lol Straks iedereen aan de python?
Nou voor wie ze wilt. Nog een paar tips
1. Hull reinforcements. Niet nodig voor NPC aan gort knallen.
Deed ik ook laatst met 3 elite anaconda's in een wing.
Wel nodig ingeval VanHorck even met je wilt spelen

(en daarom won ik waarschijnlijk ook)
Mijn pythjon is dus blijkbaar geweldig! en ik ben het daar mee eens. Voor NPC knallen dus.
PVP is heel andere koek
Deze Hull reinforcements heb ik daarom geengineerd maar voornamelijk opgeslagen. Zo blijft het voor PVE een heerlijk multi schip( 64+ en 30 passagiers verdeeld over 3 ruimtes. Of 160 ton vervoeren. Wat je wilt eigenlijk)
2. De HOTAS is een must!
Mijn X56 heeft op mijn trottle een analoog joystickje zitten die ik heel vaak gebruik in gevechten. Dit samen met FA-on/off en rudder control in de andere stick maakt hem net iets wendbaarder.
FA-off gebeurt met mijn pink op de joystick. Zodra ik hem weer losslaat is het weer FA-on
Was aardig moeilijk om allemaal te leren maar eenmaal geleerd.. HEERLIJK!
3. Engineer alles wat je kan en wees nooit tevreden. Vandaar gister mijn bezoekje bij Palin

Toch weer ietsje sneller.
4. PIPS. Allemaal in je shield! Altijd! Geen uitzonderingen
De overige2 twee doe ik meestal in Engines. Kan dan evengoed een paar schepen vernietigen,
Engines zijn ook best belangrijk! Zorg dat je zo vaak mogelijk kan boosten. Charged enhanced of Enigne focused dus (ik heb Charge enhanced)
5. Ga altijd naar je tegenstander toe. Flaks zijn heel leuk maar alleen van heel dichtbij

Vanaf 500 meter is het niet te doen namelijk.
Leer dus om nooit op zo een afstand al te schieten. Daarom "boop" ik meestal de vijand eerst. Even knalhard er tegen aan vliegen dus. Als je het goed doet (maar ook een beetje mazzel hebt) Kan je zo tegen de buik of rug van een Anaconda blijven plakken. (zorg duss wel voor een goed schild+boosters)
Bovendien schoten de andere condas een beetje mee tegen mijn tegenstander
6. Voor de rest. een class5 fuelscoop. alles hoger kost allen maar meer en ik red het er mee om overal te komen (6 jumps voor hij helemaal leeg is! geweldig!
7. Er is vast meer maar dit opstel duurt eigenlijk al te lang
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT