Zou ook beide RE7 demo's even proberen. Die zijn ook tof.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:46:
Gisteren bij de Game Mania geweest, Ik wilde het toch eerst echt zelf proberen. Had hem al bij de MediaMarkt zien liggen maar die zag er vies uit.
Bij de Gamemania ben ik echt goed geholpen. Had mijn vrouw en kind bij waar de beste man ook nog een praatje mee maakte. Het apparaat werd ter plaatse goed schoon gemaakt, demo van Call of Duty stoel erbij en gaan
Echt een super ervaring. Heb er gelijk één gekocht. Spellen nog niet, eerst de demo's geprobeerd.
Valkyrie, Battlezone en Tethered zijn mijn favorieten. Rigs was iets teveel motion, dat voelde ik toch wel. DriveClub was 3x niets voor mij. Daar kreeg ik gelijk een naar gevoel van, vond het spel zelf ook niet overtuigend. Beeld en geluid vond ik zeer matig. De genoemde favorieten zien er vele malen beter uit.
Vanavond de Star Wars demo proberen![]()
Ik had ook niet verwacht dat het beeld het gevoel zou opwekken dat je de knoppen kan indrukken etc. Je wilt echt alles aanraken haha. Bij Tethered echt grappig dat je iets van dichtbij kan kijken door je hoofd naar voren te bewegen.
Dat VR gebeuren wordt hem wel in de toekomst. De bedrading valt eigenlijk ook wel mee, alles zit achter of in je TV meubel. Er loopt maar één dubbele kabel naar de VR unit op je hoofd.
Voor in de toekomst scherpere beelden en draadloos en dan wordt het mainstream.
En natuurlijk die gratis game met die robotjes (vergeet steeds de naam).