@
GekkePrutser
Als je alleen de guardian FSD booster (voor ongeveer 10Ly extra range, afhankelijk van de grootte) wil heb je genoeg aan een enkele module blueprint en wat materials. Dit kan je gewoon op eigen houtje doen, je hebt daar geen Ram Tah voor nodig (ik ben nog niet bij die engineer geweest maar ik heb wel wat blueprints voor met name die FSD booster) en het is nieteens zo heel veel werk.
De makkelijkste manier om een module blueprint te bemachtigen:
* Installeer een point defense turret op de bovenkant van je (niet al te grote) schip.
* Ga naar Synuefe EN-H d11-96
* Land dichtbij de ruine
* Pik een willekeurige Ancient Artifact op
* Schiet de sentinels neer
* Activeer de 6 pilaren (eerst rondrijden en kijken waar ze ongeveer zijn is handig maar er zit een eenvoudig symmetrisch patroon in; als je er eentje hebt gevonden is de andere meestal aan de weerszijde)
* Schiet de Sentinels neer
* Zet de SRV bij het gat in de grond voor de machine en jettison het artifact
* Schiet de Sentinels neer (

)
* Scan de blueprint
* Unlock de module die je wilt bij de Guardian Tech Broker
De Sentinels zijn vrij dom en als je niet vol in beeld bent gaan ze niet op je schieten... vanaf de bovenkant van de ruines kun ze vrij makkelijk uit de "lucht" knallen zonder tegenstand.
De point defense op je schipt zorgt voor de raketten (de meeste...)
Als je meerdere module blueprints wil (er zijn 6 verschillende modules) kan je als je wilt reloggen om de site te resetten en het trucje te herhalen. Dat gaat elke keer sneller.
De FSD booster is dus sowieso de moeite waard om dit een keer te doen (het is niet zo heel veel werk uiteindelijk, als je het een keer gedaan hebt). Ik weet nog niet precies hoe interessant de andere modules zijn, maar ik wil alles sowieso unlocken.
Voor de fighters en de wapens doe je hetzelfde, maar dan bij een site die dat type blueprint afgeeft.
[
Voor 11% gewijzigd door
Cyphax op 28-02-2021 09:00
]