Hmm, dit is inderdaad wel een goede reden om opnieuw te starten op de test server. Veel voordeel heb je inderdaad niet momenteel van een grote zak met credits. Toch weet ik niet wat er nog meer bij gaat komen en wat het allemaal gaat kosten en dat zal ik dan ook nooit weten want ik heb geen grote zak met credits. Dilemma'sSoliest schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:48:
Het makkelijke voor mij in een beta is dat ik al een aantal miljoen credits heb en gewoon vanalles kan gaan kopen en uitproberen. Helaas in de vorige test net geen Fleet carrier kunnen kopen, maar wel een paar andere dingen. Omdat Odyssey nu helemaal anders wordt, zal een nieuwe commander aanmaken ook wel leuker zijn om meteen te kunnen testen hoe het "te voet" gedoe werkt.
Ik speel sowieso in solo mode. Ik heb gemerkt dat je de eerste keer geen keuze kunt maken in spelmodus en je dus standaard in open gegooid word. Geen probleem in de starter permit zone, behalve bij het undocken. Al een paar keer gehad dat ik 10 minuten in een niet bewegende queue zat. Puur omdat er iemand in 'manual' mode voor de uitgang ging hangen en de auto launchers er vrolijk op bleven wachten tot die weg was. Of dit nu noob fouten of trolls zijn weet ik niet, maar vervelend is het wel. Je kunt er wel handmatig omheen vliegen, maar als je even weg loopt en dan terug komt en nog steeds op dezelfde plek hangt dan is dat best irritant.In Elite kun je eigenlijk geen fouten maken, ja ... dood gaan, maar dan ga ik geen nieuwe commander aanmaken, ga ik gewoon door met mijn huidige "cloon". Starter zone permit is alleen maar gemakkelijk als je in open wilt spelen en niet de hele tijd gegankedwilt worden. Heb ik overigens sowieso geen last van, Elite is daar veel te groot voor en kom bijna nooit iemand tegen. Als ik veel missies heb, of met mijn explorer commander speel, dan speel ik gewoon in Solo mode.
Verder wil ik even wat dingen op mijn gemak kunnen ervaren en ook zoveel mogelijk uit de start zone persen. Heb de eerste keer namelijk ontdekt dat je alle openstaande missies uitbetaald krijgt, ga nu dus 20x 200k+ missies verzamelen en zo in 1 keer 4mil gestort voor een stukje vliegen
Plus ik ben al aardig op weg om wat engineer te unlocken, allemaal werk wat ik al gedaan heb in mijn mini noob bubble.
Daarnaast moet ik nog kijken wat ik wil gaan doen en waar dan precies. Zal dus een soort van 'high sec' basis moeten vinden, liefst niet te ver van Dromi maar ook weer niet te dicht bij Sol (geen idee, maar dat lijkt mij de Jita van ED en dat was echt een ramp in EVE).