"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
:-)MacNetron schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:50:
@unezra aloha and welcome commander!
Ook leuk om te lezen dat je niet alleen een space trucker bent, maar ook een euro trucker. Ben ik gelukkig niet de enige
Nog niet echt uitgebreid gespeeld, nog een beetje mijn weg aan het zoeken in single player en de training missions. Eerst dat schip maar leren besturen en een beetje begrijpen waar het spel nu eigenlijk om draait, hoe de interface in elkaar zit, etc.
Ik denk dat ik me daarna een beetje ga proberen in te lezen in hoe goederen te transporteren in Elite:Dangerous. Dat lijkt me vooralsnog erg interessant.
(En ondertussen eens verder zoeken naar een casual flightsim. Zoiets als DCS maar dan minder ingewikkeld, minder duur en minder enkel op combat gericht. Helikopertje, lijnvliegtuig, straaljager. Zeg maar een soort Elite:Dangerous maar dan earth-bound.)
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
"Ninsun Sprint" en "Napier-Sommerfeld Rally" lijken me op zich wel aardige parcours
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Er staan ook nog aardige klimpartijen tussen, dat is ook leuk om te doen
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Dus zeg hetr maar! Waneer?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
"SRV Rally!"
Waar?
"Nog te bepalen"
Wanneer?
"Zaterdag 11 november, verzamelen á 19:00, vertreksein 20:00:00 scherp. In Discord wordt een separaat kanaal aangemaakt" De wijze heren zijn in conclaaf.
Waarom?
"For eternal glory!"
Tips?
"Neem voldoende repair en refuel mats mee!"

Regels?
"Nope,.. complete anarchie tenzij er verzoeken komen ;)"
(Afhankelijk van de geometrie kunnen we bijvoorbeeld racen zonder gebruik thusters, of met max 2 pips in engine
[ Voor 3% gewijzigd door Drum op 03-11-2017 19:20 ]
EDIT: Plutarch Rally? Low gravity en van port A naar B.
[ Voor 39% gewijzigd door MacNetron op 03-11-2017 08:46 ]
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
* Leutje votes for Plutarch Rally
We zouden eigenlijk een 'missing man' formatie moeten doen ter nagedachtenis van RobV.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Een paar weken later kan ook/weer (zelf kan ik 18-11 en 25-11 niet), bij voorkeur begin december?
@EliteGhost, Leuk idee!
[ Voor 10% gewijzigd door Drum op 03-11-2017 19:19 ]
Zo kan iedereen plannen die mee wilt doen aan de RobV race
Voor de mensen die willen kunnen we morgen inderaad ook een kleine race houden als voorproefje zeg maar
Voor de duidelijkheid (kuch) ik mag dan een bounty op mijn hoofd hebben maar ik beloof wel terug te schieten
Mocht iemand dit niet op prijs stellen of gewoon geen goed idee vinden, dan kunnen we de formatie zelf alsnog doen en gewoon het momentje voor onszelf nemen.
Want enkelen van ons gaan voor de gein morgen lekker los (ergens)
Ik zal morgen de lokatie en tijd posten
Dat gaan we HIER doen.
Ik hoop dat er een aantal komen
Voor the fun of it!
Heeft iemand de locatie al kunnen vinden? Zelf kom ik geen planeet tegen die GAO heet, en volgens EDDB is er ook geen planeet met 0,25g in het stelsel. Planeet 9A heeft wel een paar hoge heuvelsLeutje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:35:
Vanavond om pak um beet 8 uur de oefen run!
Dat gaan we HIER doen.
Ik hoop dat er een aantal komen
Voor the fun of it!
https://eddb.io/system/bodies/60343
YouTube: Base Jumping off Mt. Neverest

Genoeg te doen lijkt me zo
NERVI 3A +20 / +110 (ongeveer)
[ Voor 39% gewijzigd door Drum op 04-11-2017 16:03 ]
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
oh stiekeme edit. Je weet dat dit niet te doen is in 3 uur?
[ Voor 46% gewijzigd door Leutje op 04-11-2017 18:06 ]
Mjah ik ben net op de 20/30% van de bergkam en dat heeft me 1,5uur gekost (was nog niet eens bij die hoogste berg). Steeds als je denkt dat je bijna boven bent en je nét over de piek heen rolt zie je weer een immens dal voor je met daarachter een nog veel grotere helling.Leutje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:06:
http://www.edracers.com/courses/13/ zit ik nu!
oh stiekeme edit. Je weet dat dit niet te doen is in 3 uur?@Drum
Ben nu wel zo gaar als boter door al die heuveltjes dus sla het vanavond toch maar over (morgen ga ik kijken of ik de top nog kan bereiken, wordt steeds lastiger). Veel plezier, en ik zie de screenshots wel verschijnen.
Foto's van gister staan allemaal op Discord. Gefeliciteerd Exec! 5 seconden maar toch was je de eerste
[ Voor 55% gewijzigd door Leutje op 05-11-2017 01:25 ]
Natuurlijk kon ik dat niet hebben, dus ik deed zijn best weer voluit te gaan. Tot op het laatste honderden meters voor de finish haalde ik Leut mooi in.
Deze race was zeker leuke, uitdagend genoeg.
Het lijkt mij leuker als wij een race van vlakte naar de top van berg weet houden. Wellicht ook goede oefeningen voor mij.
En Crunck lijde the Tail section ....captain_ghost schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:00:
In begin liep ik gauw kilometers 2 of 5 ver vooruit van de rest vandaan. Op de vlakte was ik inderdaad sneller, maar die berg bleek niets voor mij. Die berg heeft mij te veel tijd gekost. Daardoor kon Leut langzamerhand mij passeren.
Natuurlijk kon ik dat niet hebben, dus ik deed zijn best weer voluit te gaan. Tot op het laatste honderden meters voor de finish haalde ik Leut mooi in.
Deze race was zeker leuke, uitdagend genoeg.
Het lijkt mij leuker als wij een race van vlakte naar de top van berg weet houden. Wellicht ook goede oefeningen voor mij.
He gemis van een rijbewijs >> in Real life<< kwam duidelijk naar boven zijn Maanlandertje bleef niet eens overeind op de ondergrond van de planeet.
Toen de rest allemaal ( Leut , Executeur en Kuch) al lang alweer aan de Koffie zaten op het eind punt constateerde hij dat niet niet eens halfverwege de race was..
Ach gelukkig doet me welvertrouwde Anaconda (Space Above and Beyond) het ook gewoon en sloot een klein minuutje later ook Crunck aan bij de koffie
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Mechwarrior Online: Flapdrol

Screenshot is een beetje gedraaid, de horizon in de verte is ca. 10 graden.

Soms kan ik een paar meter winnen door honderd meter horizontaal te rijden, om vervolgens weer een x-aantal meter naar beneden te glijden. Op zich is het een goede oefening, maar het is ook behoorlijk intensief
Update 1: Ben een stuk verder gekomen door drive assist aan te zetten. Hiermee kan je nét tegen wat stijlere wanden klimmen. The Climb continues
Update 2: Eindelijk boven gekomen, drive assist maakte het echt laatst stuk iets makkelijker
De kromming van de horizon geeft wel een aardig idee hoe hoog het is

Het volgende doel is in zicht
[ Voor 26% gewijzigd door Drum op 05-11-2017 15:22 ]
Op zich een goed idee maar dit gaat vele uren duren!
Ik heb hem ook ooit gedaan maar ben iets van halverwege begonnen en was evengoed nog uren bezig.
Dus ik zeg ok. Maar.. Niet helemaal onderop beginnen
Impressie filmpje van ISOKIX (ook nederlander trouwens lol)
Langzaam aan begin ik wel steeds behendiger te worden met het maken van sprongen terwijl ik op een helling aan het rijden ben. De truc is genoeg snelheid te hebben zodat je de eerste paar seconden qua stuwkracht compenseert met voorwaartse energie/snelheid die je al tijdens het rijden hebt opgebouwd (en dus niet jezelf van de bergwand wegdrukt). Vervolgens neus naar -30/-40 graden en boosten maar.
Vanuit stilstand boosten op een helling van +50/+60 graden lukt me nog niet zo goed
Neem ik de ASP uit de mottenballen om daarna een lange, lange verkenningsreis te maken met de Vive en daar lekker de tijd (lees maanden) voor te nemen. Te lang gegrind met een mooie vloot als resultaat maar daardoor wel veel lol uit het spel gehaald.
Verkenningsrang staat op Ranger, daar moet Elite komen. Eens kijken welke bijzondere plekken ons zonnestelsel nog heeft.
Euhm.. zonnestelsel? Melkweg bedoel ik!
[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 06-11-2017 18:38 ]
In chronologische volgorde:

Welnu... op naar de voet van de berg en opnieuw beginnen
Be running up that hill
With no problems
If I only could, I'd be running up that hill
(Voor wie het kent...)
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik kreeg een berichtje binnen dat de hele simpit van RobV in de verkoop gaat.
Mij werd dan ook gevraagd het hier onder de aandacht te brengen.
*slik*
Goed dan
De link voor zijn prachtige simpit
V&A aangeboden: De Elite Dangerous-simpit van RobV
Het startbod staat op 1000 euro voor het geheel. Dat is zeker enkel zijn computer al waard zonder alles wat Rob ooit gemaakt heeft.
Dus 3 schermen. zijn PC. Zijn met alles ED gerelateerde, en zelf gemaakte simpit. Inclusief laser ge-etste panelen. 3(?) Arduino's De stoel waar hij in zat. 2 joysticks voor het betere vliegwerk. Voetpedalen enzovoort enzovoort Verder staat ere in de link nog meer info en linkjes war jullie op kunnen klikken
Ik hoop dat jullie er wel plek voor hebben
Chapeau LeutjeLeutje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 02:32:
OK wow..
*slik*
Goed dan
De link voor zijn prachtige simpit
V&A aangeboden: De Elite Dangerous-simpit van RobV
Het startbod staat op 1000 euro voor het geheel. Dat is zeker enkel zijn computer al waard zonder alles wat Rob ooit gemaakt heeft.
Dus 3 schermen. zijn PC. Zijn met alles ED gerelateerde, en zelf gemaakte simpit. Inclusief laser ge-etste panelen. 3(?) Arduino's De stoel waar hij in zat. 2 joysticks voor het betere vliegwerk. Voetpedalen enzovoort enzovoort Verder staat ere in de link nog meer info en linkjes war jullie op kunnen klikken
Ik hoop dat jullie er wel plek voor hebbenIk kan het helaas nergens plaatsen anders was hij al weg.
Hieronder nog wat foto's (sommige zijn nog van de bouw). Voor het volledige album, zie https://imgur.com/a/5e3N5

€1000 is een schijntje (3 schermen, duelsticks, gegrafeerde panels, stoel, hardware tezamen is een veelvoud hiervan waard), als ik er plaats voor had dan had ik direct geboden.
Hier ook geen ruimte. Heb je het ook op het ED forum/Reddit geplaatst? Zou mooi zijn als dit bij een andere CMDR terecht komt.Leutje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 02:32:
OK wow..
*slik*
Goed dan
Dan doe ik het wel, Eerste bod staat!
[ Voor 19% gewijzigd door Sato op 07-11-2017 14:50 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
"Die linker piek moet prima te doen zijn en is even hoog, eens even een mooi startpunt zoeken"

"Startpunt gevonden, let's rock!"

"Ow, dat wordt een makkie; beetje crossen in de duinen"

"Ah ben er bijna"

"Nog een klein stukje"

"hmmm dit schiet niet echt op, tijd om alvast te refuelen"

"Het uitzicht begint er al op vooruit te gaan"

"Ook in de andere richting"

"Je zou haast vergeten dat ik een beetje vast zit :+"

"Dit ziet er prima begaanbaar uit"

"Errrr... help?"

"7 repairs later eindelijk de top bereikt"

"I'm the king of the woooorrrlllddd.. err.. wat doet die berg op de achtergrond?"

"Whoops, blijkbaar is die andere toch net wat hoger

Tips:
- Spring bij steile hellingen van knikkerpot naar knikkerpot
- Gebruik de freecam om vlakke stukken uit te zoeken zodat je weet waar je naartoe moet gaan.
- Boost NOOIT als je op een helling van 60+ graden staat
- Tenzij je een redelijke voorwaartse snelheid hebt, dan geeft het echt een enorme kick als het goed uitpakt
- Zorg dat je véél repair materialen bij je hebt. 10+ repairs is zeker nuttig.
- Bespaar brandstof door je radar, schild e.d. uit te zetten. Doe wel een extra trui aan want je SRV bevriest half (ijskristallen op het scherm).
- Zet Drive Assist aan als je steiler dan 40 graden gaat rijden.
- Kan je niet meer omhoog? Ga dan om de berg heen. Als dat niet lukt, dan een stukje terug en op een andere plek nogmaals proberen.
- Zit je echt helemaal vast? Dat bestaat niet, gewoon doorgaan. Probeer de meest bizarre sprongen
Daarnaast; wie heeft er zin om in Q4 2018 / Q1 2019 mee te gaan met de "Distant Worlds Expedition 2"? Ik heb me in ieder geval al opgegeven op het forum. De vorige keer gingen er 1600 commanders mee
Om eerlijk te zijn denk ik dat de (wanna-be-)sleutelaars, liever zelf (van scratch af aan) sleutelenEliteGhost schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
Zou bij iemand moeten komen die er, net als RobV, graag aan sleutelt.
(11-11 wordt weer aliexpress-componenten-inslaan-dag
Kijk! Mooi zo! Epic!Sato schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:50:
Als jullie het niet doen...
Dan doe ik het wel, Eerste bod staat!
[ Voor 5% gewijzigd door MacNetron op 08-11-2017 09:06 ]
Toezichthouden is nodig voor de veiligheid.
Sinds een week of iets ben ik begonnen met ED, en ik begin het steeds leuker te vinden. Initieel begonnen met een controller, maar liep al snel tegen de beperkingen aan. Inmiddels ben ik overgestapt op een hotus, wat een verademing is dat zeg!
Momenteel ben ik bezig om de verschillende aspecten van het spel uit te proberen. Ik ben begonnen met trading en het vervoeren van passagiers, nu ben ik bounty hunting aan het uitproberen.
LOL thanksEliteGhost schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:14:
Mooie plaatjes, Drumatico. Geeft me een idee: jij probeert de bergen op te komen en ik kijk toe met een kopje koffie en een dekentje vanuit mijn SRV.
Toezichthouden is nodig voor de veiligheid.
Welkom Raegin, zo te lezen heb je de smaak al aardig te pakkenRaegin schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:57:
* Raegin meldt zich!
Sinds een week of iets ben ik begonnen met ED, en ik begin het steeds leuker te vinden. Initieel begonnen met een controller, maar liep al snel tegen de beperkingen aan. Inmiddels ben ik overgestapt op een hotus, wat een verademing is dat zeg!
Momenteel ben ik bezig om de verschillende aspecten van het spel uit te proberen. Ik ben begonnen met trading en het vervoeren van passagiers, nu ben ik bounty hunting aan het uitproberen.
Kate Bush? Running up that hill?GeeBee schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:40:
So if I only could
Be running up that hill
With no problems
(Voor wie het kent...)
Deed iemand op het werk, keek van achter z'n bureau via een camera naar wat er op de bouwplaats in Groningen gebeurde.Drum schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:22:
[...]
LOL thanks! Het lijkt me leuk om nog eens met een groep zo'n berg te beklimmen. Het mag dan gerust een moeilijke klim zijn en dan eventueel zonder tijdsaspect/race
[...]
Welkom Raegin, zo te lezen heb je de smaak al aardig te pakken
Komt de baas aan: wat is dit? Toezicht houden op afstand? Best een goed idee... koffie erbij?
En toen haalde die nog koffie ook
We misten je al!vanhorck schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:54:
Yes maar op het moment even erg druk.
https://www.frontierstore...rial-cutter-ship-kit.html
...word wel al lastiger...
Laat de miljoentjes maak komen!
Eindelijk een zinvolle hoeveelheid vracht!
Intussen aantal van ons zitten al ruim week bezig met passagier vervoer, soortelijk zoals Raynair of Easyjet in echt..EliteGhost schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:51:
Zie opeens waar ik al zo lang op hoop: handelsmissies met 180 ton aan vracht! Hup, Cutter pakken en 5 van die missies aannemen.
Laat de miljoentjes maak komen!
Eindelijk een zinvolle hoeveelheid vracht!
Samen hebben we miljarden in de zak gestopt...
tip. Bezoek UPSILON AQUARII - Allen Hub of Jonas base.
Ik vervoer liever niet-levende objecten. Die zeuren niet zocaptain_ghost schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:55:
[...]
Intussen aantal van ons zitten al ruim week bezig met passagier vervoer als Raynair of Easyjet..
Samen hebben we miljarden in de zak gestopt...
tip. Bezoek UPSILON AQUARII - Allen Hub of Jonas base.
Das waar, bij ons zeurt het en je moet halfuurtje voor reizen en half uurtje bezig met passagier inladen.. Maar je krijgt hier wel heel wat voor terug.EliteGhost schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:57:
[...]
Ik vervoer liever niet-levende objecten. Die zeuren niet zo
En het is echt niet zo dat ik jullie dat niet gun. maar als ik kijk naar een Stefijn bijvoorbeeld, die speelt ook niet meer.
Want op een gegeven moment. heb je alles wat je wilt. en.. geen doel meer.
Een half jaar(?) geleden heb ik pas mijn eerste miljard gehaald. en das na 3 (drie!) jaar spelen. Altijd een doel voor ogen en die kwam vanzelf wel
Nogmaals, ik gun het jullie wel maar ik zou over een half jaar ook graag op een zaterdag nog even willen spelen
Dat had ik dus ook. Zit op een paar miljard en een hele mooie vloot van schepen. Maar wat is mijn doel nu? Dus over een poosje ga ik weer op verkenning en nu nog even wat andere locaties bekijken d.m.v. handel.Leutje schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:34:
Het hele probleem met die passagiers.. Je word echt te snel rijk.
En het is echt niet zo dat ik jullie dat niet gun. maar als ik kijk naar een Stefijn bijvoorbeeld, die speelt ook niet meer.
Want op een gegeven moment. heb je alles wat je wilt. en.. geen doel meer.
Een half jaar(?) geleden heb ik pas mijn eerste miljard gehaald. en das na 3 (drie!) jaar spelen. Altijd een doel voor ogen en die kwam vanzelf wel
Nogmaals, ik gun het jullie wel maar ik zou over een half jaar ook graag op een zaterdag nog even willen spelen
Ik vond die snel geld verdien missies trouwens wel fijn, dan kun je daarna tenminste wat
mixing a drink and music
Grmbl..
Ben aant werk.. niet kijken.. niet kijken.
Ach zit nu toch op tweakers.
Verzoekje, we merken dat je WingCommander bent in het Inara gedeelte, hier dus:
https://inara.cz/wing/1440/
Gezien je niet meer zo heel actief bent in E:D zou het fijn zijn als je de lead overgeeft. Beter zou natuurlijk zijn als je weer vol actief word, haha.
Ikzelf zou zeggen geef Leut of Drumatico de lead als langst spelende GoT-spelers maar die hebben daar wonderbaarlijk nog geen accounts of wachten nog op toevoeging. Ikzelf ben natuurlijk ook beschikbaar.
Alvast bedankt!
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Thrustmaster T Flight Hotas X voor 34,98 incl verzendkosten.
https://www.gamemania.nl/...ick-pc--ps3--thrustmaster
Sinds kort een Oculus Rift en daarom ook gestart met Elite dus ja dan wil je wel een controller
[ Voor 17% gewijzigd door RKD op 15-11-2017 12:52 ]
Overigens.. dit zijn niet eens de Klaxions die ik laatst een hele 10 seconden wou aanvallen!
Deze werken samen met de groene thargoids. o oh..
Ik had al zo een vermoeden maar zelfs Obsidian Ant geeft het al aan
Ik ben hier, en ik kom binnenkort ook weer vaker op elite! Ben erg benieuwd wat er allemaal gebeurd is dit jaar en laat me graag weer eens verassen door @Leutje met allemaal nieuwe thargoid en alien zakenMD1975 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:48:
@azteke Ben je hier?
Gezien je niet meer zo heel actief bent in E:D zou het fijn zijn als je de lead overgeeft. Beter zou natuurlijk zijn als je weer vol actief word, haha.
Ikzelf zou zeggen geef Leut of Drumatico de lead als langst spelende GoT-spelers maar die hebben daar wonderbaarlijk nog geen accounts of wachten nog op toevoeging. Ikzelf ben natuurlijk ook beschikbaar.
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Inara heb ik ooit hier uitgelegd maar men was niet echt geïnteresseerd. Ik zal kijken of ik anderen ook admin kan maken, kon toen dacht ik niet.
I will be back! Ik mis de immersie van het zweven door de ruimte
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Ik heb 11 november, tijdens de mega sale van AliExpress, een Pimax 4K gekocht. De reviews gaan alle kanten op, maar voor Elite is deze blijkbaar beter dan de Rift of Vive. Ik ben erg benieuwd of hij een beetje lekker gaat werken. Schiet op Chinese post!
Dat moest ik even kwijt. Verder geen nieuws
De Pimax 4K heeft 60Hz, ik ben benieuwd of je daar last van hebt met het spelen. Ik speel zelf met een Rift, (niet dat mijn pc het altijd op 90 kan houden) en merk het vaak wel als de framerate teveel instort.JJvdM schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:51:
Na een sabbatical van een paar maanden, zit ik nu alweer een week of wat enkele avonden per week in de cockpit.
Ik heb 11 november, tijdens de mega sale van AliExpress, een Pimax 4K gekocht. De reviews gaan alle kanten op, maar voor Elite is deze blijkbaar beter dan de Rift of Vive. Ik ben erg benieuwd of hij een beetje lekker gaat werken. Schiet op Chinese post!
Dat moest ik even kwijt. Verder geen nieuwsCarry on!
Van het weekend zal ik er ook wel even een account aanmaken. Leutje lijkt me een geschikte keuze als opperbaasMD1975 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:48:
@azteke Ben je hier?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Wisten jullie trouwens dat we ook nog een steam-groep hebben?
JJvdM schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:51:
een Pimax 4K gekocht.
Ben benieuwd hoe het bevalt!
[ Voor 8% gewijzigd door Drum op 17-11-2017 11:42 ]
Hoe heette dat?
http://steamcommunity.com/groups/EDTheGathering
[ Voor 33% gewijzigd door Drum op 17-11-2017 15:54 ]
Sinds gisteren begonnen met Passenger missies. Ik had 6 miljoen credits waarvan ik het meeste heb gebruikt om een Dolphin te kopen, met een x aantal verschillende Cabins. Maar wat mij tegenvalt is het aantal credits dat je krijgt bij vervoer van passengers. De rewards zitten tussen de 30k en 100k credits.
Waar je wel veel mee kan verdienen is het vervoeren van mensen die Adventures willen beleven (seeking adventure). Zo had ik er gisteren éen gedaan waarbij ik 3.2 miljoen credits verdiende. Helaas moet je bij die missies ver reizen, meestal naar meerdere plekken, regelmatig fuel scoopen, wat een hoop tijd kost. Maar uiteindelijk is dat wel de beste en snelste manier om geld te verdienen.
Nu heb ik wel een vraag over de transport missies. Vervoeren van mensen krijg je dus heel weinig voor, maar hoe snel gaan de prijzen omhoog als je enkele van die missies uitvoert? Naar gelang je meer missies voltooid gaan de bonussen omhoog. Althans, dat las ik op internet. Maar wordt die 100k snel 500k? Pas bij 500k begint het interessant te worden...
Of ben ik misschien op de verkeerde plek? Krijg je in andere stelsels veel meer credits?
Er zijn passagier die graag naar nabij stelsel: LTT 9360 (11,5 ly ofzo..) ver weg. (Ideaal, 1 sprong. je bent der)
Ze vragen miljoen per persoon. (ongeveer)
De nadeel is dat je in LTT 9360 30-45 minuten over doet bij station in deze stelsel.
Je wordt ook achtervolgd en opgejaagd.
Passagiers zeuren weleens.
Pluspunt: Berg geld.
Alleen weet ik niet of het nog steeds kan.
Ben er. Klopt aardig, je kan best was geld verdienen hier haha. Thanks!!captain_ghost schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:02:
Bezoek stelsel: UPSILON AQUARII - Allen Hub of Jonas base.
Er zijn passagier die graag naar nabij stelsel: LTT 9360 (11,5 ly ofzo..) ver weg. (Ideaal, 1 sprong. je bent der)
Ze vragen miljoen per persoon. (ongeveer)
De nadeel is dat je in LTT 9360 30-45 minuten over doet bij station in deze stelsel.
Je wordt ook achtervolgd en opgejaagd.
Passagiers zeuren weleens.
Pluspunt: Berg geld.
Alleen weet ik niet of het nog steeds kan.
Edit: binnen 1 jump was ik waar ik moest zijn, maar ik moet nu naar een station dat op het moment van typen 1,771,xxx La verderop is. Heb ik nog nooit meegemaakt.. ik ga maar ff wat anders doen. Over half uurtje kijk ik weer. Lol
[ Voor 15% gewijzigd door technoaddict op 19-11-2017 16:36 ]
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 20-11-2017 00:24 ]
Request to join verstuurd.Drum schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:52:
Ik dacht The Gathering:ED maar ik zal het later even voor je nakijken.
http://steamcommunity.com/groups/EDTheGathering
Die van inara ook, 60 maanden geleden ofzo
Verder, ben ik beetje druk met andere zaken dan E:D, ga 1 december bij andere baas beginnen
En nou alles op 3 4 of meer kanalen te posten enzovoort... Vandaar nu een Discord kanaal wat ietsje meer professioneel is
Er blijft natuurlijk een huiskamer waar echt alles gepost word
De discord kanaal uitnodiging is https://discord.gg/WEQG6qT
Als iemand het hier niet mee eens is hoor ik dat graag!
We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Wat ga je doen, 1 december?MacNetron schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:23:
Verder, ben ik beetje druk met andere zaken dan E:D, ga 1 december bij andere baas beginnen
* Drum steekt zijn hand op.Leutje schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
Het steam gedeelte is dood!. Tenzij anders beslist word zal ik daar niet meer over reageren. Ik vermoed dat net als in het begin er bijna niks mee gedaan word.
En nou alles op 3 4 of meer kanalen te posten enzovoort... Vandaar nu een Discord kanaal wat ietsje meer professioneel is
Er blijft natuurlijk een huiskamer waar echt alles gepost wordMaar ook een mededelingen kanaal waar ik of anderen hun event kunnen posten. Waarschijnlijk voor de 2de december bijvoorbeeld
De discord kanaal uitnodiging is https://discord.gg/WEQG6qT
Als iemand het hier niet mee eens is hoor ik dat graag!
Voor Elite is Discord super, maar als je iemand anders wilt joinen in een ander spel, dan is is zo'n steamgroep wel handig (ik zie het meer als een brede vriendenlijst). Zeker als de group-play uitgebreid wordt in patch 3.0 is het handig om een centraal forum te hebben waarbij je meerdere Elite topics kunt hebben. Maargoed, niets moet natuurlijk
En Discord kan je ook meerdere spraak kanalen hebben. Ook over andere spelletjes
De baas? Niet dat ik weet, maar als je op ziet tegen het bijhouden van de steamgroup dan wil ik dit gerust doen. Zelf zit ik namelijk dagelijks op Steam, en niet op Discord tenzij er een event isLeutje schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:46:
Ehm. jij bent de baas op steam? dan ben jij de l*l
En Discord kan je ook meerdere spraak kanalen hebben. Ook over andere spelletjes
Mee eens, Steam is alom vertegenwoordigt en ik ben al meerdere malen door Steamerts benadert of dat Elite Dangerous een beetje leuk is.Drum schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:20:
Voor Elite is Discord super, maar als je iemand anders wilt joinen in een ander spel, dan is is zo'n steamgroep wel handig (ik zie het meer als een brede vriendenlijst).
Daarover gesproken, E:D is als Steam key in sale bij Humblebundle voor minder dan 12 eurootjes.
Elite Dangerous
Elite Dangerous Horizons
[ Voor 5% gewijzigd door MD1975 op 23-11-2017 23:21 ]
Als je wat gezelschap zoekt raad ik je het Discord kanaal aan. https://discord.gg/WEQG6qTRaegin schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:59:
Inmiddels heb ik wat meer aspecten van het spel kunnen uitproberen. Een afwisseling van bouny hunting en het vervoeren van passagiers vind ik tot nu toe toch het leukste. Mijn Viper MKIV is inmiddels volledig geüpgraded en heb nu een ASP Explorer gekocht. Al denk ik dat ik toch nog even in de viper blijf vliegen tot ik de ASP wat verder heb uitgebouwd.
Ook handig wanneer er weer wat ondernomen word, het gebeurd toch wel meer dan eens per week dat er een stelsel 'naar onze hand' word gezet tijdens een bounty hunt sessie. Da's altijd leuk.
Mooi, daar zat ik op te wachten! Ik had Horizons nog niet ;-)MD1975 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:47:
[...]
Mee eens, Steam is alom vertegenwoordigt en ik ben al meerdere malen door Steamerts benadert of dat Elite Dangerous een beetje leuk is.
Daarover gesproken, E:D is in sale bij Humblebundle voor minder dan 12 eurootjes. Ook leuk voor een tweede account.![]()
Elite Dangerous
Elite Dangerous Horizons
Bedankt voor de tip, hopelijk kan ik komend weekend wat langer dan een uur online zijn.MD1975 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:52:
[...]
Als je wat gezelschap zoekt raad ik je het Discord kanaal aan. https://discord.gg/WEQG6qT
Ook handig wanneer er weer wat ondernomen word, het gebeurd toch wel meer dan eens per week dat er een stelsel 'naar onze hand' word gezet tijdens een bounty hunt sessie. Da's altijd leuk.
Een week of 3 geleden vroeg ik of de simpit van onze RobV een niewe eigenaar kon vinden
Zie deze link. Leutje in "[Multi] Elite:Dangerous - Deel 4"
Helaas is hij nog niet verkocht. Enkel de computer zou al genoeg moeten zijn voor de vraagprijs. Daar krijg je nog eens 3! full hd monitoren bij. en de geheel handgemaakte simpit die met veel liefde is gemaakt.
Er was een bod maar helaas was die later ingetrokken.
Dus! Wil je ED spelen met stijl? Volg dan deze link Leutje in "[Multi] Elite:Dangerous - Deel 4"
Ook als je minder interesse hebt. volg die link
Misschien is het een idee om de hardware wat dieper te specifieren. Het zijn nu 3 monitoren, maar de inch word bijvoorbeeld niet genoemd. 19", 27"?
Ook de hardware in de PC is ietwat summier omschreven voor een forum vol Tweakerts. Er zit een i5 processor in...
En anders maar in losse onderdelen, met alle respect denk ik dat wanneer iemand zo'n simpit ambieert dat degene hem toch het liefst zelf opbouwt, deze mate van expertise die Rob heeft toegepast kun je zeer slecht iemand voor vinden die het kan onderhouden/begrijpen. En al vind je die wel, die heeft zelf dan al het nodige opgebouwd.
Dus: Zijn de monitoren nog in originele behuizing terug te krijgen? 75 euro per stuk, videokaart lukt misschien nog wel voor 425 want die vind je nu nog steeds rond de 1000 euro nieuw. PC'tje heeft vast wel een onboard videokaart dus de PC met SSD, i5 en 16Gb kan mijns inziens redelijk moeiteloos voor 350 weg. Zo zitten we strak op de 1000 richtprijs.
En dan de rest, tsja...
https://www.frontierstore...s/midnight-paintjobs.html
Helaas en vreemd genoeg geen Dolphin
Edit: ik speel nauwelijks meer ED momenteel maar mijn collectie Midnight Black skins kan ik natuurlijk niet incompleet laten zijn
[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-11-2017 13:27 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"