Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:46:
Gisteren bij de Game Mania geweest, Ik wilde het toch eerst echt zelf proberen. Had hem al bij de MediaMarkt zien liggen maar die zag er vies uit.

Bij de Gamemania ben ik echt goed geholpen. Had mijn vrouw en kind bij waar de beste man ook nog een praatje mee maakte. Het apparaat werd ter plaatse goed schoon gemaakt, demo van Call of Duty stoel erbij en gaan :)

Echt een super ervaring. Heb er gelijk één gekocht. Spellen nog niet, eerst de demo's geprobeerd.

Valkyrie, Battlezone en Tethered zijn mijn favorieten. Rigs was iets teveel motion, dat voelde ik toch wel. DriveClub was 3x niets voor mij. Daar kreeg ik gelijk een naar gevoel van, vond het spel zelf ook niet overtuigend. Beeld en geluid vond ik zeer matig. De genoemde favorieten zien er vele malen beter uit.

Vanavond de Star Wars demo proberen :)

Ik had ook niet verwacht dat het beeld het gevoel zou opwekken dat je de knoppen kan indrukken etc. Je wilt echt alles aanraken haha. Bij Tethered echt grappig dat je iets van dichtbij kan kijken door je hoofd naar voren te bewegen.

Dat VR gebeuren wordt hem wel in de toekomst. De bedrading valt eigenlijk ook wel mee, alles zit achter of in je TV meubel. Er loopt maar één dubbele kabel naar de VR unit op je hoofd.

Voor in de toekomst scherpere beelden en draadloos en dan wordt het mainstream.
Zou ook beide RE7 demo's even proberen. Die zijn ook tof.

En natuurlijk die gratis game met die robotjes (vergeet steeds de naam).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-09 06:07
bram1984 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:15:
[...]

Zou ook beide RE7 demo's even proberen. Die zijn ook tof.

En natuurlijk die gratis game met die robotjes (vergeet steeds de naam).
Playroom VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:25:
[...]

Iemand al ervaring met deze?
Geen ervaring mee, maar kan wel aangeven dat 'Perfect' volgens iedereen vies tegenvalt. Je hebt 3 locaties waarbij je in elke locatie op 3 plekken kan staan. Je kunt niet lopen. Dus in principe heb je 9 views waar je waarschijnlijk na 2 minuten per view wel op bent uitgekeken.

Indien je een Hong Kong account hebt kun je gratis een soortgelijke game downloaden maar dan met full motion video.

Anywhere VR

De eerste 2 locaties uit de video zitten in de gratis versie. De andere kun je kopen
SToRM666 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:25:
[...]

Is dat een uitbreiding op het origineel? Ik zie trouwens dat er al meerdere uitbreidingen zijn. Is wel interessant om eens te proberen voor een dergelijke prijs.
Over O! My Genesis. Dat zijn inderdaad extra planeten van 1 dezelfde game. Vergelijkbaar als extra hoofdstuk in episodic games The Walking Dead.

De prijs voor elke planeer is 2,99 en er staat nergens bij dat je de vorige delen nodig hebt dus het lijken mij stand alone games. Maar de eerste planeet kun je voor 95% gratis spelen door via de Hong Kong PSN store de digitale PS VR demo disc te downloaden.

Het is best een vermakelijke game. Vooral als je rondom je heen kijkt ziet het universum er echt cool uit. Het is vet gedaan wanneer meteorieten je planeet dreigen te vernietigen en jij als een soort keeper met je handen de meteorieten moet tegenhouden. De game is kort maar voor de prijs is er meer dan genoeg te doen. Ik zit nog te wachten totdat alle planeten uit zijn en er een bundel uitkomt die goedkoper zal zijn dan alle losse delen samen.

[ Voor 14% gewijzigd door ThaBEN op 21-12-2016 18:17 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik hoop dat er snel nieuwe demo's bij komen. Voor het eerst schaf ik games digitaal aan. Ik wilde ze altijd op disk hebben. Maar na m'n PS3 besef ik dat ik daar toch nooit meer naar omkijk, en games verkopen deed ik zelden. Maar met VR is het gewoon een must. Als ik nu een andere game wil starten moet ik dus de headset af doen. Niet ideaal. VR games koop ik vanaf nu alleen digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 16:26
Nik schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:26:
Ik hoop dat er snel nieuwe demo's bij komen. Voor het eerst schaf ik games digitaal aan. Ik wilde ze altijd op disk hebben. Maar na m'n PS3 besef ik dat ik daar toch nooit meer naar omkijk, en games verkopen deed ik zelden. Maar met VR is het gewoon een must. Als ik nu een andere game wil starten moet ik dus de headset af doen. Niet ideaal. VR games koop ik vanaf nu alleen digitaal.
Ja daar loop ik nu ook tegenaan. Heb nu 2 op disc ivm korting maar dan dus dit "euvel".

PSN: Marselaar

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Nik schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:26:
VR games koop ik vanaf nu alleen digitaal.
Heb je dan een goede site waar de PSN game keys een normale prijs hebben?

Die PS Store is vaak zo belachelijk duur als ik het vergelijk met de MM om de hoek:
EVE: €59.99 - €35.99
RIGS: €59.99 - €39.99
Battlezone: €59.99 - €38
VR Worlds: €39.99 - €19.98

Ik heb games ook veel liever digitaal, zeker bij de VR wil je eigenlijk niet klote met discs. Maar dat verschil is mij het niet waard. Bij die 4 spellen gaat het dan dus om €219,96 in de store of €133,96 bij de MM, voor die €86 kan je toch met z'n 2e een avondje naar de griek.
Stom ook dat niet elk spel een soort unieke key heeft welke wordt gekoppeld aan je account als je de disc installeert, welke je dan kan "unbinden" als je een spel wil doorverkopen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24
Plus dat een hoop van die VR-games nauwelijks replaywaarde hebben.
Batman VR, 1x uitspelen en dan klaar mee. 20 euro.

Haters everywhere but I don’t really care

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Daar hebben we V&A voor. En DM

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 22-12-2016 13:44 ]

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
V&A of DM

[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 22-12-2016 13:44 ]

PSN: FreakGIB

matthijst schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:02:
Plus dat een hoop van die VR-games nauwelijks replaywaarde hebben.
Batman VR, 1x uitspelen en dan klaar mee. 20 euro.
Een game zoals Batman Arkham VR zou ideaal zijn als dit deel 1 van 5 was uit een episodic game. De game is lang genoeg om in 1 playtrough uit te spelen zonder dat het te vermoeiend wordt (als je staand speelt tenminste) maar smaakt naar meer.

Ik zou wel bereid zijn tussen de €60 & €80 te betalen voor een totaal pakket indien er nog 4 soortgelijke episodes zouden komen voor Batman Arkham VR of een soortgelijke VR game van dezelfde kwaliteit.

Het voornaamste probleem is dat dit de beginfase is van VR en nog niet veel mensen een PSVR hebben. Ik verwacht ook niet dat we binnenkort een grote game hoeven te verwachten, dat is nog te veel risico voor de developers.

Voor VR ontwikkelen is duur, en de afzetmarkt is nu eenmaal kleiner. Ook al maak je een topper van een game die overal een 10 krijgt, wordt deze slechts door enkele honderdenduizenden mensen gekocht omdat niet iedereen een VR set heeft. Van al mijn vrienden die een PS4 hebben ben ik de enige met PSVR en verwacht ik ook niet dat ze snel een PSVR zullen aanschaffen.

Developers kunnen voor hetzelfde budget een reguliere game maken i.p.v. VR waarbij die waarschijnlijk 10 keer zoveel verkopen zal opleveren, zelfs als de kwaliteit minder zou zijn, puur omdat er veel meer mensen zijn met een PS4 dan met PSVR.

Uiteindelijk is het aan ons om de developers te supporten om ze op die manier over te halen om meer te investeren in VR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Marselaar schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:34:
[...]

Ja daar loop ik nu ook tegenaan. Heb nu 2 op disc ivm korting maar dan dus dit "euvel".
Ha! Ja! Helemaal mee eens.

Koop nog steeds liever fysiek voor normale games (het ontvangen, openen, bekijken, snuiven en gewoon kunnen zien staan ervan in de kast vind ik gewoon fijn!) en was daar ook met PSVR mee begonnen, maar algauw gemerkt dat digitaal toch nu wel makkelijker is.

Eigenlijk is voor PSVR mijn redenering precies andersom:
- PS4: altijd fysiek, of digitaal moet aardig wat goedkoper zijn
- PSVR: altijd digitaal, of fysiek moet aardig wat goedkoper zijn

Na de initiële batch heb ik alleen maar Robinson fysiek gekocht vanwege Bart Smit's €30 aanbieding/foutje....
ThaBEN schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:49:
[...]
Het voornaamste probleem is dat dit de beginfase is van VR en nog niet veel mensen een PSVR hebben. Ik verwacht ook niet dat we binnenkort een grote game hoeven te verwachten, dat is nog te veel risico voor de developers.
En daarnaast is het ook voor game designers zoeken naar wat werkt en leuk is in VR, niet alle normale genres kan je zo maar in VR doen, maar opent ook juist weer nieuwe mogelijkheden en kan me zo voorstellen dat designers juist enthousiast zijn van nieuwe uitdagingen. Plus genres waarvan je helemaal niet van zou verwachten dat het zou werken in VR (Robot Rescue heeft me overtuigd dat veel meer platformers in VR moeten!!) is ook iets wat devs moeten ontdekken (en wij consumers ook).

Kortom er wordt nog hoop geëxperimenteerd en dat is ook nu nog wel nodig en zal nog wel een jaartje of twee door gaan, maar er zullen wel steeds meer completere games komen verwacht ik!

[ Voor 39% gewijzigd door Aenea op 22-12-2016 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aenea schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:25:
[...]

Ha! Ja! Helemaal mee eens.

Koop nog steeds liever fysiek voor normale games (het ontvangen, openen, bekijken, snuiven en gewoon kunnen zien staan ervan in de kast vind ik gewoon fijn!) en was daar ook met PSVR mee begonnen, maar algauw gemerkt dat digitaal toch nu wel makkelijker is.

Eigenlijk is voor PSVR mijn redenering precies andersom:
- PS4: altijd fysiek, of digitaal moet aardig wat goedkoper zijn
- PSVR: altijd digitaal, of fysiek moet aardig wat goedkoper zijn
Dat heb ik dus precies hetzelfde :)
En daarnaast is het ook voor game designers zoeken naar wat werkt en leuk is in VR, niet alle normale genres kan je zo maar in VR doen, maar opent ook juist weer nieuwe mogelijkheden en kan me zo voorstellen dat designers juist enthousiast zijn van nieuwe uitdagingen. Plus genres waarvan je helemaal niet van zou verwachten dat het zou werken in VR (Robot Rescue heeft me overtuigd dat veel meer platformers in VR moeten!!) is ook iets wat devs moeten ontdekken (en wij consumers ook).

Kortom er wordt nog hoop geëxperimenteerd en dat is ook nu nog wel nodig en zal nog wel een jaartje of twee door gaan, maar er zullen wel steeds meer completere games komen verwacht ik!
Ik denk dat we van elke studio eerst een simpele test game kunnen verwachten waarin ze de vrijheid hebben om te experimenteren en te kijken hoeveel ze verkopen voor VR. En als dat goed bevalt het volgende project een meer volwaardige game zal zijn.

Voordeel is dat veel van de experiment fase al heeft plaatsgevonden op de Oculus en HTC. Er zijn steeds meer aankondigingen van ports van deze systemen die nu ook naar PSVR komen. En steeds meer studios geven aan minder exclusieve games voor 1 bepaald VR systeem te willen maken en kiezen voor multiplatform. Ubisoft heeft zelfs momenteel voor alle VR titels de online mogelijkheden cross-platform gemaakt. Dus online speel je in 'The Eagle' of 'Werewolves Within' tegen Oculus en Vive gebruikers. Dat zijn goede ontwikkelingen waardoor VR nog meer mainstream zal worden.

De game die ik nu het meest op het oog heb is Raw Data. Deze bevat een online co-op optie en komt ook naar PSVR.

Trailer

Co-op gameplay

IGN Preview

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 12:08 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ThaBEN schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:12:
Geen ervaring mee, maar kan wel aangeven dat 'Perfect' volgens iedereen vies tegenvalt. Je hebt 3 locaties waarbij je in elke locatie op 3 plekken kan staan. Je kunt niet lopen. Dus in principe heb je 9 views waar je waarschijnlijk na 2 minuten per view wel op bent uitgekeken.
Hmmm... Ik was al bang dat het tegen zou vallen. Toch maar niet doen dan.
Het is best een vermakelijke game. Vooral als je rondom je heen kijkt ziet het universum er echt cool uit. Het is vet gedaan wanneer meteorieten je planeet dreigen te vernietigen en jij als een soort keeper met je handen de meteorieten moet tegenhouden. De game is kort maar voor de prijs is er meer dan genoeg te doen. Ik zit nog te wachten totdat alle planeten uit zijn en er een bundel uitkomt die goedkoper zal zijn dan alle losse delen samen.

[video]
Een bundel zou wel ideaal zijn inderdaad. Bedankt voor de info ;)

PSN id: NL_SToRM

De eerste review voor Fruit Ninja PSVR staat online.
De game krijgt hierin een 9

Pure Playstation

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Ben benieuwd hoe de tracking met de move controllers is :)
Volgens deze reviewer zijn de controls 'Excellent' en de ster van de game.

De vorige delen zaten boordevol DLC. Er leek wel constant een stroom aan thema's voor de game aan te komen. Momenteel is de game nogal 'kaal' als in dat alle 4 de game modes in dezelfde dojo afspelen.

Waarschijnlijk komt er ook voor deze versie dlc aan. Op de steam FAQ page heeft de developer het volgende aangegeven.

Can I change blades and dojos like in the mobile version?
Not yet, but the team is working around the clock to bring you these features as soon as possible.

Will you be adding more blades, game modes, and dojos?
Absolutely! We have big plans for this game and expect to release a large number of free updates both before and after the game leaves Early Access.

Will there be paid DLC after the game leaves Early Access?
We haven’t given much thought to paid DLC but it may be something we explore at a later date. Don’t worry, any major content updates will be free for all players!

PLANNED FEATURES

These are just some of the features we hope to add over the coming months. We will also be keeping a close eye on fan requests and community feedback in order to make the best game possible.

Planned additions:

• More locations to play in
• New weapons to use
• Fun and challenging achievements
• Playable characters from the Fruit Ninja universe
• PvP competitive multiplayer mode

-update

De developer van Bound heeft aangegeven dat de camera patch voor Bound helaas niet meer in december zal uitkomen vanwege de kerst stop bij de Sony kantoren. De nieuwe datum is de 2e week van januari. Dan zal de patch tegelijk met de demo gereleased worden.

Via onderstaande link kun je wel alvast een teaser zien van de nieuwe VR camera optie:
http://twitter.com/plasticdemo/status/811220997516967936

[ Voor 121% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 16:52 ]

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik heb een update binnen gekregen voor Werewolves within, geïnstalleerd, maar kom nu niemand meer tegen online op de engelse server..

Hier de patchnotes btw:

The Werewolves Within 1.1 Patch will go live today (Dec. 22) around noon EST.

It contains fixes for a broad variety of the reported bugs including:

PSVR
• Sometimes an eighth player cannot join the match.
- This is an unreported bug that we have detected and cleared up.
• Any number of spectators will quick match into a 7 player game.
- This was the bug where spectators were not guaranteed a slot in the next round.
• Mic may not work on joining a match.
- This was the problem where you had to exit the match and re-enter.
• Game unplayable after rebooting the headset while receiving an invite.
- This was an unreported bug.
• Fixed an issue where the game would not end correctly due to a combination of roles.
• Fixed an issue causing the book to disappear.
• Fixed the “looping scenes” matchmaking bug.
• Fixed a bug where kicked players were not removed in a timely manner.
• Fixed bug with main menu buttons/selections not responding. If you are experiencing this on a PC, please make sure that the game is selected before you put the headset back on. This is as easy as clicking on the main game window on your screen. If the game is not selected, it will not recognize button input.

*Please note that we are working with Sony to investigate crashes that occur on PS4 Pro.

[ Voor 84% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 22-12-2016 18:52 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Hahaha ik zit met smacht te wachten op ace combat en resident evil!
al denk ik dat residet evil echt voor hart klachten gaat zorgen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Eindelijk sinds vanmiddag legitiem in dit topic aanwezig. Ben 'redelijk' hooked al :X PSVR

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:23:
Eindelijk sinds vanmiddag legitiem in dit topic aanwezig. Ben 'redelijk' hooked al :X [afbeelding]
Perfecte timing om in te stappen. Er zijn namelijk verschillende PSVR games (en reguliere games) in de aanbieding op PSN.

Om enkele interessante VR titels toe te lichten:
- Battlezone €39,99
- Driveclub €19,99
- Thumper €15,99
- Headmaster €12,99
- Eve Valkyrie €39,99
- RIGS €39,99
- Playstation VR World €29,99
- Sportsbar VR €12,99

Zie voor het volledige overzicht: PSN Store

Overigens gaan er vandaag naast VR titels circa 300 games in de uitverkoop op PSN. Zie het volledige overzicht HIER.

Update
Alternatieve link: https://store.playstation...=STORE-MSF75508-JANSALE17

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 06:35:
[...]
Perfecte timing om in te stappen. Er zijn namelijk verschillende PSVR games (en reguliere games) in de aanbieding op PSN.

Om enkele interessante VR titels toe te lichten:
- Battlezone €39,99
- Driveclub €19,99
- Thumper €15,99
- Headmaster €12,99
- Eve Valkyrie €39,99
- RIGS €39,99
- Playstation VR World €29,99
- Sportsbar VR €12,99

Zie voor het volledige overzicht: PSN Store

Overigens gaan er vandaag naast VR titels circa 300 games in de uitverkoop op PSN. Zie het volledige overzicht HIER.
Driveclub VR en VR worlds er meteen bijgekocht voor 18 euro de stuk. Daarnaast nog Until Dawn Rush of Blood. Ga een dezer dagen nog even een PSN kaart scoren voor Batman en Job Simulator. Bevalt mij een stuk beter dan verwacht. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Redemption's Guild komt naar de PSVR, een MORPG. Ziet er cool uit!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XjXpYHpjfcQ]
We are finally PlayStation Partners and are excited to announce that we plan on bringing the game to PSVR if all things go according to plan on the final review from Sony. Which will chock up the game to being playable on three major VR headsets: HTC Vive, Oculus Rift, and PlayStation VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

.GoO schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:37:
Redemption's Guild komt naar de PSVR, een MORPG. Ziet er cool uit!

[video]

[...]
Ziet er interessant uit ja. Leuk dat die wand op een move controller lijkt ook :)

Net de London Heist gespeeld. Hele gave ervaring. Wat aan de korte kant maar goed.

Moet wel nog steeds wel heel erg wennen aan de VR wereld. Scavengers Odyssee vind mijn lijf niet zo.
Zit ik volgens mij tegen motion sickness aan. Die laat ik maar even links liggen.
Bij andere spellen vooralsnog geen of amper last van gehad.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Hoe loopt hij met 2 move controllers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies dat vraag ik me ook af. Ik wil eigenlijk alle games met move controllers spelen. Maar het gemis van een analoge stick kan wel voor beperkingen zorgen. Hopelijk komt Sony ooit met een opvolger van de move controller inclusief analoge sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Fusionmania schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:37:
Hoe loopt hij met 2 move controllers? :P
Met de trigger onderop de move controller denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:40:
[...]

Met de trigger onderop de move controller denk ik.
Lijkt me lastig in een RPG game waarin je tactisch moet zijn.
Hoe loop je dan achteruit en strafe je naar links/rechts?
En hoe cast je dan spells met je magic wand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:46:
[...]

Lijkt me lastig in een RPG game waarin je tactisch moet zijn.
Hoe loop je dan achteruit en strafe je naar links/rechts?
En hoe cast je dan spells met je magic wand?
Mogelijkheden genoeg denk ik. Al ben ik ook wel benieuwd naar hoe het uitgewerkt is. Of het handig is laat ik even in het midden. Maar VR controllers met pookjes kunnen wij deze generatie denk ik wel vergeten.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dat blijft inderdaad een probleem van de huidige Move controllers. Ik hoop ook dat Sony in 2017 met iets beters komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm... Sports Bar VR misschien toch maar eens kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop eerlijk gezegd juist dat er wat meer first person games komen die gewoon met de DS4 te bedienen zijn. Dan vind ik echt een stuk lekkerder spelen dan de hele tijd dat zwaaien met die move controllers. Comfort boven alles. Zo een game als Batman is leuk hoor, maar als ik mezelf even een avondje lang wil verliezen in bijvoorbeeld een shooter, dan heb ik geen zin om daar de hele tijd te bij moeten staan of met mijn armen moeten zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:38:
Hmmm... Sports Bar VR misschien toch maar eens kopen :)
Weet iemand of de mini games zoals darten en poolen een beetje goed werken in die game? Kun je ook echt met 2 man competitief een potje darten of poolen zonder dat andere je lastig vallen (en invloed kunnen uitoefenen op de minigame waar jij mee bezig bent)?

Of is het 1 grote puinhoop waarbij constant lege bierflesjes en barstoelen over de pooltafel vliegen en je poolballen gejat worden als je een serieus potje wil spelen?
bram1984 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:44:
Ik hoop eerlijk gezegd juist dat er wat meer first person games komen die gewoon met de DS4 te bedienen zijn. Dan vind ik echt een stuk lekkerder spelen dan de hele tijd dat zwaaien met die move controllers. Comfort boven alles. Zo een game als Batman is leuk hoor, maar als ik mezelf even een avondje lang wil verliezen in bijvoorbeeld een shooter, dan heb ik geen zin om daar de hele tijd te bij moeten staan of met mijn armen moeten zwaaien.
Ja je kunt dat inderdaad minder lang volhouden t.o.v. een DS4 controller, maar voor mij hoort dat bij de ervaring. Ik vind het schieten met move controllers zoals in The London Heist of The Brookhaven Experiment net zo spectaculair vanwege de move controls.

Ik voel me dan echt een beetje trots als ik de ene headshot na de andere headshot weet te landen. Als ik die games met DS4 zou spelen zou het een groot deel van mijn 'immersion' weghalen omdat ik dan bewuster ben dat ik een game ben aan het spelen. Net doordat mijn armbewegingen met move controllers overeenkomen met wat in de game gebeurd maakt VR voor mij zo bijzonder.

Zolang als ze een juiste balans weten te vinden tussen schietsegmenten en rustige momenten zal het wel meevallen. Maar moet er inderdaad niet aan denken om een snelle FPS zoals CoD met move controls te spelen :P

[ Voor 91% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bram1984 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:44:
Kunnen kiezen tussen beiden is het meest ideaal. De immersie met Move is beter, maar soms wil ik ook wel even relaxed en zittend gamen met de DS4. Twee control schemes zoals met Batman moet kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ThaBEN: dat is ook wel tof, maar dan exact voor die games. Een echte AAA singleplayer van 8 uur, mag wat mij betreft een fixed wapen hebben. Of schieten waar je kijkt. Dat kan ook nog.

@.GoO: ik heb Batman eigenlijk alleen maar met de Moves gespeeld, dus geen idee hoe die werkt met de DS4. Een game als Until Dawn werkt eigenlijk alleen maar met de Moves, want anders kun je alleen maar op 1 plek schieten vanwege het akimbo aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook kijk ik wel uit naar de PS VR Aim controller. Die controller wordt door sony zelf gemaakt en bevat tevens 2 analoge sticks zodat jij eindelijk kan lopen en schieten tegelijk in VR.

Meer info: http://www.playstationlif...vrship-troopers/#/slide/1

[ Voor 29% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:48:
Ook kijk ik wel uit naar de PS VR Aim controller. Die controller wordt door sony zelf gemaakt en bevat tevens 2 analoge sticks zodat jij eindelijk kan lopen en schieten tegelijk in VR.

[video]

Dat is eigenlijk de advanced Move controller die we willen volgens mij. Hopelijk werkt het in praktijk ook echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:01:
Weet iemand of de mini games zoals darten en poolen een beetje goed werken in die game? Kun je ook echt met 2 man competitief een potje darten of poolen zonder dat andere je lastig vallen (en invloed kunnen uitoefenen op de minigame waar jij mee bezig bent)?

Of is het 1 grote puinhoop waarbij constant lege bierflesjes en barstoelen over de pooltafel vliegen en je poolballen gejat worden als je een serieus potje wil spelen?
Haha, met bierflesjes gooien en dergelijke lijkt me niet mogelijk :P
Maar ik ken nu nog iemand met een PSVR, dus dan lijkt dit me wel erg leuk :)

Ik heb trouwens alles van VR Worlds eens gespeeld en qua inhoud valt dat wel behoorlijk tegen eigenlijk. Danger Ball is eigenlijk het enige wat je nog regelmatig kan spelen. The Heist was ook veel korter dan gedacht.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 23-12-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:28

Pixelmagic

Ubergeek

SToRM666 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:11:
[...]

Haha, met bierflesjes gooien en dergelijke lijkt me niet mogelijk :P
Maar ik ken nu nog iemand met een PSVR, dus dan lijkt dit me wel erg leuk :)

Ik heb trouwens alles van VR Worlds eens gespeeld en qua inhoud valt dat wel behoorlijk tegen eigenlijk. Danger Ball is eigenlijk het enige wat je nog regelmatig kan spelen. The Heist was ook veel korter dan gedacht.
Je kan zelfs met een jukebox gooien, alles is oppakbaar en smijtbaar zag ik in een review

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pixelmagic schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:26:
[...]

Je kan zelfs met een jukebox gooien, alles is oppakbaar en smijtbaar zag ik in een review
Sterker nog, je hebt een dedicated button in je quickmenu om onbeperkt bierflesjes, dartpijltjes etc. te spawnen. En heb inderdaad ook de wildste filmpjes gezien op youtube waar de hele tent werd afgebroken, vandaar mijn vraag ;)

In de officiële trailer zie je al wat chaos ontstaan maar in de echte game kan dit extreem erger worden afhankelijk met wie je online speelt.

[ Voor 20% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:48:

[video]

Dat heeft voor mij een heel hoog "eerst zien dan geloven" gehalte. Het lijkt me typisch zo een accessoire wat je ook zag ten tijden van de Wii.

Straks zit ik met tientallen van dit soort controllers in huis welke allemaal op 2 games te gebruiken zijn. Geweer voor Game X. Pistool voor Game Y. Golfclub voor game Z enz enz.

Zoiets wordt mijn inziens pas een succes als het mainstream wordt en alle games het ondersteunen.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 23-12-2016 14:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik met je eens, al heb ik hier iets minder angst voor als met de Wii gezien deze controller door Sony zelf gemaakt wordt waardoor het met support wel goed zal komen te zitten.

Het is dus net als de move controllers een volledig officiële nieuwe controller en geen accessoire waar je je bestaande (move) controllers dient in te plaatsen.

Daardoor verwacht ik dat Sony developers ook zal aansporen om de PS VR aim controller te gebruiken in VR FPS games want ze ze hebben er natuurlijk zelf baat bij dan hun eigen product succesvol zal zijn.

Push Square is in ieder geval enthousiast over de controller en hoe deze in-game wordt weergegeven, zelfs wanneer de game die hij ermee gespeeld heeft niet zo heel interessant was.

Ze maken er in ieder geval een heel spektakel van om dat ding te promoten _/-\o_

[ Voor 77% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:39:
Ben ik met je eens, al heb ik hier iets minder angst voor als met de Wii gezien deze controller door Sony zelf gemaakt wordt waardoor het met support wel goed zal komen te zitten.

Het is dus net als de move controllers een volledig officiële nieuwe controller en geen accessoire waar je je bestaande (move) controllers dient in te plaatsen.

Daardoor verwacht ik dat Sony developers ook zal aansporen om de PS VR aim controller te gebruiken in VR FPS games want ze ze hebben er natuurlijk zelf baat bij dan hun eigen product succesvol zal zijn.

Push Square is in ieder geval enthousiast over de controller en hoe deze in-game wordt weergegeven, zelfs wanneer de game die hij ermee gespeeld heeft niet zo heel interessant was.

[video]

Ze maken er in ieder geval een heel spektakel van om dat ding te promoten _/-\o_
[video]
Dit ziet er dan wel weer heel gaaf uit. Zal wel weer een knappe investering zijn maar toch. Maar het Schwarzenegger gevoel is ook wel wat waard natuurlijk. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb mijn Amerikaanse PSN account afgestoft omdat ik hier begreep dat de demodisk daar meer demo's bevat.

Zijn er nog meer dingen die jullie kunnen aanraden welke daar wel beschikbaar zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Net de eerste paar levels van Until Dawn Rush of Blood gespeeld. Erg gaaf gemaakt imho. Speelt ook lekker met de move controllers. Dan is dit nog maar een launch titel dat belooft veel goeds voor de toekomst.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag Fruit Ninja VR & Headmaster gekocht.

Fruit Ninja VR

De game ziet er grafisch echt indrukwekkend uit. Het toon-shaded stijltje leent zich heel goed voor VR. De tracking is waarschijnlijk ook het meest accuraat als dat ik tot nu toe in een VR game heb gezien. Wel moet ik eerlijk toegeven dat de game zeer beperkt is en ik gauw door alle game modes heen was. Het zijn uiteindelijk allemaal high score games en dat vond ik toch wel jammer en had bijna spijt van de aankoop.

Dat was totdat ik de nieuwe survival mode gespeeld had. Deze is exclusief voor de VR versie ontwikkeld. In deze mode vliegen een soort kleine helikopters rond die fruit op je afschieten. Het is de bedoeling dat je dit fruit doormidden sliced met je mes zonder een stuk fruit te missen. Wanneer je 3 stuks mist ben je game over.

Je begint met 1 helikopter en hoe verder je komt hoe meer het er worden. Ook kunnen de helikopters bommen op je af schieten. Hierbij is het de bedoeling dat je de bommen ontwijkt door opzij te stappen of als je heel skilled bent ze te deflecten met je samoerai zwaard. Deze game mode was wel ontzettend leuk om te spelen en liet je daadwerkelijk als een 'ninja in training' voelen. Ook hier draait het om zo een hoog mogelijke score te halen maar voor mij is dat bijzaak. Ik vind het leuk om te testen hoever ik kan komen ongeacht de score. Deze game mode gaf mij een gevoel dat er alsnog een soort diepgang was te vinden t.o.v. de overige game modes waarin ik dat gevoel helaas niet had.

Gelukkig hebben de developers aangegeven dat er nieuwe gratis dlc updates zullen komen zodat je ook in andere arena's kan spelen en met nieuwe wapens en game modes. Want in de huidige versie is er maar 1 locatie waarin je alle game modes speelt en dat is wel zonde, vooral als je ziet hoe mooi die game uitziet in VR.

Headmaster

Deze game vind ik veel leuker dan ik verwacht had (en dan heb ik niet eens iets met voetbal). De game is echt pittig maar wel op een manier dat het allemaal eerlijk aanvoelt. Het is makkelijk om in elk level minimaal 1 ster te halen maar als je voor 3 sterren wil gaan moet je toch echt al je skills uit de kast halen. Je speelt de game zonder controllers en gebruikt enkel je hoofd, wat ook wel weer lekker aanvoelt en je nog meer in de VR wereld laat opgaan.

Zo had ik een aantal keer wanneer een kopbal tegen de lat of paal aankwam en deze langzaam kwam terugrollen richting mijn voeten dat ik bijna mijn TV meubel omver had geschopt. Dan moest ik echt even gauw schakelen dat de bal er in de echte wereld niet is :+

Vooral de droge humor en de werking van de physics (die naar mijn inziens perfect zijn) maken die game echt bijzonder. Hoe verder je in de game komt hoe meer bizarre setups je tegenkomt die soms niet eens iets met voetbal te maken hebben.

Daarbij heeft deze game een local multiplayer optie waarbij je om de beurt tegen elkaar kan strijden om de hoogste scores. Ik verwacht dat deze game veel gespeeld gaat worden wanneer vrienden op bezoek zijn i.p.v. de traditionele potjes FIFA.

Headmaster local multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 15:33

CSB

:D

Hmmm. Ik mis toch nog games die je de full-VR experience geven. Batman kwam aardig dichtbij, maar was gewoon te kort. De Kitchen Demo is leuk om mensen ff te laten gruwelen, maar meer ook niet.

Driveclub VR en Valkyrie zijn imo tot nu toe hun geld wel waard. Toch hoop ik op meer van die games waarbij je je echt kunt verliezen in het spel. (en niet in een uurtje al klaar bent.)

Een classic RPG zou imo prima kunnen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CSB schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:26:
Hmmm. Ik mis toch nog games die je de full-VR experience geven. Batman kwam aardig dichtbij, maar was gewoon te kort. De Kitchen Demo is leuk om mensen ff te laten gruwelen, maar meer ook niet.

Driveclub VR en Valkyrie zijn imo tot nu toe hun geld wel waard. Toch hoop ik op meer van die games waarbij je je echt kunt verliezen in het spel. (en niet in een uurtje al klaar bent.)

Ik sta heel erg te twijfelen om Valkyrie te halen nu in de sale is. Maar ik baal dat de singleplayer zo kort is. Ook hoor ik van mensen dat de multiplayer nogal een grindfest is en vrij repetitief. Zijn er naast PvP missies ook andere dingen te doen? Bijvoorbeeld online co-op tegen de computer ofzo?

Ik speel voornamelijk liever offline singleplayer en met Ace Combat 7 op het oog neig ik om Valkyrie te skippen en voor €40 wat andere games in de sale op te pikken.

RIGS was voor mij persoonlijk ook een full-priced miskoop die nu stof loopt te happen, al spreekt Valkyrie me meer aan dan RIGS.

P.s. check dit _/-\o_
FRUIT NINJA IN REAL LIFE : PART II

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 24-12-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanmiddag heb ik de demo van Tethered uitgeprobeerd. Leuk spel! Ik overweeg sterk om de volledige versie aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
CSB schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:26:

Niet zo gek, de PSVR is net twee maanden uit en het kost tijd om zulke games te ontwikkelen. Volgend jaar krijg je onder andere Farpoint en Resident Evil en later vast nog meer langdurige games.

Wat betreft RPG, zie de video hierboven die ik gisteren gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

BamSlam_ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:17:
Vanmiddag heb ik de demo van Tethered uitgeprobeerd. Leuk spel! Ik overweeg sterk om de volledige versie aan te schaffen.
Ik ook en heb hem vanmiddag ook maar gekocht, erg amusant. Heb alleen een klein issue er mee wat ik nog niet zo ervaren heb bij andere games, namelijk dat als ik wat langer aan het spelen ben het speelveld af en toe spontaan naar vooren of achteren beweegt. Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn nog noet optimale plaats van de camera. Iemand ook deze ervaring en toevallig een paar hints voor me ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 21:26
Na een tal demo's te hebben geprobeerd en na het lezen van wat reviews en gebruikerservaringen heb ik onderstaande games gekocht:

Tethered (favoriet), Valkyrie, Battlezone en Rez. Allemaal digitaal, zonder korting had ik alleen Tethered gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-12-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Driveclub moest ik even inkomen qua VR ervaring maar ook deze titel bevalt inmiddels erg goed. Geen grafisch hoogstandje maar je zit gewoon midden in de game en echt in de auto. Eigenlijk zoals racen op een console / pc moet zijn. Dat maakt echt zoveel goed. :Y

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pixelmagic schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:00:
Ik ook en heb hem vanmiddag ook maar gekocht, erg amusant. Heb alleen een klein issue er mee wat ik nog niet zo ervaren heb bij andere games, namelijk dat als ik wat langer aan het spelen ben het speelveld af en toe spontaan naar vooren of achteren beweegt. Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn nog noet optimale plaats van de camera. Iemand ook deze ervaring en toevallig een paar hints voor me ?
Dat verschijnsel heb ik ook een paar keer gehad, maar ik heb de indruk dat het kwam omdat mijn vrouw tussen mij en de camera doorliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

BamSlam_ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:00:
[...]

Dat verschijnsel heb ik ook een paar keer gehad, maar ik heb de indruk dat het kwam omdat mijn vrouw tussen mij en de camera doorliep.
Ik zou haar graag de schuld geven >:) maar ze zat netjes op de bank.

Heb de boel opnieuw gecalibreerd, tweede kerstdag nog maar eens proberen.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pixelmagic schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:00:
[...]

BamSlam_ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:00:
[...]

De camera dient inderdaad constant de led lampjes van de headset in beeld te hebben. Als mijn vrouw langsloopt verspringt het beeld inderdaad ook even.

Hetzelfde kan ook gebeuren wanneer je met je hand of arm de led lampjes van de headset blokkeert voor de camera, wanneer je met de move controllers aan het zwaaien bent.

Of andersom, dat je ingame hand verspringt of net stil blijft staan indien het lampje bovenop de move controller geblokkeerd wordt door je lichaam en de camera hem niet kan zien.

Per game is het verschillend hoe heftig dit effect wordt weergegeven.

[ Voor 24% gewijzigd door ThaBEN op 25-12-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 22:58
Is het een must om de PS voor je te hebben staan? Ik bedoel, apparaten als de PS eye heb je dan ook voor je staan en de daarbij horende kabels ook. Ik vraag dit omdat ik de PS naast de bank heb staan waar ik op zit. Als ik de camera voor de bank moet plaatsen zal er een kabel over de vloer lopen. Dit lijkt me misschien niet heel handig met de VR bril op als je een game speelt waarbij je moet staan. Of is die kabel behoorlijk lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
technoaddict schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:15:
Is het een must om de PS voor je te hebben staan? Ik bedoel, apparaten als de PS eye heb je dan ook voor je staan en de daarbij horende kabels ook. Ik vraag dit omdat ik de PS naast de bank heb staan waar ik op zit. Als ik de camera voor de bank moet plaatsen zal er een kabel over de vloer lopen. Dit lijkt me misschien niet heel handig met de VR bril op als je een game speelt waarbij je moet staan. Of is die kabel behoorlijk lang?
De kabel van de camera is redelijk lang ik denk 2 meter ongeveer. Het maakt niet zoveel uit waar je de PS neerzet, maar het is wel belangrijk dat jij recht voor de camera zit of staat vanwege de tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
.GoO schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:46:
[...]

De kabel van de camera is redelijk lang ik denk 2 meter ongeveer. Het maakt niet zoveel uit waar je de PS neerzet, maar het is wel belangrijk dat jij recht voor de camera zit of staat vanwege de tracking.
Ok. Vroeg het meer omdat ik geen kabels naast me wil hebben liggen. Zolang je zit is het geen probleem. Maar mss zijn er games waarbij je beter kan staan, en dan wil ik de camera niet omver trekken omdat ik tegen het draad aan loop. Maar met 2 meter hoef ik me daar mss geen zorgen over te maken. Thx!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sinds ik de VR headset in huis heb geen 'normaal' spel meer aangeraakt. Ik vermaak mij voorlopig wel. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelmagic

Pixelmagic

Ubergeek

Gisteren de VR bij mijn broer van 61 en moeder van 84 opgezet met de onderwater demo en wat zelf gemaakte 360 foto's. Zaten allen met met een open mond te kijken en totaal verbaasd over wat men zag en hoe echt het aanvoelde. Vooral de foto's van de camping van afgelopen zomer snapte mijn moeder niet helemaal hoe je dat maakt (kijk, daar zit Ria in de voortent, hoe kan dat nou ? :) ) en dat terwijl ze de hele flat laat zien hoe je met een ipad moet omgaan.

Al met al een erg amusant stukje hardware voor dagen als eerste kerstdag, tweede kerstdag is voor een paar spelletjes Tethered voor de baas ;)

Ik sluit me aan bij de mening die hier net boven geplaatst word, normale spelen zijn een stuk minder aantrekkelijk geworden, kan niet wachten op een Far Cry achtige game.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunjack is € 5,- nu. Vermakelijke game moet ik zeggen.

Spelen jullie ook niet-VR games met de bril op? Volgens mij is dat minder scherp maar je hebt voor je gevoel wel een mega scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunjack toevallig ook iets over PS4 Pro support staan in de patch notes?
Indien Pro support wil ik hem wel halen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:22:

Spelen jullie ook niet-VR games met de bril op? Volgens mij is dat minder scherp maar je hebt voor je gevoel wel een mega scherm.
Nog niet gedaan. Ga het een dezer dagen wel even proberen met Skyrim SE.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb vandaag eindelijk de Camera aan kunnen sluiten en daardoor kn het VR gebeuren hier ook los gaan.

Ik heb echter nog wel wat problemen met tracking de headset doet het prima maar de move controllers lijken geregeld een eigen leven te leiden. Alles schiet alle kanten op.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb de Camera nu aan mijn TV hangen en sta dan voor de bank (ca 2meter). Als ik achter de bank ga staan maakt dit niet echt verschil. Net zoals zitten op de bank of de camera onder de tv.

Jullie hier nog tips voor? Ik heb het idee dat ik iets fout doe namelijk waardoor het nu matig werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Weerspiegelt er misschien iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:07:
Ik heb vandaag eindelijk de Camera aan kunnen sluiten en daardoor kn het VR gebeuren hier ook los gaan.

Ik heb echter nog wel wat problemen met tracking de headset doet het prima maar de move controllers lijken geregeld een eigen leven te leiden. Alles schiet alle kanten op.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb de Camera nu aan mijn TV hangen en sta dan voor de bank (ca 2meter). Als ik achter de bank ga staan maakt dit niet echt verschil. Net zoals zitten op de bank of de camera onder de tv.

Jullie hier nog tips voor? Ik heb het idee dat ik iets fout doe namelijk waardoor het nu matig werkt.
Heb je ook alles gekalibreert? Dit laat de PS4 je niet standaard doen maar is wel ten zeerste aan te raden.
Zie onderstaande video's hoe je je move controllers/DS4 en PSVR headset kan kalibreren.

-edit

Iemand hier Gunjack al gekocht? Die is nu voor €5 op PSN beschikbaar. Ben aan het twijfelen om die te halen. Heeft deze overigens Pro support? (Te zien via 'patch notes' indien je de game hebt gekocht).

[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 27-12-2016 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:07:

Bij mij werkte het eigenlijk wel meteen. Het enige smetje dat ik heb is dat sommige games geen rekening houden met de leuningen van mijn ligstoel. In London Heist bijvoorbeeld, moet je een pistool uit een doosje halen en munitie uit een ander doosje. Dat doosje staat precies waar mijn leuningen zitten, dus dat werkt erg onhandig. Aan de andere kant heb ik het idee dat je die game beter staand kan spelen, net als Batman. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:02:
[...]

Bij mij werkte het eigenlijk wel meteen. Het enige smetje dat ik heb is dat sommige games geen rekening houden met de leuningen van mijn ligstoel. In London Heist bijvoorbeeld, moet je een pistool uit een doosje halen en munitie uit een ander doosje. Dat doosje staat precies waar mijn leuningen zitten, dus dat werkt erg onhandig. Aan de andere kant heb ik het idee dat je die game beter staand kan spelen, net als Batman. Klopt dat?
Mijn beleving is dat je elke game dat geen cockpit view heeft (zoals Driveclub, EVE etc.) beter staand werken.

Het advies om te zitten is meer uit veiligheidsoverwegingen dan dat het de gameplay bevorderd.

Eigenlijk is het simpel.
Wanneer je een move controller gebruikt:

Staat het karakter in de game? Dan speel je zelf ook staand.
Zit het karakter in de game? Dan speel je ook zittend.

(Met DS4 controller kun je uiteraard altijd zittend spelen.)

Je moet alleen opletten dat je niet duizelig wordt en omvalt indien je een game staand speelt waarbij het ingame karakter veel beweegt terwijl jij stil staat. Dat kan nog wel eens je evenwicht voor de gek houden.

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 27-12-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:12:
[...]

Mijn beleving is dat je elke game dat geen cockpit view heeft (zoals Driveclub, EVE etc.) beter staand werken.

Het advies om te zitten is meer uit veiligheidsoverwegingen dan dat het de gameplay bevorderd.

Eigenlijk is het simpel.

Staat het karakter in de game? Dan speel je zelf ook staand.
Zit het karakter in de game? Dan speel je ook zittend.

Je moet alleen opletten dat je niet duizelig wordt en omvalt indien je een game staand speelt waarbij het ingame karakter veel beweegt terwijl jij stil staat. Dat kan nog wel eens je evenwicht voor de gek houden.
Nou dat klopt niet helemaal. Een first person game die je met de DS4 bestuurt (RE7, Scavengers Odyssey; oké, dit is een cockpit game, maar had net zo goed een staand character kunnen zijn, want je loopt gewoon) kun je prima zittend spelen. Ik hoop sowieso op wat meer games in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, met DS4 controller maakt het niet veel uit, maar met Move controller is mijn persoonlijke voorkeur zoals ik in mijn vorige post aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Weet iemand een goed oplaadsysteem voor 2 move controllers? Ik lees bij de reacties op bepaalde opladers (die bij bol.com te koop zijn) niet goed werken, of dat de move controllers daarna niet meer door de PS4 herkend wordt.

Liefst heb ik er een met aparte voeding.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
bram1984 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:47:
[...]

Nou dat klopt niet helemaal. Een first person game die je met de DS4 bestuurt (RE7, Scavengers Odyssey; oké, dit is een cockpit game, maar had net zo goed een staand character kunnen zijn, want je loopt gewoon) kun je prima zittend spelen. Ik hoop sowieso op wat meer games in dit genre.
Niet helemaal mee eens, RE7 staand spelen is op de een of andere manier veel enger. Je voelt je minder weerbaar en daarbij voelt het meer alsof je echt in dat huis rondloopt. Odyssey kan ik geen oordeel over vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koenvdlinden schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:56:
Weet iemand een goed oplaadsysteem voor 2 move controllers? Ik lees bij de reacties op bepaalde opladers (die bij bol.com te koop zijn) niet goed werken, of dat de move controllers daarna niet meer door de PS4 herkend wordt.

Liefst heb ik er een met aparte voeding.
Je moet de originele PS3 versie van Sony hebben. Die kost nu nog maar €14,99 via bol.com en is met aparte voeding. Heb hem daar zelf ook gekocht. Laat je niet verleiden om de PS4 versie te kopen. Die is identiek aan deze maar je krijg er 2 (naar mijn mening) waardeloze adapters bij zodat je ook je DS4 controllers kan opladen via dat ding, maar betaald dan gelijk de hoofdprijs.

Als opladen van DS4 controller geen prioriteit heeft moet je deze hebben.

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Zie hier de unboxing video van de duurdere officiële 'PS4' versie en je begrijpt waarom je net zo goed rechtstreeks de PS3 versie kan kopen, voor de helft van de prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 27-12-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49
bram1984 schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:22:

Gister mijn PSVR gehaald. Speelde tijdens het wachten op de download van playroomVR even een potje PES2017. Dat was wel ontzettend gaaf. Speelde met de camera vanuit het stadion, was echt net of ik op de tribune zat en over het veld uit keek.
Ik hoop dat de volgende generatie voetbalgames een echte VR mode zal krijgen, want het lijkt me erg gaaf om de sfeer van het stadion helemaal mee te krijgen als je speelt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:02:
[...]

Nou ik had het nu bij Job Simulator.
Je staat dan in een soort keukentje en kunt iets van 250graden dingen pakken. Zolang je in de eerste 180 blijft werken de move controllers prima. Zodra je perongeluk iets in die overige gebieden wat wilt pakken gaat hij van slag en komt het ook niet meer terug zodra ik in het 180 graden gebied ben.

Zelfde had ik met Fruit ninja (welke gek genoeg in het Duits is en nergens aan te passen lijkt)
ThaBEN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:41:
[...]

Heb je ook alles gekalibreert? Dit laat de PS4 je niet standaard doen maar is wel ten zeerste aan te raden.
Zie onderstaande video's hoe je je move controllers/DS4 en PSVR headset kan kalibreren.

[video]

[video]

-edit

Iemand hier Gunjack al gekocht? Die is nu voor €5 op PSN beschikbaar. Ben aan het twijfelen om die te halen. Heeft deze overigens Pro support? (Te zien via 'patch notes' indien je de game hebt gekocht).
Cool hier kan ik zeker wat mee. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
ThaBEN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:21:
[...]

Je moet de originele PS3 versie van Sony hebben. Die kost nu nog maar €14,99 via bol.com en is met aparte voeding. Heb hem daar zelf ook gekocht. Laat je niet verleiden om de PS4 versie te kopen. Die is identiek aan deze maar je krijg er 2 (naar mijn mening) waardeloze adapters bij zodat je ook je DS4 controllers kan opladen via dat ding, maar betaald dan gelijk de hoofdprijs.

Als opladen van DS4 controller geen prioriteit heeft moet je deze hebben.

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Thnx. Ik heb hem besteld.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal vragen over EVE Valkyrie en EVE Gunjack

Heeft hier iemand EVE Valkyrie gespeeld, en zijn er behalve PvP ook andere modes?
Bijvoorbeeld samen tegen de AI?
Voegt de gratis Gatecrash DLC veel toe aan de game?
En hoeveel levels/arena's bevat de game ongeveer?

En weet iemand of Gunjack een PS4 Pro modus bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:58:
Een aantal vragen over EVE Valkyrie en EVE Gunjack

Heeft hier iemand EVE Valkyrie gespeeld, en zijn er behalve PvP ook andere modes?
Bijvoorbeeld samen tegen de AI?
Voegt de gratis Gatecrash DLC veel toe aan de game?
En hoeveel levels/arena's bevat de game ongeveer?

En weet iemand of Gunjack een PS4 Pro modus bevat?
Ja er zit ook PvE in.

Geen idee. Is er DLC? Ik zie niets in de store staan. Wat het verder toevoegt, kun je gewoon Googlen toch? Het aantal maps staat ook vast wel ergens, lijkt me. Ik heb zelf geen idee, Heb het nog niet heel veel gespeeld.

Ik weet niet wat je bedoelt met een PS4 Pro modus. VR ziet er voor zover ik weet altijd beter uit op een PS4 Pro? Google vindt niks over een Pro upgrade in Gunjack. Zijn er überhaupt VR games met een specifieke Pro upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:11:
[...]

Ja er zit ook PvE in.

Geen idee. Is er DLC? Ik zie niets in de store staan. Wat het verder toevoegt, kun je gewoon Googlen toch? Het aantal maps staat ook vast wel ergens, lijkt me. Ik heb zelf geen idee, Heb het nog niet heel veel gespeeld.

Ik weet niet wat je bedoelt met een PS4 Pro modus. VR ziet er voor zover ik weet altijd beter uit op een PS4 Pro? Google vindt niks over een Pro upgrade in Gunjack. Zijn er überhaupt VR games met een specifieke Pro upgrade?
Ja er wordt best wel gepromoot dat er nu gratis Gatecrash DLC beschikbaar is. Dan heb je ook een level waarin je ijskometen hebt rondzweven i.p.v. asteroïdes en wat customization opties. Het is me alleen niet duidelijk hoe groot die update is. Is het echt maar 1 level of slechts een skin? Indien substantieel ben ik sneller geneigd de game te kopen.

Ik ben al een paar dagen bezig over gunjack en valkyrie die informatie te vinden maar vindt er maar bar weinig over. Meestal is dat al geen goed teken. Algemeen vindt ik alleen dat de game voornamelijk PvP is, de singleplayer zeer kort en er niet genoeg PvP maps zijn en het als een oneerlijke grind kan aanvoelen om gear te unlocken. (Pay to win?)

Vandaar dat ik helder probeer te krijgen hoeveel maps er nou daadwerkelijk in de game zitten en of er buiten PvP nog iets anders te beleven valt in de game. Dan maakt het voor mij wel een verschil of het bijvoorbeeld 4 of 10 maps zijn. En of het daadwerkelijk pay to win is in een (zo goed als) multiplayer only game.

Gatecrash DLC

De game lijkt me interessant maar als ik zie hoe weinig informatie er over deze games beschikbaar is en hoe weinig ratings deze game heeft op PSN heb ik het idee dat de game niet zo goed verkoopt en minder cool is als dat ik hoop dat het zal zijn voor een full priced game.

Daarbij zijn er zeker specifieke pro patches voor VR games.
Via onderstaande link zie je onder andere welke games dit zijn en wat de verschillen zijn. Lijst is alleen niet compleet.
http://www.neogaf.com/for...p?p=226436091&postcount=3

Als je in je PS4 menu op een game gaat staan en je drukt dan op options button op je DS4, kun je bij 'Update history' zien wat er allemaal is toegevoegd voor PS4 pro, mits de game een pro patch heeft gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 27-12-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
ThaBEN schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:41:

Zie niets terug over pro support, het is dan ook nog versie 1.00.
Ziet er op zich niet slecht uit, daarbij beweeg je je hoofd continue dus je focussed niet echt op de details :)

Spel gister gekocht, zie het als een soort VR Space Invaders.
Je zit in je turret en je schiet. Je aimed met je hoofd, dus kijken naar wat je wil killen.
Daarbij mag je zelfs af en toe je guns reloaden en dat is het wel zon beetje :P

Grappig game, maar het is echt wel een mini game. Leuk om keer te doen en ff alle levels te doen maar denk niet dat het veel replay waarde heeft. Mogelijk wel leuk als demo voor ps noobs die nog nul controller ervaring hebben. Tot nu toe echt wel 3 knoppen gebruikt. Snel en easy te spellen dus.

Maar goed het is nu maar 5 euro 8)

Edit: 10 euro is hij niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorJaap schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:59:
[...]

Zie niets terug over pro support, het is dan ook nog versie 1.00.
Ziet er op zich niet slecht uit, daarbij beweeg je je hoofd continue dus je focussed niet echt op de details :)

Spel gister gekocht, zie het als een soort VR Space Invaders.
Je zit in je turret en je schiet. Je aimed met je hoofd, dus kijken naar wat je wil killen.
Daarbij mag je zelfs af en toe je guns reloaden en dat is het wel zon beetje :P

Grappig game, maar het is echt wel een mini game. Leuk om keer te doen en ff alle levels te doen maar denk niet dat het veel replay waarde heeft. Mogelijk wel leuk als demo voor ps noobs die nog nul controller ervaring hebben. Tot nu toe echt wel 3 knoppen gebruikt. Snel en easy te spellen dus.

Maar goed het is nu maar 5 euro 8)

Edit: 10 euro is hij niet waard...
Thanks voor je reactie! Weet ik voorlopig even genoeg O-)
Er is blijkbaar sinds 8 december ook al een deel 2 van uit, exclusief voor Daydream VR bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starblood Arena komt in Q1 2017.

Game ziet er grappig uit en bevat o.a. battle royale, team deathmatch, co-op, single-player arena challenges, en nog veel meer.

Lijkt een soort partygame versie van EVE Valkyrie. Indien deze meer singleplayer based content bevat dan EVE Valkyrie wacht ik op deze. Komende weken gaan we meer informatie ontvangen volgens de developer.

'It was hinted to me that the months leading to launch will feature reveals of more characters, game modes, and even a pretty big reveal for the game that has the potential to really blow people away.'

Bron: PlayStationLifeStyle.net - StarBlood Arena Preview

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ThaBEN schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:13:
Starblood Arena komt in Q1 2017.

[video]

Game ziet er grappig uit en bevat o.a. battle royale, team deathmatch, co-op, single-player arena challenges, en nog veel meer.

Lijkt een soort partygame versie van EVE Valkyrie. Indien deze meer singleplayer based content bevat dan EVE Valkyrie wacht ik op deze. Komende weken gaan we meer informatie ontvangen volgens de developer.

'It was hinted to me that the months leading to launch will feature reveals of more characters, game modes, and even a pretty big reveal for the game that has the potential to really blow people away.'

Bron: PlayStationLifeStyle.net - StarBlood Arena Preview
Ziet er grappig uit, maar jammer van het cartoony tintje. Ik haak dan altijd snel af. Lijkt ook echt weer een MP/co-op game te worden.

Hopelijk krijgen we snel een Wing Commander/Rogue Squadron achtige game met een lekkere bonkige single player van minstens 8 uur. En dan liefst eentje met veel "rustige" missies waarbij je gewoon lekker op je gemak rond kan vliegen en om je heen kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_linT
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-01 19:51
Mijn hdmi kabel gelabeld '1' die bij de PS VR zat is beschadigd en doet het niet meer, zit nu een knip in en geeft geen signaal meer door.

Weet iemand of dit een gewone HDMI kabel is of dat dit een speciaal HDMI kabeltje voor Sony PS VR is?

Ik heb geen andere en ik moet dus een nieuwe kopen zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 15:37
King_linT schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:08:
Mijn hdmi kabel gelabeld '1' die bij de PS VR zat is beschadigd en doet het niet meer, zit nu een knip in en geeft geen signaal meer door.

Weet iemand of dit een gewone HDMI kabel is of dat dit een speciaal HDMI kabeltje voor Sony PS VR is?

Ik heb geen andere en ik moet dus een nieuwe kopen zometeen.
Wellicht eerst even contact opnemen met Sony. Heb eerder gelezen dat iemand gratis een vervangende kabel kreeg opgestuurd. Nee heb je, ja kan je krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:19:
[...]

Hopelijk krijgen we snel een Wing Commander/Rogue Squadron achtige game met een lekkere bonkige single player van minstens 8 uur. En dan liefst eentje met veel "rustige" missies waarbij je gewoon lekker op je gemak rond kan vliegen en om je heen kan kijken.
Dit! al mag er best wat bij die 8 uur d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace Combat 7 is inderdaad mijn persoonlijke favoriete VR game waar ik het meeste naar uitkijk. Kan niet wachten om de dogfights in VR uit te proberen. En de game krijgt een lekker uitgebreide singleplayer campaign, dat mis ik nog in de huidige VR games zoals EVE Valkyrie.

Er is inderdaad nog geen release date al was het idee van Sony dat deze nog in 2016 zou verschijnen. Pas tijdens PSX is aangegeven dat de releasedate is verschoven naar 2017. Gezien de game in eerste instantie in 2016 zou komen hoop ik dat dit begin 2017 zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
Superb. Zojuist alles aangesloten en even de Skyward demo gespeeld. Super leuk!! Merk ook gelijk dat graphics niks te maken heeft met het plezier dat je kan hebben.

Gelukkig heb ik Star Wars Battlefront nog in de kast liggen. Die VR missie nu aan het downloaden. Ziet er goed uit op youtube.

Nu weer verder werken en straks wat langer zitten met de bril op.. Cant wait to show it to other people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog wat Star Trek Bridge Crew gameplay clips gezocht. Game lijkt me best wel lachen. Een soort Wherewolves Within maar dan met uitgebreidere gameplay elementen. Beelden zijn allemaal van Oculus Rift versie. Dit is een Ubisoft game met online cross-platform gaming. De gameplay zal dus nagenoeg identiek zijn op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:32:
[...]

Ace Combat, bedacht ik me net. Maar daar is volgens mij nog geen release date van bekend.
Lijkt mij ook een gave titel. Hopelijk geen last van motion sickness lol. Enige game waar ik tot nu toe echt merk ik Scavengers Odyssee. Die is vanaf level 3 gewoon onspeelbaar voor mij.

Snap trouwens ook al die haat op Driveclub VR niet. Vermaak mij er prima mee. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:29:
[...]

Lijkt mij ook een gave titel. Hopelijk geen last van motion sickness lol. Enige game waar ik tot nu toe echt merk ik Scavengers Oddysee. Die is vanaf level 3 gewoon onspeelbaar voor mij.

Snap trouwens ook al die haat op Driveclub VR niet. Vermaak mij er prima mee. :)
Wat is er precies anders in level 3?

Ik heb gelukkig met geen enkele game last gehad.

Alleen 1 keertje met Battlefront de eerste keer dat mijn maag omdraaide toen ik een soort van looping maakte, maar meer dan dat niet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:50:
[...]

Wat is er precies anders in level 3?

Ik heb gelukkig met geen enkele game last gehad.

Alleen 1 keertje met Battlefront de eerste keer dat mijn maag omdraaide toen ik een soort van looping maakte, maar meer dan dat niet gelukkig.
Meer springen en fast paced actie zo uit mijn hoofd. Mijn vriendin heeft nergens last van bij Scavengers Odyssee. Ik raak deze titel in ieder geval niet meer aan. :N

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:25
Vandaag maar eens het vele verwisselen van kabels aangepakt.

Stond een post op neogaf waarbij ze een HDMI coupler gebruikten. Hoef nu alleen maar even 1 kabeltje te verwisselen en het werkt! Nu wel een extra HDMI poort bezet op de tv, maar zitten er genoeg op!

Breakoutbox van de VR staat nu wel op het tv kastje ipv er in, maar maakt het verwisselen tussen 4K HDR en de PSVR secondenwerk in plaats van een minuut of wat gevloek en getier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 21:26
Geteisem schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:29:
[...]

Lijkt mij ook een gave titel. Hopelijk geen last van motion sickness lol. Enige game waar ik tot nu toe echt merk ik Scavengers Odyssee. Die is vanaf level 3 gewoon onspeelbaar voor mij.

Vreemd is het wel allemaal :) Rigs, Valkyrie en Battlezone nergens last van. Eén bocht in Driveclub VR merk ik gelijk en ervaar ik als onprettig.

Het is dus niet spelafhankelijk maar echt specifieke beelden per individu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat 3D audio vind ik maar vaag. Nu 2 relatief prijzige stereo hoofdtelefoons in de PSVR gestoken, maar ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Mijn Tritton Katana klinkt echt beter en gaat ook nog eens harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag VR World ontvangen voor €18,-
De demo met de haai is erg indrukwekkend, ook al is er geen echte gameplay te beleven. Zelfs nadat ik inmiddels best veel VR content heb gekocht en gespeeld was ik positief verrast over de kwaliteit van Oceans Descent. Speel het op de PS4 pro. Het is echt een experience i.p.v. een game maar wel een die zich perfect leent om aan vrienden/familie te laten zien.

Zou het niet erg vinden als ze met deze kwaliteit een interactieve filmachtige ervaring voor VR zouden maken ook al is de gameplay minimaal. Dat je puur keuzes moet maken zoals in de meeste Telltale Games, maar dan in VR.

Ook nog verschillende shooting ranges geprobeerd in The London Heist. Zag er goed uit maar dit had ik al eerder op de demo disc gespeeld. Morgen ga ik de story mode van London Heist checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:48:
Vandaag VR World ontvangen voor €18,-
De demo met de haai is erg indrukwekkend, ook al is er geen echte gameplay te beleven. Zelfs nadat ik inmiddels best veel VR content heb gekocht en gespeeld was ik positief verrast over de kwaliteit van Oceans Descent. Speel het op de PS4 pro. Het is echt een experience i.p.v. een game maar wel een die zich perfect leent om aan vrienden/familie te laten zien.

Zou het niet erg vinden als ze met deze kwaliteit een interactieve filmachtige ervaring voor VR zouden maken ook al is de gameplay minimaal. Dat je puur keuzes moet maken zoals in de meeste Telltale Games, maar dan in VR.

Ook nog verschillende shooting ranges geprobeerd in The London Heist. Zag er goed uit maar dit had ik al eerder op de demo disc gespeeld. Morgen ga ik de story mode van London Heist checken.
Leuke ervaring ja. Al heb ik het na een keer wel gezien. Verder blijft VR worlds vooral een disc die eigenlijk bij de bril had moeten zitten. Leuk om te laten zien idd. Gelukkig ook 'maar' 18 euro voor neergelegd.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb van een nichtje voor kerst een Google Cardboard compatible VR-brilletje gekregen. Moet zeggen dat de kwaliteit met een iPhone SE boven verwachting is, en het zure is dat op de PSVR functionaliteit ontbreekt die op telefoons gewoon werkt. Sony moet echt werk van 3D videoweergave gaan maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 24 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.