[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.542 views

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AzzKickah

06-CENSORED

In het kader van alternatieve liveries:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14976665_1385345418213449_6742844495747942579_o.jpg

Ik vind deze zelf niet zo mooi, maar het idee van een wat persoonlijkere livery per rijder staat me niet direct tegen, eigenlijk.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Direct persoonlijke liveries zie ik niet zo veel in, maar zeg 80% team en 20% rijder zou ik helemaal niet gek vinden. Geeft ook betere herkenning voor de kijker. :Y

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

AzzKickah schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:55:

[afbeelding]

Ik vind deze zelf niet zo mooi, maar het idee van een wat persoonlijkere livery per rijder staat me niet direct tegen, eigenlijk.
Persoonlijke liveries zijn ook verboden vanuit de FIA/FOM.

Beide rijders van het team moeten in dezelfde livery rijden.
(BAR heeft het een tijd geleden eens geprobeerd met 1 777 auto en 1 andere)

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 09-11-2016 13:09 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

YakuzA schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:08:
[...]

Persoonlijke liveries zijn ook verboden vanuit de FIA/FOM oid.

Dat weet ik. Your point being..? :)

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
Migrator schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:05:
Direct persoonlijke liveries zie ik niet zo veel in, maar zeg 80% team en 20% rijder zou ik helemaal niet gek vinden. Geeft ook betere herkenning voor de kijker. :Y
Zou mooi zijn als de vrijheid kregen om de zijkanten van de vleugels persoonlijk te maken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jasphur schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:17:
[...]

Zou mooi zijn als de vrijheid kregen om de zijkanten van de vleugels persoonlijk te maken.
Precies. Kan Lewis ze mooi geel maken met 'Still I Rise' ( :r ) erop, en Max oranje met een leeuw 8)

http://www.formula1.com/e...razil-2008-final-lap.html

Goh :o Wat een mietje :X Is duidelijk tegen z'n instinct aan het rijden en wordt aan alle kanten ingehaald. Ik weet zo niet in hoeverre de banden in die situatie een rol speelden maar dit is toch opvallend.

Wel heel cool om vanuit dit perspectief die volledige ronde te zien :Y

[ Voor 38% gewijzigd door AzzKickah op 09-11-2016 13:34 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
[...]

Ik vind de diversiteit in de Indycar en NASCAR juist zo mooi, kan elke grote sponsor ook volle aandacht op een auto krijgen zoals "candy car" nr 18 van Kyle Busch in NASCAR met Snickers en M&M's als sponsor.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
AzzKickah schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:23:
[...]

Precies. Kan Lewis ze mooi geel maken met 'Still I Rise' ( :r ) erop, en Max oranje met een leeuw 8)

Goh :o Wat een mietje :X Is duidelijk tegen z'n instinct aan het rijden en wordt aan alle kanten ingehaald. Ik weet zo niet in hoeverre de banden in die situatie een rol speelden maar dit is toch opvallend.

Heb je het stuk wel gelezen? Mietje? Het is gewoon te zien dat hij 0,0 grip heeft in de bochten en tijdens acceleratie.

De banden speelden hier alle rol in; Dry's t.o.v. intermediates maakt bij F1 bij een natte baan een wereld van verschil.

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:37
[...]

Banden speelden een cruciale rol. Hij stond op slicks en de anderen op wet / intermediates. Hij kon gewoon niet voluit.

Edit: wat Loondijke dus zegt hierboven :P

[ Voor 3% gewijzigd door maussert op 09-11-2016 13:54 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

[...]

Laatst met karts op slicks in de regen gereden. Op droog extreem veel grip, op nat totaal niet. Maar dan ook echt totaal niet, zelfs als ik dubbel zo vroeg remde vloog ik nog van de baan, heeft echt 5 rondes geduurd voordat ik het een klein beetje in de smiezen had.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Lekker Ventje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:42:
[...]

Ik vind de diversiteit in de Indycar en NASCAR juist zo mooi, kan elke grote sponsor ook volle aandacht op een auto krijgen zoals "candy car" nr 18 van Kyle Busch in NASCAR met Snickers en M&M's als sponsor.
Bij de NASCAR hebben ze idd meer het wielrennen model qua sponsoring, alle aandacht voor de sponsor en minder voor het team erachter.

PSN

• Jasphur
Lekker Ventje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:42:
[...]

Die diversiteit is mooi, maar ik vind daar de liveries wel erg doorslaan. Van mij mogen de F1 wagens grotendeels ook gewoon sjiek "Europees" afgewerkt worden. Maar dat maakt het voor de kijker erg lastig om snel te zien wie er rijdt. Het heeft bij mij eventjes geduurd voordat ik het truukje met de camera kleur boven de luchtinlaat door had. }:| Dus bijvoorbeeld de zijkanten van de vleugels personaliseren zou een optie kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2016 14:33 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:54
kansen op een herhaling van dat laatste rondje zoals hierboven gepost is aanwezig...

weersvoorspelling voor komend weekeinde:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw0cijVW8AANPsG.jpg:large

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01
AzzKickah schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:55:

[afbeelding]

Dat zijn liveries gebaseerd op het helm design van de coureurs. Hier staan er meer:

http://www.redbull.com/uk...es-f1-car-helmet-liveries

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:34:
kansen op een herhaling van dat laatste rondje zoals hierboven gepost is aanwezig...

weersvoorspelling voor komend weekeinde:
[afbeelding]
Hopelijk word het meer een klein beetje gespetter zodat de baan op sommige stukken wat moeilijker wordt en niet een heuse plensbui.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
Jasphur schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:32:
[...]

Die diversiteit is mooi, maar ik vind daar de liveries wel erg doorslaan. Van mij mogen de F1 wagens grotendeels ook gewoon sjiek "Europees" afgewerkt worden. Maar dat maakt het voor de kijker erg lastig om snel te zien wie er rijdt. Het heeft bij mij eventjes geduurd voordat ik het truukje met de camera kleur boven de luchtinlaat door had. }:| Dus bijvoorbeeld de zijkanten van de vleugels personaliseren zou een optie kunnen zijn.
Nadeel van de huidige liveries is dat er nauwelijks nog nummers zichtbaar zijn. Gezien het budget hoeven ze daar niet op te besparen om panelen uitwisselbaar te maken.
En het mag van mij wat fleuriger. Waar is de Camel Lotus gebleven?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb gezocht, maar zag het linkje hier niet staan. Voor wie het mogelijk interessant zou vinden.

2016 - Ross Brawn - Total Competition
[Vimeo: https://vimeo.com/190624490]

Testing, one, two ...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

vast te laat, maar :)
Magnussen naar Haas bevestigd op motorsport.com

[ Voor 33% gewijzigd door YakuzA op 09-11-2016 15:07 ]

PSN

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

YakuzA schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:05:
vast te laat, maar :)
Magnussen naar Haas bevestigd op motorsport.com
Inderdaad.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:37

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De stoelendans nadert zijn einde dan.
Zou Ocon dan nog bij FI terecht gaan komen?

PSN

• Jasphur
YakuzA schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:53:
[...]

De stoelendans nadert zijn einde dan.
Zou Ocon dan nog bij FI terecht gaan komen?
Ik hoop het. Maar acht de kans niet meer zo groot (dat gevoel heb ik). Misschien in 2018

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2016 15:55 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat is voor hem dan wel de meest logische stap, hoewel een jaar extra Manor ook niet vreemd is. Mocht het waar zijn dan zouden van de huidige grid GUT, WEH, ERI en NAS nog geen plekje hebben. Zien jullie Gutierrez naar Manor gaan?

[ Voor 17% gewijzigd door Migrator op 09-11-2016 15:56 ]

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 21:08
Migrator schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:55:
Dat is voor hem dan wel de meest logische stap, hoewel een jaar extra Manor ook niet vreemd is. Mocht het waar zijn dan zouden van de huidige grid GUT, WEH, ERI en NAS nog geen plekje hebben. Zien jullie Gutierrez naar Manor gaan?
nevermind...niet goed gelezen

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 09-11-2016 15:58 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Migrator schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:55:
GUT is meer vanuit Ferrari, dus zou kunnen naar Sauber.
Bij Manor verwacht ik meer een coureur die vanuit de Mercedes hoek komt voor de korting op motoren.

PSN

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Zou echt per direct afgeschaft moeten worden. Kleine teams lopen zo flink wat geld mis. Word ook nog eens interessanter om een rijder te sponsoren. Nu betalen ze miljoenen en mogen ze blij zijn met wat PR werk en een sticker ergens op de auto. Stel dat de grootste persoonlijke sponsor van een Nasr de auto in zijn kleuren kan doen. Met beetje goed onderhandelen trek je er dan ook nog een miljoentje of 2 extra uit.
En dan ook nog eens toestaan dat je 2 of 3 one-off's mag doen per seizoen. Zo kan een andere sponsor bijvoorbeeld voor de thuis gp wat meer dokken en de auto in hun kleuren laten rijden.

Nu is Sauber natuurlijk geen goed voorbeeld want Monisha zou dan 10 sponsoren strikken voor die 2-3 one-offs :+

Het argument dat de kijker er dan geen hol meer van snapt is natuurlijk kul. In NASCAR hebben ze nog veel meer one-offs en de fans snappen het wel. De casual fan misschien niet maar die is ook niet dusdanig geïnteresseerd dat het hem/haar opvalt dat er opeens een groene auto rond rijd met #36 en dat die de vorige keer nog rood was.

En als die domme Trump stemmende rednecks het al snappen dan moet de gemiddelde F1 het zeker snappen O-)

Levert ook nog eens extra publiciteit op buiten de races als je de special livery presentatie voor een race gunstig timed.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Jasphur
L1nt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:14:
[...]

Zou echt per direct afgeschaft moeten worden. Kleine teams lopen zo flink wat geld mis. Word ook nog eens interessanter om een rijder te sponsoren. Nu betalen ze miljoenen en mogen ze blij zijn met wat PR werk en een sticker ergens op de auto. Stel dat de grootste persoonlijke sponsor van een Nasr de auto in zijn kleuren kan doen. Met beetje goed onderhandelen trek je er dan ook nog een miljoentje of 2 extra uit.
En dan ook nog eens toestaan dat je 2 of 3 one-off's mag doen per seizoen. Zo kan een andere sponsor bijvoorbeeld voor de thuis gp wat meer dokken en de auto in hun kleuren laten rijden.

Nu is Sauber natuurlijk geen goed voorbeeld want Monisha zou dan 10 sponsoren strikken voor die 2-3 one-offs :+

Het argument dat de kijker er dan geen hol meer van snapt is natuurlijk kul. In NASCAR hebben ze nog veel meer one-offs en de fans snappen het wel. De casual fan misschien niet maar die is ook niet dusdanig geïnteresseerd dat het hem/haar opvalt dat er opeens een groene auto rond rijd met #36 en dat die de vorige keer nog rood was.

En als die domme Trump stemmende rednecks het al snappen dan moet de gemiddelde F1 het zeker snappen O-)

Levert ook nog eens extra publiciteit op buiten de races als je de special livery presentatie voor een race gunstig timed.
De rede dat NASCAR goed te volgen is ondanks de one-offs, is dat de racecijfers veel groter aanwezig zijn op de wagens. Dat maakt het wel makkelijker om te volgen waar je coureur rijdt. Heb een paar keer een NASCAR race gezien en werd toen ook altijd een overzicht van de nummers getoond en hun positie. Dat maakt het ook wel fijn. Dat is iets wat ik bij F1 wat minder vindt. Dat balkje onderin wat de intervals aangeeft vindt ik niet altijd even duidelijk. Geef mij maar zo'n overzicht zoals ze dat bij de Q laten zien. En dat dan continu.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:51

Wom

hardware-lover schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:02:
Ik heb gezocht, maar zag het linkje hier niet staan. Voor wie het mogelijk interessant zou vinden.

2016 - Ross Brawn - Total Competition
[video]
Heb het boek besteld, zou vandaag binnen moeten zijn gok ik zo. Zal wel laten weten wat ik er van vond :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-11 22:20

d0s

sssst

Een natte GP dit weekend? Het heeft er alle schijn van.. :)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Jasphur schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:57:
[...]

De rede dat NASCAR goed te volgen is ondanks de one-offs, is dat de racecijfers veel groter aanwezig zijn op de wagens. Dat maakt het wel makkelijker om te volgen waar je coureur rijdt. Heb een paar keer een NASCAR race gezien en werd toen ook altijd een overzicht van de nummers getoond en hun positie. Dat maakt het ook wel fijn. Dat is iets wat ik bij F1 wat minder vindt. Dat balkje onderin wat de intervals aangeeft vindt ik niet altijd even duidelijk. Geef mij maar zo'n overzicht zoals ze dat bij de Q laten zien. En dat dan continu.
Nummers maakt ook nog niet gek veel uit. De echte fans kennen hun favorieten (en gehate rijders) wel. De casual kijker interesseert het weinig en kijkt gewoon.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:04

TommyGun

Stik er maar in!

maussert schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:52:
[...]

Banden speelden een cruciale rol. Hij stond op slicks en de anderen op wet / intermediates. Hij kon gewoon niet voluit.

Edit: wat Loondijke dus zegt hierboven :P
Dry's, geen Slicks ;) Deze hadden nog groeven.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:37
TommyGun schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:12:
[...]

Dry's, geen Slicks ;) Deze hadden nog groeven.
Theoretisch heb je gelijk, maar ik ben nog van voor het tijdperk met groeven en ben altijd de term slicks blijven gebruiken. My bad :+

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:51
En Palmer heeft het bevestigd dat hij voor Renault in 2017 rijdt.
https://twitter.com/JolyonPalmer/status/796400159982845954

Verwijderd

Moet wel veel geld meenemen, voegt echt niets toe (net als Magnussen).

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:51
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:20:
[...]

Moet wel veel geld meenemen, voegt echt niets toe (net als Magnussen).
Mwah, volgens mij brengt hij nog geen eens zoveel geld mee?
Hij is vooral bekend door zijn naam, en het bedrijf van zijn vader is een groot bedrijf, maar volgens mij niet echt harde cash.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 07:36

PauseBreak

derp!

Ryur schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:23:
[...]

Mwah, volgens mij brengt hij nog geen eens zoveel geld mee?
Hij is vooral bekend door zijn naam, en het bedrijf van zijn vader is een groot bedrijf, maar volgens mij niet echt harde cash.
Klopt, Palmer neemt maar iets van 5mln mee. Voor een fabrieksteam niet echt de moeite waard. Een Nasr neemt een stuk meer mee (naar verluid iets van 15 - 20 mln).

Nee, merp!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:10
PauseBreak schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:28:
[...]

Klopt, Palmer neemt maar iets van 5mln mee. Voor een fabrieksteam niet echt de moeite waard. Een Nasr neemt een stuk meer mee (naar verluid iets van 15 - 20 mln).
Renault heeft ook wel genoeg budget verder hoor, dus die hebben geen pay drivers nodig...

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Adlermann schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:31:
[...]

Renault heeft ook wel genoeg budget verder hoor, dus die hebben geen pay drivers nodig...
You kind of stepped on my point there :D

Nee, merp!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:16

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Ach ja, ik proef dat je geen Hamilton liefhebber bent. :+ Maar opvallend of niet, je hoeft geen expert te zijn om te zien dat die auto alle kanten op glijdt en letterlijk door de achterkant ingehaald wordt na het uitaccelereren van een bocht. Maar he, wat wil je op een natte baan met dry tires... :+

Strava

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:17
7 likes maar geen tips nog voor Abu Dhabi F1. Heb tickets voor de North kant en zie het veld zo aankomen vanaf bocht 3 en 4 naar 5 6 en 7. Vlieg op woensdagavond heen en maandagochtend terug. Na de race ook nog concert van Rihanna! :) Ben benieuwd, vorig jaar Oostenrijk maar toen klote plekken en weinig kunnen zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Boinkie op 09-11-2016 20:12 ]

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-11 21:03
Boinkie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:12:
7 likes maar geen tips nog voor Abu Dhabi F1. Heb tickets voor de North kant en zie het veld zo aankomen vanaf bocht 3 en 4 naar 5 6 en 7. Vlieg op woensdagavond heen en maandagochtend terug. Na de race ook nog concert van Rihanna! :) Ben benieuwd, vorig jaar Oostenrijk maar toen klote plekken en weinig kunnen zien.
Heb je de mediamarkt actie gewonnen ?

• nachtnet
Ik zie ook in de twitter feed dat Ocon naar Force India gegaan is..?*
https://twitter.com/SkySportF1HD/status/796442242860859393
*slechts 1 bron, dus geen zekerheid van mijn kant.
iig kan de tabel weer geupdate worden..
MERCEDESLewis HamintonNico Rosberg
FERRARISebastian VettelKimi Raikkonen
RED BULLDaniel RicciardoMax Verstappen
WILLIAMSValtteri BottasLance Stroll
FORCE INDIASergio PerezEsteban Ocon
TORO ROSSOCarlos Sainz jr.Daniil Kvyat
MCLARENFernando AlonsoStoffel Vandoorne
HAASRomain GrosjeanKevin Magnussen
RENAULTNico HulkenbergJolyon Palmer
SAUBERTBA $$TBA $$
MANORTBA $$TBA $$

Alleen de "betaalde" stoeltjes zijn dan nog vrij..

Er valt nu enige regen in Brazilië... https://twitter.com/LeeMcKenzieTV/status/796444540823601154
(Klik even op de link voor een fimpje..)

[ Voor 8% gewijzigd door nachtnet op 09-11-2016 21:13 ]

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

K-Mag en Ocon zijn in principe nog niet bevestigd, maar er wordt over beiden vrij hevig gespeculeerd inderdaad. Ook op F1.com wordt dat nog opgemerkt aan het eind van het bericht over PAL:
Palmer’s confirmation is likely to be the prelude to several other moves in the driver market, with Magnussen expected to join Haas as partner to Romain Grosjean for 2017. Manor's Esteban Ocon meanwhile has been heavily linked to the vacant seat alongside Sergio Perez at Force India.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Thursday's FIA press conference will include ROS, HAM, VES, VET, MAS and RIC - plus special guest Charlie Whiting

Pak de popcorn er maar alvast bij...

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

VET naast VES please! :+

• Exocet
  • Niet online
Denk dat Charlie er tussenin gaat zitten 😀

• nachtnet
Niet alleen de popcorn... Zoek de videorecorder ook maar weer op.. (zou wel eens een 30 minuten kunnen worden die heel vaak terug gekeken gaat worden..)

Wel jammer dat deze line-up wel gaat afleiden van het afscheid en de aandacht die MAS verdient in zijn laatste thuis GP...

nee, of VET achter VES, of omdat er altijd maar 6 stoeltjes staan.. VET via de Boardradio aanwezig laten zijn... :+

• Exocet
  • Niet online
Een Max en blauwe vlag laten meenemen

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Exocet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:31:
Thursday's FIA press conference will include ROS, HAM, VES, VET, MAS and RIC - plus special guest Charlie Whiting

Pak de popcorn er maar alvast bij...
* FIA Race Director Charlie Whiting will attend the latter part of the Thursday Drivers’ Press Conference, alongside the nominated drivers, to talk about the 2016 FIA Formula One Mexican Grand Prix. On this occasion he will be present to address this topic ONLY, in order to avoid questions are not in line with the facts in discussion.

Ben benieuwd wat ie komt zeggen...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik denk niet dat hij door het stof gaat en zegt dat ze fout zaten bij het lukraak uitdelen van straffen en dat er verbetering in komt. Al hoop ik dat wel natuurlijk. We gaan het zien morgen.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

JackBol schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:08:
[...]

* FIA Race Director Charlie Whiting will attend the latter part of the Thursday Drivers’ Press Conference, alongside the nominated drivers, to talk about the 2016 FIA Formula One Mexican Grand Prix. On this occasion he will be present to address this topic ONLY, in order to avoid questions are not in line with the facts in discussion.

Ben benieuwd wat ie komt zeggen...
Ik hoop dat ie gaat mededelen dat de Stewards of the Meeting in het vervolg zal bestaan uit een vast panel. En dat ze per seizoen 1 miljoen dollar uittrekken om die mensen de wereld rond te vliegen en te betalen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• P.O. Box
  • Niet online
ik vermoed dat hij gewoon gaat vertellen dat hij en VET het gescheld hebben uitgepraat en dat de situatie met Lewis toch echt heeeeeeel anders was dan die van Verstappen....

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:17
Formula one schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:45:
[...]

Heb je de mediamarkt actie gewonnen ?
Nee helaas, wel op een andere manier aan goede kaarten kunnen komen.

Eventueel ook nog drie west tribune kaarten in de aanbieding voor de liefhebber die op het laatste moment besluit te gaan ;)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik kan in ieder geval alvast niet wachten op de persco d:)b

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
P.O. Box schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:40:
ik vermoed dat hij gewoon gaat vertellen dat hij en VET het gescheld hebben uitgepraat en dat de situatie met Lewis toch echt heeeeeeel anders was dan die van Verstappen....
Of het wordt heel leuk of iedereen zegt dat ze het hebben uitgepraat :P

Hoop dat er een vraag voor Charlie komt of het kampioenschap invloed heeft op de beslissingen.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wat een persconferentie line-up! Hoe laat is het morgen NL tijd?

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 17:57

Bestla

Kvinne

* Bestla zet 14.00 in zijn to watch list voor vandaag. :p

• Rivanov
Het zal uiteindelijk allemaal niet zo spectaculair worden hoor. Hadden we destijds met Kvyat en Max ook verwacht na de drivers-swap maar dat viel toen ook wel mee.

Al ga ik natuurlijk ook even kijken. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2016 08:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jasphur
Exocet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:44:
Een Max en blauwe vlag laten meenemen
Ik moest lachen.

Even iets anders algemeens F1
Q van F1: Speaking of the commercial side of F1, Liberty Media has sent out all kinds of signals regarding intensifying that, including gambling…

Bernie: …I have looked into gambling three or four years ago. CVC own a company called Sky Bet, which is very important in England. But in the end the gambling concept was not found suitable.
bron tweede vraag.

Hier ben ik wel blij om. Wedden gebeurt toch wel, maar het hoeft van mij geen grote aanwezigheid te krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door Jasphur op 10-11-2016 10:03 ]

• nachtnet
Jasphur schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:06:
[...]

Ik moest lachen.

Even iets anders algemeens F1

[...]

bron tweede vraag.

Hier ben ik wel blij om. Wedden gebeurt toch wel, maar het hoeft van mij geen grote aanwezigheid te krijgen.
Liberty ≠ CVC → Gokken blijft een mogelijkheid.. Wat 2-3 jaar geleden voor CVC niet haalbaar was, is mogelijk voor Liberty in 1,2,3 jaar wel haalbaar..

Mr. E. ontkent of bevestigd in die quote helemaal niets over de gestelde vraag. Hij zegt alleen dat 2-3 jaar geleden CVC er geen brood in zag.

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 10-11-2016 11:10 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

nachtnet schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:08:
[...]

Liberty ≠ CVC → Gokken blijft een mogelijkheid.. Wat 2-3 jaar geleden voor CVC niet haalbaar was, is mogelijk voor Liberty in 1,2,3 jaar wel haalbaar..

Mr. E. ontkent of bevestigd in die quote helemaal niets over de gestelde vraag. Hij zegt alleen dat 2-3 jaar geleden CVC er geen brood in zag.
Tegenwoordig is het internationaal gokken al iets beter geregeld, maar kan me voorstellen dat een van de problemen is dat elk land weer andere wetgeving heeft mbt gokken.
Ook voor gok reclames zit je elk land weer anders, wat het waarschijnlijk moeilijk maakt om het in de wereldwijde F1 te integreren.

PSN

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind dit dan nog wel ballsy:

http://www.gpupdate.net/n...or-na-bericht-op-twitter/

Weet niet hoeveel centen die sponsor binnenbracht, maar het is wel een statement.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Nou ben ik erg lui, dus ik vraag het maar gewoon: is er ook een overzichtje van welke drivers ons gaan verlaten? Ik heb in ieder geval Massa gezien, maar gezien de nieuwe toevoegingen aan het veld zullen er wel meer geen stoeltje hebben?

(en als het overzicht er niet is zal ik het vanmiddag zelf even in elkaar klussen)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

dr.lowtune schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:46:
Nou ben ik erg lui, dus ik vraag het maar gewoon: is er ook een overzichtje van welke drivers ons gaan verlaten? Ik heb in ieder geval Massa gezien, maar gezien de nieuwe toevoegingen aan het veld zullen er wel meer geen stoeltje hebben?

(en als het overzicht er niet is zal ik het vanmiddag zelf even in elkaar klussen)
Massa
Button
Guttierez

Nasr en Ericsson zijn nog niet her-bevestigd bij Sauber en Wehrlein is nog niet her-bevestigd bij Manor, maar daar verwacht ik geen veranderingen. Er is dus nog 1 Manor zitje vrij.

[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 10-11-2016 11:56 ]

• nachtnet
Alleen MAS & BUT zijn bevestigd als niet rijdend 2017.. Over GUT heb ik nog geen bericht gezien dat hij buiten F1 gaat racen... (wel heeft hij momenteel nog geen stoeltje voor 2017..)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Massa en Button stoppen.
Gutierez, wehrlein, ocon, ericsson en nasr hebben nog geen stoeltje.

PSN

• JackBol
  • Niet online

JackBol

YakuzA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:56:
[...]

Massa en Button stoppen.
Gutierez, wehrlein, ocon, ericsson en nasr hebben nog geen stoeltje.
Jeetje, wat zijn we weer wakker vandaag :)
Overigens is Ocon al wel bevestigd door FI.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JackBol schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:57:
[...]

Jeetje, wat zijn we weer wakker vandaag :)
Overigens is Ocon al wel bevestigd door FI.
Die van Ocon heb ik dan gemist, waar is dat bekend gemaakt? :)

PSN

• nachtnet
YakuzA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:01:
[...]

Die van Ocon heb ik dan gemist, waar is dat bekend gemaakt? :)
Nog niet helemaal officieel, verwachting is dat dat vandaag gaat gebeuren.. Zie een tiental berichten terug..

• MuddyMagical
  • Laatst online: 05-11 15:38
Bestla schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:54:
* MuddyMagical zet 14.00 in zijn to watch list voor vandaag. :p
Is deze niet via Ziggo te zien? Ik zie hem niet in de gids.

• Jasphur
Ocon toch naar FI? Nice. Erg leuk voor hem. Hoop dat het geen gerucht is.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Best apart dat wehrlein nog geen stoeltje heeft. Misschien dat het na z'n mooie run toch wat tegenvalt en misschien iets te eigenwijs is (o.a. het niet uitzetten van de f1 wagen)

39

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vraag me af of Massa er vanmiddag voor spek en bonen bij zit op de persconferentie. Natuurlijk is het zijn (laatste) thuisrace en neemt hij over 2 races afscheid, maar in hoeverre zal de pers daar aandacht aan besteden als je de smeuiige details wil weten van 2 weken geleden in Mexico? Ook uit Rosberg en Hamilton krijg je vast alleen de standaard antwoorden, maar goed, die strijden om de overwinning.

Ik denk 80% aandacht voor RIC/VES/VET/WHI, 15% voor ROS/HAM en 5% voor MAS?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 16:19
Denk het niet. Genoeg mensen die vragen voor Massa gaan hebben. Hij heeft lang meegedraaid in het F1 wereldje en was 1x heel dichtbij.

• Arfman

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Rivanov
Lekkere smack in the face van Wehrlein? Ocon stapt halverwege seizoen in en gaat direct door naar Force India. :+

• Jasphur
Rivanov schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:29:
Lekkere smack in the face van Wehrlein? Ocon stapt halverwege seizoen in en gaat direct door naar Force India. :+
Moet ie maar beter rijden :9

Of zou het toch een geld kwestie zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 10-11-2016 13:34 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij doet een Verstappentje en Wehrlein is de Sainz :+

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:34:
[...]

Moet ie maar beter rijden :9

Of zou het toch een geld kwestie zijn?
Ik denk wel degelijk dat geld een kwestie is. Imo vind ik Wehrlein veel beter dan Ocon.

Are you a one or a zero

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

iTeV schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:45:
[...]

Ik denk wel degelijk dat geld een kwestie is. Imo vind ik Wehrlein veel beter dan Ocon.
Ocon heeft geloof ik geen grote zak met geld om mee te brengen. Wellicht wat korting op de Mercedes-PU voor Force India, maar diezelfde korting krijgen ze ook met Wehrlein. Wat denk ik meer heeft meegespeeld is dat Wehrlein zeer slecht luistert naar wat de engineer zegt. Zo is er het roemruchte filmpje waarin hij ongeveer iets van 10 keer gevraagd moet worden om zijn motor uit te zetten en dat was niet de eerste keer. In DTM gooide Wehrlein ook zijn team onder de bus zodra er iets fout ging, ongeacht of dat dan een fout van het team was of niet.

Nee, merp!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
PauseBreak schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:57:
[...]

Zo is er het roemruchte filmpje waarin hij ongeveer iets van 10 keer gevraagd moet worden om zijn motor uit te zetten en dat was niet de eerste keer.
Voor de mensen die dat gemist hebben :) :

https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Auw auw auw:
Mercedes boss Toto Wolff says Esteban Ocon's move to the Force India Formula 1 team is an example of talent winning over money.

PSN

• Jasphur
Fijne quote van de herr Wolff

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MikeyMan schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:27:
Die hebben we natuurlijk al vaker langs zien komen.

Hamilton heeft geen blijvend voordeel gehaald, omdat hij al voor lag, en op het rechte stuk van het gas gegaan is, gevolgd door de safetycar. Hij gaf aan dat als max ook van het gas af gegaan was, hij zijn positie niet had kunnen houden.
Hij bedoelde zeker dat Hamilton tegen het einde van het tweede rechte stuk van zijn gas ging? Misschien moet ie de driver tracker zelf nog eens bekijken van die eerste ronde.

Maar laten we wel wezen, waarom zou ie het tegenovergestelde gaan beweren? Het merendeel van de kijkers volgt al dat nieuws na de race toch al niet meer.

Testing, one, two ...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hardware-lover schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:26:
[...]

Hij bedoelde zeker dat Hamilton tegen het einde van het tweede rechte stuk van zijn gas ging? Misschien moet ie de driver tracker zelf nog eens bekijken van die eerste ronde.

Maar laten we wel wezen, waarom zou ie het tegenovergestelde gaan beweren? Het merendeel van de kijkers volgt al dat nieuws na de race toch al niet meer.
Het moment dat HAM van zijn gas afging was vast toevallig overeen met hetzelfde moment dat er VSC op HAM zun display ging knipperen :)

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ericsson and Nasr set to stay at Sauber in 2017 (motorsport.com)

Nog maar 1 of 2 stoeltjes up for grabs bij Manor dus.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 10-11-2016 15:35 ]

PSN

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
Motorsport heeft nog geen bevestiging.

FI ging Wehrlein nooit nemen, die hebben hem al op vrijdagen gehad, evenals Ocon en ze vonden Ocon (veel) beter. Qua budget zal de korting op Mercedesblokken gelijk liggen en ik ken eigenlijk weinig mensen die onder de indruk zijn van Wehrlein. Die had toch de hele Mercedes crew in de DTM nodig voor het kampioenschap.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:48
Ome Ernst schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:49:
Het hele gedoe van geen straf voor HAM. Ik zeg dat Whiting hem geen straf gaf omdat het anders
¨het kampioenschap besliste¨ Iedere rijder die niet in dezelfde situatie zit krijgt dus wel straf.

Flikkerig.
Ik vrees dat dit wel mee gespeeld heeft bij de beslissing.

• nachtnet
YakuzA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:35:
Ericsson and Nasr set to stay at Sauber in 2017 (motorsport.com)

Nog maar 1 of 2 stoeltjes up for grabs bij Manor dus.
Ericsson zal waarschijnlijk wel bij Sauber blijven... Zijn sponsors zijn ook sinds dit jaar eigenaars van Sauber..

Maar bij Sauber zal voor een flinke zak geld altijd een stoeltje te koop zijn..

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 10-11-2016 16:47 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

metallicattim schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:21:
Gedeelte van de persco:
http://www.skysports.com/...an-gp-decisions-explained

Whiting komt met beelden op de proppen, die i.m.o. absoluut niet laten zien dat HAM zijn voorsprong weer opgeeft, hij is op een gegeven moment helemaal uit beeld en komt op de getoonde beelden ook niet meer terug, dus wellicht heeft ie wel maar 80% gas gegeven, maar voor hoe lang? Of was dat alleen het gedeelte op het gras :9
Nou?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/mexico%20start-0.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/mexico%20start-2.png

Testing, one, two ...

• Vigilate
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11-2021
https://twitter.com/F1/status/796770106437009408 |:(

'Ferrari have requested a review of Sebastian Vettel's #MexicoGP penalty, saying "new elements have come to light" #F1'

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Vigilate schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:45:

'Ferrari have requested a review of Sebastian Vettel's #MexicoGP penalty, saying "new elements have come to light" #F1'
en ik wil graag een hertelling van de DOTD verkiezing ik bedoel Verstappen won die geeneens :+

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Het appeal gaat alleen over de 2 penalty points.

PSN

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw6uudtXAAAXUiq.jpg:large

Ik ben heel benieuwd welke elementen dan aan het licht zijn gekomen die een heroverweging reechtvaardigen?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

OMFG nee toch! Dat moeten wel hele goede elements zijn om die pile of shit op te stirren.... 8)7

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Modbreak:Mag ik één ieder nog even herinneren aan [F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië. Heb voor nu een zwik die kant op gestuurd....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1