Bedankt, ik ben dus niet de enige.. Overigens vond ik het in 2.1 (en met name daarvoor, voordat ze het missie systeem ingrijpend veranderden) ook nog goed te doen. Je had niet altijd een zwaar verdienende missie maar wel vaak genoeg om het interessant te houden.RobV schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:29:
@gekkeprutser, als je het FDev forum even doorscant is dit inderdaad de algemene mening over de laatste 'gameplay adjustments'. Volgens velen daar is het sinds 2.0 alleen maar bergafwaards gegaan. Echter je weet ook dat mensen die tevreden zijn zelden posten op een forum. Ik gebruik de tijd niet mee om geld te verdienen (ik heb 500M cash) dus ben ik mijn combat skills aan het verdiepen..
Ik zit zelf rond de 7M vrije cash nu, en ik heb iets aan 120M aan assets (inclusief die clipper en een paar kleine scheepjes die ik niet op wilde geven, bijv. een goed uitgeruste Asp Explorer voor missies naar outposts). Dus er is nog een hoop te bereiken. Ik wil sowieso nog richting de Cutter natuurlijk.
captain_ghost: Ik vond het zelf juist leuk vanwege het risico: Als je iets van 15M aan smokkel missies mee had, dan een half uur moest vliegen (300LY) en dan het risico van gescand worden en al je missies kwijtraken.. Ik bereidde het altijd heel goed voor, de outposts eerst (minder risico) en daarna de stations, dan recht aanvliegen en keihard door het slot boosten om de scans te omzeilen.. Echt spannend was dat. Ook omdat je tijdens die 300LY ook vaak geinterdict werd (en die kans werd groter naarmate je meer missies gestackt had)
En ja, je komt dan gauwer aan de grote schepen maar die vond ik juist minder geschikt voor de smokkel runs. Die Asp ging nog het beste (en de Cobra als het echt snel moest qua boost speed)
[ Voor 24% gewijzigd door GekkePrutser op 15-11-2016 18:44 ]