Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 10:30

maquis

Maak je niet te sappel........

vanhorck schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:33:

Weer veel geleerd vandaag en erg veel lol gehad. Thanks beide heren o7
Hopelijk snel weer eens. Voegde voor mij toch erg veel toe aan de ervaring.

[afbeelding]
Ja dit was inderdaad erg leuk. Veel geleerd en veel npc's naar de eeuwige fragvelden gejaagd. :) Volgende keer ruim ik mn cockpit op, voor ik gescreend word 8)7

GruB God

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voor degenen die ademloos zitten te wachten op patch 2.4: adem in, adem uit etc. Patch komt niet deze en niet volgende week maar volgende week weten we wel meer:
2.4 The Return - Response to release date speculation!

Hi everyone,

We’ve been noticing a lot of conversations and speculation regarding when 2.4 will be released, and many are guessing at this week. To respond to all of these speculations in one go, in the interest of managing expectations and being open in our communications with you, we wanted to give you a clearer idea about when we’ll give you that information.

In the stream next week on Thursday 14 September at 7PM BST, we’ll be bringing on our developers for a lore livestream where we’ll discuss some of the story in preparation for 2.4 so that you're ready for when the update comes. We’ll also be giving more information about the launch of 2.4 The Return, and a date of when you can expect to be exploring the content for yourself!

Thank you for your participation in the recent betas, and thank you for your patience so far. We’re excited to bring you 2.4 The Return and look forward to the discoveries that the community makes about our alien visitors.
Bron: Dale Emasiri, FD's community manager op het FD forum

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-11 15:08
Heb t een 2 3 weekjes niet gespeeld. Wou weer even actie in o erwatch. Vanavond ga ik weer even knallen in ED zijn er meer online Vanavond? (Ps4) ik ben weer rondom blaauw dan.

• vanhorck
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 01:13
Gisteren de tool E:D Market Connector gevonden via de fipo. Dit in combinatie met HabZone plugin voor mijn exploratie rondjes, Inara-plugin voor te linken met site en DistanceCalc om altijd te weten hoe ver ik van Shinrarta Dezhra (nog steeds mijn thuis) en HIP 87414 bij.

Nu nog eens kijken naar die voice attack en later VR en we zijn helemaal klaar haha.

Ben nu al een week allied met Party of Yoru, heb alle stations meerdere malen bezocht maar nog steeds geen invite. Blijf ook steeds missies oppikken. Nog nooit zoveel pech gehad, maar ben het nu wel beetje beu. Wil mijn frag cannons engineeren.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 23:30
vanhorck schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:53:
Ben nu al een week allied met Party of Yoru, heb alle stations meerdere malen bezocht maar nog steeds geen invite. Blijf ook steeds missies oppikken. Nog nooit zoveel pech gehad, maar ben het nu wel beetje beu. Wil mijn frag cannons engineeren.
Ja, weet niet wat er mis is met die engineer unlock. Heb hem gisteren unlocked maar soepel ging dat niet.

Ik ben friendly, zou genoeg moeten zijn. Met m'n python bij die 2 ruimtestations gedocked, eerst wou de missie niet spawnen, de volgende dag stond er wel een missie maar moest ik allied zijn, maar na 2x boardhoppen kreeg ik de missie toch op friendly.

Mechwarrior Online: Flapdrol

* Leutje lolled
Onder de indruk? :P Nou even een paar tips.
Frag cannons zijn heel leuk! Maar... niet voor elk schip
Ik heb ze op de FDL, cobra, fed gunship en zelfs de corvette geprobeerd maar geen van allen werkt goed. Op 1 of andere manier werkt het prima op een python (waarschijnlijk weapon placement)
Zelfs op de FDL was het geen doen. Als je laaaang genoeg terug leest kan je het in dit topic terug lezen.
Frags zijn leuk. maar echt niet voor elk schip ;) Trust me on this one!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• vanhorck
Na 2 uur toch maar switchen van modes en paar keer restarten want ik was het helemaal beu toch de invite uiteindelijk gekregen.

En ja Leutje was toch wel onder indruk en wilde nog een python zelf engineeren. Resultaat (nog geen perfecte rolls, maar begint er leuk uit te zien)
Ziet er zeker goed uit! Vooral je topsnelheid :D (ben toch in Maia dus maar even Palin bezoeken)
Nog 1 tip mischien? Een 6e (denk ik uit mijn hoofd) Bi-Weave shield. Mocht het zo uitkomen dan laad je schild sneller op. Heel handig voor PVE zeg maar ;)

Oh ik gebruik alleen maar frag. Dus geen beam las0rs

-edit-

Ben bij Palin geweest en van 433 naar.. 457 gegaan :D

[ Voor 9% gewijzigd door Leutje op 07-09-2017 19:51 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• vanhorck
Ik hou van fixed beam lasers lvl 5 effecient en dan thermal vent experimental erop. Kleintjes op de python en 2 grote op de vette. Oefen er ook direct beter mee vliegen/vechten, gebruikte voorheen alleen gimballed. Maar die frags cannons.....oefffff net ff wat in haz zone gekloot......te veel plezier kan dat?

Nette snelheid ook. Mijn thrusters kan ik niet veel beter krijgen, zal dan elders moeten kijken.
Zal ook eens kijken voor dat schild. maar wilde vooral de python om in open met wat lagere rebuy te spelen.
Ooit nog eens 4 weken pledgen voor de prismatic schields.
vanhorck schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:02:
.oefffff net ff wat in haz zone gekloot......te veel plezier kan dat?
Haha i know that feeling ;)

Binnenkort ook maar eens kijken of er genoeg credits beschikbaar zijn voor een Donderbus-Python :P

Ondertussen in de North America Nebula:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qmfTMJf.jpg
Highres version (wetransfer)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• vanhorck
Vroeg me al af wat je zo ver aan het doen was. Maar dat is wel een erg mooi uitzicht zeg.
lol Straks iedereen aan de python? :D

Nou voor wie ze wilt. Nog een paar tips :)

1. Hull reinforcements. Niet nodig voor NPC aan gort knallen.
Deed ik ook laatst met 3 elite anaconda's in een wing.
Wel nodig ingeval VanHorck even met je wilt spelen ;) (en daarom won ik waarschijnlijk ook)
Mijn pythjon is dus blijkbaar geweldig! en ik ben het daar mee eens. Voor NPC knallen dus.
PVP is heel andere koek
Deze Hull reinforcements heb ik daarom geengineerd maar voornamelijk opgeslagen. Zo blijft het voor PVE een heerlijk multi schip( 64+ en 30 passagiers verdeeld over 3 ruimtes. Of 160 ton vervoeren. Wat je wilt eigenlijk)

2. De HOTAS is een must!
Mijn X56 heeft op mijn trottle een analoog joystickje zitten die ik heel vaak gebruik in gevechten. Dit samen met FA-on/off en rudder control in de andere stick maakt hem net iets wendbaarder.
FA-off gebeurt met mijn pink op de joystick. Zodra ik hem weer losslaat is het weer FA-on
Was aardig moeilijk om allemaal te leren maar eenmaal geleerd.. HEERLIJK!

3. Engineer alles wat je kan en wees nooit tevreden. Vandaar gister mijn bezoekje bij Palin ;) Toch weer ietsje sneller.

4. PIPS. Allemaal in je shield! Altijd! Geen uitzonderingen
De overige2 twee doe ik meestal in Engines. Kan dan evengoed een paar schepen vernietigen,
Engines zijn ook best belangrijk! Zorg dat je zo vaak mogelijk kan boosten. Charged enhanced of Enigne focused dus (ik heb Charge enhanced)

5. Ga altijd naar je tegenstander toe. Flaks zijn heel leuk maar alleen van heel dichtbij ;) Vanaf 500 meter is het niet te doen namelijk.
Leer dus om nooit op zo een afstand al te schieten. Daarom "boop" ik meestal de vijand eerst. Even knalhard er tegen aan vliegen dus. Als je het goed doet (maar ook een beetje mazzel hebt) Kan je zo tegen de buik of rug van een Anaconda blijven plakken. (zorg duss wel voor een goed schild+boosters)
Bovendien schoten de andere condas een beetje mee tegen mijn tegenstander :P

6. Voor de rest. een class5 fuelscoop. alles hoger kost allen maar meer en ik red het er mee om overal te komen (6 jumps voor hij helemaal leeg is! geweldig!

7. Er is vast meer maar dit opstel duurt eigenlijk al te lang >:)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Dit was mijn spreekbeurt... zijn er nog vragen?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Tja nu was ik al enige tijd benieuw naar je components, En met behulp van bovenstaande tips waag ik dan maar even een gokje:

Weapons: Alle 5 fixed Fragment cannon.
Utility: 2 of 3x Shield boosters + Kill Warrant Scanner.
Core: Reactive Surface Bulkhead, Alles A-rated behalve Life support en Sensors.
Optional: 6c Bi-Weave Shield of andere shield variant, 5a Fuel Scoop, Cargo/passenenger + nog wat los spul wat ik toch niet ga raden.

Of bovenstaande klopt of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit, Vlieg er nu mee rond en ga het eerdaags eens uitproberen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Sato schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:37:
Tja nu was ik al enige tijd benieuw naar je components, En met behulp van bovenstaande tips waag ik dan maar even een gokje:

Weapons: Alle 5 fixed Fragment cannon. hmm.. Nope! Gimballed
Utility: 2 of 3x Shield boosters + Kill Warrant Scanner. 4x shield boosters with various upgrades
Core: Reactive Surface Bulkhead, Alles A-rated behalve Life support en Sensors. Lite armour lvl5 upgrade.dat dan weer wel
Optional: 6c Bi-Weave Shield of andere shield variant, 5a Fuel Scoop, Cargo/passenenger + nog wat los spul wat ik toch niet ga raden. Zie text beneden

Of bovenstaande klopt of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit, Vlieg er nu mee rond en ga het eerdaags eens uitproberen.
Optional. is nogal varierend. De ene keer inderdaad passagiers. Dan alleen maar cargo. Dan alleen cargo voor oa TA/TP (vanaf 2.4 heten ze geen unknown meer maar Thargoid ;)

Ik maak overigens geen gebruik van een kill warent scanner. met 1.1 miljard op de bank doen centen niet zo veel meer ;)
Waarom gimballed? Nou omdat schepen bewegen en dan kan je ze alsnog raken (lui lol)
Inderdaad meestal een 6C Bi-Weave shield en reactive surface bulkhead? das me te zwaar.
Net wat ik eerder zei. Shields zijn alles daarna weg wezen! met 1200 shields kan ik aardig knallen als de PIPS vol op shields staan :)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Een KWS is ook niet snel genoeg gok ik?
Ze zijn weg voordat die klaar is.

Tenminste, als je ze net als ik in de primairy firegroup hebt zitten.
Je kunt die in de secondary zetten natuurlijk.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

In de tijd dat ik ze nog wel gebruikte (meestal met beams) was het inderdaad op 1 firegroup. en dan schieten.
Ik weet ook nog wel dat ik toen met frags ze niet meer kon gebruiken en maar weg deed want... waarom nog.. zeker met mijn saldo nu.

Overigens helemaal vergeten te melden dat mijn python een heethoofd is. Niet te lang bij een huge star blijven hangen dus ;) Verder heb ik dar dan ook geen problemen mee. Ook niet met vuren.

• Sato
Wat snel Google'en leert dat bounty inkomsten niet in combat rank meegenomen worden (Puur aantal kills dus), KWS is dan ook geen noodzaak en kost daarnaast tijd.

Wat bedoel je precies met:
Lite armour lvl5 upgrade.dat dan weer wel
Even de wapens en bulkhead omruilen en dan richting wat engineers.
Bedankt voor je reply/correcties.

Edit: Dom van mij, vlak voor je reageerde realiseerde ik mij dat het over de engineering upgrade ging.
Wapens zijn ingeruild, Bulkhead komt morgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sato op 08-09-2017 20:32 ]

Ik bedoel de standaard hull uitrusting. Die een upgrade geven lvl 5 uiteraard,
Zo van. een 6C Bi-Weave is sterk genoeg EN laad zich snel genoeg weer op. Daarom is een gewone hull prima (zeker voor NPC's
Alle andere hull upgrades maken het schip alleen maar zwaarder

• vanhorck
GeeBee schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:03:
Een KWS is ook niet snel genoeg gok ik?
Ze zijn weg voordat die klaar is.

Tenminste, als je ze net als ik in de primairy firegroup hebt zitten.
Je kunt die in de secondary zetten natuurlijk.
Sato schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:14:
Wat snel Google'en leert dat bounty inkomsten niet in combat rank meegenomen worden (Puur aantal kills dus), KWS is dan ook geen noodzaak en kost daarnaast tijd.

Wat bedoel je precies met:
[...]

Even de wapens en bulkhead omruilen en dan richting wat engineers.
Bedankt voor je reply/correcties.

Edit: Dom van mij, vlak voor je reageerde realiseerde ik mij dat het over de engineering upgrade ging.
Wapens zijn ingeruild, Bulkhead komt morgen.
Je kunt de KWS ook engineered naar fast scan en dan met 2s een scan gedaan hebben. Zou dit dan ook zeker aanraden voor iemand die deze engineer unlocked heeft en nog geen grote bankrekening heeft. Of zoals mij altijd nieuwe aankopen doet en engineered dus nooit geld genoeg heeft.

Heb zelf ook de reactieve surface composite en dan met lvl 5 thermal resistant (hull reinfor geeft meer mass dus die zowiezo niet). Zoals gewoon heeft leut gelijk dat je tegen NPCs geen probleem hebt met normale hull. Maar merkte dat ik toch wat langer kan blijven plakken en mijn ammo helemaal opmaken per run met deze hull. shield laten regennen en hull altijd nog boven 70% gebleven. Is wel weer duur en dus ook duurdere rebuy (indien nodig :X ik crashte niet tegen een planeet).

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 18:37
Ik heb deze week meer tijd gehad en lekker Elite gespeeld. Ik heb vooral passenger missies gedaan met mijn Cobra en die zit vol met A spul. Hij kan alleen beter worden als ik 'm zou engineeren en misschien ga ik dat in de toekomst wel doen, maar... Ik was toe aan een nieuwe ship!

Im heb getwijfeld om een Dolphin te kopen voor het blijven doen van passenger missions, maar dat ben ik wel een beetje zat voor nu. Ook al is het een beetje een standaard ship, ben ik na behoorlijk wat gelezen te hebben toch maar voor een ASP Explorer gegaan en die heb ik volledig ge-outfit voor cargo misses. A rated FSD en thruster en gaan met die banaan! Ben net bezig met de CG en gaat wel lekker met zo'n 130t wat ik kan meenemen! Denk dat deze ship mij gaat helpen richting mijn Python te gaan of ik moet even van het geadviseerde pad gaan en een Type 9 halen. Misschien doe ik dat wel.

Dan maak ik van m'n Cobra een bounty hunter, ASP Explorer een passenger ship en Type 9 mijn cargo ship 😊 Of moet ik voor die Keelback gaan?

Nog genoeg stof om over na te denken en zeker genoeg doelen de komende tijd om te behalen!

• Sato
vanhorck schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:55:
Je kunt de KWS ook engineered naar fast scan en dan met 2s een scan gedaan hebben. Zou dit dan ook zeker aanraden voor iemand die deze engineer unlocked heeft en nog geen grote bankrekening heeft. Of zoals mij altijd nieuwe aankopen doet en engineered dus nooit geld genoeg heeft.
Wist niet eens dat die mogelijkheid er was.
Gebruikte blijkbaar dus al een tijdje een website die out of date is als het op engineer info aankomt.

Bedankt, Zojuist de ontbrekende materialen verzameld en nu door richting Achenar > Tiana Fortune.
(En voortaan gebruik ik INARA voor engineer info.)

• vanhorck
Menace_1981 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:14:
Denk dat deze ship mij gaat helpen richting mijn Python te gaan of ik moet even van het geadviseerde pad gaan en een Type 9 halen. Misschien doe ik dat wel.

Dan maak ik van m'n Cobra een bounty hunter, ASP Explorer een passenger ship en Type 9 mijn cargo ship 😊 Of moet ik voor die Keelback gaan?

Nog genoeg stof om over na te denken en zeker genoeg doelen de komende tijd om te behalen!
AspX is zeker een mooi en goed allround schip. Kunt er lekker credits mee verdienen en de laatste paar CGs zijn ook degelijk.

Heb zelf toendertijd eerst een t9 zelf gehaald, en een paar rare runs gedaan om wat de cashen en markten te bezoeken. Vliegt wel als echt als een baksteen.

Keelback zelf nog nooit gekocht dus geen idee.
Sato schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:38:
[...]

Wist niet eens dat die mogelijkheid er was.
Gebruikte blijkbaar dus al een tijdje een website die out of date is als het op engineer info aankomt.

Bedankt, Zojuist de ontbrekende materialen verzameld en nu door richting Achenar > Tiana Fortune.
(En voortaan gebruik ik INARA voor engineer info.)
Misschien nog handige tip als je met engineers bezig bent. Zet collector limpets (Ikzelf heb 3A light weight lvl5) op je python. Als je dan mats tegen komt na een kill is het een stuk makkelijk op alles snel op te pakken.
Weet iemand nog een andere manier om Pharmaceutical Isolators te vinden dan in een outbreak system rond te vliegen?

Edit: nevermind *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z9au2NP.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Drum op 09-09-2017 15:08 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• vanhorck
Zie dat je het al gevonden hebt. Maar hier nog handig linkje [gdocs] voor als je iets niet kan vinden voor engineers en nog andere dingen.
vanhorck schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:29:
Zie dat je het al gevonden hebt. Maar hier nog handig linkje [gdocs] voor als je iets niet kan vinden voor engineers en nog andere dingen.
d:)b Toegevoegd aan de TS

PS. Python kan nu 430m/s 8)

• vanhorck
Misschien nog wat handige linkjes voor de spelers onder ons.
Volgens mij geen dubbelen met Topic Start.

Nog een engineer [gdocs]. Ik gebruik deze zelf voor de kijken naar secondary stats en welke kleuren experimentals geven aan wapens.
Maar je kan er nog meer mee.

Permit [gdocs] lijst. Met links naar eddb.

Heilige Graal voor Explorers. Linked naar frontier forums. Alles wat je maar ooit wilt weten over exploren.

EdTools voor het vinden van pristines, rares, res/cnb en road to riches.

En als laatste een plaatje voor synthesis

Misschien dat ik hier nog iemand mee kan blij maken.

*edit plaatje omdat het moet:
Denk dat ik het nu goed doe :)

o7

[ Voor 9% gewijzigd door vanhorck op 09-09-2017 18:53 . Reden: plaatje van nieuwe skin ]

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 10:19
Na het tripje terug (waarbij ik niet zo oplette en zonder fuel kwam te zitten; lang leve de Rats!), ben ik nu in HIP 87414 en ik zie dat we in oorlog zijn met de Defense Party of Kano in Tamici. Ik pak zo mijn Python die kant op (richting Tamici).

[ Voor 3% gewijzigd door celshof op 09-09-2017 22:56 ]

• Sato
Nog twee keer heen en terug vliegen en dan is Zacariah Nemo eindelijk bereid om mijn fragment cannons te verbeteren.

Gister na een middagje geploeter toegang tot Selene Jean gekregen, Voorlopig even geen behoefte meer om te gaan mijnen.
Maar ik heb er wel van geleerd hoe het werkt en optimaal kan worden uitgevoerd. (Helaas zal het toch nog een keer moeten als ik Bill Turner nodig heb, Want die wil 50 ton Bromellite.)

vanhorck schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:52:
Misschien nog wat handige linkjes voor de spelers onder ons.
Volgens mij geen dubbelen met Topic Start.

Nog een engineer [gdocs]. Ik gebruik deze zelf voor de kijken naar secondary stats en welke kleuren experimentals geven aan wapens.
Maar je kan er nog meer mee.

Permit [gdocs] lijst. Met links naar eddb.

Heilige Graal voor Explorers. Linked naar frontier forums. Alles wat je maar ooit wilt weten over exploren.

EdTools voor het vinden van pristines, rares, res/cnb en road to riches.

En als laatste een plaatje voor synthesis

Misschien dat ik hier nog iemand mee kan blij maken.

*edit plaatje omdat het moet:
[afbeelding]

o7
Thanks, dat zijn handige links. Het hoofdstuk "nuttige links" zal ik vervangen door deze tabel. Persoonlijk vind ik dit wat beter leesbaar dan de waslijst de we ondertussen hebben vergaard. Het is work in progress :P

NrLinkBeschrijvingTrefwoorden
1http://forums.frontier.co.uk/forumdisplay.php?f=29 Officieel ED forumOfficieel,Forum
2http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Elite:_Dangerous ED WikiWIKI, informatie
3http://hosting.zaonce.net...DANGEROUS-GAME-MANUAL.pdf Handleiding in pdfHandleiding
4https://www.scribd.com/do...ots-guide-manual-tutorial Fanmade Pilot’s guideHandleiding
5https://www.youtube.com/user/ObsidianAnt/videos Video’s Obsidian AntObsidian Ant, Achtergronden, Gids, Review
6https://canonn.science/ Geschiedenis/verhaal EDAchtergrondinformatie
7http://edtools.ddns.net/ Pristines, rares, res/cnb en road to richesGids, mining, trading
8https://docs.google.com/s...Fp5bY/edit#gid=1366185070 Sheet met PermitsPermits
9https://forums.frontier.c...mentid=79123&d=1449014762 SynthesisOverleven/craften
10http://tajti.co/elite/map/?s=eranin&j=11.10_0.8_2_0_0_j Interactive Starchart / routeplannerRouteplanner, exploration
11https://forums.frontier.c...ng-Project-Expedition-Hub Galactic mapping projectExploration
12https://forums.frontier.c...60&viewfull=1#post5799260 Exploration guideExploration
13https://github.com/Marginal/EDMarketConnector ED Marketing connectorHandel
14http://edtg.macnetron.nl/ Website MacNetronHIP87414, systeminfo, Tweaker
15https://eddb.io/ Database stations/goederenDatabase
16http://coriolis.edcd.io/ Ontwerptool voor schepenScheepsplanning
17http://eft.recoil.org/ EDtrackerHeadtracking, gids, hardware
18http://arkku.com/elite/hud_editor/ Kleuren wijzigen van HUDHUD, tweaking, Graphics
19https://forums.frontier.c...iler-Switcher-Detector%21 Software t.b.v. wisselen 2d/VR instellingenDr. Kaii, EDProfiler
20https://inara.cz/galaxy-engineers Overzicht engineers en receptenEngineers en recepten
21https://docs.google.com/s...3m2NII/edit#gid=585994681 Sheet engineer materialenEngineer materialen en data
22https://docs.google.com/s...p8P-j0Y/edit#gid=93194749 Sheet engineer secondary statsEngineers en secondary stats
23http://collector-drone.one/ Database engineers spullenEngineer

Edit: volgorde iets logischer gemaakt.

[ Voor 36% gewijzigd door Drum op 10-09-2017 12:54 ]

celshof schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:55:
Na het tripje terug (waarbij ik niet zo oplette en zonder fuel kwam te zitten; lang leve de Rats!), ben ik nu in HIP 87414 en ik zie dat we in oorlog zijn met de Defense Party of Kano in Tamici. Ik pak zo mijn Python die kant op (richting Tamici).
Zal eens die kant op vliegen en kijken of "Donderbus V"(python) een beetje naar behoren kan knokken :+

Edit: Zo te zien is die oorlog al afgelopen, er zijn nu 2 andere partijen in oorlog met elkaar.
Edit 2. Whoops... was in Kano aan het kijken

[ Voor 29% gewijzigd door Drum op 10-09-2017 13:41 ]

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 21:30
Ben gisteren naar Blaauw City gevlogen. Nu Cordial met The Gathering

En vandaag ook de Hotas 4 gekocht, als het goed is is die morgen binnen.

[ Voor 35% gewijzigd door scorpion-biker op 10-09-2017 15:41 . Reden: hotas ]

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Beetje offtopic:

Vanmiddag is mijn Audio strap voor de HTC Vive binnen gekomen (vervanging voor de standaard hoofd strap met geintegreerde audio, dus zoiets als bij de Oculus). De headset zit nu echt stukken beter, terwijl ik aanvankelijk dacht dat de standaard headstrap niet eens zo slecht zat. Voor diegenen die nog niet de audio strap hebben: het is een aanrader!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 10:19
Drum schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:36:
[...]

Thanks, dat zijn handige links. Het hoofdstuk "nuttige links" zal ik vervangen door deze tabel. Persoonlijk vind ik dit wat beter leesbaar dan de waslijst de we ondertussen hebben vergaard. Het is work in progress :P
Mis ik nou EDDI?

https://forums.frontier.c...ther)-Voice-Attack-Plugin / https://github.com/cmdrmcdonald/EliteDangerousDataProvider

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Voor de CG m’n T6 ingeruild voor een uitgebreide T7, maar damn! De comments daar over zijn geen grapje, dat ding is echt een baksteen! :P
Wel stevig blijkbaar, want werd ge-booped door een andere speler (liep niet goed af voor hem :+) en ik voelde het niet eens.

PSN ID: Ancta

• Sato
Zal nog eens goed moeten gaan nadenken over een HoTaS, Want met controller en FA-On komt die fragment cannon Python naar mijn idee niet volledig tot zijn recht.

Wel verschrikkelijk leuk om tegen een Anaconda aan te plakken en hem dan vol confetti te blazen.

Neehoor O-)
(thanks! d:)b )

Staat er nu in (nr14)
Sato schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:48:
Zal nog eens goed moeten gaan nadenken over een HoTaS, Want met controller en FA-On komt die fragment cannon Python naar mijn idee niet volledig tot zijn recht.

Wel verschrikkelijk leuk om tegen een Anaconda aan te plakken en hem dan vol confetti te blazen.
Het is een indrukwekkende build, maar mijn god wat is het lastig om die Imperial Whoosj-Schepen fatsoenelijk bij te houden in een CZ zone :P
Ghostley schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:15:
Voor de CG m’n T6 ingeruild voor een uitgebreide T7, maar damn! De comments daar over zijn geen grapje, dat ding is echt een baksteen! :P
Wel stevig blijkbaar, want werd ge-booped door een andere speler (liep niet goed af voor hem :+) en ik voelde het niet eens.
Wacht maar tot je een t9 vliegt, die trekt complete manen out of orbit :+

[ Voor 63% gewijzigd door Drum op 11-09-2017 19:38 ]

• Ghostley
Drum schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:06:
[...]

Wacht maar tot je een t9 vliegt, die trekt complete manen out of orbit :+
Ik zag ze voorbij komen ja. Die zijn huge!
Maar nog even buiten m’n budget. Eerstvolgende doel is een python. :9~

• Menace_1981
Ghostley schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:15:
Hoe bevalt de T7? Heb toevallig ook de AspX en kun je mogelijk een vergelijking maken? Ik vind 116t cargo met de AspX eigenlijk te weinig om minimaal in de 50% te komen van de CG.

• Ghostley
Menace_1981 schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:26:
[...]

Hoe bevalt de T7? Heb toevallig ook de AspX en kun je mogelijk een vergelijking maken? Ik vind 116t cargo met de AspX eigenlijk te weinig om minimaal in de 50% te komen van de CG.
Heb er wel wat aan moeten sleutelen, want de standaard jump-range is om te huilen (9LY volgeladen)
Nog geen engineer werk maar wel 5A fsd en 5D thrusters. (Voor de rest alles D rated ivm gewichtbesparing behalve power op 3A, want die trok ik uit m’n T6.
De exacte build zou ik even op moeten zoeken. :))
Komt op 264 ton en ik dacht 20LY vol.
Grootste nadeel is de snelheid en totaal geen afweer behalve een flinke hull. Dus bij pvp ben je het bokje. Je AspX is sneller.
Even naar de huidige CG gekeken kom ik op 1.3mil winst per run.

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostley op 11-09-2017 22:47 ]

• Menace_1981
Ghostley schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:37:
[...]

Heb er wel wat aan moeten sleutelen, want de standaard jump-range is om te huilen (9LY volgeladen)
Nog geen engineer werk maar wel 5A fsd en 5D thrusters. (Voor de rest alles D rated ivm gewichtbesparing behalve power op 3A, want die trok ik uit m’n T6.
De exacte build zou ik even op moeten zoeken. :))
Komt op 264 ton en ik dacht 20LY vol.
Grootste nadeel is de snelheid en totaal geen afweer behalve een flinke hull. Dus bij pvp ben je het bokje. Je AspX is sneller.
Even naar de huidige CG gekeken kom ik op 1.3mil winst per run.
264t is meer dan het dubbele wat ik kan vervoeren in mn AspX. Ik maak nu op palladium ongeveer 450k winst per run. Een type 7 is dus wel interessant en dan kan ik mn AspX ombouwen naar een ship voor passenger missions. In ieder geval goed om over na te denken.

• Ghostley
Menace_1981 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:12:
[...]

264t is meer dan het dubbele wat ik kan vervoeren in mn AspX. Ik maak nu op palladium ongeveer 450k winst per run. Een type 7 is dus wel interessant en dan kan ik mn AspX ombouwen naar een ship voor passenger missions. In ieder geval goed om over na te denken.
T7 + upgrades kost je ongeveer 25mil. (1.2mil rebuy.)
Dit is ongeveer wat ik heb: https://eddp.co/u/tp2MQcYe

Loopt die CG eigenlijk nog? Zo ja, dan kan ik vanavond nog een paar runs maken. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ghostley op 12-09-2017 16:28 ]

• captain_ghost
  • Laatst online: 07-11 20:44
Mocht ik weer T-9 uit de stal halen, wordt het meeste traagste schip van mijn vloot. Trager dan corvette...

Dus ik zou hem moeten opvoeren en tunen.. Alleen heb ik even geen behoefte voor..

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• Sato
Damage van die fragment cannon's (level 5 engineered) is gruwelijk.
Maar het dicht op de vijand moeten zitten is helaas niet echt mijn speelstijl, En dat de thruster nog niet tot hun volle potentieel ge-engineered zijn helpt vast ook niet mee.

Zal het zeker blijven proberen maar nu eerst even de focus op het verbeteren van de multi-cannon corvette, Daarin voel ik mij immers heel wat comfortabeler midden in een combat zone. (Juri Ishmaak vereist 50 fed combat bonds voor een invite.)
Shield (Bi weave level 3), Shield boosters (level 3) en de Multi-cannons (level 4), Kunnen nu allemaal naar level 5 engineering.

• vanhorck
@Ghostley Dat is wel een mooie build om te vervoeren ja :)
En kan der nog zeker mee weg komen als je onderschept word.

Verder ik gebruik die beruchte python build vooral om mn agressie kwijt te kunnen na rebuy of zo hehe.
Hij is daar zo lekker voor.

@Sato Gezien je een vette hebt en je engineered. Zet 2 4A Beam Laser (level 5 effecient en 'koop' de thermal vent experimental). Ik kan die bijna non stop blijven schieten. En heb dan op L een multi cannon. Ben nog aan het experimenteren met de M en S sloten, mocht je ideeen hebben zijn die altijd welkom :)

Is er trouwens een site waar je modules als het ware kan opslaan en hotswappen? Voorbeeld, ik heb over 20 Shieldboosters over al mijn schepen. Maar zou iets makkelijk willen spelen met verschillende configuraties.

En zijn er mensen, iig op pc, die willen meeten bij davs hope dit weekend (misschien allemaal met de python). Zou het zelf wel leuk vinden om met meerdere samen te zijn en wat rond te crossen. En natuurlijk wat mooie screenshots maken.

o7

[ Voor 0% gewijzigd door vanhorck op 12-09-2017 19:30 . Reden: comment was aan sato gericht ]

• Sato
vanhorck schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:10:

@Sato Gezien je een vette hebt en je engineered. Zet 2 4A Beam Laser (level 5 effecient en 'koop' de thermal vent experimental). Ik kan die bijna non stop blijven schieten. En heb dan op L een multi cannon. Ben nog aan het experimenteren met de M en S sloten, mocht je ideeen hebben zijn die altijd welkom :)

o7
2x 4A Beam Laser is een optie maar dan moet ik de beste multi-cannons inleveren, Met als winst dat je theoretisch sneller door schilden heen bent.
Zal eens kijken of ik de materialen heb want testen kan altijd.

Een build waarmee ik niet terug hoef voor ammo zou ideaal zijn, Vulture on steroids ;)
Maar iets waarbij het kleine spul zonder ammo kosten kan worden afgeklapt is al prima.

---

Wat betreft Dav's Hope, Daar kom ik net vandaan :P
Hangt er vanaf of ik tijd heb en niet onderweg ben om professor Palin vrij te spelen.

• vanhorck
We kunnen we ff meeten in shinrarta laat ik ze ff zien :P. Nee ff zonder grappen als je de resources hebt probeer het uit, zijn zowiezo dan twee mooie beams om te hebben.

Ammo is inderdaad wel een dingetje, maar probeer me er zo min mogelijk aan te storen door positief te draaien en alvast mijn bounties claimen.

Palin def worth......

• Menace_1981
Ghostley schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:19:
[...]

T7 + upgrades kost je ongeveer 25mil. (1.2mil rebuy.)
Dit is ongeveer wat ik heb: https://eddp.co/u/tp2MQcYe

Loopt die CG eigenlijk nog? Zo ja, dan kan ik vanavond nog een paar runs maken. :D
Bedankt voor de info. Ik moet dan nog even sparen aangezien ik net heb geinvesteerd in een AspX. Ik heb nu zo'n 15 mio, maar als ik hem omtover tot een passenger ship beschik ik in no time over genoeg centen.

• Ghostley
Menace_1981 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:57:
[...]

Bedankt voor de info. Ik moet dan nog even sparen aangezien ik net heb geinvesteerd in een AspX. Ik heb nu zo'n 15 mio, maar als ik hem omtover tot een passenger ship beschik ik in no time over genoeg centen.
Vlieg na de CG (mee) naar HIP87414, scan onderweg alles, land in Blaauw City (Tweakers HQ :P), lever je expl. data in. (Ben je meteen Cordial.)
Zorg dat je Allied raakt en ga vanuit daar passengers vervoeren. Tikt goed aan. ;)

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
En zijn er mensen, iig op pc, die willen meeten bij davs hope dit weekend (misschien allemaal met de python). Zou het zelf wel leuk vinden om met meerdere samen te zijn en wat rond te crossen. En natuurlijk wat mooie screenshots maken.
Present!
En in De Python/De Kaaskop! }:O

CMDR G'Kuchhoest profile

Goed idee VanHorck :) Count me in! (maar herinder me er wel nog eens aan lol)

• vanhorck
Python city hehe

Afgelopen dagen mijn ExplorConda uitgedund. Kostte me wat moeite om 2D power plant met shields te houden maar tis gelukt. 5D power distributor was ook even lastig, kon niet vliegen en snapte het niet. Moest eerst naar engineer module over laten vliegen en na engine focussed loopt ie als een zonnetje/
Zit nu met alles behalve detailed surface scanner onder ideaal gewicht. Ofwel ge-engineered en dan secondary extra minus mass. Nu nog wachten op die SUPER DUPER fsd roll haha. Maar we zijn onderweg. Heb een mooie roll maar nog geen record breakers.

64.89

Dit zorgt dan ook weer voor beetje jeuk om te gaan exploren en verstoppen voor de thargoids.

[ Voor 0% gewijzigd door vanhorck op 13-09-2017 10:31 . Reden: not = niet ]

<..>

o7
Laat maar weten hoe laat/waar, dan zal ik wel even toezicht houden op de race >:)

• Sato
Gister en vandaag in combat zones gevlogen en inmiddels op weg naar Juri Ishmaak, Van daaruit door naar Bris Dekker en dan heb ik alle engineers 'ontdekt' en 14 ervan ook gebruiksklaar.

Zit ik alleen nog met Professor Palin, Daarvoor moet je 5000 lichtjaar van je startpunt gereisd hebben.
Nu zit er een limiet van 1000 Ly in de routeplotter en met de 2.4 patch wordt dat 20.000 Ly.
Heeft wachten op de patch zin of kan dat nog makkelijk twee weken of langer duren en ben ik beter af om het gewoon nu al te gaan doen?

• captain_ghost
Sato schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:58:
Gister en vandaag in combat zones gevlogen en inmiddels op weg naar Juri Ishmaak, Van daaruit door naar Bris Dekker en dan heb ik alle engineers 'ontdekt' en 14 ervan ook gebruiksklaar.

Zit ik alleen nog met Professor Palin, Daarvoor moet je 5000 lichtjaar van je startpunt gereisd hebben.
Nu zit er een limiet van 1000 Ly in de routeplotter en met de 2.4 patch wordt dat 20.000 Ly.
Heeft wachten op de patch zin of kan dat nog makkelijk twee weken of langer duren en ben ik beter af om het gewoon nu al te gaan doen?
Je kan gewoon nu gaan! Naar een van aantal Nebula in buurt. Gewoon doen.
Ik zou keer een passagier meenemen in je verste jump range schip. Je kan een aantal miljoenen cr verdienen als een bonus..
En fracties blij maken.

1k ly is ongeveer 30 keer jumpen met asp X met 35-40 ly range.. Das niets

captain_ghost schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:40:
[...]

Je kan gewoon nu gaan! Naar een van aantal Nebula in buurt. Gewoon doen.
Ik zou keer een passagier meenemen in je verste jump range schip. Je kan een aantal miljoenen cr verdienen als een bonus..
En fracties blij maken.

1k ly is ongeveer 30 keer jumpen met asp X met 35-40 ly range.. Das niets
Klopt, die trip is ongeveer 25m waard (15m voor passagiermissie á 6k ly + 10m voor exploration data1). Gewoon lekker muziekje/serie aanzetten en gaan met die banaan. *O*

1 Honk + jump

• vanhorck
Voor de liefhebbers zou ik zeggen, en laat ik het nog ruim houden, vr of za tussen 19.00 en 22.00. Even kijken wanneer er het meeste animo voor is.

@Sato zoals captain_ghost zegt hoef je er echt niet op de wachten. Ipv 1 keer naar galaxy map is het 10 (zeg 12) keer. Misschien dat je het zelfs wel een verfrissing vind als je alleen maar honkt en door gaat voor de 5k ly te halen.

• Sato
Het wordt sowieso een passagiersvlucht, Moet alleen nog even kijken of ik dat met de Asp Explorer of Anaconda ga doen.

Hoe pak je dat navigeren dan aan? Snap dat het nu nog in delen moet maar hoe bepaal je langs welke punten je moet?
Edit: Waypoint zetten op je bestemming en dan iets ertussenin eruit pikken en hopen dat het binnen de 1000 Ly valt.
Moet wel lukken, Zag net dat het vroeger nog erger was. (100 Ly maximum voor de route plotter.)

---

Ben nu bezig met de Fujin Tea voor Broo Tarquin: 50 stuks nodig, Het station heeft er maar 5 per keer en je mag er maximaal 10 tegelijk van in je ruim.
Vijf tripjes dus en een hoop gewacht...

Beetje zinloos maar zal het als een uitdaging zien, Bezig met de tweede trip nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Sato op 13-09-2017 16:07 ]

• vanhorck
Voor andere die het nog moeten doen of misschien voor andere engineers die je nog moet unlocken. Er is een spelersgroep EIC [linked naar discord invite] die via hun discord de materialen voor engineers traden voor palladium.

Heb hier zelf gebruik van gemaakt toen ik 50t bromellite moest hebben. Was ook wel leuk met speler interactie (tov zoals jij nu 5x zelfde rondje doen).

• Sato
Ben al klaar met Broo Tarquin, Nu een aantal Proto heat radiators verzamelen en dan kan ik die 2 4A Beam Lasers engineeren.

Heb nu alleen Professor Palin & Lori Jameson nog op locked staan, En Ram Tah, The Sarge & Bill turner op invited.
De rest staat allemaal tot mijn beschikking.

---

Zo eerst de Trade CG reward ophalen en nog wat Bounty Hunt CG knallen, Misschien tot 25% nog proberen te halen.
En wat daarna komt zie ik dan wel weer.

Gaan we nog naar Dav's Hope? En het liefst Zaterdag? :)

• MD1975
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 15:50
Leutje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:18:
Gaan we nog naar Dav's Hope? En het liefst Zaterdag? :)
Zaterdag 16 september 2017, 20:00!

Breng je buggy mee en we zeggen niet wat we gaan doen.

CMDR G'Kuchhoest profile

oh Joy! :D
Ik zal er zijn !

• captain_ghost
In welk stelsel ligt Dave hope nou weer?

• vanhorck
Zaterdag 16 Sept 20:00, staat genoteerd!

System: Hyades Sector DR-V C2-23
Body: A 5
Coords: 44.818; -31.389

Mocht je het niet kunnen vinden kun je altijd wing invite sturen.
Laat even reactie als je komt dan weet ik hoeveel Hutton Mugs met Waters of Shintara ik mee moet brengen.
o7
vanhorck schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:37:
Zaterdag 16 Sept 20:00, staat genoteerd!

Laat even reactie als je komt dan weet ik hoeveel Hutton Mugs met Waters of Shintara ik mee moet brengen.
o7
LOL

Enjoy! :*)

• EliteGhost
  • Laatst online: 03-11 09:59
Oi! Hebben jullie weer een bijeenkomst zonder mij uit te nodigen!?

• vanhorck
De stream van gisteren was wel even spannend ja. Had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Misschien mezelf iets opgehyped. Maar die trailer.......zo nice. (Ben ook wel benieuwd of ze er weer een verstopte boodschap uit weten te vissen).

@EliteGhost Ik hoop dat iedereen die dit topic leest en op pc speelt even tijd vrij maakt in zijn drukke schema om zaterdag 20:00 even te joinen :)

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 10:30

maquis

Maak je niet te sappel........

Zal es kijken of ik daar met mijn aspX even langs kan wippen :)

GruB God

• EliteGhost
Ben erbij :)

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Ga even kijken ;) heb eindelijk alles weer geparkeerd in Blaauw

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oeh leuk idee, effe zien of ik er bij ga kunnen zijn.

• captain_ghost
26 september wordt versie 2.4 vrijgegeven.

• EliteGhost
Ah, de dag voor m'n verjaardag. Mooi cadeautje

• scorpion-biker
@captain_ghost zal 2.4 gelijktijdig ook voor de PS4 uitkomen of jij weet?

-edit: laat maar :) voor zover ik het weet wel.

gisteren ff lekker rond gevlogen en nu genoeg Cr om een ASP Explorer te kopen. Is dat een logische volgende stap (na mijn Cobra)?

[ Voor 11% gewijzigd door scorpion-biker op 16-09-2017 13:10 . Reden: antwoord op eerste vraag ]

scorpion-biker schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:05:
@captain_ghost zal 2.4 gelijktijdig ook voor de PS4 uitkomen of jij weet?

-edit: laat maar :) voor zover ik het weet wel.

gisteren ff lekker rond gevlogen en nu genoeg Cr om een ASP Explorer te kopen. Is dat een logische volgende stap (na mijn Cobra)?
De Asp Explorer is een heel goed schip om mee verder te gaan (cobra III niet verkopen!). Met name passenger missies kun je heel goed met de Asp doen, zeker wanneer je de FSD een upgrade geeft.

• scorpion-biker
@Drum ok, thnx. En ben zeker niet van plan de Cobra te verkopen. Ik vind het een fijn schip om mee te vliegen :)

• Ghostley
Gisteren m'n T7 weer naar 'huis' gebracht. 40mil rijker. :D
Ik zag @scorpion-biker en @Menace_1981 nog vliegen.
Helaas was ik er pas erg laat dankzij wat prutsers op m'n werk. :/

Nog wel een vruchtbare sessie, met twee passenger missies a 5mil en weer een Imperial rank hoger,
dus weer dichterbij m'n nieuwe schip. :P

• captain_ghost
Bedenk net dat ik vanavond een verjaardag feest heeft.. dus geen rover racen voor mij.

• Menace_1981
Ghostley schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:06:
Gisteren m'n T7 weer naar 'huis' gebracht. 40mil rijker. :D
Ik zag @scorpion-biker en @Menace_1981 nog vliegen.
Helaas was ik er pas erg laat dankzij wat prutsers op m'n werk. :/

Nog wel een vruchtbare sessie, met twee passenger missies a 5mil en weer een Imperial rank hoger,
dus weer dichterbij m'n nieuwe schip. :P
Ik zag jullie toen ik offline ging. Ik heb geen notifications aan staan als mensen online komen. Is dat inmiddels veranderd cq mogelijk op de ps4?

Verder heb ik gisteren ook lekker wat credits verdiend. Mijn AspX omgebouwd naar passenger ship (had zelfs 1 run dat ik 3 mensen naar 1 station in hetzelfde systeem kon vervoeren=7 mio) en in 2 uur tijd mijn balans naar 47 mio gebracht. Hallo stock Python!! Nog even en dan kan ik daar mijn cargo ship van maken.

Tot slot is Blaauw City mijn nieuw base geworden. Mijn Cobra staat er ook. Die ga ik toch strippen en verkopen. Ik wil namelijk een goede fighter in mijn stal hebben en dat wordt denk ik de Vulture.

• Ghostley
Menace_1981 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:57:
[...]

Ik zag jullie toen ik offline ging. Ik heb geen notifications aan staan als mensen online komen. Is dat inmiddels veranderd cq mogelijk op de ps4?
Je kunt in de settings bij 'notifications' aangeven voor welke personen je een popup wilt als deze online komen. Of je het ook zo kunt zetten dat het voor iedereen op je lijst gebeurt weet ik niet.
(Denk dat je er dan helemaal gestoord van word :P)

• vanhorck
Zojuist wat Hutton mugs gekocht voor vanavond.

Onderweg bezig geweest met klein project. Waaronder een kleine trade route waarbij je alleen stations tegen komt waar The Gathering is. Alle markten bezocht voor prijs update. Kunt nu een run doen en missies oppikken en die dan na je run doen bijv.
Ook uitgezocht welke elementen we in systemen hebben waar The Gathering actief is. Dit uitgezet tegen de hoogst vindbare volgens andere gdocs.
En een korte rare trade route opgezet. Met in achterhoofd houdende lage inkoop, niet te ver Ls van ster en dichstbij huis.
Als laatste nog bezig met ringen die we kunnen minen als we dan toch bezig zijn hehe.

[Linkje]

Je moet tenslotte wat als je 1,5 uur naar Hutton Orbital vliegt.

@scorpion-biker AspX is ook een heerlijk schip. Veelzijdig en ook veel gebruikt. Logische stappen zijn er niet echt in ED. Vlieg in ieders geval wat je leuk/fijn vind.

@captain_ghost Helaas dat je er niet bij bent. Maar er is altijd de volgende keer ;)

• EliteGhost
Bon, even de Corvette terugvliegen naar m'n standplaats in Gende en de Cutter uit de mottenballen halen.
Die kan wat verder springen want de ontmoetingsplaats is niet dichtbij. :p

En m'n eten is vol mislukt... dan maar even naar de chinees hiernaast. Gevaarlijk om dat te hebben, moet een ander appartement zoeken :+

[ Voor 28% gewijzigd door EliteGhost op 16-09-2017 17:24 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:15:En m'n eten is vol mislukt... dan maar even naar de chinees hiernaast. Gevaarlijk om dat te hebben, moet een ander appartement zoeken :+
Poeh, dan zou mijn eten ook regelmatig "mislukken" ja :D

Over eten gesproken, ik moet nog eten (en zelfs nog koken)... Ik ga 20:00 sowieso niet redden want ik zit nog in de Pleiaden ook.
Volgende keer ben ik er hopelijk wel bij.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-09-2017 19:17 ]

• vanhorck
haha snoeikoei zo is het maar net
Pythons ready? 35 minuten nog!

• vanhorck
Ik heb maar een 2A fuelscoop, dus heb ff 10 minuten bij ster gehangen...bijna vol. Zo landing inzetten

• EliteGhost
The Ghost has landed.

Zit iedereen in open?
Sato? Je bent nog welkom na het eten ;)

(nee the gahtering)

• EliteGhost
Leutje schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:08:
Sato? Je bent nog welkom na het eten ;)

(nee the gahtering)
Oh bother, daar zit ik niet bij :+
Nu wel een aanvraag gedaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door EliteGhost op 16-09-2017 20:17 ]

Even aanvragen nu Elite. word geregeld as we speak (toevoegen groep - The Gathering)

JE kan Elite :) Je bent nummer 50 hoor ik net ;)

Paar screens van vanavond:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UuNPALD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J2yy2sl.jpg

De komende 5 shots zijn vanaf 1 punt gemaakt, en laten zien hoe hoog onze berggeiten geklommen hadden (Respect heren!).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hQqlzbk.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EmlPz4l.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S0KHD0W.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EC7gNHc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y4SxtjZ.jpg

Nog een paar close-ups:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zDMlRdw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/maUvsX4.jpg

Had helaas niet de groepsfoto met iedereen erop, pc klapte eruit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZCHQLuz.jpg

Dit moeten we vaker doen, was erg leuk! d:)b

Kijk! Zo moet het heren!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ljHfygr.jpg

Na 6 keer(?) op dat ding gesprongen te zijn hebben er nog 3 het ook gehaald ;)

Maar toen was er de race!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DySkfGY.jpg
Klaar voor de start?

Achteraf leek me de berg kleiner dan dat hij was. Bovendien was hij enorm stijl!
TheSiren, Kuchhoest (ja sorry das zijn ingame naam lol) en ik waren de enige die na dik een uur bij de top waren. TheSiren had helaas enorm veel pech en Kuch en ik ontliepen elkaar weinig. Mar we moiesten wel Siren inhalen!. Dat is gelukt!

Van Harte gefeliciteerd Kuch! 5 hele seconde sneller als ik :D Respect! Ook voor TheSiren!

(nee niemand heeft de reis naar beneden overleefd lol)

Bonusfoto van 2 mensen bovenop de poort!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7lP8NOY.jpg

Dit was echt leuk! (maar inspannend) Volgende keer ben ik er weer bij!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
ook een paar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MJ7eyU9.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2fMEIN6.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iFqCPeE.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/70ExP2N.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xYn2vld.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KBKgoge.png

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

• vanhorck
Ja was zeker geslaagd. Was leuk om met zijn allen samen te zijn. En nog wat gelachen ook.
Respect voor onze berggeiten.

allemaal

neuzen naar elkaar

reach the top

• Menace_1981
Toffe foto's! Jammer dat er geen crossplay is. Zeker bij bij een game Elite past dat wel goed zonder dat een bepaalde groep voordelen heeft.

Ik heb sinds gisteren een Python! Er zit een A rated FSD in en ik heb 'm volgepropt met cargo racks zodat ik nu 280t kan vervoeren. Gisteren wat tutorials gekeken op youtube hoe je het beste EDDB kunt inzetten voor het vinden van een interessante trade route. Vanavond maar even kijken hoe ik hiermee lekker geld kan verdienen.

Ook ben ik een beetje naar skins aan het kijken voor mn AspX en Python. Het oog wil ook wel wat 😊 Met 2.4 zijn de skins beter geimplementeerd waardoor je meteen de skin op je ship kunt zien dus even daarop wachten.

Verder heb ik mn Cobra gestript en verkocht. Ik was aan het kijken voor een Vulture om een goede fighter in huis te halen, maar denk dat ik ambitieuzer ga zijn. Eerst ga ik mn Python goed upgraden, maar daarna ga ik sparen voor een FDL om mee te gaan bounty hunten 😊 Hebben jullie deze ship en wat vinden jullie daarvan? Corvette lijkt mij ook wel vet, maar nu nog behoorlijk out of reach.
Voor diegene die zich afvraagt waarom mijn courier de hele tijd met het landingsgestel naar beneden vloog; tot drie maal toe drukte ik op boost i.p.v. reverse. Hierdoor had ik bijna Leut gespietst, en Siren bijna van de bergwand afgetikt (gelukkig hadden ze het beiden niet door :P).

Pagina: 1 ... 72 ... 123 Laatste