Sony is juist heel erg strict als je het vergelijkt met de games die op de Vive en Rift verschijnen. De grotere en betere games kosten nu eenmaal tijd om te ontwikkelen, dus die zijn niet in 4 maanden tijd klaar. Bovendien zullen veel ontwikkelaars afgewacht hebben hoe de PSVR zou aanslaan.Exirion schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:44:
[...]
Eens. ik heb het gevoel dat de eisen bij de PS3 hoger waren. Sommige games op de PS4 doen aan home computers en PC's uit de jaren '80 denken. Amateuristisch gemaakte hobbyprojecten. Dat terwijl op de Android en iOS tegenwoordig pareltjes voorbij komen. Ik snap niet dat Sony de lat niet hoger legt.
Nu hij goed lijkt te verkopen verwacht ik dat zeker meer ontwikkelaars zullen aanhaken, maar dat betekent natuurlijk niet dat die volgende week hun games al gereed hebben. We zullen gewoon geduld moeten hebben. Je moet het zien als de launch van een nieuwe console. Die wordt ook niet direct overspoeld door topgames.
Ik ben wel heel benieuwd welke aankondigingen er tijdens de komende E3 worden gedaan. Die zal toch wel voor een aanzienlijk deel in het teken gaan staan van VR.