[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.457 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 09:52

garriej

Ik las ondertieten.

Jasphur schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:30:
[...]

Waarom tilt de baan naar buiten? Is dit om de bocht technischer wat moeilijker te maken of om de snelheid eruit te halen of …?
Dat staat in het artikel:

"The most dramatic changes have been made at the Turn 15 final corner hairpin, where the inside of the corner has been raised by one metre to change the racing line and potentially improve overtaking opportunities.

The lateral gradient is now -4% compared to +2% at the apex, which should also improve drainage at a corner where a pool of standing water would form when heavy rain fell in the past."

Hij gaat dus iets trager, inhalen is makkelijker en er blijft minder water liggen als het regend :) hetzelfde voor de afvoer van water geldt ook voor bocht 2, 3, 4, 5, 6, 9, 12 en13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-10 17:30

ATS

Laten we hopen dat er dan wat meer weer gewoon geraced gaat worden in de regen, in plaats van rondjes achter de SC paraderen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:04
Gewaagde keuze van Ferrari of niet?

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/9/contrasting-tyre-choices-for-ferrari-and-red-bull-in-japan/_jcr_content/articleContent/image.img.jpg/1474973115618.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 27-09-2016 16:03 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:25
Ik vind juist dat RBR wel erg weinig softs heeft.

Overigens denk ik wel erg veel schuiver in de laatste bocht te gaan zien als het regent, door de negatieve helling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 22:46
TheBrut3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:06:

Overigens denk ik wel erg veel schuiver in de laatste bocht te gaan zien als het regent, door de negatieve helling.
Uhm...die bocht is aangepast zodat er juist geen regen meer blijft liggen. De bocht is daarnaast langzamer geworden, ik verwacht juist minder schuivers

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Dit is het bandenoverzocht van Japan. :+
Of hadden jullie het daar ook over?

[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2016 07:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoytjuhV
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nieuw reclamespotje met Max :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Nee een acteur is hij niet haha. :>

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Superleuke reclame!

Gelukkig kan hij niet acteren, zijn echtheid is een van zijn goeie eigenschappen. Lekker zo blijven. :)

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Met welke vinger drukt hij op de deurbel, terwijl hij met twee handen die krat vast heeft?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:33
JackBol schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:23:
Met welke vinger drukt hij op de deurbel, terwijl hij met twee handen die krat vast heeft?
Asking the real questions here! :P haha

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Waarom doet hij zijn gordels niet vast?... ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• JackBol
  • Niet online

JackBol

YakuzA schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:30:
[...]

Waarom doet hij zijn gordels niet vast?... ;)
Ja dat vond ik ook al irritant, maar ik wilde niet als een zeikerd overkomen :P

Volgens mij is het de RB9 waar hij mee rond scheurt.
Is er toevallig ook nog iemand die de straat herkend?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-10 08:46
Hoe heeft ie het krat meegenomen dan? De Red Bull heeft niet echt een bagagedrager. :P

Grappig dat het V8 geluid eronder zit (hoewel ik me heb laten vertellen dat het een RB9 in huidige kleurstelling is).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Señor Sjon schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:47:
[...]

Hoe heeft ie het krat meegenomen dan?
Questions, Questions.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Wat een neppe reclame, ik denk dat wil ik ook mee maken. Meteen online besteld, maar tot mijn teleurstelling kwam niet Max Verstappen maar Daniel Kyvat de spullen brengen in een torro rosso :( False Advertising noemen ze dat. ;)

Verder wel leuk gedaan door max ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Berktoppie op 28-09-2016 09:54 ]

www.webshopmasters.nl

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Edd

De Red Bull heeft niet echt een bagagedrager. :P
Niet? Ik zie anders achterop een hele grote :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 13:33
Berktoppie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:53:
Wat een neppe reclame, ik denk dat wil ik ook mee maken. Meteen online besteld, maar tot mijn teleurstelling kwam niet Max Verstappen maar Daniel Kyvat de spullen brengen in een torro rosso :( False Advertising noemen ze dat. ;)

Verder wel leuk gedaan door max ;)
Je hebt het toch niet tegen hem gezegd he dat je liever Verstappen aan de deur had? Het is zonde voor die jongen, want dan presteert hij weer een half seizoen slecht.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Hoe heeft ie het krat meegenomen dan? De Red Bull heeft niet echt een bagagedrager. :P

Grappig dat het V8 geluid eronder zit (hoewel ik me heb laten vertellen dat het een RB9 in huidige kleurstelling is).
Naast dat het geluid niet klopt, krijg ik ook een licht vermoeden dat de RB9 niet echt in de straat aanwezig is.
:| En in de neus zit gewoon bagage ruimte, zoals de meeste sportwagens muhahaha }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Grimmie187 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:47:
[...]

Ik hoop het maar betwijfel het ten zeerste als je ziet hoe ze in Amerikaanse raceklasses omgaan met regen.. Daar wordt de boel al stilgelegd zodra er donkere wolken aankomen :o
Om dan na de regenbui met een pickup het circuit op te rijden, met daarop gemonteerd een turbine jet om de baan te drogen, terwijl er auto's op het circuit rijden. 8)7

Verwijderd

nou ben ik geen brandweerman.. maar was het in deze situatie niet beter om dat ding gewoon te laten afbranden? Nu sta je met 10 - 20 brandweerlui zeer dichtbij een tikkende tijdbom... En de baan heeft toch al schade opgelopen door die brand. er waren totaal geen mensen in de directe omgeving en uren gaat dat ook niet duren voordat die kerosine op is. Sterker nog het zou me niets verbazen als ze hooguit de vlammen wat ingetemd hebben en dat de brand zichzelf heeft beeindigd doordat de kerosine op was.

• FastFred
  • Laatst online: 23:22
Het was in dit geval beter geweest om geen auto's toe te laten op de baan terwijl ze een pickup truck afgetankt met kerosine en een draaiende turbine jet met een slakkengang over de baan laten rijden

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is er nog geen topic open over Sepang ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berktoppie
Hackus schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:18:
Is er nog geen topic open over Sepang ?
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.

Vandaag is woensdag, dus nog 23 uurtjes wachten en we hebben weer veel leesvoer ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Berktoppie op 28-09-2016 10:20 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:12:
Sterker nog het zou me niets verbazen als ze hooguit de vlammen wat ingetemd hebben en dat de brand zichzelf heeft beeindigd doordat de kerosine op was.
Dat hebben ze ook gedaan zo te zien. Gecontroleerd laten uitbranden

• Jasphur
Van welk materiaal zijn de curbs eigenlijk? Is dat zeer hard plastic o.i.d. of gewoon beton?

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2016 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

NL tijden GP Maleisië

Donderdag 29 september, 9.00 uur, persconferentie rijders
Jenson Button (McLaren)
Nico Hulkenberg (Force India)
Daniil Kvyat (Toro Rosso)
Felipe Massa (Williams)
Esteban Ocon (Manor)
Nico Rosberg (Mercedes)

Vrijdag 30 september, 4.00 - 5.30 uur
VT1

Vrijdag 30 september, 8.00 - 9.30 uur
VT2

Vrijdag 30 september, 10 uur, persconferentie teams
Eric Boullier (McLaren)
Robert Fernley (Force India)
Dave Ryan (Manor)
Franz Tost (Toro Rosso)

Zaterdag 1 oktober, 8.00 - 9.00 uur
VT3

Zaterdag 1 oktober, 11.00 - 12.00 uur
Kwalificatie

Zondag 2 oktober, 9.00 - 11.00 uur
Race

Te koop....

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-10 12:36

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:12:
nou ben ik geen brandweerman.. maar was het in deze situatie niet beter om dat ding gewoon te laten afbranden? Nu sta je met 10 - 20 brandweerlui zeer dichtbij een tikkende tijdbom... En de baan heeft toch al schade opgelopen door die brand. er waren totaal geen mensen in de directe omgeving en uren gaat dat ook niet duren voordat die kerosine op is. Sterker nog het zou me niets verbazen als ze hooguit de vlammen wat ingetemd hebben en dat de brand zichzelf heeft beeindigd doordat de kerosine op was.
En het brandend spoor dat met een rotgang naar beneden komt zetten lekker z'n gang laten gaan? Volgens mij hebben ze juist goed gehandeld. Maar we bespreken hier een offtopic filmpje uit 2012 ;) Laten we dat maar niet voortzetten...

OT: de bandenkeuze is leuk natuurlijk, maar heel die strategie gaat toch overboord als het gaat regenen.

[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 28-09-2016 11:09 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Berktoppie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:19:
[...]

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.

Vandaag is woensdag, dus nog 23 uurtjes wachten en we hebben weer veel leesvoer ;)
Was nog niet helemaal wakker ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:51
Opzich wel mooie tijden dit weekend.
Van mij mag elke race wel op zondagochtend een uurtje of 9 á 10, lekker met een ontbijtje op de bank wakker worden en F1 kijken en toch de hele middag nog vrij voor andere zaken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyritZz
B-Real schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:41:
Van mij mag elke race wel op zondagochtend een uurtje of 9 á 10, lekker met een ontbijtje op de bank wakker worden en F1 kijken en toch de hele middag nog vrij voor andere zaken :)
Ja, ik vind persoonlijk 14.00 's middags ook geen heel prettige tijd.
Ik ben vooral fan van Brazilie; gewoon prime-time in de avond op de NL televisie.

Vind alleen m'n vrouw wat minder leuk :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik weet nu al waar ik de wedstrijd ga kijken zondag ochtend.
spoiler:
vanuit bed :9

• Berktoppie
Valt me op dat er tijdens de interviews, zowel drivers als teams helemaal niemand van redbull wordt uitgekozen.

Toeval, of wil RB dit zelf niet?

09:00 is prima tijd, ik neem voor de zekerheid de wedstrijd op, en kijk zodra ik wakker wordt. Of dat nu 9 uur of half 10 is boeit dan niet zo veel ;)

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:05
Berktoppie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:09:
Valt me op dat er tijdens de interviews, zowel drivers als teams helemaal niemand van redbull wordt uitgekozen.

Ook niemand van Haas en Ferrari, ik zou er niets achter zoeken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Laatst online: 06-10 21:11
Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:02:
[...]

Naast dat het geluid niet klopt, krijg ik ook een licht vermoeden dat de RB9 niet echt in de straat aanwezig is.
:| En in de neus zit gewoon bagage ruimte, zoals de meeste sportwagens muhahaha }:O
Nee was overduidelijk greenscreen achtige setting, iig zo nep als het maar kan iedergeval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:03:
[...]

Ik weet nu al waar ik de wedstrijd ga kijken zondag ochtend.
spoiler:
vanuit bed :9
Ja, wegens technische omstandigheden lukt dat bij mij (nog) niet.
De voorbereidingen voor een tv op de slaapkamer zijn er al, maar de tv die ik nog heb staan vind ik met 42" iets aan de grote kant.

Eigenlijk moet ik dus gewoon een nieuwe, iets kleinere tv kopen, maar dat vind ik zonde omdat ik nog een tv heb staan. 8)7

First world problems, gelukkig ligt de bank ook prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 25-10 21:29
Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:48:
Van welk materiaal zijn de curbs eigenlijk? Is dat zeer hard plastic o.i.d. of gewoon beton?
Samengeperst stampbeton. Dit is een constructief laagwaardig type beton wat in poeder/korrelvorm in mallen kan worden gegoten en vervolgens uithard met wat water (en eventueel bindmiddel) erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 28-09-2016 12:40 ]

• Jasphur
B-Real schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:34:
[...]

Ja, wegens technische omstandigheden lukt dat bij mij (nog) niet.
De voorbereidingen voor een tv op de slaapkamer zijn er al, maar de tv die ik nog heb staan vind ik met 42" iets aan de grote kant.

Eigenlijk moet ik dus gewoon een nieuwe, iets kleinere tv kopen, maar dat vind ik zonde omdat ik nog een tv heb staan. 8)7

First world problems, gelukkig ligt de bank ook prima :)
Ik heb geen tv op de kamer. Maar wel een iPad :O

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Berktoppie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:09:

09:00 is prima tijd, ik neem voor de zekerheid de wedstrijd op, en kijk zodra ik wakker wordt. Of dat nu 9 uur of half 10 is boeit dan niet zo veel ;)
Er zit er wel eentje van Red Bull aan tafel maar jij zal wel iemand van RBR bedoelen zo te zien. Kvyat mag nog eens fijntjes bevestigen dat ie vind dat hij zijn Mojo terug heeft, na zijn geslaagde verdedigende acties in het begin van laatste race. Dat gaat hem komend weekend niet meer lukken, mocht Verstappen weer zo dramatisch wegkomen bij de start (en zijn voiture heel kan houden), en daardoor weer achter jan en alleman terecht gaat komen.

Testing, one, two ...

• Jasphur
Ik gun die kerel (Kvyat) echt weer een top 5 plek.

Mooi gevecht dit. Met een broekpoep momentje op 1:11.

[ Voor 62% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2016 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:10:
Ik gun die kerel (Kvyat) echt weer een top 5 plek.

Mooi gevecht dit. Met een broekpoep momentje op 1:11.
Kvyat zou niet hoger dan 7e moeten eindigen komend weekeinde, indien dit wel het geval is dan is er met de usual suspects ergens wat mis gegaan ;)

Yep, het beruchte Multi 21. Dat gevecht had er eigenlijk niet moeten zijn volgens de RBR leiding (en Webber vanzelfsprekend).

Testing, one, two ...

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

• Paulus07
  • Niet online
dit gaat nog wel een staartje krijgen denk: http://feed.omroepbrabant.nl/share/2365983

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 14:34
Gratis Reclame voor Red Bull :p

Jumbo is hier direct meer bij geraakt dan Max. Die betalen immers om hem te mogen inzetten.
Maar Max en zijn management kunnen niet anders dan hier tegenin gaan. Bescherming van je rechten moet je ook actief doen.

Ik kan er wel om lachen en het past op zich bij een challenger als Picnic om het randje op te zoeken. Benieuwd of er uiteindelijk beslist wordt of ze eroverheen gegaan zijn.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

FIA heeft de voorlopige kalender voor 2017 gepubliceerd: http://www.fia.com/news/f...sport-council-decisions-3. Kleine verandering is de volgorde Singapore-Maleisie en nog een paar niet bevestigde races.

Verder positief dat er bij regen een staande start komt nadat de boel genoeg is droog gereden. Al een stuk beter dan de procedure van nu.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
-De eerste 5 races van 2017 geen vrije banden keuze

-Geen mogelijkheid meer om motoren te "stockpilen"

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

pilskes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:52:Geen mogelijkheid meer om motoren te "stockpilen"
Ik lees het ook in de nieuwe reglementen. Krijgen we niet meer zo'n situatie met die belachelijke grid-penalty zoals Hamilton 3 races geleden kreeg:
During any single event, if a driver introduces more than one of a power unit element that is subject to penalty, only the last element fitted may be used at subsequent events without further penalty. This is to prevent the stockpiling of spare power unit elements.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pilskes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:52:

Dat laatste is meer dan prima, want zoals zo vaak zijn ze weer doorgeslagen door de straf van meerdere nieuwe motoren per race-weekend (bovenop wat is toegestaan per seizoen), af te doen met één straf van +10 gridplaatsen. Dat had men kunnen voorzien. Maximaal één nieuwe motor in gebruik nemen, en ploft deze toevallig ook, dan die +10 voor nog een nieuwe motor als tegoed naar de volgende race. Maar even nadenken over de aanpassing van een straf was blijkbaar weer ietsje teveel gevraagd?

Testing, one, two ...

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
Misschien zou wat minder penalties vanuit de regelementen helpen. :?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Woudloper schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:17:
[...]

Ik lees het ook in de nieuwe reglementen. Krijgen we niet meer zo'n situatie met die belachelijke grid-penalty zoals Hamilton 3 races geleden kreeg:

[...]
Het zou niet zo belachelijk zijn als hij al die plaatsen moest uitzetten, de manier waarop met die optelsom wordt omgegaan is belachelijk. Als de uiteindelijk uit te zitten gridstraffen veels te veel zijn, dan is dat hele systeem gewoon weg belachelijk.

...

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat kansloos, al die dislikes. Triest volk hebben we in Nederland. 8)

...

• Jasphur
Wind tunnel testing is now banned. The chassis manufacturer will also now be required to disclose the full aerodynamic data to all competitors.
Betekend dit dat seizoen '17 of '18 de aerodynamica van alle wagens dichter bij elkaar ligt?

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2016 08:44 . Reden: taal ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-10 18:04
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:42:
Wind tunnel testing is now banned. The chassis manufacturer will also now be required to disclose the full aerodynamic data to all competitors.
Betekend dit dat seizoen '17 of '18 de aerodynamica van alle wagens dichter bij elkaar ligt?
Volgens mij begrijp je het verkeerd, ik zie dit onder het kopje van F3 staan en niet F1.
FIA Formula 3 European Championship
Bron

Kon het me al niet echt voorstellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 29-09-2016 09:03 ]

iRacing Profiel

• Jasphur
Oeps! Verkeerd gelezen. Ik vond het ook al zo vreemd. }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Precies. 14:00 is eigenlijk een klote tijd. :+
Gewoon zo vroeg mogelijk op de dag, dan heb je nog wat aan de rest van de dag.
's Avonds is ook niet fijn want dan is het weekend voorbij als de race is afgelopen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 29-09-2016 09:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jasphur
Rivanov schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:10:
[...]

Precies. 14:00 is eigenlijk een klote tijd. :+
Gewoon zo vroeg mogelijk op de dag, dan heb je nog wat aan de rest van de dag.
's Avonds is ook niet fijn want dan is het weekend voorbij als de race is afgelopen. ;)
Mee eens. Maar 14:00 en soms 13:30 is bij mijn vrienden en mij (en dan zeker in de zomer) al wel een leuke tijd om bij elkaar te gaan zitten, goed bier erbij en net doen alsof wij het beter weten dan Christian Horner of Toto Wolff. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
Ik kijk het liefste gewoon alleen, geen gezeur of sociaal gedoe aan m'n kop tijdens de race :D
Kan ik stiekem ook een paar rondjes missen als mijn ogen per ongeluk dichtvallen O-)

Alleen mijn vriendin mag er onder voorwaarden bij zitten en af en toe wat vragen, in het kader van educatie en ontwikkeling van de interesse in auto/motorsport :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Drivers must continue to present their helmets in substantially the same livery at every event of the FIA Formula One World Championship for easy recognition of the driver in the car, however a driver will now be allowed one event (such as a home race) for a special livery (at the driver’s choice). Drivers will also be allowed to change their helmet liveries if changing teams during the season.
Hier heb ik echt nog nooit over nagedacht of bij stil gestaan. Persoonlijk mag van mij het racenummer groter en duidelijker op de wagen. Dat vind ik herkenbaarder dan een helm.

• ATS

ATS

pilskes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:52:

Begrijpelijke maatregelen. De banden zijn volgend jaar compleet anders dan nu, en de auto's ook. Dat wordt te lastig kiezen voor de teams. Dat je geen motoren mag stockpilen om die actie van Mercedes (begrijpelijk onder de huidige regelementen!) te voorkomen snap ik ook prima.
hardware-lover schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:19:
[...]

Dat laatste is meer dan prima, want zoals zo vaak zijn ze weer doorgeslagen door de straf van meerdere nieuwe motoren per race-weekend (bovenop wat is toegestaan per seizoen), af te doen met één straf van +10 gridplaatsen. Dat had men kunnen voorzien. Maximaal één nieuwe motor in gebruik nemen, en ploft deze toevallig ook, dan die +10 voor nog een nieuwe motor als tegoed naar de volgende race. Maar even nadenken over de aanpassing van een straf was blijkbaar weer ietsje teveel gevraagd?
Dat doorschuiven van straffen hebben we ook al geprobeerd, en dat werkte nog minder goed. Hoe ga je dat bovendien doen met de teams die vrijwel altijd bij de laatste vijf staan? Moeten die voor de rest van het jaar plaatsje voor plaatsje die straf inlossen? Totaal niet uit te leggen aan de fans wat mij betreft.

Ik denk dat je sowieso geen straffen moet doorschuiven tussen races, tenzij het om iets heel uitzonderlijks als een totale schorsing voor x races gaat. Laat elke race op zichzelf staan. Een overtreding gemaakt in race A straf je met een sanctie die betrekking heeft op race A: een tijdstaf, een diskwalificatie, whatever. Maar niet een x plaatsen terug op de grid voor race B. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:44:
[...]
Hier heb ik echt nog nooit over nagedacht of bij stil gestaan. Persoonlijk mag van mij het racenummer groter en duidelijker op de wagen. Dat vind ik herkenbaarder dan een helm.
Eens. Idealiter kan je vanaf elke kant direct zien welke auto het is, ook vanaf de achterkant. Ik kijk nu meestal naar de kleur van de camera bovenop, maar die is ook niet altijd (goed) te zien, bijvoorbeeld in onboards waarop je op de kont van een andere auto kijkt.

[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 29-09-2016 10:15 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:44
Erg late reactie maar:
TheBrut3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:06:

Is het niet zo dat RBR wat beter lijkt te presteren met de harde compounds?
In Baku bijv. werkte volgens mij enkel de harde compounds.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:12:
[knip]

Dat doorschuiven van straffen hebben we ook al geprobeerd, en dat werkte nog minder goed. Hoe ga je dat bovendien doen met de teams die vrijwel altijd bij de laatste vijf staan? Moeten die voor de rest van het jaar plaatsje voor plaatsje die straf inlossen? Totaal niet uit te leggen aan de fans wat mij betreft.

[knip]
Het zijn nu vooral de topteams die misbruik maken van de geboden mogelijkheid. Eerst Mercedes bij Hamilton, en afgelopen race nog snel even bij Vettel omdat ie toch al achteraan moest starten. Door niet extra te straffen krijg je een veel schevere situatie, nog veel meer ten nadele van de mindere teams. Als een rijder door een straf, uitgedeeld na de race, een gridstraf oploopt, dan moet hij deze ook de volgende race uitzitten. Volgens mij net zo gemakkelijk of moeilijk uit te leggen dan de extra plaatsen terug door een nieuwe motor die buiten het toegestane aantal valt.

Testing, one, two ...

• Jasphur
In reactie op Ithric vanuit het Maleisie topic

Ja in principe wel. Om het geheel dan toch leuker/moeilijker/redelijker/etc. te maken zou je voor teams/coureurs welk lager staan dan x-positie (laten we zeggen 16de plaats) de straffen een bepaald percentage te verlagen. Dus hoe slechter je rijdt in het algemeen klassement hoe lager je straffen bij een nieuwe motor. Dit zou de wat lagere geplaatste teams een kans moeten kunnen geven naar boven te kruipen.

Wel een fictief plaatje allemaal, want ja "de beste stuurlui staan aan wal :+ "

[ Voor 2% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2016 12:24 . Reden: taal ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:23:
In reactie op Ithric vanuit het Maleisie topic

Ja in principe wel. Om het geheel dan toch leuker/moeilijker/redelijker/etc. te maken zou je voor teams/coureurs welk lager staan dan x-positie (laten we zeggen 16de plaats) de straffen een bepaald percentage te verlagen. Dus hoe slechter je rijdt in het algemeen klassement hoe lager je straffen bij een nieuwe motor. Dit zou de wat lagere geplaatste teams een kans moeten kunnen geven naar boven te kruipen.

Wel een fictief plaatje allemaal, want ja "de beste stuurlui staan aan wal :+ "
Om het alleen maar beter inzichtelijk en volgbaar te maken voor de kijkers?
Dat gaat toch allemaal niet werken.

Ik vind de regel, zoals deze nu is doorgevoerd, wel prima eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
B-Real schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:28:
[...]

Om het alleen maar beter inzichtelijk en volgbaar te maken voor de kijkers?
Dat gaat toch allemaal niet werken.

Ik vind de regel, zoals deze nu is doorgevoerd, wel prima eigenlijk.
Ik ook, met de nieuwe regels krijg je gewoon twee keer met een penalty te maken als je twee nieuwe motoren boven het maximum toegestane aantal nodig hebt. Zo hoort het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
Je kan ook gewoon een maximum van 22 plaatsen gridstraf per race introduceren. Heb je er meer? Dan blijft de rest staat tot volgende race.
Dus dan bijvoorbeeld Manor ook 20 plaatsen incasseren voor een nieuwe motor, zonder dat ze daar de volgende race nog last van hebben. Maar de top-teams kunnen niet in 1 race 3 nieuwe motoren inzetten zonder straf in andere races.

TheS4ndm4n#1919

• ATS

ATS

hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:08:
[...]

Het zijn nu vooral de topteams die misbruik maken van de geboden mogelijkheid. Eerst Mercedes bij Hamilton, en afgelopen race nog snel even bij Vettel omdat ie toch al achteraan moest starten. Door niet extra te straffen krijg je een veel schevere situatie, nog veel meer ten nadele van de mindere teams.
Ik denk dat het extreem misbruik maken met deze nieuwe regel wel voldoende aangepakt is. Het zo strategisch mogelijk inzetten van de regels vind ik eigenlijk wel gewoon deel van de F1. Ook bij het bouwen van de auto's gaat het om het maximale halen uit wat de regels mogelijk maken.
Als een rijder door een straf, uitgedeeld na de race, een gridstraf oploopt, dan moet hij deze ook de volgende race uitzitten. Volgens mij net zo gemakkelijk of moeilijk uit te leggen dan de extra plaatsen terug door een nieuwe motor die buiten het toegestane aantal valt.
Daar moeten we dan ook gewoon mee ophouden, zoals ik hierboven al bepleitte.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:04:
[...]
[knip]

Daar moeten we dan ook gewoon mee ophouden, zoals ik hierboven al bepleitte.
Yep, helemaal niet meer straffen, dat zal de sport wel ten goede komen.

Testing, one, two ...

• ATS

ATS

hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:10:
[...]

Yep, helemaal niet meer straffen, dat zal de sport wel ten goede komen.
Nee, anders straffen. Tijdstraf, diskwalificatie, boete of bij heel ernstige overtredingen: een schorsing. Maar een gridstraf doorschuiven moeten ze mee kappen vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
ATS schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:13:
[...]

Nee, anders straffen. Tijdstraf, diskwalificatie, boete of bij heel ernstige overtredingen: een schorsing. Maar een gridstraf doorschuiven moeten ze mee kappen vind ik.
Waarom? Een race later straffen omdat je iets verkeerds hebt gedaan is toch niet zo raar? Zie liever een 10p grid penalty dan een tijdstraf omdat je dan achteraf nog de uitslag van een race gaat veranderen, ik vind het altijd vervelend als je 1,5 uur naar een race zit te kijken en dan een dag later via teletekst moet vernemen dat de uitslag nog veranderd is.

Ik vind de straffen in de F1 prima; het enige dat raar was waren die gigantisch gridstraffen voor meerdere motorwissels en dat is nu ook opgelost.

Wat mij betreft lekker laten nu zo.

• B-Real
Waarom? Een race later straffen omdat je iets verkeerds hebt gedaan is toch niet zo raar? Zie liever een 10p grid penalty dan een tijdstraf omdat je dan achteraf nog de uitslag van een race gaat veranderen, ik vind het altijd vervelend als je 1,5 uur naar een race zit te kijken en dan een dag later via teletekst moet vernemen dat de uitslag nog veranderd is.
Ik vind dat wel raar.
In race 1 dwing je iemand buiten de baan en wint hiermee een positie en komt op het podium, terwijl je daar normaal gesproken nooit op terecht zou komen. Hiervoor krijg je een straf en deze wordt pas in de volgende race uitgevoerd, dat is toch gek?
De straf hoort toch betrekking te hebben op de race waar je de fout hebt begaan, in bovenstaand geval om het voordeel wat je behaalt hebt terug te draaien.

In de volgende race heb je nog niets fout gedaan en toch heb je al een straf te pakken, dat is toch raar?

Wel ben ik van mening dat men zoveel mogelijk gedurende de race al moet straffen. Echter vind ik het ook wel weer terecht dat ze soms eerst beide reacties van de coureurs na de race willen horen voordat er actie ondernomen wordt.
Even zo goed vind ik het ook terecht dat een eventuele tijdsstraf wordt ingelast bij een pitstop en anders bij de einduitslag wordt opgeteld, dat laatste wordt volgens mij direct in beeld gebracht na de finish dacht ik?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:13:
[...]
Hoe gaat je dat aanpakken als de ene rijder in één van de laatste ronden een andere rijder benadeeld en uitschakelt waardoor er een straf gegeven MOET worden volgens de regels?

Achteraf dan maar uit de uitslag halen, tijdstraf geven? Maar met beiden schiet het slachtoffer niet veel op? Met een gridstraf voor eerstvolgende race staat ie er bij de start misschien dan wel voor?

Testing, one, two ...

• Berktoppie
Waarom zou een pit penalty niet volstaan voor " upgrades zonder tokens" etc? Waarom kiezen ze nu om dmv de startplek de straf uit te voeren?

Stel je krijg 5 seconde tijdstraf in de pitlane, toch veel eerlijker? Als je dan 2 keer 5 seconde krijgt, blijf je gewoon 10 seconde in de pit. Zo voorkom je dat mensen alle upgrade en dus straffen gaan verzamelen voor 1 race.

Begrijp niet waarom ze nu voor verschillende overtredingen compleet verschillende manier van straffen te kiezen.

P.s. Ik kijk net 1 seizoen, dus misschien zeg ik iets doms ;)

www.webshopmasters.nl

• RobertMe
  • Laatst online: 22:42
Uiteindelijk maakt het toch niet uit welke kunstmatige regels (en straffen) worden bedacht. Kijk naar Hamilton in een van de eerste races van dit seizoen. Hij rijdt ver achteraan, er komt een safety car, iedereen, waaronder HAM, maakt meteen een stop. HAM rijdt de pit uit en even daarna komt een boordradio 'box box box' => 'you want me to pit again? => 'yes, it's part of the strategy'. En vervolgens heeft HAM precies een rondje op de verplichte band gereden en heeft hij vrijwel zonder pijn aan het bandenreglement voldaan en kan de race naar keuze worden uitgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

RobertMe schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:03:
Uiteindelijk maakt het toch niet uit welke kunstmatige regels (en straffen) worden bedacht. Kijk naar Hamilton in een van de eerste races van dit seizoen. Hij rijdt ver achteraan, er komt een safety car, iedereen, waaronder HAM, maakt meteen een stop. HAM rijdt de pit uit en even daarna komt een boordradio 'box box box' => 'you want me to pit again? => 'yes, it's part of the strategy'. En vervolgens heeft HAM precies een rondje op de verplichte band gereden en heeft hij vrijwel zonder pijn aan het bandenreglement voldaan en kan de race naar keuze worden uitgereden.
Sorry, maar wat is daar mis mee? Gebruikt is gebruikt immers; het kost gewoon een pitstop net als bij iedereen. En dat je van achteraf zover naar voren kan rijden laat gewoon zien dat je inderdaad dominant bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:03:
En vervolgens wisselde hij later in de race weer naar een ander setje banden. :Z
Waardoor hij uiteindelijk een extra pitstop had gedaan zonder enig nut...

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 01:41

Wom

Gerucht wordt steeds heviger inderdaad, vandaag in de Telegraaf ook een stukje over deze Stroll. Ken hem verder niet direct, maar als je vader 30 miljoen neerlegt voor het zitje is mijn eerste indruk niet direct positief. Iemand andere ervaringen met hem?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

YakuzA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:16:
[...]

En vervolgens wisselde hij later in de race weer naar een ander setje banden. :Z
Waardoor hij uiteindelijk een extra pitstop had gedaan zonder enig nut...
Hoezo geen nut? Misschien had hij in die fase van de race meer aan deze banden, bijvoorbeeld omdat hij het daarmee langer vol zou kunnen houden? Hij is van helemaal achter heel ver naar voren terug gekomen (schijnbaar veel makkelijker dan Max zich weer naar voren kon vechten) dus ze hebben daar bij Mercedes tactisch toch iets goed moeten doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

en ik maar denken wat weinig F1 nieuws deze maand :+
(is er gewoon een nieuw topic wat ik helemaal gemist had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Wom schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:16:
[...]

Gerucht wordt steeds heviger inderdaad, vandaag in de Telegraaf ook een stukje over deze Stroll. Ken hem verder niet direct, maar als je vader 30 miljoen neerlegt voor het zitje is mijn eerste indruk niet direct positief. Iemand andere ervaringen met hem?
Williams heeft een geldprobleem en met Stroll hebben ze een jonge, snelle driver met geld.
Dus ja, technisch gezien een pay-driver. Maar wel een met heel veel potentie.

We zullen het zien op het track.

Hij wordt volgende maand 18, dus misschien zien we hem al in Brazilië of Abu Dhabi in actie, nu Massa vaarwel heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ATS schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:13:
[...]

Hoezo geen nut? Misschien had hij in die fase van de race meer aan deze banden, bijvoorbeeld omdat hij het daarmee langer vol zou kunnen houden? Hij is van helemaal achter heel ver naar voren terug gekomen (schijnbaar veel makkelijker dan Max zich weer naar voren kon vechten) dus ze hebben daar bij Mercedes tactisch toch iets goed moeten doen...
http://www.f1fanatic.co.u...strategies-and-pit-stops/
Lewis Hamilton Soft (1) Soft (4) Super soft (1) Soft (15) Soft (9) Medium (26)

Dat ene rondje op SS heeft hem toch niets gebracht? hij had ook gewoon direct naar S kunnen wisselen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:07
YakuzA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:38:
[...]

Dat ene rondje op SS heeft hem toch niets gebracht? hij had ook gewoon direct naar S kunnen wisselen.
Dat ene rondje op SS heeft toch gebracht dat er aan het banden reglement voldaan is?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Nee, de verplichte banden waren S en M volgens de website van Pirelli:

http://www.pirelli.com/ty...in-and-china-grands-prix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:07
Hmm, dan vind ik het ook maar vreemd :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:40
Waarschijnlijk een heath cycle voor later dit weekend.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk artikel van de BBC over het leven van de crew.

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/E642/production/_91364985_f1.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 30-09-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 12:48
YakuzA schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:38:
[...]

Heeft hij zich niet verremd en daardoor een flatspot gekregen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 22:29

jpiwf

licenced pepernootaddict

Feihcretsam schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:07:
Nee, de verplichte banden waren S en M volgens de website van Pirelli:

http://www.pirelli.com/ty...in-and-china-grands-prix/
uit de startpost van het maleisie topic:
These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
Two sets of P Zero Orange hard
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Die regel was in China/Bahrain hetzelfde
Hij moest dus of de S, of de M gebruiken, en daarnaast nog 1 van een andere compound. 1 SS en de rest op S was dus prima toegestaan.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dit zal ongetwijfeld al wel voorbij zijn gekomen hier.

Perez blijft bij FI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Veel andere opties had hij ook niet direct had ik het idee? Misschien dat hij een tijdje gegokt heeft op een zitje bij Ferrari, maar verder had hij niet echt reële opties denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
In a separate message posted on social media, Perez thanked the other teams that had shown an interest in his services, adding "it flatters me incredibly and it pushes me to be strong and continue besting myself as a driver.”
Ben wel benieuwd welke teams dit dan zijn? Haas, Manor, TR, Sauber?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Renault schijnt nogal wat lijntjes uitgegooid te hebben. Kan ik mij nog wel iets bij indenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Is FI wel een goede keuze? Hoorde dat daar ook al een paar maanden niet betaald is, of heb ik dat niet goed meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Boinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:24:
Is FI wel een goede keuze? Hoorde dat daar ook al een paar maanden niet betaald is, of heb ik dat niet goed meegekregen?
In 2015 hadden ze flinke financiele problemen.
Maar dit seizoen niks over gehoord.

En sportief gaat het ook best lekker. Nu de 4e plek in het constructeurskampioenschap. Dus tenzij je naar Mercedes, Ferrari of Red Bull kan, zit je daar prima.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Boinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:24:
Volgens mij ben je in de war met Sauber.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53
Die eigenaar van FI heeft toch allemaal belastingschulden en mag bepaalde landen niet meer in omdat hij daar gezocht wordt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57
Hebben ze niet een flinke investeerder gevonden daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RonaldMcDonald schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:25:
Die eigenaar van FI heeft toch allemaal belastingschulden en mag bepaalde landen niet meer in omdat hij daar gezocht wordt etc?
Geen idee of hij bepaalde landen niet in mag, maar helemaal kosjer is hij in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43

Killjoy

Klingon lawn products

Was er met de grand prix van Engeland niet het verhaal dat hij Groot Brittannië niet mocht verlaten in verband met rechtszaken en zo?

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
RocketKoen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

In 2015 hadden ze flinke financiele problemen.
Maar dit seizoen niks over gehoord.

En sportief gaat het ook best lekker. Nu de 4e plek in het constructeurskampioenschap. Dus tenzij je naar Mercedes, Ferrari of Red Bull kan, zit je daar prima.
Ik geloof dat Olaf Mol zoiets zei tijdens de voorbeschouwing van de kwalificatie. Maar niet goed begrepen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Boinkie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Ik geloof dat Olaf Mol zoiets zei tijdens de voorbeschouwing van de kwalificatie. Maar niet goed begrepen dan :)
Zou best kunnen dat hij dat heeft gezegd.
Maar je kunt beter niet luisteren naar wat Olav allemaal zegt....

Ik heb hem gisteren gemute nadat hij niet begreep wat een brake caliper was...

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1