Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:56:
Is er eigenlijk iets van een mod die bogus materials/data weggooit?
Nope... geen mods in dit spel. Weggooien overtollig materiaal en data zul je zelf moeten doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
2500km van huis en Oculus rift in ups vrachtwagen 😬 Gelukkig schijnt de zon hier en bier is goedkoop, cursus omgaan met teleurstellingen begonnen 🍻

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39
Cursus planning iets voor je?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nu? Lijkt me niet handig, hij is 2500km van huis... Cursus planning iets voor jou? :+

• Stefke
Een cursus leert je iets voor de toekomst, dus inderdaad nu ja... Bij een volgende gelegenheid ben je weer te laat.

[ Voor 39% gewijzigd door Stefke op 24-07-2017 14:01 ]

Cursus time management in een notendop voor Elite spelers:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1pAUddC.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Bamsnl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-11 17:09
Hi, lees al een tijdje mee, dacht laat eens een reactie achter. Heb mezelf wel al een paar maanden terug op de Tweakers ED excel file gezet, maar nog niemand toegevoegd. Spelen jullie voornamelijk in Open of op Mobius? En zie hier en daar wat referenties naar 'The Gathering'. Is dat een Tweakers server? Lijkt me leuk af en toe wat missies te doen met andere friendly spelers. Mijn ingame naam is in elk geval CMDR Bamsnl

Dit weekend mijn eerste Python gekocht, ingeruild voor mijn trouwe T7. Speel tot nu toe voornamelijk als Trader op de Mobius server. Prima tijdverdrijf met het uitstippelen van routes op eddb of inara en dan wat uurtjes verstand op nul. Had vrijdag geluk met een route waarin ik met de T7 1.8mln per rondje van ongeveer 10 minuten wist te verdienen. Na een avondje rondjes vliegen dan de Python aangeschaft. Wil die nu langzaam uitbouwen tot een wat meer PVE combat bestendig schip en daar dan ranks mee halen in de superpowers. Ook nog niets gedaan met Engineers, dus ook daar maar eens mee beginnen. Uiteindelijke doel is een T9 Heavy helemaal uitrusten naast de Python - is er trouwens zoiets als een Trade build op de T9 icm Engineers?

Zie dat velen van jullie met een OC spelen, lijkt me een mooie ervaring. Zelf een Tobii Eye Tracker 4C aangeschaft vorige week en daar al razend enthousiast over. Nog nooit zo snel gewend geraakt aan een extra dimensie in een spel. Werkt echt geweldig.

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bamsnl schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:02:
Hi, lees al een tijdje mee, dacht laat eens een reactie achter. Heb mezelf wel al een paar maanden terug op de Tweakers ED excel file gezet, maar nog niemand toegevoegd. Spelen jullie voornamelijk in Open of op Mobius? En zie hier en daar wat referenties naar 'The Gathering'. Is dat een Tweakers server? Lijkt me leuk af en toe wat missies te doen met andere friendly spelers. Mijn ingame naam is in elk geval CMDR Bamsnl

Dit weekend mijn eerste Python gekocht, ingeruild voor mijn trouwe T7. Speel tot nu toe voornamelijk als Trader op de Mobius server. Prima tijdverdrijf met het uitstippelen van routes op eddb of inara en dan wat uurtjes verstand op nul. Had vrijdag geluk met een route waarin ik met de T7 1.8mln per rondje van ongeveer 10 minuten wist te verdienen. Na een avondje rondjes vliegen dan de Python aangeschaft. Wil die nu langzaam uitbouwen tot een wat meer PVE combat bestendig schip en daar dan ranks mee halen in de superpowers. Ook nog niets gedaan met Engineers, dus ook daar maar eens mee beginnen. Uiteindelijke doel is een T9 Heavy helemaal uitrusten naast de Python - is er trouwens zoiets als een Trade build op de T9 icm Engineers?

Zie dat velen van jullie met een OC spelen, lijkt me een mooie ervaring. Zelf een Tobii Eye Tracker 4C aangeschaft vorige week en daar al razend enthousiast over. Nog nooit zo snel gewend geraakt aan een extra dimensie in een spel. Werkt echt geweldig.
Welkom Bamsnl,

Speel sinds een maand ED en speel alleen maar op The Gathering gewoon opzoeken in het menu van ed

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik speel vooral in Open. Heel af en toe in The Gathering maar ik zie daar nooit iemand (zelfs niet in HIP84717). Volgens mij ben ik nog nooit iemand tegen gekomen. Misschien zou het helpen als er een teamspeak zou zijn? Of discord etc.

Ik vind het wel leuk om andere spelers tegen te komen en over het algemeen zijn ze vrij vriendelijk. Aan de andere kant, als je een T9 vliegt zou ik wat voorzichtiger zijn :)

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 24-07-2017 16:11 ]

• Sassem
  • Niet online
GekkePrutser schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:44:
Ik speel vooral in Open. Heel af en toe in The Gathering maar ik zie daar nooit iemand (zelfs niet in HIP84717). Volgens mij ben ik nog nooit iemand tegen gekomen. Misschien zou het helpen als er een teamspeak zou zijn? Of discord etc.

Ik vind het wel leuk om andere spelers tegen te komen en over het algemeen zijn ze vrij vriendelijk. Aan de andere kant, als je een T9 vliegt zou ik wat voorzichtiger zijn :)
Teamspeak/discord spraakchannel zou ik eigenlijk wel willen de niet zo praters eigenlijk ook want je hoeft niet te praten je kan ook gewoon lekker luisteren naar al die sterkere verhalen misschien valt er iets samen te doen met de Star Citizen jongens wel ieder ze eigen channel maar ok een spacepub hangout voor de space junkies misschien valt er iets te regelen of bestaan er al een tweakers teamspeak??

Ow btw er is een discord channel van ons

• GekkePrutser
  • Niet online
Sassem schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:58:
[...]

Teamspeak/discord spraakchannel zou ik eigenlijk wel willen de niet zo praters eigenlijk ook want je hoeft niet te praten je kan ook gewoon lekker luisteren naar al die sterkere verhalen misschien valt er iets samen te doen met de Star Citizen jongens wel ieder ze eigen channel maar ok een spacepub hangout voor de space junkies misschien valt er iets te regelen of bestaan er al een tweakers teamspeak??

Ow btw er is een discord channel van ons
Ja het zou mij ook leuk lijken! Maakt het traden/grinden ook wat minder saai. Ingame kan je ook wel praten maar alleen binnen de wing.

De VR gemeenschap heeft ook al een discord (van PuckStar geloof ik), misschien dat daar wel plaats is.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
The Gathering heeft 30+ leden, kans dat je er een tegen komt is redelijk klein :p beter spreek je af via discord, of desnoods via dit forum ;)

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 24-07-2017 17:18 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• GekkePrutser
  • Niet online
daPet schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:17:
The Gathering heeft 30+ leden, kans dat je er een tegen komt is redelijk klein :p beter spreek je af via discord, of desnoods via dit forum ;)
Wat is de tweakers discord dan? Of bedoel je die van de VR groep? (Omdat je zelf ook VR hebt)

• Draclira M
Niet nodig, OR laten aannemen door buurvrouw, zodat ik verder kan met cursus 🍻🍻🍻😎👋🏻

• daPet
GekkePrutser schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:24:
[...]

Wat is de tweakers discord dan? Of bedoel je die van de VR groep? (Omdat je zelf ook VR hebt)
Check de Discord link in m'n ondertitel :p

• GekkePrutser
  • Niet online
daPet schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:03:
[...]

Check de Discord link in m'n ondertitel :p
Doh.... Ik ben zo gewend om die dingen te negeren :)

Bedankt, ik zal daar op inloggen! Misschien ook iets voor de startpost?

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Zojuist de Oculus Rift aangesloten (moest er wel 1 van mijn 3 schermen voor opofferen) maar heb beeld nu. De E:D client staat te updaten terwijl ik nageniet van de eerste ervaringen met de demos. Geweldig! Ik had wel groots verwacht maar niet zó groots!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

GekkePrutser schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:04:
[...]

Doh.... Ik ben zo gewend om die dingen te negeren :)

Bedankt, ik zal daar op inloggen! Misschien ook iets voor de startpost?
Staat onder Wings & Comms, maar ik kan me voorstellen dat het als het vinden van een naald Unknown Artifact in een Hooiberg is :+

Edit: in de inhoudsopgave is het nu iets duidelijker weergegeven :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Drum op 24-07-2017 19:32 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zojuist voor het eerst weer eens gespeeld, maar nu mét de Rift! Wat ik eerder zei over de VR-ervaring gaat zeer zeker ook op voor Elite!!

Heb de FdL teruggevlogen van een planetary base op Kano naar onze thuisbasis Blaauw city en daar door alle nieuwe menuutjes gebladerd die mij allemaal vreemd leken (eigen schuld, te lang niet gespeeld). De VR ervaring in de galaxy map is even wennen, het ziet er awesome uit maar kon er geen touw aan vastknopen. Gelukkig had ik een bookmark naar Blaauw.

Na een uurtje gespeeld te hebben was de energie helaas op. Het uit mijn stoel klimmen was nog de zwaarste oefening van de dag, dat moet echt veranderen...

Edit: al mijn usb poortjes zitten vol, voor én achter...

[ Voor 4% gewijzigd door RobV op 25-07-2017 18:31 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tof, RobV! Voegt wel wat toe he?

• RobV
  • Niet online
(overleden)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:19:
Tof, RobV! Voegt wel wat toe he?
Echt wel. Zo spectaculair als je met de lift omhoog gaat in zo'n coriolis station. Als ik nou dat instap/opsta probleem weet op te lossen ga ik zeker meer halve uurtjes spelen! Morgen wil ik combat proberen. En dan ook de fighters natuurlijk. En landen op een planeet en romdscheuren in de srv (met de xbox controller denk ik).

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En toen lagen de servers eruit.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:28:
En toen lagen de servers eruit.
Sorry! Kwam vast doordat ik de PC uitzette voor het slapen gaan.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:32:
[...]

Sorry! Kwam vast doordat ik de PC uitzette voor het slapen gaan.
-O- Nou, lekker dan. Slaapze, RobV :)

Verwijderd

Hier ook geen verbinding meer met de servers.

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
@RobV
Geweldig he? Ik had mijn Rift afgelopen vrijdag binnen gekregen en super onder de indruk van alles. De demo's die erbij zitten zijn fantastisch en er zijn er meerdere gratis te downloaden ook. De games die erbij zitten (Vooral Dead and Buried en Robo Recall zijn heel gaaf!) Inmiddels heb ik ook Lone Echo gekocht en deze kan ik ook zeker aanraden, zeker voor ons space fanaten :).

Uiteraard heb ik ook Elite gespeeld inmiddels en ik kan beamen dat het echt iets toevoegt! Ik was al in het bezit van een Tobii EyEX 4C dus ik had al oog- en headtracking maar dat is absoluut niets vergeleken bij VR. Ik heb gemerkt dat vooral combat een stuk makkelijker wordt omdat je 'situational awareness' gewoon vele mate beter is. Je hebt veel meer een idee van hoe alles zich beweegt relatief aan je schip. Ik merk dat ik nu in combat bijna alleen nog maar zonder flight assist vlieg bijvoorbeeld. Daarnaast is de ervaring natuurlijk gigantisch verbeterd. Je hebt veel meer het idee van schaal in het spel. Je weet dat een Anaconda groot is maar nadat je er in VR eentje over je heen hebt zien vliegen vanuit de cockpit van je gedockte schip heb je er pas echt een idee van.

Ik heb die profiler tool van dr Kaii voor VR profielen gedownload en ik moet daar nog wel even wat aan tweaken. Bij mij is de videokaart de bottle neck (GTX 970 STRIX). Ik merk dat ik in VR medium settings in supercruise zonder problemen +90fps haal maar in stations zakt hij daaronder. De Rift doet dan een truukje waarbij het de fps halveert (45 fps constant) en het 90 fps laat lijken zodat je niet misselijk wordt. Op zich is het zo speelbaar natuurlijk maar ik wil nog wel even op zoek naar de 'sweet spot'. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 26-07-2017 12:22 . Reden: typo ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

• RobV
  • Niet online
(overleden)
@Shrimp Tabasco hoe unlock je bundle games? In de shop zijn ze €30!

Ik ga ook eens naar die gratis games kijken, en ik hoop vandaag toe te komen aan een combat sessie in Elite!

Die tips voor vr profielen is ook goed, maar ik vermoed dat mijn 1080 alles wel slikt.

Ps. Kudos voor FA/off

[ Voor 16% gewijzigd door RobV op 26-07-2017 10:14 ]

• Shrimp Tabasco
@RobV

Ah kijk, jij bent in het gelukkige bezit van een 1080 :). Top man! Ja dan vermoed ik dat jij geen problemen gaat ondervinden. Ik wil eigenlijk nog heel even wachten met een nieuwe videokaart.

Voor wat betreft die bundle games, volgens mij stonden ze bij mij als "purchased" of "unlocked" ofzo. Ik kon ze in ieder geval zo installeren, nergens een code oid in hoeven voeren. Ik weet alleen even niet meer of ik ze vanuit de shop geïnstalleerd heb of vanuit een ander "tabblad".
De shop of eigenlijk de hele Rift "omgeving" was even wennen. Ik vind het allemaal niet superhandig ingedeeld.

Edit: Nog even een tip, stel even in het options menu van Elite een "Reset HMD" in op een toets ofzo. Ik had het probleem dat mijn hoofd niet op de juiste locatie in het schip hing zeg maar. Door die knop in te stellen kan ik m resetten. Ik run het spel vanuit steam dus het kan zijn dat het daarmee te maken heeft hoor maar een gewaarschuwd mens... :) Optie is te vinden (uit mijn hoofd) in Controls - miscellaneous.

[ Voor 25% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 26-07-2017 12:21 ]

offtopic: mocht je nog op zoek zijn naar andere leuke VR ervaringen, dan moet je eens Dead Effect 2 VR uitproberen.

• Shrimp Tabasco
Ik zal m vanavond ff bekijken :)

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zojuist even in een RES rondgezoefd met de VR. Wederom wow (begint vervelend te worden) maar man man man wat ben ik roestig! "Oh ja, deploy hardpoints" en "hoe deed ik dat ook al weer met bounties". Het was dan ook 6 maanden terug dat ik het laatst speelde. Eerst maar even een paar dagen cargo missies doen om het stof eraf te schudden!

• Sassem
  • Niet online
@RobV
Is voice attack niet een goede oplossing hiervoor

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Sassem schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:12:
@RobV
Is voice attack niet een goede oplossing hiervoor
Goede tip, merci. Overigens was het niet het probleem dat ik de knoppen niet meer kon zien, maar meer dat ik het was verleerd!

Offtopic
Update: de rift heeft ingebouwde headphones, maar zit er ook een microfoon op of mag ik de kelderbox in voor een oude desktopmicrofoon? <-- ja, de helm heeft een ingebouwde mic

[ Voor 25% gewijzigd door RobV op 26-07-2017 18:27 ]

• daPet
Jup, een aantal youtubers klagen nog wel eens over de slechte microfoon kwaliteit heb ik gemerkt.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Gedocked in Blaauw nu, wat met de instellingen gespeeld en enkele knopjes nieuw toegewezen. Niet echt veel gevlogen, veel tijd besteed aan scherpstellen van de rift. Ik heb goede ogen, en bij andere games is alles scherp, echter bij Elite is het allemaal wat blurry. Ik zet morgen de 'bloom' en 'depth of field" wel uit. Misschien helpt dat

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zojuist in de mail:
ENJOY YOUR FREE PAINT
SHOW THE GALAXY YOUR GOLDEN STANDARD

Commander, we want to thank you for your continued loyalty to Elite Dangerous. As an owner one of our limited edition Gold Paint Jobs, we're gifting you the new and improved "Golden Paint Job" for free!

You can find this new Paint Job in your account now, ready to equip to your ship in-game.
Als je een golden paint job bezit (voor welk schip dan ook) dan heb je er nu een extra paint job bij: een opgeleukte gold paint voor datzelfde schip. Oude skin heb je ook nog, mocht je die mooier vinden.

https://forums.frontier.c...91&viewfull=1#post5769691

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
RobV schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:25:
Gedocked in Blaauw nu, wat met de instellingen gespeeld en enkele knopjes nieuw toegewezen. Niet echt veel gevlogen, veel tijd besteed aan scherpstellen van de rift. Ik heb goede ogen, en bij andere games is alles scherp, echter bij Elite is het allemaal wat blurry. Ik zet morgen de 'bloom' en 'depth of field" wel uit. Misschien helpt dat
Was er niet nog een andere blur setting ergens?

Hmd resolution op 1.25 (of hoger) en smaa aan geeft ook wel een goed resultaat, maar mijn gpu vindt het niet leuk als ik boven de 1 kom.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Thanks. Ik bedoelde eigenlijk ook blur ipv depth of field. Mijn 1080 heeft er geen moeite mee maar die out-of-focus is best vermoeiend kijken. Ik denk dat hmd resolution de key is.

Dat is dan ook de reden dat ik oculus niet meer gebruik. Buiten het pixel tellen dan. Want dat vind ik ook altijd nog vreselijk.
Maar inderdaad. altijd moet je even aanpassen.. En in de zomer is dat ding gewoon te warm :+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:39:
Dat is dan ook de reden dat ik oculus niet meer gebruik. Buiten het pixel tellen dan. Want dat vind ik ook altijd nog vreselijk.
Maar inderdaad. altijd moet je even aanpassen.. En in de zomer is dat ding gewoon te warm :+
Serieus? Je bent de eerste van wie ik hoor dat ze gestopt zijn met de Rift. Maargoed ik kan het mij indenken.

Gelukkig is het in mijn huis altijd koel. Na 3 dagen (totaal 3 uurtjes) begint de bril een beetje te wennen. Ik vind hem gelukkig niet zwaar in de nek. Ik denk er wel over om een helmdoek/buff te dragen onder de bril voor extra comfort.

Maar om te voorkomen dat ik het enkel over de Rift heb in dit Elite topic: ben je morgen(avond) online? Misschien kunnen we samen wat doen. :P

Ik ben zeker niet de eerste ;) Ben nu eenmaal een pixel lover (als ik ze niet zie lol)
Begrijp me niet verkeerd. Het is en blijft een geweldige ervaring! Enkel begon het pixel tellen me dusdanig te storen dat ik hem in de kast heb gefli.. gehangen

En ja. Als jij morgen online bent ben ik dat ook :D

Zegt u maar hoe laat en wat we gaan doen ;) Zal ik zorgen dat ik in de buurt ben

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

RobV schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:25:
Ik heb van nature al enige anti alias (enigszins bijziend) waardoor de pixels me iets minder opvallen :+

Toen ik met VR begon duurde het even voordat ik doorhad dat je niet enkel met je ogen moet kijken, maar met je hele hoofd (ja, dit klinkt gek, en nee ik heb nog geen Lavian Brandy op); je moet ervoor zorgen dat je met je ogen zo veel mogelijk in het midden van de lens blijft, en de rest van de bewegingen met je hoofd maakt. De onscherpe ring eromheen is als het ware ten behoeve van je periferisch zicht.
Om het allemaal tóch wat scherper te krijgen kun je spelen met super sampling en de HMD setting. Op het VR-subforum van ED is daar veel informatie over te vinden.

Top dat VR je/jullie voor de rest zo goed bevalt *O*

Drum schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:20:
[...]

Ik heb van nature al enige anti alias (enigszins bijziend) waardoor de pixels me iets minder opvallen :+
Mjah.. Ik ben verziend.. Dus..

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De resolutie is niet super en de pixels zijn best zichtbaar ja... en toch vind ik het zo'n enorme toevoeging dat ik me niet kan voorstellen dat ik snel weer ED speel zonder VR.

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:26:
Zojuist in de mail:

[...]

Als je een golden paint job bezit (voor welk schip dan ook) dan heb je er nu een extra paint job bij: een opgeleukte gold paint voor datzelfde schip. Oude skin heb je ook nog, mocht je die mooier vinden.

https://forums.frontier.c...91&viewfull=1#post5769691
Mooi Goud is niet lelijk :D

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/845966546663066795/C0A94B708E0AFD9BA7C8ADC0A3A997710421AC21/

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kun je een vergelijkbaar shotje maken van de "oude" gouden verfklus ajb? :) Ik zit nog 30.000 lichtjaar van de dichtstbijzijnde outfitting vandaan...

• Sassem
  • Niet online
Mogguh mensen,

Ik heb een vraag.
daPet en ik(samen met Kate Russel) zijn bezig onze voice attack op orde te krijgen mochten jullie nog goede tips hiervoor zien we dat graag

Heb nu het probleem dat ik Kate (de lieve schat) 2 keer hoor met een tiende seconde verschil heeft iemand idee waar dat aanligt??

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:05:
[...]

Kun je een vergelijkbaar shotje maken van de "oude" gouden verfklus ajb? :) Ik zit nog 30.000 lichtjaar van de dichtstbijzijnde outfitting vandaan...
Er zit een oude Gold schermpje in Discord.
Alleen de nieuwste Golden heb ik gesaved in de Steam-cloud...

Ah... lang leve de discord via browser... hebbes:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224120690968756224/339832847525216259/20170726201410_1.jpg

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

MacNetron schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:11:
[...]

[afbeelding]
Wauw dat is echt een enorm verschil (de nieuwe ziet er echt een stuk beter uit)! :9~
Sassem schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:05:
Mogguh mensen,

Ik heb een vraag.
daPet en ik(samen met Kate Russel) zijn bezig onze voice attack op orde te krijgen mochten jullie nog goede tips hiervoor zien we dat graag

Heb nu het probleem dat ik Kate (de lieve schat) 2 keer hoor met een tiende seconde verschil heeft iemand idee waar dat aanligt??
Je zou even kunnen controleren of je niet per ongeluk de voice-commands 2 maal hebt geïmporteerd (kleine kans).

[ Voor 35% gewijzigd door Drum op 27-07-2017 10:15 ]

• Sassem
  • Niet online
Aha dat is een goede zal vanavond even kijken ik dacht zelf dat het misschien zo liggen aan voiceattack samen met EDDI

Bedankt👍

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MacNetron schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:11:
[...]

[afbeelding]
Da's inderdaad een knap verschil :D Nice.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drum schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:12:
[...]

Wauw dat is echt een enorm verschil (de nieuwe ziet er echt een stuk beter uit)! :9~

[...]
Ja, nu nog even uitvinden op welke ships deze allemaal werkt

Als je ook een gouden anaconda hebt heb je daar ook een nieuwe ;) Als je ook een gouden sidey hebt... enzovoort :P

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Maar het was al free paint. En toen had ik nog geen FdL. Kan deze dan wel op de FdL nu ik deze nu wel heb?
(de FdL werd getransporteerd naar Blaauw, dus kon niet testen)

[ Voor 6% gewijzigd door MacNetron op 27-07-2017 11:01 ]

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Mijn cutter heeft zojuist een beurt gehad. Ook nieuwe naam gekregen: Elizabeth, witte spoor en wapens..
Nou, ja.. Er zitten op dit momenteel geen wapens op.
De resultaat mag wezen!
Mijn garage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wc0sl9VP1hZRF1W07ybFbl9N/full.jpg

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Mission accomplished: 3 delivery missies naar hetzelfde station vanaf hip naar hr2528 oid, 245t, maar wel 1,9M credits. Nou had ik al 668M liggen, maargoed het zijn de eerste VR-centjes. 4 interdicts over 225ly, submit and run!

De scherpte van de lens is ook iets beter nu. Het blijkt dat het er nauw uitkomt hoe hoog de bril op mijn neus staat, veel meer dan de lensafstand via het schuifje. Kwestie van elastieken nog juist afstellen dus.

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

1,9/668*100 = 0,28%
Virtual cashflow in virtual reality dus..

[ Voor 20% gewijzigd door GeeBee op 28-07-2017 20:52 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Het was ook maar 15min spelen. Per uur is het niet gek. En per week zou het aardig oplopen.

• GekkePrutser
  • Niet online
RobV schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:22:
De scherpte van de lens is ook iets beter nu. Het blijkt dat het er nauw uitkomt hoe hoog de bril op mijn neus staat, veel meer dan de lensafstand via het schuifje. Kwestie van elastieken nog juist afstellen dus.
Het is ook de bedoeling dat je de bril scherpstelt door de hoogte op je neus aan te passen. Zo is dat ook bedacht (echt handig vind ik het niet, want als je ogen niet precies hetzelfde zijn qua dioptrie dan zit je dus met die bril scheef op je hoofd :X ). Had er liever gewoon twee schuifjes voor gezien, Maargoed, ik gebruik hem altijd met bril dus dan heb ik dat probleem niet. Zonder bril krijg ik hem niet scherp genoeg (en ik heb maar -1.5)

Het schuifje is puur voor de IPD (de afstand tussen je pupillen). Die kan je het beste door de opticien op laten meten en dan gewoon op de gevonden waarde instellen.

In het midden van het beeld zou hij gewoon scherp moeten zijn, in de hoeken blijf je wel wat onscherpte houden (bij mij wel iig).

Ook heb ik in het begin altijd veel last van beslaande brillenglazen, als de bril nog niet opgewarmd is, dat maakt het er ook niet bepaald scherper op. Maar dat los je op door hem een beetje van je hoofd te trekken en er dan lucht in te wapperen (ja, handig is anders)

Maargoed het is het allemaal waard - zoals je ook gemerkt hebt :P

[ Voor 35% gewijzigd door GekkePrutser op 29-07-2017 01:16 ]

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:40
Als ik in de OP op deze 2 links klik; We hebben onze eigen prive server in Elite Dangerous & Voeg simpel "THE GATHERING" toe ingame, dan springt ie naar een /gereserveerd/ post van RobV. Maar als ik het goed begrijp moet ik private group The Gathering toevoegen en Blaauw City (HIP 87414) is jullie thuis? Moet ik nog bang zijn om neergeschoten te worden door members?

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Als je in de gathering een open vierkant tegen komt dan zal die je niet kapotschieten. Enige plek waar je risico op schade hebt is als je het station invliegt en er vliegt iemand anders met een clipper of t9 naar buiten..
Maar de kans daarop is best klein, af en toe kom ik wel mensen tegen bij een community goal in onze groep. En als je mensen als vriend toevoegd uit de groep dan kun je ze opzoeken omdat je ze dan op de galaxy map ziet.

Trouwens sinds ik een anaconda heb ben ik niet meer aangevallen in open.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

The Gathering en ook Mobius zijn zogenaamde PVE-groepen. Player Versus Environment. Oftewel we spelen alleen "tegen" het spel en niet tegen elkaar. We helpen elkaar in wings tegen NPC's en met tips.
Wil je tegen andere spelers spelen, dan moet je in Open spelen. Dat is PVP.
In Mobius kun je een klacht indienen tegen andere spelers die zich niet netjes gedragen en dan kan die er uit gegooid worden, ik denk niet dat we dat hier ook hebben, maar ons-kent-ons ;)

• daPet
Sorry, ben ff een lang weekendje weg, ik kan maandag weer mensen in de private group opnemen ;)

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Schijfruimte:

Ik heb een 120gb SSD in mijn gamepc zitten, moet genoeg zijn omdat ik enkel Elite speelde op deze dedicated machine. Helaas gooide de Rift roet in het eten, want 2e installatie van 11gb liet weinig ruimte over. (7gb vrij)

- Via de launcher de beta, de arcade en nog een andere gedeinstalleerd (enkel de Rift locatie nog over) 23gb winst
- screenshot folder gewiped (16gb winst) :X
- old Windows folders gewiped via settings (7gb winst)

Al met al hoef ik nog geen nieuwe SSD te kopen, ik kan weer even vooruit. Plus, ik heb wat ruimte voor Rift spelletjes (sssht, off topic)

• daPet
@RobVJe zou een tweede harde schijf kunnen overwegen? Ik gebruik er ook twee, m'n OS en elite op de SSD en de rest op de andere harde schijf. In Steam kan je ook een andere spel locatie opgeven btw

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 21:40
Ik heb ED na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben ook weer geïnstalleerd. Ik heb sinds Horizons eigenlijk niet meer gespeeld, volgens mij zijn er wel redelijk wat nieuwe dingen bijgekomen.

Ben nu rustig aan weer begonnen met wat (follow up) missions te doen in m'n ASP Explorer, al zet dat qua credits niet echt zoden aan de dijk. Ik zit nu op 45mil en mijn doel is 75mil, zodat ik (eindelijk) een Python kan kopen.

Iemand tips hoe je tegenwoordig het snelste/makkelijkste credits kan verdienen? In het verleden heb ik het meeste verdiend met smuggling, maar dat is me nu toch net iets te risicovol om weer mee te beginnen. Zover ik lees is het vervoeren van passengers redelijk lucratief? Is dat te doen met een ASP Explorer?

• RobV
  • Niet online
(overleden)
daPet schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:59:
@RobVJe zou een tweede harde schijf kunnen overwegen? Ik gebruik er ook twee, m'n OS en elite op de SSD en de rest op de andere harde schijf. In Steam kan je ook een andere spel locatie opgeven btw
Tuurlijk zou dat kunnen, HD's (en zelfs SSD's) kosten nagenoeg niets meer. Echter heb ik voorlopig weer plenty space. Ik wilde enkel aantonen dat het zo makkelijk was om bijna 50gb terug te krijgen. Bovendien is een Delete nog steeds sneller dan same-day-delivery O-)

RobV schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:52:
[...]

Bovendien is een Delete nog steeds sneller dan same-day-delivery O-)
* Leutje kijkt naar zijn 10 TB ruimte

...Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :P

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:03:
[...]

* Leutje kijkt naar zijn 10 TB ruimte

...Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :P
Wat moet je met 10TB? Ik heb voor archive doelen een 5-bay synology staan met 'voldoende' ruimte, maar sinds ik arbeidsongeschikt ben heb ik hier ook niet veel doel meer voor. Alles kun je gewoon downloaden, voor films heb ik NetFlix, prøn doe ik niet aan en backups gaan via icloud...

Films Televisie series.. van alles eigenlijk ;) Maar het is inderdaad genoeg nu.

• SparksNL
Zojuist de trotse eigenaar geworden van een Python! Ik heb m'n trouwe ASP Explorer ingeruild, maar vooralsnog geen spijt van gehad. Heb er meteen een flinke fuel scoop opgezet en de wapens wat geüpgraded.

Ik ben aangenaam verrast wat betreft de missions. Het gaat redelijk hard met de credits als je flink wat missions kan combineren. Zo pak ik veel data delivery (boom) op in BLAAUW en lever ze vervolgens in op div. stations in Adit(?). Ook het combineren van planet scan missies leveren lekker op!

Naast dit alles vind ik de missions er ook flink wat leuker op geworden. Het voelt in ieder geval niet meer als een enorme grind aan :)

Wat doen jullie over het algemeen in ED? Wat is dé manier om credits te verdienen met een Python? Zijn er nog overige zaken die de moeite waard zijn om te doen (los van credits verdienen)?
@SparksNL
Geld verdienen? Daar begin ik niet aan :P Op een gegeven moment ben je zo hoog dat het geld toch wel binnenkomt. (ik doe niet aan PVP dus daar gaat mijn centjes niet aan op lol)
Ben je al op een thargoid mothership geweest? met de juiste spullen dus? Heel indrukwekkend! (tips nodig? kom maar op)
Ben je al de guardian missions aan het doen? 111 miljoen leverd dat op. Of een Palin missie? Die heb ik 1 keer gedaan en dat was 1.6 miljoen voor 30 minuten vliegen (in mijn python ja lol)

Ik heb nog een " Hoe word ik snel explore Elite" pagina voor je eventueel
Moet dat eigenlijk ook nog eens doen want daar ben ik ook nog altijd niet elite haha (ben wel trade elite)

Elite is net wat je er van maakt. Ik speel nu dik 2 jaar (vanaf 1.3) en ben nog altijd niet Elite combat :P

Maar 1 tip voor jou. Doe de Alien/Thargoid homeworld aan! Daar was ik echt heel erg van onder de indruk! En nog een paar maandjes en jij komt ze dus ook tegen. Maar of je dat overleefd? ;)

Wil je daar heen gaan dan moet je naar HIP 14909 gaan. Maar daarvoor een Unknown artefact halen en een unknown probe. Daar wil ik eventueel wel bij helpen :)

Net wat ik zeg. Elite is wat JIJ er van maakt. en credits zijn ook niet alles (wel voor een rebuy lol)

• haarbal
SparksNL schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:05:
Wat doen jullie over het algemeen in ED? Wat is dé manier om credits te verdienen met een Python? Zijn er nog overige zaken die de moeite waard zijn om te doen (los van credits verdienen)?
Ik ben 1 voor 1 alle engineers aan het unlocken, dus dan doe je allerlei dingen.

Ben nu in het home system van the gathering aan het minen om selene jean te unlocken.

• SparksNL
haarbal schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:01:
[...]

Ik ben 1 voor 1 alle engineers aan het unlocken, dus dan doe je allerlei dingen.

Ben nu in het home system van the gathering aan het minen om selene jean te unlocken.
Wat voor voordelen brengen de engineers met zich mee?

• Sassem
  • Niet online
SparksNL schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:49:
[...]

Wat voor voordelen brengen de engineers met zich mee?
Verbeteringen voor jouw schip onderdelen zoals sterkere motor of kanonnen

Meeste gebruikte is het verbeteren van je Frame Shift Drive om verder te kunnen springen

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Inderdaad: geld is niet alles, maar wel leuk om te verzamelen. Genoeg voor vandaag :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nsN2QGu.png
Hopelijk verandert er niet te veel vannacht... welterusten!

[ Voor 7% gewijzigd door GeeBee op 30-07-2017 00:53 ]

• SparksNL
Sassem schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:31:
[...]

Verbeteringen voor jouw schip onderdelen zoals sterkere motor of kanonnen

Meeste gebruikte is het verbeteren van je Frame Shift Drive om verder te kunnen springen
Momenteel heb ik een 5A FSD. Dit is de beste die voor de Python te verkrijgen is, maar die kan ik dus "tunen" middels een engineer? Nice :)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Jazeker! Welkom in de irritante wereld van micromaterials en onzekere uitkomsten ;)
Kijk hier waar en hoe: https://inara.cz/galaxy-blueprint/2/

Bij het bereiken van Tier 8 gaan de rewards ook nog eens een keer omhoog :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oBzZge2.png

Ik ben erg benieuwd naar de verdeling van CG's in het algemeen, maar deze in het bijzonder.
Met mijn 382 ton heb ik slechts 0,05% van het totaal binnengebracht, maar zit ik wel in de top 10%.

[ Voor 122% gewijzigd door GeeBee op 30-07-2017 13:07 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Na in december 2016 met de Christmas Carrier Convoy te zijn vertrokken naar Colonia ben ik doorgevlogen naar Beagle Point. Wát een tyfuseind, zelfs met een 'conda met bijna 47ly jump range... Best saai ook en daarom heb ik een paar flinke breaks gehad tussendoor. Maar nu, met de nieuwe thargoid-dreiging in aantocht, vond ik het toch tijd me weer richting bewoonde wereld te begeven. Nu met Oculus Rift heb ik gewoon weer meer zin in Elite, maar dan wel weer in de Bubble. Daarom heb ik maar wat vaart gezet achter de terugreis. Ik ben nog niet in de Bubble, maar wel weer in Colonia en daarmee heb ik het saaiste stuk wel gehad. Om de terugkomst in Colonia te vieren heb ik mezelf getrakteerd op wat nieuwe paint jobs, name plates en engine colours. Zie hier mijn frisgepimpte Courier, mijn canyon-racemonster, Pizza Delivery!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9ELsjU0lc7LdQaOYI6xGfYbh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uKM8xKKSsEFGZqFJzpoEHL1V/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iusFmc9iRTaF55rnakSllXnr/full.jpg

Commander TinyPwny reporting back for duty o7

• Sassem
  • Niet online
SparksNL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:57:
[...]

Momenteel heb ik een 5A FSD. Dit is de beste die voor de Python te verkrijgen is, maar die kan ik dus "tunen" middels een engineer? Nice :)
enkele Youtube vids die me enorm hebben geholpen met engineers speciaal de laatste maar ze hebben allemaal die oowwww zit dat zo momenten dat is goed om te weten sommige Youtubers wijden zich helemaal uit hierover

verder gewoon ff googlen en zoeken op youtube

Veel geluk o7

@SnoeiKoei zo was de roze verf in de aanbieding :X :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sassem op 30-07-2017 19:00 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sassem schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:51:
[...]
@SnoeiKoei zo was de roze verf inde aanbieding :X :P
Haha, lekker fout toch! Misschien ga ik nog eens groen en roze combineren, lekker jaren-80-Doe-Maar-uitstraling.

Lang genoeg in een Black Friday conda rondgekacheld, nou weer effe gek doen. *O*

• Sassem
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:57:
[...]

Haha, lekker fout toch! Misschien ga ik nog eens groen en roze combineren, lekker jaren-80-Doe-Maar-uitstraling.

Lang genoeg in een Black Friday conda rondgekacheld, nou weer effe gek doen. *O*
Ha "Doe Maar" goold old days

• haarbal
Had daarnet even een jumpscare toen ik met m'n vr bril op bij aankomst rakelings langs/door de 2e ster heen vloog. :o

• daPet
Die zijn freaky ja. Ik heb er wel eens een gehad met een neutron. Als je dan pech hebt mag je proberen te ontkomen aan de tail. Foute boel dus O-) |:(

• Draclira M
Nog een week afzien hier aan de zwarte zee zonder OR
http://m.weeronline.nl/Europa/Bulgarije/Varna/3040374
Bezigheidstherapie hier mountainbiken en strand bezoeken ☀🏖
Las dat Sli niet werkt met OR, gtx 980 ti moet voldoende zijn.

• Love Sausage
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-11 07:52
Net eindelijk een unknown artifact en een unknown probe gevonden. Nu opweg naar de Alien basis, iemand zin om mee naar binnen te gaan en de starmap te griggeren?

Ik ga naar de basis in: PLEIADES SECTOR IR-W D1-55
planeet 5A
Love Sausage schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:16:
Net eindelijk een unknown artifact en een unknown probe gevonden. Nu opweg naar de Alien basis, iemand zin om mee naar binnen te gaan en de starmap te griggeren?

Ik ga naar de basis in: PLEIADES SECTOR IR-W D1-55
planeet 5A
Jammer! Had graag mee gedaan!
Maar dit vroege opstaan hield me tegen :P

• Love Sausage
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-11 07:52
Leutje schreef op maandag 31 juli 2017 @ 05:32:
[...]

Jammer! Had graag mee gedaan!
Maar dit vroege opstaan hield me tegen :P
Ik heb de onderdelen nog dus kan het vaker doen :) ga deze week sowieso nog een paar keer die kant op. Die basis is echt enorm indrukwekkend, helemaal met een OC of een vice.Mesage maar als we tegelijk online zijn.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Van het weekend overstag gegaan en een hotas aangeschaft.
Het was even wennen, maar wat een wereld van verschil maakt dat zeg! (tov. de ps4 controller)
Gelijk maar bezig gegaan en op m'n Cobra alles naar A-spec gebracht en m'n type-6 uitgebouwd. :D
(met dank aan de vorige CG waar ik in de top 25% zat.)
Nu onderweg naar de dichtsbijzijnde engineer, eens zien wat we ervan kunnen bakken.

PSN ID: Ancta

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Er zijn mensen die zweren bij kb/mouse spelen of met een game controller, maar er zijn niet veel verhalen van spelers die na het ontdekken van de HOTAS ooit nog teruggestapt zijn naar hun oude ideaal. En dat moet wat zeggen!

@Ghostley gefeliciteerd met je upgrade, welke is het geworden?

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Met een gewone controller is best nog goed te doen, maar een hotas setup geeft toch meer immersie.
(Helaas op de ps4 (nog) geen VR, anders was het helemaal geweldig geweest.)
Ook het dogfighting werkt veel beter!

@RobV Thanks! Het is de 'standaard' hotas verkrijgbaar voor de ps4 van thrustmaster.
Lijkt wat el-cheapo, maar voelt degelijk aan. Ook (voor mij) zitten er voldoende buttons op om alles te doen.
En ook heel goed dat ED standaard een setting heeft voor dit model. O+
Wellicht dat de betere (duurdere) varianten ook werken, maar dat is dan voor in de toekomst.

PSN ID: Ancta

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:57:
[...]

Jarenlang een TeamFortress 2 spray gehad met DoeMaar Skunk album hoes. Altijd leuk op een niet-NL server D :D

Love Sausage schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:09:
[...]

Ik heb de onderdelen nog dus kan het vaker doen :) ga deze week sowieso nog een paar keer die kant op. Die basis is echt enorm indrukwekkend, helemaal met een OC of een vice.Mesage maar als we tegelijk online zijn.
Ik heb het al een aantal keren gedaan. Ook met een Guardian Relic in de machine ;)
Ik had er graag bij willen zijn bij je eerste keer! Want dit was toch wel heel indrukwekkend inderdaad (vooral met een relic)
Dus evengoed bedankt! mischien wilt iemand anders mee?

• SparksNL
Dank voor de tips allemaal, ik heb weer genoeg te doen zo te zien!

Kan het overigens kloppen dat combat moeilijker is geworden in solo? Ik dacht even leuk m'n Python te gaan uittesten in een HAZRES... Werd aangevallen door een Viper MKIV en een SW. Beide neergehaald maar wel nog maar 23% hull over... M'n shields vlogen er letterlijk af. Maar snel weer afgedruipt om m'n schip te repareren :P
SparksNL schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:05:
Dank voor de tips allemaal, ik heb weer genoeg te doen zo te zien!

Kan het overigens kloppen dat combat moeilijker is geworden in solo? Ik dacht even leuk m'n Python te gaan uittesten in een HAZRES... Werd aangevallen door een Viper MKIV en een SW. Beide neergehaald maar wel nog maar 23% hull over... M'n shields vlogen er letterlijk af. Maar snel weer afgedruipt om m'n schip te repareren :P
Ga je weer naar de site met een relic? :D

Wat betreft de Python, ik denk dat stefijn en GeeBee er nu anders over denken ;)
Gister een wing van 2 clippers + een anaconda van de kaart geblazen. 0% damage myself!
Vandaag (Geebee heeft dat gezien) Een clipper binnen een seconde af gemaakt.
Het geheim zit hem in het goed leren gebruiken van je schip. En uiteraard enginering!

Heb nu 16 schepen en op een uitzondering na gelaaten allemaal upgrades!
Mijn Python spant de kroon. Daar zit niks meer op wat niet ge-upgrade is.
Die clipper van net bijvoorbeeld. Eerst race ik op hem af en op volle snelheid rammen. Kost mij mischien een half streepje van mijn schild en hij is in 1 keer zijn schild kwijt. Terwijl ik hem ram los ik 5x3 flaks op hem af.
Kortom. Binnen 1 seconde was de clipper weg.
Enginering en besturing leren. Daarmee kom je heel erg ver

Voor enginering zou ik niet met je wapens beginnen. Doe eerst je shield en daarna je hull ;)
Denk maar zo. Als je langer kan schieten kan je dus ook meer schade aanrichten.

• Stefke
Een python is gewoon niet zo'n tank als je misschien zou verwachten... Ik vind m zelf ook niet heel super vliegen, hij draait me veel te traag.

Maar Leut heeft een leuke config :) Zit dan ook wel wat uurtjes aan engineeringgrind in... Kun je niet met een default Python vergelijken

CG is voorbij, toch nog 14m bonus gehad :)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ja, dat was epic vanavond (y)
Die schilden vlogen weg als uienringen in de frituurpan...

Als dat een ding is? Supersnel in elk geval :)

[ Voor 21% gewijzigd door GeeBee op 01-08-2017 01:23 ]

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/cache/instances/folder877/500x/80074877/disaster-girl-uienringen-in-een-frituurpan-helemaal-mijn-ding.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door MacNetron op 01-08-2017 07:52 ]

• Poog
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-11-2023
Speciaal voor deze reeks een account aangemaakt (al een paar weken in de lurkstand gelezen) want ik heb onlangs een HOTAS aangeschaft, de Saitek X52 Pro in combinatie met voice attack en een voice pack (Voor als ik de joystick knop(combi) weer eens vergeten ben voor de cargo scoop en dergelijke :P )en ben weer helemaal verslaafd geworden aan het spel, inclusief de langere ritten en doelloos rondwaren in de digitale ruimte.

Nu doe ik het met een redelijk uitgespekte Cobra Mk3 maar ben rustig aan het rondkijken voor een groter schip die nog wel een beetje de eigenschappen heeft van de Cobra. (wenbaar en weerbaar) en ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die eventueel ook van klein(er) naar medium zijn gegaan.

Ik zit nu een beetje te loeren naar de Asp Explorer. Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat ie geen big hardpoint heeft maar aan de andere kant heeft ie wel 2 keer zoveel small hardpoints, dus dat is wel weer tof. Ik ben nog niet zo ver dat ik fixed weapons aandurf dus zal alles wel op de gimballed gooien. Iemand ervaring met de Asp explorer die eventueel ook ervaring heeft met de Cobra Mk3 en is het een beetje een goede vervolgstap?

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Ik ben al een tijdje aan t meelezen, kijken of deze game wat is voor mij. Zal m waarschijnlijk voor de ps4 aanschaffen, maar twijfel nog eventueel voor de pc. Geen idee hoe groot de user base is op de ps4 en of ik geen dingen ga missen t.ov. de pc versie.
Maar aangezien de ps4 aan een groot scherm hangt, is dat ook wel kwijl. VR komt er hier niet in ben ik bang en denk dat ik er sowieso heel misselijk van wordt. In mijn hangmat kan ik al niet eens een beetje schommelen, dan wordt ik al beroerd..
Maar ik vraag mij af, kan je deze game ook even een half uur spelen? Kan je bijvoorbeeld altijd saven wanneer je wilt? Ik heb net een kleintje gekregen en zal niet altijd lekker een paar uur non stop kunnen gamen voor ze gaat huilen etc. Ik ben een beetje bang dat je anders lekker aan het vliegen bent, kind heeft de luier vol en je komt een kwartier later terug en je bent een zon in gevlogen, beroofd door een piraat of dwars door een ruimtestation heen gevlogen en onbedoeld een oorlog ontketent. o.id. ;)

psn: splettervlek

Pagina: 1 ... 65 ... 123 Laatste