Precies wat ik bedoel.Joster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:43:
[...]
Gezien de bank account kan dat idd al niet eens meer. Sommigen kiezen wel voor een teruggetrokken leven, maar normaal kan niet eens.
Verwijderd
Allereerst heb ik nergens gezegd dat dat mijn mening is. Ben daar neutraal in. Wat voor jou normaal is kan voor een ander abnormaal zijn. Is allemaal perceptie. Duidt normaal eens en dan bij voorkeur vanuit verschillende invalshoeken. Dus niet alleen uitgaan van wat JIJ of de familie Doorsnee normaal vindt.vosss schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:39:
[...]
Jouw mening is dat F1 coureurs, voetballers, filmsterren etc etc een normaal gezinsleven leiden? Veel plezier met je mening. Dat soort mensen doen dat niet.
Het is allemaal semantiek..
Rosberg's speech op het gala zelf:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-4pKps5MYQw]
Was hier nog niet voorbij gekomen dacht ik
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-4pKps5MYQw]
Was hier nog niet voorbij gekomen dacht ik
Verwijderd
Dat maakt natuurlijk niets uit. Tijd willen nemen voor je gezin is iets dat veel langer speelt en niet opeens op komt zetten. Dat zegt Rosberg overigens ook eigenlijk letterlijk: als hij tweede was geworden had hij er nog een jaar aan vast geplakt.Joster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:24:
Nee, het idee was er al na Suzuka.
Op Suzuka kwam het besef dat het nu echt kon gaan gebeuren.
Knap dat je dat kunt zienVerwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:52:
[...]
Wie zegt dat het slecht of een excuus is? Het lijkt simpelweg niet de drijfveer te zijn.
En wanneer wist hij zeker dat hij die droom had bereikt? Juist, in het laatste raceweekendJe verzint niet in het laatste raceweekend dat je toch wel graag bij je gezin wilt zijn. Rosberg gaf zelf aan dat het idee en besluit pas afgelopen week boven kwamen drijven. De rol van het gezin zal ongetwijfeld meespelen, want zoals je zegt is dat zeker belangrijk, maar hij legt het zelf uit als dat hij alles heeft gegeven en zijn droom heeft bereikt.
Neuh, ik waardeer het wel als er iemand snapt dat er belangrijkere zaken zijn in het leven dan F1-races. Jammer dat niet iedereen dat begrijpt, gezien de kritiek die sommigen uiten of het zoeken van alternatieve redenen waarom Rosberg "opgeeft", maar ik vermoed dat dat mensen zijn zonder kinderen, wellicht nog wat jonger, vrijgezel. Als Rosberg nog 19 was zou hij vast niet stoppen, maar hij is 31 en dat is een prima leeftijd om aandacht aan je gezinnetje te gaan geven. En als je dan ook met je vrouw een goede relatie wil behouden snap ik best dat je het niet kunt maken om nog een paar jaar veel te weinig aandacht te bieden aan je thuissituatie.Die droom was altijd zijn motivatie en waarom hij de afgelopen twee jaar alles op alles heeft gezet. Dat heeft hij vrijwel letterlijk zo gezegd. Het gevoel klaar te zijn is op en top drijfveer en motivatie. Zodra je weet dat je er als coureur niet meer voor 100% voor kunt gaan, heb je niets meer te zoeken in de F1. Het lijkt erop dat Rosberg die conclusie voor zichzelf getrokken heeft en besloten heeft op zijn hoogtepunt te stoppen.
Een +9 voor die post? Veel weeïge mensen met kinderen blijkbaar
Waar wil je nu eigenlijk heen met deze redenatie? Hij heeft sinds Suzuka dit plan in gedachten, maar moet dan nog wel even wereldkampioen worden. Dat wist hij na Abu Dhabi, ook nog eens de laatste race van het seizoen. Wellicht dat ze het thuis al hadden besproken: "Als ik wereldkampioen word, stop ik ermee en ga ik meer tijd aan jou en onze dochter besteden", zoiets zal hij tegen zijn vrouw hebben gezegd. Maar dan nog kun je het niet eerder aankondigen dan dat je die voorwaarde, het wereldkampioenschap, hebt afgevinkt.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:42:
[...]
Dat maakt natuurlijk niets uit. Tijd willen nemen voor je gezin is iets dat veel langer speelt en niet opeens op komt zetten. Dat zegt Rosberg overigens ook eigenlijk letterlijk: als hij tweede was geworden had hij er nog een jaar aan vast geplakt.
Op Suzuka kwam het besef dat het nu echt kon gaan gebeuren.
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 03-12-2016 12:54 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nja hij kan makkelijk 1 of ander kart team opzetten en die coachen bijvoorbeeld (om bezig te blijven met die sport maar dan op een laag pitje). Maar inderdaad, hij kan doen wat hij wilt, waarom 1 iemand alles als negatief ervaart wat hier gezegd wordt weet ik niet.. Je hebt toch gewoon volledig gelijk? Hij kan doen wat hij wilt... Niks mis mee, hij heeft het gewoon goed voor elkaar zoals de meeste coureurs.vosss schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:20:
[...]
Ik denk niet dat mensen die dergelijke bedragen verdient hebben in hun werk een normaal leven gaan leiden zodra ze stoppen.
Die knaker kan doen wat ie wil de rest van zn leven. Iedere dag weer. Daar is weinig normaals aan lijkt me zo.
Maar het is normaal hoor als je zoveel geld hebt haha
Niet om het één of ander, maar zelfs voor zijn F1 carrière kon hij al doen wat hij wil. Dat geldt voor vrijwel alle coureurs en ook voor Verstappen. F1 coureur worden is inherent aan geld hebben. Ze kunnen enkel nu nog een beetje heel veel meer doen wat ze willen.
Dat is echt niet voor elke coureur waar. Echt niet.Oyster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:04:
Niet om het één of ander, maar zelfs voor zijn F1 carrière kon hij al doen wat hij wil. Dat geldt voor vrijwel alle coureurs en ook voor Verstappen. F1 coureur worden is inherent aan geld hebben. Ze kunnen enkel nu nog een beetje heel veel meer doen wat ze willen.
Ook niet voor Verstappen. Het echt grote geld begint nu pas te komen.
Precies... En max moet nu echt nog wel een paar jaartjes rijden voordat ie klaar is om te rentenieren.
Verwijderd
Een interview kijken is niet zo heel ingewikkeld. Met wat oefening en goede wil moet het jou op een dag ook lukken
Oftewel, wereldkampioen worden is hoofdzaak, kinderen zijn bijzaak wat betreft als het op het stuurtje aan de wilgen hangen aankomt. Precies het punt dat pas een post of vier gemaakt werd.Maar dan nog kun je het niet eerder aankondigen dan dat je die voorwaarde, het wereldkampioenschap, hebt afgevinkt.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
The plot thickens! Silly season in full swing!melantrix schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zojuist getweet door Mercedes..
Verwijderd
Hoezo, gaat Hamilton een demo doen?Dadona schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:45:
Of ze blazen een motor op.
Die link gaat via Facebook heb ik helaas niet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je moet het via je mobiel doen, kunt de stream niet openen in de browser. Apart.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Haha, RIC op FB over het gala gisteravond:
'Max took all the other prices, so I guess he pays them'
'Max took all the other prices, so I guess he pays them'
Blijft jammer aan F1-teams dat alles draait om marketing
Maar gelukkig hebben we GoT, dus we zien het hoogstens 3 seconden later
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De link doet het uberhaupt niet toch? Komt pas online om 15:00 uur. met dank aan The_ScarabialWom schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:59:
Je moet het via je mobiel doen, kunt de stream niet openen in de browser. Apart.
Desktop link is volgens mij gewoon de m. ervoor weghalen -> https://www.facebook.com/...97575156670&id=6604386669
[ Voor 30% gewijzigd door Melantrix op 03-12-2016 14:14 ]
Mooi dat Rosberg zijn prioriteiten verlegd. Misschien dat sommige mensen het niet weten, maar het hele F1 circus is een slangenkuil, sommige relaties kunnen echt giftig zijn. Na 10 jaar in de F1 eindelijk zijn doel bereikt te hebben kan ie eindelijk iets leuks gaan doen, want topsport is vaak niet leuk meer zo maniakaal een regime aangehouden moet worden. Maar hoe bedreven sommige topsporters ook zijn, niet iedere sporter in de top is een maniak.
Rosberg in ieder geval niet en die kiest voor luchtigere sferen. Prima beslissing die meer mensen zouden moeten durven nemen
Rosberg in ieder geval niet en die kiest voor luchtigere sferen. Prima beslissing die meer mensen zouden moeten durven nemen
Zit je in de IT ofzo? Is alles 0 en 1 in het leven? Rosberg stopt omdat hij meer tijd aan zijn gezin wil besteden EN omdat hij nu wereldkampioen is geworden. Ik snap niet wat daar zo lastig aan te begrijpen is. Je hebt nota bene het interview zo goed geluisterd. Daar geeft hij toch aan dat hij zijn doel heeft bereikt en meer tijd aan zijn gezin wil besteden? Als hij dat gezin en zijn vrouw niet had gehad, maar vrijgezel was geweest, had hij dat niet gezegd. Net zo min als dat hij was gestopt als hij geen wereldkampioen was geworden.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:17:
[...]
Een interview kijken is niet zo heel ingewikkeld. Met wat oefening en goede wil moet het jou op een dag ook lukken
[...]
Oftewel, wereldkampioen worden is hoofdzaak, kinderen zijn bijzaak wat betreft als het op het stuurtje aan de wilgen hangen aankomt. Precies het punt dat pas een post of vier gemaakt werd.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De beslissing van Rosberg is een duidelijke stellingname richting zijn gezin. Tijdens zijn vlogs na de races liet hij immers regelmatig blijken dat hij opgelucht was weer naar zijn vrouw en kinderen te gaan. Veel respect voor de keuze die hij heeft gemaakt; iets waar vele anderen (en dus ook topsporters) iets van kunnen leren!
Benieuwd naar de opvulling van het stoeltje bij Mercedes. In mijn ogen is Wehrlein hiervoor de meest logische kandidaat. Als jonge talentvolle Duitse testrijder heeft hij de meeste ervaring met de auto en nieuwe banden.
Benieuwd naar de opvulling van het stoeltje bij Mercedes. In mijn ogen is Wehrlein hiervoor de meest logische kandidaat. Als jonge talentvolle Duitse testrijder heeft hij de meeste ervaring met de auto en nieuwe banden.
Verwijderd
Natuurlijk is meer bij het gezin zijn mooi meegenomen en wordt dat naarmate je wat ouder wordt ook steeds belangrijker, maar hij is toch echt gestopt omdat hij wereldkampioen is geworden. Dat heeft hij namelijk letterlijk gezegd. Was hij dat niet geworden, dan was hij doorgegaan. Het gezin is dus niet de bepalende factor bij stoppen of niet. Gezin en kampioenschap zijn zelfs niet half-half. Het kampioenschap is leidend geweest. Wel winnen betekende stoppen. Niet winnen betekende doorgaan. Andere zaken hebben ongetwijfeld een rol gespeeld, maar dus geen leidende.Grrrrrene schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:14:
Zit je in de IT ofzo? Is alles 0 en 1 in het leven? Rosberg stopt omdat hij meer tijd aan zijn gezin wil besteden EN omdat hij nu wereldkampioen is geworden. Ik snap niet wat daar zo lastig aan te begrijpen is. Je hebt nota bene het interview zo goed geluisterd. Daar geeft hij toch aan dat hij zijn doel heeft bereikt en meer tijd aan zijn gezin wil besteden? Als hij dat gezin en zijn vrouw niet had gehad, maar vrijgezel was geweest, had hij dat niet gezegd. Net zo min als dat hij was gestopt als hij geen wereldkampioen was geworden.
Die deductie is niet zo lastig, dus ik snap niet waarom het zo moeilijk voor je is dat toe te geven. Is het bevrijdend als een coureur voor zijn gezin zou kiezen omdat je daar zelf ook aan vast zit? Of wil je ouderwets je gelijk halen?
Het is denk ik Wehrlein. Tweet van Merc net:
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/805043363661643776
Als ik de foto bekijk zie ik alleen als bekende coureur Wehrleind daar zitten..
[ Voor 27% gewijzigd door Melantrix op 03-12-2016 14:43 ]
Volgens FB is ook Het hele DTM team, Hamilton en Ocon aanwezig zometeen.melantrix schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:43:
Het is denk ik Wehrlein. Tweet van Merc net:
Desktop link (facebook): https://www.facebook.com/...notif_id=1480773421538865
DC gaat rijden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En live! Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
Vraag me af waar dit naar toe gaat...
Deze link heeft net wat betere kwaliteit:
http://www.daimler.com/live/en/
Met de mededeling dat Mercedes gaat stoppen met F1??Pyr0_ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:09:
-
Zo, niet zo'n klein beetje beter ook, thanks!Pyr0_ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:09:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het is toch wel lekker knullig, zo buiten in de de kou op een podium 'We are the champions' zingen. Brengt F1 weer een beetje dichter bij de mensen.
Brrrr ja dat liedje was geen succesPyr0_ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:11:
Tenenkrommend dit....
Edit: Zo, dat Duits op de achtergrond van een afstandje doet me denken aan speeches van decennia geleden haha!
[ Voor 24% gewijzigd door p0st op 03-12-2016 15:13 ]
Ah, daar komt onze mooiboy aanlopen.
Ich freue mich hier .... zu sein hahaha Lewis pls.bartus1989 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:14:
Ah, daar komt onze mooiboy aanlopen.
Nou, wat een enthousiast volk zeg..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Grappig, Lewis zegt dat hij sinds zijn dertiende bij Mercedes zit. Mercedes was deels eigenaar van McLaren, totdat ze hun eigen team startten. Achteraf was de switch naar Mercedes eigenlijk helemaal niet zo gek, realiseer ik me nu.
Wellicht niet helemaal on-topic. Maar waarom heeft die Lauda altijd zo'n vaag petje op.
Verder beetje tenenkrommend verplicht geneuzel tot dusver als je het mij vraagt...
Verder beetje tenenkrommend verplicht geneuzel tot dusver als je het mij vraagt...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het blijven Duitsers hoor, die zijn alleen happy als ze een kuil kunnen graven
Sponsordeal waarschijnlijk.Mu.siQ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:18:
Wellicht niet helemaal on-topic. Maar waarom heeft die Lauda altijd zo'n vaag petje op.
Je weet de historie van Lauda?Mu.siQ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:18:
Tja, wat verwacht je dan...Verder beetje tenenkrommend verplicht geneuzel tot dusver als je het mij vraagt...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De reden van het petje weet je wel ga ik vanuit! Maar een moderne variant kan inderdaad geen kwaad! Ik heb hem uberhaubt nog nooit met Mercedes kleding gezien!Mu.siQ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:18:
Omdat hij er een miljoen euro per jaar voor krijgt haha, dan zou ik ook wel zo'n mal petje dragenMu.siQ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:18:
You read that right. Lauda’s now immortalized accident at the 1976 German Grand Prix at the Nurburgring saw him receive third degree burns and injuries so severe they saw him lapse into a coma for a number of days afterwards.Lauda was badly disfigured in the accident, including severe burns on his scalp. He has worn his iconic red cap or ‘cappy’ since 1976 to cover those injuries, and in the years afterwards, several companies paid Lauda to secure advertising space on the cap.As recently as 2009, Lauda revealed that an advertiser had paid him €1.2m – nearly US$ 1.34 million – for space on the red cap.
[ Voor 41% gewijzigd door p0st op 03-12-2016 15:20 ]
@ Bovenstaande.
Oeps, dat wist ik wel ja. Maar het is wel altijd een rood petje
Wissel eens af, hehe
Oeps, dat wist ik wel ja. Maar het is wel altijd een rood petje
[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 03-12-2016 15:21 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Haha blijkbaar hebben alleen Kvyat en Kimi zich niet gemeld voor het zitje bij Mercedes
zelfs Maldonado hahaha...
Geen bekend making vandaag.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Had je dat verwacht danSpeedster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:23:
Geen bekend making vandaag.
Haha dit is gewoon het geplande event van Mercedes n.a.v. de overwinning, niets meer en niets minderbartus1989 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:24:
Wat een anti climax dit dan..
[ Voor 25% gewijzigd door p0st op 03-12-2016 15:25 ]
Duh... Groot "iets" aankondigen op twitter.p0st schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:24:
[...]
Had je dat verwacht dan? Toto gaf gisteren zelf al aan hier rustig de tijd voor te willen nemen. Zoiets vereist ook wat onderhandelingen e.d. dus tenzij ze Wehrlein in het zitje plaatsen kan dat zomaar nog een maand duren
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Waar haal je dat vandaan?p0st schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:21:
Haha blijkbaar hebben alleen Kvyat en Kimi zich niet gemeld voor het zitje bij Mercedeszelfs Maldonado hahaha...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grapje van Toto op het podium!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik dacht ook al.
Maar Kimi wil dus niet en Kyvat mag niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dude, je weet dat er mobiele telefoons zijn hè, die je mee kan nemen naar zo'n gala....Edd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:48:
[...]
Wie denk je dat er achter het toetsenbord van dat twitter account zit? Iig niet Max, die zit bij het FIA gala, volgens mij..
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Hij is geen HamiltonHelp!!!! schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:21:
[...]
Dude, je weet dat er mobiele telefoons zijn hè, die je mee kan nemen naar zo'n gala....![]()
-
Maar jij bent de weekenden thuis neem ik aan, geldt dat ook voor Rosberg?Señor Sjon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:20:
Ik heb er twee, nu jij weer. Ik zie ze met een fulltimebaan ook max 30 minuten 's ochtends en een uurtje 's avonds.
Daarnaast is stoppen met jouw fulltime baan waarschijnlijk geen reeele optie (financien) waar dat voor Rosberg anders is.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iets in mij zegt als ik de vrouw van ROS zo zie dat er ergens in aug-sep '17 een tweede kindje verwacht wordt
Ze ziet er zo gelukkig uit..
Ben ik de enige die Arnold Schwarzenegger hoor als Toto begint te praten
Zo! Kaarten voor de GP van Spanje binnen! Mooi 3 dagen op Grandstand G - Zone 24 voor mij en mn vriendin, die er ENORM veel zin in heeft...ghehe...
Definieer "het grote geld"? Jos is sinds zijn F1 carrière (en waarschijnlijk al daarvoor, gezien zijn initiële investering) miljonair. Het coachingstraject dat Jos al die jaren aan Max heeft gegeven is niet betaald door het UWV.AzzKickah schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:05:
[...]
Dat is echt niet voor elke coureur waar. Echt niet.
Ook niet voor Verstappen. Het echt grote geld begint nu pas te komen.
Max is miljonair period. Zelfs een snelle rekensom met het aantal verkochte schaalmodelletjes en een schatting van de winst zou dat al uit moeten wijzen. Veelvoudigheid op basis van unieke oplages kan je haast stellen. Nog even en Max is de best betaalde sporter.MikeyMan schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:07:
Precies... En max moet nu echt nog wel een paar jaartjes rijden voordat ie klaar is om te rentenieren.
Pfff ik ga er verder niet op in maar vergeet dat maar rustigOyster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:26:
[...]
Definieer "het grote geld"? Jos is sinds zijn F1 carrière (en waarschijnlijk al daarvoor, gezien zijn initiële investering) miljonair. Het coachingstraject dat Jos al die jaren aan Max heeft gegeven is niet betaald door het UWV.
[...]
Max is miljonair period. Zelfs een snelle rekensom met het aantal verkochte schaalmodelletjes en een schatting van de winst zou dat al uit moeten wijzen. Veelvoudigheid op basis van unieke oplages kan je haast stellen. Nog even en Max is de best betaalde sporter.
Max begon met 500.000 bij TR, ex bomussen.
Ergo, Max is DIK miljonair nu.
Ergo, Max is DIK miljonair nu.
Max is niet voor niks richting Monaco vertrokken.
"When you grow up your heart dies"
Pfff, ik ga hier verder echt niet op in hoor.AzzKickah schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:28:
[...]
Pfff ik ga er verder niet op in maar vergeet dat maar rustig
Oww oeps, ja toch wel!
http://www.quotenet.nl/Miljonairs/Jos-Verstappen
Het Jordan zitje van Jos kostte destijds overigens 9 miljoen aan sponsorgeld. Ik meen mezelf te herinneren dat Jos er destijds 50 miljoen aan heeft overgehouden. Maar dat ga ik echt niet allemaal uitzoeken.
[ Voor 13% gewijzigd door Oyster op 03-12-2016 20:44 ]
Er was toch al een tweede kindje onderweg bij familie Rosberg?vhal schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:56:
Iets in mij zegt als ik de vrouw van ROS zo zie dat er ergens in aug-sep '17 een tweede kindje verwacht wordtZe ziet er zo gelukkig uit..
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
U zei?RedHat schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:27:

Van: http://forums.autosport.c...pped/page-44#entry7612410
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee.RedHat schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:27:
Uit het Abu Dhabi topic
Vrijdag 25 november 2016 20:21
Ome Ernst
Elke keer hoor ik Schwarzenegger als ik Toto zie.
Sympatieke man trouwens.
...¨I´ll be BACH - Johannes Sebastian Schwarzenegger.
[ Voor 3% gewijzigd door Ome Ernst op 03-12-2016 21:38 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Iemand een F1 in de sneeuw gezien (met Max)?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ar2J6CHfjbA]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ar2J6CHfjbA]
Het is en blijft ook gewoon het meesterlijkste team op de hele grid.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Gepubliceerd op 8 feb. 2016. Waarschijnlijk wel dus...PcDealer schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:15:
[video]
Op de pagina van Tag Heuer...CreativeS schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:23:
[...]
Gepubliceerd op 8 feb. 2016. Waarschijnlijk wel dus...
Dat is inderdaad al zeer oud nieuws.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een kleine 10 maanden geleden al.PcDealer schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:15:
[video]
"When you grow up your heart dies"
Jos heeft nooit voor Jordan geracet! Zie Wikipedia. Was wel de bedoeling destijds, gezien dit stukje van Verstappen.nl uit mei 2004. Maar het is er uiteindelijk dus nooit van gekomen. De GP van Japan 2003 (Minardi) bleef daarmee de laatste F1 race van Jos.Oyster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:43:
Het Jordan zitje van Jos kostte destijds overigens 9 miljoen aan sponsorgeld. Ik meen mezelf te herinneren dat Jos er destijds 50 miljoen aan heeft overgehouden. Maar dat ga ik echt niet allemaal uitzoeken.
[ Voor 20% gewijzigd door U123456 op 03-12-2016 23:18 ]
Als Rosberg 45 miljoen naast zich neer legt om voor zijn gezin en nieuwe doelen in het leven te kiezen dan weet hij goed waar hij mee bezig is. Sinds hij aan de leiding stond aan het einde van de zomer dacht hij er al aan.
Als je wat rond leest heeft dit zijn leven gedomineerd vanaf hij 6 jaar was. Dan vind ik het beter van hem om er nu mee te kappen (Keke had die motivatie na zijn titel ook niet meer) ipv zoals Button te wachten tot je eind de 30 bent.
Los daarvan beseft hij ook wel dat hij nooit zijn teammate kan verslaan zonder wat geluk en ziet hij de bui van Redbull in 2017 met 'Crazy Max' ook al hangen. Al zijn deze laatste 2 punten geen argumenten.
Ik zie Rosberg nog wel terug komen in andere race disciplines, zolang het veilig is.
Als je wat rond leest heeft dit zijn leven gedomineerd vanaf hij 6 jaar was. Dan vind ik het beter van hem om er nu mee te kappen (Keke had die motivatie na zijn titel ook niet meer) ipv zoals Button te wachten tot je eind de 30 bent.
Los daarvan beseft hij ook wel dat hij nooit zijn teammate kan verslaan zonder wat geluk en ziet hij de bui van Redbull in 2017 met 'Crazy Max' ook al hangen. Al zijn deze laatste 2 punten geen argumenten.
Ik zie Rosberg nog wel terug komen in andere race disciplines, zolang het veilig is.
[ Voor 24% gewijzigd door anessie op 03-12-2016 23:24 ]
Ik ook, je stopt echt niet cold turkey met racen als het in je bloed zit, geloof ik niks van.anessie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:19:
Maar dat heeft hij ook niet hard gezegd. Hij zegt eigenlijk letterlijk, ik wil niet meer zo diep hoeven gaan voor een doel. Je hele leven in dienst stellen van dat doel. En dat is wel wat F1 van je vraagt op dat niveau.
Dus ik zie hem wel Le Mans rijden of zo, ik verzin maar wat. Niet dat dat makkelijk is, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
[ Voor 34% gewijzigd door UltraSub op 04-12-2016 00:00 ]
Áls ie het miljoen aan vermogen haalt, wat ik op dit moment ten zeerste betwijfel, is dat nog niet genoeg om er nu mee te stoppen. Met de huidige rendementen zul je dan toch echt 4 a 5 mil nodig hebben. Gaat zeker goed komen, maar is nu echt nog te vroeg.Oyster schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:26:
[...]
Definieer "het grote geld"? Jos is sinds zijn F1 carrière (en waarschijnlijk al daarvoor, gezien zijn initiële investering) miljonair. Het coachingstraject dat Jos al die jaren aan Max heeft gegeven is niet betaald door het UWV.
[...]
Max is miljonair period. Zelfs een snelle rekensom met het aantal verkochte schaalmodelletjes en een schatting van de winst zou dat al uit moeten wijzen. Veelvoudigheid op basis van unieke oplages kan je haast stellen. Nog even en Max is de best betaalde sporter.
Het salaris van Max Verstappen bedraagt ongeveer 750.000 euro per jaar exclusief bonussen en persoonlijke sponsorcontracten. Het salaris van een formule 1 coureur vormt de basis van het loon, maar wordt verder aangevuld met premies voor behaalde WK punten. Daarnaast heeft Max Verstappen nog diverse sponsoren die samen goed zijn voor enkele miljoenen per jaar. Naar verluidt betalen Jumbo en Exact een bedrag met zes nullen om op de pet en helm van de snelle Nederlander te staan.
Hij komt zeker aan een paar miljoen per jaar hoor.
BRON: RTL Nieuws
Hij komt zeker aan een paar miljoen per jaar hoor.
BRON: RTL Nieuws
Er wordt gezegd dat het racers zijn, maar een Ricciardo verwijst wel naar het geld dat Rosberg komend jaar had kunnen pakken. Niet alleen het racen is de drijfveer. Rosberg vind zijn gezin en het meekrijgen van het opgroeien van zijn kind belangrijker dan 45 miljoen.
Dom of slim?
Dom of slim?
Ik heb geen idee hoe betrouwbaar deze lijst is, maar volgens Forbes heeft Rosberg dit jaar 21 miljoen verdiend. Als hij al een paar jaar iets vergelijkbaars verdiend dan neem ik aan dat geld geen issue is voor hem..
http://www.forbes.com/athletes/list/3/#tab:overall
Hij was al rijk voor die begon...
Dat heeft ie zeker al een paar jaar. Misschien geen 21 miljoen per jaar, maar wel meerdere miljoenen per jaar al meerdere jaren. En als niet dan was die 21 miljoen ook wel genoeg om nog 40 jaar uit te zingen lijkt me zo.Feihcretsam schreef op zondag 4 december 2016 @ 00:41:
Ik heb geen idee hoe betrouwbaar deze lijst is, maar volgens Forbes heeft Rosberg dit jaar 21 miljoen verdiend. Als hij al een paar jaar iets vergelijkbaars verdiend dan neem ik aan dat geld geen issue is voor hem..
Dat is ruim een half miljoen per jaar wat je kan opbrassen elk jaar weer. Dus daar hoeft ie zich echt geen zorgen om te maken
Het geflirt van Verstappen met Mercedes op twitter is extreem ongemakkelijk om te lezen..
Geeft ook totaal geen respect naar het RedBull team in mijn ogen..
https://twitter.com/Max33...status/804720896367849476
[ Voor 16% gewijzigd door Dupje op 04-12-2016 10:57 ]
Verwijderd
Retorische vraag?albino71 schreef op zondag 4 december 2016 @ 00:34:
Rosberg vind zijn gezin en het meekrijgen van het opgroeien van zijn kind belangrijker dan 45 miljoen.
Dom of slim?
Zou het dan toch Alonso worden? Zie steeds wat berichten op FB enzo voorbijkomen..
Verwijderd
nieuws: Facebook gaat verspreiding van nepnieuws aanpakkenDe_Bastaard schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:57:
Zou het dan toch Alonso worden? Zie steeds wat berichten op FB enzo voorbijkomen..
Ik vind het dan weer totaal hilarisch, ik heb vrijdag in een deuk gelegen!Dupje schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:56:
Het geflirt van Verstappen met Mercedes op twitter is extreem ongemakkelijk om te lezen..
De PR afdeling van alle teams voeren wel vaker van dit soort ongein uit. Wat Max doet past precies in hetzelfde straatje. Na een enerverende race, of seizoen, is dit een perfecte manier om stoom af te blazen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Really?Dupje schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:56:
Op internationale fora wordt er smakelijk om gelachen, door niet Nederlanders.
Deze luchthartigheid is een fijne afwisseling in zo'n corporate world imo.
Als een coureur serieuze interesse had, zou hij juist niets van zich laten horen.
Hierdoor is Max en dus ook Red Bull toch alleen maar weer constant onderwerp van gesprek. 
Red Bull wrijft zich juist in de handjes
[ Voor 20% gewijzigd door AzzKickah op 04-12-2016 11:10 ]
Sterker nog, ik denk dat RedBull dit zelfs geïnitieerd heeft.AzzKickah schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:10:
Hierdoor is Max en dus ook Red Bull toch alleen maar weer constant onderwerp van gesprek.
Wordt het Twitter account van Max inmiddels niet beheerd door Red Bull? Oftewel zoals alles in de F1, het is één grote show.
Maar alle gekheid op een stokje, onderdeel van de beste zijn is zorgen dat je in de beste auto zit. Op dit moment is dat nog koffiedik kijken natuurlijk, maar als we nog een seizoen doorgegaan waren met deze regels, zou hij dan toch niet overgestapt zijn?
Persoonlijk gun ik het stoeltje aan Alonso. Nog 1x serieuze kans op het WDC én HAM vs. ALO deel 2. Daarna stoppen ze beide en krijgen we Ocon in de Merc vs. Max in de RedBull.
Maar alle gekheid op een stokje, onderdeel van de beste zijn is zorgen dat je in de beste auto zit. Op dit moment is dat nog koffiedik kijken natuurlijk, maar als we nog een seizoen doorgegaan waren met deze regels, zou hij dan toch niet overgestapt zijn?
Persoonlijk gun ik het stoeltje aan Alonso. Nog 1x serieuze kans op het WDC én HAM vs. ALO deel 2. Daarna stoppen ze beide en krijgen we Ocon in de Merc vs. Max in de RedBull.
De PR van Red Bull heeft natuurlijk grote inspraak in zijn Twitter account en zullen ook de nodige Tweets plaatsen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1