Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Sony heeft een patent geregistreerd voor een Vive achtige controller (niet de handschoen).

http://www.cgmagonline.co...ike-tracking-system-psvr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:01

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb Sportsbar VR gekocht, maar ik had er eigenlijk al vrij snel spijt van mijn aankoop.
Niet dat het spel er niet goed uitziet of werkt, maar omdat er van die kleuters online zitten te spelen.

Wat doen die kleine kinderen met zo'n dure VR bril? Had wel wat oudere mensen verwacht/gehoopt.

Aangezien ik een aankoop niet kan annuleren, dan maar het beste eruit halen. Zijn hier nog andere sports bar spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:03:
Ik heb Sportsbar VR gekocht, maar ik had er eigenlijk al vrij snel spijt van mijn aankoop.
Niet dat het spel er niet goed uitziet of werkt, maar omdat er van die kleuters online zitten te spelen.

Wat doen die kleine kinderen met zo'n dure VR bril? Had wel wat oudere mensen verwacht/gehoopt.

Aangezien ik een aankoop niet kan annuleren, dan maar het beste eruit halen. Zijn hier nog andere sports bar spelers?
Ik speel Sportsbar VR :*)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de PSVR voor €299,-

https://www.remkogames.nl/sony-playstation-vr

Ik heb alleen geen ervaringen met deze shop en er komen nog iets van €7,- verzendkosten bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:50:
Nu de PSVR voor €299,-

https://www.remkogames.nl/sony-playstation-vr

Ik heb alleen geen ervaringen met deze shop en er komen nog iets van €7,- verzendkosten bij
Erg mooie prijs, kan haast niet zou je zeggen...

Toch volgens reviews wel betrouwbaar https://www.feedbackcompa.../reviews/Remko-Games.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

VonBraunschweig schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:17:
Ik heb vraag voor de racefans hier: kan je bij racegames zoals DriveClub en Trackmania Turbo met VR het camerastandpunt nog veranderen of is het alleen cockpitview? Ik snap dat cockpitview de beste immersie geeft, alleen speel ik al jaren alle racegames met de front/bumper camera en de HUD volledig uit. Ik zie alleen de track voor me dus, en met een playseat + T300rs i.c.m. een beamer + 2.40m projectiescherm is dat al heel erg cool, vooral met DiRT Rally.

Ik ben van plan vandaag of morgen toch een PSVR te gaan halen, alleen ben ik bang dat ik nadat het nieuwtje er vanaf is ik toch weer terugga naar grootscherm+frontcamera, en dat zou toch zonde zijn van het geld. Ook heb ik geen PS4 pro maar een normale PS4, mocht VR mij wel bevallen behalve de blur dan zie ik me weer een PS4 pro halen en dan wordt het helemaal een dure grap.

Maar goed, firstworldproblems. Frontcamera in VR racing, werkt dat?
Ik speel alleen maar racegames met af en toe iets er naast. Ook playseat en T300 en heb de PSVR en Driveclub. Met een bril op je hoofd is eigenlijk de cockpitview de enige echte juiste optie. Voor de immersie en het beperken van de misselijk-makend-heid. De beste ervaring. Wat hierboven word gezegd; normaal zit je ook niet met je hoofd op de motorkap en dan nog een keer om je heen kunnen kijken dat is plus plus. Voor mij iig niet speelbaar.

Ik kan me met voorstellen dat je met de beamer opstelling en motorkap-view een hele vette ervaring heb, (jaloers) gezien de afstand van het stuur met het beeld. Maar met een bril op klopt het niet meer. Dat haalt je meer uit de game dan in de game.

Zit hier dagen af te tellen voor Dirt rally VR want dan heb ik een 2e game die in VR te spelen is en haal ik eerlijk gezegd de PSVR na 2 maanden weer uit de doos. In andere woorden; voor het racegame aanbod hoef je het ook niet te doen.

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Star Trek: Bridge Crew uitgesteld

Nieuwe release datum: 30-05-2017

Tevens zal er naast het nieuwe schip U.S.S. Aegis ook de klassieke U.S.S. Enterprise (NCC-1701) kiesbaar zijn in de game.

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/17/02/170213_28827_star_trek_bridge_crew_enterprise.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pureplaystation.com/wp-content/uploads/2017/02/stbc-tos-enterprise-bridge-1486673813-1486692965733_640w.jpg

Bron: Pure Playstation

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist VR Worlds aangeschaft bij de Mediamarkt (in Den Bosch) voor €19,99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Jammer voor de 2de keer uitgesteld hier zat ik echt op te wachten.
Maar goed hopelijk word het uiteindelijk wel een goeie ervaring.
ThaBEN schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:01:
Star Trek: Bridge Crew uitgesteld

Nieuwe release datum: 30-05-2017

Tevens zal er naast het nieuwe schip U.S.S. Aegis ook de klassieke U.S.S. Enterprise (NCC-1701) kiesbaar zijn in de game.

[afbeelding]
[afbeelding]

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 16:32
M1d4s schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:12:
[...]

Zit hier dagen af te tellen voor Dirt rally VR want dan heb ik een 2e game die in VR te spelen is en haal ik eerlijk gezegd de PSVR na 2 maanden weer uit de doos. In andere woorden; voor het racegame aanbod hoef je het ook niet te doen.
Thanx for the reply. Ik heb besloten de reviews van DiRT Rally VR nog even af te wachten, ben benieuwd naar jouw ervaring dus ik hoop hier in/na het komend weekend wat te lezen. Ik heb inmiddels een koper voor mijn PS4 gevonden dus upgraden naar een Pro hoeft niet zo duur te zijn. En jullie hebben gelijk, waarom zou ik met VR nog voor op de bumper willen zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:56:
Jammer voor de 2de keer uitgesteld hier zat ik echt op te wachten.
Maar goed hopelijk word het uiteindelijk wel een goeie ervaring.

[...]
Het positieve is in elk geval dat er een 2e schip wordt toegevoegd. Officieel is aangegeven dat de game enkel de Kelvin timeline zou bevatten (de reboot films die in 2009 en later zijn uitgekomen) waarin je speelt met de U.S.S. Aegis. Maar nu de klassieke U.S.S. Enterprise is aangekondigd ben ik benieuwd hoe die in de game verwerkt zit. Enkel een skin? Of betekend dit extra missies?

Vooralsnog kun je enkel tegen de A.I. spelen met je crew van menselijke spelers. Maar er was eerder door de developer gehint, in een interview met Angry Joe, dat indien de game goed zou presteren hun volgende plan was om een uitbreiding te maken waarin je met jouw schip en crew van menselijke spelers, online kan strijden tegen een ander schip met crew van menselijke spelers.

Hopelijk betekend het uitstel dat ze meer tijd nodig om nog meer meer story of online content kunnen implementeren. Het is in elk geval angstvallig stil rondom de game waardoor er iets niet helemaal goed lijkt te gaan met de ontwikkeling. Of ze hebben iets unieks in handen en willen nog niet teveel verklappen op dit moment.

Gezien ze de moeite hebben genomen om de officiële Star Trek licentie te kopen verwacht ik dat Ubisoft wel vertrouwen heeft in hun game. Als ze twijfels hadden zouden ze dezelfde gameplay in een eigen verzonnen universum hebben toegepast.

Kan in elk geval ook niet wachten om te zien wat het gaat worden O-)

***UPDATE***
Joshua Bell VR Experience gratis beschikbaar in de PSN store.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 14-02-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik krijg zojuist een mail dat Dirt Rally VR al verzonden is. Hopelijk morgen binnen :*)
Ik zal zeker laten weten of die de moeite is.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:17:
Zojuist VR Worlds aangeschaft bij de Mediamarkt (in Den Bosch) voor €19,99!
Nogmaals dank! Inmiddels ook maar opgehaald voor dat geld.
VR Worlds is en blijft waarschijnlijk mijn enige andere game naast VR race games (en Ace Combat 7, als de recensies een beetje goed zijn).
SToRM666 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:30:
Ik krijg zojuist een mail dat Dirt Rally VR al verzonden is. Hopelijk morgen binnen :*)
Veel plezier alvast! Ik moet tot vrijdag wachten :( (ik doe de aankoop als DLC).

[ Voor 29% gewijzigd door ralph075 op 14-02-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vond VR Worlds zelfs voor 20 euro nog behoorlijk karig eigenlijk. Enkel Danger Ball heeft nog wat replay value.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Project Cars 2 Will be Out Late 2017, VR Support From Day One

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 14-02-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
SToRM666 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:30:
Argh!!!!! Heb expres 'm digitaal snel gekocht toen ie in de aanbieding was, maar volgens mij is fysiek gewoon net zo duur (als de DLC €15 kost wel nml.) en dan had ik 'm morgen al kunnen spelen!

Heb vandaag mijn T150 Pro + Wheel Stand Pro ontvangen dus ben er klaar voor :)
ThaBEN schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:15:
Project Cars 2 Will be Out Late 2017, VR Support From Day One

[video]
Jammere alleen dat PSVR support nog niet zo zeker is. Wel voor PC VR headsets is het zeker...

Aangezien ze PSVR support ook beloofd hadden voor deel 1 wacht ik nog even af...

[ Voor 34% gewijzigd door Aenea op 14-02-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op 31 maart komt VR Karts uit voor PSVR. Gaat waarschijnlijk rond de 15 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:18:
Ik vond VR Worlds zelfs voor 20 euro nog behoorlijk karig eigenlijk. Enkel Danger Ball heeft nog wat replay value.
Het is in ieder geval wat meer "demo-waardig" dan de echte demo-disc/-download die Sony standaard beschikbaar stelt. Dat was echt erg karig. Eigenlijk had VR Worlds het standaard demo-materiaal moeten zijn.

En het is voor mij ook om net wat meer demo-materiaal voor nieuwsgierige familie en vrienden te hebben liggen dan enkel mijn eigen racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is inderdaad wel leuk demo materiaal. Vooral de onderwater demo blijft een mooie intro in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik vind VR Worlds wel kwaliteit ervaringen bieden. Zeker 20 Euro waard.

De 40 Euro die ik heb betaald was wel een beetje veel, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Everest VR komt naar PSVR. Zie laatste alinea van onderstaand artikel.

http://uploadvr.com/evere...to-rift-with-new-content/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Sony adverteert nu wel met de PSVR bij de Champions League! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
.GoO schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:11:
Everest VR komt naar PSVR. Zie laatste alinea van onderstaand artikel.

http://uploadvr.com/evere...to-rift-with-new-content/
Iets heel anders dan jouw link, maar jouw link bracht me naar wat ik me eerder afvroeg:
ralph075 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:10:
....
Was er niet ook nog een game onderweg met bergen beklimmen? Dat lijkt me wel wat met de Move controllers.
....
Dat was dus The Climb, maar ik weet niet of die naar PS VR komt.

Heel verschillend, Everest VR is meer een documentaire/experience en The Climb is echt een game-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ralph075 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:32:
[...]

Iets heel anders dan jouw link, maar jouw link bracht me naar wat ik me eerder afvroeg:

[...]

Dat was dus The Climb, maar ik weet niet of die naar PS VR komt.

Heel verschillend, Everest VR is meer een documentaire/experience en The Climb is echt een game-ervaring.
Geen plannen voor PSVR, maar ze sluiten het ook niet uit. Dat schreef de ontwikkelaar eind 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik realiseer me net dat Sniper Elite 4 net als deel 3 een 3D mode heeft.

Weet iemand of dit ook werkt in de PSVR 3D mode welke zit in de PS4 4.50 beta?

En zijn er toevallig nog andere titels waaran men weet dat er een 3D mode in beschikbaar is?

[ Voor 23% gewijzigd door ThaBEN op 15-02-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:12:
Ik realiseer me net dat Sniper Elite 4 net als deel 3 een 3D mode heeft.

Weet iemand of dit ook werkt in de PSVR 3D mode welke zit in de PS4 4.50 beta?

En zijn er toevallig nog andere titels waaran men weet dat er een 3D mode in beschikbaar is?
Volgens mij werkt dat momenteel echt alleen met Blu-rays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
.GoO schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:18:
[...]

Volgens mij werkt dat momenteel echt alleen met Blu-rays.
Klopt.

Wil ook graag dat het werkt met meer dingen, Netflix, Media Player en Plex....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:40

Gregory76

Sony PlayStation freak

Aenea schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Klopt.

Wil ook graag dat het werkt met meer dingen, Netflix, Media Player en Plex....
Zeker weten. Ik ook. Dat zou echt gaaf zijn. Ik heb toevallig gisteren Trine 3 nog even geïnstalleerd om te dubbelchecken of het 3D echt niet zou werken met de PSVR, maar helaas. Echt niet. :/

Ik hoop echt dat ze dat nog een keer mogelijk maken _/-\o_

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gregory76 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:21:
[...]

Zeker weten. Ik ook. Dat zou echt gaaf zijn. Ik heb toevallig gisteren Trine 3 nog even geïnstalleerd om te dubbelchecken of het 3D echt niet zou werken met de PSVR, maar helaas. Echt niet. :/

Ik hoop echt dat ze dat nog een keer mogelijk maken _/-\o_
Is goed mogelijk, gezien de positieve reacties over de nieuwste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Kun je met de PSVR ook alleen op de VR bril gamen? Of moet de tv ook aanstaan?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:58:
TV kan gewoon uit!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Jasphur schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:58:
De TV kan uit staan. Zodra de PSVR aan staat, zie je daar ook het beeld om de boel te bedienen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Voor de Beta testers is er een nieuwe versie beschikbaar. Ben benieuwd naar de verschillen/verbeteringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iemand al de Joshua Bell VR Experience getest?
Zelfs als je niks met deze muziek hebt, is het vanuit een technisch standpunt zeer interessant om te zien. Ik heb nooit eerder met zo een scherp beeld live footage in VR gezien.

Daarnaast snap ik maar niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om live footage te gebruiken maar toch het roomscale effect toe te passen. Je kunt dus echt een kleine meter naar voor/achter/links/rechts/boven/onder bewegen in de ruimte. Voor games is dit vanzelfsprekend omdat je in een 3D gerenderde wereld zit, maar bij live footage staat een camera op statief. Normaal sta je altijd op precies dezelfde plek bij live footage en indien jij naar voor/achter/links/rechts/boven/onder beweegt blijft het perspectief in je VR bril precies hetzelfde. Logisch omdat de camera op een statief staat en dus enkel vanuit dat punt beelden kan registreren.

Maar bij de Joshua Bell Experience is dit dus niet het geval. Waarschijnlijk zal het de meeste mensen niet eens opvallen maar dit is echt een stukje techniek waar ik blij van wordt en nog meer mogelijkheden ga zien voor VR films met echte acteurs waarin je jezelf echt in de wereld kan bewegen.

Of nieuwe mogelijkheden voor live action interactieve games zoals je vroeger Mad Dog McCree had, maar dan in VR _/-\o_

Hij is gratis te downloaden dus zou het zeker even checken.

***UPDATE***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Aenea schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:29:
Argh!!!!! Heb expres 'm digitaal snel gekocht toen ie in de aanbieding was, maar volgens mij is fysiek gewoon net zo duur (als de DLC €15 kost wel nml.) en dan had ik 'm morgen al kunnen spelen!
Ik heb m ondertussen binnen, maar de update staat niet op de schijf zelf (staat ook op het doosje vermeld dat het DLC is), dus ik zal waarschijnlijk ook moeten wachten tot de download beschikbaar is.
Ik heb in principe de standaard versie met een papiertje erbij met een downloadcode erop.
Heb vandaag mijn T150 Pro + Wheel Stand Pro ontvangen dus ben er klaar voor :)
Dat klinkt ook goed!

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 15-02-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:01

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

29 Maart verschijnt StarBlood Arena voor 39,99 euro.

Hij is te pre-orderen in de PSN Store

Voor mij wordt dit wel een instant buy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
SToRM666 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:59:
[...]

Ik heb m ondertussen binnen, maar de update staat niet op de schijf zelf (staat ook op het doosje vermeld dat het DLC is), dus ik zal waarschijnlijk ook moeten wachten tot de download beschikbaar is.
Ik heb in principe de standaard versie met een papiertje erbij met een downloadcode erop.

[...]

Dat klinkt ook goed!
Moet wel heeeeel erg wennen aan een stuurtje moet ik zeggen! En met PSVR op mijn neus is het soms lastig om de knoppen te vinden, haha

Maar op momenten dat het goed gaat is het zo fantastisch! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aenea op 15-02-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:42:

[video]

Ziet er leuk uit qua graphics al ben ik verder nog niet helemaal overtuigd. Hopelijk komt hier een demo van.

www.gevoeligeplaten.nl

Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:42:

[video]

De nieuwe trailer geeft aan dat hij 11 april uitkomt.

StarBlood Arena - Rewind Trailer | PS VR

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 16-02-2017 07:28 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:24:
[...]

De nieuwe trailer geeft aan dat hij 11 april uitkomt.

StarBlood Arena - Rewind Trailer | PS VR
[video]
Doet mij ook wel denken aan Scavengers Odyssee tot nu toe de enige game die mij motion sickness bezorgt.

Dus moet deze eerst sowieso uitgebreid kunnen testen wil ik overgaan tot aanschaf.

www.gevoeligeplaten.nl

• .GoO
Geteisem schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Doet mij ook wel denken aan Scavengers Odyssee tot nu toe de enige game die mij motion sickness bezorgt.

Dus moet deze eerst sowieso uitgebreid kunnen testen wil ik overgaan tot aanschaf.
Scavengers Odyssee is erg tof, de enige game waar ik een klein beetje wat voelde. Maar gelukkig nog nooit echt last van motion sickness gehad.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:54:
[...]

Scavengers Odyssee is erg tof, de enige game waar ik een klein beetje wat voelde. Maar gelukkig nog nooit echt last van motion sickness gehad.
Werd voor mij onspeelbaar. Niet fijn. Maar bij Driveclub VR of Rush of Blood heb ik weer nergens last van.

www.gevoeligeplaten.nl

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb een vraag voor de mensen die de Playstation VR hebben

Ik ben van plan om de Playstation VR aan te schaffen en mijn eerste experience was Resident Evil. De VR vond ik erg vet alleen kreeg ik wel snel last van zeeziekte. Het enige wat mij nog tegenhoud om het te kopen is dat ik wellicht "nooit" erop kan spelen omdat ik snel zeeziek word. Hebben jullie nog tips/tricks hiervoor en hoe hebben jullie dit ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wizzu schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:57:

Ik ben van plan om de Playstation VR aan te schaffen en mijn eerste experience was Resident Evil. De VR vond ik erg vet alleen kreeg ik wel snel last van zeeziekte. Het enige wat mij nog tegenhoud om het te kopen is dat ik wellicht "nooit" erop kan spelen omdat ik snel zeeziek word. Hebben jullie nog tips/tricks hiervoor en hoe hebben jullie dit ervaren?
Wennen, in stapjes. Kun je steeds meer "aan". Merk het zelf ook als ik een tijd het ding niet gebruikt heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 14:12

CSB

:D

Zorg dat alles goed is ingeregeld (oogafstand enzo) en dat je goed uitgerust en helder bent. (alcohol helpt ZEKER niet. :p)

Ik merk zelf dat als ik een hele dag heb gewerkt dat ik niet aan VR moet beginnen. Het put me nogal uit en ik wordt er duizelig van. Op een vrije dag is het prima te doen. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

Qon schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:57:
[...]

Ik heb mijn PSVR gebruik echt heel langzaam opgebouwd omdat ik eerst ook super snel misselijk werd. Gelukkig heb ik nu nergens last meer van. Ik heb het als volgt opgebouwd;

1. Begin met stationaire 'ervaringen', zoals deep dive, allumette. Ga niet langer door (dus max 10-15 minuten sessies) zet daarna headset af, drink even wat en loop wat rond in je kamer.
2. Ga nadat je hier aan gewend ben over op stationaire games zoals; londen heist, RE7 kitchen demo, danger ball etc. zelde geld hier, korte sessies, rondlopen en ook even naar buiten gaan helpt (frisse lucht).
3. Nadat je hier weer aan gewend bent ga je over op games als Thumper, Rush of Blood, dan beweeg je eigenlijk met een vaste snelheid en bouwt het mooi op. Sessies weer kort houden, niet meerdere games achter elkaar spelen.
4. Nadat je deze demos hebt gespeeld ga je over naar Playroom VR - platform game, zodat je goed rond kan kijken en niet meer duizelig wordt als je om je heen kijkt.
5. Als je dit allemaal gedaan hebt en niet meer duizelig bent ben je klaar voor Driveclub & Battlezone. Ik ervaar dat RIGS en EVE de meest misselijkmakende games zijn voor mij, maar gelukkig ben ik daar nu ook vanaf. Ik speel wel nogsteeds niet langer dan 30 minuten achter elkaar, omdat je meestal dan toch teveel last begint te krijgen van het naar links driften van je beeld.

Algemene tips;
- neem wagenziekte tabletjes (gember pillen)
- zet een ventilator op je gezicht (schijnt ook te helpen)
- zet de bril net iets verder van je gezicht
- gebruik geen ronddraaiende bureaustoel
- focus je op je neus (van 'horen zeggen', niet zelf getest)

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
En als je achteraf enigszins misselijk bent: Suiker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea

Gember schijnt ook goed te helpen tegen motion sickness, misschien een gember thee'tje maken?

Jammer dat de Cola met gember niet in NL te verkrijgen is :)

Of Ginger Ale kan ook natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO

Goed de instellingen doorlopen en rustig aan beginnen. Beter niet met Resident Evil maar een wat rustigere ervaring. Resident Evil is vrij heftig.

Maar laat je er zeker niet door weerhouden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Dankjewel allemaal, hier heb ik zeker wat aan! Als ik het zo begrijp is het allemaal wel te overzien als je er een beetje mee oefent. Ik ben over: ik ga er een halen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
.GoO schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Goed de instellingen doorlopen en rustig aan beginnen. Beter niet met Resident Evil maar een wat rustigere ervaring. Resident Evil is vrij heftig.

Maar laat je er zeker niet door weerhouden!
Aangezien ik normaal gesproken, zonder VR, redelijk makkelijk motion sickness kan krijgen als ik bv. probeer te lezen in de bus of auto, of als ik achteruit rij in een trein, tram, bus, etc. ben ik ook lekker rustig aan begonnen met Alumette, Invasion! en daarna VR Worlds voordat ik Driveclub VR en Eve in dook bv.!

• .GoO
VirZOOM Arcade gratis te downloaden in de PS Store. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Wizzu schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:40:
Dankjewel allemaal, hier heb ik zeker wat aan! Als ik het zo begrijp is het allemaal wel te overzien als je er een beetje mee oefent. Ik ben over: ik ga er een halen :D
Klopt. Je hebt mogelijk met sommige spellen last en met sommige ga je er zeker aan wennen. Vooral in het begin rustig aan doen. Niet te lang en als je ook maar iets voelt; stoppen. Ik heb paar keer op balkon gestaan frisse lucht happen omdat ik toch door wilde. Maar dan nog, dan voel je je misschien een halfuurtje onprettig en is het weer weg. RE7 is voor mij b.v. niet te doen, terwijl ik aan Eagle Flight helemaal gewend ben geraakt. Dus tja, houd er rekening mee. Helemaal niet spelen gaat niet gebeuren want er zijn spellen waar je 0,0 last hebt (Werewolves Within, Fruit Ninja b.v.).

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:06:
VirZOOM Arcade gratis te downloaden in de PS Store. Iemand al geprobeerd?
Ziet er echt dramatisch uit op die screenshots van de PSN store. Ga van het weekend wel een poging wagen. :o

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:51:
[...]

Ziet er echt dramatisch uit op die screenshots van de PSN store. Ga van het weekend wel een poging wagen. :o
Virzoom is een fitness programma die je dient te gebruiken i.c.m. een speciale fiets.
De software is gratis maar die fiets kost dus $ 399,99.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71nucQ2XbUL._SY500_.jpg

Hoe harder je fiets hoe sneller je beweegt in de game.

Zie onderstaande video voor meer info.

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 17-02-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:42:
[...]

Virzoom is een fitness programma die je dient te gebruiken i.c.m. een speciale fiets.
De software is gratis maar die fiets kost dus $ 399,99.

[afbeelding]

Hoe harder je fiets hoe sneller je beweegt in de game.

Zie onderstaande video voor meer info.
[video]
Faal _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ben benieuwd! Hopelijk zijn er vandaag alvast wat reviews te vinden. Zal het waarschijnlijk vanavond toch wel kopen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 21:26
ralph075 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:44:
[...]

Ben benieuwd! Hopelijk zijn er vandaag alvast wat reviews te vinden. Zal het waarschijnlijk vanavond toch wel kopen, maar toch...
Ik heb hem vannacht even geprobeerd. Echt wel vet, je ziet je handen aan het stuur met je armen. Je ziet ook je benen. Je ziet je zelf schakelen, remmen, sturen.

Beeld is enigszins onscherp maar ervaar het wel beter als Drive Club. Beeld is voller en massiever. Ik speel op een pro overigens.

Wat wel een dikke onvoldoende is, de buitenkant en achterkant van de auto zijn niet af. Als je je hoofd door het raam steekt zie je dat er geen wielen onder de auto zitten en de achterkant van de auto ontbreekt voor 80%. Beetje jammer ... maar goed, tijdens het rijden zie je daar niets van.

Aan het einde van de race schiet je beeld naar normale view, dus geen VR. Dat ziet er ineens echt heel duf uit haha. Gamen op een TV is echt zo 2015 ...

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-02-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik ga de VR patch zo ook even downloaden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Ik heb hem vannacht even geprobeerd. Echt wel vet, je ziet je handen aan het stuur met je armen. Je ziet ook je benen. Je ziet je zelf schakelen, remmen, sturen.

Beeld is enigszins onscherp maar ervaar het wel beter als Drive Club. Beeld is voller en massiever. Ik speel op een pro overigens.

Wat wel een dikke onvoldoende is, de buitenkant en achterkant van de auto zijn niet af. Als je je hoofd door het raam steekt zie je dat er geen wielen onder de auto zitten en de achterkant van de auto ontbreekt voor 80%. Beetje jammer ... maar goed, tijdens het rijden zie je daar niets van.

Aan het einde van de race schiet je beeld naar normale view, dus geen VR. Dat ziet er ineens echt heel duf uit haha. Gamen op een TV is echt zo 2015 ...
Goed om te horen! Speel jij met een echt stuurtje?
Ik had het probleem dat mijn Thrustmaster T150 dat mijn bewegingen op het stuur in werkelijkheid niet overeenkwamen met de bewegingen ingame. Dus als ik in het echt het stuur 180 graden had gedraaid, was die in game nog geen 90 graden gedraaid.
Zou blijkbaar een issue zijn op de PS4 versie, op de PC werd dit wel goed vertaald in Dirt Rally.

Is dit nog altijd het geval op de PS4 in de VR mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb Dirt Rally VR net voor het eerst even gespeeld. Ik vind 'm erg gaaf! Had overal gelezen dat het zo extreem moeilijk is, maar dat vond ik heel erg meevallen. Ik speel heel weinig racegames maar kon de auto aardig onder controle houden. Misschien dat het in VR makkelijker is, je hebt goed overzicht.

Grafisch ziet het er wel beter uit dan Driveclub, maar uiteraard hebben ze wel concessies moeten doen. Vooral toen ik aan het racen was merkte ik daar overigens niks meer van. Beetje gek dat de achterkant van de auto ontbreekt. Het stoort niet omdat je het normaal niet merkt, alleen als je echt achteruit kijkt of uit het raam hangt. Ik vraag me af of dit noodzakelijk was op de PS4 Pro.

Al met al wel heel positief over Dirt Rally VR! Ik speel nu nog met controller, maar wil nu nog liever een stuurtje aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al de co-op driver mode getest?

Volgens mij kan dit helaas enkel offline waarbij speler 2 de tv gebruikt. Zou vet zijn als je online in VR bij iemand in de wagen als passagier kon zitten met een notitieblokje om de routes aan te geven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:24
Straks de patch ook maar eens downloaden van Dirt Rally.
Ik vind de game persoonlijk heel moeilijk. Bij de meeste race games speel ik 3 potjes en bij het 4e potje word ik 1e of 2e. Maar bij Dirt Rally is dat absoluut niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
[b][message=50276247,noline]...Ik vraag me af of dit noodzakelijk was op de PS4 Pro...
Ik las net op het forum van iemand die Dirt Rally zowel op PS4 als PS4 pro heeft gespeeld. Conclusie, geen verschil, geen pro support. Of het moet aan de framerates liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
technoaddict schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:44:
Straks de patch ook maar eens downloaden van Dirt Rally.
Ik vind de game persoonlijk heel moeilijk. Bij de meeste race games speel ik 3 potjes en bij het 4e potje word ik 1e of 2e. Maar bij Dirt Rally is dat absoluut niet zo.
Dan ben ik waarschijnlijk een natuurtalent :+ Ik speel bijna nooit racegames en werd bij het eerste toernooi meteen tweede.
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Ik las net op het forum van iemand die Dirt Rally zowel op PS4 als PS4 pro heeft gespeeld. Conclusie, geen verschil, geen pro support. Of het moet aan de framerates liggen.
Dat idee had ik al een beetje. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ben ik er blij om omdat het betekent dat de Pro veel meer kan dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Codemasters heeft aangegeven dat de Pro update direct in de VR update verwerkt zit.

https://mobile.twitter.co...status/819845802206044161

[ Voor 50% gewijzigd door ThaBEN op 17-02-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:24
Net even Dirt Rally VR gespeeld. Super leuk! Die 13 euro zeker waard.
Graphics zijn ook best OK. In ieder geval stuk beter dan Driveclub.
Het is ook super leuk om bij de start tussen je tegenstanders in te staan. Moest toch een paar keer van mezelf gebaren (verbaal en nonverbaal) maken naar de tegenstanders in hun Mini's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
Vandaag eindelijk mijn PSVR binnen gekregen, zo gelukkig was ik..
Alles volgens de handleiding aangesloten, 5x dubbelchecked. Ik krijg geen beeld op me TV, als ik de HDMI direct van PS4 -> TV doe is er niets aan de hand. Zodra het via het meegeleverde kastje gaat komt er geen beeld. Op mijn PSVR zie ik 5 laad balletjes draaien, voor de rest gebeurt er helemaal niets..

Iemand een idee voor een mede Tweaker in de problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:01
technoaddict schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:03:
Net even Dirt Rally VR gespeeld. Super leuk! Die 13 euro zeker waard.
Graphics zijn ook best OK. In ieder geval stuk beter dan Driveclub.
Het is ook super leuk om bij de start tussen je tegenstanders in te staan. Moest toch een paar keer van mezelf gebaren (verbaal en nonverbaal) maken naar de tegenstanders in hun Mini's :)
Zit alles uit TV ook en begin opnieuw ook alle kabels los maken,zonder TV zou het ook gewoon moeten werken Via VR,controleer jou HDMI kabels,als het blijft niet werken zou er iets mis zijn met jou VR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
haaymaan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:08:
[...]

Zit alles uit TV ook en begin opnieuw ook alle kabels los maken,zonder TV zou ook gewoon moeten werken Via VR,controleer jou HDMI kabels,als het blijft niet werken zou er iets miss met jou VR...
Moet ik een bepaalde soort 'nieuwe' HDMI kabel hebben? Proberen de HMDI niet in de TV te doen maar alleen in de VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:01
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:11:
[...]

Moet ik een bepaalde soort 'nieuwe' HDMI kabel hebben? Proberen de HMDI niet in de TV te doen maar alleen in de VR?
gebruik meegeleverd kabels ,zit het VR aan via die knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 00:53
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:03:
Vandaag eindelijk mijn PSVR binnen gekregen, zo gelukkig was ik..
Alles volgens de handleiding aangesloten, 5x dubbelchecked. Ik krijg geen beeld op me TV, als ik de HDMI direct van PS4 -> TV doe is er niets aan de hand. Zodra het via het meegeleverde kastje gaat komt er geen beeld. Op mijn PSVR zie ik 5 laad balletjes draaien, voor de rest gebeurt er helemaal niets..

Iemand een idee voor een mede Tweaker in de problemen?
Zit de hdmi-kabel wel goed in die box? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar bleek dat de kabel er niet helemaal inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:20:
[...]

Zit de hdmi-kabel wel goed in die box? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar bleek dat de kabel er niet helemaal inzat.
Ja, heb alles echt 10x gecheckt, krijg ook beeld op de VR, alleen zijn dit helaas een aantal stipjes die ronddraaien. Hij is dus oneindig aan het laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Staat je camera wel aan? Rood lampje. Is je PS4 aan het updaten of zo?

[ Voor 48% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-02-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:49:
Staat je camera wel aan? Rood lampje. Is je PS4 aan het updaten of zo?
Camera staat aan, zie geen rood lampje, het is de nieuwste camera.. PS4 is niet aan het updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Heb je de HDMI kabel van je Ps en de nieuwe bij je PSvr misschien gewisseld?

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-02-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:20:
Heb je de HDMI kabel van je Ps en de nieuwe bij je PSvr misschien gewisseld?
Alles klopt precies zoals de handleiding voorschrijft. Heb alles nagecheckt. Hoe is het mogelijk dat er witte stippen draaien om te laden. Oneindig. Komt het omdat me Playstation aardig oud is al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:51:
[...]

Alles klopt precies zoals de handleiding voorschrijft. Heb alles nagecheckt. Hoe is het mogelijk dat er witte stippen draaien om te laden. Oneindig. Komt het omdat me Playstation aardig oud is al?
Lijkt eerder alsof hij geen signaal kan krijgen ofzo. Ik zou even andere kabels proberen en anders Sony contacten.

Toch klinkt het alsof je iets niet goed hebt aangesloten. Weet je zeker dat je processor unit aan de PSVR gekoppeld is en niet aan de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Processor unit wel in het stopcontact gestopt ... vind het ook raar dat er stippen draaien. PS4 is niet te oud, ik had een day one PS4 die werkte ook gewoon.

google even op ''PSvr stuck on loading screen'', je bent niet de enige. Extension kabel kan slecht zijn. Probeer het even zonder.

[ Voor 29% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-02-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:10:
Processor unit wel in het stopcontact gestopt ... vind het ook raar dat er stippen draaien. PS4 is niet te oud, ik had een day one PS4 die werkte ook gewoon.

google even op ''PSvr stuck on loading screen'', je bent niet de enige. Extension kabel kan slecht zijn. Probeer het even zonder.
HDMI TV gaat naar mijn TV toe, HDMI PS4 gaat naar de PlayStation toe. De connecties van de VR Bril zitten er goed in. Heb het al geprobeerd zonder extensie kabel, ook geen succes. Als ik de HMDI aansluit op TV geeft hij gewoon aan dat de VR aangesloten is. Zodra ik de kabels correct bevestig valt mijn tv op geen beeld en de VR op de ronddraaiende cirkels. Kan nergens op internet een oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:27:
[...]

HDMI TV gaat naar mijn TV toe, HDMI PS4 gaat naar de PlayStation toe. De connecties van de VR Bril zitten er goed in. Heb het al geprobeerd zonder extensie kabel, ook geen succes. Als ik de HMDI aansluit op TV geeft hij gewoon aan dat de VR aangesloten is. Zodra ik de kabels correct bevestig valt mijn tv op geen beeld en de VR op de ronddraaiende cirkels. Kan nergens op internet een oplossing vinden.
Het lichtje brand wel op die box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:31:
[...]

Het lichtje brand wel op die box?
Yes een wit licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Erg vreemd, maak je toevallig gebruik van HDR op de televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:36:
[...]

Erg vreemd, maak je toevallig gebruik van HDR op de televisie?
Nee.. heb een LG 55EG910V OLED tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Je zou even je PSVR op een computer ofzo aan kunnen sluiten, kijken of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:37:
[...]

Nee.. heb een LG 55EG910V OLED tv..
Staat je PS4 ingesteld op RGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
.GoO schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:41:
Je zou even je PSVR op een computer ofzo aan kunnen sluiten, kijken of dat wel werkt.
Heb een macbook, moet ik de HDMI kabel die in mijn tv gaat aansluiten hierop, werkt dat? Ik ga zo even kijken of ik RGB aan heb staan, als dit zo is uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:45:
[...]

Heb een macbook, moet ik de HDMI kabel die in mijn tv gaat aansluiten hierop, werkt dat? Ik ga zo even kijken of ik RGB aan heb staan, als dit zo is uitzetten?
Zet hem eens op YUV420, kleine kans dat het wat uitmaakt, maar niet geschoten is altijd mis. Daarnaast geeft een MacBook alleen output via de hdmi-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:45:
[...]

Schijnt wel te werken.

https://www.reddit.com/r/..._that_can_play_3d_180360/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:47:
[...]

Zet hem eens op YUV420, kleine kans dat het wat uitmaakt, maar niet geschoten is altijd mis. Daarnaast geeft een MacBook alleen output via de hdmi-poort.
Waar doe ik dit, kan RGB alleen op full of limited zetten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
De allereerste keer heb ik ook even vertwijfeld staan kijken waarom ik nou geen beeld kreeg. Bleek het meest simpele (makkelijk over het hoofd te zien) kabeltje te zijn: USB kabeltje van de extra unit naar een USB poort op de PS4. Misschien heb jij die ook over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
ralph075 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:52:
[...]

De allereerste keer heb ik ook even vertwijfeld staan kijken waarom ik nou geen beeld kreeg. Bleek het meest simpele (makkelijk over het hoofd te zien) kabeltje te zijn: USB kabeltje van de extra unit naar een USB poort op de PS4. Misschien heb jij die ook over het hoofd gezien?
Thanks voor je reactie. Maar de playstation ziet dat er een VR Bril in zit, als ik de HDMI direct van TV naar PS4 heb. Zodra ik de HDMI via het extra kastje naar de PS4/TV doe komt er geen beeld en de stipjes die laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MrBowser schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:57:
[...]

Thanks voor je reactie. Maar de playstation ziet dat er een VR Bril in zit, als ik de HDMI direct van TV naar PS4 heb. Zodra ik de HDMI via het extra kastje naar de PS4/TV doe komt er geen beeld en de stipjes die laden..
Balen zeg :( Waar heb je 'm gekocht? Misschien morgen even teruggaan en omruilen voor een ander exemplaar?

Of ken je iemand anders met een PS4 waar je 'm zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Probeer dit eens: https://www.playstation.c...fe-mode-on-playstation-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
[...]

Volg ook even dit stappenplan: https://support.us.playst.../Decision_Tree/PS-VR-Help

Mocht het jouw probleem uiteindelijk niet oplossen dan krijg je in ieder geval een troubleshooting code.

Soortgelijk probleem:
https://www.avforums.com/...e-in-the-headset.2057575/

Wat je nog kunt proberen:
Settings>System>disable HDCP

Schijnt het probleem soms op te lossen.

Ook al stroom er een tijdje af gehad met alle kabels eruit?

[ Voor 29% gewijzigd door .GoO op 17-02-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
.GoO schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:58:
[...]

Balen zeg :( Waar heb je 'm gekocht? Misschien morgen even teruggaan en omruilen voor een ander exemplaar?

Of ken je iemand anders met een PS4 waar je 'm zou kunnen proberen?
Bij Remkogames, ik ga hem morgen even bij een maat proberen. Baal er wel erg van ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
.GoO schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:07:
[...]

Volg ook even dit stappenplan: https://support.us.playst.../Decision_Tree/PS-VR-Help

Mocht het jouw probleem uiteindelijk niet oplossen dan krijg je in ieder geval een troubleshooting code.

Soortgelijk probleem:
https://www.avforums.com/...e-in-the-headset.2057575/

Wat je nog kunt proberen:
Settings>System>disable HDCP

Schijnt het probleem soms op te lossen.

Ook al stroom er een tijdje af gehad met alle kabels eruit?
Alles geprobeerd, niets helpt.. HDCP ook al uitgeschakeld, geen effect.. Stroom er ook al af gehad..
Pagina: 1 ... 30 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.