Heb ik er meer zien doen. Eens stopt hetCubic X schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:54:
[...]
Natuurlijk moet je naar een team gaan waarvan je weet dat ze de afgelopen 3 jaren alle kampioenschappen hebben gewonnen! Ik ga liever naar een team dat al 3x op rij de winst heeft gepakt dan te blijven zitten bij een team wat al 3 jaar probeert dichterbij te komen. Natuurlijk heeft Red Bull voor Mercedes ook een hoop kampioenschappen gepakt, maar ik heb meer vertrouwen in Mercedes op aero gebied dan in Renault op het gebied van motoren.
Nee nee Vettel.Hackus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:59:
Wehrlein jaar onder de vleugels van Hamilton, die eind 2017 ook stopt
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Hij reageert nog ook
https://twitter.com/Max33...status/804715781753884672
https://twitter.com/Max33...status/804715781753884672
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 02-12-2016 17:02 ]
Vandoorne heeft nog niets toch? En als hij een seat heeft zit 'ie bij een team waar ze niet zoveel voor elkaar krijgen momenteel. Hij zou bij Mercedes direct meedingen om de WDC, ik vermoed dat hij (en iedere coureur) wel een soort clausule in hun contract hebben opgenomen dat ze altijd mogen switchen naar een top-3 team.
Ocon zou inderdaad erg leuk zijn ook
Vandoorne is allang bevestigd bij McLarenBlue-eagle schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:03:
[...]
Vandoorne heeft nog niets toch? En als hij een seat heeft zit 'ie bij een team waar ze niet zoveel voor elkaar krijgen momenteel. Hij zou bij Mercedes direct meedingen om de WDC, ik vermoed dat hij (en iedere coureur) wel een soort clausule in hun contract hebben opgenomen dat ze altijd mogen switchen naar een top-3 team.
Verwijderd
Werhlein en Bottas zijn goede 2de rijders voor een Hamilton, dan kan die een jaar zonder druk gassen.
Alleen als Hamilton pech heeft dan hoef je niet te verwachten dat ze gaan winnen, gewoon niet goed genoeg, ik denk dat Rosberg toch echt wel beter is dan die twee.
Verstappen zit goed bij RB, zijn leeftijd, style past bij RB. Mercedes blijft een oude lullo imago hebben. Ricciardo is te duur voor Mercedes en vind ik ook niet goed genoeg.
Overigens als RB volgend jaar voor de WK mee gaat rijden dan komen er ook vast ruzies tussen Verstappen en Ricciardo, de echte druk was er namelijk dit jaar nog niet.
Alonso lijkt mij top, die kerel is ook zo heerlijk emo, dat zouden fantastische battles kunnen worden met Hamilton. Daarnaast gaat die McLaren ook niet veel beter zijn volgend jaar.
Ik denk dat hij ook bijna gratis zou willen overstappen, als hij maar een auto heeft om te winnen.
Sainz zeker niet, die gaat ruzie krijgen met Hamilton en crashen.
Ik denk Vettel ook (nog) niet, misschien in 2018 als zijn contract afloopt. En ik vraag mij af of Vettel het wel aan kan de psychologische battle met Hamilton, ik denk dat hij het voor nu wel prima vindt met Raikkonen.
En dat slappe gezeik over die Van Doorne.. Hoezo een supertalent? Vooralsnog heeft hij bijna niet gereden en ook niks kunnen laten zien. Je kan daar wel 100% zeker van zijn dat die ZEKER niet naar Mercedes gaat.
Ik heb respect voor de keuze van Rosberg, stoppen op je hoogtepunt. Zie het aan Schumacher die toch terugkwam en eigenlijk geen schim meer was van de oude kampioen.
Alleen als Hamilton pech heeft dan hoef je niet te verwachten dat ze gaan winnen, gewoon niet goed genoeg, ik denk dat Rosberg toch echt wel beter is dan die twee.
Verstappen zit goed bij RB, zijn leeftijd, style past bij RB. Mercedes blijft een oude lullo imago hebben. Ricciardo is te duur voor Mercedes en vind ik ook niet goed genoeg.
Overigens als RB volgend jaar voor de WK mee gaat rijden dan komen er ook vast ruzies tussen Verstappen en Ricciardo, de echte druk was er namelijk dit jaar nog niet.
Alonso lijkt mij top, die kerel is ook zo heerlijk emo, dat zouden fantastische battles kunnen worden met Hamilton. Daarnaast gaat die McLaren ook niet veel beter zijn volgend jaar.
Ik denk dat hij ook bijna gratis zou willen overstappen, als hij maar een auto heeft om te winnen.
Sainz zeker niet, die gaat ruzie krijgen met Hamilton en crashen.
Ik denk Vettel ook (nog) niet, misschien in 2018 als zijn contract afloopt. En ik vraag mij af of Vettel het wel aan kan de psychologische battle met Hamilton, ik denk dat hij het voor nu wel prima vindt met Raikkonen.
En dat slappe gezeik over die Van Doorne.. Hoezo een supertalent? Vooralsnog heeft hij bijna niet gereden en ook niks kunnen laten zien. Je kan daar wel 100% zeker van zijn dat die ZEKER niet naar Mercedes gaat.
Ik heb respect voor de keuze van Rosberg, stoppen op je hoogtepunt. Zie het aan Schumacher die toch terugkwam en eigenlijk geen schim meer was van de oude kampioen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2016 17:16 ]
Mijn idee ook...kan me interview nog herinneren met Jack...toen er werd gezegd dat hij naar Sauber zou gaan en dus over zou zijn met Mercedes. Toen keek wherlein Met een lach naar Jack..Edd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:48:
We kunnen wel blijven speculeren, maar het wordt denk ik gewoon Wehrlein. Het lievelingtje van Toto.
Weet niet wat Max z'n salaris momenteel is, maar zou als ik hem was toch eens gaan babbelen met Herr Marko.
Maar uhm. Die originele mail is toch niet van Max... Die is van iemand die Max opgeeft als referentie.
Gezien de Nederlandse mvg gok ik Stoffel of Hulk.
edit: Geen super licentie. dus geen huidige F1 coureur.
[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 02-12-2016 17:14 ]
Nee hoor, kennelijk alleen iets minder de neiging om vermeende intellectuele superioriteit te moeten demonstreren.Edgarz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:54:
[...]
Onzeker typje?
Dus maar weer even de juiste vorm gezet.
[...]
Maar ieder z'n ding.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vandoorne ligt muurvast bij McLaren. Anders was hij vorig jaar toen hij werd gepasseerd al wel overgestapt naar een ander team. Interesse genoeg in hem.Blue-eagle schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:03:
[...]
Geruchten zijn dat bij McLaren en de gehele top 3 teams de contracten muurvast liggen.
Niet heel hoog, Red Bull staat er om bekend geen gigantische salarissen over te hebben voor coureurs.MikeyMan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:11:
[...]
Weet niet wat Max z'n salaris momenteel is, maar zou als ik hem was toch eens gaan babbelen met Herr Marko.
Niet heel hoog is overigens alsnog meer dan ik in 10 jaar verdien, daar niet van.
[ Voor 22% gewijzigd door XyritZz op 02-12-2016 17:14 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Klopt, en daarop zegt Max tegen Mercedes dat zijn sollicitatiebrief beter was dan deze.RocketKoen schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:13:
Maar uhm. Die originele mail is toch niet van Max... Die is van iemand die Max opgeeft als referentie.
Verwijderd
Met geld is alles te koop. Dus als Mercedes Max wil hebben en Max wil ook dan zal het gebeuren. Contract of niet.
Maar ik denk niet dat het verstandig zou zijn van Max. Ten eerste zoals gezegt de dynamiek en goede sfeer met het RB team. Ten tweede RB heeft zijn zaakjes naar mijn mening best op orde en ik gok dat ze volgend jaar een serieuze kans maken voor de WK. En ten derde Max zal gezien worden als een sellout na alles wat ie heeft gekregen en gedaan voor RB met het feit dat RB een goede kans heeft een WK auto te hebben niet goed voor zijn persoonlijke PR.
Dit is dan op basis wat ik weet en je van de media mee krijgt. Als je in het wereldje zelf zit kunnen de beweegredenen anders zijn natuurlijk. Maar op basis van de media zou ik het dom en onverstandig vinden.
Maar ik denk niet dat het verstandig zou zijn van Max. Ten eerste zoals gezegt de dynamiek en goede sfeer met het RB team. Ten tweede RB heeft zijn zaakjes naar mijn mening best op orde en ik gok dat ze volgend jaar een serieuze kans maken voor de WK. En ten derde Max zal gezien worden als een sellout na alles wat ie heeft gekregen en gedaan voor RB met het feit dat RB een goede kans heeft een WK auto te hebben niet goed voor zijn persoonlijke PR.
Dit is dan op basis wat ik weet en je van de media mee krijgt. Als je in het wereldje zelf zit kunnen de beweegredenen anders zijn natuurlijk. Maar op basis van de media zou ik het dom en onverstandig vinden.
Maar ik begrijp het wel. Stoppen op je hoogtepunt. Hij is er een jaar mee bezig geweest. Zijn laatste inhaalactie ooit in F1. Die was op Max. Hij weet zelf ook wel dat dat hem nooit meer lukt.
RocketKoen schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:13:
Nee? Damn!
Joh, Er zijn een aantal teams die de hele dag door over en weer met elkaar lachen. Geweldig toch. Volg ze maar eens tijdens raceweekends
Zo, even bijgelezen en van de 'schok' bekomen. Over een opvolg(st)er:
- Vettel: Zie ik niet gebeuren, zeker niet zolang HAM daar nog rijdt.
- Max: Zie ik ook niet gebeuren. Contracten zijn nooit waterdicht, maar ik denk dat Max vindt dat ie bij RBR wel op z'n plek is
- Wehrlein: Tja, hij mag dan wel in het 'opleidingsprogramma' van MB zitten, maar ik zie 'm (zeker nu niet) instappen naast HAM. Persoonlijk ben ik ook niet echt onder de indruk van WEH.
- Sainz: Kleurloos, maar aan de andere kant was ROS ook niet zo heel erg spannend
Zie ik ook niet naar MB verkassen.
- Bottas lijkt me inderdaad wel een aannemelijke optie. En Williams is een team bij uitstek om een Ocon/Wehrlein verder te laten rijpen. Zelf denk ik dat dat een goede oplossing zou zijn voor alle partijen.
- Susie Wolff: Zal Toto toch wat doen om het vrouwtje tevreden te houden?
Dat zou de stunt van de eeuw zijn
- Max: Zie ik ook niet gebeuren. Contracten zijn nooit waterdicht, maar ik denk dat Max vindt dat ie bij RBR wel op z'n plek is
- Wehrlein: Tja, hij mag dan wel in het 'opleidingsprogramma' van MB zitten, maar ik zie 'm (zeker nu niet) instappen naast HAM. Persoonlijk ben ik ook niet echt onder de indruk van WEH.
- Sainz: Kleurloos, maar aan de andere kant was ROS ook niet zo heel erg spannend
- Bottas lijkt me inderdaad wel een aannemelijke optie. En Williams is een team bij uitstek om een Ocon/Wehrlein verder te laten rijpen. Zelf denk ik dat dat een goede oplossing zou zijn voor alle partijen.
- Susie Wolff: Zal Toto toch wat doen om het vrouwtje tevreden te houden?
The ramblings of an idiot
Nee joh, Coronel natuurlijk!RocketKoen schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:13:
Voor de mensen zonder Twitter:
Nee, merp!
Is ook. Als Mercedes wil, kunnen ze zo 50 tot 100 miljoen uitgeven voor een topcoureur. De vraag is alleen of ze dat wel willen doen. Ik denk dat ze met Hamilton al genoeg ego in huis hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:14:
Met geld is alles te koop. Dus als Mercedes Max wil hebben en Max wil ook dan zal het gebeuren. Contract of niet.
Ik zie Bottas ook wel als goede kandidaat. En verder Hulkenberg (het is immers een Duitser en ook nog vrij succesvol) of een outsider als Grojean, Magnussen of Sainz. Ik denk niet dat het Alonso, Button, Raikkonen of Verstappen wordt. Misschien nog een klein kansje voor Vettel of Ricciardo, maar dat is alleen als ze het vertrouwen voor volgend jaar niet hebben. Bij Ricciardo kan ik het me bv nog wel voorstellen vanwege strategie of pitstops.
Rosberg stopt dus. Ga ik niet echt missen. Toch een saaie coureur.
Dit nieuws was z`n meest verrassende en best geplaatste actie van het jaar.Niku schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:29:
Rosberg stopt dus. Ga ik niet echt missen. Toch een saaie coureur.
Niemand zag het aankomen en in 1 keer voorbij.
How do you save a random generator ?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/804724300230049792
Whahah. Man man. Ik ga stoppen met daar lezen. Te cool.
Heerlijke humor bezig. Vind deze nog wel het beste http://image.prntscr.com/...a4adeae92bf3d594aa5fb.pngUltraSub schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:43:
Zijn er ergens grafiekjes te bekijken of te genereren van de activiteit in een topic over een bepaalde tijd?
Zo dat nieuws kwam toch wel even onverwacht
Maar respect voor zijn keuze! Ik ben benieuwd wie de plek gaat vullen
/Laat
Holy crap.
Ten eerste een zeker respect voor Rosberg dat hij nu bewust kiest voor zijn gezin en niet nog jarenlang blijft zitten en een of andere coureur van vergane glorie wordt die maar door blijft gaan.
Maar van belang is natuurlijk wie het meest begeerde F1 stoeltje gaat krijgen.
-Max is denk ik eerste keuze maar gaat het niet worden. Die ligt tot het einde der tijden vast bij RBR en volgend jaar ziet er goed uit voor Red Bull.
-Vettel, oh wat zou die graag vertrekken. Gaat denk ik ook niet gebeuren. Dan krijg je iemand die controle over het team wil. Dat gaat al lekker bij Ferrari. Bij Mercedes wordt dat rampzalig. Verder kan dat ook mot worden met Hamilton.
-Riccardo denk ik ook niet. Die gaat de strijd met Max aan.
-Alonso denk ik ook niet omdat die en Hamilton niet erg lekker liggen.
Ik gok op Ocon of Bottas en Werhlein die doorschuift.
Holy crap.
Ten eerste een zeker respect voor Rosberg dat hij nu bewust kiest voor zijn gezin en niet nog jarenlang blijft zitten en een of andere coureur van vergane glorie wordt die maar door blijft gaan.
Maar van belang is natuurlijk wie het meest begeerde F1 stoeltje gaat krijgen.
-Max is denk ik eerste keuze maar gaat het niet worden. Die ligt tot het einde der tijden vast bij RBR en volgend jaar ziet er goed uit voor Red Bull.
-Vettel, oh wat zou die graag vertrekken. Gaat denk ik ook niet gebeuren. Dan krijg je iemand die controle over het team wil. Dat gaat al lekker bij Ferrari. Bij Mercedes wordt dat rampzalig. Verder kan dat ook mot worden met Hamilton.
-Riccardo denk ik ook niet. Die gaat de strijd met Max aan.
-Alonso denk ik ook niet omdat die en Hamilton niet erg lekker liggen.
Ik gok op Ocon of Bottas en Werhlein die doorschuift.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Live from the FIA Prize Giving red carpet!
LIVESTREAM:
https://www.facebook.com/...247657900/?type=3&theater
LIVESTREAM:
https://www.facebook.com/...247657900/?type=3&theater
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Persoonlijk zie ik Wehrlein eigenlijk nog als 1 van de grootste kanshebbers. Die heeft echt wel snelheid. Vergeet niet dat hij dit jaar zijn Manor enkele keren in Q2 heeft weten plaatsen. Hij is een piloot die reeds bij Mercedes onder contract ligt en 1 van de weinige op de 2016 grid die nog geen bevestigd zitje heeft voor 2017. Een VET, VES of ALO zie ik niet direct gebeuren. Voor hen zijn de voorbereidingen op 2017 al gestart. En BOT laat bij mij gemengde gevoelens achter. Bij hem altijd het gevoel gehad van "net niet".McBoom schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:17:
Zo, even bijgelezen en van de 'schok' bekomen. Over een opvolg(st)er:
- Sainz: Kleurloos, maar aan de andere kant was ROS ook niet zo heel erg spannendZie ik ook niet naar MB verkassen.
- Susie Wolff: Zal Toto toch wat doen om het vrouwtje tevreden te houden?Dat zou de stunt van de eeuw zijn
Of je opnieuw iemand in de wagen wenst die HAM echt het vuur aan de schenen kan leggen is natuurlijk maar de vraag...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Tja, om de onkunde van de een nu te benoemen als de 'intellectuele superioriteit' van een ander is ook een bepaalde vorm van compensatie, nietwaar.Malfunctions schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:13:
[...]
Nee hoor, kennelijk alleen iets minder de neiging om vermeende intellectuele superioriteit te moeten demonstreren.
Maar ieder z'n ding.
Hahaha echt hardop moeten lachen om die tweets! Je kan wel merken dat ze niks anders te doen hebben.UltraSub schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:43:
Ik verwacht dat Sainz wel is zou kunnen verkassen. Hij zit nu door Max misschien wel op een dood spoor bij RB.
Verwijderd
Laat Verstappen lekker bij Red Bull blijven. Die gast heeft volgens mij meer lol in het inhalen dan saai op 1 of 2 rijden. Lukt het met de Red Bulls niet kan hij altijd nog over.
Of naar Mercedes en dan in je contract op laten nemen dat je elke race achteraan mag starten...
Of naar Mercedes en dan in je contract op laten nemen dat je elke race achteraan mag starten...
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:24:
Laat Verstappen lekker bij Red Bull blijven. Die gast heeft volgens mij meer lol in het inhalen dan saai op 1 of 2 rijden. Lukt het met de Red Bulls niet kan hij altijd nog over.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik vind het een hele dappere beslissing van Rosberg. Iedereen roept altijd heel cliché dat je moet stoppen op je hoogtepunt, maar als het er op aan komt zijn er maar heel weinig die dat ook echt durven te doen. Het is heel makkelijk om er voor te kiezen om nog een paar jaar tientallen miljoenen Euro's op te strijken en met één van de beste auto's rondjes te rijden. Ik vind het heel knap als je dan voor jezelf kunt vaststellen en accepteren dat het niet beter dan dit gaat worden.
Wie hem gaat vervangen wordt wel een hele interessante. Voor de geloofwaardigheid van hun eigen opleidingsprogramma moeten ze wel Ocon of Wehrlein kiezen. Maar ik heb mijn twijfels of die er al klaar voor zijn.
Voor alle andere opties zal er met een hele grote zak geld gezwaaid moeten worden, of je komt bij de B-keuzes uit en dan kun je volgens mij beter je eigen talenten inzetten.
Wie hem gaat vervangen wordt wel een hele interessante. Voor de geloofwaardigheid van hun eigen opleidingsprogramma moeten ze wel Ocon of Wehrlein kiezen. Maar ik heb mijn twijfels of die er al klaar voor zijn.
Voor alle andere opties zal er met een hele grote zak geld gezwaaid moeten worden, of je komt bij de B-keuzes uit en dan kun je volgens mij beter je eigen talenten inzetten.
Haha
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Linkje want mag niet embedden van de FIA:
YouTube: F1 - Nico Rosberg announced his retirement from racing at FIA Prize ...
De gesproken verklaring van Rosberg. Mooi om het van hemzelf te horen imho
[ Voor 52% gewijzigd door Migrator op 02-12-2016 18:35 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
LOL. De exit van Rosberg wordt zelfs besproken in Pauw vanavond door Jack Plooij en Jan Lammers..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nope. Alleen red carpet was live op Facebook.heplam schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:38:
is de fia prijzen ceremonie ergens live te zien
?
De Autosport Awards worden zondag overigens wel uitgezonden.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/127375
Jan Lammers na de reclame op NPO1.
Waar ik aan zat te denken is dat Mercedes Carlos Sainz aanneemt voor volgend seizoen. Ik schat Sainz toch een klasse hoger in qua talent dan Wehrlein en heeft ook meer raceervaring. Bij RBR komt toch de komende jaren geen plaats vrij. Leuke bijkomstigheid voor Red Bull is dat ze dan Gasly in de STR kunnen laten rijden.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik begrijp de keuze van ROS wel, want zijn doel is bereikt en met die hete adem van al dat (nieuwe/jonge) talent in zijn nek is het verstandig om te stoppen op je hoogtepunt. Niemand pakt hem dit meer af en dat is meer dan prima!
Maar nu kan ik helemaal niet wachten tot het nieuwe seizoen!
Tof ook, al dat getweet heen en weer.
Maar krijgt Max hier geen problemen mee bij RBR? Ik snap dat het 'all fun and games is', maar toch bij Studio Sport wordt er al een item gewaagd aan de vraag of Max nu bij Mercedes aan de slag kan.
Maar nu kan ik helemaal niet wachten tot het nieuwe seizoen!
Tof ook, al dat getweet heen en weer.
Denk niet dat Max zelf achter zijn twitter account zit maar een RB PR vertegenwoordiger hoorYonix schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:47:
Ik begrijp de keuze van ROS wel, want zijn doel is bereikt en met die hete adem van al dat (nieuwe/jonge) talent in zijn nek is het verstandig om te stoppen op je hoogtepunt. Niemand pakt hem dit meer af en dat is meer dan prima!![]()
Maar nu kan ik helemaal niet wachten tot het nieuwe seizoen!![]()
Tof ook, al dat getweet heen en weer.Maar krijgt Max hier geen problemen mee bij RBR? Ik snap dat het 'all fun and games is', maar toch bij Studio Sport wordt er al een item gewaagd aan de vraag of Max nu bij Mercedes aan de slag kan.
Jup ben het nu aan het kijkenAzzKickah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:43:
Jan Lammers na de reclame op NPO1.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wie denk je dat er achter het toetsenbord van dat twitter account zit? Iig niet Max, die zit bij het FIA gala, volgens mij..Yonix schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:47:
Tof ook, al dat getweet heen en weer.Maar krijgt Max hier geen problemen mee bij RBR?
-
Stukje van de red carpet met Paddy Lowe en Max.
https://www.facebook.com/...110987747/?type=3&theater
https://www.facebook.com/...110987747/?type=3&theater
Ze zijn lekker suggestief bezig bij de NOS. ROS gaat weg, maar het gaat alleen maar over VES.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Verstappen zegt bij gala zelf dat hij prima zit bij Redbull. Gelukkig.
Max zou er toch ook niet zo over twitteren als er maar een minuscule kans was dat hij een optie was...
Ben wel erg benieuwd naar deze stoelendans 😁
Ben wel erg benieuwd naar deze stoelendans 😁
Lijkt mij geen kwaad kunnen. Helemaal niet na de acties van afgelopen jaar richting Max.Yonix schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:47:
Ik begrijp de keuze van ROS wel, want zijn doel is bereikt en met die hete adem van al dat (nieuwe/jonge) talent in zijn nek is het verstandig om te stoppen op je hoogtepunt. Niemand pakt hem dit meer af en dat is meer dan prima!![]()
Maar nu kan ik helemaal niet wachten tot het nieuwe seizoen!![]()
Tof ook, al dat getweet heen en weer.Maar krijgt Max hier geen problemen mee bij RBR? Ik snap dat het 'all fun and games is', maar toch bij Studio Sport wordt er al een item gewaagd aan de vraag of Max nu bij Mercedes aan de slag kan.
Ja, maar dan moet je Wehrlein toch ook echt een bank vooruit krijgen (in de Torro Rosso?). Als je je piloten in je opleidingsprogramma alleen maar achteraan laat rijden dan zullen zij ook sneller stappen opzij zetten naar andere teams in de toekomst.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:44:
Waar ik aan zat te denken is dat Mercedes Carlos Sainz aanneemt voor volgend seizoen. Ik schat Sainz toch een klasse hoger in qua talent dan Wehrlein en heeft ook meer raceervaring. Bij RBR komt toch de komende jaren geen plaats vrij. Leuke bijkomstigheid voor Red Bull is dat ze dan Gasly in de STR kunnen laten rijden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Lijkt mij ook dat voor de geloofwaardigheid van het hele opleidingsprogramma dat ze Wehrlein een kans geven. Als het verkeerd uitpakt hebben ze nog altijd Lewis rondrijden. Red Bull heeft momenteel ook geen WK in een van hun auto's zitten. Dus denk niet dat het noodzakelijk is om 2 WK in je team te hebben. 1 is genoeg lijkt mij. Kijk maar waar Ferrari staat. Die hebben er 2 maar zijn 3e geworden in de CC.Blokker_1999 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:07:
[...]
Ja, maar dan moet je Wehrlein toch ook echt een bank vooruit krijgen (in de Torro Rosso?). Als je je piloten in je opleidingsprogramma alleen maar achteraan laat rijden dan zullen zij ook sneller stappen opzij zetten naar andere teams in de toekomst.
Hoe zit het met de geloofwaardigheid van je opleidingsprogramma als je wehrlein in de auto zet en die maakt er een bende van?
Hamilton constant p1 en wehrlein p6 is ook geen goede reclame
Dan doe je de Merc en Wehrlein te kort denk ik. Die auto zal nog steeds beregoed zijn volgend jaar. En ik denk dat je je opleidingsprogramma meer schade aan doet als je niemand een kans geeft dan dat je iemand de kans geeft en dat die het vervolgens niet gelijk goed doet. Max had het net zo goed dit jaar minder kunnen doen. Zou ook geen wereldramp zijn geweest.MikeyMan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:18:
Hoe zit het met de geloofwaardigheid van je opleidingsprogramma als je wehrlein in de auto zet en die maakt er een bende van?
[ Voor 12% gewijzigd door Zahariac op 02-12-2016 19:26 ]
Maar levert een WK wel geld op voor Mercedes? Volgens mij niet, het meeste geld word verdiend aan de positie van constructeur dacht ik. Dus willen ze toch wel de 1-2 positie hebben en niet 1-11 of iets dergelijks.Zahariac schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:11:
[...]
Lijkt mij ook dat voor de geloofwaardigheid van het hele opleidingsprogramma dat ze Wehrlein een kans geven. Als het verkeerd uitpakt hebben ze nog altijd Lewis rondrijden. Red Bull heeft momenteel ook geen WK in een van hun auto's zitten. Dus denk niet dat het noodzakelijk is om 2 WK in je team te hebben. 1 is genoeg lijkt mij. Kijk maar waar Ferrari staat. Die hebben er 2 maar zijn 3e geworden in de CC.
zal rosberg in een andere raceklasse aan het werk gaan?
En jij denk dat Wehrlein 11de rijd in een MB? Dat zal je vies gaan tegenvallen, hij rijdt dan echt wel top 3 of 5.Xepos schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:29:
[...]
Maar levert een WK wel geld op voor Mercedes? Volgens mij niet, het meeste geld word verdiend aan de positie van constructeur dacht ik. Dus willen ze toch wel de 1-2 positie hebben en niet 1-11 of iets dergelijks.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Hij zal wel ergens aan de slag gaan. Of wat kleine uitstapjes maken. Wat moet je op je 31ste al thuis? Leuk voor de eerste paar maanden.. daarna zal z'n vrouw hem er ook wel uitschoppen.The_Scarabial schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:36:
zal rosberg in een andere raceklasse aan het werk gaan?
Mocht Mercedes een vergelijkbare motor voorsprong hebben als dit seizoen dan zal je met Wehrlein denk ik een Nico Rosberg 2.0 hebben, iemand die gewoon snel kan zijn met die auto maar qua racecraft de minste is van de top 6.
Maargoed ik heb Wehrlein totaal niet gevolgd dit seizoen, kan me geen bijzondere actie die hij heeft uitgevoerd herinneren... Misschien is hij wel heel goed in inhalen/verdedigen/tire management etc. Hij zal toch niet voor niks al die Mercedes tests gereden hebben?
Maargoed ik heb Wehrlein totaal niet gevolgd dit seizoen, kan me geen bijzondere actie die hij heeft uitgevoerd herinneren... Misschien is hij wel heel goed in inhalen/verdedigen/tire management etc. Hij zal toch niet voor niks al die Mercedes tests gereden hebben?
Mercedes/Brawn hadden altijd zeer sterke pairings van coureurs, dat past bij het team. Rosberg zat boven het niveau van Schumacher die terug kwam uit retirement…Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:08:
Werhlein en Bottas zijn goede 2de rijders voor een Hamilton, dan kan die een jaar zonder druk gassen.
Geen 1e/2e coureur wat betreft kwaliteit (zoals de Webber/Vettel pairing)
Ricciardo is goed genoeg (consequent; net zoals Rosberg tov Hamilton) én wat betreft salaris niet te duur voor Mercedes. De contractuele beperkingen zijn een ander onderdeel, voor ontbindende clausules is het nu vast te laat in het jaar…Verstappen zit goed bij RB, zijn leeftijd, style past bij RB. Mercedes blijft een oude lullo imago hebben. Ricciardo is te duur voor Mercedes en vind ik ook niet goed genoeg.
Wehrlein is in mijn ogen te junior om in te stappen. Na één seizoen wisselen zonder dat je uitzonderlijke prestaties hebt laten zien geeft extreme druk, denk aan Kvyat.Zahariac schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:11:
[...]
Lijkt mij ook dat voor de geloofwaardigheid van het hele opleidingsprogramma dat ze Wehrlein een kans geven. Als het verkeerd uitpakt hebben ze nog altijd Lewis rondrijden. Red Bull heeft momenteel ook geen WK in een van hun auto's zitten. Dus denk niet dat het noodzakelijk is om 2 WK in je team te hebben. 1 is genoeg lijkt mij. Kijk maar waar Ferrari staat. Die hebben er 2 maar zijn 3e geworden in de CC.
Mercedes steunt jonge coureurs. Het is geen opleidingsprogramma waarbij je in de F1 in een Mercedes auto terecht komt, dat is nog nooit zo gegaan.
* ANdrode denk aan veilige keuzes. Button of Massa zijn de voor de hand liggende opties…
En een Button - Hamilton pairing werkte eerder én ze zaten dicht bij elkaar als het op punten aankomt.
Perez moet ook een betaalbare optie zijn, alleen dat is dan een moetje ipv de coureur die je echt wilt
Dat is precies wat ik bedoelde. Je doet de Merc en Wehrlein er echt te kort aan als je denkt dat die rond positie 11 rijden. Die zit dan echt wel top 4Gekkenhuis schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:37:
[...]
En jij denk dat Wehrlein 11de rijd in een MB? Dat zal je vies gaan tegenvallen, hij rijdt dan echt wel top 3 of 5.
Nee ik geloof niet dat Wehrlein 11e zal eindigen maar bij wijze van spreke. MB zal naar mijn mening nog steeds geen genoegen nemen met 1-3/1-5.Gekkenhuis schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:37:
[...]
En jij denk dat Wehrlein 11de rijd in een MB? Dat zal je vies gaan tegenvallen, hij rijdt dan echt wel top 3 of 5.
Verstappen boos op Rosberg
[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 02-12-2016 19:43 ]
Haha, geniaal wederom van Speld! 
Ik zie het wel zitten, Verstappen bij Mercedes.
Ik zie het wel zitten, Verstappen bij Mercedes.
Zo, na alle reacties hier te hebben gelezen mijn reactie hier: (leuk leesvoer overigens
)
Het vertrek van Rosberg kwam wel écht onverwacht zeg, goeie mensen. Ik heb er wel enorm veel respect voor. Hij heeft zijn doel behaald en hij kan nu als een tevreden mens terug kijken. Voor de mensen die dit niet begrijpen, geen winnaarsmentaliteit vinden etc, kijk dit filmpje eens:
[url]YouTube: F1 - Nico Rosberg announced his retirement from racing at FIA Prize ...]
ja dit is al gedeeld, maar voor de volledigheid wel even toegevoegd
Wat hij hier verteld is eigenlijk super duidelijk: Hij heeft zijn doel behaald maar dat heeft hem zó veel gekost dat hem dat eigenlijk té veel was. Hij heeft een dochter gekregen en zijn vrouw moest dat allemaal alleen doen omdat hij te druk bezig was met een kampioenschap. Rosberg als familie man zal dat heel moeilijk hebben gevonden. Daarnaast was de mentale strijd dit jaar enorm en eigenlijk ook te veel. En, en dat is de crux, Rosberg weet dat volgend jaar het nog erger zal zijn. De kansen zullen gelijk zijn voor iedereen (als je beetje kan ontwikkelen teminste) en de competitie is enorm gegroeid (o.a. Max natuurlijk en Hamilton zal zijn revange willen). Rosberg weet dat hij de commitment niet kan opbrengen om volgend jaar weer WK te worden en aangezien hij wil winnen stopt hij ermee. Dát is pas winnaarsmentaliteit:
Weten waar en wat je kan winnen.
Rosberg:
Over het stoeltje in de Merc:
Ik denk persoonlijk dat Mercedes Wehrlein gaat gebruiken om hun stoel te vullen. Of dat is dat Wehrlein in de mercedes bak terecht komt of dat Wehrlein gebruikt gaat worden om met iemand anders (Bottas) te kunnen schuiven weet ik niet, maar ik denk dat het wel uit die hoek gaat komen. De rest (Vettel, Alonsso, Ricciardo) lijken me geen reële optie. Overigens speelt daar ook bij dat Vettel en Alonsso, als ik een interview van vandaag met Hamilton mag geloven, een eis in hun contract hebben dat ze willen kiezen wie hun teamgenoot is en dat zal Mercedes zelf in de hand willen houden. Dat hebben ze dan iig al tegen ze.
Al met al, Hulde voor Rosberg en ik zit vast klaar met de popcorn om 2017 met een
te kijken.
Het vertrek van Rosberg kwam wel écht onverwacht zeg, goeie mensen. Ik heb er wel enorm veel respect voor. Hij heeft zijn doel behaald en hij kan nu als een tevreden mens terug kijken. Voor de mensen die dit niet begrijpen, geen winnaarsmentaliteit vinden etc, kijk dit filmpje eens:
[url]YouTube: F1 - Nico Rosberg announced his retirement from racing at FIA Prize ...]
ja dit is al gedeeld, maar voor de volledigheid wel even toegevoegd
Wat hij hier verteld is eigenlijk super duidelijk: Hij heeft zijn doel behaald maar dat heeft hem zó veel gekost dat hem dat eigenlijk té veel was. Hij heeft een dochter gekregen en zijn vrouw moest dat allemaal alleen doen omdat hij te druk bezig was met een kampioenschap. Rosberg als familie man zal dat heel moeilijk hebben gevonden. Daarnaast was de mentale strijd dit jaar enorm en eigenlijk ook te veel. En, en dat is de crux, Rosberg weet dat volgend jaar het nog erger zal zijn. De kansen zullen gelijk zijn voor iedereen (als je beetje kan ontwikkelen teminste) en de competitie is enorm gegroeid (o.a. Max natuurlijk en Hamilton zal zijn revange willen). Rosberg weet dat hij de commitment niet kan opbrengen om volgend jaar weer WK te worden en aangezien hij wil winnen stopt hij ermee. Dát is pas winnaarsmentaliteit:
Weten waar en wat je kan winnen.
Rosberg:
Over het stoeltje in de Merc:
Ik denk persoonlijk dat Mercedes Wehrlein gaat gebruiken om hun stoel te vullen. Of dat is dat Wehrlein in de mercedes bak terecht komt of dat Wehrlein gebruikt gaat worden om met iemand anders (Bottas) te kunnen schuiven weet ik niet, maar ik denk dat het wel uit die hoek gaat komen. De rest (Vettel, Alonsso, Ricciardo) lijken me geen reële optie. Overigens speelt daar ook bij dat Vettel en Alonsso, als ik een interview van vandaag met Hamilton mag geloven, een eis in hun contract hebben dat ze willen kiezen wie hun teamgenoot is en dat zal Mercedes zelf in de hand willen houden. Dat hebben ze dan iig al tegen ze.
Al met al, Hulde voor Rosberg en ik zit vast klaar met de popcorn om 2017 met een
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Bron?Vigilate schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:53:
Verstappen zegt bij gala zelf dat hij prima zit bij Redbull. Gelukkig.
Bedoel eigenlijk meer of mercedes ook actief is in DTM oid, misschien kan hij daar dan nog in actie komen of een 24h lemans oid.Rivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:38:
[...]
Hij zal wel ergens aan de slag gaan. Of wat kleine uitstapjes maken. Wat moet je op je 31ste al thuis? Leuk voor de eerste paar maanden.. daarna zal z'n vrouw hem er ook wel uitschoppen.
Mercedes heeft de SLS (en nu AMG GT) natuurlijk in diverse classes (waaronder DTM, LM en GT3), maar de LMP series is puur audi/Toyota/Porsche, of hij kan nog altijd naar de V8 supercars, daar rijd Mercedes ook al wat seizoenen mee (mooie autoThe_Scarabial schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:05:
[...]
Bedoel eigenlijk meer of mercedes ook actief is in DTM oid, misschien kan hij daar dan nog in actie komen of een 24h lemans oid.
Edit, audi stopt dus volgend jaar met WEC
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2016 20:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mercedes heeft op het moment geen enkele auto voor Le Mans. En als ze die wel hadden, zou ik er maar goed over na denken of je in Le Mans wel in een Mercedes wil zitten. Dat is is al bij 3 pogingen behoorlijk fout afgelopen
FTFY.SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:12:
[...]
Mercedes heeft de SLS (en nu AMG GT) natuurlijk in diverse classes (waaronder DTM, LM en GT3), maar de LMP series is puur audi/Toyota/Porsche, of hij kan nog altijd naar de V8 supercars, daar rijd Mercedes ook al wat seizoenen mee (mooie auto). Dus binnen Mercedes heeft hij nog genoeg mogelijkheden.
Rosberg zie ik geen DTM rijden.. Mercedes natuurlijk wel groots in vertegenwoordigd maar dat zie ik niet zo 1.2.3. gebeuren.
also: "I'm not thinking about the championship"
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Had em al gefixed, maar dat was pas toch na volgend jaar? (gaan ze Formule E doen.. joepieRivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:15:
[...]
FTFY.
Rosberg zie ik geen DTM rijden.. Mercedes natuurlijk wel groots in vertegenwoordigd maar dat zie ik niet zo 1.2.3. gebeuren.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mercedes gaat toch ook in het Formule E avontuur stappen? In 2018 o.i.d.?SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:17:
[...]
Had em al gefixed, maar dat was pas toch na volgend jaar? (gaan ze Formule E doen.. joepie).
Misschien zien we hem daar weer terug
-
Dat is zeker aannemelijk, alleen zie je daar oud-F1 coureurs hoofdzakelijk die hier en daar wat flopte in de F1 wereld zelf, vind ik dan niet echt de plaats voor RosbergEdd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:18:
[...]
Mercedes gaat toch ook in het Formule E avontuur stappen? In 2018 o.i.d.?
Misschien zien we hem daar weer terug
In ander nieuws.
Bernhard van Oranje @levi9b
Some nice conversations about #formula1 #circuitparkzandvoort #fia #pricegiving2016 #f1 #f12020… https://www.instagram.com/p/BNhmsXUBbZz/
Bernhard van Oranje @levi9b
Some nice conversations about #formula1 #circuitparkzandvoort #fia #pricegiving2016 #f1 #f12020… https://www.instagram.com/p/BNhmsXUBbZz/
Waarom zou Rosberg gaan switchen? Ik denk niet dat hij F1 verlaat omdat hij bang is of geen kampioen meer kan worden. Hij kapt omdat hij meer tijd aan zijn familie wil besteden. Nou kan het natuurlijk zo zijn dat een andere raceklasse zich voornamelijk in een bepaald land afspeelt en hij naar dat land toe wil verhuizen, maar zolang dat niet het geval is, zie ik niet in waarom hij wel in die raceklasse zou gaan racen...
Geen uitzonderlijke prestaties, het moet niet gekker worden. Die jongen gooit de Manor diverse malen in Q2 en pakt punten. Wat had hij meer moeten doen? Wedstrijden winnen in die wagen?ANdrode schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:41:
[...]
Wehrlein is in mijn ogen te junior om in te stappen. Na één seizoen wisselen zonder dat je uitzonderlijke prestaties hebt laten zien geeft extreme druk, denk aan Kvyat.
Kom op zeg...dat continue gelul dat Wehrlein niet goed genoeg is, dat kunnen jullie allemaal blijkbaar beoordelen na 1 jaar Manor
Damon Hill bakte er ook niks van voor zijn Williams tijd. Toen hij de beste wagen had begonnen hij gewoon wedstrijden te winnen en werd WK, en dan zou Wehrlein niks voor elkaar kunnen krijgen in de Mercedes?
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 02-12-2016 20:25 ]
Hill was zelfs zo goed, dat niemand hem wou hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee Williams wilde hem niet meer, maar de rest vroeg te weinig geldSeñor Sjon schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:24:
Hill was zelfs zo goed, dat niemand hem wou hebben.
Ja, die zijn 3e geëindigd dit jaar, achter BMW en AUDIThe_Scarabial schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:05:
[...]
Bedoel eigenlijk meer of mercedes ook actief is in DTM oid, misschien kan hij daar dan nog in actie komen of een 24h lemans oid.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nou ik denk dat beiden een rol spelen.Snowdog schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:22:
Waarom zou Rosberg gaan switchen? Ik denk niet dat hij F1 verlaat omdat hij bang is of geen kampioen meer kan worden. Hij kapt omdat hij meer tijd aan zijn familie wil besteden. Nou kan het natuurlijk zo zijn dat een andere raceklasse zich voornamelijk in een bepaald land afspeelt en hij naar dat land toe wil verhuizen, maar zolang dat niet het geval is, zie ik niet in waarom hij wel in die raceklasse zou gaan racen...
1. dit was zijn eerste en laatste kans, al het geluk van 2016 zal hij niet wederom krijgen (anders was hij wel eerder kampioen geworden).
2. hij weet dat de concurrentie een flinke inhaalsprong zal maken voor 2017, hij weet dat diezelfde concurrentie toch wel iets betere coureurs heeft.
3. zijn familie (privé).
Punt 3, dat zou vrijwel elke sporter van hun sport af kunnen halen, toch gebeurt dat niet. Ik denk dus niet dat het puur en alleen om de familie draait. Zou kunnen hoor, maar indien punt 1 en 2 goed zitten dan is voor 3 een oplossing te vinden. Ontbreekt 1 en 2 dan kies je voor 3.
Rosberg, nooit echt commentaar op gehad, behalve dat ik nooit echt een stoere racer in hem zag.. Een beetje zoals Ricciardo, safe en saai, nooit iets speciaals om te strijden voor het podium. Beetje geluk her en der, leuke auto en ze slingeren zich erdoorheen.
Kan, maar of dat zo de hemel in geprezen moet worden zoals sommige dat hier doen? (jij niet hoor, maar sommige zien Ros spontaan als 1 of andere F1 held, een legende (absoluut niet!)).
Hij is kampioen 2016 dankzij 2 redenen, en die kan iedereen wel invullen.
Uiteraard jammer, maar goed, de kans dat er een betere coureur (lees: leukere coureur om naar te kijken qua acties en prestaties) komt is wel groot haha!
Dat zie ik dan wel als een pluspunt van zijn vertrek, nog meer leuke verwachtingen voor F1 2017!! Kans dat er een saaiere racer komt is zeer klein kijkend naar het huidig ''aanbod''
Dat stond er niet hebvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:23:
[...]
Kom op zeg...dat continue gelul dat Wehrlein niet goed genoeg is, dat kunnen jullie allemaal blijkbaar beoordelen na 1 jaar Manor
Achterin het veld variëren de prestaties in ieder geval veel meer, daardoor komen outliers veel vaker voor. Van Gutiérrez weten wij nu ook dat hij niet extreem sterk is tov bijvoorbeeld een Grosjean. Maar in 2013 kreeg je een heel ander beeld, zeker als je de highlights kiest.
Mercedes heeft tot nu toe steeds twee extreem sterke coureurs gehad. Ik denk dat Wehrlein daar nu nog te junior voor is. Een te groot risico voor Mercedes
Ocon heeft nu al Wehrlein een paar keer zijn achterkant laten zien, dusja dat er meer potentie zit in Ocon zal vast en zeker wel het geval zijn. Net als laatst er een paar sec strijd was tussen Ocon en Ves, dat laat toch wel iets zien mag ik hopen.ANdrode schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:43:
[...]
Dat stond er niet he. Zoals ik schreef: Je kan nog niets over hem zeggen. Het is te vroeg. Ik kan nu alleen concluderen dat Ocon en Wehrlein allebei snel zijn. Is één van de twee veel beter dan de ander? Durf ik nu niet te zeggen, te vroeg.
Achterin het veld variëren de prestaties in ieder geval veel meer, daardoor komen outliers veel vaker voor. Van Gutiérrez weten wij nu ook dat hij niet extreem sterk is tov bijvoorbeeld een Grosjean. Maar in 2013 kreeg je een heel ander beeld, zeker als je de highlights kiest.
Mercedes heeft tot nu toe steeds twee extreem sterke coureurs gehad. Ik denk dat Wehrlein daar nu nog te junior voor is. Een te groot risico voor Mercedes
YouTube: Just when Ocon thinks he has passed Max Verstappen 2014 max vs ocon, zwaar aan elkaar gewaagd.
Dit is trouwens maar 1 voorbeeld he, ik ga niet de volledige pagina in dit topic vullen met voorbeelden haha.
Niet dat ik Max nu al als een legende zie, maar Max heeft wel potentie aan boord, kijkend naar alle races van Max vs Ocon bezit Ocon wel degelijk diezelfde potentie.
Wehrlein? Tsja
Nee ik verwacht (ik denk he, ik breng het dus niet als een feit..) niet dat Wehrlein in de Mercedes gaat rijden 2017, genoeg andere mogelijke kandidaten. Eerder Ocon dan Wehrlein..
Mercedes heeft genoeg oog op Max gehad, ze zullen ook wel genoeg ogen op de kleine Max hebben ala Ocon.
2 goede strijders die alleen nog een wat betere auto nodig hebben om leuke resultaten te boeken.
Max zal het lijkt mij nog doen met RBR in 2017 (Max weet vast en zeker wat de plannen zijn voor 2017 en daar volledig op vertrouwen), die zal niet nu al naar Mercedes overstappen.
Ocon die net komt kijken (zoals max bij rosso), die kan nu nog relatief makkelijk (lees: op gebied van leren) overstappen naar Mercedes.
Mja we gaan het zien, ik zou niet weten wie er op het stoeltje komt (hoewel ik wel bijna zeker weet dat het Wehrlein niet zal zijn haha).
Edit: sorry toch nog even 1 filmpje van Max en uiteraard oa OCON
YouTube: Max Verstappen Highlights And Overtakes
Strijders of strijders? Niet alleen Max, maar al die coureurs op dat niveau.
[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 02-12-2016 20:55 ]
Ik hoop ook op Ocon. In racetrim was hij sneller in vergelijking met Wehrlein. Tevens is Ocon qua manier van rijden net Rosberg, snel maar heel berekend. Als Max Senna is, is Ocon Prost.
Ocon versus Hamilton en Ricciardo en Verstappen lijkt me wel nice
Ocon versus Hamilton en Ricciardo en Verstappen lijkt me wel nice
LopendeVogel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:49:
[...]
Ocon heeft nu al Wehrlein een paar keer zijn achterkant laten zien, dusja dat er meer potentie zit in Ocon zal vast en zeker wel het geval zijn. Net als laatst er een paar sec strijd was tussen Ocon en Ves, dat laat toch wel iets zien mag ik hopen.
YouTube: Just when Ocon thinks he has passed Max Verstappen 2014 max vs ocon, zwaar aan elkaar gewaagd.
Dit is trouwens maar 1 voorbeeld he, ik ga niet de volledige pagina in dit topic vullen met voorbeelden haha.
Niet dat ik Max nu al als een legende zie, maar Max heeft wel potentie aan boord, kijkend naar alle races van Max vs Ocon bezit Ocon wel degelijk diezelfde potentie.
Wehrlein? Tsja..
Nee ik verwacht (ik denk he, ik breng het dus niet als een feit..) niet dat Wehrlein in de Mercedes gaat rijden 2017, genoeg andere mogelijke kandidaten. Eerder Ocon dan Wehrlein..
Mercedes heeft genoeg oog op Max gehad, ze zullen ook wel genoeg ogen op de kleine Max hebben ala Ocon.
2 goede strijders die alleen nog een wat betere auto nodig hebben om leuke resultaten te boeken.
Max zal het lijkt mij nog doen met RBR in 2017, die zal niet nu al naar Mercedes overstappen. Ocon die net komt kijken (zoals max bij rosso), die kan nu nog relatief makkelijk (lees: op gebied van leren) overstappen naar Mercedes...
Mja we gaan het zien, ik zou niet weten wie er op het stoeltje komt (hoewel ik wel bijna zeker weet dat het Wehrlein niet zal zijn haha).
Ocon vs Verstappen in F3....dat was een Mercedes vs een Force India, zegt dus niks over Ocon
Een paar seconde strijd? wanneer waar hoe, ik knipperde toen waarschijnljk met mijn ogen.
Geluk ben je maar bijna zeker...
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2016 21:27 ]
Denk dat hij op Brazilië doelt.bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:55:
[...]
Een paar seconde strijd? wanneer waar hoe, ik knipperde toen waarschijnljk met mijn ogen.
bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:55:
[...]
Kom weer eens met echte argumenten.
Ocon vs Verstappen in F3....dat was een Mercedes vs een Force India, zegt dus niks over Ocon
Je had dan inderdaad zowel je ogen als oren gesloten, zelfs de ziggo commentator vond het verrassend en goed om te zien wat Ocon deed op Max (verdedigen). En sprak dat uiteraard ook netjes uit, want het is tof wat Ocon doet.
Volgens mij was het Brazilië, ik wilde het voor je opzoeken (waarom weet ik niet, de manier hoe jij keer op keer op mij reageert terwijl ik op iemand anders reageer begin ik beu te worden), maar kan het helaas niet vinden met videobeelden.
En let op, met mijn reactie wilde ik niet zeggen dat Ocon bij Mercedes gaat zitten, maar wel dat het mij lijkt dat Mercedes liever Ocon ziet dan Wehrlein.. Het is nu al (en dan rijd ocon nog maar net mee) elke keer twijfelen wie beter is..
Ennuh, nieuwe ronde nieuwe kansen?? Het is een heerlijk topic, maar laten we wel gewoon ''relaxt'' blijven naar en met elkaar.
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2016 21:27 ]
Ocon was samen met Sainz 1 van de rijders die andere lijnen aan het rijden was in Brazilië. En reed echt sneller in vergelijking met Wehrlein. Ocon maakte in Brazlië ook indruk op me.
Zeker weten! Maar goed of ocon het zal worden?? Niemand weet het haha.. Maar ik zie Ocon eerder naar Mercedes stappen dan Wehrlein....alwaysleft schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:07:
Ocon was samen met Sainz 1 van de rijders die andere lijnen aan het rijden was in Brazilië. En reed echt sneller in vergelijking met Wehrlein. Ocon maakte in Brazlië ook indruk op me.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1