Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
retroguy schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:04:
Ik ben brildrager En ik vraag me af of het standaard 'kussen' dat tussen je hoofd en de bril zit goed om mijn relatief grote bril zal passen en/of dat er vanwege de bril mogelijk een lichtlek ontstaat. Zijn er brildragers die hier ervaring mee hebben en zijn er wellicht vervangende en betere c.q. dikkere kussens te koop? Zo ja, waar?
Zie hier:https://gathering.tweaker...message/53291887#53291887

Vincere Per Belli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Albinoraptor schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:08:
Gister ook eens Scavenger Odyssey opgestart van VR World, maar daar werd ik toch echt snel misselijk van, dat ronddraaien en lopen met controller vond ik echt helemaal niets.

London Heist is wel heel erg vet vind ik, zo'n full game zou ik wel zien zitten.
Die full game komt eraan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:13

TDB

Ik ben brildrager En ik vraag me af of het standaard 'kussen' dat tussen je hoofd en de bril zit goed om mijn relatief grote bril zal passen en/of dat er vanwege de bril mogelijk een lichtlek ontstaat. Zijn er brildragers die hier ervaring mee hebben en zijn er wellicht vervangende en betere c.q. dikkere kussens te koop? Zo ja, waar?
Ik ben ook een brildrager en geen last van lichtlek met de standaard 'kussen'.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteravond even wat demo's gespeeld in VR, echt een leuke ervaring.

Met GT Sport was de ervaring echt goed; echt het gevoel alsof ik in de game zat. Moet wel zeggen dat ik stond toen ik speelde en daar kan ik niet goed tegen. Eenmaal zittend was het echt top. Wel anders omdat je natuurlijk de in-car view hebt, waarbij ik normaal altijd met de motorkap view rijd.

Robot Redding was echt een aanslag op mijn evenwichtsorgaan. Wel uitgespeeld, maar het robotje laten lopen is het probleem niet, probleem zit vooral in het zelf bewegen.

Mini Robots was gewoon erg grappig om te spelen. Zeker om een object zo voor je te zien, draaien, etc. Totaal geen last van evenwichtsorgaan.

Kat en Muis begreep ik niet helemaal, waarschijnlijk moest iemand de muizen nog besturen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
retroguy schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:16:
Yes!! Heb hem ook besteld, bij Intertoys. Dinsdag maar voor de deur gaan liggen. En nu als de wieder weerga een PS plus account gaan aanmaken. En de Black Friday deals voor de PS4 Pro en de move controllers afwachten, want de console heb ik nog niet (heck, de laatste nieuwe console die ik heb gekocht was de Wii, back in 2007). Hier kijk ik al vanaf de beginjaren 80 uit, en nu nog maar een paar dagen wachten.

On topic, welke sites moet ik in de gaten houden voor goede VR games deals?
LOL, hoewel ik tijdens de bestelling dinsdag als eerste bezorgdag kon aangeven heb ik de VR set toch zojuist al mogen ontvangen van een TNT chauffeur. Hij gaf aan dat voor grote klanten (Intertoys dus) ook op maandag wordt bezorgd. :)

Ik heb gisteren al een US en een Europese Store account aangemaakt, het nodige in de downloadlijst gezet en nu nog even de BF deals afwachten voor een pro console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:11

KenVerburg

Race-fan

Ik heb hetzelfde, zondagochtend besteld en aangegeven dat ze zaterdag de 25e moesten leveren, gisteravond stond hij al dat hij bij PostNL was met levering vanmiddag. Dus maar voor de avondlevering betaald en hopen dat ik op tijd thuis ben.

Nu nog even kijken wat voor Pro aanbiedingen er komen later deze week en anders eerst maar even met de 'normale' PS4 aan de gang.

[ Voor 21% gewijzigd door KenVerburg op 20-11-2017 12:29 . Reden: Pro ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

KenVerburg schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:28:
Ik heb hetzelfde, zondagochtend besteld en aangegeven dat ze zaterdag de 25e moesten leveren, gisteravond stond hij al dat hij bij PostNL was met levering vanmiddag. Dus maar voor de avondlevering betaald en hopen dat ik op tijd thuis ben.

Nu nog even kijken wat voor Pro aanbiedingen er komen later deze week en anders eerst maar even met de 'normale' PS4 aan de gang.
Hetzelfde hier, krijg hem ook vanavond.
Ps pro heb ik al :)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Mooie meevaller dan. Ben benieuwd naar jullie eerste impressies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik heb snel last van motion sickness, dus ik ben ook benieuwd haha.
Maar voor dat geld kon ik het niet laten.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Iemand een idee of je nu de nieuwe move controllers krijgt als je besteld? Op Amazon.de nu 60 euro, levering vanaf 30 nov maar lastig te zien wat je dan krijgt.

Ik heb de nieuwe artikelcode ergens maar die komt nergens terug. Zie ook de oude niet overigens.

Aan de Amazon recensies te zien (oud) os dat artikel de oude set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mud.Starrr schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:10:
Ik heb snel last van motion sickness, dus ik ben ook benieuwd haha.
Maar voor dat geld kon ik het niet laten.
Rustig beginnen in korte sessies met niet te heftige games. Op tijd stoppen als je voelt dat je misselijk wordt. Als het echt moeizaam gaat dan schijnt een ventilator te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaspov schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:10:
Iemand een idee of je nu de nieuwe move controllers krijgt als je besteld? Op Amazon.de nu 60 euro, levering vanaf 30 nov maar lastig te zien wat je dan krijgt.

Ik heb de nieuwe artikelcode ergens maar die komt nergens terug. Zie ook de oude niet overigens.

Aan de Amazon recensies te zien (oud) os dat artikel de oude set.
Maakt volgens mij weinig uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 13:12
ik mag van mij vrouw ook de PS4 VR bundel kopen. Maar nu twijfel ik nog een beetje. Is het met de VR op echt leuk?? En gaat sony nog meer doen met VR. Het is een mooie aanbieding, maar blijft toch veel geld. Ik heb wel gehoord dat het op de pro er nog beter uitziet?? Klopt dat.

Vanavond nog een beetje inlezen, en jullie reacties even afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
harley2009 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:47:
ik mag van mij vrouw ook de PS4 VR bundel kopen. Maar nu twijfel ik nog een beetje. Is het met de VR op echt leuk?? En gaat sony nog meer doen met VR. Het is een mooie aanbieding, maar blijft toch veel geld. Ik heb wel gehoord dat het op de pro er nog beter uitziet?? Klopt dat.

Eigenlijk kun je overal een ja op krijgen.
Het pro verhaal hangt er van af of dit per game wel "enabled" is.

Het vr gebeuren is echt gewoon eens wat anders. Vr zal heus nog wel even blijven, vooral nu Sony een hele kleine revisie aan de bril (voornamelijk kabels, splitter en oortjes) uitbrengt.
Lees de fora maar eens na. Er is zeker genoeg fun mee te beleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De resident evil 7 demo ook gespeeld. Poeh wat indrukwekkend, het 3d effect komt ook heel goed naar voren in de game. Verder ook niet misselijk van geworden.

Ik heb nog wel een beetje een probleem met het beeld goed scherp te krijgen, dan schuif ik met m'n headset zo dat het beeld zo scherp mogelijk is, maar dan verschuift de bril meteen weer een beetje terug.

Ik vind de graphics ook verder prima, alleen merk je wel dat textures op een verre afstand wel heel veel last hebben van flickering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:12:
Ik vind de graphics ook verder prima, alleen merk je wel dat textures op een verre afstand wel heel veel last hebben van flickering.
Wat ik het ergerlijkst vind, is dat door de 3D textures ook gewoon echt duidelijk textures zijn ipv echt relief. Ook andere truken om het aantal polygonen te beperken vallen daardoor ook direct door de mand. Dit is bvb zo bij Batman, waar je in de batcave achteraan een waterval hebt, maar die is zo overduidelijk een filmpje op een plat vlak.

Gisteren ook nog eens met de kinderen Playroom VR gedaan. Die games zijn toch ook wel een heel mooie showcase van wat je met VR kan doen, ondanks (of juist dankzij?) het cartoony karakter. Ook merkte ik nu een nieuwe DLC (Toy Wars - geen idee hoe lang die er al in zit :)) die ook wel erg leuk is. Maar het leukste is nog gewoon die kamer met die grijp-automaat waar je vanalles kunt unlocken. Echt geweldig om alles van dichtbij te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De resident evil 7 demo ook gespeeld. Poeh wat indrukwekkend, het 3d effect komt ook heel goed naar voren in de game. Verder ook niet misselijk van geworden.

Ik heb nog wel een beetje een probleem met het beeld goed scherp te krijgen, dan schuif ik met m'n headset zo dat het beeld zo scherp mogelijk is, maar dan verschuift de bril meteen weer een beetje terug.

RE7 is samen met Skyrim en Farpoint veruit de vetste ervaring, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:01:
[...]

Maakt volgens mij weinig uit toch?
Grotere accu en micro USB, net als de DS4 dus geen speciale kabels. toch twee fijne verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
hoe lang zijn de kabels bij de VR bril. 2 meter of langer ??. Heb je wel genoeg ruimte om te bewegen. Ik zag net dat trackmania turbo ook VR heeft. toevallig heb ik die. Zijn er mensen sie deze met VR gespeeld hebben, en wat is de ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
harley2009 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:34:
hoe lang zijn de kabels bij de VR bril. 2 meter of langer ??. Heb je wel genoeg ruimte om te bewegen. Ik zag net dat trackmania turbo ook VR heeft. toevallig heb ik die. Zijn er mensen sie deze met VR gespeeld hebben, en wat is de ervaring hiermee.
Kabels weet ik zo niet. meestal sta/zit je stil. Trackmania is gaaf en heftig, door VR makkelijker te sturen bij loopings e.d. Voel je wel in je buik, net als echte loopings e.d. dus hier geen motion sickness maar wel een toffe ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaspov schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:18:
[...]

Grotere accu en micro USB, net als de DS4 dus geen speciale kabels. toch twee fijne verbeteringen.
Ik heb een laad dock waar ze na gebruik in gaan, dus maakt voor mij niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:38:
[...]

Ik heb een laad dock waar ze na gebruik in gaan, dus maakt voor mij niks uit.
Snap ik, ik heb nog niets en heb dan iiever gelijk de nieuwe. Iemand die al ontvangen of gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik heb af en toe dat terwijl ik stil sta de wereld om me heen "beweegt". Ik heb dit in zowel Skyrim als in "Job Simulator". Het wordt veel erger als ik wegkijk van de camera, wat vooral veel voorkomt in Job Simulator.

Soms heb ik het hele lange tijd niet en andere momenten heb ik het continue. Weet iemand wat er zou kunnen zijn?

Daarnaast, ligt het aan mij of is Skyrim VR de meest buggy Skyrim versie die er bestaat? Ik was net de 1e missie met de companions aan het doen waarbij je achter het companions-HQ moet laten zien hoe sterk je bent door die vent een paar meppen te verkopen. Die vent begint mij te slaan, Lydia schiet een pijl terug en krijg ik het halve dorp achter me aan. Wtf?
Brildrager hier, vrij breed montuur (maar de breedte is het probleem niet).

Ik druk mijn bril zo hoog mogelijk op mijn neus vooraf. Mijn bril past prima onder de VR bril, op 2 manieren: Tegen mijn bril aan, met ongemakkelijk "geschuif" van plastic tegen je bril aan, of net van mijn bril af. Ik kies voor "net van mijn bril af". In beide gevallen heb je een fors lichtlek, genoeg om je voeten te kunnen zien (al zie ik ze wel wazig). Handig om te weten welke kat er nu weer bij mijn been staat om aandacht te halen, maar verder zie ik het niet als storend.

Ik heb het nog nooit zonder bril geprobeerd, moet eigenlijk eens even mijn lenzen indoen voor de lol. Ik heb echter al gauw droge ogen met de VR bril op zonder lenzen, dus met lenzen is de fun denk al heel gauw voorbij...
jaspov schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:36:
[...]

Kabels weet ik zo niet. meestal sta/zit je stil. Trackmania is gaaf en heftig, door VR makkelijker te sturen bij loopings e.d. Voel je wel in je buik, net als echte loopings e.d. dus hier geen motion sickness maar wel een toffe ervaring.
Trackmania heeft VR support? :o Zo even proberen!

[ Voor 102% gewijzigd door Gamebuster op 20-11-2017 20:36 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:56
Via mijn werk PlayStation VR gekregen, maar ik heb het toch moeten verkopen. Bij een collega die ook één van de gelukkige was weer even gespeeld (ik durfde de mijne niet open te maken), maar DriveClub en sommige andere games geven bij mij na een aantal minuten toch motion sickness. Dit had ik bij de presentatie van Sony in september vorig jaar ook. Bijvoorbeeld bij (bizarre) attracties in pretparken heb ik nergens last van.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 20-11-2017 20:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Net tekken gedaan in Vr. Wel een toffe ervaring en zeker de moeite waard om af en toe in Vr te doen. Actie is veel intenser. Je staat maar paar meter van vechters af. Alleen jammer dat het een vr modus is met minder opties als de normale modus met 1 arena.

Heb tombraider ook nog met vr modus, dus schuif die binnenkort nog even ps4 in :)

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
harley2009 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:47:

Ja, het is echt heel erg vet. Een hele andere manier van een game beleven. Je zit er middenin in plaats van dat je er alleen maar naar kijkt. Ik heb het aan heel veel mensen (tientallen) laten zien en er was niemand die niet onder de indruk was. Met name games als RE7, Batman, Farpoint en Skyrim zijn onwijs vet. Enige lastige met VR is dat je het niet kunt beschrijven, maar echt moet ervaren. Er gaat letterlijk en figuurlijk een nieuwe wereld voor je open.

Resident Evil 7 is zo onwijs gaaf in VR.

Gebruik je dat draai dingetje achterop om de headset vast te zetten? Dan kan hij toch bijna niet meer verschuiven?
harley2009 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:34:
Even voor je gekeken, ik had er geen meetlat bij maar de de kabel van PS4 naar PSVR is ongeveer 2,5 tot 3 meter.
Jumpman schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:43:
Via mijn werk PlayStation VR gekregen, maar ik heb het toch moeten verkopen. Bij een collega die ook één van de gelukkige was weer even gespeeld (ik durfde de mijne niet open te maken), maar DriveClub en sommige andere games geven bij mij na een aantal minuten toch motion sickness. Dit had ik bij de presentatie van Sony in september vorig jaar ook. Bijvoorbeeld bij (bizarre) attracties in pretparken heb ik nergens last van.
Misschien is Driveclub geen heel best voorbeeld, aangezien die game vrij blurry is. Heb je het ook met bijvoorbeeld VR Worlds, Batman, Rush of Blood, etc? Heb je het wel eens met een ventilator geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gamebuster schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:26:
Ik heb af en toe dat terwijl ik stil sta de wereld om me heen "beweegt". Ik heb dit in zowel Skyrim als in "Job Simulator". Het wordt veel erger als ik wegkijk van de camera, wat vooral veel voorkomt in Job Simulator.

Soms heb ik het hele lange tijd niet en andere momenten heb ik het continue. Weet iemand wat er zou kunnen zijn?
Klinkt als iets dat ze 'wobble' noemen. Ik heb het een half jaar geleden ofzo ook wel eens gehad. Heeft vaak te maken met iets dat reflecteert (geen ramen of spiegels in de buurt?), een lichtbron die je tracking verstoort, iets dat tussen je headset/controller en de camera in zit, of een ander iets dat je signaal in de weg zit.

Controleer goed je omgeving en probeer wat dingen te veranderen (draai je camera eens een kwartslag, zet 'm hoger of lager, dichterbij) om te kijken of het verbetering geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gamebuster schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:26:

[...]
Bij mij was het een kwestie van veel dichter op de camera zitten. Ik zat echt maximale afstand en in m'n nieuwe opstelling zit ik een stuk dichterbij ( < 2m als ik het goed inschat). Veel minder gewobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
sebastius schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:21:
[...]

Bij mij was het een kwestie van veel dichter op de camera zitten. Ik zat echt maximale afstand en in m'n nieuwe opstelling zit ik een stuk dichterbij ( < 2m als ik het goed inschat). Veel minder gewobbel.
Klopt, als je verder weg zit heeft de camera veel meer moeite om je te goed te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
sebastius schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:21:
[...]

Dit werkt inderdaad, alleen nog even puzzelen want mijn handen vallen wel buiten beeld als ik naar beneden wijs

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds vanavond een beetje tracking issues in Skyrim. Zie pic hieronder. Kompas staat helemaal schuin naar links en menu's ook, terwijl ik recht voor de camera zit. Headset al opnieuw gecalibreerd en reset via Options doet ook niets.

RE7 en Playroom werken prima. Iemand tips?

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/ff36ug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:22:
Sinds vanavond een beetje tracking issues in Skyrim. Zie pic hieronder. Kompas staat helemaal schuin naar links en menu's ook, terwijl ik recht voor de camera zit. Headset al opnieuw gecalibreerd en reset via Options doet ook niets.

[afbeelding]
Waarschijnlijk game (nog) niet goed geoptimaliseerd Stukjes van de 12 uur lange live stream van Without Parole Games gevolgd Daar gaf hij ook aan dat alle menu's in game off-center een stukje naar links stonden. Zal waarschijnlijk gepatched worden.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:22:

[afbeelding]
Ik heb het niet zo erg maar heb er ook last van. Zal waarschijnlijk in de volgende update meegenomen worden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bij mij stond het menu de eerste keer ook een beetje naar links, heb me er niet echt aan gestoord. De keren daarna stond het menu netjes in het midden. Denk dat ze het inderdaad wel zullen fixen in een toekomstige patch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Vanavond ook mijn PSVR binnen gehad.
Wat een vette ervaring. Ik heb wel snel last van motion sickness, en dat merkte ik nu ook al snel. Maar vond het zo vet dat ik afwisselend met mijn vrouw (die overigens nergens last van heeft) toch allerlei demo’s heb geprobeerd. Voel me nu een beetje zoals na een dagje pretpark whaha.
Ik hoop dat dat wel minder wordt, anders worden het erg korte sessies voor mij.
Wat wel leuk is, mijn vrouw, die ik normaal niet aan het gamen krijg, vind het ook geweldig.

We hebben beide jaren terug de eerste Rift geprobeerd, tja dat was nog erg matig. En zelf heb ik de PSVR vorig jaar eens 5 min geprobeerd in de mediamarkt met een of ander ruimteschip spel waar ik meteen loopings ging maken en meteen kotsmisselijk werd 🙈.
En verder hebben we een cardboard, even leuk in het begin, maar toch wel andere koek.
Ben er tot nu toe erg blij mee, hier zaten we toch al 20 jaar op te wachten, na de eerste grote VR beloftes. Nu alleen nog trainen om langere sessies te kunnen doen :)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PlayStation Store’s #BlackFriday discounts start today, with early access for PS Plus members! Full list of deals:

https://store.playstation...SF75508-BLACKFRIDAY17VR/1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPHir83VwAApB66.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Cool dikke korting op battle zone en Eagle flight. Gelijk wat extra titels inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Als ik de VR bril heb aangesloten met al die kabels die er bij zitten. (veel kabels lees ik). En ik wil naar de VR simulatie CoD ww2 spelen, moet ik dan alles weer afsluiten en afhalen?. Of gewoon de bril weg leggen en cod ww2 gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
harley2009 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:28:
Als ik de VR bril heb aangesloten met al die kabels die er bij zitten. (veel kabels lees ik). En ik wil naar de VR simulatie CoD ww2 spelen, moet ik dan alles weer afsluiten en afhalen?. Of gewoon de bril weg leggen en cod ww2 gaan doen.
Het laatste, de kabels kan je gewoon laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:38:
[...]

Het laatste, de kabels kan je gewoon laten zitten.
Tenzij je een HDR TV bezit en games in HDR wil spelen. Dan zal je de HDMI kabel die van je PS4 naar dat zwarte VR kastje gaat moeten loskoppelen en rechtstreeks in je TV moeten stoppen. Anders ontvang je geen HDR beeld gezien dat kastje geen HDR support.

PSN store VR sale
GRATIS REC Room
€ 7,19 The Brookhaven Experiment
€ 7,19 Sports Bar VR
€ 7,99 Carnival Games VR
€ 11,99 Batman: Arkham VR
€ 11,99 Battlezone
€ 14,99 PlayStation VR Worlds
€ 14,99 I Expect You To Die
€ 19,99 Eagle Flight
€ 24,99 Star Trek: Bridge Crew

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harley2009 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:28:
LOL. Ja ze vonden dat bij Sony wel een goed idee, dat je alles weer los moet koppelen. 8)7 :+
ThaBEN schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:35:
[...]

Waarschijnlijk game (nog) niet goed geoptimaliseerd Stukjes van de 12 uur lange live stream van Without Parole Games gevolgd Daar gaf hij ook aan dat alle menu's in game off-center een stukje naar links stonden. Zal waarschijnlijk gepatched worden.
Gelukkig ligt het niet aan mijn setup dus. Later gisteravond had ik er overigens geen last van.

Ik moet alleen wel even wennen aan de mechanics in Skyrim. Ik ging gisteren naar de kroeg en toen sprak ik een orc aan (no pun intended) en die begon een beetje link te doen. Voor ik het weet stond de hele kroeg op me in te hakken met zwaarden en bijlen. WTF.

Ik begrijp het level systeem ook niet helemaal. Je krijgt dus eerst de keuze of je Magika, Health of Stamina wilt upgraden en daarna kun je uit die ronde skilltree nog een punt aan een specifieke skill toewijzen?

@ThaBEN Eenvoudig op te lossen met een switch uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:52:
[...]

LOL. Ja ze vonden dat bij Sony wel een goed idee, dat je alles weer los moet koppelen. 8)7 :+

[...]

Gelukkig ligt het niet aan mijn setup dus. Later gisteravond had ik er overigens geen last van.

Ik moet alleen wel even wennen aan de mechanics in Skyrim. Ik ging gisteren naar de kroeg en toen sprak ik een orc aan (no pun intended) en die begon een beetje link te doen. Voor ik het weet stond de hele kroeg op me in te hakken met zwaarden en bijlen. WTF.

Ik begrijp het level systeem ook niet helemaal. Je krijgt dus eerst de keuze of je Magika, Health of Stamina wilt upgraden en daarna kun je uit die ronde skilltree nog een punt aan een specifieke skill toewijzen?

@ThaBEN Eenvoudig op te lossen met een switch uiteraard.
Klopt, ik gebruik zelf deze switch.

@harley2009
Zover als bij mij bekend de enige switch die 4k HDR @60hz kan weergeven, niet te duur is en geen aparte stroomvoorziening nodig heeft.

Meer info: Sewell Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Site van de store is een beetje overbelast volgens mij. Even REC room reserveren. Hou mij voor de rest even in. Backlog problems... :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

ThaBEN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:01:
[...]

Klopt, ik gebruik zelf deze switch.
[video]
@harley2009
Zover als bij mij bekend de enige switch die 4k HDR @60hz kan weergeven, niet te duur is en geen aparte stroomvoorziening nodig heeft.

Meer info: Sewell Direct
Bestel je die daar direct? Heb je dan geen gedoe met invoerrechten?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Blijf het bizar vinden dit. Leuk voor de nieuwelingen. Kostte de Early adopters waaronder ik nog +/- 399 een jaar terug. Maar aan de andere kant waarschijnlijk een goede boost voor meer nieuwe en full experience games in VR.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Geteisem schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:46:
[...]

Blijf het bizar vinden dit. Leuk voor de nieuwelingen. Kostte de Early adopters waaronder ik nog +/- 399 een jaar terug. Maar aan de andere kant waarschijnlijk een goede boost voor meer nieuwe en full experience games in VR.
Tja, dat weet je als early adopter. Ik heb/had het er graag voor over en ben blij dat de PSVR userbase nu onwijs gaat groeien, zodat we meer goede full-length games krijgen en hopelijk betere VR headsets in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:53:
[...]

Tja, dat weet je als early adopter. Ik heb/had het er graag voor over en ben blij dat de PSVR userbase nu onwijs gaat groeien, zodat we meer goede full-length games krijgen en hopelijk betere VR headsets in de toekomst.
Is ook wel zo al is dit een behoorlijke daling. Ook geen spijt van hoor. Genoeg leuke uren beleefd met de Set inmiddels. En inderdaad goed voor de userbase. Zit zat moois aan te komen de komende maanden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
De store is gewoon overbelast wilde net Expect you to die halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:58

s0kkie

Cowabunga

Op de site van Intertoys is de goedkoopste toch echt 249 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Zit er nog verschil in de camera's V1 of V2? Ik kon er op Google niet zoveel over vinden. Ik heb namelijk al een V1 liggen. Nu heb ik dus ook een V2 met dat Intertoys pakket. Eentje kan op Marktplaats.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Nog maar even afwachten of die lijst wel klopt, maar denk het niet. Zo zou Mafia III PS4 vanaf 20-11 al €7,99 zijn. Nou, mooi niet dus, kost gewoon € 25. En andere 'voordeelprijzen' kloppen ook niet, helaas.

Of is het geen Intertoys lijst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

s0kkie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:28:
[...]

Op de site van Intertoys is de goedkoopste toch echt 249 :?
Lezen is een kunst:

MEGAUPDATE: Pre-Black Friday Game en Console deals bij Intertoys
Megaupdate, er is een grote lijst uitgekomen met alle aanbiedingen voor Intertoys.nl. Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in. (www.budgetgaming.nl)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:38:
[...]

Bestel je die daar direct? Heb je dan geen gedoe met invoerrechten?
Ik heb hem daar direct besteld. Gelukkig geen invoerrechten hoeven te betalen. Maar de verzendkosten waren volgens mij net zo duur als de switch zelf. Hij is ook bij Amazon (UK) te koop, maar je moet opletten dat je de witte variant hebt. Er is ook een zwarte versie, die ziet hetzelfde uit maar dan maar maximaal 30Hz i.p.v. 60Hz.

Dus om het zeker te weten (en omdat ik geen credit card heb) rechtstreeks besteld en met Paypal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:53
ThaBEN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem daar direct besteld. Gelukkig geen invoerrechten hoeven te betalen. Maar de verzendkosten waren volgens mij net zo duur als de switch zelf. Hij is ook bij Amazon (UK) te koop, maar je moet opletten dat je de witte variant hebt. Er is ook een zwarte versie, die ziet hetzelfde uit maar dan maar maximaal 30Hz i.p.v. 60Hz.

Dus om het zeker te weten (en omdat ik geen credit card heb) rechtstreeks besteld en met Paypal betaald.
heb hem gisteren ook besteld.

heb de invoerrechten ook maar achterwege gelaten. betaal idd net zoveel verzendkosten als het apperaat. en zou anders ook nog eens 20 euro aan invoerrechten bij komen.

ik merk het wel als ik die alsnog moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Gran Turismo ook maar gehaald voor 20 ekkies, kon hem daarvoor echt niet laten liggen _O-
Voornamelijk voor de VR ervaring gehaald hopende dat ze in de toekomst nog meer (VR) content gaan toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Fusionmania schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:14:
Gran Turismo ook maar gehaald voor 20 ekkies, kon hem daarvoor echt niet laten liggen _O-
Voornamelijk voor de VR ervaring gehaald hopende dat ze in de toekomst nog meer (VR) content gaan toevoegen :)
Ik ga hem voor dat geld en met dat doel ook maar aanschaffen; hekel het grotendeels online gebaseerde principe maar voor dat geld voor de korte SP en VR ervaring wellicht de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
Twijfel twijfel... toch maar gekocht, de deal voor € 249 bij Intertoys.
Nog nooit VR geprobeerd maar na het filmpje gezien te hebben (heeele tijd terug al) met Matthijs van Nieuwkerk in DWDD met achtbaan en VR bril dacht ik dit moet wel een beleving zijn.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Marc3l schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:00:
Twijfel twijfel... toch maar gekocht, de deal voor € 249 bij Intertoys.
Nog nooit VR geprobeerd maar na het filmpje gezien te hebben (heeele tijd terug al) met Matthijs van Nieuwkerk in DWDD met achtbaan en VR bril dacht ik dit moet wel een beleving zijn.

Ben benieuwd :)
Om eerlijk te zijn is een achtbaan filmpje van youtube wel het minst spectucalere van heel de PSVR. Plus de kwaliteit is vaak zeer laag van een filmpje.
De ervaring dat je zelf wat kan doen in VR is toch weer heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:08:
[...]

Om eerlijk te zijn is een achtbaan filmpje van youtube wel het minst spectucalere van heel de PSVR. Plus de kwaliteit is vaak zeer laag van een filmpje.
De ervaring dat je zelf wat kan doen in VR is toch weer heel anders.
Maar aan zijn reactie te zien was het al spectaculair, dus dan kan het alleen nog maar beter zijn dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
Marc3l schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]

Maar aan zijn reactie te zien was het al spectaculair, dus dan kan het alleen nog maar beter zijn dus :)
Bij VR-worlds zit het spel Luge. Dit geeft ook wel een beetje achtbaan gevoel. Je gaat met een laag karretje naar beneden een autoweg af en moet indertussen obstakels ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Marc3l schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]

Spectaculair is het absoluut, zeker in het begin is VR best wel overweldigend :) Wanneer krijg je 'm binnen? Laat maar weten wat je (eerste) indruk is, altijd leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
.GoO schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:31:
[...]

Spectaculair is het absoluut, zeker in het begin is VR best wel overweldigend :) Wanneer krijg je 'm binnen? Laat maar weten wat je (eerste) indruk is, altijd leuk om te lezen.
Het gaat om de Black Friday deal, dus verwacht dat ik hem vrijdag kan ophalen (kreeg hem net niet mee :p ).
Zal zeker mijn ervaring hier plaatsten.

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 21-11-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Marc3l schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:43:
[...]

Het gaat om de Black Friday deal, dus verwacht dat ik hem vrijdag kan ophalen (kreeg hem net niet mee :p ).
Zal zeker mijn ervaring hier plaatsten.
Welcome to the VR club!

In die VR game van Until Dawn zitten ook wat achtbaantjes overigens, maar is wel een on rail shooter zeg maar. Dus meeste stukken rijd je langzaam en moet je dingen schieten, maar soms zit er een stuk in dat je wat sneller gaat en hoge drops enzo maakt.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Thanks!
Het gaat mij niet echt om de achtbaantjes, was meer zijn reactie op het VR gebeuren (dat was toevallig een achtbaan filmpje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb zondag ook de black Friday deal van de Intertoys gekocht maar ik kon hem direct afhalen. Was een hele vriendelijke verkoper ook die de doos open maakte om te laten zien dat alles er in zit en hoe ik het moet aansluiten. Die man gaf direct allerlei tips tegen motion sickness en de kalibratie van je IPD.

Het was mij met name te doen om te racen omdat ik ook een Playseat en stuurtje heb en moet zeggen dat het wel heel erg vet is. Heb gisteren ook Dirt Rally VR besteld die zo op de deurmat ligt.

Van motion sickness heb ik totaal geen last maar kan er ook mee te maken dat ik fpv vlieg met een drone en dus wel redelijk gewend ben om in een vr achtige bril te kijken als heb je daar natuurlijk niet het 3d effect.

Verder vind ik de Playroom erg leuk gedaan en was The Kitchen ook wel gaaf gedaan. Ik denk dat ik Resident Evil nog wel wil aanschaffen maar zijn er nog meer tips van echte must haves?

Mijn eerste impressie is in ieder geval erg goed. Ik vind de graphics meer dan acceptabel, eigenlijk best goed gewoon, en dat op een normale PS4.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Radiance schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:42:
Die man gaf direct allerlei tips tegen motion sickness en de kalibratie van je IPD.
Zoals? Ik heb mijn pakket afgelopen zaterdag opgehaald, maar ik heb er niet eerder de tijd voor dan aankomend weekend. Tot die tijd blijft ie mooi in de doos.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:43
Wat een puinzooi bij Sony. Zo te zien is de PSVR2 bij Amazon.de te koop, maar niet in NL leverbaar (hallo EU ??!!). Bij de meeste (of beter andere) webwinkels kun je niet zien of je de PSVR1 of PSVR2 besteld. Ik wil op zich mijn v1 vervangen door een v2 (nadeel van early adopter zijn), maar zo blijft het nog een gok de komende tijd... of die dingen moeten gewoon in de schappen (bv bij de MM) liggen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Radiance schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:42:
Ik heb zondag ook de black Friday deal van de Intertoys gekocht maar ik kon hem direct afhalen. Was een hele vriendelijke verkoper ook die de doos open maakte om te laten zien dat alles er in zit en hoe ik het moet aansluiten. Die man gaf direct allerlei tips tegen motion sickness en de kalibratie van je IPD.

Het was mij met name te doen om te racen omdat ik ook een Playseat en stuurtje heb en moet zeggen dat het wel heel erg vet is. Heb gisteren ook Dirt Rally VR besteld die zo op de deurmat ligt.

Van motion sickness heb ik totaal geen last maar kan er ook mee te maken dat ik fpv vlieg met een drone en dus wel redelijk gewend ben om in een vr achtige bril te kijken als heb je daar natuurlijk niet het 3d effect.

Verder vind ik de Playroom erg leuk gedaan en was The Kitchen ook wel gaaf gedaan. Ik denk dat ik Resident Evil nog wel wil aanschaffen maar zijn er nog meer tips van echte must haves?

Mijn eerste impressie is in ieder geval erg goed. Ik vind de graphics meer dan acceptabel, eigenlijk best goed gewoon, en dat op een normale PS4.
Heb je beide demo discs al gedownload? Die geven je de mogelijkheid om heel veel games uit te proberen.

Must-haves in ieder geval RE7, Skyrim, Farpoint (met Aim controller), Rush of Blood, Batman VR. Er zijn een hoop hele goede en leuke andere games, maar dat hangt natuurlijk ook van je smaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
loekf2 schreef op dinsdag 21v november 2017 @ 18:04:
Wat een puinzooi bij Sony. Zo te zien is de PSVR2 bij Amazon.de te koop, maar niet in NL leverbaar (hallo EU ??!!). Bij de meeste (of beter andere) webwinkels kun je niet zien of je de PSVR1 of PSVR2 besteld. Ik wil op zich mijn v1 vervangen door een v2 (nadeel van early adopter zijn), maar zo blijft het nog een gok de komende tijd... of die dingen moeten gewoon in de schappen (bv bij de MM) liggen.
Nou nou, wat een puinzooi. Overdrijven is ook een vak. Als je het zeker wilt weten contact je de webshop of ga je langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:15
Gelukkig(helaas ruimte gebrek en blijvende motion sickness) ben ik van mijn VR op tijd af gezien de recente prijsverlagingen.

Had al best enorm veel verlies ermee en indien nog bezit was het enorme aankoop fiasco geweest voor mij 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Hoe zit dat nou met VR worlds bij dat intertoys pakket? Die heb ik er niet bij gehad, en heb ook nergens een voucher ofzo. Ik bedacht me nu pas dat die erbij zou zitten.
Ik heb met de Bf deal net wel BatmanVR gekocht.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:53:
Hoe zit dat nou met VR worlds bij dat intertoys pakket? Die heb ik er niet bij gehad, en heb ook nergens een voucher ofzo. Ik bedacht me nu pas dat die erbij zou zitten..
Lezen is soms moeilijk. Er staat letterlijk: "Deze zal worden nagestuurd in de vorm van een voucher. "

Nagestuurd, als in 'op een later moment'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
zwembroek schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:18:
[...]

Zoals? Ik heb mijn pakket afgelopen zaterdag opgehaald, maar ik heb er niet eerder de tijd voor dan aankomend weekend. Tot die tijd blijft ie mooi in de doos.
Niet te veel achter elkaar spelen, niet direct te heftige games spelen, IPD goed afstellen.
.GoO schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:47:
[...]

Heb je beide demo discs al gedownload? Die geven je de mogelijkheid om heel veel games uit te proberen.

Must-haves in ieder geval RE7, Skyrim, Farpoint (met Aim controller), Rush of Blood, Batman VR. Er zijn een hoop hele goede en leuke andere games, maar dat hangt natuurlijk ook van je smaak af.
Ik heb de 2e wel gedownload maar nog niet opgestart. Was vandaag te druk met Dirt Rally. Heel erg vet maar onwijs moeilijk.
Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:53:
Hoe zit dat nou met VR worlds bij dat intertoys pakket? Die heb ik er niet bij gehad, en heb ook nergens een voucher ofzo. Ik bedacht me nu pas dat die erbij zou zitten.
Ik heb met de Bf deal net wel BatmanVR gekocht.
retroguy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:57:
[...]

Lezen is soms moeilijk. Er staat letterlijk: "Deze zal worden nagestuurd in de vorm van een voucher. "

Ik heb mijn set in de winkel gekocht zondag en kreeg de disc direct mee.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgeprobeerd. Vond de ervaring zelf gaaf, maar de gameplay van zowel gt sport en rigs vielen me tegen. Re7 wil ik zeker nog proberen, daar zijn mijn verwachtingen hoger van.
[...]

Volgens mij stond dat er zaterdag nog niet. Ik had het even nagevraagd bij de klantenservice. Hij komt via de mail.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 22:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Net weer even een paar uur Skyrim VR gespeeld. Eerst de beruchte trap voor de zoveelste keer beklommen maar voor het eerst in VR. Een stuk gaver moet ik wel zeggen.

Daarna vechtend met een Wilde ijs spuwende draak in de sneeuw is toch wel even heel wat anders in VR. Een stuk leuker ook.

Skyrim VR bevestigd het wederom. Dit wordt de toekomst van gaming. De ervaring is zoveel intenser. Ik kan gewoon genieten van het uitzicht en de sneeuw. Dat lukt mij op een plat scherm met hogere resolutie niet op deze manier.

[ Voor 3% gewijzigd door Geteisem op 21-11-2017 22:31 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:04:
Was net naar resident evil aan het zoeken. Kwam toevallig dit tegen

https://www.bol.com/nl/p/...-ps4-vr/9200000064884472/

Trouwens hier ook gewoon de pricewatch

pricewatch: Sony PlayStation Camera V2

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

[...]

Ja dat dacht ik ook gelezen te hebben (bij de advertentie op de website), alleen in mijn mails met bevestiging van bestelling en op de bon staat er helemaal niets over die game. En ook bij de papieren versie die met de doos meekwam wordt er verder niets over gerept. Dat vind ik een beetje gek. Hoe lang moet je normaal op zo’n voucher wachten, iemand een idee? En horen ze dit niet ergens in de bestelgegevens te vermelden?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loekf2 heeft het uiteraard over de V2 van de PSVR en niet de V2 van die camera. Die camera is al uit van toen de PSVR uitkwam. De v1 was die hoekige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:28:
[...]

Loekf2 heeft het uiteraard over de V2 van de PSVR en niet de V2 van die camera. Die camera is al uit van toen de PSVR uitkwam. De v1 was die hoekige.
Oops klein lees foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:39:
[...]

Was net naar resident evil aan het zoeken. Kwam toevallig dit tegen

https://www.bol.com/nl/p/...-ps4-vr/9200000064884472/

Trouwens hier ook gewoon de pricewatch

pricewatch: Sony PlayStation Camera V2
Duur !! Op Amazon is ie voor rond de 44 euro te vinden (third-party), maar betaal je nog steeds te veel.

Ik heb Coolblue gemaild. Bij hun nog geen spoor van de CEH-ZVR2 (CEH-ZVR1 is de PS VR uit 2016). Lijkt er dus op dat Sony nog oude voorraden aan het opruimen is. Deze review op Arstechnica laat wel duidelijk de fysieke verschillen zien:

https://arstechnica.co.uk...set-doesnt-have-to-exist/

Ik heb nog geen review gezien waar men ook naar HDR bypass kijkt etc.

Ben het wel eens met Arstechnica, deze upgrade van de PS VR zou eigenlijk overbodig moeten zijn:

- Verbeterde kabel management (dat connectie boxje tussen de kabels is weg)
- Aansluiting koptelefoon op headset zelf
- Processor unit doet HDR bypass en kleiner design

Voor de 1-2 miljoen die ze er tot nu van verkocht hebben had een nieuwe processor unit genoeg moeten zijn.

Lijkt er gewoon op dat Sony de PSVR al een tijdje op de plank had liggen en niet meer in staat waren hem 100% compatible met de Pro te krijgen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 24-08 21:57
Vraagje is er bekend wanneer het spel Discovery ( soort van mindcraft) in de NL store te koop komt

PSN: FreakGIB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
Lol gisteren nog gekeken hehe thx.
Geschikt voor kinderen van 6 jaar en ouder
en bovenaan staat Playstation VR is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar hehe

[ Voor 20% gewijzigd door FreakGIB op 22-11-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
FreakGIB schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:00:
[...]

Lol gisteren nog gekeken hehe thx.
Geschikt voor kinderen van 6 jaar en ouder
en bovenaan staat Playstation VR is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar hehe
Kan toch? De game is toch ook zonder VR te spelen?

Ander vraagje: als je Skyrim nooit eerder gespeeld hebt (ja ik weet het, game barbaar enzo :+) is de PS VR versie dan een no-brainer?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Denman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:08:
[...]

Ander vraagje: als je Skyrim nooit eerder gespeeld hebt (ja ik weet het, game barbaar enzo :+) is de PS VR versie dan een no-brainer?
Ik heb Skyrim in het verleden wel gespeeld maar vond het persoonlijk niet mijn game ben meer van Dark Souls.
En vind de prijs die ze vragen voor Skyrim VR erg duur persoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Zeker weten. Ik heb Skyrim ook nooit eerder gespeeld. Ik weet van mezelf dat ik er geen ene reet aan zou vinden. Houterige combat, houterige animaties, saaie gesprekjes. Maar in VR is het de enige game die ik nu speel, terwijl ik Wolfenstein 2, Call of Duty WW2 en Frozen Wilds nog heb liggen.

Skyrim is samen met RE7 en Farpoint dé killer app voor PS VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 18:16
bram1984 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:36:
[...]

Zeker weten. Ik heb Skyrim ook nooit eerder gespeeld. Ik weet van mezelf dat ik er geen ene reet aan zou vinden. Houterige combat, houterige animaties, saaie gesprekjes. Maar in VR is het de enige game die ik nu speel, terwijl ik Wolfenstein 2, Call of Duty WW2 en Frozen Wilds nog heb liggen.

Skyrim is samen met RE7 en Farpoint dé killer app voor PS VR.
Hoe zit het met de motion sickness? Ik heb RE7 nu al een aantal weken laten liggen omdat ik er toch best last van kreeg. Is het vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaakvandertak schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:32:
[...]

Hoe zit het met de motion sickness? Ik heb RE7 nu al een aantal weken laten liggen omdat ik er toch best last van kreeg. Is het vergelijkbaar?
Heb ik sowieso geen last van, dus daar kan ik weinig over zeggen. Het speelt verder hetzelfde (first person), dus als je er in RE7 last van hebt, dan zal je dat in Skyrim ook hebben. Blijven oefenen, dan gaat het vanzelf beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
[...]

Absoluut. Het is een compleet andere ervaring in VR, veel gaver. Het voelt alsof je zelf in de wereld van Skyrim aanwezig bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

sjaakvandertak schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:32:
[...]

Komt dat niet dan door die ranzige maaltijd die je voorgeschoteld kreeg bij de Baker's thuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Mantis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:05:
[...]

Komt dat niet dan door die ranzige maaltijd die je voorgeschoteld kreeg bij de Baker's thuis? :+
Haha toevallig eergisteren dat stukje nog eens gedaan. Dat stuk dat Jack dat mes in je gezicht propt, echt heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lol iBood heeft het ook begrepen, ik dacht ik koop de psvr als ie bij de Hunt voorbij komt.

Nou daar kwam ie net langs...

voor 299.....

alleen de bril...

Laat maar. Gewoon 100€ boven de black Friday aanbiedingen. 8)7

En dan nog mensen die hem kopen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Flagg schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:07:
Lol iBood heeft het ook begrepen, ik dacht ik koop de psvr als ie bij de Hunt voorbij komt.

Nou daar kwam ie net langs...

voor 299.....

alleen de bril...

Laat maar. Gewoon 100€ boven de black Friday aanbiedingen. 8)7

En dan nog mensen die hem kopen.
Klopt, erg beroerde aanbieding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
.GoO schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:31:
[...]

Kon hem vandaag ophalen, weet dat bestellingen bij Intertoys altijd in een neutrale doos komen dus ze wisten vast niet wat er in zat.

Eerste indruk, heel erg vet! :o :D _/-\o_
Rustig begonnen met VR Worlds, Ocean Descent voor de eerste keer is zo vet! Eerste reactie was shit hoe stop ik die kooi die naar beneden zakt :P
Daarna nog The London Heist en Headmaster gedaan.

Voordat ik de bril had twijfelde ik een beetje over de games (te eenvoudig/simpel op het oog) maar het gaat niet alleen om het spelen maar ook de ervaring 'in het wereldje' waar je zit.

Dus erg tevreden, echt overweldigend zoals je schreef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Voor mij nu de 3e dag dat ik hem heb, en ook 3e sessie. Ik merk dat ik nu al veel langer kan spelen zonder misselijk te worden. Heb hem nu ruim een uur op gehad en eigenlijk nergens last van.

Eerst Until down - rush of blood, die ik bij Ps+ gratis kreeg, gedaan. Erg grappig, en die achtbaan stukjes voelen wel een beetje raar omdat je zelf niet beweegt. Villa Volta van de efteling gevoel zeg maar.
Met de move controllers werkt het ook erg tof omdat je onafhankelijk van elkaar kunt richten.

Daarna van de demo disk, dat spel met dat muisje gedaan, erg gaaf gemaakt, die zou ik in de toekomst wellicht kopen omdat ik ook van puzzelen houd.

Verder een demo met speelgoed autotjes die ik niet zo boeiend vond, en uiteindelijk 3x achter elkaar job simulator demo gedaan. Geweldig! Het vr effect is daar tof, en met de move je handen gebruiken en gewoon lekker klooien met van alles. Die ga ik ook vroeg of laat eens aanschaffen als hij in de aanbieding is ofzo.

Als ik meer gewend ben ga ik eens aan de volledige spellen die ik heb beginnen, eerst nog even alle demo’s doen, ik heb er ook een zut gedownload.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De joshua belt experience laat ook wel
Mooi zien dat muziek en video heel goed kan werken in VR. Je kan namelijk ondanks dat het een gefilmpde video is, wel je hoofd naar achter en voor je bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:40:
De joshua belt experience laat ook wel
Mooi zien dat muziek en video heel goed kan werken in VR. Je kan namelijk ondanks dat het een gefilmpde video is, wel je hoofd naar achter en voor je bewegen.
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.
Pagina: 1 ... 44 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.