Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Twitter gaat Raw Data vandaag verschijnen voor een prijs van $39,99
Dat zal vast € 39,99 worden.

Wel zou er een 25% kortingactie gelden de eerste dagen voor PS+ members.

Op zich wel jammer gezien we dan dezelfde prijs betalen als de PC versie, maar minder content krijgen. De co-op en PvP mode zitten niet in de PSVR versie.

(De 25% korting geldt ook voor de steam versie)

UPDATE Game delayed naar 18 oktober
ATTN EU and Australia #PSVR fans! 🤖 #EdenCorp has hacked our system & rescheduled #RawData until Oct 18 😥 but you'll get 25% off at launch!
Bron: Twitter

[ Voor 36% gewijzigd door ThaBEN op 10-10-2017 19:16 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Attention PSN and PS Plus Users: We're on sale NOW until 10/17 as part of the PSVR Anniversary sale! Get the game for 40-60% off!!

https://store.playstation...05590_00-IEYTD00000000001
Op dit moment alleen in de US Store beter fixen ze dit ook ff voor de EU Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Fusionmania schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Onder andere Statik en Tumble VR zijn qua prijs nagenoeg hetzelfde afgeprijsd in de NL store als in de US store. Hustle Kings ook, zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Fusionmania schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Ik zou graag I Expect you to die hebben, het liefst via de NL store.15 euro heb ik er wel voor over.
geen slechte deal dus. Deze maand alleen al teveel games gekocht, hopelijk volgende maand in de NL store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
Is er na RE7 en Dirt nog een volwaardige titel uitgebracht voor de PSVR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:03
NotSoSteady schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:13:
Is er na RE7 en Dirt nog een volwaardige titel uitgebracht voor de PSVR?
Farpoint zeker. Is nu te koop voor 59,95 euro te dreamland of 65 euro bij Gamemania

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:33:
[...]
Farpoint zeker. Is nu te koop voor 59,95 euro te dreamland of 65 euro bij Gamemania
Bij MM ook €60 en bij FNAC zelfs nog een paar euro minder. Weer typisch dat GameMania 10% duurder is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Windlands 2 Reveal Trailer

The Invisible Hours | PSVR Review

Tevens is er een Fishing Master demo beschikbaar in de USA PSN store

[ Voor 39% gewijzigd door ThaBEN op 12-10-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:13
Nog meer mensen meegemaakt dat het rubber binnen in de VR los laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ragnar9999 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:31:
Nog meer mensen meegemaakt dat het rubber binnen in de VR los laat?
Bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:13
Ja precies, schieten bij mij nogal snel los
zie dat ik hem niet vast moet plakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
2.0 doet vermoeden dat het de opvolger van PSVR is. Dit is eerder een versie 1.1 met wat kleine upgrades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
https://blog.us.playstati...on-vr-through-early-2018/

PSVR lineup eind 2017 en begin 2018. Toch wel een heel fijn lijstje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 Vs. 5 PVP game met Aim controller support

Alvo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
.GoO schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:12:
https://blog.us.playstati...on-vr-through-early-2018/

PSVR lineup eind 2017 en begin 2018. Toch wel een heel fijn lijstje hoor!
En nog niet eens compleet, Ace Combat staat er bv. niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Gekopieerd uit het GT Sport topic, met dank aan @v8power67:

Bovenstaande kijken vanaf 4:30 voor gameplay.

GT Sport was voor mij de reden om de VR aan te schaffen, dus ik kijk er erg naar uit!

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 15-10-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ontzettend jammer dat je in VR-mode enkel 1 vs 1 races kan doen. Denk dat ik deze daardoor voorbij laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-calc
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
ThaBEN schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:45:
Zo ontzettend jammer dat je in VR-mode enkel 1 vs 1 races kan doen. Denk dat ik deze daardoor voorbij laat gaan.
Kun je wel alle tracks en voertuigen in VR doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
e-calc schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Kun je wel alle tracks en voertuigen in VR doen?
De maker heeft tot nu toe alleen dit bevestigd:
The game is compatible with the PS VR, providing the user a 360 degree 3D environment to experience. There is a dedicated VR Drive mode in the Arcade Mode where you can drive one on one races as though you are really sitting in the driver seat, surrounded by a real car interior.
Of deze 'Arcade mode' alle voertuigen/tracks bevat is nog niet duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Onlangs heb ik een "Philips Living Color Bloom" lamp gekocht. Nu was ik informatie aan het opzoeken over deze lamp (ongerelateerd aan PSVR) en kwam ik per toeval DIT topic tegen op Reddit.
I made all the lights Green, and fired up Super Hot. I just experienced perfect tracking after a full year of playing, and i thought my tracking was perfect the entire time. I struggled playing Super Hot, lots of dying, lots of repetitiveness and grew to hate the game. I felt like a god last night. I breezed through levels/sections without dying for the first time, now i get the hype. The Philips lights are pretty darn cool even without VR
De tip met de groene achtergrond heb ik eerder gehoord maar was ik vergeten. Nu ik zelf zo een lamp bezit ga ik vanavond eens testen of mijn PSVR inderdaad een stabielere tracking geeft indien ik de muur achter mij belicht met een groene kleur uit mijn 'Bloom' lamp.

pricewatch: Philips LivingColors Bloom White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:45
bedankt voor de tip ik ga het ook testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:17

Pixelmagic

Ubergeek

ThaBEN schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:14:
Onlangs heb ik een "Philips Living Color Bloom" lamp gekocht. Nu was ik informatie aan het opzoeken over deze lamp (ongerelateerd aan PSVR) en kwam ik per toeval DIT topic tegen op Reddit.

[...]

De tip met de groene achtergrond heb ik eerder gehoord maar was ik vergeten. Nu ik zelf zo een lamp bezit ga ik vanavond eens testen of mijn PSVR inderdaad een stabielere tracking geeft indien ik de muur achter mij belicht met een groene kleur uit mijn 'Bloom' lamp.

pricewatch: Philips LivingColors Bloom White
Noemen ze de Philips lampen omdat die voorhanden waren of werkt het alleen daarmee en bv niet met de MiLight gekleurde lampen ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pixelmagic schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Noemen ze de Philips lampen omdat die voorhanden waren of werkt het alleen daarmee en bv niet met de MiLight gekleurde lampen ?
Ik noem de Philips lamp omdat dat toevallig degene is die ik gekocht heb, maar elke lamp is geschikt zolang het maar groen licht geeft :)

Je kunt ook een groene doek voor de muur hangen of iets anders bedenken waardoor de achtergrond groen is.

Ik heb mijn lampje net aangehad maar ben bang dat deze de muur niet sterk genoeg verlicht. Maar het is nog licht buiten dus straks in het donker maar eens testen.

Moet wel nog naar een verjaardag dus misschien wordt het morgenavond.

****UPDATE*****

Afgelopen uur wat getest met het licht. Het testen ging moeizaam. Het groen licht leek te fel als ik de lamp te dicht bij de muur had staan. Dan werd het alsnog als wit licht opgevangen door de camera. En om de een of andere reden was de tracking verbazingwekkend goed met zowel groen licht als zonder het groen licht. Veel beter dan wanneer ik overdag PSVR speel.

Denk omdat het donker was en er voor de rest bijna geen omgevingslicht aanwezig was. Meestal werkt de tracking niet zo goed als zojuist, maar dat komt ook omdat ik normaal overdag PSVR speel als het nog licht is buiten. En dan komt er altjd nog zonlicht door de gordijnen. Ik zal dus nog verder moeten gaan testen.

Wel kwam ik onderstaande informatie nog tegen

https://www.reddit.com/r/...ht_psvr_tracking_testing/

[ Voor 39% gewijzigd door ThaBEN op 16-10-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Deze week maar liefst vijf mooie nieuwe VR games in de store!

Megaton Rainfall
No Heroes Allowed
Gran Turismo
The Invisible Hours
Raw Data

https://blog.eu.playstati...to-check-out-this-week-2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
.GoO schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:46:
Deze week maar liefst vijf mooie nieuwe VR games in de store!

Megaton Rainfall
No Heroes Allowed
Gran Turismo
The Invisible Hours
Raw Data

https://blog.eu.playstati...to-check-out-this-week-2/
Megaton Rainfall, The Invisible Hours en Raw Data voor mij :)

Wel balen dat The Invisible Hours in de USA $29,99 kost en wij €39,99 moeten betalen. Hopelijk krijgt Raw Data morgen ook geen prijsstijging ten opzichte van de USA.

Anders toch maar wachten totdat beide titels zijn afgeprijsd en een PS4 Pro patch hebben ontvangen.

Megaton Rainfall heb ik al gekocht voor €12,79 in de pre-order.

***UPDATE***

Megaton Rainfall half uurtje gespeeld. En vind het voor de prijs die ze vragen voor de game een titel die je echt niet mag laten liggen!

Kan de game het beste beschrijven als Eagle Flight on Steroids met Aliens. Het gevoel van snelheid is echt vet gedaan!

De eerste missie is meer een tutorial. Groot moedership komt eraan en die spuwt allemaal kleine ruimteschepen/aliens uit die je moet vernietigen. Uteindelijk moet je zelf het moedeschip aanvallen. Als die missie klaar is kijg je een nieuwe power. Die is zo krachtig dat je letterlijk een diepe krater in de aarde schiet >:)

Er waren wat meldingen dat de game niet echt 3D was maar eerder een soort 360 video feel had. Dit klopt enigszins in dat je handen die je ziet niet 3D lijken te zijn, maar eerder een soort 2D overlay over de game heen (als een soort HUD). Maar de game zelf is zeker in 3D en ziet er goed uit. Ook de sound effects van schreeuwende mensen en de opzwepende muziek brengen mij echt in de sfeer van de game.

Erg vet gedaan! Moet naar mijn werk dus geen tijd om uitgebreid verder te schrijven, maar mijn advies is dus kopen _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door ThaBEN op 17-10-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Klinkt goed! Ik ga eerst voor The Invisible Hours.

Nog precies een maand trouwens voordat Skyrim VR uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik ben gisteren pas begonnen met RE7.
Ik heb nu voor de allereerste keer echt zware motion sickness ervaren met psvr. Warm, zweten, duizelig,...
Ik speel al zittend en vooral bij het draaien dmv de controller krijg ik een raar gevoel.

Hoe hebben jullie motion sickness voorkomen? Welke setttings hebben jullie gebruikt in RE7?
Voorlopig speel ik het zonder VR, voordeel is geen duizeligheid en veel scherper beeld maar ik mis toch de immersie van vr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:42:
Ik heb nu voor de allereerste keer echt zware motion sickness ervaren met psvr. Warm, zweten, duizelig,...
Ik speel al zittend en vooral bij het draaien dmv de controller krijg ik een raar gevoel.

Hoe hebben jullie motion sickness voorkomen? Welke setttings hebben jullie gebruikt in RE7?
Voorlopig speel ik het zonder VR, voordeel is geen duizeligheid en veel scherper beeld maar ik mis toch de immersie van vr
Gewoon kijken naar waar je heen wilt lopen en je joystick naar voren blijven drukken, dan gaat ie de kant op waar je naar kijkt. Dat draaien met die "schokjes" is idd echt drama.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:42:

Ik had het op het begin een heel klein beetje bij RE7, maar dat verdween al heel snel. Ik ben er niet echt gevoelig voor, gelukkig. Deze game wekt dat wel op, schijnt. Iedereen die tot nu toe bij mij thuis RE7 probeert, is na 5 minuten misselijk.

Ik speelde gewoon met vrije beweging en volgens mij snelle draaisnelheid.

Misschien toch blijven oefenen en om het kwartier even 5 minuten pauze nemen. Vaak went het vanzelf. De game is echt veel toffer in VR, dus het loont zeker.
DennusB schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:12:
[...]

Gewoon kijken naar waar je heen wilt lopen en je joystick naar voren blijven drukken, dan gaat ie de kant op waar je naar kijkt. Dat draaien met die "schokjes" is idd echt drama.
Dat werkt maar tot zekere hoogte. Op een bepaald punt zal je toch met de pookjes moeten draaien. Ook kun je daarmee veel sneller draaien als je bijvoorbeeld achtervolgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
bram1984 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:33:
[...]

Ik had het op het begin een heel klein beetje bij RE7, maar dat verdween al heel snel. Ik ben er niet echt gevoelig voor, gelukkig. Deze game wekt dat wel op, schijnt. Iedereen die tot nu toe bij mij thuis RE7 probeert, is na 5 minuten misselijk.

Ik speelde gewoon met vrije beweging en volgens mij snelle draaisnelheid.

Misschien toch blijven oefenen en om het kwartier even 5 minuten pauze nemen. Vaak went het vanzelf. De game is echt veel toffer in VR, dus het loont zeker.

[...]

Dat werkt maar tot zekere hoogte. Op een bepaald punt zal je toch met de pookjes moeten draaien. Ook kun je daarmee veel sneller draaien als je bijvoorbeeld achtervolgd wordt.
En speel je staand of zittend? Het probleem is, ik heb tot nu toe enkel zittende games gespeeld, games die er toe lenen en die een vast parcours volgen net als een rollercoaster: bvb Thumper, Job simulator, Batman Arkham VR, Carnival Games. Games waar je niet echt al stappend voortbeweegt zoals in RE7
Nu is mijn brein het noorden kwijt en als het beeld voor mijn ogen beweegt zonder dat mijn hoofd beweegt kan mijn brein niet aan precies... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:43:
[...]

En speel je staand of zittend? Het probleem is, ik heb tot nu toe enkel zittende games gespeeld, games die er toe lenen en die een vast parcours volgen net als een rollercoaster: bvb Thumper, Job simulator, Batman Arkham VR, Carnival Games. Games waar je niet echt al stappend voortbeweegt zoals in RE7
Nu is mijn brein het noorden kwijt en als het beeld voor mijn ogen beweegt zonder dat mijn hoofd beweegt kan mijn brein niet aan precies... :(
Gewoon zittend. RE7 schijnt minder sickness op te roepen staand, maar dat had ik echt geen zin in. Verder weet ik zittend natuurlijk waar de TV is, dus gedesoriënteerd raak ik niet.

Arkham heb ik wel juist staand gedaan, maar daar beweeg je verder niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is RAW DATA uitgekomen. Deze kost standaard €36,99 maar PS+ members kunnen deze game tot 25-10-2017 voor €25,89 aanschaffen.

Daarnaast zijn er een aantal VR titels in de aanbieding

Fated: The Silent Oath €4,99
Dying: Reborn €4,99
Ancient Amuletor €11,99 / €8,39 PS+ members
Rez Infinite €17,99
Arizona Sunshine €24,99 / € 20,99 PS+ members
Resident Evil 7 Biohazard €29,99
Theseus €12,99
Paranormal Activity: The Lost Soul €24,99
Headmaster €9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ThaBEN schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:51:
Vandaag is RAW DATA uitgekomen. Deze kost standaard €36,99 maar PS+ members kunnen deze game tot 25-10-2017 voor €25,89 aanschaffen.

Daarnaast zijn er een aantal VR titels in de aanbieding

Fated: The Silent Oath €4,99
Dying: Reborn €4,99
Ancient Amuletor €11,99 / €8,39 PS+ members
Rez Infinite €17,99
Arizona Sunshine €24,99 / € 20,99 PS+ members
Resident Evil 7 Biohazard €29,99
Theseus €12,99
Paranormal Activity: The Lost Soul €24,99
Headmaster €9,99
Iemand die Paranormal Activity al gespeeld? Films vond ik erg vet, dus misschien de game ook?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Methode om de scherpte het 3D effect van je PSVR perfect te kalibreren.

Gezien de methode op de PS4 met de 'eye-to-eye measurement' test via een foto nogal onnauwkeurig kan zijn, kun je het beste onderstaande manier toepassen indien je perfect scherp beeld wil zien via PSVR.

The first step you want to do is measure the distance between your eyes using a physical ruler and a mirror.

1 Hold the ruler over your nose so that it's just below your eyes.

2 Close your left eye.

3 Look directly into your right pupil and line the end of the ruler up to the center of your pupil. From this point on, don't move the ruler.

4 Open your left eye and close your right eye.

5 Look directly into your left pupil and note the number in millimeters.

Afbeeldingslocatie: http://doc-ok.org/wp-content/uploads/2014/04/MeasureIPD2.png
This measurement is your interpupillary distance and will be used in the next section. Write it down!

Gebruik nu onderstaande link bij de bronvermelding om te zien hoe je handmatig deze afstand in millimeter kan invoeren op je PS4/PSVR. Daarna is de scherpte perfect afgesteld voor jouw ogen.

Bron: VRheads

Update
After this post went online, Twitter user Sebastian Sylvan pointed out that I had forgotten an important detail — eye dominance. Let’s say, for the sake of discussion, that Alice is left-eye dominant, meaning that if there is discrepancy between what she sees with her left and right eyes, the impression in the left eye will override the one in the right eye. Now apply that to Figure 1, and you get Figure 2:
Afbeeldingslocatie: http://doc-ok.org/wp-content/uploads/2014/04/MeasureIPD-Bad.png
Figure 2: Eye dominance problem when measuring IPD. In this example, the viewer is left-eye dominant, and marks down a wrong position for point B due to the parallax induced by the ruler being some distance in front of the eyes. Solution: close the “off” eye when marking down points A and B.

Meer info: Doc-Ok.org

[ Voor 27% gewijzigd door ThaBEN op 19-10-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Heerlijke game in VR dat GT Sport. Kan zich best meten met de Project Cars VR ervaring op de PC als je het gebrek aan tegenstanders buiten beschouwing laat.

Vanmorgen ff een uurtje eerder opgestaan om het lange wachten te doorbreken. Hier de stream replay: YouTube: GT Sport

Actie vanaf 15:00

[ Voor 4% gewijzigd door LoadedBaton op 18-10-2017 10:47 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:18
LoadedBaton schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:45:
Heerlijke game in VR dat GT Sport. Kan zich best meten met de Project Cars VR ervaring op de PC als je het gebrek aan tegenstanders buiten beschouwing laat.
Mee eens, ziet er belachelijk goed uit op de ps4 pro in VR. Beter dan de andere beschikbare vr race games. Wel is de Duel AI enorm slecht in VR, die hadden ze net zo goed weg kunnen laten en het puur op laptijden aan laten komen en dan de tijden vergelijken met je friends (net zoals in de driving school en challenges dat geimplementeerd is).

Ik kan bijna niet wachten tot ik de Nordschleife in VR vrijgespeeld heb. Dat wordt echt een megaervaring! :9

Hier een leuke VR capture op suzuka (niet van mij overigens).
YouTube: GT Sport VR - Audi TTs@ Suzuka East

[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 18-10-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er nog meer anders in VR ten opzichte van de non-vr game behalve 1 op 1 races?

Voor de rest wel alle modi/banen/auto's/weersomstandigheden beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
ThaBEN schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:07:
Wat is er nog meer anders in VR ten opzichte van de non-vr game behalve 1 op 1 races?

Moet ik nog uitzoeken. Volgens mij kon in alle vrij gespeelde auto's en banen kiezen. Zoals gezegd, na de capture snel naar mijn werk geraced IRL...

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
ThaBEN schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:07:

De VR mode heeft 2 opties:
- Duel Race
- Showroom (of zoiets)

bij duel race kun je kiezen uit de beschikbare circuits, voor zover ik kon zien zaten ze er allemaal in, maar ik heb ze niet geteld en vergeleken, maar op het eerste gezicht mistte ik geen van de circuits die ook in de niet vr versie zitten.

De showroom kun je in VR je autos helemaal bekijken.

Wat mij wel opviel is dat je in de niet VR versie bij de tracks meestal zo'n 6 tijdstippen kan kiezen (kwa sfeer) wanneer je de race wil rijden, maar dat dit er in VR minder zijn, bij Brands Hatch kon ik kiezen uit twee tijdstippen. Maar het is mogelijk dat bij een hoger race level je meer vrijspeelt aangezien alles gekoppeld is in de game aan je race level. Dat weet ik op dit moment nog niet.

Voor de rest heb je geen andere opties in VR. Dus geen driving school, geen missies, geen challenges, geen full racing grid, geen online (ook niet in duel mode), geen livery editor in vr.

Maar de ervaring om laptijden te gaan rijden in VR in je favoriete auto in die kwaliteit maakt voor mij alles goed wat dat betreft. Maar verwacht geen heftige racegame aangezien die duel AI tegenstander ver ondermaats is en je die in de eerste bocht al wel voorbij bent.

Deze game maakt overigens ook korte metten met de opmerking van driveclub dat bochten in de verte door de resolutie van de bril niet goed weer te geven zijn. Dat is hier geen enkele issue in deze game namelijk, die tracks spatten van je bril af in VR _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 18-10-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
robinez schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:13:
[...]
Maar de ervaring om laptijden te gaan rijden in VR in je favoriete auto in die kwaliteit maakt voor mij alles goed wat dat betreft.
Ik vrees, helaas, dat laptijden gereden in VR niet bewaard worden als persoonlijke records.
Of heb jij al wel terug gezien dat ze worden bewaard en met elkaar/vrienden vergeleken kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
ralph075 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Ik vrees, helaas, dat laptijden gereden in VR niet bewaard worden als persoonlijke records.
Of heb jij al wel terug gezien dat ze worden bewaard en met elkaar/vrienden vergeleken kunnen worden?
Nee, dat heb ik niet kunnen vinden helaas, misschien staan je laptijden ergens bij de tracks zelf om te vergelijken, maar bij de algemene track info staat het niet.

Maar goed, desnoods hou ik het handmatig bij, ze zullen het vast wel gaan inbouwen uiteindelijk als de community dit aangeeft (mocht het er nog niet inzitten),

Het zou mooi zijn als ze het hetzelfde implementeren zoals nu bij die driving school en missies en challenges, daar zie je voor het starten alle tijden van je friends op het scherm, dan weet je vooraf al waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft in elk geval een Gran Turismo VR bundel aangekondigd, dus het lijkt erop dat ze de game voorlopig blijven voorzien van VR support.

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4493/23898087168_a49b61a4f1_h.jpg

Bron: https://blog.eu.playstati...vr-bundle-launches-today/

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 18-10-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:45
DennusB schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Iemand die Paranormal Activity al gespeeld? Films vond ik erg vet, dus misschien de game ook?
ik heb het al uitgespeeld echt leuke game,binnen kort update voor joystick and soft turn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:31

PBP

GT Sport ziet er inderdaad een stuk beter uit in VR dan Driveclub. Maar hoe vet het ook is... echt een gemiste kans. Waarom kunnen we niet Time Trial doen in VR? Of inderdaad bepaalde missies. Dat zou al een hoop goedmaken. Het is echt hopen dat het nog uitgebreid word. Want dit is echt veel te beperkt. 2 laps tegen 1 auto.. je kan niet eens zelf het aantal laps instellen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ThaBEN schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:30:
Methode om de scherpte het 3D effect van je PSVR perfect te kalibreren.

Gezien de methode op de PS4 met de 'eye-to-eye measurement' test via een foto nogal onnauwkeurig kan zijn, kun je het beste onderstaande manier toepassen indien je perfect scherp beeld wil zien via PSVR.

[i]The first step you want to do is measure the distance between your eyes using a physical ruler and a mirror.

1 Hold the ruler over your nose so that it's just below your eyes.

2 Close your left eye.

3 Look directly into your right pupil and line the end of the ruler up to the center of your pupil. From this point on, don't move the ruler.

4 Open your left eye and close your right eye.

5 Look directly into your left pupil and note the number in millimeters.

....KNIP....
https://www.vrheads.com/h...t-your-ipd-playstation-vr

******UPDATE******

Gisteren met de oogmeettest gespeeld zoals hierboven staat beschreven. Ik heb bewust ook een millimeter groter en kleiner getest als wat ik gemeten had om te kijken wat het verschil is. Ik kan zeggen dat 1 millimeter al best een verschil kan maken. Uiteindelijk zag bij mij alles het beste uit indien ik 1mm groter pakte als dat ik had gemeten. Had 64 gemeten maar met 65 ziet het er beter uit. Ik kan nu duidelijk alle teksten lezen en voorwerpen van dichtbij bekijken zonder dat ik uit de ervaring wordt gehaald doordat ik dingen dubbel begin te zien.

Wat veranderd er?
Let op! Het beeld blijft ten alle tijde scherp. Ook indien je een verkeerde oogafstand hebt ingevoerd. Als het beeld niet scherp is zijn je lenzen vuil of je hebt de bril niet goed op je hoofd zitten. De oogmeettest veranderd niets aan de scherpte van het beeld. Hiervoor hoef je de test niet te doen.

Wat wel veranderd is hoe goed je het 3D effect waarneemt in VR. Bij een te kleine oogafstand zie je met name voorwerpen die dichtbij staan dubbel.
(Bij Megatron Rainfall staarde ik mij scheel telkens als ik een power-up orb vond en deze vlak voor mijn gezicht ronddraaide. Deze zag ik dan dubbel). Staat je oogafstand te groot ingevoerd dan zal alles er minder 3D uitzien dan de bedoeling is.

Heb tevens ook voor de lol getest met oogafstand een cm kleiner en groter dan gemeten. Daar is mij opgevallen dat indien je oogafstand veel te klein is ingevoerd je field of view ook een stuk kleiner is. Je ziet bij Megaton Rainfall dan in je gezichtsveld aan de buitenkant een zwarte balk waar het scherm eindigt. Ook lijkt het alsof alles een halve meter verder van je vandaan staat en minder 3D is weergegeven.

Goede games om mee te testen:

Rez: Infinite
Zodra je die game start krijg je eerst in oranje een veiligheidswaarschuwing te zien over epilepsie. Deze tekst is perfect om te testen hoe goed je ingevoerde oogafstand overeenkomt met de werkelijkheid. Wanneer je deze tekst goed kan lezen zonder dat je teveel moet focussen staat alles goed ingesteld. Indien je het gevoel hebt dat je lichtelijk moeite moet doen (intensief staren/scheel kijken) om alles leesbaar te krijgen zou ik adviseren om handmatig je oogafstand een mm groter of kleiner te maken en opnieuw testen. Dit blijven herhalen totdat je de tekst perfect zonder enige moeite kan lezen.

Megaton Rainfall
Elke keer als je een power-up orb krijgt zie je een kleine cinematic waar deze orb vlak voor je gezicht zal ronddraaien. Wanneer deze vlakbij je gezicht is en de orb lijkt out-of-focus / ziet hem dubbel dan geldt hetzelfde als bij Rez Infinite. Oogafstand handmatig aanpassen en opnieuw testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gran Turismo Sport VR trailer removed
In our Gran Turismo Sport VR impressions, we noted that the PlayStation YouTube channel published a somewhat misleading video some time back, showing the feature in action.

The video implied that multi-car races were a feature in the game, for starters, while possibly implying that the VR visuals were better than the finished product.
Bron: Gearburb.com

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 20-10-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:07
PBP schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:35:
GT Sport ziet er inderdaad een stuk beter uit in VR dan Driveclub. Maar hoe vet het ook is... echt een gemiste kans. Waarom kunnen we niet Time Trial doen in VR? Of inderdaad bepaalde missies. Dat zou al een hoop goedmaken. Het is echt hopen dat het nog uitgebreid word. Want dit is echt veel te beperkt. 2 laps tegen 1 auto.. je kan niet eens zelf het aantal laps instellen 8)7
Helemaal mee eens! Gt sport vr is een fantastische ervaring imo. Grafisch en realistisch gezien vele malen beter dan driveclub vr. Maar.....

Dit soort zaken zou toch heel gemakkelijk te implementeren moeten zijn:
- zelf het aantal laps instellen;
- zelf de moeilijkheidsgraad van ai instellen (huidige moeilijkheidsgraad is echt veeel te makkelijk (en daarmee wil ik echt niet impliceren dat mijn skills zo goed zijn hoor :+ ));
- zelf het type auto van je ai tegenstander instellen;
- credits en xp te verdienen met vr races... Nu moet je uren xp gaan zitten grinden om circuits te unlocken, terwijl je dure vr headset stof ligt te vangen 7(8)7

Veel gemiste kansen waar hopelijk nog iets aan gedaan wordt dmv een update.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Looks Like DOOM VFR for PSVR Will Support PSVR Aim Controller
The game’s page on the PlayStation Network notes that the game is “enhanced” with the use of a PlayStation Aim controller.
Bron: Pure Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las ook dat de psvr in Japan al 217.000x verkocht was deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
ThaBEN schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Ik maak mijn PSVR lenzen schoon met dit lenspen setje.
[afbeelding]
Bevat een blaasbalg om grove stofdeeltjes van de lenzen te blazen zonder krassen te maken, en daarna maak ik ze schoon met de lenspen. Eerst met het borsteltje om de overige stofdeeltjes te verwijderen en daarna met de reinigingspunt aan de andere kant van de lenspen. Deze bevat miniscule koolstofdeeltjes welke je lenzen beschermen tegen (vet)vlekken en met een beetje geluk zelfs lichte krasjes (gedeeltelijk) verhelpen.

Heb die toen bij bol.com gekocht en werkt uitstekend voor je PSVR (en overige) lenzen.

Je kunt de Lenspen Elite ook los kopen (KLIK HIER)
DIe lenspen elite, heb je dan geen kans dat stofdeeltjes krasjes maken die op de lens liggen?
Mag je ook geen brillen vloeistof gebruiken zonder alcohol weliswaar?
Ik veronderstel dat de psvr lenzen van kunstof zijn. Mijn brilglazen zijn ook van kunsstof en die brillen poetsvloeistof vreet er niet in.
Er zijn er verschillende https://www.kimbols.be/op...ropere-brillenglazen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cowboy_Henk schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

DIe lenspen elite, heb je dan geen kans dat stofdeeltjes krasjes maken die op de lens liggen?
Mag je ook geen brillen vloeistof gebruiken zonder alcohol weliswaar?
Ik veronderstel dat de psvr lenzen van kunstof zijn. Mijn brilglazen zijn ook van kunsstof en die brillen poetsvloeistof vreet er niet in.
Er zijn er verschillende https://www.kimbols.be/op...ropere-brillenglazen.html
Daarom zit er o.a. die blaasbalg bij en heeft de lenspen aan één kant een borsteltje (zie rechterzijde foto) om stofdeeltjes te verwijderen. Daarna pas gebruik je de linkerkant van de lenspen om de lens te cleanen.

Afbeeldingslocatie: https://www.lenspen.com/media/lp16-product-img-1.jpg

Heb verder geen ervaring met vloeistoffen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 01:27
De wikilijst is weer bijna helemaal up to date. Alleen nog een paar games van de JP store.

Er is nu een free 2 play sectie en het schiet mooi op met aim support!

Wikipedia: List of PlayStation VR games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:29:
Ik las ook dat de psvr in Japan al 217.000x verkocht was deze week.
Bron? Kan dat nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:22:
[...]

Bron? Kan dat nergens terugvinden.
http://m.neogaf.com/showpost.php?p=252589050
Deze user verdiept zich veel in de cijfers.

Ik heb een beetje knullig getypt, maar ik bedoelde 217k intotaal, niet in 1 week.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-10-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 19:35
Ik kan het op google niet zo snel vinden maar weet iemand of Fishing Master ook in de EU uit komt? Demo is vandaag in de US beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 44% gewijzigd door ThaBEN op 27-10-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie het gemist heeft, er komt een fantasie beast (Harry Potter spin off) naar ps VR. Het zou kunnen dat het dezelfde versie is die al uit is op het Google daydream platform. http://gematsu.com/2017/1...asts-ps4-pc-rated-germany

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:41:
@Nieuwevolger Wat bedoel je met een "fantasie beast"?
Ja sorry ik bedoel fantastic beasts

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:40:
[...]

Haha, nog steeds geen idee. Ik Google wil ff. ;)
Ooh ik dacht je m'n spelling wou verbeteren haha. Fantastic beasts is een prequel op Harry Potter.
En speelt zich af in new york ipv Engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Ziet er leuk uit, heeft bovendien aim controller support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 01:27
benmoei schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:08:
Ik kan het op google niet zo snel vinden maar weet iemand of Fishing Master ook in de EU uit komt? Demo is vandaag in de US beschikbaar..
November

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
Wow wat een trailers en aankondigingen vandaag tijdens de Paris Games Week! Hoogtepunt wat mij betreft de opvolger en volledige game van London Heist genaamd Blood & Truth.

Lijkt me duidelijk dat Sony VR zeer serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Blood and Truth _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Meer trailers en video's. Minecraft kloon Discovery ziet er ook erg goed uit.

[YouTube: https://youtu.be/VW59fI8_Ad0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:12:
Wow wat een trailers en aankondigingen vandaag tijdens de Paris Games Week! Hoogtepunt wat mij betreft de opvolger en volledige game van London Heist genaamd Blood & Truth.

Hier wordt ik vrolijk van! Eindelijk eens serieuze erkenning dat PSVR een toekomst heeft vanuit Sony zelf.

Blood & Truth samen met Ultrawings zijn mijn favorieten PSVR games van de show O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ziet er goed uit die Blood & Truth. Gisteren weer even voor het eerst sinds maanden de VR gebruikt. Dirt Rally was weer genieten en even de demo van Thumper uitgespeeld.

Skyrim VR staat inmiddels ook in de Pre order. Ben ik erg benieuwd naar.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusionmania
Ultra Wings ziet er echt gaaf uit, hier was ik nou de hele tijd op aan het hopen, Pilotwings in VR. :D

Tof dat je ook die knoppen helemaal kan besturen op @3:33 wauw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
.GoO schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:12:

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]

[video]
Een kinderhand is snel gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 16:32
stiekem had ik gehoopt dat fallout 4 vr voor de psvr aangekondigd zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Een kinderhand is snel gevuld.
Je kunt ook altijd gewoon blijven zeiken idd.
Dirtyrockers schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:
stiekem had ik gehoopt dat fallout 4 vr voor de psvr aangekondigd zou worden.
Volgend jaar tijdens de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
.GoO schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Je kunt ook altijd gewoon blijven zeiken idd.

[...]

Volgend jaar tijdens de E3.
We zijn een jaar verder en het aanbod van games is nog steeds droevig te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

We zijn een jaar verder en het aanbod van games is nog steeds droevig te noemen.
Dit jaar nog komen games uit als The Inpatient, Bravo Team, Skyrim, Doom, Moss, Ultrawings en nieuwe uitbreidingen voor RE7.

Volgens mij begint het aardig op gang te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb nog nooit PSVR geprobeerd maar zag de volgende aanbieding bij Bart Smit & Intertoys.
Nu vroeg ik me af, het lijkt op een goede aanbieding en een mooie plek om met VR te starten, zitten er nog addertjes onder het gras?

PlayStation VR + VR Worlds + PlayStation 4 Camera V2 + GT Sport
Voor: € 329

De zaken kosten los veel meer dan dat. Een PS4 heb ik al, echter geen Pro. Maakt dat nog uit voor de VR beleving?

http://www.bartsmit.com/n...s-playstation-4-camera-v2
https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

[ Voor 14% gewijzigd door Kecin op 31-10-2017 15:46 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:46
Zou het alvast een begin zijn van het opmaken van de voorraad i.v.m. de aankomende 2de versie van PSVR...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Kecin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:45:
Ik heb nog nooit PSVR geprobeerd maar zag de volgende aanbieding bij Bart Smit & Intertoys.
Nu vroeg ik me af, het lijkt op een goede aanbieding en een mooie plek om met VR te starten, zitten er nog addertjes onder het gras?

De zaken kosten los veel meer dan dat. Een PS4 heb ik al, echter geen Pro. Maakt dat nog uit voor de VR beleving?

Lijkt mij een erg mooie aanbieding! PSVR werkt prima in combinatie met originele PS4, maar op den duur zal je misschien wel een Pro willen omdat alles dan net even iets scherper oogt. Kan echter later altijd nog als je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

.GoO schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:13:
[...]

Lijkt mij een erg mooie aanbieding! PSVR werkt prima in combinatie met originele PS4, maar op den duur zal je misschien wel een Pro willen omdat alles dan net even iets scherper oogt. Kan echter later altijd nog als je dat zou willen.
Thanks. Daar kan ik wel wat mee.
Juncto schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:54:
Zou het alvast een begin zijn van het opmaken van de voorraad i.v.m. de aankomende 2de versie van PSVR...
Ah, is deze al officieel aangekondigd? Zou het jammer vinden outdated hardware te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Kecin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

Thanks. Daar kan ik wel wat mee.

[...]

Ah, is deze al officieel aangekondigd? Zou het jammer vinden outdated hardware te kopen.
Dat valt wel mee. Het gaat om een licht gewijzigd model, een soort 1.1 versie. Lees hier even wat de update inhoudt en of deze voor jou belangrijk is: nieuws: Sony werkt aan nieuwe PSVR met licht gewijzigde hardware

Een PSVR 2 verwacht ik echt niet eerder dan dat de PS5 uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kecin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

De enige factor die je moet laten meewegen is of je een HDR tv hebt.
Indien ja, dan is het overwegen waard om om de nieuwe PSVR te wachten.
Indien nee, dan gegarandeerd voor deze deal gaan. Anders betaal je meer voor nauwelijks tot geen toegevoegde waarde.

P.s.
Zelfs indien je een HDR tv hebt, of van plan bent eentje in op korte termijn te kopen, kun je alsnog via een HDMI switch HDR beeld ontvangen, zonder de PSVR los te hoeven koppelen. Je moet dan alleen 1 extra HDMI poort op je TV opofferen.

Ik heb zelf een HDR tv + eerste generatie PSVR en gebruik onderstaande switch om alsnog HDR beeld te krijgen.

Meer info: Sewell Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ThaBEN schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:25:
[...]

Indien nee, dan gegarandeerd voor deze deal gaan. Anders betaal je meer voor nauwelijks tot geen toegevoegde waarde.

P.s.
Zelfs indien je een HDR tv hebt, of van plan bent eentje in op korte termijn te kopen, kun je alsnog via een HDMI switch HDR beeld ontvangen, zonder de PSVR los te hoeven koppelen. Je moet dan alleen 1 extra HDMI poort op je TV opofferen.

Ik heb zelf een HDR tv + eerste generatie PSVR en gebruik onderstaande switch om alsnog HDR beeld te krijgen.
[video]

[video]
Thanks! Ja heb in mijn woonkamer en gamekamer beide een 4K HDR10 tv. Gezien alle HDMI rechtstreeks naar de receiver gaat (iets met de WAF) om het zo keurig te houden op het tvmeubel. Een extra splitter of kabel naar de tv gaat hem dan niet worden. Wellicht moet ik nog maar even afwachten, en ook het apparaat maar eens testen zonder het blind te kopen haha.
.GoO schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:26:
[...]

Dat valt wel mee. Het gaat om een licht gewijzigd model, een soort 1.1 versie. Lees hier even wat de update inhoudt en of deze voor jou belangrijk is: nieuws: Sony werkt aan nieuwe PSVR met licht gewijzigde hardware

Een PSVR 2 verwacht ik echt niet eerder dan dat de PS5 uit is.
Ah HDR passtrough kan voor mij een dealbreaker zijn met hoe ik mijn setup heb aangesloten. Thanks voor de link! Verder inderdaad kleine wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 34% gewijzigd door ThaBEN op 01-11-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kecin schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:44:
[...]

Thanks! Ja heb in mijn woonkamer en gamekamer beide een 4K HDR10 tv. Gezien alle HDMI rechtstreeks naar de receiver gaat (iets met de WAF) om het zo keurig te houden op het tvmeubel. Een extra splitter of kabel naar de tv gaat hem dan niet worden. Wellicht moet ik nog maar even afwachten, en ook het apparaat maar eens testen zonder het blind te kopen haha.

[...]

Ah HDR passtrough kan voor mij een dealbreaker zijn met hoe ik mijn setup heb aangesloten. Thanks voor de link! Verder inderdaad kleine wijzigingen.
Ik zou inderdaad ook wachten, momenteel is het dodelijk irritant om de hele tijd kabels te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ThaBEN schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:25:
[...]

P.s.

[video]

[video]
waar heb jij die switch gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dirtyrockers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:50:
[...]

waar heb jij die switch gekocht als ik vragen mag?
Hierzo

Heb hem daar besteld omdat je ook met Paypal kan betalen (heb geen creditcarcd). Maar hij is ook op Amazon te krijgen.

Je moet wel opletten dat je de witte pakt (die via mijn hyperlink). Ze hebben ook een zwarte versie, die ziet hetzelfde uit maar kan maar 30hz op 4k vertonen i.p.v. 60hz op 4k zoals de witte.

Afbeeldingslocatie: https://sewelldirect.com/images/gallery/PSVR-ibis1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ThaBEN schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:37:
[...]

Hierzo

Heb hem daar besteld omdat je ook met Paypal kan betalen (heb geen creditcarcd). Maar hij is ook op Amazon te krijgen.

Je moet wel opletten dat je de witte pakt (die via mijn hyperlink). Ze hebben ook een zwarte versie, die ziet hetzelfde uit maar kan maar 30hz op 4k vertonen i.p.v. 60hz op 4k zoals de witte.

[afbeelding]
Thnx ThaBen, ik heb dan nog wel geen pro.

Maar irriteer me aan het geluid dat dat kastje ertussen maakt. en haal hem er regelmatig tussenuit.

met die switch zou dat verledentijd zijn.

En in de toekomst wil ik nog wel over op een ps pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Kecin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:45:

Mooie deal inderdaad.
Goedkoopste prijs van psvr los is deze denk ik
voor
https://vr.unbound.nl/sony-playstation-vr

* knip referrall *

Ander nieuws:
2 gratis VR titels voor psplus abonnees : _/-\o_
Bound en Until Dawn: Rush Of Blood . Laatste is zelfs beschikbaar tot 2 januari

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2017 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Kickstarter project dat wind toevoegt aan VR headsets waaronder PSVR heeft target binnen 24 uur gehaald. Lijkt me erg gaaf, bijvoorbeeld in Rush of Blood en Skyrim. Zout er serieus aan te denken om de campagne ook te backen.

Zie filmpje en info op https://www.kickstarter.c...-wind-for-virtual-reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Gister even Gran Turismo in VR gespeeld. Jammer dat het zo'n klein gedeelte van het spel is. Maar goed erg gaaf gedaan. Vind het er mooi uitzien in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:37:
[...]

Hierzo

[afbeelding]
Handig, deze sla ik even op.

Moet je de knop op dat kastje wel steeds indrukken om te switchen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:15:
[...]

Handig, deze sla ik even op.

Moet je de knop op dat kastje wel steeds indrukken om te switchen?
Ja klopt, het is een passieve switch die je handmatig moet indrukken. Er zit ook geen afstandbediening bij. Daarentegen gebruikt deze de stroom van je PS4 zelf, dus hij hoeft niet op het netstroom aangesloten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:25:
Kickstarter project dat wind toevoegt aan VR headsets waaronder PSVR heeft target binnen 24 uur gehaald. Lijkt me erg gaaf, bijvoorbeeld in Rush of Blood en Skyrim. Zout er serieus aan te denken om de campagne ook te backen.

Zie filmpje en info op https://www.kickstarter.c...-wind-for-virtual-reality
En de dag er na ben je verkouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:11:
[...]

En de dag er na ben je verkouden.
Gadver blazen meteen een virus mee dan??

Of denk je dat je verkouden wordt van lucht die verplaatst wordt?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 ... 41 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.