Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Daarnet mijn eerste combat ervaringen met de Rift gehad. Was een heel prettige ervaring, heerlijk om zo om je heen te kunnen kijken. Het was een rustige RES om een beetje te wennen, dus veel risico liep ik niet. Dit voegt echt wat toe aan de immersion!

Ik was in de Python gestapt bij Blaauw, geen idee wat de layout precies moest doen want het was niet echt combat of trading, en al helemaal geen discovery. En aangezien ik hem sinds januari niet meer gebruikt heb deed ik ook extra voorzichtig. Vooral de turnrate viel mij erg tegen.

Helaas te moe om verder te spelen, morgen geen tijd en ma/di ook volle agenda met ziekenhuis en huisarts dus voorlopig weer eventjes offline wat betreft Elite.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Leutje schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:33:
lol in HEHE! :P

De community goal (HEHE is geen grap)

Waar ik eerder vandaag zei dat ik geen enkele cutter of corvette tegenkwam heb ik vandaag 8 corvettes het hiernamaals ingejaagd. Met mijn Python dus!

Ik ben morgen vast wel weer online. Als jij zegt dat je om XX:XX tijd daar ben kan je hem live zien :)
Corvette NPCs in een CZ wil je idd nog wel eens tegenkomen.
Mobius staat PvP toe in een CZ, dat maakt het een pak lastiger... je zult Leut maar tegen je hebben...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Sterkte @RobV :)
GeeBee schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

Corvette NPCs in een CZ wil je idd nog wel eens tegenkomen.
Mobius staat PvP toe in een CZ, dat maakt het een pak lastiger... je zult Leut maar tegen je hebben...
Toegegeven het is een fantastische PVE machine. Maar ik denk dat ik binnen no time afgemaakt word door een Harry Potter

Ik kom tegenwoordig NPC's tegen met enginering mods? Best gaaf eigenlijk. Al zijn ze wel snel dood lol

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4373/35582670603_c671a69a8b_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4381/35555030604_186ea6ac06_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4435/36345763796_63fda49888_o.jpg

Schrok me kapot toen ik daar aan kwam, rakelings langs de ene ster 8)7 _O-

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
@Streskip Je bent toegevoegd (en bamsnl ook) :)

Fijn scheepje, die Cobra

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

RobV schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:33:
Daarnet mijn eerste combat ervaringen met de Rift gehad. Was een heel prettige ervaring, heerlijk om zo om je heen te kunnen kijken. Het was een rustige RES om een beetje te wennen, dus veel risico liep ik niet. Dit voegt echt wat toe aan de immersion!
Het is ook supergaaf om dit te doen met een (kan niet op het woord komen!) zo'n extra schip/AI-piloot aan boord. Dan kan je 'samen' bounty hunten.
Ik was in de Python gestapt bij Blaauw, geen idee wat de layout precies moest doen want het was niet echt combat of trading, en al helemaal geen discovery. En aangezien ik hem sinds januari niet meer gebruikt heb deed ik ook extra voorzichtig. Vooral de turnrate viel mij erg tegen.
Yep, dat is een bekend en groot nadeel van de Python, voor de rest vind ik het een gaaf schip!
Helaas te moe om verder te spelen, morgen geen tijd en ma/di ook volle agenda met ziekenhuis en huisarts dus voorlopig weer eventjes offline wat betreft Elite.
Bah, sterkte ermee Rob.

• Streskip
daPet schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:21:
@Streskip Je bent toegevoegd (en bamsnl ook) :)

Fijn scheepje, die Cobra
Dank je! Heb net een Asp Explorer gekocht *O* Ik ga de Cobra denk ik een beetje combat outfitten, zonde om weg te doen, vliegt erg fijn :)

• RobV
  • Niet online
(overleden)
@Sangroid als ik woensdag weer terug ben zal ik eens een poging wagen met een SLF (ship launched fighter). De Python kan geen fighter bay aan toch? Dan zal ik de Conda moeten pakken en even ombouwen als mijn Fer de Lance het ook niet kan.

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Fighter_Hangar
Currently the only ships that can equip a fighter hangar module are:

Anaconda (Class 5-7)
Beluga Liner (Class 5,6)
Federal Corvette (Class 5-7)
Federal Gunship (Class 5,6)
Imperial Cutter (Class 5-7)
Keelback (Class 5)
Type-9 Heavy (Class 5-7)

[ Voor 40% gewijzigd door RobV op 06-08-2017 12:30 ]

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

RobV schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:27:
@Sangroid als ik woensdag weer terug ben zal ik eens een poging wagen met een SLF (ship launched fighter). De Python kan geen fighter bay aan toch?
[...]
Ai, dat is waar. Nou, dan pak je maar even je Anna... Is echt leuk om te doen!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-11 15:08
Ik heb voor het eerst een marker van een engineer, daar ga ik vanavond even heen.
Hoe ik er ineens aan kom dat weet ik niet. Had wel net veel data verkocht bij federation.

Elite is voor mij als beginner nog een mysterie spel. Ik zie veel mensen over de bubble, ik begreep via Google dat dit de leefbare zone is zoals wij het kennen. Maar hoe weet ik waar of wat de bubble is? In de Galaxy map zie ik hier niet echt een bubble of iets.

Voeg me gerust toe trouwens op ps4, PSN naam endechaos.

See ya in space.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
endechaos schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:18:
Ik heb voor het eerst een marker van een engineer, daar ga ik vanavond even heen.
Hoe ik er ineens aan kom dat weet ik niet. Had wel net veel data verkocht bij federation.

Elite is voor mij als beginner nog een mysterie spel. Ik zie veel mensen over de bubble, ik begreep via Google dat dit de leefbare zone is zoals wij het kennen. Maar hoe weet ik waar of wat de bubble is? In de Galaxy map zie ik hier niet echt een bubble of iets.

Voeg me gerust toe trouwens op ps4, PSN naam endechaos.

See ya in space.
in de sterrenkaart zie je aan de linkerkant 5 symbolen. de vierde staat een sterren op, en kies powerplay.
Je zit de bubbels.. dat is de bewoond gebied. Alles daarbuiten is, is onbewoonbaar werelden..
Zie de afbeelding hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/04R1CUgcLkvETPI8iVPmtx0J/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door captain_ghost op 06-08-2017 14:26 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 21:40
Voor diegene die Arsenic zoeken. Op de planeet CD 2 G in HIP87414 is redelijk wat te vinden. Althans, ik heb redelijk wat gevonden :P

Geland in een random krater en gaan rijden. De eerste de beste steen liet al meteen arsenic vallen. Binnen 15 min had ik 15 arsenic verzameld.

Overigens wel erg gaaf om dan je schip (Anaconda) weer op te roepen en je zit hem boven je aan komen vliegen! Was voor mij de eerste keer :)

• captain_ghost
Na lange tocht diep de onbewoondbare werelden. Kwam ik deze stelsel tegen. Met mooie heldere blauwe wereld, die vroeger aan de onze planeet Aarde deed denken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/udZYkrAdVBxIauZsifVf6o8J/full.png

p.s. Deze stelsel was onbekend, dus nu komt het mooi op mijn naam staan. En extra credit

• endechaos
captain_ghost schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

in de sterrenkaart zie je aan de linkerkant 5 symbolen. de vierde staat een sterren op, en kies powerplay.
Je zit de bubbels.. dat is de bewoond gebied. Alles daarbuiten is, is onbewoonbaar werelden..
Zie de afbeelding hieronder.

[afbeelding]
Ah zo bedankt zal vanavond even kijken hoe ik zit in de Galaxy! Vanavond ook even sparen voor een schip dat vooral voor passagiers en exploration is. Welke weet ik alleen nog Niet, wil niet dat ik niet kan landen op outposts.

• SparksNL
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o7dQdnR.png

Zojuist een paar keer m'n FSD (grade 5) geüpgraded van m'n anaconda. Is dit een goede roll? Als ik het WWW moet geloven is 50% increase zéér netjes.

M'n jump range is in ieder geval van 26ly naar 38ly gegaan :)
Yup, keurige rol! d:)b

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• SparksNL
@Drum Mooi! Nu is het helemaal serieus credits verdienen vanuit BLAAUW. Even een passagier vervoeren... 3 jumps = 7miljoen credits.
SparksNL schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:54:
@Drum Mooi! Nu is het helemaal serieus credits verdienen vanuit BLAAUW. Even een passagier vervoeren... 3 jumps = 7miljoen credits.
Dat tikt lekker aan :P

Voor diegene die nog geen Anaconda hebben; Neem een Asp Explorer (en engineer the shit out of it :+), en ga passagier-missies doen vanuit het systeem Bhun Chi. Er is daar een basis op 10ls vanaf de zon waar je met medium sized schepen terecht kunt: Winthrop Beacon. The Gathering zit daar overigens ook als faction.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• endechaos
Ik moet voor mijn eerste engineer opdracht een meta alloy doneren, waar zijn die te krijgen?

• Poog
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-11-2023
@endechaos Je kan het hier kopen https://eddb.io/station/47951 en volgens mij kan je het ook nog ergens anders vandaan halen met minen oid maar dat weet ik niet zeker.
HIP 17403 Bij de alien crash site kan je ook alloys halen :) Kijk wel uit want de beacon erna toe is bugged.

De co-ordinaten zijn -34.95 -141.37 In het midden van een crater bij de puntberg zeg maar. Kost je niks en als je er een paar hebt kan je door middel van uit-inloggen er meer krijgen :)

Oja.. Planeet A4A
https://hotdoy.ca/ed/bear...1.37&title=HIP%2017403%20|%20A%204%20A

[ Voor 15% gewijzigd door Leutje op 07-08-2017 10:50 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Poog
@Leutje Handig! Maar dan moet je zeker wel een wagentje hebben lijkt me? Daar moet ik nog steeds een keertje in duiken want het lijkt me wel tof om te doen.

Mijn gloedje nieuw AspX is nog steeds een juweeltje, nu langzamerhand alles zo hoog mogelijk aan het upgraden en als ik daar klaar mee ben moet ik ook maar een keer die alloy halen en hopen dat het niet spontaan uit mijn inventory verdwijnt zoals blijkbaar wel eens gebeurd als ik het hier zo lees :P. En ondertussen ben ik toch die road to riches aan het doen voor wat makkelijke credits :$. Misschien toch maar passagier-trips gaan doen. Voor de zekerheid een vraagje. Als je een lading data hebt van die zeldzame planeten kan je deze niet direct bij de alliance inleveren toch, enkel via een gelieerde fractie? Ik heb het nog geprobeerd via GATEWAY en daar het dublin station maar mijn cordial van de alliance verschoof geen moer.
Poog schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:05:
@Leutje Handig! Maar dan moet je zeker wel een wagentje hebben lijkt me? Daar moet ik nog steeds een keertje in duiken want het lijkt me wel tof om te doen.

Mijn gloedje nieuw AspX is nog steeds een juweeltje, nu langzamerhand alles zo hoog mogelijk aan het upgraden en als ik daar klaar mee ben moet ik ook maar een keer die alloy halen en hopen dat het niet spontaan uit mijn inventory verdwijnt zoals blijkbaar wel eens gebeurd als ik het hier zo lees :P. En ondertussen ben ik toch die road to riches aan het doen voor wat makkelijke credits :$. Misschien toch maar passagier-trips gaan doen. Voor de zekerheid een vraagje. Als je een lading data hebt van die zeldzame planeten kan je deze niet direct bij de alliance inleveren toch, enkel via een gelieerde fractie? Ik heb het nog geprobeerd via GATEWAY en daar het dublin station maar mijn cordial van de alliance verschoof geen moer.
Yep SRV is nodig!
Exploration data kan je overal inleveren maar zal je nooit hoger in rang maken bij welke major factie dan ook. Dus als je veel hebt en je moet bijvoorbeeld Farseer nog unlocken lever het dan daar in :) Kan je meteen aan je lvl 5 upgrades beginnen en das wel zo handig!

Ga je de data bij een station inleveren? Denk dan aan ons thuis systeem :) HIP 87414 Blaauw station

• Poog
Oh joh, ik wist wel dat GoT een thuis systeem had maar niet dat het helemaal officieel met een fractie was. leuk! Ga ik doen :).

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Poog schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:04:
@endechaos Je kan het hier kopen https://eddb.io/station/47951 en volgens mij kan je het ook nog ergens anders vandaan halen met minen oid maar dat weet ik niet zeker.
Thanks! Ik zocht hier ook nog naar.
Heb wel al 'The Dweller' en 'The Blaster' McQuinn unlocked en fijn aan het levelen.
(Dankzij hen kan ik nu praktisch non-stop pulse-lasers spammen :D)
Leutje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:09:
[...]
Ga je de data bij een station inleveren? Denk dan aan ons thuis systeem :) HIP 87414 Blaauw station
Heeft het inleveren van expl. data bij een specifiek station dan extra toegevoegde waarde?
Ik lever het altijd in waar ik kan. :$

PSN ID: Ancta

https://eddb.io/faction/14239 :)

Onze invloed in het systeem en er omheen ;)
Ghostley schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Heeft het inleveren van expl. data bij een specifiek station dan extra toegevoegde waarde?
Ik lever het altijd in waar ik kan. :$
Voor ons thuis systeem wel ja!

[ Voor 64% gewijzigd door Leutje op 07-08-2017 11:20 ]

• Ghostley
Nice! Ik merk al wel dat ik nog heel wat in te lezen heb. :$

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Pfff ik heb al veel te lang niet meer gespeeld.
Laatste weken amper tijd gehad en begin deze maand sleutel van mijn nieuwe stekkie gekregen.
Internet moet nog aangevraagd worden, dus geen idee hoelang ik nog uit de running ben :'(

• Poog
@A3aaN79 Auch, geen internet. Heb je niet een mobiel abonnement van een x aantal gig die je ervoor kan misbruiken? Heb ik een weekje geleden ook gedaan toen Ziggo vervelend deed en qua MB's valt ED nog best mee trouwens.

• endechaos
Ik lever het ook altijd maar ergens in die data. Ga het volgende keer bij blaauw doen!
Ook even kijken waar ik lid kan worden van die factie, lijkt me het spel toch wat leuker te maken.

Ga vanavond dan naar maia station om die alloys te halen is bijna 30 jumps heen en dus ook terug. Zal wel even duren.

• Poog
Ik lever die data wel gericht in, zeker toen ik Alioth in moest voor de 20% korting op de AspX, het is een (te :$ ) makkelijke manier om insta-ally te worden van een faction. Tot op heden ben ik alliance fan dus probeer ik het in ieder geval bij een alliance factie in te leveren want dat kan geen kwaad. maar aangezien het ook niet veel goeds doet bij de Power zelf kieper ik het voortaan wel bij the Gathering (En farseer) naar binnen.

• Ghostley
endechaos schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:26:
Ik lever het ook altijd maar ergens in die data. Ga het volgende keer bij blaauw doen!
Ook even kijken waar ik lid kan worden van die factie, lijkt me het spel toch wat leuker te maken.

Ga vanavond dan naar maia station om die alloys te halen is bijna 30 jumps heen en dus ook terug. Zal wel even duren.
Voor zover ik (nu dan :D) heb gelezen kun je geen lid worden van een factie in-game.
Je kunt wel (Zoals Poog al zegt) vriendjes van een factie worden door missies te runnen / data te leveren.

Mocht je trouwens nog hulp (van een rookie :P) zoeken, of simpelweg niet alleen willen vliegen, voeg me maar toe als je wilt. Als ik in de buurt ben kachel ik wel mee. :)

• endechaos
Ghostley schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:22:
[...]

Voor zover ik (nu dan :D) heb gelezen kun je geen lid worden van een factie in-game.
Je kunt wel (Zoals Poog al zegt) vriendjes van een factie worden door missies te runnen / data te leveren.

Mocht je trouwens nog hulp (van een rookie :P) zoeken, of simpelweg niet alleen willen vliegen, voeg me maar toe als je wilt. Als ik in de buurt ben kachel ik wel mee. :)
Tof ik ga je toevoegen, altijd leuk om met meerdere dingen te doen of gewoon lol maken! En natuurlijk elkaar helpen met wat dan ook ( ben zelf ook rookie dus dat word wat) ;) :P

• Poog
Een rookie-wing lijkt me ook wel wat, hoe dan ook moet ik denk ik nog ff discord erop gooien en het tweakers ed kanaal openen tijdens het spelen. Al weet ik niet in hoeverre dat gekkigheid op gaat leveren in combinatie met mijn voice attack. Maar voice attack gebruik ik tegenwoordig toch amper meer dus kan ik net zo goed uit laten.

• endechaos
Leuk idee! Heb nog nooit wat met discord gedaan maar komt helemaal goed! Ik ga als ik die engineer missie heb gedaan naar blaauw en wil daar dan mij 'thuis basis maken. Aangezien de meeste hier veel daar zitten is het altijd leuk als je een mede tweakers gebruiker ziet vliegen.

• Poog
Als je in een wing zit heb je trouwens gewoon een ingame voice kanaal volgens mij, dat is ook wel hip d:)b.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Inclusief
c:\windows\system32 regsvr32.exe piepknars.dll

[ Voor 11% gewijzigd door GeeBee op 07-08-2017 18:26 ]

• captain_ghost
GeeBee schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:25:
Inclusief
c:\windows\system32 regsvr32.exe piepknars.dll
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/SqmkZ5IdwzTP2/giphy.gif

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Leutje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:20:
https://eddb.io/faction/14239 :)

Onze invloed in het systeem en er omheen ;)

[...]

Voor ons thuis systeem wel ja!
Je bedoelt: http://edtg.macnetron.nl/elite/faction_presences/ 8)

Let op, zeer binnenkort is de update van eddn met een wissel van de queue-www.
Wij zitten thuis met een poesiekat die net terug is van 3 dagen dierenziekenhuis. Bijna de dood ingejaagd door de schildkliermedicatie. Net op tijd erbij. Nu 5x daags sonde voeding en andere pillen erin proberen te werken.
Het omzetten van edtg.macnetron.nl staat dus niet op mijn hoogste prio-lijst van deze week. Site blijft wel werken, maar wordt dan gewoon niet bijgewerkt met eddn-data.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Poog schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:10:
@A3aaN79 Auch, geen internet. Heb je niet een mobiel abonnement van een x aantal gig die je ervoor kan misbruiken? Heb ik een weekje geleden ook gedaan toen Ziggo vervelend deed en qua MB's valt ED nog best mee trouwens.
Ach, er is meer in het leven dan internet ;)
Ze mogen mij ook best een tijdje dumpen op een onbewoond eiland zonder enige vorm van technologie hoor.

Maar goed, hoop toch wel dat ik binnenkort weer kan vliegen in space 8)

• Poog
@A3aaN79 Daar heb je wel een punt, misschien ook maar beter dat je tijdens het klussen en dergelijke geen internet afleiding hebt. Als ik zo naar mezelf kijk zou het in ieder geval wel verstandig zijn :$.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
@MacNetron sterkte met de poesiekat. De rest is niet belangrijk.

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
Ben ik een slowpoke als ik zeg dat de 2.4 beta 17 augustus van start gaat?

• endechaos
Ik ben gisteravond in het systeem maia geweest waar ik meta alloys wou kopen. Welnu ze hebben ze niet ! Is het verstandig om daar een paar missies te doen en dan weer terug om te kijken of ze ze dan wel hebben?Of kan je beter naar die alien planeet gaan? Welke weet ik zo snel even niet, staat ergens hierboven. Als ik die meta heb en engineer missie gedaan heb ga ik naar blaauw, zal zkrgen dat ik dan wat data heb verzameld.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:58:
Ja :P want dat heeft iedereen al afgelopen vrijdag kunnen lezen in de wekelijkse nieuwsbrief, toch? De nieuwe thargoid-content is dan overigens nog niet beschikbaar, om geen enorme spoilers te geven in de beta. _/-\o_

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
endechaos schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:58:
Ik ben gisteravond in het systeem maia geweest waar ik meta alloys wou kopen. Welnu ze hebben ze niet ! Is het verstandig om daar een paar missies te doen en dan weer terug om te kijken of ze ze dan wel hebben?Of kan je beter naar die alien planeet gaan? Welke weet ik zo snel even niet, staat ergens hierboven. Als ik die meta heb en engineer missie gedaan heb ga ik naar blaauw, zal zkrgen dat ik dan wat data heb verzameld.
Je moet een planetary base hebben he. Danielle's progress als ik het goed heb. Dus niet in Obsidian Orbital bijv. :p

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
SnoeiKoei schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

Ja :P want dat heeft iedereen al afgelopen vrijdag kunnen lezen in de wekelijkse nieuwsbrief, toch? De nieuwe thargoid-content is dan overigens nog niet beschikbaar, om geen enorme spoilers te geven in de beta. _/-\o_
Verdorie, zat dat rotding weer in m'n spamfolder. :p

• endechaos
daPet schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

Je moet een planetary base hebben he. Danielle's progress als ik het goed heb. Dus niet in Obsidian Orbital bijv. :p
O hahaha ja was bij een orbital! Die kleine was ook flink aan het draken dus had niet veel tijd ervoor. Vanavond maar even naar wen planetary base. Bedankt!
d:)b

Thanks, wist ik nog niet. De release van 2.4 zal wel een maandje of 2 later zijn neem ik aan :+.

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 09:50
gekocht op de PS4 Pro voor 25 e. Training gedaan. Nu begonnen...alleen...geen idee wat te doen :+

Zal wel veel youtube filmpjes kijken. Maar wel jammer dat er niet een quest line is om mee te beginnen. Hoe moeilijk kan het zijn om dat erin te bouwen.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xecuter NL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:55:
gekocht op de PS4 Pro voor 25 e. Training gedaan. Nu begonnen...alleen...geen idee wat te doen :+

Zal wel veel youtube filmpjes kijken. Maar wel jammer dat er niet een quest line is om mee te beginnen. Hoe moeilijk kan het zijn om dat erin te bouwen.
Je kunt missions aannemen en uitvoeren maar er is geen quest-structuur, geen leveling, geen doelen anders dan die je jezelf stelt... Dit is een sandbox game waarbij je niet bij de hand genomen wordt. Ik snap dat je als beginner behoorlijk in het diepe gegooid wordt en dit spel is niet voor iedereen maar ik hoop van harte dat je even doorzet om er achter te komen hoe alles werkt en dat het spel je ligt. :)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Poog
Ik vind het wel wat hebben, je wordt gewoon de melkweg in geschopt met een sidewinder en veel plezier ermee. Ik ben dan ook wel iemand van de zandbakspellen. Maar mocht je toch iets gerichts te doen willen hebben kan je jezelf altijd aansluiten bij één van de powers en die helpen uitbreiden en verdedigen, heb je toch iets van een verhaal. En natuurlijk de community goals elke keer.

• Ghostley

Ik weet niet... maar games die je handje vasthouden trekken me toch altijd minder aan dan het type als E.D.
Gewoon vanaf het begin losgelaten worden "And Go!". Ik betrap mezelf erop dat ik toch steeds maar weer terugkom, ondanks dat het wellicht voor een meekijker erg saai aandoet.

Ben ik gestressed, dan ga ik 'op m'n gemak' wat minen. Wil ik actie, dan ga ik bounty hunten. Wil ik van het uitzicht genieten, dan ga ik exploren of kijken "wat er op die ene planeet te zien valt".
(Soms met een lichte crash omdat ik iets te enthousiast richting de grond denderde :P )
Uiteindelijk komt het er altijd weer op neer dat ik naar de klok kijk en er 4 uur verstreken is (minstens) zonder dat ik er erg in had. :)

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nee hoor alleen als je het na 17augustus zou melden dan wel 😋

• endechaos

Had ik ook on het begin, had zoiets van oke en nu. Als je eenmaal de basis weet dan komt het vanzelf op gang. Heb nu na een maandje spelen nog steeds van wat is wat hoe doe ik dit of dat. Daarvoor ben ik blij dat we dit forum hebben waar ik al mijn noob vragen kan stellen.

Om het voor jezelf leuk te houden stel doelen voor jezelf.

PS kan iemand mij vertellen of je met de aspx overal kan landen? Wil dit als volgende schip als allrounder gebruiken, met als hoofdoel passagiers vervoeren en te scannen. Een verre jumprate vind ik ook wel fijn.

• Sassem
  • Niet online
endechaos schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:02:
[...]

Had ik ook on het begin, had zoiets van oke en nu. Als je eenmaal de basis weet dan komt het vanzelf op gang. Heb nu na een maandje spelen nog steeds van wat is wat hoe doe ik dit of dat. Daarvoor ben ik blij dat we dit forum hebben waar ik al mijn noob vragen kan stellen.

Om het voor jezelf leuk te houden stel doelen voor jezelf.

PS kan iemand mij vertellen of je met de aspx overal kan landen? Wil dit als volgende schip als allrounder gebruiken, met als hoofdoel passagiers vervoeren en te scannen. Een verre jumprate vind ik ook wel fijn.
Ja hoor dat kan de aspx heeft een alleen maar een small landing pad nodig

• Poog
Sassem schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Ja hoor dat kan de aspx heeft een alleen maar een small landing pad nodig
Op de pagina's staat medium volgens mij. Maar dan nog ben ik nog geen station tegen gekomen die geen medium landing pad had.

• captain_ghost
Sassem schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Ja hoor dat kan de aspx heeft een alleen maar een small medium landing pad nodig
gecorrigeerd!

Bijna alle stations hebben zowel small en medium pad. Large alleen in grote station te vinden.

huh? Kan je echt met een AspX Overal landen?
* Leutje pakt zijn asp en gaat naar sol en mars om dichtbij te bekijken

:+

Wat betreft de nieuwe Thargoid dingen die we vanaf de 17de dus nog niet gaan zien..
Ik weet wel wat er niet gaat gebeuren. We zitten voorlopig veilig in HIP 87414 :)
En ik denk dat ik nog iets weet. Maar dat ga ik lekker niet vertellen :P

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Gaat Sag A er aan? En moeten we dan allemaal 5000 Cr dokken voor een Galactic Hyperdrive?

• Sassem
  • Niet online
captain_ghost schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

gecorrigeerd!

Bijna alle stations hebben zowel small en medium pad. Large alleen in grote station te vinden.
Ja jullie hebben gelijk
Poog schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:11:
[...]

Op de pagina's staat medium volgens mij. Maar dan nog ben ik nog geen station tegen gekomen die geen medium landing pad had.
ja oeps sorry 8)7 :X :z

• Streskip
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4408/36311517451_f8d37b183f_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4379/35613565814_51489593f9_o.jpg

Voor het eerst naar Blaauw City gegaan :9 M'n Cora mk3 over laten komen en fighter uitgerust. Nu 60ly verder een Dolphin gekocht en morgen maar weer eens verder spelen :)

• Poog
Ik ben er ook heen gegaan (blaauw) en meteen 13 miljoen aan planetendata erin gepompt dus ben meteen goede vriendjes met the Gathering :P. Zag in open play alleen geen andere schepen die geen npc waren, andere keer dan maar.

• SparksNL
Poog schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:31:
Ik ben er ook heen gegaan (blaauw) en meteen 13 miljoen aan planetendata erin gepompt dus ben meteen goede vriendjes met the Gathering :P. Zag in open play alleen geen andere schepen die geen npc waren, andere keer dan maar.
Ik denk dat er veel in de private group (THE GATHERING) spelen. Vele van ons zul je dus niet tegenkomen in open play.

Overigens raad ik je aan om te stoppen met de road to riches. Je verdient meer met het transporten van passengers. Plus dat dit ook nog eens leuker is :)
The Gathering is ook een beetje role-playing.
Op dit moment hebben we er eigenlijk niks aan. ZO mag je het wel stellen. We kunnen ook niet lid worden van the gat..
Dus Spelen we alsof dit systeem van ons is ;) Ik stal hier ook al mijn schepen enzo. Rob doet dat ook en Drummie.. En the gosts (alle2 lol) denk ik ook wel.

Het is gewoon ONS SYTEEM JA! EN IEDREEEN DIE ER WAT VAN ZEGT.. Dus role-playing ;)
(het is in de toekomst wel mogelijk om lid te worden van een minor faction als The Gat.)
Verder is dit systeem geweldig met betalen van missies (als je eenmaal goede vriendjes bent natuurlijk) En niet te vergeten. met 1 jump ben je uit de bubble!
We hebben weinig buren (players dus) Die in ons systeem willen mengen. en we hebben onze eigen correoilis :)

Op dit moment zitten we in HIP op 69.2 (uit mijn hoofd) invloed. Dit gaat gelukkig al lange tijd goed.
Het kan zo maar voorkomen dat we opeens naar beneden vliegen. Doet de invloed minder als 40%? dan roept (meestal rob lol) iemand een oproep en gaan we "ons" systeem een handje helpen :)

Het is prettig dat je weet waar je scheepjes rusten :) Ons thuis!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39
Ik ben er net ook weer binnengevlogen na wat upgrades.

• Streskip
Leutje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:56:
Op dit moment hebben we er eigenlijk niks aan. ZO mag je het wel stellen. We kunnen ook niet lid worden van the gat..
Dus Spelen we alsof dit systeem van ons is ;) Ik stal hier ook al mijn schepen enzo. Rob doet dat ook en Drummie.. En the gosts (alle2 lol) denk ik ook wel.

Het is gewoon ONS SYTEEM JA! EN IEDREEEN DIE ER WAT VAN ZEGT.. Dus role-playing ;)
(het is in de toekomst wel mogelijk om lid te worden van een minor faction als The Gat.)
Verder is dit systeem geweldig met betalen van missies (als je eenmaal goede vriendjes bent natuurlijk) En niet te vergeten. met 1 jump ben je uit de bubble!
We hebben weinig buren (players dus) Die in ons systeem willen mengen. en we hebben onze eigen correoilis :)

Op dit moment zitten we in HIP op 69.2 (uit mijn hoofd) invloed. Dit gaat gelukkig al lange tijd goed.
Het kan zo maar voorkomen dat we opeens naar beneden vliegen. Doet de invloed minder als 40%? dan roept (meestal rob lol) iemand een oproep en gaan we "ons" systeem een handje helpen :)

Vroeg me dit al eens af, is Blaauw City nu echt van the Gathering? Maar nee dus :P Hoe werkt dat trouwens als de invloed minder wordt, moeten we dan als een gek missies gaan zitten doen?

Heb net ff een zooi aan planeten data erin gegooid en ben gelijk Ally 8)

• Ghostley
Net in Maia geweest voor de meta-alloy. Sta nu bij Farseer (man, wat een eind :P), next stop... Blaauw City. (Omdat het kan.)

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
SparksNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:34:
[...]

Ik denk dat er veel in de private group (THE GATHERING) spelen. Vele van ons zul je dus niet tegenkomen in open play.

Overigens raad ik je aan om te stoppen met de road to riches. Je verdient meer met het transporten van passengers. Plus dat dit ook nog eens leuker is :)
Aan de andere kant, passagiersvervoer telt niet meer mee met Explorer ranking. Dus als je dat wil hebben dan ben je er hiermee zo. Want je hebt 'maar' 170M aan explorer data nodig voor je Elite rank.
Ik ook tegenwoordig.. Alleen mijn cutter niet want die heb ik helemaal ontmanteld om een exploraconda te kunnen kopen. Hij ligt nog in de plaats waar ik hem met 10% korting kon kopen.

Ik speel zelf het meest in Open maar als ik in HIP ben dan zet ik hem wel vaak naar The Gathering. Nog nooit iemand tegengekomen helaas.

[ Voor 38% gewijzigd door GekkePrutser op 09-08-2017 00:36 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
hangt van het soort passagier af.

Seeks Transport = Trade rank
Sightseeying = Exploration rank

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Long range passenger transport mét een discovery scanner (toepassen na elke jump) levert je erg data veel op.
Die verkopen en dan gelden ze toch wel voor je exploration rank progression?

[ Voor 29% gewijzigd door GeeBee op 09-08-2017 02:23 ]

• Sato
Je eigen scan data telt altijd voor je rank progressie.

Bij alle missies (zowel mission board als passenger lounge) staat bij de mission details aangegeven wat de minimum rank requirement/recommendation is voor de missie, Deze verraad ook gelijk voor welke rank de missie progressie oplevert. (Combat, Trade of Exploration.)

Tenminste zo heb ik het begrepen, Dus corrigeer mij vooral als ik er naast zit.

Weet iemand of het mogelijk is om je Federation/Empire rang en Engineer-unlocks te behouden, maar de rest van je account te laten resetten? Ik zit er stilaan aan te denken om opnieuw te beginnen, maar als ik Fed/Emp/Engi opnieuw moet grinden word ik gek :+

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Cmdr's goedemorgen!

ED weer geinstalleerd en eens kijken wat er veranderd is. Gisteren even proberen te wennen aan m'n oude keybindings (god, I suck again, need to relearn almost everything :F).

Wat mij in m'n uurtje aank*tten opviel was dat na een normale scan ik niet de 'bounty' tag kreeg van npc's in een hazres belt. Ik gebruikte niet mijn KWS maar dat maakte voorheen toch niet uit voor de bounty status in het bestreffende systeem?

Ik vloog rond in het systeem Xihe, een lawless omgeving (ook nieuw? Ik ben het iig vergeten) wellicht heeft dat ermee te maken.

Leuk om te zien dat er nog een aantal zijn die nog gewoon actief/online zijn!

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• endechaos
Aangekomen in blaauw city en data ingeleverd. Zometeen als de kleine slaapt even een missie doen vanaf daar.

• Poog

Duidelijk verhaal! Juist door de naam had ik echt het idee dat er een manier was voor mensen om een organisatie te starten maar het is dus puur toeval. Of is er een (oud) tweaker die een zodanige backer van het begin was dat hij dit als belonig kreeg of zo? Bedankt voor de opheldering iig. En ik ga maar eens serieus kijken naar de optie van passagiervervoer, is in ieder geval wat spannender dan die riches :$.

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Drum schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:10:
Weet iemand of het mogelijk is om je Federation/Empire rang en Engineer-unlocks te behouden, maar de rest van je account te laten resetten? Ik zit er stilaan aan te denken om opnieuw te beginnen, maar als ik Fed/Emp/Engi opnieuw moet grinden word ik gek :+
Doodgaan en een sidewinder kiezen in plaats van je oude schip?
siren schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Doodgaan en een sidewinder kiezen in plaats van je oude schip?
Daar had ik ook al over nagedacht, maar dan heb ik nog steeds de elite-ranking en een goede reputatie bij veel factions (en ik zie graag mijn death-counter weer op 0 staan :P).

• Ghostley
Wat zijn trouwens de "must-have" engineer upgrades die je moet hebben?
(Vooral bij Farseer.)
En wat zijn de upgrades die totaal overbodig zijn? (als die er zijn)
Wil op zich wel experimenteren, maar materiaal besparen klinkt beter. :D

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Ghostley schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:41:
(Vooral bij Farseer.)
FSD range increase heb je natuurlijk veel lol van.

dirty drives (of eventueel clean, als je op high G planeten wilt landen) is ook nice.

Op sommige schepen kan je ook aardig wat gewicht besparen met lightweight sensors, als de integrity hard omlaag gaat is het misschien wel handig een afmu bij je te hebben voor als ze kapotgeschoten worden.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik meende mij te herinneren dat er cmdr's zijn die de Tobii eye tracker gebruiken (Rob?). Is dit een waardevolle toevoeging/vervanging voor een TrackIR?

6) You just checked it.

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
[...]

62%

http://edtg.macnetron.nl/elite/faction_systems/ O-)

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Maar we zitten in expansion dus verliezen we weer flink wat influence. O_o

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39
Het is wel jammer dat veel systemen rond HIP weinig interessant zijn (met stations op 30000ls bijv)
Tyoi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:41:
Ik meende mij te herinneren dat er cmdr's zijn die de Tobii eye tracker gebruiken (Rob?). Is dit een waardevolle toevoeging/vervanging voor een TrackIR?
Ik vind van wel; bij TrackIR kreeg ik op een gegeven moment een stijve nek als ik het beeld gecentreerd wilde houden (kan je ook corrigeren met een dead-zone heb ik later vernomen). Persoonlijk vind ik de Eye Tracker een mooie aanvulling als je verder al je hardware al op orde hebt. Als je nog andere hardware wilt aanschaffen/upgraden, dan zou ik dat eerst doen voordat je een eyetracker neemt (zie het maar als een luxe artikel als je al trackIR hebt).

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Sato schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 03:51:
Je eigen scan data telt altijd voor je rank progressie.

Bij alle missies (zowel mission board als passenger lounge) staat bij de mission details aangegeven wat de minimum rank requirement/recommendation is voor de missie, Deze verraad ook gelijk voor welke rank de missie progressie oplevert. (Combat, Trade of Exploration.)

Tenminste zo heb ik het begrepen, Dus corrigeer mij vooral als ik er naast zit.
In ieder geval werkt het niet zo voor scan missies bij quince ik zit nog steeds op 60% explorer terwijl ik 100 miljoen bij elkaar heb gescanned vandaag.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Het is veel beter dan mijn eerder ervaringen met een andere tracker, je hoeft namelijk niks op je hoofd te plakken, geen kabels stickers lampjes of beugels.

Ps. Ik heb nu een Rift, de zo-goed-als-nieuwe Tobii zit weer terug in de verpakking. Mag weg naar een medetweaker voor een goed prijsje. O-). verkocht

• Sato
siren schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

In ieder geval werkt het niet zo voor scan missies bij quince ik zit nog steeds op 60% explorer terwijl ik 100 miljoen bij elkaar heb gescanned vandaag.
Ik zit nu niet in een systeem waar men Planetary Scan missies aanbied dus kan het niet nakijken,
Maar houd er wel rekening mee dat Quince in het verleden dermate misbruikt is dat Frontier ingegrepen heeft en dat kan de reden zijn waarom het daar niet meer voor je explorer ranking meetelt.

• Sassem
  • Niet online
Sato schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Ik zit nu niet in een systeem waar men Planetary Scan missies aanbied dus kan het niet nakijken,
Maar houd er wel rekening mee dat Quince in het verleden dermate misbruikt is dat Frontier ingegrepen heeft en dat kan de reden zijn waarom het daar niet meer voor je explorer ranking meetelt.
.

Heeft het ook niet te maken met het feit dat je je scan missie inlevert in hetzelfde systeem denk aan zoveel ly afstand voordat je andere scan/explore data in kan leveren normaal gesproken

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Drum schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:34:
Ik vind van wel; bij TrackIR kreeg ik op een gegeven moment een stijve nek als ik het beeld gecentreerd wilde houden (kan je ook corrigeren met een dead-zone heb ik later vernomen). Persoonlijk vind ik de Eye Tracker een mooie aanvulling als je verder al je hardware al op orde hebt. Als je nog andere hardware wilt aanschaffen/upgraden, dan zou ik dat eerst doen voordat je een eyetracker neemt (zie het maar als een luxe artikel als je al trackIR hebt).
Het is als aanvulling op de TrackIR, en dan vooral de navigatie in de UI/vensters. Zeker een luxe dingetje aangezien de rest absoluut al op orde is.
RobV schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:15:
Het is veel beter dan mijn eerder ervaringen met een andere tracker, je hoeft namelijk niks op je hoofd te plakken, geen kabels stickers lampjes of beugels.

Ps. Ik heb nu een Rift, de zo-goed-als-nieuwe Tobii zit weer terug in de verpakking. Mag weg naar een medetweaker voor een goed prijsje. O-)
Een Rift? Maar je rig, enzo... :'( Heb je de EyeX of de 4C?

6) You just checked it.

• captain_ghost
Eindelijk, na een trip van 7,700 ly naar nebula met passagier missie.
4 dagen reizen inclusief scannen van aantal planeten en onontdekt stelsel in kaart brengen.
Dat levert mij lekker circa 53m cr op. En 25% erbij aan explorer rank.

Eentje mooie stelsel levert mij mooie bedrag op. 357k.
Dus ben er blij mee.

• endechaos
Ik wilde een asp kopen maar wil toch eerst meer meningen aangezien ik in elite redelijk nieuw ben.

Welk schip is ideaal ? Ik wil vooral courier missies doen en passagiers missies waarbij ik tussendoor wil exploren.
Belangrijk vind ik vooral jumprange en wil, als ik weet hoe het werkt een crewmember (bij voorkeur). Ik heb rond de 13milj op rekening.

En hoe wisten jullie waar je je materials kon krijgen voor engineer upgrades? Heb farseer gisteravond unlocked en kon nog weinig upgraden door te kort aan materials. Ik weet zosnel uit me hoofd niet welke ik moest, was iig voor me fsd. Vanavond weer verder met missies in en rondom blaauw
Tyoi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:25:
[...]

Het is als aanvulling op de TrackIR, en dan vooral de navigatie in de UI/vensters. Zeker een luxe dingetje aangezien de rest absoluut al op orde is.

[...]

Voor bediening van de menu's zou ik het zelf niet zo snel gebruiken, want zodra je naar een tabblad kijkt vliegt je scherm alweer weg van het menu. Tenminste,.. als ik het me goed herinner; ik ros nu namelijk standaard op 1,2,3 of 4 voor een menu (soort Pavlov reactie na jarenlange conditionering :+ ).

• captain_ghost
endechaos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:49:
Ik wilde een asp kopen maar wil toch eerst meer meningen aangezien ik in elite redelijk nieuw ben.

Welk schip is ideaal ? Ik wil vooral courier missies doen en passagiers missies waarbij ik tussendoor wil exploren.
Belangrijk vind ik vooral jumprange en wil, als ik weet hoe het werkt een crewmember (bij voorkeur). Ik heb rond de 13milj op rekening.

En hoe wisten jullie waar je je materials kon krijgen voor engineer upgrades? Heb farseer gisteravond unlocked en kon nog weinig upgraden door te kort aan materials. Ik weet zosnel uit me hoofd niet welke ik moest, was iig voor me fsd. Vanavond weer verder met missies in en rondom blaauw
https://inara.cz/galaxy-engineers/

Alle informatie van alle engineers, inclusief hoe je moet unlocken, welk grondstof je nodig heeft voor research.

Wat betreft is ASP allround schip, op de gevecht na.
Het kan wel knokken, maar toch..

ASP explorer heeft hele mooie jumprange, staat in top 3 die je verste kan komen..Je kan ermee traden en of passagiers vervoeren. Ik zou het gewoon doen. Prima schip voor beginners.
Het is niet duur.

Ik heb mijn ASP zo configueert voor de trip buiten bubbels (passagier) mijn asp setup
Mijn fsd in ASP is wel opgevoerd naar 37 ly, en motoren kan tot 480m/s.
Hiermee ben ik zonet terug van trip naar Nebula Soul en Heart (enkel reis circa 7,7k ly) ver gereisd.

• SparksNL
Ik ben al een tijdje 100% Outsider bij de Empire faction. Wanneer ga ik hier een level omhoog? Moet ik eerst een bepaalde mission doen of zo? Zo ja welke? Moet ik mezelf ook pledgen aan een faction? Zo ja, brengt dat nog nadelen met zich mee?

• captain_ghost
SparksNL schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:04:
Ik ben al een tijdje 100% Outsider bij de Empire faction. Wanneer ga ik hier een level omhoog? Moet ik eerst een bepaalde mission doen of zo? Zo ja welke? Moet ik mezelf ook pledgen aan een faction? Zo ja, brengt dat nog nadelen met zich mee?
Je bent aan rank voor empire ranken. Zodra het 100% bereikt heeft, verschijnt er een imperial missies in de lijst van missies. (speciale missies zeg maar!)
Als je de imperial missies weet volbracht, stijgt je in de rank. Van Outside naar Serf bijvoorbeeld.

Overzicht van rank Empire

Poog schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Duidelijk verhaal! Juist door de naam had ik echt het idee dat er een manier was voor mensen om een organisatie te starten maar het is dus puur toeval. Of is er een (oud) tweaker die een zodanige backer van het begin was dat hij dit als belonig kreeg of zo? Bedankt voor de opheldering iig. En ik ga maar eens serieus kijken naar de optie van passagiervervoer, is in ieder geval wat spannender dan die riches :$.
Er is inderdaad een oud Elite speler die het systeem ontdekt heeft. @Verwijderd Is zijn naam :)
Als ik me goed herinder was ik de 2de in het systeem en hebben we samen besloten om dit systeem te claimen. (ik had toen 40 ceti op het oog weet ik nog wel)
Gelukkig heb ik naar hem geluisterd want vele uren later weet ik dat dit systeem veel beter is voor ons allemaal. Het betaald uiteindelijk ook vel beter!
Hij moest dit systeem dus claimen bij Frontier Developments. en uiteindelijk hadden wij The Gathering (nog bedankt @Verwijderd :D
Ghostley schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:41:
(Vooral bij Farseer.)
Die materialen komen vanzelf!
Ik had het laatst nog over mijn Clipper toch? die had ik in 2 dagen gekocht en helemaal geupgrade. Inclusief Wapens en ...alles eigenlijk ;) Zorg dat in het menu rechts je max 20 per soort hebt. Meer is eigenlijk nooit nodig tenzij je wapens met specials wilt ( das engineren tot de max zeg maar)
Als je dat hebt kan je eigenlijk alles bij elke engineer doen zonder zorgen te maken.
JA! Met als optie in het menu om met 1 knop om het uit te zetten ;) Het werkt heel goed zoals hier al verteld werd maar je hebt het niet continu nodig

...vind ik dan :P

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Tyoi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:25:

De ganingrig met kuipstoel en 3-scherm setup zal vanwege gezondheid afgebouwd moeten worden, zit niks anders op. :'(

De eyetracker is een 4C en hij is inmiddels al gereserveerd door een snelle bieder.

Zo,.. even aan de ED support gevraagd of mijn commander gereset kan worden (met uitzondering van Fed/Empire/Engineer ranking). *O*

*fingers crossed*

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

RobV schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:46:
De ganingrig met kuipstoel en 3-scherm setup zal vanwege gezondheid afgebouwd moeten worden, zit niks anders op. :'(
Ah man, da's vervelend om te horen :|
De eyetracker is een 4C en hij is inmiddels al gereserveerd door een snelle bieder.
Ik hoop dat de betreffende bieder er heel veel plezier van heeft!

Hard bezig om voor de vervangende TrackIR clip (delanclip) een battery box te printen waarin een 2000mAh lipo, een lipo charger/booster en schakelaartje in past. Het systeem werkt al wel, maar had het provisorisch aan elkaar ge-hot-glue-ed aan mijn hoofdtelefoon. Nu een wat permanentere oplossing. Zodra dit klaar is gelijk weer een hazres induiken.

Afbeeldingslocatie: https://www.entyoiable.nl/batterybox_delanclip.png

(sorry voor de offtopic, moest het ff delen met jullie ;) ).

[ Voor 6% gewijzigd door Tyoi op 09-08-2017 19:57 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

6) You just checked it.

Pagina: 1 ... 67 ... 123 Laatste