Roamor schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:12:
Wat vinden we van de suggestie in Ted's Notebook dat Vettel weer met RB aan het flirten zou zijn?
Ik kan mij echt niet voorstellen dat RB afscheid zou willen nemen van Max en/of Ricciardo; die zitten de komende 2 jaar er sowieso nog wel. Dat Vettel bij Ferrari weg zou willen kan ik mij nog wel voorstellen, maar de enige 2 andere teams die voor hem interessant zijn imho, Mercedes en RB, zitten gewoon vol. Alle andere teams zou een grote gok zijn.
Zoals in het notebook al gezegd zou dat behoorlijk onzinnig zijn. RB zit gewoon vol met RIC, VES.
Die weg terug naar RB lijkt er dus niet te zijn.
MERC heeft voorlopig ROS & HAM met OCO & WEH op de reservebank. Mogelijk dat HAM het na 2017 ineens genoeg vindt en muziek gaat produceren... maar verwacht niet direct een plekje voor VET.
Wel zie ik de frustratie bij VET, zowel tijdens races, als daarom heen. Het broeit zeker.. en ik weet niet of VET daar nog wel voldoende zin in heeft.. Zou zomaar kunnen dat hij ineens uit de F1 vertrekt (bv als de 2017 auto tegenvalt.) Hij
heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt...
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:31:
Oftewel het team wil niet dat Vettel zich bemoeit terwijl het bemoeien het succes van Schumacher bracht. Vettel houd graag de controle, ziet dat het niet loopt en mag zich er kennelijk ook niet over uitspreken. Vreemd dat hij gefrustreerd is...
Die gaat naar Mercedes als Rosberg of Hamilton daar weg gaat of geen contractverlening krijgt.
Kan me wel goed voorstellen dat het niet in goede aarde valt bij het team als een rijder tijdens een race strategie etc. in twijfel gaat trekken..
Ferrari heeft wel vaker langere periodes geen of weinig succes gehad 1962-1974, 1984-1998 & nu vanaf 2008
[
Voor 23% gewijzigd door
nachtnet op 08-10-2016 16:50
]