Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Drum schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:06:
[...]
Lekker bezig d:)b

Hoe sommige spelers het voor elkaar krijgen om überhaupt in een willekeurig spel met de muis te vliegen is voor mij een compleet raadsel, volgens mij kan je dan beter alles op je keyboard binden (WSAD + pijltjes voor pitch, yaw, roll, strafe) :+
Het "normale" vliegen was nog wel te doen met muis, al had ik de instellingen van de muis wel op relatief gezet anders had ik het gevoel alsof ik met een fles whiskey achter de kiezen in was gestapt :+
Dat gaat nog een mooi tripje worden en na 1300 jumps ben je het ook wel even zat denk ik.
Op zich best jammer dat je niet net als in EVE een clone achter kan laten in de bubbel waar je even naar terug kan jumpen om wat andere dingen als afwisseling te doen.
Aan de andere kant, dit geeft wel het gevoel dat je echt weg bent van alles en iedereen 8)
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:47:
Oke Gisteren het spel op de PS4 gekocht en even geprobeerd.
Welkom en veel plezier toegewenst met de game.
De controls kunnen in het begin best een beetje overwhelming zijn inderdaad, maar oefening baart kunst.
Drumatiko heeft je reeds inzicht gegeven in de landingsprocedure.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:15:
Thx :)

Ik had landings rechten maar wist niet dat je binnen 10 min moest landen hehe was behoorlijk aan het klungelen daar als de cirkel knop even snel indrukt is het een booster? Houd je hem ingedrukt en druk je dan pijltje omlaag op de PS4 controller zou normaal gesproken je landings gestel moeten uitklappen maar dat werkte niet Pijltje omhoog is verlichting aan dat werkte wel?
maar zal nog eens om landings rechten vragen en kijken of het landen dan wel wil lukken.
Zit ook nog te knoeien met de besturing misschien dat ik het een en ander nog aanpas.
Maar het ziet er wel tof uit :)
Ik speel het ook sinds kort op de PS4, en holy sh*t wat is dit spel tof!
Was inderdaad wel een klein beetje wennen met het landen, de eerste keer stuiterde ik ook het hele station door. :')
Andere spelers zullen wel gedacht hebben "waar is hij mee bezig?!" :P

Daarna gebeurde het me een (paar) keer dat bij aankomst m'n landingsplek bezet was door een NPC....
Kon ik weer naar buiten voor poging 2. :D

Ondertussen al wat stapjes verder en m'n eerste miljoen binnen.

PS. Cirkel + Pijltje omhoog is je cargo-scoop, pijltje links is je verlichting. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostley op 06-07-2017 10:26 ]

PSN ID: Ancta

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
Ik ben af en toe toch ook echt een zwitsal. Lekker handel drijven, kom ik er na 6 runs achter dat ik helemaal geen winst maak omdat ik de run verkeerd om doe :+

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

*proest*

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:44
Aantal vraagjes
Is het trouwens een shared omgeving dus PC spelers en PS4 en eventueel Xbox bij elkaar ?
Kan je meer dan 1 schip hebben zoja heb je dan ergens een plek waar je snel heen kan gaan?
Zijn er bv Sites waar je misschien doormiddel van charts kan zien waar de te verhandelende goederen in de aanbieding zijn of kan je zoiets zelf oproepen in je schip/trade menu.
Ik ben gisteren avond even bezig geweest en heb totaal nog geen inzicht wat er allemaal precies mogelijk is.

PSN: FreakGIB

• A3aaN79
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:19:
Is het trouwens een shared omgeving dus PC spelers en PS4 en eventueel Xbox bij elkaar ?
Volgens mij wordt het universum inderdaad gedeeld met alle spelers, dit geldt ook als je solo, closed of open speelt.
Kan je meer dan 1 schip hebben zoja heb je dan ergens een plek waar je snel heen kan gaan?
Ja je kan meer dan 1 schip hebben, echter maar 1 tegelijk vliegen, je andere schepen blijven dan achter op het betreffende station.
Schepen kun je wel laten transporteren naar bijvoorbeeld een centraal gelegen station als je dit wilt.
Ergens snel heen als in "fast travel"? Nee, je dient zelf te vliegen.
Zijn er bv Sites waar je misschien doormiddel van charts kan zien waar de te verhandelende goederen in de aanbieding zijn of kan je zoiets zelf oproepen in je schip/trade menu.
Zie de TS, hier staan echt een hoop nuttige links tussen.
Er zijn hier mensen die meer kennis hebben van trading en je misschien verder kunnen helpen.
Heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Ik ben gisteren avond even bezig geweest en heb totaal nog geen inzicht wat er allemaal precies mogelijk is.
Geloof mij, dit gaat ook even duren...
Speel nu zelf 2 weken en heb het idee dat ik ruim de helft nog niet gezien of geprobeerd heb.
Lees zelfs verhalen dat mensen na jaren nog achter nieuwe dingen komen.

• FreakGIB
A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:37:
[...]

Volgens mij wordt het universum inderdaad gedeeld met alle spelers, dit geldt ook als je solo, closed of open speelt.

[...]

Ja je kan meer dan 1 schip hebben, echter maar 1 tegelijk vliegen, je andere schepen blijven dan achter op het betreffende station.
Schepen kun je wel laten transporteren naar bijvoorbeeld een centraal gelegen station als je dit wilt.
Ergens snel heen als in "fast travel"? Nee, je dient zelf te vliegen.

[...]

Zie de TS, hier staan echt een hoop nuttige links tussen.
Er zijn hier mensen die meer kennis hebben van trading en je misschien verder kunnen helpen.
Heb er persoonlijk geen ervaring mee.

[...]

Geloof mij, dit gaat ook even duren...
Speel nu zelf 2 weken en heb het idee dat ik ruim de helft nog niet gezien of geprobeerd heb.
Lees zelfs verhalen dat mensen na jaren nog achter nieuwe dingen komen.
Mijn vorige Eilte was de 1984 versie en deze is wel iets uitgebreider _/-\o_

• Ghostley
Aantal vraagjes
De sim (achtergrond proces) is inderdaad voor iedereen hetzelfde.
Echter de instances waar je in zit zijn gescheiden. Dus als PC speler zul je geen PS4 speler tegen kunnen komen of samen vliegen.
(Technisch prima mogelijk, maar Sony wil het niet.)

Het is zoals je al zegt enorm uitgebreid, en er zijn massa's mogelijkheden.
Ongetwijfeld zal dit een hoop nieuwe spelers afschrikken, vanwege dat je na de tutorials er vrijwel direct 'alleen' voor staat.
Gelukkig zijn er fora (zoals deze _/-\o_ ) waar veel info te vinden is!

Aantal vraagjes
Jazeker; vul in in welk systeem je bent, selecteer de commodity die je wilt verhandelen en vervolgens kan je een lijst opvragen waar je de spullen met winst kunt verkopen.
http://inara.cz/market/
Zelf ben ik niet zo'n handelaar, dus wellicht zijn er betere sites te vinden :+

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• A3aaN79
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:49:
[...]
Mijn vorige Eilte was de 1984 versie en deze is wel iets uitgebreider _/-\o_
Die heb ik dan weer nooit gespeeld...
Ghostley schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:59:
[...]
De sim (achtergrond proces) is inderdaad voor iedereen hetzelfde.
Echter de instances waar je in zit zijn gescheiden. Dus als PC speler zul je geen PS4 speler tegen kunnen komen of samen vliegen.
(Technisch prima mogelijk, maar Sony wil het niet.)
Net wat beter en duidelijker verwoord d:)b

• Ghostley
Drum schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:27:
[...]

Jazeker; vul in in welk systeem je bent, selecteer de commodity die je wilt verhandelen en vervolgens kan je een lijst opvragen waar je de spullen met winst kunt verkopen.
Werkt deze lijst ook voor (of is er een alternatief) voor het afleveren van commodities waar om gevraagd word in missies?
Ik dacht namelijk slim *kuch* te zijn door te kijken naar het stukje tekst "Imported from" en daar dan het betreffende item op te halen... Alleen daar eenmaal aangekomen blijkt dat alle stations in dat systeem het spul niet verkopen.
Ik had daardoor ook m'n eerste bijna-dood-door-neutronen-ster ervaring. :+

• A3aaN79
Ahum... ook even kennis mogen maken met de zwaartekracht, had zo snel niet in de gaten dat het daar >1.7G was :+

Verder wel de jumprange van mijn schip naar 51.3LY gebracht oOo

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:34:
Ahum... ook even kennis mogen maken met de zwaartekracht, had zo snel niet in de gaten dat het daar >1.7G was :+

Jouw ASP?..
Die 51 ly is heel mooie springafstand..

Mijne haalt beschamende 38 ofzo..

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• A3aaN79
captain_ghost schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:37:
[...]
Jouw ASP?..
Die 51 ly is heel mooie springafstand..

Mijne haalt beschamende 38 ofzo..
Diamond Back Explorer met een level 5 engineer upgrade.
Met een level 1 upgrade zat ik ook op 38LY.

Edit: een paar rolls later en we zitten nu op 53.85LY (58.36LY) *O*

[ Voor 10% gewijzigd door A3aaN79 op 06-07-2017 19:03 ]

Prachtige score! Alleen.. 1 keer blazen en je hull is 20%? :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• A3aaN79
Uhm geen idee, net de Witchhead nebula voorbij op weg naar de Orion nebula... zien we dus wel als we terug komen :+ :+

Edit: Helm geeft 100% hull en shield weer, dus lijkt oke of ik mis wat :?

[ Voor 24% gewijzigd door A3aaN79 op 06-07-2017 21:06 ]

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:03:
Uhm geen idee, net de Witchhead nebula voorbij op weg naar de Orion nebula... zien we dus wel als we terug komen :+ :+

Edit: Helm geeft 100% hull en shield weer, dus lijkt oke of ik mis wat :?
Nee hoor, @Leutje laat z'n e-peen staks wel zien denk ik. Maar die blaffer van hem haalt de 30LY niet eens :z ;)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

@A3aaN79 Op het moment dat je wat op pikt (cargopod ofzo) ben je een target voor NPC piraatjes :P
Ik heb laatst met mijn anaconda gevlogen die ook lekker ver kan springen. maar helemaal niet snel is :(
Het gaat allemaal fantastisch. Totdat ik mijn UP of mijn UA had op gepikt.
In totaal 3 keer interdicted met 41% hull over
Mijn Asp kan ook in principe erg ver springen. heeft een klein schildje maar een lvl5 dirty thruster upgrade.
Hierdoor kan hij opeens minder ver springen (evengoed nog 45 lj) maar hij haalt op dit moment 502m/s
Een beetje npc raakt me mischien maar 1 keer en dan ben ik al weg! altijd 0% hull schade

E-peen? is dat mijn python? :P Die doet 25 l. Kom ik er ook wel

[ Voor 5% gewijzigd door Leutje op 06-07-2017 21:26 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• A3aaN79
Oke, ik snap je Leutje maar interdicties zijn wel heel erg makkelijk te verhinderen vind ik, die minigame stelt niks voor...
Maar 502m/s is wel lekker snel inderdaad, geloof dat je tussen de 400-450m/s de npc's al kwijt raakt wat ik ergens las.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Ik denk dat ik voor clean drives ga als ik de asp nog eens ga upgraden, kan je makkelijker vliegen en landen op high G planeten zonder oververhit te raken schijnt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:32:
Oke, ik snap je Leutje maar interdicties zijn wel heel erg makkelijk te verhinderen vind ik, die minigame stelt niks voor...
Maar 502m/s is wel lekker snel inderdaad, geloof dat je tussen de 400-450m/s de npc's al kwijt raakt wat ik ergens las.
Das dus het verschil tussen een DB en een annie
De Anny is nauwelijks wendbaar. en dat geld ook voor interdicties

Overigens mijn snelste schip....

• A3aaN79
Leutje schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Das dus het verschil tussen een DB en een annie
De Anny is nauwelijks wendbaar. en dat geld ook voor interdicties

Overigens mijn snelste schip....
..video...
Oh echt? Toch raar eigenlijk, volgens Coriolis is de agility factor van de ASP toch hoger dan de DBX, of speelt de factor medium/small ship hier een rol?

Dat is een serieus snel schip, Eagle?
Wel jammer dat die berg ineens overstak :+

• haarbal
A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:44:
Model rechts op de hud lijkt meer op een imperial courier.

Dat schip staat iig ook op m'n verlanglijst, maar dan moet ik eerst een hogere empire rang hebben.

• FreakGIB
Mijn eerste missie courier job
deliver data to Onizuka landing in the frigaha system
6.6 ly ver
ik er heen krijg ik geen landings rechten ?
maar heb geen full om terug te gaan kan ik ergens full halen en waarom mag ik niet landen
Ik zie wel dat er iemand anders gedocked is moet ik wachten totdat die opstijgt?
nvm mag nu wel landen:)

[ Voor 3% gewijzigd door FreakGIB op 06-07-2017 23:12 ]

• haarbal
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:08:
Ik zie wel dat er iemand anders gedocked is moet ik wachten totdat die opstijgt?
Ja.

• FreakGIB
Ben geland maar nu moet ik ergens mijn missie inleveren maar als ik mijn Inventory kijk zie ik niks
En bij Contracts zie ik nog steeds staan Courier job available.
En daar kan ik alleen ABANDON kiezen?
Moet hem toch ergens kunnen afleveren?
Is het erg als ik zulke beginners vragen hier stel?

• haarbal
FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:18:
[...]

Ben geland maar nu moet ik ergens mijn missie inleveren maar als ik mijn Inventory kijk zie ik niks
En bij Contracts zie ik nog steeds staan Courier job available.
En daar kan ik alleen ABANDON kiezen?
Moet hem toch ergens kunnen afleveren?
Is het erg als ik zulke beginners vragen hier stel?
starport services, mission board, daar staat hij als het goed is.

• FreakGIB
haarbal schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:19:
[...]

starport services, mission board, daar staat hij als het goed is.
Thx moet gewoon beter zoeken :X
BTW nu heb ik daar een misssie geselecteerd naar ERAVATE 6.68LY
ik kan normaal 7.4 maar nu zie ik staat FEUL 0.36
ik heb wel cargo gekregen voor mijn missie kan dat de oorzaak zijn dat ik nog maar zo weinig kan jumpen nu ?

[ Voor 34% gewijzigd door FreakGIB op 06-07-2017 23:32 ]

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Je moet wel even refuelen bij het station als je land, als je een fuel scoop koopt kun je bijtanken bij sterren van bepaalde typen, het ezelsbruggetje is kgb foam. In je galaxy map kun je daar op filteren.
Iedere ton die je in je cargo hebt zorgt ervoor dat je iets minder ver kunt springen, probeer hem te upgraden. Als je weinig cash hebt kun je het beste bounty hunten.
YouTube: Elite Dangerous - PS4 Gameplay - The First 30 Minutes & Getting ...

[ Voor 3% gewijzigd door siren op 07-07-2017 09:09 ]

A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:44:
[...]

Oh echt? Toch raar eigenlijk, volgens Coriolis is de agility factor van de ASP toch hoger dan de DBX, of speelt de factor medium/small ship hier een rol?

Wel jammer dat die berg ineens overstak :+
ehm.. Ik had het over mijn Anaconda :P
Die is toch iets minder wendbaar als een ASp of DBX

• A3aaN79
Leutje schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 06:55:
[...]

ehm.. Ik had het over mijn Anaconda :P
Die is toch iets minder wendbaar als een ASp of DBX
My bad :F

Nu wou ik gisteravond vanaf de Orion nebula door reizen naar de Seagull nebula, maar dat ging niet door.
Er zit daar een enorme muur van COL-systemen waar je een unknown permit voor nodig blijkt te hebben.

Oke, dan gaan we toch recht omhoog, maar ook daar vloog ik tegen een plafond van die COL-systemen aan :?
Is er vagelijk iets bekend over die unknown permit??

Kwam nog wel in een systeem terecht welke nog door niemand was ontdekt dus daar hangt nu mooi mijn naam aan :*)

• FreakGIB
Drum schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:27:
[...]

Kan je daar op een of andere manier ook je Commander syncen of moet je zelf steeds invullen wat voor schip je hebt en hoeveel credits.

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
FreakGIB schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:48:
[...]

Kan je daar op een of andere manier ook je Commander syncen of moet je zelf steeds invullen wat voor schip je hebt en hoeveel credits.
Dat zal je zelf moeten doen. Ik zou het ook niet prettig vinden als een website dit van mijn computer af zou kunnen halen.
Zo heb ik wel de schepen, ranks, reputation ed handmatig bijgewerkt, maar bijv. credits en cargo laat ik zitten.

Feel free om mij een (inara) friend-invite te sturen. (http://inara.cz/cmdr/48703/)

[ Voor 11% gewijzigd door MacNetron op 07-07-2017 09:07 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Overigens, het werk aan http://edtg.macnetron.nl slash http://www.edtg.nl/ staat niet stil, het is echter vooral aan de back-end waar ik nu aan werk. Aanpassingen aan het datamodel, opsplitsing en bijwerken van Django code en bovenal: mogelijk maken van het tracken van je travels door het universum.
Deze versie moet dan uiteindelijk gaan draaien op de Odroid-C2, ipv de Orange-Pi die de huidige site host.

[ Voor 5% gewijzigd door MacNetron op 07-07-2017 09:20 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• FreakGIB
Wat is een beetje leuk schip om als eerste te kopen voorloopig ga ik voor bounties en courrier missie's denk ik
In de Sidewinder is weinig cargo space ik heb nog niet uitgezocht wat je max kan uitbreiden.
Maar als ik lees dat de AI schepen niet sneller gaan dan 400 als ik dan een schip kan maken die net iets harder kan kan je de meeste fights misschien ontlopen?
Of denk ik nu verkeerd.

• A3aaN79
Cobra MKIII is wat je wilt denk ik :)
Snel, wendbaar en veelzijdig schip welke ik nog steeds heb en gebruik voor alles wat geen exploration is.
Speel hier wat mee om te zien wat mogelijk is: Ship builder

• EliteGhost
A3aaN79 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:34:

Hehe: waarom stopt ie nou nieeeeeet?
Oh...

Dat is een indrukwekkende afstand.
Is dit leeg of ook klaar voor verkenning?

• A3aaN79
EliteGhost schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Hehe: waarom stopt ie nou nieeeeeet?
Oh...

Dat is een indrukwekkende afstand.
Is dit leeg of ook klaar voor verkenning?
Hahaha precies dat ja:
"Yes, yes.... Noooooooo.....!!"
*BOEM*
"Shields offline"
"Hull integrity compromised"
:F

Afstand in ondertussen ruim 53LY en dat is met SRV, echter geen cargo hold.

• EliteGhost
A3aaN79 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Hahaha precies dat ja:
"Yes, yes.... Noooooooo.....!!"
*BOEM*
"Shields offline"
"Hull integrity compromised"
:F

Afstand in ondertussen ruim 53LY en dat is met SRV, echter geen cargo hold.
Blijft indrukwekkend. Ik heb een Anaconda voor verkenning (ASP is leuker en goedkoper) en wissel de FSD tussen mijn Cutter en de Anaconda. Maar die haalt toch echt geen 53 ly. Zelfs niet als ik het schip kaal strip.
Dus complimenten daarvoor.

• FreakGIB
EliteGhost schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:49:
[...]

Blijft indrukwekkend. Ik heb een Anaconda voor verkenning (ASP is leuker en goedkoper) en wissel de FSD tussen mijn Cutter en de Anaconda. Maar die haalt toch echt geen 53 ly. Zelfs niet als ik het schip kaal strip.
Kan je dan sommige specs rerollen om een beter resultaat te krijgen of hoe moet ik dat zien.

• EliteGhost
FreakGIB schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Kan je dan sommige specs rerollen om een beter resultaat te krijgen of hoe moet ik dat zien.
Je kan altijd terug gaan naar de betreffende engineer om het opnieuw te proberen. Mits je de materialen hebt natuurlijk.
Je zit nooit vast aan een upgrade :)

• A3aaN79
EliteGhost schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:49:
[...]

Die schepen hebben ook heel wat meer massa :+
Zal vanmiddag mijn build eens plaatsen en de mod rolls voor de FSD (wat ook het enige is wat ge-engineerd is)

• FreakGIB
A3aaN79 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Zal vanmiddag mijn build eens plaatsen en de mod rolls voor de FSD (wat ook het enige is wat ge-engineerd is)
Oke ik weet er nog helemaal niks vanaf maar kan je dan naast uitbredingen kopen in een station ook uitbreidingen laten maken ergens ?
en dan gelukt hebben op betere specs?

• EliteGhost
[...]

Ze hebben ook een grotere FSD ;)

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
FreakGIB schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:01:
[...]

Oke ik weet er nog helemaal niks vanaf maar kan je dan naast uitbredingen kopen in een station ook uitbreidingen laten maken ergens ?
en dan gelukt hebben op betere specs?
In je rechterscherm is je holo-me gehighlight daaronder vind je engineers.
YouTube: ✔ Elite: Dangerous - Engineer Tutorial - Unlocking & Rank...

• A3aaN79
EliteGhost schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:40:
[...]

Ze hebben ook een grotere FSD ;)
Zucht, ik ben echt toe aan weekend blijkbaar dat ik zulke dingen over het hoofd zie 8)7

Huidige build: DBX met 53.92(58.36)LY
Ooit misschien de andere onderdelen nog eens lightweight maken voor nog grotere range :)

Hier nog een handige guide: FSD Range Modding 101

Edit: Aangezien ik midden in space zit kan ik de engineering roll niet zien.
Echter uit mijn hoofd had ik een redelijk hoge roll op optimised mass en daar bovenop nog een secundaire roll voor optimised mass

[ Voor 15% gewijzigd door A3aaN79 op 07-07-2017 13:31 ]

• FreakGIB
siren schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:40:
[...]

In je rechterscherm is je holo-me gehighlight daaronder vind je engineers.
YouTube: ✔ Elite: Dangerous - Engineer Tutorial - Unlocking & Rank...
Ik zie dat je wel de uitbreiding moet hebben wil je kunnen spelen met Engineers.
En die heb ik nog niet wilde eerst even kijken of het wel leuk is.
Maakt niet uit komt later wel.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Mijn eerste bezoek aan een Astroid Base :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p8Qmm1k.png?1

Ben bezig met de CG in HIP 17692 - Combat support.
Gisteren ben ik nog bezig geweest in een HazRES, maar die is vandaag verdwenen. Heeft iemand een idee waarom/ waar naar toe?

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
System is in lockdown.

Niet echt handig met een bounty hunting CG, En Zeker niet met een trade CG.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• A3aaN79
GeeBee schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:27:

..plaatje..
Oh wauw d:)b , daar moet ik mijn eerste ook nog van tegenkomen.

Nu bezig een weg om al die afgesloten systemen te vinden |:(

Verwijderd

Ja, maar volgens mij zitten er door dat er nu een hoop nieuwe spelers bij zijn gekomen, mensen tussen die nog niet helemaal snappen dat ze een economie naar de maan kunnen helpen. (Figuurlijk dan even niets met het SOL systeem te maken)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gaaf! Die bestonden nog niet toen ik de bubble verliet. Als ik terug ben moet ik die dingen ook maar eens bezoeken.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

In solo is de RES wel zichtbaar.
Wel jammer voor de C in CG :)

Ook in mijn eigen Private group is het wel zichtbaar, maar dat is op dit moment gelijk aan solo. Dus jullie zijn welkom :)

[ Voor 55% gewijzigd door GeeBee op 07-07-2017 15:10 ]

• daPet
[...]

Dat klinkt al goed zeg! 53LY is zeker goed.
Je zou de rest ook nog kunnen engineeren (gewicht besparing!). Ben erg benieuwd hoever je komt :)

Ik heb een AspEx op 51LY. Maar dan wel met cargo, shield, srv, canon, beam laser en afmu

[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 07-07-2017 20:11 ]

• daPet

[afbeelding]

Ben bezig met de CG in HIP 17692 - Combat support.
Gisteren ben ik nog bezig geweest in een HazRES, maar die is vandaag verdwenen. Heeft iemand een idee waarom/ waar naar toe?
Dat soort dingen gebeuren vaak als de state van het systeem veranderd.

A3aaN79 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:18:
[...]

Nu wou ik gisteravond vanaf de Orion nebula door reizen naar de Seagull nebula, maar dat ging niet door.
Er zit daar een enorme muur van COL-systemen waar je een unknown permit voor nodig blijkt te hebben.

Oke, dan gaan we toch recht omhoog, maar ook daar vloog ik tegen een plafond van die COL-systemen aan :?
Is er vagelijk iets bekend over die unknown permit??
euh.. jah... Iets met Thargoids enzo niet zo bijzonder hoor ;)

• A3aaN79
daPet schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:07:
[...]

Dat klinkt al goed zeg! 53LY is zeker goed.
Je zou de rest ook nog kunnen engineeren (gewicht besparing!). Ben erg benieuwd hoever je komt :)

Ik heb een AspEx op 51LY. Maar dan wel met cargo, shield, srv, canon, beam laser en afmu
Gewichtsbesparingen wil ik later inderdaad nog eens naar kijken, geen idee welke engineers daar voor nodig zijn.
Heb geen wapens of utilities in gebruik, wel schild, srv en afmu.

Edit: zoveel is er niet in lightweight, scanners en life support :/
Leutje schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:48:
[...]

euh.. jah... Iets met Thargoids enzo niet zo bijzonder hoor ;)
had zoiets al wel een beetje verwacht, dan hebben ze een behoorlijk stuk space :D

[ Voor 4% gewijzigd door A3aaN79 op 07-07-2017 23:02 ]

Verwijderd

Meer mensen die problemen hebben op dit moment? (PS4)
Bij alle missies die ik tot nu toe probeer in te leveren (delivery, passenger, donations) krijg ik de melding:

"Error can't connect to the adjudication server, returning to main menu"
Vervolgens wordt ik dus uit de game gegooit naar het hoofd menu.

edit:
Zie dat er zowel op PC als Xbone ook een paar mensen hier last van hebben en melding hebben gedaan op het Frontier forum. https://forums.frontier.c...63094-Weird-server-issues

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 10:35 ]

• FreakGIB
Oke Dead in space zonder Fuel :(
Ja ik weet het eigen schuld maar wat zijn mijn opties
in het systeem waar ik ben is alleen maar een red dwarf
ben nog in mijn sidewider kan ik self destrukt doen misschien?

[ Voor 18% gewijzigd door FreakGIB op 08-07-2017 10:34 ]

FreakGIB schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:33:
Heb je een PC of PS4/Xdoos
Als je een PC hebt kan ik je wel helpen ;)

Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:31:
Meer mensen die problemen hebben op dit moment? (PS4)
Bij alle missies die ik tot nu toe probeer in te leveren (delivery, passenger, donations) krijg ik de melding:

"Error can't connect to the adjudication server, returning to main menu"
Vervolgens wordt ik dus uit de game gegooit naar het hoofd menu.

edit:
Zie dat er zowel op PC als Xbone ook een paar mensen hier last van hebben en melding hebben gedaan op het Frontier forum. https://forums.frontier.c...63094-Weird-server-issues
Het is weekend. Tijden dat het behoorlijk druk is binnen het spel. Dat merk je helaas ook aan de servers die er moeite mee hebben ;)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

FreakGIB schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:33:
The Fuel Rats zijn spelers die mensen in space kunnen bijtanken. Zet alle nietnoodzakelijke modules uit, google hun website, geef je positie door en wacht tot ze er zijn.
Ze hoeven er niets voor terug, toplui!

• daPet
Oh, ik dacht dat je de standaart lightweight alloys kon engineeren naar -50% weight reduction als je mazzel hebt. maar blijbaar werkt dit niet (meer) volgens inara?

https://inara.cz/galaxy-blueprint/36/

url gefixt

[ Voor 7% gewijzigd door daPet op 08-07-2017 12:32 ]

Verwijderd

Leutje schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:
[...]

Het is weekend. Tijden dat het behoorlijk druk is binnen het spel. Dat merk je helaas ook aan de servers die er moeite mee hebben ;)
Ik heb er de vorige 2 weekenden totaal geen last van gehad. Probleem is ik kan in geen enkel station of system nu missies doen. Ik kan ze accepteren maar nergens completen en ze verdwijnen ook random als ik de game weer opnieuw moet starten.

Is ook al sinds vanochtend 9uur en nu nog steeds. Lijkt mij iets anders dan servers die wat instabiel zijn vanwege drukte.
MacNetron schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:19:
Overigens, het werk aan http://edtg.macnetron.nl slash http://www.edtg.nl/ staat niet stil, het is echter vooral aan de back-end waar ik nu aan werk. Aanpassingen aan het datamodel, opsplitsing en bijwerken van Django code en bovenal: mogelijk maken van het tracken van je travels door het universum.
Deze versie moet dan uiteindelijk gaan draaien op de Odroid-C2, ipv de Orange-Pi die de huidige site host.
Ik heb http://edtg.macnetron.nl/ nog even toegevoegd in de TS onder het kopje "nuttige links". *O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• haarbal
daPet schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:05:
Oh, ik dacht dat je de standaart lightweight alloys kon engineeren naar -50% weight reduction als je mazzel hebt. maar blijbaar werkt dit niet (meer) volgens inara?

https://inara.cz/galaxy-blueprint/36/

url gefixt
De lightweight alloys hebben toch een massa van 0? Een percentage gewicht erbij of eraf doet dan niets.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Ik heb er de vorige 2 weekenden totaal geen last van gehad. Probleem is ik kan in geen enkel station of system nu missies doen. Ik kan ze accepteren maar nergens completen en ze verdwijnen ook random als ik de game weer opnieuw moet starten.

Is ook al sinds vanochtend 9uur en nu nog steeds. Lijkt mij iets anders dan servers die wat instabiel zijn vanwege drukte.
Ja de lag is echt enorm hier (= HiRES in Merope).
Schepen die vooruit en achteruit springen.
Targets die niet dood willen.
Bounties die binnenkomen van schepen die nog rondvliegen :)
Enige voordeel: veel kleine Elite targets hier. Dus goed voor je Combat rank :)

[ Voor 7% gewijzigd door GeeBee op 08-07-2017 15:20 ]

Zojuist even mijn Cutter afgestoft en een beetje lopen bijschaven bij de engineers (longrange scanners zodat ik op 9,5km reeds doelwitten kan scannen, en powerplant/schilden geupgrade). Voor de thrusters heb ik de rode modifier gekocht, ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt: :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f6yBjwF.png

• haarbal
Ben niet echt een explorer, maar door tijdens het vliegen m'n scanner af te vuren heb ik op den duur toch wat data, dacht ik dump het in sirius en dan bij vertrek misschien nog een missie.

sirius no thank you

nope, fool me once...

haarbal schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:50:
Ben niet echt een explorer, maar door tijdens het vliegen m'n scanner af te vuren heb ik op den duur toch wat data, dacht ik dump het in sirius en dan bij vertrek misschien nog een missie.

[afbeelding]

nope, fool me once...
Het zou maar je eerste missie ooit zijn in Elite,... :+

• FreakGIB
Leutje schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Heb je een PC of PS4/Xdoos
Als je een PC hebt kan ik je wel helpen ;)
PS4 Ik heb uiteindelijk self destrukt gedaan.
Maar nu ben ik weer onderweg naar Kamadhenu
maar zit nu weer op bijna low fuel ik kom elke keer bij Red dwarfs terecht of in iedergeval stelsels met geen planeten en stations en ik kan alleen maar landen op stations heb niet die andere uitbreiding
hoe kan je op de Galaxy map systemen vinden waar ook stations zijn?

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Het snelste en veiligste, maar ook het duurste is een fuel scoop aanschaffen.
Selecteer in de galaxy map alleen de sterren van type KGB FOAM en selecteer Apply filter to route. Daarmee krijg je altijd een route die langs scoopable stars loopt.

Als je altijd onderweg wilt tanken duurt je route echt super veel langer. Niet alleen moet je stelsels kiezen met stations via system info, maar op die stations moet je dan ook kunnen tanken, want dat kan niet bij allemaal. Echte stations (orbis, coriolis, etc) volgens mij wel, maar outposts zeker niet allemaal.
En dan moeten die stations ook nog eens niet te ver van het Point of entry liggen, anders ben je gewoon teveel tijd kwijt voor het leuke.
En dat kost allemaal veel meer tijd dan even fuel scoopen (let wel goed op de warmteontwikkeling) en weer wegwezen. Tenzij je dat leuk vindt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd :)

Maar om op je vraag terug te komen: volgens mij is het niet mogelijk om stelsels te filteren op aanwezigheid van een pompstation.

[ Voor 68% gewijzigd door GeeBee op 08-07-2017 19:48 ]

• FreakGIB
GeeBee schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:39:
Het snelste en veiligste, maar ook het duurste is een fuel scoop aanschaffen.
Selecteer in de galaxy map alleen de sterren van type KGB FOAM en selecteer Apply filter to route. Daarmee krijg je altijd een route die langs scoopable stars loopt.

Als je altijd onderweg wilt tanken duurt je route echt super veel langer. Niet alleen moet je stelsels kiezen met stations via system info, maar op die stations moet je dan ook kunnen tanken, want dat kan niet bij allemaal. Echte stations (orbis, coriolis, etc) volgens mij wel, maar outposts zeker niet allemaal.
En dan moeten die stations ook nog eens niet te ver van het Point of entry liggen, anders ben je gewoon teveel tijd kwijt voor het leuke.
En dat kost allemaal veel meer tijd dan even fuel scoopen (let wel goed op de warmteontwikkeling) en weer wegwezen. Tenzij je dat leuk vindt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd :)

Maar om op je vraag terug te komen: volgens mij is het niet mogelijk om stelsels te filteren op aanwezigheid van een pompstation.
Thx

Ik zit nu toe zoeken in de Galaxy Map
maar kan nog niet echt vinden waar ik kan selecteren op KGB FOAM
ik zie meerdere TAB's in het Galaxy menu ik hem hem op Economical Routes gezet
Verder de fuel Scoop ik had de docking computer gekocht maar heb verder geen plek voor een fuel scoop of ik moet die docking computer weer verwijderen zeker? op mijn sidewinder
Of zijn er andere dingen die ik niet echt nodig heb?

Edit toch gevonden moest nog iets verder downscrollen in een dropdown menu :)
Edit+ Ik heb nog een vraag heb nu bv. een missie Take down Pirate LORD Keir Turner
in systeem KAMADHENU daar aangekopen bij het beacon kreeg ik de melding ga naar Kamandhenu 3
de 3de planeet maar kan daar niks vinden in de ruimte moet ik misschien op de planeet zoeken?
Ik dacht dat het een piraat in een schip zou zijn/

[ Voor 11% gewijzigd door FreakGIB op 08-07-2017 22:38 ]

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Blijf daar in de buurt rondvliegen in supercruise en je krijgt vanzelf een mission critical message.
Je doel zit dan in een signal source die je kunt vinden in de linker paneel/ contacts

https://canonn.science/ toegevoegd in de TS onder het kopje nuttige links (is recent vernieuwd). Het is de Canonn website waar onder andere het verhaal/historie van de aliens in ED is uitgelegd. Als je wat tijd over hebt is het zeker de moeite waard om de website eens te bezoeken.

Edit:

Yeuy, heb het eindelijk voor elkaar gekregen om mezelf klem te vliegen in de station grill (kon werkelijk geen kant meer op) :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6chp65F.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Drum op 09-07-2017 19:46 ]

goed gedaan jochie!

Maaruh...
Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/external/lAzjbYNHkWVTwCb_PDQCEib8suJegLdbAFNJvf7LVls/https/cdn.discordapp.com/attachments/272886326544695297/333147151171321857/unknown.png?width=1440&height=603

Iemand (Cris Whoo) Die meer opslag nodig had voor als zijn modules haha hij is gek geloof ik :P

Leutje schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:54:
goed gedaan jochie!

Maaruh...
[afbeelding]

Iemand (Cris Whoo) Die meer opslag nodig had voor als zijn modules haha hij is gek geloof ik :P
Ze zullen wel propvol met powerplay items zitten gok ik zo :9~

Powerplay en engineered dingen. ik ken Cris wel een beetje :P
Gisteren had hij 3 anaconda's gekocht om weer een beetje te kunnen uitbreiden

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ach ja.. De Bhagwan (remember him?) had 96 Rolls-Royces...

GeeBee schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:23:
tja ik heb er ok 1 gehad. Goed hij was maar een cm of 5 lang maar het was wel een Royce

(ik dacht even ingame... tot ik me bedacht dat er ook een buitenwereld is.. haha Ja de Bhagwan ken ik nog wel)

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:40
GeeBee schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:23:
Heb ik niet meegekregen, maar thnx, het was een leuke Google search :9

Speel het sinds een weekje (lang geleden ooit eens gekocht maar na een enkele speelsessie niet meer aangeraakt) en nu 30 uur verder begin ik er een beetje in te komen. Al blijf ik wel stug m'n spaceship banken in sommige situaties in de verwachting dat zwaartekracht z'n ding doet :+ Wil graag Sol een bezoekje geven dus zit voornamelijk Federation dingen te doen tot ik toestemming heb. Tot nu toe meestal boom the time missies gedaan om een Cobra mk3 te kunnen kopen en te upgraden. Werd daarnet interdicted en dat ging goed (2 rail guns en 2 automatische multi cannons) dus ik ga nu maar eens wat gevechten aan >:)

Ben nu ook wel overtuigd dus Horizons kan niet meer missen :*) Nog niet echt met de SRV op pad geweest maar zo af en toe landen ivm een missie is iig fijne afwisseling.

Kon het niet laten om een paint te kopen :X
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4254/35719876696_f657ea33e9_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4264/34863155214_7444d55517_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4117/34874544953_6325c360f9_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4208/35704400385_0732344acb_o.jpg

Kijk echt me ogen uit soms :o

[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 10-07-2017 02:45 ]

• A3aaN79
Gisteren toch maar terug gekomen van mijn expeditie om eens deel te gaan nemen aan de community goals.
Na die tijd maar eens kijken of we alle engineers kunnen vrij spelen, hebben we dat ook weer gehad en komt altijd van pas.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

nieuws: Oculus haalt tijdelijk 35 procent van prijs Rift af

Hm, ik moet zeggen dat VR nu toch wel begint te jeuken :P

• Ghostley
Gisteren m'n eerste wat langere tour gemaakt met de SRV en wat een beleving!
Vooral de klein ogende kraters vanuit de orbit, die van dichtbij toch niet zo heel klein meer zijn. :D
(En erg blij met de recall functie van je schip, want die was ik dus kwijt :+ )

Wel wat vreemde bugs ontdekt (ps4), waaronder dat het fuel-level van de SRV op 49% staat zolang deze gedocked is. Laat je hem zakken, dan is het 99%. :?
Ook wanneer je een aantal items bij je hebt en je moet bij het binnentakelen van de srv kiezen welke je daarvan wilt behouden (want, cargo = vol), dan blijft in eerste instantie hetgeen je 'weg gooit' in je inventory staan. Tot je gaat verkopen in een station, dan klopt je inventory weer wel.

Hoe dan ook ga ik hier nog heel wat uren in kwijtraken. :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostley op 10-07-2017 14:26 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

haarbal schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:50:

[afbeelding]

nope, fool me once...
Nu ik weer Hutton Orbital zag staan, toch maar s opgezocht wat het probleem is. Nu weet ik gelukkig waarom ik deze maar moet skippen... Al is die mok natuurlijk ook geinig. Kan je die ergens in je cockpit neerzetten oid? (zoals bobble heads?).

Helaas heb ik afgelopen tijd weinig gespeeld. Al heb ik met de CG's wel een miljoen of 12 binnengeharkt. Ik speel nog niet zo heel lang in m'n Cobra, maar ben toch benieuwd welk schip ik nu ga uitzoeken. Misschien ééntje voor wat passenger missies....

Erg gaaf spel, maar zo time consuming!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Kak. Ik ben om. Komende week maar eens bestellen. :)

Lang genoeg uitgesteld. Ik had willen wachten tot een gen2, maar met deze prijs en mijn gezondheid ga ik toch overstag.

Helaas is daarmee het laatste deel geschreven voor mijn DIY cockpit met triple screen en >60 schakelaas. Immers daar zie je niets meer van zodra je de helm opzet (toch?)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Sato
Maar Rob toch, Je schrijft nu wel in één zin je geplande project af maar opent gelijk een deur naar een ander project...

...Of schreef je 'zodra je de helm opzet' onbewust en had helm toch bril moeten zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Sato op 10-07-2017 15:30 ]

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Sato schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:29:
Maar Rob toch, Je schrijft nu wel in één zin je geplande project af maar opent gelijk een deur naar een ander project...

...Of schreef je 'zodra je de helm opzet' onbewust en had helm toch bril moeten zijn?
Helm/bril, whatever als het beestje maar een naam heeft. Overigens, dat "geplande project" is gewoon af en operationeel. Als je zoiets ooit af kunt noemen. :X

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Sato
Dat begreep ik.

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat niets je tegenhoud om een vr bril en een pilotenhelm in elkaar te verwerken ;)

• daPet
RobV schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:33:
[...]

Helm/bril, whatever als het beestje maar een naam heeft. Overigens, dat "geplande project" is gewoon af en operationeel. Als je zoiets ooit af kunt noemen. :X
Maak je er toch een two - seater van :p multicrew ftw

Ik heb zeker wel 5 minuten nodig gehad om de baas m'n vrouw te overtuigen om ook vr aan te schaffen *O*

Dus bedankt voor de tip @SnoeiKoei

Ok, wel jammer maar de min specs vragen om een NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290, en ik heb een GTX 750Ti :'( is dat het proberen waard? Ik zie nog een videokaart erbij niet erg zitten eigenlijk :F

[ Voor 21% gewijzigd door daPet op 10-07-2017 23:07 ]

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
daPet schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:41:
[...]

Ik heb zeker wel 5 minuten nodig gehad om de baas m'n vrouw te overtuigen om ook vr aan te schaffen *O*

Ok, wel jammer maar de min specs vragen om een NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290, en ik heb een GTX 750Ti :'( is dat het proberen waard? Ik zie nog een videokaart erbij niet erg zitten eigenlijk :F
Wellicht nog keer naar jouw baas vragen O-) of je nieuwe onderdeel mag kopen... als ter upgraden.
Anders eventueel ook een compensatie bieden..

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• asndevil
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 08:33
[...]

Het is toch een "accessoire" voor VR :+
Je kan het testen met http://store.steampowered...SteamVR_Performance_Test/
...

Dus.. iedereen die mij vaker ziet posten weet dat de Python mijn absolute favoriet is!
En ik ben gelukkig niet de enige :D
TheYamiks heeft een aantal video's over schepen. meestal is hij niet te zuinig met zijn commentaar op een hauler of een cutter. Dus niet met de Python :D

Een samenwerking met Spatula. Ook een erg leuke ED video maker.
En dan snappen jullie misschien waarom ik zo graag in mijn Python vlieg!

*fapfapfap* (videoquote)

Dan het stukje over VR. Een 750 is echt te weinig :( Sorry Pet. Mischien een avondje ruzie met de baas voor overhebben? Want VR is echt iets anders als even rondvliegen op je monitor scherm.
De eerste keer dat je in een Correolis staat kijk je om je heen en .. wow.... dit ding is GROOOOOT!!

[...]

Eén stap per keer, eerst de VR bril kopen, daarna kun je je vrouw eenvoudiger over halen voor de GPU (want "anders kan je de VR bril niet gebruiken" >:) )

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
Zijn de startup tutorials al een keer verbeterd?

Ik ben eind vorig jaar een keer aan de slag gegaan maar miste de juiste knoppen op de Warthog hotas en die opzoeken met de VR bril is zo goed als onmogelijk...
En dat terwijl Elite in VR juist zo gaaf is....
Ze zijn iig uitgebreid. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe of wat ;)

• daPet
@Leader98 Ik denk dat je wellicht beter eerst de controller setup doet zonder VR?
Toegegeven is dat wel vreemd, als beginner heb je van sommige functies nog geen benul wat het überhaupt doet, dat moet on the fly.

Je kan op deze site je controller setup laten uitprinten ter referentie :)

• FreakGIB
Is er eenige hoop dat er misschien voor de PS4 een VR update komt ?
Ik denk dat de PS4 Pro het toch wel moet aankunnen.

Pagina: 1 ... 62 ... 123 Laatste