Het "normale" vliegen was nog wel te doen met muis, al had ik de instellingen van de muis wel op relatief gezet anders had ik het gevoel alsof ik met een fles whiskey achter de kiezen in was gestaptDrum schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:06:
[...]
Lekker bezig![]()
Hoe sommige spelers het voor elkaar krijgen om überhaupt in een willekeurig spel met de muis te vliegen is voor mij een compleet raadsel, volgens mij kan je dan beter alles op je keyboard binden (WSAD + pijltjes voor pitch, yaw, roll, strafe)
Dat gaat nog een mooi tripje worden en na 1300 jumps ben je het ook wel even zat denk ik.SnoeiKoei schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:25:
Lang verhaal ver van huis...
Op zich best jammer dat je niet net als in EVE een clone achter kan laten in de bubbel waar je even naar terug kan jumpen om wat andere dingen als afwisseling te doen.
Aan de andere kant, dit geeft wel het gevoel dat je echt weg bent van alles en iedereen
Welkom en veel plezier toegewenst met de game.FreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:47:
Oke Gisteren het spel op de PS4 gekocht en even geprobeerd.
De controls kunnen in het begin best een beetje overwhelming zijn inderdaad, maar oefening baart kunst.
Drumatiko heeft je reeds inzicht gegeven in de landingsprocedure.