Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 11:05
Leutje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:02:
Misschien word het tijd dat je een guardian FSD booster gaat halen. Van 12 naar 22.5 lichtjaar. Om daarna even Elvira Martuuk of Felicity Farseer te bezoeken. En opeens zit je op dik 30 lichtjaar met het zelfde schip :)

Wist je dat je aan het uiteinde van de bubble meer geld kan verdienen? hey! toevallig! Ons systeem zit op de rand! :D

Wat betreft, De FDL is een mooi knal scheepje. maar o zo beperkt ;) Kijk in het begin eerst even naar een Python of een Krait. Die hebben beide zo veel meer in hun mars ook al kunnen ze net wat minder knallen
haarbal schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:05:
[...]

Als je horizons hebt that is.
Ik heb Horizons nog niet :) Ik wil eerst gewoon even de base game verkennen voordat ik me ga branden aan planetary stations, engineers, synoptics, multi-crew en weet ik het wat allemaal :P
Wist je dat je aan het uiteinde van de bubble meer geld kan verdienen? hey! toevallig! Ons systeem zit op de rand! :D
Wat is 'ons systeem'? Wat is de bubble? Newbie hier haha ^^
Wat betreft, De FDL is een mooi knal scheepje. maar o zo beperkt ;) Kijk in het begin eerst even naar een Python of een Krait. Die hebben beide zo veel meer in hun mars ook al kunnen ze net wat minder knallen
Dank voor de tip! Ik ga eerst nog even wat sparen en vliegen in de Type-9 (en die eerst verder uitrusten) en dan kijk ik wat het gaat worden :)
Drum schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Welkom!

Ik raad persoonlijk de Chieftain aan, het is een snel/wendbaar schip en dus een genot om mee te vliegen! :9~
Alliance Chieftain zet ik in het rijtje, thx!

https://freight.associates

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:58
Er gebeurt ook heel veel qua communicatie tussen Tweakers op de Discord groep
https://discordapp.com/ch...756224/224120690968756224
Ons thuis systeem is HIP 87414. Staat ook vast wel in de wat karige Startpost (lol)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-09 17:36
Ghostley schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:57:
Voorheen kon je leuk verdienen aan tripjes tussen Sothis en Ceos. (VIP passengers, goods, data.)
Maar weet niet of dat nog steeds zo is, zit er al een tijdje uit de buurt.
Dat is nog steeds zo! Met de ASP explorer haalde ik daar tussen de 5-7 miljoen per keer mee op. Met een Anaconda nu tussen de 13-15 miljoen per keer. Ik heb de FSD booster en doe er max. 10 minuten over.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Murc1elag0 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Dat is nog steeds zo! Met de ASP explorer haalde ik daar tussen de 5-7 miljoen per keer mee op. Met een Anaconda nu tussen de 13-15 miljoen per keer. Ik heb de FSD booster en doe er max. 10 minuten over.
Nice, toch weer eens een tripje naartoe maken dan als ik weer wat dichter bij home ben. :D
De Krait weer even verruilen voor de vertrouwde Python.

PSN ID: Ancta

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/224120690968756224/500741308252553226/unknown.png

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• Daffie
Ik zie je nu al een paar keer alleen een screenshot posten van iets, iedereeen zal vast snappen wat je daarmee bedoelt, maar care to elaborate for meh? :D

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Daffie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Ik zie je nu al een paar keer alleen een screenshot posten van iets, iedereeen zal vast snappen wat je daarmee bedoelt, maar care to elaborate for meh? :D
das de status van "ons " systeem hip 87414

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Klopt! En daarom houden wij ook van hem ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Daffie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

Dit is inderdaad de status van onze player faction The Gathering in ons thuis systeem HIP87414. Ik maak eigenlijk altijd even een snip zodra ik weer in Blaauw Station ben.

Het percentage is onze invloed/influence in het systeem.
Soms staat er iets over civil war. Dan kan de faction een station proberen over te nemen. Interessant voor Combat.
Nu zien we dat we in Adit gewonnen hebben.
En er komt een economic boom aan. Interessant want dat betekent goede prijzen voor traders en miners.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Na jaren Elite weer geïnstalleerd. Destijds niet heel veel gespeeld maar toch blijft het knagen dat ik het spel nooit echt een kans heb gegeven.

Dus maar een poging wagen weer. En gaan kiezen of ik voor passenger trips wil gaan of voor exploration. Beide lijkt me erg leuk en ben benieuwd wat jullie eventueel denken wat het meest geschikt is voor een newbie. Ik ben overigens geen PvP type.

Op naar de diverse fora en topics om me in te lezen ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Je kan het tegelijk doen he ;) Beetje exploren terwijl je een passagier mee neemt ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leutje schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:47:
Je kan het tegelijk doen he ;) Beetje exploren terwijl je een passagier mee neemt ;)
Ahh een multitasker _/-\o_ . Rustig aan he, het is nog zondag :*) .

Ja maar daarvoor ook even een goed schip zoeken en kijken waar ik zit enzo. Ik blijk op Blaauw te zitten en heb geen stored ships. Wel 13M in balance, dus er is gelukkig wel iets mogelijk.

*Edit 1: Aiiii... gevlogen naar Adit - Lewis Port om een Dolphin te kopen. Volgens meerdere sites was die daar te koop. Blijkbaar niet. Eerst maar ff gaan koken, eten en daarna kijken of ik iets verkeerd heb gedaan of dat de databases niet helemaal kloppen. Ik vermoed het eerste :).

*Edit 2: wellicht moet ik Horizons aanschaffen voor de Dolphin, zo maar eens even controleren :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ngangatar op 14-10-2018 18:39 ]

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
De Dolphin heeft inderdaad een Horizon logo op coriolis op mijn mobiel: https://coriolis.io/outfit/dolphin

Ik weet niet of je budget het toe laat, maar mijn passagiers schip is de Asp Explorer. Ideaal voor toeristen tripjes. En je kunt tevens de explorer uithangen ondertussen zoals Leut zegt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MacNetron schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:54:
De Dolphin heeft inderdaad een Horizon logo op coriolis op mijn mobiel: https://coriolis.io/outfit/dolphin

Ik weet niet of je budget het toe laat, maar mijn passagiers schip is de Asp Explorer. Ideaal voor toeristen tripjes. En je kunt tevens de explorer uithangen ondertussen zoals Leut zegt.
Thanks voor de bevestiging en de ASP Explorer tip. Heb je daar een goede outfitting (build) voor welke zowel voor passenger als exploration werkt?

Maar als je de ASP voor passagiers gebruikt, waarvoor heb je dan de Dolphin? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 14-10-2018 19:10 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Leutje schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:47:
Kan wel, maar dan krijg je steeds dat gezeik "Oh wil je even 100LY omvliegen want ik wil wat bier hebben :F ".

Wel een beetje vreemd, je kan wel als piraat spelen en iedereen verrot schieten maar een passagier waterboarden of spacen kan dan weer niet, die moet je gewoon netjes afzetten bij de volgende basis >:) Jammer want ik krijg al snel dat soort neigingen van die passagiers.

[ Voor 32% gewijzigd door GekkePrutser op 14-10-2018 19:15 ]

lol prutser. Dat 'gezeik' kan je volledig negeren hoor ;)

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:18:
lol prutser. Dat 'gezeik' kan je volledig negeren hoor ;)
Ja maar dan krijg je toch geen geld als je dat een paar keer doet?
Jazeker wel. alleen die extratjes leveren een paar centen op. die krijg je dus niet ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heb net Horizons gekocht en las net op een forum dat je je schepen kan transferren tegenwoordig, dat maakt het al wat fijner. Terug naar Blaauw en daar een vloot opbouwen. Vlootje :)

Welkom in ons Blaauw :)

Zie mijn signa en kom eens op onze discord ouwenelen ;) Krijg je vast meer tips dan hier!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb me net toegevoegd op de Discord server maar zit nog met maten op Steamchat vanavond. Ik zal van de week eens komen kletsen. Heb tevens een request voor de GOT group het heelal in geslingerd, eens kijken of die in de juiste melkweg aankomt.

Qua aankoop, gaat waarschijnlijk een dolphin worden eerst voor passenger flights en wellicht later de ASP als ik wat meer centen heb.

JE mag er ook typen hoor :P

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:38:
Jazeker wel. alleen die extratjes leveren een paar centen op. die krijg je dus niet ;)
Echt waar?? Ik dacht dat als de passagier niet meer tevreden was dat die meteen afgezet wilde worden en je dan geen geld kreeg. Idem met Hull damage

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meteen afzetten? Daar is de Eject button toch voor?

• Daffie
Passenger limpets, mijn stem heeft het! :D

Daffie schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:34:
Passenger limpets, mijn stem heeft het! :D
Haha :D

@GekkePrutser Dat is een kleine update geweest in seizoen 2 ergens.. ;) geen gedoe gewoon je passagier verplaatsen naar het doel en klaar.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ngangatar schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:09:
[...]

Thanks voor de bevestiging en de ASP Explorer tip. Heb je daar een goede outfitting (build) voor welke zowel voor passenger als exploration werkt?

Maar als je de ASP voor passagiers gebruikt, waarvoor heb je dan de Dolphin? ;)
Vanwege de grotere jumprange (simpele builds):
https://coriolis.io/outfi...BhBGA2MQFMCGBzANokMK6A%3D

https://coriolis.io/outfi...BhBmSQUwIYHMA28QgIwV0A%3D

• Parcival44
maar dolphin is stuk goedkoper en kan luxury cabins hebben, kan leuk aantikken voor missies

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks voor beide builds. Ik heb gisteren een Dolphin gekocht vanwege de aanschaf en outfitprijs van een ASP. En omdat ik het een mooi karretje vind :). Ga eens op zoek naar een station waar ze de juiste cabins verkopen. Waar ik de Dolphin kocht waren deze niet verkrijgbaar. Tot nu toe vermaak ik me prima met passengers en mijn geklungel daaromheen.

Heb er zin in!!

Hier de announcement pagina
https://forums.frontier.c...er-Four-Beta-Announcement

Ziet er erg tof uit, vooral die belt-scan *O*
quote: Will Flanagan;7080717
Hello Commanders,

With much anticipation, we’re pleased to announce that the beta for Chapter Four will be available to all PC Elite Dangerous and Elite Dangerous: Horizons players on Tuesday 30 October!

In order to focus the public testing on specific aspects of Chapter Four, we will be unlocking different content over a number of different weeks. You can find out the schedule that content will be added to the beta here:

We are expecting beta milestones to go live on the Tuesday of each week. However, we will update you in the News and Announcement forums as each update is made available.

As always we welcome your feedback on our dedicated beta and bug report forums. These reports, and the data provided, by these beta tests are incredibly valuable and useful in the development of Elite Dangerous. You can find a breakdown of Chapter Four’s features below:

Exploration

The Analysis Mode with the improved Exploration Discovery Scanner and Detailed Discovery Scanner, is a game-changing, brand new way for all Commanders to explore the Milky Way galaxy. After the initial scan of the system, you will then be able to tune your scanners to find stellar bodies and other phenomena. Unidentified Signal Sources and conflict zones will also appear as dotted lines within this mode, allowing you to easily track down interesting or important things within the system. Not only is this new system a more realistic, satisfying and engaging exploration experience, but now you will be able to make more informed decisions on where to look next, and you will be more rewarded for your time spent exploring. Commanders will now have probes at their disposal to map the planetary surfaces, and planetary rings, in detail, to locate points of interest and leave your mark on the galaxy in a different way.

All of the above, in addition to the new in-game codex where Commanders will see a new way of recording their findings in both a collaborative and individual way, are just a few things coming with the changes to exploration. We're barely scratching the surface here with the changes to exploration, so make sure to tune in to the livestream on 18 October, to find out more.

Mining

Asteroid belts and planetary rings are about to get very busy. New tools and mechanics will provide a fresh, exciting and lucrative mining experience for all Elite Dangerous Commanders. Using new exploration mechanics, miners can investigate rings to locate the best spots to start their mining sessions, and then the best specific asteroids to probe and excavate for rewards. With the right amount of skill and expertise, the new Abrasion blaster, Sub-surface displacement missile, and Seismic charge launcher, will provide some exciting and explosive results.

Want to go deeper with these features and learn more about mining? Tune in to the livestream on 1 November, to find out more.

Squadrons

Squadrons is a new in-game way of uniting like-minded Commanders to support factions of their choice, take part in Community Goals together and compete for top spots in seasonal leader boards. New communication tools, including in-game chat channels, will help you blaze trails together, and leave your Squadron's mark on the galaxy.

Learn more about Squadrons in our livestream on 30 October.

...and more!

There's a number of other huge changes coming to Elite Dangerous, including visual improvements, background simulation updates, and (yet to be revealed) cockpit interface changes, and other features that we can't wait to tell you about.

Prior to the introduction of the content on the beta, we’ll be hosting a number of deep-dive livestreams with developer guests, where we showcase the content and you have the chance to voice your questions and comments.

The Chapter Four content reveal livestreams will be on the following dates:

Exploration, Codex and Visual Improvements – 18 October (19:00 BST)
BGS and Scenario Interactions – 25 October (19:00 BST)
Squadrons – 30 October (19:00 GMT)
Mining – 01 November (19:00 GMT)
The Ships – 8 November (19:00 GMT)

If you’re not able to catch the streams, don’t worry! We will be posting a recap of the all the content unveiled shortly after each livestream.

We can’t wait to see what you think!
Op 8 november is de laatste stream, dus op zijn vroegst krijgen we ergens in de tweede helft van november de patch?

[ Voor 79% gewijzigd door Drum op 15-10-2018 18:35 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

De beta duurt 4 weken :P Het begint op 30 oktober so.. do the math! Kom eens rondhangen op disco drummie we missen je!
( ja ik niet hoor maar de rest he)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Inmiddels een station gevonden om jouw build te kunnen aanschaffen, vliegt prima en fijn om nu ook wat luxere cabines te hebben. Geld komt nog niet echt binnen omdat ik kies voor reputation, dat is beter voor lange termijn dan komen de betere opdrachten vanzelf.

Heb het in ieder geval weer naar mijn zin in Elite en fijn om te merken dat ook Malarkan en Sholto weer aan het joinen zijn en in Blaauw aangekomen inmiddels.

Big _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 16-10-2018 11:39 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vandaag thuiswerkdag en stuk of 4 meetings. Tussendoor eens kijken of ik een goedkope (3-6M) figther config kan vinden om mijn lage rank daarin ietsjes omhoog te werken om zodoende wat leukere missies te kunnen accepteren voor passengers. Sommige klanten vinden mijn standing te laag ;).

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Passengers kijken naar je trade en exploration rank, Daar heeft je combat rank 0 invloed op.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sato schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:59:
Passengers kijken naar je trade en exploration rank, Daar heeft je combat rank 0 invloed op.
Dan heb ik de tekst verkeerd begrepen. Thanks!

Wellicht ff een explore onderzoekje doen dan. Mijn trading zit op het 28%, Exploren pas op 5% ;).

• Sato
Toevoeging, Gevraagde rank hang van het soort passagier af.
Sightseers: Exploration Rank.
A naar B: Trade rank.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:30
Sato schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:06:
Toevoeging, Gevraagde rank hang van het soort passagier af.
Sightseers: Exploration Rank.
A naar B: Trade rank.
Maar rank heeft toch geen invloed op of je de missie kan accepteren?

Je moet alleen genoeg rep hebben bij de faction.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Sato
Daar heb je gelijk in, Ngangatar hoeft inderdaad enkel zijn reputation te verhogen bij de missie aanbieders.

Let wel, Reputation! Dus niet influence.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sato schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:23:
Daar heb je gelijk in, Ngangatar hoeft inderdaad enkel zijn reputation te verhogen bij de missie aanbieders.

Let wel, Reputation! Dus niet influence.
Will do, Commander.

Ik zag vanmorgen al even dat ik plots missies aangeboden krijg van 10M cr ipv 150k cr. Dit betreft dan wel de Blaauw missies.

[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 17-10-2018 13:42 ]

• Daffie
Gister voor het eerst met m'n 3 maten wat Wing Missions gedaan. De rest is allemaal geobsedeerd door combat, maar ik vind de funfactor daarvan wel meevallen. Toen ik ze vertelde hoe lucratief commodity trading kan zijn hebben ze toch maar even allemaal een Type-7 aangeschaft.

Uiteindelijk kwam ik een Wing Source and Return missie tegen die er wel goed uit zag. 1560 units of silver, 10 mil reward. Met mijn Type-9 en 3x een Type-7 konden we in één run 1632 units vervoeren, dus die Wing mission was na één haul al klaar. Easy 10 mil!

Vervolgens kwam er nog een leukere, 1500-nogwat gold, 30 miljoen reward. Dus die ook maar gelijk even gedaan. Uiteindelijk waren we allemaal na 3 uur spelen, 43 miljoen rijker. De investering voor de gold en silver was ong. 8 mil per persoon, da's toch een mooie 35 mil winst. En het was nog gezellig ook :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lekker!

Ennuh gezellig is zooooooo overrated ;)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Welkom heren :)
Voor servertoegang is een por in discord het snelst.

Hauling wing missies zijn idd best leuk om te doen en geven goede rewards. Mocht je 's avonds tijd hebben zijn Dante en Flapdrol altijd wel te porren voor wing missies. Zij zijn de meester er in iig. Ik ben er zelf ook wel eens maar nu even op verkenningstocht. o7

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Daffie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:43:
Gister voor het eerst met m'n 3 maten wat Wing Missions gedaan. De rest is allemaal geobsedeerd door combat, maar ik vind de funfactor daarvan wel meevallen. Toen ik ze vertelde hoe lucratief commodity trading kan zijn hebben ze toch maar even allemaal een Type-7 aangeschaft.

Uiteindelijk kwam ik een Wing Source and Return missie tegen die er wel goed uit zag. 1560 units of silver, 10 mil reward. Met mijn Type-9 en 3x een Type-7 konden we in één run 1632 units vervoeren, dus die Wing mission was na één haul al klaar. Easy 10 mil!

Vervolgens kwam er nog een leukere, 1500-nogwat gold, 30 miljoen reward. Dus die ook maar gelijk even gedaan. Uiteindelijk waren we allemaal na 3 uur spelen, 43 miljoen rijker. De investering voor de gold en silver was ong. 8 mil per persoon, da's toch een mooie 35 mil winst. En het was nog gezellig ook :)
Zo lijkt traden me echt leuk :) In m'n uppie ben ik het al snel zat.
@Ereaser Traden is/kan leuk zijn maar zoals altijd. Er is zoveel meer te doen dan centen verdienen ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leutje schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:57:
@Ereaser Traden is/kan leuk zijn maar zoals altijd. Er is zoveel meer te doen dan centen verdienen ;)
Zei de man met 12 miljard ofzo op zijn rekening :).

Wij, HBDOTBP (het bondgenootschap der overal tegeanaan botsende prutsers), behouden ons het recht om te klagen over geld :).

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ngangatar schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

Zei de man met 12 miljard ofzo op zijn rekening :).

Wij, HBDOTBP (het bondgenootschap der overal tegeanaan botsende prutsers), behouden ons het recht om te klagen over geld :).
Nou, de man van 12 miljard heeft mij anders wel in de brievenbus van Blaauw lopen botsen! De prutser... :P

Ja hoho!! Ik heb nog net geen 1.2 miljard hoor :P
12 miljard! Gaat ut?

Maar dus en want..
Vanavond is er de eerste stream die ons gaat vertellen wat er in 3.3 gaat komen Yay!!

[Video: https://www.youtube.com/channel/UCd1Xmm1TFBD-lfZUWaWf7EA/live]

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 17:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:49:
Ja hoho!! Ik heb nog net geen 1.2 miljard hoor :P
12 miljard! Gaat ut?

Maar dus en want..
Vanavond is er de eerste stream die ons gaat vertellen wat er in 3.3 gaat komen Yay!!

[Video]
Over de nieuwe exploration mechanics. Ik ben wel van plan even te kijken. Tot nu toe ben ik nog niet erg positief over de geplande veranderingen eigenlijk maar hopelijk valt het mee. Jammer dat de echt coole veranderingen (nieuwe uiterlijk van icy planets!) zijn uitgesteld en niet in de Q4-patch zullen zitten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik vond het er wel goed uit zien.

Nieuwe ice planets zitten er inderdaad nog niet in, maar wel een verbeterde lighting system. Waardoor dingen mogelijk zijn zoals planeten met echte dag en nacht kanten, waar de nacht kant een night vision modus nodig gaat zijn. En algemeen verbeterde verlichting.
Exploration dat iets meer gaat zijn dan honk en jump. Ontdekkingen die met iedereen gedeeld gaan zijn.
Een log van al je ontdekkingen en alle lore in-game.

Dan moet er nog meer details komen over; verbeterde mining, fenomemen zoals space lightning, scenario missions, ...

I'll do what I can, but expect very little.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

4bit schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:03:
Ik vond het er wel goed uit zien.

Nieuwe ice planets zitten er inderdaad nog niet in, maar wel een verbeterde lighting system. Waardoor dingen mogelijk zijn zoals planeten met echte dag en nacht kanten, waar de nacht kant een night vision modus nodig gaat zijn. En algemeen verbeterde verlichting.
Exploration dat iets meer gaat zijn dan honk en jump. Ontdekkingen die met iedereen gedeeld gaan zijn.
Een log van al je ontdekkingen en alle lore in-game.

Dan moet er nog meer details komen over; verbeterde mining, fenomemen zoals space lightning, scenario missions, ...
Mining komt in de volgende uitzending aan bod als ik me niet vergis.

Ik ben het met je eens dat er een boel verbeteringen in zitten. Waar mijn bezwaar zit is dat je een tijdrovende 'minigame' moet gaan doen (in een scherm waarin je niet eens ziet waar je ondertussen heenvliegt) om er achter te komen of planeten überhaupt de moeite zijn om van dichtbij te gaan bekijken. Het zoeken naar bv earthlike worlds tijdens een lange reis is dan niet meer te doen, dús wordt zo'n lange reis alleen maar saaier ipv minder saai. Daar slaat men de plank wat mij betreft volledig mis. Als je normaal toch al de tijd neemt om ieder system waar je komt uitgebreid te bekijken, ja, dan wordt het wellicht leuker. Het ziet er allemaal wel erg mooi uit maar er zullen een boel explorers zijn die de nieuwe mechanics nauwelijks te zien krijgen vrees ik.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Volgens de stream heeft de standaard honk en jump nog steeds hetzelfde profijt, en kan je dat dus steeds blijven doen. Ook zou je snel zien wat er ongeveer in een systeem zich bevind, eens je het systeem onder de knie hebt. Je moet ook niet meer vliegen naar alle planeten om planeten te ontdekken, maar kan gewoon rustig liggen ronddobberen naast de zon. Tenzij je space golf wilt doen om te kijken wat er op het oppervlak is. Of als je multi-crew doet kan eentje vliegen en de andere liggen scannen.

Natuurlijk is dat wat afwachten want frontier heeft al enkele keren gezegd dat bepaalde dingen een goede credits/tijd ratio heeft en dan uiteindelijk toch tegenvallen.

Het leek mij ook dat de focus voor die nieuwe mini-games meer ligt voor plaatsen die door niemand ontdekt zijn geweest. Voor zover ik het begreep, iemand doet zijn ontdekkingen binnen en deze ontdekkingen zijn dan voor iedereen.

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
Weet iemand of de payouts voor exploration ook gaan veranderen?

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Volgens frontier wel, maar zoals gewoonlijk is alles "subject to change":
As mentioned earlier, these new tools are engaging and intuitive to use, and you will be able to earn the same amount of credits as you currently can, at a faster rate. The first discovered bonus has been increased significantly, and First Mapped is a brand new way of making extra credits. If you are the first to discover a stellar body, or completely map a planet, your name will be listed as the person responsible for doing so.

If you are the first to fully discover and map the system to 100%, you will receive an additional bonus of credits.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ik begrijp dat mijn 2 weekjes vakantie begin november weer eens (ED technisch) uitermate slecht gepland zijn :P

• Daffie
Ik heb een vreemd probleempje die nu al een paar keer is opgetreden dus ik twijfel of ik nu iets verkeerd doe.
Ik was vandaag bezig met een missie waarbij ik '8 Pirates of BD+16 2404 Rats' faction moet elimineren. Ik ga naar BD+16 2404, ik zoek daar een RES op en kom een wing van 3 tegen. Volgens mijn scanner zijn ze van de BD+16 2404 Rats faction! Ik maak er tenminste één dood, maar toch krijg ik er geen credit voor. Dit nadat ik in andere RESsen ook al verschillende schips van die faction heb kapot gemaakt.

Dit is niet de eerste missie waarbij zoiets gebeurd, ik heb het ook wel eens gehad bij die Massacre missies. Is dit een bekend probleem? Of doe ik iets verkeerd?

Een filmpje ter verduidelijking:
https://1drv.ms/u/s!AjtX-FgKIowS5whIMRICF3yd1TGC

Mijn dogfight skills zijn nog niet zo goed, ik weet het, maar ik doe m'n best :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Daffie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:19:
Ik heb een vreemd probleempje die nu al een paar keer is opgetreden dus ik twijfel of ik nu iets verkeerd doe.
Ik was vandaag bezig met een missie waarbij ik '8 Pirates of BD+16 2404 Rats' faction moet elimineren. Ik ga naar BD+16 2404, ik zoek daar een RES op en kom een wing van 3 tegen. Volgens mijn scanner zijn ze van de BD+16 2404 Rats faction! Ik maak er tenminste één dood, maar toch krijg ik er geen credit voor. Dit nadat ik in andere RESsen ook al verschillende schips van die faction heb kapot gemaakt.

Dit is niet de eerste missie waarbij zoiets gebeurd, ik heb het ook wel eens gehad bij die Massacre missies. Is dit een bekend probleem? Of doe ik iets verkeerd?

Een filmpje ter verduidelijking:
https://1drv.ms/u/s!AjtX-FgKIowS5whIMRICF3yd1TGC

Mijn dogfight skills zijn nog niet zo goed, ik weet het, maar ik doe m'n best :P
Ze kunnen wel van de juiste faction zijn, maar als ze niet wanted zijn in het systeem waar je je bevindt tellen ze niet als pirates en dus niet voor de missie denk ik.

Edit: filmpje even geopend, ze zijn wel wanted en er staat zelfs mission target bij. Raar, geen verklaring voor dan.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-10-2018 14:33 ]

• Daffie
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Ze kunnen wel van de juiste faction zijn, maar als ze niet wanted zijn in het systeem waar je je bevindt tellen ze niet als pirates en dus niet voor de missie denk ik.

Edit: filmpje even geopend, ze zijn wel wanted en er staat zelfs mission target bij. Raar, geen verklaring voor dan.
AFAIK kan je iemand alleen als 'wanted' scannen in andere systemen als je een Kill Warrant Scanner hebt. Als je het filmpje kijkt wat ik linkte hierboven, op 00:07, zie je dat mijn target wanted is al vóórdat ik de KWS heb gebruikt. Dat betekent dan toch dat dat target wanted is in dit system? Of begrijp ik dat verkeerd?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Daffie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

AFAIK kan je iemand alleen als 'wanted' scannen in andere systemen als je een Kill Warrant Scanner hebt. Als je het filmpje kijkt wat ik linkte hierboven, op 00:07, zie je dat mijn target wanted is al vóórdat ik de KWS heb gebruikt. Dat betekent dan toch dat dat target wanted is in dit system? Of begrijp ik dat verkeerd?
Volgens mij begrijp je het goed. Toen ik mijn eerste reactie typte had ik het filmpje nog niet gezien. ;)

• Sato
Daffie schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

Correct, Maar als je vervolgens je KWS gebruikt checkt ie voor internationale bountys.
En daarmee vervalt de locale bounty, Of zoiets.

Komt bij community goals waar alleen lokale bountys tellen op het frontier forum vaak voorbij dat je dan je KWS niet moet gebruiken.
Hoe dat bij dit soort missies zit weet ik niet precies, Alleen dat die altijd vermelden bij de mission details in welk systeem je het moet doen.

• Daffie
Ben ik weer met nog een vraag! :D

Ik ben sinds de nieuwe Community Goal maar eens mee gaan doen. Ik snap nog niet zo goed wat de impact is van zoiets, maar als ik het even helemaal 'boil down' dan komt het in mijn geval neer op: Breng Basic Medicines naar Biruni Port in Niflhel. Hoe meer je dat doet, hoe hoger je op de contributors lijst komt. Hoe hoger je op die lijst staat als de CG voorbij is, hoe meer reward je krijgt. Nu is deze CG pas net begonnen maar ik sta op dit moment op 'top 10% contributors' met iets meer dan 10.000 tonnes collected.

Ik ben eens gaan opzoeken wat de vorige CG deed; hierbij moest je Thargoid spullekes ergens heen brengen. Uiteindelijk is deze CG maar tot tier 4 gekomen voordat deze eindigde, en kregen de top 10% contributors tussen de 6-7 mil credits reward. Verder kon ik niet goed terugzien wat je er nog meer aan over houdt.

Is het zo dat je uit CG's alleen credits wint? Los van de opgebouwde rep bij de betreffende station natuurlijk. Want als de vorige CG enige indicatie is voor déze CG, dan ben ik dus een week aan het haulen voor < 10 mil credits. Een beetje een profitable trade route doet 10 mil in 3 á 4 keer op-en-neer.
Of is er nog een andere 'reward' hieraan? Iets cosmetisch? Een permit ergens voor? Eeuwige roem?

Ik heb geen idee wat deze CG doet. maar je reward word inderdaad hoger als je verder komt. En het ligt er aan hoeveel mensen er mee doen ;)
JE uiteindelijke reward kan (als je in de 10% blijft) oplopen van 10 tot 50 miljoen! En dat is dus buiten je normale trade winst
Je 'tier' word namelijk hoger als en de reward ook ;)
Dit is een extra 'makkelijke' manier om toch credits te verdienen.
Beetje voor mensen zoals ik lol

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/224120690968756224/505831961655509002/unknown.png

• MD1975
  • Laatst online: 21-11 15:50
Daffie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:54:
Of is er nog een andere 'reward' hieraan? Iets cosmetisch? Een permit ergens voor? Eeuwige roem?
Soms een decal (icon) voor op je schip. Die heb je dan in normaal, bronze, silver en gold. Maar da's een uitzondering.

Hier een leuke verzameling:
https://twitter.com/WolvesOfJonai/status/931834053845798922

CMDR G'Kuchhoest profile

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/224120690968756224/506568494033272843/elitecon.png?width=400&height=226

• Daffie
Voor degenen die ED op Steam hebben maar nog wat DLC's willen. Of voor mensen die ándere mensen aan ED willen krijgen. Zo'n beetje alles van Elite Dangerous (misschien zelfs wel alles van Frontier Development, heb ik niet gecheckt) is nu 60% korting. De base game heb je voor €9,99. Horizons idem.

Elite Dangerous + Elite Dangerous: Commander Pack + Elite Dangerous: Horizons Season Pass is €19,99

Ik heb nu zelf Horizons gekocht en ben daar nu een beetje wegwijs in aan't worden!

EDIT: Actie duurt wel maar tot 1 november 2018

Linkje: https://store.steampowered.com/app/359320/Elite_Dangerous/

[ Voor 11% gewijzigd door Daffie op 30-10-2018 17:26 ]

• haarbal
Ook in de frontier store, mss nog iets voordeliger als je in ponden afrekent :P

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Epische files vanavond, livestream gemist.
Hier is de livestream recording:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:38

GeeBee

Oddball

Tijdje niet gespeeld... terug van Rob's Place naar huis.
Lukt nog net langs Thargoid Infected Space.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BFo3UYI.png

Ondertussen bijlezen over de Guardian Tech Upgrades. Ik gok dat de komende upgrade wel een boost zal geven aan de Thargoid invasion. Tips voor een Thargoid hunter-seeker zijn welkom.

[ Voor 37% gewijzigd door GeeBee op 04-11-2018 19:16 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Lijkt er steeds meer op dat binnenkort HIP87414 ook eens bezoek gaat krijgen..
MAN THE CANNONS!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

@GeeBee Wil je het solo doen? of in een wing?

Iig zijn er een hoop wapens die schade doen. De AX wapens zijn vrij verkrijgbaar op enkele stations en de rest moet je voor grinden.
Ik ga tegenwoordig elke zondag samen met een schot en soms met een amerikaan of 2 doen. Vanwege de uitdagingen ;)

Niet elke thargoid is hetzelfde. Zo heb je scouts, Cyclops, Basalisk's, Medusa's en Hydra's.
De scouts kan je zelfs met je beams aanpakken. En ze betalen best wel weinig.
De rest zijn de moeilijkere varianten in de volgorde die ik net beschreef.
Een cyclops kan ik wel solo. de rest...is me ff te moeilijk lol
Dus als ik enkel een Cyclops aanpak is het ook niet altijd dezelfde kwa moeilijkheid. ook daar zit variatie in. En daar heb je dan ook nul zicht op. De ene keer is hij best makkelijk. de andere keer.....
https://canonn.science/codex/thargoids/

Ik hoor wel als je een keer wilt wingen ;)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Nu heb ik zo'n shite-bounty aan m'n Corvette-kont hangen, ik zoek me gek naar een groot station met Interstellar Faction. Tips in de buurt van thuis?
En NEE, ik vertik het om een station op te zoeken met shipyard en via ship transfer een kleiner schip te gebruiken...

Edit:
In Blaauw zeggen ze gebruik een Interstellar Factor. Ben ik daar (Daii, Sopwith Enterprise), kan ik de bounty niet afbetalen... :(

[ Voor 24% gewijzigd door GeeBee op 05-11-2018 23:17 ]

• Parcival44
GeeBee schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:56:
Nu heb ik zo'n shite-bounty aan m'n Corvette-kont hangen, ik zoek me gek naar een groot station met Interstellar Faction. Tips in de buurt van thuis?
En NEE, ik vertik het om een station op te zoeken met shipyard en via ship transfer een kleiner schip te gebruiken...
https://inara.cz/galaxy-nearest/18/6683/
Park Depot Weramananda

[ Voor 3% gewijzigd door Parcival44 op 05-11-2018 23:03 ]

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ehh... wisten we dit?
Wikipedia: Adriaan Blaauw

De naamgever van onze thuisbasis was een Nederlandse Astronoom.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

GeeBee schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:11:
Ehh... wisten we dit?

Komt goed uit

GeeBee schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:11:
Ehh... wisten we dit?

Volgens mij had zijn broer Bassie Blaauw ook een station een paar systemen verderop...

Morgen mogen we dus Minen! en de squadron gaan kiezen.. dat zoort dingen.. dan volgende week (deze donderdag is de stream) minstens 2 schepen bekijken.
Daarna gaat hij vanzelf een keer live! En met elke update komt er dan nog meer! Meer verhaal (guardians/thargoids) meer grinden... je kent het wel :)
Het nieuwe scannen is eigenlijk best leuk. ALS! je je x56 opnieuw hebt ingedeelt.

• daPet
Blaauw vindt je idd op meerdere plekken terug in de bubble.

Zie ook
Blaauw
HIP87414

:)

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Dat nieuwe minen ziet er best interessant uit. Niet noodzakelijkerwijs sneller, maar je kan wel makkelijker opzoek naar de 3 P's (Palladium, Platinum, Painite).
Wel weer vorm van onhandig dat de materials op 3 verschillende manieren in een asteroid zitten en je op 3 verschillende manieren dat er weer uit kan halen...

(zit overigens in een vakantiehuisje in Duitsland, dus geen gevlieg voor mij even nu...)

[ Voor 12% gewijzigd door MacNetron op 06-11-2018 21:46 ]

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik kan als het even meezit in de kerstvakantie een Oculus Rift en/of Dell Visor lenen.
De vraag is of mijn PC dat trekt.

Intel i5 6400 @2,7MHz
8GB single channel
1GB Radeon 7700 HD <-- Dit zal de bottleneck wel zijn...

Gaat dit lukken? De kwaliteit is niet het meest belangrijk. De ervaring telt :) maar ik heb geen zin om voor minimaal €500 te moeten upgraden.

[ Voor 7% gewijzigd door GeeBee op 06-11-2018 22:33 ]

• daPet
Ik heb mn rift eerst ook op een 750Ti gebruikt. Niet erg wenselijk maar dat ligt ook aan de game die je speelt. Om te proberen prima maar mocht je er zelf een willen kopen zou ik minimaal een 1060 halen.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

De game is natuurlijk E:D :)
pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 3G OC
á €200. Dat wil nog wel.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Denk niet dat je een 3GB versie wil hebben, kan je beter misschien voor een 2dehandse 970 gaan voor een 120-150 euro.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik merk dat ik he-le-maal uit de hardware specs ben :)
Op onze eigen V&A vind ik deze:
V&A aangeboden: Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 2.0)

of deze:
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

of deze:
V&A aangeboden: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming

Een beetje upgrade is sowieso wel handig met al het grafische fraais dat er in Beyond: Chapter 4 gaat komen.

[ Voor 52% gewijzigd door GeeBee op 07-11-2018 08:34 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Met die 1060 moet je PC ED wel in VR trekken lijkt me. Je GPU is inderdaad bottleneck op het moment.

• haarbal
Met een 1060 moet het lukken ja, ik draai elite in VR met een r9 290 en dat kan net.

Elite is af en toe ook zwaar voor de cpu, mogelijk helpt die single channel ram niet.

Oh overigens heb ik ook een oculus met een 1060 6GB En dat werkt prima! geen problemen ooit!

[ Voor 37% gewijzigd door Leutje op 08-11-2018 15:54 ]

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/efZZxv3.png

Ff cashen. (even opscheppen.... dit is +1% total assets)
Gezellige HAZRES met Leut in Discord.

op naar de Beta :)

[ Voor 25% gewijzigd door GeeBee op 08-11-2018 22:00 ]

• dakara
  • Laatst online: 19:02
Na afwezigheid van een jaar of drie op dit topic gestuit en ED maar weer eens opgepakt :) Wat is nu de meest effectieve manier om The Gathering te steunen? Gewoon missies oppakken vanaf Blaauw? Of doet inmiddels niemand meer mee met player factions?

PSN: daclan, ED: CMDR Dellcore

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Hoogste gecombineerde bounty ooit (Elite Anaconda @HIP87141) :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/j1FgzJ0.png

[ Voor 23% gewijzigd door GeeBee op 10-11-2018 12:12 ]

dakara schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:27:
Na afwezigheid van een jaar of drie op dit topic gestuit en ED maar weer eens opgepakt :) Wat is nu de meest effectieve manier om The Gathering te steunen? Gewoon missies oppakken vanaf Blaauw? Of doet inmiddels niemand meer mee met player factions?
Jazeker maar natuurlijk echt niet elke dag.
Inderdaad vanaf blaauw. of.. nouja dat kan je beter op onze discord lezen. Anders spam ik hier heel tweakers vol lol
Vanaf hier https://discord.gg/uHHURW Kan je er meer over lezen.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Sommigen kunnen het vast niet begrijpen, maar ik zit even lekker op vakantie de backend van de EDTG-website (die uit de lucht is) te herschrijven :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/8m9gbh0xe363lrw/pppindex-json-20181110.png?raw=1

Ik kan alweer voor de miners de ppp-index uit mijn lokale database halen.

EDIT: systemId 8163 is HIP 87414
Nette Java dto's nu, eens kijken of ik die aan de nieuwe Angular6 front-end ook kan binnen harken 8)

[ Voor 17% gewijzigd door MacNetron op 10-11-2018 15:07 ]

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
I love it when a plan comes together:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/gvhbtktu374wj0f/mining-angular-20181110.png?raw=1

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-11 16:19
dakara schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:27:
Hier ook iemand die na een flinke tijd ED weer eens heeft opgestart !
Ben ondertussen naar Blauw gegaan en enkele CMDR uit de lijst toegevoegd. Uiteraard heb ik mij ook op de lijst gezet.

Waar wordt er het meest in gespeeld? Open of Prive group?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Is het ook een idee om een GoT Squadron te starten trouwens? Nadeel vind ik wel van squadrons dat je maar van 1 lid kan zijn, als ik het goed begrepen heb.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Chielioj schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:31:
[...]

Hier ook iemand die na een flinke tijd ED weer eens heeft opgestart !
Ben ondertussen naar Blauw gegaan en enkele CMDR uit de lijst toegevoegd. Uiteraard heb ik mij ook op de lijst gezet.

Waar wordt er het meest in gespeeld? Open of Prive group?
Ik speel eigenlijk altijd in onze private groep The Gathering. @daPet is de genereuze beheerder van deze account. Geef hem op discord (https://discord.gg/uHHURW) een seintje als je een invite hebt gestuurd. (zie ook topic start).
SnoeiKoei schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:38:
Is het ook een idee om een GoT Squadron te starten trouwens? Nadeel vind ik wel van squadrons dat je maar van 1 lid kan zijn, als ik het goed begrepen heb.
Lijkt me wel toch? Naamskeuze lijkt me The Gathering, aangezien de Faction ook zo heet? Of kiezen we iets exotischers?
"Knights who say tweak"
"Broodje Haring Squad"
...

[ Voor 26% gewijzigd door MacNetron op 12-11-2018 14:56 ]

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-11 10:58
Heb die intro van Squadrons gezien, maar zat er nou ook een max aan het aantal leden?
Achteraf gezien zou ik Squadrons al vanaf het begin van ED erin hebben verwacht :)
Yep! Er is over gesproken door een aantal mensen :) Squadrons komen er aan! Zonder verplichtingen overigens want.. je kan er maar van 1 tegelijk lid zijn enzo...
Men kan dus met een gerust hart The Gathering dienen :)

Het hoe en wat van de squadron word nog besproken want beta.
Kuchhoest Executeur Dapet en ik (blijkbaar) zullen de baas zijn dus er is altijd wel iemand om nieuwe mensen toe te laten.
EN het lijkt mij een prima idee om dit geheel zonder verplichtingen richting The Gahtering te doen. Dus als jij lekker wilt minen dan doe je dat lekker. of exploren. of als je al dan niet tijdelijk naar een andere squadron wilt? Prima!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 09:20
Leutje schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:13:
Yep! Er is over gesproken door een aantal mensen :) Squadrons komen er aan! Zonder verplichtingen overigens want.. je kan er maar van 1 tegelijk lid zijn enzo...
Men kan dus met een gerust hart The Gathering dienen :)

Het hoe en wat van de squadron word nog besproken want beta.
Kuchhoest Executeur Dapet en ik (blijkbaar) zullen de baas zijn dus er is altijd wel iemand om nieuwe mensen toe te laten.
EN het lijkt mij een prima idee om dit geheel zonder verplichtingen richting The Gahtering te doen. Dus als jij lekker wilt minen dan doe je dat lekker. of exploren. of als je al dan niet tijdelijk naar een andere squadron wilt? Prima!
En mensen die al jarenlang lurken en weinig interactie bieden, ED nog steeds geïnstalleerd hebben staan incl. X56's met het plastic erop (zo nieuw!), maar wel alle ontwikkelingen met veel interesse volgen. Mogelijk zelfs terugkeren... Is er ook plek voor die mensen? Asking for a Friend...
Pagina: 1 ... 87 ... 123 Laatste