Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Marselaar schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:25:
[...]

Ik vind alleen het aanbod van content op de gear VR nog wat ruimer maar gebruik hem inderdaad nooit meer sinds de PSVR
Maar goed hoe zit het met de kwaliteit van die content. Heb die gear VR vorig jaar een opgehad van een collega van mij. Leuke gadget maar het echte wow gevoel zoals ik bij de PS VR vaak heb kreeg ik toen niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Geteisem schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:22:
[...]

Maar goed hoe zit het met de kwaliteit van die content. Heb die gear VR vorig jaar een opgehad van een collega van mij. Leuke gadget maar het echte wow gevoel zoals ik bij de PS VR vaak heb kreeg ik toen niet.
Dat is moeilijk te kwantificeren. Bij beide zie je nog de korrel. Bij beide vind ik het niet storend. Maar het is duidelijk dat de psvr een stuk beter is. Ik heb zelf 360 graden foto's gemaakt en daar zie ik een behoorlijk verschil. Verder is draagcomfort van psvr aan ene kant beter (bril dragen mogelijk!). Aan de andere kant heeft de gear vr geen snoeren wat ook zo zijn voordelen heeft.Laten we zeggen dat de gear vr mij enthousiast heeft gemaakt voor VR. Het wow-effect had ik dus zeker al bij de gear vr

[ Voor 3% gewijzigd door Marselaar op 30-01-2017 10:52 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 20:29
.GoO schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:37:
[...]

Als in je gaat op in de ervaring, of hoe bedoel je precies?
Ja, en dat had ik zelf niet zo verwacht, zeker niet met games als job simulator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Dying Reborn komt in februari naar PSVR. Soort horror escape room game.

[ Voor 14% gewijzigd door .GoO op 31-01-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

***UPDATE***

Bound demo beschikbaar op PSN

Deze moet je zeker checken. Een van de meest unieke PSVR games. Wat mij betreft een must-have dat niet alleen een goede VR game is maar tevens een stukje virtuele kunst. Kunt hem ook zonder VR spelen.

[ Voor 94% gewijzigd door ThaBEN op 31-01-2017 13:49 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Titanic VR is een Kickstarter campagne begonnen

[ Voor 16% gewijzigd door .GoO op 31-01-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool!
Hun vorige VR experience over de Apollo 11 missie is zeer hoog gewaardeerd en heeft een 90+ rating op steam. Van die Apollo 11 experience is inmiddels een 5 minuten durende 360 trailer beschikbaar welke je via de youtube app kan bekijken in VR.

Deze komt overigens ook naar PS VR toe.

Onderstaand een echte astronaut die ze de Apollo 11 VR experience hebben laten testen

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 01-02-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Laatst online: 21-09 01:27
.GoO schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:42:
[...]

Met name in Japan, Amerika en UK is de PSVR sinds launch nergens verkrijgbaar. Soms een kleine voorraad, maar die is binnen minuten weer weg. In Japan was afgelopen week een nieuwe lading in de winkels, daarvoor stonden honderden mensen al de avond van tevoren in de rij. Er is nog steeds veel meer vraag dan aanbod.

http://uploadvr.com/playstation-vr-lining-up-japan/

RE7 zeker halen. Simpelweg de beste game op PSVR tot nu toe.
Als ik op budgetgaming kijk is ie anders bij alle shops direct leverbaar. wehkamp, bart smit etc.

Bij de lokale mediamarkt (leeuwarden) liggen er nog een stuk of 6.

Dus volgens mij is er in Nederland geen voorraadprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MaxHardcore schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Als ik op budgetgaming kijk is ie anders bij alle shops direct leverbaar. wehkamp, bart smit etc.

Bij de lokale mediamarkt (leeuwarden) liggen er nog een stuk of 6.

Dus volgens mij is er in Nederland geen voorraadprobleem.
Klopt, in Nederland is over het algemeen wel genoeg voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Jeuj :+ het leukste familie spel _/-\o_
wat hebben we gelachen met die kat.. kan je die foto's die je maakt na een game exporteren? ik zie nergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ook handig voor tijdens een 'spannend' filmpje :+
Even meegepikt. Maar ze mogen ons als early adopters wel wat leukere dingen cadeau doen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Aangezien we het hier onlangs hadden over hoe moeilijk PSVR verkrijgbaar is in de rest van de wereld. Binnenkort eindelijk nieuwe voorraad in Amerika. Inclusief bundels die wij helaas (nog) niet hebben.

http://www.roadtovr.com/p...ck-february-2017-headset/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Er wordt over bundels gesproken:
http://blog.us.playstatio...undles-coming-this-month/

Is dat voor het eerst?
Misschien waait dat ook nog deze kant op.

Edit: zie nu de post van .GgO pas... :z

[ Voor 16% gewijzigd door ralph075 op 01-02-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren had een vriend RE7 mee. Met stip bovenaan het lijstje wat betreft VR-ervaringen, echt bizar. Helaas na pak 'm beet een kwartier of drie toch wat misselijk geworden, maar dan kan de combinatie zijn van het spel zelf en dan VR :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Het is alweer 2 weken geleden dat ik bij een vriend mijn eerste PS VR ervaring had. Eigenlijk wilde ik dat moment bewaren tot ik mijn "eigen" set had gekocht, maar stiekem kon ik niet weigeren toen hij vroeg: "even proberen"?

Eerste spel was Rush of Blood. En man man, zoals eerder gezegd hier: het is eigenlijk niet te omschrijven hoe vet VR is. Ja, ik zag inderdaad dat de graphics niet helemaal top waren, en nee: het interesseerde me geen zak en ik was het na 2 minuten compleet vergeten omdat de ervaring zo vet is. Na 5 minuten was ik vergeten dat m'n vrienden naast me zaten en waande ik me echt in dat karretje terwijl ik met mijn proppenschieters het ene na het andere target raakte in de "tutorial". Toen ik daarna overging op de echte guns was de beleving nog toffer. Ook bizar: het gevoel in mijn maag toen ik op die achtbaan ineens hard naar beneden ging.

Daarna nog een soort van tekenfilm gekeken, weet even de naam niet meer :P. Super wijs iig.

Toen over op The Playroom VR, waar ik de platform game ging spelen. Niet verwacht, maar heul gaaf :)
Die mannetjes lijken wel echt je controller in te springen en het draaien ervan gaat heel natuur getrouw.

En uiteindelijk nog Battlezone gedaan, ook cool.

Nou ja, een ruime 2 uur verder en met wat tussenpauzes, merkte ik toch wel dat ik wat misselijk was, en ik zweette enorm op m'n hoofd, terwijl ik dat normaal nooit doe tijdens gamen. Kennelijk moet mijn lichaam nog iets wennen aan VR.
Doet niet af aan het feit dat het een super ervaring is. Het is dat mijn financiële prioriteiten momenteel bij ons nieuwbouwhuis en de bijbehorende kosten liggen, anders was ik de volgende dag nog naar de plaatselijke MM gereden om een setje op te halen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Exorcist schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:11:
Gisteren had een vriend RE7 mee. Met stip bovenaan het lijstje wat betreft VR-ervaringen, echt bizar. Helaas na pak 'm beet een kwartier of drie toch wat misselijk geworden, maar dan kan de combinatie zijn van het spel zelf en dan VR :+
Ik heb het ook bij de demo en het is beslist niet omdat ik het zo eng vind. Volgens mij ligt het puur aan de manier waarop je kunt bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Exorcist schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:11:
Gelukkig geen last van. Grote kans dat het een kwestie van wennen is, anders kan je kijken of andere settings het beter voor je maken. Je kunt smooth bewegen of in stapjes en ook de FOV kan je beperken, wat voor sommigen schijnt te helpen. Ook kan je even switchen tussen zittend of staand spelen. Ik denk dat je zittend minder snel misselijk zult worden.

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 02-02-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
.GoO schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Gelukkig geen last van. Grote kans dat het een kwestie van wennen is, anders kan je kijken of andere settings het beter voor je maken. Ook kan je even switchen tussen zittend of staand spelen. Ik denk dat je zittend minder snel misselijk zult worden.
Staan doe ik sowieso nooit tijdens gamen, ook niet met bril. Maar ik had ding al echt heel lang niet of nauwelijks aangeraakt, dus is denk ik, inderdaad, weer wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:14
Enige game tot nu toe waar ik echt misselijk van word na 1 a 2 uur is RE7, maar dan ga ik gewoon de volgende dag weer verder. Is echt supertof in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:53
Eindelijk is het zover, na lang overwegen nu toch de VR bril gekocht zonder de motioncontrollers(arme student).

Zijn er bepaalde games die echt tof zijn? Weet dat die horror game resident evil de moeite waard is dus die komt er sowieso.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

sten123 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:52:
Eindelijk is het zover, na lang overwegen nu toch de VR bril gekocht zonder de motioncontrollers(arme student).

Zijn er bepaalde games die echt tof zijn? Weet dat die horror game resident evil de moeite waard is dus die komt er sowieso.
VR worlds om hem aan je vrienden te showcasen
Voorderest puur persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin met de Playstation VR demo versie vanuit de PSN store. Die bevat veel meer content dan de demo disc die je erbij krijgt. En download de gratis game Playroom VR. Vergeet ook niet de Bound demo te checken. Dat is een VR compatible game die ik momenteel speel en erg van onder de indruk ben.

Van daaruit zou ik verder kijken wat jou het meest aanspreekt. Bij mij zijn voornamelijk games met move controllers mijn favoriet.

Het voegt ontzettend veel toe wanneer je je eigen handen in game kan zien en individueel kan gebruiken voor interacties.

Er is momenteel een sale bezig in de amerikaanse PSN store voor VR titels, mocht je een US account hebben:

https://store.playstation...E-MSF77008-PSPLUSSPECIALS

P.s.
Vergeet ook niet de youtube app te downloaden. Sinds de VR update vermaak ik me daar ook ontzettend veel mee tussen het gamen door. Er is bijna over alles wel een VR filmpje te vinden op youtube.

Van Star Wars VR experiences volledige attracties in Disney World, Skydiven, Horror, Comedy tot strippers en paaldanseressen _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door ThaBEN op 02-02-2017 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Begin inderdaad met de demo's (vanuit PSN, heeft veel meer demo's dan de disc) en kijk wat je daarvan leuk vindt. Daarnaast The Playroom gratis downloaden, de Call of Duty demo en de Tethered demo (staan beiden niet op de disk).

Must-haves zijn wat mij betreft sowieso VR Worlds (als showcase en introductie in VR), Batman VR (kort maar geweldig), Untill Dawn: Rush of Blood en Resident Evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al heb je voor Batman en Until Dawn wel echt move controllers nodig. Anders zou ik je aanraden de aankoop van deze games uit te stellen totdat je de move controllers bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:22:
Al heb je voor Batman en Until Dawn wel echt move controllers nodig. Anders zou ik je aanraden de aankoop van deze games uit te stellen totdat je de move controllers bezit.
Move controllers zijn inderdaad wel een must-have voor die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Sony UK baas praat over PSVR en licht toe waarom ze zo weinig reclame maakten. Omdat ze tekorten hadden en de vraag niet aan konden. Daar begint nu langzaam verandering in te komen.

http://www.pushsquare.com...o_overhype_playstation_vr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:22:
True. Ook een van de redenen dat ik deze tegelijk met de bril heb aangeschaft. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 21:24
Is de Call of Duty demo een leuke in VR? Had CoD een keer gedownload, maar kwam niet voorbij dat scherm waar je op een kruisje moet klikken. Volgens mij weet ik nu wel hoe dat wel kan, maar had de game van de PS4 verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Werewolves within. Ik speel haast niets anders.
Eagle Flight vind ik ook leuk, evenals Pinball.

Veel plezieR
Is de Call of Duty demo een leuke in VR? Had CoD een keer gedownload, maar kwam niet voorbij dat scherm waar je op een kruisje moet klikken. Volgens mij weet ik nu wel hoe dat wel kan, maar had de game van de PS4 verwijderd :)
Toen ik eindelijk voorbij het kruisje was vond ik het ook nog eens een stom spel. Maar ik ben een nogal aspecifieke gamer geloof ik

[ Voor 36% gewijzigd door Marselaar op 03-02-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
technoaddict schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:01:
Ziet er grafisch mooi uit en het stukje vliegen vond ik best leuk. Voor gratis wel de moeite waard om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:28:
[...]

Ziet er grafisch mooi uit en het stukje vliegen vond ik best leuk. Voor gratis wel de moeite waard om te downloaden.
Mwah ik vind het grafisch toch wel de zwakste van alle space "sims". Valkyrie en Battlefront zien er toch aanzienlijk beter uit. Vooral de textures zijn van een matige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 25-09 21:24
bram1984 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:45:
[...]

Mwah ik vind het grafisch toch wel de zwakste van alle space "sims". Valkyrie en Battlefront zien er toch aanzienlijk beter uit. Vooral de textures zijn van een matige kwaliteit.
Ik vond de game grafisch wel OK. Alleen de besturing enzo voelde wat arcade achtig aan.
Verder toch wel leuk om gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
I'm in! Dankzij een superdeal met een mede-tweaker toch eerder dan verwacht een PS VR aangeschaft.

Eerste must haves voor mij zijn Driveclub, Dirt Rally (stoel met T300 had ik al, vandaar specifiek deze 2 games) en Ace Combat 7.
Voor de rest wat demo's proberen, Invasion! en Allumette kijken en YouTube eens bewonderen.
VR Worlds pak ik nog wel een keertje mee in een sale ofzo.

Hebben jullie nog andere tips voor een beginnende VR gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Oh My Genesis.
Resident Evil
Rush of Blood

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:42:
I'm in! Dankzij een superdeal met een mede-tweaker toch eerder dan verwacht een PS VR aangeschaft.

Eerste must haves voor mij zijn Driveclub, Dirt Rally (stoel met T300 had ik al, vandaar specifiek deze 2 games) en Ace Combat 7.
Voor de rest wat demo's proberen, Invasion! en Allumette kijken en YouTube eens bewonderen.

Trackmania Turbo, Until Dawn : Rush of Blood, RE:7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 21:01
brookhaven experiment psvr is ook leuk wel via een US store kopen daar goedkoper

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alles wat gebruik maakt van de move controllers.
Move controllers voegen ontzettend veel toe aan de ervaring wanneer je met beide armen/handen interacties kan uitvoeren in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dank voor de tips, heren!

TrackMania heb ik al liggen, dus die ga ik zeker proberen.
Move controllers heb ik ook, dus zal ook zeker demo's daarmee proberen (en wellicht daarna kopen). Was er niet ook nog een game onderweg met bergen beklimmen? Dat lijkt me wel wat met de Move controllers.
Horror is niet mijn genre, ik denk dat de Kitchen demo het meest gewaagde is wat ik ga proberen.

Ik zal vooral gaan racen, vermoed ik. Ik kijk al vele jaren uit naar racen in VR, dat lijkt me een sublieme ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb onlangs ook de Thrustmaster T150 aangeschaft speciaal voor Dirt Rally VR welke 17 februari uitkomt. Tot die tijd speel ik Driveclub VR en kan zeggen dat het een erg vette ervaring is. Ondanks dat ik normaal niets heb met racegames en er niet goed in ben beschouw ik het racestuurtje in combinatie met VR nu al als mijn beste aankoop van 2017 :*)

Mocht je die games ook hebben dan kun je me toevoegen aan je friendslist ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 03-02-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou allereerst VR Worlds aanraden sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De allereerste PSVR headset firmwareupdate is beschikbaar. Helaas enkel voor mensen die in het 4.50 Beta programma zitten. De PSVR firmware is nu versie 2.40 geworden maar ik kan helaas geen patch notes inzien.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/52cjr8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2199j0z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/23ickfs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:46:
De allereerste PSVR headset firmwareupdate is beschikbaar. Helaas enkel voor mensen die in het 4.50 Beta programma zitten. De PSVR firmware is nu versie 2.40 geworden maar ik kan helaas geen patch notes inzien.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice, ik ben erg benieuwd wat er verbeterd is. Of is het alleen de 3D playback voor PSVR? Ik hoop ook wat softwarematige verbeteringen, misschien wel fix voor drift.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Vandaag is bekend gemaakt dat Syren in maart uitkomt op de PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:15:
Dirt Rally VR
Driveclub VR

Mocht je die games ook hebben dan kun je me toevoegen aan je friendslist ;)
Not yet, maar ze komen er sowieso. Zal je toevoegen (als je nog niet in mijn lijst staat).
bram1984 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Ik zou allereerst VR Worlds aanraden sowieso.
Ja, die komt er wel, maar ik heb daar geen €40 voor over. Ik wacht dus even tot ik er eentje tegen kom in V&A of op een sale in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:09:
[...]

Nice, ik ben erg benieuwd wat er verbeterd is. Of is het alleen de 3D playback voor PSVR? Ik hoop ook wat softwarematige verbeteringen, misschien wel fix voor drift.
Heb net in elk geval een stukje Lion King in 3D gekeken (is de enige 3D Blu Ray die ik beschikbaar heb).
Ik weet niet of het door het 3D effect komt maar het beeld lijkt veel scherper/strakker dan de laatste keer toen ik een (standaard) Blu ray via mijn PSVR heb gekeken.

Ik heb zelf het vermoeden dat het inderdaad door het 3D effect komt. Normaal had ik bij film kijken via PSVR (met het grootste scherm) het idee dat het doek vrij dicht op je ogen stond en vond ik dat niet prettig voor langere tijd. Doordat je nu diepte in het scherm ziet is alles veel scherper en lijkt het rustiger voor me ogen.

Ook ziet het veel beter uit dan in de bioscoop omdat de view van de PSVR je hele gezichtsveld bedekt in plaats van 2 kleine glaasjes voor je ogen. Hierdoor voelt het anders/prettiger dan het dragen van een bril in de bioscoop of voor je 3D TV.

In de grootste stand van het scherm is het nu alsof je op de eerste rij in de bioscoop zit, maar toch ziet alles er perfect haarscherp uit wat voor een verrassend vette ervaring zorgt!

In een echte bioscoop zou je toch wat meer in het midden van de zaal moeten zitten wil je het 3D effect (en surround sound) optimaal ervaren, maar daar hoef je hier geen rekening mee te houden O+

Waarschijnlijk wel even eerst de Eye-to-Eye measurement test uitvoeren als je dat nog niet gedaan had.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 03-02-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:13:
[...]

Not yet, maar ze komen er sowieso. Zal je toevoegen (als je nog niet in mijn lijst staat).

[...]

Ja, die komt er wel, maar ik heb daar geen €40 voor over. Ik wacht dus even tot ik er eentje kom in V&A of op een sale in de store.
Is ie weer zo duur tegenwoordig? Heb 'm voor € 18,- bij de Intertoys gehaald tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:46:
De allereerste PSVR headset firmwareupdate is beschikbaar.
Nee hoor, toen ik op 12 oktober mijn PSVR voor de eerste keer aansloot werd hij meteen van 1.50 naar 2.00 bijgewerkt. Ben zeer benieuwd naar de release notes van 2.40.

[ Voor 10% gewijzigd door BamSlam_ op 03-02-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:17:
[...]

Heb net in elk geval een stukje Lion King in 3D gekeken (is de enige 3D Blu Ray die ik beschikbaar heb).
Ik weet niet of het door het 3D effect komt maar het beeld lijkt veel scherper/strakker dan de laatste keer toen ik een (standaard) Blu ray via mijn PSVR heb gekeken.

Ik heb zelf het vermoeden dat het inderdaad door het 3D effect komt. Normaal had ik bij film kijken via PSVR (met het grootste scherm) het idee dat het doek vrij dicht op je ogen stond en vond ik dat niet prettig voor langere tijd. Doordat je nu diepte in het scherm ziet is alles veel scherper en lijkt het rustiger voor me ogen.

Ook ziet het veel beter uit dan in de bioscoop omdat de view van de PSVR je hele gezichtsveld bedekt in plaats van 2 kleine glaasjes voor je ogen. Hierdoor voelt het anders/prettiger dan het dragen van een bril in de bioscoop of voor je 3D TV.

In de grootste stand van het scherm is het nu alsof je op de eerste rij in de bioscoop zit, maar toch ziet alles er perfect haarscherp uit wat voor een verrassend vette ervaring zorgt!

In een echte bioscoop zou je toch wat meer in het midden van de zaal moeten zitten wil je het 3D effect (en surround sound) optimaal ervaren, maar daar hoef je hier geen rekening mee te houden O+

Waarschijnlijk wel even eerst de Eye-to-Eye measurement test uitvoeren als je dat nog niet gedaan had.
Klinkt heel positief. Ik lees net dat door de update cinematic mode ook veel scherper is geworden. Heb je al een gewone Netflix uitzending gekeken of game gespeeld en kan je zeggen of het een groot verschil is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het beeld ziet in cinematic mode inderdaad beter uit! Het is moeilijker te omschrijven maar het ziet er scherper en strakker uit. Het is dus niet zo dat graphics in-game mooier worden ofzo maar hetgeen dat de PSVR headset weergeeft ziet er meer crisp uit. Ik denk dat je het beste kan vergelijken wanneer je overdag een game speelt op je TV dan lijkt het beeld al goed. Als je daarna 's avonds dezelfde game speelt op je TV zie je ineens meer details doordat je veel minder last hebt van omgevingslicht. Daar is het ongeveer mee te vergelijken.

Ik heb dit o.a. met de Ghost Recon Beta getest, de Blu Ray van The Lion King 3D en het PS hoofdmenu.

Normaal had ik bij film kijken via PSVR (met het grootste scherm) het idee dat het doek vrij dicht op je ogen stond en vond ik dat niet prettig voor langere tijd. Doordat je nu in 3D mode diepte ziet in het scherm is alles veel rustiger voor je ogen en het beeld ziet er dan fenomenaal uit! Door het diepte gevoel lijkt het bijna een kruising tussen 3D film / VR toneelstuk dat zich live voor je afspeelt. (Oftewel beter dan standaard 3D maar net iets minder dan volledig VR)

Het beeld ziet veel beter uit dan 3D films in de bioscoop omdat de view van de PSVR je hele gezichtsveld bedekt, in plaats van 2 kleine glaasjes voor je ogen, en de rest van de omgeving is compleet zwart waardoor je minder wordt afgeleid. Hierdoor voelt het anders/prettiger dan het dragen van een bril in de bioscoop of voor je 3D TV.

Zelfs tijdens het spelen van de VR game Werewolves Within had ik het gevoel dat de namen en icoontjes die je boven de hoofden van de spelers ziet zweven er een stuk scherper uitzien. Maar wellicht had dit ook te maken met de 'boost mode' voor games die geen Pro Patch hebben ontvangen.

Al met al ben ik zeer blij met deze patch en geeft dit nog meer bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan om te upgraden naar de PS4 Pro toen ik mijn VR set heb gekocht.

[ Voor 18% gewijzigd door ThaBEN op 04-02-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 20:01

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zojuist even de Battlefront X-Wing VR Missie gedaan.
Bij het begin kreeg ik wel een beetje het driveclub demo gevoel, interieur super scherp maar in de verte was het blurry.
Later toen er wat meer actie kwam leek het toch wel mee te vallen en was het erg gaaf!

Jammer dat het zo kort is, zou graag wel een volledig spel hier van willen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
Werewolves Within, Eagle Flight, Pinball VR

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Er zijn ook een aantal youtubers die zo goed als alle PSVR games reviewen. Dat is ook altijd handig om te checken indien je opzoek bent naar je volgende VR aankoop.

davestation VR

Without Parole Games

Three Eye Gaming

PSVR frank. PlayStation VR Wise Guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwe video van Redemption's Guild. Beta op Vive begint in februari, nog geen datum voor de PSVR versie.

[YouTube: https://youtu.be/HNB9YIteAbA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Zozo eerste 2 dagen erop zitten met de VR, heb voornamelijk platform vr en kitchen en resident evil 7 demo's gespeeld. Ook de jackal van call of duty, en natuurlijk trackmania vond ik erg leuk.

Spelen jullie ook normale spellen met de VR bril op? Heb een paar FIFA wedstrijden en the witcher 3 met de bril opgedaan en opzich wel leuke ervaring

Denk dat me eerste aankoop toch werewolves within word.

Moet zeggen voor een eerste generatie VR niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik speel F1 2016 met de PSVR. Niet super scherp, maar beter dan wat ik met Driveclub voorgeschoteld krijg én een hele gave ervaring. Scherm op standje maximaal en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nik schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:52:
Ik speel F1 2016 met de PSVR. Niet super scherp, maar beter dan wat ik met Driveclub voorgeschoteld krijg én een hele gave ervaring. Scherm op standje maximaal en gaan.
Met de nieuwe firmware update zal die ervaring nog veel beter en scherper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
.GoO schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:31:
[...]

Met de nieuwe firmware update zal die ervaring nog veel beter en scherper worden.
Zit daar zoveel verschil in ja ? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
.GoO schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:31:
[...]

Is er ook bekend wanneer die voor het normale volk beschikbaar komt.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
FreakGIB schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:49:
[...]

Is er ook bekend wanneer die voor het normale volk beschikbaar komt.
Helaas nog niet. Ergens binnen nu en een maand wordt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

sten123 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:42:
[...]

Zit daar zoveel verschil in ja ? Ben benieuwd.
Dat ga ik straks even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

bram1984 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Is ie weer zo duur tegenwoordig? Heb 'm voor € 18,- bij de Intertoys gehaald tijdje terug.
Dat is wel een nette prijs _/-\o_
Nnu is hij gewoon weer €40,00.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb nauwelijks tijd meer voor m'n Psvr, heb er zelfs vorige maand een ps4 pro voor gekocht. Hopen dat 't nog wat oplevert. Beetje jammer van de vele spellen :)

[ Voor 13% gewijzigd door GeNiTaLiX op 05-02-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
GeNiTaLiX schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:17:
Ik heb nauwelijks tijd meer voor m'n Psvr, heb er zelfs vorige maand een ps4 pro voor gekocht. Hopen dat 't nog wat oplevert. Beetje jammer van de vele spellen :)
Tijd voor maken??

Heeft iemand toevallig TimeMachine gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
iemand Tethered al gekocht?
ik vond de demo leuk maar heel erg chaotisch, vooral als er een hoop monsters bij komen.
ook was het level snel uitgespeeld naar mijn idee, en vraag me af als je het koopt het spel dan door blijft spelen op de zelfde map, of dat je naar een ander level gaat..

YouTube: Tethered Gameplay (PS4 Playstation VR) Tutorial :p :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ThaBEN schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:30:
De Dirt Rally VR editie is nu ook te bestellen bij Game Mania voor € 39,99
Ik zat net op budgetgaming te kijken en bij yourgamezone is die zelfs maar 35 euro :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 05-02-2017 23:37 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

SToRM666 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:22:
[...]

Ik zat net op budgetgaming te kijken en bij yourgamezone is die zelfs maar 35 euro :)
Dit zijn de betere prijzen. Al wil ik eigenlijk eerst een fatsoenlijk stuurtje scoren. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Geteisem schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Dit zijn de betere prijzen. Al wil ik eigenlijk eerst een fatsoenlijk stuurtje scoren. :-(
Voor de volledige immersie is dat wel een must-have, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga eerst mijn G25 dan maar eens verkopen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 21:25

Pixelmagic

Ubergeek

carpcatcher schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:53:
iemand Tethered al gekocht?
ik vond de demo leuk maar heel erg chaotisch, vooral als er een hoop monsters bij komen.
ook was het level snel uitgespeeld naar mijn idee, en vraag me af als je het koopt het spel dan door blijft spelen op de zelfde map, of dat je naar een ander level gaat..

YouTube: Tethered Gameplay (PS4 Playstation VR) Tutorial :p :D
Andere werelden, blijft lastig inderdaad maar wel erg leuk !

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Laatst online: 02-09 21:59
Batman is echt tof! Hetzelfde geldt voor Bound, is echt eng als ze ineens dichterbij komt lopen. Dat gevoel dat het net echt lijkt blijft nog steeds en daardoor is voor mij de PSVR echt zeker geen gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of je met de 3D Blu Ray update van de beta ook stereo 3D video's kunt bekijken via USB stick?

Ik had een paar test filmpjes op stick gezet maar die werden niet herkend door de PS4 media player.
Het is me wel gelukt om mono 360 video's af te spelen via USB stick op de PS4 media player, maar dan zie je geen echte 3D diepte en lijkt het alsof alles op een rond scherm rondom je heen geprojecteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:05:
Weet iemand of je met de 3D Blu Ray update van de beta ook stereo 3D video's kunt bekijken via USB stick?

Ik had een paar test filmpjes op stick gezet maar die werden niet herkend door de PS4 media player.
Het is me wel gelukt om mono 360 video's af te spelen via USB stick op de PS4 media player, maar dan zie je geen echte 3D diepte en lijkt het alsof alles op een rond scherm rondom je heen geprojecteerd wordt.
Volgens mij alleen via Blu-ray op dit moment. Hopelijk is het een eerste stap en gaan ze het in de toekomst wel ondersteunen.

I Expect You To Die staat sinds vandaag in de UK en Australische stores, maar nog steeds niet in NL helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel krijgen we morgen VR Ping Pong

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ddgLYiNuNVQ]
Bron: Playstation Blog EU

[ Voor 34% gewijzigd door ThaBEN op 07-02-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Wordt de beeldkwaliteit van de PSVR beter bij het aansluiten op een PS4 Pro ipv normale PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MurtnR schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:18:
Wordt de beeldkwaliteit van de PSVR beter bij het aansluiten op een PS4 Pro ipv normale PS4?
Jazeker, het verschilt wel per game hoe groot de sprong is en of de game een pro patch heeft ontvangen (en sinds de beta ook nog een factor of je boost mode hebt aanstaan op de Pro).

Hier kun je lezen wat de verschillen zijn voor VR m.b.t. standaard/Pro.

http://www.neogaf.com/for...p?p=226436091&postcount=3

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 07-02-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Laatst online: 02-09 21:59
.GoO schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:14:
[...]

Volgens mij alleen via Blu-ray op dit moment. Hopelijk is het een eerste stap en gaan ze het in de toekomst wel ondersteunen.

I Expect You To Die staat sinds vandaag in de UK en Australische stores, maar nog steeds niet in NL helaas :(
Mag toch hopen dat wij hem met een fikse korting krijgen :P , vind het wel apart dat zij als 1 van de weinige studio's met die regels te maken krijgen per land en of regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:29
Ik heb een vraagje over VR icm stuurwiel. Vandaag moest ik op een beurs de PS4 VR-bril installeren en een stuurwiel met pedalen koppelen aan de PS4. Het betreft een traditionele PS4 (dus geen Pro) en een niet officiele stuurwiel (dus geen licentie van Sony/PS). Het stuurwiel en de pedalen hebben in het verleden prima gewerkt met de PS4 maar in combinatie met VR kreeg ik het niet aan de praat. VR deed het wel maar het stuurwiel en pedalen niet. Volgens mij was het de Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Integral T500.

De bril claimt een usb-poort, het stuurwiel claimt een usb-poort en werd maar niet herkent in het menu onder Apparaten dus ik probeerde ook nog de console met een draadloze controller te besturen maar dat werkte ook voor geen meter omdat ie waarschijnlijk maar maximaal twee inputs aankan en niet drie. We probeerde het met het spel Driveclub VR. Uiteindelijk alleen maar met de controller geraced.

Is er toch een PS4 Pro voor nodig omdat die een extra usb-poort heeft of zag ik wat over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 07-02-2017 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2023

M1d4s

PSN - M1d4s010

Het enige wat ik kan verzinnen is om een firmware update op het stuur uit te voeren. Misschien dat dat werkt.
Thrustmaster T500 zou moeten werken op PS4 ook in driveclub.

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Eerste paar series en films er ook al opzitten met de PlayStation VR bril. Moet zeggen stoor me er niet heel erg aan dat de resolutie iets lager is, natuurlijk voor het oog is het mooier maar zn bioscoop scherm thuis is natuurlijk gaaf!!

Verder mijn eerste spellen eagle flight en here they lie.

Met eagle flight kan ik heel slecht een 3 vs 3 match vinden hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:57:
Ik heb een vraagje over VR icm stuurwiel. Vandaag moest ik op een beurs de PS4 VR-bril installeren en een stuurwiel met pedalen koppelen aan de PS4. Het betreft een traditionele PS4 (dus geen Pro) en een niet officiele stuurwiel (dus geen licentie van Sony/PS). Het stuurwiel en de pedalen hebben in het verleden prima gewerkt met de PS4 maar in combinatie met VR kreeg ik het niet aan de praat. VR deed het wel maar het stuurwiel en pedalen niet. Volgens mij was het de Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Integral T500.

De bril claimt een usb-poort, het stuurwiel claimt een usb-poort en werd maar niet herkent in het menu onder Apparaten dus ik probeerde ook nog de console met een draadloze controller te besturen maar dat werkte ook voor geen meter omdat ie waarschijnlijk maar maximaal twee inputs aankan en niet drie. We probeerde het met het spel Driveclub VR. Uiteindelijk alleen maar met de controller geraced.

Is er toch een PS4 Pro voor nodig omdat die een extra usb-poort heeft of zag ik wat over het hoofd?
Het stuurwiel is geschikt voor Driveclub VR. Normaal gesproken zou het stuurwiel direct een rondje naar links en een rondje naar rechts moeten draaien zodra je hem in een USB poort van de PS4 prikt vanwege zijn calibratie.

Overigens komt het stuurwiel niet te staan in het PS4 menu tussen devices maar zou hij wel moeten werken in de game.

Ikzelf heb de Thrustmaster T150. Deze heeft een PS Home button op het stuurtje zitten. Deze button moet ik wel eerst indrukken alvorens het stuurtje reageert in de game. Een PS4 kan (minstens) 4 inputs tegelijk aan dus daar zit het probleem niet.
sten123 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:33:
Eerste paar series en films er ook al opzitten met de PlayStation VR bril. Moet zeggen stoor me er niet heel erg aan dat de resolutie iets lager is, natuurlijk voor het oog is het mooier maar zn bioscoop scherm thuis is natuurlijk gaaf!!

Verder mijn eerste spellen eagle flight en here they lie.

Met eagle flight kan ik heel slecht een 3 vs 3 match vinden hebben meer mensen hier last van ?
Je kunt ergens in het menu instellen dat je crossplatform wil spelen. Dan speel je ook tegen Eagle Flight spelers met de Oculus Rift of HTC Vive versie. Heb je dit aanstaan? Op die manier zou je makkelijker meer spelers moeten vinden.

Ik heb de game zelf ook maar speel hem eigenlijk niet veel. Je kunt me wel toevoegen op PSN dan kunnen we eens samen een online potje doen.

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 08-02-2017 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
sten123 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:33:

Laatst ook weer eens in de lobby gekeken en geen tegenspelers. Volgens mij is het heel wisselend. Anders de NL community joinen of toetreden tot de chat al is die nog nooit gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Wow! VR racing is toch wel echt een enorme ervaring te noemen, zeker in combinatie met een stuur en racestoel. De immersie is niet te bevatten als je de eerste keer met bril op de grid geladen wordt, gewoon diepte kunnen zien, echt een enorme wow-factor!

Voor mij is VR racen toch wel de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet hoe je je voelt! Aanschaf van race stuurtje voor VR was ook een van mijn beste investeringen ooit. Helaas ben ik niet zo goed in online racen waardoor ik voornamelijk campaing mode speel. Ik ben bijna door de campaign heen bij Driveclub VR en kan niet wachten totdat Dirt Rally VR beschikbaar is (volgende week vrijdag).

P.s.
De makers van Holoball hebben aangegeven dat binnen 2-3 weken een beta verschijnt voor de Holoball multiplayer uitbreiding! Denk zelf wel dat de beta puur voor de Oculus / VIVE versie is, maar de multiplayer mode komt ook naar PS4 dus dat is goed nieuws!

Tevens zijn ze bezig met een nieuwe game. Dit wordt een Boxgame!

Zie de eerste gameplay beelden HIERZO

[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 08-02-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ralph075 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:36:
Voor mij is VR racen toch wel de toekomst.
Helaas, voor mij een misselijkmakende ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een stuurtje helpt bij mij tegen het misselijk zijn. Waarschijnlijk omdat dit meer aanvoelt als de werkelijkheid en wat mijn brein verwacht te ervaren. Alleen wanneer ik na een crash achteruit moet rijden om de auto terug op de baan te zetten krijg ik wel even een raar gevoel in mijn hoofd/buik zolang ik achteruit rijd.

Je kunt in de game/demo bij options ook kiezen voor motion controls. Dan moet je de controller voor je houden en kantelen om te sturen zoals bij Mario Kart op de Wii(-U). Wellicht dat je dan minder last hebt van misselijk worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:56
Marselaar schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Helaas, voor mij een misselijkmakende ervaring.
Ja, dat lees je best veel, ik heb er zelf geen last van gelukkig, maar wat veel mensen helpt (als je de berichten mag geloven) is dat ze actiever gaan meekijken de bochten in. Veel mensen gebruiker vr racing nog meer zoals ze het gewend zijn op een standaard scherm, dus ze houden hun hoofd stil en kijken de bochten in met hun ogen. In VR werkt het veel beter als je je hoofd draait en meekijkt op die manier in de bocht. Dat heeft 1 groot voordeel, het middengedeelte van het beeld in VR is altijd scherp gerenderd, de uiteinden worden wat geblurred in VR (in praktisch elke game is dit zo), doordat je meekijkt blijft je het center punt van je visie scherp houden wat de misselijkheid verminderd.

Het rijden met stuur biedt inderdaad wel veel voordelen, het vergroot de immersie enorm en geeft je meer gevoel van het zitten in de auto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Project Cars 2 krijgt (uiteindelijk) PSVR support, aldus de ontwikkelaar.

http://uploadvr.com/project-cars-2-preview-racing-sim-ever/
“We can’t commit 100% to PSVR yet because there is still a lot of optimization left to do and all of the new things we’ve added,” said Viljoen. “For VR, we need to achieve an additional level of performance. We don’t want to compromise like other racing games have and lose any of our authenticity on PSVR. If we can get there, we will release it. We’ll eventually get it there one way or another, but we can’t promise it will be there at launch. The plan is to deliver the entire game.”
Een deel van het team achter VR Worlds is daarnaast een nieuwe VR studio begonnen die een nieuwe VR IP willen gaan maken

http://www.gamesindustry....dream-reality-interactive

Sinds vandaag is trouwens ook VR Ping Pong in de Store verkrijgbaar voor 14,99 euro. Iemand al gekocht?

[ Voor 25% gewijzigd door .GoO op 08-02-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
.GoO schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:50:
Een deel van het team achter VR Worlds is daarnaast een nieuwe VR studio begonnen die een nieuwe VR IP willen gaan maken
En wat betekent IP hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Intellectual property. Oftewel een nieuwe franchise/serie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021

[...]
Das leuk, maar ze hadden ook beloofd dat Project Cars 1 PSVR support zou krijgen en had 'm mede daarom dan ook gekocht. Dus ik ga fijn afwachten met deel 2, als PSVR support er is koop ik 'm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

http://www.gamesindustry....dream-reality-interactive

Sinds vandaag is trouwens ook VR Ping Pong in de Store verkrijgbaar voor 14,99 euro. Iemand al gekocht?
Nice! Met PSVR support ga Project Cars 2 ook halen.

Ik hoop dat de (ex)medewerkers van VR Worlds een volledige game maken die enkele uren duurt. Als London Heist enige indicatie is van wat die studio in zijn mars heeft dan heb ik er een goed gevoel bij dat hun volgende game een toppertje zal worden!

VR Ping Pong dien je echt te vermijden! Game is verschrikkelijk basic in zowel gameplay als grafisch. Indien je Holoball nog niet hebt aangeschaft kun je daar veel beter je geld aan uitgeven dan VR Ping Pong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ThaBEN schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:00:
Een stuurtje helpt bij mij tegen het misselijk zijn. Waarschijnlijk omdat dit meer aanvoelt als de werkelijkheid en wat mijn brein verwacht te ervaren. Alleen wanneer ik na een crash achteruit moet rijden om de auto terug op de baan te zetten krijg ik wel even een raar gevoel in mijn hoofd/buik zolang ik achteruit rijd.

Je kunt in de game/demo bij options ook kiezen voor motion controls. Dan moet je de controller voor je houden en kantelen om te sturen zoals bij Mario Kart op de Wii(-U). Wellicht dat je dan minder last hebt van misselijk worden?
Stuurtje helpt zeker! Eerste keer reed ik (even snel proberen) een rondje met controller en toen had ik ook enigszins last van misselijkheid. Met stuur is dat nagenoeg afwezig.

Alleen het moment dat ik crash is ook met stuur niet heel prettig. Daar heb ik al wel een workaround voor gevonden: als ik een onvermijdelijke crash zie aankomen, doe ik snel mijn ogen dicht :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Welja
  • Laatst online: 23-09 21:02
Erg positieve review van Resident Evil 7. Hij noemt het spel zelfs een system seller :) (voor de ps vr dan)

YouTube: Resident Evil 7 Angry Review

[ Voor 5% gewijzigd door Welja op 09-02-2017 11:55 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Laatst online: 08:46
Ik heb vraag voor de racefans hier: kan je bij racegames zoals DriveClub en Trackmania Turbo met VR het camerastandpunt nog veranderen of is het alleen cockpitview? Ik snap dat cockpitview de beste immersie geeft, alleen speel ik al jaren alle racegames met de front/bumper camera en de HUD volledig uit. Ik zie alleen de track voor me dus, en met een playseat + T300rs i.c.m. een beamer + 2.40m projectiescherm is dat al heel erg cool, vooral met DiRT Rally.

Ik ben van plan vandaag of morgen toch een PSVR te gaan halen, alleen ben ik bang dat ik nadat het nieuwtje er vanaf is ik toch weer terugga naar grootscherm+frontcamera, en dat zou toch zonde zijn van het geld. Ook heb ik geen PS4 pro maar een normale PS4, mocht VR mij wel bevallen behalve de blur dan zie ik me weer een PS4 pro halen en dan wordt het helemaal een dure grap.

Maar goed, firstworldproblems. Frontcamera in VR racing, werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Welja schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:41:
Erg positieve review van Resident Evil 7. Hij noemt het spel zelfs een system seller :) (voor de ps vr dan)

YouTube: Resident Evil 7 Angry Review
Nice. Moet RE 7 nog steeds in huis halen. Wel zin in deze VR ervaring. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 08:28
VonBraunschweig schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:17:
Ik heb vraag voor de racefans hier: kan je bij racegames zoals DriveClub en Trackmania Turbo met VR het camerastandpunt nog veranderen of is het alleen cockpitview? Ik snap dat cockpitview de beste immersie geeft, alleen speel ik al jaren alle racegames met de front/bumper camera en de HUD volledig uit. Ik zie alleen de track voor me dus, en met een playseat + T300rs i.c.m. een beamer + 2.40m projectiescherm is dat al heel erg cool, vooral met DiRT Rally.

Ik ben van plan vandaag of morgen toch een PSVR te gaan halen, alleen ben ik bang dat ik nadat het nieuwtje er vanaf is ik toch weer terugga naar grootscherm+frontcamera, en dat zou toch zonde zijn van het geld. Ook heb ik geen PS4 pro maar een normale PS4, mocht VR mij wel bevallen behalve de blur dan zie ik me weer een PS4 pro halen en dan wordt het helemaal een dure grap.

Maar goed, firstworldproblems. Frontcamera in VR racing, werkt dat?
in driveclub kan dat. frontcam is zonde van de immersie. ik werd er misselijk van normaal rijd je ook niet vanaf de bumper
Pagina: 1 ... 29 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.