A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Kut...had ik net eindelijk een doel...A3aaN79 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:32:
[...]
Dat hoeft ook weer niet, denk dat ik al een andere bestemming weet voor de data.
Ga het bij de Sirius Corp afleveren, wil die permit eigenlijk wel hebben.
"Commander Loot" ...Leutje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:12:
Vannacht heb ik iets "anders" gedaan in ED
2 streamers die halverwege colonia zijn kwamen langs in mijn anaconda. Zo konden ze in een fighter alsnog binnen het schip komen
Op een kleinigheidje na (een taipan is best groot LOL) is het allemaal nog goed gelukt ook
We deden 2 tests.
1 normaal
en 2 met een guardian relic.. en toen..
Nouja als je het wilt zien kijk dan hier
YouTube: Collection of Wonders | Elite: Dangerous Live Stream - YouTube Gaming
Voor de 2de test dat begint om ongeveer 2 uur in de stream
Er is ongelooflijk veel voorbereiding geweest voor dit. Dit doe je niet even LOL
Maar uiteindelijk is het voor de stream allemaal prima gelukt
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Oh en iedereen is gek op stroopwafels blijkbaar
[ Voor 23% gewijzigd door daPet op 30-06-2017 15:55 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Nou ja... als je er op staat
Sirius is ook wel weer een eind vliegen, ben nu net lekker bezig rep te verkijgen in Ceos e.o.
Is een goeie ja, ook nodig om een aantal engineers te unlocken.A3aaN79 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:32:
Dat hoeft ook weer niet, denk dat ik al een andere bestemming weet voor de data.
Ga het bij de Sirius Corp afleveren, wil die permit eigenlijk wel hebben.
Bij gebrek aan goeie missies in procyon was ik van plan het te doen door te sparen voor een anaconda en dan 400 ton stront tegelijk af te leveren.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dan heb ik bij deze dus een hele goede reden om weer eindje te vliegenhaarbal schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:43:
[...]
Is een goeie ja, ook nodig om een aantal engineers te unlocken.
Ik schrijf mijn oplossing voor mijn error hierboven even hier neerSassem schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:18:
Mmm krijg net deze error: unrecoveralble error on connection server
heb net een ticket op gestuurd waarschijnlijk binnen 48 hrs lossen het op hebben jullie dit ook vaak ?
wat ik had gedaan was dat ik op 2 volle cargo containers in ship service-outfitting op swap had geklikt ben toen naar het afleveradres gevlogen en kon niks losse dus ik ging op het aflever adres naar de ship service-outfitting en kreeg toen die error elke keer weer ik heb daarna een data delivery missie gedaan die ik ook niet kon inlossen maar daar kon ik wel in de service-outfitting zonder dat ED crashte en toen zag ik pas dat die 2 plekken leeg waren en dat de containers op 2 verschillende adressen waren 1ste adres waar ik de order oppikte en de ander was op het aflever adres dus ik laat nu de 2 containers deze kant op vliegen via de stored modules functie
warrig verhaal weet het maar misschien help ik iemand met deze uitleg
https://discord.gg/R3p6AD
Maar ik hoef dus niet meer naar Ceos?
[ Voor 37% gewijzigd door Stefke op 30-06-2017 19:28 ]
Nu is er trouwens de groep Mobius, maar hebben wij van Tweakers ook een eigen groep of niet?
The Gathering ( van Pet ?)A3aaN79 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:04:
Wordt ook zeker gewaardeerd, echter schoot mij een ander doel te binnen.
Nu is er trouwens de groep Mobius, maar hebben wij van Tweakers ook een eigen groep of niet?
ow lol Druma
[ Voor 3% gewijzigd door Parcival44 op 30-06-2017 21:08 ]
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Maar de mission board in hip 87414 is me wel gunstig gezind, aantal transport passenger ~90ly missies van 3 miljoen gekregen. En al 2x 5 cargo/data missies tegelijk allemaal naar hetzelfde station.
Well yes... uhm... the Universe is rather big you know...haarbal schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:18:
Vlieg al een tijdje in die groep rond, nog niemand gezien
[ Voor 10% gewijzigd door GeeBee op 30-06-2017 21:35 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik ben bezig in deel 3
Hehehe nee hoor, de groep is aangemaakt door daPet (heeft er speciaal een extra account voor gekocht, zie onderstaande quote).stefijn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:07:
Ja, wordt beheerd door Drumatiko. Zitten nu een man of 25 in denk ik?
Zelf heb ik slechts de Discord groep aangemaakt, als iemand er mod rechten voor wilt hebben moet je maar een seintje geven. Daarnaast heb ik de Tweakcommander lijst aangemaakt nadat de oude niet meer werkte.daPet schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:49:
[...]
Jammer
Elite was in de aanbieding dus ik heb nog een account gekocht genaamd CMDR The Gathering. Dan hebben we nu ook een private group die zo heet
Dus join allen de groep The Gathering
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
He, dat had ik gisteren ook, toen ik Elite voor het eerst weer eens opstartte. Ik heb in de instellingen de muis gezet op "Graphics, Mouse cursor -> OS Cursor", toen deed hij weer normaal.stefijn schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:00:
ik heb volgens mij sinds de laatste update dat mijn muis 10x (oid) versneld beweegt... was daar niet een fixje voor?
(of dit invloed heeft als ik het met de Oculus speel, weet ik nog niet).
Ik vind dit wel een bijzonder schip model om eerlijk te zijn
Out of the box is de jump range groter als van een Asp Explorer.
Tevens is hij de helft zo duur
Asp heeft ruimte voor een Cat6 scoop ipv 4 op de Diamond, maar dat vind ik niet erg.
Heb ik mooi even de tijd de system map te bestuderen
Het geeft me in minimaal 10ly extra over mijn huidige Cobra MKIII.
Huidige Cobra wil ik dan gaan gebruiken als combat schip.
Ga er eens mee langs FarseerA3aaN79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:14:
Zijn hier mensen die vliegen met de Diamondback Explorer?
Ik vind dit wel een bijzonder schip model om eerlijk te zijnen wil een nieuwe explorer.
Out of the box is de jump range groter als van een Asp Explorer.
Tevens is hij de helft zo duur![]()
Asp heeft ruimte voor een Cat6 scoop ipv 4 op de Diamond, maar dat vind ik niet erg.
Heb ik mooi even de tijd de system map te bestuderen![]()
Het geeft me in minimaal 10ly extra over mijn huidige Cobra MKIII.
Huidige Cobra wil ik dan gaan gebruiken als combat schip.
Geen ervaring met de diamondback maar de ASP Explorer is nog steeds mijn (meest lucratieve) favoriete werkpaard. Goed voor exploration, data missies, planetary missies, passenger missies, etc of om snel van A naar B te komen (en dan de benodigde ships te transferren).A3aaN79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:14:
Zijn hier mensen die vliegen met de Diamondback Explorer?
Ik vind dit wel een bijzonder schip model om eerlijk te zijnen wil een nieuwe explorer.
Met de Cobra bedoel je??
Let wel dat ik net ruim een weekje speel ofzo en dus nog nauwelijk materialen en data heb voor engineering
Voor meer allround zoals jij beschrijft wint de ASP het inderdaad van de Diamond met de grotere compartimenten voor passagiers bijvoorbeeld.base_ schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:06:
[...]
Geen ervaring met de diamondback maar de ASP Explorer is nog steeds mijn (meest lucratieve) favoriete werkpaard. Goed voor exploration, data missies, planetary missies, passenger missies, etc of om snel van A naar B te komen (en dan de benodigde ships te transferren).
Wil hem puur als explorer inzetten en met wat engineering gaat de Diamond ook ruim over de 50ly heen.
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes
Ik zou graag eerst even willen kijken/proberen.
geen zooi bij elkaar verzameld bij threat 0 signal sources?A3aaN79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:18:
Met de Cobra bedoel je??
Let wel dat ik net ruim een weekje speel ofzo en dus nog nauwelijk materialen en data heb voor engineering
Als je een frameshift wake scanner koopt en even bij wat stations alle wakes scant heb je iig genoeg voor level 1 en dat is al een leuke upgrade.
Volgens mij kan je een account aanmaken bij frontier en dan de client downloaden, kan je alle trainingsmissies spelen. Je kan alleen niet rondvliegen in de galaxy en schepen kopen en upgraden, wat eigenlijk is waar het spel om draait. Maar je kan iig wat combat proberenCogency schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:20:
Even een vraag tussendoor, heeft Elite Dangerous ook free flight week(end)s? Ik zou het graag willen proberen, met Star Citizen kan dat af en toe door zulk soort weekends. De Google liet mij een jaar oud topic zien waar gemeld werd dat het niet kon, misschien is er ondertussen wat verandert?
[ Voor 44% gewijzigd door haarbal op 01-07-2017 15:25 ]
Met de Diamondback Explorer natuurlijkA3aaN79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:18:
[...]Met de Cobra bedoel je??
chemical manipulators en chemical processors,polymer capacitors,heat dispersion plate
heat vanes en nog meer je hoeft niet echt te zoeken het is een verlaten basis op een planeet.
Hyades sector dr-v c2-23
planeet: A 5
Coördinaten: 44.818 -31.389
Ik dacht al
Top, ga ik hier eens een kijkje nemensiren schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:17:
De meeste materialen voor engineering haal ik op dav's hope je kan daar veel vinden.
chemical manipulators en chemical processors,polymer capacitors,heat dispersion plate
heat vanes en nog meer je hoeft niet echt te zoeken het is een verlaten basis op een planeet.
Hyades sector dr-v c2-23
planeet: A 5
Coördinaten: 44.818 -31.389
Ik zoek weer naar een UP
De UA's zijn makkelijk te vinden namelijk.
ALs er iemand wilt kijken moet je naar HIP 14909 gaan. Tegen die tijd wingen we wel up en kan je mij makkelijker vinden
Als er niemand reageert doe ik het lekker zelf!
Want na 3 keer alles gedaan te hebben wil ik het zelf ook eens scannen
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
....... Boem shield down
Huh what de .....
O frack ik zit in de astroid belt zwarte stenen zwarte achtergrond... Ik probeer weg te sturen ram ... Hull 30 procent O_o
Nog een steen gelukkig had de Ana ook last om me te vinden ...
maar ik met t zweet op me rug staart tussen me benen ( kneep hem even flink in me FdL)
Echt nog net gered
nee niks kan me maken in me Ferdelance
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Ja ken ik.Parcival44 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:12:
Kent iemand deze nog ... Nog..... Haz res hunting ik net een dikke Ana in me vizier
....... Boem shield down
Huh what de .....
O frack ik zit in de astroid belt zwarte stenen zwarte achtergrond... Ik probeer weg te sturen ram ... Hull 30 procent O_o
Nog een steen gelukkig had de Ana ook last om me te vinden ...
maar ik met t zweet op me rug staart tussen me benen ( kneep hem even flink in me FdL)
Echt nog net gered
nee niks kan me maken in me Ferdelance, behalve wat ouderwetse stenen XD
Ik neem bv ook nooit een HazRes in het donker, altijd alleen als die aan de dag-kant van de planeet zit.
@Leutje :

De basis is best mooi gemaakt, zeker de moeite waard om eens langs te vliegen.

Heb ook maar zo'n diamond explorer gekocht, best leuk vliegtuigje

In Mobius was het behoorlijk druk op die locatie.

Entree tot de grot (was met iemand meegereden, en zat toen in de grot opgesloten totdat er andere spelers in de instance spawnde

Een van de sub-kamers:

Screenshot van de achterzijde van zo'n drone die er rondvliegt.

Zijaanzicht van de drone

Brainscan

De instance was helaas bugged; er gebeurde niets nadat alle 3 de onderdelen geplaatst worden.

Voor zover ik weet niet, maar normaal gesproken kun je op steam een spel refunden als je minder dan 2 uur hebt gespeeld (kost daar nu €12,50). Mocht je VR hebben dan zou ik het direct kopen, maar ook met een normaal scherm is het zeker een heel leuk spel (kan anders eerst enkele gameplay filmpjes als je nog twijfelt). Zie post daPetCogency schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:20:
Even een vraag tussendoor, heeft Elite Dangerous ook free flight week(end)s? Ik zou het graag willen proberen, met Star Citizen kan dat af en toe door zulk soort weekends. De Google liet mij een jaar oud topic zien waar gemeld werd dat het niet kon, misschien is er ondertussen wat verandert?
[ Voor 20% gewijzigd door Drum op 02-07-2017 10:46 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Middag wordt voor mij lastig ivm verjaardag helaas, maar avonduren moeten geen probleem zijn.
Moet wel even zien hoe ver het vliegen is voor mij trouwens vanaf mijn huidige stekkie.
Druk op zoek naar materialen voor Farseer om mijn FSD op niveau 5 te tweaken
Oh, en zoals ik begreep gaat het niet om 1 Thargoid basis maar om verschillende? Ok, het gaat om tientallen blijkbaar
[ Voor 40% gewijzigd door daPet op 02-07-2017 17:44 ]
Oh er zijn er maar 70+ gevonden...daPet schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:39:
Oh, en zoals ik begreep gaat het niet om 1 Thargoid basis maar om verschillende?
Op de eerste 24 uur waren er al 5 gevonden waaronder de 5de waar we vanavond zijn
Er zijn een hoop inactieve maar nog meer actieve sites gevonden!

Als je komt kan iemand dan een relic mee nemen?
In welk serverLeutje schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:16:
Nog 1 maal een reminder. Vanavond om 6 uur zal ik de Thargoid base zijn ding laten doen. Iedereen hier is uitgenodigd om mee te kijken(maar ik wil deze keer zelf scannen aub) Dus als je kan, ga dan naar HIP 14909 2A -27 -27 en kijk je ogen uit.
Als je komt kan iemand dan een relic mee nemen?
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
Ik zie nog niemand online
Ben even snel een boodschap doen. moet er weer even over 18 zijn
@A3aaN79 !! Opschieten
[ Voor 105% gewijzigd door Leutje op 02-07-2017 18:12 ]
Ben er nu wel (groep The Gathering) maar zie niemand meer...
Verwijderd
Nee volgens mij is Quince gefixed, ik heb er wel 380 miljoen vandaan gesleept in een paar weken tijd.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:43:
Werkt Quince nog? Net aangekomen, maar ik zie nauwelijks meer die dichtbij passengiers opdrachten.
Heb jullie nog gevonden inderdaad, was zeker de moeite waard!captain_ghost schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:10:
Ben er nog wel, in Gathering. Leut is even spulletjes halen in andere stelsel..
Wat een prachtig schouwspel was dat zeg
Ben toch wel benieuwd wat deze nieuwe ontwikkelingen gaan betekenen binnen Elite.
De hele geschiedenis van de Guardians en Thargoids ken ik niet, maar dit was toch leuk om mee te maken.
Leut, A3aaN79 en ik hebben vandaag van een mooie show genoten!
[ Voor 32% gewijzigd door captain_ghost op 02-07-2017 23:57 ]
Hallo!
Ik denk dat we weer eens een bijeenkomst moeten plannen. Zotezien zijn er een aantal nieuwe mensen bij?
[ Voor 51% gewijzigd door EliteGhost op 03-07-2017 16:38 ]
... oh k*t.. verraad ik mezelf
@EliteGhost bijeenkomst in welke vorm? Ik ben één van de nieuwe lichting
Of, ik kom in een ander gedaante
Misschien daar mijn volgende portie exploration data maar eens afleveren
Ik hoor spoken.
Leuk dat er meer mensen bij komen. Kom zelf ook weer terug Elite in. De handelsrang omhoog gooien
Volgens mij hebben een hoop mensen alleen 1 bounty ingeleverd want ik zat met m'n eerste run van een schip of 7 al in tier 2.
Werkt wel aardig met de viper, zoek een target, scan met de killwarrant scanner, open het vuur en zodra ze hun neus naar me toe weten te draaien boost ik met 700 m/s richting de system security.
Quince kan/kon ook gebruikt worden voor recon missions. Of is dat ook al generfd? Ben er nog steeds, alleen waren er weinig recon missies. Max wat ik tot nu toe gehaald heb is ~5 milVerwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:43:
Werkt Quince nog? Net aangekomen, maar ik zie nauwelijks meer die dichtbij passengiers opdrachten.
Verwijderd
Klopt, maar weinig echt HIGH res. Ik vind ze nogal tam 😪haarbal schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:50:
Ben aan het bountyhunten geweest in asellus primus, behoorlijk veel res sites vlak op elkaar.
Lafaard!Werkt wel aardig met de viper, zoek een target, scan met de killwarrant scanner, open het vuur en zodra ze hun neus naar me toe weten te draaien boost ik met 700 m/s richting de system security.
Wel gewoon goeie tactiek!
Ennieweej: Asellus Prime is klaar.
5,6M verdiend en 21,5M aan bonus.
Op naar Eravate!
Eravate 10 heeft een High en een Low RESs. Voor de rest zijn het alleen maar conflict zones.
Sh*t, servers gaan down over een krap uurtje
[ Voor 17% gewijzigd door GeeBee op 04-07-2017 11:23 ]
Van je geloof gevallen dat je zowaar aan een story based quest gaat beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:00:
Hmmm.. ik parkeer die Orca en ga denk ik die guardian quest reeks proberen in het weekend ergens. Daar zou Ram Tah je een hoop pegels voor geven. Voelt waarschijnlijk ook een stuk minder grind achtig aan.
Verwijderd
Je bent er in ieder geval wel even zoet mee
Gisteren in Blaauw City aangekomen en daar allied geworden door 12 miljoen aan exploration data te verkopen.
Nu vlieg ik nog met de resterende 20 miljoen rond... Zijn er verder nog nuttige systemen om data te verkopen?
Als je nog geen Sirius permit hebt zou ik mijn data verkopen in een system met Sirius Corp faction, die permit heb je nodig voor bepaalde engineers.A3aaN79 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:49:
Is die missie ondertussen solo te doen? Las dat het eigenlijk onbegonnen werk was of is dat ondertussen veranderd?
Je bent er in ieder geval wel even zoet mee![]()
Gisteren in Blaauw City aangekomen en daar allied geworden door 12 miljoen aan exploration data te verkopen.
Nu vlieg ik nog met de resterende 20 miljoen rond... Zijn er verder nog nuttige systemen om data te verkopen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ja klopt ben ook "nieuw" bij ED vanaf maandag ben ik weer van de partij ben nu ffies op vakantie.EliteGhost schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:28:
*Steekt hoofd om hoekje van de Forum-deur.*
Hallo!
Ik denk dat we weer eens een bijeenkomst moeten plannen. Zotezien zijn er een aantal nieuwe mensen bij?
Vergeten te vermelden, maar de Sirius permit heb ik reeds in bezitSnoeiKoei schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:55:
[...]
Als je nog geen Sirius permit hebt zou ik mijn data verkopen in een system met Sirius Corp faction, die permit heb je nodig voor bepaalde engineers.
Dan heb je de belangrijkste vast op zak volgens mijA3aaN79 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Vergeten te vermelden, maar de Sirius permit heb ik reeds in bezit
Jazeker maar een stick of HOTAS is wel veeeeeeeeeeel fijner!Lanithro schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:17:
is dit spel ook te spelen met muis en toetsenbord?
Ik ben begonnen met toetsenbord en muis en ja het is best goed te spelen na een klein beetje vogelen met de muis instellingen.Lanithro schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:17:
is dit spel ook te spelen met muis en toetsenbord?
Ben uiteindelijk wel overstag gegaan door een HOTAS aan te schaffen.
Denk persoonlijk wel dat combat makkelijker is met een HOTAS, maar de rest is prima te doen met toetsenbord en muis.
Heb net 3 Soontill Relics gekocht voor Elvira, daar de rest van de data verkopen om gelijk Tier5 te unlockenSnoeiKoei schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Dan heb je de belangrijkste vast op zak volgens mijEr zijn meer systemen waarvoor je een permit kunt unlocken door exploration data te verkopen maar de meeste zijn niet zo boeiend.
Ah, leuk!Sassem schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:01:
[...]
Ja klopt ben ook "nieuw" bij ED vanaf maandag ben ik weer van de partij ben nu ffies op vakantie.
Kreeg van mijn baas te horen dat ik niet met vakantie ga (was een grapje).
Gewoon op de doelen van de lokale politie schieten (wel eerst zelf scannen). Jij krijgt namelijk de beloning, onafhankelijk van de hoeveelheid schade die je doet. Dus is er een Anaconda met 200k premie op z'n naam en bij de laatste 5% begin jij ook te schieten, dan krijg je lekker 200k op de rekening.haarbal schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:50:
Ben aan het bountyhunten geweest in asellus primus, behoorlijk veel res sites vlak op elkaar.
Volgens mij hebben een hoop mensen alleen 1 bounty ingeleverd want ik zat met m'n eerste run van een schip of 7 al in tier 2.
Werkt wel aardig met de viper, zoek een target, scan met de killwarrant scanner, open het vuur en zodra ze hun neus naar me toe weten te draaien boost ik met 700 m/s richting de system security.
Ja als ik de system security op iets zie schieten doe ik ook mee. Maar als je wanted schepen in de verte op deze manier richting de system security lokt schiet het een stuk beter op met de bounties.EliteGhost schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:59:
[...]
Gewoon op de doelen van de lokale politie schieten (wel eerst zelf scannen). Jij krijgt namelijk de beloning, onafhankelijk van de hoeveelheid schade die je doet. Dus is er een Anaconda met 200k premie op z'n naam en bij de laatste 5% begin jij ook te schieten, dan krijg je lekker 200k op de rekening.
Heb je helemaal gelijk in.haarbal schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:07:
[...]
Ja als ik de system security op iets zie schieten doe ik ook mee. Maar als je wanted schepen in de verte op deze manier richting de system security lokt schiet het een stuk beter op met de bounties.
Die taktiek gebruik ik niet meer omdat m'n schepen te langzaam zijn
Wellicht tijd om jouw scheepje laten opvoeren.EliteGhost schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:02:
[...]
Heb je helemaal gelijk in.
Die taktiek gebruik ik niet meer omdat m'n schepen te langzaam zijnwas 'm vergeten.
Zorg dat je sneller dan minimaal 400 ms gaat. (450 ms) das nog mooier.
Daarmee ben je sneller dan meeste schepen..
Kom ik het station in met 1.9 miljoen aan bounty's...
Telt er maar voor 680.000 mee voor de Community Goal.
Geen wonder dat die andere al completed is, Daar telde 80/90% van wat ik afschoot mee.
Anyways, Twee verbeteringen door te voeren aan mijn schip:
Iets aan mijn shields doen, Want ze gaan zo goed als nooit down maar mogen wel wat rapper weer 100% zijn. Zit nu met teveel wachttijd terwijl er mooie targets in de buurt zijn.
Piloten inhuren zodat mijn Fighter hanger bay ook eens gebruikt wordt. (Vergeet dat elke keer weer.)
Ja een corvette die 400 m/s gaat. Dat zou mooi zijncaptain_ghost schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:36:
[...]
Wellicht tijd om jouw scheepje laten opvoeren.
Zorg dat je sneller dan minimaal 400 ms gaat. (450 ms) das nog mooier.
Daarmee ben je sneller dan meeste schepen..
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:00:Voelt waarschijnlijk ook een stuk minder grind achtig aan.
Wist je dat het vaak sneller is je shield ff uit te zetten en dan weer aan? En helemaal als je de shield boosters ook uitzet.Sato schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:37:
Iets aan mijn shields doen, Want ze gaan zo goed als nooit down maar mogen wel wat rapper weer 100% zijn. Zit nu met teveel wachttijd terwijl er mooie targets in de buurt zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door daPet op 04-07-2017 17:08 ]
Je zou eens een Bi-Weave schild kunnen proberen. Ze laden een stuk sneller op, maar zijn daarentegen wel iets zwakker (heb ook een Bi-Weave schild op mijn Corvette).Sato schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:37:
Schoot zo goed als alle multi-cannons van mijn Corvette leeg in een Rakapila HazRez,
Kom ik het station in met 1.9 miljoen aan bounty's...
Telt er maar voor 680.000 mee voor de Community Goal.
Geen wonder dat die andere al completed is, Daar telde 80/90% van wat ik afschoot mee.
Anyways, Twee verbeteringen door te voeren aan mijn schip:
Piloten inhuren zodat mijn Fighter hanger bay ook eens gebruikt wordt. (Vergeet dat elke keer weer.)
http://elite-dangerous.wi...Bi-Weave_Shield_Generator
Dat is wel weer uitzondering.EliteGhost schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:38:
[...]
Ja een corvette die 400 m/s gaat. Dat zou mooi zijn
Andere kant, corvette is gewoon te zwaar. Het is tenslotte een oorlogschip.. Dat mag geen probleem zijn voor de meeste kleine tegenstander.
Ja lekker bedacht, maar een Fer-de-lance met 2 federal gunships wordt een probleempje. Op een gegeven moment zijn die shield cell banks opcaptain_ghost schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:51:
[...]
Dat is wel weer uitzondering.
Andere kant, corvette is gewoon te zwaar. Het is tenslotte een oorlogschip.. Dat mag geen probleem zijn voor de meeste kleine tegenstander.
De Corvette is mijn standaard gevechts-schip, maar niet de leukste.
In VR is de Courier dat, met de Eagle op de 2e plek. Die zijn wel snel zat.
Ja he! De kleine schepen zijn zo leuk in VR. Je kan gewoon in de sponning van het cockpitglas kijken. Ik ben vaak nog verbaasd over de kleine details die me zelfs na een jaar pas opvallen.EliteGhost schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:39:
[...]
De Corvette is mijn standaard gevechts-schip, maar niet de leukste.
In VR is de Courier dat, met de Eagle op de 2e plek. Die zijn wel snel zat.
De brug van de grotere schepen is lang zo leuk niet omdat alles zo ver weg zit. En omdat je toch alleen maar in een grote lege ruimte zit. Zelfs in de Eagle is de cockpit veel te groot eigenlijk. Achter je heb je zo 3-4 meter aan lege ruimte.
En om dan met een fighter tussen de armen van een orbis starport te zoeven...
Ben nog steeds met Fed rating bezig, door 17 Draconis ben ik al chief pretty officer
[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 05-07-2017 00:58 ]
Dat vergt toch wel even wat oefening en zat nog regelmatig in de knoei met alle knopjes op mijn Hotas
Het switchen met je pips en de meest efficiënte manier vinden om met draaien, boost en thrusters om te gaan... best een leuk spelletje wat nogal wat oefening vereist.
Dit was met keyboard en muis echt een drama geworden volgens mij
Lekker bezigA3aaN79 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:27:
Engineer 4 ook unlocked vandaag, Tod "The Blaster" Mcquinn en dus voor het eerst een beetje aan combat gedaan.
Dat vergt toch wel even wat oefening en zat nog regelmatig in de knoei met alle knopjes op mijn Hotas![]()
Het switchen met je pips en de meest efficiënte manier vinden om met draaien, boost en thrusters om te gaan... best een leuk spelletje wat nogal wat oefening vereist.
Dit was met keyboard en muis echt een drama geworden volgens mij
Hoe sommige spelers het voor elkaar krijgen om überhaupt in een willekeurig spel met de muis te vliegen is voor mij een compleet raadsel, volgens mij kan je dan beter alles op je keyboard binden (WSAD + pijltjes voor pitch, yaw, roll, strafe)
Ben wel begonnen met de Trainingen maar zat een beetje vast bij het landen.
Moest in XXX city ben even de naam kwijt in dat station landen op landings plek 43 alleen was vergeten mijn landings gestel uit te klappen
Wist eigenlijk niet meer welke knoppen dat waren Uiteindelijk toch gevonden cirkeltje en pijltje omlaag.
Maar dat deed dus niks ? toen maar rechts gekeken bij mijn systemen en het daar gedaan dat lukte.
Maar ik was ondertussen door meerdere keren de Boost knop te hebben gebruikt wat ook het cirkeltje is in het station mijn landings plek kwijt en kon die ook niet meer terug vinden.
Toen ik binnen kwam was er duidelijk te zien waar je moest landen maar die verlichting was nu uit ?
wat doe ik hier verkeerd.
PSN: FreakGIB
Welcome to the clubFreakGIB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:47:
Oke Gisteren het spel op de PS4 gekocht en even geprobeerd.
Ben wel begonnen met de Trainingen maar zat een beetje vast bij het landen.
Moest in XXX city ben even de naam kwijt in dat station landen op landings plek 43 alleen was vergeten mijn landings gestel uit te klappen.
Wist eigenlijk niet meer welke knoppen dat waren Uiteindelijk toch gevonden cirkeltje en pijltje omlaag.
Maar dat deed dus niks ? toen maar rechts gekeken bij mijn systemen en het daar gedaan dat lukte.
Maar ik was ondertussen door meerdere keren de Boost knop te hebben gebruikt wat ook het cirkeltje is in het station mijn landings plek kwijt en kon die ook niet meer terug vinden.
Toen ik binnen kwam was er duidelijk te zien waar je moest landen maar die verlichting was nu uit ?
wat doe ik hier verkeerd.
Wanneer je in een station wilt landen, moet je eerste een landingsverzoek (docking request) uitvoeren. Zodra je dit hebt gedaan, krijg je een landingsplek toegewezen (het nummer staat tekstueel in het midden van het scherm weergegeven). Bij een station in het de eerste stap om door de brievenbus naar binnen te vliegen, zodra je dit hebt gedaan krijg je in je globe (linksboven van temperatuurindicator) een wit puntje te zien welke richting je landingsplek wijst. Wanneer je nog buiten het station bent wijst deze niet naar je landingsplek, maar naar het centrum van het station.
Als je in het station bent, dan moet je met je neus richting de binnenzijde van het station wijzen als je boven je landingsplek hangt (als je 180 graden gedraaid bent, dan lukt de landing niet). Je landingsrechten gelden overigens maar gedurende 10 minuten, als het is verlopen voordat je bent geland dan moet je het opnieuw aanvragen. Zorg ervoor dat het nummer van de landingsplaats overeenkomt met het nummer dat je toegewezen hebt gekregen.
Je landingsplaats zal altijd verlicht zijn wanneer je er nog de landingsrechten voor hebt.
Gefeliciteerd dat is een mooie prestatieSnoeiKoei schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:25:
Afgelopen december ben ik met het Christmas Carrier Convoy naar Colonia gegaan en van daar ben ik doorgevlogen met Beagle Point als einddoel. Onderweg een zooi planetary nebulae bezocht, black holes en neutron stars gescand, op een boel planeetjes geland, einden gereden in m'n srv, bakken plaatjes geschoten en weer doorgevlogen. Op een gegeven moment was ik die routine wel wat zat dus er hebben wat hiaten van een paar maanden in mijn reis gezeten waarin ik vooral The Witcher 3 speelde. Recent heb ik de reis weer opgepakt (ook omdat ik met de komende grote patch eigenlijk wel weer terug wil zijn in de Bubble, gave ontwikkelingen met die Thargoids! Jammer dat je dat allemaal mist als je lang weg bent, ik zou een moord doen voor een tweede character slot...) en gisteren ben ik eindelijk in Beagle Point aangekomen. Binnenkort dus de thuisreis maar aanvaarden en dan doorbikkelen tot ik die 65K ly weer heb overbrugd.
True, true! Dat is beslist ook de bedoeling maar het was een beeeeetje laat toen ik op BP arriveerde, dus dat moet even wachten tot ik weer achter m'n PC zit.Drum schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:08:
[...]
Gefeliciteerd dat is een mooie prestatie(en een flinke reis), dat schreeuwt natuurlijk wel om wat mooie screenshots
![]()
[...]
Welcome to the club
Wanneer je in een station wilt landen, moet je eerste een landingsverzoek (docking request) uitvoeren. Zodra je dit hebt gedaan, krijg je een landingsplek toegewezen (het nummer staat tekstueel in het midden van het scherm weergegeven). Bij een station in het de eerste stap om door de brievenbus naar binnen te vliegen, zodra je dit hebt gedaan krijg je in je globe (linksboven van temperatuurindicator) een wit puntje te zien welke richting je landingsplek wijst. Wanneer je nog buiten het station bent wijst deze niet naar je landingsplek, maar naar het centrum van het station.
Als je in het station bent, dan moet je met je neus richting de binnenzijde van het station wijzen als je boven je landingsplek hangt (als je 180 graden gedraaid bent, dan lukt de landing niet). Je landingsrechten gelden overigens maar gedurende 10 minuten, als het is verlopen voordat je bent geland dan moet je het opnieuw aanvragen. Zorg ervoor dat het nummer van de landingsplaats overeenkomt met het nummer dat je toegewezen hebt gekregen.
Je landingsplaats zal altijd verlicht zijn wanneer je er nog de landingsrechten voor hebt.
[...]
Thx
Ik had landings rechten maar wist niet dat je binnen 10 min moest landen hehe was behoorlijk aan het klungelen daar als de cirkel knop even snel indrukt is het een booster? Houd je hem ingedrukt en druk je dan pijltje omlaag op de PS4 controller zou normaal gesproken je landings gestel moeten uitklappen maar dat werkte niet Pijltje omhoog is verlichting aan dat werkte wel?
maar zal nog eens om landings rechten vragen en kijken of het landen dan wel wil lukken.
Zit ook nog te knoeien met de besturing misschien dat ik het een en ander nog aanpas.
Maar het ziet er wel tof uit
PSN: FreakGIB