Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
daPet schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:57:
@Leader98 Ik denk dat je wellicht beter eerst de controller setup doet zonder VR?
Toegegeven is dat wel vreemd, als beginner heb je van sommige functies nog geen benul wat het überhaupt doet, dat moet on the fly.

Je kan op deze site je controller setup laten uitprinten ter referentie :)
d:)b

Voor de liefhebbers heb ik hier mijn bindings: https://www.mcdee.net/elite/binds/bpkmjs?replay=bpkmjs

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Bezig met de CG in HIP 17692.
Eén lousy RES en een LowRES. Su much for bounty hunting...

En dan ook nog:
FA off... boost... boost om te draaien (Corvette dus dat gaat niet zo snel)
Van links boven schiet een Police Eagle door het beeld
Crash...
Murder on faction Pleiades Resource Enterprise, Against Federal Security Service, Bounty 6000 credits
Federal Security Service: Reinforcements have arrived.
Federal Security Service: I can't handle them alone. Send everyone to my location.
Federal Security Service: Firing.
Federal Security Service: Lining up for the shot.
Federal Security Service: Heating up.
Assault on faction Pleiades Resource Enterprise, Against Federal Security Service, Bounty 400 credits (Dat was waarschijnlijk mijn fighter?)
Federal Security Servicg: Lining up for the shot.
To wing: I am wanted because a policeship crashed into me.
Up... Up and awaaaayyyyy
Supercruise

Snel geland in Blackmount Orbital en de bounty ingeleverd. De CG-bonus haal ik volgende week wel op :)
Heb ik voor 5 dagen en de rest een bounty aan m'n kont hangen... dus daaaag CG... :(

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
GeeBee schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:27:
Bezig met de CG in HIP 17692.
Eén lousy RES en een LowRES. Su much for bounty hunting...
even 1 a 2 planeten verder vliegen, daar zitten de HIGH en HAZ sites ;)

Probeer daar zelf met mijn Cobra wat mee te snoepen in de HIGH :+

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Het systeem is verder leeg, dus planeten zijn er niet.

@ Hieronder:
Ah... geen systemscan gedaan. Zit ook geen discovery scanner mijn Corvette. Ik zal de nav beacon eens even bezoeken...
Maar goed... wanted zijn in een hazres, is dat een goed idee?

[ Voor 114% gewijzigd door GeeBee op 12-07-2017 17:54 ]

• A3aaN79
Definieer leeg?

HIP17692

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Yep... 5A heeft een HazRes
Join me?

• A3aaN79
Misschien later, zo eerst even voedertijd :)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oculus Rift besteld... Tot nu toe vond ik VR veel te duur. Nog steeds een klap geld maar veel goedkoper zal het niet worden vrees ik, wel weer duurder...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Ik heb ook een poging gewaagd een oculus te bestellen. Toen hij niet gelijk afschreef bij paypal (zoals normaal altijd) heb ik m'n geld daar weer vanaf gehaald en bij coolblue besteld. Op die site stond zaterdag, maar las in een ander topic hier dat dat nog wel eens tegen kan vallen. :(

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Zijn er vanavond nog mensen (rond 20u) die in een wing ergens liefst bij een CG (als die er nog zijn) of compr nav beacon of HazRes wat willen vechten? Ik wil mijn combat rank eens iets omhoog halen :)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

*doet vinger omhoog*
Heb daar wel zin in! Wat moet ik mee nemen? battlePython? Corvette? Of mijn vult... nee laat die maar lol
Of mijn oude vertrouwde Cobra! (je kan wel lachen maar die maakt ook gehakt van iedereen lol)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dan ben ik zeer benieuwd naar je loadout en je Enigineering Tech Tree :)
Say hello to my little friend >:)

CG's zijn er niet meer, alles staat op finished.

[ Voor 12% gewijzigd door GeeBee op 13-07-2017 17:27 ]

GeeBee schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:26:
Dan ben ik zeer benieuwd naar je loadout en je Enigineering Tech Tree :)
Say hello to my little friend >:)

CG's zijn er niet meer, alles staat op finished.
Er zijn nog 2 CG's gaande:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/32OOW1x.jpg

Op je website staan ze ook op ongoing ;)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• A3aaN79
Mijn eerste CG gefinished, toch nog bij de top 50% gekomen en weer 9M rijker.
Niet slecht voor mijn budget Cobra 8)

Die nieuwe CG's zijn weer gelijk 400+ LY weg :/
@GeeBee Ach eigenlijk is hij helemaal niet zo bijzonder. Behalve dat ik een paar engineerd+special wapens heb maar.. hij vliegt sneller als elke fighter in game :D Dat ding is 600+ zo uit mijn hoofd. En uiteraard een leuke spring afstand

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Nice! Leuk om kleinere schepen wat te tweaken. Ik ben iig zo online cmdr Bart Jameson

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Toen ik weg vloog bij de Dweller werd ik interdicted door een Imperial Clipper (menselijker speler). Zoals een ware Federation Corvette piloot beaamd wierp ik mijn hoofd achterover en submitte al schaterlachend om eens te kijken wat zo'n klein scheepje kan uitrichten.

Voordat ik mijn hardpoints had uitgeklapt kreeg mijn schild een flinke opdonder; de eerste ring was nagenoeg weg voordat ik er erg in had. Direct slingerde ik Flight Assist uit, booste, draaide, strafde, etc totdat de FSD opgeladen was. Het draaien en spinnen in combinatie met 4 pips in mijn schild zorgde ervoor dat ik uiteindelijk met nog een kwart schild-ring weg kon springen.

Het was bijna een "at least we still have the pictures"-moment geworden :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ols8MEy.jpg

Mijn vermoeden is dat die andere commander met Fragment Cannons speelde. Gecombineerd met zo'n snel schip zal de ongetwijfeld behoorlijk sterk zijn (moet meteen denken aan Leut zijn shotgun python :P).

Hey! Niks mis met mijn slangetje! :P

Leutje schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:59:
Hey! Niks mis met mijn slangetje! :P
Nee nee, zeker niet! :D

Als Ervig een beetje opschiet kan ik hem met mijn python kennis laten maken! muhahaha.....eh.. sorry :P

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
maar waar zijn jullie? kom ook ff kijken:P

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Ik ben nu in Blaauw in pg THe gathering.. wachtend op Ervig/Bart

• Parcival44
oy ben wel even weg dan zit in de buurt van vorige week CG o_O

Ik heb geen idee waar Bartje heen wilt :P mischien wel dicht bij jou?

• Ervig

Ervig

ervig#2891

ik ben online maar het is nogal een eind haha. Geen zin om mee te gaan naar de combat cg?

Waar ben je? dan komen we er aan :)

Btw vriendschap request aangenomen?

[ Voor 35% gewijzigd door Leutje op 13-07-2017 20:23 ]

• Parcival44
LTT 4961?

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Mijn idee was om te gaan naar LTT 4961. Friendship accepted. Zin om mee te gaan? In open of Private?

The gather9ng? mobius? i9k ben onderweg :)

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ik zit nog in open maar wil best naar private

Ja welke private.. the gathering? mobius? :P

• Parcival44
voor group wing action is private meestal ff beter dus zeg t maar The Gathering of mobius?
mijn vloot is moneteel overall dus kom nu ff in me Ana ( niet combat spect) en laat de rest ff invliegen

[ Voor 37% gewijzigd door Parcival44 op 13-07-2017 20:29 ]

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ok join ik the gathering .. maakt spelen wel lekker zonder mensen die kills stealen :)..

Hmm ik had die nog niet gejoined. Kan iemand me inviten in The Gathering. Tijdelijk zit ik dan ff in Mobius

[ Voor 39% gewijzigd door Ervig op 13-07-2017 20:31 ]

Roger! welk station moet i9k hebben om aan te melden voor de CG?

• Ervig

Ervig

ervig#2891

In Conway.

WIl je vanavond meevechten. pm Leut of Bart Jameson en we inviten je in onze wing.

[ Voor 81% gewijzigd door Ervig op 13-07-2017 20:39 ]

@Parcival44 Mobius! :)

Was gezellig guys! sweet dreams!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

@Drum
Ja koekoek, die zijn net gestart :)

Ik ga in elk geval naar de volgende combat CG. Wie ook wil: CU in Gathering... *pjoew pjoew!*
50 jumps, dus duurt wel even :)

[ Voor 12% gewijzigd door GeeBee op 13-07-2017 22:35 ]

• A3aaN79
Gearriveerd op nieuwe CG locatie, echter is mijn Cobra nu onderweg.
Morgen maar eens kijken wat er te halen valt hier :)

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Zojuist een rift kit besteld via Oculus.com. :9 O-) *O* *O* *O*

Ik wilde eerst op coolblue wachten maar helaas kon ik de kit met controllers niet meer terugvinden.

Ik ben echt benieuwd hoe het mij gaat bevallen en of mijn DIY hotas voldoende knoppen heeft om blind te kunnen bedienen. Awel dat zien we dan wel weer. Komende dagen genoeg te doen!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-11 15:08
Zojuist begonnen voor het eerst. Ben nog niet verder dan docking gekomen in training . Man wat snap ik er de ballen nog van haha. Vrouw is nu de crash bandicoot spelen ga zo de verder rocken leren en een beetje combat, dan ga ik.online en zie wel wat er over me heen komt. Tot nu is het geweldig

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 11:41
Ik ben gezwicht voor de commander deluxe edition. Vanavond maar in het diepe springen.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Enjoy! Welk platform?

• haarbal
RobV schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:39:

Ik wilde eerst op coolblue wachten maar helaas kon ik de kit met controllers niet meer terugvinden.

Ik ben echt benieuwd hoe het mij gaat bevallen en of mijn DIY hotas voldoende knoppen heeft om blind te kunnen bedienen. Awel dat zien we dan wel weer. Komende dagen genoeg te doen!
De bundel is nu ook uitverkocht op coolblue, maar die van mij zou morgen moeten komen.

Ben een imperial courier aan het engineeren om hem in stijl uit te kunnen proberen. 8)

Zojuist even het TweakCommanders formulier aangepast zodat je ook kan aangeven dat je op de PS4 speelt (voorheen enkel PC/Xbox).

Voor de nieuwe leden onder ons; mocht je samen met andere tweakers willen spelen dan kun je je registeren op bovenstaande link (je vind er ook de namen van andere spelers terug zodat je ze kunt toevoegen).

@endechaos en @Sosua; Welkom!

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
RobV schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:39:

Ik heb de bundle ook besteld op woensdag . bestel status staat nog steeds op bestelling.

Er is nog niets afgeschreven behalve 88 euro cent t.b.v. creditcard check.

Afwachten dus, hoop hem voor dat ik op vakantie ga te ontvangen.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Draclira M schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:53:
[...]

Ik heb de bundle ook besteld op woensdag . bestel status staat nog steeds op bestelling.

Er is nog niets afgeschreven behalve 88 euro cent t.b.v. creditcard check.

Afwachten dus, hoop hem voor dat ik op vakantie ga te ontvangen.
Ik heb woensdagavond laat besteld, vanavond bevestiging van verzending gekregen. Waarschijnlijk wordt 'ie maandag bezorgd.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Lijkt wel Sinterklaas zo!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zo voelt het wel :P Sigaar uit eigen doos natuurlijk maar wel spannend. De enige keer dat ik VR-brillen op mijn hoofd heb gehad was vorig jaar tijdens het Tweakers Abofest, toen kon ik zowel de Rift als de Vive uitproberen.

• Draclira M
Nieuwe bundle bevat geen xbox controller.

https://www.oculus.com/bl...-a-new-all-in-one-bundle/
Leuk om te zien dat steeds meer leden een VR set nemen, ik ben benieuwd naar de eerste basebergjump verhalen met de SRV O-) (ow en je MOET echt een flyby doen met twee snelle vliegtuigen :P)

Pas wel op, die grijns die vervolgens op je gezicht verschijnt kan enige tijd aanhouden >:)

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
Flyby gedoe door ravijn.. lijkt mij heel cool..
Al moet ik wel eerst schip kopen en opvoeren. Daarna kan we gaan racen...

[ Voor 12% gewijzigd door captain_ghost op 15-07-2017 00:54 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Drum schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:58:
Leuk om te zien dat steeds meer leden een VR set nemen, ik ben benieuwd naar de eerste basebergjump verhalen met de SRV O-) (ow en je MOET echt een flyby doen met twee snelle vliegtuigen :P)

Pas wel op, die grijns die vervolgens op je gezicht verschijnt kan enige tijd aanhouden >:)
Inderdaad, zelfs met een niet ge-engineerde Eagle door de ravijnen rond de basis van Felicity Farseer is al super! Jammer dat er verder geen gamemechaniek aan vast zit om dit interessant te houden.

Het rondrijden met de SRV in VR vind ik dan weer niet zo bijzonder.. Waarschijnlijk omdat het ding zo'n slechte 'wegligging' heeft. Tegen 1 steentje opbotsen en je staat weer achterstevoren :X Tijd voor een duurdere maar betere SRV (je hebt immers opties maar er is maar 1 keuze).

Ook de ruimtestations en sterren zijn veel indrukwekkender. Speel daarna een tijdje zonder VR en je merkt gelijk dat zo'n indrukwekkende ster maar een bubbelende pizza is geworden :+

[ Voor 34% gewijzigd door GekkePrutser op 15-07-2017 02:03 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Blij dat mijn set (mét xbox-controller, die ik wil gaan gebruiken voor de camera suite en galaxy map) reeds onderweg is dan!
Drum schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:58:

Van een berg lazeren springen in een srv lijkt me geen feest in vr :X al denk ik dat ik redelijk vr-bestendig ben. Flybys kijk ik wél naar uit, net als naar speed docking, rond space stations scheuren en rondknallen in ice rings. Ik zit alleen nog wel vlakbij Beagle Point dus ik denk dat ik sommige dingen voorlopig alleen in de tutorials kan zien :'(

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Oh dat is wel jammer, maar gelukkig heb ik joysticks genoeg.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
SnoeiKoei schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 09:48:
[...]
Ik zit alleen nog wel vlakbij Beagle Point dus ik denk dat ik sommige dingen voorlopig alleen in de tutorials kan zien :'(
Sleutelwoorden zijn: multicrew, fighter ;)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Van de Oculus website:
Thanks for being part of the VR revolution with us. We’ll see you in Rift.
Hmmm... Formidine Rift?

#AluHoedje

[ Voor 8% gewijzigd door GeeBee op 15-07-2017 12:07 ]

daPet schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Sleutelwoorden zijn: multicrew, fighter ;)
Welke SLF gebruik jij Pet? Zelf heb ik de Taipan met fixed plasma, maar waarschijnlijk is fixed niet echt handig voor multicrew :P

• daPet
Drum schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Welke SLF gebruik jij Pet? Zelf heb ik de Taipan met fixed plasma, maar waarschijnlijk is fixed niet echt handig voor multicrew :P
De enige fighter aan boord heeft 6 wielen :p

daPet schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:47:
[...]

De enige fighter aan boord heeft 6 wielen :p
lol ja die vliegt vast niet zo snel :P

Voor diegene die een SLF hebben of erin vliegen (multicrew); welke fighter heeft jullie voorkeur?

The imperial one! Zonder twijfel! Geen enkel ander ship ontploft zo snel als een imp. :D

• Draclira M
Corvette in actie bij de GC:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/49NR4t4.jpg

Op zoek naar random materialen zonk ik op een gegeven moment door het oppervlak van de planeet:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KfEPYwr.jpg

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Drum schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:

Op zoek naar random materialen zonk ik op een gegeven moment door het oppervlak van de planeet:
[afbeelding]
dat heet drijfzand >:) ;)

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Drum schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:
[afbeelding]
*O* Zak 'ns lekker door *O* oOo

• Sassem
  • Niet online
Even een vraagje zit niemandvan jullie op een Teamspeak sever waar we handsfree kunnen babbelen lijkt me wel gezellig (ben niet zo'n tieper nl)

• daPet
Sassem schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:27:
Even een vraagje zit niemandvan jullie op een Teamspeak sever waar we handsfree kunnen babbelen lijkt me wel gezellig (ben niet zo'n tieper nl)
Ik ben juist niet zo'n babbelaar, maar onze discord server heeft ook spraak kanalen. Alleen die zijn niet erg druk bezocht.
Als je dan toch in discord zit, bezoek eens kanalen van Frontier of Canonn, die zijn een stuk drukker, wel engelstalig.

• Sosua
Ps4.. wel forse leercurve. Geen idee nog wat te doen. Eerste transport zit erop..

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Sosua schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:23:
[...]

Ps4.. wel forse leercurve. Geen idee nog wat te doen. Eerste transport zit erop..
Zoom eens uit op de galaxy map en zoom in ergens aan de andere kant....

• Sosua
Drum schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:14:
Zojuist even het TweakCommanders formulier aangepast zodat je ook kan aangeven dat je op de PS4 speelt (voorheen enkel PC/Xbox).

Voor de nieuwe leden onder ons; mocht je samen met andere tweakers willen spelen dan kun je je registeren op bovenstaande link (je vind er ook de namen van andere spelers terug zodat je ze kunt toevoegen).

@endechaos en @Sosua; Welkom!
thx, maar kan je ook gezamenlijk dingen doen dan?
Sosua schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:42:
[...]
thx, maar kan je ook gezamenlijk dingen doen dan?
Helaas niet cross-platform, maar je kunt wel met andere PS4 spelers samen spelen (als je op de PS4 zit). Je kunt een wing/squadron vormen en samen gaan treden/bounty hunten, of je kunt met meerdere spelers samen in één schip (multicrew). Het voordeel van MultiCrew is dat je niet in hetzelfde systeem hoeft te zijn; dus als speler A aan de andere kant van de melkweg is, dan kan hij wel direct samenspelen met speler B.

Overigens speel je wel in dezelfde melkweg, dus als je een faction beinvloed met je acties, dan heeft dat gevolgen in zowel de Xbox, PS4 en PC wereld.
Sosua schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:23:
[...]
In dit spel moet je zelf je doelen bedenken, maar in het begin kan het geen kwaad om als eerste doel het verdienen van een Cobra III te nemen. Daarnaast kun je je combat, trade en exploration rank verhogen, en hetzelfde geldt voor je rang bij de Federatie/Empire.

Mining is ook wel eens grappig om uit te proberen; het is een lekkere chill-activiteit (lekker muziekje opzetten en gaan met die banaan).

[ Voor 40% gewijzigd door Drum op 16-07-2017 10:13 . Reden: update ]

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Drum schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:51:
[...]

Mining is ook wel eens grappig om uit te proberen; het is een lekkere chill-activiteit (lekker muziekje opzetten en gaan met die banaan).
Tipje: minen doe je het beste niet in een RES zone, maar ergens ernaast. Dan wordt je tenminste niet lastig gevallen heel de tijd.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

YES!!
Na 9836 bounties en 390M Cr is het dan eindelijk zo ver :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x1BYmyB.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4wXIgkw.png

Wat kunnen we hier verwachten? Ik ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tVXka4a.png

RobV schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Tipje: minen doe je het beste niet in een RES zone, maar ergens ernaast. Dan wordt je tenminste niet lastig gevallen heel de tijd.
Inderdaad, en soms is het handig om even 2 minuten te wachten met minen om zeker te weten dat er geen extra NPCs bijspawnen (soms komt er aan het begin 1 even koekeloeren).
GeeBee schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:38:
YES!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gefeliciteerd, das een nette prestatie! *O*

• Sassem
  • Niet online
GeeBee schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:38:
YES!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_ gefeliciteerd hoop dat ook te halen vandaag of morgen... heb al 15 bounties ............................ |:( 8)7 :F

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Vooral doorgaan :)

Members only: CG: Dikke tip!
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dat is een mooie tip d:)b , als het vanavond nog gaande is dan ga ik ook even wat heen en weer vliegen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W2eisHQ.jpg
(click op afbeelding voor vergroting, dit is mijn nieuwe desktop achtergrond 8) )

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Da's een hele mooie!
Nabewerking of as-is? Qua intensiteit lijkt het wel een HDR-opname :)

[ Voor 35% gewijzigd door GeeBee op 16-07-2017 12:32 ]

GeeBee schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:32:
Da's een hele mooie!
Nabewerking of as-is? Qua intensiteit lijkt het wel een HDR-opname :)
Thanks! Ik heb wat gespeeld met de tinten, verzadiging, contrast belichting en kleurcurves en kwam toevallig goed uit (had zelf de blauwe tinten niet meer verwacht gezien het bronmateriaal dat ik had). Overigens kun je ook het ingame contrast e.d. Aanpassen met software van je gpu; soms speel ik er iets mee met de software van MSI.

Voor het bewerken gebruik ik trouwens GIMP zonder verdere plugins, met de functies onder het tabblad "kleuren" kun je al veel veranderen :P

• A3aaN79
Ik moet toch echt eens op zoek naar een ander combat ship.
Damage output van mijn Cobra laat op zijn zachts gezegd wel enigszins te wensen over :/

Heb "maar" 90M op de bank dus denk niet dat een volledig uitgeruste Python of Anaconda tot de mogelijkheden gaat behoren...

Is er nog een mooi alternatief en welke wapens zijn een beetje effectief?

Heb nu twee medium auto-cannons met incendiary rounds, volgens mij ook maar tier1-2 efficiënt ge-engineerd.

• haarbal
A3aaN79 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:04:
Heb "maar" 90M op de bank dus denk niet dat een volledig uitgeruste Python of Anaconda tot de mogelijkheden gaat behoren...
Mijn Python is maar 60M (zitten wel upgrades op, heb hem gekocht in een system van de 15% korting faction)

Het is geen combat build, maar een 7D power distributor van een python geeft al 64% meer vermogen dan de 3A van een cobra.

Als je in een -15% system koopt valt de A rated shield gen en distributor ook ruim binnen budget. De rest kan je dan D rated houden. Als je een asp explorer hebt kan je de 5A fsd overzetten.

• endechaos
Ik loop een beetje vast. Ik kan weinig missies doen omdat de afstand te groot is. Zodra ik op plot route druk kan die geen route plotten en maken ook niet met afwisseling tussen fastest route en eco Als ik in hyperjump wil zegt die hun exceeds drive fuel duse limit of 0.60 tons . speel het pas net dus weet niet zoveel er nog van. Alvast bedankt voor tips!

• GekkePrutser
  • Niet online
endechaos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:49:
Ik loop een beetje vast. Ik kan weinig missies doen omdat de afstand te groot is. Zodra ik op plot route druk kan die geen route plotten en maken ook niet met afwisseling tussen fastest route en eco Als ik in hyperjump wil zegt die hun exceeds drive fuel duse limit of 0.60 tons . speel het pas net dus weet niet zoveel er nog van. Alvast bedankt voor tips!
Wat voor schip heb je? En wat voor Frame Shift Drive?

Zelfs veel 'begin' schepen zoals de Hauler hebben een behoorlijke jumprange als je de FSD upgrade! Alleen de combat schepen (eagle bijv.) niet.

• endechaos
Frame shift Class 2e heb nu zojuist 2c gekocht. Heb ( geloof) SideWinder als schip.

• GekkePrutser
  • Niet online
endechaos schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:45:
Frame shift Class 2e heb nu zojuist 2c gekocht. Heb ( geloof) SideWinder als schip.
Ah dan zou ik eerst eens gaan kijken naar een beter schip denk ik. De sidewinder is leuk om mee te beginnen maar blinkt niet bepaald uit in welk gebied dan ook.

De Hauler heeft een veel grotere jumprange. Met een sidey zit je tussen de 10 en 12 LY met een 2C FSD. Bij de Hauler kom je dan al gauw aan 18!

Het hangt er natuurlijk ook vanaf welke spelmode je leuk vindt. In het begin doen de meeste mensen trading, dan is een hauler of een adder handig. Wil je combat dan zit je met een Eagle of Viper goed (maar heb je een mindere jumprange!).

[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 16-07-2017 16:55 ]

• endechaos
Ah top dan maar even geld maken ingame. Heb zojuist wel dan die nieuwe fsc gekocht waarmee ik in ieder geval me missie kon afmaken. En hij maakt nu wel routes. Kon echt niks nergens heen met die vorige fsc waardoor veel missies niet gedaan konden worden.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Iemand tips voor mijn Federal Covfeve build? Ik heb momenteel een build met Huge Beam laser en rest Multicannons. MC hebben een grade 5 long-range mod (omdat ik die toevallig kon maken). Verder een 8a Power plant met grade 1 overcharged (grade 1 was voldoende) en een charge enhanced Power Distributor (grade 3).

Dirty drives en mods voor de Beam lasers ben ik nog voor aan het sparen. Ik wilde voor de wapens eigenlijk voor overcharged of long-range gaan, maar weet nog niet precies wat ik het beste kan doen.

Nou ben ik nog niet helemaal tevreden met mijn build. Multicannons lijken beperkt schade te doen en met het shieten van mijn lasers raakt mijn power distributor snel leeg... Hij laadt ook wel weer op, maar gaat toch erg snel leeg. Was charge-enhanced Power Distributor wel een goede keuze (wellicht beter Weapons Focussed)? Zouden jullie andere wapens aanraden? Is long-range handig?

Mijn build: https://eddp.co/u/wZ2Eg3GP

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dan kun je je mc's engineeren met incendiary rounds. Die schijnen ook door shields te gaan als een warm mes door de boter...
Verder lijkt me idd weapons-focussed power distr. wel een goed idee.

• daPet
Multi cannons zijn juist goed tegen hull of modules. En de long range maakt de damage output juist slechter. De Beam laser is wel nice. Speel eens een beetje met EDEngineer ;)

• endechaos
Begin het een beetje door te krijgen. Heb gister de viper mkv1111 of iets gehaald. Zo maar weer even geld verdienen heb nog gaan 50k nu. Ik doe vooral courieren van goederen nu, is makkelijk cashen. Ga vanavond even minen voor het eerst. Heeft er iemand tips voor minen voor een goede start? Zijn nieuwe onderdelen aan te raden voor me schip bijvoorbeeld? Ik snap trouwen nog niet alles in de galaxymap met routes voor trading en dergelijke. Man man wat kan je veel in dit spel. Ik speel btw ps4.

• siren
endechaos schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:31:
Begin het een beetje door te krijgen. Heb gister de viper mkv1111 of iets gehaald. Zo maar weer even geld verdienen heb nog gaan 50k nu. Ik doe vooral courieren van goederen nu, is makkelijk cashen. Ga vanavond even minen voor het eerst. Heeft er iemand tips voor minen voor een goede start? Zijn nieuwe onderdelen aan te raden voor me schip bijvoorbeeld? Ik snap trouwen nog niet alles in de galaxymap met routes voor trading en dergelijke. Man man wat kan je veel in dit spel. Ik speel btw ps4.
In een viper is het lastig minen, je kunt beter geld verdienen door te bountyhunten bij een res-site, ga niet voor een hazardous daar helpt de politie niet mee.

• endechaos
Dat res site zie ik vaker voorbij komen. Wat betekent het? Sorry hoor ben nog beetje noob in het spel.

• siren
endechaos schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:22:
Dat res site zie ik vaker voorbij komen. Wat betekent het? Sorry hoor ben nog beetje noob in het spel.
Res site staat voor resource site je vind ze in planeetringen.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

endechaos schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:22:
RES = Resource Extraction Site, een deel van een ring waar NPC's aan het minen zijn en piraten rondhangen om die miners aan te vallen.

Ervig schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:35:
Iemand tips voor mijn Federal Covfeve build? Ik heb momenteel een build met Huge Beam laser en rest Multicannons. MC hebben een grade 5 long-range mod (omdat ik die toevallig kon maken). Verder een 8a Power plant met grade 1 overcharged (grade 1 was voldoende) en een charge enhanced Power Distributor (grade 3).

Dirty drives en mods voor de Beam lasers ben ik nog voor aan het sparen. Ik wilde voor de wapens eigenlijk voor overcharged of long-range gaan, maar weet nog niet precies wat ik het beste kan doen.

Nou ben ik nog niet helemaal tevreden met mijn build. Multicannons lijken beperkt schade te doen en met het shieten van mijn lasers raakt mijn power distributor snel leeg... Hij laadt ook wel weer op, maar gaat toch erg snel leeg. Was charge-enhanced Power Distributor wel een goede keuze (wellicht beter Weapons Focussed)? Zouden jullie andere wapens aanraden? Is long-range handig?

Mijn build: https://eddp.co/u/wZ2Eg3GP
Dit zijn de eigenschappen van mijn Corvette (PvE)
  • Power distributor: grade 5 charge enhanced
  • 2x huge mutlicanons (Corosive shell + incendiary rounds), lvl 1 high capacity magazine
  • 1xLarge, 2x medium, 2x small pulse lasers. Alles long range, special effects moet ik nog aanbrengen, maar tot noch toe heb ik Scrable spectrum (vallen modules door uit), en Thermal Shock op de large (scheelt hitte opbouw)
  • Thrusters: lvl 5 dirty drive natuurlijk :+
  • Powerplant 8A amoured lvl 1
  • Alle shieldboosters Resistance augmented (lvl1)
  • Kill Warent scanner klasse D, korte scantijd (2seconden 8))
  • 1x point defence (is zeker een aanrader!!)
  • 2x 5d Reinforcement package (core)
  • 3x 5d Reinforcement package (optional)
  • 7c bi-weave schild (Thermal resistance lvl1)
  • 6a Fuel Scoop, 6D hanger, 7cargo racks, 4 SRV bay, docking comp
Met 4 pips kan ik de lasers oneindig blijven vuren, met 3 pips gaat de capacitator langzaam leeg als ik alle lasers vuur. Als ik alle wapens vuur i..c.m. 4 pips dan gaat deze ook langzaam leeg.

Persoonlijk wil ik geen kleinere MC dan huge omdat je dit te snel leeg schiet. De schade per schot is bij Huge veel groter, waardoor je minder vaak terug hoeft naar een dok om munitie te halen (ammo craften kan ook :P). Het schild gaat nagenoeg nooit neer, tenzij je in een CZ bent en plotseling meerdere sterke schepen tezamen op je duiken.

Tactiek voor de CZ: kies een sterke vriendelijke NPC uit, en bescherm die (schiet op zijn doelen). Je creëert hiermee een wolfpack waarmee je de vijanderlijke NPC"s op een gegeven moment overrompeld :+

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Drum schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:17:
Dat is een mooie tip d:)b , als het vanavond nog gaande is dan ga ik ook even wat heen en weer vliegen :+
Ik hoop dat het gelukt is, 't is er zo goed als op :)
Ff nieuwe bron zoeken vanavond...

[ Voor 15% gewijzigd door GeeBee op 17-07-2017 15:31 ]

GeeBee schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:19:
[...]

Ik hoop dat het gelukt is, 't is er zo goed als op :)
Ff nieuwe bron zoeken vanavond...
Uiteindelijk heb ik 's avonds niet meer ED opgestart, het risico dat ik mijn vliegbrevet zou kwijtraken was te groot (/me mompelt iets over promillages...). Desalniettemin bedankt!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
Drum schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:33:
[...]

Uiteindelijk heb ik 's avonds niet meer ED opgestart, het risico dat ik mijn vliegbrevet zou kwijtraken was te groot (/me mompelt iets over promillages...). Desalniettemin bedankt!
Dat is een andere scanner! Die hebben de beveiligingsdiensten nog niet. Komt pas met update 3.3! Dus tot dan is het ho-ho-ho en een fles met Rum!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Drum schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Dit zijn de eigenschappen van mijn Corvette (PvE)
  • Power distributor: grade 5 charge enhanced
  • 2x huge mutlicanons (Corosive shell + incendiary rounds), lvl 1 high capacity magazine
  • 1xLarge, 2x medium, 2x small pulse lasers. Alles long range, special effects moet ik nog aanbrengen, maar tot noch toe heb ik Scrable spectrum (vallen modules door uit), en Thermal Shock op de large (scheelt hitte opbouw)
  • Thrusters: lvl 5 dirty drive natuurlijk :+
  • Powerplant 8A amoured lvl 1
  • Alle shieldboosters Resistance augmented (lvl1)
  • Kill Warent scanner klasse D, korte scantijd (2seconden 8))
  • 1x point defence (is zeker een aanrader!!)
  • 2x 5d Reinforcement package (core)
  • 3x 5d Reinforcement package (optional)
  • 7c bi-weave schild (Thermal resistance lvl1)
  • 6a Fuel Scoop, 6D hanger, 7cargo racks, 4 SRV bay, docking comp
Met 4 pips kan ik de lasers oneindig blijven vuren, met 3 pips gaat de capacitator langzaam leeg als ik alle lasers vuur. Als ik alle wapens vuur i..c.m. 4 pips dan gaat deze ook langzaam leeg.

Persoonlijk wil ik geen kleinere MC dan huge omdat je dit te snel leeg schiet. De schade per schot is bij Huge veel groter, waardoor je minder vaak terug hoeft naar een dok om munitie te halen (ammo craften kan ook :P). Het schild gaat nagenoeg nooit neer, tenzij je in een CZ bent en plotseling meerdere sterke schepen tezamen op je duiken.

Tactiek voor de CZ: kies een sterke vriendelijke NPC uit, en bescherm die (schiet op zijn doelen). Je creëert hiermee een wolfpack waarmee je de vijanderlijke NPC"s op een gegeven moment overrompeld :+
Bedankt! Ik ga nog eens puzzelen.

• Sassem
  • Niet online
Drum schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:33:
[...]

Dank je voor die opmerking :9~
Pagina: 1 ... 63 ... 123 Laatste