Leutje schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:58:
Ik heb het idee (maar ik weet dat niet zeker) dat de FDL het vooral moet hebben van zijn shields+mods.
Dus niet echt van zijn wapens. Hoewel met mods kan je er veel mee natuurlijk.
Ik heb zowel de Cutter (natte dweil) en de Corvette. De Cutter is eigenlijk alleen goed voor haulen. en dan nog veel ook

De corvette was in het begin maar niks. Maar ik ben al meer van dat ding gaan houden (al haalt hij het niet bij de slagkracht van de Python) Samen met een enorm shield kan dat ding veel aan

Bovendien heeft hij fighters aan boord. Will ik snel een kill pak ik de python wel. maar voor een conflict zone is de corvette een hele goede keuze
....Blijft die verd*mde FDL nog... Ik kan er niks mee LOL De Flaks doen weinig op dit ding ivm weapon placement.
Ben wel benieuwd naar jouw Python en Corvette builds.
Heb mijn Python momenteel op cargo ingericht maar zoek nog iets met meer slagkracht dan de Vulture voor solo bounty hunting, Ben er alleen nog niet uit of dat een Python word of dat ik gelijk voor een Corvette ga.
Ben nu bezig Federal rank te grinden om de Corvette vrij te spelen, Saai maar effectief met wat boardhopping 8 sightseers in mijn Anaconda en dan heen en weer jumpen.
Op moment warrant officer 100% en bezig met rank missie (art retrieval), Krijg zo uit het hoofd minimaal 25% rank progressie per trip dus dat schiet wel lekker op.
P.S. kan iemand mij het nut van de Beluga uitleggen?
In mijn Anaconda build kan ik namelijk 8 groepjes meenemen, Bij de Beluga maar 7.
Enige voordeel wat ik aan de Beluga zie is de mogelijkheid tot VIP compartments/passengers maar die kom ik zelden tegen in de passenger lounge.
En de jump range haalt het ook niet bij de Anaconda zover ik kan zien.