A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
I know, right!Leutje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:32:
grrr... kost me weer een half spel. de fighters and SRV moest ik gewoon hebben!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Nieuwe INRA BAsis
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Nou!. Weten we meteen waarom Founders world die permit heeft. cmdr Jameson toch...
Voor degene die het niet weten. Hij is de reden dan Jameson Memorial bestaat. Te vinden bij Founders world in Shinrarta Dezra (permit nodig dus)
De held uit de eerste Thargoid oorlog. En achteraf met een kluitje in het riet gestuurd.
Nouja bekijk de youtube clip maar
De bonds heb ik maar in blauw city ingeleverd in de hoop the gathering daar een beetje te boosten, staat nog maar op 9% influence.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik lees al een tijdje dit toffe topic mee, erg leuke community dus ik dacht me hier maar eens te melden.
Na enkele maandjes solo door de ruimte te dwalen wilde ik ook eens wat multiplayer gaan meemaken. Dus een paar dagen terug de mobius pve eurasia (mobius zat al vol volgens de site) gejoined en dat bevalt me prima tot nu toe.
Als multiplayer noob vroeg ik me af of er iets van protocols zijn rond een starport, ik was waarschijnlijk aan het spijbelen tijdens de opleiding van de Pilots Federation toen dat werd uitgelegd..
Ik was bezig met de huidige trade CG, dus drukte in en rond die starport en ik denk dat ik tijdens het opstijgen een FDL afsneed. Kleine collision in de brievenbus (1% hull dmg aan mn Clippertje - geen shields geïnstalleerd) verder geen probleem, allebei vrolijk verder gevlogen.
Maar zonder achteruitkijk spiegel en een volle radar is het lastig te zien of ik iemand in de weg zit, zijn er iets van onofficiële voorrangsregels bij het verlaten van stations waar ik rekening mee moet houden?
Hmz, misschien ooit verwisseld met de prijs van de Fer-de-Lance.
Nu vraag ik me af, waarom wil ik een ander schip? Ik heb voor transport een Dolphin, en die is prima voor transport missies. Ik wil dus een leuk schip voor combat.. Is dan de Fer-de-Lance niet een prima keus?
Een Anaconda is multi role, en eigenlijk was ik altijd onder de indruk van dat schip
Keuzes... Het hebben van een Corvette is eigenlijk ook wel vet.. Maar dan moet ik nog heel lang sparen.
De protocols zijn groen is go/ rood is not go.. Of in mijn geval BOOST! en ik druk iedereen wel wegRakanishu schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:56:
CMDR "care bears is life" reporting in.
Ik lees al een tijdje dit toffe topic mee, erg leuke community dus ik dacht me hier maar eens te melden.
Na enkele maandjes solo door de ruimte te dwalen wilde ik ook eens wat multiplayer gaan meemaken. Dus een paar dagen terug de mobius pve eurasia (mobius zat al vol volgens de site) gejoined en dat bevalt me prima tot nu toe.
Als multiplayer noob vroeg ik me af of er iets van protocols zijn rond een starport, ik was waarschijnlijk aan het spijbelen tijdens de opleiding van de Pilots Federation toen dat werd uitgelegd..
Ik was bezig met de huidige trade CG, dus drukte in en rond die starport en ik denk dat ik tijdens het opstijgen een FDL afsneed. Kleine collision in de brievenbus (1% hull dmg aan mn Clippertje - geen shields geïnstalleerd) verder geen probleem, allebei vrolijk verder gevlogen.
Maar zonder achteruitkijk spiegel en een volle radar is het lastig te zien of ik iemand in de weg zit, zijn er iets van onofficiële voorrangsregels bij het verlaten van stations waar ik rekening mee moet houden?
welkom trouwens!
Heel soms! (ik heb het zelf nog niet mee gemaakt maar wel op youtube gezien) zijn de deurtjes gesloten. Dan helpt een boost ook niet natuurlijk
@technoaddict Vraag eens aan MD1975 of mij welk schip wij verkiezen?
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Thanks! groen/rood begrijp ik. De vraag was meer ook omdat een paar minuten later iemand zich aankondigde met "corvette incoming" om daarna naar binnen te vliegen, mooie actie.Leutje schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:47:
[...]
De protocols zijn groen is go/ rood is not go.. Of in mijn geval BOOST! en ik druk iedereen wel weg
welkom trouwens!
Heel soms! (ik heb het zelf nog niet mee gemaakt maar wel op youtube gezien) zijn de deurtjes gesloten. Dan helpt een boost ook niet natuurlijk
Boost vind ik nog wat link, ik vergis me nog regelmatig in de grootte van die clipper en blijft dan wel es ergens achter haken
En een dicht deurtje lijkt me ook niet handig, mag hopen dat ze dat aangeven bij docking request als dat gebeurt, anders plak je jezelf daar idd mooi tegenaan..
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktLeutje schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:47:
[...]
De protocols zijn groen is go/ rood is not go.. Of in mijn geval BOOST! en ik druk iedereen wel weg
welkom trouwens!
@technoaddict Vraag eens aan MD1975 of mij welk schip wij verkiezen?
Heb je al een python? Kan je alles mee.technoaddict schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:03:
Eindelijk 55 miljoen credits, dacht ik eindelijk de Anaconda te kunnen kopen. Is die Anaconda toch iets duurder dan ik dacht
Hmz, misschien ooit verwisseld met de prijs van de Fer-de-Lance.
Nu vraag ik me af, waarom wil ik een ander schip? Ik heb voor transport een Dolphin, en die is prima voor transport missies. Ik wil dus een leuk schip voor combat.. Is dan de Fer-de-Lance niet een prima keus?
Een Anaconda is multi role, en eigenlijk was ik altijd onder de indruk van dat schipMaar mijn gevoel zegt dat ik voor combat ook prima de Fer kan gebruiken...
Keuzes... Het hebben van een Corvette is eigenlijk ook wel vet.. Maar dan moet ik nog heel lang sparen.
Wel nog even wat miljoenen extra sparen, en in een li yong rui system kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 02-12-2017 11:23 ]
Mijn voorkeur ligt de afgelopen 2 jaar steeds weer op m'n Python. Misschien dat de T-10 daar verandering in brengt. Ik heb wel een Anaconda liggen en totaal zit ik op 19 schepen nu, maar een flink ge-engineerde Python vliegt 455 in boost, ik haal de 28 ly met volle uitrusting en ik kan overal landen (met je Clipper zit je ook alweer op Large only). 3 Large en 2 medium hardpoints kan ik ook wel mee leven.technoaddict schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:48:
[...]
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktTell me please.
3 elite anaconda's dood en zelf een nog een dikke hull overhouden. Het is allemaal mogelijk
Yep Mijn favoriete schip is ook de python!
Snel wendbaar goede wapen setup mijn dog fighter champ daarom hou ik ook vd Vulture ( maar is echt Alleeen voor combat )
Python is echt de allerbeste alrounder en is volgens somige hier beter in combat dan vele O_o
Trom geroffel ....
@Leutje Leut kom maar binnen met je euh..... .
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Om een beetje bewegenlijk te zijn moet je wel echt de snelheid in het blauwe hebben. Mocht je een keer boosten dan duurt het even voordat het schip (ook al zit je gelijk na boost in blauwe) wendbaar is.
Verder wel leuk.. Al heb ik geen idee hoe ik mijn schip moet uitrusten. Ik heb tot nu toe maar 3 dingen gekocht. 2 multi cannons en zojuist een andere (rail?) cannon (om te proberen).. De Multi Cannon maar niet gelijk de duurste genomen. De 1na duurste was een factor 10 goedkoper dan de duurste en heeft aardig wat firepower. Verder moet ik wel zo snel mogelijk wat extra credits verdienen, want met 1 miljoen op dit moment kan ik mijn schip niet eens terug kopen mocht ik kapot geschoten worden.
Voor de beste uitrusting (vooral op gebied van guns) ga ik youtube wel ff raadplegen.
Tips:technoaddict schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:47:
Ik heb vandaag de 1e uurtjes in de Python gevlogen. Wel even wennen.
Om een beetje bewegenlijk te zijn moet je wel echt de snelheid in het blauwe hebben.
Neem zo snel mogelijk de duurste Frame Shift Drive en laat die door een Engineer oppeppen.
Verder, hoop missies, vliegen en speel je spel vooral op jouw manier dan heb je de meeste uren plezier eraan. Wapens zijn ook geheel eigen smaak, ikzelf ben bijvoorbeeld erg te spreken over turret burst lasers, anderen weer over fixed beams en multicannons en je hebt er zelfs figuren bij die frag cannons prefereren.
Kijk in de beginpost en vul je naam in op het roster, vergeet ook niet wat friends toe te voegen ingame.
ehm..ik dusMD1975 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 23:31:
[...]
en je hebt er zelfs figuren bij die frag cannons prefereren.<-----!!!
Kijk in de beginpost en vul je naam in op het roster, vergeet ook niet wat friends toe te voegen ingame.
Vergis je niet in de python. Nu is de mijne heul erg gepimpt bij alle engineers en ik houd van mijn flak's. Maar ik snap ook wel dat dat niet ieders speelstijl kan zijn. Kan je het wel aanleren sloop je alles (dus ook elite anacondas,corvettes en cutters) echt binnen enkele seconden. Maar ik zie dat de meeste mensen liever toch met lasers vecht.
Dan kan je wat verder bij je vijand blijven
En net wat @MD1975 zegt, Doe wat je leuk vind en staat je nooit blind op de miljoenen/miljarden van anderen. Credits zijn handig maar het spel is zo veel groter dan alleen credits
Rakanishu schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:56:
CMDR "care bears is life" reporting in.
Welkom!Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:37:
Cmdr WHS33 meldt zich o7 (PS4, MobiusPvE).
Op dit moment in een Diamondback Explorer, uitgerust voor exploration, bezig met een run naar Sagitarius A. Eerste stop, Amundsen Terminal.
[ Voor 47% gewijzigd door Drum op 03-12-2017 15:18 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Verwijderd
Op dit moment in een Diamondback Explorer, uitgerust voor exploration, bezig met een run naar Sagitarius A. Eerste stop, Amundsen Terminal.
Aloha en welkom!Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:37:
Cmdr WHS33 meldt zich o7 (PS4, MobiusPvE).
Binnenkomen op dit forum met een run naar SagA is een zeer aardige binnenkomer o7
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Combat: FAS , je hebt wel enige federation rank nodig voor dezetechnoaddict schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:03:
...
Ik wil dus een leuk schip voor combat.. Is dan de Fer-de-Lance niet een prima keus?
...
(vlieg ik liever als de corvette, bovendien moet je voor die corvette ook nog een eeuwigheid federation rank grinden)
Probeer het eens, wellicht bevalt het je
PS. er is ook een keybind waarmee je de automatische pop-ups van de menu's kunt in/uitschakelen.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ondeweg vele mooie plaatsen bezocht waaronder een systeem met 2 zwarte gaten en meerdere ster-soorten.
Het laatste stuk van de terugreis nog beland op een ijsplaneet met een leuke heuvel voor wat SRV climbing.

Voelde goed om weer thuis te komen! De AspX maar even laten rusten en de courier gepakt voor wat engineer werk.
PSN ID: Ancta
Dat van die keybind voor auto-pop-up-toggle wist ik niet maar ik wijzig het gedrag ook wel eens. Het beneden-menu (deploy fighter, SRV etc) heb ik standaard niet op auto staan, chat window ook niet meer inmiddels, de rest nog wel meestal. Maar in de SRV vind ik dat echt schijtirritant dus dan gaat het vaak uit. Wat ik jammer vind is dat je het niet apart kunt regelen voor SRV en ship, het is óf overal aan, óf overal uit.Drum schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:13:
Voor de VR-spelers onder ons; gisteren heb ik ingesteld dat de menu's niet automatisch omhoog komen (voorheen deed ik dit enkel wanneer ik lange ritten ging doen met de SRV). Het nadeel is dat je, als je geen voice attack gebruikt, zelf handmatig de menu's moet open klikken. Echter weegt het voordeel daar naar mijn mening wel tegenop; je hebt een veel rustigere ervaring terwijl je in de cockpit zit. Doordat het menu niet standaard omhoog kwam viel me gisteren pas op hoe retro de python cockpit eruit ziet (krijg er een jaren 80 gevoel bij). Aangezien menu 1 vrij veel gebruikt wordt, heb ik die functie aan een toets op mijn throttle toegekend.
PS. er is ook een keybind waarmee je de automatische pop-ups van de menu's kunt in/uitschakelen.
Ik dacht het de "UI Focus" keybind was (UI Focus mode moet je dan ook nog op direction zetten). De truc is om UI Focus te binden aan een slider op je joystick. Hierdoor is de functie op slider-positie 1 aan, en op positie 0 uit. Je moet een schuifknop gebruiken omdat je anders continue een knop moet indrukken om het gewenste effect te krijgen.SnoeiKoei schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:10:
[...]
Dat van die keybind voor auto-pop-up-toggle wist ik niet maar ik wijzig het gedrag ook wel eens. Het beneden-menu (deploy fighter, SRV etc) heb ik standaard niet op auto staan, chat window ook niet meer inmiddels, de rest nog wel meestal. Maar in de SRV vind ik dat echt schijtirritant dus dan gaat het vaak uit. Wat ik jammer vind is dat je het niet apart kunt regelen voor SRV en ship, het is óf overal aan, óf overal uit.
Zelf heb ik het als volgt ingesteld (dus zonder bovenstaande truc):

@Ghostley Kom maar op met het Sag A* fotoboek!
Erg fraai, als ze zo door gaan dan houd ik geen ribben meer over
Ik heb dat meteen gedaan toen ik de Oculus ging gebruiken. Rondkijken en poppende menu's is dik irritant, ik open de menu's met duimknop+pov. Nadeel is dat ik soms vergeet de focus weer uit te zetten waardoor knoppen ineens een andere functie hebbenDrum schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:13:
Voor de VR-spelers onder ons; gisteren heb ik ingesteld dat de menu's niet automatisch omhoog komen (voorheen deed ik dit enkel wanneer ik lange ritten ging doen met de SRV). Het nadeel is dat je, als je geen voice attack gebruikt, zelf handmatig de menu's moet open klikken. Echter weegt het voordeel daar naar mijn mening wel tegenop; je hebt een veel rustigere ervaring terwijl je in de cockpit zit. Doordat het menu niet standaard omhoog kwam viel me gisteren pas op hoe retro de python cockpit eruit ziet (krijg er een jaren 80 gevoel bij). Aangezien menu 1 vrij veel gebruikt wordt, heb ik die functie aan een toets op mijn throttle toegekend.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Geen ervaring met het scannen maar een week of 3 terug stapelde ik voor de lolz een paar skimmer missies (allemaal tegem de zelfde partij maar op verschillende locaties in een systeem) en de skimmers op 1 locatie telde voor allemaal.Leutje schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:03:
Dit was vroeger zo. Maar sinds 2.4 moet je per missie scannen zeg maar. Het gaat niet meer in 1 keer
Python gaat nu 465 m/s, Anaconda ~350, vulture boven de 500 en heb ook nog de wat enhanced performance drives. Met de 1 haal ik 840 in een gestripte viper (moet nog wat harder kunnen met lightweight mods) maar in m'n courier met bruikbare build is de andere drive sneller (hogere min mass).
Maar goed, niet verkeerd voor 10 rolls. Wou er ook niet voor gaan grinden nu ze engineers waarschijnlijk gaan aanpassen.
Mijn courier heeft ooit de 1400 (ja echt)m/s gehaald
Het Evacueren van mensen is nog best een moeilijke klus! Wel aan te raden
Het is een hel bij station. Binnen brand het boel en schip raakt gauw overhit. Je hebt echt heatstink en kleine schild nodig. Ennog er is een puin binnen. Op discord staat de opname.
In diezelfde stelsel ligt 3 stations.. Een zit vol met mensen die geëvacueerd moet worden, naar de nood station Reddingschip The oracle. Dat is maar paar seconden op speedcruise vandaan.
Derde station is in puin, vol met goederen in ruimte geslingerd. Voor wie geen passagier heeft, is deze ook te doen.
O,ja In open zijn er teveel verkeer maar wel nette mensen, dus je kan beter naar Private.. Je verdient zeker niet veel cr. Maar je kan je de reputatie krikken.
Succes verder..
[ Voor 17% gewijzigd door captain_ghost op 15-12-2017 13:44 ]
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
In dat zelfde stelsel is er 115 ls verderop van kapotte station een hele vloot van Federatie gesloopt. Ze zenden een noodsignaal uit. Daar vliegen 2 thagorid rond. eventje..
Wel een baas om in zo'n stations te gaan zitten outfitten
Heftig dit wel
Ik zit vanaf de grote vakantie al met een soort RSI aan de kant bij E:D, maar het kriebelt nu wel heel erg.
Het spel, niet mijn schouder
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Tinus
Af en toe bij een event vraagt leut of je even op zijn schilden wilt schieten om te testen wat de effecten zijn.
En trouwens alles gelijk kwijt zijn...
Kijk even in het rechterpaneel hoeveel insurance kost, zorg dat je dat in ieder geval hebt, dan kun je altijd je huidige spul terugkopen.
[ Voor 21% gewijzigd door siren op 15-12-2017 10:52 ]
Jep ik heb mn cobra volgestouwd met eco cabins, heatsinks equipped en zo trips van en naar het rescue ship.GeeBee schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:06:
Heb je nou voor het evacueren Passenger Cabins nodig? Ik krijg het filmpje niet scherp in beeld.
Wel een baas om in zo'n stations te gaan zitten outfitten
Heftig dit welAls in : LEUK!
Ik zit vanaf de grote vakantie al met een soort RSI aan de kant bij E:D, maar het kriebelt nu wel heel erg.
Het spel, niet mijn schouder
Nu vlieg ik volgens mij nog in een heel klein stukje van het spel, dus misschien moet ik langzaam eens kijken om echt ver weg te gaan en dit stukje los te laten waar ik nu rond vlieg.
Maar blijft een heerlijke game al met al. Lekker doen wat je zelf leuk vind. Ik twijfel wel of ik m niet op de pc moet halen, want tot nu toe nog geen mensen online ergens tegen gekomen. Voelt dan soms een beetje leeg aan.
Maar nu wil ik eerst eens naar de aarde toe vliegen, al moet ik dan eerst toegang krijgen nog heb ik al gezien. Dus snel weer terug naar mn start scheepje en d ehauler weer even in de garage. Weer lekker op ontdekking.
psn: splettervlek
Volgens mij E:D explorer.
Bij ESDM kan dat heel mooi.GeeBee schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:39:
Er is een 3rd-party tooltje waarbij je in een 3D-map kunt zien waar je allemaal geweest bent.
Volgens mij E:D explorer.
https://www.edsm.net/en/u.../16630/cmdr/G%27Kuchhoest
Plaatje uploaden gaat hier altijd wat omslachtig, ik hoop dat de link werkt!
Op de ps4 is het inderdaad niet heel druk, dat merk ik ook. Hoewel dat waarschijnlijk sterk afhankelijk is van het gebied waar je zit. Het start gebied en rondom de CG's kom je meestal wel stapels mensen tegen.RavenLord schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 08:23:
Maar blijft een heerlijke game al met al. Lekker doen wat je zelf leuk vind. Ik twijfel wel of ik m niet op de pc moet halen, want tot nu toe nog geen mensen online ergens tegen gekomen. Voelt dan soms een beetje leeg aan.
Ik ben al jaren geen pc gamer meer, dus mijn huidige pc is ook totaal niet geschikt voor E.D.
En ik vind het zonde van m'n geld om voor slechts 1 game te upgraden.
Misschien ook maar weer eens de drukke gebieden opzoeken.
PSN ID: Ancta
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2017 23:35 ]
Het lijkt verdacht op een Wraith hive schip..Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:29:
Journey to the center of the Milky Way. (beetje zonde van de PS4 icon. Even uitzoeken hoe dat zit)
[afbeelding]

En dat is wel nodig ook.

Enter the firy pit of hell!

'k Heb mijn wagen volgeladen,
vol met... tja... impatient passengers eigenlijk.

Veel geld levert het allemaal niet op, maar wel een goed gevoel jongen!
De mensheid moet gered!
Mijn doel? Mijn sidewinder inruilen voor de Python 😘 Verder ben ik solo begonnen (ik kon mobius niet vinden op de console) en wil ik me verdiepen op exploration en trading.
Heeft iemand nog tips voor een startersguide die wat info geeft over het snel verdienen van de eerste centen? Ik heb de openingspost wel gelezen uiteraard. Lichtelijk overwhelming, dat wel.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Hou altijd genoeg geld achter de hand om een rebuy te kunnen betalen. minstens 2 keer ofzo.
Toch eens wat sneller geld verdienen en toch exploren?
https://www.reddit.com/r/.../road_to_riches_improved/
Trading is ook best leuk (was mijn eerste Elite) Maar kijk altijd uit wat voor beloningen je krijgt. Soms krijg je extras zoals bromolite die je daarna weer kan afleveren bij een engineer
Over engineers gesproken. begin er nog maar niet aan
Maar vooral Doe wat JIJ leuk vind. Geld is ook niet alles
En dat als je een black box moet zoeken, je eerst de nav beacon moet scannen van het systeem waar je heen moet. Daarna vooral niet vergeten je cargo scoop open te zetten
Is waarschijnlijk voor de meesten hier kinderspel, je moet het maar weten
Tinus
Een Oculus op PS4? Mis ik iets?PrimeTinus schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:08:
Wilde, ik ben zelf ook net begonnen. Heb vroeger Elite:Frontier gespeeld op een Amiga 500. Wat ik als beginnerstip kan geven is koop een Oculus!
De T-10 is te koop!
-edit-
En hij is een stuk leuker als de T-9
[ Voor 26% gewijzigd door Leutje op 20-12-2017 20:06 ]
Best een berg veranderd sinds de laatste keer dat ik speelde (vlak voor horizons release). Het is in ieder geval makkelijker geworden om die eerste 500k voor de hauler bij elkaar te sprokkelen met de missies in het begin gebied en de bonus goals die je soms krijgt. Maar mijn landings zijn nog steeds "Crash sierlijk op het platform en hoop dat de maglocks engagen"
sudo apt-get rekt
ED kostte nu 6,24 eu
met uitbreiding is 12,49 eu
Het is met 205 232 LS wel een takke-eind vliegen, maar met 416 ton Super Conductors levert dat wel 1,9 MCr op
Update:
Een round-trip is 5 jumps, dus de fuel-scoop kan er uit, extra cargo rack er in en we tikken nét de 2 MCr aan
[ Voor 27% gewijzigd door GeeBee op 24-12-2017 12:44 ]
1,2 MCr voor de Python met 272 ton cargo. Zit nu in de 50%.GeeBee schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:31:
Community Goal: SleepZooi naar Klimuk Ring in Guaras.
Het is met 205 232 LS wel een takke-eind vliegen, maar met 416 ton Super Conductors levert dat wel 1,9 MCr op
Update:
Een round-trip is 5 jumps, dus de fuel-scoop kan er uit, extra cargo rack er in en we tikken nét de 2 MCr aan
Die afstand van 205K ls kost je dus wel gewoon ongeveer een kwartier...
Zijn er nog nieuwe mensen die nog nooit in een thargoid hive schip zijn geweest?
Wil je dat mee maken? Zeg hier of je daar zin in hebt en dan nodig ik je uit
Mocht je geen flauw idee hebben waar ik het over heb?
[Video: https://gaming.youtube.com/watch?v=k3WakzZcyRs]
Daar dus maar er kan veel meer gebeuren
Ik ga me hier ook eens melden, ik ben al enige tijd hier aan het meelezen in dit topic maar dit gaat mijn eerste post hier zijn, en wel met een reden.
Mijn naam is Armand, 37 jaar oud nu en ik heb de game gekocht voor de ps4 op het moment toen hij uit kwam, een paar maanden geleden. Ik heb de game zeker 4keer verwijderd van de ps4 omdat ik maar bleef falen om door de tutorial heen te komen (advanced fighting tut grrr) en ik me er groen en geel aan ergerde.
Toen vertelde een medetweaker me (naam vergeten, sorry!) dat ik de tutorials moest vergeten en gewoon gaan vliegen en op die manier alles leren, heb ik de game toch nog een kans gegeven en goddamn: what een eyeopener was dat.
Sindsdien ben ik echt verslaafd eraan, ik heb mezelf een Hotas4 gekocht omdat het met de normale ps4 controller gewoon shit is, en zit ik lekker in mijn raceseat op 1.5mtr van mijn tv af lekker uren lang te vliegen, Lekker wat trucken, handelen en wat sightseeing missies doen. Fighten interesseert me nog steeds niet btw...
Nu heb ik een 220 uur in de game zitten volgens de stats, heb ik 25mil op de bank, een ASP explorer volledige configged om wat first class mensen te vervoeren of wat goederen te shippen, en heb ik een Diamondback explorer die volledig equiped is om te exploren (hoge fsd, scanners etc). Ook heb ik mezelf getrakteerd op de Horizons uitbreiding dus dat planetary shit is ook mogelijk..
Ik zit nu alleen met de vraag: wat nu? Ik heb nog steeds enorm zin om deze game te spelen, begrijp me niet verkeerd, ik heb alleen even moeite met mezelf iets van doel te stellen. Naar sagA te vliegen, tja, kan, maar er is toch vast zo veel meer te doen?
MIjn vraag aan jullie: hebben jullie tips voor me wat ik kan doen, naar toe vliegen, of iets van dingen die jullie zelf gedaan hebben en met plezier aan terug denken?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ga eens naar Colonia.
Ga eens naar Beagle Point
Ga eens naar the great atractor.
Dit zijn maar enkele tips maar er is zo veel te doen
Ben je wel eens in een alien structure geweest? Want daar gaan @Parcival44 en ik vandaag naartoe. (helaas PS4 dus je kan alleen in spirit mee
Heb je wel eens geisers gezien? Die dingen die magma of hete stoom blazen? heb je daar wel eens door heen gereden?
Ik kan zo wel doorgaan maar dat heeft geen zin. Het ED universum is over het algemeen wat jij er van maakt.
Er zijn 32 schepen. Ik heb ze allemaal wel geprobeerd. Ik heb er 18 gehouden
De engineers vrijspelen is ook wel eens wat anders. Je moet er voor minen bijv (yeg bah enzovoort) Ja dacht ik ook. Maar zo erg is dat helemaal niet.
Maargoed. Neem in je Asp een paar passagiers cabins. Neem een paar langere afstand missies en kijk je ogen uit (Tot 2000 lj bedoel missies ik dan)
Time is never wasted when you're wasted all the time.

Na ons bezoekje aan een thargoid basis werd @Parcival44 nog even gescanned.. Best eng zo een Medusa dichtbij lol
De eerstvolgende op een station is New Beaumont Dock in Synuefai LX-R d5-28. Dan moet ik nog steeds 390 LY hink-stap-springen...
Maar het is wel de moeite waard, die California-nevel ziet er angstaanjagend uit in al z'n roodheid.
Ik zal blij zijn als het nieuwe Engineering mogelijk is en dan ga ik iets aan m'n drives doen...
Update:
Ennnn.... dan kost het transporteren van mijn Corvette een dikke 22 MCr... nee laat maar dus
Update 2:
Maarrrr.... 390 LY in een Vulture zonder mogelijkheden om een Fuelscoop in te bouwen omdat je daarginds geen scheepswerf hebt... Laat maar...
Ik ga thuis orde op zaken stellen. HIP HIP hurray
[ Voor 32% gewijzigd door GeeBee op 31-12-2017 20:35 ]
Doet ook Leuts idee van 2soorten thairgoids enigs sinds ondersteunen;)
Ik wens iedereen een goed jaar in goede gezondheid toe.
Uh, nee? Waarschijnlijk wil je wel wat wapens op je schip. De verhaallijn in de game gaat in ieder geval over dat men betere wapens moet maken om Thargoidsschepen uberhaupt aan te kunnen.endechaos schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:01:
Zojuist bij maia geland na 22 jumps. Vanavond even goed kijken als de kleine ligt te slapen! Zag dat ik totaal geen wapens meer heb op me schip. Is dat aan te raden met die aliens? Had me voorheen vooral op passagiers gefocust en gevechten vermeed ik.
Maar ik ben wellicht niet de beste informatie bron, ik heb nog geen enkele Thargoid ding gedaan/opgezocht.
Geniet van alle nieuwe dingen in elite en daar buiten
Ik heb per ongeluk een server join request afgewezen op de The Gathering server. Sorry daarvoor, zou je je opnieuw kunnen aanmelden?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Jazeker wel: de Fuelrats kunnen je brandstof brengen.
https://fuelrats.com/
Even de procedure lezen om te weten wat je moet doen, even geduld nog en komen ze je brandstof brengen. Daarna kun je weer verder.
Doorzetten! Het spel is de moeite waard!
[ Voor 62% gewijzigd door GeeBee op 02-01-2018 10:20 ]
lol Sterkte daarendechaos schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:01:
Zojuist bij maia geland na 22 jumps. Vanavond even goed kijken als de kleine ligt te slapen! Zag dat ik totaal geen wapens meer heb op me schip. Is dat aan te raden met die aliens? Had me voorheen vooral op passagiers gefocust en gevechten vermeed ik.
Je zou tegen een thargoid kunnen vechten. Maar!!
Doe dat alleen met AX wapens. NIet met je gewone spul.
Je kan ze ook gewoon even bekijken.
Zorg dat als ze je gescanned hebben je minimaal 600 meter afstand houd. En ook belangrijk. Ga niet de groene wolk in op 600 meter.
Had dan zaterdag mee gegaan met Crunck en ik. Was je iig in een basis geweest en werd je net als Crunck lekker gescanned door een medusaMacNetron schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:30:
Happy fragging all voor 2018/3304
Ik wens iedereen een goed jaar in goede gezondheid toe.
[...]
Uh, nee? Waarschijnlijk wil je wel wat wapens op je schip. De verhaallijn in de game gaat in ieder geval over dat men betere wapens moet maken om Thargoidsschepen uberhaupt aan te kunnen.
Maar ik ben wellicht niet de beste informatie bron, ik heb nog geen enkele Thargoid ding gedaan/opgezocht.