Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Ligt er een beetje aan wáár je dat doet denk ik.
In de buurt van Community Goals en waar het verhaal zich concentreert is het wel een beetje drukker met Commanders meestal, maar dan nog moet je een beetje geluk hebben dat je in dezelfde instance zit.
Dus als je Commanders wil zien, kijk dan even waar die Thargoid aan het tanken was en vlieg daar heen.

Wel opletten: Dooie honden tegenkomen is tot daar aan toe, Lachende Honden wil je niet.
Tip: wordt lid van Mobius.

In het kader van de CG kwam ik vandaag voor het eerst zo'n nieuw stationtype tegen: Megaship "The Harmony". Mooi hoor :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O3IvRgf.png

[ Voor 18% gewijzigd door GeeBee op 04-06-2017 00:14 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Draclira M schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:22:
Al tijdje bezig met ED in open play, kom geen dooie hond tegen zelfs geen aliens lol, conclusie I'm doing it wrong :(
Ik houd me voornamelijk bezig met transport van data enz.
Tips aanbevolen aub.
Eigenlijk doe je het onbewust prima :)
Maargoed, je wilt mensen zien. First. CG's Community goals. In je galaxymap de gele icoontjes.
Als je die bezoekt kan je zomaar mensen tegen komen :)
Ga naar gebieden waar iets gebeurt. Zoals in het Kremain systeem waar veel mensen beginnen

De aliens natuurlijk! Maar ook Quince of zelfs nog Ceos/Sothis waar nog altijd mensen komen.
https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/ Voor de dingen die gebeuren ;)

En natuurlijk HIP 87414. Dat die nog niet genoemt is jongens.. schaam jullie!
Ons thuis systeem. Een mooi systeem waar als je er eenmaal een tijdje zit je allied word en hele goed betaalde missies kan krijgen :)

Dan is er ook nog Colonia. De 2de bubble in onze melkweg. Daar zijn ook altijd wel een paar mensen die rondvliegen.

De Guardian ruines. Zou ook zomaar mensen tegen kunnen komen. http://www.nusantara.com.my/EliteDangerous/ruins1.html

En natuurlijk Maia! Maia en omringende gebieden waar... euh.. VEEL gebeurt ;)
Gister en eergister zat ik daar in Mobius lekker te genieten van de show met vele andere mensen om me heen die niet beginnen te schieten op me ;)

Want dat is open. Van alle mensen die je tegenkomt is er altijd wel een kans dat dat een griefer is. Die geen probleem heeft om je neer te schieten, omdat het kan.

En @captain_ghost ! Stop eens met mijn foto te posten! Bovendien is die mening helemaal uit zijn verband gerukt!!
:+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Thx voor de tips, wie zitten in mobius ?
Ik denk iedereen ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dit is een erg onhandig moment voor een update :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D1Bm6os.png

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
GeeBee schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:28:
Dit is een erg onhandig moment voor een update :)

[afbeelding]
Temperature Critical

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Hull Breach Eminent!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:07

Mechwarrior Online: Flapdrol

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TG4kx5Q.jpg
(series cross-over alert)

[ Voor 67% gewijzigd door GeeBee op 05-06-2017 15:39 ]

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Waarom zeggen ze wel Docking request granted, maar moeten ze dan nog wel het platform omdraaien?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sEr6PzA.png

En dan kom je aanvliegen
- Hé, ik dacht toch dat ik er speciaal op gelet had dat ik van de goede kant kwam aanvliegen? Nou ja, even draaien dan maar...
*Platform draait*
- Shit...

[ Voor 38% gewijzigd door GeeBee op 06-06-2017 01:00 ]

• asndevil
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 08:33
GeeBee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:54:
Waarom zeggen ze wel Docking request granted, maar moeten ze dan nog wel het platform omdraaien?

[afbeelding]

En dan kom je aanvliegen
- Hé, ik dacht toch dat ik er speciaal op gelet had dat ik van de goede kant kwam aanvliegen? Nou ja, even draaien dan maar...
*Platform draait*
- Shit...
Is er toevallig een schip vertrokken, vlak voor dat je aankwam?
Ik zie het platform ook wel eens breakdancen voordat ik aankom als er net een schip vertrokken is..

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ja dat klopt.
Ik weet de oorzaak wel, maar ik zou als luchtverkeersleiding eerst zorgen dat alles op orde is en daarna pas een clear geven (simulatie-accuratesse).
Daarnaast schrik je je als speler de eerste paar keer dat dat gebeurt gewoon kapot als je probeert lekker strak na de vorige te landen en opeens zakt het platform onder je weg :)

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
GeeBee schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:01:
Veel knopjes lijkt mij een belangrijker keuzedingetje. Je kunt bij ED nooit teveel knopjes hebben imo.

Ik vind het bovendien heerlijk om die vol gas naar voren te duwen. Heeft ook met spelbeleving te maken voor mij. Meer het pilotengevoel ;)
Veel knopjes lees ik vaker, Maar op de controller die ik nu gebruik kom ik niks te kort.
A,B,X & Y hebben standaard elk een eigen functie en daarnaast nog eens zes andere functies anders als je ze ingedrukt houd en met de d-pad of schouderknoppen combineert.
Ga ervanuit dat dit met een hotas ook mogelijk is?

De aanschaf van een hotas zou puur voor de spelbeleving zijn, Ben inmiddels wel gewend aan de controller controls en heb nergens meer moeite mee.
GekkePrutser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:27:
[...]

Ik heb even de X52 Pro gehad maar hij viel me ontzettend tegen. Hij draait niet soepel maar hij voelt een beetje 'ribbelig', dat vond ik niet prettig. Ook vond ik de trigger te ver naar voren zitten, waardoor ik mijn wijsvinger gespannen naar voren moest houden.

Al met al was ik veel blijer met de Hotas X, die nog eens veel goedkoper was ook.

Dus wel een goede keuze om daar niet voor te gaan. De T.16000 HOTAS lijkt me wel wat, die schijnt ook voor Elite gemaakt te zijn (al is dat ook vooral marketing denk ik).
Geen X52 Pro dus, Al stond dat min of meer al vast, Bedankt voor de feedback.

Hotas X, Ook naar gekeken maar door gebrek aan stick of d-pad op de gashendel valt die voor mij af.
De aanschaf van een hotas draait voor mij om meer directe controle dan ik nu met controller heb.

De T.16000 Hotas is niet zozeer voor ED gemaakt, De losse gashendel is echter wel gemaakt doordat de vraag naar hotas kits met de komst van ED en SC gestegen is.
(Waarbij Thrustmaster er bewust voor gekozen heeft om een bestaande stick met goede reputatie te pakken en daar niets ingrijpends aan te veranderen, Een bewuste keuze gok ik want ze hebben nu een zeer competitief geprijsde goed ontvangen hotas neergezet. Wat voor sommige echter jammer is want de stick heeft daardoor niet zoveel knoppen op de stick zelf. Voor mij is dat eerder een voordeel want dat houd het simpeler/overzichtelijker.)
Mavors schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 08:42:
[...]

Alles is natuurlijk naar eigen wens. Maar!

Inmiddels heb ik zelf ook Star Citizen gespeeld, de andere 'grote' (maar unreleased) Space Simulator. Ik snap waar het idee om dual sticks te hebben vandaan komt en dat heeft alles te maken met de physics engine die beide spellen gebruiken. En deze wijken van elkaar af!

-knip-

ED daarentegen werkt heel anders en eigenlijk veel meer als een conventioneel vliegtuig. Yaw is drama en gebruik je alleen om een beetje bij te sturen. Alle andere bewegingen doe je met een roll icm pitch up/down. De snelheid waarmee je kan draaien heeft dan ook nog eens te maken met de snelheid van je schip (+- 50% thruster setting is het snelst). Bovendien is ED gemaakt met de conventionele vliegtuig setup in gedachten (zie ook de ship cockpit models), HOTAS dus.

Zelf speel ik zowel SC als ED met een HOTAS en ik heb geen seconde spijt. Ik zie mezelf ook geen dual stick gebruiken omdat ik daar simpelweg aan gewend ben.

-knip-

Mijn advies, koop een X52 via een tweedehands site. Ga m eerst even proberen of jij dezelfde problemen als 'het internet'. De T16.000000(hoeveel nullen? :P ) zijn voor mijn gevoel niet toereikend genoeg, want knoppen.
Bedankt voor je reactie, Ben na het leze ervan enkel nog naar hotas wezen kijken.

Wat betreft een tweedehands X52 Pro, Daar vragen ze veelal €75,- of meer voor.
En dan heb ik voor €25,- meer (op dit moment) dan liever een nieuwe Thrustmaster T.16000M Hotas.

-----------------

Allen bedankt voor jullie hulp, Mijn keuze is inmiddels gemaakt.

Heb hem echter nog niet besteld...
Er zijn twee dingen die mij nog tegenstaan en daar kunnen jullie helaas niet bij helpen:
Waar zet ik het straks stofvrij weg als ik het niet gebruik maar wel zo dat het weinig moeite kost het weer neer te zetten.
(Op bureau laten staan is geen optie daar moeten ook andere dingen gebeuren.)
Wil ik dit werkelijk kopen voor één enkel spel?
(Joystick zal in andere games ook nog wel bruikbaar zijn, Maar daar werkt een controller ook prima.)
Zal een dezer dagen een besluit moeten nemen en daar bij blijven.

In elk geval nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• daPet
Hotas voor slechts een enkel spel hoef je je niet voor te schamen hoor :D Ik kan de keren dat ik het voor andere games gebruikt hebt op één hand tellen. En opruimen lijkt me geen probleem, dan gebruik je toch je front usb?

o7

https://forums.frontier.c...g-exclusive-decal-reward)

De nieuwe beta is uit ;) Iedereen kan mee doen en iedereen krijgt dan ook een nieuwe decal in 2.4 :D

• Sato
DaPet, Front USB... Hoe simpel kan iets zijn.

Ben niet gewend dat die bruikbaar zijn, Zitten bovenop en waren voorheen onbruikbaar omdat mijn kast hoger onder mij bureau stond.

Ik kom er net achter dat ik er daar ok 4 van heb LOL

• daPet
Ik gebruik ze zeer regelmatig zelfs om vooral foto's van mobieltjes of camera's te trekken, en soms voor een joy pad :)

Happy flying

Front USB ports,.. dat zijn toch die krengen waar je headset aan blijft hangen wanneer je wegloopt van de pc? O-)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Sato
Dilemma:
Python kaal strippen en verkopen zodat ik vanavond al in een Anaconda kan gaan rondvliegen,
Of die laatste 45.000.000 nog even door grinden. (Rekening gehouden met outfitting en rebuy uiteraard.)

Nadeel van de Anaconda is dat je daarmee niet kunt landen bij kleine stations, Wat met zo'n Trade CG als nu wel handig is. (Al is een Type 7 speciaal daarvoor ook een optie.)

Andere schepen in mijn vlootje:
Asp Explorer - Sightseeing en exploration.
Vulture - Bounty hunting.

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Hm t7 is ook groot landing pad! Dus ik zou de Python echt niet weg doen. Ik heb er nu zelf twee. Een voor tranporting goods ( cg misies or what else) een als combat based . Ik ben wel bezig met een Ana naar die is nu alleen echt goed voor goederen vervoer of evt exploration. Daarnaast heb ik een combat spect vulture en FDL. Een langere afstand asp. Expl. . En een speedy Gonzales imp courier

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Sato schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:04:
Dilemma:
Python kaal strippen en verkopen zodat ik vanavond al in een Anaconda kan gaan rondvliegen,
Of die laatste 45.000.000 nog even door grinden. (Rekening gehouden met outfitting en rebuy uiteraard.)

Nadeel van de Anaconda is dat je daarmee niet kunt landen bij kleine stations, Wat met zo'n Trade CG als nu wel handig is. (Al is een Type 7 speciaal daarvoor ook een optie.)

Andere schepen in mijn vlootje:
Asp Explorer - Sightseeing en exploration.
Vulture - Bounty hunting.
Hou je python! Wat als je conda tegenvalt? (had ik ook tenslotte) Nee hou je python!

• Sato
Ai T7 is inderdaad ook large.

Dan ga ik nog even met een online ship build tool klooien om te zien of ik nu dan doorspaar voor de Anaconda of mijn credits in de Python steek.

Edit:
Spaar even door en hou de Python.

[ Voor 11% gewijzigd door Sato op 06-06-2017 21:26 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Sato schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:54:
[...]
Hotas X, Ook naar gekeken maar door gebrek aan stick of d-pad op de gashendel valt die voor mij af.
De aanschaf van een hotas draait voor mij om meer directe controle dan ik nu met controller heb.
Klopt, maar hij heeft wel een analoge "wip" balk achterop. Die eigenlijk werkt als een set pedalen. Die balk is heel fijn want hij is heel groot, springt automatisch terug naar het midden en is heel goed te doseren.

Ik gebruik die zelf voor de zijdelingse thrusters (de yaw doe ik al met het draaien van de stick namelijk). En dan de up/down thrusters met de digitale knoppen aan de zijkant (alleen in landing mode, met het landingsgestel uit, dat kan je zo instellen). Daar kan ik wel mee uit de voeten door ze met korte bewegingen te doseren.

Maar inderdaad, een analoge knop er bij was nog fijner geweest. Dat mis ik ook wel. Een tweede POV hat ook. Zit er wel over te denken om met de 3D printer een opzet stuk te maken met meer knoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 06-06-2017 21:07 ]

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Het zelf maken van extra knoppen of schuiven is niet alleen erg makkelijk maar ook leuk en leerzaam!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• haarbal
blijkbaar is er een exploit om grade 5 engineer rolls voor grade 1 materiaalkosten te doen...
https://forums.frontier.c...rty-Drives-for-Everyone!!

gelukkig had ik toch al geen pvp aspiraties.

• Draclira M
Gisterenavond ED op 55 inch Full HD 3D tv gespeeld met vr ultra settings, om te kijken hoe dat er uit ziet t.o.v. 40 inch 4K monitor ultra settings. Voordat ik een htc vive aanschaf.
4K monitor lekker scherp geen diepte, 3D tv veel minder scherp maar 3D is totaal andere ervaring.
Zijn er mensen die een htc vive gebruiken ?

• haarbal
Draclira M schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:27:
Ik speel het met een dk2 die ik te leen heb.

Denk niet dat ik nog zonder vr ga spelen als hij straks weer weg is.

• daPet
haarbal schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:22:
blijkbaar is er een exploit om grade 5 engineer rolls voor grade 1 materiaalkosten te doen...
https://forums.frontier.c...rty-Drives-for-Everyone!!

gelukkig had ik toch al geen pvp aspiraties.
Maar even niet doen, FD pakt dit aan, misbruik wordt bestraft, las ik net op discord >:)
from BrettC in the Galactic Academy: While i cannot comment on the number of commanders that may/will be affected, i can say this... The result may be temp suspensions, game world restrictions, temp or perm bans, commander profile rollbacks, complete ship loss/removal, the list can go on here. There is no clear cut "we'll do this action to everyone" in this particular instance.

[ Voor 31% gewijzigd door daPet op 07-06-2017 21:07 ]

Dat klopt! Dat las ik net ook ;) Niet doen dus!

• daPet
Ben benieuwd hoeveel mensen al de sjaak zijn.

Hey Leut ! Je gemiddelde ondertitel vond ik erg leuk. Deze is wat minder :p

Draclira M schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:27:
Gisterenavond ED op 55 inch Full HD 3D tv gespeeld met vr ultra settings, om te kijken hoe dat er uit ziet t.o.v. 40 inch 4K monitor ultra settings. Voordat ik een htc vive aanschaf.
4K monitor lekker scherp geen diepte, 3D tv veel minder scherp maar 3D is totaal andere ervaring.
Ik wissel zelf tussen:
• Standaard scherm (24" standaard dell schermpje); dit doe ik als ik lange afstanden moet vliegen en tegelijk een serie op de pc kijk.
• Standaard scherm + eyetracker; dit doe ik tijdens de serieuzere gamesessies.
• Vive; wanneer ik zin heb om langere tijd achter elkaar elite te doen (3+ uur) en ik niet veel tekst hoef te lezen of veel jumps hoef te maken.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

daPet schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:11:
Ben benieuwd hoeveel mensen al de sjaak zijn.

Hey Leut ! Je gemiddelde ondertitel vond ik erg leuk. Deze is wat minder :p
Hij staat er dan ook pas een maand ofzo :P

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Leutje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:15:
https://forums.frontier.c...g-exclusive-decal-reward)

De nieuwe beta is uit ;) Iedereen kan mee doen en iedereen krijgt dan ook een nieuwe decal in 2.4 :D
Gave decal.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kU1iANg.jpg
Mining voor een CG en een decal, erg aantrekkelijk voorstel.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• daPet

Blijkbaar gaat FD van de season passes af stappen!

En de open bèta, leuk dat iedereen er bij kan en een decal kan verdienen maar imo een beetje jammer voor de betalende bèta klanten!

daPet schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:22:
[video]

Blijkbaar gaat FD van de season passes af stappen!

En de open bèta, leuk dat iedereen er bij kan en een decal kan verdienen maar imo een beetje jammer voor de betalende bèta klanten!
Juist maar...
Dit is 2.3.10 Niet 2.4 :P
Dit is een totale andere beta voorzien op netwerk stabiliteit enzo. Er is niks extra's toegevoegd.
En zoals ik Obsidian Ant zo hoor zit 2.4 wel degelijk vol extra's :D

Dus vooralsnog veranderd er eigenlijk niks ;)

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Voor wie mee wil doen met de CG Building a vision:

Members only: Dikke tip
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 11% gewijzigd door GeeBee op 12-06-2017 08:17 ]

• Draclira M
Btw ben nu lid van Mobius, what's next ?

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Lekker ED spelen zonder bang te zijn als er ineens een Elite Anaconda achter je hangt in supercruice. Die moet gewoon dezelfde kant op als jij. No sweat!
En... Vriendjes maken ;)

• haarbal
GeeBee schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:28:
Voor wie mee wil doen met de CG Building a vision:

***members only***
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Kan iemand in de buurt van HIP87414 eens controleren of we Blaauw City nog onder "beheer" hebben?
Ik mis onze aanwezigheid in mijn overzicht: http://edtg.macnetron.nl/elite/faction_presences/

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• GeeBee

GeeBee

Oddball

@haarbal : is gefixed

@MacNetron : volgens mij kun je je eigen station niet verliezen.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
GeeBee schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:18:
[..]

@MacNetron : volgens mij kun je je eigen station niet verliezen.
Nee, dat lijkt me ook. Inara geeft ook gewoon aan dat The Gathering gewoon eigenaar is van Blaauw City.
Wellicht komt dit doordat ik zaterdag avond heb lopen klooien aan configuratie bestanden voor nginx en gunicorn op de Orange Pi en de boel een aantal keer heb gereboot :D

• Parcival44
MacNetron schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Nee, dat lijkt me ook. Inara geeft ook gewoon aan dat The Gathering gewoon eigenaar is van Blaauw City.
Wellicht komt dit doordat ik zaterdag avond heb lopen klooien aan configuratie bestanden voor nginx en gunicorn op de Orange Pi en de boel een aantal keer heb gereboot :D
je kan niet uit je home system gegooid worden volgens mij zegt dat niks over de controle!
als wij allemaal niet in hip zijn kunnen er rare dingen gebeuren . Kan me in het verleden herinderen dat we flinke moeite hadden met de Jet raiders zij booden ( en waarschijnlijk nog steeds) allemaal leuke miljoen plus smokkel missies. |:(

• GekkePrutser
  • Niet online
Parcival44 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:43:
[...]

je kan niet uit je home system gegooid worden volgens mij zegt dat niks over de controle!
als wij allemaal niet in hip zijn kunnen er rare dingen gebeuren . Kan me in het verleden herinderen dat we flinke moeite hadden met de Jet raiders zij booden ( en waarschijnlijk nog steeds) allemaal leuke miljoen plus smokkel missies. |:(
Ik was gisteren nog in HIP84717 en Blaauw City was gewoon onder controle van de Gathering :)
Edward Lewis Edward Lewis is online now
Senior Community Manager
Frontier Employee
E3 Community Event Livestream Schedule
Hi everyone,

Just wanted to tell you about the two streams we have planned:

Monday 12 June - 7PM BST
Tuesday 13 June - 7PM BST

The streams will be narrative led and focus around an event that you can all be part of! It will tie in to what we're talking about to the press on the E3 show floor, and is particularly impactful for the future of the Elite Dangerous galaxy.

youtube.com/frontierdevelopments/live - join us in the chat, and in-game, tonight!

Edit - we will eventually be playing in Open on the live servers (not the beta servers). It will be in the bubble (not specifying location immediately).

Ed

---

Aldus Ed Lewis :) Ik ga straks even kijken denk ik. 8 uur nederlandse tijd!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

TIKTIK... BOOM!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2KAYpG2.png

• haarbal
Wel aparte namen af en toe, zag eergisteren "marauder shields" uit mass effect 3 :)

Cool, mini community goal voor E3 :P

Beschrijving:
Summary

System: Pleiades Sector OI-T C3-7
Station: Orcus Crag (Planetary Outpost, large pads available, 34 Ls from main star, 346.57 Ly from Sol)
Objective: Deliver Unknown Ship Signatures and Unknown Wake Scans
Time limit: 13th June 3303 @ 12:00 UTC

Description

If you’re reading this, you found my message. And maybe you can help.

My name is Ishmael Palin. I’m a scientist and engineer researching the mysterious ships.

I have made a significant breakthrough, but I am in need of certain data to confirm my latest hypothesis. If what I suspect is true, it could be of importance to the entire galaxy.

Unfortunately I am unable to leave my research base due to a Federal blockade, so I am appealing to the galactic community to gather Unknown Ship Signatures and Unknown Wake Scans by scanning the unknown ships and their wakes. Thanks to the support of the Merope Expeditionary Fleet, I am able to offer financial rewards to those who deliver this data to Orcus Crag in the Pleiades Sector OI-T C3-7 system.

It won’t be long before the Federation realises what I’m up to, so I can only keep this operation running until 12 noon on 13th June 3303. As soon as my experiment is complete, I will share the results with the galactic community.

To help Professor Palin and earn rewards you must sign up as an active participant before delivering Unknown Ship Signatures and Unknown Wake Scans to Orcus Crag in the Pleiades Sector OI-T C3-7 system.

Be aware that faction-state changes, UA bombing and other disruptive events can negatively impact markets and station services, and could prevent the initiative from running smoothly.

Notes:

- Horizons Only (CG station is a planetary base)
- Data is contributed via the Science and Research section under Contacts in Station Services
- This CG will only show up on the Mission Board at Orcus Crag, nowhere else, inc. the Galaxy Map

Latest status - last updated: 12 June @ 18:30 UTC

Current Global Progress: 0 tonnes collected
Current Contributors: 0
Current Reward Tier: 0/8
Current Global Reward: None listed

Current Participation Rewards:
Top 10 CMDRs: ?? CR
Top 10%: ?? CR
Top 25%: ?? CR
Top 50%: ?? CR
Top 75%: ?? CR
Top 100%: ?? CR
Bron: https://forums.frontier.c...t-Must-be-Answered-(Data)

Edit: Tier 2 is reeds bereikt :+

[ Voor 98% gewijzigd door Drum op 12-06-2017 20:52 ]

tier 5 ook al :P met een aardige bijdrage van mij gelukkig! (thanks stef)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 17:39
You are welcome ;) , helaas kan ik zelf niets bijdragen in zo'n korte tijd. Die laffe aliens wilden niet komen.

CG al afgelopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 13-06-2017 08:54 ]

• Parcival44
stefijn schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:54:
You are welcome ;) , helaas kan ik zelf niets bijdragen in zo'n korte tijd. Die laffe aliens wilden niet komen.

CG al afgelopen?
ja al voorbij ook ff naartoe geweest maar helaas ook nog nooit hyperdicted :p

• Stefke
Ik zag wel op een gegeven moment dat "startsignaal" van een interdiction toen ik naar de betreffende planeet vloog, maar t spel was zo instabiel als wat. Dat blauwe wolkje bleef gewoon in beeld maar er gebeurde niks.

• daPet
Jij was weg en Leut had er een te pakken gisteren :D

Thargoids Return! !! Beacon found! Dit is wat je hoort! (ook op elite stream nu en ik ben er ook wow)

Thargoids defenitely confirmed!

wow beetje impulsieve post lol. ik zal straks een leukere maken met screenshots en filmpjes :D

[ Voor 26% gewijzigd door Leutje op 13-06-2017 20:39 ]

Goed..

De stream was begonnen en Ed Lewis (van frontier) Werd op een kleine missie gestuurd. Want anders moest hij naar de Feds enzo. hehehe.
Op een gegeven moment had ik hem ingehaald naar het eind doel.. en WOW :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Up8qQJR.jpg

Dit had ik dus nog nooit eerder gezien (minus de leak van de laatste beta lol) Maar nu zag ik het in het echt!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wPOrHds.jpg

2 Capital schepen helemaal naar de moeder! Allemaal dood. Hier en daar een Corvette. paar federal gevecht schepen. Allemaal dood.

En toen gaf Ed Lewis iedereen binnen het spel een bericht!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uC10xk1.png

Oja.. nieuwe computer... shadowplay doet het niet :P Helaas geen filpjes

Dus.. :D Je snapt wel dat ik even net de weg kwijt was :P

[Video: https://gaming.youtube.com/watch?v=jmVEYZnDZf8]

[ Voor 3% gewijzigd door Leutje op 13-06-2017 21:03 ]

• Stefke
Ik kreeg hetzelfde bericht in de mail (iedereen ws. wel)
Dat ziet er erg gaaf uit, ik hoop dat het heel veel invloed heeft op de bubble (kleine veilige zones, en gebieden met all-out war) *O*

Ik hoop dat HIP 87414... erg veilig blijft :P Want deze jongetjes.... moet je niet kwaad maken :P

Hip 87414 moet eigenlijk het enige stukje human space zijn dat dapper weerstand bied en niet veroverd kan worden dankzij de modificaties van The Gathering :+

Zo wat zullen wij het enorm druk krijgen dan :P

Daarom zijn we toch The Gathering :+?

lol Maar ik heb er wel zin in! En nee ik ga niet op ze schieten :P

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Dit wordt wel awesome. Heel veel zin in de komende maanden!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 19:01
Leutje schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:40:
Zo wat zullen wij het enorm druk krijgen dan :P
Stoft zijn Cobra MkIII af... Installeert zijn nieuwe Eyetracker en is opnieuw klaar voor E:D.

Dit zorgt er toch wel voor dat ik mijn tijd nog meer moet gaan verdelen over verschillende games...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:05
Denk dat ik met mn AspX maar richting Colonia ga dan :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Awesomo4k
  • Laatst online: 26-11 15:55
Ik twijfel ook weer om het te installeren.... Ik heb heel 2.3 gemist denk ik...

Voor de Xbox eigenaars:

https://www.instagram.com/p/BVScX8DFN95/

Joystick voor xbox!

[ Voor 37% gewijzigd door Awesomo4k op 15-06-2017 11:18 ]

• haarbal
Net een passenger mission accepted voor cracked industrial firmware.

Ik jump alpha centauri binnen, target body: hutton orbital... kut.

oh das maar anderhalf uur vliegen! Kan je mooi even een bakkie/biertje doen ;)... of 2.. of 4...

(proest) ..( maar ik deed het 3 keer voor de lol :P)

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Mijn bureau was daarna beetje opgeruimd en je kan ook goed lekker klooien aan arduino's op weg naar Hutton Orbital (iets met 1 april) :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/kymbklpfn0lsszy/2017-04-01%2021.14.19.jpg?raw=1

[ Voor 4% gewijzigd door MacNetron op 16-06-2017 07:57 ]

LOL Dat herinder ik me nog wel!

Hoe bevalt je nieuw Anaconda? Of ben je nog niet 3 keer geweest :P

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:11
haarbal schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:38:
Net een passenger mission accepted voor cracked industrial firmware.
...
Iemand nog meer tips voor cracked industrial firmware? ;)
Deze korte trailer heb ik hier nog niet langs zien komen :9~

• Stefke
base_ schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:27:
[...]

Iemand nog meer tips voor cracked industrial firmware? ;)
Surface base runs

• Parcival44
Wel checken dat je geen high security bases heb die zijn niet grappig. En ze zijn nog steeds stackeble (was dat ook al max 3?)

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:11
Ik vind die surface base scans echt zwaar irritant, voglens mij begrijp ik het niet helemaal.
ik heb wel lijsten gevonden: https://docs.google.com/s...ksZMB2Ejlh0aYI/edit#gid=0
https://forums.frontier.c...odified-Embedded-Firmware
Bergijp ik goed dat je als een idioot steeds binnen een bepaalde tijd het volgende punt gescand moet hebben om weer meer tijd erbij te krijgen? En hoe schakel ik die security generator uit bij sommige bases? En je krijgt de data alleen als je de laatste scant?
Ik verdwaal echt veel te snel en ben zowiezo niet handig met die scarab :(
Ik denk dat ik maar weer ff passenger missies ga zoeken met cif, verdient tenminste ook nog lekker.....

• Stefke
Astublieft

https://docs.google.com/s...ksZMB2Ejlh0aYI/edit#gid=0

O lol , ik zag je post niet :)

Kwestie van oefening. Er zijn maar een paar smaken dus op een gegeven moment weet je wel hoe je moet rijden. Er zijn ook filmpjes van op youtube die bepaalde routes aangeven en exact uitleggen hoe het moet.
Een beetje handig moet je wel zijn in je SRV...

[ Voor 60% gewijzigd door Stefke op 17-06-2017 08:03 ]

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Joepie! De Odroid C2 is binnen gekomen!
Dit wordt uiteindelijk de productie server voor EDTG / macnetron.nl.
Wordt druk onder m'n bureau (Raspberry pi2, orange pi pc en nu ook odroid C2)

64 bit, 4 cores op 1.5 Ghz... mjummie!

Afbeeldingslocatie: https://dn.odroid.com/homebackup/20160203/C2BoardDetail_1.png

[ Voor 10% gewijzigd door MacNetron op 17-06-2017 17:27 ]

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Voor surface scans kun je het beste naar Quince gaan.
Alleen accepteren als er meer als 8 in het mission board staan.
Goedkoop scheepje zonder schild met karretje naar de basis op kaskala doet de scan rijd terug naar je hauler of sidewinder, opstijgen en een paar keer op de basis schieten.

Als je kapot bent, je schip terug kopen en de missies inleveren. In een paar uurtjes heb je 100 miljoen binnen plus een zooi firmware's en materialen.
Bijkomend voordeel van de scan is dat je vaak een firmware erbij krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door siren op 17-06-2017 23:06 ]

• Stefke
Dat is niet hetzelfde volgens mij

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Hallo mensen,

na mezelf afgelopen weekend eindelijk eens wat meer ingelezen/ingekeken te hebben over de wereld van ED overweeg ik het spel wel aan te gaan schaffen.
Ik was altijd in de veronderstelling dat het één grote PvP wereld was... maar dat had ik dus even goed mis (of je moet open gaan spelen).

Echter heb ik nog wel een aantal vragen voor jullie en hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden.

1. hoe speelt dit spel met toetsenbord en muis?
2. behoort een ps4 controller tot de mogelijkheid? zoja, werkt deze native op windows 7 of zijn er extra stappen vereist?
3. PvP vind ik helemaal niks, ontdekken en free roamen des te meer, het zal dus een closed server gaan worden en ik dacht in de TS gelezen te hebben dat Tweakers een eigen server had.
4. is solo spelen in eerste instantie aan te raden om de controls een beetje onder de knie te krijgen en hoe zit het met de gemaakte vorderingen als ik naar een closed server ga?
5. zit er een ingame chat in het spel of is een headset wel verplicht?

Voorlopig zijn dit denk ik de meest belangrijke en alvast bedankt voor jullie reacties d:)b
A3aaN79 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:30:
Hallo mensen,

na mezelf afgelopen weekend eindelijk eens wat meer ingelezen/ingekeken te hebben over de wereld van ED overweeg ik het spel wel aan te gaan schaffen.
Ik was altijd in de veronderstelling dat het één grote PvP wereld was... maar dat had ik dus even goed mis (of je moet open gaan spelen).

Echter heb ik nog wel een aantal vragen voor jullie en hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden.

2. behoort een ps4 controller tot de mogelijkheid? zoja, werkt deze native op windows 7 of zijn er extra stappen vereist?
3. PvP vind ik helemaal niks, ontdekken en free roamen des te meer, het zal dus een closed server gaan worden en ik dacht in de TS gelezen te hebben dat Tweakers een eigen server had.
4. is solo spelen in eerste instantie aan te raden om de controls een beetje onder de knie te krijgen en hoe zit het met de gemaakte vorderingen als ik naar een closed server ga?

Voorlopig zijn dit denk ik de meest belangrijke en alvast bedankt voor jullie reacties d:)b
Welkom!

1. Geen ervaring mee, sorry :+
2. Idem
3. In principe zit iedereen op dezelfde "server", alleen zul je in solo-modus geen andere spelers tegenkomen. Wanneer je een groep aanmaakt (of er tot een toetreed), dan zal je enkel de leden van die groep tegenkomen. Alles valt binnen dezelfde "savegame" en je kunt wisselen wanneer je maar wilt (kwestie van terug naar het menu gaan en vervolgens een andere modus kiezen).
4. In solo beginnen is een goed plan, je kunt dan rustig even het systeem leren voordat je jezelf in het diepe gooit.
5. Er is een ingame chat (valt onder menu "2"), maar je kunt ook voicechatten. We hebben ook een discord server/kanaal, al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar zelf al een tijdje niet meer ben geweest :+

Tip: doe lekker rustig aan en maar je niet druk om de credits. De grotere schepen komen vanzelf een keer binnen bereik en je hebt ze zeker niet nodig om plezier te hebben. Als je nog andere commanders wilt toevoegen; zie kopje "tweacommanders (oid)" in de TS.

Fly safe commander o7

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Aloha @A3aaN79 !

Belangrijkste 3+4:
Zoals Drumatiko aangeeft, het hele universum is in principe dezelfde, en je "vooruitgang" ook.
Je kan gewoon wisselen tussen "Open" / PvP, "Solo" / PvE of een groep zoals The Gathering / wat ik zie als PvE met een groep.

Ikzelf heb zeker 1.5 jaar Solo gespeeld, maar ik raad aan gewoon in onze groep te spelen, want dat is praktisch Solo en wij zullen je absoluut niet aanvallen, maar zouden je wel te hulp kunnen schieten. Er schieten me enkele refuel-acties, en bountry hunting in mijn hoofd :)

See you at Blaauw City commander! o7!

• A3aaN79
Drum schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:02:
[...]

Welkom!

1. Geen ervaring mee, sorry :+
2. Idem
3. In principe zit iedereen op dezelfde "server", alleen zul je in solo-modus geen andere spelers tegenkomen. Wanneer je een groep aanmaakt (of er tot een toetreed), dan zal je enkel de leden van die groep tegenkomen. Alles valt binnen dezelfde "savegame" en je kunt wisselen wanneer je maar wilt (kwestie van terug naar het menu gaan en vervolgens een andere modus kiezen).
4. In solo beginnen is een goed plan, je kunt dan rustig even het systeem leren voordat je jezelf in het diepe gooit.
5. Er is een ingame chat (valt onder menu "2"), maar je kunt ook voicechatten. We hebben ook een discord server/kanaal, al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar zelf al een tijdje niet meer ben geweest :+

Tip: doe lekker rustig aan en maar je niet druk om de credits. De grotere schepen komen vanzelf een keer binnen bereik en je hebt ze zeker niet nodig om plezier te hebben. Als je nog andere commanders wilt toevoegen; zie kopje "tweacommanders (oid)" in de TS.

Fly safe commander o7
bedankt voor je reactie, punt 3 is ook weer duidelijk... zo had ik het vandaag ook gelezen, echter zelf verkeerd verwoord in mijn vraag :+
Hopelijk zijn er nog mensen die wat inzicht kunnen geven op vraag 1 en 2.

Solo leek mijzelf ook wel even net zo veilig, dus daar zal de start ook plaats gaan vinden en dan rustig alle tutorials eens afwerken.
Ik maak me ook absoluut niet druk om de grotere schepen, klein beginnen en langzaam opbouwen vind ik persoonlijk net zo leuk.

Las ook al wat verhalen dat mensen letterlijk maanden onderweg zijn op hun reis, hoe groot is dit universum wel niet zeg :o

Als ik het goed gelezen/begrepen heb kun je landen op planeten zonder atmosfeer toch?
Wat valt hier zoal te doen?

Ha... het o7 wordt hier dus ook gebruikt, ken het vanuit het EVE universum als is dat alweer wat jaren geleden :)

• haarbal
Momenteel in de aanbieding in de oculus store
https://www.oculus.com/experiences/rift/988773191157765/

ik heb hem vorige maand gekocht in de humble store, steam key in steam ingevoerd, daarmee kon ik een key voor de frontier site claimen, en daar kon ik dan weer een key voor oculus claimen. Als dat andersom ook werkt misschien een aardige aanbieding.
https://forums.frontier.c...s-Commander-Deluxe-for-35

maar je sponsort daarmee ook facebook, dus bezint eer ge begint. :+

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 19-06-2017 20:30 ]

• A3aaN79
@haarbal

dat zijn nogal wat stappen/sites om door te werken en waarschijnlijk moet je overal ook weer een account aanmaken.
Denk dat ik hem gewoon via Steam haal, maar de vraag is of ik kan wachten tot de summer sale :+
Meer mensen die hem via Steam hebben? Lees nogal wat rare dingen met betrekking tot de launcher... is dit echt zo'n drama :?

• haarbal
A3aaN79 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:39:
dat zijn nogal wat stappen/sites om door te werken en waarschijnlijk moet je overal ook weer een account aanmaken.
Geloof dat je sowieso een account op frontier moet hebben, minste gedoe is denk de cmdr deluxe versie in de frontier store kopen.

• daPet
A3aaN79 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:39:Lees nogal wat rare dingen met betrekking tot de launcher... is dit echt zo'n drama :?
Welkom CMDR ;)

Ik heb echt al veel klachten gehoord over elite, maar nog niemand gehoord over de launcher :P

• A3aaN79
Zucht, gekocht :+ O-)
Wel ideaal dat ze daar iDeal accepteerden trouwens _/-\o_

Nu maar eens installeren en de TS nog eens goed doornemen :)

• Sato
PS4 controller zou prima moeten werken.
Zelf gebruik ik er ook één, Maar die doet zich voor als xbox controller (DS4Windows) anders werkt het niet samen met GTA V.

Inmiddels ook besloten geen HoTaS te kopen, Speelt namelijk prima met controller.

• daPet
Oh, BTW release van de PS4 versie is ook aangekondigd, of is dat nu mosterd na de maaltijd @A3aaN79

[ Voor 5% gewijzigd door daPet op 19-06-2017 21:48 ]

• A3aaN79
@daPet ik had het reeds gelezen vanmiddag, echter verloopt mijn ps-plus binnenkort en ik weet nog niet of ik die ga verlengen, de ps4 staat eigenlijk wat stof te verzamelen nu :+
Ook wat betreft de mogelijkheden voor VR of Headtracking en waarschijnlijk de grafische weergave, verkies ik de pc in dit geval :)

• GekkePrutser
  • Niet online
A3aaN79 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:27:
[...]
Solo leek mijzelf ook wel even net zo veilig, dus daar zal de start ook plaats gaan vinden en dan rustig alle tutorials eens afwerken.
Ik maak me ook absoluut niet druk om de grotere schepen, klein beginnen en langzaam opbouwen vind ik persoonlijk net zo leuk.
Ik wou dat wel een beetje relativeren :) Ik speel eigenlijk altijd in Open en ik ben maar 1x gekilld door een medespeler en dat was die 'Harry Potter' (een vervelende bekende ganker van de Smiling Dog Crew). Dat was bij een van de engineers bases op een van de eerste dagen van de Engineers update (het duurde 10 minuten om uit supercruise te komen want alle instances zaten blijkbaar vol :) Daar zaten ze toen dus te ganken.

Over het algemeen als je een andere speler tegenkomt in Open dan is het even zwaaien en schepen bekijken. Soms even samen spelen zelfs. Zo heb ik zelf bij diezelfde engineer basis van een andere speler het materiaal gekregen om 'bevriend' met de engineer te worden zodat ik niet weer 300LY hoefde te vliegen (was net gekilld door een NPC). Was ook in open.

Dus over het algemeen heb ik meer positieve dan negatieve ervaringen met Open. Ik speel wel eens in Mobius maar Open is zo slecht nog niet en je komt er gewoon veel meer mensen tegen. En dat houdt het wat meer een MMO. Alleen rond community goals en startgebieden moet je een beetje oppassen want sommige mensen vinden het leuk om newbiews te one-shotten, helaas :( Maar als je eenmaal wat reserves opgebouwd hebt zodat het verlies van een schip een schijntje kost, zou ik het toch eens proberen. Ik ben zo'n 40x gekilld en daarvan 1x door een andere speler. De rest door NPC's en ruimtestations die opeens het vuur openen :X

Wel vind ik dat het tijd wordt dat ze een echte PvE modus introduceren zodat je ook het probleem niet meer hebt dat Mobius steeds vol raakt. En dat je niet het nadeel hebt van minder mensen tegenkomen.

Oh en ja de kleine schepen zijn gewoon leuk. Ik heb nu een Clipper, Cutter, Anaconda en Fer-De-Lance en ik vlieg nog regelmatig met de kleine scheepjes want die vliegen gewoon veel lekkerder. Vooral de Cutter en Anaconda zijn echte walvissen (krijg het nog steeds niet voor elkaar door de gleuf te vliegen zonder iets te raken :P )

Het is jammer dat de kleinere schepen minder nuttig zijn qua cargo en vuurkracht zodat de meeste missies er niet mee kunnen, anders zou ik ze veel vaker gebruiken. Vooral in VR zijn de kleine cockpits veel indrukwekkender omdat alles zo dicht bij je zit waardoor het 3D effect ontzettend goed uit de verf komt.
Hallo mensen,

Zal ook even een beetje helpen (leuk dat je hem al gekocht heb)
1. Ook al hou je niet van PvP de beste PvP'ers zijn toetsenbord/muis gebruikers. Dus het is prima te spelen :)
2. Dat zou moeten werken ja. Maar als je ooit een HOTAS gebruikt wil je nooit meer zonder :P
3. Zoek binnen het spel naar " The Gathering" En onze Pet zal je vast wel toevoegen. (toch?) ALs je dat bevalt kan je ook nog altijd Mobius bekijken. Aangezien ik rare werk tijden heb (zie maar hoe laat ik nu post lol) is er van ons helemaal niemand meer online. Dan is Mobius een hele leuke toevoeging
4. Zo ben ikzelf ook ooit begonnen. Eerst solo (meestal) om daarna heel even open (ik haat Harry Potter) en vervolgens Mobius en de onze te doen :)
5. Jazeker. Dat kan alleen naar vrienden of lokaal (in het systeem waar je bent bijvoorbeeld) met iedereen die je tegenkomt.
6. Ok deze vraag heb je niet gesteld maar..
Ik speel dit spel al dik 2 jaar. Ben met vanalles wel, op zijn minst, een beetje bekend.
Dus vandaar deze tip.
In het begin gaat alles niet zo snel. Maar in de laatste update (2.3) is er een nieuw schip.
Jij wilt graag een beetje rondtoeren. Dus koop dan ooit eens voor 1.5 miljoen de Dolphin. Die kan je voor weinig helemaal a-rated upgraden voor nog een paar miljoen.
Koop een fuelscoop! En niet een kleintje maar een aardig grotere. (meestal is de een na laatse prima.

maar de belangrijkste tip...

NEVER FLY WITHOUT A REBUY!

Wat je ook doet! Zorg dat je altijd minstens 2 maal de waarde van de verzekering overhoud! Want doe je dat niet, dan is je schip ook weg en zit je weer in je Sidey!

Overigens is de Dolphin als je van exploren houd. De 2de keuze is een cobra mkIII Daar heb ik nog altijd veel plezier mee! (en dat na 2 jaar)

• A3aaN79
Bedankt voor alle antwoorden en tips mensen.
Gisteren maar eens begonnen alle tutorial missies te doen en dat ging op zich niet onaardig.
Het gaat nog wel even wat oefening vergen om "soepel" rond te vliegen en alle commando's een beetje te leren.
Heb het idee dat ik nu de helft alweer vergeten ben :+ .

Vanavond maar eens beginnen om de eerste missies te vliegen en wat credits te sparen.
Zodra ik wat gewend ben aan de controls zal ik me wel aansluiten bij The Gathering, toch leuk om mede commanders te ontmoeten.
Het zal dan wel zinvol zijn om naar de "thuis basis" te gaan neem ik aan?
Geen idee hoe ver dat vliegen is en waar ik me momenteel ook alweer bevind :+

Een HOTAS ziet er wel heel erg tof uit, maar daar wacht ik nog wel even mee ;)
Wij hebben ons thuis systeem niet echt naast de deur. Althans, zo lijkt dat in het begin
Hoe meer je dit speelt des te verder je komt in het spel.
Dan is opeens 400 lichtjaar vliegen helemaal niks
Voor nu? blijf een beetje in je begin gebied hangen. Doe wat missies. of ga zelf traden. Verdien een beetje geld.
Koop een Cobra mk3 of een Dolphin. Of mischien zelfs wel een Asp explorer. en kom dan eens onze kant op :)
Voor vragen mag je altijd hier komen. Of ingame (mijn naam is leut) maar dat is niet altijd een garantie. Want we hebben zelf ook onze dingen te doen :P

HIP 87414. Dat is ons thuis. In blaauw city slaan de meeste onze scheepjes op
We komen daar (over het algemeen) vaak terug maar kunnen ook weken weg zijn

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
redelijk offtopic, maar ik heb even een vraagje voor de TOBII 4C/34" 21:9 bezitters, ik wil die gaan aanschaffen, exclusief voor Elite icm een 34" 21:9 scherm (over enkele maanden, lees: wanneer Vega uit is en ik een fatsoenlijke keuze kan maken tussen rood en groen), maar volgens de website ondersteund hij tot 30" 21:9, iemand van jullie die dit kan beamen of ontkrachten?

[ Voor 13% gewijzigd door zion op 20-06-2017 17:41 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• A3aaN79
Leutje schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:27:
Wij hebben ons thuis systeem niet echt naast de deur. Althans, zo lijkt dat in het begin
Hoe meer je dit speelt des te verder je komt in het spel.
Dan is opeens 400 lichtjaar vliegen helemaal niks
Voor nu? blijf een beetje in je begin gebied hangen. Doe wat missies. of ga zelf traden. Verdien een beetje geld.
Koop een Cobra mk3 of een Dolphin. Of mischien zelfs wel een Asp explorer. en kom dan eens onze kant op :)
Voor vragen mag je altijd hier komen. Of ingame (mijn naam is leut) maar dat is niet altijd een garantie. Want we hebben zelf ook onze dingen te doen :P

HIP 87414. Dat is ons thuis. In blaauw city slaan de meeste onze scheepjes op
We komen daar (over het algemeen) vaak terug maar kunnen ook weken weg zijn
Begin systeem waar ik zit lijkt een beetje karig nog, missies leveren niet al teveel op nog en de voorraden wat schepen of onderdelen betreft is ook summier tot niks.
Heb nu bijna mijn eerste 100.000 credits bij elkaar dus we zijn nog wel even bezig.
Zitten ook wat missies tussen die ik zou kunnen doen, maar dan weer buiten het bereik van mijn schip liggen :-(

• haarbal
A3aaN79 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:17:
[...]

Begin systeem waar ik zit lijkt een beetje karig nog, missies leveren niet al teveel op nog en de voorraden wat schepen of onderdelen betreft is ook summier tot niks.
Heb nu bijna mijn eerste 100.000 credits bij elkaar dus we zijn nog wel even bezig.
Zitten ook wat missies tussen die ik zou kunnen doen, maar dan weer buiten het bereik van mijn schip liggen :-(
Ik zou de community goals doen.

Al lever je bij het juiste station voor empire 1 ton (dat is 1 unit) zilver en bij federal 1 ton tantalum in heb je als het afloopt voor de 2 samen 900000, waarschijnlijk meer.

Beste @haarbal . Dat is veel te ver voor zijn 8 lichtjaar sidey :P Bovendien moet hij al dingen leren die voor ons gesneden koek zijn. (navigeren enzo..)

@A3aaN79 Doe het rustig aan. Vergeet niet dat je dood kan gaan. maar maak je nu nog niet druk om de kosten. Je sidey zal nu nog helemaal gratis zijn :P

Maar vergeet niet je sidey te upgraden. Een betere jump kan je nu al gebruiken ;)

@zion Ik heb er 1 maar met een 24 monitor. Ik kan je dus niet helpen met hoe groot je monitor kan zijn :(
Overigens is het een prachtig ding maar ik gebruik hem zelden (ben ook geen pvper lol) Beetje om je heen kijken bij de barnacles is leuk. maar tijdens het vliegen gaat hij uit (Aan/uit met een simpele knop. das dan weer wel leuk)

[ Voor 3% gewijzigd door Leutje op 20-06-2017 18:55 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 123 Laatste