Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

ThaBEN schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:00:
Mij kun je ook toevoegen voor Brigde Crew. Toffe game! Gisteravond o.a. met FreakGIB gespeeld 8)

Nog een andere nieuw aangekondigde VR game.
[video]
Ik hou wel van dat stijltje dat je jezelf als een grote reus de boel aan het bekijken bent. Vond de ervaring Allumette (ofzoiets) ook erg tof om mee te kunnen maken. Was echt onder de indruk.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
DaTimMan schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:25:
Is er voor bridge crew nog een plek om met Nederlanders samen te spelen?
Er is ook PS4 chat (psn naam nodig) en community en FB-pagina waar afgesproken kan worden. En zelf kan je ook groepen vormen natuurlijk.

Ik werd gisteren helemaal gek van alle uitnodigingen die me om de oren vlogen trouwens. Op mijn telefoon, want via de VR zie ik ze toch niet. Ik was de tutorial aan het doen en ik vond het behoorlijk lang duren en saai. Eigenlijk was ik daarna er al klaar mee. Heb daarna nog even kort met een vriend deel van een missie gedaan, maar het werd idd vrij snel laat en ik vind eigenlijk Friday the 13th nog net effe leuker. Die is ook net uit, alleen geen VR dus ik hou er direct over op.

Binnenkort maar eens echte missies doen om het onder de knie te krijgen. Hoe lang ben je eigenlijk bezig met een missie voordat je kunt pauzeren? Of is dat iedere keer verschillend?

Overigens vond ik met de move controllers niet lekker spelen. Zat veel te dicht op de tafel waardoor ze regelmatig niet zichtbaar waren voor de ps camera. Ik heb ze aangeschaft, maar eigenlijk nog geen game waar ik er met plezier mee speel, maar dat kan heel goed aan mij liggen en het feit dat ik weiger te staan tijdens het gamen.

[ Voor 74% gewijzigd door Marselaar op 31-05-2017 11:46 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marselaar schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:40:
[...]

Er is ook PS4 chat (psn naam nodig) en community en FB-pagina waar afgesproken kan worden. En zelf kan je ook groepen vormen natuurlijk.

Ik werd gisteren helemaal gek van alle uitnodigingen die me om de oren vlogen trouwens. Op mijn telefoon, want via de VR zie ik ze toch niet. Ik was de tutorial aan het doen en ik vond het behoorlijk lang duren en saai. Eigenlijk was ik daarna er al klaar mee. Heb daarna nog even kort met een vriend deel van een missie gedaan, maar het werd idd vrij snel laat en ik vind eigenlijk Friday the 13th nog net effe leuker. Die is ook net uit, alleen geen VR dus ik hou er direct over op.

Binnenkort maar eens echte missies doen om het onder de knie te krijgen. Hoe lang ben je eigenlijk bezig met een missie voordat je kunt pauzeren? Of is dat iedere keer verschillend?

Overigens vond ik met de move controllers niet lekker spelen. Zat veel te dicht op de tafel waardoor ze regelmatig niet zichtbaar waren voor de ps camera. Ik heb ze aangeschaft, maar eigenlijk nog geen game waar ik er met plezier mee speel, maar dat kan heel goed aan mij liggen en het feit dat ik weiger te staan tijdens het gamen.
Enkele missies die wij gisteren gespeeld hebben duurde variërend van 20 tot 40 minuten. Maar hangt ook van de speelstijl af. In sommige missies moet je meerdere locaties bezoeken en kun je alles stealthy proberen te doen wat meer tijd zal kosten dan wanneer je direct de aanval inzet.

Ik moet ook zeggen dat ik de move controllers een klein beetje irritant vind in deze game. Wat ik irritant vind is dat je handen altijd minimaal een centimeter boven je console zweven. Op zich logisch voor het realisme, maar dit komt mijn oriëntatie niet helemaal ten goede. Doe je je handen in real life omlaag dan blijven ze in-game op dezelfde hoogte hangen boven de console. Hierdoor vind ik het soms lastig inschatten of mijn handen goed staan. Heb hierdoor soms het gevoel alsof het niet mijn eigen handen zijn en dan voelt het alsof ik 2 armen probeer te bedienen via een grote touchpad van 1 bij 1 meter die op mijn schoot ligt.

Als ik me niet vergis gaan bij Batman Arkham VR (en vele andere VR games met move controller support) je handen door objecten heen wanneer je dat probeert. Dan wordt het gedeelte van je arm dat door een object steekt blauw gemarkeerd. Ziet er misschien minder realistisch uit maar hierdoor klopt de houding van ja karakter altijd met je houding in real life. Het voelt dan realistischer en natuurlijker alsof het je eigen handen zijn i.p.v. alsof je een fake arm probeert te besturen, en vind het makkelijker oriënteren op die manier.

Ik speel de game zitten omdat de karakters ook zitten in deze game. Echter is het ook hierdoor weer lastig om te wisselen van rol mocht je met de AI spelen. Om de AI over te nemen moet je het karakter dat je wil overnemen aankijken en in het midden van je bril hebben staan. Echter sommige karakters staan achter je in je rugzijde en dan werkt het niet gemakkelijk om te wisselen.

Afbeeldingslocatie: https://techraptor.net/wp-content/uploads/2016/06/Star-trek-bridge-crew-587x330.png
Iedereen in het geel en de meest rechter persoon in het rood zijn rollen die je kan overnemen.

Ook kun je de game niet spelen vanaf een (bureau)stoel met armleuningen. Die zitten in de weg bij het bedienen van de console.

Hopelijk zijn dit puntjes die nog worden aangepast via een patch, maar het zijn geen game breaking bugs.

Vergis je niet, want ook al klink ik negatief vind ik het een geweldige game en toevoeging voor VR in zijn algemeen. De samenwerking met 4 menselijke spelers is echt fantastisch uitgevoerd in leuke gameplay elementen. Dit game komt dan ook pas echt goed tot zijn recht als je met 4 menselijke spelers online een missie speelt.

[ Voor 18% gewijzigd door ThaBEN op 31-05-2017 12:34 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Scrummie schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:41:
Ik hou wel van dat stijltje dat je jezelf als een grote reus de boel aan het bekijken bent. Vond de ervaring Allumette (ofzoiets) ook erg tof om mee te kunnen maken. Was echt onder de indruk.
Dat is inderdaad een leuke viewpoint. Ik ben dan ook erg benieuwd naar Tiny Trax.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 31-05-2017 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Marselaar schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:40:
[...]

Heb je ook linkjes naar deze pagina's of zijn deze besloten? PSN naam is hetzelfde als hier op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 34% gewijzigd door ThaBEN op 31-05-2017 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 22:18
als niet star trek kenner toch maar star trek bridge crew gehaald na de enthousiaste verhalen te hebben gelezen op de verschillende forums. De eerste indruk is erg goed, je krijgt via een tutorial een duidelijke uitleg van de verschillende handelingen en situaties per rol die je kunt spelen.

Direct na de tutorial heb ik de game in een private match samen met een friend gespeeld. We begonnen met de eerste campaign missie, daar hebben we 48 minuten over gedaan om die succesvol af te sluiten. Ik begon als captain en mijn friend als Helm (bestuurder). Tijdens die eerste missie heb ik bewust ook de rollen gespeeld van de overige 2 AI leden om het spel wat beter te leren.

De eerste missie is wel wat overweldigend, je moet nogal veel doen en komt met veel dingen in aanraking. Maar het ging eigenlijk allemaal best goed. De tweede campaign missie hebben we in 38 minuten afgerond, ook een hele leuke missie waarbij mijn friend nu de captain rol had en ik die van helm.

De trophies vliegen je om de oren tijdens de eerste missies.

Ik moet zeggen dat ik vooraf weinig van deze game verwacht had, hij leek me dodelijk saai en alleen geschikt voor fan boys van de serie. Maar dat is in de praktijk absoluut niet zo. Het is een vrij strategische "resource management achtige" game waarbij de afzonderlijke rollen mooi uitgewerkt zijn en ook leuk voor de mensen die geen star trek fan zijn. Je moet continu beslissingen nemen als captain hoe je dingen uitvoert en de resource management achtige functies zitten voornamelijk in de engineer rol waarbij jij leidend bent voor het schip kwa power verdeling, health, etc.

Grafisch vind ik hem erg mooi op de PS Pro. ik heb verhalen gelezen van kartelrandjes, maar die zijn mij niet opgevallen in het schip. Ook de bedieningsconsoles waar je op speelt zien er prachtig uit. Een leuke gadget is dat je buiten het schip kan kijken of het enorme viewvenster in zoom mode kan zetten (wat leuk is voor je gevechten).

Ik heb wel het vermoeden dat het vrij snel hectisch gaat worden en dat het lastig wordt om de game te halen. Dat is nu nog niet zo in de eerste twee missies, maar alle omstandigheden die gecreeerd kunnen worden in de game geven eigenlijk wel aan dat je nog min of meer rustig aan het handje genomen wordt.

Ik vind overigens ook dat de game echt leuk is in coop, er is veel overleg nodig en met slechte communicatie wordt het een lange weg om de missie te halen. Maar ook in single player is het wel een leuke game. Ik had zelf geen moeite om snel te wisselen tussen karakters, bij mij werkte het half kijken naar een karakter en dan de transfer knop in te drukken prima, dat kwam niet zo nauw. Als je terug wil springen naar je oorspronkelijke positie is 1 druk op de move knop voldoende, dan hoef je niet te kijken.

De arm positionering heb ik zelf niet als storend ervaren, ik speel met 2 move controllers met mijn armen rustend op de leuningen van de bureau stoel, hierdoor heb ik de move controllers eigenlijk nooit te laag en is dat probleem mij niet echt opgevallen.

Al met al, naar mijn mening weer een top titel voor het VR genre met een lange levensduur (mede door de procedurele, steeds wijzigende missie opdrachten die je ook kunt activeren als je geen campaign missie wil doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
lubbertkramer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:42:
[...]

Heb je ook linkjes naar deze pagina's of zijn deze besloten? PSN naam is hetzelfde als hier op tweakers
Ik heb een nl community gevonden,maar die is nog erg leeg. Je mag mij toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
lubbertkramer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:42:
[...]

Facebook heb je al gevonden, zag ik. Aan PS4 chat heb ik je toegevoegd (kan door iedereen). Community heet hetzelfde als FB maar wordt eigenlijk nooit gebruikt.

Als ik wat ruimer in de tijd zit kom ik gezellig een missie mee doen. Dit is echt zo'n spel dat ik niet effe een halfuurtje wil spelen, maar even de tijd voor nemen.
DaTimMan schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:37:
[...]

Ik heb een nl community gevonden,maar die is nog erg leeg. Je mag mij toevoegen.
Friends request verstuurd om je aan de chat toe te kunnen voegen.

[ Voor 19% gewijzigd door Marselaar op 01-06-2017 08:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gunheart Announce Trailer

Game komt eerst uit op PC en later dit jaar naar PSVR

En er is nog een PSVR Mech titel "Archangel" aangekondigd
Slechts 2 screenshots beschikbaar op dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://pureplaystation.com/wp-content/uploads/2017/06/Archangel-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pureplaystation.com/wp-content/uploads/2017/06/Archangel-2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 01-06-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
bram1984 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:39:
Ik heb het idee dat de games langzaam aan wat "serieuzer" worden en grotere budgetten krijgen. Het gaat de goede kant op, zo na Farpoint. :)
Logisch ook, de userbase wordt groter (dus interessanter) en ontwikkelaars hebben sowieso tijd nodig om grote games te ontwikkelen. Die kan je niet vlak na de launch van een nieuw platform verwachten.

Ik verwacht tijdens E3 ook wel wat grote aankondigingen voor eind dit jaar en volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:03
Mijn zoon van 7,5 jaar heeft voor zijn lentefeest een paar weken geleden een psvr gekregen. Ik ga deze uiteraard Ook gebruiken en ik weet zelf goed welke titels ik ga kopen (resi 7, thumper, until dawn rush of blood,...) maar dat zijn de volwassener titels en qua inhoud niet geschikt voor zijn leeftijd.

Welke games raden jullie aan voor zijn leeftijd? Liefst ook met Nederlandse tekst en/of stemmen.
Hij heeft graag dinos dus ik dacht Robinson The journey maar deze heeft niets Nederlands.
Dat platformspelletje op playroom vr is echt ideaal.

Games die geen uitleg nodig hebben mogen natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41
Cowboy_Henk schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:17:
Mijn zoon van 7,5 jaar heeft voor zijn lentefeest een paar weken geleden een psvr gekregen. Ik ga deze uiteraard Ook gebruiken en ik weet zelf goed welke titels ik ga kopen (resi 7, thumper, until dawn rush of blood,...) maar dat zijn de volwassener titels en qua inhoud niet geschikt voor zijn leeftijd.

Welke games raden jullie aan voor zijn leeftijd? Liefst ook met Nederlandse tekst en/of stemmen.
Hij heeft graag dinos dus ik dacht Robinson The journey maar deze heeft niets Nederlands.

headmasters is leuk voor ook kinderen.
niet in het engels maar de bedoeling is vrij simpel.

zelfs mijn vrouw die niet van gamen houdt vind het leuk om te doen.

Robinson is voor kinderen denk ik veels te moeilijk.

playroom vr is ook heel leuk voor kinderen om te doen. die is volgens mij zelfs gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirtyrockers op 01-06-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25

Mijn zoon van 10 vind Jobsimulator erg leuk
Maar ook zijn neefje van 7 heeft dat gespeeld en vond het ook leuk is vrij simple en snappen ze meteen.
Maar we leuk om te doen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan

het is wel zo dat virtuele reality niet echt wordt aangeraden voor zulke jonge kinderen. volgens mij had dat te doen met ontwikkelen van 3d zicht en hoe kinderen echt van nep kunnen onderscheiden.

ook zou ik de spellen die er nu voor zijn niet direct adviseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez

de games die voor jongeren wel geschikt zijn, zijn naar mijn mening de volgende:
- Zen pinball
- Wayward Sky
- Eagle Flight

indien je move controllers hebt:
- Carnival Games
- Holoball
- Fruit Ninja VR

Ik vind zelf 7,5 ook wel erg jong overigens, maar goed als die er tegen kan prima dan :)

Carnival games is de leukste game voor jongeren denk ik, maar dan moet je wel move controllers hebben.
Robinson the journey zou ik niet aanraden, er is wel een andere time travel game waarin ook dinos zitten, weet niet meer hoe die heet, maar die is wat eenvoudiger, robinson is vrij complex en ook misselijkmakend voor beginners.

[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 01-06-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00

Ik zou rustig beginnen met Until Dawn en daarna afsluiten met Resident Evil 7. ;)

Er zijn zo ver als ik weet weinig (of geen) leuke Nederlandstalige games voor de PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Wow allen bedankt voor de snelle respons. Ik heb twee move controllers dus ik denk dat ik voor hem Carnival games ga aanschaffen.
En psvr niet geschikt voor zijn leeftijd? Tja kijk hij heeft moeite met gewone spellen in die zin dat hij moeilijk met de camera kan werken. bvb Toy Story 3 op de ps3 was wel leuk maar hij werd gefrustreerd dat hij afstanden niet goed kon inschatten, sprongen timen, ik moest constant zeggen camera meedraaien. Hij schiet dan in een kolère en dan is het spel voor dat moment gedaan.

Bij psvr dacht ik: hij is de camera, intuitiever, het is 3d dus hij kan afstanden beter inschatten,...
PLayroom vr, de Robots Rescue level was ideaal. Sprongen lukte beter, alles werd mooi uitgelegd, hij keek uiteraard waar hij heen moet (zijn hoofd is de camera) en hij genoot er echt van.

Dus hopelijk komt er nog zo'n platformer games.
Non vr ga ik zeker ook Crash N. Sane Trilogy kopen: lineair, vaste camera standpunten,...

Hij doet het eerlijk gezegd beter dan ik toen ik begon te gamen en dat was toen ik 8 jaar was (1990). Ik kreeg toen een NES en Super Mario en ik kon er in het begin ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
The Playroom VR is voor kinderen inderdaad wel de leukste tot nu toe (ik vond die platformer zelf ook nog wel erg leuk! :D). Job Simulator lijkt me ook nog wel een goeie.

[ Voor 91% gewijzigd door SToRM666 op 01-06-2017 12:37 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Qua racing zou je Driveclub VR en Dirt Rally VR edition aan kunnen schaffen. Al is die laatste wel wat pittig voor een 7 jarige gok ik. Maar sowieso in musthave naar mijn bescheiden mening. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Cowboy_Henk schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:29:

En psvr niet geschikt voor zijn leeftijd? Tja kijk hij heeft moeite met gewone spellen in die zin dat hij moeilijk met de camera kan werken. bvb Toy Story 3 op de ps3 was wel leuk maar hij werd gefrustreerd dat hij afstanden niet goed kon inschatten, sprongen timen, ik moest constant zeggen camera meedraaien. Hij schiet dan in een kolère en dan is het spel voor dat moment gedaan.

Bij psvr dacht ik: hij is de camera, intuitiever, het is 3d dus hij kan afstanden beter inschatten,...
PLayroom vr, de Robots Rescue level was ideaal. Sprongen lukte beter, alles werd mooi uitgelegd, hij keek uiteraard waar hij heen moet (zijn hoofd is de camera) en hij genoot er echt van.

Dus hopelijk komt er nog zo'n platformer games.
Platform games die ook geschikt zijn voor jongeren met min of meer statische camera positie zou je eens kunnen kijken naar :
- Wayward Sky(Deze is echt wel leuk voor jongeren ook, zeker als je robot rescue leuk vindt)
- Bound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mervils a VR adventure lijkt me ook prima geschikt voor kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Eagle Flight misschien?

O, ben alweer te laat met mijn reactie zie k ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marselaar op 01-06-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Theseus reveal trailer
Deze zomer al release, ziet er erg goed uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Ik heb nu ook een PSVR! Heb Farpoint en Star Trek Bridge Crew erbij gekocht.

Is er en Tweakers PSVR Community/chat/watdanook om mensen te vinden om te gamen? :)

edit: hoe kan het trouwens dat mijn beeld zo erg beweegt bij star trek bridge crew?

[ Voor 21% gewijzigd door Fylax op 04-06-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
Fylax schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:22:
Ik heb nu ook een PSVR! Heb Farpoint en Star Trek Bridge Crew erbij gekocht.

Is er en Tweakers PSVR Community/chat/watdanook om mensen te vinden om te gamen? :)

edit: hoe kan het trouwens dat mijn beeld zo erg beweegt bij star trek bridge crew?
Bij mij heeft dat te maken met de plaatsing van de camera. Als er direct licht in een van de lenzen komt gaat het wat wiebelen. In een donkere hoek heb ik het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Als er aan een van beide kanten van de camera fel licht is, dan kan het beeld zich langzaam naar links of rechts gaan bewegen. Drift noemen ze dat.

Het is dus inderdaad belangrijk om direct zonlicht te voorkomen, door bijvoorbeeld gordijnen of zonnescherm dicht te doen en de camera goed te positioneren. Dan heb je de beste game-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
Dan ga ik dat even proberen! Wat trouwens ook een beetje irritant is dat de knopjes op de captainstoel lager zitten dan mijn bank, ofwel ik kan de knopjes niet raken omdat mijn move controllers niet verder naar beneden kunnen, ook wel klote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de UK komt star bridge op nummer 16 terecht als best verkopende game, teleurstellend vergeleken met farpoint die nummer 2 eindigde 2 weken geleden.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1385727

[ Voor 15% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-06-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Fylax schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:38:
Dan ga ik dat even proberen! Wat trouwens ook een beetje irritant is dat de knopjes op de captainstoel lager zitten dan mijn bank, ofwel ik kan de knopjes niet raken omdat mijn move controllers niet verder naar beneden kunnen, ook wel klote :+
Als je omhoog kijkt en dan het beeld centreert komt alles iets hoger te staan misschien red je het dan net wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony is voorbij de miljoen verkochte psvr's, er zijn intotaal 5,25miljoen games voor verkochthttp://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1385751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Fylax schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:38:
Dat bewegende beeld komt soms ook omdat er objecten tussen jou en de camera in komen. Zo heb ik de camera vrij laag staan, op de salontafel (bij gebrek een aan degelijk statief :-( ) en als ik dan een glas of flesje voor me heb, of mijn voeten op de tafel, dan gebeurt het ook wel eens.

Ik vind de bediening met move in st:bc ook niet heel lekker (heb ik overigens sowieso met de moves) . Ik ga altijd helemaal rechtop zitten en dan klein stukje naar voren en dan recenter. Dan is het wel te doen, beetje afhankelijk van welke rol. Als Captain heb ik het meeste last dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Breaking Bad komt naar de PSVR! Geef me dat Methlab onder de wasserij in VR baby! :+
To that end, Sony Pictures is bringing an upcoming experience based on Breaking Bad to PSVR, which will be helmed by the show’s creator Vince Gilligan. “For PSVR, we came to it from a gaming context,” Layden says. “But we knew at the time when we were developing it that a lot of people will have interest in this.”
https://www.theverge.com/...vr-sony-sales-one-million

[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 06-06-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
Het zou tof zijn als de PSVR meer social-dingen heeft, zoals altvr.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Fylax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:36:
Ik zat daar ook aan te denken op de PS3 had je toch dat gratis social game waar ze uiteindelijk mee gestopt zijn.
Je had daar een eigen appartement en kon naar de bios lopen en simpele games spelen.
Dat zouden ze opnieuw moeten uitbrengen maar dan voor VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Fylax schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:36:
Ze hebben een tijdje geleden eens een demo'tje laten zien van een uitprobeersel, was totaal niet af enzo, maar wat je er in kon doen met vrienden zag er vreselijk lollig uit!

Was een GDC presentatie van paar jaar terug...

Verwacht nog steeds dat ze dat beter uit gaan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik kan niet wachten :)

[ Voor 22% gewijzigd door remcheese op 07-06-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
Als iemand mij in een PSVR / Werewolves Within / Star Trek Bridge Crew chat kan adden? :)
Mijn PSN is FylaxX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Fylax schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:06:
Als iemand mij in een PSVR / Werewolves Within / Star Trek Bridge Crew chat kan adden? :)
Mijn PSN is FylaxX
Toegevoegd aan WW en STBC chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
Wat een matige gamesale zeg, verdomme. Had wel verwacht dat er wat leuke VR Games in de aanbieding zijn, maar nope, handjevol maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Doom VFR naar PSVR!

Helaas geen Fallout 4. Was te verwachten, maar had stiekem toch gehoopt dat ze het op de een of andere manier voor elkaar hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:45
echt jammer van fallout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 06:37:
Doom VFR naar PSVR!

[video]

Helaas geen Fallout 4. Was te verwachten, maar had stiekem toch gehoopt dat ze het op de een of andere manier voor elkaar hadden gekregen.
Hij komt nog steeds hoor:
http://store.steampowered.com/app/611660/Fallout_4_VR/ (bewegend beeld maar krijg die video niet gelinkt)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xzElPLR.png
Geen idee of dat ook nog voor de ps4 wordt maar hiervoor ben ik bereid Trinius op de pc te zetten en mn Vr daarop aan te sluiten.

[ Voor 25% gewijzigd door remcheese op 12-06-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:30
Skyrim VR confirmed!! Yeah, dat wordt genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
The Inpatient

Skyrim
[YouTube: https://youtu.be/IVm4muzsXaU]

Moss

Transference

Bravo team (met AIM support :))

Monster of the Deep: FF XV (vissen in FF :p)

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heel blij met Skyrim op PSVR! Daarnaast een aantal mooie nieuwe games aangekondigd.

Skyrim VR

Starchild

The Inpatient

[YouTube: https://youtu.be/7LE9gV5mg6Y]

Bravo Team

Moss

Monster of the Deep: Final Fantasy XV

Transference (Ubisoft)

Zeker niet teleurgesteld. Had alleen op een Robot Rescue full game aankondiging gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Superhot komt ook naar PSVR! Wordt gezien als één van de beste VR games tot nu toe.

Ook Raw Data voor PSVR aangekondigd, release in september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Oeh, Superhot leek me altijd bijzonder gaaf :). Toffe E3 tot nu toe voor de PSVR wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
The Inpatient. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Van de makers van Rush of Blood, dus ik heb hoge verwachtingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Hopelijk ziet Skyrim er proper uit op de PSVR.

Ben benieuwd naar Inpatient, verwacht er wel wat van.

Ook benieuwd naar FFXV als hardcore fan, maar zal wel weinig voorstellen. Beetje vissen en dat is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Sparc

No Heroes Allowed

Trace

[YouTube: https://youtu.be/vpfW89FIRw0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Zit nog te wachten op een goede en echte RTS ofzo, of city builder met move controllers. Perspectief redelijk vrij van bovenaf.

Of een game als Plague Inc. lijkt me ook bijzonder vet in VR. Voor je de wereld, ziektes die her en der opploppen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Archangel - juli 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Cool een Hoop VR Games die er aan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik zie persoonlijk Skyrim VR niet goed zitten. In skyrim zit makkelijk 50-100 uren en om dat steeds in VR te spelen? Vermoeiend... VR is meer geschikt voor kleine potjes speelplezier van max. 1 uur. In Skyrim zit je ook vaak te klooien met wapens, armor, stats,... Ik vind het spel te groots en ingewikkeld voor vr.
Een spel als Resi 7 kan nog net maar zo'n groot spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Cowboy_Henk schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:49:
Ik zie persoonlijk Skyrim VR niet goed zitten. In skyrim zit makkelijk 50-100 uren en om dat steeds in VR te spelen? Vermoeiend... VR is meer geschikt voor kleine potjes speelplezier van max. 1 uur. In Skyrim zit je ook vaak te klooien met wapens, armor, stats,... Ik vind het spel te groots en ingewikkeld voor vr.
Totaal niet mee eens, het lijkt mij juist geweldig. Zulke games zijn perfect geschikt voor VR, waarin je jezelf in een andere wereld begeeft. Zou ook niet weten waarom VR alleen geschikt is voor korte sessies. Ik heb RE7 ook vaak genoeg meerdere uren achter elkaar gespeeld. Prima te doen als de game zich ervoor leent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Er worden meerdere Walking Dead games in VR ontwikkeld, waaronder voor PSVR. Kan erg interessant worden!

http://www.ign.com/articl...-vr-in-multiple-new-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 17:28
Ik zou wel een Destruction Derby VR willen, dat lijkt me vet. Beetje botsen in VR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Waarom niet, ik kan de PSVR prima meerdere uren achter elkaar gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Zou tof zijn als die Mario kart van Bandai namco naar de PSVR komt!

[ Voor 80% gewijzigd door Fusionmania op 15-06-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Fusionmania schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:43:
Zou tof zijn als die Mario kart van Bandai namco naar de PSVR komt!
[video]
Absoluut, al zie ik dat niet snel gebeuren ivm Nintendo vs Sony. Maar zelfs al gebeurt dat niet, dan is dit wel heel erg goed en positief voor de adoptie van VR! Veel nieuwe mensen die hiermee kennis zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tiny Trax

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Vandaag Farpoint gekocht, wat een game! De intro had wel iets korter gemogen van mij.
Grafisch ziet het er een stuk beter uit dan ik had verwacht en die controller erbij is echt gaaf!

Ben ook zeer benieuwd naar andere games met de Aim controller. Dit geeft VR de echte ervaring die we willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Rom Extraction

Spiderman Homecoming

Ik ben onder de indruk van alle aankondigingen de laatste week. Lijkt echt op gang te komen nu!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Lijkt wel dat de E3 een boost heeft gegeven, hoor nu een aantal vrienden die de PSVR echt gaan kopen. Waar het voorheen nog twijfelachtig was of ze het wel gingen kopen.

Merken jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:45:
Lijkt wel dat de E3 een boost heeft gegeven, hoor nu een aantal vrienden die de PSVR echt gaan kopen. Waar het voorheen nog twijfelachtig was of ze het wel gingen kopen.

Merken jullie dit ook?
Nee, niet echt. Zitten massaal op de volgende CoD, GT of A-C te wachten.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mijzelf kan een game als skyrim de doorslag geven, dat gaat een game worden die je langer dan 10 uur kan spelen voor de volle pond, al moet ik eerst afwachten wat de reacties uiteindelijk zijn.

Wat mij vooral tegenhoud daarnaast is dat de playstation in de woonkamer staat en alle mensen makkelijk naar binnen kunnen kijken, zou ik nogal ongemakkelijk vinden. Daarnaast krijg ik last van droge ogen als ik te veel op mn mobieltje, dat gaat met vr er echt niet beter op worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:37:
Wat mij vooral tegenhoud daarnaast is dat de playstation in de woonkamer staat en alle mensen makkelijk naar binnen kunnen kijken, zou ik nogal ongemakkelijk vinden. Daarnaast krijg ik last van droge ogen als ik te veel op mn mobieltje, dat gaat met vr er echt niet beter op worden.
Voer voor psychologen dus. Alsof wat een toevallige passant van je vindt belangrijk is. Alsof een toevallige passant wat jij in je woonkamer doet belangrijk vindt. Wat zou je zelf vinden als je langs een huis loopt en je ziet iemand met zo'n ding op? Je denkt hooguit 5 sec. die is maf en gaat verder met je eigen wereldje. Verder heb je die bril op, dus je hebt geen enkel benul van wie er wel of niet naar je kijkt.

Droge ogen, ja, die heb ik ook. Ik doe meestal mijn contactlenzen uit als ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marselaar schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Voer voor psychologen dus. Alsof wat een toevallige passant van je vindt belangrijk is. Alsof een toevallige passant wat jij in je woonkamer doet belangrijk vindt. Wat zou je zelf vinden als je langs een huis loopt en je ziet iemand met zo'n ding op? Je denkt hooguit 5 sec. die is maf en gaat verder met je eigen wereldje. Verder heb je die bril op, dus je hebt geen enkel benul van wie er wel of niet naar je kijkt.

Droge ogen, ja, die heb ik ook. Ik doe meestal mijn contactlenzen uit als ik ga spelen.
Dat is ook weer zo, maar ik wordt al zenuwachtig als m'n moeder achter mij gaat zitten als ik zit te gamen haha. Het kutte is dat ik de kleinste slaapkamer heb en m'n playstation en tv er niet kan neerzetten, anders had ik dat allang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:37:
Voor mijzelf kan een game als skyrim de doorslag geven, dat gaat een game worden die je langer dan 10 uur kan spelen voor de volle pond, al moet ik eerst afwachten wat de reacties uiteindelijk zijn.

Heb ook last van droge ogen bij te veel schermen kijken, maar moet zeggen dat het met VR op eigenlijk veel minder is. Wel krijg ik moeiere ogen er van na vele uren spelen er mee, hehe

En tja, qua je buren, vitrage ophangen voor overdag, voor 's avonds gewoon de overgordijnen dicht. Hou zelf niet zo van inkijk, wil me vrij voelen in mijn eigen huis dus zorg ik er voor dat ik dat kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf, lijkt erop dat gt sport vr alleen maar 1 tegen 1 races ondersteund http://www.roadtovr.com/g...le-in-vr-psvr-at-e3-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anderen hier ook steeds error code 21 met startrek bridge crew na ongeveer 10 minuten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Windlands Getting PS4 Pro Support and PSVR Move Patch Next Week
So how will it work with the controls? Obviously you won’t have the analog sticks from the DualShock 4, so instead you’ll move around using the buttons on the face of the controller. Sounds awkward, doesn’t it? Psytec has tried to make it as simple as possible by mapping forward movement to the Move button – handily the biggest button on the controller – and turning will be done with the other face buttons. It could prove a little awkward, though after a while it’ll become second nature.
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:45:

Merken jullie dit ook?
Ik heb nu mijn eerste vriend IRL die ook een PSVR headset gekocht heeft :)

[ Voor 23% gewijzigd door ThaBEN op 18-06-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door ThaBEN op 18-06-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Het is al bekend dat je in Skyrim VR niet normaal kunt lopen en streven, voortbewegen gaat door op een punt te richten en klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Slurpie Blauw schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Het is al bekend dat je in Skyrim VR niet normaal kunt lopen en streven, voortbewegen gaat door op een punt te richten en klikken.
Dat is niet waar, met de DS4 kan je gewoon vrij lopen. Met de Move op dit moment inderdaad nog niet, maar ze zijn nog op zoek naar een manier om dat ook werkend te krijgen.

Geen verkeerde informatie verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ace Combat op PSVR bevat ongeveer 15 uur aan gameplay. Dat is ondanks het gemis van de campaign toch niet verkeerd.

http://vrthegamers.com/ha...release-2018#.WUbMp2jyiM-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
ThaBEN schreef op zondag 18 juni 2017 @ 08:19:
Windlands Getting PS4 Pro Support and PSVR Move Patch Next Week

[...]

[...]

Ik heb nu mijn eerste vriend IRL die ook een PSVR headset gekocht heeft :)

[video]
Komt genoeg moois voorbij in dat filmpje :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windlands krijgt morgen ook PS4 Pro support

The Brookhaven Experiment krijgt morgen VR Aim Controller support

[ Voor 50% gewijzigd door ThaBEN op 19-06-2017 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:45
.GoO schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Dat is niet waar, met de DS4 kan je gewoon vrij lopen. Met de Move op dit moment inderdaad nog niet, maar ze zijn nog op zoek naar een manier om dat ook werkend te krijgen.

Geen verkeerde informatie verspreiden.
is deze Demo kan je zien dat je als nog met die move kan lopen ....heb de demo ook is wel leuk

YouTube: PlayStation VR Kill X demo. Chinese make badass vr games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dark Legion komt naar PSVR: https://twitter.com/PS4VRNews/status/871683258379116544

Lijkt me een hele mooie game voor de aim controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantastic Contraption is gisteren zonder aankondiging vanuit het niets verschenen op PSN voor € 21

Blijkbaar betreft dit een foutje en was de developer niet op de hoogte hiervan. Ze geven dan ook aan dat de game die nu online staat nog een ruwe ongepatchte versie betreft en wellicht nog verwijderd gaat worden van PSN totdat de officiële release datum is aangekomen. Dus indien je interesse hebt om de game nu al te spelen moet je snel zijn, maar houd rekening dat dit een vroege ongepatchte versie betreft.

Ace Combat PSVR Exclusive Promises Around 15 Hours Of Gameplay, To Release In 2018

Meer info: VRthe gamers.com

[ Voor 48% gewijzigd door ThaBEN op 20-06-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Jammer dat het zo tropisch is momenteel. Dan is het voor mij zonder Airco echt niet te doen om in VR te spelen. Maar goed zat andere dingen te doen :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een VR-set aangeschaft, maar loop dus nu tegen de summiere usb-capaciteit van de PS4 aan. Ik heb te veel zooi die ik aan dat ding wil hangen. :/

Nu kan ik een usb-hub er voor kopen (deze of zo), maar werkt VR daar ook mee?

Heeft iemand hier ervaring mee? Vast wel...hoop ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 02:20:
Heb net een VR-set aangeschaft, maar loop dus nu tegen de summiere usb-capaciteit van de PS4 aan. Ik heb te veel zooi die ik aan dat ding wil hangen. :/

Bij mij werkt een hub niet eens om de controller op te laden, dus ik verwacht van niet. Wat heb je er allemaal aan hangen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:41:
[...]

Bij mij werkt een hub niet eens om de controller op te laden, dus ik verwacht van niet. Wat heb je er allemaal aan hangen dan??
Potentieel de usb van de VR set, een usb dingetje voor m'n wireless koptelefoon, kabeltje(s) om controller/wireless koptelefoon/wands op te laden en een externe HD.

Nu heb ik natuurlijk niet elke keer die HD nodig of de USB van de VR, maar dat usb dingetje voor de koptelefoon en usb oplaadkabel zijn altijd best handig natuurlijk...maar goed het probleem komt als ik VR speel, geluid via die koptelefoon wil, toevallig een spel op die externe HD heb staan en iets moet gaan opladen. :D

Er zit nog wel een usb-poort aan de achter kant maar daar zit de camera voor de VR in...hoe dan ook zou het best handig zijn...wat meer usb poorten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:21:
Iemand Brookhaven al met de Aim gespeeld?
Bij mij is de patch nog niet beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:43:
[...]

Potentieel de usb van de VR set, een usb dingetje voor m'n wireless koptelefoon, kabeltje(s) om controller/wireless koptelefoon/wands op te laden en een externe HD.

Nu heb ik natuurlijk niet elke keer die HD nodig of de USB van de VR, maar dat usb dingetje voor de koptelefoon en usb oplaadkabel zijn altijd best handig natuurlijk...maar goed het probleem komt als ik VR speel, geluid via die koptelefoon wil, toevallig een spel op die externe HD heb staan en iets moet gaan opladen. :D

Er zit nog wel een usb-poort aan de achter kant maar daar zit de camera voor de VR in...hoe dan ook zou het best handig zijn...wat meer usb poorten. ;)
Anders je controller gewoon via het stopcontact doen. Maar wellicht even die hub proberen. Misschien werkt het wel bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Tip:
Wanneer je VR speelt dien je de koptelefoon in de mini jack audio ingang van de PSVR te steken. Alleen dan krijg je 360 graden 3D geluid, zelfs via een standaard stereo headset. Dit word geregeld via de breakoutbox van je PSVR. Deze 3D audio ervaring krijg je dus niet wanneer je de headset wireless, via je controller of via USB op je PS4 hebt aangesloten. Vraag me niet precies hoe het werkt, maar het werkt. En je mist een groot deel van de (audio) ervaring wanneer je de headset via een andere methode aansluit :*)

Zelfs de PS4 wireless Gold Headset dien je bedraad aan te sluiten via de mini-jack op je PSVR wil je 3D 360 graden audio ervaren.

Daarnaast is het niet aan te raden om VR te spelen terwijl je controller met een oplaadkabel op je PS4 of stopcontact is aangesloten, gezien je in VR zoveel mogelijk bewegingsvrijheid wil. Met name wanneer je staand een VR spel speelt of wanneer je de move controllers / VR Aim Controller gebruikt.

Als je nu ook nog zorgt dat al je VR games op de interne HD van je PS4 zijn opgeslagen in plaats van de externe HD zijn al je problemen opgelost ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 21-06-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 02:20:

Zelf heb ik een 4-poorts usb-hub aan de ps4 hangen en deze werkt prima (inclusief opladen controller in rest mode, op de hub is daar 1 dedicated poort voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
[...]

Kan je je koptelefoon niet via de TV doen ipv de PS4? Zo doe ik het ook. En inderdaad als je PSVR speelt dan kan je je koptelefoon beter rechtstreeks aansluiten ivm 3D audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Kan je je koptelefoon niet via de TV doen ipv de PS4? Zo doe ik het ook. En inderdaad als je PSVR speelt dan kan je je koptelefoon beter rechtstreeks aansluiten ivm 3D audio.
Als zijn headset met een USB dongle is aangesloten, dan lukt niet via de TV, lijkt me. Je PS4 stuurt het audiosignaal via de dongle naar je headset met surround geluid.

@ThaBEN Ik heb het met meerdere stereo headsets geprobeerd en ik vind dat 3D audio maar marketing gezwets. Mijn Tritton Katana klinkt nog steeds stukken beter via HDMI passthrough (getest in o.a. Battlefront en EVE Valkyrie. Het is sowieso wel bijzonder dat je via een 2 kanaals stekkertje blijkbaar naast 7.1 surround ook nog eens audio boven en onder je hoort.
Pagina: 1 ... 38 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.