Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
captain_ghost schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:22:
[...]

circa 100 ly vandaan. Je kan zelf op site en gegevens invullen https://eddb.io/ (onder loop route) Er is meerdere manieren mogelijk. Kijk gerust maar.

Je kan nu gaan kijken of het oplevert, maar ik waarschuw u dat data zeer waarschijnlijk oud is.
Het is al 2 of 3 dagen niet vernieuwd. Bovendien zijn er op dit momenteel probleem rond met communicatie tussen server en database, waardoor sommige niet meer kloppen. Zoals eerder berichten hierboven.

Maar dat gegevens is van vorige week dus verouderd zeg maar. Je kan dat als een voorbeeld beschouwen dat het mogelijk is om met cutter ofzo een miljoenen cr verdienen. Waarschijnlijk kan je beter wachten tot weekend is.
Ik ken de website ;)
Was alleen even benieuwd. Zal als ik weer tijd heb eens kijken want het is een poging waard!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Leutje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:05:
De scanner en missiles zijn nu te verkrijgen. Er is al een thargoid dode gevallen :'(
Ach, vroeg of laat zou dat gewoon gaan gebeuren, niemand is onfeilbaar blijkbaar!

Maar is er al een opname van een dode wezen..

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

U vraagt! Wij leveren!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XrunI1L.jpg

Zoals jullie zien heb ik geen code meer. Maar echte thargoid informatie :P

Zo'n bloemenschip heeft blijkbaar 4 harten onderandere
Na een hevig gevecht en ik met 5% hull intact weggegaan. De Thargoid had op zijn max nog 80%.
Enige nadeel dat dat na 10 seconden gewoon weer 100 was lol
Je kan maximaal op welk schip dan ook 4 keer een missile plaatsen. Das 4x72 rakketten. Maar in mijn eentje is het eigenlijk niet te doen.
Harry (matrix)plotter heeft het met een aantal vriendjes gedaan. Zo kan ik het ook ;)

Als je ze raakt licht 1 of 2 van de 8 dingen in je computer scherm op.

Laat ik het zo zeggen. De eerste die zon ding in zijn eentje neerhaald is een held! Zelfs als dat Harry spotter zelf is!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• captain_ghost
Wat wil thargoid nou weer?
Vraag ik eigenlijk nu zich af.

euhm.. waarschiijnlijk de Thargoid probe die ik bij me had lol (the UP van vroeger)

Sinds de nieuwe wapens te verkrijgen zijn is het MultiCrew gedeelte helemaal bugged!

DOE NIET AAN MULTICREW!

Multicrew is zodanig bugged dat een client herstart of herinstalatie niet meer werkt!
Je Elite is zeg maar dood!

Wees gewaarschuwd!

• captain_ghost
Las ook op andere kanalen.

meer info:

https://forums.frontier.c...crew-End-of-Session/page2

Leutje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:48:
Sinds de nieuwe wapens te verkrijgen zijn is het MultiCrew gedeelte helemaal bugged!

DOE NIET AAN MULTICREW!

Multicrew is zodanig bugged dat een client herstart of herinstalatie niet meer werkt!
Je Elite is zeg maar dood!

Wees gewaarschuwd!
Dus eigenlijk is het Extreme Ironman Mode? :P

(Dank voor de waarschuwing!)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:58
Gisteravond voor het eerst een outpost op een planeet bezocht. Ik had 2 potentieel aardige missies met dezelfde destination. Moet zeggen dat het me uiteindelijk wel tegenviel hoe lang ik er over deed om 120.000Ls te overbruggen vanaf de ster naar de specifieke planeet. Systeem had blijkbaar 2 sterren.
Daarna nog een tijdje moeten vliegen om uiteindelijk te kunnen landen.

Wat me uiteindelijk nog het meeste tegenviel was het weer opstijgen en wegvliegen van de planeet. De planeet zat constant in de weg van m'n doel. Ik kon niet in supercruise komen. Uiteindelijk toch gelukt een ander target te vinden waar de supercruise wel lukte.

Maar goed, leuk om eens geprobeerd te hebben en zeker een leuk alternatief voor als ik een keer geen goede missies vind tussen 2 stations in de ruimte.

Nu heb ik gisteravond de sessie afgesloten met de aanschaf van een Cobra Mk3. Leuk bootje, nog niet mee gevlogen maar dat is iets voor vanavond. Lijkt me leuk om eens te gaan proberen te gaan minen. Ik zie namelijk geregeld aardige missies voorbijkomen waarbij ik moet minen.
Zijn er nog aardige setups voor de Cobra als Miner die jullie me aanbevelen? De credits kunnen nog een probleem zijn, maar dan heb ik in ieder geval weer een leuk (tussen) doel om naar te spelen.

Alvast bedankt!

PSN ID: MrMichel_75

• scorpion-biker
  • Laatst online: 10-10 21:30
@MisterMichel zelf nog geen problemen gehad om van een planeet weg te komen. Wat ik doe: Opstijgen en vervolgens mijn neus tussen de 85 en 90 graden omhoog richten. Als je supercruise activeert is de escape vector vervolgens recht voor je en kan je zo weg vliegen van de planeet.
Als je boven de OC grens komt versnel je weg van de planeet.

Ik had gisteren een omgekeerd probleem. Ik had in een stelsel een landbare planeet gevonden met ringen er omheen. Dus ik dacht, daar ga ik eens op landen.
Dus ik vlieg de planeet aan kom in orbital cruise en ik zak rustig richting de oppervlakte, maar hoe veel ik ook daal, ik drop niet uit orbital cruise. Geen glide of wat dan ook. Alleen op een gegeven moment een impact warning.
Toen ben ik maar in een doorstart weggevlogen van de planeet. (wil niet crashen met al mijn verzamelde data)

[ Voor 43% gewijzigd door scorpion-biker op 29-09-2017 14:07 ]

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
@MisterMichel Vanaf nu dan bij het accepteren van missies de afstand even controleren :D
Stations verder dan 30.000 ls probeer ik te skippen.

Verder, voor het minen wil je maximaal cargo en daarna een refinery met zoveel mogelijk bins, prospector limpets en collector limpets.
De prospector limpets "schiet" je af naar een stuk steen. Deze meldt dan de samenstelling. Je wilt, voor de echte pegels van minen voor het minen, voornamelijk PPP: Palladium, platinum en painite.

Als je voor missies mine't, let dan op dat verschillende gewenste goederen bij verschillende types ringen kunnen zitten: rock, ice en metallic.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• EliteGhost
MisterMichel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:53:
De planeet zat constant in de weg van m'n doel. Ik kon niet in supercruise komen. Uiteindelijk toch gelukt een ander target te vinden waar de supercruise wel lukte.
Je hoeft voor supercruise toch niet op je doel te mikken? Alleen wanneer je een "hyperspace jump" maakt. Althans, ik heb nooit problemen met supercruise wanneer er een planeet in de weg zit.

Als een planeet mijn "hyperspace jump" (bij gebruik aan Nederlandse vertaling) blokkeert, ga ik eerst in supercruise om de planeet heen. je kan de 2 varianten van FTL een aparte toets op je toetsenbord geven.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
EliteGhost schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:24:
[...]
Je hoeft voor supercruise toch niet op je doel te mikken? Alleen wanneer je een "hyperspace jump" maakt. Althans, ik heb nooit problemen met supercruise wanneer er een planeet in de weg zit.

Als een planeet mijn "hyperspace jump" (bij gebruik aan Nederlandse vertaling) blokkeert, ga ik eerst in supercruise om de planeet heen. je kan de 2 varianten van FTL een aparte toets op je toetsenbord geven.
Top tip!

Zo heb ik "J" voor Frame Shift Drive voor een jump naar een ander system, en Shift + "J" voor Super Cruise binnen het stelsel. Ideaal wanneer er dus inderdaad een planeet de jump blokkeert. Met de tussen-variant voor Super cruise kom je snel uit de blokkade.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• MisterMichel
@scorpion-biker @EliteGhost Ah! Dank je wel voor de tip rondom het wegvliegen van planeten.
Ga ik gewoon proberen zodra er weer een leuke trip naar een planeet voorbij komt (lees leuke missies).

Vanavond ga ik eens stoeien met het in elkaar sleutelen van een Cobra III met als doel te gaan minen.
Zit nog te twijfelen of ik nu sloten moet 'opofferen' voor die limpet drones. Want dat gaat ten koste van potentieel extra cargo ruimte denk ik. Toch?

• scorpion-biker
EliteGhost schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:24:
[...]
je kan de 2 varianten van FTL een aparte toets op je toetsenbord geven.
@MisterMichel
Standaard controls met de PS4 controller:

driehoekje + d-pad omhoog is supercruise
driehoekje + d-pad omlaag is hyperspace jump

Terwijl je vliegt is driehoekje geloof ik Toggle FSD

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
MisterMichel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:57:
@scorpion-biker @EliteGhost Ah! Dank je wel voor de tip rondom het wegvliegen van planeten.
Ga ik gewoon proberen zodra er weer een leuke trip naar een planeet voorbij komt (lees leuke missies).

Vanavond ga ik eens stoeien met het in elkaar sleutelen van een Cobra III met als doel te gaan minen.
Zit nog te twijfelen of ik nu sloten moet 'opofferen' voor die limpet drones. Want dat gaat ten koste van potentieel extra cargo ruimte denk ik. Toch?
Limpet drones zijn een vereiste, omdat je de astroide anders niet kunt minen.
Omdat dit een gevalletje hit & miss (mbt. materiaal) is wil je er wel een aantal meenemen, dus gemiddeld ben je 50% van je cargo ruimte al kwijt aan drones. :)

PSN ID: Ancta

• captain_ghost
MisterMichel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:57:

Optie 2
Je roept hulp van mede commanders hier. Iemand die even niets te doen en grote schip heeft.
Die kan bergen limpets meenemen en voor jouw scannen. Terwijl je zitten boren en verzamelen..

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Ghostley schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:11:
[...]

Limpet drones zijn een vereiste, omdat je de astroide anders niet kunt minen.
Omdat dit een gevalletje hit & miss (mbt. materiaal) is wil je er wel een aantal meenemen, dus gemiddeld ben je 50% van je cargo ruimte al kwijt aan drones. :)
Je kunt wel zonder limpets maar dan moet je de brokstukken handmatig scoopen via de cargohatch.
50% cargo inzetten voor limpets is wel aan de hoge kant. Je schiet er een af zonder te richten op een brokstuk en dan blijft die gewoon zoeken naar alles wat er van de astroide los komt.
Ze gaan best een tijdje mee, A-rated blijven 720 sec "leven".

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Ghostley
GeeBee schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:29:
[...]

Je kunt wel zonder limpets maar dan moet je de brokstukken handmatig scoopen via de cargohatch.
50% cargo inzetten voor limpets is wel aan de hoge kant. Je schiet er een af zonder te richten op een brokstuk en dan blijft die gewoon zoeken naar alles wat er van de astroide los komt.
Ze gaan best een tijdje mee, A-rated blijven 720 sec "leven".
Maar je hebt toch ook zo’n drone nodig om te zien wat er in die asteroïde zit?
Die voor het ophalen van het spul kun je inderdaad wel zonder.

Edit:
Deze

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostley op 29-09-2017 20:38 . Reden: Toevoeging url ]

• captain_ghost
Ghostley schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:36:
[...]

Maar je hebt toch ook zo’n drone nodig om te zien wat er in die asteroïde zit?
Die voor het ophalen van het spul kun je inderdaad wel zonder.
Je kan ook gewoon willekeurige gesteente kiezen en schieten.. Komt er mooie uit.. doorgaan, anders op naar de volgende.

• Ghostley
captain_ghost schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:38:
[...]

Je kan ook gewoon willekeurige gesteente kiezen en schieten.. Komt er mooie uit.. doorgaan, anders op naar de volgende.
Aaahh, zo... ik dacht dat het verplicht was. :X
Weet ik dat ook weer.

• EliteGhost
Ghostley schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:42:
[...]

Aaahh, zo... ik dacht dat het verplicht was. :X
Weet ik dat ook weer.
Dit hebben we allemaal wel eens gehad ... toch? Heren..?

• vanhorck
  • Laatst online: 12-07 01:13
Jazeker!

Ik zou zelf eerder zeggen dat als je echt wilt gaan minen je eerder (2x) collector limpets dan prospector nodig hebt. Liefst natuurlijk allebei.

Heb die 4k (of wa dan ook) screenshot gevonden na wat teruggelezen te hebben in dit topic. Ben direct aan een kleine reis begonnen waarbij ik relatief dicht bij de bubbel blijf indien er wat gebeurd rondom de nieuwe vriendjes. Maar tot nu toe uss's en nog meer cgs voor nieuwe wapens.........vind het een beetje tegenvallen tot nu toe. Dus toch maar weer even klein rondje exploren.

[ Voor 10% gewijzigd door vanhorck op 29-09-2017 21:29 ]

Je vind het tegenvallen?

Ok.. ? :P

Hier wat dingen van de Thargoids tot nu toe.
Thargoid interceptors zijn niet de enige Thargoid schepen in het spel.
https://imgur.com/gallery/HEA00

De Ene TG is de andere TG niet. Sommige zijn best aardig voor je. Andere zijn botte eikels ? :P

Er zijn mensen die door TG gered zijn van een andere TG. (Een TG werd vijandig toen sprong er een 2de in. De eerste werd na wat woordewisselingen weer groen en vertrok meteen)

Ze reageren op bepaalde dingen die je voor ze dropt. Van koffie/thee tot meta alloys (MA vinden ze blijkbaar erg intressant

Met een Thargoid probe op zak zullen ze je niet zomaar aanvallen. Ze zullen je tot dat je weg springt blijven volgen.

De HUGE Barnacle site die heel erg op een Interceptor lijkt.

Nieuwe interdikties met verschillende resultaten. (sommige volgen je, anderen kijken een keer naar je.)

Ze hebben een Mega schip kapot gemaakt. (als je die bezoekt vind je er 1 nog in de buurt)

5.000 lichtjaar van de bubbel hebben ze ook al een paar mensen uit hun eenzame reis getrokken.

ze zijn heel duidelijk binnengedrongen in "onze" bubbel (maia en omstreken dus :P)

Je kan ze blijkbaar in je eentje aan. Al is dat best moeilijk.

En een hele hoop kleine dingen die ze aangepakt hebben die dan weer niks met Thargoids te maken hebben. Ik noem maar 20.000 kunnen plotten enzo
Ik snap best datr als je de TG's niks aanvind dit maar een kleine update is. Maar dit is dan ook maar update 1 van.. (geen idee) van wat er released gaat worden tot 3.0. En bij elke update zal behalve het verhaal ook weer een aantal kleine dingen een beurt krijgen.

Voor de Lore liefhebbers is dit WEL een enorme update. en vergis je niet. Daar zijn er best veel van ;)

• vanhorck
Ja eigenlijk best wel. Vind het erg jammer dat het uss's en community goals zijn tot nu toe. Vond de gehypte twitch stream toen al beetje tegenvallen, en zo nu de eerste paar uurtjes na release ook. Had er gewoon meer of anders van verwacht.

Heb de changelog ook gelezen en tuurlijk wat mooie dingen als 20kly plannen en laatste fuel ster etc etc. Alhoewel sommige daar ook anders tegenaan kijken. Minder romantische momenten met fuelrats? Toch wat anders nu sag A bereiken als toen we nog maar 100ly (later 1000ly) konden plannen.

Maar van de thargoids had ik iets anders of meer verwacht. Juist misschien wel lore ingame. Weet niet wat, maar niet dit. Of eigenlijk had ik het wel verwacht maar hoopte misschien op meer ;).

En ben zelf ook nog lang niet uitgespeeld of wat dat ook. En weet ook dat dit nog niet alles is. Maar tot nu toe tsja, sorry ben het iets minder met je eens. Sorry :X

*Edit

MAAAAAAAR hoop doet leven!

*Edit, uitlogplek voor vandaag :)

:O

[ Voor 11% gewijzigd door vanhorck op 29-09-2017 23:55 . Reden: belangrijke edit ]

• EliteGhost
vanhorck, a cmdr needs a system name!

Want wauw, dat is een mooi plaatje :)

• vanhorck
Dat is de handgemaakte Little Ghost Planetary Nebulae in CD-23 13397 (planeet a2).

Kwam eerst deze map tegen en daarna een expeditie DNS Luxury Tour die nog moet plaatsvinden maar helaas alleen voor Saud Kruger schepen (Beluga Liner, Orca en Dolphin) is. Had geen zin om voor deze tijd er eentje te gaan ombouwen voor dit doel dus ben hem nu met m'n dbx aan het doen. Hier een uitgewerkte lijst en je blijft relatief dichtbij de bubbel voor als der wat gebeurd.

o7

[ Voor 0% gewijzigd door vanhorck op 30-09-2017 14:36 . Reden: typo ]

Gebruik op eigen risico:
Transporteer passagiers van HIP 118321 naar Damona. Het is 400k ls vliegen in Damona, maar wel ca. 0,5~1,0m per passagier (economy class)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 23:30
Drum schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:39:
Gebruik op eigen risico:
Transporteer passagiers van HIP 118321 naar Damona. Het is 400k ls vliegen in Damona, maar wel ca. 0,5~1,0m per passagier (economy class)
Dat soort missies krijg ik ook in blaauw city, naar lewis port in adit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ybemrcehSaOl9GnI1cSVIFRX/medium.png

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 30-09-2017 20:48 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Goed om te weten Haarbal. Ik doe dit nu ergens anders. Maar daar ben ik pas codrial
Gauw naar huis :D

haarbal schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:46:
[...]

Dat soort missies krijg ik ook in blaauw city, naar lewis port in adit.
[afbeelding]
Netjes, zo maar eens even richting thuis vliegen :P

Drum schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:39:
Gebruik op eigen risico:
Het topic is ondertussen verwijderd op het ED forum, dus het was blijkbaar iets te goed zodra je allied was met de factions :P

• scorpion-biker
Zo. Net aangekomen in Colonia. Flinke reis geweest...en dat is pas de helft. Moet ook weer terug :X

Ik heb er wel voor gekozen om mijn explorer data daar gelijk te verkopen. Stel je voor dat je crasht of iets dergelijks, ben je alle discoveries kwijt. En het tikt lekker aan. Heb 60 mln cr. verdient hiermee.

Nu via een iets andere route terugvliegen. Dan heb ik straks in Blaauw weer een hoop data te verkopen 8)

Ik moet wel zeggen dat ik dit denk ik niet nog een keer zo ga doen. Het feit dat je een passagier bij je hebt die ook weer terug wil en dat je in 4 weken heen en terug moet, maakt het voor mij toch wat minder leuk.
Gewoon exploren zonder tijdsdruk lijkt me een stuk relaxter.

En dan nog een vraagje. Ik heb hiermee een hoop First Discoveries op mijn naam gezet. Kan ik dit nou nog ergens terug zien (in-game of daar buiten?)

En als afsluiter nog een screenshot. Ik kwam in een system een gasreus met water-based leven tegen. Iemand anders al een keer gezien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DIvrvXeGsnm9Pev91JgvWff4/full.jpg

• haarbal
Drum schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:43:
[...]

Het topic is ondertussen verwijderd op het ED forum, dus het was blijkbaar iets te goed zodra je allied was met de factions :P
Yup.

Hopelijk hebben ze het morgen nog niet gefixed, kan ik m'n trade rank naar elite boosten. >:)

scorpion-biker schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:48:

En dan nog een vraagje. Ik heb hiermee een hoop First Discoveries op mijn naam gezet. Kan ik dit nou nog ergens terug zien (in-game of daar buiten?)

En als afsluiter nog een screenshot. Ik kwam in een system een gasreus met water-based leven tegen. Iemand anders al een keer gezien?

[afbeelding]
Vraag1 Ja maar daar moet je dan zelf weer naar zoeken.Zodra je de data hebt ingeleverd zien anderen iig de sterren op jou naam staan! (mits ze er komen natuurlijk)

Vraag2 Jazeker. Vele mensen hoor. Zelfs soms Amonia based life
Dit soort leven is microscopisch klein en stelt niet zo heel veel voor.

• MisterMichel
Gisteravond nog vlug voor het slapen gaan een missie geaccepteerd omdat ik dacht dat die wel leuk zou opleveren. Was een data transport met maar 1 jump. Kijk ik nog eens even goed, blijk ik 500.000Ls moet te cruisen vanaf de ster. Whoops. 8)7
Nu waren er nog veel meer missies naar hetzelfde systeem met een goede reward, dus die heb ik geaccepteerd en daarna de trip ondernomen. Het duurde even, maar uiteindelijk 1.2 mil aan credits erbij. Voor mij als beginner is dat behoorlijk veel.
Ondanks de afstand toch rendabel, dus ik ga deze route nog vaker in de gaten houden. d:)b

Vrijdagavond voor het eerst geprobeerd te minen. Dat is me minder goed afgegaan. Het duurde even voor ik een plekje gevonden had waar ik überhaupt kon minen. Ik had wat collector en prospector drones meegenomen maar hoe die prospector dingen nou werken, ben ik nog niet achter. Ik ga nog maar eens meer filmpjes kijken op youtube om te kijken hoe 't een en ander nou werkt met minen.

Ondertussen nog wat ingelezen en filmpjes gekeken over exploratie. Dat wordt het volgende wat ik ga ondernemen. Nu lijkt de Cobra III niet de beste keuze hiervoor, maar het zou moeten kunnen. In ieder geval nog even verder sparen voor ik goed aan de slag kan met exploratie.

Wat een gaaf spel! _/-\o_

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 18:37
Gisterenavond voor het eerst weer even kunnen spelen nadat mn dochtertje vorige week is geboren 😊. Ik had op youtube gezien dat je goed geld kon verdienen met passenger missions in Rhea dus daarheen gegaan met mn AspX en tevens mn Python daarheen getransferd. Vanavond maar kijken of ik wat geld kan verdienen en hopen dat het niet snel wordt gepatched.

Ik ben dichterbij mn doel gekomen om een FDL te kopen voor bounty hunting doeleinden. Ik heb voldoende credits om 'm te kopen, maar even doorsparen om zometeen passende upgrades te kunnen kopen en voldoende credits te hebben voor een eventuele rebuy 😊

Nu heb ik in de korte tijd die ik speel een AspX, Python en binnenkort FDL. In die zin is het eigenlijk onnodig om zoiets als Rhea te doen, credits verdien je toch wel, maar de rep grinding is toch wel iets waar ik een beetje tegenop zie als ik uiteindelijk een Corvette of Cutter zou willen.
Menace_1981 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:04:
Gisterenavond voor het eerst weer even kunnen spelen nadat mn dochtertje vorige week is geboren 😊. Ik had op youtube gezien dat je goed geld kon verdienen met passenger missions in Rhea dus daarheen gegaan met mn AspX en tevens mn Python daarheen getransferd. Vanavond maar kijken of ik wat geld kan verdienen en hopen dat het niet snel wordt gepatched.

Ik ben dichterbij mn doel gekomen om een FDL te kopen voor bounty hunting doeleinden. Ik heb voldoende credits om 'm te kopen, maar even doorsparen om zometeen passende upgrades te kunnen kopen en voldoende credits te hebben voor een eventuele rebuy 😊

Nu heb ik in de korte tijd die ik speel een AspX, Python en binnenkort FDL. In die zin is het eigenlijk onnodig om zoiets als Rhea te doen, credits verdien je toch wel, maar de rep grinding is toch wel iets waar ik een beetje tegenop zie als ik uiteindelijk een Corvette of Cutter zou willen.
Gefeliciteerd! *O*

@MisterMichel ; zie https://www.reddit.com/r/.../general_mining_guide_20/ voor wat tips m.b.t. mining ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Drum op 01-10-2017 11:54 ]

• MisterMichel
Gisterenavond voor het eerst weer even kunnen spelen nadat mn dochtertje vorige week is geboren 😊.
Van harte gefeliciteerd!

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
..... nadat mn dochtertje vorige week is geboren ...
Yay! En hoe heet de kleine Menace1981? Denise the Menace? :)

CMDR G'Kuchhoest profile

• scorpion-biker
@Menace_1981 Van harte gefeliciteerd!

• haarbal
Zo. Gisteren was ik tycoon ~20%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MGO8v2wITI3lFuEiOfY8h24Z/full.png

Op naar founders world?

haarbal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:00:
Zo. Gisteren was ik tycoon ~20%

[afbeelding]

Op naar founders world?
nice (ik zit je op de hielen met een 144seat-anaconda >:) )! d:)b

• haarbal
Heb het ook gedaan met een anaconda, maar heb ook business en first class cabins aangezien ik zo veel economy cabins niet in storage had. Maar goed, hoef je ook minder te boardhoppen.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Passagiers vervoeren geldt voor je Trade Rank?

• haarbal
Ja, transport is trade rank, sightseeing is explorer rank geloof ik.

• EliteGhost
Gisterenavond voor het eerst weer even kunnen spelen nadat mn dochtertje vorige week is geboren
Een kleine CMDR :)
Gefeliciteerd en sterkte ook. Zoals mijn moeder altijd zei: je was heel lief...als je sliep.

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

haarbal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:09:
Ja, transport is trade rank, sightseeing is explorer rank geloof ik.
Ah, bedankt voor de tip. IMP slaves heen en weer vervoeren gaat vervelen. Dat is nog mijn laatste Elite-rank die ik wil halen.

• Ghostley
@Menace_1981 Van harte gefeliciteerd! Je kunt je FDL natuurlijk vernoemen naar je dochtertje. *O*

• haarbal
Sangroid schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Ah, bedankt voor de tip. IMP slaves heen en weer vervoeren gaat vervelen. Dat is nog mijn laatste Elite-rank die ik wil halen.
Is iig een snelle manier. Bij mij ging de balk met m'n anaconda 9% per trip omhoog. Moet nog gekker kunnen met 100% economy cabins en flink boardhoppen.

• captain_ghost
@Menace_1981 Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!

haarbal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Is iig een snelle manier. Bij mij ging de balk met m'n anaconda 9% per trip omhoog. Moet nog gekker kunnen met 100% economy cabins en flink boardhoppen.
Heb net de eerste trip met de conda gemaakt, 144seats,.. dat is +33% progress op tycoon (omgwtfbbq! :9~ )

• haarbal
Hm, blijkbaar deed ik dan alsnog iets fout met m'n lousy 9% :P

De missionboard is ondertussen wel behoorlijk buggy, volgens mij zit de halve wereld nu in dat systeem :P

• haarbal
Ja, als iedereen zit te boardhoppen zal het behoorlijk traag worden.

MD1975 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Yay! En hoe heet de kleine Menace1981? Denise the Menace? :)
Nee joh! Menace2017 natuurlijk :P

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 18:37
Bedankt allemaal voor de felicitaties 😊 M'n FDL zal ik naar haar vernoemen evenals mijn andere 2 schepen zijn vernoemd naar mn andere kinderen 😊

Schijnt dat je in Rhea met een Anaconda 400 mio per run kunt verdienen. Tikt lekker aan 😊

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik zou dit spel wel eens willen proberen. Wat moet ik kopen op Steam om ermee aan de slag te kunnen?

• haarbal
Tomski1986 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:48:
Ik zou dit spel wel eens willen proberen. Wat moet ik kopen op Steam om ermee aan de slag te kunnen?
De cmdr deluxe versie heeft alle content, kost hetzelfde als het spel en de "season pass" dlc los, maar je krijgt er nog een paar paintjobs voor de beginner schepen bij.

Als je op de frontier store koopt en in ponden afrekent kan je misschien nog een paar euro besparen, weet niet of dat kan. Je moet sowieso op die website een account maken, kan je ook een steam key genereren als je dat wilt.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
haarbal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:54:
[...]

De cmdr deluxe versie heeft alle content, kost hetzelfde als het spel en de "season pass" dlc los, maar je krijgt er nog een paar paintjobs voor de beginner schepen bij.

Als je op de frontier store koopt en in ponden afrekent kan je misschien nog een paar euro besparen, weet niet of dat kan. Je moet sowieso op die website een account maken, kan je ook een steam key genereren als je dat wilt.
Bedankt!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Er is ook ergens een demo versie te vinden als het goed is. Hoewel ik die op de store niet kan vinden.

Ah, https://elitepve.com/viewtopic.php?t=2609

Geen idee of het nog werkt, het is immers al 2 jaar oud :)
haarbal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:08:
Moet je geloof ik de launcher downloaden en dan single player combat training doen, al weet ik niet of dat nog werkt.
Je hebt gelijk :) Als je niet inlogt heb je de demo versie

http://hosting.zaonce.net/elite/Client-Installer.exe

[ Voor 80% gewijzigd door daPet op 01-10-2017 16:09 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• haarbal
Moet je geloof ik de launcher downloaden en dan single player combat training doen, al weet ik niet of dat nog werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door haarbal op 01-10-2017 16:08 ]

Hoppa,.. eindelijk weer toegang tot het elite-systeem *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wXx6MTN.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yw4eWga.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ReyuPgI.jpg

Combat rank Mostly harmless? Ik heb je zien rijden Drummie.. IK geloof er niks van :P

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Drum schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:38:
"Weer" ??? 8)7

Hadden ze je toegang ingetrokken?

[ Voor 3% gewijzigd door NaN op 01-10-2017 17:15 ]

Hij had een Reset gedaan van zijn cmdr ;)

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Leutje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:16:
Hij had een Reset gedaan van zijn cmdr ;)
Wow, daar moet ik echt niet aan denken...
Leutje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:08:
Combat rank Mostly harmless? Ik heb je zien rijden Drummie.. IK geloof er niks van :P
Mostly is een rekbaar begrip, tenminste 8 uur per dag ben ik redelijke harmless :P
Sangroid schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

"Weer" ??? 8)7

Hadden ze je toegang ingetrokken?
Mjah, in een vlaag van verstandsverbijstering had ik mijn commander gereset (2x elite + alle schepen empire en federation unlocked). Het opnieuw beginnen is op zichzelf wel gaaf, maar na de eerste maanden is het verschil verwaarloosbaar :P
Sangroid schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:22:
En wil je 3x Elite worden? Dat exploren is nogal een kluif geweest, en Combat ook trouwens..

Ik geloof niet dat ik daar weer zin in zou hebben.
Als het exploren ooit verder uitgebreid wordt, dan ga ik weer eens een trip maken, maar tot die tijd hou ik het voorlopig bij 1x elite. Combat komt ooit nog wel een keer, maar daar ga ik niet speciaal voor ranken :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Drum op 01-10-2017 17:48 ]

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

En wil je 3x Elite worden? Dat exploren is nogal een kluif geweest, en Combat ook trouwens..

Ik geloof niet dat ik daar weer zin in zou hebben.
Drummie kennende doet hij dat over een maand al :P

In alle serieusheid. Ik werd vandaag gehyperdikt. Nu is me dat wel vaker overkomen en ik was altijd voorzichtig. Maar vandaag niet
Ik was in mijn Courier lekker aan het keuvelen toen opeens.. Hyperdiktie dus. 3 stuks weer zoals wel vaker.
1 Vertrok er vrijwel direct en de andere 2 waren hevig mij aan het volgen en alles doen wat ik ook deed

Maar bij mij dus 2

Ik was in mijn courier met een erg lage rebuy dus.. Ik ga met ze spelen!. Beetje dollen met zijn allen en duidelijk dat een courier veeeeeel sneller is.
Ik lachen, de thargoids lachen! Het was een dolle boel!

Tot ik er 1 per ongeluk raakte. (Vanaf nu weer serieus)
Die werd meteen boos en begon op me te schieten. En hier verbaasde het me dat de andere thargoid expres tussen de gemene en mij in ging staan!
De 3de kwam ook meteen terug en probeerde de gemene wat te kalmeren. ondertussen knalde de 3de tegen me aan en mijn hull was weg... dood. (2d shield maar ivm snelheid)

De eerste keer dood door een thargoid dus. maar dat was mijn eigen fout. Bovendien waren de andere2 mij zeer behulpzaam.
Vanaf nu ga ik ook niet meer op ze schieten en zal zeker niet meedoen met de CG's voor betere wapens tegen ze.

Ik verbaasde me echt van wat hier gebeurde. Ik geloof dus nog altijd dat ze hier zijn omdat ze moeten maar "ons" geen kwaad in de zin hebben
Ook erg mooi dat FDev meerdere persoonlijkheden heeft weten te programeren onder onze vriendjes
Petje af zeg maar!

• vanhorck
@Menace_1981 Gefeliciteerd!!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Eindelijk!

Op deze manier (passengers vervoeren) ging het wel errug snel, ik stond op 40% Tycoon toen ik begon.

Triple

Bedankt voor de tip, commanders!

(in een Imperial Cutter, met 166 160 stoeltjes)

[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 01-10-2017 18:56 ]

Netjes! Gefeliciteerd met 3xE!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Bedankt, ik merk wel dat het missionboard het behoorlijk zwaar heeft, zie je een vette beloning staan, kan ik ze niet accepteren.

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in E:D.

• vanhorck
Zeer netjes inderdaad. Ga je ooit nog qcq proberen te halen (ookal is er weinig animo, er zijn blijkbaar wat discords die regelmatig vliegen)?

Zelf moeite met combat. Zal er ooit wel komen. Maar niet zo'n pewpew meneer mezelf, ja zo'n Leut-python even voor de lulz zeker. Maar heb toch moeite zelf om langere tijden in combat te zitten. Heb dit zelf dan weer minder met exploren, kan dit uren doen. Of traden, kan hier uren uitzoeken etc.

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

vanhorck schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:23:
Zeer netjes inderdaad. Ga je ooit nog qcq proberen te halen (ookal is er weinig animo, er zijn blijkbaar wat discords die regelmatig vliegen)?
Neh, ben niet zo'n PVP held, vind het ook niet zo'n leuke gameplay.
Zelf moeite met combat. Zal er ooit wel komen. Maar niet zo'n pewpew meneer mezelf, ja zo'n Leut-python even voor de lulz zeker. Maar heb toch moeite zelf om langere tijden in combat te zitten. Heb dit zelf dan weer minder met exploren, kan dit uren doen. Of traden, kan hier uren uitzoeken etc.
Toen ik uiteindelijk een FAS kon kopen en uitrusten en een comprimised beacon gevonden had, ging het wel aardig rap met het Combat-Elite worden. Dat was mijn eerste Elite-rang. Exploration, man man man, dat kost een hoop tijd, maar wel leuk om gedaan te hebben. Toch een hoop stelsels, planeten, black-holes en zo op mijn naam gezet.
:P

• vanhorck
@Sangroid Zelf elite gekocht exploren en zelf met de oude inkomsten die iets lager liggen volgens mij ging het vrij snel vond ik. Had graag gewild dat ik tier1-2-3 was XD.

Traden, ja draaide wakkere diensten dus dat ging ook vrij snel. Combat doe ik vaak bij cnb inderdaad. Maar laatste keren gewingd met CMDR's van hier. Was een erg leuke ervaring. Iets wat me ook wat meer in combat zou kunnen trekken.

Nu trouwens met de Road to Riches en Colonia/Passengers zijn de Elite ranks (gelukkig) wel wat toegankelijker geworden.

Hetzelfde met de volle boards. Had paar paginas terug wat commentaar op 2.4. Maar die volle boards vind ik echt super!!

1 2

Ben erg veel mooie nebalus aan het bezoeken en vergeet nu kleine plaatjes te maken voor hier te posten.
vanhorck schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:23:

Zelf moeite met combat. Zal er ooit wel komen. Maar niet zo'n pewpew meneer mezelf, ja zo'n Leut-python even voor de lulz zeker.
:D _O-

Ik heb weer wat anders mee gemaakt.
In dezelfde courier ben ik maar weer naar Maia en omgeving vertrokken. Vrij snel uit de bubbel al enkele Non Human... thread 5 dingen ontdekt. Dus ik er 1 binnen gevlogen.
Deze keer was ik een stuk voorzichtiger. Ik liet me scannen, daarna een beetje achteruit. Thargie doet zijn ding en wilt er vandoor.
Wacht even! Ik heb een courier! Een hele snelle ook!

Dus ik er achteraan. en ik haalde hem dan ook echt in.
Hij opende zijn poort naar...whatever en ik wou er omheen vliegen.
Hij had dat blijkbaar door want hij dook opeens naar beneden! niet alleen mij toegang ontzeggen maar zelf die portal ook missen.

...en hij was pislink! Gelukkig kan de courier enorm snel vliegen en ik was hem op een gegeven moment kwijt. (mijn scanner gaat maar tot 8km)
Ik draai me om en wou terug. O F*CK! daart ist ie weer! haha

In ieder geval moest ik een behoorlijk end vliegen voor hij echt weg was.
Deze dingen blijven me verbazen

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jij die portal in, BAM JONGE, in de Magellanic Cloud...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• vanhorck
Die poort gaat nog wat worden hoop ik. Ziet er in ieders geval erg indrukwekkend uit.
En Thargoids ook al bij stations gesignaleerd zag ik op reddit :O (waarom is da een gaapding.... :o )

[ Voor 10% gewijzigd door vanhorck op 01-10-2017 20:10 ]

Die portal zit een boop mechanisme op. Geen enkele cmdr kan daar in vliegen ;)
Toch wou ik het een keer proberen LOL

• vanhorck
Totdat we de 15de en laatste Aegis Appeal CG tot tier 8 hebben gehaald O-)

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Ben gedood door Thargoids :( :) lol
Onderweg naar Maia,

[ Voor 22% gewijzigd door Draclira M op 01-10-2017 22:01 ]

• haarbal
Drum schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:38:
Dat jameson is wel nice. Heb er net een vulture gekocht en dat ze alle parts in voorraad hebben scheelt een hoop rondvliegen. Rondje engineers gedaan, nu hopelijk lastig te slopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UUQvxhf9oP3w8gDRdR8n2DTJ/medium.png

Heb hem nog even in een res en een hazres uitgeprobeerd, maar de npc's kregen het schild niet eens neer, dus kan er nog niet echt een oordeel over vellen.

Draclira M schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:53:
Ben gedood door Thargoids :( :) lol
Onderweg naar Maia,
lol gefeliciteerd!

Wen er maar aan want vanacht zijn de eerste Thargoids in de bubble gesignaleerd (en gedood)

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Weet iemand of het mogelijk is Elite:Dangerous op 3 ongelijke schermen op een nVidia kaart (MSI GeForce GTX 1080) te spelen?

Gisteren kwam ik er achter dat AMD's Eyefinity prima overweg kan met 3 ongelijke schermen maar nVidia dat dus met zijn 3D Surround niet kan. Daarvoor _moet_ je schermen met gelijke resolutie hebben.

Ben nu aan het uitzoeken welke games die ik heb en nog wil aanschaffen goed overweg kunnen met 3 schermen, liefst native. DCS doet het bijvoorbeeld prima, Euro Truck Simulator met SoftTH, andere games vaak niet.

Elite:Dangerous staat *hoog* op mijn verlanglijstje. Ik heb vroeger de originele versie op de Acorn Electron uit 1984 nog gespeeld. (Zwart-wit wireframes, 6 minuten laden van casettebandje. Wikipedia: Elite (video game)

Lijkt me heel gaaf om Elite:Dangerous te spelen (ik heb het ook echt sinds pak 'm beet 30 jaar niet meer gespeeld) maar wel fijn als ik tevoren weet hoe goed het werkt op een tripple-head (23" - 29" - 23") setup aan een nVidia kaart.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
unezra schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:43:
Weet iemand of het mogelijk is Elite:Dangerous op 3 ongelijke schermen op een nVidia kaart (MSI GeForce GTX 1080) te spelen?
Heb het zelf niet (2x 1900x1200, speel op 1 daarvan). Maar hier een Reddit link van iemand die het wel leuk voor elkaar lijkt te hebben zoals jij wilt.

Hier nog een pic daarvan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7OSPhoW.jpg

En een Youtube video om het af te maken, al denk ik dat deze 3 gelijke schermen heeft....
YouTube: Elite Dangerous 3tv setup

CMDR G'Kuchhoest profile

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

MD1975 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Heb het zelf niet (2x 1900x1200, speel op 1 daarvan). Maar hier een Reddit link van iemand die het wel leuk voor elkaar lijkt te hebben zoals jij wilt.

Hier nog een pic daarvan:
[afbeelding]

En een Youtube video om het af te maken, al denk ik dat deze 3 gelijke schermen heeft....
YouTube: Elite Dangerous 3tv setup
*oeh* Dat ziet er wel heel vet uit.

Zo'n soort setup heb ik ook staan, alleen dan met 23" 29" 23" en een GTX 1080. (Niet de Ti, die vond ik te duur.)

Workaround is wel erg hacky maar tenzij ik een betere workaround vind, ga ik 'm zeker eens uitproberen. Blijft dat ik het een heel grote misser van nVidia vind dat ze enkel overweg kunnen met 3 gelijke schermen. Juist zo'n setup als ik heb, met ongelijke monitoren, is heel fijn voor games en werk. Nu moet ik dus onverwacht echt zoeken naar games die zelfstandig goed overweg kunnen met tripple monitor setups en DCS is tot nu toe het eerste spel dat ik vind dat het echt goed out of the bo doet.

Anyway, thnx, deze week E:D maar eens kopen denk ik.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Hoezo Denk je? Gewoon doen! Ik speel het ook pas 3 jaar :P

Maar even serieus. Het is een moeilijk spel. Zeker als je net begint en geen idee wat je allemaal kan doen.
Maar als je het een beetje door hebt is de melkweg voor jou!.
Blijf in je eerste schip lekker dichtbij het begin systeem. Leer het spel langzaam maar zeker kennen.
Doe wat domme dingen (doe we allemaal... zelfs nu nog lol) en wees niet bang voor een rebuy! ook die heb ik al 89 keer gehad!
Maar zorg dat je altijd een duurdere fuelscoop bij je hebt. Iets later altijd een betere FSD (Frame shift drive)
en vooral.. zorg dat je plezier hebt! :) Welkom dus en ik hoop nog veel van je te zien!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/224120690968756224/364474666330619914/unknown.png

Hoor ik daar een uitnodiging om met zijn allen te gaan vechten in Adit? Gezellig!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ja, dubbele war imminent. pew pew

Ik ben onderweg maar mijn pew pew flaks zijn nog in maia..ergens.. dus.. Duurt ff :P

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
war is nog niet begonnen, dus je hebt nog tijd om ze over te laten brengen :)

lol Ik moet eerst naar huis. mijn python halen. dan die dingen over laten komen. (duurt1.5 uur) en dan... wow
Alles voor ons thuis!

• haarbal
Zag bij wat factions in hip87414 "election" staan, moeten we daar nog wat mee?

ehm.. ik heb werkelijk geen idee

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
haarbal schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:41:
Zag bij wat factions in hip87414 "election" staan, moeten we daar nog wat mee?
Alleen als je wilt dat 1 van de partijen wint.
Even wat gezocht e n vond deze (oude?) informatie:
If your government types are the same, it will be an Election. Just keep doing missions to increase influence and win this. If you have a station you can also trade or drop exploration data.
If your government types are different, it will be a Civil War. Enter Combat Zones and/or keep running combat related missions to increase influence and win this.

Nog 30 minuten lol Ondertussen heb ik een totaal onbewapende python.

Pagina: 1 ... 75 ... 123 Laatste