Heb je de veilige modus ook geprobeerd?MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:22:
[...]
Alles geprobeerd, niets helpt.. HDCP ook al uitgeschakeld, geen effect.. Stroom er ook al af gehad..
Ook geprobeerd. Maar ik zie geen beeld als ik veilige modus opstart met me VR aangesloten. Als ik hem later in veilige modus opstart zonder de VR, en hem daarna inplug valt mijn beeld weer weg..NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:28:
[...]
Heb je de veilige modus ook geprobeerd?
Al geprobeerd op de MacBook? Ik gebruik hiervoor MacMorpheus. Daarentegen zou de bril natuurlijk gewoon met jouw of een PS4 moeten werken. Altijd balen zoiets. Succes.MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:45:
[...]
Heb een macbook, moet ik de HDMI kabel die in mijn tv gaat aansluiten hierop, werkt dat? Ik ga zo even kijken of ik RGB aan heb staan, als dit zo is uitzetten?
Ja heb het geprobeerd, alleen mijn PSVR gaat niet aan als die aangesloten is op mijn macbook. Zie wel dat het beeld van me macbook veranderd.. Wil hem eerst op me PlayStation aan de gang hebben. Zo stom dat zo'n gloed nieuw ding het niet doet. Ik ga hem morgen elders proberen, ik laat het jullie weten!Geteisem schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:44:
[...]
Al geprobeerd op de MacBook? Ik gebruik hiervoor MacMorpheus. Daarentegen zou de bril natuurlijk gewoon met jouw of een PS4 moeten werken. Altijd balen zoiets. Succes.
Je moet dan wel zorgen dat je PS4 aanstaat en de bril power van het kastje krijgt en het kastje foppen met een extra HDMI kabel. Maar inderdaad eerst het ding op een Playstation aan de praat krijgen lijkt mij het voornaamste.MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:46:
[...]
Ja heb het geprobeerd, alleen mijn PSVR gaat niet aan als die aangesloten is op mijn macbook. Zie wel dat het beeld van me macbook veranderd.. Wil hem eerst op me PlayStation aan de gang hebben. Zo stom dat zo'n gloed nieuw ding het niet doet. Ik ga hem morgen elders proberen, ik laat het jullie weten!
Pfff sessie Dirt Rally erop zitten. Er zitten nog wat extra opties ingame die niet standaard aan staan, bij controller setup kan je in VR modus instellen dat je de stoel hoger en lager kan zetten.
Wat je niet moet doen, en ik heb al veel VR games gedaan zonder problemen, de vr cinematic camera aanzetten ... pfff 5 seconden en ik was zo duizelig als wat. Weet eigenlijk ook niet wat het doet haha
De optie om je auto van de achterkant te zien tezamen met de andere views staat ook niet standaard aan. Wel mooi hoor, moet je wel tegen kunnen
beetje als trackmania.
Wat je niet moet doen, en ik heb al veel VR games gedaan zonder problemen, de vr cinematic camera aanzetten ... pfff 5 seconden en ik was zo duizelig als wat. Weet eigenlijk ook niet wat het doet haha
De optie om je auto van de achterkant te zien tezamen met de andere views staat ook niet standaard aan. Wel mooi hoor, moet je wel tegen kunnen
Ah, nice die ga ik morgen even instellen dan.X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 00:12:
Pfff sessie Dirt Rally erop zitten. Er zitten nog wat extra opties ingame die niet standaard aan staan, bij controller setup kan je in VR modus instellen dat je de stoel hoger en lager kan zetten.
Met de playseat zit je automatisch wat lager, zeker gave ervaring
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ik wil ook zo'n PlaySeat, maar waar berg je zo'n enorm ding op?
Je hebt ook van inklapbare. Al zijn die natuurlijk wat minder luxe..GoO schreef op zondag 19 februari 2017 @ 07:05:
Waarschijnlijk in de kamer die je daar speciaal voor gebruikt.GoO schreef op zondag 19 februari 2017 @ 07:05:
Goeie tips. Het hoger en lager zetten van de stoel kan wel handig zijn.X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 00:12:
De optie om je auto van de achterkant te zien tezamen met de andere views staat ook niet standaard aan. Wel mooi hoor, moet je wel tegen kunnenbeetje als trackmania.
Over het spel zelf. Ik ben gelijk aan de Career mode begonnen en de eerste race vond ik direct al pittig (op gravel, dus ik vloog zowat elk bocht eruit), maar langzaamaan begon ik er meer in te komen bij de volgende stages. Vooral degene op asfalt liggen me een stuk beter. Maar daar waar ik in het begin twijfels had over het spel ben ik nu wel om. Echt een hele vette ervaring en rally blijft een intensieve manier van racen. Soms was ik even afgeleid en als ik dan even niet wist watvoor bocht er aan kwam dan ging ik dure fouten maken (tijdstraf).
Ik zou het spel eigenlijk ook eens zonder VR moeten spelen, want bij spellen als GT heb ik vaak moeite met het inschatten van een bocht, maar bij dit spel (en bij DriveClub VR) ging dat al veel beter. Het is een pittig spel en bij mijn eerste volledige wedstrijd met 6 locaties en elk 4 stages eindigde ik als 4de, maar ik had de eerste 2 zwaar verpest (je kan blijkbaar een total-loss hebben...). Bij de andere 4 was ik telkens 3de. En vaak eindigde ik dan 3de door een domme stuurfout of iets dergelijks. Maar het is wel een vrij pittig spel.
PSN id: NL_SToRM
Bij een andere PS4 doet de VR het uitstekend, het moet wel aan mijn PlayStation liggen dus..Geteisem schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:48:
[...]
Je moet dan wel zorgen dat je PS4 aanstaat en de bril power van het kastje krijgt en het kastje foppen met een extra HDMI kabel. Maar inderdaad eerst het ding op een Playstation aan de praat krijgen lijkt mij het voornaamste.
Ik ben zowaar mee gaan leven met al je posts, goed om te lezen dat je headset iig werkt. Wat was er nog meer anders dan je maat z'n PS4? Als dat bv ook een enkele HDMI- of USB kabel is, vervang die dan eerst.MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:20:
[...]
Bij een andere PS4 doet de VR het uitstekend, het moet wel aan mijn PlayStation liggen dus..
Balen zeg. Inruilen voor een Pro dan maar? Ben je meteen future proof.MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:20:
[...]
Bij een andere PS4 doet de VR het uitstekend, het moet wel aan mijn PlayStation liggen dus..
Sluit inderdaad eerst even de kabels uit.
Vervelend. Maar je bent er in ieder geval uit. Pro aanschaffen wellicht. Zelf ook gedaan voor dat beetje extra power o.a. met VR. Andere PS4 is naar beneden gegaan.MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:20:
[...]
Thanks voor de reacties!
Ik heb precies dezelfde kabels gebruikt bij een vriend van me, die heeft een PS4 slim. Het enige wat anders was is de HDMI kabel, die ik nu gebruik van het kastje naar mijn tv zijn HDMI kabels van zo'n 1-2 jaar oud, kan dit het probleem zijn? Anders is het dus echt mijn Playstation die steken laat vallen.
Kan ik Sony contacteren voor een eventuele inruil voor mijn oude PS4 tegen een nieuwe pro? Ik ben wel bereid een PS4 Pro aan te schaffen maar heb een LG 55EG910V tv.. geen 4k dus, niet zonde van het geld?
Ik heb precies dezelfde kabels gebruikt bij een vriend van me, die heeft een PS4 slim. Het enige wat anders was is de HDMI kabel, die ik nu gebruik van het kastje naar mijn tv zijn HDMI kabels van zo'n 1-2 jaar oud, kan dit het probleem zijn? Anders is het dus echt mijn Playstation die steken laat vallen.
Kan ik Sony contacteren voor een eventuele inruil voor mijn oude PS4 tegen een nieuwe pro? Ik ben wel bereid een PS4 Pro aan te schaffen maar heb een LG 55EG910V tv.. geen 4k dus, niet zonde van het geld?
Ik betwijfel of sony dat zou doen. Maarja niet geschoten is altijd mis.MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:00:
Thanks voor de reacties!
Een PS4 Pro is echt de moeite waard, zeker icm de VR. Alles wordt toch net iets beter gerendered.
Dalijk met de nieuwe firmware kan je ook boost mode gebruiken bij oude games.
Vandaag toch ook maar even Dirt Rally VR aangeschaft, super vet!
Maar helaas na 3 races toch misselijk geworden, hoop dat het nog even wennen is.
Als je nog garantie hebt zal Sony iets doen, anders niet. Misschien een inruilactie bij Gamemania?MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:00:
Thanks voor de reacties!
De Pro is zeker de moeite waard, ook zonder 4k. PSVR games zien er op de Pro namelijk een flink stuk scherper en beter uit. Bovendien zijn alle toekomstige games geoptimaliseerd voor Pro en komt er een boost mode die oude games op de Pro beter laat lopen.
Probeer eerst maar eens een andere hdmi-kabel en reset je instellingen eens, want ergens gaat er iets mis. Andere hdmi-poort op de televisie ook geprobeerd?MrBowser schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:00:
Thanks voor de reacties!
Ik heb 3 verschillende HDMI kabels geprobeerd, geen van alle werken. Zit trouwens geen 1.4 kabel bij. Als ik alles reset eerst even een back-up maken. Ja, alle 4 de HDMI poorten..NotSoSteady schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:45:
[...]
Probeer eerst maar eens een andere hdmi-kabel en reset je instellingen eens, want ergens gaat er iets mis. Andere hdmi-poort op de televisie ook geprobeerd?
Ik denk dat ik Sony even probeer te bellen morgen, als ze niets kunnen doen dan ga ik mijn PS4 omruilen bij GameMania (mits er een inruilactie is).
Vol gas VR gamen op een PS Pro dus!
Psychonauts en Mervil's VR Adventure staan sinds vandaag in de Playstation Store voor 18 en 16 Euro.
Eerste geluiden over beide games zijn zeer positief! Heeft iemand ze al geprobeerd?
Eerste geluiden over beide games zijn zeer positief! Heeft iemand ze al geprobeerd?
nieuws: Fox Sports gaat wedstrijd Feyenoord-PSV in vr uitzenden
Gaaf! Hoe kan ik dat via PSVR bekijken? Aansluiten op laptop?
Gaaf! Hoe kan ik dat via PSVR bekijken? Aansluiten op laptop?
Darknet komt naar PSVR op 7 maart - https://www.archiactvr.com/publishing/darknet
Apollo 11 wordt in EU beschikbaar op 1 maart.
Content voor PSVR begint steeds meer op gang te komen.
Helaas heeft Titanic VR zijn Kickstarter doel nog niet bereikt. Bijdragen kan nog een week via https://www.kickstarter.com/projects/1436197736/titanic-vr
Apollo 11 wordt in EU beschikbaar op 1 maart.
Content voor PSVR begint steeds meer op gang te komen.
Helaas heeft Titanic VR zijn Kickstarter doel nog niet bereikt. Bijdragen kan nog een week via https://www.kickstarter.com/projects/1436197736/titanic-vr
De developer van I Expect you to die heeft dus laten weten blijkbaar eerst met de port verder te gaan voor de Vive ipv aan de release te werken voor de Benelux en andere landen. Hier snap ik dus echt niks van.
"Hi Tom, - we're focusing on porting the game to the Vive. Once that's done, we'll re-focus on releasing it to additional countries on PSVR."

"Hi Tom, - we're focusing on porting the game to the Vive. Once that's done, we'll re-focus on releasing it to additional countries on PSVR."
Je zou toch verwachten dat het releasen in andere landen geen dev tijd kost... Beetje apart moet ik zeggen...Fusionmania schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:03:
De developer van I Expect you to die heeft dus laten weten blijkbaar eerst met de port verder te gaan voor de Vive ipv aan de release te werken voor de Benelux en andere landen. Hier snap ik dus echt niks van.![]()
Nouja, dan toch maar eens uit de US store plukken!
Volgens mij zijn er in Europa ook meer PS VR gebruikers dan Vive wereldwijd.Aenea schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 02:06:
[...]
Je zou toch verwachten dat het releasen in andere landen geen dev tijd kost... Beetje apart moet ik zeggen...
Nouja, dan toch maar eens uit de US store plukken!
Beetje verkeerde prioriteiten denk ik...
Valt me dan weer tegen van de developers. Het is toch niet veel meer dan een aanvraag indienen lijkt me? Of hebben ze dan echt mankracht nodig om dit uit te voeren zodat de Vive port onder druk komt te staan?Fusionmania schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:03:
De developer van I Expect you to die heeft dus laten weten blijkbaar eerst met de port verder te gaan voor de Vive ipv aan de release te werken voor de Benelux en andere landen. Hier snap ik dus echt niks van.![]()
Dus hij wordt gelaunched als PSVR excluisve maar komt niet uit in Europa.
Vervolgens wordt de game uitgebracht op de Vive
En daarna pas krijgt Europa deze 'PSVR Exclusive' (en dienen we zeker alsnog de hoofdprijs te betalen).
Rare constructie

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ik heb Dirt VR nu 4 avonden gespeeld (4x8=32 stages) in de BMW E30 en vond de ervaring eigenlijk gelijk de normaalste zaak van de wereld. Oftewel; het werkt gewoon erg goed. Het gaat me makkelijker af dan niet VR.
Wat me opviel is dat de auto niet 100% gemodelleerd is. Soort van alles in je gezichtsveld wel, maar als je je hoofd uit het raam steekt en je kijkt naar de buitenkant niet. Ook de hele achterkant van de auto ontbreekt van de BMW. Alsof je in een halve auto zit. Zal wel de keuze zijn om alleen het hoognodige te renderen ofzo. Ik weet ook niet of dit voor alle auto's geldt. Het doet zeker geen geen afbreuk van de totale ervaring, die is gewoon erg vet.
Wat me opviel is dat de auto niet 100% gemodelleerd is. Soort van alles in je gezichtsveld wel, maar als je je hoofd uit het raam steekt en je kijkt naar de buitenkant niet. Ook de hele achterkant van de auto ontbreekt van de BMW. Alsof je in een halve auto zit. Zal wel de keuze zijn om alleen het hoognodige te renderen ofzo. Ik weet ook niet of dit voor alle auto's geldt. Het doet zeker geen geen afbreuk van de totale ervaring, die is gewoon erg vet.
PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl
Helemaal mee eens, de afgelopen dagen heb ik veel uren in VR geraced, in 2D mode heb ik de grootste moeite met die banen omdat ik de snelheid en apex continu verkeerd inschat. In VR blijkt dit totaal geen probleem meer en rijd ik wel tot 1 minuut sneller dan in 2D op de lange banen. Mijn favoriete omgevingen zijn Finland en Wales (dat rijden door het water is impressiveM1d4s schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:39:
Ik heb Dirt VR nu 4 avonden gespeeld (4x8=32 stages) in de BMW E30 en vond de ervaring eigenlijk gelijk de normaalste zaak van de wereld. Oftewel; het werkt gewoon erg goed. Het gaat me makkelijker af dan niet VR.
Ik heb de VR game met een t300 stuurwiel gespeeld, opvallend is dat alleen de parcouren daadwerkelijk in VR zijn uitgevoerd. Alle gewone schermen zie je in een gigantisch bioscoop scherm voor je. Op zich een prima alternatief voor full games wat mij betreft. Zodra je in de auto zit vallen een paar dingen op, zo is de achterkant van je auto niet gerenderd als je achterom kijkt. Ongetwijfeld hebben ze dit gedaan om de gpu power in de rest van de omgeving te gebruiken, maar het valt even op. In de praktijk kijk je niet achterom tijdens het racen dus ik vind het een prima beslissing om de omgeving er gewoon beter uit te laten zien.
De omgeving ziet er geweldig goed uit voor een Versie 1 VR bril. Zeker als je door een kwartiertje aan het rijden bent ben je eigenlijk vergeten dat je gewoon thuis op een stoel met een stuurtje aan het rijden bent. Ik kreeg echt de indruk dat ik door een dichtbegroeid bos over modderige zandwegen met een noodgang aan het ploeteren was om die 1e plek maar te halen. In 2D vond ik dirt rally echt een moeilijk spel. In VR is het stukken simpeler, het is zoveel eenvoudiger om gewoon de juiste lijnen te rijden met de juiste snelheid zodra je dit in 3d VR speelt, de immersie ervaring is echt fantastisch. Zelfs over de sneeuwbanen in zweden wist ik nu goede tijden neer te zetten, dit was compleet onmogelijk voor mij op 2D. Voor mij is VR racing de toekomst, het werkt vele malen beter dan in 2D.
Wel denk ik dat een stuur setup een must is voor deze game. Hierdoor voorkom je toch wel min of meer dat je misselijk wordt omdat je hersenen de gameplay als rijdend registreren. Met een controller werd ik wel misselijk, de enorme snelheid en het achterover hangen op de bank met een controller maakte het voor mij net niet af. Een stuur setup is echt een groot voordeel voor dit soort games.
Wat mij betreft het beste spel voor de VR op dit moment met op de hielen gevolgd door Until Dawn: Rush of Blood.
Mijn nieuwe top 3:
- Dirt Rally
- Until Dawn: Rush of Blood
- Resident Evil VR
Het realisme is inderdaad zeer goed! Speel zelf met de Thrustmaster T150.robinez schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:46:
[...]
De omgeving ziet er geweldig goed uit voor een Versie 1 VR bril. Zeker als je door een kwartiertje aan het rijden bent ben je eigenlijk vergeten dat je gewoon thuis op een stoel met een stuurtje aan het rijden bent.
Ik heb nog steeds elke keer wanneer ik in de game ergens een bocht neem, waardoor het zonlicht vol in mijn voorruit schijnt, de impuls om de gordijnen in mijn woonkamer dicht te doen zodat ik beter kan zien in de game
Dan moet ik echt even nadenken en realiseren dat het virtueel zonlicht is en de gordijnen al dicht zijn in mijn woning

Komende zaterdag wordt het concert van Netsky (geen idee hoe onbekend hij is in Nederland
) in Antwerpen live gestreamd in 360/VR : http://www.hln.be/hln/nl/...-van-uw-PlayStation.dhtml
haha, ja, dat is bizar hoe je voor de gek gehouden wordt. Ik zat op een gegeven moment met mijn hand in de lucht te proberen de binnenspiegel iets te verplaatsen. Dan voel je je ook wel even erg dom op dat moment hahaha.ThaBEN schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:21:
[...]
Het realisme is inderdaad zeer goed! Speel zelf met de Thrustmaster T150.
Ik heb nog steeds elke keer wanneer ik in de game ergens een bocht neem, waardoor het zonlicht vol in mijn voorruit schijnt, de impuls om de gordijnen in mijn woonkamer dicht te doen zodat ik beter kan zien in de game![]()
Dan moet ik echt even nadenken en realiseren dat het virtueel zonlicht is en de gordijnen al dicht zijn in mijn woning
Ach, in Sports Bar VR wilde ik mijn Move controller op de pool table neerleggen, haha!robinez schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:34:
[...]
haha, ja, dat is bizar hoe je voor de gek gehouden wordt. Ik zat op een gegeven moment met mijn hand in de lucht te proberen de binnenspiegel iets te verplaatsen. Dan voel je je ook wel even erg dom op dat moment hahaha.
(en dat van die spiegel heb ik ook, hehe)
Zo te lezen (weer) een spel dat ik aan moet schaffen dus. Mooi die positieve berichten over Dirt Rally VR.
En blijkbaar ook gelijk een stuurtje en playseat...Geteisem schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:40:
Zo te lezen (weer) een spel dat ik aan moet schaffen dus. Mooi die positieve berichten over Dirt Rally VR.
So little time and so many money to spend on gadgets
Stuurtje sowieso. Al ben ik bang dat er dan idd ook nog zo n stoel/seat moet komen.Pixelmagic schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:40:
[...]
En blijkbaar ook gelijk een stuurtje en playseat...![]()
So little time and so many money to spend on gadgets
Ach ja je moet er wat voor over hebben

Pfff hou op:) ik heb recent een playseat evolution gekocht om m'n T300 recht te doen en nu lees ik hierboven dat ik die PSVR toch echt moet gaan halen. Ik vind de game in 2D al een van de leukste racegames ooit.Geteisem schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:49:
[...]
Stuurtje sowieso. Al ben ik bang dat er dan idd ook nog zo n stoel/seat moet komen.
Ach ja je moet er wat voor over hebben
Heeft iemand de game in VR op een normale PS4 gespeeld? Een headset en camera plus een pro, dat is nu teveel van het goede.
Yep, ik heb nog een standaard PS4. Ik weet dus niet beter, maar ik beloof je dat het nog steeds de moeite waard is!VonBraunschweig schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:47:
[...]
Pfff hou op:) ik heb recent een playseat evolution gekocht om m'n T300 recht te doen en nu lees ik hierboven dat ik die PSVR toch echt moet gaan halen. Ik vind de game in 2D al een van de leukste racegames ooit.
Heeft iemand de game in VR op een normale PS4 gespeeld? Een headset en camera plus een pro, dat is nu teveel van het goede.
Volgens VVV draait Dirt VR in een soort 'arcade mode' in VR en is het daarom een stuk makkelijker. Handling model zou niet gelijk zijn aan het 'origineel'. Herkennen jullie dit aangezien het inderdaad makkelijk lijkt? Zelf heb ik er geen ervaring mee en heb (nog) geen VR, maar als dit echt zou ik het jammer vinden.robinez schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:46:
[...]
Helemaal mee eens, de afgelopen dagen heb ik veel uren in VR geraced, in 2D mode heb ik de grootste moeite met die banen omdat ik de snelheid en apex continu verkeerd inschat. In VR blijkt dit totaal geen probleem meer en rijd ik wel tot 1 minuut sneller dan in 2D op de lange banen.
In 2D vond ik dirt rally echt een moeilijk spel. In VR is het stukken simpeler, het is zoveel eenvoudiger om gewoon de juiste lijnen te rijden met de juiste snelheid zodra je dit in 3d VR speelt, de immersie ervaring is echt fantastisch. Zelfs over de sneeuwbanen in zweden wist ik nu goede tijden neer te zetten, dit was compleet onmogelijk voor mij op 2D. Voor mij is VR racing de toekomst, het werkt vele malen beter dan in
[Video: https://www.youtube.com/shared?ci=Gp4fypOdJzo]
Ikzelf erken niet echt dat de handeling makkelijker is. Bochten nemen is nog altijd even moeilijk vanuit gameplay perspectief. Wel is het dankzij VR veel makkelijker om een aanstaande bocht te zien aankomen en in te schatten hoe scherp deze is.Chicolini schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:13:
[...]
Volgens VVV draait Dirt VR in een soort 'arcade mode' in VR en is het daarom een stuk makkelijker. Handling model zou niet gelijk zijn aan het 'origineel'. Herkennen jullie dit aangezien het inderdaad makkelijk lijkt? Zelf heb ik er geen ervaring mee en heb (nog) geen VR, maar als dit echt zou ik het jammer vinden.
[video]
In 2D zie je letterlijk alleen een bocht. En vanuit het perspectief van de bestuurderstoel is het lastig in te schatten hoe die bocht precies loopt. (Ga zelf maar eens autorijden met 1 oog afgeplakt dan ervaar je hoe het is om in 2D een bocht in te schatten
Dat is denk ook de reden dat er in veel andere 2D race games wel eens met van die gekleurde pijltjes op de baan wordt gewerkt. Die worden rood als je te snel gaat en groen als je snelheid goed is. Dit omdat het in 2D veel lastiger is in te schatten dan in 3D.
In VR zie je echt diepte en contouren van de bocht waardoor je de bocht beter kan inschatten. Je ziet nu makkelijker wanneer je moet beginnen met afremmen, insturen en met welke snelheid je die bocht dient te nemen.
Dat is de reden waarom waarom het makkelijker lijkt als je het mij vraagt.
[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 24-02-2017 09:44 ]
In de comments op VVV lees ik dat VR mode sommige wheelsettings veranderd, en dat het terugzetten van die settings naar je eigen waardes er voor zorgt dat de handling weer als vanouds aanvoelt.Chicolini schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:13:
[...]
Volgens VVV draait Dirt VR in een soort 'arcade mode' in VR en is het daarom een stuk makkelijker. Handling model zou niet gelijk zijn aan het 'origineel'. Herkennen jullie dit aangezien het inderdaad makkelijk lijkt? Zelf heb ik er geen ervaring mee en heb (nog) geen VR, maar als dit echt zou ik het jammer vinden.
[video]
Ik moet die headset echt gaan halen.
Dit klopt, sinds de VR update was ineens mijn handrem, welke ik op het koppelingspedaal had gezet, terug naar de standaard settings. Dit had ik dus niet door totdat ik overal uit de bocht vloog en toen nog eens door de settings ging bladeren.VonBraunschweig schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:26:
[...]
In de comments op VVV lees ik dat VR mode sommige wheelsettings veranderd, en dat het terugzetten van die settings naar je eigen waardes er voor zorgt dat de handling weer als vanouds aanvoelt.
Ik moet die headset echt gaan halen.
Dus de game wordt niet makkelijker, maar sommige settings die je had aangepast worden gereset naar hun default waarde na de VR update. Als je dit terug zet naar jouw voorkeur blijft alles precies hetzelfde.
Zou ook vreemd zijn dat ze voor VR de game minder realistisch maken, terwijl VR net draait om meer realisme.
[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 24-02-2017 09:50 ]
morgen komt er een live Event op Youtube in 360 van de Band NETSKY
PSN: FreakGIB
Ja da's mijn ervaring, ik game op een "gewone" ps4.VonBraunschweig schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:47:
[...]
Ik wil de Pro wel aanschaffen, maar heb nog niet uitgezocht of op beide PS4's dan met hetzelfde account gegamed kan worden ivm 1 in de woonkamer, 1 in de game-kamer. Maar da's weer een ander topic.
Ik heb nu een Pro in de gamekamer en de 'oude' PS4 staat in de woonkamer. Je kunt niet tegelijkertijd ingelogd zijn onder hetzelfde account. Wel mogelijk om er tegelijkertijd op te gamen, maar dan moet dus één van de twee onder een ander account zijn ingelogd.M1d4s schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:00:
[...]
Ja da's mijn ervaring, ik game op een "gewone" ps4.
Ik wil de Pro wel aanschaffen, maar heb nog niet uitgezocht of op beide PS4's dan met hetzelfde account gegamed kan worden ivm 1 in de woonkamer, 1 in de game-kamer. Maar da's weer een ander topic.
Met PS Plus en/of een USB stick kun je je saves meenemen en dus dezelfde game naar keuze op één van de twee PS4's spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Chicolini op 24-02-2017 15:08 ]
Ik merk geen verschil of een arcade mode, en heb er ook aardig wat 2D uurtjes inzitten. Ik sluit me bij ThaBen aan dat ik denk dat het 3D het verschil maakt, Dat je meer de ruimte van de weg en bochten ziet en ik daardoor een betere inschatting en een beter gebruik van de beschikbare ruimte van de baan gebruik maak.Chicolini schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:13:
[...]
inderdaad, ik merk ook geen verschil, wel had ik zelf ook dat de setttings van het stuur anders stonden na de update, waaronder softlock en saturation, maar goed, dat was simpel aan te passen en het was weer als vanouds.M1d4s schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:10:
[...]
Ik merk geen verschil of een arcade mode, en heb er ook aardig wat 2D uurtjes inzitten. Ik sluit me bij ThaBen aan dat ik denk dat het 3D het verschil maakt, Dat je meer de ruimte van de weg en bochten ziet en ik daardoor een betere inschatting en een beter gebruik van de beschikbare ruimte van de baan gebruik maak.
Ik kan beamen dat voor mij ook het grote verschil maakt dat je de weg gewoon in 3D ziet en de ervaring van het nemen van de bochten zoals in het echt is. Instinctief rem je nu op andere punten waardoor je met een betere correctere snelheid de bocht neemt. Dat scheelt een hoop voor mijn tijd omdat ik in 2D toch regelmatig net even te hard door een bepaalde bocht ging en van de weg schoot wat weer 15 seconden straftijd opleverde. Dat overkomt me nu niet meer, sterker nog, ik merk dat ik soms zelfs te voorzichtig ben in de bochten en daar nog best wat ruimte kwa snelheid over heb, wat het ineens een stuk uitdagender maakt.
Waar ik wel last van heb in de game is dat ik soms niet recht in de auto zit in VR, de calibratie zet mij dan scheef in de auto of juist met mijn hoofd net op dak hoogte, uiteraard heb ik de stoelpositie knoppen omgezet naar mijn vier drukknoppen maar dat is niet voldoende, ook de options knop ingedrukt houden werkt dan niet correct genoeg. De enige methode is om even naar het PSN menu te gaan en direct weer terug naar de game, dan calibreert de camera zich opnieuw en is het weer perfect. Dat is wel enigzins irritant en gelukkig komt het maar sporadisch voor, maar het is wel een puntje die simpel op te lossen zou zijn als ze calibreren voor elke race in plaats van eenmalig bij het opstarten van de game. Maar goed, doordat het zo simpel te herstellen is neem ik het voor lief want de rest is helemaal top
Is Dirt rally ook aan te raden als ik geen stuur heb?
Zeker, ik speel ook met controller en dat gaat heel prima. Stuur is wel altijd beter natuurlijk.MrBowser schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:43:
DiRT Rally kan natuurlijk met een controller gespeeld worden zoals alle racegames, maar dit is wel zo'n game waarbij ik denk: hier heb ik dat ding nou echt voor gekocht. Bij DriveClub had ik dat niet, bij Project Cars weer wel. Met DiRT Rally helemaal.MrBowser schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:43:
De klappen die het stuur bijvoorbeeld geeft als ik na een jump in Finland verkeerd land, de correcties die nog mogelijk zijn met een stuur, het aanvoelen komen van verlies van grip of een fraaie Scandinavian Flick, met een stuur komt deze game zo veel beter tot zijn recht.
Cool, ik ga erover nadenken!VonBraunschweig schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:25:
[...]
DiRT Rally kan natuurlijk met een controller gespeeld worden zoals alle racegames, maar dit is wel zo'n game waarbij ik denk: hier heb ik dat ding nou echt voor gekocht. Bij DriveClub had ik dat niet, bij Project Cars weer wel. Met DiRT Rally helemaal.
De klappen die het stuur bijvoorbeeld geeft als ik na een jump in Finland verkeerd land, de correcties die nog mogelijk zijn met een stuur, het aanvoelen komen van verlies van grip of een fraaie Scandinavian Flick, met een stuur komt deze game zo veel beter tot zijn recht.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Kan zomaar weer een veredelde techdemo worden. Robinson kon mij ook niet heel lang blijven boeien. Op een gegeven moment is de wow-factor van verschillende VR-ervaringen wel voorbij en wil je vooral weer gameplay.
Dat gezegd hebbende heb ik gisteren Dirt Rally weer aangeschaft omdat ik na Driveclub wel weer eens wat anders wilde. Ik maak gebruik van een t300, 'playseat' en ps4 pro. Vorig jaar heb ik Dirt Rally korte tijd gespeeld maar weer verkocht omdat ik toch meer een circuitracer ben. Maar in vr vind ik hem zeker heel tof en bovendien ziet het er toch een stukje strakker uit dan Driveclub.
Ik vraag me dan vooral af of Codemasters dit jaar de F1-licentie weer heeft en met een F1 2017 VR komt.
Helemaal mee eens,ik hoop persoonlijk dat er een robot rescue achtige platform game gaat komen, maar dan wel graag een behoorlijke kwaliteit zoals RR is en niet een teletubbie achtige omgeving zoals je soms ziet.KlaasjeNL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 09:05:
[...]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Kan zomaar weer een veredelde techdemo worden. Robinson kon mij ook niet heel lang blijven boeien. Op een gegeven moment is de wow-factor van verschillende VR-ervaringen wel voorbij en wil je vooral weer gameplay.
Had wel iets meer VR releases verwacht inmiddels. Vermaak mij er nog mee hoor.
Voor mij geldt wel hetzelfde. Ik verwachtte eigenlijk niet tot nauwelijks nog zonder bril te gamen door de beleving, maar door het uitblijven van AAA-titels speel ik toch weer 2D-games. Resident Evil daargelaten, maar die schaf ik niet aan omdat ik vrees dat ik hem te spannend vind en dan toch niet speel.Geteisem schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 16:53:
Had wel iets meer VR releases verwacht inmiddels. Vermaak mij er nog mee hoor.
Dirt is daarom een meer dan welkome update, maar het is wachten tot Sony verschillende exclusives naar het platform brengt. Neem bijvoorbeeld The Last Guardian. 2D voor mij niet interessant genoeg, waar zo'n wereld in VR juist een geweldige ervaring zou kunnen bieden.
Je koopt een PSVR, maar de beste game ga je niet spelen; gemiste kans.KlaasjeNL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Voor mij geldt wel hetzelfde. Ik verwachtte eigenlijk niet tot nauwelijks nog zonder bril te gamen door de beleving, maar door het uitblijven van AAA-titels speel ik toch weer 2D-games. Resident Evil daargelaten, maar die schaf ik niet aan omdat ik vrees dat ik hem te spannend vind en dan toch niet speel.![]()
Dirt is daarom een meer dan welkome update, maar het is wachten tot Sony verschillende exclusives naar het platform brengt. Neem bijvoorbeeld The Last Guardian. 2D voor mij niet interessant genoeg, waar zo'n wereld in VR juist een geweldige ervaring zou kunnen bieden.
Resident Evil komt er een dezer dagen nog wel in bij mij. De racers laat ik even links liggen tot ik mijn stuurtje eindelijk heb aangeschaft. Dus zo heel erg is het voor mij momenteel niet dat het zo stil is. Al moet dat allemaal niet te lang duren natuurlijk.KlaasjeNL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Voor mij geldt wel hetzelfde. Ik verwachtte eigenlijk niet tot nauwelijks nog zonder bril te gamen door de beleving, maar door het uitblijven van AAA-titels speel ik toch weer 2D-games. Resident Evil daargelaten, maar die schaf ik niet aan omdat ik vrees dat ik hem te spannend vind en dan toch niet speel.![]()
Last Guardian in VR lijkt mij inderdaad ook wel gaaf nu je t zegt. Gemiste kans
Hier nog een hoor.NotSoSteady schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:47:
[...]
Je koopt een PSVR, maar de beste game ga je niet spelen; gemiste kans.
RE7 lijkt mij echt een vette game, alleen ik ben echt een schijterd.
Heb de demo geprobeerd, maar is mij te realistisch.
Mijn vriendin vond het overigens hilarisch om mij te zien spelen.
Ik heb dan wel Dirt Rally gekocht en heb van de week ook nog Psychonauts gekocht. Helaas nog geen tijd gehad om Psychonauts te proberen, maar het lijk mij een super gave game.
Ja dat van Resident Evil 7 is persoonlijk uiteraard. Maar ik vond de demo eerder hilarisch dan eng. Maar goed misschien zegt dat ook weer meer over mij.
Ik vond de Kitchen demo ook grappig en heb eerdere RE-delen ook wel gespeeld. Maar ik game voornamelijk om te ontspannen en dan is RE niet echt geschikt.Geteisem schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:25:
Ja dat van Resident Evil 7 is persoonlijk uiteraard. Maar ik vond de demo eerder hilarisch dan eng. Maar goed misschien zegt dat ook weer meer over mij.
Afgelopen week met Psychonauts en Mervil twee aardige games uitgebracht toch. Denk dat het de komende weken en maanden steeds meer op gang gaat komen.
Psvr 915k x verkocht en farpoint komt 16 mei.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1347816
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1347811
[ Voor 53% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-02-2017 17:26 ]
Niet slecht in 4 maanden tijd en vrijwel zonder enige marketing.Nieuwevolger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:25:
klopt, 915.000 exemplaren (geteld tot 19 februari),Nieuwevolger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:25:
Het hele artikel kun je hier overigens lezen:
https://mobile.nytimes.co...playstation-vr-sales.html
Voor degene die het nog niet wisten, Farpoint kun je spelen met een unieke VR Aim controller. Die komt tegelijk uit op 16 mei. In America kost de game incl. VR aim controller $79,99 bij Gamestop.Nieuwevolger schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:25:
De VR Aim controller is een officieel Sony Product en door Sony zelf gemaakt. Sony geeft aan dat meer VR games gebruik gaan maken van deze controller.
Onderstaand gameplay beelden waarin de VR Aim controller wordt gebruikt.
[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 27-02-2017 11:26 ]
Officieel persbericht van Sony over de 915.000 verkochte units zo ver.
Verder zijn momenteel 220 nieuwe PSVR games in ontwikkeling, waarvan er dit jaar meer dan 100 zullen worden uitgebracht.
http://www.sie.com/en/corporate/release/2017/170227.html
Verder zijn momenteel 220 nieuwe PSVR games in ontwikkeling, waarvan er dit jaar meer dan 100 zullen worden uitgebracht.
Laten we het hopen, VR verdiend het!.GoO schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:11:
Officieel persbericht van Sony over de 915.000 verkochte units zo ver.
Maar indien er nog 100 games tussen nu en het einde van jaar uitkomen betekend dit 2-3 games per week. Dat klinkt overdreven veel, of wellicht komt er straks een stroom aan HTC/Oculus ports aan. Gezien PSVR veel meer verkocht is dan Oculus en HTC bij elkaar verwacht ik dat dit vroeg of laat wel zal gebeuren. Dat zou wel cool zijn. Ik heb in ieder geval liever kwaliteit dan kwantiteit.
Sparc announcement trailer
Marble Land trailer
Chess Ultra komt naar PS4 met VR support dit voorjaar
En Titanic VR heeft vandaag zijn Kickstarter goal behaald.
Marble Land trailer
Chess Ultra komt naar PS4 met VR support dit voorjaar
En Titanic VR heeft vandaag zijn Kickstarter goal behaald.
[ Voor 69% gewijzigd door .GoO op 27-02-2017 21:04 ]
Vanmiddag besteld. Als t goed is krijg ik RE 7 morgen binnen.KlaasjeNL schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:42:
[...]
Ik vond de Kitchen demo ook grappig en heb eerdere RE-delen ook wel gespeeld. Maar ik game voornamelijk om te ontspannen en dan is RE niet echt geschikt.Dat wil overigens niet zeggen dat RE er sowieso niet in komt, want ik twijfel wel sterk om hem toch aan te schaffen.

Ha! Heb 'm gisteren eindelijk maar es besteld! Komt vandaag binnen!Geteisem schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:09:
[...]
Vanmiddag besteld. Als t goed is krijg ik RE 7 morgen binnen.
Vooral voor m'n maag...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hopelijk niet een paar honderd van dit soort titels in ontwikkeling. Man, man, man...

Er zijn momenteel meer dan 220 PlayStation VR games en ervaringen in ontwikkeling
100 komen deze jaar uit en als 10% nice is zou mooi zijn.
Ik vrees dat het gros van die "ervaringen" zullen zijn. Daarnaast een hoop eenvoudige games of techdemo's. Die meer dan 220 titels zeggen wat dat betreft helaas maar weinig over het kwalitatieve aanbod.raro007 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:36:
Er zijn momenteel meer dan 220 PlayStation VR games en ervaringen in ontwikkeling
Maar wel eens met wat jij zegt, als er dit jaar 10 goede VR titels uitkomen, dan is dat zeker al positief.
Net even RE 7 uit de postbak op het werk gevist. Vanavond even aan de slag denk.
Ik verwacht dat na het succes van RE7 en Dirt Rally er meer games zullen komen die bij launch ook in VR speelbaar zijn (zoals RE7) of nadien een VR patch krijgen (zoals Dirt Rally).ralph075 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Ik vrees dat het gros van die "ervaringen" zullen zijn. Daarnaast een hoop eenvoudige games of techdemo's. Die meer dan 220 titels zeggen wat dat betreft helaas maar weinig over het kwalitatieve aanbod.
Maar wel eens met wat jij zegt, als er dit jaar 10 goede VR titels uitkomen, dan is dat zeker al positief.
SterkteGeteisem schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:22:
Net even RE 7 uit de postbak op het werk gevist. Vanavond even aan de slag denk.
Ben benieuwd. Moet eigenlijk eerst de laatste baas van Until Dawn nog doen dan door naar RE 7..GoO schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:37:
[...]
Ik verwacht dat na het succes van RE7 en Dirt Rally er meer games zullen komen die bij launch ook in VR speelbaar zijn (zoals RE7) of nadien een VR patch krijgen (zoals Dirt Rally).
[...]
SterkteNog nooit eerder een game gehad waarvan ik veel zin had om 'm te spelen maar er tegelijkertijd tegenop keek.
Tethered krijg a.s. donderdag PS move + PS4 Pro support.
https://twitter.com/PlayS...36580728615874560/photo/1
https://twitter.com/PlayS...36580728615874560/photo/1

[ Voor 23% gewijzigd door ThaBEN op 28-02-2017 16:29 ]
Ik ben niet echt bang aangelegd maar wat is Resident Evil 7 een ervaring zeg in VR. Bizar gewoon en erg mooi gemaakt. Net even een uur gespeeld en ben zeer onder de indruk.
Dying Reborn staat sinds vandaag in de ps store. Iemand al geprobeerd? Ik ben voorlopig nog wel te druk met RE7 en Dirt Rally.
Apollo 11 staat sinds vandaag in de Playstation Store. Nog niet in de VR sectie, maar als je zoekt op Apollo dan vind je 'm.
Zojuist gedownload, kan 'm helaas pas vanavond proberen. Maar de eerste reacties zijn zeer positief.
Prijs is 11,99 Euro.
Zojuist gedownload, kan 'm helaas pas vanavond proberen. Maar de eerste reacties zijn zeer positief.
Prijs is 11,99 Euro.
Sci-fi adventure Unearthing Mars launches on PlayStation VR 7th March - Playstation Blog
Steel Combat gameplay
Steel Combat gameplay
[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 08:32 ]
The Walk VR experience via een workaround beschikbaar voor PSVR
Al is het helaas enkel in de vorm van een 360 graden video.
Op de US Playstation Blog is een artikel geschreven over Star Trek - Bridge Crew
http://blog.us.playstatio...ting-for-star-trek-in-vr/
Op de US Playstation Blog is een artikel geschreven over Star Trek - Bridge Crew
[ Voor 53% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 11:46 ]
Ik hoop zo dat ze het goed voor elkaar krijgen met Star Trek Bridge Crew.ThaBEN schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:18:
The Walk VR experience via een workaround beschikbaar voor PSVR
[video]
Ik ben best wel een beetje een Trekkie wat dat betreft.
Ik heb vroeger ook Klingon Academy veel gespeeld wat ik toen toch wel een Goed Star Trek Spel vond.
En ik hoop dus ook dat er wel wat diepgang zit in de missie's en hoop ook op verdere support en DLC's
PSN: FreakGIB
Ik hoop nog steeds op een volledige Star Wars game voor de PSVR. Desnoods met alleen air combat.
Precies, de Rogue One missie was al erg vet. Ik zou daar graag meer van willen zien.Geteisem schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:33:
Ik hoop nog steeds op een volledige Star Wars game voor de PSVR. Desnoods met alleen air combat.
En anders met een lightsaber vechten in VR lijkt mij ook super gaaf.
Ja juist Lightsaber battles lijkt me zo logisch voor VR dat het me verbaast dat het er nog niet is.
Het liefst zie ik een Star Wars VR game zoals ze met Batman Arkham VR hebben gedaan.
Dat je op allerlei verschillende iconische Star Wars locaties dingen moet doen.
Zou ook cool zijn als je verschillende hoofdstukken met verschillende karakters kan spelen. (Princes Leia/Han Solo/Luke/Chewbacca)
Denk aan Puzzels oplossen zoals in I Expect You to Die met telekinese/force powers, lightsaber battles, space battles vanuit je X Wing, on rail shooter segmenten waarin je als co-piloot of als gunner in de millennium falcon zit.
Alleen al in VR rondhangen in de Mos Eisley Cantina lijkt me geweldig
Genoeg mogelijkheden om een coole Star Wars VR titel te maken.
Het liefst zie ik een Star Wars VR game zoals ze met Batman Arkham VR hebben gedaan.
Dat je op allerlei verschillende iconische Star Wars locaties dingen moet doen.
Zou ook cool zijn als je verschillende hoofdstukken met verschillende karakters kan spelen. (Princes Leia/Han Solo/Luke/Chewbacca)
Denk aan Puzzels oplossen zoals in I Expect You to Die met telekinese/force powers, lightsaber battles, space battles vanuit je X Wing, on rail shooter segmenten waarin je als co-piloot of als gunner in de millennium falcon zit.
Alleen al in VR rondhangen in de Mos Eisley Cantina lijkt me geweldig
Genoeg mogelijkheden om een coole Star Wars VR titel te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 01-03-2017 14:46 ]
Kan mij ook bijna niet voorstellen dat er geen Star Wars VR content meer gaat komen voor deze generatie. Sci-Fi leent zich immers perfect voor VR. Zit verder een hoop moois aan te komen. Ben nog steeds blij met mijn bril in ieder geval.
Er leent zich zoveel voor VR. Wat mij betreft had er veel minder sci-fi content mogen zijn of in ieder geval veel andere genres. Dat hele futuristische is niet aan mij besteed in ieder geval.Geteisem schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:04:
Kan mij ook bijna niet voorstellen dat er geen Star Wars VR content meer gaat komen voor deze generatie. Sci-Fi leent zich immers perfect voor VR. Zit verder een hoop moois aan te komen. Ben nog steeds blij met mijn bril in ieder geval.
Waar blijft die killer theme park game bijvoorbeeld

Dat is waar maar ik ben toch vooral dol op Horror, Racing en Sci-Fi in VR.Exorcist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:24:
[...]
Er leent zich zoveel voor VR. Wat mij betreft had er veel minder sci-fi content mogen zijn of in ieder geval veel andere genres. Dat hele futuristische is niet aan mij besteed in ieder geval.
Waar blijft die killer theme park game bijvoorbeeld
Theme park oid lijkt mij dan weer helemaal niets. Maar goed er zal voor iedere smaak wel wat uitkomen het komende jaar. Zin in ieder geval.
Ja. Niet doen.technoaddict schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:50:
Heeft iemand Apollo 11 al geprobeerd?
Ik word persoonlijk heel erg moe van die 15 euro kostende flutgames, ik koop geen apparaat van 400 euro om dergelijke games te spelen.
Wel een aardige ervaring voor de prijs. Maar verwacht geen game, het is meer een soort documentaire.technoaddict schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:50:
Heeft iemand Apollo 11 al geprobeerd?
Sony heeft vandaag gezegd meerdere first party titels in ontwikkeling te hebben voor de aim controller. Ook Brookhaven Experiment gaat aim controller support krijgen.
http://www.roadtovr.com/p...tles-psvr-aim-controller/
Gisteren voor het eerst in denk ik een jaar of 20 gegild als een klein meisje van een game. Godver.
Resident Evil 7 in VR is de shit!
Resident Evil 7 in VR is de shit!
Eens. ik heb het gevoel dat de eisen bij de PS3 hoger waren. Sommige games op de PS4 doen aan home computers en PC's uit de jaren '80 denken. Amateuristisch gemaakte hobbyprojecten. Dat terwijl op de Android en iOS tegenwoordig pareltjes voorbij komen. Ik snap niet dat Sony de lat niet hoger legt.NotSoSteady schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:11:
Ik word persoonlijk heel erg moe van die 15 euro kostende flutgames, ik koop geen apparaat van 400 euro om dergelijke games te spelen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.