[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.542 views

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
metallicattim schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:21:
Gedeelte van de persco:
http://www.skysports.com/...an-gp-decisions-explained

Whiting komt met beelden op de proppen, die i.m.o. absoluut niet laten zien dat HAM zijn voorsprong weer opgeeft, hij is op een gegeven moment helemaal uit beeld en komt op de getoonde beelden ook niet meer terug, dus wellicht heeft ie wel maar 80% gas gegeven, maar voor hoe lang? Of was dat alleen het gedeelte op het gras :9
Dat doet HAM dan ook absoluut niet. Aan het begin van de bocht zitten ROS en VES vlak achter hem. Doordat ie te laat remt wint ie echter terrein en door over het gras te gaan nog veel meer. Aangezien ROS en VES na de bocht niet meer vlak achter hem zitten kun je alleen maar de conclusie trekken dat ie dus duidelijk winst heeft van zijn actie en had dit dan ook net als bij VES bestraft moeten worden.

Dit geeft dan ook wederom een van de grote problemen aan met de FIA, ze geven simpelweg veel te random straffen.

Over de modbreak, dit gaat toch niet over de GP van Brazilië ? Lijkt me dus ook niet echt in dat topic thuis te horen.

[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 10-11-2016 19:15 ]

[removed]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:48:
[...]
Het appeal gaat alleen over de 2 penalty points.
Die penalty points worden toch vrijwel altijd gegeven i.c.m. een opgelegde straf? Dus men wordt in (of na) de race gestraft en tevens krijg je nog een bijschrijving op je "rijbewijs". Dat gaat (vrijwel) altijd samen, of heb ik dat mis?

Testing, one, two ...

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:07

Spotmatic

Ken sent me

Laat het toch gewoon rusten, Ferrari / Vettel! Al die frustraties neem je anders gewoon mee naar de volgende race en dan wordt het een puinhoop...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 21:08
Señor Sjon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:43:
Motorsport heeft nog geen bevestiging.

FI ging Wehrlein nooit nemen, die hebben hem al op vrijdagen gehad, evenals Ocon en ze vonden Ocon (veel) beter. Qua budget zal de korting op Mercedesblokken gelijk liggen en ik ken eigenlijk weinig mensen die onder de indruk zijn van Wehrlein. Die had toch de hele Mercedes crew in de DTM nodig voor het kampioenschap.
Dan ben ik wrs een van de weinige. Ocon heeft het toch wel vaak moeten afleggen tegen Wehrlein. Maar goed, dat noem ik de achterstand. Wehrlein zelf heeft menigmaal al Q2 gehaald in zelfs een punt toegevoegd voor het team, dat hadden we van te voren nooit gedacht. Dus ik begrijp niet wat je nog meer met doen om indruk te maken in een Manor.....

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:45
Spotmatic schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:32:
Laat het toch gewoon rusten, Ferrari / Vettel! Al die frustraties neem je anders gewoon mee naar de volgende race en dan wordt het een puinhoop...
Denk dat het protest eerder is uit frustratie over de "puinhoop" (gebrek aan resultaten) die er nu lijkt te zijn..

Misschien is dit protest nog wel de enige kans op een laatste Ferrari podium dit seizoen.. :+
onzin natuurlijk, frustratie bij het team is er zeker...en ik ben erg benieuwd naar de onderbouwing van dit protest..

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

bvbal79 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:39:
[...]

Dan ben ik wrs een van de weinige. Ocon heeft het toch wel vaak moeten afleggen tegen Wehrlein. Maar goed, dat noem ik de achterstand. Wehrlein zelf heeft menigmaal al Q2 gehaald in zelfs een punt toegevoegd voor het team, dat hadden we van te voren nooit gedacht. Dus ik begrijp niet wat je nog meer met doen om indruk te maken in een Manor.....
Vergeet je niet dat Ocon pas een paar races mee doet?

Die verlenging van Palmer had ik trouwens niet aan zien komen. Ik ben nou niet bepaald onder de indruk van zijn seizoen tot nu toe. Ik denk dat Renault flink baalt dat KMag ze na lang wachten de vinger gegeven heeft en naar Haas is vertrokken.

[ Voor 19% gewijzigd door ATS op 10-11-2016 20:52 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
bvbal79 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:39:
[...]

Ocon is dan ook te lang voor de Manor. Zijn helm zit deels voor de luchtinlaat en de eerste races kwam het stuur bij elke bocht tegen zijn benen. Dan heeft Wehrlein het een stuk makkelijker met een auto die om hem heen is gemaakt. Ocon wordt erin gelepeld. Toch een verschil.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:38

vhal

ಠ_ಠ

Señor Sjon schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:10:
[...]

Ocon is dan ook te lang voor de Manor. Zijn helm zit deels voor de luchtinlaat en de eerste races kwam het stuur bij elke bocht tegen zijn benen. Dan heeft Wehrlein het een stuk makkelijker met een auto die om hem heen is gemaakt. Ocon wordt erin gelepeld. Toch een verschil.
En hoe gaan ze dat bij FI oplossen als Perez 175cm lang is en Ocon zo'n 186cm? Dan zit Wehrlein er wat dichter bij met zijn 177cm waar ze vervolgens de FI prima kunnen bouwen rond beide coureurs.

De move naar FI snap ik sowieso al niet, leuk voor Ocon maar het is wel een dikke slap in ya face voor Wehrlein...

Strava

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-11 21:03
Voor nasr is het ook niet makkelijk met die sponsers van sauber die ook marcus erricson sponseren

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
vhal schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:58:
[...]

En hoe gaan ze dat bij FI oplossen als Perez 175cm lang is en Ocon zo'n 186cm? Dan zit Wehrlein er wat dichter bij met zijn 177cm waar ze vervolgens de FI prima kunnen bouwen rond beide coureurs.

De move naar FI snap ik sowieso al niet, leuk voor Ocon maar het is wel een dikke slap in ya face voor Wehrlein...
Hulkenberg is 1.84. Die zijn dat dus wel gewend. Bij Manor was de auto voor Wehrlein en de nog korter Haryanto (1.70).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/g7kr6ta8bxwx.png

:+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:39
Ik lees net dat Vettel Verstappen heeft gebeld om het een en ander uit te praten, dat vind ik opzich niet zo bijzonder. Ik vraag me meer af of alle coureurs met elkaar ook in een groepsapp zitten, lekker ouwehoeren over de sessies en tussen de wedstrijden door een beetje plaatjes/foto's naar elkaar sturen _O-

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

B-Real schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:08:
Ik lees net dat Vettel Verstappen heeft gebeld om het een en ander uit te praten, dat vind ik opzich niet zo bijzonder. Ik vraag me meer af of alle coureurs met elkaar ook in een groepsapp zitten, lekker ouwehoeren over de sessies en tussen de wedstrijden door een beetje plaatjes/foto's naar elkaar sturen _O-
en afspraken maken wie met wie mee vliegt 8)

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
B-Real schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:08:
Haha. Dat zou ik opzich niet eens zo'n raar idee vinden. En dat Max dan al die "Max en Jos lachen" afbeeldingen verstuurd. :P

haha. Kijk wat ik tegen kwam bij het googlen naar Whatsappgroepen en F1.
Geinig

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2016 09:26 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Iemand al eens naar de GP van Silverstone geweest? Ik ben aan het kijken voor volgend jaar en na 2x Hockenheim is het eens tijd voor wat anders, bovendien is er geen zekerheid dat Hockenheim volgend jaar door gaat.

Liefst ging ik naar Canada of US, maar dat is onbetaalbaar helaas.
Rest van Europa heb ik niet echt iets waarvan ik denk, die race lijkt me wel wat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:33:
Iemand al eens naar de GP van Silverstone geweest? Ik ben aan het kijken voor volgend jaar en na 2x Hockenheim is het eens tijd voor wat anders, bovendien is er geen zekerheid dat Hockenheim volgend jaar door gaat.

Rest van Europa heb ik niet echt iets waarvan ik denk, die race lijkt me wel wat.
Zolang je een paraplu mee neemt, warme/droge kleren, en tegen de koude wint kan :) moet t goed komen :)

www.webshopmasters.nl

• Phusebox
Berktoppie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:35:
[...]

Zolang je een paraplu mee neemt, warme/droge kleren, en tegen de koude wint kan :) moet t goed komen :)
Beetje overdreven he. Daar is het ook af en toe zomer.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 14:17

Oostenrijk niet een goed idee? Was dan wel mijn eerste GP maar is me enorm goed bevallen!

• Phusebox
CFC-Mathijs schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:39:
[...]

Oostenrijk niet een goed idee? Was dan wel mijn eerste GP maar is me enorm goed bevallen!
Mjeh. Te veel RedBull. :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
Barcelona, half mei. Kijken of max weer wint ;)

TheS4ndm4n#1919

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:36:
[...]

Beetje overdreven he. Daar is het ook af en toe zomer.
Uiteraard, als ik naar F1 ga, wil ik toch wel een beetje lekker weer, aangezien je van s'morgen tot laat buiten zit op je stoeltje. En bijna iedere circuit heeft meer kans op mooi weer dan Silverstone ;)

Maar iedereen beleefd het op zijn eigen manier natuurlijk.

www.webshopmasters.nl

• Phusebox
Berktoppie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:51:
[...]

Uiteraard, als ik naar F1 ga, wil ik toch wel een beetje lekker weer, aangezien je van s'morgen tot laat buiten zit op je stoeltje. En bijna iedere circuit heeft meer kans op mooi weer dan Silverstone ;)

Maar iedereen beleefd het op zijn eigen manier natuurlijk.
Zolang er een dak boven me zit boeit het me weinig wat voor weer het is 8)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Hongarije hoor ik ook altijd goede verhalen over, misschien is dat wat voor je?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:56

Crazy D

I think we should take a look.

Ik vond Silverstone de leukste. Super circuit goede organisatie, veeel variatie in eten (itt spa en Duitsland waar je enige variatie de saus over de braadworst is).
En hadden top weer. Zwaar verbrand (aan 1 kant)
Zaten op de tribune bij de oude pits ingang. De bochten combi daarvoor was een betere plek.

Exact expert nodig?

• ATS

ATS

Gutierrez bevestigt vertrek bij Haas. Maar waar hij nog heen kan?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Manor/Sauber dus. Manor zou een interessante zet zijn, maar ja.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Arfman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:57:
Hongarije hoor ik ook altijd goede verhalen over, misschien is dat wat voor je?
Dit jaar heen geweest, en heb ondanks de saaie race, flink genoten. Gratis vervoer vanuit Boedapest. Vlotte entree, redelijk schone toiletten. eten/drinken goed te betalen. Heerlijk weer (op de zondag dan :+ ).

Aanrader volgens de nederlandse heren naast me op de tribune, is ergens op een camping rond het circuit gaan staan. Gekkenhuis

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-10 12:37
http://nos.nl/artikel/214...weet-over-muur-trump.html
Hawkers had via zijn Mexicaanse account @HawkersMX een foto van een zonnebril verstuurd met de tekst: "Mexicanen, deze kunnen jullie gebruiken om jullie betraande ogen te verbergen als de muur wordt gebouwd." Het bedrijf refereerde daarbij aan de muur die Trump wil aanleggen langs de grens van Mexico met de VS.

Pérez kon daar niet om lachen. "Wat een slechte opmerking", reageerde de Force India-coureur via Twitter. "Ik beëindig vandaag mijn relatie met Hawkers. Ik laat niemand mijn land belachelijk maken."
Mijn respect heeft ie voor het opkomen van zijn land!

• nachtnet
ATS schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:51:
Gutierrez bevestigt vertrek bij Haas. Maar waar hij nog heen kan?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw8Z2kDUQAAC2rh.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw8Z7a0UsAAdp1e.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw8Z8lMVQAEebgr.jpg:large

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2016 11:47 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Doei, zoveelste kleurloze rijder! :w

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Jasphur
Inderdaad! Heel foute tweet.

Mbt Gutierrez: Waar gaat hij heen inderdaad? Le mans?
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat er op het einde van een seizoen zoveel van stoeltjes gewisseld/ voor het volgende seizoen. Prima teken wat mij betreft voor 2017.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2016 12:08 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Arfman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:55:
Doei, zoveelste kleurloze rijder! :w
Kleurloos zal ik hem niet noemen. Blauw is wat het eerste bij me opkomt :P

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Denk dat die weer de rol van testcoureur zoveel oppakt bij Ferrari.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Overdreven reactie, zo erg was die statement ook weer niet.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Adlermann schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:17:
[...]

Overdreven reactie, zo erg was die statement ook weer niet.
_O-

Als er zoiets zou worden geschreven over mijn land;

"Mexicanen, deze kunnen jullie gebruiken om jullie betraande ogen te verbergen als de muur wordt gebouwd."

En ik heb er een sponsordeal mee, dan zou ik hetzelfde reageren. Nergens voor nodig en compleet respectloos.

• Adlermann
StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:23:
[...]

_O-

Als er zoiets zou worden geschreven over mijn land;

"Mexicanen, deze kunnen jullie gebruiken om jullie betraande ogen te verbergen als de muur wordt gebouwd."

En ik heb er een sponsordeal mee, dan zou ik hetzelfde reageren. Nergens voor nodig en compleet respectloos.
Ja, ik vind dat echt geen harde opmerking. Trump gaat die mu ur bouwen, en dat vinden mexicanen niets. Dan is dat een prima lollige opmerking. Mijn soort humor. Al dat lange tenen gedrag kan ik niet tegen. Ga ik alleen maar hardere opmerkingen van maken :)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Adlermann schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:24:
[...]

Ja, ik vind dat echt geen harde opmerking. Trump gaat die mu ur bouwen, en dat vinden mexicanen niets. Dan is dat een prima lollige opmerking. Mijn soort humor. Al dat lange tenen gedrag kan ik niet tegen. Ga ik alleen maar hardere opmerkingen van maken :)
Mijn soort humor ook, met vrienden onder het genot van een biertje. Niet op social media, namens een professioneel bedrijf waar ik een deal mee heb.

• Adlermann
StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:37:
[...]

Mijn soort humor ook, met vrienden onder het genot van een biertje. Niet op social media, namens een professioneel bedrijf waar ik een deal mee heb.
Of tegenover 200 studenten tijdens hoorcollege. Ook geen probleem mee.

Ok nu geraken we wel offtopioc.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Waarom zou Max nou snel dat blikje cola wegzetten, omdat het geen RB is?
https://twitter.com/redbullracing/status/796675562739814400

En het blikje viel niet eens op, door zijn handeling van het verplaatsen juist wel... 8)7

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01
Ik begrijp dat niet zo goed, alsof iedereen denkt dat al die RBR medewerkers de hele dag door Red Bull drinken?

Ik snap marketing maar je kunt ook doordraaien.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:26:
Ik begrijp dat niet zo goed, alsof iedereen denkt dat al die RBR medewerkers de hele dag door Red Bull drinken?

Ik snap marketing maar je kunt ook doordraaien.
Red Bull maakt zelf ook een cola variant, dus wat dat betreft hebben ze dan liever dat er daar een blikje van op tafel staat dan van Coca Cola.

Maar goed, bij zo'n etentje zullen ze niet hun eigen drinken meenemen en dan is het ook maar wat het restaurant schenkt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
XyritZz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:40:
[...]

Red Bull maakt zelf ook een cola variant, dus wat dat betreft hebben ze dan liever dat er daar een blikje van op tafel staat dan van Coca Cola.

Maar goed, bij zo'n etentje zullen ze niet hun eigen drinken meenemen en dan is het ook maar wat het restaurant schenkt.
Opzich wel apart dat je in een restaurant gewoon een blikje op tafel krijgt :P
Waarschijnlijk een cultuur dingetje.

• Adlermann
Ereaser schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:11:
[...]

Sowieso cola tijdens steak eten is een schande. Een goede rode wijn of anders water. Maar geen cola :)

Cultuurbarbaar :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

Martinspire

Awesomeness

Adlermann schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:22:
[...]

Sowieso cola tijdens steak eten is een schande. Een goede rode wijn of anders water. Maar geen cola :)

Cultuurbarbaar :)
Volgens mij was het niet zijn bord maar die aan de overkant die hij weg zet. Wie weet eet die een salade ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

[...]

Of uit veiligheidsoverwegingen. Het lijkt mij niet handig om zo vlak voor een GP buikloop te krijgen. Het blijft Brazilië. Geldt ook voor het eten natuurlijk.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
[...]

In Nederland komt frisdrank vaak van de "tap".
Dat is een mix van siroop, koolzuurgas en kraanwater.
In een land als Brazilië kun je beter geen kraanwater drinken.

Daarnaast is het heel gewoon dat ze een flesje of blikje drinken aan je tafel open maken. Dan weet de klant zeker dat het echt is. Het komt regelmatig voor dat er "Coca Cola" op het menu staat, maar er een C-merk in je glas zit. Of dat je flesje mineraalwater is gevuld met kraanwater.

TheS4ndm4n#1919

• Jasphur
Iemand de F1 2016 game voor de mobiele telefoon al gespeeld?

Lijkt mij persoonlijk helemaal niks.

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2016 16:28 ]

• Jasphur
XyritZz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:40:
[...]

Lijkt mij echt de minst leuke kant van gesponsord worden. Altijd maar rekening houden met.

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:54

• ATS

ATS

Jasphur schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:39:
[...]

Lijkt mij echt de minst leuke kant van gesponsord worden. Altijd maar rekening houden met.
Ja, zeker. Maar ook die acteur die jarenlang die AH chef speelde in reclames kon zich niet in andere supermarkten laten zien...

• Jasphur
ATS schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:48:
[...]

Ja, zeker. Maar ook die acteur die jarenlang die AH chef speelde in reclames kon zich niet in andere supermarkten laten zien...
Zuur

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

AzzKickah

06-CENSORED

MAG is bevestigd bij Haas zojuist.

• nachtnet
http://news.sky.com/story...-bid-for-mclaren-10653566

Weet niet zo goed of en hoe dit bericht te duiden, maar lijkt erop dat Ron Dennis, McLaren en een nieuwe investeerder recht tegenover elkaar staan.. Als het bericht waar is.. dan is er in de winterstop nog voldoende spectakel te verwachten daar..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxEVx7GXUAALX3u.jpg:large

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2016 15:22 ]

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 22:41

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik lees dit net: Marko boos over telefoontje Wolff naar Jos Verstappen

Nu ben ik best wel nieuw in het F1 volgen. Vorige seizoenen was ik er niet zo bij betrokken en nu met Max vind ik het weer interessanter. Maar als ik dit bij een andere sport zou zien dan wordt dat gelijk veroordeeld met matchfixen en is het uit den boze... maar bij F1 lijkt het bijna normaal, is dat het ook? Ik vind het best gek overkomen.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Barres B. schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:22:
Ik lees dit net: Marko boos over telefoontje Wolff naar Jos Verstappen

Nu ben ik best wel nieuw in het F1 volgen. Vorige seizoenen was ik er niet zo bij betrokken en nu met Max vind ik het weer interessanter. Maar als ik dit bij een andere sport zou zien dan wordt dat gelijk veroordeeld met matchfixen en is het uit den boze... maar bij F1 lijkt het bijna normaal, is dat het ook? Ik vind het best gek overkomen.
Nee, voor het eerst dat ik dit op deze manier mee maak. Slaat helemaal nergens op. De vader van een coureur bellen om te zeggen dat die zich niet met het kampioenschap moet bemoeien en dat een crash slecht zou zijn voor zijn reputatie?

Hoezo vooringenomen en arrogant? Hoeveel crashes heeft Verstappen dit jaar veroorzaakt die zijn schuld zijn?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
Schijnbaar hebben ze vaker contact en eten ze ook weleens samen. Weet niet of dat telefoontje nu echt de bedoeling had om het over het kampioenschap te hebben. Medewerkers van verschillende teams spreken elkaar ook weleens tijdens het seizoen, daar hoor je ook weinig over.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://image1.redbull.com/rbx00593/0010/1/650/434/459/p-20160708-00359_hires_jpeg_24bit_rgb.jpg2016 STR

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxFmHsbXEAA4IuK.jpg:large
2017 STR?

https://twitter.com/movistar_F1/status/797530928474099712

Zie ik hier nu een 2017 STR? Zou voor mij de eerste echte 2017 indruk zijn..

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-11 17:25
Benotti schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:54:
[...]

Nee, voor het eerst dat ik dit op deze manier mee maak. Slaat helemaal nergens op. De vader van een coureur bellen om te zeggen dat die zich niet met het kampioenschap moet bemoeien en dat een crash slecht zou zijn voor zijn reputatie?

Hoezo vooringenomen en arrogant? Hoeveel crashes heeft Verstappen dit jaar veroorzaakt die zijn schuld zijn?
YouTube: 2016 Brazil - Wolff's call to Verstappen

[ Voor 24% gewijzigd door UltraSub op 12-11-2016 21:18 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:38

vhal

ಠ_ಠ

nachtnet schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:12:
[afbeelding]2016 STR

[afbeelding]
2017 STR?

https://twitter.com/movistar_F1/status/797530928474099712

Zie ik hier nu een 2017 STR? Zou voor mij de eerste echte 2017 indruk zijn..
Nee, wel een 2015 TR :+

Strava

• nachtnet
Check.. Uit het oog, uit het hart...

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Haha, sorry Toto. Dit heeft je toch echt een punt gekost. 😂

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-11 17:25
Oyster schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:02:
[...]

Haha, sorry Toto. Dit heeft je toch echt een punt gekost. 😂
En toch denk ik dat er oprechtheid in zit. Media verdraait alles. Ze zullen best vaker contact hebben. Lijkt mij niet zo'n gek idee dat je dan ff zegt, als je Max toch al hoog hebt zitten; "stel je voor Jos, dat hij het beslist op een niet zo handige manier, dat zou iets zijn wat aan hem blijft plakken". Zo gek is dat toch niet te bedenken? Wat hij zegt, mij maakt het niet uit, de titel voor Mercedes is binnen, mij zal het een zorg zijn wie WDC pakt. Want we weten allemaal dat het een constructeur alleen daarom is te doen. WDC is voor hun echt bijzaak.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25
UltraSub schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:27:
[...]

En toch denk ik dat er oprechtheid in zit. Media verdraait alles. Ze zullen best vaker contact hebben. Lijkt mij niet zo'n gek idee dat je dan ff zegt, als je Max toch al hoog hebt zitten; "stel je voor Jos, dat hij het beslist op een niet zo handige manier, dat zou iets zijn wat aan hem blijft plakken". Zo gek is dat toch niet te bedenken? Wat hij zegt, mij maakt het niet uit, de titel voor Mercedes is binnen, mij zal het een zorg zijn wie WDC pakt. Want we weten allemaal dat het een constructeur alleen daarom is te doen. WDC is voor hun echt bijzaak.
Ik geloof Toto ook wel maar als het een privé gesprek is tussen 2 oude vrienden, hoezo weet 'de media' dan van dit gesprek?

• ralph075
  • Niet online
Hennie-M schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:44:
[...]

Ik geloof Toto ook wel maar als het een privé gesprek is tussen 2 oude vrienden, hoezo weet 'de media' dan van dit gesprek?
Max was erbij toen ze belden, hij zal het wellicht tussen neus en lippen door hebben genoemd in de box... en het toen een beetje over de top is gegaan, zoals hij zelf zegt: http://www.racexpress.nl/.../max-verstappen.../n/77698

Toto klinkt wel oprecht in die video hierboven

[ Voor 12% gewijzigd door ralph075 op 13-11-2016 00:43 ]

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Als Wolff daadwerkelijk gezegd heeft wat-ie bij Sky aangeeft, dan slaat het helemaal nergens op. Net alsof Jos (of Max/Horner/Marko/RBR) zelf niet kan verzinnen dat het niet goed voor z'n imago is als-ie een WK kandidaat de baan af rost en daarmee het WK kan beslissen 8)7 Ik geloof Wolff wel dat-ie fan van Max is, de flirts vanuit het mercedes-kamp zijn overduidelijk geweest.. Maar dit... :')

Wat mij betreft hoog tijd dat er een eind komt aan de dominantie van Mercedes, het stijgt de heer Wolff een beetje naar het hoofd... Maar mocht Redbull dan weer een paar jaar dominant zijn, dat het dan ook Jos is die Wolff belt en zegt: "Tijd voor een wederdienst.. Zorg jij ff dat die jongens van jou Max vrijuit laten racen?" :+

[ Voor 28% gewijzigd door Destruction op 13-11-2016 03:05 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Mwahh, ik zie Max ook nog wel naar Mercedes verkassen in 2018/2019. Zeker wanneer Mercedes de voorsprong blijft houden en RB géén kampioenauto kan produceren (al dan niet icm Renault). Kan me niet voorstellen dat Max nu 15 jaar bij RB blijft.

Maar is gevoelsmatig en gewoon afwachten.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:07

Spotmatic

Ken sent me

Dat zou jammer zijn, dat we Max dan alleen nog maar te zien krijgen bij de start en bij de finish. Ik hoop dat hij daar ook over denkt. Er is immers weinig uitdagends aan het alsmaar voorop rijden... (zie Hamilton).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er is ook nog altijd de liberty media factor. Wellicht weten ze toch iets te verzinnen dat de teams dichter bij elkaar krijgt waardoor het spannender wordt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08
Michael Schumacher heeft sinds 2 dagen ineens een instagram account (https://www.instagram.com/michaelschumacher/), komt er goed nieuws aan of zou dit betekenen dat het helaas slecht is afgelopen, gezien ze op dat account herinneringen op willen halen over hem..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EilRUXT0kouVgaVUtAr5k42M/full.png

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Jasphur
Gynnad schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:48:
Beetje een crosspost vanuit het andere topic, maar Michael Schumacher heeft sinds 2 dagen ineens een Instagram account:

[...]

[afbeelding]
*naar het andere topic*

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 13-11-2016 15:51 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gynnad schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:48:
[mbr] Hou het bij het reguliere topic hiervoor. :) [/mbr]
Ook een Facebook account. Wordt bijgehouden door Sabine Kehm.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gynnad schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:47:
Michael Schumacher heeft sinds 2 dagen ineens een instagram account (https://www.instagram.com/michaelschumacher/), komt er goed nieuws aan of zou dit betekenen dat het helaas slecht is afgelopen, gezien ze op dat account herinneringen op willen halen over hem..

[afbeelding]
Er wordt over hem gesproken alsof hij overleden is :X Geen idee hoe het zit met zijn gezondheid, maar als hij niet dood is, dan vind ik het niet bepaald een handige tekst.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08
Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:51:
[...]

Ook een Facebook account. Wordt bijgehouden door Sabine Kehm.
Ah inderdaad, die is er ook al wat langer (https://www.facebook.com/michaelschumacherofficial/?fref=ts). Vind de teksten alleen wel slecht gekozen, het komt over alsof ze over hem in het verleden praten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Roel84 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:11:
Huidige stand:
Vettel 197 punten
Verstappen 192

Dus als Verstappen 3de wordt (15 punten) en Vettel wordt 5e (10 punten) dan staan ze gelijk in punten aantal :)
Even een quote hier aangezien dit weinig/niks meer met Brazilië te maken heeft: In dit geval zou Max dan de vierde plaats in het klassement hebben aan het eind vanwege zijn overwinning in Spanje. Ik denk echter dat het lastig wordt voor VES om VET nog in te halen vanwege het circuit, maar ach. Een vijfde plek in het klassement hadden weinig mensen zien aankomen. En VES zelf gaf al aan dat hij het WDC ziet als kampioen of geen kampioen en dat dus de plek hem niet veel interesseert.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Migrator schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:14:
[...]

Even een quote hier aangezien dit weinig/niks meer met Brazilië te maken heeft: In dit geval zou Max dan de vierde plaats in het klassement hebben aan het eind vanwege zijn overwinning in Spanje. Ik denk echter dat het lastig wordt voor VES om VET nog in te halen vanwege het circuit, maar ach. Een vijfde plek in het klassement hadden weinig mensen zien aankomen. En VES zelf gaf al aan dat hij het WDC ziet als kampioen of geen kampioen en dat dus de plek hem niet veel interesseert.
Het gaat nergens om inderdaad maar wel even leuk om VET voorbij te steken na al het gezeur. Ik zie nog wel gebeuren dat VET uitvalt of lager dan 6 eindigt.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Boinkie schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:15:
[...]

Het gaat nergens om inderdaad maar wel even leuk om VET voorbij te steken na al het gezeur. Ik zie nog wel gebeuren dat VET uitvalt of lager dan 6 eindigt.
Het is me eerlijk gezegd om het even. Ik denk dat Red Bull meer risico gaat nemen met de strategie in AD omdat ze niks te verliezen hebben en ook voor hen de plaats van Max in het WDC niet echt belangrijk is. Daarmee wordt het hopelijk een leukere race om naar te kijken en dat vind ik belangrijker dan die vierde plaats :Y

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Voor als er nog iemand naar Abu Dhabi wil. Ik heb een West Grand Stand ticket voor 175 euro (normaal 350,-) in de aanbieding. Drie dagen geldig inclusief concerten van Rihanna, Lionel Richie en Chemical Brothers :)

[ Voor 3% gewijzigd door Boinkie op 14-11-2016 11:34 ]

• nachtnet
Eigenlijk moet ik deze pas over twee weken posten bij de nabeschouwing f1 2016..

Maar deze liet mij weer de koffie knoeien..

Afbeeldingslocatie: http://media.fyre.co/jt83GVcyQwaLa19e8bAW_vettel.png

2016 was niet het seizoen van Vettel in de Ferrari. Hij lijkt zijn MoJo behoorlijk kwijt te zijn, en door het constante (al dan niet terechte) geklaag over de radio, vergeet iedereen zijn goede jaren en blijft een zurige smaak over.. VET is (en was) niet een goede verliezer. Het zou mij niet verbazen als hij binnen een jaar uit de formule 1 vertrekt..

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nachtnet schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:29:
Eigenlijk moet ik deze pas over twee weken posten bij de nabeschouwing f1 2016..

Maar deze liet mij weer de koffie knoeien..

[afbeelding]

2016 was niet het seizoen van Vettel in de Ferrari. Hij lijkt zijn MoJo behoorlijk kwijt te zijn, en door het constante (al den niet terechte) geklaag over de radio, vergeet iedereen zijn goede jaren en blijft een zurige smaak over.. VET is (en was) niet een goede verliezer. Het zou mij niet verbazen als hij binnen een jaar uit de formule 1 vertrekt..
Met als voetnoot dat dit natuurlijk alleen geldt voor de Nederlandse Verstappen fans. Vettel is niet zo lief tegen hun held waardoor elke comment van Vettel woede losmaakt. De rest van de wereld ziet het niet door dezelfde oranje bril. In Mexico was hij hard aan het klagen (achteraf heeft hij gelijk gekregen daarin), maar gisteren heeft hij alleen een kleine comment over de inhaalactie van Verstappen losgelaten en meteen is heel Holland over de zeik _O-
(Dan vraag je je af wie de huilers zijn O-) )

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 14-11-2016 15:42 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:32
fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:39:
[...]

Met als voetnoot dat dit natuurlijk alleen geldt voor de Nederlandse Verstappen fans. Vettel is niet zo lief tegen hun held waardoor elke comment van Vettel woede losmaakt. De rest van de wereld ziet het niet door dezelfde oranje bril. In Mexico was hij hard aan het klagen (achteraf heeft hij gelijk gekregen daarin), maar gisteren heeft hij alleen een kleine comment over de inhaalactie van Verstappen losgelaten en meteen is heel Holland over de zeik _O-
Het meeste klaagt ie natuurlijk over de blue flags. Daar heeft Verstappen weinig mee te maken.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
[...]

Nee hoor, het is internationaal dat er geklaagd wordt over het geklaag van Vettel :).

Het is ook niet alleen gericht tegen Max; Vettel is ook tekeer gegaan tegen backmarkers vanwege blauwe vlaggen, tegen Ricciardo met z'n pingpong opmerking...

Je merkt gewoon aan alles dat het niet lekker loopt bij Ferrari en Vettel raakt meer en meer gefrustreerd.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

XNL073 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:48:
[...]

Het meeste klaagt ie natuurlijk over de blue flags. Daar heeft Verstappen weinig mee te maken.
Ik hoorde gisteren inderdaad iets over vlaggen, maar niet over blauwe... O-)

Men doet nu echter alsof hij een gisteren weer een scheldkanonnade richting Verstappen los heeft gelaten terwijl dat absoluut niet het geval was. Zie de comments van Alonso over een soortgelijk incident, die waren veel heftiger. Maar die waren niet tegen Maxie dus daar vind men niet zo veel van, maar oh wee als Vettel iets over Max zegt :p

[ Voor 36% gewijzigd door fsfikke op 14-11-2016 15:55 ]

• Jasphur
Heeft iemand een idee hoe het met RIC is?

• ralph075
  • Niet online
[...]
maar gisteren heeft hij alleen een kleine comment over de inhaalactie van Verstappen losgelaten
Pff.... vergeet het gezeur van Vettel niet, dat hij niet in de regen durfde wilde rijden, want het was zo eng met al het water...
Dat ie piept over Max (die ruimte liet), terwijl hij zelf veel forser Alonso naast de track zet... tja, zegt genoeg... :N

• nachtnet
[..]

[ Voor 99% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 16:24 ]

• Jasphur

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ralph075 schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:20:
[...]

Pff.... vergeet het gezeur van Vettel niet, dat hij niet in de regen durfde wilde rijden, want het was zo eng met al het water...
Je bedoelt net voordat de race gestopt werd? Waar Verstappen het ook mee eens was? Verder heeft Vettel volgens mij gisteren het meeste aantal plaatsen teruggepakt in de regen dus om nou te doen alsof hij gisteren de race saai heeft gemaakt is schromelijk overdreven. En vergeet ook niet dat in het topic hier iedereen smeekte om een rode vlag zodra Verstappen op P2 reed, sportiviteit op z'n Nederlands O-)

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 14-11-2016 16:31 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:51

Wom

Wat is nu eigenlijk het verhaal met Ron Dennis? Gaat die er nu uitgewerkt worden bij McLaren? Kan zo snel geen recent nieuwsbericht vinden omtrent de rechtszaak die liep.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ralph075
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:27:
[...] dus om nou te doen alsof hij gisteren de race saai heeft gemaakt is schromelijk overdreven.
Ik beweer nergens dat ie de race saai heeft gemaakt :)

Waar het met Vettel vooral misgaat is de manier waarop hij zeurt. Dat is wat (imo) veel mensen tegen staat.
Na de wedstrijden waarin Verstappen het stevig met Raikkonen aan de stok heeft gehad, was er veel minder 'gedoe' achteraf over de manier waarop Raikkonen aan het klagen was. En die bleef ook niet bepaald stil.

It's not just the words, it's the tone...

[quote]
En vergeet ook niet dat in het topic hier iedereen smeekte om een rode vlag zodra Verstappen op P2 reed, sportiviteit op z'n Nederlands O-)
[/quote]
Geen idee wat dit ermee te maken heeft? Zijn zeker niet mijn woorden geweest

[ Voor 16% gewijzigd door ralph075 op 14-11-2016 16:37 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:04

TommyGun

Stik er maar in!

fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:51:
[...]

Ik hoorde gisteren inderdaad iets over vlaggen, maar niet over blauwe... O-)

Men doet nu echter alsof hij een gisteren weer een scheldkanonnade richting Verstappen los heeft gelaten terwijl dat absoluut niet het geval was. Zie de comments van Alonso over een soortgelijk incident, die waren veel heftiger. Maar die waren niet tegen Maxie dus daar vind men niet zo veel van, maar oh wee als Vettel iets over Max zegt :p
Behoorlijk. Jammer dat dit soort topics vergald wordt met dergelijke onzin en meeloop-memes.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 14:55

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dat VET niet lekker in zijn vel zit lijkt me duidelijk ondertussen. In plaats van dat hij de Italianen wat Duitse degelijkheid aanleert, leren de Italianen hem de kunst van de schuld afschuiven. ;)

Maar alle gekheid op een stokje, het was al snel duidelijk dat Ferrari niet dichter op Mercedes is gekomen in de winterstop en tot overmaat van ramp verliezen ze ook het gevecht met RBR dit seizoen. En als de auto 'bagger' is (maar dat mag je natuurlijk nooit zeggen) dan blijft er weinig anders over om de schuld te geven. Achterliggers die in de weg rijden, irritante verdedigende bewegingen, tracklimits, noem het maar op.

Zijn explosie toen ie in Mexico tussen de Red Bulls klem zat en zijn podium in rook op zag gaan was gewoon de druppel.

Ik durf wel te stellen dat bij vrijwel iedere coureur (en al helemaal een wereldkampioen) na zo'n periode van tegenvallers het stoom uit de oren komt van tijd tot tijd. Maar nu heeft ie een imago van zure verliezer/zeikerd/crybaby aangemeten gekregen waar voornamelijk toetsenbord helden tot vervelens toe over blijven griepen.

• Crazy D

Crazy D

Ik vind VET ook een cry baby maar denk ook dat de boordradio die je hoort niet meehelpt. Wellicht klagen anderen ook naar dat hoor je niet.

Snap wel dat t frustrerend is voor VET van Hero naar middenmoot zal zeker klote voelen. En denk dat t pijn neerwaartse spiraal wordt. T gaat minder goed, wordt je geïrriteerd. En daardoor gaat t minder goed.
Hoop ook dat ze t deze winter weten om te draaien gun VET wel een gevecht om p2 :)

Exact expert nodig?

• nachtnet
TommyGun schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:53:
[...]

Behoorlijk. Jammer dat dit soort topics vergald wordt met dergelijke onzin en meeloop-memes.
De Meme moet met een korrel zout genomen worden.. Wel constateer ik dat het bij ferrari het gehele seizoen een beetje sputtert. Pas nadat Red Bull dit seizoen p2 enkele races in handen had, werd er over Red Bull als tegenstander gesproken. Tot die tijd was het enige target het verslaan van de Mercedes waardoor de eigenlijke rivaal uit het oog verloren werd. Na 2015 was de verwachting behoorlijk groot dat Ferrari zich minstens in de strijd om podiums zou kunnen mengen. Dat is met 10 podiums dit jaar ook redelijk gelukt. (wel voornamelijk in de 1e helft van het seizoen.) met 16 podium plaatsen doet Red bull het behoorlijk beter.. Zeker als je ziet dat de resterende 3 podium plaatsen naar Perez (2x) & Bottas (1x) zijn gegaan.. (de 31 podiums van mercedes niet meegeteld..)

VET is dit jaar behoorlijk vocaal over radio, in interviews en tijdens persconferenties over alles en nog wat. (soms terecht, soms niet) Uiteindelijk komt het bij mij over als "zeuren" & gefrustreerd zijn. VET spreekt met zijn woorden, niet met zijn daden... Dat zit hem momenteel tegen..

Ik kan mij van dit seizoen geen VET-moment on-track herinneren dat ik dacht WoW..

lees: plaats gerust argumenten en baanacties van VET om mijn tegendeel te bewijzen.. Ik heb liever ook meer rijders en teams die meestrijden om een podium. ik zit ook echt niet te wachten op 4 jaar RB dominantie (zoals afgelopen jaren mercedes gedomineerd zijn geweest..(en daarvoor RB) )

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 17:20 ]

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

XyritZz schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:48:
[...]

Nee hoor, het is internationaal dat er geklaagd wordt over het geklaag van Vettel :).

Het is ook niet alleen gericht tegen Max; Vettel is ook tekeer gegaan tegen backmarkers vanwege blauwe vlaggen, tegen Ricciardo met z'n pingpong opmerking...

Je merkt gewoon aan alles dat het niet lekker loopt bij Ferrari en Vettel raakt meer en meer gefrustreerd.
Vettel had gewoon moeten tekenen bij McLaren.

[ Voor 54% gewijzigd door max op 14-11-2016 17:44 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Crazy D

Crazy D

max schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:43:
Vettel had gewoon moeten tekenen bij McLaren.
Ja, vechten om sowieso niet in quali 1 of 2 eruit te liggen, dat is motiverend :P

Van buiten af natuurlijk makkelijk roepen (ken hem en het team niet) maar misschien zou McLaren als team wel beter bij hem passen? Ferrari is wel een team waarbij als alles op zijn plaats valt, het ook echt goed gaat, en anders is het Italiaanse chaos (hoewel 3e in het constructersschap nou ook weer niet echt slecht is, kan zo 8 teams noemen die graag op die plek hadden gestaan :+).

Exact expert nodig?

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Crazy D schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:00:
[...]

Ja, vechten om sowieso niet in quali 1 of 2 eruit te liggen, dat is motiverend :P

Van buiten af natuurlijk makkelijk roepen (ken hem en het team niet) maar misschien zou McLaren als team wel beter bij hem passen? Ferrari is wel een team waarbij als alles op zijn plaats valt, het ook echt goed gaat, en anders is het Italiaanse chaos (hoewel 3e in het constructersschap nou ook weer niet echt slecht is, kan zo 8 teams noemen die graag op die plek hadden gestaan :+).
Team met knowhow, structuur, een doel, ontwikkeling, backing....draagt zeker bij aan de motivatie.

Ik denk dat McLaren beter bij hem past dan het "runs around in circles waving hands and screaming oh my god it's on fire"-Ferrari van tegenwoordig.

Daarnaast kun je zeggen wat je wil, maar McLaren heeft echt wel stappen gemaakt. Stonden ze begin dit seizoen nog overal stijf achteraan, nu kunnen ze voor punten mee doen. Dat zie ik een Manor, dat sinds 2010 onder verschillende namen actief is, niet doen.

Schumacher stapte ook in bij een jong Mercedes, dat in eerste instantie niet zoveel klaar maakte. We weten allemaal waar Mercedes nu is.

Je hebt wel gelijk wat betreft van buiten af roepen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door max op 14-11-2016 20:52 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Phusebox
Race in silverstone meepakken volgend jaar zit er niet in. Wat een belachelijke hotel prijzen daar. Dacht dat dat nog redelijk op tijd was maar ze vragen met gemak 600-700 euro voor een krot kamer voor 3 dagen. En dan op 45 min van het circuit.

Iets anders doables is is niet: hockenheim is niet bevestigd en daar ben ik al vaker geweest. Spa is een ramp als je iets anders wil dan de hele dag op je stoeltje zitten.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

knol_02 schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:53:
[...]

Op die foto vallen mij 2 dingen op. 1 Ricciardo kijkt in de spiegel waar Max rijdt en Max kijkt in de bocht waar het gat is om er voorbij te kunnen en 2 valt mij al erg lang op de FIA camera zit bij Ricciardo rechts en bij Max links, die wagens zijn tot op de millimeter geperfectioneerd, levert het niet ontzettend aërodynamische voordeel/nadeel op dat door de FIA bepaald wordt de ene coureur krijgt een camera hier en de andere daar. Zo heeft rosberg ook een hele andere onboard camera als Hamilton.
Het enige verschil wat deze camera's maken is een heel klein beetje extra drag. Dat heeft verder weinig invloed op de balans van de auto aangezien de camera's erg dicht naar het midden zitten. Downforce/lift leveren die dingen niet.

• nachtnet
Phusebox schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:44:
Race in silverstone meepakken volgend jaar zit er niet in. Wat een belachelijke hotel prijzen daar. Dacht dat dat nog redelijk op tijd was maar ze vragen met gemak 600-700 euro voor een krot kamer voor 3 dagen. En dan op 45 min van het circuit.

Iets anders doables is is niet: hockenheim is niet bevestigd en daar ben ik al vaker geweest. Spa is een ramp als je iets anders wil dan de hele dag op je stoeltje zitten.
Hongarije of Oostenrijk niet een plan? Allebei een week eerder dan de ander opties.

Afbeeldingslocatie: http://e0.365dm.com/16/09/16-9/20/2017-provisional-calendar-f1-2017-formula-1_3796520.jpg?20160929111921

* nachtnet blijft voorstander van een apart F1 bezoek advies topic voor 2017..

• Phusebox
nachtnet schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:10:
[...]

Hongarije of Oostenrijk niet een plan? Allebei een week eerder dan de ander opties.

[afbeelding]

* nachtnet blijft voorstander van een apart F1 bezoek advies topic voor 2017..
Nah, lijken me beide niet echt leuk qua sfeer. Zijn ook te ver, zeker met de auto. Een apart topic is wellicht handig al betwijfel ik of er echt veel activiteit zou zijn.

Pagina: 1 ... 19 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1