Acties:
  • +2 Henk 'm!
burnoutpc schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:00:
Iemand anders die ook ervaringen heeft met verbeterd zicht dankzij het gebruik van een VR Bril? Vanmorgen werd ik wakker, mn oogspieren waren moe. Logisch want als je her en der leest zie je dat men het niet moet overdoen met VR gaming.

De eerste twee dagen heb ik gegamed met de standaard instellingen, maar daarna toch maar eve de IPD aangepast naar de juiste oogbreedte.

Vanmorgen dus wakker geworden en ik merk dat mijn zicht beter is geworden, meer scherpte. Diezelfde scherpte die je krijgt als je het vel naast de ogen iets opzij trekt, waardoor je ogen net wat beter convergeren. Ik heb een kleine afwijking, zeg + 0.75 en -0,75 in beide ogen.

Ditzelfde effect heb ik nu dus ook. Al merk ik wel dat mn ogen minder moe voelen naarmate de uren verstrekken. Het lijkt ook dat mijn zicht weer terug naar de oude situatie begint te gaan, ( of ik wen aan de nieuwe scherpte dat kan ook ).

Geen idee of dit iets tijdelijks is, en of dit iets is wat te trainen valt door idd meer gebruik te maken van de VR bril, waardoor mij spieren wellicht getraind worden?

Iemand anders die hier iets meer van weet, of ervaring mee heeft. Of dat dit herkenbaar klinkt?
Heb dit vaker gelezen. Je ziet 3D in PSVR doordat in elk oog een apart plaatje word getoond. Indien je ogen een lichte afwijking hebben waarbij ze lichtelijk naar binnen (richting je neus) of buiten (zijkanten van je hoofd) staan, kun je je oogspieren trainen door het beeld in PSVR steeds iets aan te passen door deze verder uit elkaar of net dichterbij elkaar te zetten.

Beetje zelfde principe dat ze bij kinderen met een lui oog een oog volledig afplakken zodat deze gedwongen wordt zijn luie oog te trainen.

Overigens indien je je oogafsand in PSVR nauwkeurig wil afstellen gebruik dan volgende handige link.

https://www.vrheads.com/h...t-your-ipd-playstation-vr

Tip:
De daadwerkelijk gemeten afstand tussen je pupillen hoeft niet per definitie het beste beeld te geven. Sommige mensen zijn bij- of verziend. Daar houd die test geen rekening mee.

Je gemeten oogafstand gebruiken als basis en vanaf daar telkens handmatig een mm groter of kleiner instellen (via de tips uit bovenstaande link) en opnieuw testen of je beter ziet. Bij mij is het beeld nu perfect, en kwam 2 mm groter uit dan wanneer ik de afstand tussen mijn pupillen meet met een rolmaat :9

Met name dingen die heel dichtbij staan zag ik dubbel/moest ik scheel kijken met de standaard gemeten oogafstand. Nu blijft alles helder en duidelijk zichtbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 28-11-2017 15:31 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandevijverke
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-12-2021
Thnx! Ziet er mooi uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:38
Mud.Starrr schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:40:
Heeft iemand hier de voucher van intertoys voor VR worlds al binnen?
Heb net een reactie van Intertoys gehad (via een Facebook berichtje)
"Een deel van de klanten krijgt een vouchercode per e-mail en het andere deel krijgt deze fysiek toegestuurd. In ieder geval ontvang jij deze week de voucher. Laat het ons weten als dat niet het geval is. Dan regel ik 'm voor je." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 11:07
ThaBEN schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:09:
[...]

Heb dit vaker gelezen. Je ziet 3D in PSVR doordat in elk oog een apart plaatje word getoond. Indien je ogen een lichte afwijking hebben waarbij ze lichtelijk naar binnen (richting je neus) of buiten (zijkanten van je hoofd) staan, kun je je oogspieren trainen door het beeld in PSVR steeds iets aan te passen door deze verder uit elkaar of net dichterbij elkaar te zetten.

Beetje zelfde principe dat ze bij kinderen met een lui oog een oog volledig afplakken zodat deze gedwongen wordt zijn luie oog te trainen.

Overigens indien je je oogafsand in PSVR nauwkeurig wil afstellen gebruik dan volgende handige link.

https://www.vrheads.com/h...t-your-ipd-playstation-vr

Tip:
De daadwerkelijk gemeten afstand tussen je pupillen hoeft niet per definitie het beste beeld te geven. Sommige mensen zijn bij- of verziend. Daar houd die test geen rekening mee.

Je gemeten oogafstand gebruiken als basis en vanaf daar telkens handmatig een mm groter of kleiner instellen (via de tips uit bovenstaande link) en opnieuw testen of je beter ziet. Bij mij is het beeld nu perfect, en kwam 2 mm groter uit dan wanneer ik de afstand tussen mijn pupillen meet met een rolmaat :9

Met name dingen die heel dichtbij staan zag ik dubbel/moest ik scheel kijken met de standaard gemeten oogafstand. Nu blijft alles helder en duidelijk zichtbaar.
Ik zit mij een beetje in te lezen hierover en het blijkt dat er ook organisaties zijn die VR applicaties hebben gemaakt voor het trainen van luie ogen. Sowieso is Farpoint een aanslag op je ogen en hersenen :D. 40 minuten gamen en het leek wel een marathon.

Ik ga eens bekijken wat dit op lange termijn doet. Ik merk wel dat ik die eye strain heb waar ze over spreken. Een stukje vermoeidheid en zware ogen, maar in het positieve dat ik dus scherper zie.

Ik heb idd dat overzicht gebruikt om hem in te stellen. Want met de camera pakt hij 64mm, terwijl mijn werkelijke afstand gemeten 60mm is. Als ik hem op 64mm zet dan kijk ik ontiegelijk scheel in dat apparaat. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
burnoutpc schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:59:
[...]

Ik zit mij een beetje in te lezen hierover en het blijkt dat er ook organisaties zijn die VR applicaties hebben gemaakt voor het trainen van luie ogen. Sowieso is Farpoint een aanslag op je ogen en hersenen :D. 40 minuten gamen en het leek wel een marathon.

Ik ga eens bekijken wat dit op lange termijn doet. Ik merk wel dat ik die eye strain heb waar ze over spreken. Een stukje vermoeidheid en zware ogen, maar in het positieve dat ik dus scherper zie.

Ik heb idd dat overzicht gebruikt om hem in te stellen. Want met de camera pakt hij 64mm, terwijl mijn werkelijke afstand gemeten 60mm is. Als ik hem op 64mm zet dan kijk ik ontiegelijk scheel in dat apparaat. :(
Ook staat standaard de Brightness van je PSVR bril op maximaal. Indien je deze op circa 75% zet heb je nog steeds voldoende licht om alles goed te zien in realistische kleuren en is dit ook minder een aanslag op je ogen/brein. Maakt het ook een aangenamere ervaring.

Als de PSVR aanstaat de home knop op je controller inhouden en dan in het quickmenu kun je bij devices je PSVR kiezen en daar de brightness aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Kort filmpje van ChromaGun (main menu), een Portal achtige game die naar PSVR komt en gebruik maakt van de Aim Controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 23:05
ThaBEN schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:17:
[...]

Ook staat standaard de Brightness van je PSVR bril op maximaal. Indien je deze op circa 75% zet heb je nog steeds voldoende licht om alles goed te zien in realistische kleuren en is dit ook minder een aanslag op je ogen/brein. Maakt het ook een aangenamere ervaring.

Als de PSVR aanstaat de home knop op je controller inhouden en dan in het quickmenu kun je bij devices je PSVR kiezen en daar de brightness aanpassen.
inderdaad, dat is een goede tip!

de bril staat standaard veel te fel, ik vind het beeld ook beter met wat minder brightness, daarnaast is het naar mijn mening aan te raden om de grootte van je beeldscherm op de middelste stand te zetten (in bioscoop mode), dat geeft het beste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
robinez schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:41:
[...]

inderdaad, dat is een goede tip!

de bril staat standaard veel te fel, ik vind het beeld ook beter met wat minder brightness, daarnaast is het naar mijn mening aan te raden om de grootte van je beeldscherm op de middelste stand te zetten (in bioscoop mode), dat geeft het beste beeld.
Hmm, ga ik ook eens proberen. Heb best wel snel last van 'eye strain' (niet alleen met de PSVR, ook buiten bij fel licht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 11:07
ThaBEN schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:17:
[...]

Klopt, al is stiekem het felste wel echt :9~ , maar minimaal terugschroeven moet die ervaring niet persee doen verminderen. Ik zal hem eens een stukje terugschroeven. Beetje datzelfde als dat alle tv's in demo stand bij Henk en Ingrid staan terwijl gras neon groen eruit ziet >:)

Vanavond eens verder met farpoint 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Brightness heb ik gelijk al teruggeschroefd naar 50%. Ik ben allergisch voor felle schermpjes (ook in telefoons, laptops, etc), ook al ziet het beeld er dan vaak wel wat mooier uit. Hoe dichter je bij een scherm zit, hoe zachter je deze qua brightness zou moeten zetten. Ik twijfel er ook weleens over om de VR nog lager te zitten, want daar zit je echt bovenop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Net een half uur door de PS store zitten struinen, maar ik ben bang dat ik met re7 ook meteen de enige echte vr game heb gevonden die me überhaupt leuk lijkt. :+

Ligt vrijwel zeker volledig aan mij hoor, ik heb alles wel gespeeld wat ik zou willen spelen met of zonder vr in de Playstore en da's niet heel erg veel, maar het meeste wat ik voorbij zie komen zijn toch de kijk-eens-wat-er-met-vr-kan "games" van 2 uurtjes.

Games die ik zonder vr nooit zou spelen ga ik nu mét vr ook niet spelen denk ik.

Ik wil Alien in vr!!!! Of metro2003!! :) oh well, patience I guess...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Flagg schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:58:
Net een half uur door de PS store zitten struinen, maar ik ben bang dat ik met re7 ook meteen de enige echte vr game heb gevonden die me überhaupt leuk lijkt. :+

Ligt vrijwel zeker volledig aan mij hoor, ik heb alles wel gespeeld wat ik zou willen spelen met of zonder vr in de Playstore en da's niet heel erg veel, maar het meeste wat ik voorbij zie komen zijn toch de kijk-eens-wat-er-met-vr-kan "games" van 2 uurtjes.

Games die ik zonder vr nooit zou spelen ga ik nu mét vr ook niet spelen denk ik.

Inderdaad een kwestie van geduld. Er zitten een hoop mooie titels aan te komen, sinds dit najaar is de stroom aan games goed op gang aan het komen.

En toch zijn er ook best een flink aantal 'kleinere' games die zeer de moeite waard zijn. In VR zijn games sowieso heel anders dan op een gewoon plat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 16:47
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:20:
[...]

Ik heb ooit zo'n standaard gekocht voor mijn 2 controller gelijk op te laden. Ik weet uit ervaring dat de batterij daarvan niet al te best tegen kan, is dat bij dit ding ook het geval?
ik heb geen last van ,ik heb het achter Domoticz and hij gaat twee uur per dag aan ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
haaymaan schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:11:
[...]

ik heb geen last van ,ik heb het achter Domoticz and hij gaat twee uur per dag aan ....
Grappig, dat is best slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25
Flagg schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:58:

Ik heb me vooral veel vermaakt met het platten van until dawn RoB en VR worlds.

Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook niet zoveel gebruik maak van de VR. Maar dat geldt bij mij eigenlijk voor gamen in het algemeen op dit moment.

Moet nog verder met RE7 en wil ook nog proberen farpoint te platten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
burnoutpc schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:59:
[...]

VR is inderdaad heel vermoeiend, had ik vorig jaar ook, maar voor ik het wist zat ik 8 uur achter elkaar DriveClub VR te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mooi filmpje toont een techniek die op basis van eye tracking bepaalde delen van een game in hoge resolutie rendered en alle andere delen in lage resolutie. Scheelt heel erg in energieverbruik en CPU terwijl je er als gebruiker niets van merkt omdat je het deel dat in lage resolutie gerendered wordt niet waarneemt.

[YouTube: https://youtu.be/NZaQEQrk15A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nou ik join the party ook. PS VR black friday deal voor 199 euro incl. vr worlds en gran turismo.

Daarnaast had ik al een keer een ps VR press kit op de kop getikt met daarbij 10 games. En had ik de move controllers van mijn ps3 nog.

Ik heb nu de volgende games.

– Battlezone
– PlayStation VR Worlds
– Until Dawn : Rush of Blood
– Tumble VR
– Headmaster
– Job Simulator
– EVE: Valkyrie
– RIGS
– Hustle Kings VR
– Super Stardust Ultra VR
– DRIVECLUB VR

Daarnaast nog gran turismo dus en resident evil vii (al net uitgespeeld zonder VR).

Ik ben begonnen met VR worlds een paar demo's en net een level until dawn (erg vet met twee moves, en je krijgt wel echt achtbaan gevoel). Moet zeggen dat het toch best wel heftig is, en nu wel een beetje soort van dizzy voel (denk half uur gespeeld ongeveer). Dus rustig aandoen las ik ook. Wel spellen/games raden jullie aan om mee te beginnen?

Overigens had ik nog wel een beetje fuzzy beeld, weet niet wat nu normaal is. Las wel iets over pupil afstand instellingen, dat ga ik ook nog maar proberen.

OWja, bijna vergeten. Ook nog Farpoint incl. gun voor 50 euro op de kop getikt. Die wil ik ook wel graag uitproberen :9~

[ Voor 12% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 29-11-2017 00:12 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compagnon
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-12-2023
Aenea schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:50:
[...]

VR is inderdaad heel vermoeiend, had ik vorig jaar ook, maar voor ik het wist zat ik 8 uur achter elkaar DriveClub VR te spelen!
8 uur ? :X

OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 23:05
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:10:
...

Wel spellen/games raden jullie aan om mee te beginnen?

Overigens had ik nog wel een beetje fuzzy beeld, weet niet wat nu normaal is. Las wel iets over pupil afstand instellingen, dat ga ik ook nog maar proberen.
...
mijn must have games lijstje staat hier https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53402349

Wat betreft fuzzy beeld, dat is normaal, zeker voor VR beginners zul je dit eerder merken. Dit komt voor een gedeelte door de techniek (even afgezien van de resolutie). In VR is met name het midden van het beeld scherp, de lenzen vervormen het beeld aan de buitenkant enigzins namelijk.

In het begin zul je voornamelijk nog je ogen gebruiken om gedeeltes van het scherm te bekijken, immers dat ben je gewoon gewend vanuit het kijken naar een tv scherm. Maar na een tijdje VR spelen zul je steeds meer gewend raken aan het feit dat je met je hoofd kan bewegen en zo vrij naar punten in het beeld kunt kijken, dan blijven je ogen gewoon kijken naar het centrale punt van de lens en merk je er nog maar weinig van in de praktijk dat de randen minder scherp zijn.

Daarnaast is er in de huidige stand van de techniek nog steeds sprake van een lagere resolutie, ook maakt het voor de meeste vr games wel uit of je op een ps4 slim of ps4 pro speelt (die voor veel vr games op een hogere resolutie renderd en dan downscaled naar de vr resolutie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
ThaBEN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem daar direct besteld. Gelukkig geen invoerrechten hoeven te betalen. Maar de verzendkosten waren volgens mij net zo duur als de switch zelf. Hij is ook bij Amazon (UK) te koop, maar je moet opletten dat je de witte variant hebt. Er is ook een zwarte versie, die ziet hetzelfde uit maar dan maar maximaal 30Hz i.p.v. 60Hz.

Dus om het zeker te weten (en omdat ik geen credit card heb) rechtstreeks besteld en met Paypal betaald.
Ik heb deze besteld.

https://m.ebay.com/itm/2P...43231?txnId=1875736788002

9,61 dollar incl verzending. Die Ibis kost alleen al 30(!) dollar voor verzending naar NL. Dat ding kostte laatst in de aanbieding zelf 19,95. Maar samen toch 50(!!) dollar.

Laat wel weten of hij werkt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:38:
[...]

Ik heb deze besteld.

https://m.ebay.com/itm/2P...43231?txnId=1875736788002

9,61 dollar incl verzending. Die Ibis kost alleen al 30(!) dollar voor verzending naar NL. Dat ding kostte laatst in de aanbieding zelf 19,95. Maar samen toch 50(!!) dollar.

Laat wel weten of hij werkt.
Deze switch zal wel beeld geven, maar waarom die 'duurdere' wordt aangeraden is omdat die het volgende ondersteund: 4k resolutie + HDR @60hz.

Indien je géén PS4 Pro of HDR tv bezit zal het voldoende zijn. Echter dan heb je de switch niet nodig, gezien die enkel gebruikt wordt om alsnog HDR te kunnen zenden naar je TV zonder de PSVR los te koppelen.

Er staat aangegeven dat de switch 4k ondersteunt maar niet of dit ook @60Hz is. Meestal is dit 30Hz of zelfs maar 24Hz (enkel geschikt voor films). Gezien de prijs vermoed ik dat deze switch geen 4K @60Hz ondersteund. Dan zou betekenen dat je geen 60fps games kan weergeven via de switch in 4k.

Ook kan ik niet zien of deze switch HDR compatible is.
De meeste switches zijn beperkt met HDMI poorten die geen HDR passtrough hebben (net zoals de HDMI poort op je PSVR processor unit).

Als je pech hebt heeft deze switch nog meer beperkingen dan de HDMI output op de PSVR unit zelf en gaat deze je probleem niet oplossen.

Laten we hopen dat het meevalt O-)

[ Voor 33% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThaBEN schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:50:
[...]

Deze switch zal wel beeld geven, maar waarom die 'duurdere' wordt aangeraden is omdat die het volgende ondersteund: 4k resolutie + HDR @60hz.

Indien je géén PS4 Pro of HDR tv bezit zal het voldoende zijn. Echter dan heb je de switch niet nodig, gezien die enkel gebruikt wordt om alsnog HDR te kunnen zenden naar je TV zonder de PSVR los te koppelen.

Er staat aangegeven dat de switch 4k ondersteunt maar niet of dit ook @60Hz is. Meestal is dit 30Hz of zelfs maar 24Hz (enkel geschikt voor films). Gezien de prijs vermoed ik dat deze switch geen 4K @60Hz ondersteund. Dan zou betekenen dat je geen 60fps games kan weergeven via de switch in 4k.

Ook kan ik niet zien of deze switch HDR compatible is.
De meeste switches zijn beperkt met HDMI poorten die geen HDR passtrough hebben (net zoals de HDMI poort op je PSVR processor unit).

Als je pech hebt heeft deze switch nog meer beperkingen dan de HDMI output op de PSVR unit zelf en gaat deze je probleem niet oplossen.

Laten we hopen dat het meevalt O-)
HDMI 2.0 / HDCP 2.2 is niet genoeg?

Ik laat het wel weten. Vind 50 dollar teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:58:
[...]

HDMI 2.0 / HDCP 2.2 is niet genoeg?

Ik laat het wel weten. Vind 50 dollar teveel.
Er staat 1.4 in de specs. Los daarvan lijkt het er inderdaad op dat je hier weinig aan gaat hebben. Je neemt juist een switch bij je VR omdat je HDR door wilt geven. Dit gaat niets toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Ik heb de ibis hdmi switch besteld bij Amazon.uk en was zeker geen 30 euro aan verzendkosten kwijt. Omgerekend 28 euro voor switch inclusief verzenden. Had geen zin om iets te bestellen en af te wachten of het werkte.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Aenea schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:50:
[...]

Dude. Ik vond 2,5 uur Skyrim VR achter elkaar al veel. En bezit de bril nu iets meer dan een jaar. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Al is het alleen al omdat het na een tijdje erg warm begint te worden in die headset. Beetje frisse lucht na een uurtje is wel prettig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:10:
[...]

Er staat 1.4 in de specs. Los daarvan lijkt het er inderdaad op dat je hier weinig aan gaat hebben. Je neemt juist een switch bij je VR omdat je HDR door wilt geven. Dit gaat niets toevoegen.
Ik heb gemaild en gevraagd of hij HDR doorgeeft. Dat doet hij zei de verkoper. Dus ik ben benieuwd. Voor 9 dollar incl. verzending wil ik het wel proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

LuPo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:55:
[...]

Ik heb gemaild en gevraagd of hij HDR doorgeeft. Dat doet hij zei de verkoper. Dus ik ben benieuwd. Voor 9 dollar incl. verzending wil ik het wel proberen.
Laat maar weten, ga je dan ook 4k + HDR kunnen testen?
Want als dat werkt zou het voor mij ook ideaal zijn.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LuPo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:55:
[...]

I hope so. Ik ben benieuwd dan. Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Skyrim ook maar gekocht, heb hem nog nooit gespeeld, dus ben benieuwd. Kan ik wel een paar uur in kwijt vermoed ik. :P

[Edit]En hij zegt er 33 uur over te doen om te d/len. -O- PS store weer op vakantie?

Nou ja we zien wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Flagg op 29-11-2017 12:30 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

madcon schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
Al is het alleen al omdat het na een tijdje erg warm begint te worden in die headset. Beetje frisse lucht na een uurtje is wel prettig :)
Dit en bij de meeste VR games heb ik na een uurtje wel even pauze nodig ook. Al valt het mij bij Skyrim VR mee tot nu toe. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mud.Starrr schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:01:
[...]

Laat maar weten, ga je dan ook 4k + HDR kunnen testen?
Want als dat werkt zou het voor mij ook ideaal zijn.
Jup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Doom VFR bevat ook klassieke maps :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:32:
Doom VFR bevat ook klassieke maps :9~

[video]
Ik snap niet waarom er nog vrijwel geen smooth movement gameplay online staat. Zouden ze de Move support er later in patchen ofzo?

Dat teleport gedoe is echt geen gezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:43:
[...]

Ik snap niet waarom er nog vrijwel geen smooth movement gameplay online staat. Zouden ze de Move support er later in patchen ofzo?

Ik snap het ook niet echt, volgens mij hebben ze dat op het laatste moment nog toegevoegd, is ook wel nodig want ik ga echt geen spel spelen wat alleen kan teleporten, ik zie de noodzaak en het nut er ook echt niet van in.

Gewoon lopen en headbob ook verplichten, dat iedereen groen en geel ziet als ze die bril afzetten. :P

Heb vanmiddag nog een uurtje "nightmare" gedaan in re7 en dan ben je toch redelijk veel aan het heen en weer rennen en snel en vaak om je heen kijken (al rennend) en heb nog steeds nergens last van gehad, dus ben geboren met vr benen ws. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 29-11-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Geteisem schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:13:
[...]

Dude. Ik vond 2,5 uur Skyrim VR achter elkaar al veel. En bezit de bril nu iets meer dan een jaar. :X
Verschil moet er wezen! :)

Was heel fanatiek bezig om samen/tegen een vriend te racen, helpt wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Volgende week zaterdag vindt de Playstation Experience (PSX) 2017 plaats. Mogelijk kunnen we daar een aantal verrassingen / aankondigingen voor PSVR verwachten.

https://uploadvr.com/sony...svr-game-two-legends-psx/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LuPo
Zo, ik heb de afgelopen dagen het hele topic even doorgelezen. Dus als jullie duimpjes van mij hebben dan weet je waarom. :P

Een aantal games op mijn wishlist gezet in de PS store. En vandaag de Logitech G29 binnengekregen. Binnenkort dus lekker gamen met de VR en de G29. Lijkt me heel vet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Het Logitech g29 stuurtje lijkt mij ook een mooie toevoeging. Deze is nog net betaalbaar. GT in Vr is toffe ervaring maar met controller net iets minder realistisch.

Maar heb ook nog de aim contoller en 2 moves "nodig" :D Valt me op dat move controllers op marktplaats ook nog vrij prijzig zijn, dus is wachten op volgende deal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
De move controllers heb ik voor 30 euro via marktplaats opgehaald.

De aim-controller met Farpoint voor 49,99 bij Intertoys. Sommige filialen hadden hem nog op voorraad. De online voorraad was al op toen ik ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

madcon schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
Moet je eens in de warme zomerdagen spelen. Zo was het hier erg warm in huis rond de tijd dat Farpoint uitkwam.
In de winter nergens last van met warmte, maar ook dan ben ik het na 1,5 uur wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 16:03
Zit er een fysieke disc bij de Farpoint aimcontroller bundel of download code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The_Cure schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:40:
Zit er een fysieke disc bij de Farpoint aimcontroller bundel of download code?
Fysieke disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:43:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Skyrim is goedgekeurd, net 3 uur gespeeld ofzo en had een ruitjespatroon op mijn voorhoofd staan. :+

Bewegen was heel even vreemd vanwege de snelheid, maar eens snel genoeg.

Kan ik lang genoeg mee bezig zijn zodat er weer wat nieuwe spelen uit zijn denk ik. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik zat gisteren te bedenken hoe kan je je voortbewegen in (bijvoorbeeld) Skyrim als je move controllers gebruikt?

Daar zit toch geen thumbstick op? Ik zag wel dat er eentje bestaat maar daar zit dan weer geen pingpongbal op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Flagg schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:55:
Ik zat gisteren te bedenken hoe kan je je voortbewegen in (bijvoorbeeld) Skyrim als je move controllers gebruikt?

Daar zit toch geen thumbstick op? Ik zag wel dat er eentje bestaat maar daar zit dan weer geen pingpongbal op.
Klopt. Door de middelste knop in te drukken en de Move controller te wijzen in de richting die je op wilt. Leek me vooraf niks, maar het werkt echt verrassend goed! Je kunt zelfs naar links en rechts strafen op die manier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
LuPo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:20:
...

En vandaag de Logitech G29 binnengekregen. Binnenkort dus lekker gamen met de VR en de G29. Lijkt me heel vet! 8)
Ha, ik heb hem ook gisteren binnengekregen, tijdens BF gekocht bij amazon UK (voor een louzy € 154 incl. shipping). Hij is inmiddels op de nieuwe Playseat gemonteerd en het ziet er niet alleen fantastisch uit, je hebt echt het idee dat je in een race auto zit met die stoel, stuur en pedalen. Vanavond maar eens Dirt Rally VR opstarten, ben echt benieuwd naar de ervaring. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
madcon schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:31:

...Maar heb ook nog de aim contoller en 2 moves "nodig" :D Valt me op dat move controllers op marktplaats ook nog vrij prijzig zijn, dus is wachten op volgende deal dagen.
Probeer een add hier in V&A. Heb ik een paar dagen geleden ook gedaan en inmiddels een deal gesloten met een mede Tweaker. € 30 voor een set move controllers.

• madcon
retroguy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:15:
[...]Probeer een add hier in V&A. Heb ik een paar dagen geleden ook gedaan en inmiddels een deal gesloten met een mede Tweaker. € 30 voor een set move controllers.
Niet eens aan gedacht, gebruik eigenlijk nooit de V&A. Zal het proberen :*)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
retroguy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:12:
Ha, ik heb hem ook gisteren binnengekregen, tijdens BF gekocht bij amazon UK (voor een louzy € 154 incl. shipping). Hij is inmiddels op de nieuwe Playseat gemonteerd en het ziet er niet alleen fantastisch uit, je hebt echt het idee dat je in een race auto zit met die stoel, stuur en pedalen. Vanavond maar eens Dirt Rally VR opstarten, ben echt benieuwd naar de ervaring. :)
Voor die prijs had ik die ook nog wel willen kopen..

PSN id: NL_SToRM

• MaxHardcore
madcon schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:16:
[...]

Niet eens aan gedacht, gebruik eigenlijk nooit de V&A. Zal het proberen :*)
Straks komt wel het nieuwe model. Vind het met de huidige modellen onhandig dat dat nog mini usb is.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27
retroguy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:12:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• madcon
Ik zie nu dat er een soort minecraft kloon genaamd Discovery is toegevoegd aan de PS Store. Voor 12 euro wil ik dit wel proberen. De demo van Minecraft met de hololens zag er al leuk uit. Maar nu kan je gewoon in de wereld rondlopen.

• .GoO
bram1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:06:
DOOM is aan het downloaden bij mij . :)
Laat even weten hoe ie is!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Skyrim 70 euro in de store pfff.., 8)7
wacht wel totdat ie een keer in de sale komt _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Fusionmania op 30-11-2017 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fusionmania schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:31:
Skyrim 70 euro in de store pfff.., 8)7
wacht wel totdat ie een keer in de sale komt _O-
Vanaf 5 tientjes op MP en € 55,- nieuw op disc.

Verder wordt het gewoon als een nieuwe 3rd party release beschouwd en die zijn altijd € 70,- in de Store.

Dat gezegd hebbende als er één game op dit moment zijn geld waard is, is het Skyrim VR wel. Je kunt hier echt honderden uren in steken en VR is 100x vetter dan deze game op je TV spelen.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Had vanmiddag de PSVR bundel met VR Worlds gekocht maar ga hem terugbrengen. Las net te laat dat er een nieuw model met HDR passtrough komt. Heb een Pro en 4k HDR TV dus lijkt mij de logische keuze om te wachten.

Nu is deze aan de andere kant natuurlijk wel lekker geprijsd.. Denk dat als deze in EU uitgebracht wordt, de prijzen nog scherper zullen zijn.

Ik heb ook een leuke computer..

Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:35:
Had vanmiddag de PSVR bundel met VR Worlds gekocht maar ga hem terugbrengen. Las net te laat dat er een nieuw model met HDR passtrough komt. Heb een Pro en 4k HDR TV dus lijkt mij de logische keuze om te wachten.

Nu is deze aan de andere kant natuurlijk wel lekker geprijsd.. Denk dat als deze in EU uitgebracht wordt, de prijzen nog scherper zullen zijn.
Ik zou juist niet wachten en 'm voor deze prijs zeker nemen. Voor het prijsverschil kun je een hoop switchjes kopen waarmee je gewoon wel HDR hebt met de oude PS VR.

• Tranzy
Ik heb er 299 voor betaald. Maar met een switch kan je wel HDR krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:59:
Niet zomaar een switch, maar een die 4k HDR @60hz kan weergeven zoals deze:

Zover als bij mij bekend de enige switch die 4k HDR @60hz kan weergeven, niet te duur is en geen aparte stroomvoorziening nodig heeft. Pakt zijn stroom via de PS4 zelf.

Meer info: Sewell Direct

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 12:08
Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:59:
Die Bundel was toch maar 249? (Ik heb er zelf 190 voor betaald zelfs..)

• Tranzy
colorsone schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:24:
[...]

Die Bundel was toch maar 249? (Ik heb er zelf 190 voor betaald zelfs..)
Dat was zeker met black friday? Nee hij is bij Coolblue 299.

Maar de HDR passthrough is niet het enige. Er zit toch ook een betere processor unit in/bij?

Ik twijfel toch wel erg. Hij komt morgen binnen namelijk.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 12:08
Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:28:
[...]

Maar de HDR passthrough is niet het enige. Er zit toch ook een betere processor unit in/bij?

Klopt, maar er is weinig verschil. Behalve een passief gekoelde connect unit. Wat kabel en knop wijzigingen. En dan HDR passtrough. De nieuwe bril is in europa nog niet te krijgen dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

colorsone schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:48:
[...]

Klopt, maar er is weinig verschil. Behalve een passief gekoelde connect unit. Wat kabel en knop wijzigingen. En dan HDR passtrough. De nieuwe bril is in europa nog niet te krijgen dus..
En de knopjes van de oude versie lijken mij handiger werken.

[druk op een toets om verder te gaan]

• MaxHardcore
Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:28:
[...]

Ikzelf heb geen HDR tv, maar zou toch wachten denk ik. Waarom met een switch klooien als het net iets netter kan.

• Tranzy
MaxHardcore schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:46:
[...]

Ikzelf heb geen HDR tv, maar zou toch wachten denk ik. Waarom met een switch klooien als het net iets netter kan.
Ja he. Ik ben hetzelfde van mening. Zoveel geld uitgeven voor een "oud" model terwijl ik met de rest up to date ben. Ik wacht even op het nieuwe model. De oude kan altijd nog wel. En zal, zoals ik eerder zei, met de komst van de nieuwe voor een leuke prijs wel te koop zijn.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
Het ligt er ook maar net aan welke televisie je hebt. Ik hoor soms mensen praten over HDR die in het bezit zijn van een televisie die 500 euro heeft gekost. HDR is slechts geschikt voor een paar type panelen, voor de rest is het voornamelijk marketing.

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
bram1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:45:
[...]

Vanaf 5 tientjes op MP en € 55,- nieuw op disc.

Verder wordt het gewoon als een nieuwe 3rd party release beschouwd en die zijn altijd € 70,- in de Store.

Dat gezegd hebbende als er één game op dit moment zijn geld waard is, is het Skyrim VR wel. Je kunt hier echt honderden uren in steken en VR is 100x vetter dan deze game op je TV spelen.
Dat begrijp ik, zal ook wel supertof zijn, alleen vind ik het persoonlijk nog te duur, dus haal hem over een tijdje wel voor 40 euro op disc :)

Rec Room is wel pure fun trouwens, beetje aankloten in die kamers samen met andere spelers, best wel leuk gedaan! :D

• Tranzy
ThaBEN schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:20:
[...]

Niet zomaar een switch, maar een die 4k HDR @60hz kan weergeven zoals deze:
[video]

Zover als bij mij bekend de enige switch die 4k HDR @60hz kan weergeven, niet te duur is en geen aparte stroomvoorziening nodig heeft. Pakt zijn stroom via de PS4 zelf.

Meer info: Sewell Direct
Nog even bekeken en snap nu de HDR passthrough waar over gesproken wordt. Dit gezien te hebben doet met 100% besluiten om te wachten op de nieuwe.

Gedoe! Sorry. Extra kabels en switch.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik heb Skyrim op de Xbox 360, PS4 en pc geprobeerd, maar nooit verder gekomen dan een paar uurtjes. Morgen maar weer eens een nieuwe poging wagen, hoewel ik eerst de PSVR nog even moet afstoffen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27
Tranzy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:35:

Het voordeel is alleen dat je niet steeds kabels hoeft te verwisselen wanneer je een gewone ps4 game met HDR wil spelen. Echter ruim ik na een sessie alles weer op omdat ik al die kabel bende niet in (het zicht) de woonkamer wil hebben. Dus dan maakt HDR pass niet uit. En ik zou er ook geen 150 euro extra voor over hebben.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
zwembroek schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:47:
[...]

Het voordeel is alleen dat je niet steeds kabels hoeft te verwisselen wanneer je een gewone ps4 game met HDR wil spelen. Echter ruim ik na een sessie alles weer op omdat ik al die kabel bende niet in (het zicht) de woonkamer wil hebben. Dus dan maakt HDR pass niet uit. En ik zou er ook geen 150 euro extra voor over hebben.
Ik lijk wel een vrouw 8)7 ... Maar het gaat ook om een hoop geld. Ik heb even mijn best gedaan en heb nog eenzelfde pakket bij Intertoys gevonden en daar is hij 249.

Daarnaast heb ik GT Sports dubbel dus als ik deze kan verkopen dan is het weer wat minder. Dus ga er toch voor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 15:12
Ook een headset aangeschaft met de Black Friday sale (€159,- bij Intertoys). Ik had al een camera.

Maar wow, ik ben echt een "believer" nu. VR is de toekomst! :) Wat een ervaring... En ik heb eigenlijk vooral alleen maar demo's gespeeld. Favoriet: Star Child (staat op demo disc 2). Hopelijk komt deze game snel uit. The Persistence vond ik ook heel erg tof.

Zit er eigenlijk aan te denken om m'n versie van Skyrim voor de Switch te verkopen en de VR versie aan te schaffen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Disfigured schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:26:
Ook een headset aangeschaft met de Black Friday sale (€159,- bij Intertoys). Ik had al een camera.

Maar wow, ik ben echt een "believer" nu. VR is de toekomst! :) Wat een ervaring... En ik heb eigenlijk vooral alleen maar demo's gespeeld. Favoriet: Star Child (staat op demo disc 2). Hopelijk komt deze game snel uit. The Persistence vond ik ook heel erg tof.

Zit er eigenlijk aan te denken om m'n versie van Skyrim voor de Switch te verkopen en de VR versie aan te schaffen...
Welkom ;) Altijd leuk om te zien dat mensen overtuigd raken van VR simpelweg door het te proberen.

Skyrim VR is echt enorm gaaf, dus tenzij je op de Switch echt heel veel onderweg speelt zou ik het wel weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Haha nope, ik speel vaak gewoon thuis. Handheld mode in bed of op de bank, of gewoon op m'n plasma. :P

Is Skyrim te doen met een Dual Shock? Of zijn de Move Controllers echt een must?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Disfigured schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:35:
Haha nope, ik speel vaak gewoon thuis. Handheld mode in bed of op de bank, of gewoon op m'n plasma. :P

Is Skyrim te doen met een Dual Shock? Of zijn de Move Controllers echt een must?
Skyrim is sowieso heel goed te doen met de Dual Shock, maar met de Move controllers vind ik het wel nog veel gaver. Met name het schieten met pijl en boog, het afvuren van spells en het vechten met schild en zwaar biedt onwijs veel toegevoegde waarde. Je moet in het begin even wennen aan de besturing omdat natuurlijk op de Move de thumbstick mist (kom op Sony, doe daar eens iets aan), maar als je daar aan gewend bent dan is dat ook heel prima te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
werd gisteren gebeld dat ze mn vr headset getest hebben

en de processing unit was dus wel defect, aan ene kant klote want moet nu wachten op nieuwe levering na 289 euro betaald te hebben voor de GT bundle, maar aan andere kant lag het gelukkig niet aan mijn setup :p

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Disfigured schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:35:

Ik speel met de DS4. Moves zijn leuk, maar voor mij een iets te groot Nintendo Wii gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tiduz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:44:
werd gisteren gebeld dat ze mn vr headset getest hebben

en de processing unit was dus wel defect, aan ene kant klote want moet nu wachten op nieuwe levering na 289 euro betaald te hebben voor de GT bundle, maar aan andere kant lag het gelukkig niet aan mijn setup :p
Toch wel goed nieuws doen, hopelijk sturen ze snel een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Tranzy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:52:
[...]

Ik lijk wel een vrouw 8)7 ... Maar het gaat ook om een hoop geld. Ik heb even mijn best gedaan en heb nog eenzelfde pakket bij Intertoys gevonden en daar is hij 249.

Daarnaast heb ik GT Sports dubbel dus als ik deze kan verkopen dan is het weer wat minder. Dus ga er toch voor!
Hoe bedoel je verkopen? Je kan toch ongeopend retourneren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxHardcore
Dirt rally VR bundle nu 17,49 in de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:51
MaxHardcore schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:19:
Meteen gekocht! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59
Ik twijfel :) wel een erg goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Oeh, die wil ik ook wel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
MaxHardcore schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:03:
[...]

Hoe bedoel je verkopen? Je kan toch ongeopend retourneren?
Ik heb hem opgehaald bij Intertoys maar er zat geen fysiek spel van GT Sports bij? Dus als het een code is dan verzilver ik die zelf en verkoop ik mijn GT Sports (Fysieke versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tranzy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb hem opgehaald bij Intertoys maar er zat geen fysiek spel van GT Sports bij? Dus als het een code is dan verzilver ik die zelf en verkoop ik mijn GT Sports (Fysieke versie).
Van VR Worlds krijg je een code, als je deze hebt gekocht toen die actie gold. GT Sports zal er toch echt fysiek bij moeten zitten. Heb je wel een Playstation camera erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Wat een gedoe zeg! Nee! Ze hebben mij de losse bril alleen gegeven en was zelf zo dom om niet de doos te checken. Na rondbellen heb ik een vestiging gevonden die wél de bundel heeft.

https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

Nu nog zien te regelen dat ik die kan krijgen en deze terug kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tranzy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:44:
Wat een gedoe zeg! Nee! Ze hebben mij de losse bril alleen gegeven en was zelf zo dom om niet de doos te checken. Na rondbellen heb ik een vestiging gevonden die wél de bundel heeft.

https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

Nu nog zien te regelen dat ik die kan krijgen en deze terug kan brengen.
Dan heb je de losse bril aangeschaft voor 249 euro, en niet de bundel. :)

Let er wel op dat die bundel die je nu op het oog hebt geen GT Sports bevat. Maar die heb je toch al dus dat is niet zo'n probleem. Leuk dat je nog een pakket hebt kunnen vinden iig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net mijn eerste DOOM VFR sessie achter de rug. Na 5 minuten heb je de controls door en voelt het net als de platte versie, maar dan 10x zo vet.

Er zit volledige free movement in, gecombineerd met teleport en dat werkt als een malle indien je met de Aim of DS4 speelt. De implementatie van de Aim is alleen wat vreemd gedaan, omdat je beide handen in beeld ziet waarbij je in je linkerhand en granaat(werper) vast hebt. Ik had het liever als Farpoint gezien, maar helaas.

Verder speelt het als een malle en de graphics zien er ook prima uit.

Ik heb er een nieuwe verslaving bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hier net ook een uurtje Doom VFR gespeeld. Grafisch gezien ziet het er heel goed uit, vergelijkbaar met de mooiste PSVR games tot nu toe. De game loopt verder ook lekker soepel.

Ik heb gespeeld met de Aim controller en vind het goed spelen, al is de implementatie wel iets minder voortreffelijk gedaan dan in Farpoint. Zoals hierboven aangegeven houdt je in-game personage het wapen met één hand vast en jijzelf met twee. Met de andere hand gooi je onder meer granaten. Dat voelt in het begin een klein beetje onnatuurlijk, maar je raakt er snel aan gewend. Ik vond het niet of nauwelijks storend eigenlijk, maar daar hadden ze wel iets beters voor kunnen verzinnen vind ik.

Bewegen gaat erg lekker. Je hebt volledige bewegingsvrijheid om gewoon te lopen. Daarnaast kan je ook met een button gebruik maken van teleport. Dat mechanisme is erg goed gedaan, al heb ik het tijdens mijn speelsessies niet of nauwelijks gebruikt. Wel leuk dat je op die manier zelf je manier van spelen kunt kiezen. De manier van aimen werkt ook prima, zoals in Farpoint. Al voelt het wel anders. Auto aim staat standaard aan, die natuurlijk meteen uitgezet. Is prima te doen zonder.

Verder voelt de game wel echt aan als Doom. Ik heb de game vroeger als kind gespeeld en het voelde toch wel een beetje nostalgisch. De muziek, vijanden, wapens en natuurlijk veel bloed, explosies en geweld. De oude map heb ik helaas nog niet gespeeld, blijkbaar heb ik die nog niet unlocked.

Ik ben dus ook wel enthousiast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Bestheda heeft aangegeven dat er volgende week een Skyrim VR patch uitkomt die onder andere full locomotion voor de Move controllers toevoegt.

https://bethesda.net/comm...ing-and-bug-fixes-patch/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@.GoO Heb jij ook het idee dat je handen in DOOM een beetje te veel links zitten?

Ik vind het aimen juist niet op Farpoint lijken. In Farpoint moet je echt door je vizier kijken. DOOM is echt met hipfire in gedachte gemaakt.

Edit: Hopelijk ook 3D audio in Skyrim.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 01-12-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:46:
@.GoO Heb jij ook het idee dat je handen in DOOM een beetje te veel links zitten?

Ik vind het aimen juist niet op Farpoint lijken. In Farpoint moet je echt door je vizier kijken. DOOM is echt met hipfire in gedachte gemaakt.

Edit: Hopelijk ook 3D audio in Skyrim.
Dat gevoel had ik ook wel een beetje ja.

Het aimen is inderdaad heel anders dan in Farpoint, alleen al omdat je 'm daar in-game ook echt in 2 handen vast hebt. Ik bedoelde meer de manier van aimen, dus schieten waar je kijkt en draaien met je rechter stick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
LuPo schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:57:
[...]

Dan heb je de losse bril aangeschaft voor 249 euro, en niet de bundel. :)

Let er wel op dat die bundel die je nu op het oog hebt geen GT Sports bevat. Maar die heb je toch al dus dat is niet zo'n probleem. Leuk dat je nog een pakket hebt kunnen vinden iig!
Wat een geregel zeg! Uiteindelijk heb ik nu 3 keer 249 uitgegeven. Maandag breng ik de bril terug naar Intertoys. En de bundel van 299 is ook terug naar Cool blue.

Maar.... heb nu thuis de bundel voor 249 met camera v2 en vr Worlds maar geen GT sports. Geeft niet want die heb ik al.

Denk dat het uiteindelijk een goede deal is nog voor de kit. Ondanks dat de nieuwe komt. Dat biedt alleen meerwaarde als je alles aangesloten laat staan bij je tv. Dat doe ik dus niet. Misschien haal ik de switch nog wel een keer.

Bedankt voor het meedenken allemaal. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 10:51
14,99 euro nu op PSN store! (België)
Dank je MaxHardcore voor de tip! _/-\o_

Overigens, gisteren hadden ik de psvr binnen.
Net geen 2 uurtjes gespeeld met the playroom en Valkyrie.
Ik ben een fan! 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Graficon op 01-12-2017 20:44 . Reden: wou nog wat kwijt ]

Pagina: 1 ... 48 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.