"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik vermoed Max als een van de weinigen... totdat hij teveel races wint
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Moeilijke keuzes voor Mercedes lijkt me! Ocon en Wehrlein zijn nou niet zo onbesproken en talentvol als Verstappen (en Verstappen was al een controversiële overstap naar Red Bull die veel te vroeg zou komen). Maar goed, ze zullen genoeg inzicht hebben in hun prestaties.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als je de verhalen moet geloven hebben zelfs de monteurs een pishekel aan Wehrlein vanwege zijn gedrag. In de DTM was hij ook niet bepaald onbesproken.KillerBee schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:32:
Wehrlein staat anders ook niet bekend als een teamplayer, komt waarschijnlijk ook alleen maar ellende van, in combi met HAM. Maar aan de andere kant: wie combineert er wél goed met HAM?![]()
Ik vermoed Max als een van de weinigen... totdat hij teveel races wint
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Uiteraard doet Max dit niet zelf. Er kwamen toch ook telkens tweets toen hij vrijdagavond bij dat gala zat?Erapaz schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:19:
Wordt het Twitter account van Max inmiddels niet beheerd door Red Bull? Oftewel zoals alles in de F1, het is één grote show.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik las ergens (Autoblog in de comments) dat het zo erg is dat de helft van de monteurs van Force India ontslag neemt als hij daar komt. Je bericht sluit daar weer op aan en waar rook is, is vuur.Lekker Ventje schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:54:
[...]
Als je de verhalen moet geloven hebben zelfs de monteurs een pishekel aan Wehrlein vanwege zijn gedrag. In de DTM was hij ook niet bepaald onbesproken.
Met andere woorden, ze kunnen Wehrlein niet inzetten als wisselgeld om een coureur bij een Mercedes powered team weg te halen want niemand wil hem hebben. Alleen Manor, in ruil voor goedkope motoren. Renault heeft ook aangegeven dat ze Nico Hülkenberg niet laten gaan. Williams zal Bottas ook niet laten gaan, want dan zitten ze waarschijnlijk met 2 rookies. Bij Force India schijnt de helft van de monteurs ontslag te nemen als Wehrlein komt.
Het team wat een coureur nu laat gaan heeft zelf ook een probleem. Hoe vul je dat stoeltje met een coureur waarvoor de FIA een superlicentie gaat afgeven?
Dan houden we dus maar 2 kandidaten over : Alonso en Vettel. Alonso zal vast ergens een clausule in zijn contract hebben staan dat als het team hem geen presterende auto kan geven, hij weg mag. Ik weet niet of Ferrari hun "asset" naar de concurrentie laten gaan. Dan heeft Ferrari zelf ook een probleem want die zijn pas echt secuur op wie er voor ze rijdt.
Dus mijn glazen bol zegt dat Alonso het wordt, die kan waarschijnlijk het makkelijkste weg.
Een andere optie is Wehrlein erin zetten voor max 1 jaar, en dan op zoek naar een coureur voor 2018. En dan kan er weer heel veel!
[ Voor 4% gewijzigd door asing op 04-12-2016 12:12 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Juist bij RedBull is dit standard practice... Denk dat alles op z'n twitter juist door de RB PR afdeling wordt gepost.Dupje schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:56:
Het geflirt van Verstappen met Mercedes op twitter is extreem ongemakkelijk om te lezen..
Geeft ook totaal geen respect naar het RedBull team in mijn ogen..
https://twitter.com/Max33...status/804720896367849476
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk het eigenlijk niet. Er zitten namelijk ook wat behoorlijk kromme zinnen tussen in het Engels. Ik denk dat het op zijn best gedeeld is. Max tweet zelf ook.Erapaz schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:19:
Wordt het Twitter account van Max inmiddels niet beheerd door Red Bull? Oftewel zoals alles in de F1, het is één grote show.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dat allemaal op basis van een comment bij een autoblog......asing schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:10:
[...]
Ik las ergens (Autoblog in de comments) dat het zo erg is dat de helft van de monteurs van Force India ontslag neemt als hij daar komt. Je bericht sluit daar weer op aan en waar rook is, is vuur.
Met andere woorden, ze kunnen Wehrlein niet inzetten als wisselgeld om een coureur bij een Mercedes powered team weg te halen want niemand wil hem hebben. Alleen Manor, in ruil voor goedkope motoren. Renault heeft ook aangegeven dat ze Nico Hülkenberg niet laten gaan. Williams zal Bottas ook niet laten gaan, want dan zitten ze waarschijnlijk met 2 rookies. Bij Force India schijnt de helft van de monteurs ontslag te nemen als Wehrlein komt.
Het team wat een coureur nu laat gaan heeft zelf ook een probleem. Hoe vul je dat stoeltje met een coureur waarvoor de FIA een superlicentie gaat afgeven?
Dan houden we dus maar 2 kandidaten over : Alonso en Vettel. Alonso zal vast ergens een clausule in zijn contract hebben staan dat als het team hem geen presterende auto kan geven, hij weg mag. Ik weet niet of Ferrari hun "asset" naar de concurrentie laten gaan. Dan heeft Ferrari zelf ook een probleem want die zijn pas echt secuur op wie er voor ze rijdt.
Dus mijn glazen bol zegt dat Alonso het wordt, die kan waarschijnlijk het makkelijkste weg.
Een andere optie is Wehrlein erin zetten voor max 1 jaar, en dan op zoek naar een coureur voor 2018. En dan kan er weer heel veel!
Ik zal morgen even in de glazen bol van mijn grootmoeder kijken als ik bij haar ben.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HX8iAIMtQgk]
Was op het Mercedes event.
Hij rijdt veel harder dan 80!
[ Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 04-12-2016 13:13 ]
"Mark my words"
Verwijderd
Ik geloof er niets vanAzzKickah schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:11:
De laatste keer dat Rosberg in een F1-wagen rijdt(?)
Als je maar genoeg modder tegen de muur smijt blijft er vanzelf wat plakken.pilskes schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:21:
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat Bottas volgend jaar in de Mercedes zal stappen... Alonso zal niet weg kunnen, Vettel ook niet, Button heeft geen zin en verder zit iedereen ook vast aan een contract of zijn ze te onervaren.
"Mark my words"
Die DDR-jassen...AzzKickah schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:11:
De laatste keer dat Rosberg in een F1-wagen rijdt(?)
[video]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Bij Fernando zal er geen "laten gaan" zijn. Fernando zal in zijn contract een prestatieclausule hebben. Als het team niet zoveel punten of een bepaalde stand in het WK weet te halen, dan mag hij het contract ontbinden.Maverick schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:07:
Waarom zouden ferrari of mclaren hun 1e coureur laten gaan?
Nou, McLaren was nergens. Dus als die clausule er is (ik gok van wel), dan zegt Fernando doeg en stapt over. Dan kan je als team roepen dat er een contract is, maar er zit een ontbindende voorwaarde in.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Toch hoop ik ook op Hulk.
1 van de 2 please
Ik zeg Vettel omdat Ferrari niet presteert en hij absoluut nogmaals wereldkampioen worden wil, en Schumacher ging ook naar Mercedes dus dat past ook wel.
Wel zou hij Ferrari met een heel groot probleem opzadelen wie dan nog in dat stoeltje zitten gaat ... misschien vragen ze Massa wel terug ... die heeft wel een zwak voor Ferrari denk ik.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Mocht de 2017 Mercedes nog steeds een voorsprong hebben op de rest van het veld (en dat verwacht ik eigenlijk wel een beetje), dan moet Wehrlein wel heel erg slecht gaan presteren wil ie niet vaak tweede kunnen worden in die Silberpfeile achter Hamilton. Dan is het 1e en 2e rijder probleem ook meteen opgelost tijdens de races, Mercedes ook blij. Dus Werhlein in die bak, ze hebben al zijn data al om hem passend te krijgen.
Ze willen toch vrij snel een beslissing nemen vertelden ze gisteren (komende week al?), en de meest voor de hand liggende keuze hebben ze al beschikbaar, zonder met veel geld te moeten gaan zwaaien om iemand ergens los te gaan weken.
Testing, one, two ...
Met een jonge coureur heb je ook iets voor de lange termijn: Alonso zal toch niet nog 3-4 jaar doorrijden en HAM wordt er ook niet jonger op (bovendien weet iedereen dat hij vertrekt zodra hij niet meer kan winnen in een Merc). Een jonge coureur zal ook nog geen gezinnetje stichten waardoor de prioriteiten verschuiven...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VettelBron: https://www.formule1.nl/n...lve-grid-heeft-al-gebeld/
Mercedes: ‘Vrijwel de halve grid heeft al gebeld’
Wolff erkent daarbij dat niet iedere coureur beschikbaar is. “De beide Red Bull-coureurs en Sebastian Vettel zijn niet beschikbaar. Voor de rest moeten we analyseren hoe het zit.”
Wat Wehrlein betreft denkt Wolff dat deze ‘een explosief duo’ zou vormen met de huidige Mercedes-coureur Lewis Hamilton. “Ik wil een situatie zoals in 2007 bij McLaren echter vermijden”, benadrukt hij.
Wolff heeft Alonso wel eerder als optie voor Mercedes genoemd, toen als mogelijke vervanger van Hamilton. Volgens verschillende media zou Alonso nu toch ook weer kandidaat zijn. Dit is ondanks de voorgeschiedenis en ondanks dat Alonso tot en met eind 2017 vastligt bij McLaren. Ook genoemd zijn: Ocon, Wehrlein en Williams’ Valtteri Bottas, die mede door Wolff wordt gemanaged.
Volgens Wolff is het echter niet zo dat Mercedes per se een Duitser in het team moet hebben.
Wat Wolff echter uitsluit, is een lange juridische strijd te beginnen om een elders gecontracteerde coureur los te weken. “Contracten moet je respecteren.”
Wat betreft het strikken van een elders vastgelegde coureur, lijkt Mercedes ondanks belletjes van ‘vrijwel de halve grid’ dus afhankelijk te zijn van ontsnappingsclausules.
Wehrlein
Alonso
[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-12-2016 16:22 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
In jouw verhaal:
In 2007 reed rookie Hamilton bij McLaren naast de grote naam Fernando Alonso. Dat ontaardde in felle ruzie. Wolff weet ook zeker dat er ‘een voorgeschiedenis’ bestaat tussen Hamilton en Alonso.
Alonso
Maar:
http://www.espn.co.uk/f1/...mates-now-fernando-alonso
"If I was teammate of Lewis one day I think it would be very different, because we have learned and we are very different people. We no longer have that ... let's say that stress of winning on the side because I think we respect each other a lot.
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Toch vermoed ik dat het niet Rosberg die de moeilijke van de twee is. Wehrlein gaat niet passen wat betreft persoonlijkheid, die heeft al zoveel negatieve verhalen over monteurs in DTM en F1 aan zich hangen (terecht of niet) dat dat niet gaat werken samen met Lewis.Alfa90_Buttje schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:32:
het ging met Lewis en Rosberg dit jaar ook goed terwijl ze eerder elkaars bloed konden drinken .. er zou toch wat mogelijk moeten zijn denk ik..
Alonso maakt zeker kans, Hamilton en Alonso zijn beiden anders dan dat ze 8 jaar geleden waren en het zou denk ik een top duo zijn. Het zou echter wel de kansen voor Max als Wereldkampioen in 2017 verlagen als de auto van Mercedes weer zo sterk is.
Het kan alle kanten op. Ik gok op Alonso waarbij ik wel denk dat Vettel graag zou instappen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-12-2016 16:46 ]
Los van dat ik het wel een geniale streek vond die netjes binnen het spel past is het natuurlijk zo dat ze, nu Rosberg opgestapt is er alle belang bij hebben om Hamilton te vriend te houden.
alles kan off-topic

Het kerstkaartje van Christian Horner. In de spiegel van de Mercedes zie je toch duidelijk de monobrauw
Zou het dan toch?
daarom, voorspelbaarheid +1000Ankona schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:50:
[...]
Los van dat ik het wel een geniale streek vond die netjes binnen het spel past is het natuurlijk zo dat ze, nu Rosberg opgestapt is er alle belang bij hebben om Hamilton te vriend te houden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
http://m.bbc.com/sport/formula1/38199637
Ik sta wel open voor een kerstcadeautje
Reken maar gewoon op Wehrlein of Ocon. In ieder geval iemand die tweede viool kan spelen achter Hamilton. Ik denk dat Mercedes wel even klaar is met het in toom houden van twee haantjes.Cranzai schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:35:
Lauda verwacht snelle beslissing:
http://m.bbc.com/sport/formula1/38199637
Ik sta wel open voor een kerstcadeautje
"When you grow up your heart dies"
Je bedoelt Maldonado?asing schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:56:
Dit wil ik jullie niet onthouden :
[afbeelding]
Het kerstkaartje van Christian Horner. In de spiegel van de Mercedes zie je toch duidelijk de monobrauw.
Zou het dan toch?
Als ze in 2017 weer het constructeurskampioenschap willen winnen zullen ze iemand moeten hebben die zich met de Mercedes de Ferrari's en de Red Bulls van het lijf kan houden.sjaool schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:45:
[...]
Reken maar gewoon op Wehrlein of Ocon. In ieder geval iemand die tweede viool kan spelen achter Hamilton. Ik denk dat Mercedes wel even klaar is met het in toom houden van twee haantjes.
Dit is wel een leuke : http://www.gpupdate.net/n...sberg-drie-mogelijkheden/
Be careful what you wish for
[ Voor 13% gewijzigd door asing op 04-12-2016 19:09 ]
Zoals in het hierboven genoemde artikel staat is Bottas ook wel een goede kandidaat. Daarnaast kan Alonso ook nog wel denk ik (Button toch nog niet met pensioen)sjaool schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:45:
[...]
Reken maar gewoon op Wehrlein of Ocon. In ieder geval iemand die tweede viool kan spelen achter Hamilton. Ik denk dat Mercedes wel even klaar is met het in toom houden van twee haantjes.
Hij is leuk ware het niet dat dat bericht volgens mij een samenraapsel is van meerdere berichten en het PR gebeuren van Mercedes gisteren (gezien de grap die Toto gisteren ook al maakte).asing schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:00:
[...]
Als ze in 2017 weer het constructeurskampioenschap willen winnen zullen ze iemand moeten hebben die zich met de Mercedes de Ferrari's en de Red Bulls van het lijf kan houden.
Dit is wel een leuke : http://www.gpupdate.net/n...sberg-drie-mogelijkheden/
Een Maldonado die instapt bij Mercedes kan ook nog wel leuk worden maar zal volgens mij echt niet gaan gebeuren.
Ze hebben nu met Lance al een rookie, ik weet niet of ze er een rookie naast willen. Williams gaat meestal voor een behoudende keuze.Cranzai schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:09:
[...]
Zoals in het hierboven genoemde artikel staat is Bottas ook wel een goede kandidaat. Daarnaast kan Alonso ook nog wel denk ik (Button toch nog niet met pensioen)
Wat? Dat zou het wel vermakelijk maken. Je weet namelijk nooit welke van de top coureurs hij bij de eerste bocht uitschakelt.
En in Q3 blijft iedereen binnen en wacht tot Pastor een tijd heeft neergezet om daar zo kort mogelijk op de qualificeren om vooral maar niet voor Pastor op de grid te staanDaniëlWW2 schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:29:
[...]
Wat? Dat zou het wel vermakelijk maken. Je weet namelijk nooit welke van de top coureurs hij bij de eerste bocht uitschakelt.
Bottas, nog kleurlozer dan een Rosberg en de man die moeite heeft met Massa. Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever een jong talent wat instapt.Cranzai schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:09:
[...]
Zoals in het hierboven genoemde artikel staat is Bottas ook wel een goede kandidaat. Daarnaast kan Alonso ook nog wel denk ik (Button toch nog niet met pensioen)
Je moet het meer een "Max-terugblik" noemen. Het ging voornamelijk over hem.pilskes schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:01:
Is de terugblik van Ziggo ergens terug te kijken?
(zonder Ziggo abo!)
Verder ben ik bang dat het buiten het ziggo kanaal niet zo snel te vinden zal zijn.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Gezien zijn reacties na de race en het steeds maar blijven verwijzen naar specifiek een bepaald persoontje i.c.m. een noodzakelijke en bijzonder stressvolle inhaalactie, lijkt het wel of iemand anders daarvoor verantwoordelijk is
Testing, one, two ...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die orde grootte van beloning zouden ze volgend jaar ook kwijt zijn als Rosberg bleef zittenBarfman schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:31:
Naast het feit wie een goede coureur is en de opvolger moet worden denk ik dat ze toch ook wel wat aan het geld moeten denken. Alonso verdiend nu iets van 35 miljoen per jaar, ga er wel vanuit dat hij dat ook bij Mercedes wil hebben waar Nico maar 15 miljoen verdiende.
Als het bonussysteem bij Mercedes überhaupt zo werkt, wij zien de contracten niet
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Prachtig hoe Rosberg 'Mad Max' weer noemt
Massa z'n haar zit gek
[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 04-12-2016 23:35 ]
Komen hopelijk snel beelden van. Wat zei die dan?Rivanov schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:12:
Haha Rosberg heeft het weer continue over Max tijdens z'n speech.
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 04-12-2016 23:20 ]
Hier een stukje;
https://twitter.com/Fifty...05536976527126528/video/1
Die Rosberg, wat een last lijkt van hem af te zijn gevallen.Rivanov schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:23:
Wat hij de afgelopen interviews ook zei..
Hier een stukje;
https://twitter.com/Fifty...05536976527126528/video/1
Goed om te zien, en leuk om te horen hoe de angst er bij veel coureurs al in zit met betrekking tot Max
Yep. De laatste die dat deed op zo een schaal was Schumi.alexbl69 schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:39:
Wel grappig hoe Max' reputatie de hele F1 langzaam in z'n greep lijkt te krijgen...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat filmpje was niet het enige dat hij over Max zei. Maar die dingen heeft hij al vaker gezegd deze week.fsfikke schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:44:
Volgens mij praat hij gewoon over de laatste race-actie die hij moest voltooien om de wereldtitel te behalen. Afgaande op dat filmpje kan je net zo goed zeggen dat ie continu over Hamilton aan het praten is
Kijk anders de YouTube stream, dan kun je terugkijken.
Maar het inhalen van Max is heel speciaal, want je komt niet zo snel langs Max. Vettel weet dat, Hamilton weet dat ( Suzuka), Raikkonen weet dat.fsfikke schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:44:
Volgens mij praat hij gewoon over de laatste race-actie die hij moest voltooien om de wereldtitel te behalen. Afgaande op dat filmpje kan je net zo goed zeggen dat ie continu over Hamilton aan het praten is
Bij alle ex wereldkampioenen zit Max in het hoofdje. Van die is niet zo 1,2,3 te verschalken. En dat in 2 seizoenen tijd. Uitzonderlijk, en goed voor het komende jaar.
Geweldige vent
Verwijderd
Account nodig.heplam schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:59:
https://m.facebook.com/st...059333&id=460960333964962
Vaag bericht van Daniel ricciardo
Inderdaad een heel vaag bericht. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik ermee moet. Aan de ene kant haal ik eruit dat hij wel eens zou kunnen switchen, aan de andere kant is het gewoon een zever verhaal over de toekomst en dat tie zo graag WDC wil zijn. Maar als hij uiteindelijk blijkt over te stappen, dan is dit wel het moment geweest dat hij het heeft besloten.heplam schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:59:
Lijkt wel een beetje down daar. Alsof hij graag zou vertrekken maar RBR nee heeft gezegd.
En dus? Moet hij hem maar niet posten? FB vind ik toch wel zoiets logisch. Het is niet alsof hij een krantenartikel achter een paywall plaatst. Ben absoluut geen fan van FB, maar de enige reden dat ik een account heb is dit soort dingen.
[ Voor 21% gewijzigd door UltraSub op 05-12-2016 04:24 ]
https://www.facebook.com/...55559712/?helpref=hc_fnav
Wel een bijzonder vaag bericht. Volgens mij vooral om onduidelijkheid en speculatie te zaaien, omdat er nauwelijks suggesties waren dat Ricciardo misschien naar Mercedes zou gaan? Maar goed, Ricciardo naast Hamilton zou ook wel gaaf zijn, ben benieuwd wie daar het onderspit zou delven
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Waarschijnlijk en dus is het handig als degene die de link post ook ff duidelijk maakt wat er gezegd wordt. Zou dat ook wel op prijs stellen, aangezien ik Facebook alleen met VPN kan bezoekenUltraSub schreef op maandag 5 december 2016 @ 04:23:
En dus? Moet hij hem maar niet posten? FB vind ik toch wel zoiets logisch. Het is niet alsof hij een krantenartikel achter een paywall plaatst. Ben absoluut geen fan van FB, maar de enige reden dat ik een account heb is dit soort dingen.
Agree, moet geen linkdump zijn hier. Maar in deze is het wel begrijpelijk. Niet te beschrijven wat daar precies aan de hand is. Bijzonder vaag inderdaad.Snowdog schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:21:
[...]
Waarschijnlijk en dus is het handig als degene die de link post ook ff duidelijk maakt wat er gezegd wordt. Zou dat ook wel op prijs stellen, aangezien ik Facebook alleen met VPN kan bezoeken
Dit gaat overduidelijk over Mercedes. Hij gaat dus praten met Mercedes. Sainz naar Red Bull mocht dat gebeuren.heplam schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:59:
Natuurlijk ligt hij vast, maar als hij wilt gaan dan houdt niemand hem tegen. Ricciardo is een topper, en wel iemand die Mercedes graag wil hebben.Grrrrrene schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:13:
[...]
Wel een bijzonder vaag bericht. Volgens mij vooral om onduidelijkheid en speculatie te zaaien, omdat er nauwelijks suggesties waren dat Ricciardo misschien naar Mercedes zou gaan? Maar goed, Ricciardo naast Hamilton zou ook wel gaaf zijn, ben benieuwd wie daar het onderspit zou delvenMaar kan RIC überhaupt weg? Hij lag toch vast bij RBR?
Dat zou een gave switch zijn zeg, ik vond Sainz bijzonder sterk rijden aan het einde van dit seizoen!alwaysleft schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:36:
[...]
Dit gaat overduidelijk over Mercedes. Hij gaat dus praten met Mercedes. Sainz naar Red Bull mocht dat gebeuren.
Komt waarsch omdat VES er toen niet meer reed en hij met Kvyat die geen deuk in een pakje boter rijdt er al snel indrukwekkend uitziet... beetje overdreven maar denk wel dat er een kern van waarheid inzitcreapYYY schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:40:
[...]
Dat zou een gave switch zijn zeg, ik vond Sainz bijzonder sterk rijden aan het einde van dit seizoen!
DANIEL Ricciardo’s bosses at Red Bull have ruled out releasing the Australian driver to join Mercedes as Nico Rosberg’s replacement.
En dan Max de overduidelijke nummer 1 in het team... Klinkt niet slechtalwaysleft schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:36:
[...]
Dit gaat overduidelijk over Mercedes. Hij gaat dus praten met Mercedes. Sainz naar Red Bull mocht dat gebeuren.
Inderdaad, ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat DanRic gaat deserteren naar Merc, zou een bijzondere move zijn. Overigens denk ik dat Mercedes dat wel graag zou willen, Dan is de meest consistente driver op de grid momenteel
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hij zou best willen (welke coureur niet?), maar zoals Rivanov al aangeeft, ze laten hem niet gaan.alwaysleft schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:38:
[...]
Natuurlijk ligt hij vast, maar als hij wilt gaan dan houdt niemand hem tegen. Ricciardo is een topper, en wel iemand die Mercedes graag wil hebben.
Ze kunnen nu een coureur bij een Mercedes Powered team wegkopen, Pascal Wehrlein inzetten, hopen op iemand met een prestatieclausule in het contract (Alonso) of ze moeten iemand van buiten de F1 halen die recht heeft op een superlicentie.
Het gaat heel boeiend worden deze maand
Verwijderd
Wat willen ze er precies aan gaan doen als hij in een andere auto gaat zitten? Van der Garde liet zien dat een stoeltje waar je recht op hebt afdwingen eigenlijk niet werkt, laat staan dat je iemand wilt verbieden elders te rijden. Het is niet alsof de politie hem uit die auto komt halen. Wellicht dat er stevige boetes op staan, maar dat valt allemaal uit te onderhandelen.asing schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:18:
Hij zou best willen (welke coureur niet?), maar zoals Rivanov al aangeeft, ze laten hem niet gaan.
Dat kan natuurlijk gewoon als dat in het contract staat. En anders roep je hem elke race op in de rechtbank en leg je dwangsommen op. Niet echt de reclame waar je op zit te wachten denk ik.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:03:
[...]
[...]
Wat willen ze er precies aan gaan doen als hij in een andere auto gaat zitten? Van der Garde liet zien dat een stoeltje waar je recht op hebt afdwingen eigenlijk niet werkt, laat staan dat je iemand wilt verbieden elders te rijden. Het is niet alsof de politie hem uit die auto komt halen. Wellicht dat er stevige boetes op staan, maar dat valt allemaal uit te onderhandelen.
Verwijderd
De politie gaat zich echt niet bemoeien met een civiele zaak. Dan komt het op geld aan en dat is, zoals gezegd, uit te onderhandelen. Red Bull heeft ook helemaal niets aan een coureur die niet wil en een hoop slechte publiciteit.alwind schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:21:
Dat kan natuurlijk gewoon als dat in het contract staat. En anders roep je hem elke race op in de rechtbank en leg je dwangsommen op. Niet echt de reclame waar je op zit te wachten denk ik.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zeer vaag bericht ... dat hij het heeft over "a couple of weeks" doet mij vermoeden dat hij wat anders bedoelt. Ik kan mij niet voorstellen dat Mercedes het nog zo lang sudderen laat, die moeten zelf ook A.S.A.P. weten wie er voor hun rijden komt. Voor je het weet staat de eerste race alweer voor de deur en daarvoor zitten nog allerhande tests en simulatortrainingen etcetc. Elke week later is een week minder voorbereiding, is een week achterstand op de rest!Grrrrrene schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:13:
[...]
Wel een bijzonder vaag bericht. Volgens mij vooral om onduidelijkheid en speculatie te zaaien, omdat er nauwelijks suggesties waren dat Ricciardo misschien naar Mercedes zou gaan? Maar goed, Ricciardo naast Hamilton zou ook wel gaaf zijn
Vind hem trouwens ook nog steeds erg down/gedesillusioneerd overkomen ..
je zou zeggen dat als hij weet dat hij met Mercedes praten gaat, en hij een redelijke kans maakt, hij toch wat meer vuur in zijn ogen krijgen zou
Max heeft trouwens Daniël de laatste 2 races compleet van achteraan op de baan ingehaald en net op/naast het podium geëindigd. Ik denk wel dat hij daar een flinke klets heeft uitgedeeld .. in Barcelona was al een mokerslag .. maar Abu Dhabi zal toch ook zeker aangekomen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-12-2016 09:34 ]
Renault heeft eindelijk een rijder gestrikt, die laten Hulkenberg echt niet gaan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Merc vraagt RIC, RIC ziet het zitten. Gaat naar RBR. RBR zegt no fucking way. Klaar. Dan ga je wel down kijken denk ikAlfa90_Buttje schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:31:
[...]
Vind hem trouwens ook nog steeds erg down/gedesillusioneerd overkomen ..
je zou zeggen dat als hij weet dat hij met Mercedes praten gaat, en hij een redelijke kans maakt, hij toch wat meer vuur in zijn ogen krijgen zou
Wel mooi k*t trouwens als het wél zo gaat, dan heb je een volkomen ontevreden/onwillige rijder in je auto zitten. Uiteindelijk schiet het team daar ook niks mee op.
[ Voor 63% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-12-2016 09:48 ]
Mercedes roept wel vaker iets anders dan ze in werkelijkheid doen. Ik vertrouw ze voor geen cent.Migrator schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:30:
Aan de kant van Mercedes is echter aangegeven dat men geen zin heeft in rechtszaken of het afkopen van contracten, waardoor Ricciardo niet weg zal gaan.
Kwam ie zo ook niet binnen bij RB? Om vervolgens Vettel om z'n oren te rijden...sjaool schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:11:
Dus Ricciardo zou tweede viool willen spelen bij Mercedes? Ik dacht het niet. Ik geloof er dus niks van dat hij bij Red Bull weg zou willen.
waar gaat dit over? geen FB accountheplam schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:59:
Klopt. Alhoewel Hamilton verschalken ook wel een taak isUltraSub schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:11:
Zou me niks verwonderen als RIC wel te porren is voor een overstap. Hij praat al zo lang over een WDC. Krijgt hij Max naast zich die zich belachelijk snel aanpast aan de auto en al net zo snel of sneller is in 3/4 seizoen. Je maakt mij niet wijs dat hij zich geen zorgen maakt of hij met Max naast zich wel WDC kan worden. Aan de andere kant, met HAM zal het net zo zijn. Moeilijke keuzes (als je al kunt kiezen)
Vettel kon niet wennen aan de nieuwe manier van rijden, dat hielp hem in 2014 niet (einde blown diffuser).MikeyMan schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:22:
[...]
Kwam ie zo ook niet binnen bij RB? Om vervolgens Vettel om z'n oren te rijden...
Ik denk dat je je snel verkijkt op de Mercedes coureurs…
Rosberg was sneller dan Schumacher in een Mercedes.
Hamilton/Rosberg is erg close als pairing (race pace/perfecte kwalificatie: Rosberg, gemiddelde kwalificatie: Hamilton)
Ricciardo is in race pace al wat minder dan Verstappen.
Dus die zou het waarschijnlijk erg, erg lastig krijgen met Hamilton (of een Alonso of Raikkonen in goede doen)
Denk het ook, maar Ricciardo denkt zoals iedere coureur dat hij de beste van het veld is. Ik zou een teambattle tussen Hamilton en Ricciardo wel zien zittenANdrode schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:48:
[...]
Vettel kon niet wennen aan de nieuwe manier van rijden, dat hielp hem in 2014 niet (einde blown diffuser).
Ik denk dat je je snel verkijkt op de Mercedes coureurs…
Rosberg was sneller dan Schumacher in een Mercedes.
Hamilton/Rosberg is erg close als pairing (race pace/perfecte kwalificatie: Rosberg, gemiddelde kwalificatie: Hamilton)
Ricciardo is in race pace al wat minder dan Verstappen.
Dus die zou het waarschijnlijk erg, erg lastig krijgen met Hamilton (of een Alonso of Raikkonen in goede doen)
En dan Max die met de titel ervan door gaat
Nee hoor. Ik heb geen FB account, en ik kan dit gewoon kijken. Die popover kan je wegklikken, dat weet je toch?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Dat kan hier echt niet en elders ook niet. Er is ook geen 'popover', maar je wordt gewoon doorgelinkt naar een andere pagina. Eén en ander heeft wellicht te maken met het blokkeren van scripts en dergelijke.ATS schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:59:
Nee hoor. Ik heb geen FB account, en ik kan dit gewoon kijken. Die popover kan je wegklikken, dat weet je toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1