[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.542 views

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:33
Phusebox schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:16:
[...]

Nah, lijken me beide niet echt leuk qua sfeer. Zijn ook te ver, zeker met de auto. Een apart topic is wellicht handig al betwijfel ik of er echt veel activiteit zou zijn.
* Eigen topic is vooral omdat gedurende het hele seizoen af en toe iemand een vergelijkbare vraag stelt. Door het tempo van de f1 topics raken die vragen & de antwoorden daarop al snel verdwenen in F1 Ruis. Door alle "Ik wil een f1-race bezoeken"-posts in 1 topic te plaatsen, kun je in 1x alle informatie bundelen. Zeker voor de zomer als iedereen naar SPA, Silverstone, italie, oostenrijk, duitsland en singapore wil, steeds dezelfde vragen: Kan ik het goed zien van tribune X? Is het eten duur bij circuit Y, waar koop ik tickets? Hoe is de file naar Spa? moet ik een regenjas meenemen naar Silverstone, Het is toch zomer? etc. (en ieder seizoen komen dezelfde vragen naar boven.)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:50
Phusebox schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:16:
[...]

Nah, lijken me beide niet echt leuk qua sfeer. Zijn ook te ver, zeker met de auto. Een apart topic is wellicht handig al betwijfel ik of er echt veel activiteit zou zijn.
Oostenrijk de sfeer is geweldig. Ook veel Nederlanders en qua faciliteiten echt top geregeld! Ook het F1 Dorp is heel gezellig!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Boinkie schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:13:
[...]

Oostenrijk de sfeer is geweldig. Ook veel Nederlanders en qua faciliteiten echt top geregeld! Ook het F1 Dorp is heel gezellig!
Veel Nederlanders is voor mij juist een min punt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:48:
[...]

Hmm, dat is raar. Dat heb ik alleen met geklaag van een ene Phusebox :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En daar laten we het weer bij. We houden het vriendelijk.
Ik zie alles hé, pas maar op. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Phusebox
Hmm ik zal Oostenrijk nog eens in overweging nemen. Is ook niet echt een kansrijk circuit voor Max...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:28
Neuh, hij werd daar maar tweede dit seizoen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-11 15:53
Ik lees op de BBC dat Ron Dennis van McLaren tot stoppen wordt gedwongen?

at your service

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

The_Butler schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:43:
Ik lees op de BBC dat Ron Dennis van McLaren tot stoppen wordt gedwongen?
Hing als een beetje in de lucht. Schijnbaar was er trouble tussen Dennis en Mansour Ojjeh (de andere aandeelhouder) hen Mansour kreeg de grootaandeelhouder aan zijn zij. Daarmee is Dennis z'n rol uitgespeeld.

Ik weet niet precies waarover Dennis en Ojjeh tramalant hebben.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:10
JackBol schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:05:
[...]

Hing als een beetje in de lucht. Schijnbaar was er trouble tussen Dennis en Mansour Ojjeh (de andere aandeelhouder) hen Mansour kreeg de grootaandeelhouder aan zijn zij. Daarmee is Dennis z'n rol uitgespeeld.

Ik weet niet precies waarover Dennis en Ojjeh tramalant hebben.
Ron probeerde via een chinees consortium aandelen te kopen bij Mansour en het Investeringsfonds uit Bahrein. Die weigerde en zien het als een poging tot vijandige overname.

[ Voor 16% gewijzigd door Sijhtam op 15-11-2016 12:59 ]

huidige opstelling

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 22:38
Phusebox schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:48:
[...]

Dan moet je naar Japan of Australie :P

We kunnen in spa bijna een eigen Tweakers camping opbouwen volgend jaar.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:37
Sijhtam schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:56:
[...]

Ron probeerde via een chinees consortium aandelen te kopen bij Mansour en het Investeringsfonds uit Bahrein. Die weigerde en zien het als een poging tot vijandige overname.
Als dat zo is dan snap ik wel dat de andere partijen gaan steigeren....

• Rivanov
Ron Dennis: McLaren boss coming to end of his 35-year tenure

Ron Dennis's 35-year tenure as the boss of McLaren is coming to an end.

The 69-year-old will be told by fellow shareholders on Tuesday that he must give up his position as chairman and chief executive of the McLaren Group.

He does not want to step down and failed in a High Court bid last week to prevent McLaren putting him on 'gardening leave' - but is likely to be left with no choice.

http://www.bbc.com/sport/formula1/37987396

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 14:55

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch wel een beetje jammer dat ie zijn carrière dan zo moet afsluiten.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Requiem19 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:18:
[...]

Ik zou er best behoorlijk wat geld voor over hebben om elke race Sky te kunnen kijken... maar misschien is dit het verkeerde topic voor deze discussie. Olav Mol kun je eigenlijk gewoon uitzetten. Met Live timing heb je precies even veel kennis als Olav
Ik ook zeker. Ik zou er best € 50,- voor over hebben of meer; als je dan ziet wat je er als liefhebber voor terugkrijgt.

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/cxt3ai-weaeym1arrkt8.jpg

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
Oe ultrsofts. Dat word een twee stopper!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hebben de teams geen vertrouwen in het nut van de supersoft banden?

• Jasphur
Hippocampus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:50:
Ik verwacht dat bij zeer warm weer dat de Softs genoeg snelheid hebben om een (zeer)lange stint te rijden en de Ultrasofts voor een goede Q tijd en een "sprint" stint. Met een goede strategie kan het misschien een 1 stopper worden. Maar verwacht eerlijk een 2 stopper.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met de temperatuur waarbij de banden goed werken.
Als SS vooral goed werkt bij wat kouder weer, dan heb je er in Abu Dhabi weinig aan. Zelfs nu is het daar nog 30 graden overdag.
En Pirelli kan alleen 3 opeenvolgende compounds aanwijzen.

TheS4ndm4n#1919

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

En de verplichte band vanuit Pirelli is een van de Soft of SuperSoft.
(heeft dus geen enkele invloed :))
These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero Yellow soft
One set of P Zero Red supersoft

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 15-11-2016 16:14 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Rivanov
Leuk feitje.. :)

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/2016-11-1516_19_56-twwauyq.png

• JackBol
  • Niet online

JackBol

De snelste strategie voor de top10 is US --> S --> S.
Buiten de top 10 zie je wat meer SS. Waarschijnlijk starten ze daar op om SS --> S --> S te doen.

Wat McLaren van plan is weet ik niet.

• Jasphur
JackBol schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:48:
[...]

De snelste strategie voor de top10 is US --> S --> S.
Buiten de top 10 zie je wat meer SS. Waarschijnlijk starten ze daar op om SS --> S --> S te doen.

Wat McLaren van plan is weet ik niet.
Ik ben zo benieuwd wat HAM en ROS gaan doen met hun strategiën, ook aangezien ze dezelfde banden hebben gekozen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:01:
[...]

Ik ben zo benieuwd wat HAM en ROS gaan doen met hun strategiën, ook aangezien ze dezelfde banden hebben gekozen.
ROS will be doing everything HAM will be doing... ;)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Jasphur schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:01:
[...]

Rosberg reed vorig jaar vanaf pole naar finish op SS --> S --> S (er was nog geen US in '15)
Ik denk dat HAM en ROS beide de Pirelli strategie gaan volgen. HAM omdat het de snelste strategie is en ROS omdat hij HAM gaat spiegelen. Een 1-stopper zit er voor HAM gewoon niet in als je op US moet starten.

Als er niets uitzonderlijks gaat gebeuren kan ROS het WDC niet meer ontgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 15-11-2016 17:09 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08
Groot nieuws, Ron Dennis moet vertrekken bij McLaren:
Ron Dennis aan de kant geschoven bij McLaren

Na 35 jaar teambaas te zijn geweest komt abrupt een einde aan het tijdperk-Ron Dennis bij McLaren. De 69-jarige Brit moet vertrekken, zo bevestigt hij dinsdag in een eigen verklaring. De andere aandeelhouders van McLaren willen niet met hem verder.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 21:39
JackBol schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:08:
[...]

Rosberg reed vorig jaar vanaf pole naar finish op SS --> S --> S (er was nog geen US in '15)
Ik denk dat HAM en ROS beide de Pirelli strategie gaan volgen. HAM omdat het de snelste strategie is en ROS omdat hij HAM gaat spiegelen. Een 1-stopper zit er voor HAM gewoon niet in als je op US moet starten.

Zolang Rosberg het niet verprutst, maakt het voor hem ook niet uit wat Hamilton doet. Derde worden is goed genoeg voor het kampioenschap.

• Jasphur
JackBol schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:08:
[...]

Ik hoop dat het uitzonderlijke wel gebeurd en dat veroorzaakt word door druk van RBR, Ferrari of misschien zelfs FI. Ik hoop dat echt dat die teams flink gaan pushen om eerste te worden. En 'vergeten' dat er om een kampioenschap gereden wordt vooraan. :9~

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:27

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gynnad schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:45:
Groot nieuws, Ron Dennis moet vertrekken bij McLaren:

[...]
Wat best jammer is, de man is natuurlijk een icoon in de sport. Is het volledig te wijten aan hem dat het team het moeilijk heeft momenteel? Ik denk van niet, ja hij had misschien eerder de stekker uit honda moeten trekken maar welke motor leverancier had kunnen leveren? Volgens mij geen een.

I am the great Cornholio!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
MetaFrame schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:33:
[...]

Wat best jammer is, de man is natuurlijk een icoon in de sport. Is het volledig te wijten aan hem dat het team het moeilijk heeft momenteel? Ik denk van niet, ja hij had misschien eerder de stekker uit honda moeten trekken maar welke motor leverancier had kunnen leveren? Volgens mij geen een.
Eigenlijk ben ik er helemaal niet in thuis, dit soort ontwikkelingen, maar wat ik erover hoorde is dat hij het niet goed kan vinden met een aantal mensen, omdat ze een andere andere kant op willen gaan met het team / een andere visie hebben. Of is dat een 'smoes argument'?

...

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Luxicon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 01:38:
[...]
Eigenlijk ben ik er helemaal niet in thuis, dit soort ontwikkelingen, maar wat ik erover hoorde is dat hij het niet goed kan vinden met een aantal mensen, omdat ze een andere andere kant op willen gaan met het team / een andere visie hebben. Of is dat een 'smoes argument'?
Dat ze een andere kant op willen en mogelijk een andere visie hebben is natuurlijk niet zo gek, het team is afgezakt van een topper naar op zn hoogst een lage middenmoter. Tsja, dan moeten er koppen rollen.

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
MetaFrame schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:33:
[...]

Ron Dennis is daar juist altijd heel erg duidelijk over. Zonder fabrieksmotor word je naar zijn idee nooit kampioen. Het is een project, dat kan een periode duren, maar dat is altijd beter dan een klantenmotor. Je hebt geen input over de ontwikkeling van die motor en dus ben je aan de leverancier overgeleverd.

Red Bull is een interessant voorbeeld: Renault vindt het natuurlijk prachtig dat Red Bull met hun blok veel harder gaat omdat het verschil enorm is dit seizoen. Maar als Renault volgend jaar zelf wat verder naar voren staat, gaat de schoen behoorlijk wringen: het is reclame voor je motorblok, maar natuurlijk niet voor je eigen kwaliteiten als autobouwer.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://media.dumpert.nl/foto/3dd2dd3b_IMG_0664.JPG.jpg
:+

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:42
ralph075 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:06:
[...]
ROS will be doing everything HAM will be doing... ;)
Ik zie ROS er best voor aan dat hij HAM er af tikt, als hij de kans krijgt. Anders zal hij op cruise controle naar de 2e of 3e positie rijden achter HAM.

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:45
TheBrut3 schreef woensdag 16 november 2016 @ 08:00:
[...]

Ik zie ROS er best voor aan dat hij HAM er af tikt, als hij de kans krijgt. Anders zal hij op cruise controle naar de 2e of 3e positie rijden achter HAM.
Gezien hoeveel beter de Mercedes nog steeds Is Is 3E zo eenvoudig dat ik denk dat hij geen risico wil lopen dat bij een crash alleen hij uitvalt of dat hij daarvoor een straf krijgt die hem alsnog het kampioenschap kost.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• Jasphur
TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:00:
[...]

Dit zie ik niet gebeuren. Alles wat ROS gaat doen is rustig en controleert en zo veilig mogelijk. Waarschijnlijk word ROS een spiegel van HAM.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 07:36

PauseBreak

derp!

TheBrut3 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:00:
[...]

Waarom zou Rosberg dat risico nemen? We hebben in Brazilië gezien - en Rosberg heeft dat bevestigd in de post-race interviews - dat hij nul risico nam en Hamilton bewust liet weg rijden na de restarts om zo zelf wat meer zicht te hebben. En voor de laatste race geldt natuurlijk ook nog dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/cy610gtenpxx.jpg

Tel daarbij op dat de Mercedessen echt wel duidelijk de beste auto's zijn en ik zie geen reden voor Rosberg om risico's te nemen.

Nee, merp!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Zou toch een bak zijn als Hamilton met twee vingers in z'n neus wint en de beide Bulls voorbij steken aan Rosberg...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Rivanov
Gezien de laatste races gun ik het Hamilton toch wel om kampioen te worden. Doet gewoon wat hij moet doen om bij te blijven en dat is maximaal aantal punten scoren.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 16-11-2016 09:47 ]

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:52
Mits hij het haalt, wordt Nico wel net als zijn vader wereldkampioen: kleurloos en berekenend. Vader Keke heeft in het jaar dat hij kampioen werd (1982) slechts 1 overwinning behaald.

Ferrari had dat jaar met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden, maar Villeneuve reeds zich na 4 races dood, terwijl Pironi bijna hetzelfde deed 5 races voor het eind. Dit terwijl hij een straatlengte voorsprong in punten had op Rosberg.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• JackBol
  • Niet online

JackBol

XyritZz schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:43:
Zou toch een bak zijn als Hamilton met twee vingers in z'n neus wint en de beide Bulls voorbij steken aan Rosberg...
Ik zie niet in waarom beide RBs voorbij Rosberg zouden komen. In die omstandigheden is de W07 nog altijd heer en meester. En alhoewel Rosberg al 3 races op een rij 2e is, is hij op geen fout te betrappen. Hij rijdt zeer gecalculeerd naar het WDC toe.

• Rivanov
Benieuwd wat voor inzinking Rosberg krijgt als hij het dit jaar nét niet wordt. Dit jaar lijkt echt z'n enige kans te zijn om WDC te worden.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Je bent bekend met Abu Dhabi neem ik aan? :+ Dat gaat echt niet gebeuren. Abu Dhabi heeft een fuck off straight en een normale straight. Die Mercedes jongens kunnen lekker relaxt rijden na bocht 1. Eigenlijk is dat het enige moment waarop er iets spannends kan gebeuren qua race incidents, bocht 1. Daarna is het normaal gesproken wel Mercedes 1-2.

Nee, merp!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:36
JackBol schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
[...]

Ik zie niet in waarom beide RBs voorbij Rosberg zouden komen. In die omstandigheden is de W07 nog altijd heer en meester. En alhoewel Rosberg al 3 races op een rij 2e is, is hij op geen fout te betrappen. Hij rijdt zeer gecalculeerd naar het WDC toe.
Als er al iemand tussen kan kruipen denk ik eerder Ferrari dan RB.
Het is toch een beetje het 2de thuis circuit van Ferrari.
Daarnaast is het ook de laatste race om een overwinning, waar ze zo op hopen, te pakken.
Best kans dus dat ze de motoren i.p.v. 100% op 110% a 120% zetten, voor Ferrari is het toch al een verloren seizoen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Bastie-88 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:12:
[...]

Daarnaast is het ook de laatste race om een overwinning, waar ze zo op hopen, te pakken.
Best kans dus dat ze de motoren i.p.v. 100% op 110% a 120% zetten, voor Ferrari is het toch al een verloren seizoen.
Hopelijk kan het hierdoor inderdaad nog spannend worden. Als ROS het te safe gaat spelen, en de rest neemt een risico wat nog goed uit kan pakken dan kan het nog leuk worden. Je ziet zoals in BRA dat in ieder geval Red Bull voor de dagwinst gaat en wat probeert. Hopelijk gaan anderen voor de laatste race ook hierin mee >:)

Wat ik mij ook nog afvraag. Hoe staat het momenteel met alle onderdelen van ROS? Hoelang rijd hij daar al mee rond?

[ Voor 7% gewijzigd door Zahariac op 16-11-2016 10:33 ]

• Phusebox
Jammer dat de laatste race op zo'n draak van een circuit is.

• Rivanov

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bastie-88 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:12:
[...]

_O- :') if only ..

NOT gonna happen! VET gaat gewoon verder met huilen :+

VES is helemaal op dreef en op een high dus die zal ROS proberen te pakken! Dan zou ie 3e worden en istie nog steeds WC .. tenzij RIC zich nog weet te herpakken. Mogelijk dat RAI nog 3e weet te pakken .. dan zou HAM WC worden! Ik teken er voor :)

1 HAM (-> WC!)
2 VES
3 RAI
4 ROS
5 RIC
6 VET

nogmaals, ik ben gewoon voor Ferrari hoor .. maar dan moet er eerst weer non-Italiaans management komen eer dat weer wat wordt ..
of ze moeten VES gaan aantrekken :P

Beide Mercedessen eraf is ook nog altijd een optie .. als ROS voor komt te liggen en HAM in een ULTIMATE poging er omheen wil gaan .. dan liggen ze er beide naast !! ROS zal écht niet aan de kant gaan, die is dan immers WC !! :')

Misschien doet ROS wel een Schumacher'tje en beukt ie HAM waarbij hijzelf aan het kortste eind trekt en gediskwalificeert wordt en HAM WC wordt... zijn RIC en VES 2e en 3e in het kampioenschap .. en VET wordt uiteraard 4e áchter VES :P

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-11-2016 11:23 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Jasphur
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:15:
[...]

not gonna happen! VET gaat gewoon verder met huilen :+

VES is helemaal op dreef en op een high dus die zal ROS proberen te pakken! Dan zou ie 3e worden en istie nog steeds WC .. tenzij RIC zich nog weet te herpakken. Mogelijk dat RAI nog 3e weet te pakken .. dan zou HAM WC worden! Ik teken er voor :)

1 HAM (-> WC!)
2 VES
3 RAI
4 ROS
5 RIC
6 VET
Mij maakt het echt geen drol uit wie van de twee WC wordt, als er maar een mooi gevecht komt. En niet dat alleen HAM vanuit pole (ja dat gaat hij halen) ook eerste wordt en ROS er als een mak lammetje achteraan rijdt.

Mooie dingen die ik wel zou willen zien: Pitstop fout, verkeerde bandenstrategie, RBR en Ferrari in duel om de derde, misschien zelfs tweede plaats en misschien wel een slippertje van een Merc. We gaan hoe-dan-ook blauwe vlaggen zien op dit circuit, dus VET zal ook wel de nodige radiozendtijd krijgen. :P

• Phusebox
Ik hoop op een clash tussen Vettel en Alonso :D

En Hamilton die een alles op alles inhaalrace moet doen nadat hij terug is gevallen na een start incident.

• Zahariac
Jasphur schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:19:
[...]

Mij maakt het echt geen drol uit wie van de twee WC wordt, als er maar een mooi gevecht komt. En niet dat alleen HAM vanuit pole (ja dat gaat hij halen) ook eerste wordt en ROS er als een mak lammetje achteraan rijdt.

Mooie dingen die ik wel zou willen zien: Pitstop fout, verkeerde bandenstrategie, RBR en Ferrari in duel om de derde, misschien zelfs tweede plaats en misschien wel een slippertje van een Merc. We gaan hoe-dan-ook blauwe vlaggen zien op dit circuit, dus VET zal ook wel de nodige radiozendtijd krijgen. :P
Ik hoop juist dat ROS pole pakt. Dan gaat er een chaos onstaan bij de start. Dat is wat we willen zien :+ _/-\o_

• Rivanov
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MZhBhriHtNg]

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 16-11-2016 11:36 ]

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:15:
[...]

NOT gonna happen! VET gaat gewoon verder met huilen :+

1 HAM (-> WC!)
2 VES
3 RAI
4 ROS
5 RIC
6 VET

nogmaals, ik ben gewoon voor Ferrari hoor .. maar dan moet er eerst weer non-Italiaans management komen eer dat weer wat wordt ..
of ze moeten VES gaan aantrekken :P

Beide Mercedessen eraf is ook nog altijd een optie .. als ROS voor komt te liggen en HAM in een ULTIMATE poging er omheen wil gaan .. dan liggen ze er beide naast !! ROS zal écht niet aan de kant gaan, die is dan immers WC !! :')

Misschien doet ROS wel een Schumacher'tje en beukt ie HAM waarbij hijzelf aan het kortste eind trekt en gediskwalificeert wordt en HAM WC wordt... zijn RIC en VES 2e en 3e in het kampioenschap .. en VET wordt uiteraard 4e áchter VES :P

Laten we hopen op spanning en sensatie!

* dr.lowtune zorgt alvast dat er voldoende drankjes en snackjes voor de race zijn

Een gevecht tussen de Mercs, opgejaagd door de RB's en Ferrari's die ook met elkaar in de clinch liggen, dat zou toch wel erg mooi zijn. Ik ben heel benieuwd naar wat we gaan zien (en ik hoop er enorm op dat het geen anticlimax gaat worden!)

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Jasphur schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:19:
[...]

Ik denk het niet. Voor de duidelijkheid, dit is het laatste circuit:
Afbeeldingslocatie: https://www.yasmarinacircuit.com/media/5817/map1.jpg

En dit is de plaats waar dat circuit ligt (groene vlek is de VAE):
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cd/United_Arab_Emirates_%28orthographic_projection%29.svg/553px-United_Arab_Emirates_%28orthographic_projection%29.svg.png

Als je dan in gedachten houdt dat het klimaat daar subtropisch is en het weer er de afgelopen jaren zeer stabiel is geweest rondom de races, én dat Mercedes in dat soort situaties vrijwel nooit fouten maakt met bandenkeuzes en strategie.... Nee, dat gaat geen prachtige race worden. Als Rosberg een beetje slim is dan pakt hij p2 en laat vanaf daar Hamilton lekker zijn ding doen.

Nee, merp!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

PauseBreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:47:
[...]
Nee, dat gaat geen prachtige race worden. Als Rosberg een beetje slim is dan pakt hij p2 en laat vanaf daar Hamilton lekker zijn ding doen.
Als Hamilton dan slim is verdedigt hij en zorgt hij dat het allemaal niet zo heel snel gaat zodat Rosberg de RB's en Ferrari's op z'n hielen heeft. Ik ben erg benieuwd hoe Rosberg zich in zo'n scenario zou houden.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:50
dr.lowtune schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:00:
[...]

Als Hamilton dan slim is verdedigt hij en zorgt hij dat het allemaal niet zo heel snel gaat zodat Rosberg de RB's en Ferrari's op z'n hielen heeft. Ik ben erg benieuwd hoe Rosberg zich in zo'n scenario zou houden.
Dat zou ik heerlijk vinden. Dan kijk ik met een drankje vanaf de tribune hoe dit gevecht zich gaat uitmonden :Y

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17
Hamilton heeft al vast een plan in gedachten om Rosberg tijdens de race uit te schakelen, of er voor te zorgen dat hij buiten de tot vijf beland. Je zou kunnen denken aan langzamer rijden en strijden met Rosberg waardoor de Redbulls en Ferrari's naar voren komen om zo Rosberg in te kunnen halen. Of te zorgen dat Rosberg tijdens een gevecht met Hamilton met een lichte touché zijn wielophanging afbreekt (en te hopen dat Hamilton verder kan rijden).

Ik ben heel erg benieuwd naar de aankomende race. Hamilton wilt kampioen worden en daar heeft hij veel voor over. Als ik in zijn schoenen stond, dan zou ik toch wat proberen om Rosberg uit te schakelen / te zorgen dat hij buiten de top vijf zit. O-)

• Zahariac
dr.lowtune schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:00:
[...]

Please make this happen!!!!!!!!! O+

• Jasphur
console schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:07:
Hamilton heeft al vast een plan in gedachten om Rosberg tijdens de race uit te schakelen, of er voor te zorgen dat hij buiten de tot vijf beland. Je zou kunnen denken aan langzamer rijden en strijden met Rosberg waardoor de Redbulls en Ferrari's naar voren komen om zo Rosberg in te kunnen halen. Of te zorgen dat Rosberg tijdens een gevecht met Hamilton met een lichte touché zijn wielophanging afbreekt (en te hopen dat Hamilton verder kan rijden).

Ik ben heel erg benieuwd naar de aankomende race. Hamilton wilt kampioen worden en daar heeft hij veel voor over. Als ik in zijn schoenen stond, dan zou ik toch wat proberen om Rosberg uit te schakelen / te zorgen dat hij buiten de top vijf zit. O-)
Als dit het geval is word het een interessante wedstrijd!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

HAM gaat ALLEEN risico nemen als hij ACHTER ROS rijdt .. daarvoor gaat hij voor safe en hij zal zéker niet proberen ROS uit te schakelen als hij daarbij zelf de meeste risico loopt, namelijk WC verliezen..

ROS daarentegen .... ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:15:
HAM gaat ALLEEN risico nemen als hij ACHTER ROS rijdt .. daarvoor gaat hij voor safe en hij zal zéker niet proberen ROS uit te schakelen als hij daarbij zelf de meeste risico loopt, namelijk WC verliezen..

ROS daarentegen .... ;)
Maar met Ros op P2 of P3 wint hij niks, hij heeft een buffertje nodig van ten minste 2 auto's en om dat buffertje te krijgen zal hij moeten zorgen dat die 2 auto's er tussen kunnen komen in dat geval.

Of misschien hebben Max en Hamilton stiekem toch goed onderhandeld en lost Max het probleem in de eerste bocht op :+

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 21:39
HAM gaat ALLEEN risico nemen als hij ACHTER ROS rijdt .. daarvoor gaat hij voor save en hij zal zéker niet proberen ROS uit te schakelen als hij daarbij zelf de meeste risico loopt, namelijk WC verliezen..

ROS daarentegen .... ;)
Als we even vanuit gaan dat Hamilton eerste wordt, hoeft Rosberg enkel 3e te worden. Zoveel druk zit er dus niet op Rosberg, zolang hij geen fouten maakt hoeft hij zich eigenlijk geen zorgen te maken. Ricciardo zal naar verwachting proberen de Ferrari's (vooral Vettel) bezig te houden, zodat Max 4e kan worden in het kampioenschap.

• Zahariac

ROS daarentegen .... ;)
Daar heeft hij helemaal niets aan. Als HAM risicoloos er vandoor gaat wordt hij alsnog 2e in het kampioenschap. ROS zal namelijk niet anders doen. HAM moet wel iets verzinnen om nog kans te maken.

• Zahariac
dr.lowtune schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:20:
[...]

Maar met Ros op P2 of P3 wint hij niks, hij heeft een buffertje nodig van ten minste 2 auto's en om dat buffertje te krijgen zal hij moeten zorgen dat die 2 auto's er tussen kunnen komen in dat geval.

Of misschien hebben Max en Hamilton stiekem toch goed onderhandeld en lost Max het probleem in de eerste bocht op :+
Dat waren ze dus aan het doen tijdens het onderonsje in de persconferentie!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 22:38
Zahariac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:21:
[...]

Dat waren ze dus aan het doen tijdens het onderonsje in de persconferentie!
Max moest lachen om het lage bod van Nico :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08
Als de auto van Rosberg heel blijft wordt hij gewoon WC, echter in 2014 ging het mis voor Rosberg en finishte hij buiten de punten.

http://www.gpupdate.net/n...tot-het-einde-in-geloofd/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Jasphur
Oeoeoeoe. Lekker veel "Als" verhalen hier. Heerlijk al die theorieën en glazen bollen. Ik heb er echt zin in.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

Martinspire

Awesomeness

Ik hoop dat Abu Dhabi de Bahrein 2014 van 2016 gaat worden.
Dat vond ik namelijk 1 van de gaafste gevechten van de laatste jaren:

[Vimeo: https://vimeo.com/91707028]

Verder vraag ik me af of Rosberg veel naar de setup van Hamilton kijkt. Dat als Hamilton expres een brakke setup maakt die Rosberg kopieert, heeft ie de meeste kans om WDC te worden >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2016 12:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jasphur
Martinspire schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:35:

[video]

Verder vraag ik me af of Rosberg veel naar de setup van Hamilton kijkt. Dat als Hamilton expres een brakke setup maakt die Rosberg kopieert, heeft ie de meeste kans om WDC te worden >:)
Jaaaa. Dat was mooi. Thanks voor het filmpje. Was het alweer vergeten.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lol, beter lezen. Zat helemaal met Abu Dhabi in mijn hoofd vanaf de start. 'Waarom gaan ze nu rechtsaf ipv links?' 8)7

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-10 14:34
http://www.nu.nl/formule-...met-formule-1-regels.html Ecclestone wil alle regels wissen en opnieuw gaan opbouwen. Ik kan me prima vinden in zijn opmerking dat een coureur zich nu bezig moet houden met wat wel en niet mag en daardoor te weinig echt kan racen.

Als het aan mij ligt, gaan ze het in ieder geval proberen.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

don_jorg schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:29:
http://www.nu.nl/formule-...met-formule-1-regels.html Ecclestone wil alle regels wissen en opnieuw gaan opbouwen. Ik kan me prima vinden in zijn opmerking dat een coureur zich nu bezig moet houden met wat wel en niet mag en daardoor te weinig echt kan racen.

Als het aan mij ligt, gaan ze het in ieder geval proberen.
Ja mooi, alleen vraag ik me af welke regels er daadwerkelijk zouden verdwijnen. Het gaat immers om regels over sportiviteit en veiligheid welke overigens toch mede door de coureurs zijn bedacht/goedgekeurd?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:46

Player1S

Probably out in the dark

Zoals ie z'n eerste titel won mag ie ook best z'n laatste winnen :+
Misschien ieders favoriete Ierse rijder Tim O'Glock van stal halen? O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

[video]

RIC op 32 seconden na 18 rondjes 8)7

En toch kun je, als je deze beelden ziet, niet zeggen dat Rosberg een pannenkoek is...

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 16-11-2016 15:55 ]

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-11 13:32
Smultie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:53:
[...]

En toch kun je, als je deze beelden ziet, niet zeggen dat Rosberg een pannenkoek is...
Dat kun je sowieso niet zeggen vind ik nadat hij 7 races achter elkaar gewonnen heeft en qua qualificatie toch altijd wel dichtbij zit of sneller is dan Hamilton.
Hij mist misschien net even de zogenaamde 'racecraft' om in de races goede inhaalacties neer te zetten of om Hamilton te bedreigen als hij er achter rijdt. Dat kan ook wel eens een Mercedes probleem zijn, want Hamilton op P2 na de eerste ronden is zover ik kan herinneren ook zelden een P1 geworden. In bocht 1 wordt het vaak beslist.

Maar nee, een pannenkoek is het zeker niet IMO.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00

[video]

Wow.. inderdaad. Dit heb ik het hele seizoen niet gezien.. Op dat slippertje in Spanje na :D

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat Max wel kans maakt om voor het 3e jaar op rij de Action of the Year Award te winnen; hier kun je stemmen: http://www.fia.com/action-of-the-year-2016

_/-\o_

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 11:46

Darkasantion

Just keep swimming!

Roamor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:16:
Ik denk dat Max wel kans maakt om voor het 3e jaar op rij de Action of the Year Award te winnen; hier kun je stemmen: http://www.fia.com/action-of-the-year-2016

_/-\o_
Gestemd op Max uiteraard, ze hadden gewoon compilatie moeten van de laatste 15 rondjes. Wint ie hem zeker.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Broekie Max Verstappen. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hLsnVgU.jpg

"When you grow up your heart dies"

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:21

_/-\o_
Ook gestemd op Max maar die actie van Kevin Eriksson tijdens de World RX Championship is ook prachtig _/-\o_

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:12

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

_/-\o_
Hahaha

Het bijbehorende max filmpje is nu geblokkeerd op die site. Vanwege fia. Hahaha.

|:(

ping 127.212.23.124

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dijkstraat schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:45:
[...]

Ook gestemd op Max maar die actie van Kevin Eriksson tijdens de World RX Championship is ook prachtig _/-\o_
Na het zien van de actie van Eriksson kan ik niet meer op Max stemmen. Eriksson heeft gewoon de meest briljante actie.

Als ze de tank-slapper van Max erin hadden gezet, had ik getwijfeld ;)
Darkasantion schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:57:
[...]

Gestemd op Max uiteraard, ze hadden gewoon compilatie moeten van de laatste 15 rondjes. Wint ie hem zeker.
Max' laatste 15 ronden is wel briljanter, maar 15 ronden kan je niet meer als actie bestempelen :+

[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 16-11-2016 20:12 ]

Bensimpel

Positieve meneer

ralph075 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:11:
[...]

Na het zien van de actie van Eriksson kan ik niet meer op Max stemmen. Eriksson heeft gewoon de meest briljante actie.

Als ze de tank-slapper van Max erin hadden gezet, had ik getwijfeld ;)

[...]

Max' laatste 15 ronden is wel briljanter, maar 15 ronden kan je niet meer als actie bestempelen :+
Hahaha, die move is wel ziek,

maar ik heb gewoon op Max gestemd O-)

😆 - Denk ook eens om ;)

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:23

[video]

Supermooi gevecht, maar dat gaan we niet zien in Abu Dhabi. Niet tussen HAM en ROS in ieder geval voor de leiding. De enige manier dat die twee met elkaar in gevecht gaan is als ROS 1e ligt, of er iemand anders dan een Merc 1e ligt.
Als HAM na de start op P1 rijdt, gaat ROS rustig op safe volgen en de andere heren achter zich houden.

Mijn ideale scenario:
Max na de start op 1. Gevolgd door ROS, HAM, RIC.
Dan een gevecht tussen ROS en HAM, waarbij HAM alles moet geven en RIC er direct achter blijft.
En dan 2 gevechten rondenlang op de baan: HAM die VES voorbij moet. en ROS die RIC achter zich moet houden.
Dromen mag :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beetje als Alonso vs Petrov; dat was vermakelijk:

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Racierox schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:06:
[...]
Dat kun je sowieso niet zeggen vind ik nadat hij 7 races achter elkaar gewonnen heeft en qua qualificatie toch altijd wel dichtbij zit of sneller is dan Hamilton.
Die streak van zeven races op rij is langer dan wat Hamilton heeft gehaald in de afgelopen jaren. Als hij het kampioenschap pakt is dat de oorzaak.

En het hielp natuurlijk ook niet dat Hamilton maar niet kon leren hoe je een goede start maakt. Tja in procedure's en knopjes leren was ham tot de tweede helft van dit seizoen niet zo goed :X. Juist HAM presteert sinds het einde van het radio verbod weer :+.

Wanneer ROS wat kleine problemen heeft eindigt hij nog steeds relatief hoog. Hamilton is alles of niets. Tactisch erg onhandig.
Hij mist misschien net even de zogenaamde 'racecraft' om in de races goede inhaalacties neer te zetten of om Hamilton te bedreigen als hij er achter rijdt. Dat kan ook wel eens een Mercedes probleem zijn, want Hamilton op P2 na de eerste ronden is zover ik kan herinneren ook zelden een P1 geworden. In bocht 1 wordt het vaak beslist.
Klopt :)
De twee mercedes auto's komen elkaar tijdens een race niet met een inhaalactie voorbij. Mijn gevoel is dat dit komt doordat ze erg gevoelig zijn voor vuile lucht.

Ik kan mij geen schone pass van Hamilton op Rosberg herinneren (dus met banden die even oud zijn/zelfde moment in stint).

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:11
US GP 2014, Suzuka vorig jaar.

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
sanderb schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:16:
Als HAM na de start op P1 rijdt, gaat ROS rustig op safe volgen en de andere heren achter zich houden.
Als HAM op P1 rijdt moet ie ROS nog naar plek 4 zien te krijgen, anders heeft ie niks aan een overwinning. Ik denk (lees: hoop) niet dat ROS de gelegenheid krijgt om HAM rustig op safe te volgen. :)

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-11 21:03
Smultie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:53:
[...]

Toen zeurden ze niet over pushing driver off track goede oude tijden

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Roamor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:45:
[...]

Beetje als Alonso vs Petrov; dat was vermakelijk:

[video]
Wat is het verhaal hierachter? Volg F1 pas weer een beetje sinds 2013 :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:23
Arfman schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:40:
[...]

Wat is het verhaal hierachter? Volg F1 pas weer een beetje sinds 2013 :P
http://www.f1fanatic.co.u...hampionship-in-abu-dhabi/
TLDR: hij kwam er niet langs en verloor daardoor het kampioenschap.
Baldertt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:26:
[...]
Als HAM op P1 rijdt moet ie ROS nog naar plek 4 zien te krijgen, anders heeft ie niks aan een overwinning. Ik denk (lees: hoop) niet dat ROS de gelegenheid krijgt om HAM rustig op safe te volgen. :)
HAM gaat het moeilijk krijgen. Als hij het zelf in de hand wil houden moet hij dit keer juist niet afstand nemen vanaf de start.
Ik zie hem die gok wel nemen om te proberen ROS op te houden als HAM voorligt. De enige kans die hij heeft is ROS naar achteren toe in de problemen brengen.

Volgens mij is er geen enkele regel die hem er van weerhoudt om het ROS moeilijk te maken en op te houden. Pas wanneer er 2 auto's tussen hem en ROS zitten kan hij gaan proberen uit te lopen.
Er zal hem in ieder geval alles aan gelegen zijn om op P1 te kwalificeren om nog enigzins controle te kunnen hebben.

Ik verwacht echter dat RBR hier niet zo sterk is dat ze een Mercedes het echt moeilijk kunnen maken. En van Ferrari verwacht ik sowieso niets meer.

[ Voor 51% gewijzigd door sanderb op 16-11-2016 23:42 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Baldertt
  • Laatst online: 21-11-2023
sanderb schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:36:
Ik verwacht echter dat RBR hier niet zo sterk is dat ze een Mercedes het echt moeilijk kunnen maken. En van Ferrari verwacht ik sowieso niets meer.
Het is aan HAM om voor RBR (of Ferrari) de gelegenheid te creëren om het ROS moeilijk te maken. ROS zal niet schromen om HAM mee nemen in de ondergang.
Dit kan nog best leuk worden.

Of het wordt weer gewoon een optocht, dat kan natuurlijk ook.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Weer eens iemand die niet mee gaat in de Maxmania.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=exijdVljvz4]

Heeft hij een punt? Of is hij gewoon pissed off dat Lewis geen aandacht krijgt en Vettel niet meer de nr.1 is?

• Jasphur
1 klein foutje bij de start en HAM gaat het heel erg moeilijk krijgen inderdaad. Overigens verwacht ik eel het een en ander van Ferrari. RAI wil denk toch graag zn plekje op de ranglijst terug dus die zal het gevecht met Max wel aangaan denk ik

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Jasphur schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:31:
1 klein foutje bij de start en HAM gaat het heel erg moeilijk krijgen inderdaad. Overigens verwacht ik eel het een en ander van Ferrari. RAI wil denk toch graag zn plekje op de ranglijst terug dus die zal het gevecht met Max wel aangaan denk ik
Dan moet Kimi 3e of beter eindigen en Max niet in de punten eindigen.. Ik denk dat het gevecht om plek 4 in het kampioenschap spannender wordt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

StealthyPeanut schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:28:
Weer eens iemand die niet mee gaat in de Maxmania.

[video]

Heeft hij een punt? Of is hij gewoon pissed off dat Lewis geen aandacht krijgt en Vettel niet meer de nr.1 is?
Nou, ik krijg een beetje het idee dat ie het erom doet. Natuurlijk kan het zijn dat je geen fan bent van max. Maar hij doet wel een paar rare uitspraken:
- Just slams on the brakes and overtakes or crashes -> zelden iemand zo diep zien remmen zonder een rookpluimpje
- rijdt als op een PlayStation -> volgens mij is ie in de war met maldonado. Één of twee Lucky overtakes kan, 13 in elf ronden is niet Lucky.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is natuurlijk makkelijk commentaar omdat Max aangeeft veel in de simulator te willen oefenen en Hamilton dit juist niet wilt omdat het niet echt is.

Je kan er veel over zeggen, maar Max is nu eenmaal geen "gentleman" en erg "respectful" als hij aan het rijden, verdedigen, inhalen is. Nederlanders en fans van hard racen en actie (en zeker die combinatie) vinden dat natuurlijk schitterend! En zien vooral de acties die lukken en zien hem ook zelden expliciet een ongeluk veroorzaken.

Maar andere mensen zien ook die onverschillige en totaal egocentrische en medogelose kant (die wij ook zien en ik waar we van houden geloof ik :)) en zien dat als een negatief iets. Dat moet kunnen en je kan erover discussiëren, maar erg moeizaam. De feiten zijn hetzelfde, maar de interpretatie ervan is persoonlijk.

Het mooist is denk ik vragen waarom iemand vindt dat hij rijdt als een playstation?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
MikeyMan schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:03:
[...]

Nou, ik krijg een beetje het idee dat ie het erom doet. Natuurlijk kan het zijn dat je geen fan bent van max. Maar hij doet wel een paar rare uitspraken:
- Just slams on the brakes and overtakes or crashes -> zelden iemand zo diep zien remmen zonder een rookpluimpje
- rijdt als op een PlayStation -> volgens mij is ie in de war met maldonado. Één of twee Lucky overtakes kan, 13 in drie ronden is niet Lucky.
Waar komt die 13 in 3 rondes vandaan? Ik zag ook al een youtube video met die naam.. Volgens mij was het toch echt 13 in 14-15 rondes.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1