Ik heb af en toe dat terwijl ik stil sta de wereld om me heen "beweegt". Ik heb dit in zowel Skyrim als in "Job Simulator". Het wordt veel erger als ik wegkijk van de camera, wat vooral veel voorkomt in Job Simulator.
Soms heb ik het hele lange tijd niet en andere momenten heb ik het continue. Weet iemand wat er zou kunnen zijn?
Daarnaast, ligt het aan mij of is Skyrim VR de meest buggy Skyrim versie die er bestaat? Ik was net de 1e missie met de companions aan het doen waarbij je achter het companions-HQ moet laten zien hoe sterk je bent door die vent een paar meppen te verkopen. Die vent begint mij te slaan, Lydia schiet een pijl terug en krijg ik het halve dorp achter me aan. Wtf?
retroguy schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:04:
Ik ben brildrager En ik vraag me af of het standaard 'kussen' dat tussen je hoofd en de bril zit goed om mijn relatief grote bril zal passen en/of dat er vanwege de bril mogelijk een lichtlek ontstaat. Zijn er brildragers die hier ervaring mee hebben en zijn er wellicht vervangende en betere c.q. dikkere kussens te koop? Zo ja, waar?
Brildrager hier, vrij breed montuur (maar de breedte is het probleem niet).
Ik druk mijn bril zo hoog mogelijk op mijn neus vooraf. Mijn bril past prima onder de VR bril, op 2 manieren: Tegen mijn bril aan, met ongemakkelijk "geschuif" van plastic tegen je bril aan, of net van mijn bril af. Ik kies voor "net van mijn bril af". In beide gevallen heb je een fors lichtlek, genoeg om je voeten te kunnen zien (al zie ik ze wel wazig). Handig om te weten welke kat er nu weer bij mijn been staat om aandacht te halen, maar verder zie ik het niet als storend.
Ik heb het nog nooit zonder bril geprobeerd, moet eigenlijk eens even mijn lenzen indoen voor de lol. Ik heb echter al gauw droge ogen met de VR bril op zonder lenzen, dus met lenzen is de fun denk al heel gauw voorbij...
jaspov schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:36:
[...]
Kabels weet ik zo niet. meestal sta/zit je stil. Trackmania is gaaf en heftig, door VR makkelijker te sturen bij loopings e.d. Voel je wel in je buik, net als echte loopings e.d. dus hier geen motion sickness maar wel een toffe ervaring.
Trackmania heeft VR support?

Zo even proberen!
[
Voor 102% gewijzigd door
Gamebuster op 20-11-2017 20:36
]