Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:31
erg vet voor de extra pijn ervaring in horror games "me pa heeft een baard" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-calc
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Net even Doom en Bravo team in de pre order gezet. En nu maar wachten tot die op de deurmat valt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45
Dit weekend heb ik ook de PSVR in ontvangst mogen nemen. Dit in combinatie met GT en RE7. Beide heb ik al even gespeeld en wat fantastisch. Ik kan er niet echt mee zitten dat GT Sport beperkt is tot 1:1 races. Het is gewoon fantastisch om in de auto zelf rond te kijken. Ik hoop echt van harte dat de nieuwe Red deadline redemption en GTA 6 een VR modus gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:25:
Kickstarter project dat wind toevoegt aan VR headsets waaronder PSVR heeft target binnen 24 uur gehaald. Lijkt me erg gaaf, bijvoorbeeld in Rush of Blood en Skyrim. Zout er serieus aan te denken om de campagne ook te backen.

Zie filmpje en info op https://www.kickstarter.c...-wind-for-virtual-reality
Interessant project. Ga ik zeker volgen. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:30
Rentepuntenwinkel van de ING

Star Trek Bridge Crew VR
ING prijs € 29,00
+ Rentepunten 1.400

37,- euro in de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
PSVR Skyrim bundel aangekondigd voor Amerika en Canada. Nog niet bekend of deze ook naar Europa komt.

Bevat de nieuwe versie van de PSVR, twee Move controllers, camera en natuurlijk Skyrim. In Amerika voor 440 dollar, mooie prijs.

https://blog.us.playstati...tion-vr-skyrim-vr-bundle/

Afbeeldingslocatie: https://media.playstation.com/is/image/SCEA/playstation-vr-the-elder-scrolls-v-skyrim-vr-image-block-01-ps4-us-26oct17?$image_block_desktop$

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Staat in de Pre-order. Echt zin in. Ondanks de 100en uren op PS3 en PS4 :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:26:
[...]

Staat in de Pre-order. Echt zin in. Ondanks de 100en uren op PS3 en PS4 :)
Mijn zojuist ook besteld. €52,30 inclusief verzenden bij Thegamecollection.

Overigens zijn Bound en Untill Dawn: Rush of Blood nu gratis op PSN beschikbaar.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:43:
[...]

Mijn zojuist ook besteld. €52,30 inclusief verzenden bij Thegamecollection.

Overigens zijn Bound en Untill Dawn: Rush of Blood nu gratis op PSN beschikbaar.
Until Dawn: Rush of Blood heb ik meteen bij de VR gehaald toendertijd. Bound ga ik zeker checken. Zou ik normaliter niet snel kopen. Maar goed bezig met VR titels in Plus. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:03
Hoe zit dat nu met skyrim vr?
Als je als Skyrim had krijgt deze dan een vr patch of is Skyrim vr een stand alone game?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:59:
Hoe zit dat nu met skyrim vr?
Als je als Skyrim had krijgt deze dan een vr patch of is Skyrim vr een stand alone game?
Stand alone game.

Er is nu de Playstation VR Demo Disc 2 beschikbaar op PSN.
Zitten een aantal demo's bij van games die nog moeten uitkomen.

Beschikbare demo's:
Battlezone
EVE: Valkyrie
Moss
Star Child
The Persistence
Thumper
Tiny Trax
Dino Frontier *
Fantastic Contraption *
Job Simulator *
Raw Data *
Rez Infinite *

Daarnaast kun je de volgende RTS game pre-orderen voor PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:03
ThaBEN schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:16:
[...]

Stand alone game.

Er is nu de Playstation VR Demo Disc 2 beschikbaar op PSN.
Zitten een aantal demo's bij van games die nog moeten uitkomen.

Beschikbare demo's:
Battlezone
EVE: Valkyrie
Moss
Star Child
The Persistence
Thumper
Tiny Trax
Dino Frontier *
Fantastic Contraption *
Job Simulator *
Raw Data *
Rez Infinite *

Daarnaast kun je de volgende RTS game pre-orderen voor PSVR
[video]
Wat zijn de sterretjes erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:27:
[...]

Wat zijn de sterretjes erachter?
Move controller(s) nodig.

[ Voor 79% gewijzigd door ThaBEN op 08-11-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik krijg steeds meer zin in Skyrim! Zelfs de meest kritische VR media (zoals IGN) zijn erg positief over de game. Dan moet het wel echt goed/gaaf zijn.

Hebben jullie een pre-order staan, of gewoon op releasedag naar de winkel? Er zal vast wel genoeg op voorraad zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:46:
Ik krijg steeds meer zin in Skyrim! Zelfs de meest kritische VR media (zoals IGN) zijn erg positief over de game. Dan moet het wel echt goed/gaaf zijn.

Hebben jullie een pre-order staan, of gewoon op releasedag naar de winkel? Er zal vast wel genoeg op voorraad zijn neem ik aan.
Pre-order. Ik moet m de 17e gewoon hebben. Maar denk dat het niet zo snel gaat. Immers is de VR markt maar een klein deel van de PS4 bezitters. Denk dat het mij weer heel wat uren gaat kosten en dan al alleen het rondlopen en rondkijken. :*)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gast, die stond nog niet eens op mijn radar. Ik moet Wolfenstein 2 nog uitspelen. Ik moet nog beginnen aan Origins en Frozen Wilds. Kom jij nog ff met Skyrim aanzetten. :P

Ziet er wel vet uit. Ik vraag me alleen af of het relaxt is met de Move controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 22:18
ja inderdaad,

het is wel een beetje een luxe positie deze maanden, de hoeveelheid top games is zo groot dat het onmogelijk is om allemaal te spelen.

Het lijkt me fantastisch om in VR in Skyrim rond te kunnen lopen, maar ik weet ook hoeveel tijd het gaat kosten. Dus ik heb maar besloten om deze uit te stellen tot begin volgend jaar (hopen dat ik dat volhou), zodat ik genoeg tijd over hou om ook cod, Battlefront en GT sports te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:38:
[...]

Gast, die stond nog niet eens op mijn radar. Ik moet Wolfenstein 2 nog uitspelen. Ik moet nog beginnen aan Origins en Frozen Wilds. Kom jij nog ff met Skyrim aanzetten. :P

Ziet er wel vet uit. Ik vraag me alleen af of het relaxt is met de Move controllers.
Schijnt heel goed te werken, vooral ook omdat je de controls helemaal zelf kunt instellen zoals jij het wilt. En anders kan je ook nog gewoon de DS4 gebruiken. Werkte ook perfect in bijv. RE7.

Ik ga eerst de Move controllers proberen en als dat niet bevalt schakel ik over op DS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:00:
[...]

Schijnt heel goed te werken, vooral ook omdat je de controls helemaal zelf kunt instellen zoals jij het wilt. En anders kan je ook nog gewoon de DS4 gebruiken. Werkte ook perfect in bijv. RE7.

Ik ga eerst de Move controllers proberen en als dat niet bevalt schakel ik over op DS4.
Ik zag in het IGN filmpje dat je wel vrij rond kunt lopen met de Moves, maar hoe draai je dan rond? Weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:19:
[...]

Ik zag in het IGN filmpje dat je wel vrij rond kunt lopen met de Moves, maar hoe draai je dan rond? Weet jij dat?
Volgens mij gewoon met je hoofd. Kijk even onderstaand filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:09:
[...]

Volgens mij gewoon met je hoofd. Kijk even onderstaand filmpje.

[video]
Oké maar je moet toch een vast ijkpunt hebben zodat je gezicht altijd naar de camera wijst? Anders worden je Moves ook niet meer gezien. Dus je zal een software matige manier van draaien moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:27:
[...]

Oké maar je moet toch een vast ijkpunt hebben zodat je gezicht altijd naar de camera wijst? Anders worden je Moves ook niet meer gezien. Dus je zal een software matige manier van draaien moeten hebben.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het werkt zoals je met de Move ook door de menu's heen gaat, maar weet het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:37:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het werkt zoals je met de Move ook door de menu's heen gaat, maar weet het niet helemaal zeker.
Driehoekje en vierkantje om naar rechts en links te draaien dus. Wordt in de video hierboven uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

Twijfel erg over Skyrim. Heb de game nooit gespeeld nog, op wat hele korte speelsessies van het begin na.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrummie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:52:
Twijfel erg over Skyrim. Heb de game nooit gespeeld nog, op wat hele korte speelsessies van het begin na.
Ik heb 'm helemaal nog nooit gedaan en daar ben ik nu wel blij mee. Ik moet alles nog ontdekken. Vond het er altijd wat houterig uitzien qua besturing, maar dit wil ik zeker wel proberen. RE7 is al een unieke ervaring, dus zo een open wereld RPG moet helemaal immersive zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 01:27
Ragnar9999 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:23:
Rentepuntenwinkel van de ING

Star Trek Bridge Crew VR
ING prijs € 29,00
+ Rentepunten 1.400

37,- euro in de pricewatch
https://www.budgetgaming....idge+crew+(psvr)_ps4.html
28,99 bij YGZ, scheelt je toch weer je waardevolle rentepunten en 1 cent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:30
MaxHardcore schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:05:
[...]

https://www.budgetgaming....idge+crew+(psvr)_ps4.html
28,99 bij YGZ, scheelt je toch weer je waardevolle rentepunten en 1 cent :P
Te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Scrummie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:52:
Waarom twijfel je? Het is voor mij wel de game waar ik sinds jaren het meest naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

.GoO schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:23:
[...]

Waarom twijfel je? Het is voor mij wel de game waar ik sinds jaren het meest naar uit kijk.
Het begin wat ik wel heb gespeeld kwam ik domweg niet doorheen, het pakte me op geen enkel moment. En om dan gelijk zo'n gigantische game in VR te spelen.. Maar ik hoop dat er een demo ofzo komt, want het idee lijkt me wel weer bijzonder gaaf. En ik zag iemand met pijl en boog werken, dat zag er ook ongelofelijk gaaf uit.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Positief verrast door Moss en Star Child. Gisteren even de Demo 2 disc een beetje getest.

Verder dik een uur Bound gespeeld. Best sappig een soort levend kunstwerk in VR. Normaliter een game die ik niet had opgepikt.

Vandaag maar even een beetje racen in VR oid. Kan ook niet wachten tot volgende week... Skyrim VR!

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik ben ernstig een PS4Pro + VR aan het overwegen, nu vraag ik me af of StarWars Battlefront 2 ook een VR editie krijgt zoals de eerste van de serie. Heeft iemand hier iets over gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sebastius schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:11:
Ik ben ernstig een PS4Pro + VR aan het overwegen, nu vraag ik me af of StarWars Battlefront 2 ook een VR editie krijgt zoals de eerste van de serie. Heeft iemand hier iets over gevonden?
Nee, gaat die niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:30:
Star Child demo is wel vet! Maar niet in de store te vinden?
Is een onderdeel van PlayStation®VR Demo-collectie 2

Is geen losse demo van beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:43:
[...]

Is een onderdeel van PlayStation®VR Demo-collectie 2

Is geen losse demo van beschikbaar.
Haha ik bedoel de game zelf. Niet de demo dus, die heb ik al gespeeld. ;)

Edit: Wanneer kunnen we eigenlijk de Skyrim VR reviews verwachten?

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:49:
[...]

In de nieuwe demo-collectie zitten ook demo's van games die nog uit moeten komen, ik vermoed dat dat ook geldt voor Starchild.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Telt af tot vrijdag. Skyrim VR. B)

Afbeeldingslocatie: https://s2.n4g.com/news/2101425_1.jpg

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 22:18
bram1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:30:
Star Child demo is wel vet! Maar niet in de store te vinden?
was het maar waar, ik vond hem ook heel erg tof.

Moss, sowieso ook een must have voor mij.

Raw data vond ik wel leuk, maar ik vond het meer een kopie van brookhaven met een andere skin (de demo dan).

Die dinosaurus game vond ik het leukst. had ik niet verwacht, maar die sfeer en dat managen van die inwoners vond ik echt leuk om te doen. Ook de manier waarop je inzoomed en uitzoomed vond ik top gedaan. Die gaat er ook komen die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Skyrim adepts: nog tips voor een absolute beginner? Ik weet serieus niet eens wat voor type RPG ik kan verwachten.

Is het bijvoorbeeld aan te raden alles te looten wat los en vast zit? Dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Completely off-topic: komt de naam Skyrim letterlijk van Sky en Rim ? Ik hoor nu in een review dat het uitgesproken wordt als Skaairim, terwijl ik altijd dacht dat het Skirrim was. Ik ken de games niet, dus ik heb ook totaal geen clue what Skyrim is of betekent in het spel :).
EDIT: Let me google that for myself :) : https://www.google.be/search?q=skyrim+meaning , is dus blijkbaar de naam van de provincie waar alles zich afspeelt.

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 14-11-2017 16:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:45:
Completely off-topic: komt de naam Skyrim letterlijk van Sky en Rim ? Ik hoor nu in een review dat het uitgesproken wordt als Skaairim, terwijl ik altijd dacht dat het Skirrim was. Ik ken de games niet, dus ik heb ook totaal geen clue what Skyrim is of betekent in het spel :).
Skyrim is naam van de provincie waarin de game zich afspeelt. Het is dus niet zo dat mensen elkaar in de lucht aan het rimmen zijn ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bram, ik wil echt niet weten wat je je aan het inbeelden was ! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:47:
Bram, ik wil echt niet weten wat je je aan het inbeelden was ! :D
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:26:
Voor de Skyrim adepts: nog tips voor een absolute beginner? Ik weet serieus niet eens wat voor type RPG ik kan verwachten.

Is het bijvoorbeeld aan te raden alles te looten wat los en vast zit? Dat soort dingen.
Is helemaal aan jezelf, je kunt de game spelen zoals je zelf wilt. Ik hou meestal wel van een stealth aanpak, daar hoort ook veel looten bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
Ik ben eigenlijk nooit echt ver met Skyrim gekomen, terwijl ik hem op de X360, PS4 en pc heb, misschien kan de PSVR-versie me meer interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Sky Climbers, nieuwe open world RPG in ontwikkeling.

[YouTube: https://youtu.be/BpI2m6F3C8M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:49:
[...]

Edit: Wanneer kunnen we eigenlijk de Skyrim VR reviews verwachten?
Excuses, beetje stom van mij, haha 8)7

Eindelijk is de PS4 Pro patch voor Raw Data live _/-\o_

Belangrijkste updates zijn:
- Pro Support Added: Resolution increased by ~15% and animation and simulation quality improved for Pro users.
- Smooth Turning: Re-enabled smooth turning option.
Mer info: Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
Dat is toch jammer, het X-Wing bonus level van de 1e was erg goed gedaan. Was een beetje postbode spelen (een of andere VIP door een asteroid field leiden en daarna wat Tie fighters en een Cruiser ontwijken), maar zo gaaf om een Star Cruiser aan te vallen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
Trouwens heeft iemand het CUH-ZVR2 model ergens in een winkel gespot ? Gaan verhalen dat ie in de GT bundel zit en/of alleen in Japan te koop is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:51:
Trouwens heeft iemand het CUH-ZVR2 model ergens in een winkel gespot ? Gaan verhalen dat ie in de GT bundel zit en/of alleen in Japan te koop is.
Volgens mij momenteel nog altijd Japan exclusive. Hij zit wel in de aankomende Skyrim VR bundel, maar geen idee in welke landen deze bundel exact is te krijgen.

https://blog.us.playstati...tion-vr-skyrim-vr-bundle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand Skyrim al gespot?
Ik zie dat upload vr skyrim vr een 8 geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
VRFocus 10/10
https://www.vrfocus.com/2...lder-scrolls-v-skyrim-vr/
The achievement made by The Elder Scrolls V: Skyrim VR is one by way of both hardware and design to capitalise upon this. The Elder Scrolls V: Skyrim VR’s level of immersion is simply fantastic, and while Bethesda Softworks could well have gone the route of DOOM VFR and created a shorter spin-off experience, developing a brand new The Elder Scrollsinstalment specifically for VR would have taken many years and far too much in the way of resources for what is still a nascent audience. As it stands some may find the price point of the videogame a bitter pill to swallow, but for those who dreamed of a truly immersive role-playing experience, The Elder Scrolls V: Skyrim VR is simply the best opportunity available today.
UploadVR 8/10
https://uploadvr.com/skyrim-vr-psvr-review/
For a game that wasn’t originally designed for VR at all and has been ported first to the least powerful of the big three VR platforms in the PSVR, Skyrim VR is nothing short of impressive. This really is the Skyrim that you know and love, but now you can enjoy it like never before with the immersive presence of a VR headset. With a large variety of control schemes to choose from and hundreds of hours of content, this is a game that all RPG fans should play as long as you can look past the sometimes glaring issues. And if you don’t own a PSVR yet, luckily there’s a new Skyrim VR bundle with your name on it.
Skyrim VR net opgepikt bij de Mediamarkt. Zo maar eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skyrim VR PSVR | 12-hour Livestream

Bovenstaande livestream speelt met DS4 Controller.

Onderstaande livestream speelt met move controllers
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=odR4Jw8p5dk]

[ Voor 72% gewijzigd door ThaBEN op 16-11-2017 21:15 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:45:
VRFocus 10/10
[url]https://www.vrfocus.com/2017/11/review-the-elder-scrolls-v-skyrim-vr/[/url

[...]

Skyrim VR net opgepikt bij de Mediamarkt. Zo maar eens proberen :)
Pre-orders worden steeds minder interessant lees ik alweer. Als het goed is morgen binnen op de release. Zin an.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Geteisem schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:07:
[...]

Pre-orders worden steeds minder interessant lees ik alweer. Als het goed is morgen binnen op de release. Zin an.
Daarom pre-order ik ook nooit. Bijna altijd liggen ze één of enkele dagen voor de release al in de winkel.

Heb er nu ongeveer 1,5 uur op zitten en het is erg cool om in de wereld van Skyrim rond te kunnen lopen! Grafisch ziet het er zeker niet slecht uit, al merk je natuurlijk wel dat het alweer wat jaartjes geleden is dat Skyrim werd uitgebracht. De draw distance is desondanks best wel goed gedaan.

Ik speel de game met de DS4 met alles op smooth en alle blinder opties uit en dat gaat heel prima. Move controllers niet geprobeerd (waren leeg) maar daar heb ik sowieso niet zoveel zin in met een game die je zo lang (achter elkaar) speelt.

Ben bang dat Skyrim me nog heel wat tijd gaat kosten ;w

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:02:
[...]

Daarom pre-order ik ook nooit. Bijna altijd liggen ze één of enkele dagen voor de release al in de winkel.

Heb er nu ongeveer 1,5 uur op zitten en het is erg cool om in de wereld van Skyrim rond te kunnen lopen! Grafisch ziet het er zeker niet slecht uit, al merk je natuurlijk wel dat het alweer wat jaartjes geleden is dat Skyrim werd uitgebracht. De draw distance is desondanks best wel goed gedaan.

Ik speel de game met de DS4 met alles op smooth en alle blinder opties uit en dat gaat heel prima. Move controllers niet geprobeerd (waren leeg) maar daar heb ik sowieso niet zoveel zin in met een game die je zo lang (achter elkaar) speelt.

Ben bang dat Skyrim me nog heel wat tijd gaat kosten ;w
Ben toevallig net mijn Moves aan het opladen. Wil het toch wel even proberen. Als het niet bevalt switch ik gewoon naar de DS4. Desnoods afwisselen.

Hopelijk ook een Fallout VR voor de PSVR. Fallout 3 desnoods. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Ik ga Skyrim ook met de DS4 doen, denk ik.

@.GoO Heb je het inmiddels ook al met de Moves geprobeerd? Het ziet er zo houterig uit allemaal. Volgens mij beweeg je helemaal niet lekker door de game met die dingen.

[ Voor 67% gewijzigd door bram1984 op 17-11-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zoek nog een origineel Sony oplaadstation voor mijn Move controllers. De originele zie ik alleen 2e hands voor 20 euro. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:12:
[...]

Nou, is toch prima voor € 20,-?
2e hands he. Mwoah het is te doen. Denk dat ik m wel ga bestellen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Mooie aanbieding bij de Intertoys:

Sony PlayStation VR
Sony PlayStation 4 Camera V2
PS4 VR PlayStation VR Worlds
PS4 GT Sport Standaard

Alles bij elkaar € 249,00. Je hoef alleen de PlayStation VR in je winkelmand te doen, de rest komt er automatisch bij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:49
Jumpman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:20:
Mooie aanbieding bij de Intertoys:

Sony PlayStation VR
Sony PlayStation 4 Camera V2
PS4 VR PlayStation VR Worlds
PS4 GT Sport Standaard

Alles bij elkaar € 249,00. Je hoef alleen de PlayStation VR in je winkelmand te doen, de rest komt er automatisch bij.
Dat is een dikke boem. Gelijk maar besteld....

Lijkt erg op de Black Friday aanbieding (staat in de nieuwe folder). Alleen nu als extra erbij GT Sport..!
Nu maar hopen dat ze gaan verzenden..

[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 17-11-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@bram1984

Ik heb ook de indruk dat iets mis is gegaan met de prijs.
Ik vond de normale Black Friday aanbieding al interessant, maar nu met GT Sport... :9

We zullen het zien. Het was op voorraad toen ik bestelde en verzending zou vannacht plaats vinden.
Morgen is dus de dag van de waarheid....haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb net bij de mediamarkt de bundel voor 249 mogen meenemen 😏

Maar ik zag skyrim vr niet staan.

Moet alleen de move controllers nog ergens goedkoop op de kop tikken.

[ Voor 43% gewijzigd door DeeSung op 17-11-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:32:
Ik heb net bij de mediamarkt de bundel voor 249 mogen meenemen 😏

Maar ik zag skyrim vr niet staan.

Moet alleen de move controllers nog ergens goedkoop op de kop tikken.
Dan is dat een mooie deal. Zie hem online staan voor €299.
http://www.mediamarkt.nl/...rt-vr-worlds-1542550.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Laagste prijs garantie hebben ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
[...]

Laagste prijs garantie hebben ze
Prijsbelofte hebben ze, de Intertoys staat daar zoals je ziet niet bij één van hun grootste concurrenten tussen. Oftewel, ze zijn niet verplicht om met de prijs mee te gaan :)
https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

[ Voor 4% gewijzigd door Fusionmania op 17-11-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Bij de Intertoys geen prijsfout denk ik, staat nu bij de Bart Smit ook voor 249 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Genghis Khan schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:50:
Bij de Intertoys geen prijsfout denk ik, staat nu bij de Bart Smit ook voor 249 :)
Bizarre aanbieding, ik zou niet twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet niet of het hier mag : Maar ik heb mijn vrijwel niet gebruikte PSVR op V&A staan. Misschien dat ik iemand hier er blij mee kan maken? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:01:
Weet niet of het hier mag : Maar ik heb mijn vrijwel niet gebruikte PSVR op V&A staan. Misschien dat ik iemand hier er blij mee kan maken? :)
Nee dat mag niet. Daar is V&A dus al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mensen een laatste schot, denken jullie dat we met black friday hem goedkoper kunnen krijgen. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik twijfel nog, zelfs voor die mooie prijs van €250, lijkt me toch nog steeds meer een gadget voor een paar uurtjes dan een serieus iets waar je echt mee gaat gamen..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Fusionmania schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:46:
[...]

Prijsbelofte hebben ze, de Intertoys staat daar zoals je ziet niet bij één van hun grootste concurrenten tussen. Oftewel, ze zijn niet verplicht om met de prijs mee te gaan :)
https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html
De helft van die winkels zijn nieteens winkels maar webshops. Kan niet geloven dat jbl en philips hun grootste concurenten zijn. Die hanteren altijd de introductie prijs. In vrijwel alle winkels zijn die producten goedkoper.

Volgensmij is dit nieuw? Maar ze doen er iig nooit moeilijk over bij mij🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:36:
Nou mensen een laatste schot, denken jullie dat we met black friday hem goedkoper kunnen krijgen. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen.
Absoluut niet.

Hier trouwens een user review van Skyrim. Klinkt echt vet.

https://www.reddit.com/r/...kyrim_vr_review_personal/
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Ik twijfel nog, zelfs voor die mooie prijs van €250, lijkt me toch nog steeds meer een gadget voor een paar uurtjes dan een serieus iets waar je echt mee gaat gamen..
Je kan er niet verder naast zitten. Resident Evil 7 is in de basis niet een hele bijzondere game, maar het is wel een van de vetste ervaringen die ik ooit heb meegemaakt op game gebied. Puur door de VR en het gevoel "er echt te zijn". Stil staan en rondkijken is feitelijk al dikke fun. Heb je dat ooit wel eens gehad op je TV? Ik niet.

Ook vlieg games zijn echt machtig omdat je nu echt je vijanden boven en onder je kan "tracken". Ace Combat komt hopelijk snel volgend jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 17-11-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:51:
[...]

Absoluut niet.

Hier trouwens een user review van Skyrim. Klinkt echt vet.

https://www.reddit.com/r/...kyrim_vr_review_personal/

[...]

Je kan er niet verder naast zitten. Resident Evil 7 is in de basis niet een hele bijzondere game, maar het is wel een van de vetste ervaringen die ik ooit heb meegemaakt op game gebied. Puur door de VR en het gevoel "er echt te zijn".

Ook vlieg games zijn echt machtig omdat je nu echt je vijanden boven en onder je kan "tracken". Ace Combat komt hopelijk snel volgend jaar.
Ik geloof je wel hoor, maar wat ik het meeste zie bij reden van verkoop is dat hij alleen gebruikt is om te "showen" en mensen die ik ken die hem hebben zeggen eigenlijk exact hetzelfde. Maargoed, er komt ook langzaam aan steeds wel wat meer content. Ik ben evengoed nog een beetje terughoudend... Voordeel is wel dat ik mijn Move controllers e.d. nog heb, dus die hoef ik niet opnieuw te kopen..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem besteld hoor, ik neem aan dat vr world er niet bij zit, waar die bij andere bundels er wel bij zit. Waarschijnlijk krijgen we ook alleen de eerste demo disc ipv de 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:53:
[...]

Ik geloof je wel hoor, maar wat ik het meeste zie bij reden van verkoop is dat hij alleen gebruikt is om te "showen" en mensen die ik ken die hem hebben zeggen eigenlijk exact hetzelfde. Maargoed, er komt ook langzaam aan steeds wel wat meer content. Ik ben evengoed nog een beetje terughoudend... Voordeel is wel dat ik mijn Move controllers e.d. nog heb, dus die hoef ik niet opnieuw te kopen..
Natuurlijk valt de hoeveelheid content in het niet vergeleken bij "platte" games, maar dan nog: er komt steeds meer uit. Iedere keer als ik een tijdje niet speel en het ding weer op zet, krijg ik weer dat "wow" gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:36:
Verwacht het niet maar zeg nooit nooit. In de US zijn de black friday deals 299 dollar ex tax. In NL 249 inc btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:
[...]

Verwacht het niet maar zeg nooit nooit. In de US zijn de black friday deals 299 dollar ex tax. In NL 249 inc btw.
Er was al een folder van target uitgelekt in de us die de psvr voor 199 dollar aanbied op black friday trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:57:
[...]

Er was al een folder van target uitgelekt in de us die de psvr voor 199 dollar aanbied op black friday trouwens.
Inc gt sport /camera/vr worlds?

Edit: dit gaat om de losse variant.

Als je dit pakket ontleed en je zou t nu los gaan kopen.

Ps camera V2 60 euro
Vr worlds 30 euro
Gt sport 60 euro

Betaal je 100 euro voor de ps vr.

[ Voor 26% gewijzigd door DeeSung op 17-11-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Gt sport is wel vet in VR, je zit echt in de auto en kan gebruik maken van je spiegels. Holy shit.

Wordt er wel een misselijk van 1 race is te doen en dan pauze. Speel t nog wel op de oude ps4.

Vr worlds word ik minder misselijk is langer uit te houden. Is leuk om met meerdere mensen te spelen.

Me vriendin zeikt helemaal niet. Dus bij haar is het minder erg. Of ze houdt zich groot of ik kan niets hebben.

Voor VR is een ps pro wel een must imo. Ziet het er nog beter uit. Van wat ik zie op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:42:
Gt sport is wel vet in VR, je zit echt in de auto en kan gebruik maken van je spiegels. Holy shit.

Wordt er wel een misselijk van 1 race is te doen en dan pauze. Speel t nog wel op de oude ps4.

Vr worlds word ik minder misselijk is langer uit te houden. Is leuk om met meerdere mensen te spelen.

Me vriendin zeikt helemaal niet. Dus bij haar is het minder erg. Of ze houdt zich groot of ik kan niets hebben.

Voor VR is een ps pro wel een must imo. Ziet het er nog beter uit. Van wat ik zie op internet.
Had je de bril al of heb je hem vandaag opgehaald? Ik vraag mij namelijk af of vr worlds er ook bij zit als je hem bij de bart smit online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:44:
[...]

Had je de bril al of heb je hem vandaag opgehaald? Ik vraag mij namelijk af of vr worlds er ook bij zit als je hem bij de bart smit online besteld.
Paar posts terug en ik had ik m bij de mediamarkt gehaald. Zelfde prijs als intertoys. Altans ik liet dat zien aan ze, mocht m meenemen voor dezelfde prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 17-11-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:51:
[...]

De helft van die winkels zijn nieteens winkels maar webshops. Kan niet geloven dat jbl en philips hun grootste concurenten zijn. Die hanteren altijd de introductie prijs. In vrijwel alle winkels zijn die producten goedkoper.

Volgensmij is dit nieuw? Maar ze doen er iig nooit moeilijk over bij mij🤗
Daarom kan je inderdaad het beste in de winkel zelf kijken daar zijn zij altijd wel coulant in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
De onze is al op weg. T&T code is binnen en verwachte aankomst is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
cornfed99111 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:26:
De onze is al op weg. T&T code is binnen en verwachte aankomst is morgen.
Dat wordt een mooi weekend. Heb je al ervaring met VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
.GoO schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:50:
[...]
Dat wordt een mooi weekend. Heb je al ervaring met VR?
Alleen via een smartphone.

Ik heb al in een vooruitziende blik alle VR games in de bibliotheek gezet die via PS plus te krijgen waren de afgelopen maanden.
Dus we kunnen gelijk aan de slag met diverse spellen en demo's.
Vooral benieuwd naar GT Sport VR. Deed al mee aan de beta. Eens kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm nog steeds geen track and trace code ontvangen of een bericht dat het verzonden is ut het magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog enige tips om met welke gratis game te beginnen morgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-11-2017 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:45:
Iemand nog enige tips om met welke gratis game te beginnen morgen?
Met de twee demo discs en The Playroom VR ben je wel even zoet.

Ik zou starten met VR Worlds (Ocean Descent en London Heist) en Rush of Blood op demo disc 1 en Robot Rescue in Playroom VR.

[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 17-11-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Zijn er ook leuke social apps voor ps vr? Op de gear vr had je bv een bios waar je met meerdere mensen in vr samen naar een film kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tweakarim schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:56:
Zijn er ook leuke social apps voor ps vr? Op de gear vr had je bv een bios waar je met meerdere mensen in vr samen naar een film kijkt.
Wel wat social games, maar social apps niet zoveel. Een bioscoop setting wordt veel om gevraagd, maar is er vooralsnog nog niet.
Pagina: 1 ... 42 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.