Engineers is de balans idd niet ten goede gekomen.Skull_One schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:39:
Ik heb wel het idee dat voor meer casual spelers het een beetje lastig aan het worden is. Met al dat geëngineer enzo (zowel PvP en PVE) delf je al snel het onderspit. Meer content en minder grinden zou een geweldige stap voorwaarts zijn, maar ik krijg het idee dat de aankomende update daar niet in gaat voorzien.
Om in de buurt te komen van het maximum haalbare is moet je grinden tot je een ons weegt. En de balans is pas hersteld als iedereen op dat niveau is.
Probleem is ook dat frontier kijkt naar hoe snel mensen iets unlocked hebben en dan de waarden aanpassen. Mensen waren in no time bij de cutter/corvette met data delivery en 25000,- donation mission boardhoppen. Nu is dat "aangepast" en kom je er nooit meer op een normale manier.
Ik had hoop dat ze de idiote engineer grind zouden aanpakken, maar deze beta heeft die hoop om zeep geholpen, nog steeds een ontzettende grind en wie nu god-rolls heeft zal voor altijd een voorsprong hebben op wie dat nog niet heeft. Het is misschien een beta maar kom op, dit hadden ze toch zelf moeten bedenken? Gek dat ze dan blijkbaar niet naar de "top" kijken..
Mechwarrior Online: Flapdrol