Als je van puzzelen houdt is Statik ook een aanrader!Mud.Starrr schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:31:
Daarna van de demo disk, dat spel met dat muisje gedaan, erg gaaf gemaakt, die zou ik in de toekomst wellicht kopen omdat ik ook van puzzelen houd.
Meteen even opgezocht, morgen eens proberen die Joshua Belt VR video.
Hoe ze het gedaan hebben leggen ze kort uit in deze video:
YouTube: Joshua Bell VR | VR Experience Reveal | PlayStation VR
Morgen ook statik proberen, thanks!
Hoe ze het gedaan hebben leggen ze kort uit in deze video:
YouTube: Joshua Bell VR | VR Experience Reveal | PlayStation VR
Morgen ook statik proberen, thanks!
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Zou daar nog niet zo zeker van zijn. Op die 2 dagen komen constant dezelfde producten terug. iBood ook niet meer wat het geweest is.Flagg schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:07:
En dan nog mensen die hem kopen.
Had je VR Worlds erbij gekregen in het pakket, of al een code per e-mail gekregen?Marc3l schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:22:
Kon hem vandaag ophalen,
...
Rustig begonnen met VR Worlds,
Ik heb mijn bestelling op zaterdag opgehaald en wacht nog steeds op mijn voucher voor VR Worlds.
Had er al een e-mail over gestuurd, maar nog geen reactie op gekregen.
[druk op een toets om verder te gaan]
Ik wacht er ook nog op. Maar de demo is al leuk.Lamer_Deluxe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
[...]
Had je VR Worlds erbij gekregen in het pakket, of al een code per e-mail gekregen?
Ik heb mijn bestelling op zaterdag opgehaald en wacht nog steeds op mijn voucher voor VR Worlds.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
Is de ps vr bundle met gt de nieuwe versie? en is de prijs van 249nu vast of is dat enkel met black friday?
Je krijgt de oude psvr. Denk ook niet dat deze prijs een blijvertje is.lapino schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:29:
Is de ps vr bundle met gt de nieuwe versie? en is de prijs van 249nu vast of is dat enkel met black friday?
Net weer een behoorlijke lange sessie achter de rug. 2,5 uur non stop Skyrim VR. Wou eigenlijk niet stoppen. Echt een game changer hoor deze titel.
Heb contact gehad met de klantenservice over deze voucher en ze geven aan de code hoogstwaarschijnlijk vrijdag op de deurmat te laten bezorgen. (wordt per post verstuurd).Lamer_Deluxe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
[...]
Had je VR Worlds erbij gekregen in het pakket, of al een code per e-mail gekregen?
Was nog de demo, heb ook nog geen voucher.Lamer_Deluxe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
[...]
Gisteren ook nog The Playroom VR gedaan, leuk gedaan met die robotjes.
2 rondjes in Drive Club gereden ook indrukwekkend maar daar werd ik wel wat misselijk van.
Dus maar verder opbouwen met wat rustigere games.
Kun je de draadloze headline van Sony zelf gebruiken bij de psvr of ben je gebonden aan oortjes?
Draadloos werkt ook. Maar indien je 3D audio wil hebben via deze headset dien je hem niet draadloos te gebruiken, maar met een kabeltje aan te sluiten op de PSVR headset. Dat aansluitkabeltje (minjack plug aan beide kanten) zat in de doos van de draadloze headset.josstie85 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:21:
Kun je de draadloze headline van Sony zelf gebruiken bij de psvr of ben je gebonden aan oortjes?
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Eye Camera
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ik moet me hier nog steeds een keer in verdiepen, maar ik blijf dit een raar verhaal vinden, net als Dolby Atmos. Ineens automagisch kunnen goedkope stereo headsets de nieuwste surroundformaten weergeven als je ze met een stereo jackplug aansluit.ThaBEN schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:42:
[...]
Draadloos werkt ook. Maar indien je 3D audio wil hebben via deze headset dien je hem niet draadloos te gebruiken, maar met een kabeltje aan te sluiten op de PSVR headset. Dat aansluitkabeltje (minjack plug aan beide kanten) zat in de doos van de draadloze headset.
Als ik mijn game headset (7.1 met HDMI passthrough) gebruik, dan hoor ik aanzienlijk beter surround geluid en vooral ook mooier geluid, dan wat ik tot nu toe getest heb: Earpods, Beats DNA, professionele Sennheiser DJ hoofdtelefoon, professionele Technics DJ hoofdtelefoon. Alleen zowel in de PS VR als in de DS4 controller (bij gamen via TV) getest.
Doe ik iets verkeerd?
Moet ik ook even checken dan want zit al een jaar met die oortjes bij de VR te friemelen. Die vallen ook te vaak uit mijn oor.ThaBEN schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:42:
[...]
Draadloos werkt ook. Maar indien je 3D audio wil hebben via deze headset dien je hem niet draadloos te gebruiken, maar met een kabeltje aan te sluiten op de PSVR headset. Dat aansluitkabeltje (minjack plug aan beide kanten) zat in de doos van de draadloze headset.

bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:53:
[...]
Ik moet me hier nog steeds een keer in verdiepen, maar ik blijf dit een raar verhaal vinden, net als Dolby Atmos. Ineens automagisch kunnen goedkope stereo headsets de nieuwste surroundformaten weergeven als je ze met een stereo jackplug aansluit.
Als ik mijn game headset (7.1 met HDMI passthrough) gebruik, dan hoor ik aanzienlijk beter surround geluid en vooral ook mooier geluid, dan wat ik tot nu toe getest heb: Earpods, Beats DNA, professionele Sennheiser DJ hoofdtelefoon, professionele Technics DJ hoofdtelefoon. Alleen zowel in de PS VR als in de DS4 controller (bij gamen via TV) getest.
Doe ik iets verkeerd?
Vraag me ook niet exact hoe het werkt, maar het heeft ermee te maken dat de 3D audio gegenereerd wordt in de PSVR processor box, en via passtrough naar de stereo headset wordt gestuurd.Geteisem schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:54:
[...]
Moet ik ook even checken dan want zit al een jaar met die oortjes bij de VR te friemelen. Die vallen ook te vaak uit mijn oor.
Indien je wireless gebruikt heb je rechtstreeks verbinding met de PS4 en omzeil je de PSVR processor unit waardoor je de 3D audio niet (of minder) hoort.
Hier nog een goed voorbeeld van een filmpje welke je kunt bekijken met je goedkope stereo headset en alsnog 3D audio kunt ervaren. Is een vergelijkbare techniek als dat de PSVR toepast. Alleen bij PSVR is het nog iets geavanceerder waarbij het geluid mee draait afhankelijk van hoe jij je hoofd beweegt, dat is met onderstaand voorbeeld niet het geval. Overigens gebruikt de Playstation Platinum Headset standaard deze techniek, zonder dat je de PSVR processor box nodig hebt.
[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 23-11-2017 09:07 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@ThaBEN Thanks, ik ga eens kijken.
Ik heb wel bijvoorbeeld Arkham VR gewoon met mijn game headset getest en bij dat stuk waar je die telefoon aan je oor moet houden, hoor ik gewoon prima of de hoorn rechts of links is.
Edit: Klinkt wel cool, maar het klinkt niet anders dan gewoon surroundgeluid via een echte dedicated gaming headset, in mijn optiek.
Ik zie net je laatste post ook. Ik zal vanavond VR Worlds eens testen.
Over Skyrim gesproken: gaat er wel nog een patch komen voor de audio? Is dat bekend?
Ik heb wel bijvoorbeeld Arkham VR gewoon met mijn game headset getest en bij dat stuk waar je die telefoon aan je oor moet houden, hoor ik gewoon prima of de hoorn rechts of links is.
Edit: Klinkt wel cool, maar het klinkt niet anders dan gewoon surroundgeluid via een echte dedicated gaming headset, in mijn optiek.
Ik zie net je laatste post ook. Ik zal vanavond VR Worlds eens testen.
Over Skyrim gesproken: gaat er wel nog een patch komen voor de audio? Is dat bekend?
[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2017 09:22 ]
Sony is de voorraad inderdaad nog aan het verkopen. Alleen in Japan is de v2 te koop. Kwestie van lang genoeg wachten totdat de v2 de verkoop kanalen binnen druppelt.Nieuwevolger schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:37:
[...]
Je krijgt de oude psvr. Denk ook niet dat deze prijs een blijvertje is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klopt, het stereo gedeelte werkt altijd goed ongeacht je headset. Maar zonder de 3D audio hoor je minder goed wanneer geluid bijvoorbeeld van voor, achter, boven of onder je vandaan komt.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:10:
@ThaBEN Thanks, ik ga eens kijken.
Indien je het echt goed zelf wil testen kan ik je aanraden om de gratis demo van VR Worlds te downloaden. Ga dan naar de shooting gallery van London Heist. De beste manier om te testen is met behulp van een 2e persoon. Deze geef je dan de move controller en laat je schieten terwijl die de gun op verschillende locaties rondom je hoofd beweegt terwijl jij je ogen dicht hebt. En probeer dan na elk schot te wijzen waar je denkt dat de gun is. Laat hem daarna van plaats verwisselen en herhaal. Dan zul je merken dat je met 3D audio dit veel nauwkeuriger kunt aanwijzen waar de gun (move controller) zich bevind dan wanneer je geen gebruik maakt van de 3D audio.
Let op! Het verschilt per game hoe goed de developer gebruik heeft gemaakt van 3D audio. VR Worlds is op dit moment het beste voorbeeld waar men echt super goed gebruik heeft gemaakt van 3D audio. En gezien deze een gratis demo heeft zou ik deze gebruiken om het te testen. In bijvoorbeeld Skyrim VR is er (op dit moment) helemaal geen 3D audio aanwezig, enkel stereo.
Nog niet bekend maar met een beetje geluk gaat dit (hopelijk) nog komen.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:10:
@ThaBEN
Nog een stukje informatie over de 3D audio van de Platinum Headset.
[ Voor 14% gewijzigd door ThaBEN op 23-11-2017 09:32 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@ThaBEN Ik vraag me af in hoeverre die Platinum headset een verbetering is ten opzichte van de Gold. IK had namelijk het model vóór de Gold en destijds ook de Gold aangeschaft, en het model ervoor (de PS3 wireless 7.1 headset) vond ik echt aanzienlijk mooier geluid geven.
Met het oog op een 4K TV die ooit wel gaat komen, kan ik sowieso het beste mijn Tritton headset vervangen, aangezien de passthrough geen 4K en HDR doorgeeft. Ik heb net mijn oude iPhone verkocht, dus ik heb nog wat centen liggen branden. Heb jij de Platinum en wat zijn je ervaringen?
Met het oog op een 4K TV die ooit wel gaat komen, kan ik sowieso het beste mijn Tritton headset vervangen, aangezien de passthrough geen 4K en HDR doorgeeft. Ik heb net mijn oude iPhone verkocht, dus ik heb nog wat centen liggen branden. Heb jij de Platinum en wat zijn je ervaringen?
Ik heb zelf de Gold. En zolang die functioneert blijf ik deze gebruiken. Ook gezien de PSVR zelf zorgt voor 3D audio heb ik nog niet de behoefte om te upgraden naar Platinum. Gebruik mijn headset daarvoor niet vaak genoeg buiten VR om.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:32:
@ThaBEN Ik vraag me af in hoeverre die Platinum headset een verbetering is ten opzichte van de Gold. IK had namelijk het model vóór de Gold en destijds ook de Gold aangeschaft, en het model ervoor (de PS3 wireless 7.1 headset) vond ik echt aanzienlijk mooier geluid geven.
Daarnaast is het geloof ik ook nog zo dat voor 3D audio op de Platinum, hetzelfde geldt als voor PSVR. Het ligt aan de developer of/en hoe goed ze gebruik maken van de 3D audio.
Via de Sony headset app op de PS4 kun je zien welke games een eigen audio profiel hebben. Ik geloof als je daar de Platinum headset aankiest, dat alleen de games die je daar ziet staan gebruik maken van 3D audio. Bij de rest is het optioneel maar hoeft het er dus niet in te zitten. En dat zijn er nu nog niet heel veel. Dat is ook iets om rekening mee te houden, al weet ik niet 100% zeker of het enkel bij die games aanwezig is.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Oké, toch eens kijlken naar die headset. Coolblue is altijd wel vrij coulant met retouren. Ik zie dat daar gewoon een 3.5 mm kabel bij zit om eventueel op je PS VR aan te sluiten.ThaBEN schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:40:
[...]
Ik heb zelf de Gold. En zolang die functioneert blijf ik deze gebruiken. Ook gezien de PSVR zelf zorgt voor 3D audio heb ik nog niet de behoefte om te upgraden naar Platinum. Gebruik mijn headset daarvoor niet vaak genoeg buiten VR om.
Daarnaast is het geloof ik ook nog zo dat voor 3D audio op de Platinum, hetzelfde geldt als voor PSVR. Het ligt aan de developer of/en hoe goed ze gebruik maken van de 3D audio. Via de Sony headset app op de PS4 kun je zien welke games een eigen audio profiel hebben. Ik geloof als je daar de Platinum headset aankiest, dat alleen de games die je daar ziet staan gebruik maken van 3D audio. Bij de rest is het optioneel maar hoeft het er dus niet in te zitten. En dat zijn er nu nog niet heel veel. Dat is ook iets om rekening mee te houden, al weet ik niet 100% zeker of het enkel bij die games aanwezig is.
En als games als Uncharted 4 en HZD het ondersteunen, gaan alle komende Sony exclusives dat ook doen waarschijnlijk.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Skyrim vraag: ik ben net aangekomen in Riverwood. Flikkert het water daar ook zo bij jullie? Ziet er een beetje buggy uit.
Is me niet opgevallen.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:24:
Skyrim vraag: ik ben net aangekomen in Riverwood. Flikkert het water daar ook zo bij jullie? Ziet er een beetje buggy uit.
Precies vannacht om 00:00 was die bundel met cam, vr worlds en gts opeens nergens meer beschikbaar.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Vaag. Ik zie op YouTube diverse filmpjes waaruit blijkt dat de "platte" versie hier soms ook last van heeft.
Ik zie het ook op mijn TV, dus het is echt iets in de game zelf.
Zo met de aanbieding van de intertoys toch maar Farpoint + AIM controller besteld:) ben benieuwd morgen.Net geen 50 euro is een mooie prijs.
Waar staat deze ? Op de website van Intertoys zie ik deze alleen voor € 84,-DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:49:
Zo met de aanbieding van de intertoys toch maar Farpoint + AIM controller besteld:) ben benieuwd morgen.Net geen 50 euro is een mooie prijs.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Sterker: Intertoys is het duurste van allemaal volgens Budgetgaming.SBanga1976 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:51:
[...]
Waar staat deze ? Op de website van Intertoys zie ik deze alleen voor € 84,-
Verrek, ik zie het. De deal is weg. Hopelijk krijg ik hem nogSBanga1976 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:51:
[...]
Waar staat deze ? Op de website van Intertoys zie ik deze alleen voor € 84,-
op mijn factuur:
PS4 VR Farpoint + Aim Controller
Besteld bij Intertoys, bezorgdatum: 25-11-2017
1
49,99
49,99
Ah ik zie het al, die van 84 euro wordt verkocht door een wederverkoper. Mogelijk heb je in de winkel zelf nog geluk. Er zijn winkels met voorraad.
[ Voor 16% gewijzigd door DaTimMan op 24-11-2017 09:04 ]
Ah, jij was me dus voor......DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:49:

Was al bang dat de voorraad beperkt was.
Ik heb net Robinson the Journey besteld. 20 euro aanbieding.
https://www.coolblue.nl/p...n-the-journey-vr-ps4.html
https://www.coolblue.nl/p...n-the-journey-vr-ps4.html
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vreemd zie hem nog staan als ik naar Intertoys ga. Ik wacht nog even maar wil m wel nog hebben ooit.DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:57:
[...]
Verrek, ik zie het. De deal is weg. Hopelijk krijg ik hem nog
op mijn factuur:
1
49,99
49,99
Ah ik zie het al, die van 84 euro wordt verkocht door een wederverkoper. Mogelijk heb je in de winkel zelf nog geluk. Er zijn winkels met voorraad.
Hij staat er nu weer op, voor 49,99Geteisem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:56:
[...]
Vreemd zie hem nog staan als ik naar Intertoys ga. Ik wacht nog even maar wil m wel nog hebben ooit.
Edit: Ik had 2 doelen voor BF. Robinson voor €20 (of minder) en Farpoint met controller voor €50 (of minder). Beide gelukt, de eerste bij Coolblue, de tweede bij Intertoys. Mijn BF is geslaagd
[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2017 10:07 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Lekker man. Farpoint is cool, helemaal de eerste keer.
De losse psvr bril bij intertoys voor 159 is echt niet raar.
https://www.intertoys.nl/p/playstation-vr/1384321
Camera 30 euro
https://www.intertoys.nl/p/ps4-camera/1093776
ben je voor 189 klaar.
En dan nog ff Farpoint erbij voor 49,99
lol, camera alweer uitverkocht. Stond nog op voorraad toen ik eerder checkte.
https://www.intertoys.nl/p/playstation-vr/1384321
Camera 30 euro
https://www.intertoys.nl/p/ps4-camera/1093776
ben je voor 189 klaar.
En dan nog ff Farpoint erbij voor 49,99
lol, camera alweer uitverkocht. Stond nog op voorraad toen ik eerder checkte.
[ Voor 14% gewijzigd door MaxHardcore op 24-11-2017 10:43 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Damn € 159,- voor alleen de bril. Echt een no-brainer.
Ik heb em besteld. Had nog een PS camera die stof lag te happen, dus geef ik die hiermee een mooi tweede leven. Ik heb ook Farpoint erbij besteld.bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:20:
Welke game(s) raden jullie verder aan om mee te beginnen?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Rustige gamesrnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:24:
[...]
Zelf begonnen met Ocean Descent (VR Worlds) kan je een beetje wennen zonder al te drukke beelden.
Diezelfde avond ook Drive Club gedaan maar werd daar misselijk van.
@DaTimMan bedankt he, was van plan om het alleen bij de bril te laten maar ben bang dat ik straks weer bij de Intertoys sta...liefst ook nog de Move Controllers erbij

[ Voor 19% gewijzigd door Marc3l op 24-11-2017 10:34 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Als je geen last hebt van motion sickness, dan zijn de killer apps:rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:24:
[...]
Ik heb em besteld. Had nog een PS camera die stof lag te happen, dus geef ik die hiermee een mooi tweede leven. Ik heb ook Farpoint erbij besteld.
Resident Evil 7
Skyrim
Verder:
VR Worlds
The Playroom (is gratis)
Rush of Blood
Heeft iemand hier trouwens Eagle Flight? Is dat vet?
Ik zag het ook, heb hem maar besteld.bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:20:
Nu nog ff een keertje camera van mp oid scoren en eventueel move controllers.
Maar voor 159 is het idd een no-brainer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mooie prijs heren. Veel VR plezier ermee. Vanavond weer stoeien met draken in VR. Best verslavend.
Wow echt een zeer mooie prijs 159 euro. Ik hoop dat het veel mensen over de streep trekt om VR te proberen.
de Batman VR is erg leuk, wel erg kort.rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:24:
[...]
Ik heb em besteld. Had nog een PS camera die stof lag te happen, dus geef ik die hiermee een mooi tweede leven. Ik heb ook Farpoint erbij besteld.
I expect you to die is erg leuk, en nu voor 14.98 te koop in de online store.
Keep talking and nobody explodes is leuk voor 2+ personen.
Job simulator is lachen om in te komen, weinig replay value echter
Ik vond Star trek Bridge crew ook erg leuk, helaas ben je daar na 40 uur wel mee klaar.
in VR Worlds is de london heist super, daar komt binnenkort een volle versie van uit.
Probeer ook zeker demo disc 1 en demo disc 2 uit de ps store. Veel te proberen en doen.
Ik had gelukkig de moves nog van de ps3 ( ik was even bang dat die echt stof gingen happen, en toen kwam psvrMarc3l schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:31:
[...]
Rustige games![]()
Zelf begonnen met Ocean Descent (VR Worlds) kan je een beetje wennen zonder al te drukke beelden.
Diezelfde avond ook Drive Club gedaan maar werd daar misselijk van.
@DaTimMan bedankt he, was van plan om het alleen bij de bril te laten maar ben bang dat ik straks weer bij de Intertoys sta...liefst ook nog de Move Controllers erbij
Tip voor driveclub, begin niet met de snelle wagens, begin met een clio ofzo
[ Voor 37% gewijzigd door DaTimMan op 24-11-2017 10:41 ]
Thanks voor de tips! DC was inderdaad ook wel een snelle wagen en bij het rijden viel het wel mee maar crashen en spinnen wat je zegt pfffDaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:37:
[...]
Tip voor driveclub, begin niet met de snelle wagens, begin met een clio ofzo. Ik heb weinig last van sickness, maar met spinnen is het meteen klaar. Probeer ook niet meteen te winnen.
Brookhaven ook aanradertje, nu in de store in de aanbieding.rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:24:
[...]
En als je plus hebt, dan heb je als het goed is ook al wat PSVR games gefixt.
Rush of blood en bound staan nu gratis in de store en afgelopen maand rigs.
Eerder titels die VR compatible zijn geworden zijn Hypervoid en Race the sun.
Klopt! Ik had hem maandag nog gekocht voor 249,- bij intertoys. Een collega van mij heeft hem vannochtend nog op kunnen halen voor die prijs omdat hij hem ook op maandag had besteld. De goedkoopste is nu bij bol.com voor 299,- of bij Wehkamp voor 299,- Anders even hier kijkenUnbreukable schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:36:
Precies vannacht om 00:00 was die bundel met cam, vr worlds en gts opeens nergens meer beschikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door King Dingeling op 24-11-2017 11:00 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Yep. Is zeker wel cool.bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:31:
[...]
Heeft iemand hier trouwens Eagle Flight? Is dat vet?
Heb je Megaton Rainfall al? Indien ja, dan weet ik niet in hoeverre Eagle Flight nog een nieuwe VR beleving voor je is (het vliegen over de wereld vind ik sterk op elkaar lijken), maar het is zeker wel een leuke game.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee, die staat nog wel op de wensenlijst.ralph075 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:00:
[...]
Yep. Is zeker wel cool.
Heb je Megaton Rainfall al? Indien ja, dan weet ik niet in hoeverre Eagle Flight nog een nieuwe VR beleving voor je is (het vliegen over de wereld vind ik sterk op elkaar lijken), maar het is zeker wel een leuke game.
DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:37:
[...]
Tip voor driveclub, begin niet met de snelle wagens, begin met een clio ofzo. Ik heb weinig last van sickness, maar met spinnen is het meteen klaar. Probeer ook niet meteen te winnen.
^ Dit inderdaad ^
Ik heb relatief weinig last van misselijkheid, maar in racegames (mijn favoriet) en dan crashen of spinnen, dat staat bijna gelijk aan instant misselijkheid (helaas)...
Als je er in Driveclub of GT Sport al last van hebt bij een spin of crash..... probeer dan Dirt VR eens... (de rallygame) Dat is echt een pro-tip voor overweldigende misselijkheid
Wat helpt, als je een crash of spin ziet aankomen: snel je ogen dicht en wachten met open doen tot de auto stil staat (ook een pro-tip
[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2017 11:14 ]
Mijn truukje is gewoon mijn ogen dicht doen in een volle spinralph075 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:13:
[...]
[...]
^ Dit inderdaad ^
Ik heb relatief weinig last van misselijkheid, maar in racegames (mijn favoriet) en dan crashen of spinnen, dat staat bijna gelijk aan instant misselijkheid (helaas)...
Als je er in Driveclub of GT Sport al last van hebt bij een spin of crash..... probeer dan Dirt VR eens... (de rallygame) Dat is echt een pro-tip voor overweldigende misselijkheid
Wat helpt, als je een crash of spin ziet aankomen: snel je ogen dicht en wachten met open doen tot de auto stil staat (ook een pro-tip)
Bound, rush of blood, rigs en die battlefront vr x-wing missie heb ik in ieder geval.MaxHardcore schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:50:
[...]
En als je plus hebt, dan heb je als het goed is ook al wat PSVR games gefixt.
Ik denk dat ik VR Worlds ook erbij ga nemen. Staat nu ook voor €15 in de store. Ik wil wel een beetje rustig beginnen aan VR dus sla Skyrim nog even over.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Die Battlefront X-Wing missie is zo ontieglijk gaaf! Daar mogen ze best een heel spel van uitbrengen. 10/10 will vomit again!rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:
[...]
Bound, rush of blood, rigs en die battlefront vr x-wing missie heb ik in ieder geval.
Ik denk dat ik VR Worlds ook erbij ga nemen. Staat nu ook voor €15 in de store. Ik wil wel een beetje rustig beginnen aan VR dus sla Skyrim nog even over.
Vandaag nog eentje opgehaald in de winkel voor €49,99DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:57:
[...]
op mijn factuur:
1
49,99
49,99
VR worlds voor 15 euro is een aanrader. Vond het ook een leuke game om te trophy hunten.rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:
[...]
Bound, rush of blood, rigs en die battlefront vr x-wing missie heb ik in ieder geval.
Hee das gek de de ps4 v2 camera's zijn overal uitverkocht of ineens een stuk duurder dan die 40€ die ik van de week overal zag.
* Flagg wacht wel ff.
Heb jaren zonder ps vr bril geleeft dus een weekje (of 2) langer kan ook wel.
[edit] zag dat die 40€ voor de V1 was overal, dus dan maar het tweedekansje bij coolblue besteld. voor 50€
nu op zoek naar een ruggegraat op marktplaats...
* Flagg wacht wel ff.
Heb jaren zonder ps vr bril geleeft dus een weekje (of 2) langer kan ook wel.
[edit] zag dat die 40€ voor de V1 was overal, dus dan maar het tweedekansje bij coolblue besteld. voor 50€
nu op zoek naar een ruggegraat op marktplaats...

[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 24-11-2017 14:24 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hier kun je kijken of hij (Farpoint + Aim controller) nog in een winkel in de buurt op voorraad is. Ook een manier. Dat werkt met de PSVR aanbieding natuurlijk ook zo.
https://www.intertoys.nl/...3E4wzsEAQYASABEgLpqfD_BwE
[ Voor 6% gewijzigd door Mud.Starrr op 24-11-2017 13:39 . Reden: Link toegevoegd ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Vergeet ook niet de wiki te checken.rnenator schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:
[...]
We hebben daar nu een aparte free 2 play tabel bij. Dus ff accountje voor andere regio aanmaken en je hebt nog weer meer gratis meuk. Wikipedia: List of PlayStation VR games
Vanochtend om 8u kreeg ik een foutmelding tijdens mn bestelling en was het uitverkocht terwijl ik aan het afrekenen was. Uurtje later weer gegekeken en stond je er weer, gelijk gehaald! Daarna weer uitverkocht en kwam die in de middag weer even terug.DaTimMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:57:
[...]
op mijn factuur:
1
49,99
49,99
Dus de site in de gaten houden
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
De VR bril is online uitverkocht bij intertoys, winkels lijken volgens de site nog wel voorraad te hebben.
Dat laatste kan ik bevestigen. Zojuist een VR bril opgehaald voor 159 euro bij Intertoys in Leiden.MaxHardcore schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:52:
De VR bril is online uitverkocht bij intertoys, winkels lijken volgens de site nog wel voorraad te hebben.
De camera heb ik besteld bij wehkamp. Morgen VR'en
Wat heb ik nog meer nodig? Playstation Move controllers?
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 24-11-2017 14:07 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Farpoint + aim voor een kleine 60 euro
http://shop.enligo.com/nl...57-bc48-627f0aa23ab8.html
http://shop.enligo.com/nl...57-bc48-627f0aa23ab8.html
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Nice!LuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:06:
[...]
Dat laatste kan ik bevestigen. Zojuist een VR bril opgehaald voor 159 euro bij Intertoys in Leiden.Ik moest wel echt even zelf refereren naar de aanbieding van 159 euro, de kassa sloeg 249 aan.
De camera heb ik besteld bij wehkamp. Morgen VR'en![]()
Move Controllers heb je niet nodig maar schijnt bij bepaalde games wel beter te werken.
Heb ze zelf ook nog niet maar denk dat ik vandaag ook nog wel een setje ga bestellen.
Net de laatste Aim controller hier gekocht bij de Intertoys, wordt toch allemaal duurder dan ik had verwacht zo maar zeker de moeite waard tot nu toe.
Vanochtend ook even mijn thuiskapper met VR laten spelen. Leuk om de verbazing te zien als ze het voor de eerste keer zien
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ligt aan de game. Ik heb ze zelf ook later gehaald. In Arkham VR heb je ze bijvoorbeeld wel nodig en in Rush of Blood is het bijvoorbeeld fijn dat je met beide guns verschillende kanten op kan schieten.LuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:06:
[...]
Dat laatste kan ik bevestigen. Zojuist een VR bril opgehaald voor 159 euro bij Intertoys in Leiden.Ik moest wel echt even zelf refereren naar de aanbieding van 159 euro, de kassa sloeg 249 aan.
De camera heb ik besteld bij wehkamp. Morgen VR'en![]()
Ja dat sowieso. Rush of Blood en Batman VR zijn wat mij betreft must-have games en daar heb je beide wel Moves voor nodig. (Rush of Blood kan ook met controller, maar dat is vele malen minder gaaf)LuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:21:
En dan is 2 move controllers het beste?
Maar je kunt ze ook later aanschaffen natuurlijk. De meeste games zijn zonder Moves speelbaar. Skyrim is trouwens ook veel gaver met Moves. Even wennen in het begin aan de controls, maar daarna echt heel cool met pijl en boog en schild + zwaard.
Is Batman VR wel echt het geld waard? Volgens mij is dat 1 keer leuk en daarna ooit meer.
Eens bij een vriend gespeeld, maar heb niet echt de behoefte om er geld voor neer te tellen.
Rush of Blood is het geld dubbel en dwars waard. Heel leuk om vaker te spelen.
Eens bij een vriend gespeeld, maar heb niet echt de behoefte om er geld voor neer te tellen.
Ik ben op dit moment RIGS en Until Dawn Rush of Blood aan het downloaden. Gratis bij PS+ gehad blijkbaar. Leuk begin voor VR morgen!
Welcome bij de clubLuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:04:
Ik ben op dit moment RIGS en Until Dawn Rush of Blood aan het downloaden. Gratis bij PS+ gehad blijkbaar. Leuk begin voor VR morgen!
Tip! Begin niet met RIGS. Dit is een van de meest intensieve en misselijkmakende games die er is. Indien je nog PS+ hebt kun je nu ook Bound gratis downloaden. Die is ook voor VR
Tja, hij is kort en er zit niet heel veel replaywaarde aan. Maar het is een erg coole ervaring (één van de meest indrukwekkende nog steeds in mijn ogen) als je net VR hebt of aan iemand wilt laten zien wat VR inhoudt. Ik heb 'm zelf denk ik 2x helemaal gespeeld, maar wel talloze keren als demo gebruikt voor als mensen mijn PSVR wilden uitproberen. Ik vind het het geld dus zeker waard.Psycho_Mantis schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:57:
Is Batman VR wel echt het geld waard? Volgens mij is dat 1 keer leuk en daarna ooit meer.
Veel plezier alvast! Laat even weten wat je ervan vindt en wat je eerste indruk is. Geldt ook voor anderen die nieuw zijn met PSVR, altijd leuk om te lezen en doet me terugdenken aan mijn eigen "early VR days"LuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:04:
Farpoint is nu ineens weer op voorraad online bij Intertoys, maar dan wel voor de volle prijs.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Resident Evil 7 is met kop en schouders de beste VR game.
En heb ook goede dingen gelezen over Skyrim VR.
Als je die 2 games haalt, zit je wel goed de komende weken.
En heb ook goede dingen gelezen over Skyrim VR.
Als je die 2 games haalt, zit je wel goed de komende weken.
Dat is een externe verkoper (persoonlijk snap ik niet waarom Intertoys dat toevoegt aan hun site...)Mud.Starrr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:34:
Farpoint is nu ineens weer op voorraad online bij Intertoys, maar dan wel voor de volle prijs.
In de winkels, waar op voorraad, nog gewoon voor €49 te vinden.
Nope, met exact dezelfde link waar eerst die van 49 was te vinden kom je nu op oude prijs.ralph075 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:45:
[...]
Dat is een externe verkoper (persoonlijk snap ik niet waarom Intertoys dat toevoegt aan hun site...)
In de winkels, waar op voorraad, nog gewoon voor €49 te vinden.
Wellicht dat het in de winkels nog kan. Straks even langs Laren rijden.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Haha moet toch even reageren want ik voelde mij 1 uur lang enorm beroerd na RIGS. Echt in extreme misselijk en duizelig, ook na een 2/3 poging en hierna RIGS doorverkochtThaBEN schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:14:
[...]
Tip! Begin niet met RIGS. Dit is een van de meest intensieve en misselijkmakende games die er is.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die moet ik nog een keer opstarten. Klinkt goed.beezjeh schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:26:
[...]
Haha moet toch even reageren want ik voelde mij 1 uur lang enorm beroerd na RIGS. Echt in extreme misselijk en duizelig, ook na een 2/3 poging en hierna RIGS doorverkocht.
Neem in ieder geval de tijd voor de tutorial. Die duurt echt vet lang namelijk.bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:27:
[...]
Die moet ik nog een keer opstarten. Klinkt goed.
Thanks! Ik ga nog VR Worlds kopen en Robinson The Journey. Met welke game kan ik het beste beginnen (heb dus Rush of Blood, Bound en RIGS ook)?ThaBEN schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:14:
[...]
Welcome bij de club![]()
Tip! Begin niet met RIGS. Dit is een van de meest intensieve en misselijkmakende games die er is. Indien je nog PS+ hebt kun je nu ook Bound gratis downloaden. Die is ook voor VR
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 24-11-2017 16:49 ]
Rush of Blood, VR Worlds, Batman, Headmaster, Bound. Dat zijn prima games om mee te beginnen. RIGS even mee wachten, met Robinson zou ik ook even wachten.LuPo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:47:
[...]
Thanks! Ik ga nog VR Worlds kopen en Robinson The Journey. Met welke game kan ik het beste beginnen (heb dus Rush of Blood, Bound en RIGS ook)?
Als eerste zou ik gewoon Playroom VR spelen. Daar kan ik echt een uur of langer de headset op houden zonder ook maar een beetje misselijk te worden.
Wat VR met je hersenen doet is anders wel goed merkbaar met die platformer in Playroom VR. Je staat eerst stil, wat rondom je te kijken, totdat je dus de joystick vooruit drukt om te beginnen lopen. Echt bizar wat voor een warm/raar gevoel je op dat moment onmiddellijk in je hoofd krijgt
.
Wat VR met je hersenen doet is anders wel goed merkbaar met die platformer in Playroom VR. Je staat eerst stil, wat rondom je te kijken, totdat je dus de joystick vooruit drukt om te beginnen lopen. Echt bizar wat voor een warm/raar gevoel je op dat moment onmiddellijk in je hoofd krijgt
Begij met het downloaden van PSVR Demo Disc 1 & 2 op PSN. Test daar eerst die games om te kijken of je er niet te misselijk van wordt alvorens je ze gaat kopen. Succes!
Als je hem kan scoren voor 15 euro zeg ik doen. Veel meer is wel wat veel voor de duur van het spel. Overigens wel echt super gaaf. Detective in dat format zou ik wel vaker willen spelen.Psycho_Mantis schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:57:
Iemand al iets vernomen van de VR Worlds voucher die bij de Intertoys VR bril actie zit?
Zat bij mij niet bij de post, via Facebook en telefoon (20 minuten in de wacht gestaan) geen reactie.
Zat bij mij niet bij de post, via Facebook en telefoon (20 minuten in de wacht gestaan) geen reactie.
Van de week reactie op mail gehad van intertoys over vr worlds. Wordt nageleverd, verwachting is deze week. Onbekend bij mij of dit disc zal zijn of voucher.
Thanks!pasajo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:44:
Van de week reactie op mail gehad van intertoys over vr worlds. Wordt nageleverd, verwachting is deze week. Onbekend bij mij of dit disc zal zijn of voucher.
Yes toch nog gelukt, bril met camera en gt sport kunnen veroveren, helaas geen vr world
erbij...
Straks aansluiten en ervaren... En dat op mijn leeftijd.... Bijna 50
[ Voor 12% gewijzigd door Gandalf68 op 24-11-2017 18:40 ]
Weliswaar niet zo'n goede aanbieding als Intertoys eerder op de dag, maar Game Mania heeft nu ook Farpoint met Aim controller in de BF aanbieding, voor € 64,95
https://www.gamemania.nl/...station-vr-aim-controller
Misschien komt Intertoys weer met de scherpe prijs van € 49,95, maar voor de zekerheid neem ik de GM aanbieding maar mee. Kan altijd weer retour.
Misschien komt Intertoys weer met de scherpe prijs van € 49,95, maar voor de zekerheid neem ik de GM aanbieding maar mee. Kan altijd weer retour.
Dat moet toch beter kunnen, denk ik. In België ligt die voor €60 in de rekken bij o.a. Dreamland en FNAC.retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:46:
Weliswaar niet zo'n goede aanbieding als Intertoys eerder op de dag, maar Game Mania heeft nu ook Farpoint met Aim controller in de BF aanbieding, voor € 64,95
Hij ligt al een tijdje voor die prijs bij GMretroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:46:
Nou vraag ik me af, kreeg je bij bart smit ook vr world erbij bij de bundel van €250? Ik heb er niks overgelezen.
Staat het er niet bij? Zo niet, reken er dan maar niet op.Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:56:
Nou vraag ik me af, kreeg je bij bart smit ook vr world erbij bij de bundel van €250? Ik heb er niks overgelezen.
De prijs bij Game Mania is met gratis verzending. Die kosten komen er bij deze Belgische shops nog bij. Bovendien levert Dreamland in ieder geval niet naar NL en bij FNAC is Farpoint met controller niet online te koop!Twixie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:48:
[...]
Dat moet toch beter kunnen, denk ik. In België ligt die voor €60 in de rekken bij o.a. Dreamland en FNAC.

Kortom, voor de NL tweakers is de Game Mania aanbieding zo slecht nog niet.
Hey, hey, hey! Ik ben 48 hoor, niks mis mee om te gamen! En VR gaf me weer het fantastische gevoel van nieuw speelgoed alsof ik een kind was!Gandalf68 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:40:
Yes toch nog gelukt, bril met camera en gt sport kunnen veroveren, helaas geen vr worlderbij...
Je vergat de /sNieuwevolger schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:56:
Dat warme gevoel in je hoofd had ik eerst ook met 3d films.Twixie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:06:
Als eerste zou ik gewoon Playroom VR spelen. Daar kan ik echt een uur of langer de headset op houden zonder ook maar een beetje misselijk te worden.
Wat VR met je hersenen doet is anders wel goed merkbaar met die platformer in Playroom VR. Je staat eerst stil, wat rondom je te kijken, totdat je dus de joystick vooruit drukt om te beginnen lopen. Echt bizar wat voor een warm/raar gevoel je op dat moment onmiddellijk in je hoofd krijgt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Broekies! Ik wordt eind januari 53.Aenea schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:07:
[...]
Hey, hey, hey! Ik ben 48 hoor, niks mis mee om te gamen! En VR gaf me weer het fantastische gevoel van nieuw speelgoed alsof ik een kind was!
En weet je wat zo leuk is aan ons? Wij kunnen zeggen dat we bewust en actief het begin van de Arcade en Console Game Aera hebben meegemaakt. Vanaf Breakout op de Arcade (mijn eerste game ervaring, ergens in '77 of zo), via de TV pong en de A2600 naar waar we nu zijn. Wie zegt ons dat na?
Ben ik zeker de oudste hier met 63 jaar ;-) Heb nu mijn eerste console, de ps4 pro met div. games met als hoogtepunt de Horizon game. Had gister de psvr besteld met camera en vr-world, betaald (199) en momenteel niet beschikbaar bij coolblue, gaat misschien een mnd duren voor een nieuwe zending. Zou mooi zijn als dat dan de nieuwste PSVR is ;-)
Speelt iemand hier eagle flight? Lijkt me aan de ene kant tof om rond te vliegen maar ben ook bang dat het veel van hetzelfde is. Ik heb wel wat filmpjes bekeken maar dat is toch wat anders als zelf meemaken.
Stadia / PSN : whenheco
Geloof dat ik me ook maar eens ga melden hier.
Nog een 50 jarige gamer hier die vandaag de bundel heeft aangeschaft.
Vandaag voorzichtig begonnen met Bound, wat een geweldig spel is dat
Nog een 50 jarige gamer hier die vandaag de bundel heeft aangeschaft.
Vandaag voorzichtig begonnen met Bound, wat een geweldig spel is dat
Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.