Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
daPet schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:48:
Sommigen weten het al maar ik had gisteren Death by Repair 8)7 :N :/ ;(

Leuk, ff modules repareren op een planeet oppervlakte, ging dus finaal fout op 34kLY.
Leut riep terecht meteen de logs op te zoeken, welke best gedetailleerd blijken (al mist er imo wel wat info).

Ticket aangemaakt bij Frontier, en bestand plus tekstje bijgevoegd. Maar nu twijfel ik wel of ik uberhaupt een ticket heb. Want ik kan het niet vinden onder 'My Tickets'. Heb meteen nog een gemaakt met het zelfde resultaat.

Nu is mijn vraag, heeft iemand anders hier ervaringen met tickets aanmaken, en had je dan hetzelfde? Hoe snel reageerde FD?

Stukje van de code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
{ "timestamp":"2017-10-09T20:57:11Z", "event":"SupercruiseExit", "StarSystem":"Meamoea HU-S b51-7", "Body":"Meamoea HU-S b51-7 14", "BodyType":"Planet" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:57:11Z", "event":"Music", "MusicTrack":"Exploration" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:58:24Z", "event":"Friends", "Status":"Online", "Name":"Flapdrol1337" }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:58:27Z", "event":"Touchdown", "PlayerControlled":true, "Latitude":73.933281, "Longitude":141.851608 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:07Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_engine_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Thrusters", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:23Z", "event":"ShieldState", "ShieldsUp":false }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:25Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_shieldgenerator_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Shield Generator", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:31Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_fuelscoop_size6_class5_name;", "Module_Localised":"Fuel Scoop", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:40Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$hpt_cannon_gimbal_medium_name;", "Module_Localised":"Cannon", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:42Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_hyperdrive_size5_class5_name;", "Module_Localised":"FSD", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:44Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_lifesupport_size4_class2_name;", "Module_Localised":"Life Support", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:47Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_powerdistributor_size4_class2_name;", "Module_Localised":"Power Distributor", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:50Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_sensors_size5_class2_name;", "Module_Localised":"Sensors", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:51Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$modularcargobaydoor_name;", "Module_Localised":"Cargo Hatch", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T20:59:51Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_buggybay_size2_class2_name;", "Module_Localised":"Planetary Vehicle Hangar", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:02Z", "event":"AfmuRepairs", "Module":"$int_stellarbodydiscoveryscanner_advanced_name;", "Module_Localised":"D - Scanner", "FullyRepaired":true, "Health":1.000000 }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:10Z", "event":"Died" }
{ "timestamp":"2017-10-09T21:00:17Z", "event":"Music", "MusicTrack":"MainMenu" }
Je hoort dit te zien:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jg15Vv8.png

In de tussentijd zou ik trouwens niet meer spelen, gewoon wachten op support (zodra er iets in mytickets verschijnt). Succes!

Edit:
In mijn mailbox nog even nagezocht;
09 augustus melding,
10 augustus feedback + mijn reactie,
11 augustus wederom feedback.

Je zou dus vrij snel reactie moeten krijgen.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

SnoeiKoei schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:53:
Kan ook met zo'n Guardians bal toch?
Zo'n baby-tarrel bedoel je? Ik dacht dat al dat soort dingen (cargo enzo) hitpoints hadden en dus kapot kunnen gaan, maar ik heb het wel vaker mis :P

Daarnaast leek me een kleine destruction derby vooraf ook wel grappig (moet genoeg wrakstukken opleveren >:) )

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Drum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Zo'n baby-tarrel bedoel je? Ik dacht dat al dat soort dingen (cargo enzo) hitpoints hadden en dus kapot kunnen gaan, maar ik heb het wel vaker mis :P
Nee, zo'n ding uit de ancient ruins bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://remlok-industries.fr/wp-content/uploads/2017/01/ED-Ancient-Orb.jpg
Volgens mij kunnen die niet kapot toch?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Jawel! EN nog snel ook :P
Maar ik begin te begrijpen wat we binnenkort gaan doen ;)
Alleen.. Datum? Gewoon zaterdag maar?

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Als het kan dan graag een weekje later :P

Vrijdag mag ook hoor :P Ik bepaal dat niet alleen natuurlijk

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224120690968756224/367369882292977664/unknown.png

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

alweer? pffff :P

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Drum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:18:
[...]

Je hoort dit te zien:
[afbeelding]

In de tussentijd zou ik trouwens niet meer spelen, gewoon wachten op support (zodra er iets in mytickets verschijnt). Succes!

Edit:
In mijn mailbox nog even nagezocht;
09 augustus melding,
10 augustus feedback + mijn reactie,
11 augustus wederom feedback.

Je zou dus vrij snel reactie moeten krijgen.
Dank u! Dan weet ik bijna zeker dat het aan mijn browser ligt oid. Ik ga het even op een andere manier proberen!

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

@daPet no problemo, hoop dat het snel gefixed wordt.
SebastianJ schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:45:
Wat een toffe forum dit! Blij dat ik deze heb gevonden! :)
Welkom to the club trouwens d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Drum op 10-10-2017 20:58 ]

• daPet
Drum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:57:
@daPet no problemo, hoop dat het snel gefixed wordt.
Ja, ik ook. Ticket is ondertussen gelukt, via mijn mobiel. Op de pc gaat er iets niet goed met het verzenden, ik vermoed dat de recaptcha roet in het eten gooit.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Mooi. Hopelijk werken fDev het mee.

Ik heb nieuwe onderschrift.
Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• SebastianJ
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-03 20:21
Thanks! o7

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:58
Gisteravond een Diamondback Explorer met leuke fitting gekocht en voor het eerst echt vertrokken van m'n startregio. Eindelijk ga ik exploren :D
Na de 2e of 3e jump al iets te dicht in de zon gevlogen en m'n schip raakte tot zo'n 200% verhit. Whoops. Ik heb wel een heat launcher gefit, maar nog niet gebruikt 8)7 Ben gewoon verder gegaan.
Al vrij vlug een systeem gevonden waar planeten nog door niemand ontdekt waren. De avond afgesloten in een systeem wat nog door niemand ontdekt is. Leuk om te beseffen dat je als eerste speler in een systeem komt. Ben nog niet eens zo heel ver - zo'n 500LY.
Besef me wel dat ik misschien toch beter een planetary vehicle ook mee had kunnen nemen om af en toe op een planeetje te kunnen landen. Reden dat ik dat ding niet meegenomen had was dat ik niet genoeg powergrid had toen ik de fitting in zo'n online tool ging proberen. Ach, ik zal vast nog wel eens terugkomen en aan een tweede exploratie rondje beginnen :)

PSN ID: MrMichel_75

Ondertussen is het woensdag en ik denk dat ik deze week maar wat voetballen ga bekijken voor ingame :P
Nu wil ik best wat Ancient Orbs gaan halen maar 3 keer er tegen knallen en de bal is weg. Dus behalve een schaal model van *vulhiertoepasselijkenaamin* een SRV die het niet meer doet. Iemand nog suggesties?

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MisterMichel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:41:
Gisteravond een Diamondback Explorer met leuke fitting gekocht en voor het eerst echt vertrokken van m'n startregio. Eindelijk ga ik exploren :D
Na de 2e of 3e jump al iets te dicht in de zon gevlogen en m'n schip raakte tot zo'n 200% verhit. Whoops. Ik heb wel een heat launcher gefit, maar nog niet gebruikt 8)7 Ben gewoon verder gegaan.
Al vrij vlug een systeem gevonden waar planeten nog door niemand ontdekt waren. De avond afgesloten in een systeem wat nog door niemand ontdekt is. Leuk om te beseffen dat je als eerste speler in een systeem komt. Ben nog niet eens zo heel ver - zo'n 500LY.
Besef me wel dat ik misschien toch beter een planetary vehicle ook mee had kunnen nemen om af en toe op een planeetje te kunnen landen. Reden dat ik dat ding niet meegenomen had was dat ik niet genoeg powergrid had toen ik de fitting in zo'n online tool ging proberen. Ach, ik zal vast nog wel eens terugkomen en aan een tweede exploratie rondje beginnen :)
Geloof me, die SRV heb je absoluut nodig. Anders kan je geen materialen verzamelen. Die heb je nodig om bijv. repair refills te maken, extra heatsinks enz.

Powergrid is geen probleem want je kan die module gewoon uitgeschakeld laten terwijl je hem niet gebruikt.

PS: Je hebt toch ook wel een field repair module bij je hoop ik? :)

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
MisterMichel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:41:
Je hebt toch wel een surface scanner geinstalleerd hoop ik. Anders belanden die discoveries nog niet op je naam. :)
En een SRV is inderdaad wel een must-have.

[ Voor 0% gewijzigd door Ghostley op 11-10-2017 12:00 . Reden: Made a boo boo ]

PSN ID: Ancta

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ghostley schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Je hebt toch wel een surface scanner geinstalleerd hoop ik. Anders belanden die discoveries nog niet op je naam. :)
Incorrect, surface scanner geeft alleen de samenstelling van de planeet en verhoogt daarmee de waarde van de scan data.

• Ghostley
SnoeiKoei schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Incorrect, surface scanner geeft alleen de samenstelling van de planeet en verhoogt daarmee de waarde van de scan data.
Oh, echt? :X
dus alleen je gewone scanner aanslingeren is al voldoende? :o
Of moet je nog wel dichtbij komen om een planeet te claimen?

Nvm. antwoord gevonden :$

[ Voor 14% gewijzigd door Ghostley op 11-10-2017 12:26 ]

Op dit moment komt 2.4.0.3 Online!
We kunnen dus even niet inloggen :)

• MisterMichel
GekkePrutser schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Geloof me, die SRV heb je absoluut nodig. Anders kan je geen materialen verzamelen. Die heb je nodig om bijv. repair refills te maken, extra heatsinks enz.

Powergrid is geen probleem want je kan die module gewoon uitgeschakeld laten terwijl je hem niet gebruikt.

PS: Je hebt toch ook wel een field repair module bij je hoop ik? :)
Nou, dan denk ik dat m'n eerste field trip een kortere gaat worden dan ik oorspronkelijk dacht. Even een tochtje terug maken voor zo'n SRV. Trouwens een goeie tip voor in/uitschakelen van modules. Niet bij nagedacht. Dank d:)b
Ghostley schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

En een SRV is inderdaad wel een must-have.
Ik heb zo'n Detailed Surface Scanner geinstalleerd. Die 250.000 kost. Als ik een planeet, zon, maan selecteer en ik ben in de buurt, zie ik links naast een hologram zo'n soort progress circel. Na een korte periode krijg ik een melding dat de materialen bekend zijn van het betreffende object. Dus als ik er toch ben, vraag ik die materialen maar gelijk op.

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden. Dank!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 23:30
GekkePrutser schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:32:
Ik ga binnenkort ook op een wat langere trip, neem 4 srv's mee, maar laat denk ook een mining laser zitten, voor noodgevallen :P

Maar moet eerst nog langs wat engineers om de jumprange nog wat verder op te rekken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Over ong 17 uur gaat de Gnosis weer op pad. En ik ga mee :D Mits ik niet meer lastig gevallen word en ik MOET ED spelen ;) Witchhead here i come!

• MisterMichel
haarbal schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Ik ga binnenkort ook op een wat langere trip, neem 4 srv's mee, maar laat denk ook een mining laser zitten, voor noodgevallen :P

Maar moet eerst nog langs wat engineers om de jumprange nog wat verder op te rekken.
Wat is de reden voor het meenemen van 4 srv's? Slechte rijstijl, slijtage, onvoorziene omstandigheden, .... ?

• daPet
OMGWTFBBQ! Mijn dood was mijn eigen schuld! |:( |:( Maar FD heeft toch mijn account hersteld! _/-\o_ *O* Ik zal het straks even toelichten, nu nog een storing en dan naar huis

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

daPet schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:32:
OMGWTFBBQ! Mijn dood was mijn eigen schuld! |:( |:( Maar FD heeft toch mijn account hersteld! _/-\o_ *O* Ik zal het straks even toelichten, nu nog een storing en dan naar huis
Laat me raden... life support gerepareerd en niet zelf weer aangezet? >:)

"hey... waarom staat mijn life suport ui...BOOM! haha

• haarbal
MisterMichel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Wat is de reden voor het meenemen van 4 srv's? Slechte rijstijl, slijtage, onvoorziene omstandigheden, .... ?
Je schijnt ze idd te kunnen slopen, als ik er 4 meeneem hoef ik niet zo voorzichtig te rijden. Bovendien past het makkelijk in de conda.

• daPet
SnoeiKoei schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Laat me raden... life support gerepareerd en niet zelf weer aangezet? >:)
Het is simpel en logisch, maar ik wist het gewoon niet. Life support heeft idd zoveel minuten lucht, in totaliteit! Dus elke keer dat ik repair snoept daar een beetje van af! :F En blijkbaar was het al bijna op. Ignorance is bliss O-)
Nu moet ik alleen nog controleren of de resterende tijd te zien is zonder dat je het uit zet. Het wordt pas weer bijgevuld als ik dock, en dat zal nog ff duren vrees ik. Beter is het ook om elke module afzonderlijk te repareren. Gratis tip van FD

*gaat in hoekje schamen

• haarbal
daPet schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Het is simpel en logisch, maar ik wist het gewoon niet. Life support heeft idd zoveel minuten lucht, in totaliteit! Dus elke keer dat ik repair snoept daar een beetje van af! :F En blijkbaar was het al bijna op. Ignorance is bliss O-)
Nu moet ik alleen nog controleren of de resterende tijd te zien is zonder dat je het uit zet. Het wordt pas weer bijgevuld als ik dock, en dat zal nog ff duren vrees ik. Beter is het ook om elke module afzonderlijk te repareren. Gratis tip van FD

*gaat in hoekje schamen
je kan synthesizen toch?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

*gaat in hoekje schamen
Ik dacht ook dat het werd bijgevuld (gereset) als je 'm weer aanzet eigenlijk. Goed om te weten, bedankt voor het testen :P

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
haarbal schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

Je schijnt ze idd te kunnen slopen
Klopt helemaal, En daar zit geen penalty aan als je geen Cargo hebt in je SRF. (Materials zijn geen Cargo, Dus wil ik nog wel eens mijn SRF slopen in plaats van op mijn schip te wachten als ik klaar ben met verzamelen op een planeet.)
Total Loss SRF repareren kost overigens maar 1000 Credits dus daar hoef je het niet voor te laten.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

[...]

*gaat in hoekje schamen
lol! :P

Hoe zit het trouwens met die thargoid interdictions, verbruik je dan ook een deel van je life-support?

lol nee. Sterker nog, Het fuel gedeelte wat je zou missen is ook spontaan terug ;)
Keurige manier van Fdev om zichzelf in te dekken en mensen met een 35kl boomisho moment voorang te verlenen :D

• daPet
Ja! Dat klopt, dat zie ik nu ook O-)

* daPet gaat in een hoekje huilen

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
daPet schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

is pas sinds 2.4 he _/-\o_

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Verwijderd

Vandaag maar eens Horizons gekocht na een tijdje niet gespeeld te hebben. Mooi spel maar na €65 betaalt te hebben (Mercenary en Horizon) irriteer ik mij toch wel aan het feit dat je zelfs nog voor een simpel jasje voor je hologram moet betalen. Als het een free to play game was kan ik mij dat nog wel voorstellen maar de hebberigheid straalt er van af.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 01:00:
Vandaag maar eens Horizons gekocht na een tijdje niet gespeeld te hebben. Mooi spel maar na €65 betaalt te hebben (Mercenary en Horizon) irriteer ik mij toch wel aan het feit dat je zelfs nog voor een simpel jasje voor je hologram moet betalen. Als het een free to play game was kan ik mij dat nog wel voorstellen maar de hebberigheid straalt er van af.
Gelukkig zijn al die items die je extra geld kosten enkel cosmetisch. Je hoeft dus niks. Het is extra inkomsten voor fdev. Hun argument zal ook zijn dat ze ook nog steeds aan het spel werken.
Maar ik begrijp je opmerking/frustatie. Ikzelf heb enkel de ship-name plates gekocht. De rest laat ik ook lekker. Het is inderdaad al prijzig genoeg, zeker als je niet zo vaak ED speelt.

Al moet ik erbij zeggen dat, omdat ik early-kickstarter-backer ben, ik heel af en toe wat gratis krijg (bijv. een enkele ship-paint en bril voor holo-me.)
Zit wel heftig te dubben voor de weapon-colour van 1 eurootje. Vooral omdat dit dan weer op elk schip kan...

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
captain_ghost schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:24:
Mooi. Hopelijk werken fDev het mee.

Ik heb nieuwe onderschrift.
Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
daPet schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Ja! Nee! Niet in dat hoekje!!!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
MacNetron schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:15:
[...]

[...]

Ja! Nee! Niet in dat hoekje!!!
Kan geek E:D spelen in het hotel. Internet is echt ruk hier.

Schuif even op, dan kan ik ook in het hoekje huilen.

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
MacNetron schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:11:
Al moet ik erbij zeggen dat, omdat ik early-kickstarter-backer ben, ik heel af en toe wat gratis krijg (bijv. een enkele ship-paint en bril voor holo-me.)
Die krijgt iedereen volgens mij hoor! Sowieso komt er om de zoveel tijd iets voor 0 euro in de shop. Decals bijvoorbeeld, die logo's. Brillen en uniformen...

Hiernaast hebben we nog de gesponsorde runs waar we allemaal ons best doen om Leut een paar euro afhandig te maken voor een skin hoofdprijs.

CMDR G'Kuchhoest profile

ehm.. lol.. i think...

Verwijderd

MacNetron schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:11:
[...]

Gelukkig zijn al die items die je extra geld kosten enkel cosmetisch. Je hoeft dus niks. Het is extra inkomsten voor fdev. Hun argument zal ook zijn dat ze ook nog steeds aan het spel werken.
Maar ik begrijp je opmerking/frustatie. Ikzelf heb enkel de ship-name plates gekocht. De rest laat ik ook lekker. Het is inderdaad al prijzig genoeg, zeker als je niet zo vaak ED speelt.

Zit wel heftig te dubben voor de weapon-colour van 1 eurootje. Vooral omdat dit dan weer op elk schip kan...
Voor mij lijkt het op een 60€ F1 game waarin alleen een Fiat Panda rijdt en je achteraf nog alle onderdelen moet kopen om het er als een F1 auto uit te laten zien.

• captain_ghost
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

Voor mij lijkt het op een 60€ F1 game waarin alleen een Fiat Panda rijdt en je achteraf nog alle onderdelen moet kopen om het er als een F1 auto uit te laten zien.
Als je in de spel meteen alle onderdelen heeft, is minder leuk.
Door in je eentje alle onderdelen weten bemachtigen en tunen, maken alles juist leuker. Ook al hebt je een geduld en tijd hiervoor nodig.

Trouwens bij beta kan je alsnog altijd alle onderdelen uitproberen!

[ Voor 6% gewijzigd door captain_ghost op 12-10-2017 17:10 ]

• haarbal
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 01:00:
Ik denk maar zo, het houdt de servers in de lucht. Bovendien zit ik in de cockpit, dus zie ik die cosmetics toch niet.

• Zandhond
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-08 11:34

Zandhond

Ouwe Poep

zijn er nog leuke missies voor the Gathering in de buurt van Blaauw Station? Ik zie alleen maar donaties en transporten naar Verwegistan (Colonia e.o.), Mag ook in een ander system zijn hoor. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Zandhond op 12-10-2017 21:43 ]

We zijn weer in oorlog. Dus zo kan je ook mee helpen :)

• Zandhond
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-08 11:34

Zandhond

Ouwe Poep

oh, nieuwe, dat is snel
ik zal ff de HIP Gazette lezen
Zandhond schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:41:
zijn er nog leuke missies voor the Gathering in de buurt van Blaauw Station? Ik zie alleen maar donaties en transporten naar Verwegistan (Colonia e.o.), Mag ook in een ander system zijn hoor. ;)
Die missies naar Colonia kom ik tot vervelens toe ook overal tegen, ik had gehoopt dat ze dit zouden bijstellen in patch 2.4.03, maar blijkbaar is dat niet gelukt :P

@Leutje Deze oorlog sla ik over (ben op het moment hooked aan de expansion van Grim Dawn)

• GekkePrutser
  • Niet online
Hm nou dat nieuws over volgend jaar valt me wel een beetje tegen.. Ik had de keynote niet gevolgd maar ik zag het toevallig in de nieuwsbrief.

Het klinkt wel leuk allemaal, twee nieuwe scheepjes en wat meer verhaal, betere graphics, maar de dingen waar ik echt op zat te wachten was space legs en landingen op atmosferische planeten. En dat is het hele plan voor 2018 als ik het goed begrijp, dus die dingen gaan minstens nog 15 maanden duren. Jammer. Ik had een nieuw (betaald) Seizoen 3 verwacht.

Klinkt alsof het spel een beetje tegenvalt qua inkomsten en ze de ontwikkeling een beetje terug hebben geschroefd.

Of komt er toch ook nog een Seizoen 3 volgend jaar en zijn dit alleen de uitbreidingen voor iedereen (incl. mensen die seizoen 3 niet kopen) die ze nu al aangekondigd hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 13-10-2017 14:02 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GekkePrutser schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:59:
Hm nou dat nieuws over volgend jaar valt me wel een beetje tegen.. Ik had de keynote niet gevolgd maar ik zag het toevallig in de nieuwsbrief.

Het klinkt wel leuk allemaal, twee nieuwe scheepjes en wat meer verhaal, betere graphics, maar de dingen waar ik echt op zat te wachten was space legs en landingen op atmosferische planeten. En dat is het hele plan voor 2018 als ik het goed begrijp, dus die dingen gaan minstens nog 15 maanden duren. Jammer. Ik had een nieuw (betaald) Seizoen 3 verwacht.

Klinkt alsof het spel een beetje tegenvalt qua inkomsten en ze de ontwikkeling een beetje terug hebben geschroefd.

Of komt er toch ook nog een Seizoen 3 volgend jaar en zijn dit alleen de uitbreidingen voor iedereen (incl. mensen die seizoen 3 niet kopen) die ze nu al aangekondigd hebben?
2 nieuwe schepen? Er komen er veel meer maar er zijn er nu 2 bekend.
Dat space legs en atmospheric landings komend voorlopig niet komen kan blijkbaar niet vaak genoeg gezegd worden door Frontier, er zijn iedere patch weer mensen die teleurgesteld zijn :D Dat snap ik dus echt niet. Er is echt al heel vaak gezegd (zelfs vrij recent nog) dat er niet aan wordt gewerkt en dat men hoopt dat het uiteindelijk wel een keer gerealiseerd wordt, maar pas als het qua game play voldoende toevoegt.
Dat ze een jaar nemen om hard te werken aan de broodnodige verbeteringen aan het bestaande spel vind ik eigenlijk alleen maar goed, het wordt wel een keer tijd dat een heleboel game play elementen uit het huidige spel een enorme overhaul krijgen. Exploration, trading, power play, planet surfaces, het samen met anderen spelen... er is zoveel wat wel wat liefde kan gebruiken!

Daarnaast lijkt mij de squadron-implementatie en het kunnen kopen van een eigen groepscarrier (voor the Gathering!) geweldig.

En vergeet niet dat het verhaal gewoon doorloopt. Ik hoop wel dat we daarvan veel meer in-game zien en minder op fora en social media hoeven te volgen. Ook iets waar de nodige aandacht naar toe mag van mij.

• GekkePrutser
  • Niet online
Okee, ik volg het niet zo, ik heb ook de video niet gezien (geen tijd), maar ik baseerde me vooral op de post van het forum die in de nieuwsbrief wordt aangehaald.

Ik kan me juist herinneren dat Frontier had gezegd te werken aan Space Legs, ongeveer een jaar geleden. Het verhaal van het spel volg ik niet zo erg, wat ik meer jammer vind is dat er zo weinig te vinden is (weinig verschil in sterrenstelsels behalve wat RNG). Juist daarom had ik atmospheric planeten erg leuk gevonden (beetje idee van No Man's Sky maar dan in een omgeving waar je niet helemaal alleen bent).

Die verbeteringen zijn inderdaad nodig maar tot nu toe hebben ze die gewoon doorgevoerd tijdens de andere updates. Zoals het mission board systeem dat helemaal veranderd is.

Inderdaad, die carrier lijkt me wel heel leuk, geeft een stuk meer invulling aan de Gathering. Zal alleen wel aardig wat gaan kosten denk ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 13-10-2017 16:15 ]

• haarbal
Leutje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:00:
We zijn weer in oorlog. Dus zo kan je ook mee helpen :)
Vloog daar met m'n vulture rond, geen conflict zone te zien...

edit: nu wel.

[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 13-10-2017 18:18 ]

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Ben nu ook lid van The Gathering.

Aliens onderscheppen me regelmatig. nu naar hip 17125.
Ik zoek ze juist op @Draclira M :D Nu ook weer! We lachen wat samen. hij schiet op mij. Ik schiet op hem. Ik ga dood! Lachen!
Serieus. Ik zoek ze wel op. Ik heb een hull vol met ancient artefacts en ze vinden dat niet echt leuk zeg maar. NU ben ik nog op zoek naar een probe. Mischien laten ze me met rust dan

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
Leuke material finder.

http://www.edmatafinder.co.uk/

Zoektocht naar Arsenic vanaf HIP 87414 levert bijvoorbeeld dit op:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zfIjk4i.png

CMDR G'Kuchhoest profile

• captain_ghost
Sato, Crunck en ik zitten in de oorlog met Gathering tegen 101 jet

schijnt dat er captials rond vliegen. hip 101628 - darwin terminal

[ Voor 11% gewijzigd door captain_ghost op 15-10-2017 16:17 ]

En het is bugged :P

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Bugged als in Er zitten fouten in, of als in Here be Thargoids! ?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

lol nee zo ver komen ze nog niet. dit sein kompeutur bugs

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 09:20
Zo, heb de Cobra ook maar weer eens uit de stal gehaald. Toch maar eens wat alien ruins bezocht om de sfeer op te snuiven en tegelijkertijd wat miljoentjes binnen te harken. Niet het meest efficiënte maar zo kom je nog eens ergens.

Daarna Barnacles hunten om eindelijk eens mijn FSD boost te gaan regelen via de engineer. Ik haat grinden....
Er zijn vannacht gewoon 4 extra INRA basissen gevonden.
https://www.reddit.com/r/...ase_discovery_megathread/
Mochten jullie ze ook willen bezoeken :)
Ik ben alweer bezig!

Leutje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:30:
Er zijn vannacht gewoon 4 extra INRA basissen gevonden.
https://www.reddit.com/r/...ase_discovery_megathread/
Mochten jullie ze ook willen bezoeken :)
Ik ben alweer bezig!
d:)b

Voor diegene die een samenvatting m.b.t. INRA (Intergalactic Naval Reserve Arm) willlen nakijken:

• daPet
Vind dat toch wel knap. Dat men een foto laat zien en vervolgens vinden we allemaal basissen. Vraag me af of die basissen nu gespawned zijn of er altijd al waren....

• Draclira M
1560 jumps voor passenger missie, is dat normaal ?

• captain_ghost
Draclira M schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:27:
Dat kan, wat is de afstand dan? En welk schip hebt je nu?
Waarschijnlijk wilt de passagier diep de melkweg in.

• Draclira M
Van Merope naar PREAE AIN LO-N C8-15, 12,127.56LY in Cobra max jump range 12LY
daPet schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:23:
Vind dat toch wel knap. Dat men een foto laat zien en vervolgens vinden we allemaal basissen. Vraag me af of die basissen nu gespawned zijn of er altijd al waren....
De eerste was inderdaad knap! Maar de rest werd met die data en hints verder uitgezocht. Dan is het met zijn allen (want ze doen het niet allen) die ene planeet bekijken en er is er weer 1 gevonden ;)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat die eerste.. ehum.. mischien wel.. ehum.. gelekt is :P

@Draclira M Ik zou heel gauw wat aan die 12LY doen ;) Dat kan ook zonder engineer echt hoger!

[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 16-10-2017 21:39 ]

• captain_ghost
Draclira M schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:34:
Van Merope naar PREAE AIN LO-N C8-15, 12,127.56LY in Cobra max jump range 12LY
Zoek andere missies uit, anders ben je lekker weken of maanden mee onderweg.
Trouwens je kan je schip betere fsd kopen en opvoeren bij engineer.

De beste afstandschip is ASP explorer en of Anaconda.

Ga anders ook discord in, je wordt eerder en sneller geholpen.

https://discord.gg/atbjZ8t Voor onze Discord ;)

• Draclira M
Thx all 😀

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

captain_ghost schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Zoek andere missies uit, anders ben je lekker weken of maanden mee onderweg.
Trouwens je kan je schip betere fsd kopen en opvoeren bij engineer.

Ga anders ook discord in, je wordt eerder en sneller geholpen.
Ik reken als vuistregel 1 minuut per jump, mits er een beetje deftige fuelscoop gebruikt wordt. En dan komen er nog misjumps bij. Ff niet opletten en je vliegt in een corona --> Schade maar vooral extra tijd.
1560 jumps x 2 voor de terugweg : 60 = 52 uur. Da's best veel.

Maar goed: je vraag was of dat normaal was.
ehh.. ja missies met zulke lange afstanden komen voor, én langere. Ik heb er zelf ooit eentje gedaan van 31000 LY.

Het leverde uiteindelijk wel een boel op:
- deftige mission reward van 80M (tenminste als je op tijd weer terug bent, was ik dus niet)
- een aantal first discoveries (leverden weinig credits op, maar vooral een hoge patsfactor 8) )
- een flinke bonus voor de scandata, dus neem zeker een unlimited range discovery scanner mee

maar bereid je voor op een saaie trip.
Jump - scoop - jump - scoop - jump - ...ad infinitum
Ik begin er in elk geval niet meer aan zonder zwaar ge-engineerde fsd.

[ Voor 8% gewijzigd door GeeBee op 16-10-2017 23:15 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Draclira M schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:27:
Ik krijg het idee dat FDev ons meer de bubble uit probeert te krijgen door passagiers- en datamissies naar Colonia aan te bieden.

Mijn focus (in mijn Asp Explorer) ligt op toeristen-missies waarbij ik 2 probeer te vinden die naar 1 enkel punt willen, of een naar 1 en de ander in ieder geval dan ook die ene.
CEO A wants to go to Bladiebla
Criminal B wants to go to Bladiebla and 2 more.

Als dit lukt bij een faction waarbij je een hoge rating hebt, dan levert dat het meeste op tegen het minste gevoel van saai.

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
captain_ghost schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Niet helemaal meer.. Na de buff bij 2.3 valt de DBX tussen de Asp en de Anaconda in qua max range. Het enige nadeel is de fuel scoop, want die is veel trager op een DBX. Een groot voordeel van de DBX is dan natuurlijk wel weer de prijs want voor ff meer dan 1,6 miljoen heb je m in de hangar staan.
Vergeet trouwens ook de Orca niet!

[ Voor 17% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 17-10-2017 12:27 ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

• captain_ghost
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Niet helemaal meer.. Na de buff bij 2.3 valt de DBX tussen de Asp en de Anaconda in qua max range. Het enige nadeel is de fuel scoop, want die is veel trager op een DBX. Een groot voordeel van de DBX is dan natuurlijk wel weer de prijs want voor ff meer dan 1,6 miljoen heb je m in de hangar staan.
Vergeet trouwens ook de Orca niet!
Als je praten over van A naar B te komen zonder zijroute nemen en of verkenningstocht te gaan, is deze schepen prima te doen. Eigenlijk kan je met elke schip overal in. Nou afhankelijk hoeveel ly die je kan springen.
Wilt je toch ver diep de Melkweg in, elke planeetje scannen en tochtje maken. Dan is handiger als je een bepaalde apparatuur bij zich, bijvoorbeeld reparatie, scoop, scanner, autootjes, ofzo.... Dus schepen met meer ruimte achterin is buitengewoon handig.

ASPx is ook niet duur met 6,6m voor multirole schip

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
captain_ghost schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:31:
[...]

Als je praten over van A naar B te komen zonder zijroute nemen en of verkenningstocht te gaan, is deze schepen prima te doen. Eigenlijk kan je met elke schip overal in. Nou afhankelijk hoeveel ly die je kan springen.
Wilt je toch ver diep de Melkweg in, elke planeetje scannen en tochtje maken. Dan is handiger als je een bepaalde apparatuur bij zich, bijvoorbeeld reparatie, scoop, scanner, autootjes, ofzo.... Dus schepen met meer ruimte achterin is buitengewoon handig.

ASPx is ook niet duur met 6,6m voor multirole schip
Klopt maar alles wat je nu noemt kun je ook met een DBX meenemen tegenwoordig. Hij heeft er namelijk vanaf 2.3 een extra internal point bijgekregen. Je kunt nu dus op je DBX een shield, fuel scoop, AFMU, scanners en SRV fitten :)

Bijvoorbeeld: DBX loadout

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:46
Hoi, vanavond wil ik eindelijk weer eens E:D oppakken. Voor de stream wil ik op zoek naar Thargoids. Nu lees ik dat hip 17403 een goede locatie is. Klopt dat?
Of hebben jullie nog betere plekken voor mij?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Alles rond maia waar je een "non human..thread 5" tegenkomt is al een goede! Eigenlijk overal in de pleiades dus ;)
Mischien word je nog uit witchspace getrokken door ze

Wat wil je doen? Vechten? If so.. Sterkte :+

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
Gisteren nog even E:D op kunnen starten. Hup, Thargoid zoeken en dat lukte. Al kwam ik er meteen achter dat ik het beter niet had kunnen doen:
*ziet Thargoid, schijt in broek, roept om mama en springt weg*

• Player1S
Nou, het is me gelukt gisteren. Was eerst terug gevlogen naar Blaauw City en van daaruit naar HIP 17403. Eenmaal daar een non-human source gevonden en heen gevlogen. BAM meteen een Thargoid voor mn neus. Ben rustig blijven hangen. Niks gedaan, niks gescant. Werd zelf wel gescant en op gegeven moment vlogen er ook kleine dingen rond.

Al me al geslaagde stream gehad.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Hoi allemaal, even een vraagje, als ik zoek op de ps4 in het hoofdmenu naar “the gathering”, dan vind ie niets. Doe ik nu wat fout? Hij bestond toch ook voor de ps4?

Vandaag voor t eerst wat simpele data missies gedaan en begin het vliegen nu langzaam onder controle te krijgen. Helaas heeft ons dochtertje ook een heeeele hoop tijd nodig, dus sinds ik in de zomer ED had gekocht, was t vandaag pas voor t eerst weer vliegen. Maar blijft een machtig spel!

psn: splettervlek

RavenLord schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:29:
Hoi allemaal, even een vraagje, als ik zoek op de ps4 in het hoofdmenu naar “the gathering”, dan vind ie niets. Doe ik nu wat fout? Hij bestond toch ook voor de ps4?
@daPet !! deze is voor jou!
Vandaag voor t eerst wat simpele data missies gedaan en begin het vliegen nu langzaam onder controle te krijgen. Helaas heeft ons dochtertje ook een heeeele hoop tijd nodig, dus sinds ik in de zomer ED had gekocht, was t vandaag pas voor t eerst weer vliegen. Maar blijft een machtig spel!
Vergeet niet wat het belangrijkste is in je leven. Je dochter kan ook morgen verzorgt worden tenslotte :+
Maar serieus. Doe het vooral rustig aan. De elite status komt vanzelf wel een keer... ooit... (ik heb er pas 1 :'( )

• daPet
Euhm, ik heb eigenlijk geen idee. Ik krijg requests, of niet. PS4 heb ik niet , maar er zijn hier andere PS4 spelers die het je vast kunnen vertellen @RavenLord

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Aangezien je niet met spelers van andere platforms samen kunt spelen neem ik aan dat je ook niet cross-platform in private groups kunt. Toch?

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Zou wel zonde zijn als t niet kan, maar wel logisch denk ik.
Ik ben wel benieuwd dat als ik maar blaauw af reis ik dan kan zien of die bij the gathering hoort of op de ps4 helemaal nergens een koppeling heeft met het pc universum en nergens iets van jullie terug te zien is.

psn: splettervlek

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je ziet geen spelers van andere platforms maar de factions, economie etc zijn hetzelfde.

• Ghostley
RavenLord schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:37:
Zou wel zonde zijn als t niet kan, maar wel logisch denk ik.
Ik ben wel benieuwd dat als ik maar blaauw af reis ik dan kan zien of die bij the gathering hoort of op de ps4 helemaal nergens een koppeling heeft met het pc universum en nergens iets van jullie terug te zien is.
Er bestaat voor zover mij bekend geen private group van The Gathering op ps4.
De pve group Mobius wel. Hoewel ik daar geen lid van ben. Speel eigenlijk altijd gewoon in Open.
PC spelers zie je niet, maar we zien wel, net als zij, wanneer er oorlog is bij Blaauw etc.
Mij zul je ook nog even niet in die buurt aantreffen... zit er momenteel +/- 7000LY vandaan. :P

• Player1S
Kun je nog steeds samen spelen met iemand die geen Horizons heeft? Of is dat sinds de laatste updates niet meer mogelijk?

Ik snap dat landen op planeten e.d. onmogelijk is maar gewoon rondvliegen enzo?

Ja hoor. Samen in een wing is zelfs mogelijk :)
Inderdaad is landen op een planeet uit gesloten voor degene die geen Horizons heeft. Maar verder is alles mogelijk

• Player1S
Leutje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:47:
Ja hoor. Samen in een wing is zelfs mogelijk :)
Inderdaad is landen op een planeet uit gesloten voor degene die geen Horizons heeft. Maar verder is alles mogelijk
En Thargoid spotting? Ook gewoon mogelijk?

Zeker! Mits het niet bij een barnacle gebeurt! Hij kan alleen geen wapens kopen. Jij dan weer wel ;) en een sensor. enzovoort...

Maargoed. Zaterdag avond ergens voetballen? Jullie weten wel. Lekker dollen met een dode SRV ergens op een low grav planeet? :D
En ja Dapet! Ik verwacht jou ook in je The gathering account :P
Evenals Drummie :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0j14gIg.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Leutje op 19-10-2017 12:22 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Potje SRV Rocket League lijkt me leuk! Als ik tijd heb ben ik erbij. Moet me wel effe voorbereiden (Anaconda volstouwen met SRV-bays ofzo) :P

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 10:30

maquis

Maak je niet te sappel........

Altijd leuk om ff mee te doen. Zal kijken of ik zaterdag ook akte de presence kan geven.

GruB God

• daPet
Non Horizons heeft ook geen multicrew en holo-me.

Count me in, ik stel voor om de volgende maan te gebruiken:
Stelsel: Epsilon Indi
Planeet: Mitterand Hollow

Toegestane verlichting; enkel de 4 schepen welke de doelpalen vormen, SRV verlichting moet uit blijven (chaos verzekerd! :*) ).

>:)

Deal! De kleinste 4 schepen mogen blijven! Als doelpaal :P

• captain_ghost
1 schip met 4 jets hangar, die jets kan je als de doelen gebruiken.
1 schip met autootje als bal..
minste 6 of meer spelers met SRV als voetballer.

Moet kunnen

[ Voor 4% gewijzigd door captain_ghost op 19-10-2017 20:50 ]

Ok zaterdag dus lekker voeballuh met zijn allen :D

In ..

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

captain_ghost schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:38:
1 schip met 4 jets hangar, die jets kan je als de doelen gebruiken.
Dat gaat niet werken, je kunt niet 4 fighters deployen...

Pagina: 1 ... 77 ... 123 Laatste