12 december uit en zijn volledig speelbaar in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 34% gewijzigd door ThaBEN op 09-12-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
.GoO schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:02:
Nog een paar nachtjes slapen...

[afbeelding]

Beide uitbreidingen komen 12 december uit en zijn volledig speelbaar in VR.
ook zin in!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

VR-Worlds is hier zojuist in de brievenbus gegooid :D
Ik wist niet dat de post zo laat nog bezorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Lamer_Deluxe schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:41:
VR-Worlds is hier zojuist in de brievenbus gegooid :D
Ik wist niet dat de post zo laat nog bezorgde.
Bij ons komt de pakketdienst van PostNL bijna altijd tussen 18.00 en 21.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Dat is wel handig tijdens werkdagen. Dit was de normale post en die komt meestal om elf uur 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 11:46
Staat voor €49,99 ,maar niet als je doorklikt.... :(

pricewatch: PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR) Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je van wipeout lekker misselijl van kan worden. Helemaal op momenten als je steeds tegen de muren knalt heel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:17:
Ik denk dat je van wipeout lekker misselijl van kan worden. Helemaal op momenten als je steeds tegen de muren knalt heel de tijd.
Is geen game om als VR newbie mee te beginnen denk ik nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Geweldig, heb ik de VR-Worlds disc eindelijk binnen na drie weken, kan ik hem niet gebruiken want hij geeft leesfouten. Hij zat los in de hoes, dus ik heb gefilmd dat ik de seal verwijderde en hem open maakte. Maar ik zie geen krassen. Na twee keer schoonmaken geen verbetering.

Hoeveel pech kan je hebben :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Killing Floor: Incursion aangekondigd voor PSVR

Golem gameplay (release 13 maart 2018)

Dreams gameplay

Blood & Truth gameplay

Leuk interview nog met Shuhei Yoshida over de PSVR sales en VR in het algemeen: https://uploadvr.com/shuh...uccess-one-us-success-us/

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 10-12-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jeetje wat een games komen er voor uit Zeg! Gister weer hele avond rush of blood gespeeld. Nu bijna aan het einde denk ik. Zit vast in een moeilijk rot stuk. Ik heb ook RAW Data gespeeld maar ik vind er niet zoveel aan. Daarna nog Robinson gespeeld maar daar moest ik snel mee stoppen. Werd er echt raar van in mijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dat Dreams kan ik nog niet helemaal plaatsen (heb de uitgebreide video niet gekeken). Is dat vooral zelf levels/(mini-)games bouwen en vervolgens spelen?

Van wat ik tot nu toe gezien heb, word ik er niet warm van. Heb echter al meerdere enthousiast erover gehoord, dus ik vraag me af wat ik over het hoofd zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddyjoe
Wauw, als Blood & Truth eens echt als een volledige London Heist zou blijken te zijn.
Die achtervolging is een van de beste game ervaringen voor mij persoonlijk, ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zo veel vette games! Wipeout VR kijk ik helemaal naar uit!

Moet eerst nog even farpoint uitspelen :+ (Ja gekocht op release enzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
https://www.amazon.com/Pl...rt-Bundle-4/dp/B076Q313Y6

199 dollar voor de headset, camera en Gran Turismo. Lijkt me een goede deal ;) Is bekend of dit ook in Europa zal worden aangeboden?

edit: even gekeken, als ik hem zou bestellen via Amazon.com (dus vanuit de VS) is de totaalprijs incl. verzendkosten en importheffing 248,95 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Bananeman op 10-12-2017 12:04 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:53:
Dat Dreams kan ik nog niet helemaal plaatsen (heb de uitgebreide video niet gekeken). Is dat vooral zelf levels/(mini-)games bouwen en vervolgens spelen?

Van wat ik tot nu toe gezien heb, word ik er niet warm van. Heb echter al meerdere enthousiast erover gehoord, dus ik vraag me af wat ik over het hoofd zie...
Ja het is soort erg gebruiksvriendelijke toolkit om levels te maken die daarna kan delen met andere zodat zij die kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Gisteren kreeg ik de VR Worlds disc binnen van de actie. London Heist is vet! Daar zou ik graag een volledige game van zien :)

Verder ook aardig verwend voor mijn verjaardag hier. Gisteren voor het eerst in jaren weer eens gevierd, en dat werd beloond met een stand voor m’n PSVR bril, en farpoint + AIM controller :D
Farpoint de eerste 2 levels gespeeld, dacht dat ik aardig VR-proof aan het raken was, maar werd aan het einde van het 2e level toch wel wat warm en klein beetje misselijk. Denk omdat ik per ongeluk opzij keek tijdens het naar voren en achteren lopen. Dat kon mijn brein volgens mij lastig verwerken :P

Al met al kan ik voorlopig weer even vooruit :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Denman schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:26:
Gisteren kreeg ik de VR Worlds disc binnen van de actie. London Heist is vet! Daar zou ik graag een volledige game van zien :)
Die is in ontwikkeling en heet Blood & Truth, zie gameplay video hier een paar posts boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
WipeOut VR hands-on

Klinkt zeer goed!!
Looking down at the information in the cockpit to check things like my speed, placement on the track, and lap number aided the immersion as well. WipeOut VR’s blistering sense of speed is unmatched in the VR scene right now, at least in regards to PSVR racers.

And from the two races I did I can honestly say that WipeOut VR is one of the best looking PSVR games to date. It doesn’t have any of the blurriness of other racing games like DriveClub VR and it even features a fantastic photo mode that lets you pause the game and pan all the way around your ship to get unique angles and amazing screenshots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik ben nu ook op zoek naar een stand om alles netjes op te bergen.

Ik had in eerste instantie deze gevonden, waar eigenlijk alles op kan worden aangesloten, en de console ook nog gekoeld wordt:
https://www.ebay.com/itm/...y-Stand-2017/263281987106
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/EE8AAOSwxIRZ8XPr/s-l1600.jpg

Op die stand kan echter maar één dualshock controller worden opgeladen. Toen heb ik deze gevonden, waar wel alle controllers op kunnen worden aangesloten, en de bril ook steviger bevestigd lijkt te zijn. Echter kan ik van dit type geen vinden die ook naar Nederland verstuurt.
https://www.amazon.com/Sk...fRID=3AKEQNPMQYDS9WEMQJ4Y
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81aLm1jkctL._AC_.jpg

Is er iemand die een stand van het tweede type heeft kunnen kopen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik zie echt uit naar WipEout VR, de hands-on klinkt erg goed.

Vanmiddag Intertoys gebeld of ik mijn defecte VR-Worlds disc om kon ruilen en dat kon gelukkig. Even de sneeuwstorm afgewacht en daarna door de sneeuw er naartoe gebaggerd. Na een hoop gezoek hebben ze nog een geseald exemplaar voor me kunnen vinden en die doet het perfect, super service.
Nog nooit eerder een mis-persing van een game disc meegemaakt, maar kennelijk is dat ook mogelijk.

London Heist is inderdaad erg cool. Indrukwekkend hoe goed de graphics er uitzien op een classic PS4. Sowieso heeft VR-Worlds een erg mooie presentatie en prachtige graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Lamer_Deluxe schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:44:
Ik zie echt uit naar WipEout VR, de hands-on klinkt erg goed.

Vanmiddag Intertoys gebeld of ik mijn defecte VR-Worlds disc om kon ruilen en dat kon gelukkig. Even de sneeuwstorm afgewacht en daarna door de sneeuw er naartoe gebaggerd. Na een hoop gezoek hebben ze nog een geseald exemplaar voor me kunnen vinden en die doet het perfect, super service.
Nog nooit eerder een mis-persing van een game disc meegemaakt, maar kennelijk is dat ook mogelijk.

London Heist is inderdaad erg cool. Indrukwekkend hoe goed de graphics er uitzien op een classic PS4. Sowieso heeft VR-Worlds een erg mooie presentatie en prachtige graphics.
Dat klopt inderdaad. Alleen bij het menu met die bollen ben ik al een kwartier zoet geweest met het wegslaan van die bollen met m'n controller :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ja, die menu's zijn geweldig, die kogel hulzen wegtikken enzo. Valt me ook op dat de besturing van de games erg prettig reageert, daar hebben ze flink aan getweaked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zit een hoop moois aan te komen voor de PS VR het komende jaar. Hoop ook nog steeds op een Fallout voor de PS VR. Fallout 3 in VR zou echt heel fijn zijn. :Y

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 50 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.