Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Nou mijn Elite doet t ook weer , eindelijk gelukt over te stappen naar windows 10 o_O

had van alles mis voornamelijk door een vergane windows 7 installatie |:( , die op geen enkele manier naar windows 10 wou ( wist bijna zeker dat dat nagenoeg alles kon verhelpen)
uiteindelijk via een werkend windows 10 usb stick van een maatje lukt t wel _/-\o_

dus nu weer vol in 2.4 op een werkende computer O+

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Welkom terug en ... Thargoids of hip87141? :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Parcival44 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:06:
Nou mijn Elite doet t ook weer , eindelijk gelukt over te stappen naar windows 10 o_O

had van alles mis voornamelijk door een vergane windows 7 installatie |:( , die op geen enkele manier naar windows 10 wou ( wist bijna zeker dat dat nagenoeg alles kon verhelpen)
uiteindelijk via een werkend windows 10 usb stick van een maatje lukt t wel _/-\o_

dus nu weer vol in 2.4 op een werkende computer O+
Happy hunting!

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Parcival44
eerst maar hip thargoids wachten wel ;)

Wacht ff 9 minuten op me :+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:07
Misschien ook maar ff corvette of fas afstoffen (incl. hunting skills) :P
cmdr tinypony? Wat moet je toch al 3 dagen in hip 17704? Wat is daar? *confused

-edit-

ehm..
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/224120690968756224/364474666330619914/unknown.png

PREPARING!.. ik vlieg daar nu voor niks LOL

[ Voor 54% gewijzigd door Leutje op 02-10-2017 22:56 ]

• vanhorck
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 01:13
wauw

Laat even weten als de oorlog echt begonnen is. Gelukkig niet gehaast hehe.

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:07
Corvette was 300ly ver weg.,.. is onderweg nu
Zodra ik een paar level 1 / 2 crafts op de conda heb zal ik ook wel even in de conflict zone rondhangen :P

Ik twijfel een beetje tussen efficient pulse gimbal lasers, of long range pulse gimbal lasers (en enkel de large hardpoint als Multi-cannon). Enkel de lvl 1 slots voer ik uit met turrets (met speciaal effect waardoor modules uitvallen).
vanhorck schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:06:
[afbeelding]

Laat even weten als de oorlog echt begonnen is. Gelukkig niet gehaast hehe.
Nice! Heb het een klein beetje ge-edit en wordt mijn nieuwe achtergrond: https://i.imgur.com/SBDSSr0.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Drum op 03-10-2017 08:32 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:28:
cmdr tinypony? Wat moet je toch al 3 dagen in hip 17704? Wat is daar? *confused
:? Ik heb al sinds woensdag geen tijd gehad om te spelen en vziw staat TinyPwny met haar battleconda in Obsidian Orbital dus ik ben ook *confused nu... Hopelijk vanavond weer tijd om te spelen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

OK das bizar. 3 dagen lang was je hip 17704. Ik dacht serieus dat je wat gevonden had ofzo.
Maar ik kreeg ook geen berichten naar je gestuurd. Das ook niet zo raar als je niet online bent :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:53:
OK das bizar. 3 dagen lang was je hip 17704. Ik dacht serieus dat je wat gevonden had ofzo.
Maar ik kreeg ook geen berichten naar je gestuurd. Das ook niet zo raar als je niet online bent :P
Hm ik kan vanavond maar beter even inloggen om te zien of mijn account gehacked is dan :P
Hip 17704 zegt me niet zo heel veel maar ik heb vóór 2.4 een tijdje in zo'n Hip-systeem in de Pleiaden gestaan naast een thargoid structure. Kan best 17704 zijn geweest.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/356767474836045826/364779549310844938/Desktop_10.03.2017_-_16.23.16.03.png
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/356767474836045826/364780507436679168/Desktop_10.03.2017_-_16.27.21.04.png
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/356767474836045826/364781621276180480/Desktop_10.03.2017_-_16.31.42.06.png

Zojuist mijzelf en jets een update aan uiterlijk gegeven.

Ben er net achter gekomen dat 7a 8a power niet genoeg is voor mijn corvette met prisma shield.
Dus straks even op zoek naar oplossing..

[ Voor 12% gewijzigd door captain_ghost op 03-10-2017 18:25 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• Parcival44
captain_ghost schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zojuist mijzelf en jets een update aan uiterlijk gegeven.

Ben er net achter gekomen dat 7a power niet genoeg is voor mijn corvette met prisma shield.
Dus straks even op zoek naar oplossing..
hm ook niet met engineer?

• captain_ghost
Ik zie het pas dat 8a power is. Het is standaard. Niet opgevoerd.

Wellicht binnenkort daarnaar kijken..

Patch 2.4.02 is live:
quote: Edward Lewis;5981215
Hi everyone,

The Elite Dangerous galaxy servers will be down for PC for approximately 1 hour and 30 minutes.
The updates will go live to PS4 and Xbox One at a later date (I'll confirm the date ASAP) - the console versions of the game will not be affected by this downtime.

The change log will be posted below... ASAP. Thanks!

Fixes and Improvements

Audio

Fixed the air traffic controller work assignments so they no longer appear to be working where they shouldn't

General Fixes & Tweaks

General text fixes

Holo-Me Creator

Removed some placeholder text for the Cyber Lips tattoo

Missions

Fixed issue whereby mining missions could be turned in for profit without leaving station
Reverted the reward for the Dead Missions to 10 million after it erroneously changed back to 100 million
Prevented planetary scan sites from spawning in the same location
Rebalanced passenger missions to be much more in line with other mission types
Rebalanced distance from star reward elements
Increased chance of skimmers on planetary scan missions
Fixed an issue with rank mission and permit spawning
Fixed incorrect mission (incredibly high) credit rewards and expiry times
After reviewing overall player experiences since 2.4, we've adjusted the number of missions the servers attempt to send for each board or passenger lounge

NPCs

Fixed an issue where after an interdiction, the Thargoid did not move or interact with players until taking damage
Fixed an issue whereby a ship's shield appeared to still be active during the Thargoid shutdown wave
Fixed an issue whereby Thargoids were not attacking the player if they were carrying Thargoid parts in their cargo hold

Player Journal

We no longer write to the journal when in Training Missions
Fixed player name in Journal text message report

PlayStation 4

Speculative fix for texture resolution problems

Server

Fixed Companion API authentication problems
Fixed an error in ship rebuy cost after committing a murder crime against another player
Reminded the Engineers how to speak Portuguese
Hid hidden factions from the summary local news report
Fixed various transaction server errors

Ships

Beluga Liner

Decals on the Beluga Liner have been made less reflective
Fixed some incorrect preview thumbnails/names for Beluga Expedition Paint Jobs

SRV

Fixed the SRV's emergency oxygen supply not activating when the life support module is disabled (i.e. running out of fuel)

Stability Fixes

Fixed a crash that could occur when Thardoids fired their missiles
Implemented a fix for some players getting stuck loading the Galactic Politics panel
Fixed a crash that could occur when in Supercruise
Fixed a crash that could occur when accepting missions
Fixed a crash that could occur at the Thargoid Barnacle encounters
Fixed a crash that could occur as a Thargoid dies while a heart is exerted
Fixed a crash that could occur when fighting a Thargoid
Fixed a crash that could occur when at a surface port
Fixed a crash that could occur when trying to open station services in the docking challenge scenario
Fixed a crash that could occur when a player jumped to hyperspace

Stations and Outposts

Fixed several visual issues with the Coriolis stations
Increased the current no fire zones around Stations and Outposts from 6km to 8km

Weapons & Modules

Increased the module health of the heatsink launcher and shutdown field neutraliser, from 20 & 20 -> 45 & 35 respectively
Reduced the ArmourPiercing value of Anti-Xeno Dumbfire Missiles from .05 to .001
Fixed an issue with the docking computer to prevent it scraping large ships when entering a station
Raised the Anti-Xeno turret base to allow for a clearer field of fire
Thargoid weapons are now completely immune to chaff (or any other form of weapon confusion)

Wings

Fixed an issue whereby wing members were sometimes getting multiple copies of combat bonds from destroying Thargoids

Xbox One

Fixed a bug where users were not being offered the features they had bought while signed in on an Xbox other than their home Xbox
@captain_ghost Die rode ziet er heerlijk stijlvol uit!

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Met de komst van de .02 patch is er ook een GalNet update. "onze" nieuwe raketten werken niet zo goed meer. Ze doen hun werk minder goed als..euh.. gister.
Dit zou komen door het aanpassingsgedrag van onze nieuwe vriendjes.

Het hele forum staat dan ook vol met NERF! !!1one en wat dan al niet meer maar ik denk dat dit voor onze toekomst goed nieuws is. Als men het nieuwe book leest dan weten we dus dat er 2 thargoid facties zijn. En deze die we nu zien zijn waarschijnlijk de goede. Ze zijn in oorlog en ze verliezen. Vandaar dat ze langzaam onze bubbel binnen vliegen.
Dat "goede" is trouwens een ruim begrip :P Iedereen die ze gezien heeft weet wat ik bedoel
Maar dat betekend ook dat er slechte zijn!
Komende week krijgen we een nieuw wapen.Aegis 0003. Tegen die tijd kan men weer even rustig knallen op Thargies. Maar ik zou het niet doen

Kent u de Thargoid scout al? Dat kleinere schip wat gevonden is? Die had behoorlijke Mycoid schade volgens de log. Zou dit 1 van de slechte zijn? (ik denk van wel)

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Thargoid_Scout

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Zit in system vol met Thargoids ze trekken escape pods naar binnen als je ze probeerd te scoopen worden ze boos 😬 omgeving verkennen of er iets te ontdekken valt

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
En weer dood net nadat ik canister voor zijn neus weg scoopte lol
En als je de canisters kapot schiet? >:)

Eigenlijk is ED veel te makkelijk, het was beter geweest als je gewoon verpulverd zou worden door die maan (idem i.r.t. noodstop nabij ster). Desalniettemin stoer filmpje!

PS. Anaconda staat gereed in Audit voor de war;
- 3 x gimball large pulse laser, lvl1 rangemod
- 1 x gimball huge multicannon, geen mod.
- 2 x turret medium pulse laser, lvl 3 rangemod, 2xscramble
- 2 x gimbal medium pulse laser, lvl3 rangemod, 2x mod waarmee je betere tracking hebt op target.

Engines: unmodded (moet nog even ergens CIF scoren)
Capacitator; lvl 1 recharge
Shield: lvl 1 thermal resist (dacht ik)
Voor de rest A-rated en niet gemod.

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
https://eddn.edcd.io/#schemas

Er komen weer commodity en shipyards messages langs. Ik kan echter nog niet een post vinden met "het is opgelost".
Ofwel, mogelijkerwijs worden de prijzen van goods weer bijgewerkt op diverse websites.

Ik zal eens even sniffen op de eddn queue.....

[ Voor 9% gewijzigd door MacNetron op 04-10-2017 10:00 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• scorpion-biker
  • Laatst online: 10-10 21:30
Als ik het filmpje goed kijk vliegt hij dus eigenlijk dóór de maan heen.
Wat me ook opvalt is dat er geen impact warning op het scherm rechtsboven staat op het moment dat hij richting de oppervlakte vliegt.
Als hij er doorheen is staat er wel een proximity warning....

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Zoals ik al eerder zei, dit is een fautje van FDev. Maar ze vonden het zo speciaal dat ze het er in hebben laten zitten ;)
Deze maan kan nooit zo snel om die planeet schieten.
Met andere woorden, goed dat men deze brokkepiloot geen rebuy geven ;)

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
MacNetron schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:59:
https://eddn.edcd.io/#schemas

Er komen weer commodity en shipyards messages langs. Ik kan echter nog niet een post vinden met "het is opgelost".
Ofwel, mogelijkerwijs worden de prijzen van goods weer bijgewerkt op diverse websites.

Ik zal eens even sniffen op de eddn queue.....
Ziet er goed uit...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
{
    "$schemaRef": "https://eddn.edcd.io/schemas/commodity/3",
    "header": {
        "gatewayTimestamp": "2017-10-04T08:02:07.838556Z",
        "softwareName": "E:D Market Connector [Windows]",
        "softwareVersion": "2.4.3.0",
        "uploaderID": "****"
    },
    "message": {
        "commodities": [
            {
                "buyPrice": 113,
                "demand": 1,
                "demandBracket": 0,
                "meanPrice": 110,
                "name": "HydrogenFuel",
                "sellPrice": 108,
                "stock": 100198,
                "stockBracket": 1
            },
            {
                "buyPrice": 0,
                "demand": 1455049,
                "demandBracket": 3,
                "meanPrice": 917,
                "name": "HydrogenPeroxide",
                "sellPrice": 761,
                "stock": 0,
                "stockBracket": 0
            },
            {
                "demand": 10397436,
                "meanPrice": 263,
                "name": "LiquidOxygen",
                "sellPrice": 411,
            },
...
            {
                "demand": 64635,
                "meanPrice": 2108,
                "name": "ReactiveArmour",
                "sellPrice": 2562,
            }
        ],
        "economies": [
            {
                "name": "Industrial",
                "proportion": 1
            }
        ],
        "prohibited": [
            "BasicNarcotics",
            "BattleWeapons",
            "BootlegLiquor",
            "CombatStabilisers",
            "ImperialSlaves",
            "Landmines",
            "PersonalWeapons",
            "Slaves",
            "Tobacco",
            "ToxicWaste",
            "WuthieloKuFroth"
        ],
        "stationName": "Rodrigues Dock",
        "systemName": "36 Persei",
        "timestamp": "2017-10-04T08:02:05Z"
    }
}

Ik zie twee lijsten die voor mij nieuw zijn: "economies" en "prohibited". Die gegevens zijn mogelijkerwijs best interessant! 8)

EDIT: code-lijst ingekort, browser craste bijna bij displayen!

[ Voor 90% gewijzigd door MacNetron op 04-10-2017 10:32 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:58
Ik vlieg nu enkele dagen met een Cobra MK 3. Leuk bootje. Heb hem al volledig geupgrade naar A class modules en ben nu aan 't sparen voor een Diamondback Explorer.
Nu heb ik met de Cobra al moeite om te docken in outposts. Landen gaat prima, maar die brievenbus blijft een lastig ding. Ik krijg bijna altijd 'proximity alert' en zelfs af en toe dat ik een deuk oploop. Als ik al moeite heb met de Cobra, moet ik me al helemaal zorgen gaan maken met die grotere bootjes zoals de ASP Explorer of zelfs de Anaconda - mocht die er ooit gaan komen.
Zijn er nog tips die jullie hebben voor het binnenvliegen in zo'n outpost?

PSN ID: MrMichel_75

Docking computer!

Meer heb je niet nodig ;)

MisterMichel schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:35:
Ik vlieg nu enkele dagen met een Cobra MK 3. Leuk bootje. Heb hem al volledig geupgrade naar A class modules en ben nu aan 't sparen voor een Diamondback Explorer.
Nu heb ik met de Cobra al moeite om te docken in outposts. Landen gaat prima, maar die brievenbus blijft een lastig ding. Ik krijg bijna altijd 'proximity alert' en zelfs af en toe dat ik een deuk oploop. Als ik al moeite heb met de Cobra, moet ik me al helemaal zorgen gaan maken met die grotere bootjes zoals de ASP Explorer of zelfs de Anaconda - mocht die er ooit gaan komen.
Tip: probeer vooral een outpost niet binnen te vliegen :+
Tip 2: installeer een docking computer en bekijk hoe de computer aanvliegt wanneer je een station binnen vliegt.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Het lastige aan outposts is vooral om te bepalen waar je platform zit. Meestal 1 medium sized en 2 small.
(en die dingen zijn altijd bezet door NPC's als het even niet uitkomt....)
Aanvliegroute is raar genoeg vanuit het midden van het station, als je oplijnt vanaf buiten sta je achterstevoren.
Je kunt zoals @Drum al zegt niet naar binnen vliegen. (ookal lijkt er een soort van brievenbus op het gebouw te zitten. ;) )

De ingang van een gewoon station valt wel mee, ook met de iets grotere schepen.
Ik probeer altijd m'n buik tegen de bodem te houden. Een proximity warning krijg je vrijwel altijd.
De enige momenten wanneer het wat kriebelig word is wanneer een NPC z'n T9 of Clipper gelijktijdig naar binnen propt terwijl jij de andere kant op wil. :P

PSN ID: Ancta

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:58
Dank voor de snelle antwoorden!
Nu begrijp ik dat een docking computer handig is voor het docken. Maareh, ik wil ook zonder schade een station verlaten. En die brievenbus is nog steeds een probleem. Werkt dat ding ook bij het verlaten?
Het landen op zo'n landing pad is vooralsnog geen probleem geweest. Dat gaat behoorlijk soepel al zeg ik 't zelf.
Misschien verwar ik outposts even met stations. Op een outpost heb je geen brievenbus. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door MisterMichel op 04-10-2017 11:58 ]

PSN ID: MrMichel_75

• Parcival44
MisterMichel schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:57:
Dank voor de snelle antwoorden!
Nu begrijp ik dat een docking computer handig is voor het docken. Maareh, ik wil ook zonder schade een station verlaten. En die brievenbus is nog steeds een probleem. Werkt dat ding ook bij het verlaten?
Het landen op zo'n landing pad is vooralsnog geen probleem geweest. Dat gaat behoorlijk soepel al zeg ik 't zelf.
Misschien verwar ik outposts even met stations. Op een outpost heb je geen brievenbus. 8)7
doe het met je thusters ;)
ik gebruik throttle en thusters up-down left-right en jaw ( heb een hotas maar op key board of gamepad werkt t hetzelfde

zo moeilijk is het niet hoor. Ga bij het verlaten eerst recht omhoog. Tot je ongeveer op de juiste hoogte zit
Daarna langzaam naar voren gaan. Of zoals ik gewoon op boost drukken :+ Das best leuk met mijn courier met 700+ door de brievenbus knallen

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Leutje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:05:
zo moeilijk is het niet hoor. Ga bij het verlaten eerst recht omhoog. Tot je ongeveer op de juiste hoogte zit
Daarna langzaam naar voren gaan. Of zoals ik gewoon op boost drukken :+ Das best leuk met mijn courier met 700+ door de brievenbus knallen
Dat vind ik best dapper. Ik knijp hem al stevig als ik dat met 500+ doe. :P

Momenteel op m'n eerste (echt) lange reis richting een zwart gat ergens in de buurt van Sag-A.
Aardig wat Earth-likes en Waterworlds gevonden zonder naampje, dus hoop toch wel stevig te cashen als ik over een tijdje terug ben. :*)

PSN ID: Ancta

Maar goed! Morgen avond zijn we in oorlog met Adit. Als alles goed gaat. Iemand zin om mee te knallen? VanHorck? Jij met je lulz leut python mischien? :P
Ghostley schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Dat vind ik best dapper. Ik knijp hem al stevig als ik dat met 500+ doe. :P
Dapper? Ik denk ervaring. Ik doe dit al een jaar of 3 tenslotte (betekend niet dat ik geweldig goed ben lol)

[ Voor 50% gewijzigd door Leutje op 04-10-2017 12:33 ]

• Parcival44
Leutje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:32:
Maar goed! Morgen avond zijn we in oorlog met Adit. Als alles goed gaat. Iemand zin om mee te knallen? VanHorck? Jij met je lulz leut python mischien? :P
nu adit vol aan t stoppen met mensen ff kijken hoe dicht ik bij Elite :*) kan komen
en gatherring als bonus beetje spekken ;)
maar mijn vloot staat klaar voor WAR >:)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 23:30
Als ik morgenavond ga spelen vlieg ik m'n vulture naar adit. De dps is matig, maar hij kan wel incasseren en heb genoeg credits voor 900 rebuys. :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drum schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

Tip: probeer vooral een outpost niet binnen te vliegen :+
Tip 2: installeer een docking computer en bekijk hoe de computer aanvliegt wanneer je een station binnen vliegt.
Ik heb op bijna al mijn schepen een docking computer, voor nostalgia redenen:
Mijn docking tip is: oefenen.
Er is een training missie. Blijf die doen tot je net als ik schuin aanvliegend nog de brievenbus horizontaal kan houden. Ik "strafe" de boel om op te lijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door MacNetron op 04-10-2017 12:42 ]

• vanhorck
@MisterMichel Je aanvlieg route, als je nog in supercruise zit, heeft ook effect waar de ingang zit. De ingang van elk station wijst altijd naar de planeet.

Aanvlieg route is dan iets langer/moeilijker. Maar ik sta dan wel 95% van de tijd recht voor de enveloppe (op 8km) dus hoef dan minder moeilijk te doen.

Beetje lastig uit te leggen maar hopelijk snap je het.

Het naar binnen en buiten vliegen van de enveloppe zelf komt met de tijd. En zelfs dan gaat het nog geregeld eens mis. Zal niet de eerste keer zijn dat ik vol in die hekken vlieg. Of met naar buiten vliegen toch net mis zit en 'em er vol tegen aan buts.

@Leutje Ik ben wel in om wat te knallen. Zeker zo'n conflict zone lijkt me wel leuk met een wing :)

• daPet
Meestal scheer ik ook door de brievenbus zonder problemen maar in VR heb ik daar toch weer moeite mee om goed in te schatten. Gewoon niet te snel gaan, geen pips in engine :)

• captain_ghost
Allereerste blijf kalm en vergeet niet blijven doorademen zodra je de station postbus nadert.

Echter de aanloop van de station kan jezelf makkelijker maken. Hoe ik dat precies doe, kan je in deze filmpje bekijken. Ik vloog met cutter die aangepast voor bijna zoveelste goederen mee kan vervoeren. Daarmee ook zonder schild. De oefening baart kunst dus je kan het beste gewoon vaker gaan vliegen en leren rechttrekken.

O,ja ik ben er ook bij de conflict.. met mijn Corvette en jets..

[ Voor 3% gewijzigd door captain_ghost op 04-10-2017 21:18 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Voor the gathering war gevechten in wing ben ik ook wel in.
Corvette met 2x 4A Beam Laser en verder Multi-cannons.

Overigens zoek ik ook mensen die in wing willen bounty hunten, Vind er solo de laatste tijd vrij weinig aan maar wil op termijn ook de combat elite rank halen.

[ Voor 41% gewijzigd door Sato op 04-10-2017 13:48 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Mooi! Genoeg mensen voor minstens 2 wings!

Ik stel voor (mensen die het kunnen) Om discord te gebruiken voor communicatie. Goed idee?

Ow crap,.. en ik wilde voor Adit gaan vliegen -O-

Ben erbij

Lol ! Dat mag hoor. Ik zie al een paar lulz pythons voorbij komen. Veel plezier :D (met de rebuys)

Mwoea, met een paar long range scramble lasers op mijn courier worden de NPCs toch wat lastiger voor je :P

• Parcival44
lol Drumo hoop ik voor jouw dat ik er niet ben want heb longrange op me FDL XD
maar is dat nieuw cargo naar colonia voow weinig??
21k LY en dan 3 mill voor 88 ton? dat worden mega veel jumps ......
ik check least taken misions ever

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Parcival44 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:30:
lol Drumo hoop ik voor jouw dat ik er niet ben want heb longrange op me FDL XD
maar is dat nieuw cargo naar colonia voow weinig??
21k LY en dan 3 mill voor 88 ton? dat worden mega veel jumps ......
ik check least taken misions ever
Ja, je hebt ze ook met "data delivery" en passengers naar Colonia. Imho kun je beter een criminal mastermind op holiday cruise meenemen. Ben je eerder terug en heb je meer poet 8)

• captain_ghost
Wie en wanneer gaat naar ADIT voor de slagveld?

• Parcival44
Ik ben nu bijna bij pelogrino en daar is high intensity

• vanhorck
Net mijn credits van de CGs bij elkaar verzameld. Schip even oppikken in hip 87414. Bak koffie. En ben er klaar voor :)
Ik ook! Maar niet in mijn python :P

• vanhorck
Ik ben ook niet met de python gekomen maar met m'n Federal BumpShip
Commanders, proberen jullie een beetje rustig aan te doen zodat de oorlog niet direct na vanavond voorbij is? :+ Ik red het avond helaas niet meer en hoop dat er zaterdag nog wat over is om op te schieten :P

Jammer Drummie! we missen je al!

• vanhorck
Helaas Drum. Ik heb van het weekend ook nog wel tijd om even te knallen.
Voor wie er wel was. Het was weer gezellig mannen!
o7
Het was weer leuk! Van het weekend dus weer? Count me in!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Graag, want ik had geen ED tijd vandaag, hopleijk wel dit weekend... ergens...

Vanavond lekker met zijn allen knallen?
Geen exacte tijd afspreken maar vanaf 19 uur? :)

En als je vanmiddag niks te doen hebt, Frontier Expo gaat beginnen.
Er word gesproken over seizoen 3! Dus kijken!
YouTube: Rolling with Elite Dangerous RPG & Spidermind Games - YouTube Ga...

• asndevil
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 08:33
Kwam dit net tegen. In ons buurland op Amazon is de x56 in de aanbieding.

https://www.amazon.de/Log...sr=8-1&keywords=rhino+x56

Maar 179 euro. To good to be true?
Ik ben er heel blij mee. Mijn x56 heeft meer knoppen dan mijn x52

Als je het kan betalen zou ik het doen!

• captain_ghost
Tja, Zou tussen 52x pro en of 56x kiezen.
Mijne is binnenkort ook aan vervanging toe. de knoppen is versleten.
Maar ik denk dat ik pas in december kijken. Er is dan wellicht mooie korting bij.

euh.. Zometeen de Frontier bekendmakingen van hun 3 grote games. En dat is niet op youtube maar op Twitch

https://go.twitch.tv/frontierdevelopments

Roadmap voor Elite
Bron (heeft betere opmaak): https://forums.frontier.c...Dangerous-Roadmap-Summary
quote: TheSisko;6002335
We watch a video of four Thargoids chasing a Cobra Mark 3, before one of the Thargoids turns to us and initiates a scan.
Enthusiasm of working on the game in its 3rd year reminds high.
Behind the scenes video of the ED team hard at work. This team clearly cares about their work and the content they’re delivering, as well as the passion the community has for the game.
2018 updates will be focused on three areas- Core Game Improvements, Narrative Expansion, and new features which build on the first 2.
Season 3 of Elite Dangerous is called “Beyond”.
2018 roadmap – Q1, Core improvements, followed by 2 more updates delivering new ships, missions, scenarios. More on Q4 in a bit.
Q1 – A bunch of QoL improvements.
Engineering improvement – when rolling a blueprint spin, that spin will always been better than the previous spin.
Improvements to system authority.
Improved Trade Data.
Wing missions!
Asset polish to planets in Q1 2018 (Shaders and Graphs).
Wide variety of planetary colour variation. In Q1 2018
Narrative improvements.
Another video. SRV visiting Guardian base. Intercepted by Thargoid. Oh, it doesn’t like Guardian Tech! Example of narrative thread.
Q1 will continue the Guardian story. New experiences, CGs, players working together.
Personal narrative will be expanded.
Ohh, new equipment! A gun and some lab-style equipment on the way!
Frontier not done with Guardians, not by a long shot.
Galnet update!!! New feature, Galnet Audio which will read out Galnet articles while you’re in flight in your cockpit.
New ships!!!
“A lot more ships in incoming updates”
New ship – the Chieftain– work in progress mesh shown. It’s an answer to a dangerous universe and return of Thargoids. It’s an Allance-Lakon vessel, a more military Lakon vessel.
More alliance ships on the way!
Return of the Krait! Biggest cheer of the night! 1984 version shown. Then 2018 design. Unique cockpit placement among with hardpoint placement.
Q4 will be largest update for 2018 – there will be a new organisation structure for player groups called Squadron. Create your own, featuring enhanced communication options regardless of what squadron members are doing in the game.
Squadrons can purchase their own fleet carriers! Large, mobile, dockable ships. Squadron members can refuel, rearm etc.
Mining improvements! Improvements to detection and extraction of materials. Frontier looking to Improve Wild-West feel of prospecting.
Concept art of ice planet shown, enhancements coming to planetary surfaces and environments.
Improved lighting model, both space and planetary.
Improvements to scatter-rock planetary system to improve placements of rocks and other surface objects.
Improvements to localised ambient effects including fog.
Exploring improvements, to how you find stuff.
New feature – the Codex will log your discoveries. It will also serve as an encyclopaedia, and will hint at other potential discoveries for explorers.
For explorers, there will be new exploration content and new anomalies to go out and find.
There’s a lot more content to be revealed in ED: Beyond. And its all going to be free to Horizons players.
But what about 2.4? Sneak peek video!
Is that the Type 10? It could be a Type 9 to be honest. Typing and watching so I could be mistaken.
SRVs at deserted Inra base.
Thargoid ship destroyed in space. One of the human Commanders scoops up something (a Thargoid probe?) at which point 3 Thagroid Interceptors jumps in and unleash swarms of Thargons.
Wauw..!

Yup! Hebben we gezien! :D Discord Drummie ;) Prachtige gratis (wtf?) update!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik dacht het net ook te posten. Ziet er goed uit.
Vooral meer group play, The Gathering's eigen carrier incoming!
Ze lijken echt wel aan veel dingen in de achtergrond te hebben gewerkt.

Ja, dacht dat ze gingen stoppen met betalende updates, en overgaan naar betalende cosmetics.

[ Voor 20% gewijzigd door 4bit op 07-10-2017 20:10 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Kwam je nog mee vechten Drum?

Ik kom rond 2200~2230 weer terug (onverwacht bezoek :F )

• vanhorck
Moet zeggen dat ik toch wel erg onder de indruk ben van wat er gaat komen, gratis ook nog. Visueel erg mooi, kan niet wachten!!!

Zo dan maar beetje Frontier helpen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/abPwtHyidkHn9MB0q3KjfJdO/thumb.jpg
Hopelijk snel weer eens gouden of zwarte of meer unieke skins voor schepen.
Drum schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Ik kom rond 2200~2230 weer terug (onverwacht bezoek :F )
Ja leuk dat jullie er zijn maar WE ZIJN IN OORLOG! DOEI! Zoiets? :P

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Leutje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:50:
euh.. Zometeen de Frontier bekendmakingen van hun 3 grote games. En dat is niet op youtube maar op Twitch

https://go.twitch.tv/frontierdevelopments
Is er een offline linkje?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• daPet
Leutje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:20:
[...]

Ja leuk dat jullie er zijn maar WE ZIJN IN OORLOG! DOEI! Zoiets? :P
Account aansmeren en mee laten doen!

• 4bit
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

GeeBee schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Is er een offline linkje?
Je kan het op tjoeptjoep nog bekijken, hier begint het over elite dangerous: YouTube: Frontier Expo 2017 Livestream

I'll do what I can, but expect very little.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Samen in een wing was echt te gek gisteravond! Enige minpunt was dat mijn Fer-de-Lance binnen 30 seconden werd neergehaald toen de uitzonderlijke situatie ontstond dat 2 van de wing even wegsprongen om ammo aan te vullen EN tegelijkertijd mijn vriendin even langskwam en tegen mij aan ging ouweh.... 😀
Weg winst maar was wel top!

ehm.. LOL

Ik miste je al. Dacht dat je boos was ;)

Mischien nog een handig linkje voor in de startpost?
https://docs.google.com/s...i27rm-vB9K8AX0/edit#gid=0

d:)b Toegevoegd als link nr 23 in de TS, thanks!

De CZ was gister inderdaad leuk, al had ik er graag nog zo'n capital ship gezien ter compensatie van ons overweldigende vuurkracht _O-

lol Had ik ook zelluf kunnen doen drummie :P EN volgende keer iets beter vaarwel zeggen tussen de koopkracht van Sato gedoe ;)

Mjah, voor mij is het wat makkelijker om die code te updaten :P :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IxKlr3Y.png

Wat bedoel je trouwens met die laatste zin, ben je daar helemaal kwijt :?

Volgens mij ging je terwijl er hevig gepraat werd over paypal ebay enzo.. ik verloor mijn intresse toen ;) Dus zo zeg maar

Voor DaPet. Een video van ong 5 minuten van de nieuwste thargoid site. Ik moet zeggen dat 5 minuten niet genoeg is. Ik hoorde daarna namelijk kloppen (als.. ik wil er uit) Grommen (als een groot beest dat eten wilt)
Alles bij elkaar meer als een half uur geluisterd mar ik hoor geen repetitie. Oftewel er is over nagedacht
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dlfahe3.jpg
Ik hoop dat je goed de lage tonen kunt horen DaPet. Want dat is het meest "enge" hier nu

[ Voor 5% gewijzigd door Leutje op 08-10-2017 23:57 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Leutje schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:07:
Volgens mij ging je terwijl er hevig gepraat werd over paypal ebay enzo.. ik verloor mijn intresse toen ;) Dus zo zeg maar
Dacht al, Over mijn koopkracht hebben we het toch niet gehad?
Wel een wat zinloze discussie over amazon en ebay en daaruit bleek dat de persoonlijke voorkeuren verschilde. ;)

-----

Terug ontopic:

Wat zijn hier de voorkeuren ter invulling van de twee large en twee medium hardpoints op de Federal Assault Ship?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De roadmap voor komend jaar ziet er goed uit! Paar highlights wmb:

Hele zut nieuwe schepen, waarvan er 2 bekend zijn gemaakt:

Chieftain, samenwerking tussen Alliance & Lakon als reactie op de Thargoid-dreiging:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ron6foT.gif

Krait, een klassiekertje uit Elite van 1984! Eindelijk, dit was toch wel 1 van de schepen waar het meest om gesmeekt werd bij Frontier! O+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Op6Jca0.png

VEEL betere planet shaders: :9~ :9~ :9~ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tVD56YY.png

En veel meer detail en features op het planeetoppervlak! Dit laatste staat pas gepland voor eind 2018 maar toch... O+ :9~ :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: https://www.thesixthaxis.com/wp-content/uploads/2017/10/elitedangerous_fx_beyond-2-1024x576.jpg

Leutje schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:07:
Hmm vreemd, ik denk dat ik weer in de AFK ruimte geslingerd was. Vond het al zo stil worden :P

@SnoeiKoei
Die screenshot met die ijsschotsen is super gaaf. Niet alleen vanwege de setting, maar ook omdat het nu blijkbaar mogelijk is om uitkragende rotspartijen te maken (dus niet slechts 1 z-waarde per x/y coördinaat in de heightmap).

Zodra het kleurpallet van de planeten én de upgrade van het planetoppervlak live zijn ga ik een flinke exploratie tocht maken (en met een beetje mazzel in een Chaintain, en anders in een T9 (of gelijkwaardig)). *O*

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Drum schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:38:
[...]

@SnoeiKoei
Die screenshot met die ijsschotsen is super gaaf. Niet alleen vanwege de setting, maar ook omdat het nu blijkbaar mogelijk is om uitkragende rotspartijen te maken (dus niet slechts 1 z-waarde per x/y coördinaat in de heightmap).

Zodra het kleurpallet van de planeten én de upgrade van het planetoppervlak live zijn ga ik een flinke exploratie tocht maken (en met een beetje mazzel in een Chaintain, en anders in een T9 (of gelijkwaardig)). *O*
Die ice planet is nu nog concept art maar het geeft inderdaad wel aan dat ze bezig zijn met geological features die niet alleen door een heightmap worden gegenereerd ja! Ze zijn ook bezig aan verbetering van nevel/damp/rook en het hele belichtingsysteem gaat op de schop. Al met al een boel verbeteringen om naar uit te kijken :9 Ik hoop echt dat ze het niveau van die concept art weten te halen.

Aangezien er de laatste weken behoorlijk wat interesse was in samen spelen dacht ik.. hmmm (kijkend in mijn beurs) Daar kan best weer een prijsje vanaf.
Dus Als eerste de vraag. Wat willen we doen? Maar ook wanneer! Vrijdag? Zaterdag?

Voor de dingen die we kunnen doen zijn bijvoorbeeld weer een hill-climb. Want dat was echt leuk :D
Een Sidewinder demolition derby. Iedereen koopt op het afgesproken plaats een stock sidewinder en we gaan lekker met zijn allen schieten tot we er bij neer vallen. Voorbeeld
Of iets wat jullie leuk lijkt? Ik hoor het graag!

• captain_ghost
Leutje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:23:
Aangezien er de laatste weken behoorlijk wat interesse was in samen spelen dacht ik.. hmmm (kijkend in mijn beurs) Daar kan best weer een prijsje vanaf.
Dus Als eerste de vraag. Wat willen we doen? Maar ook wanneer! Vrijdag? Zaterdag?

Voor de dingen die we kunnen doen zijn bijvoorbeeld weer een hill-climb. Want dat was echt leuk :D
Een Sidewinder demolition derby. Iedereen koopt op het afgesproken plaats een stock sidewinder en we gaan lekker met zijn allen schieten tot we er bij neer vallen. Voorbeeld
Of iets wat jullie leuk lijkt? Ik hoor het graag!
Of met standaard sidewinder door ravijn racen..
SRV derby
SRV race over ravijn en berg
Of met sidewinder door asteriode belt racen in een van de reuzeplaneet met ring.
Wolf pak schaapjes; groep sidewinder racen van a naar b en wolf probeer hen pakken voordat de rest b komt.

[ Voor 5% gewijzigd door captain_ghost op 09-10-2017 18:44 ]

• daPet
Belt race lijkt me wel vet!

• Parcival44
races moeten in een eagle toch XD

Kijk nou! De basis uit de nieuwste trailer van ED

Oftewel, het mycoid virus deed zijn ding :D

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

LOL @ Stunt-Scarab :)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Lol Dat 15 jarige jochie uit amerika vind het leuk dat hij nu beroemd is in nederland ;)

captain_ghost schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:43:
[...]

Of met standaard sidewinder door ravijn racen..
SRV derby
SRV race over ravijn en berg
Of met sidewinder door asteriode belt racen in een van de reuzeplaneet met ring.
Wolf pak schaapjes; groep sidewinder racen van a naar b en wolf probeer hen pakken voordat de rest b komt.
En om er nog eentje toe te voegen:
- SRV-wreck voetbal: Zorg dat je een wrak van een SRV hebt (lees: wacht 10 minuten en je hebt vanzelf een wrak), parkeer 4 schepen welke de doelpalen moeten voorstellen, en beuk/ros vervolgens het wrak in het doel van de tegenpartij.

• MD1975
  • Laatst online: 21-11 15:50
Drum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:32:
[...]

- SRV-wreck voetbal: Zorg dat je een wrak van een SRV hebt (lees: wacht 10 minuten en je hebt vanzelf een wrak), parkeer 4 schepen welke de doelpalen moeten voorstellen, en beuk/ros vervolgens het wrak in het doel van de tegenpartij.
Ik ben voor!
Nou nog een datumprikker? :)

CMDR G'Kuchhoest profile

• SebastianJ
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-03 20:21
Wat een toffe forum dit! Blij dat ik deze heb gevonden! :)
Volgens mij ben jij NomadNL? (just a guess)

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:32:
[...]

En om er nog eentje toe te voegen:
Elite: Rocket League :Y

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kan ook met zo'n Guardians bal toch?

• daPet
Sommigen weten het al maar ik had gisteren Death by Repair 8)7 :N :/ ;(

Leuk, ff modules repareren op een planeet oppervlakte, ging dus finaal fout op 34kLY.
Leut riep terecht meteen de logs op te zoeken, welke best gedetailleerd blijken (al mist er imo wel wat info).

Ticket aangemaakt bij Frontier, en bestand plus tekstje bijgevoegd. Maar nu twijfel ik wel of ik uberhaupt een ticket heb. Want ik kan het niet vinden onder 'My Tickets'. Heb meteen nog een gemaakt met het zelfde resultaat.

Nu is mijn vraag, heeft iemand anders hier ervaringen met tickets aanmaken, en had je dan hetzelfde? Hoe snel reageerde FD?

Stukje van de code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
{ "timestamp":"2017-10-09T20:57:11Z", "event":"SupercruiseExit", "StarSystem":"Meamoea HU-S b51-7", "Body":"Meamoea HU-S b51-7 14", "BodyType":"Planet" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:57:11Z", "event":"Music", "MusicTrack":"Exploration" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:58:24Z", "event":"Friends", "Status":"Online", "Name":"Flapdrol1337" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:58:27Z", "event":"Touchdown", "PlayerControlled":true, "Latitude":73.933281, "Longitude":141.851608 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:07Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_engine_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Thrusters", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:23Z", "event":"ShieldState", "ShieldsUp":false }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:25Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_shieldgenerator_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Shield Generator", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:31Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_fuelscoop_size6_class5_name;", "Module_Localised":"Fuel Scoop", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:40Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$hpt_cannon_gimbal_medium_name;", "Module_Localised":"Cannon", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:42Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_hyperdrive_size5_class5_name;", "Module_Localised":"FSD", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:44Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_lifesupport_size4_class2_name;", "Module_Localised":"Life Support", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:47Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_powerdistributor_size4_class2_name;", "Module_Localised":"Power Distributor", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:50Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_sensors_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Sensors", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:51Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$modularcargobaydoor_name;", "Module_Localised":"Cargo Hatch", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:51Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_buggybay_size2_class2_name;", "Module_Localised":"Planetary Vehicle Hangar", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:02Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_stellarbodydiscoveryscanner_advanced_name;", "Module_Localised":"D - Scanner", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:10Z", "event":"Died" }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:17Z", "event":"Music", "MusicTrack":"MainMenu" }

Gewoon nogmaals doen Pet! Want normaal hadden ze allang gereageerd.

Pagina: 1 ... 76 ... 123 Laatste