A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Hebben wij daar ook nog iets over te zeggen? We zijn toch een democratie in E:D? Mooie democratie zo...
Ik ben voor!
[ Voor 4% gewijzigd door GeeBee op 13-11-2018 19:57 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Op Discord hebben we ook een admin gedeelte.. en dat kunnen jullie lekker niet zien gnagna
maar daar hebben we het al een beetje besproken. Aangezien Kuch Pet Exec en ik nog het meest vaak spelen en voor de meeste ook al jaren.. dachten wij.. Maar goed Ik hoor net dat @GeeBee zich geroepen voelt!
[ Voor 73% gewijzigd door Leutje op 14-11-2018 04:55 ]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Dus ik mag meedoen?
Maar dan enkel en alleen omdat ik er dan na 3 weken vanwege gebleken ongeschiktheid uitgetrapt wil worden met een gouden handdruk cq koperen holschop
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Hello Ultra-settings
Net opgehaald na veel Leut-eren op Discord over kaarten enz. (nogmaals bedankt!)
Het is allemaal wel een stuk snappier geworden. En dat inderdaad op standaard Ultra. Alleen de Supersampling staat nog op 1.0. Misschien kan dat nog hoger?
Volgende stap: échte HD-schermen ipv 1680x1050
[ Voor 38% gewijzigd door GeeBee op 15-11-2018 22:39 ]
Anyway.. Will Flannigan op het FD forum.
--
New 'Thargoid Incursion' State
Hello everyone,
As is fitting with the elusive Thargoids, we've got a surprise announcement for you!
In addition to all of the content we've revealed thus far for Beyond - Chapter Four, the Thargoid threat continues to infest the galaxy in the form of new Thargoid Incursions and Thargoid Conflict Zones. Please read on for all the details!
New State: Thargoid Incursion
As time progresses, various systems will find themselves attacked by Thargoid Scouts and Interceptors.
Commanders will need to defend the system by killing Thargoids, if they fail to kill a certain number of Thargoids, the system will enter a new Background Simulation state: Incursion.
Incursion is a system-wide negative background state that impacts all the factions within that system.
Players defend the system (before and during Incursion) by killing Thargoids in that system.
When a system enters Incursion, the following happens:
One starport present in the system (that can be damaged) will be damaged.
Each week that passes whilst Incursion is active, a new starport (that can be damaged) will be damaged.
If a starport has been fixed after being damaged but the system is still in Incursion, it can be damaged again the week after.
All megaships in the system at the point of the state enters Incursion, will appear damaged and unable to continue on their journey.
Thargoid Scouts and Interceptors that were found in the initial attack will continue to have a presence, but stronger Thargoid Interceptors will now also make an appearance.
Thargoid Conflict Zones will also be found in the system, which pits players against Thargoids in waves of combat.
The Incursion state lasts (currently) indefinitely until players remove it.
To overcome the Incursion state, Commanders must kill Thargoid Scouts and Interceptors.
The amount of kills needed to remove the Incursion state varies from system to system.
We'll be exploring the new Thargoid Combat Zones in a livestream on 22 November, but if you can't wait, you'll be able to try them for yourselves in the beta next week!
--
Uds.. Ik zou binnenkort maar eens scouts proberen op zijn minst! want we gaan er aan!!!
Ik denk dat voor meer mensen geldt?
Tijd niet gespeeld maar ik ben van plan weer te gaan spelen als de nieuwe patch live is (is er al een datum bekend?). Ik ben benieuwd naar de nieuwe exploration maar als 'ons' systeem te grazen wordt genomen lijkt het me gaaf deel te nemen aan een bevrijdingsactie.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Misschien plasma enz wel.
Ok... Moet me maar een keer inlezen. Ik heb destijds wel wat van die blueprint meuck verzameld voor wapens en modules, misschien voldoende voor het unlocken van een Guardian wapen ofzo. Geen idee hoeveel ik heb of nog nodig heb. En ik wil ook nog eens farmen voor zo'n Guardian SLF.GeeBee schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:49:
Volgens mij hebben conventionele wapens geen effect.
Misschien plasma enz wel.
Dus als je eens die kleine scouts wil aanpakken kan dat met elk combat ready schip. (zoals mijn python bijv)
Als je de intersceptors wilt aanpakken. heb je helemaal niks aan je opgevoerde vroemvroem ik schiet alles uit de lucht python. Dan moet je inderdaad een beetje grinden.
Maar het is het wel waard!
Je eerste solo kill is iets om trots op te wezen
Welke zoek-termen gooi ik in de zoekmachine voor de beste tips?
EDIT: oh, en @Leutje, de nacht van de pop muziek vanavond op npo3 (23:00 - 02:00)
[ Voor 19% gewijzigd door MacNetron op 17-11-2018 21:51 ]
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Het grinden valt op zich mee. Het neerschieten van een thargoid daarintegen is wat moeilijker.
Als je het een goed idee vind geef mij voor deze keer dan een plusje. Dan kan ik dat eens regelen
Huidige suggesties
• Transport | Thargoid Knockploeg | Gathering Factions | Gezellig onderonsje
• Ensign | Corporal | Sergant | Captain
• Prutsers | Beunhazen | Tweakers | Technomancer
• Verkenner | Sergeant | Kolonel | Admiraal
• Repair-Crew | Front-Engineers | Tech-enforcers | Tech Director
• Limonade | Koffie | Bier | Wiskey
• RAM-Crew | HDD-Force | GPU-Nest | CPU
• Guest - User - Superuser - Root
• Vloot | Kapitein | Admiraal | Karmakeizer
• Eagle | Vulture | Anaconda
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Verkenner | Vervoer | Vernietiger | Volkstrouw
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
Daarnaast, wat wil je precies met de rangen indelen? Als je alleen de hoogste rang wil laten adminnen, dan denk ik:
Member - Tweaker - Geek
Dat sluit GoT-lore technisch aan.
Alternatief wordt mijn licht aangepaste voor de ED-lore:
Eagle - Python - Anaconda
(Zonde om de bulk van de mensen in Vulture te mikken)
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
80386 - 80486SX - 80486DX - 80486DX2
Archimedes - Newton - Einstein - Hawking
(Ja ik weet wel dat Hawking niet in dit rijtje thuishoort
Crutzen- tHooftVeldman - Geim - Feringa
Heijn - TrompJr - TrompSr - DeRuyter
Gewoon
Soldier - Miner - Trader - Explorer
Kan natuurlijk ook, er hoeft toch geen onderlinge verhouding in de rangen te zitten?
Maar een beetje humor is wel zinvol!
[ Voor 108% gewijzigd door GeeBee op 18-11-2018 23:58 ]
Ik zou Eagle voor Cobra omwisselen.MacNetron schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:48:
Alternatief wordt mijn licht aangepaste voor de ED-lore:
Eagle - Python - Anaconda
(Zonde om de bulk van de mensen in Vulture te mikken)
Die is wel erg leuk!SnoeiKoei schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:58:
Clueless (algemeen) / Fearless (combat) / Homeless (explorers) / Penniless (traders)
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ware het niet dat er enkele beheerders zijn. Wat worden die? Managers?
Jammer dat TWEAK niet kan. Misschien HENK?
Of TWKR, TWKS?
BrainlessLeutje schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:52:
Yep! Snoei is voor mij al een winnaar
Ware het niet dat er enkele beheerders zijn. Wat worden die? Managers?
Of RobVGekkePrutser schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:17:
En wat wordt de "4-character indicator" voor ons squadron?
Jammer dat TWEAK niet kan. Misschien HENK?(voor wie hem niet kent, zie hier).
Of TWKR, TWKS?
(HENK vind ik een mooie indicator)
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-11-2018 19:28 ]
Briljant

BTW, tweaker is ook slang voor iets heel anders...
[ Voor 29% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-11-2018 19:52 ]
GeeBee in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 3"
[ Voor 50% gewijzigd door GeeBee op 19-11-2018 21:05 ]

Het zou echt tof zijn om een plaatje van Henk op onze schepen te hebben. En op Blaauw station.
PS: Mijn schepen hebben allemaal Henk namen.. De vulture is "Henk's Revenge" en de TravelConda is "Henk's Odyssey"
[ Voor 50% gewijzigd door GekkePrutser op 19-11-2018 21:21 ]
de nieuwe update ziet er goed uit en het word toch eens tijd om mijn schip goed uit te rusten.
[ Voor 5% gewijzigd door MacNetron op 21-11-2018 11:34 ]
10 minuten wachten, kan je weer 5 kopen, tot 10 max.MacNetron schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:33:
Om alvast een leuk scheepje voor de Thargoid-Leut-grind-event te hebben, heb ik een Krait aangeschaft en ben nu Fujin tea naar meneer de engineer Broo aan het vervoeren... iets met grind...
Dan hoef je maar 5x naar Broo toe te kachelen.
Klopt, maar enkele reis is wel 10 jumps met een niet ge-engineerde nieuwe KraitAceAceAce schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:48:
[...]
10 minuten wachten, kan je weer 5 kopen, tot 10 max.
Dan hoef je maar 5x naar Broo toe te kachelen.
Tof! Je hebt het dan over 1&2 december, effe uit mijn hoofd? 1 van beide avonden moet lukken denk ik.Leutje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:19:
aangezien het aantal 'ik wil wel opgeleid worden' plusjes.. voor volgende week zaterdag EN zondag. Vroeg in de avondGoed idee?
Hij bleef maar zeuren dat de drivers voor de videokaart geupdate moesten worden, ook na (her-)installatie van de nieuwste Nvidia drivers.
Morgen weer proberen met het verwijderen van alle drivers mbt DDU en dan videodrivers opnieuw installeren... Andere tips zijn welkom.
Ook een tip nodig: bij het starten van ED wordt nu ook de Oculus software gestart. Als ik deze vervolgens afsluit, crasht ED. Is dit normaal?
Tijdje geleden dat ik voor het laatst mijn Rift heb gebruikt maar volgens mij moet Oculus draaien om je Rift te kunnen gebruiken ja. Gewoon laten draaien dus.GeeBee schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:31:
Gisteren zitten klooien met een geleende Oculus Rift.
Hij bleef maar zeuren dat de drivers voor de videokaart geupdate moesten worden, ook na (her-)installatie van de nieuwste Nvidia drivers.
Morgen weer proberen met het verwijderen van alle drivers mbt DDU en dan videodrivers opnieuw installeren... Andere tips zijn welkom.
Ook een tip nodig: bij het starten van ED wordt nu ook de Oculus software gestart. Als ik deze vervolgens afsluit, crasht ED. Is dit normaal?
@SnoeiKoei Je kan je custom bindings gewoon kopieren zodat je een backup hebt, moest een update van Elite roet in het eten goeien. Ik had net het probleem dat Elite men X52 niet wilde detecteren, bleek het aan een controller setting van Steam te liggen. Ondersteuning van "generieke controllers" afzetten en alles werkte weer naar behoren en men custom bindings kwamen ook terug als insteloptie.
https://forums.frontier.c...m-Thargoid-Conflict-Zones
19:00 UTC, dus 20:00 CETSnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:26:
Vanavond life stream over de nieuwe Thargoid Incursion Zones en de BGS states die de Thargoids veroorzaken, voor geïnteresseerden:
50% korting voor 12 maanden, lang leve Black friday
Voor degenen die de live stream gemis hebben (incluis mezelf):SnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:26:
Vanavond life stream over de nieuwe Thargoid Incursion Zones en de BGS states die de Thargoids veroorzaken, voor geïnteresseerden:
Ik heb wel gekeken gisteren. Ik moet zeggen dat je niet heel veel gemist hebt wat niet al bekend was via het forum. In het kort:MacNetron schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:38:
[...]
Voor degenen die de live stream gemis hebben (incluis mezelf):
[YouTube: Beyond - Chapter Four - Thargoid Conflict Zones]
* er komt een incursion state voor de background simulator. Een system met incursion is binnengevallen door Thargoids en iedere week dat die state voortduurt wordt er een space station aangevallen / beschadigd, met de daarbij behorende problemen en de mogelijkheid mensen te redden enzo.
* getroffen systemen krijgen een nieuw type (AX) conflict zone, waar je eerst alleen tegen scouts vecht en daarna ook tegen sterkere Thargoid tegenstanders. Het vechten in zo'n CZ is 1 van de manieren om de incursion terug te dringen.
* systems worden niet random getroffen door incursion, er zit intelligentie / een patroon achter maar er werd uiteraard niet uitgelegd wat dat inhoudt.
* incursion duurt voort tot spelers het oplossen!
Conflict zone zag er verder wel vet uit, heb wel zin om daarmee aan de slag te gaan.
En omdat het Black Friday is:
https://www.frontierstore...s/midnight-paintjobs.html
De Black Friday (Midnight Black) ship skins zijn er weer!

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-11-2018 13:55 ]
Bug Hunter Mk I heeft zijn Shard cannons en is er (bijna) klaar voorLeutje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:19:
aangezien het aantal 'ik wil wel opgeleid worden' plusjes.. voor volgende week zaterdag EN zondag. Vroeg in de avondGoed idee?

Nice, ik heb Midnight paint op de Krait (genaamd Kratje Bier) gezet.Drumatiko schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:02:
[...]
Bug Hunter Mk I heeft zijn Shard cannons en is er (bijna) klaar voor![]()
[Afbeelding]
Maaruh.. ik dacht dat de sessies gingen over hoe de guardian weapons te bemachtigen? Of ben ik abuis?
(ben niet tegen Thargoid practice uiteraard)
Dacht ik ook eigenlijk maar als het Thargoid practice wordt koop ik vast wel wat AX-wapens als ik later deze week een HMS Bugspray ga outfitten (als ik tijd heb).MacNetron schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:51:
[...]
Nice, ik heb Midnight paint op de Krait (genaamd Kratje Bier) gezet.
Maaruh.. ik dacht dat de sessies gingen over hoe de guardian weapons te bemachtigen? Of ben ik abuis?
(ben niet tegen Thargoid practice uiteraard)
Er waren zoveel mensen al aan het grinden.. dus heb ik voor komende week maar een bughunt opgezet
@SnoeiKoei Probeer aub voor ieder zijn geluk (heb geen zin in rebuys aan te horen lol) om medium en grote shards aan te sch.. te grinden.
Geloof me dat AX wapens op zich wel werken, maar niet op de komende manier zeg maar
Dus nogmaals! Een Krait mk2 met heel graag G5 dirty drives. 3 keer groot en 2 keer medium shards.
Voor de rest (als iedereen goed zijn best doet) is meer nog niet nodig. Dat komt de volgende keer wel als met met zijn allen de gauss gaat gebruiken
SHARDS!! is voor komend weekend enorm belangrijk!
Dit is Guardian tech broker meuck? 1x unlocken en dan gewoon met credits kopen?
[ Voor 33% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-11-2018 18:08 ]
(niet vanavond lol en van 1900 tot 2200 zeg maar)
Mijn game-tijd is beperkt, ik kom doordeweeks om 2000 thuis beste mensen...
Al met al houd ik er rekening mee dat ik dit weekend niet klaar ben om Thargoids te jagen. Hopelijk volgende keer. Ik dacht ook dat we nu alleen gingen voorbereiden (op de AX conflict zones van de volgende patch).
Komt goed uit, ik kan waarschijnlijk wel van de week nog terug vliegen naar Hip 87414.
Zal eens uitzoeken wat we nodig hebben voor de grind.
[ Voor 40% gewijzigd door MacNetron op 27-11-2018 11:14 ]
Persoonlijk heb ik het richtingsgevoel van een stacaravan, dus gelukkig kon Drumatiko ons vanuit de lucht de weg wijzen (het is tenslotte weer bijna Kerst...)

Hier nog een kaart van de basis:

Je moet 6 torens opladen door erop te schieten (4pips in wapens). Daarna moet je een groen kristal in de piramide (bij toren 1+2) plaatsen. Zodra er drones komen moet je 2 pips in schild gooien, en 4 in wapen. Ze zijn ook effectief neer te schieten met een ship launched fighter
Zal ik ook een Elite rang voor verkenning proberen te halen om het setje compleet te maken? (CQB tel ik niet mee)
Valt me op dat er toch een redelijk aantal netjes betalende missies zijn. Zeker Wing Missies. Met een Cutter zijn ze ook nog eens prima in m'n uppie te doen.
Het was ooit 4 maar dat was al terug gebracht in 3.2 naar 1AceAceAce schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:47:
Sommige bronnen geven aan dat je 4 blueprint parts nodig heb om een wapen te unlocken, terwijl andere bronnen aangeven dat je er maar 1 nodig hebt. Weet iemand wat er nu geldig is?
Als je tegen die tijd even een gil geeft, dan zal ik je wel even helpen.celshof schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:04:
Hopelijk zijn er over een tijdje ook nog mensen die moeten grinden. Ik bevind me nl. duizenden lichtjaren van de bubble, zodat ik eerste rij zit als de nieuwe explorer dingetjes live gaan,
Maar misschien wacht ik met het thargoid stuk wel tot ze het wat makkelijker maken. Net als met engineering destijds
Ik keek er zelf eerst ook enorm tegenop, maar was nergens voor nodig (tenzij je in een keer alles wilt unlocken, maar dat kan je gerust in delen opknippen). Geef maar een gil als je wat luchtsteun tegen de drones wilt hebben (of andere hulp).

Ja ben/was onderweg met men diamondback expl met 55ly jump, zit nu 4 jumps of zo van verwijderd maar gewoon weg te weinig tijd gehad deze week.. Dit weekend, zal ik ofwel helemaal niet kunnen ofwel net heeeel veeel tijd eraan kunnen spenderen (zit in de Ardennen op een lan, er is wifi maar kwaliteit is zeer beperkt).Leutje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:26:
Als je hulp nodig hebt @BlaSfem0n Zeg het dan evenIk kan tot 22 uur helpen! en ik ben er al dus dat komt goed!
Na 2 rondjes voelde het al als werk helaas. Dit vind ik eigenlijk het grootste probleem aan ED. Er wordt geen enkele moeite gedaan om dingen te kunnen laten unlocken via bijvoorbeeld handgeschreven quest lines, het moet allemaal procedureel en de enige manier om iets als dit te bereiken is een paar avonden telkens precies hetzelfde doen en tussendoor veelvuldig uit te loggen om de boel te resetten, rinse repeat. Hoe mooi het spel ook is, dit vind ik echt volkomen kut.

Meet C14H9CL5, callsign PH-DDT
Eingelijk genoeg Guardian Sentry Wreckage Components verzameld om de Shard Cannons #3 te unlocken.
Volgende stap: unlocken en outfitten. Ben benieuwd
[Herstel]
Eerst nog 20 Carbon delven... *zucht*
[Tip]
In Chona > Smoot Station zit een Guardian Tech Broker én hebben ze de ook nog benodigde Micro Controllers.
[ Voor 106% gewijzigd door GeeBee op 01-12-2018 17:06 ]

"Ik zat ff niet op te lettûh..."

(Dit stond op m'n tweede scherm)

[ Voor 15% gewijzigd door GeeBee op 01-12-2018 18:08 ]

Ik heb inmiddels 5 Guardianmeuck farm runs gedaan en heb genoeg wreckage components en tech components (uit mijn hoofd) om medium óf large fixed shards te unlocken maar nog niet allebei. Drives moet ik ook nog engineeren trouwens. En hoe denken jullie over guardian SLF, zijn die een beetje nuttig tegen thargoids?
Armatuur hangt eindelijk correct, stekkers ernaast, en netjes doorgelust naar volgende tl-armaturen.
Hiephiep door naar her-install windows op nieuwe ssd (ipv een oude hdd). Daarna ED herinstall. Vandaag geen thargoids nog voor mij...
Ik ben wel even klaar met grinden voor parts. Blij dat ik in elk geval één tyoe Guardian weapon kan unlocken nu.
Dus deze rare dingen zijn wel degelijk nuttig
Oh vandaar dat je zo blij was, ik dacht dat je helemaal uit je dak ging omdat ik uberhaupt dat ding had weten te rakenLeutje schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:57:
Vandaag met Drumatiko multicrew gedaan. Ik in mijn Annie en hij in een SLF. Ik heb met mijn eigen ogen gezien dat hij een hart te pakken had! (goedzo drum!)
Dus deze rare dingen zijn wel degelijk nuttig

Startpunt van de training:

Het eerste "ow crap" momentje;

Een van de eerste succesjes

Stukje meegevlogen in de anaconda:

Co-piloot / mascotte in Leut zijn Anaconda:

Nou en of!GeeBee schreef op zondag 2 december 2018 @ 08:56:
Ja als multicrew nuttig Maar ook als NPC?
Niet als novice en zelfs niet als expert..
Maar zelfs een novice kan dat ding bezig houden terwijl jij weg vlucht

Je moet ook lezen... dit moet je SAMEN doen. Niet alleen haha
Sorry man
Als het even kan ben ik er.
Alleen... ik kan m niet scannen en dan krijg ik een boete. Toch ook een Xeno Scanner nodig dan?
Pas als je er 1 solo wilt aan pakken. Dan heb je er 1 nodig. En natuurlijk alle toeters en bellen. hull en shields op volle sterkte.je kent het wel
Dat kan niet zo te zien? Na vier wapens geeft 'ie aan dat de limiet van 4 experimentele wapens is bereikt. Ik heb nu 3x large en 1x medium dus.Leutje schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:53:
Dus nogmaals! Een Krait mk2 met heel graag G5 dirty drives. 3 keer groot en 2 keer medium shards.
Nu zien dat ik mijn drive nog wat dirty kan maken en hopelijk kan ik er vanavond dan bij zijn. Waar en hoe laat gaat men los?
Zo rond 20 uur in HR 1183 Station Arch's Faith!
Straks ook nog even Discord installeren en hopen dat alles werkt.

Terug bij HIP 87414, zoals jullie zien.
Rottig spelen met Ziggo die steeds verbinding eruit gooit (dit na "werkzaamheden" van afgelopen week)
En is het Ziggo niet, dan is het de brakke implementatie van multiplayerfunctionaliteit wel die roet in het eten gooit. Gisteravond gezellig Thargoids gemold met 3 andere GOTters, ging grotendeels goed maar er waren ook de nodige disconnects (telkens precies op het moment dat Thargoids doodgingen) en Leut en ik kwamen in verschillende instances terecht of zagen dezelfde Thargoid op totaal andere plaatsen. Ik hoop echt dat Frontier dat een keer aanpakt... Ik kan me nog wat SRV races herinneren waarin we probeerden met 10 man ofzo op dezelfde locatie op een planeet te landen...MacNetron schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:14:
Rottig spelen met Ziggo die steeds verbinding eruit gooit

Het goede nieuws is dat het gisteravond wel erg tof was, als het allemaal werkte zoals het moest
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-12-2018 11:54 ]
Beyond Chapter 4 komt op 11 december officieel uit.
Ik las het net in de newsletter! Gaaf.Soggoth schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:57:
https://twitter.com/elite.../1069562177495945217?s=21
Mooi, zal aan mijn vriendin vragen haar verjaardag dit jaar over te slaanSoggoth schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:57:
https://twitter.com/elite.../1069562177495945217?s=21
Of je geeft haar ook een ED-account... hoef je ook niet meer over een cadeautje na te denken.MacNetron schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:34:
[...]
Mooi, zal aan mijn vriendin vragen haar verjaardag dit jaar over te slaan