Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Yes!! Heb hem ook besteld, bij Intertoys. Dinsdag maar voor de deur gaan liggen. En nu als de wieder weerga een PS plus account gaan aanmaken. En de Black Friday deals voor de PS4 Pro en de move controllers afwachten, want de console heb ik nog niet (heck, de laatste nieuwe console die ik heb gekocht was de Wii, back in 2007). Hier kijk ik al vanaf de beginjaren 80 uit, en nu nog maar een paar dagen wachten.

On topic, welke sites moet ik in de gaten houden voor goede VR games deals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
retroguy schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:16:
Yes!! Heb hem ook besteld, bij Intertoys. Dinsdag maar voor de deur gaan liggen. En nu als de wieder weerga een PS plus account gaan aanmaken. En de Black Friday deals voor de PS4 Pro en de move controllers afwachten, want de console heb ik nog niet (heck, de laatste nieuwe console die ik heb gekocht was de Wii, back in 2007). Hier kijk ik al vanaf de beginjaren 80 uit, en nu nog maar een paar dagen wachten.

Op budgetgaming.nl is er altijd een update op de voorpagina als een game is afgeprijst. In het console budget gaming topic of in dit topic worden meestal ook wel de goeie deals gepost.
In ps store zijn er op z'n tijd ook altijd sales voor psvr games. Deze maand zijn er trouwens ook 2 vr games gratis bij ps plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Die actie is ook in de winkel van intertoys toch? Of is het officieel Black friday deal? Dat ze niet moeilijk gaan doen straks :D

Volgens website krijg je vr worlds via voucher, krijg je die ook in de winkel?

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
madcon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:09:
Die actie is ook in de winkel van intertoys toch? Of is het officieel Black friday deal? Dat ze niet moeilijk gaan doen straks :D

Volgens website krijg je vr worlds via voucher, krijg je die ook in de winkel?
Lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:55:
[...]

Op budgetgaming.nl is er altijd een update op de voorpagina als een game is afgeprijst. In het console budget gaming topic of in dit topic worden meestal ook wel de goeie deals gepost.
In ps store zijn er op z'n tijd ook altijd sales voor psvr games. Deze maand zijn er trouwens ook 2 vr games gratis bij ps plus.
Schijnt een leuke Black Friday in de PS Store aan te komen. Is ook wel de moeite waard om even in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het gaat nog druk worden hier in het topic, met de aanbieding van Intertoys lijken er in één klap een heleboel VR spelers bij te komen.

Niet verbazingwekkend, maar wel opvallend hoeveel mensen ik hoor roepen dat ze er nu ook een gaan halen.

Op zich alleen maar goed voor VR, dat zo'n aanbieding voor een stormloop zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoGS
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05-2021
retroguy schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:16:

Hoezo dinsdag? Wordt een dag na bestelling bezorgd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Net vr set gehaald in in filiaal van Intertoys. bezorgen werd anders pas dinsdag. Helaas eerst andere klusjes voordat ik ga aansluiten. Bundel was er niet meer, dus alles los bij elkaar gezocht door medewerker. Met vr worlds en GT ben ik wel even zoet. En gelukkig rigs uit ps plus abbo al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoGS schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:41:
[...]

Zondag en maandag worden er geen pakketen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:19

vhal

ಠ_ಠ

ralph075 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:13:
Het gaat nog druk worden hier in het topic, met de aanbieding van Intertoys lijken er in één klap een heleboel VR spelers bij te komen.

Niet verbazingwekkend, maar wel opvallend hoeveel mensen ik hoor roepen dat ze er nu ook een gaan halen.

Op zich alleen maar goed voor VR, dat zo'n aanbieding voor een stormloop zorgt.
Het enige waar ik over twijfel is of het uiteindelijk geen impulsaankoop wordt :P GT Sport stond sowieso al op mijn to-buy lijstje maar ik moet mijzelf nog overtuigen of VR iets voor mij. :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik mag hopen dat polyphone de vr mode nog eens een goeie upgrade geeft in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
JoGS schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:41:
[...]

Disndag was eerste afleverdag. En is toch snel genoeg? Bovendien bezorgen ze niet op zondag. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
vhal schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:20:
[...]

Het enige waar ik over twijfel is of het uiteindelijk geen impulsaankoop wordt :P GT Sport stond sowieso al op mijn to-buy lijstje maar ik moet mijzelf nog overtuigen of VR iets voor mij. :+
Heb je geen Mediamarkt of Gamemania in de buurt waar je het kunt proberen? Of iemand die al een PSVR heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyrim is wel vet zeg. Grafisch natuurlijk een stapje terug als je net Horizon heb zitten doen, maar full immersion. Alleen jammer dat het geluid stereo lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:54:
Skyrim is wel vet zeg. Grafisch natuurlijk een stapje terug als je net Horizon heb zitten doen, maar full immersion. Alleen jammer dat het geluid stereo lijkt te zijn.
Als het goed is gewoon 3D audio hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:01:
[...]

Als het goed is gewoon 3D audio hoor.
Ik zag een post op reddit dat het inderdaad geen 3d audio ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:04:
[...]

Ik zag een post op reddit dat het inderdaad geen 3d audio ondersteunt.
Ik lees het nu ook ja. Misschien dat ze het nog gaan patchen, 3D audio is altijd wel tof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 14:15
cornfed99111 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:26:
De onze is al op weg. T&T code is binnen en verwachte aankomst is morgen.
Alles is binnen en alle onderdelen zijn los van elkaar. Dus games, camera en headset zijn niet gebundeld.
Vermoedelijk dus een actie om de voorraden op te schonen.
Nu wachten tot vanavond. Dan gaat het beginnen... 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zo das wel een lekker koopje 250 euro voor een PSVR. Dat geeft de verkoop wel een ernome boost zo te horen.
Heb hem zelf al bijna weer een jaar in bezit, elke keer als ik hem op doe heb ik altijd nog het "wauw"-effect.
Volgende maand maar even skyrim kado doen aan mijzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n eerste uur in vr erop zitten. Heb driveclub vr, rigs, star wars battlefront , moss, kitchen, rez en robot rescue gespeeld. Ik begon alleen van rigs een beetje misselijk te worden, maar ben er optijd mee gestopt. Heel vet allemaal, moet alleen nog even zien uit te vindeb hoe ik dat ding helemaal goed op mn hoofd krijg.

Daarnaast had ik bij de eve demo dat ik helemaal achter in het ruimte schip zat ipv de piloten stoel en de cod demo deedt het niet, daar kon ik de voorwaarde niet van accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:19

vhal

ಠ_ಠ

.GoO schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:52:
[...]

Heb je geen Mediamarkt of Gamemania in de buurt waar je het kunt proberen? Of iemand die al een PSVR heeft?
Niet echt in de buurt, dan zou ik er echt even naar toe moeten rijden. Hetzelfde voor vrienden met een PSVR, die hebben er geen één.

Ik bedacht mij net een ander nadeel, ik ben brildrager en van wat ik heb gelezen is het niet geheel ideaal met een wat groter montuur.

Nog maar even over nadenken dus... :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
Vanmiddag alles aangesloten. Was wel voorbereid op wirwar van kabels maar je kijkt toch beetje op tijdens uitpakken. Met de gebruiksaanwijzing is het gelukkig binnen kwartier gepiept. Even onderzee simulatie en driveclub gedaan en dat was heel vet. Moet ook nog even tijd nemen om bril goed af te stemmen maar out of de box werkt het al prima.

Vraag alleen af waar ik de bril opberg als ik hem niet gebruik. Neem aan dat ps4 nog werkt als ik bril loskoppel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
vhal schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:01:
[...]

Niet echt in de buurt, dan zou ik er echt even naar toe moeten rijden. Hetzelfde voor vrienden met een PSVR, die hebben er geen één.

Ik bedacht mij net een ander nadeel, ik ben brildrager en van wat ik heb gelezen is het niet geheel ideaal met een wat groter montuur.

Ik draag ook een bril, maar ik heb nergens last van, gaat er prima overheen.
Ik heb een rayban wayfarer clone als model.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ben positief verrast door Skyrim VR. Zeker in combi met move controllers. Ondanks ze nog wel eens wegzweven in beeld. Kalibratie/positie? geen idee.

Gaat mij weer veel uren kosten dit. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
vhal schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:01:
[...]

Ik heb een vrij brede bril, gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Geteisem schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:55:
Ben positief verrast door Skyrim VR. Zeker in combi met move controllers. Ondanks ze nog wel eens wegzweven in beeld. Kalibratie/positie? geen idee.

Gaat mij weer veel uren kosten dit. 8)
Hou op over Skyrim VR, ik ga 'm niet nog een keer kopen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Enige nadeel als brildrager: de lenzen van de VR zitten enorm dicht bij je brilglazen. Eigenlijk zou bij mij de VR bril nog wat beter mogen aansluiten bij mijn hoofd maar dan botsen de glazen van mijn bril en die van de VR bril. Nu zit ik altijd met een vervelende licht/lucht-spleet onderaan de bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Psycho_Mantis schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:12:
Zo das wel een lekker koopje 250 euro voor een PSVR. Dat geeft de verkoop wel een ernome boost zo te horen.
Heb hem zelf al bijna weer een jaar in bezit, elke keer als ik hem op doe heb ik altijd nog het "wauw"-effect.
Volgende maand maar even skyrim kado doen aan mijzelf :)
Ik heb 'm inmiddels ook ruim een jaar. En eigenlijk heb ik 'm nauwelijks gebruikt. Ik vind het super gaaf om te zien, maar ik word er bij bewegingen kotsmisselijk van, dus gewoon niet leuk. Ik twijfel of ik 'm zal houden of verkopen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
madcon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:08:
Vanmiddag alles aangesloten. Was wel voorbereid op wirwar van kabels maar je kijkt toch beetje op tijdens uitpakken. Met de gebruiksaanwijzing is het gelukkig binnen kwartier gepiept. Even onderzee simulatie en driveclub gedaan en dat was heel vet. Moet ook nog even tijd nemen om bril goed af te stemmen maar out of de box werkt het al prima.

Vraag alleen af waar ik de bril opberg als ik hem niet gebruik. Neem aan dat ps4 nog werkt als ik bril loskoppel?
Ja hoor die blijft gewoon werken. Ik heb zelf zo'n Ikea mandje in een kast waar alles netjes in past.
Exirion schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:11:
[...]

Ik heb 'm inmiddels ook ruim een jaar. En eigenlijk heb ik 'm nauwelijks gebruikt. Ik vind het super gaaf om te zien, maar ik word er bij bewegingen kotsmisselijk van, dus gewoon niet leuk. Ik twijfel of ik 'm zal houden of verkopen.
Balen zeg, met specifieke games of echt met alles? Heb je het de tijd gegeven om rustig aan te wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Aenea schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:09:
[...]

Hou op over Skyrim VR, ik ga 'm niet nog een keer kopen! :)
Ik ben er toch WEER ingetrapt na honderden uren op de PS3 gevolgd door honderden uren remaster op de PS4 en nu op de PS4 PRO met de PSVR :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

Exirion

Gadgetfetisjist

.GoO schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:15:
Balen zeg, met specifieke games of echt met alles? Heb je het de tijd gegeven om rustig aan te wennen?
Ik heb dat mario-achtige demospel gespeeld en dat ging nog wel, maar daar moest ik al aan wennen. Racen was super om te zien, maar een tijdje rijden was genoeg om te voelen dat ik moest stoppen. Bij de demo in de ruimte met een beetje rondvliegen trok ik het maar een paar minuten. Robinson heb ik een paar keer geprobeerd te spelen, en ik wil het ook graag omdat het zo mooi is, maar bij elke beweging voel ik me minder goed. Dan is de lol er snel af :) Mijn brein kan gewoon niet goed tegen conflicterende sensorische input ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Exirion schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:28:
[...]

Ik heb dat mario-achtige demospel gespeeld en dat ging nog wel, maar daar moest ik al aan wennen. Racen was super om te zien, maar een tijdje rijden was genoeg om te voelen dat ik moest stoppen. Bij de demo in de ruimte met een beetje rondvliegen trok ik het maar een paar minuten. Robinson heb ik een paar keer geprobeerd te spelen, en ik wil het ook graag omdat het zo mooi is, maar bij elke beweging voel ik me minder goed. Dan is de lol er snel af :) Mijn brein kan gewoon niet goed tegen conflicterende sensorische input ;)
Het is belangrijk dat je met korte sessies en niet al te heftige games begint en het dan langzaam opbouwt. Op het moment dat je voelt dat je misselijk wordt meteen stoppen. Wat schijnt te helpen is om een ventilator aan te zetten die zachtjes wat wind blaast. Misschien een idee om het nog eens een kans te geven, bijna iedereen 'groeit' er overheen.

Games als Eve en Rigs zou ik voorlopig nog even mee wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Gelukkig tot nu toe maar een game gehad waar ik echt ziek van werd in dat jaar dat ik de VR heb. Scavengers Odyssey werd ik echt heel naar van. Die raak ik niet meer aan na een paar keer proberen.

Voor de rest van de games was het in het begin ook vooral opbouwen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had alleen wel met robot rescue dat de tracking van de controllers helemaal ruk ging. Op een gegeven moment dacht de playstation dat ik mijn controller half omgedraaid aan het gebruiken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Geteisem schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:43:
Gelukkig tot nu toe maar een game gehad waar ik echt ziek van werd in dat jaar dat ik de VR heb. Scavengers Odyssey werd ik echt heel naar van. Die raak ik niet meer aan na een paar keer proberen.

Voor de rest van de games was het in het begin ook vooral opbouwen.
Grappig net scavengers odyssee gespeeld en had hetzelfde. Kan in algemeen goed tegen maar deze toch maar even afgezet. Wel erg tof gedaan met aimen en jumpen. Komt mss ook omdat ik net eten op had. Ocean decent was al beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
madcon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:09:
[...]

Grappig net scavengers odyssee gespeeld en had hetzelfde. Kan in algemeen goed tegen maar deze toch maar even afgezet. Wel erg tof gedaan met aimen en jumpen. Komt mss ook omdat ik net eten op had. Ocean decent was al beter te doen.
Ik ben totaal ongevoelig voor motion sickness, maar bij Scavengers Odyssee heb ik als enige VR game ooit een beetje wat gevoeld. Wel een hele gave game, gelukkig was ik er na een half uurtje aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik heb net de PS VR besteld via de black friday deal van intertoys (€249, incl vr Worlds, PS camera en GT sport).
Nu heb ik een TV met HDR, 4k, 4:4:4, de hele mikmak. Nu wist ik al dat de huidige PsVR box dat niet door kan sturen naar de TV, en dan dat velen een HDMI switch gebruiken. Nu vroeg ik mij af of het ook kan werken via de dubbele HDMI output van mijn reciever? Iemand ervaring? Ik kan op internet niet echt wat vinden.
En als het niet werkt, en ik echt een splitter of switch nodig heb, welke werkt goed (niet allemaal zonder problemen begrijp ik?), en kan ook alle bovenstaande standaarden doorgeven bij normale PS4 Pro games met 4k - HDR enzo?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Exirion schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:11:
[...]

Ook last van gehad, ff aan die flapjes aan de onderkant zitten, die kan je zo plaatsen dat er geen licht in komt. Ook kan je simpelweg zo'n ding voor over je ogen (als je niet tegen in licht slapen kan) er onder doen of andere simpele oplossingen.

Die flapjes aan de onderkant hadden iets groter gemogen bv. Denk ook dat ie zonder bril net iets lekkerder nog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mud.Starrr schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:32:
Ik heb net de PS VR besteld via de black friday deal van intertoys (€249, incl vr Worlds, PS camera en GT sport).
Nu heb ik een TV met HDR, 4k, 4:4:4, de hele mikmak. Nu wist ik al dat de huidige PsVR box dat niet door kan sturen naar de TV, en dan dat velen een HDMI switch gebruiken. Nu vroeg ik mij af of het ook kan werken via de dubbele HDMI output van mijn reciever? Iemand ervaring? Ik kan op internet niet echt wat vinden.
En als het niet werkt, en ik echt een splitter of switch nodig heb, welke werkt goed (niet allemaal zonder problemen begrijp ik?), en kan ook alle bovenstaande standaarden doorgeven bij normale PS4 Pro games met 4k - HDR enzo?
Als het goed is kan je de PS4 aan sluiten direct op je HDMI switch en die vervolgens aan de PSVR en de andere output aan je receiver.
Zou als het goed is geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
madcon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:08:
De witte doos waar de bril in de verpakking in zat vind ik een prima opbergbox. Die gebruik ik vanaf het begin als opruimplek, daarin ligt ie prima stofvrij. De doos kan je vervolgens opbergen waar je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
madcon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:09:
[...]

Ocean Decent sta je natuurlijk gewoon stil.

Resident Evil 7 is de ultieme test wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Psycho_Mantis schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:39:
[...]

Als het goed is kan je de PS4 aan sluiten direct op je HDMI switch en die vervolgens aan de PSVR en de andere output aan je receiver.
Zou als het goed is geen probleem moeten zijn.
Dan moet je de andere input van de reciever hebben. Maar die van mij heeft 2 outputs, een ingebouwde splitter zeg maar.
Mijn idee is om dan 2 kabels naar mn tv te laten lopen, en bij een dan de psvr box ertussen.
Maar de vraag of dat werkt, theoretisch wel, maar ik lees dat ook niet elke splitter of switch werkt.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:57:
[...]

Ocean Decent sta je natuurlijk gewoon stil.

Resident Evil 7 is de ultieme test wat mij betreft.
Scavengers Odyssee is echt vele malen heftiger dan RE7. Daarvoor moet je echt aan VR gewend zijn, dan is het prima. RE7 is ook ongetraind wel te doen als je er niet heel gevoelig voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gt sports en rigs zien er echt heel goed uit in vr. Vooral alle details in de cockpit komen goed naar voren. Wat is voor jullie de gewenste manier om rigs te spelen? Dat je met je hooft kan draaien of met je rechter knuppeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nu de VR inmiddels een koopje is in vergelijking toen ik de bril vorig jaar aanschafte hoop ik dat dit wel de impuls geeft aan meer publishers om full experience VR games te maken. Dirt Rally VR blijft qua racen mijn favoriet en met Skyrim VR ben ik voorlopig ook wel weer zoet. De backlog ook in VR reken ik even niet mee :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mud.Starrr schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:02:
[...]

Dan moet je de andere input van de reciever hebben. Maar die van mij heeft 2 outputs, een ingebouwde splitter zeg maar.
Mijn idee is om dan 2 kabels naar mn tv te laten lopen, en bij een dan de psvr box ertussen.
Maar de vraag of dat werkt, theoretisch wel, maar ik lees dat ook niet elke splitter of switch werkt.
Dat is helaas iets wat je echt zou moeten testen.
En anders staan er hele mooie HDMI splitters op Aliexpress voor een fatsoenlijke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Geteisem schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:28:
Nu de VR inmiddels een koopje is in vergelijking toen ik de bril vorig jaar aanschafte hoop ik dat dit wel de impuls geeft aan meer publishers om full experience VR games te maken. Dirt Rally VR blijft qua racen mijn favoriet en met Skyrim VR ben ik voorlopig ook wel weer zoet. De backlog ook in VR reken ik even niet mee :X
Naast nieuwe experiences hoop ik ook dat publishers zien dat remasters van al wat oudere goede games in VR een succes kunnen zijn. Titels als Far Cry, GTA en Bioshock in VR lijken me net zo geweldig als Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand een Belgische reclamefolder weet waar Farpoint+Controller in staat voor minder dan €90, mag hij het laten weten. Ik weet dat hij te krijgen is vanaf €60 (Dreamland, Mediamarkt,...) maar ik zou die in een folder willen zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Twixie schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:56:
Als iemand een Belgische reclamefolder weet waar Farpoint+Controller in staat voor minder dan €90, mag hij het laten weten. Ik weet dat hij te krijgen is vanaf €60 (Dreamland, Mediamarkt,...) maar ik zou die in een folder willen zien :).
Waarom? Staat toch gewoon op de Belgische Mediamarkt website?

https://www.mediamarkt.be...ntroller-ps4-1650342.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:55:
[...]

Naast nieuwe experiences hoop ik ook dat publishers zien dat remasters van al wat oudere goede games in VR een succes kunnen zijn. Titels als Far Cry, GTA en Bioshock in VR lijken me net zo geweldig als Skyrim.
Fallout 3 in VR. Men mag dromen. O+

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:01:
[...]
Waarom? Staat toch gewoon op de Belgische Mediamarkt website?
Het moet in een papier folder zijn, ik zeg nog wel waarom :).

[ Voor 60% gewijzigd door Twixie op 19-11-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die skyrim 4 met de dualshock heeft gespeeld? Is dat goed te doen of zijn moves aanbevolen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:10:
Is er iemand die skyrim 4 met de dualshock heeft gespeeld? Is dat goed te doen of zijn moves aanbevolen?
Ik heb Skyrim VR tot nu toe moet de DS4 gespeeld en dat gaat prima, besturing is erg soepel en eenvoudig. Wilde zo dadelijk de Moves gaan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Twixie schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:09:
[...]

Het moet in een papier folder zijn, ik zeg nog wel waarom :).
Of je vertelt het gelijk, zodat mensen snappen waarom je hulp nodig hebt :) Vaag doen gaat je niet helpen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:10:
Ik ben begonnen met de Dualshock ivm laden maar snel overgestapt op de Moves. Ik wil niet meer terug. Zit veel meer in de game zo. Schild omhoog en wapen omlaag. Ik ga zo weer even de wondere wereld van Skyrim in. B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:12:
[...]

Ik ben begonnen met de Dualshock ivm laden maar snel overgestapt op de Moves. Ik wil niet meer terug. Zit veel meer in de game zo. Schild omhoog en wapen omlaag. Ik ga zo weer even de wondere wereld van Skyrim in. B)
Ik ben met de DS4 begonnen. Straks maar even met de Moves proberen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08

Met de Moves kan je door deuren heen teleporteren! :D Dit filmpje is een voorbeeld, maar het is me al meerdere keren overkomen met anderen deuren. In Helgen kan je zelfs met je handen vastgebonden al door allerlei gesloten deuren heen teleporteren

De Moves zijn wel 3x leuker dan met de dual shock trouwens :)

[ Voor 58% gewijzigd door Gamebuster op 19-11-2017 13:08 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Was even doorbijten in t begin. Maar denk dat ik wel trouw blijf aan de Moves in Skyrim.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:42
Gamebuster schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:06:
[video]

Met de Moves kan je door deuren heen teleporteren! :D Dit filmpje is een voorbeeld, maar het is me al meerdere keren overkomen met anderen deuren. In Helgen kan je zelfs met je handen vastgebonden al door allerlei gesloten deuren heen teleporteren

De Moves zijn wel 3x leuker dan met de dual shock trouwens :)
wel handig om die kist in whiterun dan te stealen... invinite money!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Grappig hoe de meningen over de Moves verschillen. Ik ben begonnen met DS4 en vanmiddag een paar uur met de Moves gespeeld. Duurde ongeveer een half uurtje tot ik de controls goed onder de knie had, maar dan zijn de Moves echt wel veel leuker om mee te spelen. Het blocken en vechten met name biedt echt veel meer immersie dan met een controller. Zelfde voor pijl en boog.

Het is wel intensiever, dus ik zal waarschijnlijk beide controls gebruiken. De DS4 als ik even relaxed wil gamen en anders de Moves. Nadeel van de Moves is wel dat je alleen snap turning hebt. Hoewel het goed werkt, wil ik gewoon vrij kunnen bewegen. Gelukkig heeft Bethesda al aangegeven dat ze dit in een volgende patch toe gaan voegen.

Het toont voor mij wel weer aan hoeveel toegevoegde waarde de Moves bieden en daarmee hoe jammer het is dat er nog steeds geen nieuwe Move is met een thumbstick.

Ik vind pijl en boog echt onwijs lastig trouwens. Moeilijk om door te hebben hoe je precies goed op je target richt. De boog is ook behoorlijk hoog. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Dirtyrockers schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:00:
[...]

wel handig om die kist in whiterun dan te stealen... invinite money!
Ik ben er pas achter dat dat bestaat ja. Super creepy om door een glitched wereld te lopen in VR maar heb m wel te pakken

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 19-11-2017 14:34 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@.GoO Met de DS4 mik je gewoon met je hoofd. Gaat vrij makkelijk.

Ben wel even gestopt nu vanwege misselijkheid, maar dat kan ook met gisteravond te maken hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:44:
@.GoO Met de DS4 mik je gewoon met je hoofd. Gaat vrij makkelijk.

Ben wel even gestopt nu vanwege misselijkheid, maar dat kan ook met gisteravond te maken hebben. :+
Met DS4 wel, maar bedoel met Moves. Zit vast een leercurve in maar ik vind het nog vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:11:
[...]
Of je vertelt het gelijk, zodat mensen snappen waarom je hulp nodig hebt :) Vaag doen gaat je niet helpen.
Mja, ik wil gewoon vermijden dat iedereen er ineens zou op springen. Reden is dat het wellicht mogelijk is om Farpoint gratis te scoren en er nog geld bovenop te krijgen. Dan zul je begrijpen dat ik het nog niet direct aan de grote klok wil hangen (zelfs al is het wellicht enkel voor Belgen) :). Vooralsnog vind ik echter geen folders met Farpoint, dus zal nog effen moeten afwachten/zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Twixie schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:27:
[...]

Mja, ik wil gewoon vermijden dat iedereen er ineens zou op springen. Reden is dat het wellicht mogelijk is om Farpoint gratis te scoren en er nog geld bovenop te krijgen. Dan zul je begrijpen dat ik het nog niet direct aan de grote klok wil hangen (zelfs al is het wellicht enkel voor Belgen) :). Vooralsnog vind ik echter geen folders met Farpoint, dus zal nog effen moeten afwachten/zoeken.
Dus wel om hulp vragen, maar niet zeggen waarom, omdat jij anders anderen aan een aanbieding helpt. Nee, lekker is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:33:
Weet iemand hoe je in Skyrim waypoints, die je op de map maakt, zichtbaar maakt als je rondloopt?
In je kompas onderin. Die geeft overigens ook aan hoe je ten opzichte van de camera staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:29:
[...]

Dus wel om hulp vragen, maar niet zeggen waarom, omdat jij anders anderen aan een aanbieding helpt. Nee, lekker is dat.
Vermoedelijk was het een onbedoelde, mogelijke aanbieding, die hij eerst zelf wou proberen te scoren. Wat misschien ook lukt als je de eerste bent die de 'truc' uitprobeert. Kan me voorstellen dat ie z'n ingeving eerst zelf wil uitproberen voordat hij het deelt.

Het is natuurlijk best wel mogelijk dat een winkel een glitch pas na een aantal beurten ontdekt en maatregelen neemt. De eerste paar gelukkigen hebben dan wel alsnog mazzel gehad.

Ervan uitgaande dat Twixie het best wil delen als hij uit eigen ervaring kan vertellen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ralph075 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:18:
[...]

Vermoedelijk was het een onbedoelde, mogelijke aanbieding, die hij eerst zelf wou proberen te scoren. Wat misschien ook lukt als je de eerste bent die de 'truc' uitprobeert. Kan me voorstellen dat ie z'n ingeving eerst zelf wil uitproberen voordat hij het deelt.

Het is natuurlijk best wel mogelijk dat een winkel een glitch pas na een aantal beurten ontdekt en maatregelen neemt. De eerste paar gelukkigen hebben dan wel alsnog mazzel gehad.

Ervan uitgaande dat Twixie het best wil delen als hij uit eigen ervaring kan vertellen dat het werkt.
Ik snap helemaal het idee, ik vind het alleen egoïstisch dat 'ie om hulp vraagt en het eigenlijk geheim wil houden waarom, omdat hij anders mogelijk de aanbieding/fout misloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou mijn tolerantie is veel beter geworden. 1e keer werd ik super misselijk met 5 minuten GT Sport.

En nu kan ik gewoon al 20 minuten lekker racen. Vind het jammer dat je de hele game niet in vr kan doen. Want dit is echt next level shit.

Het gamen vergt wel veel meer energie van mij. Je heb veel meer prikkelingen natuurlijk.
Je hebt diepte en complete immersie van de game.

Die ocean descent demo is ook erg sick. Zulke ervaringen heb ik nog nooit gehad met gamen.

Gamen op een platte tv is nu minder leuk geworden voor mij. Mis toch het gevoel om echt in de game te zitten eigenlijk.

Kan iig aanraden om toch gewoon te proberen na de eerst paar keer misselijk te worden. Beetje durven doorzetten want het is echt een super oncomfortabel gevoel 🤪.

Als je misselijk ben gelijk stoppen natuurlijk. Maar niet voor altijd links laten liggen, want voor mij is het t iig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:36:
Nou ik heb de Moves meteen weer weggelegd. Waardeloos. Het feit dat je niet kunt strafen is vreselijk irritant.
Geef het nog een kans! Strafen is wel degelijk mogelijk. De kant waar je de linker move controller naar toe wijst is je bewegingsrichting. Dus zodra de move controller naar links of rechts wijst strafe je, net zoals je naar achter loopt als je de move naar achteren laat wijzen.

Ik ben ook begonnen met de DS4 maar sinds ik de moves heb gebruikt ben ik verslaafd geraakt. Het geeft zo veel meer impact als je een pijl schiet of als je een War axe in je handen hebt en je kan m bekijken alsof je m echt in je handen hebt. Laat staan het afvuren van spells, echt genieten! Eventjes wennen maar het is het meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

DeeSung schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:30:
Nou mijn tolerantie is veel beter geworden. 1e keer werd ik super misselijk met 5 minuten GT Sport.

En nu kan ik gewoon al 20 minuten lekker racen. Vind het jammer dat je de hele game niet in vr kan doen. Want dit is echt next level shit.

Het gamen vergt wel veel meer energie van mij. Je heb veel meer prikkelingen natuurlijk.

Die ocean descent demo is ook erg sick. Zulke ervaringen heb ik nog nooit gehad met gamen.

Gamen op een platte tv is nu minder leuk geworden voor mij. Mis toch het gevoel om echt in de game te zitten eigenlijk.

Kan iig aanraden om toch gewoon te proberen na de eerst paar keer misselijk te worden. Beetje durven doorzetten want het is echt een super oncomfortabel gevoel 🤪.

Als je misselijk ben gelijk stoppen natuurlijk. Maar niet voor altijd links laten liggen, want voor mij is het t iig waard.
Ik ben net gister begonnen en idd flink misselijk maar OMG wat is het concept voor een aantal spellen tof. Ik vind die 3rd person platform/puzzelspelletjes dat je even over je poppetje heen kunt leunen zo ontieglijk gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
DeeSung schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:30:

Goed bezig :) Inderdaad echt zeer jammer dat GT Sport niet de volledige game is. Hopelijk breiden ze de VR content in de toekomst nog uit.
Rico0 schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:20:
[...]

Geef het nog een kans! Strafen is wel degelijk mogelijk. De kant waar je de linker move controller naar toe wijst is je bewegingsrichting. Dus zodra de move controller naar links of rechts wijst strafe je, net zoals je naar achter loopt als je de move naar achteren laat wijzen.

Ik ben ook begonnen met de DS4 maar sinds ik de moves heb gebruikt ben ik verslaafd geraakt. Het geeft zo veel meer impact als je een pijl schiet of als je een War axe in je handen hebt en je kan m bekijken alsof je m echt in je handen hebt. Laat staan het afvuren van spells, echt genieten! Eventjes wennen maar het is het meer dan waard!
Gaat dat pijl en boog schieten bij jou goed? Ik vind het lastig te bepalen waar je op richt. Daarnaast moet ik de arm van de pijl best wel hoog houden omdat die boog zo groot/hoog is. Vraag me af of het aan mij ligt.
sebastius schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:26:
[...]
Ik ben net gister begonnen en idd flink misselijk maar OMG wat is het concept voor een aantal spellen tof. Ik vind die 3rd person platform/puzzelspelletjes dat je even over je poppetje heen kunt leunen zo ontieglijk gaaf.
Als je in het begin misselijk wordt, probeer op tijd te stoppen. Begin met niet al te lange sessies en breidt die steeds verder uit. Beste manier om snel je 'VR legs' te krijgen. De meesten zijn binnen een week volledig gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:18:
[...]

Wel, het is geen glitch maar een Laagste Prijs Garantie actie die ook gewoon publiek is. Maar dat wil dus ook zeggen dat als iemand er gebruik van maakt, de kans reëel is dat ze hun prijs zullen aanpassen en volgende kopers niet meer het extra voordeel (buiten de lagere prijs) zullen krijgen. En dat extra voordeel is best wel significant dat iedereen erop zou willen springen.
Maar de kleine lettertjes zeggen dus dat je de prijs bij de concurrentie in een folder van hen moet aantonen. Kans bestaat sowieso dat ik al te laat ben. Volgende keer de prijs checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:19:
[...]
Ik snap helemaal het idee, ik vind het alleen egoïstisch dat 'ie om hulp vraagt en het eigenlijk geheim wil houden waarom, omdat hij anders mogelijk de aanbieding/fout misloopt.
Minder egoïstisch dan iemand die door mijn vraag en het feit dat ik de actie hier nu (deels) dan toch maar vermeld heb dan maar snel zelf erop zou springen en scoren...
Soit.. had beter niets gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Pijl en boog schieten gaat prima. Het was even wennen maar ik word er steeds beter in! Net tegen twee wolven had ik echt een kippenvel moment en ik voelde me net als Robin Hood. Een kwam van links en een van rechts, door snel te richten van links naar rechts had ik ze neer voordat ze me konden raken, gaf me echt een kick!

Het schijnt dat er middels de perk: eagle eye een soort van reticle tevoorschijn komt tijdens het richten waardoor je preciezer kan richten. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Boog en pijl zitten heel soms een beetje op een rare hoogte inderdaad maar niet zo vaak dat ik me er aan stoor. Oefening baart kunst!

[ Voor 14% gewijzigd door Rico0 op 19-11-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik van de PS3 nog de move en navigation controller. Heb ik voor vr 2 moves nodig of kan ik die combinatie ook nog gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Rico0 schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:46:
Pijl en boog schieten gaat prima. Het was even wennen maar ik word er steeds beter in! Net tegen twee wolven had ik echt een kippenvel moment en ik voelde me net als Robin Hood. Een kwam van links en een van rechts, door snel te richten van links naar rechts had ik ze neer voordat ze me konden raken, gaf me echt een kick!

Het schijnt dat er middels de perk: eagle eye een soort van reticle tevoorschijn komt tijdens het richten waardoor je preciezer kan richten. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Boog en pijl zitten heel soms een beetje op een rare hoogte inderdaad maar niet zo vaak dat ik me er aan stoor. Oefening baart kunst!
Oké thanks, ik blijf oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

thesystem schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:49:
Ik van de PS3 nog de move en navigation controller. Heb ik voor vr 2 moves nodig of kan ik die combinatie ook nog gebruiken?
Je hebt 2 move controllers nodig. Die navigatie controller heb je helaas niks meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie heeft nou die mega jumps in rigs verzonnen... pff wat krijg ik daar een misselijk gevoel van in mn buik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Als ik dit zo lees denk ik dat ik de move controllers ook nog ga halen. Jammer dat ze best prijzig zijn. Met sommige spellen is de vertaling van controllers naar spel erg cool gedaan maar voor interactie met objecten is de move waarschijnlijk net iets realistischer. Het zelfde geld voor een stuurtje voor GT. Mm, heb ik alvast wat te vragen voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:44:
Jullie spelen Skyrim zeker staand als jullie de Moves gebruiken?
Ik speel inderdaad staand met de move controllers. Mijn manier om helemaal in de wereld te zitten is als volgt: als ik in het spel rondloop en aan het exploren ben sta ik. Wanneer ik even wil zitten ga ik naar een tavern om in een stoel te zitten in game. Tijdens het zitten ga ik door mijn slilltree, wapens enzo heen en geniet ik van de sfeer haha. Werkt perfect voor mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Yep. Nog een paar uurtjes gespeeld met de Move controllers en ik moet toch wel zeggen dat (ondanks de beperkingen van de Move) de besturing echt heerlijk is. Pijl en boog gaat ook steeds beter en is gewoon super gaaf om te doen. Ook aanvallen afweren met je schild en daarna toeslaan met je zwaar is echt super gaaf.

Skyrim VR is echt een fantastische game, kan niet anders zeggen. Enige nadeel is dat je zo een paar uur verder bent zonder dat je er erg in hebt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:48:
[...]

Yep. Nog een paar uurtjes gespeeld met de Move controllers en ik moet toch wel zeggen dat (ondanks de beperkingen van de Move) de besturing echt heerlijk is. Pijl en boog gaat ook steeds beter en is gewoon super gaaf om te doen. Ook aanvallen afweren met je schild en daarna toeslaan met je zwaar is echt super gaaf.

Skyrim VR is echt een fantastische game, kan niet anders zeggen. Enige nadeel is dat je zo een paar uur verder bent zonder dat je er erg in hebt :o
Toch trekt het me niet. Ik wil sowieso zittend spelen ik vind de bewegingsvrijheid echt een showstopper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:09:
[...]

Toch trekt het me niet. Ik wil sowieso zittend spelen ik vind de bewegingsvrijheid echt een showstopper.
Prima toch, ieder zijn eigen manier van spelen. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor, ik vind zittend gamen over het algemeen ook relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Psycho_Mantis schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:40:
[...]

Dat is helaas iets wat je echt zou moeten testen.
En anders staan er hele mooie HDMI splitters op Aliexpress voor een fatsoenlijke prijs :)
Hij komt morgen binnen. Eerst maar even simpel aansluiten en proberen. Daarna ga ik wel een en ander testen. Ik had vandaag even een hdmi koppelstukje met een extra kabel tussen de Playstation en reciever aangesloten. Dacht dan kan ik morgen makkelijk even ompluggen. Maar raar genoeg krijg ik dan geen beeld. Ik vermoed dat de totale kabel lengte te lang wordt. Ik heb al een kabel van 5m van reciever naar TV lopen, dat helpt natuurlijk niet echt.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zittend en werkt inmiddels ook prima. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mud.Starrr schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:41:
[...]

Hij komt morgen binnen. Eerst maar even simpel aansluiten en proberen. Daarna ga ik wel een en ander testen. Ik had vandaag even een hdmi koppelstukje met een extra kabel tussen de Playstation en reciever aangesloten. Dacht dan kan ik morgen makkelijk even ompluggen. Maar raar genoeg krijg ik dan geen beeld. Ik vermoed dat de totale kabel lengte te lang wordt. Ik heb al een kabel van 5m van reciever naar TV lopen, dat helpt natuurlijk niet echt.
Ik hoop niet dat je van plan was om 5m kabel tussen de PSVR te stoppen, want dat gaat dus echt niet werken.
Als je beeld krijg zal het waarschijnlijk continue wegvallen. Dit gebeurd namelijk al soms met de HDMI kabel die erbij zit. (Ik kan je overigens afraden om die überhaupt te gebruiken, zeer slechte kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Vandaag staat er een PSVR aanbieding op iBOOD voor 299 euro

Op zich leuk qua exposure want je bereikt er een hoop nieuwe mensen mee, alleen het is niet echt een goede aanbieding als je het vergelijkt met de bundel die nu voor 250 euro verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Bol.com heeft de bundel nu ook gewoon voor 300 euro staan. Intertoys was er vroeg bij en heeft zo waarschijnlijk haar voorraad oude ps vr's flink kunnen terugbrengen voordat concurrentie instapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Psycho_Mantis schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:05:
[...]

Ik hoop niet dat je van plan was om 5m kabel tussen de PSVR te stoppen, want dat gaat dus echt niet werken.
Als je beeld krijg zal het waarschijnlijk continue wegvallen. Dit gebeurd namelijk al soms met de HDMI kabel die erbij zit. (Ik kan je overigens afraden om die überhaupt te gebruiken, zeer slechte kabel)
Nee dat is gewoon de kabel van reciever naar TV. Die kan helaas niet korter. Wel meteen een hele goede gekocht. En met 4k HDR geen rare ruis of beeldfouten zoals je met slechte kabels wel eens ziet.
Ik heb wel een aantal goede korte kabels liggen. Ik ga wel wat experimenteren.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mud.Starrr schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:09:
[...]

Nee dat is gewoon de kabel van reciever naar TV. Die kan helaas niet korter. Wel meteen een hele goede gekocht. En met 4k HDR geen rare ruis of beeldfouten zoals je met slechte kabels wel eens ziet.
Ik heb wel een aantal goede korte kabels liggen. Ik ga wel wat experimenteren.
Ik verwacht niet zoveel problemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:58:
[...]

Zittend en werkt inmiddels ook prima. 8)
Nou wellicht geef ik het nog een kans. Kan me haast niet voorstellen dat het lekker werkt als je door 2/3 man met zwaarden aangevallen wordt. Je bent helemaal niet nauwkeurig qua richting die je op wilt lopen en een analoge stick lijkt me toch een stuk fijner werken dan een knop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Ik ben brildrager En ik vraag me af of het standaard 'kussen' dat tussen je hoofd en de bril zit goed om mijn relatief grote bril zal passen en/of dat er vanwege de bril mogelijk een lichtlek ontstaat. Zijn er brildragers die hier ervaring mee hebben en zijn er wellicht vervangende en betere c.q. dikkere kussens te koop? Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 18:18
Gister ook eens Scavenger Odyssey opgestart van VR World, maar daar werd ik toch echt snel misselijk van, dat ronddraaien en lopen met controller vond ik echt helemaal niets.

London Heist is wel heel erg vet vind ik, zo'n full game zou ik wel zien zitten.
Pagina: 1 ... 43 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.