Ik heb nog steeds zo'n T16000m HOTAS setup. Die zijn wel goed maar de potmeter in de schacht krijgt bij vrijwel iedereen contactproblemen en dan moet je die even openmaken en schoonmaken. Tenminste, ik heb dat bij die van mij ooit gedaan, en dat loste het probleem tot dusverre permanent op. De throttle is ook nog te upgraden met een mod als je die soepeler wil maken.Xaphod schreef op zondag 7 juni 2026 @ 13:21:
Maar eens een uurtje de tijd genomen om de potentiometer in de schacht van mijn X52 Pro eens te voorzien van contact spray.
Nogal een priegelwerk want de schacht moet daarvoor uit elkaar, gelukkig heb ik er een goede handleiding voor gevonden, (die heb je echt nodig).
De X52 Pro bevalt me verder prima, maar de potmeter in de schacht krijgt na een paar jaar altijd contactproblemen en heeft dan contactspray nodig.
Welke Hotas worden door jullie gebruikt/aanbevolen? Ik hoor dat de Thrustmaster T16000M FCS best wel goed is.
De reden dat ik van deze set veel plezier heb is omdat ie zo veel knoppen en controls heeft dat ik de hele game makkelijk in VR kan bedienen met alleen de hotas.
Saved by the buoyancy of citrus