update over de plannen van Liberty.
liberty lijkt toch te willen inzetten op:
1- meer races per jaar (
Niet nieuw
2- meer aanbod van FTA naar Paywall-TV (omdat dit zou leiden tot uitzendingen van hogere kwaliteit)
3- meer races in Noord-Amerika (volgens mij voornamelijk meer straatraces daar) o.a. Miami & Las Vegas
4- Gokken
5- gebruik van de enorme hoeveelheid beeldmateriaal die iedere race wel opgenomen wordt maar niet uitgezonden...
punt 3 & 4 zit ik nog niet zo heel erg op te wachten..
Hoewel een nachtrace als Singapore natuurlijk best een prima idee zou kunnen zijn. Maar nog meer
straatraces? Toch liever terug naar de klassieke race tracks.
Gokken op/tijdens races? Dan kun je wachten op het eerste omkoopschandaal waarbij een team ineens (bewust) uitvalt of crashed.... + dan mogelijk van die vreselijke betting banners tijdens de uitzending.
punt 1, 2 & 5 zou misschien nog kunnen helpen in verbetering f1
125 races zou volgens mij wel moeten passen.
2PayTV kan prima werken. F1 zit nu bij ziggo en dat is hier voor iedereen goed te ontvangen (al dan niet via de webstream (moeten ze natuurlijk wel zorgen voor een stabielere server.)) Als daardoor ook ruimte komt om beter verslag te kunnen doen..
5 Ik kijk na iedere race met plezier de onboard compilatie van het franse canal+ terug. Ik zou graag al tijdens de race willen kiezen voor meerdere streams in beeld.
of achteraf een hele race willen terug kijken vanuit 1 of 2 rijders..
en omdat beelden meer zeggen dan de woorden alleen, hier de onboard combinatie van Singapore.
[
Vimeo: https://vimeo.com/183725589]