Dat is inderdaad dezevosss schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:14:
[...]
Erg toffe foto
Is dat van die klap waar hij ondersteboven kwam te liggen of welke crash is dit?
Australie 2016
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is inderdaad dezevosss schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:14:
[...]
Erg toffe foto
Is dat van die klap waar hij ondersteboven kwam te liggen of welke crash is dit?
STR zal in dat geval profiteren van de samenwerking en ontwikkeling.EvilWhiteDragon schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:42:
[...]
Op zich ben ik het met je eens, er is alleen 1 maar.
Gezien de RB-teams allebei een 2017 Renault motor krijgen kan ik mij voorstellen dat de verschillen al niet gigantisch zijn. Daarbij gaan ze voor seizoen 2018 meer samen ontwikkelen (a la Haas en Ferrari), waardoor de verschillen mogelijk nog kleiner worden. Natuurlijk zal RB willen dat RBR het beste blijft, maar als TR daar net onder zit, kunnen ze nog steeds meestrijden in de top.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik voorzie 1 groot probleem als Sainz naar Williams gaat: die wil rijder nr 1 zijn, en dat gaat Stroll Senior niet pikken "want zoonlief zit er al 1 jaar langer en wie betaalt er 80 miljoen aan jullie?"Destruction schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:23:
Massa terug lijkt mij prima, al hoop ik, en ga ik er vanuit, dat het om 1 seizoen gaat. Je kondigt je pensioen aan, crasht in je 'laatste' thuis GP (naja.. we hebben de beelden allemaal gezien) en omdat Rosberg stopt ga je dan toch ineens niet stoppen..![]()
Als Massa zegt: ik ga nog 1 jaar door om Williams voor nu uit de brand te helpen, dan is dat imo prima te verkopen. Bottas kan dan naar Mercedes, en Williams heeft een jaar de tijd om te zoeken naar een nieuwe teamgenoot voor Stroll. Persoonlijk lijkt mij Sainz wel een goede voor Williams, RBR laat hem liever niet gaan maar als men al roept dat Ricciardo en Verstappen de eerste jaren nergens heen gaan (opzich begrijpelijk), dan kun je het niet maken om Sainz vast te houden in je junior team, dan moet je zo'n rijder een kans in een ander team gunnen.
Button leek mij vanaf dag 1 (na Rosberg z'n beslissing/aankondiging) al geen optie, die leek mij veel te blij dat het erop zat, ik denk niet dat we die ooit nog terug zien in een F1-auto.
Zolang Williams niet in de top 3 meedoet voorzie ik weinig problemen met 1e/2e rijder. Afgelopen jaren is daar ook nooit duidelijkheid over geweest vanuit Williams. Massa dacht misschien 1e rijder te zijn o.b.v. senioriteit maar daar was op de baan weinig van te merken..Bart-Willem schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:26:
[...]
Ik voorzie 1 groot probleem als Sainz naar Williams gaat: die wil rijder nr 1 zijn, en dat gaat Stroll Senior niet pikken "want zoonlief zit er al 1 jaar langer en wie betaalt er 80 miljoen aan jullie?"
Ik heb dit filmpje even gekeken nadat ik mijn oranje bril had afgezet.himlims_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:22:
geloof niet dat deze al gepaseerd is:
https://www.facebook.com/F1LOBBY/videos/1459254310768541/
damn tof promo filmpoje
//edit; had ook 'max samenvatting' kunnen heten(nieuw favoriete f1 filmpje)
[ Voor 17% gewijzigd door ATS op 19-12-2016 15:24 . Reden: Geen racebeelden er in. ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Wel vreselijk jammer dat vrijwel alle racebeelden uit deze video zijn geknipt..ATS schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:14:
Ik had deze hier nog niet gezien. De Channel 4 F1 2016 Season Review:
[video]
[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 19-12-2016 16:56 ]
Oh, dat is inderdaad jammer.nachtnet schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:18:
[...]
Wel vreselijk jammer dat vrijwel alle racebeelden uit deze video zijn geknipt..
[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 19-12-2016 15:23 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 45% gewijzigd door AzzKickah op 19-12-2016 16:14 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
super!! Is ferrari toch nog ergens 1e mee gewordenYakuzA schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:56:
Eerste auto presentatie datum is bekend:
24 Februari 2017 Ferrari
http://www.motorsport.com...e-for-2017-f1-car-860323/
Hoho! Alleen eerste geworden bij het aankondigen hoor! Ze kunnen qua presentaties natuurlijk nog ingehaald wordenhimlims_ schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:27:
[...]
super!! Is ferrari toch nog ergens 1e mee geworden
Presentaties en prestatiesATS schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:29:
[...]
Hoho! Alleen eerste geworden bij het aankondigen hoor! Ze kunnen qua presentaties natuurlijk nog ingehaald worden
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 19-12-2016 18:21 ]
PSN
Denk het niet, mede door het nadeel van een aero-formule; je ontwerpoplossingen zijn zichtbaar. Ik denk dat we heel veel camouflage liveries gaan zien; en zo laat mogelijk de presentaties.AzzKickah schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:22:
Zouden we nu met de nieuwe regels weer wat meer spectaculairdere presentaties kunnen verwachten zoals vroegah of denken jullie van niet?
Inderdaad precies dit: pas tijdens fp1 in Australie verwacht ik een redelijk compleet beeld van de 2017 wagens te krijgen.. Tot die tijd inderdaad camouflage en afleidingsonderdelen.. (extra vleugels, of omgekeerde neuzen..Roamor schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:46:
[...]
Denk het niet, mede door het nadeel van een aero-formule; je ontwerpoplossingen zijn zichtbaar. Ik denk dat we heel veel camouflage liveries gaan zien; en zo laat mogelijk de presentaties.
Hoewel ze wel zouden kunnen bluffen met random onzin-onderdelen op de auto.
Dat zullen ze ook zeker doen, maar wel in fases : "Kijk nieuwe Livery, Kijk nieuwe sponsors, Kijk bogus 2017 wagen..,"AzzKickah schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:52:
Als ik RBR was geweest zou ik er juist een hele media happening van maken. Beetje ophypen, w00t nieuwe auto ziet er vetter uit dan ooit w00t, Max en RIC erbij, live stream, etc. En dan met veel poespas het kleed van de auto trekken.
Ik zou 100% kijken
[ Voor 26% gewijzigd door nachtnet op 19-12-2016 19:03 ]
Ik zou als ik Bouillier was ook maar even mijn CV updaten...In a separate development, long-time McLaren marketing chief Ekrem Sami has had his position as a director of the McLaren Group terminated.
Sami, 62, has been a long-time close ally of Dennis, for whom he has worked for nearly 40 years.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee, merp!
WEet iemand toevallig waar dit opgenomen is? Lijkt namelijk op de 4x4 track welke bij de Mercedes Benz World ligt.nachtnet schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:31:
[video]
[video]
interview / gesprek door Marc Priestley van Nico Rosberg (opgenomen 1 dag voordat ROS met pensioen ging..)
Onderste plaatje moet ik gelijk denken aan een Cylon Raidernachtnet schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:53:
[...]
Inderdaad precies dit: pas tijdens fp1 in Australie verwacht ik een redelijk compleet beeld van de 2017 wagens te krijgen.. Tot die tijd inderdaad camouflage en afleidingsonderdelen.. (extra vleugels, of omgekeerde neuzen..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Dat zullen ze ook zeker doen, maar wel in fases : "Kijk nieuwe Livery, Kijk nieuwe sponsors, Kijk bogus 2017 wagen..,"
Om dan tenslotte pas in AUS hun echte ontwerp te laten zien.. (Dan kijk je 4x ...)
Heeft er iemand trouwens voorbeelden van dergelijke afeidingsonderdelen vanuit vorige jaren?
Erg benieuwd hoe de koers nu gaat zijn. Blijkt toch wel een hele machtstrijd achter de schermen zich hebben afgespeeld.Señor Sjon schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:39:
Tsja. Nu de koning weg is, wordt ook de bloedlijn verwijderd. Uit hetzelfde artikel.
[...]
Ik zou als ik Bouillier was ook maar even mijn CV updaten...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee, merp!
En wat te denken van Nyck de Vries. Als hij aankomend jaar niet overtuigt kan 'ie ook wel inpakken bij McLaren ben ik bang.PauseBreak schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:32:
Trouwens, die machtsstrijd zou ook nog wel eens onprettig kunnen uitvallen voor Vandoorne. Hij is ook een Dennis-protegé namelijk.
Stoffel gaat het verstappen lastig maken - laat het spectacel maar beginnneSeñor Sjon schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:36:
Nou vind ik de vooruitgang van Nyck de Vries niet echt indrukwekkend. Ik verwacht niet dat hij F1 haalt. Vandoorne heeft het hele GP2 veld te kijk gezet, dat is gewoon een talent die ze wel willen houden.
[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 20-12-2016 12:38 ]
Niet als het verschil tussen de RB en McLaren zo groot blijft.himlims_ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:48:
[...]
Stoffel gaat het verstappen lastig maken - laat het spectacel maar beginnne
actie van stoffel op verstappen in f3(?) op spa .... mega
vervolgens snijdt verstappen m weer achter stoffel langs, en pakt zijn plek weer terug![]()
![]()
* himlims_ is beelden zoeken
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Voor zover ik weet hebben Stoffel en Max alleen afgelopen jaar in Bahrein tegen elkaar geracet en zijn ze elkaar nog niet eerder tegengekomen op de baan.himlims_ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:48:
[...]
Stoffel gaat het verstappen lastig maken - laat het spectacel maar beginnne
actie van stoffel op verstappen in f3(?) op spa .... mega
vervolgens snijdt verstappen m weer achter stoffel langs, en pakt zijn plek weer terug![]()
![]()
* himlims_ is beelden zoeken
in een racewagen dan heStevoMark10 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:04:
[...]
Voor zover ik weet hebben Stoffel en Max alleen afgelopen jaar in Bahrein tegen elkaar geracet en zijn ze elkaar nog niet eerder tegengekomen op de baan.
Zodat niet iedereen hoeft te zoeken, vanaf 0:35:Señor Sjon schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:54:
Kan je lang zoeken, die twee hebben nooit samen in één klasse gereden.
Spa F3 was Ocon vs Verstappen. Overigens met de huidige maatstaven was dat niet zo'n nette manoeuvre van Ocon, zeker als je dat vergelijkt met de flak die Verstappen dit jaar kreeg op Spa.
aaah ik dacht dat met stoffel was - inderdaad, dat was de actie die ik aan het zoeken was; maar niet gevonden kreeg want ... was niet stoffelEreaser schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:14:
[...]
Zodat niet iedereen hoeft te zoeken, vanaf 0:35:
[video]
[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 20-12-2016 12:53 ]
Ik neem ondertussen alles wat Lauda eruit flapt met een vaatje zout. Die man verkondigd openlijk van alles waar ie prompt een week later weer op terugkomt of voor wordt teruggefloten. Nee, niet meer serieus te nemen.nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:47:
[knip]
Verder flirt Lauda maar weer eens met Verstappen..
http://www.bild.de/sport/...-marko-49406222.bild.html
[knip]
Testing, one, two ...
Ach... hij probeert gewoon wat Italiaan temperament te laten zien. Dat team wordt toch steeds Italiaanser (en daarmee: kanslozer?) Zo dat krijgen ze ook te zien in hun coureurs. Ik ben benieuwd hoe hun nieuwe nr. 3 het op dat vlak van gaat afbrengen: die is écht Italiaan...nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:47:
[...]
en lijkt Ferrari Vettel onder de duim te willen houden..
http://www.autosport.com/...be-less-agitated--ferrari
Ik dacht dat Sjon misschien het moment bedoelde op datzelfde gedeelte van het circuit waarbij Ocon zijn auto tegen die van Verstappen aanzette eerder in die race? In het fragment is het gevolg daarop ook hoorbaar "driver standard flag". Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben natuurlijkEreaser schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:14:
[...]
Zodat niet iedereen hoeft te zoeken, vanaf 0:35:
[video]
Testing, one, two ...
Zitten een paar mooie tussen hoor.nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:47:
Volgens dit artikel op AMuS (Duits) komen deze ontwerpen in 2017 weer terug op de grid. http://www.auto-motor-und...egel-wie-2010-780993.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel ruimte voor sponsoring, niet het mooiste om te zien..
en lijkt Ferrari Vettel onder de duim te willen houden..
http://www.autosport.com/...be-less-agitated--ferrari
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:47:
Van de voor en achterkant wel. Ik vind het maar lelijk ogen van de zijkant. Nee, doe mij maar een 'vrije' achtervleugel
[ Voor 28% gewijzigd door BlauweFles op 20-12-2016 18:13 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Geld? Tijdsbesteding?Lekker Ventje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:10:
Waarom stop je dan met werken als je gewoon weer terug komt?
Dus waarom stop je dan als je het geld nodig hebt of geen hobby's hebt?
Spijt? Ofg gewoon logischer, hij moest weg omdat ze hun line-up zonder Massa wilden hebben. Maar er is nu weer een plekje, dus blijft hij nog een jaartje.Lekker Ventje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:15:
[...]
Top!, altijd fijn om C+ te zien. Wel met zuurpruim Villeneuve op de bank...Rivanov schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:32:
Geld is echt geen issue meer bij Massa hoor.
Canal+ Season review voor diegene die Frans verstaan.
[video]
[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 20-12-2016 19:38 ]
Omdat hij op dat moment geen andere optie hadLekker Ventje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:15:
[...]
2017 al denk ik....daarna zijn de kaarten wel weer een beetje geschud wat betreft performance van de wagens.albino71 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:40:
Symonds verlaat Williams ook is vandaag bekend gemaakt.
Dus....
Massa terug, Bottas naar Mercedes.
Flinke korting op de motor en en Paddy Lowe als wisselgeld er bij.
James Allison naar Mercedes.
Zo hebben we, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, de belangrijkste wijzigingen wel gehad denk ik?
Vettel kan geen kant op en zit vast bij die Italianen die hem geen verantwoordelijkheid willen geven. Nog een jaartje zeuren ben ik bang....
Alonso gaat zijn laatste jaar F1 in denk ik.
2018 wordt interessant!
Want Ferrari mag niet wat zeggen over het gedrag van één van zijn rijders?BlauweFles schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:11:
Ferrari want German driver to be 'more calm' before talks on future
Als ik Vettel was zou ik nog even een kerstontbijtje voor Toto regelen.
Gaat van kwaad naar erger bij de Scuderia. Ze zouden wel eens een serieus gevecht om plek 3 kunnen krijgen met McLaren, Williams en TR....
Zie ook:
[video]
No shit.RocketKoen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:59:
https://twitter.com/BBCSport/status/811280635381825538
Massa blijft een jaar
Bottas naar Merc
[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 20-12-2016 21:22 ]
AzzKickah schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:02:
[...]
No shit.
Stukje Olav Mol in EenVandaag: http://binnenland.eenvand...069/het_jaar_van_olav_mol
Zit er niet een verschil tussen beelden tijdens het weekend en daarbuiten?nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:34:
[...]
![]()
Met FOM beelden..
Heeft ergens iemand begrepen dat je bij f1 interviews ook echte beelden moet hebben!
Nee, dan zouden er bij bv het interviews met Verstappen & Hulkenberg bij Pauw & Late Night wel beelden getoond zijn. Eerder leken de kosten voor gebruik beeldmateriaal de beperkende factor. (nu lijkt het alsof de regeling anders is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dan 1vandaag meer geld aan beeldrechten wil betalen dan bv pauw of late night..)bvbal79 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:36:
[...]
Zit er niet een verschil tussen beelden tijdens het weekend en daarbuiten?
Ja of off-season bedragen?nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:42:
[...]
Nee, dan zouden er bij bv het interviews met Verstappen & Hulkenberg bij Pauw & Late Night wel beelden getoond zijn. Eerder leken de kosten voor gebruik beeldmateriaal de beperkende factor. (nu lijkt het alsof de regeling anders is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dan 1vandaag meer geld aan beeldrechten wil betalen dan bv pauw of late night..)
wellicht goedkoper als het seizoen voorbij is?nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:42:
[...]
Nee, dan zouden er bij bv het interviews met Verstappen & Hulkenberg bij Pauw & Late Night wel beelden getoond zijn. Eerder leken de kosten voor gebruik beeldmateriaal de beperkende factor. (nu lijkt het alsof de regeling anders is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dan 1vandaag meer geld aan beeldrechten wil betalen dan bv pauw of late night..)
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 21-12-2016 00:01 ]
Verwacht nog niet echt dat 2017 heel anders gaat zijn..
Ik vraag me af of Ferrari de aansluiting bij Mercedes en Red Bull kan houden. Ik vind het team echt een chaos en je ziet dat ze in 2016 de ontwikkeling van RBR al niet konden bijhouden... Hoe moet dat in 2017, met nog meer prestatiedruk (en dat werkt bij Ferrari niet positief) beter gaan? Ik denk dat p1-p4 voor Mercedes en RBR zijn en alleen bij foutjes van die twee teams kan Ferrari een keer een podium pakken. Nog wat slechter dan in 2016 dus. Ik ben alleen wel benieuwd wat de nieuwe motorfilosofie van Renault gaat brengen... Die bouwen voor 2017 toch een soort Mercedes-motor qua concept?nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:31:
In normale omstandigheden zou dit het scenario kunnen zijn:
P1-P6 zal iedere race naar Mercedes, Red Bull, Ferrari. gaan.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
was echter niet halverwege het seizoen de ontwerper van Ferrari ook niet opgestapt? dan kan je wel resources sturen.. maar dan heb je er bar weinig aan.UltraSub schreef op woensdag 21 december 2016 @ 06:31:
Bwoaah (), misschien heeft Ferrari halverwege dit jaar al bijna alle resources naar de 2017 auto gestuurd. Je weet het niet. Alles is mogelijk.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Dit is natuurlijk wel een scenario wat Stroll goed zou liggen, gezien zijn voorgeschiedenis. Een niet te sterke teamgenoot en voor Martini is het ook prima, zodat ze niet twee te jonge coureurs hebben.nachtnet schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:31:
Er moet wel een enorme bak met extra geld klaarstaan om Bottas uit te kopen bij/van Williams. En dan moeten een 18-jarige rookie & een gepensioneerde Braziliaan Williams terug naar de sub-top gaan rijden?
Gaat van kwaad naar erger, zie ook onderstaand filmpje.Grrrrrene schreef op woensdag 21 december 2016 @ 06:18:
[...]
Ik vraag me af of Ferrari de aansluiting bij Mercedes en Red Bull kan houden. Ik vind het team echt een chaos en je ziet dat ze in 2016 de ontwikkeling van RBR al niet konden bijhouden... Hoe moet dat in 2017, met nog meer prestatiedruk (en dat werkt bij Ferrari niet positief) beter gaan? Ik denk dat p1-p4 voor Mercedes en RBR zijn en alleen bij foutjes van die twee teams kan Ferrari een keer een podium pakken. Nog wat slechter dan in 2016 dus.
BlauweFles schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:11:
Ferrari want German driver to be 'more calm' before talks on future
Als ik Vettel was zou ik nog even een kerstontbijtje voor Toto regelen.
Gaat van kwaad naar erger bij de Scuderia. Ze zouden wel eens een serieus gevecht om plek 3 kunnen krijgen met McLaren, Williams en TR....
Zie ook:
[video]
Natuurlijk mag dat, maar zo open is wel uitzonderlijk. Zoals iemand anders al zei: Een Italiaan die tegen een Duitser zegt dat die minder gepassioneerd moet zijn...NotSoSteady schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:02:
[...]
Want Ferrari mag niet wat zeggen over het gedrag van één van zijn rijders?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mijn voorspelling: Ja, het wordt kwakkelen volgend jaar, Vettel vertrekt, Kimi blijft. Vettel zal naar Mercedes willen, maar dat hangt helemaal af van de prestaties van Bottas. Die het daar volgens mij helemaal niet verkeerd zal doen. Alternatief voor hem? Wellicht Honda of Renault.Arfman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:42:
Als Ferrari nog zo'n kwakkelseizoen heeft zie ik a) Vettel zich niet nog langer inhouden en b) diezelfde Vettel op zoek naar een stoeltje voor 2018. Afhankelijk van de prestaties van Bottas zou dat zomaar bij Mercedes kunnen zijn, maar loopt Hamilton's contract ook niet af in 2018? Kimi zal ook aan z'n laatste of een na laatste seizoen beginnen verwacht ik, dus er worden nog weer wat kaarten geschud de komende tijd.
Nee, dat denk ik ook. De kans is klein. Ik zie alleen niemand anders die het zou kunnen. Een bouwer, die ook nog eens heel erg snel is. En bereid is ervoor te vechten. Beetje zoals Nico 6jr (?) geleden bij Mercedes begon.nachtnet schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:57:
HAM zal niet van MERC naar FERR gaan, die zie ik eerder AMG helemaal vertrekken uit de F1. (en dan Mercedes AMG ambasadeur blijven voor veel $$) HAM heeft helemaal geen zin om bv Ferrari te helpen opbouwen en daar minstens een half seizoen achterop (verder dan P2) te rijden..
massa terug naar ferrari 2018Arfman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:42:
Als Ferrari nog zo'n kwakkelseizoen heeft zie ik a) Vettel zich niet nog langer inhouden en b) diezelfde Vettel op zoek naar een stoeltje voor 2018. Afhankelijk van de prestaties van Bottas zou dat zomaar bij Mercedes kunnen zijn, maar loopt Hamilton's contract ook niet af in 2018? Kimi zal ook aan z'n laatste of een na laatste seizoen beginnen verwacht ik, dus er worden nog weer wat kaarten geschud de komende tijd.
Er lopen heel wat contracten af na volgend seizoen. Bedenk je eens in hoe mooi dat silly season gaat worden. Hoe dan ook, Sainz, Kvyat, Bottas (hoogstwaarschijnlijk), Vettel, Palmer, Perez en dat was het geloof ik wel voor wat betreft de interessante coureurs.Arfman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:42:
Nee, merp!
Het meest erge vind ik nog dat dit zou betekenen dat Haryanto terug komt. Als ik 1 coureur niet F1 waardig vind...Humma Kavula schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:25:
Over silly season gesproken; er gaat een gerucht dat Ron Dennis Manor wil overnemen. ( italiaans, hier de vertaling )
Een seizoen komt jaarlijks terug hèhimlims_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:37:
kunnen we het 'silly' season gewoon achter ons laten (het woord) want ieder jaar is het silly season ....
voor mij was echte silly season 2jr terug; eerste 7 races andere winnaar
En toch hebben we nu zo ongeveer het mooiste silly season ooitnachtnet schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:34:
Halverwege 2016 dachten we hier ook nog dat het een mooi Silly Season zou worden. ALO, BUT, RAI, MAS zouden stoppen en er zou een echte stoelendans komen..
Volgens mij lag zo'n beetje voor de zomerstop al de hele grid 2017 vast..
Nee, merp!
ooit????PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:04:
[...]
En toch hebben we nu zo ongeveer het mooiste silly season ooit
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beetje vreemd om de 2e meest succesvolle coureur aller tijden geen absolute top te noemen niet waar?BlauweFles schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:02:
[...]
Nee, dat denk ik ook. De kans is klein. Ik zie alleen niemand anders die het zou kunnen. Een bouwer, die ook nog eens heel erg snel is. En bereid is ervoor te vechten. Beetje zoals Nico 6jr (?) geleden bij Mercedes begon.
Alonso en Hamilton zijn even goed wat mij betreft. En als Fernando het met dat team niet gered heeft, dan gaat Lewis het ook niet voor elkaar krijgen met dit team.
Vettel is niet zo goed als die twee, is alleen met zijn neus in de boter gevallen met de toen geldende regels en een paar keer geluk in slotraces. Hij is geen slechte coureur, maar gewoon niet de absolute top.
Volgens mij was de periode 2010-2013 het echt enorm veel closer in de top dan nu met Mercedes die 3 jaar lang 0,5-2 seconden per rondje harder gaan.BlauweFles schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:02:
[...]
Nee, dat denk ik ook. De kans is klein. Ik zie alleen niemand anders die het zou kunnen. Een bouwer, die ook nog eens heel erg snel is. En bereid is ervoor te vechten. Beetje zoals Nico 6jr (?) geleden bij Mercedes begon.
Alonso en Hamilton zijn even goed wat mij betreft. En als Fernando het met dat team niet gered heeft, dan gaat Lewis het ook niet voor elkaar krijgen met dit team.
Vettel is niet zo goed als die twee, is alleen met zijn neus in de boter gevallen met de toen geldende regels en een paar keer geluk in slotraces. Hij is geen slechte coureur, maar gewoon niet de absolute top.
Een paar posts boven je staat exact uitgelegd wat Silly Season isJasphur schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:17:
What word er bedoelt met "Silly Season"? Is dat gewoon een term voor een seizoen die niet zo voorspelbaar loopt?
[ Voor 17% gewijzigd door YakuzA op 21-12-2016 14:29 ]
PSN
Silly season is gewoon de engelse term voor "komkommertijd". Er gebeurt weinig tussen seizoenen van sporten/dingen in en veel media zijn aan het vissen naar informatie, van iedere scheet word een heel verhaal gemaakt.Jasphur schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:17:
What word er bedoelt met "Silly Season"? Is dat gewoon een term voor een seizoen die niet zo voorspelbaar loopt?
2e meest succesvolle coureur?Grimmie187 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:17:
[...]
Beetje vreemd om de 2e meest succesvolle coureur aller tijden geen absolute top te noemen niet waar?![]()
Materiaal, regels en geluk geldt voor iedereen. Het is nu eenmaal een sport waar je afhankelijk bent van veel externe factoren.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq